Οἱ Ματθαιϊσταί, προκειμένου νά δικαιολογήσουν τό σχίσμα των (1937) ξημεροβραδιάζονται ἐπαναλαμβάνοντας τήν ἰδίαν πλάνην: ὅτι τό Ν/Ηκόν σχίσμα τοῦ 1924 εἶναι ἐνεργείᾳ. Κατά τήν Ἱεράν Παράδοσιν καί Ὀρθόδοξον Ἐκλησιολογίαν, ὅμως, ἕν σχίσμα ἤ αἵρεσις πού ἔχει ἐξαπλωθῆ εἰς ὁλόκληρον τήν Οἰκουμένην καθίσταται ἐνεργείᾳ ἀπό τήν στιγμήν πού θά καταδικασθῇ ἀπό Πανορθόδοξον Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων, ἡ ὁποία θά ἀναθεματίσῃ καί θά καθαιρέσῃ τούς πρωταιτίους. Αὐτό δέν ἔχει γίνει γιά τό θέμα Ν/Ητισμός - Οἰκουμενισμός. Συνεπῶς, οἱ Ματθαιϊσταί αἱρετίζουν πού προβάλλουν τήν πλάνην των, καί μάλιστα μέ φανατισμόν, δικαιώνοντες ἐν μέρει «Τά Δύο Ἄκρα» τοῦ π. Ἐπιφανίου.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη πλάνη από αυτό που λέει ο κ.Χατζηνικολάου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε στην Ιερά Παράδοση υπάρχει κάτι τέτοιο,αλλά ούτε και είναι αυτό Ορθόδοξη Εκκλησιολογία(είναι καθαρά Οικουμενιστική και αντί-Πατερική).
Τοποθετείται η Σύνοδος των Επισκόπων ΠΑΝΩ από τον Κύριο Ιησού Χριστό και το ανάθεμά Του(προς κάθε άνθρωπο και Άγγελο που θα διδάξει αντίθετα από την διδασκαλία Του).
Νομίζω πως μόνο ένα θαύμα μπορεί να ξυπνίσει αυτούς τους ανθρώπους(αφού δεν καταλαβαίνουν τι λένε η Αγία Γραφή,οι Ιεροί Κανόνες και οι Άγιοι Πατέρες!
@ «Β τ δ»:
ΑπάντησηΔιαγραφήἍγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης (βλ. Ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος): «Πρέπει νά ἠξεύρωμεν, ὅτι τά ἐπιτίμια ὁποῦ διορίζουν οἱ Κανόνες, ἤγουν τό, καθαιρείσθω, τό, ἀφοριζέσθω, καί τό, ἀνάθεμα ἔστω. Αὐτά, κατά τήν γραμματικήν τέχνην, εἶναι γ.' προσώπου προστακτικοῦ, μή παρόντος. Εἰς τό ὁποῖον διά νά μεταδοθῇ ἡ προσταγή αὐτή, ἐξ ἀνάγκης χρειάζεται νά ᾖναι β᾿. πρόσωπον παρόν. Τό ἐξηγῶ καλλιώτερα. Οἱ κανόνες προστάζουσι τήν σύνοδον τῶν ζώντων Ἐπισκόπων, νά καθαίρουν τούς ἱερεῖς, ἤ νά ἀφορίζουν, ἤ νά ἀναθεματίζουν τούς λαϊκούς, ὁποῦ παραβαίνουν τούς κανόνας. Ὅμως, ἄν ἡ σύνοδος δέν ἐνεργήσῃ ἐμπράκτως τήν καθαίρεσιν τῶν ἱερέων, ἤ τόν ἀφορισμόν, ἤ ἀναθεματισμόν τῶν λαϊκῶν, οἱ ἱερεῖς αὐτοί καί οἱ λαϊκοί οὔτε καθῃρημένοι εἶναι ἐνεργείᾳ, οὔτε ἀφωρισμένοι ἤ ἀναθεματισμένοι. Ὑπόδικοι ὅμως, ἐδῶ μέν εἰς τήν καθαίρεσιν καί ἀφορισμόν ἤ ἀναθεματισμόν, ἐκεῖ δέ εἰς τήν θείαν δίκην ... Ὅθεν σφάλλουσι μεγάλως ἐκεῖνοι οἱ ἀνόητοι ὁποῦ λέγουσιν, ὅτι εἰς τούς παρόντας καιρούς ὅλοι οἱ παρά κανόνας χειροτονηθέντες ἱερωμένοι, εἶναι ἐνεργείᾳ καθῃρημένοι. Ἱεροκατήγορος γλῶσσα εἶναι ἐκείνη ὁποῦ ἀνοήτως τά τοιαῦτα λόγια φλυαρεῖ, μή νοοῦσα, ὅτι, ἡ προσταγή τῶν Κανόνων, χωρίς τήν ἔμπρακτον ἐνέργειαν τοῦ β᾿. προσώπου, ἤτοι τῆς συνόδου, εἶναι ἀτέλεστος, ἀμέσως καί πρό κρίσεως μή ἐνεργοῦσα καθ' ἑαυτήν».
Τι να πω;Και ένα μικρό παιδάκι μπορεί να καταλάβει την πλάνη σου και την διαστροφή που προσπαθείς να κάνεις στα λόγια του Αγίου Νικοδήμου.Βέβαια,αν κάποιος δεν γνωρίζει τα κείμενα και την διδασκαλία αυτού του Αγίου για τούτο το θέμα,εύκολο είναι να τον παραπλανήσει ο κάθε διαστροφέας της Αγίας Γραφής και των Αγίων.
ΔιαγραφήΕδώ ο Άγιος μιλάει για ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΙΕΡΏΝ ΚΑΝΌΝΩΝ και όχι για την ΔΙΑΣΤΡΟΦΉ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ!
Τα γράφει καθαρά,αλλά ο διάβολος πάντα θα διαβάλλει την αλήθεια και θα φυτεύει συο μυαλό των ανθρώπων αυτές τις πονηριές.
Αν έγραφε για "διαστροφή της Αγίας Γραφής"(και όχι για παράβαση των Ιερών Κανόνων)ο Άγιος Νικόδημος,δεν θα δίσταζα και εγώ να τον ονομάσω ανόητο γι'αυτά που έγραψε και που πίστευε(βλέπε την διαστροφή της ιστορίας και του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου από τον Άγιο Νεκτάριο)για το θέμα αυτό.
Νομίζω όμως ότι άδικα θα καθήσω να γράψω την διδασκαλία του Αγίου Νικοδήμου για το θέμα αυτό(γράφει τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που πιστεύει ο κ. Χα τζίνι κόλαση), διότι δεν υπάρχει πνεύμα μαθητείας(νομίζουμε ότι τα ξέρουμε όλα και ότι ο άλλος είναι εχθρός μας και πολέμιος της Εκκλησίας)και υγιές φρόνημα.
Είναι αιρετικός ο Ζηζιούλας;Όχι μας λέει ο κ.Χατζηνικολάου.Αιρετικός θα γίνει μόνο όταν τον καταδικάσει μια Ορθόδοξος Σύνοδος.Μόνο τότε.Μέχρι τότε ονομάζεται "δυνάμει αιρετικός" γιατί καταπάτησε τους Ιερούς Κανόνες αλλά δεν καταδικάστηκε από Ορθόδοξη Σύνοδο.Το λέει και ο Άγιος Νικόδημος:"Αυτοί που παραβαίνουν τους Ιερούς Κανόνες(σαν τον Βαρθολομαίο και τον Ζηζιούλα),είναι δυνάμει αναθεματισμένοι,ενέργεια θα είναι μόνο όταν μια Ορθόδοξη Σύνοδος τους αναθεματίσει".
Δηλαδή(ο κ.Δ.)βάζει τον Αγιο Νιόδημο να πάει κόντρα στον Απ.Παύλο!Αστεία πράγματα!!Αυτά παθαίνουν οι άνθρωποι όταν διαβάζουν απρόσεκτα τα κείμενα των Αγίων!!!
*Κατά λάθος έγραψα "κ.Χα τζίνι κόλαση" και όχι επίτηδες.Ο Θεός γνωρίζει το λάθος μου το οποίο έγινε εκ παραδρομής.
Διαγραφή@ «Β τ δ» 7 Αυγούστου 2020 - 9:47 π.μ.: «Εδώ ο Άγιος μιλάει για ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΙΕΡΏΝ ΚΑΝΌΝΩΝ και όχι για την ΔΙΑΣΤΡΟΦΉ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά ἴδια γράφει ὁ Ἅγιος, ὦ Βασιλεῦ τῆς Διαστροφῆς («Β τ δ»), καί στήν ὑποσημείωσιν 6 τοῦ Κανόνος τοῦ Ἁγίου Γενναδίου (σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου) γιά τήν ΑΙΡΕΣΙΝ τῆς Σιμωνίας. Βεβαίως, δέν εἶναι μόνον αὐτά τά στοιχεῖα γιά τό «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ». Ὁ π. Εὐγένιος τῆς Καστανούσης Σερρῶν ἔχει κάνει δύο βίντεο καί ὁσονούπω θά ἐκδώσῃ ὁλόκληρον βιβλίον μέ συντριπτικά στοιχεῖα. Βεβαίως, ἐσύ δέν ἐνδιαφέρεσαι γιά τήν Ἀλήθειαν, ἀλλά γιά τό πῶς θα τήν διαστρέψῃς, ἐκδηλώνοντας ἔτσι τήν κακίαν πού κρύβεις στήν ψυχήν σου.
Ὁ Ζηζούλιας καί οἱ ὁμόφρονές του, ὦ «Β τ δ», εἶναι ἄκριτοι αἱρετικοί, ὅπως εἶσαι κι ἐσύ. Δηλαδή, αἱρετικοί καθ' ὅλα, ἀλλά μή καθῃρημένοι. Κολάζονται ὅσοι ἐν γνώσει των λαμβάνουν μυστήρια ἀπό αὐτούς, καθώς καί ἀπό τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μέ αὐτούς.
Υ.Γ. Δέν γράφω τά ἀνωτέρω γιά τόν «Β τ δ», ὁ ὁποῖος εἶναι αὐτοκατάκριτος, ἀλλά γιά τούς τυχόν ἀδαεῖς ἀναγνῶστας.
Αν με την αλλαγή του ετορτολογιου ,η Εκκλησία κατέστη ενεργεία σχισματική και αιρετική,τότε ο Ματθαίος ο αρχηγός της πλάνης τον ματθαιικων χειροτονήθηκε από αιρετικό αφού ο π.Φλωρινης ήταν επί δεκαετία και πλέον στο νέο ημερολόγιο
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΤων φρονίμων ολίγα !!
Γαλ. 1,8 ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ᾿ ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ᾿ ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω.
«Εί τις πάσαν παράδοσιν Εκκλησιαστικήν, έγγραφόν τε ή άγγραφον αθετεί, ανάθεμα», διακηρύττει η Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος.
Το ανάθεμα του Απ. Παύλου αφορά μόνο την εποχή του ? δεν είναι αιώνια ? οι διάδοχοι των αποστόλων δεν έχουν την ίδια εξουσία ? το Ημερολόγιο δεν είναι ιερά παράδοση 2000 ετών ?? πώς αθετήθηκε αυτή η παράδοση πραξικοπηματικά και αντισυνοδικά ? δεν εμπίπτει στο ανάθεμα της Ζ΄ Οικουμενικής ? τα αναθέματα του 16ου αιώνος έως και 19ου κατά της αλλαγής του ημερολογίου -εορτολογίου δια το μη συνεορτάζειν μετά των αιρετικών δεν ισχύουν ? βεβαίως και ισχύουν για όποιον θέλει και πιστεύει ότι είναι τέκνο τής Εκκλησίας Του Χριστού ! και οι κληρικοί που εμπίπτουν σε αυτά – η εκκλησία της ελλάδος 1924 και εδώ- ώς αναθεματισμένοι και αφορισμένοι δεν μπορούν και δεν έχουν μυστήρια ούτε ιεροσύνη ! όσο δια τούς τρείς Αρχιερείς που επιστρέψαν το 1935 και προέβησαν σε χειροτονίες επισκόπων , αποκαταστάθηκαν ενώπιον της Ορθοδόξου Εκκλησίας , δια λιβέλου και αποκηρύξεως της πράξεως – αλλαγή εορτολογίου- όσο και των σχισματικών και αιρετικών επισκόπων της τότε συνόδου .
https://drive.google.com/file/d/1ase6IH51DCDgnIN0zlefvgPa7GJb5Ib5/view?usp=sharing
Δεν θέλω να ακούω ψέματα 6:01!
ΔιαγραφήΔεν είναι Παράδοση κανένα ημερολόγιο.Και ούτε ακολουθούσαν οι πιστοί το Παλαιό Ημερολόγιο 2000(!!!)χρόνια.Αφού οι Απόστολοι ακολουθούσαν το Μακεδονικό Ημερολόγιο(και στις Αποστολικές Διαταγές τους με αυτό λένε να εορτάζουν οι πιστοί...).Αν ήταν Παράδοση το Ιουλιανό Ημερολόγιο, Παράδοση ήταν και το Μακεδονικό (το "Αποστολικό").Δεν απαγορεύει κανένας Ιερός Κανόνας την αλλαγή του Ιουλιανού Ημερολογίου.Άρα πως είναι Παράδοση;Ούτε κανένας άγιος έδωσε σημασία ή μίλησε για το Ιουλιανό Ημερολόγιο.Δεν υπάρχει αλλαγή εορτολογίου(τους ίδιους αγίους εόρταζαν με διαφορά 13 ημέρες),αλλά αλλαγή ΗΜΕΡΟΛΟΓΊΟΥ(δεν πρέπει να τα ταυτίζεις).
Οι Σύνοδοι του 16ου αιώνα καταδικάζουν την αλλαγή του Πασχαλίου από τους Λατίνους.Απο το 1054 μέχρι το 1582,Λατίνοι και Ορθόδοξοι εόρταζαν όλες τις εορτές την ίδια ημέρα(αυτό το θεωρείς συνεορτασμό;), υπήρχε κανένα πρόβλημα;Και τώρα τυχαίνει οι Παλαιοημερολογίτες να εορτάζουν Πάσχα την ίδια ημέρα με τους Παπικούς.Αυτό σημαίνει ότι έχουν παραβεί τους Ιερούς Κανόνες;
Με το ψέμα δεν μπορείς να ξεγελάσεις κανέναν!
@ 9 Αυγούστου 2020 - 6:01 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈσφαλῶς ἰσχύουν ὅλα τά ἀναθέματα πού ἀναφέρεις! Αὐτό πού δέν ἀντιλαμβάνεσθε εἶναι ὅτι τό «ἀνάθεμα ἔστω» εἶναι εἰς γ' πρόσωπον, δηλαδή εἶναι προσταγή, ἡ ὁποία, προκειμένου νά ἐκτελεσθῇ, χρειάζεται τό β' πρόσωπον, τοὐτέστιν ἡ Σύνοδος ζώντων Ἐπισκόπων (ἑρμηνεία Ἁγίου Νικοδήμου, βλ. τά ὡς ἄνω δύο σχόλιά μου).
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΆλλο είναι οι Κανόνες της Εκκλησίας και άλλο είναι το ανάθεμα του Αποστόλου των Εθνών.Την εποχή που ο Απ.Παύλος έγραψε την Επιστολή στους Γαλάτες,δεν είχε οργανωθεί η Εκκλησία για να έχει Συνόδους.Αυτο σημαίνει ότι ο Απόστολος δεν είχε την ανάγκη καμίας Συνόδου για να γραψη αυτό που έγραψε.Στην ουσία,ο αναθεματισμός είναι του ίδιου του Χριστού λένε οι Πατέρες(και ισχύει από τότε που γράφτηκε η Επιστολή,οχι από τότε που άρχισαν να αναθεματίζουν οι Σύνοδοι).Ας ψάξουν οι αναγνώστες ποίος ήταν ο πρώτος αιρετικός και αν υπήρχε Σύνοδος για να τον αναθεματίσει.Τότε θα καταλάβουν την διαστροφή που κάνουν στο Ευαγγέλιο οι καινοτόμοι.
Διαγραφή@ 9 Αυγούστου 2020 - 9:36 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό θέμα ΔΕΝ εἶναι ἡ ἐπιλογή κάποιου ἡμερολογίου. Συνεπῶς, ὅσοι ὁμιλοῦν γιά Μακεδονικόν Ἡμερολόγιον κ.λπ. εἶναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ! Οἱ καινοτόμοι, πού ἔθεσαν θέμα ἀκριβεστέρας μετρήσεως τοῦ χρόνου, ἀποκαταστἀσεως τῆς ἰσημερίας τήν 21ην Μαρτίου κ.λπ., εἶπαν (καί συνεχίζουν νά λέγουν) ΨΕΜΜΑΤΑ καί ἔστρεψαν (καί συνεχίζουν νά στρέφουν) τήν προσοχήν τῶν πολλῶν στήν δῆθεν «ἐπιστημονικήν» λύσιν τοῦ ἡμερολογιακοῦ! Τό θέμα ἦτο ἡ «Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν», τοὐτέστιν ὁ Οἰκουμενισμός. Δι' ὅσους εἶχαν τό 1924 Ὀρθθόδοξον αἰσθητήριον καί ὀλίγας γνώσεις, αὐτό ἦτο ὁλοφάνερον. Ἀπό τήν στιγμήν δέ πού ὑπῆρχαν καταδίκες κατά τοῦ «Καλενταρίου τοῦ πάπα» καί πιέσεις ἐκ μέρους τοῦ «πάπα» νά γίνῃ ἀποδεκτόν ἀπό τούς Ὀρθοδόξους, ἦτο φυσικόν νά ὑπάρχουν ἀντιδράσεις καί σχίσμα, τό ὁποῖον ἀνεμένετο. Διάβασε τό ἄρθρον μου «Ἡ δογματική διάστασις τοῦ νέου ἑορτολογίου» (https://koukfamily.blogspot.gr/2017/09/blog-post_16.html). Καί βεβαίως πρόκειται γιά ἀλλαγήν ἑορτολογίου, ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπό τό γεγονός ὅτι οἱ Ν/Ηται ἀπαλείφουν 13 νηστησίμους ἡμέρας κατ' ἔτος ἀπό τήν νηστείαν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων. Ὑπάρχουν, ὅμως, καί ἄλλες σοβαρές συνέπειες.