Νέοι ἅγιοι, νέες θεωρίες, νέα παράδοση;

Ὁ τραγέλαφος τῶν συνεπειῶν τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου συνεχίζεται!...

ὑπό Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου 

Τελευταίως, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος μετά τῆς περί αὐτόν Συνόδου ἀπεφάσισαν τήν ἁγιοκατάταξη τοῦ γνωστοῦ Ἁγιορείτου ἀσκητοῦ Ἰωσήφ τοῦ ἐπονομαζομένου Ἡσυχαστοῦ. Ὁ ἐν λόγῳ ἀσκητής ἐκοιμήθη ἀνήμερα τῆς ἑορτῆς τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, δηλαδή τήν 15ην Αὐγούστου (τοῦ 1959), σύμφωνα ὅμως μέ τό ἐκκλησιαστικό, λεγόμενο παλαιό, ἡμερολόγιο, τό ὁποῖο τηροῦσε ὁ ἴδιος ὡς ἁγιορείτης καί ἀνέκαθεν τηροῦσε καί διατηρεῖ, ὡς ἐκκλησιαστική παράδοση, ὁλόκληρο τό Ἅγιον Ὄρος.


Τό Πατριαρχεῖο ὥρισε λόγῳ τοῦ αἰδεσίμου τῆς ἡμέρας νά ἑορτάζεται ἡ μνήμη τοῦ ἀσκητοῦ ὡς Ἁγίου πλέον, κατά τήν ἑπομένη τῆς ἑορτῆς τῆς Κοιμήσεως, δηλαδή τήν 16η Αὐγούστου. Ἔτσι, ὁ πρῶτος ἑορτασμός τῆς μνήμης του ἔγινε ἤδη σήμερα 16/29 Αὐγούστου πανηγυρικά στήν Ἱερά Μονή Βατοπεδίου, τῆς ὁποίας ὁ Καθηγούμενος καί ἡ μοναστική Ἀδελφότητα θεωροῦνται πνευματικά ἔκγονα ἐκείνου.

Τή σχετική Πατριαρχική Πράξη ἁγιοκατατάξεως ἀνέγνωσε ὁ Καθηγούμενος τῆς Σιμωνόπετρας Ἀρχ/της Ἐλισσαῖος, ὅπου γίνεται μνεία περί τῆς σημειολογικῆς σημασίας τῆς ἡμέρας κοιμήσεως τοῦ ἀσκητοῦ (μνήμη Κοιμήσεως Θεοτόκου, τῆς προστάτιδος καί Ἐφόρου τοῦ Ἁγίου Ὄρους) καί ὁ ὁρισμός τῆς ἑπομένης 16ης ὡς ἡμέρας μνήμης αὐτοῦ, ἡμέρα ἄλλωστε κατά τήν ὁποία ἔγινε καί ἡ ταφή του, ἐν Ἁγίω Ὄρει.

Τίθεται, λοιπόν, τό ἐρώτημα: Ἐν τῶ κόσμω, πότε θά τιμᾶται ἡ μνήμη αὐτοῦ ἐφ' ὅσον συμφώνως τῆ Πατριαρχικῆ Πράξει ὁρίζεται ἡ 16η Αὐγούστου ὡς ἡμερομηνία ἐτησίου μνήμης αὐτοῦ; Θά τιμᾶται, λοιπόν, κατά τήν 29ην Αὐγούστου καί θά ἀκούγεται στό συναξαριακό ἀνάγνωσμα ὅτι ἐκοιμήθη τήν 15ην καί ἐνταφιάσθηκε τήν 16ην Αὐγούστου καί ὅτι ὡρίσθη νά τιμᾶται τήν 16ην Αὐγούστου ἤ θά μετατεθεῖ ἐν τῆ πράξει ἡ μνήμη του καί θά τιμᾶται κατά τήν 16ην Αὐγούστου, συμφώνως πρός τό ἰσχῦον ἐν τῶ κόσμω (Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος) νέον ἡμερολόγιον, ὁπότε δέν θά ὑπάρχει καμμία ἀντιστοιχία καί νόημα μέ τήν γενομένην ἐν Ἁγίῳ Ὄρει κοίμησή του κατά τήν ἡμέραν τῆς ἐκεῖ τιμωμένης Ἑορτῆς τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου;

Πολλοί θά ἀποφύγουν τόν λογικό προβληματισμό ἐπ' αὐτῆς τῆς ἀμετροέπειας ἤ μᾶλλον τῆς συγχύσεως καί ἀκαταστασίας πού ἐπέφερε καί διατηρεῖ ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου. Καί ὅμως δέν εἶναι μόνον ἡ κοινή λογική, ἀλλά πολύ περισσότερο ἡ εὐταξία καί εἰρήνη καί ἑνότητα πού προσβάλλονται ἀπό τήν ἀδικαιολόγητη καί ἀντικανονική εἰσαγωγή καί ἐπιβολή τοῦ νέου ἡμερολογίου καί τίς κατά τά ἀνωτέρω συνέπειές της.

Δέν ὑπάρχει καμμία δικαιολογία καί κυρίως καμμία κανονική καί ἐκκλησιαστική αἰτιολογία γιά τήν de facto διάσπαση τῆς ὁμοιόμορφης ἑορτολογικῆς ἑνότητος τῶν ὀρθοδόξων ἀνά τόν κόσμο, περί τῆς ὁποία τόσο ἐνδιαφέρθηκε καί μερίμνησε ἡ Ἁγία Πρώτη Οἰκουμενική Σύνοδος τῶν 318 Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων. Ὅπως δέν ὑπάρχει δικαιολογία, παρά μόνο σκοπιμότητα καί ἀμετανοησία, γιά τήν ἀπάλειψη, τήν τελευταία μάλιστα στιγμή, ἐκ τῶν πρός συζήτηση θεμάτων τῆς λεγομένης "Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου" τῆς Κρήτης (2016) τοῦ ἀπό δεκαετιῶν τεθέντος σέ προτεραιότητα πρός πανορθόδοξη συζήτηση καί ἐπίλυση σχετικοῦ θέματος ("Τό ζήτημα τοῦ κοινοῦ ἡμερολογίου").

Ὑπάρχει δέ καί κάτι σχετικό μέ τό ἐν λόγῳ θέμα (τοῦ ἡμερολογίου) ἀκόμη χειρότερο, τό ὁποῖο συντηρεῖται δυστυχῶς ἀπό τούς ἰθύνοντες τοῦ Φαναρίου, οἱ ὁποῖοι προδίδουν ἔτσι ὅτι τούς "στοιχειώνει" ἡ εὐθύνη τήν ὁποία ἱστορικῶς ἔχουν γιά τήν ἡμερολογιακή Καινοτομία (σημείωση: ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου εἶναι ἔργο τοῦ, κατά τόν πολύ Ἰουστῖνο Πόποβιτς σχισματοποιοῦ, Πατριάρχου Μελετίου Μεταξάκη). Πρόκειται γιά τήν προκλητική ἐπισήμανση τῆς μεταστροφῆς τοῦ Γέροντος Ἰωσήφ τοῦ Ἡσυχαστοῦ καί ἐγκαταλείψεως τῆς πρώην ἰδιότητός του ὡς "ζηλωτοῦ" Ἁγιορείτου, δηλαδή ἔχοντος διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ Πατριάρχου γιά κανονικούς λόγους Πίστεως καί Παραδόσεως.

Στήν Πατριαρχική Πράξη ἁγιοκατατάξεως τοῦ ἀσκητοῦ Ἰωσήφ ἀναφέρεται αὐτή ἡ πτυχή, τήν ὁποία δεόντως ἐκμεταλλεύεται τό Πατριαρχεῖο ὑποστηρίζοντας ἐμμέσως πλήν σαφῶς ἤ μᾶλλον προπαγανδίζοντας ὅτι ὅποιος δέν κοινωνεῖ μέ τό Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας, ἀσχέτως ἄν ἐκεῖνο καινοτομεῖ ἤ ἔχει ἀπεμπολίσει τήν Πίστη καί Παράδοση τῶν Ἁγίων Πατέρων διά τῆς διακηρύξεως λόγῳ καί ἔργῳ τοῦ ἐκκλησιομάχου Οἰκουμενισμοῦ!


Τίθεται, λοιπόν, καί ἕνα ἀκόμη ἐρώτημα: Πῶς εἶναι δυνατόν νά προβάλλεται ἐπισήμως καί μάλιστα ὡς δεῖγμα νέας γνησιότητος (κατά τή "νέα κανονικότητα" πού βιώνουμε στις ἡμέρες μας) ἡ ἐπανάληψη τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀποδεδειγμένως μασώνου καί ἀρχι-οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου Ἀθηναγόρου ἐκ μέρους τῆς τότε συνοδείας τοῦ Γέροντος Ἰωσήφ κατόπιν ἀποφάσεως τοῦ τελευταίου καί μάλιστα μετά ἀπό σχετικό ὅραμα, ὅταν ἐξ ἀντιθέτου ὑπάρχουν πολλές περιπτώσεις συγχρόνων αὐτοῦ μεγάλων ἀσκητῶν καί ὄντως ὁσίων ἀνδρῶν, οἱ ὁποῖοι ἐφωτίζοντο περί τοῦ ἀντιθέτου;

Ἐπί παραδείγματι, τά ἀκριβῶς ἀντίθετα μαρτυροῦν ἡ στάση καί διδασκαλία τοῦ ἁγιοκαταταχθέντος ὑπό τοῦ Πατριαρχείου Ἱεροσολύμων ἀσκητοῦ Ἰωάννου τοῦ ἐκ Ρουμανίας (+1960), τοῦ ὁποίου τό ὁλόσωμο σκήνωμα διασώζεται ἀδιάφθορο στή Μονή Χοζεβᾶ στά Ἱεροσόλυμα. Συνειδητοποιεῖ τό Πατριαρχεῖο ποῦ ὁδηγεῖ τά πράγματα μέ τίς σκοπιμότητες καί ἐνδεχομένως τίς ὑστεροβουλίες του, ἀκόμη καί στά ζητήματα τῶν ἁγιοκατατάξεων καί ὅσον ἀφορᾶ στά διαφαινόμενα κριτήριά του γι' αὐτές;

Μήπως κάποιοι ἐμπαίζουν τόν λαό τοῦ Θεοῦ; Ποιός τοῦ λέγει τήν πᾶσα ἀλήθεια; Οἱ Ἅγιοι διαφέρουν καί διαφωνοῦν μεταξύ των ἐπί θεμάτων Πίστεως ἤ Παραδόσεως καί ἔχουν διαφορετικές ἀποκαλύψεις ἐκ Θεοῦ; Μήπως βρισκόμαστε ἐνώπιον πλάνης ἤ ἀπάτης; Ποιός εἶναι φορέας αὐτῶν; Ποιά εἶναι ἡ πλάνη ἤ ἡ ἀπάτη καί ποιά ἡ ἀλήθεια ἐν προκειμένῳ;

Κάποιοι, ἴσως, βιασθοῦν, μᾶλλον ἐπιπολαίως, νά ἀπαντήσουν ἀποφαινόμενοι ὅτι οὔτε τό ἡμερολογιακό εἶναι σπουδαῖο ζήτημα, δηλαδή οὔτε ἡ ἀντικανονική ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου ἐφάμαρτη, οὔτε ἡ προδοτική τῆς Ὀρθοδοξίας ἐκκλησιολογική πορεία τῶν Πατριαρχῶν καταδικαστέα καί ἅρα μόνο ἐναπομένον κριτήριο κανονικότητος καί ὀρθοδοξίας εἶναι ἡ ἑνότητα καί κοινωνία ὅλων μέ ὅλους!

Τότε, ὅμως, μετά τήν προφανή λογική διαπίστωση ὅτι ἄλλα λέγουν σχετικῶς οἱ Ἅγιοι Πατέρες μέ τούς ὁποίους συμφωνοῦν πολλοί σύγχρονοι ἐνάρετοι Πατέρες καί σύγχρονοι ὅσιοι καί ἄλλα πάλι (λένε ἥ ἐμφανίζονται νά λένε) κάποιοι ἄλλοι νέοι ἅγιοι, ἐντός ἤ ἐκτός εἰσαγωγικῶν, ἐπανατίθεται ἀκόμη πιό ἀπαιτητικό καί ὀξύ τό ἐρώτημα,: Ποιοί λοιπόν ἐξ ὅλων αὐτῶν ἔχουν δίκηο; Ποιοί ἐκφράζουν τήν πίστη τῆς Ἐκκλησίας; Ποιούς μποροῦμε νά ἐμπιστευόμαστε;

Μήπως θά πρέπει νά ἀκολουθήσουμε τό κριτήριο τοῦ διακόψαντος τό μνημόσυνο τοῦ τότε αἱρετίζοντος Πατριάρχου του καί καθαιρεθέντος καί φυλακισθέντος Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος λέγει σχετικῶς καί ἐπισημαίνει:

"Οἱ Ἅγιοι Πατέρες τά αὐτά φρονοῦσιν ἀλλήλοις καί εἰς οὐδέν διαφέρουσι" καθώς καί "ἀληθινή εὐσέβεια εἶναι τό νά μήν ἔρχεται κανείς σέ φιλονεικία μέ τούς Θεοφόρους Πατέρες" καί ὅτι "ἀπόδειξη ὅτι καλῶς καί ἀσφαλῶς καί εὐσεβῶς φρονοῦμε εἶναι ἡ συμφωνία μας πρός τούς Θεοφόρους Πατέρες μας"!

Τουλάχιστον τό ποιοί, ἐξ ὅλων τῶν προαναφερθεισῶν "πλευρῶν", λένε καί πράττουν διαφορετικά καί ἀντίθετα πρός τούς Ἁγίους Πατέρες, ἐλπίζουμε νά ἔχει γίνει ἀντιληπτό καί εὐδιάκριτο!

http://epistrofi-sotiria.blogspot.com/2020/08/blog-post_29.html

10 σχόλια:

  1. Στο κείμενο υπάρχουν αρκετά ψέματα.Η Α'Οικουμενική Σύνοδος δεν θέσπισε το Ιουλιανό Ημερολόγιο για όλες τις τοπικές Εκκλησίες,αλλά μόνο το Πασχάλιο.1000 χρόνια οι Ορθόδοξοι εόρταζαν σε διαφορετική ημέρα τις εορτές των ακινήτων εορτών.Το Ιουλιανό Ημερολόγιο δεν είναι εκκλησιαστικό,δεν έχει σχέση με την πίστη μας.Άλλο ημερολόγιο είχαν οι Έλληνες Πατέρες και άλλο οι Αιγύπτιοι Πατέρες.Σε διαφορετική ημέρα,αλλά ίδια ημερομηνία-π.χ. 25 ΔΕΚ την εορτή των Χριστουγέννων-,εόρταζαν οι Άγιοι της Αιγύπτου-Μέγας Αθανάσιος,Οσία Μητέρα Μαρία η Αιγυπτία-και οι Άγιοι της Ελλάδας μέρα από την Α:Οικουμενική Σύνοδο.Κάνει και πολλά άλλα-απαράδεκτο για Θεολόγο-λάθη ο αρθρογράφος,αλλά δεν υπάρχει λόγος να απαντηθούν(οι Ματθαιϊκοί Στεφάνου είναι αμετανόητοι).Ένα ψέμα αν πει κάποιος,χάνει την αξιοπιστία του.Στραβά τους τα έμαθαν και στραβά τα παπαγαλίζουν.Είναι ντροπή να προσπαθούν να ξεγελάσουν με τα ψέματα αθώες ψυχές κσι να τις οδηγήσουν στο σχίσμα και στην πλάνη.Μακριά από τις παρατάξεις και τις αντίχριστες ιδεολογίες αυτού του χώρου.Η αποτείχιση από τους Οικουμενιστές και η τήρηση των υπολοίπων εντολών του Θεού αρκούν για την σωτηρία των πιστών.Δεν έσωσαν κανέναν οι αριθμοί και τα ημερολόγια.
    Την εορτολογική διάσπαση στην τοπική μας Εκκλησία,την έκαναν αυτοί που δεν ακολούθησαν την απόφαση της Εκκλησίας μας.Δεν υπάρχει εορτολογική διάσπαση ανάμεσα στις τοπικές Εκκλησίες,αυτό είναι ψέμα.Οι Έλληνες του Καναδά όταν πηγαίνουν στην Ρωσία,εορτάζουν τις ίδιες εορτές με τους Ρώσους Οροδόξους κσι έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους.Οι Παλαιοημερολογίτες βλέπουν το δέντρο και δεν βλέπουν ολόκληρο δάσος.Δηλαδή,τους πειράζει η αλλαγή του ημερολογίου αλλά δεν τους ενοχλεί το σχίσμα που έκαναν.Βάζουν πάνω από την εκκλησιαστική ενότητα την ημερολογιακή ενότητα!Αυτό δεν είναι έγκλημα;Είναι,και μάλιστα το μεγαλύτερο γιατί ούτε το αίμα μαρτυρίου δεν μπορεί να τους σώσει.
    Δεν είναι δόγμα το Ιουλιανό Ημερολόγιο! Μόνο για θέματα πίστεως και δικαιοσύνης έχεις την υποχρέωση να διακόψεις την εκκλησιαστική κοινωνία(από αιρετικούς και άδικους).
    Τι αν εορτάζεις τα Χριστούγεννα στις 6 Ιανουαρίου,τι αν ταν τα εορτάζεις την ίδια ημερομηνία αλλά σε διαφορετική ημέρα.Γι'αυτον τον λόγο θα κάνω σχίσμα και ταραξίες.ΟΧΙ, δεν θα σας κάνουνε την χάρη να αλλάξουμε το Ευαγγέλιο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πράγματι λυπηρό για πολλούς αδελφούς να μην μπορούν να διακρίνουν το αίτιο ενός πράγματος από την αφορμή.

    Το 1920 με την Εγκύκλιο έχουμε το αίτιο, και με την αλλαγή του ημερολογίου το 1924 έχουμε την αφορμή.

    Ο πρώτος όρος της Εγκυκλίου είναι: Αφού δέχεσαι την Εγκύκλιο, δείξε το με την αλλαγή του ημερολογίου, ίνα εορτάζουμε όλοι μαζί την ίδια μέρα τις εορτές μας.

    Τι δουλειά έχουν τόσες χιλιάδες κείμενα για ημερολόγια, Ιουλιανά, Γρηγοριανά και Μακεδονικά;

    Είναι δυνατό Ορθόδοξοι βαπτισμένοι να τυφλώνονται από τον Παμμίαρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψευδώνυμε 8:55

      Τι είναι αυτά τα απαράδεκτα που γράφεις;Η Εγκύκλιος αυτή μιλάει για αλλαγή ημερολογίου,αλλά για ένα ημερολόγιο που θα εορτάζουν την ίδια ημέρα οι Εκκλησίες και οι αιρέσεις ΟΛΕΣ τις μεγάλες γιορτές.ΟΛΕΣ!Όχι μόνο τις ακίνητες γιορτές,αλλά και τις κινητές.Που είδες εσύ να γιορτάζουν οι Παπικοί και οι Προτεστάντες ΠΑΣΧΑ την ίδια ημέρα με τους Ρώσους και τους Έλληνες Ορθοδόξους;Μήπως δεν βλέπεις καλά και διαβάζεις άλλα στην Εγκύκλιο του 1920;Μήπως δεν την διάβασες καθόλου;Μήπως σε πλάνησε ο πανμίαρος;
      Οι Οικουμενιστές των τοπικών Εκκλησιών που εορτάζουν με το Παλαιό Ημερολόγιο(Σέρβοι,Ρώσοι, Εβραίοι κ.λπ.),δεν γιορτάζουν Πάσχα την ίδια ημέρα με τον αντίχριστο Πάπα.Άρα αυτά που λες έχουν καμία αξία.Η αιτία της αλλαγής του ημερολογίου από την Εκκλησία της Ελλάδας,ήταν η αλλαγή που έκανε η Πολιτεία στο ημερολόγιό της.Μονο αυτή ήταν η αφορμή και δεν υπάρχει άλλη.Ο Μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας,ο Φώτιος,λέει ότι πρέπει η Εκκλησία να ακολουθεί την πολιτεία σε μια τέτοια αλλαγή.Θα πάω εγώ κόντρα στον Μέγα Φώτιο για να ακολουθήσω την αίρεση του Καβουρίδη Χρυσοστόμου;Όχι κύριε μου,!δεν θα το κάνω!Στο Νέο μεγάλωσα και στο Νέο θα πεθάνω.Εσυ αν ακολουθείς το Παλαιό,με γειά σου και χαρά σου.Δεν θα μου επιβάλλεις με ποιο ημερολόγιο θα γιορτάζω τις γιορτές,εγώ ακούω την Εκκλησία.
      Η αφορμή της αλλαγής δεν ήταν αυτό το ασυνάρτητο που λες(δεν βγάζω νόημα από αυτό που γράφεις).Η αφορμή της αλλαγής ήταν η εορτή του Ευαγγελισμού της Παναγίας το 1924.Το πρόβλημα που δημιούργησε η Πολιτεία, έπρεπε να το λύση η Εκκλησία.Και αυτό έκανε και πολύ καλά έκανε.Τι έκανε;Άλλαξε το ημερολόγιο για να συμβαδίζει με αυτό της Πολιτείας.Απλά πράγματα! Τι δεν καταλαβαίνεις;Εσύ έχεις κοινωνία με τις παρατάξεις των γοχ;Εννοώ εκκλησιαστική κοινωνία.Πηγαίνεις στους ναούς τους;Τους θεωρείς Ορθοδόξους; Αφού έκαναν σχίσματα και έπεσαν σε πολλές πλάνες(όπως λένε αρκετοί που έφυγαν από τους γοχ σε κείμενά τους),πως δεν φοβάσαι να κοινωνήσεις μαζί τους; Αυτός που κοινωνάει με ακοινώνητους, είναι και ο ίδιος εκτός Εκκλησίας. Άρα αν κοινωνάς με τους γοχ είσαι και εσύ ακοινώνητος.
      Φύγε μακριά από τους γοχ για να μπορέσεις να σωθείς.Στην σχισματοαίρεση δεν υπάρχει σωτηρία!
      Ευτυχώς που οι σχισματοαιρετικοί των παρατάξεων και των σχισμάτων είναι μόνο 50.000 άνθρωπο στην Ελλάδα(και σε λίγους μήνες θα μείνουν μόνο οι ρασοφόροι τους), ενώ παλαιά ήταν πάνω από ένα εκατομμύριο!Βέβαια τώρα υπάρχει ο Οικουμενισμός στις τοπικές Ψευδοεκκλησίες και πρέπει οι Ορθόδοξοι να μην έχουν κοινωνία μαζί τους.Αυτό κάνουμε,διακόψαμε την κοινωνία με τους αντιχρίστους αλλά δεν θα κοινώνησουμε με ψεύτες τους χρονολάτρας για να λυπήσουμε τον Θεό μας!Ούτε στην αίρεση του Οικουμενισμού θα μείνουμε,αλλά ούτε και πάμε σε άλλη αίρεση.Κανουμε αποτείχιση και μένουμε στην Εκκλησία του Χριστού.
      Καλό είναι να γράφεις με το όνομα σου και να βγαλεις την μάσκα της ψευδονυμίας.

      Διαγραφή
  3. @ 30 Αυγούστου 2020 - 5:02 π.μ., 30 Αυγούστου 2020 - 9:43 π.μ.

    Τά χονδροειδῆ ψεύδη πού γράφεις ἔχουν ἀνατραπῆ χιλιάδες φορές! Ὁ διαχειριστής τοῦ ἱστολογίου, πού εἶναι σέ ὅλους μας γνωστός καί ἔχει γράψει χιλιάδες φορές ἐπωνύμως, σωστά σοῦ μίλησε, ἀλλά ἐσένα σ' ἔχει κατακυριεύσει τό ἀκάθαρτον πνεῦμα, ὁπότε, ἀντί νά τόν εὐχαριστήσῃς πού προσεπάθησε νά σέ βγάλῃ ἀπό τήν πλάνηνη σου, τόν βρίζεις κι ἀπό πάνω!!! Δέν πρόκειται νά πιάσω καί πάλι τό θέμα ἀπό τήν ἀρχήν, ἀλλ' οὔτε καί νά σιωπήσω μπορῶ στό κήρυγμα τοῦ Παμμιάρου, ἐκ μέρους τοῦ ὁποίου γράφεις. Περιορίζομαι νά σέ παραπέμψω στά ἄρθρα μου:

    http://koukfamily.blogspot.com/2017/09/blog-post_16.html
    http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/blog-post_23.html#comment-form
    http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/blog-post_7.html
    https://orthodox-voice.blogspot.com/2019/08/blog-post_82.html
    http://orthodox-voice.blogspot.com/2019/08/blog-post_768.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα διαβάσω και αν αξίζει θα απαντήσω σε όλα Αγιογραφικά και Πάτρικά.Λίγο που διάβασα τώρα, βλέπω ότι είναι μεγάλη η διαστροφή που κάνεις στους Κανόνες και στην εκκλησιαστική ιστορία.Θα γράψω ένα μεγάλο κείμενο για απάντηση,μπορεί να επιστρέψεις στην Εκκλησία με λίγο κόπο μου.

      Διαγραφή

  4. Ο/Η Νικόλαος Ζώτας είπε...
    Ψευδώνυμε 8:55
    Καλό είναι να γράφεις με το όνομα σου και να βγάλεις την μάσκα της ψευδωνυμίας.



    Πρόσεχε τον βίο σου, αγωνίσου να σου δίνει ο Κύριος φωτισμό για ορθή πίστη και ζωή.

    Δεν φοράω μάσκα, αλλά εδώ που ζω ομιλείται η Αγγλική και η Γαλλική γλώσσα και αναγκαστικά το όνομά μου είναι περίπου μετάφρασή του στην Αγγλική.

    Βλέπω μεγάλη ποσότητα χολής για τους εκλεκτούς αδελφούς μας του Πάτριου...

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να απαντήσεις στις ερωτήσεις μας και στις παρατηρήσεις μας(έστω με το "Σιλβερ").Μονο τότε θα αποδείξεις ότι έχεις όριο βίο και ορθή πίστη.Εγω πιστεύω ότι ο παγκάκιστος σε παραπλάνησε και ανήκεις στην σχισνατοαίρεση των γοχ.Βλέπω ότι ένας ποιο πάνω γράφει ότι είσαι ο ιστολόγος!Οι γοχ δεν είναι αδελφοί μου,είναι αβάπτιστοι,είναι εκτός Εκκλησίας, είναι τρομοκράτες ταραχοποιοί.Ένας καλόγερος στην Νάουσα Ημαθίας,προσπάθησε να με χτυπήσει με την μαγκούρα του και να με σκοτώσει.Τον ρώτησα αν ο Καντιώτης πάει στην κόλαση γιατί ακολουθεί το Νέο(ζούσε τότε ο Άγιος Επίσκοπος) και είπε "ναι".Όταν αντέδρασα με αντίλογο, σήκωσε το ξύλο να με σκοτώσει.Μετα από ένα χρόνο πέθανε.Σιλβερ σημαίνει Κώστας στα αγγλικά;

      Διαγραφή
  5. Ο/Η Νικόλαος Ζώτας είπε...
    Εγω πιστεύω ότι ο παγκάκιστος σε παραπλάνησε και ανήκεις στην σχισνατοαίρεση των γοχ.

    Απάντηση: Είμαι του νέου ημερολογίου σε αποτείχιση. Ιδού λοιπόν ώρα για προβληματισμό που πρέπει να κάνεις. Χωρίς σωστή πίστι και βίο, ο παμμίαρος σε οδηγεί σε λάθος συλλογισμούς…

    Οι γοχ δεν είναι αδελφοί μου, είναι αβάπτιστοι, είναι εκτός Εκκλησίας, είναι τρομοκράτες ταραχοποιοί.

    Απάντηση: Αν μελετούσες τις επιστολές του Απ. Παύλου θα γνώριζες ότι αποκαλεί τους συμπατριώτες του που δεν πίστευαν στον Κύριό μας, αδελφούς του. Ενώ εσύ πω, πω τι γράφεις για τους αδελφούς μας Ορθοδόξους του Πάτριου….
    …ηὐχόμην γὰρ αὐτὸς ἐγὼ ἀνάθεμα εἶναι ἀπὸ τοῦ Χριστοῦ ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν μου, τῶν συγγενῶν μου κατὰ σάρκα, οἵτινές εἰσιν Ἰσραηλῖται, (Ρωμ. 9,4)

    Σιλβερ σημαίνει Κώστας στα αγγλικά; Σίλβερ σημαίνει άργυρος – ασήμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Σιλβερόπουλε,ποιός δεν γνωρίζει τις Επιστολές του Απ. Παύλου,εγώ ή εσύ;Την συγκεκριμένη Επιστολή την έχουν διαστρέφει οι Παπικοί και οι Προτεστάντες και έπεσαν σε αρέσεις,αλλά με το σχόλιό σου την διαστρέφεις και εσύ με την σειρά σου γιατί δεν γνωρίζεις αυτά που είπε ο Απόστολος στην συνέχεια.
      Δεν εννοεί ΟΛΟΥΣ τους Ισραηλίτες, αλλά τους δίκαιους Ισραηλίτες που πίστεψαν στον αληθινό Θεό και αυτούς που δέχθηκαν και πίστεψαν στον Χριστό.Αν ήταν τα πράγματα όπως τα φαντάζεσαι,δεν θα έλεγαν οι Άγιοι να μην ονομάζουμε αδελφούς τους αιρετικούς, αλλά θα μας έλεγαν να τους θεωρούμε αδελφούς μας.Και με την λογική να το πάρεις,έχουν τα αδέλφια διαφορετικό Πατέρα Θεό;Ή νομίζεις ότι οι αιρετικοί πιστεύουν στον ίδιο Θεό με τους Ορθοδόξους;Αυτήν την μεγάλη διαστροφή που κάνεις πρώτη φορά την συναντάω.Η άγνοια μας κάνει αιρετικούς πολλές φορές και ας ανήκουμε στην Εκκλησία.Όταν όμως επιμένει κάποιος στην πλάνη του,αφού κάποιος τον έχει εξηγήσει το σωστό,είναι αναθεματισμένος από το Κύριο και δεν ανήκει στο Σώμα Του.
      Αυτά προς το παρών αδελφέ μου, γιατί έχω να απαντήσω και στον Χατζηνικολάου Δ.,τον γνήσιο Ορθόδοξο και αναμάρτητο.

      Διαγραφή
  6. Ο/Η Νικόλαος Ζώτας είπε...
    Αγαπητέ φίλε Σιλβερόπουλε, ποιός δεν γνωρίζει τις Επιστολές του Απ. Παύλου, εγώ ή εσύ;
    Αυτήν την μεγάλη διαστροφή που κάνεις πρώτη φορά την συναντάω. Η άγνοια μας κάνει αιρετικούς πολλές φορές και ας ανήκουμε στην Εκκλησία. Όταν όμως επιμένει κάποιος στην πλάνη του,αφού κάποιος τον έχει εξηγήσει το σωστό, είναι αναθεματισμένος από το Κύριο και δεν ανήκει στο Σώμα Του.
    Αυτά προς το παρόν αδελφέ μου, γιατί έχω να απαντήσω και στον Χατζηνικολάου Δ., τον γνήσιο Ορθόδοξο και αναμάρτητο.


    Αδελφέ μου Νικόλαε, πες μου ό,τι θέλεις εναντίον μου. Χρησιμοποίησε όποια γλώσσα θέλεις εναντίον μου, θα σε ανεχθώ. Πρόσεχε μόνο μη κάνεις το ίδιο για τους άλλους επισκέπτες αυτού εδώ του ιστολογίου. Γλώσσα του πεζοδρομίου στους εκλεκτούς μου αδελφούς δεν γίνεται ανεκτή. Τέτοια σχόλια θα διαγράφονται αυτομάτως. Σε προειδοποιώ για να μη κουράζεσαι να γράφεις αδίκως.

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος


    ΑπάντησηΔιαγραφή