Μάσκα: Πρόσωπο ή προσωπείο των κοσμοεξουσιαστών; -- Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

Η φρενίτις με εριζόμενο ζήτημα την μάσκα η όχι ένεκεν της περιλάλητης εξάρσεως του ιού, διανύοντες κατά τους αυθέντες της υγείας, την δεύτερη περίοδο της πανδημίας, προκαλεί πάμπολλα ερωτηματικά τα οποία αφεύκτως αναφύονται εκ του ιδικού τους χειρισμού.

Προφανώς, δεν είμαι ιατρός άρα, δεν υπεισέρχομαι να αξιολογήσω την συμπεριφορά του ιού καθώς και τις δημιουργηθείσες  επιπλοκές περιπτωσιολογικά διότι στερούμαι στοιχείων και απτών δεδομένων, πλην όμως έχω απαίτησης εκ της νομίμου εκλεγμένης κυβερνήσεως, η οποία σέβεται το Σύνταγμα και τα θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα των πολιτών, να μετέρχεται αμιγώς ουσιαστικά ιατρικά επιχειρήματα, υγειονομικής φύσεως και όχι με πρόσχημα την υγεία να επιβάλλει μέτρα τα οποία προσβάλλουν βαναύσως την προσωπικότητα του προσώπου, φαλκιδεύοντας την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του.

Εν άλλοις λόγοις, υποχρεούται εν ονόματι του Ελληνικού λαού και κατ’ επιταγή της Συνταγματικής εννόμου τάξεως, να αιτιολογήσει ειδικά και εμπεριστατωμένα, την χρήση της μάσκας, τις δυνατότητες προφυλάξεως, το ποσοστό αναχαιτίσεως της επίμαχης διασποράς, καθώς και την ειδοποιό διαφορά χρήσεως της εν θέματι μάσκας εντός ή εκτός εστεγασμένου χώρου.

Ωσαύτως την χρήση των γαντιών καθώς επίσης να μας καταδείξουν επισήμως τον τρόπο καταμέτρησης των κρουσμάτων και την αντίδραση του εκάστοτε οργανισμού εκάτερου ασθενούς, εκ του ιού, προκειμένου να διασκεδάσουν ορισμένες σοβούσες υπόνοιες και λανθάνουσες αμφιβολίες.

Περαιτέρω δηλαδή, το ερώτημα είναι για ποιο λόγο δεν επιτρέπεται δημοσίως η πολυφωνία των ιατρών, διατί διώκεται ποινικά ο αντίλογος, διατί συστρατεύονται τα Μ.Μ.Ε, κατ’ εξοχήν πολιτικά εργαλεία δημαγωγία των μαζών, προκειμένου, δολίως και τεχνηέντως να καλλιεργήσουν φόβο ή να διασπείρουν ανυπερθέτως ανεξακρίβωτες ειδήσεις ή πληροφορίες οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά και μόνον εις το θυμικό των μαζών.

Απορίας άξιον είναι ότι καλλιεργείται λίαν εσκεμμένως ένα κλίμα πανικού και απειλής, δηλαδή εργαλειοποείται η υγεία προκειμένου να διακινηθούν υπορρήτως, έτερης φύσεως πολιτικά ζητήματα, ή να εκτραπεί η προσοχή της κοινής γνώμης.

Διατί ουδέποτε ενημερώνει, ο αρμόδιος κρατικός φορεύς, πόσος κόσμος αποβιώνει εις μηνιαία ή ετήσια βάση, από καρκίνο, και από άλλου είδους γρίπες, στοιχεία υφίστανται κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας, διατί ο εν λόγω ιός να καθίσταται τοσούτο δημοφιλής εγχωρίως αλλά και παγκοσμίως και να εξυφαίνεται μία φιλολογία περί των εμβολίων και ούτω καθ’ εξής.

Η επίγνωση των πολιτών, ότι πρωτίστως καλλιεργείται ένα έδαφος φόβου, ανησυχίας, ασκείται δηλαδή ένας υποβολιμαίος ψυχαναγκασμός αντί να εξηγηθεί διαλεκτικά η συμπεριφορά του εν λόγω ιού, καθίσταται ψηλαφητός.

Εις επίρρωση της ως άνω αντίληψης των πολιτών, τεκμηριώνεται εις το ότι αφενός στρατολογούνται σημαίνοντα πρόσωπα, εξ όλων των χώρων, (πολιτικών, των τεχνών, κλπ), προκειμένου να προπαγανδίσουν κατ’ ουσίαν διαμηνύοντας το ιδικό τους υποκειμενικό αφήγημα, επιτείνοντας την ανησυχία των πολιτών και αφετέρου, η θεμελίωση μίας ιδιότυπης δικτατορίας, αναστολής των ελευθεριών, με την ποινικοποίηση του φρονήματος και την ιταμή και ωμή λογοκρισία, έναντι οιουδήποτε στασιαστή αντιφρονούντα, που αντεπιχειρηματολογήσει, ή διατυπώσει ελεύθερα μία διαφορετική γνώμη ή άποψη.

Η εξουδετέρωση της πολυφωνίας, η, κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση, Σιδηρού παραπετάσμτος, προσφιλείς πρακτικές, εξοστρακισμού της διαφορετικής άποψης, δια της κινήσεως της ποινικής διώξεως, δηλαδή η Εισαγγελία κατ’ ουσίαν εν αγαστή συνεργεία με το Σώμα δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, ως οιονεί αστυνομία σκέψης, ένας σύγχρονος δήμιος, ελέγχει εξονυχιστικά καμία αντίδραση προς την θέσφατη και αυθεντική, ανεπίδεκτη αμφισβήτησης και αντίδρασης άποψη της κυβερνήσεως.

 

Η φαιδρή αυτή κατάσταση ποινικών διώξεων σε όποιον αντιτείνει περί της έξαρσης του ιού, εφεαυτής γεννά πολλά ερωτηματικά και εξ αντιδιαστολής συναγάγει τις με ασφάλεια ότι κάτι περίεργο συμβαίνει, πάντως εξόχως διερευνητέο.

Προσέτι, η εφαρμογή των μέτρων και εις το σημείο αυτό είναι μεροληπτικό, δηλαδή επικρατούν δύο μέτρα και δύο σταθμά, η αστυνομία, δεν τολμάει να ελέγξει τις δομές των προσφύγων και εν γένει τους αναρίθμητους μετανάστες οι οποίοι στιβάζονται υπό την σκέπη άδηλων Μ.Κ.Ο, εις την πλατεία Βικτωρίας, εις πλατείας Αμερικής, εις την πλατεία Αττικής, εις την Ομόνοια, εις τα Πατήσια, εις την Κυψέλη, εις τον Κολωνό καθόσον αφορά την Αθήνα αλλά και παντού, ανά την επικράτεια.

Η επιβολή μίας ιδιότυπης δικτατορίας, αποτελεί μίας βασική στρατηγική, των κοσμοεξουσιαστών προκειμένου να πειθαναγκάσουν, να τιθασεύουν και να ποδηγετήσουν της απρόσωπη μάζα, η οποία άβουλη θα άγεται και θα φέρεται από τον επίδοξο, έμμισθο εντολοδόχο του παγκοσμίου συστήματος ο οποίος δια του σφετερισμού του προβλήματος της υγείας, καθυποτάσσει, εξανδραποδίζει τις μάζες, πλήττοντας κάθε ψήγμα αξιοπρέπεια των πολιτών.

Επιπροσθέτως το καίριο ερώτημα το οποίο ευλόγως ανακύπτει εκ των ως άνω είναι τα εξής : Για ποιο λόγο τέτοιο ενδιαφέρον, τα Μ.Μ.Ε, μήπως μας αγάπησαν αιφνιδίως, μήπως έστερξαν δια την υγεία μας, όταν επί  60 χρόνια το σύστημα υγείας καθίσταται καβαραθρωμένο, όταν όζει η πολιτική σκηνή, επί μισό αιώνα, από δυσώδη σκάνδαλα διασπαθίσεως δημοσίου χρήματος, όταν καταλύουν την Συνταγματική έννομη τάξη οι πολιτικοί, επιβάλλουν επαχθή μνημόνια με ανύπαρκτα χρέη κατά συναυτουργία με τις «αμαρτωλές» τράπεζες, όταν η Δ.Ο.Υ και τα ασφαλιστικά ταμεία απομυζούν ανάλγητα τους πολίτες, όταν περικόπτονται οι συντάξεις, όταν δεν δίδουν κίνητρα εις τις νέες οικογένειες να αποκτήσουν τέκνα, όταν δεν στηρίζουν τους πολύτεκνους και θεωρείται το τρίτο τέκνο τεκμήριο, ευτελίζοντας το θεσμό της οικογένειας ο οποίος προστατεύεται και κατά το Σύνταγμα, όταν εξυπηρετούνται οι ημέτεροι και οι αετονύχηδες και λοιδορείται ο τίμιος πολίτης, όταν χαρακτηρίζεσαι ως ρατσιστής και φασίστας, πλέον συνομοσιολόγος, όταν λες την άποψη σου, όταν κυριαρχεί παντού το παρακράτος και περιστέλλει τα θεμελιώδη δικαιώματα των πολιτών, όταν η Δικαιοσύνη παραπαίει, όταν αχυράνθρωποι ή άλλως κομματάνθρωποι, τοποθετούνται αυτοδικαίως ελέω υπερεθνικών μηχανισμών, σε ύπατους θεσμούς, υπηρετούντες κατάφωρα ανθελληνικούς στόχους, τελούντες σε διατεταγμένη υπηρεσία;

Όταν διακόπτουν αναλγήτως και βιαίως το ρεύμα σε άπορους έλληνες, ενώ παρέχουν απλοχερώς εις τους μετανάστες δωρεά στέγαση, ρεύμα, ύδωρ και διαδίκτυο;

Για ποια κοινωνία και για ποιο δήθεν υποκριτικά κράτος δικαίου μιλάμε το οποίο δήθεν ετεροχρονισμένα μας αγάπησα αγκαλιάζοντας μας να μην νοσήσουμε από τον επάρατο ιό;

Φρονώ ότι δέον όπως αφυπνισθούμε, η πίστη μας να γίνει η σφαίρα μας, το αλεξίσφαιρο γιλέκο μας, η ιστορία ο οδοδείκτης μας και η γλώσσα μας η πυξίδα δια να ανανήψουμε ατομικώς και ύστερα συλλογικώς.

Να μην λησμονήσουμε άχρι εσχάτων, μνημονεύοντας με αγάπη και συγκίνηση τους προπάτορες μας, ότι ο Θεός έβαλε την υπογραφή του δια την ελευθερία της πατρίδα μας και δεν την παίρνει πίσω, αντίσταση συν Θεώ.

Περαιτέρω, η πατρίς μας καθίσταται υπό κατάληψη, δέον όπως αφυπνισθούμε ούτως ώστε να διασώσουμε την αξιοπρέπεια  μας και την ελευθερία του ήθους μας, ενόψει της εγκαθιδρυθησομένης πραγκοσμιοποιήσεως και της επελευανούσης Νέας Τάξης πραγμάτων.

Ο ελληνικός λαός βάλλεται επί 60 χρόνια, πλέον έχει αλλοτριωθεί, έχει εκμαυλισθεί, πνέει τα λοίσθια και αποτελεί πληττόμενο βάναυσα από τον άξεστο πολιτισμικό μαρξισμό, από χαλκευμένες αξίες και ιδανικά με συνέπεια να έχει λοβοτομηθεί διανοητικά, δοθέντος ότι έχει διαλυθεί οικονομικά (καλπάζουσα ανεργία, φόροι, πλειστηριασμοί, αυτοκτονίες), άρα αποτελεί ένα χαμηλού μορφωτικού επιπέδου, προλεταριάτο,  φανατισμένο και εθισμένο σε διαφόρων ειδών πάθη και εθισμούς, άρα η πολιτεία που είναι να παρέμβει προς το καλό της κοινωνίας; οι φορείς, πού είναι η πρόληψη;  η εγκληματικότητα είναι σε έξαρση, διατί δεν τροποποιούν καίριες διατάξεις της ποινικής νομοθεσίας προς διασφάλιση της ευνομίας, αλλά τουναντίον αγάγουν την κοινωνία προς την μαζική κατάθλιψη και ο έθνος σε αφανισμό.

Ο ποινικός κώδικας, ειρήσθω εν παρόδω, όπως τροποποιήθηκε πέρυσι, επί τω χείρω, αποτελεί απλώς δούρειο ίππο, εξυπηρέτησης συμφερόντων, εγκαθιστώντας εύθραυστες κερκόπορτες, εις βάρος του έθνους, της ορθοδοξίας και της κοινωνικής ειρήνης.

Εάλω η πόλις αδέλφια, όμως νύν εν παντί και πάντοτε και υπέρ πάντων ο αγών, ή άλλως εξ ύπνου εγερθήναι, αυθωρεί και παραχρήμα.

 Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς

Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

6944-938836

www.katsivardas-dimitriadou.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου