Επίσης όσο για το 71 :
Δεν υπήρχε καμμία Συνοδική Απόφαση περί Χειροθεσίας
β] Οι επιστρέψαντες δύο, Κάλλιστος
και Επιφάνιος, ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑΝ την Σύνοδο ότι οι Ρώσοι αποδέχθηκεν την Ομολογία
μας και ότι Ορθοδόξησαν.
γ] Στην Ελλάδα δεν έλαβε
χώρα καμμία απολύτως χειροθεσία που να ακυρώνει τις Χειροτονίες του Αγίου
Ματθαίου.
δ] Όταν οι Ρώσοι δεν
τήρησαν όσα είχαν υποσχεθεί, διεκόπη η κοινωνία μαζί τους και
ε] Καθηρέθη ΑΜΕΣΩΣ ο
Κάλλιστος όταν ΨΈΛΛΙΣΕ τα περί χειροθεσίας.
Εάν η Ιεραρχία είχε δεχθεί χειροθεσία, τότε γιατί να καθαιρέσει τον Κάλλιστο; ή
γιατί ο Κάλλιστος δεν είπε ποτέ, γιατί με καθαιρείτε, αφού και ΄σεις είστε
χειροθετημένοι;
Δεν το είπε, γιατί όντως η Ιεραρχία τότε, δεν εδέχθη ούτε κατ΄επίνοια τέτοια
προδοσία.
Σας τονίζουμε τα εξής: Οι χειροτονίες του Αγίου Ματθαίου ήταν πλήρεις Θείας
Χάριτος και ήταν εκ των πραγμάτων επιβεβλημένες, μετά την πτώση των υπολοίπων
αρχιερέων.
Τόσο ο Άγιος Πατήρ Ματθαίος, όσο και οι υπόλοιποι αρχιερείς που χειροτονήθηκαν
υπ΄αυτού, ήταν οι μοναδικοί Ορθόδοξοι με ανόθευτη Αποστολική Διαδοχή και Πίστη.
Σχετικό περί της
Χειροθεσίας στον Ζακύνθου το 1935:
Από τη Μυριόβιβλο: "Αι χειροτονιαι [του 35'] ετελέσθησαν εν τη Ι. Μονή
Παναγίας Πευκοβουνογιατρίσσης Κερατέας Αττικής (Σ. Καραμήτσου - Γαμβρούλια,
σελ. 124. «Ελεύθερον Βήμα» 2-6-1935 και 9-6-1935). Τη ιδία ημέρα oι Δημητριάδος και πρ. Φλωρίνης δια χειροθεσίας εδέξαντο
ως κανονικόν Επίσκοπον τον Ζακύνθου Χρυσόστομον, χειροτονηθέντα κατά το νέον
ημερολόγιον! (Εγκύκλιος Ι. Συνόδου Γ.Ο.Χ. Κερατέας σελ. 8)."
Αναμείνατε και την Εγκύκλιο, παρακαλώ.
Στουραΐτης Χαρίλαος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλες οι κεφαλές των ΓΟΧικων παρατάξεων ζυγιστηκαν στην ζυγαριά του Corona Virus....το αποτέλεσμα γνωστό...
Πᾶν γὰρ δένδρον ἐκ τοῦ ἰδίου καρποῦ ἐπιγινώσκεται» (Ματθ. 7.18-19).
ΥΓ: Ο Άγιος Ματθαίος μπορεί να έκανε χειροτονίες αλλά οι χειροτονίες του ναυάγησαν.
Τα ψεματα των ματθαιικων δεν μας ενδιαφερουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει αποδειχθεί οτι οι ματθαιικοι δεχτηκαν χειροθεσιες επι σχισματικων
Μονος σου εγραψες και την αποδειξη
''μολις ο καλλιστος παραδέχθηκε την χειροθεσία του τον καθαιρεσαν''
Ενω ο ιεροσυλος επιφάνιος που δεν παραδεχθηκε την χειροθεσια του αλλα χειροθετηθηκε ειναι αγιος για τους ματθαιικους
Το ιδιο και ο αρχιεπισκοπος Νικολαος στο δικαστηριο του 76
δηλωσε διαδοχη απο ρωσους και αθωωθηκε και μετα αυτος ο βλασφημος καθαιρεσε τον καλλιστο γιατι δηλωσε το ιδιο
Τελος με το 71
Το θεμα μας ειναι ο Ζακυνθου και τα σχολια παρακαλω να ειναι περι της χειροθεσιας Ζακυνθου απο τον φλωρινης και τι σημαινει αυτο
γραφω την δικη μου θεση στο επομενο σχολιο
π Γρηγοριος
Εφόσον ο Φλωρίνης χειροθέτησε τον Ζακύνθου σημαίνει οτι το Νεο ήταν σχίσμα, συνεπώς ο φλωρίνης το 1937 όταν κήρυξε την αντίθετη ομολογία, ήτοι το Νεο δεν ειναι σχίσμα εν ενεργεία αλλά θα γίνει στο μέλλον [δυνάμει ] κατόπιν αποφάσεως μεγάλης συνόδου, σημαίνει σε απλά ελληνικά οτι ο Φλωρίνης έγινε Ιερόσυλος = βλασφημία στο αγιο πνευμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι χειροθεσία τούτο σημαίνει την επικύρωση του μυστηρίου της ιεροσύνης.
Συνεπώς εφόσον ο Φλωρίνης επικύρωσε δια χειροθεσίας την ιεροσύνη ενός κανονικού επισκόπου, της Μιας αγιας αποστολικής εκκλησιας, με άρτια χειροτονία θεια χάρη και πλήρης πνεύματος αγίου, όσο μικρή και να δεχτούμε οτι ήταν αυτή η πράξη, ακόμα και εις τυπου ευλογίας, η ουσία παραμένει έγινε ιεροσυλία γιατί και παλι πρόκειται περι αναζωογονήσεως του ακύρως τελεσθέντως μυστηρίου
π Γρηγοριος
υσ
την ειδηση και το σχολιο τα εχω δημοσιευσει στην σελιδα μου οπως υποσχεθηκα
π. Γρηγόριε
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν βλεπεις ότι όλος ο Ματθαϊσμος στηρίζεται σε καραμπινάτες Παπάτζες (συγνώμη δε βρίσκω πιο αρμόζουσα λέξη για την "αποκατάσταση" άνευ Κανονικών Επισκόπων των υποτιθέμενων ανίερων το 1935) κι ασχολείσαι με την απλή χειροθεσία που έκανε ο πρώην Φλωρίνης κι ο Δημητριάδος στον Ζακύνθου, ως την μέγα είδηση και το έβγαλες και πρωτοσέλιδο, με παραπληνητικές ατάκες :
"γιατί και παλι πρόκειται περι αναζωογονήσεως του ΑΚΥΡΩΣ τελεσθέντως μυστηρίου"
Πού είδες στις σημειώσεις και παραπομπές του Αγίου Νικοδήμου στον 8ο Κανόνα της Ά Οικουμενικής Συνόδου, για σχισματικούς Ναυκτιανούς, όπου ο Αγιος μιλάει για συγχωρητική ευχή σε μετανοούντες & αμαρτωλούς, ότι αναφέρεται σε αυτό που έγραψες εσύ ;
Και στον Κανόνα Ν΄της εν Καρθαγένη (που ο Αγιος Νικόδημος αναφέρει ως Μθ') γράφει για χειροθεσία έξω της ασπίδος, δηλαδή του προπυλαίου & νάρθηκος
Φαίνεται θα είναι κι αυτό "τόσο απλό" (όπως μας είπε ο κ. Χαρίλαος για την "αποκατάσταση" των πρώην Φλωρίνης & Δημητριάδος) κι εγώ δεν το καταλαβαίνω
Το σχόλιο μου ήταν σαφέστατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧειροθεσία και στην πιο απλή μορφή τύπου ευλογίας είναι ιεροσυλία σε κανονικό επίσκοπο.
Εδώ δεν γράφει συγχωρητικη ευχή γιατί αυτό σημαίνει δεκτός με την μετάνοια.
Ποιες οπαραπλανητικες ατάκες;;
Ο φλωρινης στην ομολογία του 1935 μιλά για σχισματική έκκλησια.
Οπότε η χειροθεσια έγινε επί σχισματικού
Τελος
Οι χειροθεσιες γίνονται έξω από το ιερό γιατί αν γίνουν μέσα στο ιερό λέγεται χειροτονία.
Και βέβαια το έβαλα πρωτοσέλιδο γιατί γιατίτο είχα υποσχεθεί αν όντως υπάρχει αυτή η πράξη
Άσε που είναι σοβαρή είδηση με θεολογικο τσουναμι
Π Γρηγόριος
Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΠΟΚΗΡΗΤΤΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ως ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιτομη
Τούτου ἕνεκα, οἱ διοικοῦντες νῦν τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος, διασπάσαντες τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας διά τῆς ἡμερολογιακῆς καινοτομίας, καί διαιρέσαντες τόν Ὀρθόδοξον Ἑλληνικόν λαόν εἰς δύο ἀντιθέτους ἡμερολογιακᾶς μερίδας, οὗ μόνον, ἠθέτησαν τήν Ἐκκλησιαστικήν Παράδοσιν, καθιερωθεῖσα ὑπό τῶν 7 Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί κυρωθείσαν ὑπό τῆς αἰωνοβίου πράξεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά ἔθιξαν καί τό Δόγμα τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας. Διο καί οἱ διοικοῦντες νῦν τήν Ἑλληνικήν Ἐκκλησίαν διά τῆς μονομεροῦς καί ἀντικανονικῆς καί ἀψυχολογήτου εἰσαγωγῆς τοῦ Γρηγοριανοῦ ἡμερολογίου, ἀπέσχισαν ἐαυτοὺς τοῦ καθόλου κορμοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας, καί ἐκήρυξαν ἑαυτούς κατ’ οὐσίαν σχισματικούς ἀπέναντί των Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, τῶν ἱσταμένων ἐπί τοῦ ἐδάφους τῶν 7 Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τῶν Ὀρθοδόξων θεσμῶν καί παραδόσεων καί ἐπί τῶν Ἐκκλησιῶν Ἱεροσολύμων, Ἀντιοχείας, Σερβίας, Πολωνίας, τοῦ Ἁγίου Ὅρους, τοῦ Θεοβαδίστου Ὅρους Σινᾶ κλπ.
Ἰδού τί ἐγνωμοδότησε περί τοῦ νέου ἡμερολογίου ἡ Ἐπιτροπή αὕτη: «Ἅπασαι αἱ Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι, ἄν καί αὐτοκέφαλοι εἰς τήν ἐσωτερικήν διοίκησιν αὐτῶν, οὔχ ἧττον ἐπειδή εἰσίν ἠνωμέναι πρός ἀλλήλας διά τῶν Δογμάτων καί τῶν Συνοδικῶν ὅρων καί κανόνων, δέν δύναται μία ἐπί μέρους Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία νά χωρισθῆ, καί νά ἀποδεχθῆ νέον Ἐκκλησιαστικόν ἡμερολόγιον, χωρίς νά λογισθῇ Σχισματική ἀπέναντί των ἄλλων».
Ὅθεν, ἀφοῦ ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν διά τῆς ἰδίας αὐτοῦ ὑπογραφῆς, κηρύττει ἐαυτόν Σχισματικόν, τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων, ἵνα ἀποδείξωμεν, ὅτι οὗτος καί οἱ ὁμόφρονες αὐτῷ Ἀρχιερεῖς, κατέστησαν Σχισματικοί, ὡς διασπάσαντες τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας διά τῆς ἡμερολογιακῆς καινοτομίας, καί διαιρέσαντες τήν Ἐκκλησιαστικήν καί Ἐθνικήν ψυχήν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ Λαοῦ;
Διά τοῦτο προήχθημεν κάθ’ ὑπαγόρευσιν τῆς συνειδήσεως ἡμῶν, νά δηλώσωμεν εἰς τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον, ὅτι κόπτομεν πᾶσαν ἐπικοινωνίαν μέτ’ Αὐτοῦ, ὡς σχισματικοῦ κατά τήν ἰδίαν ὁμολογίαν αὐτοῦ, ποιούμεθα δέ θερμήν ἔκκλησιν πρός τήν μερίδα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ τοῦ ἀποδεχθέντος τό νέον ἡμερολόγιον ἐπί καλῇ τῇ πίστει, ὅτι τοῦτο δέν προσκρούει πρός τήν Ὀρθοδοξίαν, ὡς ἐπιπολαίως διεκήρυξεν ὁ καινοτόμος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν, ὅπως ἀποκηρύξωσι καί οὗτοι τό Γρηγοριανόν ἡμερολόγιον, ὡς ἀντορθόδοξον, καί διασαλπίσωμεν εἰς τόν Σχισματικόν Ἀρχιεπίσκοπον τά ρήματα τοῦ σοφοῦ Βρυένιου: «Οὐκ ἀρνησόμεθά Σε φίλη Ὀρθοδοξία, οὐ ψευσόμεθά Σε Πατροπαράδοτον σέβας, οὐκ ἀφιστάμεθά Σου Μῆτερ Εὐσέβεια, ἐν Σοῖ ἐγεννήθημεν, ἐν Σοῖ ζῶμεν, καί ἐν Σοῖ κοιμηθησόμεθα. Εἰ δέ καλέση καιρός, καί μυριάκις ὑπέρ Σου τεθνηξόμεθα».
† Ὁ Δημητριάδος Γερμανός
† Ὁ Πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος
† Ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ 1935...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ Ο ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ
Π Γρηγοριος
Πάτερ Γρηγόριε, το 1935 , διά της Ομολογίας ,του Διαγγέλματος και της Χειροθεσίας Ζακύνθου,ο πρ.Φλωρίνης ΟΡΘΟΔΟΞΗΣΕ και επέστρεψε στην Εκκλησία, ενώ το 1937, με την δυνάμει και ουχί ενεργεία θεωρία του, ΚΑΚΟΔΟΞΗΣΕ και εξήλθε Αυτής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμηθείτε,παρακαλώ,ένα ΄΄ίσως΄΄ του υποτακτικού του Αγίου Πα΄ι΄σίου ,του στέρησε την Θεία Χάρι!
Ένα ...΄΄ίσως΄΄!
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Η αίρεσις του "δυνάμει σχισματικοί" που κύρηξε ο πρώην Φλωρίνης,τον έβγαλε εκτός Εκκλησίας.Είναι πολύ σωστή αυτή η θέση του κ.Στουραΐτη.Αυτές οι πλάνες του Καβουρίδη Χρυσοστόμου ξεπέρασαν και αυτές του Οικουμενισμού.Οι Ενιστάμενοι είναι αυτοί που ακολουθούν μέχρι σήμερα αυτές τις Οικυνενιστικές πλάνες και γι'αυτό δέχονται Μυστήρια εκτός Εκκλησίας(σε σχισματικούς και αιρετικούς).
ΔιαγραφήΘα σας πώ και τούτο,πάτερ Γρηγόριε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λαός του Θεού,οι πιστοί,το πλήρωμα της Εκκλησίας δεν είναι απλά διακοσμητικό στοιχείο,αλλά έχει ουσιαστικό ρόλο στην πορεία Της.
Αυτός ο λαός επικυρώνει, αλλά και ακυρώνει αποφάσεις Συνόδων,όταν αυτές δεν ευρίσκονται σε ευθεία γραμμή με την Παράδοση ,τα Ορθόδοξα δόγματα και τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας.
Δεν είναι παθητικός δέκτης αποφάσεων .
Σας τονίζω ότι, αφ΄ενός δεν υπήρξε Συνοδική Απόφαση περί Χειροθεσίας και, αφ΄ετέρου Κλήρος και λαός απέρριψαν και ανέτρεψαν την προσβολή των καθ΄όλα Ορθοδόξων Χειροτονιών του Αγίου Ματθαίου.
Όσο για τον Επιφάνιο[άν και αγέννητος εγώ τότε]σας έχω γράψει ήδη ότι ποτέ δεν απεδέχθη τα περί Χειροθεσίας.
Για δε τον Νικόλαο ,υπάρχει σοβαρό θέμα,όχι μόνο για το Βούλευμα ,αλλά και για το πιστεύω του περί του Εικονολογικού δόγματος.
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Το ζήτημα δεν είναι αν το πλήρωμα της εκκλησίας δέχεται τις χειροθεσιες του 71
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέρουμε ότι δεν τις δέχεται.
Το ζήτημα είναι αν έγιναν
Και δυστυχώς έγιναν
Ο Επιφάνιος είναι ιερόσυλος και δειλός συν τοις άλλοις κλπ
Η τελική θέση μου είναι αυτή
Πρέπει να αναθεματιστουν οι ιερόσυλοι για να μπορέσει σήμερα πχ η σύνοδος ταδε να δηλώνει ανόθευτη διαδοχή από Ματθαίο.
Μονά Μονά δικά μας δεν γίνεται
Υσ
Περιμένω το έγγραφο - εγκύκλιο της χειροθεσιας και θα το δημοσιεύσω
Μόλις το βρεις στείλε μήνυμα στο κινητό μου να σου δώσω το καινούργιο μέιλ μου
Π Γρηγόριος
Υσ
Και στο νέο ο κόσμος δεν δέχεται το Κολυμπάρι..... Άρα ακυρώθηκαν οι αιρέσεις τους;;
1) "Χειροθεσία και στην πιο απλή μορφή τύπου ευλογίας είναι ιεροσυλία σε κανονικό επίσκοπο".
ΑπάντησηΔιαγραφήπού τον είδες Πάτερ τον ΚΑΘΟΛΑ κανονικό επίσκοπο ;
τότε γιατί αποτειχιστήκαμε ;
Σαφως έπρεπε να γίνει χειροθεσια τύπου συγχωρητικής ευχής
Οι χειροθεσίες - συγχωρητική ευχη που αναφέρει ο Αγιος Νικόδημος αναφέρονται σε Σχισματικούς κι όχι σε τυχόν Ιερείς που π.χ. τους έπεσε κάτω το αντίδωρο....τους οποιους δέχτηκαν ακόμα και σαν Επισκόπους, αν δεν υπήρχε άλλος Επισκοπος στην ίδια περιοχή...δε ξέρω λοιπόν γιατί επαναλαμβάνεις τα ίδια
Όπως τέτοια έπρεπε να γίνει κι από ΡΟΕΔ στους Ματθαϊκούς. Οι υπόλοιποι Ματθαιϊκοί, που το παίζουνε ζηλωτάρες, και καθαίρεσαν τον Κάλλιστον μόλις ψέλλισε (!!!!!!) για χειροθεσία, δεν μας είπανε γιατί ζητήσανε έστω σύμπνοια με Οικουμενιστική, όπως λένε, ΡΟΕΔ, αντί να την έχουνε αποκηρύξει....Όπως κι είναι προφανείς οι συνέπειες που αρνήθηκαν την γενόμενη αποκατάσταση.... Δε με ενδιαφέρει ομως να ασχοληθω περισσότερο μαζί τους. Ας χαίρονται, μαζί με τα υπολοιπα παραμύθια, και τον "Αγιο" Ματθαίο, που τόσα στοιχεία δείχνουνε υποκρισία & ασυνέπεια στις θέσεις του, καθώς προφανως το σανό δε κυκλοφορεί μόνο στη tv
2) Αντί να βγάλεις πρωτοσέλιδο
"Η ανατροπη του Ματθαιϊσμου"
αποκηρύσσοντας κι αυτά που εσύ επίσης έλεγες, ότι δηλαδη μπορεί να γίνει αποκατάσταση ΑΝΙΕΡΟΥ με μόνο την Ομολογία του, βγάζεις άρθρα για τον Φλωρινισμό, επειδή κάνανε στο Ζακύνθου συγχωρητική ευχή. Και μιλάς "περι αναζωογονήσεως του ΑΚΥΡΩΣ τελεσθέντως μυστηρίου"
ΑΝ ΕΧΕΤΕ αποδεικτικά στοιχεία ότι έγινε μέσα στο Ιερό το 1935, τύπου αναχειροτονίας, να τα προσκομίσετε.
Αν η συκοφαντία κι η διασπορά ψευδών ειδήσεων είναι θεολογικό τσουνάμι, τότε τί άλλο να πω ;
3) Σαφώς ομολογησε το 1935 ο Ζακύνθου ότι ήτανε Σχισματικός, αλλιώς για ποιο λόγο ξέκοψε από νεο/τες ; Δεν ξεκόβεις όμως μόνο από όσους έχουνε ακυρα Μυστηρια
4) Τα αρκετά και σοβαρά λάθη του πρώην Φλωρίνης δεν δικαιώνουνε αστείες Εκκλησιολογίες, που δυστυχώς επιβιώνουνε ακόμη τόσες δεκαετίες. Θα μπορούσε κάποιος να ξεγελαστεί από αποφάσεις Συνόδων 16ου αιώνος (που οι καταδίκες αφορούσανε ταυτόχρονα και την αλλαγή Πασχαλίου, ως μείζων παράβαση, δηλαδή ΔΕΝ υπήρχε ανάλογο δεδικασμένο), αλλά όχι όταν βλεπει ότι οι Επισκοποι του προήλθαν από εκείνους που ακολούθησαν 11 χρόνια τους Σχισματικούς.
Δεν ξέρω βέβαια πόσοι θα άντεχαν το 10% όσων τράβηξε ο πρώην Φλωρίνης, από εσωτερικούς κι εξωτερικούς εχθρούς, και πόσοι έχουνε στερηθεί έστω τα μισά από όσα εκείνος και μιλούνε με τόση ασέβεια...
Tα λάθη του θα αποτελούσανε πολύ μεγάλο ελαφρυντικό σε καλοπροαίρετους αναζητητές Ματθαϊκους ή Ματθαϊζοντες, αλλά μόνο σ΄αυτούς
Δε θέλω να ασχοληθώ άλλο με παραλογισμούς κι ειδικά αυτές τις μέρες
Ο Φλωρίνης κύρηξε αιρέσεις,δεν έκανε απλά λάθη όπως λες.Ηταν δίγλωσσος,μια έλεγε ότι έχουν Μυστήρια οι Τοπικές Εκκλησίες και μια έλεγε ότι δεν έχουν.Γιατί το έκανε αυτό;Άρα ήταν πλανεμένος και δεν θα πρέπει να τον θεωρείς Αγιο. Οι Άγιοι δεν είχαν αιρέσεις.Οι Σύνοδοι του 16ου αιώνα καταδίκασαν την αλλαγή του Πασχαλίου των Παπικών,αν οι Παπικοί δεν άλλαζαν το Πασχάλιο,δεν θα υπήρχε κάποια βάση για να καταδικαστούν(δηλαδή καταδίκη από Ιερούς Κανόνες).Στην ουσία οι Πατέρες του 16 ου αιώνα καταδίκασαν μια μελλοντική αλλαγή του Πασχαλίου από τους Ορθοδόξους.Το Πασχάλιο είναι Παράδοση και αυτοί που το αλλάζουν έχουν το ανάθεμα της Ζ'Οικουμενικης Συνόδου.Το μόνο σωστό που είπε ο Φλωρίνης Χρυσόστομος είναι αυτό που γράφουν οι Ενιστάμενοι στα περίοδο περιοδικά τους,δηλαδή ότι το Νέο Ημερολόγιο πρώτη φορά υπάρχει σαν ιστορικό συμβάν και χρειάζεται μια Σύνοδος να αποφανθεί για το θέμα(αν είναι μόνιμη και Κανονική αυτή η μεταρρύθμιση).Μονο αν άλλαζαν και το Πασχάλιο θα ίσχυαν οι ποινές των Συνόδων του 16ου αιώνα.
ΔιαγραφήΑυτά τα γράφω και για τον θεολόγο Χαρίλαο Σ.
αδέλφια ειρήνη υμίν,καλή Παναγιά σε όλους!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιους παραλογισμους;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαινεις οτι αναιρείς τον εαυτο σου με αυτα που γραφεις
1. Οι Νγιτες ηταν σχισματικοι για αυτο κοψαμε το 24
ΑΠΑΝΤΗΣΗ τοτε ο φλωρίνης που εκανε κολοτουμπα στην ομολογια του 1937 και ειπε δεν ειναι σχισμα ακυρωσε τον εαυτον του και τον αγωνα κι ακυρωσε αυτα που κηρυξε οπως διαβασες παραπανω
Περαιτερω εγινε ο ιδιος σχισματικος γιατι χειροτονησε επισκοπους και ιδρυσε ιδιον θυσιαστηριον
Ειχε δικαιωμα μονο να παραμεινει σε διακοπη μνημοσυνου εφοσον δεν ειναι σχισμα
2. Το κειμενο που μας εστειλε ο Στουραιτης γραφει χειροθεσια και οχι συγχωρητικη ευχη
Βαση λοιπον του διαγγελματος του 1935 η χειροθεσια εγινε επι σχισματικου ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της ιεροσύνης
Οσο μικρη και να ηταν η πραξη [που μεχρι στιγμης δεν ξερουμε ποσο μικρη η μεγαλη ηταν δλδ κανονικη χειροθεσια]
ακομα και εις τυπου ευλογιας να ηταν ...αυτοματως ο φλωρίνης με την ομολογια του 1937 εγινε ιεροσυλος γιατι ΑΠΕΚΑΤΕΣΤΗΣΕ το μυστηριο της ιεροσυνης με αγιο πνευμα εκει που ολα ηταν κανονικα και αρτια και αυτο λεγεται ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ
παραλειπομενα
η αποκατασταση σχισματικου [αρα εκτος εκκλησιας] μονο με την ομολογια του γινεται οταν δεν υπαρχει αλλος επισκοπος η επισκοποι να σε αποκαταστησουν
Διαφορετικα σταματαει η ιεροσυνη
Ετσι εγινε και στις οικουμενικες
οι αιρετικοι επισκοποι επανηλθαν δια λιβελου και δημοσιας καταδικης των αιρεσεων και αιρετικων
Αυτο εγινε στο αποκορυφωμα την στ οικουμενικη με τους μονοθελητες
Αυτους ποιος τους χειροθετησε;; αφου δεν υπηρχε κανενας
στο σχολιο σου τα εκανες αχταρμα βαζοντας θεματα αλλα αντ αλλων
ενω εδω μιλαμε για συγκεκριμενο θεμα
δλδ
ΕΓΙΝΕ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;;
ΕΓΙΝΕ
ΣΥΝΕΠΩς ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΗ Η;ΠΡΑΞΗ Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΤΟ 37 ΒΓΑΙΝΕΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΣ
ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ 37
ΡΩΤΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΟΨΑΜΕ;; ΑΝΤΕ ΠΕΣΤΑ ΣΤΟΝ ΦΛΩΡΙΝΗς......
π Γρηγοριος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον το 37 ο φλωρινης κήρυξε ότι δεν είναι σχίσμα
Τότε γιατί χειροθετηθησε επίσκοπο που δεν είναι σχισματικος;;
Άρα είναι κανονικός
Το κατάλαβες τώρα;;
Η πράξη αποκατάστασης σε επίσκοπο που δεν είναι σχισματικος λέγεται ιεροσυλία
Το 35 καλώς χειροθέτησε τον Ζάκυνθου
Το 37 με την ομολογία του ότι δεν είναι σχίσμα ακύρωσε τα πάντα στον αγώνα και η χειροθεσια έγινε ιεροσυλία
Π Γρηγόριος
Μια ερώτηση στον Π.Γρηγόριο, για να καταλάβει το λάθος του.
ΔιαγραφήΤι είναι σχίσμα σύμφωνα με τον Μέγα Βασίλειο και τον Άγιο Χρυσόστομο;Μήπως όταν ο Καβουρίδης διάβασε και έμαθε τι είναι σχίσμα,άλλαξε και την εκκλησιολογία του;
Όταν καθαίρεσαν τον Καβουρίδη δεν έπρεπε να αποκατασταθεί από μια Σύνοδο μιας άλλης Τοπικής Εκκλησίας που ακολουθούσε το Παλαιό Ημερολόγιο;Είναι γνωστό ότι στην Ορθοδοξία δεν μπορεί ο καθένας από μόνος του να αθωώνει τον εαυτό του αν του επιβληθούν ποινές.
ΠΕΡΙ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιτομη απο την εργασία +κηρυκου
Ο ὅρος χειροθεσία κατά τήν πρᾶξιν τῆς Ἐκκλησίας παρουσιάζει τάς ἑξῆς δύο μορφάς.
Ἡ πρώτη περίπτωσις εἶναι ἡ χειροθεσία ἡ γενομένη ἐπί σχισματικῶν ἤ αἱρετικῶν. Αὕτη τελεῖται διά τήν ἐπικύρωσιν τοῦ ἀκύρως γενομένου μυστηρίου, ἤτοι «πρός λῆψιν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος», ὥστε νά ἐπενεργήση ἐν αὐτῶ ἡ Χάρις. Εἶναι ἀκριβῶς ἡ χειροθεσία ἡ γενομένη ἐπί τῶν μετανοία ἐπιστρεφόντων. Διότι τήν χρίσιν τοῦ Ἁγίου Μύρου συνώδευε καί ἡ ἐπίθεσις τῶν χειρῶν.
Εἶναι ἴσως ἡ ἐπίθεσις τῶν χειρῶν, ἥτι γίνεται εἰς τό Μυστήριον τῆς Ἐξομολογήσεως ὑπό τοῦ Πνευματικοῦ, διότι σήμερον χειροθεσίαν λαϊκῶν ἐπιστρεφόντων ἐκ τῆς αἱρέσεως εἰς τήν Ἐκκλησίαν δέν ἔχομεν. Εἰς αὐτήν τήν χειροθεσίαν ἀναφέρεται καί ὁ ἱερός Νικόδημος ἐν τῶ Πηδαλίῳ του σχολιάζων τόν Η’΄ Κανόνα τῆς Α΄ Οἱκουμενικῆς Συνόδου.
Ἡ δευτέρα περίπτωσις εἶναι ἡ γενομένη διά τήν ἀναζωογόνησιν τοῦ Μυστηρίου τῆς Χειροτονίας. Διά νά εἶναι ἔγκυρον τό ἀκύρως τελεσθέν Μυστήριον τῆς Χειροτονίας, δέον ὅπως, ὁ ἐκτός τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας χειροτονηθείς ἐπιστρέφων εἰς τήν Καθολικήν Ἐκκλησίαν χειροθετῆται διά τήν βεβαίωσιν τοῦ Μυστηρίου τῆς χειροτονίας. Εἰς αὐτό τό θέμα ἀναφέρεται ὡς εἴπομεν ὁ Η΄ Κανών τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί ἑρμηνευτικῶς ἡ ἐπιστολή τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς πρός τόν Ἀλεξανδρείας Ἀλέξανδρον, ἡ χαρακτηρίζουσα τήν χειροθεσίαν ὡς «μυστικωτέραν χειροτονίαν». Εἰς αὐτήν ἀναφέρεται καί ἡ Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος, ἡ χαρακτηρίζουσα αὐτήν ὡς «εὐλογίαν», ἤτοι ἐπικύρωσιν τοῦ ἀκύρως τελεσθέντος.
Τρεμπέλας (Δογμ. Γ΄, σελ. 57). «Καί οὕτω τοῦ πράγματος ἔχοντος πάλιν διά τῆς εὐλογίας παρείχετο χάρις πρός ζωογόνησιν καί ἐπικύρωσιν τοῦ ἀκύρως ὑπό αἱρετικῶν ἤ σχισματικῶν τελεσθέντων».
«Καταύγασον αὐτοῦ τήν διάνοιαν τῆ δυνάμει καί ἐνεργεία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὥστε τόν ἐναποκείμενον τῆ ψυχῆ αὐτοῦ σπινθῆρα τοῦ σωτηριώδους βαπτίσματος ταῖς αὔραις τῆς χάριτος, νοητῶς ἐξαφθῆναι καί τήν ἐνσημανθεῖσαν αὐτῶν σφραγίδα ἐκτυπώτερον ἐπιφαίνεσθαι ἐν τῆ καρδία αὐτοῦ».
Δυοβουνιώτης (Βλ. ἐργασίαν του «Τά μυστήρια» , σελ. 84) ἡ ἐπίθεσις τῶν χειρῶν παρείχετο πρός ἀναζωογόνησιν τῆς ἀνεξαλείπτου μέν, ἀλλά θραυσθείσης καί μή τετελειωμένης σφραγίδος τῶν μυστηρίων.
Μου φαινεται οτι εχει χαθει η μπαλλα γιατι εγω αλλα γραφω ὀ Σταυρος αλλα καταλαβαινει κι εσεις με ρωτατε πανω σε αυτα που καταλαβε ο Σταυρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και εχει γινει αχταρμας η κατασταση, παρα ταυτα γραφω
Μπορεις να αποκατασταθεις δια της ομολογιας σου ΜΟΝΟ οταν δεν υπαρχει αλλος ορθοδοξος επισκοπος
Εγραψα εγω οτι το 35 δεν υπηρχαν αλλοι ορθοδοξοι επισκοποι για να αποκατασταθει ο φλωρινης;;
Αντιθετως ειμαι ο μοναδικος που εγαψα πολλακις για την ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΓΟΧΙΣΜΟΥ
κι αυτο γιατι προδωσαν τα πιστευω τους με τις κολοτουμπες που εκαναν
Σημερα αποκαλυφθηκε ακομα μια κολοτουμπα του φλωρινης ...η χειροθεσια ζακυνθου....
κι αυτο που δεν θελουν να παραδεχθουν καποιοι ειναι οτι ο φλωρινης το 37 τα τιναξε ολα στον αερα και μεσα σε ολα χρεωνεται και για την χειροθεσια του Ζακυνθου
εφοσον οι Νγιτες δεν ειναι σχισματικοι οπως ειπε ο φλωρινης το 37
τοτε η οποια χειροθεσια στον Ζακυνθου ειναι βλασφημια του αγιου πνευματος
ακομα και 1% να συμπληρωσες δια ευόγιας η πες το οπως θες....
η βλασφημια υπαρχει γιατι εδωσες αγιο πνευμα εκει που υπηρχε 100%
π Γρηγοριος
Αυτό ισχύει μόνο για το Μυστήριο της Βάπτισης.
Διαγραφήπαραλειπομενα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφει ο Σταυρος γιατι δεν γραφω για τους ματθαιικους
προφανως αστειευεσαι ετσι;;
Δεκαδες αρθρα εχω γραψει για τους ματθαιικους ολων των παραταξεων
μπες στην ετικετα γοχ και μετρα
αλλα γιατι πας μακρια;;
στο δευτερο σχολιο δες τι απαντησα στον Στουραιτη
Σταυρο δια δες τι υπεγραψαν οι τρεις επίσκοποι στην εγκύκλιο του 1935
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΣΥΝΕΠΩΣ
ΑΚΥΡΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ Η ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΣ Ο ΦΛΩΡΙΝΗς ΤΟ 37
Ἡμεῖς ἀναλαβόντες τήν ποιμαντορίαν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ τοῦ ἀκολουθοῦντος τό πάτριον καί ὀρθόδοξον ἑορτολόγιον καί ἔχοντες συναίσθησιν τοῦ ὅρκου πίστεως, ὅν ἐδώκαμεν, ὅτι θά φυλάξωμεν πάντα ὅσα παρελάβομεν παρά τῶν 7 Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀποφεύγοντες πάντα νεωτερισμόν, δέν ἠδυνάμεθα παρά νά κηρύξωμεν ὡς Σχισματικήν τήν ἐπίσημον Ἐκκλησίαν, ἥτις ἐδέχθη τό παπικόν ἑορτολόγιον, ὅπερ ἐχαρακτηρῖσθη ὑπό Πανορθοδόξων Συνόδων ὡς νεωτερισμός τῶν αἱρετικῶν, ὡς αὐθαίρετος καταπάτησις τῶν θείων καί ἱερῶν κανόνων καί τῶν ἐκκλησιαστικῶν παραδόσεων.
Τούτου ἕνεκα συνιστῶμεν εἰς ἅπαντάς τους ἀκολουθοῦντας τό ὀρθόδοξον ἑορτολόγιον, ὅπως μηδεμίαν πνευματικήν ἐπικοινωνίαν ἔχωσι μετά τῆς σχισματικῆς Ἐκκλησίας τῶν σχισματικῶν λειτουργῶν Αὐτῆς,
ἀπό τῶν ὅποιων ἔφυγεν ἤ χάρις τοῦ Παναγίου Πνεύματος
διότι οὗτοι ἠθέτησαν ἀποφάσεις τῶν Πατέρων τῆς Ζ' Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί πασῶν των Πανορθοδόξων Συνόδων τῶν καταδικασασῶν τό Γρηγοριανόν ἑορτολόγιον. Ὅτι ἡ Σχισματική Ἐκκλησία δέν ἔχει χάριν καί Ἅγιον Πνεῦμα, τοῦτο διαβεβαιοῖ καί ὁ Μ. Βασίλειος λέγων τά ἑξῆς: «Εἰ καί περί μή Δόγματα οἱ Σχισματικοί σφάλοιντο, ἀλλ' ἐπειδή τοί γέ κεφαλή τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας ὁ Χριστός ἐστίν κατά τόν θεῖον Ἀπόστολον, ἐξ οὗ τά μέλη πάντα ζωοῦται καί τήν πνευματικήν αὔξησιν δέχεται, οὗτοι δέ τῆς ἁρμονίας τῶν μελῶν τοῦ Σώματος ἀπερράγησαν, καί οὐκέτι παραμένουσαν αὐτοῖς, ἔχουσι τήν χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ὅ τοίνυν οὐκ ἔχουσιν πῶς ἄν τοῖς ἄλλοις μεταδοῖεν».
† Ὁ Δημητριάδος Γερμανός
† Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος
† Ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος
(Ἐδημοσιεύθη εἰς τήν ἀπογευματινήν καί ἐν Ἀθήναις ἐκδιδομένην ἐφημερίδα «ΤΥΠΟΣ» τῆς 21ης Ἰουνίου 1935).
https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%84%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%E1%BC%90%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC/406-engyklios-1935
Π ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Άρα ο Μέγας Βασίλειος λέει ότι οι σχισματικοί δεν έχουν Άγιο Πνεύμα.Μετά μας λέει ότι σχισματικοί είναι αυτοί που διακόπτουν την κοινωνία από την Εκκλησία.Το 1924 όμως,οι Τοπικές Εκκλησίες έμειναν ενωμένες και δεν δημιούργησαν σχίσμα.Σχίμα έκαναν αυτοί που διέκοψαν κοινωνία.Ποιοί διέκοψαν την κοινωνία από όλες τις Εκκλησίες(Παλαιού και Νέου Ημερολογίου);Οι Παλαιοημερολογίτες.Άρα η Εκκλησία της Ελλάδας δεν έκανε κανένα σχίσμα.Αφού είχε διατηρήσει την κοινωνία με τις υπόλοιπες Ορθόδοξες Εκκλησίες,πως έκανε σχίσμα;Αν ακολούθησε το Παπικό εορτολόγιο, τότε ήταν αιρετική "Εκκλησία", όχι σχισματική.Αφού δεν άλλαξε το Πασχάλιο,δεν άλλαξε και την Παράδοση που θέσπισε η Α'Οικουνενική Σύνοδος.Ούτε υπάρχει αθέτησης κάποιου Ι.Κανόνα με την αλλαγή του ημερολογίου,όπως έκαναν οι Παπικοί το 1582.Αν οι άλλες τοπικές Εκκλησίες διέκοπταν την κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδας και αυτή επέμενε στην αλλαγή,τότε μπορούμε να μιλούμε για σχίσμα. Αυτό όμως δεν έγινε το 1924.Αυτοί που διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία,αυτοί ονομάζονται σχισματικοί σύμφωνα με την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων.Άρα,ο Π.Γρηγόριος δεν πιστεύει ότι η Εκκλησία της Ελλάδας έκανε σχίσμα.Εγώ αυτό κατάλαβα.
ΔιαγραφήΔεν έκατσα να διαβάσω όλα τα σχόλια, θα το κάνω από το Σ/Κ
ΑπάντησηΔιαγραφήστα λίγα που διάβασα από π. Γρηγόριο θα πω
1) Ο κ. Χαρίλαος διευκρινισε σε προηγουμενο αρθρο ότι μιλαμε για απλή χειροθεσια κι οχι αναχειροτονια, που θέλεις να εννοεις εσυ. Μη κάνουμε παιχνίδι λέξεων
2) Δημοσιεύεις αστείες "μελέτες" του τότε φοιτητή κ. Κοντογιάννη, όπου μας λέει :
Σημειωτέον ὅτι ἡ χειροθεσία ἐν προκειμένω, ὡς σχολιάζεται ὑπό τοῦ ἱεροῦ Νικοδήμου, δέν ἀναφέρεται εἰς τήν χειροθεσίαν τῶν Κληρικῶν, ἀλλά εἰς τήν χειροθεσίαν τῶν μετανοούντων πιστῶν, ἵνα διά ταύτης ἀποκατασταθοῦν εἰς τήν Καθολικήν Ἐκκλησίαν.
οταν τόσο ο ίδιος ο 8ος κανόνας, όσο κι η ερμηνεία του (στις οποίες πάτησε ο Αγιος Νικόδημος) αναφέρουνε "κι ούτως ΜΕΝΕΙΝ εις τω κλήρω"
ΕΛΕΟΣ, έχουνε πονέσει τα ματάκια μας μ αυτά που διαβάζουμε
Μετά από αυτό, προφανώς δεν θα αφιερώσω χρόνο για να διαβάσω και τα υπολοιπα που γράφει ο τότε φοιτητης
Όπως και στην 7η Οικουμενική, διαβάσανε 3 φορές σχετική επιστολή Μ. Αθανασίου (προς Ρουφινιανό), κι ερμηνεύσαε οι Πατέρες να συνεχίσει ο τοιούτος να είναι εις τον κλήρο (όπως και πριν δηλαδη, γιατί άλλες ζηλωτάρες μας λέγανε ότι ήτανε άκυρα προς 7ης, για τη ΝΕΑ εκείνη αίρεση)
3) Πατώντας πάνω σ΄αυτή τη παπάτζα μελέτη, συνεχίζεις να μιλάς για Ιεροσυλία το 1935 με Ζακυνθου
Δηλαδή σε τόσα περιστατικά που οι Πατέρες κάνανε αυτού του είδους τη χειροθεσία ήτανε Ιερόσυλοι ;
4) Πού είδες ότι δεν υπηρχανε άλλοι Επίσκοποι το 1935, αν υποτεθεί ότι ήτανε ανίεροι οι 3 και χρειαζονταν τέτοιου είδους αποκατάσταση ;
Δεν υπήρχανε τόσοι Επισκοποι στην κατακομβική, ακόμα και στη τότε ΡΟΕΔ ;
Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά...
5) Καμία σχέση δεν εχω με το άλλο άκρο, τον Κυπριανισμό, καθώς τα Μυστήρια της κρατούσας ακυρωθηκαν όταν αποδεχτηκαν εν Συνολο οι Επισκοποι της κατεγνωσμενες αιρέσεις. Μην ζητήσητε απο μενα να δώσω ημερομηνία, δεν έχω τόση φώτιση και θράσος, απέναντι σε εκατομμύρια ψυχές
6) Βεβαίως αποτειχίζεσαι από μια Εκκλησία που έχει ακόμη Μυστήρια, όπως φαίνεται στο link και βεβαίως κάνεις ίδιο θυσιαστήριο, συμφωνα με 31ο Αποστολικό. Βιάστηκαν στην δημιουργία νέων Επισκόπων και κυρίως, Συνόδου με Αρχιεπίσκοπο
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/1924_11.html
Την γνωρίζω την λανθασμενη αυτή Εγκυκλιο του 1935 κι όπως προ-είπα, ο πρώην Φλωρίνης έκανε σοβαρά λάθη. Αυτό δεν αποδεικνυει όμως ότι έκανε ανα-χειροτονία στον Ζακύνθου. Τότε θα ήτανε Ιερόσυλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ θα εξετάσουμε/επιμείνουμε στα λάθη του πρώην Φλωρίνης, στα οποία μετά έκανε αποκήρυξη ή ότι όλος ο Ματθαιϊσμός στηρίζεται στην "αμμο", μιλώντας για "αποκατασταση" ανίερων το 1935 με την Ομολογία τους κι άλλα τέτοια καλούδια ;
Κι επιμένουνε ακόμα και σήμερα σε τέτοια παραμύθια....
μεγάλο λαθος έκανε και το 1950 και δεν ξέρω αν επιτρέπεται να μυρώσεις κάποιον σε περιπτώσεις αμφιβολιών, αλλιώς είναι σοβαρότατο λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήόλα αυτά όμως θα ήτανε απλά ένα τεράστιο ελαφρυντικο για καλοπροαίρετους Ματθαϊικούς, οι οποίοι θα ξέκοβαν απ΄το παραμυθάκι τους κι όχι να προσπαθούνε να δικαιωθούνε από τα λάθη του πρώην Φλωρίνης
Αφού δεν διάβασες τα σχόλια πως γράφεις ψέματα ότι εννοώ αναχειροτονια
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο γράφω τώρα με δύο λόγια πάλι.
Χειροθεσία επί σχισματικού έγινε στον ζακυνθου βάση της εγκυκλίου 35 Η οποία γράφει δεν έχουν άγιο πνεύμα.
Γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να εκληφθεί αλλιώς.
Να πούμε ότι δεν έγινε κανονικη χειροθεσια τύπου σναχειροτονιας.
Αν έγινε χειροθεσία και στην πιο απλή έκδοση εις τύπου ευλογίας αυτό και πάλι αποκατάσταση ιεροσύνης λέγεται που σημαίνει ότι υπήρχε κάτι λειψό το οποίο τώρα ολοκληρώθηκε.
Άρα είναι το ίδιο επί της ουσίας
Έβαλα στην σελίδα μου τα γραπτά του Νικόδημου
Και η χειροθεσια στην απλή μορφη που επικαλείσαι γινεται για να σου μετέδωσει ο επίσκοπος το άγιο πνεύμα προς αποκατάσταση της πτώσης
Συνεπώς εφόσον ο φλωρινης κήρυξε το αντίθετο το 37 μετέδωσε άγιο πνεύμα σε επίσκοπο που το είχε ολόκληρο με άρτια χειροτονία και δεν ήταν έκπτωτος.
Οι πατέρες που χειροθέτησαν τους σχισματικούς δεν είχαν πει πριν δύο χρόνια δεν έχουν άγιο πνεύμα μετά να πουν δεν είναι σχισματικοί έχουν άγιο πνεύμα και θα αποφασίσουν οι επόμενοι κλπ
Πότε έγραψα εγώ σε παραπάνω σχόλια ότι κόβεις μόνο όταν τα μυστήρια είναι άκυρα;;
Για δείξε μου το σχόλιο;
Ο φλωρινης το είπε αυτό με διάγγελμα και γραπτώς όπως είδες στο προηγούμενο σχόλιο.
Συνεπώς
εκ του στόματος σου κρίνεις σε
Τέλος για το άλλοι επίσκοποι ορθόδοξοι δεν ξέρω αν το γράφεις για εμένα αλλά σε πληροφορω ότι αυτό ακριβώς έλεγα τόση ώρα σε τηλέφωνο
Στο λέω κι εσένα
Έπρεπε να πάνε στην ΡΟΕΔ η ας πούμε κάπου αλλού.
Το θέμα είναι ότι δεν τους δέχτηκαν.
Μετά από τον φλωρινης
Ζήτησαν χειροτονία στα Ιεροσόλυμα
Και στην Σερβία και στην ΡΟΕΔ και αρνήθηκαν όλοι να τους χειροτονησουν.
Μάλιστα ο αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος της ΡΟΕΔ τους πρότεινε να επιστρέψουν στην μητέρα έκκλησια του νέου.
Οι 13 μέρες δεν είναι θέμα πίστεως τους είπε
Ο Μαξίμοβιτς αρνήθηκε να χειροτόνησει τους γοχ κλπ
Κατοπιν πήραν χειροθεσια στα κρυφά από Νγιτη... που με βάση την εγκύκλιο φλωρινης του 50 ήταν σχισματικος χωρίς άγιο πνεύμα και έπρεπε να μυρωθει
Κι αυτός ο αμυρωτος άνευ Αγίου πνεύματος χειροτόνησε τους γοχ
Η όντως δεν καταλαβαίνεις η λειτουργεις πονητρω τω τρόπω γιατί δεν μπορείς να βγεις από το αδιέξοδο φλωρινης.και φλωρινικων γενικότερα
Π Γρηγόριος
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις,Π.Γρηγόριε,και εσύ δεν έχεις Ορθόδοξη χειροτονία.Αφού πιστεύεις ότι οι γοχ δεν είχαν Αποστολική Διαδοχή.Εκτος και αν κατάλαβα λάθος.
ΔιαγραφήΔηλαδή,οι γοχ δεν βρήκαν κάποιους να τους από καταστήσουν και έκαναν του κεφαλιού τους. Μετά χωρίστηκαν και έκαναν Συνόδους με Αρχιεπισκόπους.Αθτα νομίζω ότι δεν είναι Ορθόδοξα και σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες.Έπρεπε να και μείνουν στην θέση τους χωρίς να κάνουν χειροτονίες και Συνόδους.Τι τους ήθελαν τους Επισκόπους,αφού είχαν πολλούς κληρικούς;Φοβήθηκαν ότι θα πεθάνουν οι κληρικοί τους σε μία χρονιά ή σε μια περίοδο δέκα ετών;Δεν υπολόγισαν μια λύση του θέματος στα επόμενα χρόνια και βιάστηκαν να κάνουν παράνομους Επισκόπους για να διατηρήσουν το πρόβλημα,αλλά και για να δημιουργήσουν προβλήματα αναμεταξύ τους,δηλαδή σχίσματα.Αν δεν έφτιαχναν Συνόδους,δεν θα μπορούσαν να κάνουν σχίσματα,γιατί σχίσμα σημαίνει διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας από Σύνοδο.
Η μελέτη Κηρύκου δεν γράφτηκε για τον Φλωρίνης αλλά για τους ματθαιικούς για το 71 οπότε σίγουρα υπάρχει ειλικρίνεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου πω εγώ για παπαντζες...
Έφυγαν οι δύο επίσκοποι του Φλωρίνης και πήγαν στο νέο ως ιερείς
Μετά από ένα χρόνο επέστρεψαν στον Φλωρίνης ως επίσκοποι
Και μετά ξαναπήγαν στο νέο ως ιερείς.
Το θέμα είναι ο φλωρινης που δέχτηκε τους αρνητές της ιεροσύνης τους δλδ καραμπινατους ιερόσυλους που πρέπει να μην ξαναλειτουργησουν
ως αρτιους επισκόπους
Π Γρηγόριος
Προφανώς δε πρόκειται να συννενοηθούμε
ΑπάντησηΔιαγραφή1) "Περαιτερω εγινε ο ιδιος σχισματικος γιατι χειροτονησε επισκοπους και ιδρυσε ιδιον θυσιαστηριον
Ειχε δικαιωμα μονο να παραμεινει σε διακοπη μνημοσυνου εφοσον δεν ειναι σχισμα"
Σου είπα εγώ ότι δεν είναι Σχίσμα ;
Ενεργεία Σχισματικοί δεν ήτανε
Αν δε μιλάς εδώ για άκυρα Μυστήρια, τότε γιατί ακριβώς μιλας ;
2) "Συνεπώς εφόσον ο φλωρινης κήρυξε το αντίθετο το 37 μετέδωσε άγιο πνεύμα σε επίσκοπο που το είχε ολόκληρο με άρτια χειροτονία και δεν ήταν έκπτωτος"
Καταλαβες τί λέει ο 8ος κανόνας και που εφαρμόστηκε με παραδείγματα από τους Πατέρες ή θα επαναλαμβανουμε τα ίδια ;
ήτανε Ιερόσυλοι οι Πατέρες τόσους αιώνες ;
3) Πήγανε σε αρκετούς να πάρουνε χειροτονίες πριν το 1935 (αμφισβητώντας ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αντώνιος τους είπε αυτά, αλλά πάμε παρακάτω) και τους είπανε σε γενικές γραμμές ότι πρέπει να αναλάβει κάποιος Επίσκοπος Ελλαδικής, ο οποίος θα ξεκόψει.
Βρέθηκαν λοιπόν 3. ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ αυτοι οι 3 να χειροθετηθούνε από τους Κανονικούς Επισκόπους Κατακομβικης ή ΡΟΕΔ ή άλλους ;
Καμία δεν έγινε, γιατί δεν απαιτείτο. Γιατί δεν ήτανε ανίεροι
Μην μου απαντησεις με τη λάθος Εγκύκλιο πρωην Φλωρινης 1935 αλλα με το ποια ειναι πραγματικα η Αλήθεια. Δηλαδη ότι όλος ο Ματθαισμος στηρίζεται σε ψευδος
Καλή Παναγιά
Ποιός Αντώνιος φίλε,Αναστάσιος γράφει ο άνθρωπος!
ΔιαγραφήΑκομα και στη λανθασμένη Εγκύκλιο 1935 (τη μία εκ των δύο του 1935) ο πρώην Φλωρίνης μπορεί να είχε στο μυαλό του τον α΄κανόνα Μεγάλου Βασιλείου (δηλαδή να θεωρούσε ότι εκείνος κι ο Δημητριάδος είχανε ακόμη Θεία Χάρη, παρόλο που μιλησε για ενεργεία Σχισματικούς νεο/τες)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα είναι όμως ότι αυτό δεν συμβαδιζει με Ματθαϊκή Εκκλησιολογία, που τους θεωρούσανε όλους ανίερους από το 1924, λογω τάχα δεδικασμένου 16ου αιώνος
Το πρόβλημα είναι εσύ δεν μπορείς να ξεφύγεις από την Ματθαϊκή Εκκλησιολογία
Ο Μέγας Βασίλειος τα αντίθετα λέει στον Κανόνα του.Δηλαδή λέει ότι οι σχισματικοί γίνονται αυτομάτως λαϊκοί και ότι αν χειροτονήσουν κάποιους και αυτοί είναι λαϊκοί(γιατί χεοροτονηθηκαν από ανθρώπους που έχασαν την Ιεροσύνη τους λόγω του σχίσματος που έκαναν). Ας ξυπνίσει ο κόσμος των γοχ επιτέλους!Δεν βλέπουν σε πόσες αιρέσεις έχει πέσει αυτός ο χώρος; Έλεος!
ΔιαγραφήKι εν κατακλείδι, αν δεν βρεθούνε Ορθόδοξοι Επισκοποι, είτε να κάνουνε χειροτονία είτε να χειροθετήσουνε, ΑΝ τυχόν αυτό απαιτείται (βλέπε Ματθαιϊκή απόψεις περί ανίερων) και χωρίς να υπάρχουνε λόγοι ανωτέρας βίας, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα με εσένα κι όχι ότι τάχα μπορείς να "αποκατασταθείς" μόνος σου, αν είσαι ανίερος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως υπηρχανε λόγοι ανωτέρας βιας στις χειροτονίες υπό ενός των Ρουμάνων, οι οποίες επίσης αργότερα γίνανε αποδεκτές από τρίτους Επισκόπους, ενώ οι Ματθαιϊκοί απαρνήθηκαν εκείνους που αναγνώρισαν/αποκατάστησαν τις δικές τους υπό ενός
οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν.
Ο ΕΝΑΣ δεν έχει καμία ισχύ κι οι 2-3 Επισκοποι του 1935 θα ήτανε σαν ΕΝΑΣ, αν ήτανε ανίεροι
Αν δεν ήτανε ανίεροι, που είναι η αλήθεια, τότε ήτανε πραγματικά 2-3
Κι οι Ματθαϊκοί επίσης, μετά την άρνηση αποκαταστάσεως/αναγνωρισεως 1971, παρέμειναν ΕΝΑΣ
Π.Γρηγοριε εσείς σε ποια Συνοδο ανηκατε;από ποιους έχετε χειροτονηθεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΓΡΑΨΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου είπα εγώ ότι δεν είναι Σχίσμα ;
Ενεργεία Σχισματικοί δεν ήτανε
Αν δε μιλάς εδώ για άκυρα Μυστήρια, τότε γιατί ακριβώς μιλας ;
Τωρα πειστηκα οτι αλλα διαβαζεις κι αλλα καταλαβαινεις
Εγω σου μιλαω με βαση την ομολογια φλωρινης κι οχι με το τι πιστευω εγω
γιατι δεν εχει σημασια ετσι κι αλλιως
Την ιστορια ο φλωρινης την εγραψε και ο φλωρινης κρινεται κι οχι εγω
Για τον 8 κανονα μια χαρα καταλαβα και το αναρτησα και στην σελιδα
Εσυ δεν καταλαβαινεις το πιο απλο πραγμα
πρωτον δεν εχει καμια σχεση η χειροθεσια των πατερων σε αλλους σχισματικους με τον φλωρινης
Η κολοτουμπα του φλωρινης το 37 τον καθιστα ιεροσυλο για την χειροθεσια του Ζακυνθου εστω και στην πιο λαιτ εκδοση
[ασε που εκεινη την στιγμη ειχαν υπογραψει οτι στο νεο ΔΕΝ εχουν αγιο πνευμα ]
συνεπως πως λογιζεται η χειρπθεσια σε επισκοπο σχισματικο χωρις αγιο πνευμα;;;
αλλα οτι και να ηταν ας ηταν και εις τυπου ευλογιας
εφοσον εγινε ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ εληξε η συζητηση γιατι συμπληρωσες αυτο πο ελλειπε
ενω ο γλωρινης το 37 ειπε ολα ειναι οκ
αυτο σημαινει ιεροσυλια βαση της κολοτουμπας του 37
Δεν υπάρχει ανενεργητο σχισμα
Εφοσον η εκκλησια σχιστηκε το σχισμα ειναι ΕΝΕΡΓΟ
Για τα ακυρα μυστηρια αυτο ειναι αλλη συζητηση και τραβα πες τα στον φλωρινης που τα ακυρωσε την ιδια μερα
εμεις ακολουθουμε τους ηγετες της εκκλησιας και δεν αποφασιζουμε εμεις
Για τον φλωρινης σου θυμιζω οτι εφυγαν δυο επισκοποι και πηγαν στο νεο ωε ιερεις και μετα επεστρεψαν στον φλωρινης και τους δεχτηκε ως επισκοπους και μετα πηγαν παλι στο νεο προφανως ως ιερεις
Αυτο ειναι ο ορισμος της βλασφημιας στο αγιο πνευμα και ο φλωρινης δεχτηκε ως κανονικους επισκοπους τους καραμπινατους βλασφημους και ιεροσυλους
Τα λαθη του φλωρινης δεν ειναι προσωπικά και δυστυχως κατεστρεψαν στον αγωνα
Το 50 υπογρεφει μια εγκυκλιο λεγοντας οτι δεν πιστευει αυτα που υπογραφει
δλδ κηρυξε επισημα σχισμα και ανιερους ολη την Ελλαδα στελνοντας τους στην κολαση ως εκτος εκκλησιας και αμοιρους αγιου πνευματος ΑΡΑ και σωτηρίας….ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ
Σε τρεις μηνες επιβεβαίωσε στην εφημεριδα βραδυνη οτι δεν πιστευε αυτα που υπεγραψε το 50
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ
Ας ΠΙΣΤΕΨΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑς ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Π ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
"Εφόσον η Εκκλησία σχίστηκε..."
ΔιαγραφήΗ Εκκλησία δεν σχίστηκε ποτέ, απλώς κάποιοι έφυγαν από Αυτήν.
Όταν κόβεις κάτι,αυτό αποτελεί δύο κομμάτια.Αυτο δεν μπορεί να ισχύει για την Μία Εκκλησία του Χριστού.Οι σχισματικοί αποχωρούν από την Εκκλησία γιατί τους ξεγέλασε ο Σατανάς.Αν δεν επιστρέψουν μετά από μια περίοδο,έχουν ως συνέπεια να πέσουν σε πολλές πλάνες και αιρέσεις.Οι σχισματικοί δεν αποτελούν κομμάτι της Εκκλησίας.Δεν υπάρχουν Μυστήρια και Άγιο Πνεύμα στους σχισματικούς.
"Δεν υπάρχει ανενέργητο σχίσμα"
Πολύ σωστά!Αυτό είναι το μεγάλο λάθος του Χρυσόστομου Καβουρίδη.Αυτός πίστευε το αντίθετο,ότι η Εκκλησία της Ελλάδας είναι "δυνάμει" σχισματική.Όταν η πλάνη σε τυφλώνει,η αφέλεια βαράει κόκκινο!
Χειροτονηθηκα απο τον ΓΟΧ καλλινικο σημερινο αρχιεπισκοπο
ΑπάντησηΔιαγραφήεχω διακοψει μνημονευση εδω και 5 χρονια και φετος αποτειχιστηκα και γραπτως
π Γρηγοριος
Συνεχεια απο το προηγουμενο
Οι φλωρινικοι με την εγκυκλιο του 50 ελεγαν για ανιερους Νγιτες χωρις αγιοσυνη και μετα χειροτονηθηκαν στα κρυφα απο ανιερο Νγιτη επίσκοπο στην Αμερική χωρις αγιοσυνη
ελεγαν οτι εχουν εκπεσει ολα τα πατριαρχεια αλλα πριν δυο χρονια αγιοκαταταξαν χιλιαδες σερβους μαρτυρες απο το πατριαρχειο Σερβιας το 1945
...τελικα αγιαζεις κοινωνωντας με τους σχισματικους. Αυτο μας ειπαν οι φλωρινικοι
αρα τζαμπα ολος ο αγωνας 100 χρονια....
ελεγαν οτι εχουν εκπεσει ολα τα πατριαρχεια με το παλιο αλλα ο φιλουμενος ιεροσολυμων ειναι για ολους τους φλωρινικους Παναγιος οπως και ο ιωαννης του χοζεβα
ελεγαν για καταδικασμενο σεργιανισμο αλλα εχουν ενα σωρο αγιους σεργιανιστες...εκει υπηρχε εξαιρεση απο την βλασφημια και αγιασαν..κλπ κλπ κλπ
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΛΩΡΙΝΙΣΜΟΣ
ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
τελος απο εμενα
τα ξαναλεμε παλι σε αλλη θεματικη
Δεν απάντησες στην ερώτησή μας Π.Γρηγόριε!
ΔιαγραφήΤι σημαίνει σχίσμα κατά τους Πατέρες;Η αλλαγή του ημερολογίου ήταν σχίσμα ή αίρεση(ή και τα δύο);
Ευχαριστώ για την απάντηση(αν υπάρξει).
κατι σημαντικο μεσα σε ολο τον αχταρμα ξεχναω την ουσια
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταυρο
Μιλας με σιγουριά οτι εγινε χειροθεσία με συγχωρητική ευχή
και γρφεις επιχειρηματα με αυτο το δεδομενο
που το ξερεις;; ησουν μπροστα;;
Εφοσον δεν ξερουμε ισχυει αυτο που γραφει η εγκυκλιος
ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ και οπως ειπαμε εφοσον εγινε προς αποκατασταση το θεμα θεωρειται ληξαν οτι και να εγινε οπως και να εγινε
Σημασια εχει γιατι γινεται η πραξη και οχι η πραξη μικρη η μεγαλη
αλλα σε ρωταω και παλι
Αν εγινε κανονικη χειροθεσια η καποια πραξη επικυρωσης τι θα κανεις;;;;;;;
υσ
και οι ματθαιικοι ελεγαν για συγχωρητικη ευχη 50 χρονια αλλα ανακαλυψα απο τα πρακτικα της ροεδ οτι εγιναν κανονικες χειροθεσιες...
π Γρηγοριος
Τελος
Η ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ ΕΠΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΕ ΝΤΥΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΜΦΙΑ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΥΧΕΣ
ΙΔΟΥ
«Καταύγασον αὐτοῦ τήν διάνοιαν τῆ δυνάμει καί ἐνεργεία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὥστε τόν ἐναποκείμενον τῆ ψυχῆ αὐτοῦ σπινθῆρα τοῦ σωτηριώδους βαπτίσματος ταῖς αὔραις τῆς χάριτος, νοητῶς ἐξαφθῆναι καί τήν ἐνσημανθεῖσαν αὐτῶν σφραγίδα ἐκτυπώτερον ἐπιφαίνεσθαι ἐν τῆ καρδία αὐτοῦ».
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΥΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΛΑΙΤ ΑΛΑ ΕΥΛΟΓΙΑΣ;;;;
ΕΛΗΞΕ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ
Π ΓΡΗΓΟΡΟΣ
Τι σημαίνει σχίσμα κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας;Αυτά που γράφει ο Φλωρίνης το 1935 μαζί με τους άλλους δύο,είναι σωστά για εσένα; Δηλαδή σχίσμα είναι αυτό που λένε αυτοί ή αυτό που λέει ο Μέγας Βασίλειος;
Διαγραφή4:40
ΔιαγραφήΣχίσμα είναι η παράνομη διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας από την Σύνοδο ή τον Επίσκοπός σου.
Ο Παλαιοημερολογιτισμός είναι εκκλησιολογική αίρεση και ανήκει στην αίρεση του Οικουμενισμού.
π. Γρηγόριε
ΑπάντησηΔιαγραφή1) αφού δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε σε έναν ξεκάθαρο κανόνα (8ο της Α΄Οικουμενικης), προφανώς κι είναι μάταια η συζήτηση. Κακώς κατέβασες απ΄τον blog σου τον κανόνα.
Πού είδες ότι γράφει αυτή τη προσθήκη που ανέβασες στο blog σου, σε σχόλια, χωρίς πια να φαίνεται ο κανόνας ;;
"Διαβάζουμε: δίδεται το άγιο πνεύμα απο τον ορθόδοξο επίσκοπο προς αναζωογόνηση του μυστηρίου [συνεπώς πριν δεν ειχες αγιο πνεύμα ] "
Μήπως το διάβασες στη παπάτζα μελέτη του τότε φοιτητή Κοντογιάννη, που μας έλεγε επιπλέον ότι ο κανόνας κι οι σημειώσεις Αγίου Νικοδήμου αφορούνε μόνο λαϊκούς ; (!!!)
Αυτή τη "μελέτη" που πρόβαλες και ξαναπρόβαλες στο blog σου...
2) Για απλή χειροθεσία μίλησε ο κ. Χαριλαος για το 1935 και θεωρώ αδύνατο την ανα-χειροτονία - χειροθεσία. Αλλά είπα ότι είμαι εδώ να πω τα κατάλληλα, αν ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ τ΄αντίθετο.
Ενώ εσύ αλλοιώνεις τον Κανόνα, ώστε να παρουσιάσεις άλλα πράγματα
3) Εγώ σε κάλεσα να απαντήσεις βάση της Αλήθειας κι όχι να κρυφτείς πίσω απο τα λάθη του πρώην Φλωρίνης, ώστε να συγκαλυφθεί το Ματθαϊικό παραμυθάκι. Καθώς προφανώς αρέσκεσαι στο τελευταίο.