Από τόν μακαριστό πλέον
Μητροπολίτη Σερβίων καί Κοζάνης Διονύσιο Ψαριανό "Λόγος εις τούς Τρείς
Ιεράρχες", 21 Ιαν. 1983, όπου διαβάζει κανείς (1)
«ιγ'. Πιστεύεται πὼς ὁ Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ἦταν ἄπραγος ἄνθρωπος. Ἀλλὰ κάθε ἄλλο. Ὁ Γρηγόριος ἦταν πραγματικὰ μαχητὴς καὶ ἀξίωμά του ἦταν τὸ «πρᾶξις θεωρίας ἐπίβασις». Αὐτὸ θὰ πῆ πὼς ἀπὸ τὴν πράξη πρέπει νὰ ξεκινήσουμε κι ἐπάνω στὴν πράξη καὶ τὴν πείρα πρέπει νὰ στηρίξουμε καὶ νὰ χτίσουμε τὴ θεολογικὴ γνώση καὶ τὴ θεωρητικὴ σοφία. Τέτοια εἶναι ἡ θεολογία καὶ ἡ σοφία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας· πρῶτα ζωὴ κι ὕστερα θεολογία, πρῶτα πράξη κι ὕστερα θεωρία. Μέσ’ ἀπὸ τὴν πράξη καὶ τὸ «πάθος» βγαίνει τὸ «μάθος», καθὼς τὸ διδάσκει ὁ χορὸς στὴν ἀρχαία τραγωδία, ὅταν ὑμνῆ τὸ Θεό, «τὸν πάθει τὸ μάθος θέντα καὶ βροτοὺς ὁδώσαντα...». Αὐτὸς εἶναι ὁ δρόμος τῶν ἀληθινὰ σοφῶν καὶ τῶν ἁγίων, ποὺ τὸν ἤξερε καλὰ ὁ ἅγιος Γρηγόριος.»
Σχόλιο
Σχετικά μέ «τὸ ἀξίωμα πρᾶξις θεωρίας ἐπίβασις», η τοποθέτηση τού μακαριστού Μητροπολίτη : "Αὐτὸ θὰ πῆ πὼς ἀπὸ τὴν πράξη πρέπει νὰ ξεκινήσουμε κι ἐπάνω στὴν πράξη καὶ τὴν πείρα πρέπει νὰ στηρίξουμε καὶ νὰ χτίσουμε τὴ θεολογικὴ γνώση καὶ τὴ θεωρητικὴ σοφία", κατά τήν γνώμη τού γράφοντος είναι λάθος. Η θεωρία ζωής (θεολογική γνώση, θεωρητική σοφία) προηγείται πάντα καί έπεται η πράξη, η χαρακτηριζομένη από τόν Αγ. Γρηγόριο τόν Θεολόγο «ἐπίβασις».
Άν η «ἐπίβασις» (πράξη) προηγείται τής θεωρίας (θεολογική γνώση, θεωρητική σοφία), τότε μόνη σωτηρία είναι η μετάνοια, η οποία είναι ανέφικτη μετά θάνατον. Βλέπε τήν περίπτωση τού Αβεσσαλώμ (2). Παράδειγμα, οι "επιβαίνοντες" τής Ιατρικής Επιστήμης, οφείλουν πρωτίστως νά διδαχθούν τά περί αυτήν θεωρητικά, θεολογικά, έπειτα δέ νά ασκήσουν τήν ιατρική πράξη - «ἐπίβασις».
«Μέσ’ ἀπὸ τὴν πράξη καὶ τὸ «πάθος» βγαίνει τὸ «μάθος», καθὼς τὸ διδάσκει ὁ χορὸς στὴν ἀρχαία τραγωδία» (Μ. Διονύσιος Ψαριανός)
Σχόλιο
«τὸν πάθει τὸ μάθος θέντα καὶ βροτοὺς ὁδώσαντα...», δέν σημαίνει "πάθε γιά νά μάθεις". Σημαίνει, κατά τούς αγίους καί τήν Εκκλησία, μάθε γιά νά μήν πάθεις. Τό βάρος εδώ τίθεται εις «τὸ μάθος θέντα καὶ βροτοὺς ὁδώσαντα», όχι στό πάθος.
------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Μήπως υπέπεσε στήν αντίληψη τού ύπερθεν Ανωνύμου κάποιο άλλο σημαντικότερο λάθος, πέραν τής αβλεψίας τού γράψαντος τό λάθος όνομα ( : Δημήτριος αντί Διονύσιος) τού Νεορθόδοξου τέως Μητροπολίτη - ο θεός νά τόν συγχωρέσει ; Διότι, τό νά γράψεις λάθος ένα όνομα δέν είναι τόσο σημαντικό, όσο τό νά επαναλαμβάνεις τά τής αρχαίας ημών τραγωδίας «πάθε γιά νά μάθεις», λές καί δέν ήταν αρκετό, ότι ο Κύριος έπαθεν υπέρ ημών υπολιμπάνων υπογραμμόν : «21 εἰς τοῦτο γὰρ ἐκλήθητε, ὅτι καὶ Χριστὸς ἔπαθεν ὑπὲρ ὑμῶν, ὑμῖν ὑπολιμπάνων ὑπογραμμὸν ἵνα ἐπακολουθήσητε τοῖς ἴχνεσιν αὐτοῦ· 22 ὃς ἁμαρτίαν οὐκ ἐποίησεν, οὐδὲ εὑρέθη δόλος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ· » (1Πτ. β΄)
Συνιστώ στόν Ανώνυμο (12 Ιουλίου 2020 - 1:51 μ.μ.) νά διαβάσει όλο τό β΄ Κεφάλαιο τής Πρώτης Επιστολής τού Απ. Πέτρου, όπου εκεί, βεβαίως, δέν γίνεται αναφορά πρός τούς αδελφούς εν Χριστώ, τό «πάθετε γιά νά μάθετε». Αντιθέτως, υποδεικνύεται καί συνιστάται τό «μάθετε γιά νά μήν πάθετε».
--------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
13 Ιουλίου 2020 - 1:09 π.μ.: «Αυτοί που υποννοείς ολιγογράμματε βοσκέ Κώστα είναι δικά σου αδέλφια!!! Αυτοί κατέκριναν τον Θεάνθρωπο γιατί δεν αποτειχιζόταν και συναναστρεφόταν με πόρνες και τελώνες και δεν κοίταζε το γράμμα του Νόμου και θεράπευε το Σάββατο, και εσύ το αδέλφι των Φαρισαίων αυτών κατακρίνεις σύγχρονους αγίους γιατί δεν αποτειχίστηκαν και τον π. Σωφρόνιο που κατ' εξαίρεση έκανε ένα μεικτό Μοναστήρι, έστω και αν δεν συνέβη εδώ και παραπάνω απο 30 χρόνια κανένα σκάνδαλο!!!!»
Σχόλια: (1) Κατά κανόνα, προκειμένου νά διατηροῦν κάποιαν «ἀξιοπιστίαν», οἱ διαστροφεῖς τῆς Ἀληθείας, ἀκόμη καί αὐτός ὁ Πατήρ τοῦ Ψεύδους, ἔχουν κάποια ὅρια. Ἐσύ, μἐ αὐτό τό «σχόλιον» τά ἔχεις ξετεράσει! Καταπίνεις ὑποκριτικῶς τό ἀδιαμφισβήτητον γεγονός ὅτι οἱ προϊστάμενοι τοῦ Σατανισμοῦ, τούς ὁποίους ἀκολουθεῖς, διαστρέφουν, ἤ μᾶλλον ἀνατρέπουν πλήρως, τήν Ὀρθοδοξίαν καί μᾶς ἐμφανίζεις ὅτι τούς κατακρίνουμε δῆθεν γιά προσωπικά ἁμαρτήματα, ἤ γιά παραβάσεις τυπικῶν διατάξεων τοῦ νόμου, καί ὅτι παραβλέπουμε τάς μεγάλας «εὐεργεσίας» των πρός τήν Οίκουμένην μέ τήν ἐπιβολήν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως ἀκριβῶς παρέβλεπαν καί οἱ Φαρισαῖοι τό ἔργον Ἀγάπης τοῦ Κυρίου, χάριν τῆς τηρήσεως τοῦ Σαββάτου!!! Ἐπαναλαμβάνω, ὁ πατέρας σας Διάβολος δέν θά ἐτόλμα τοιαύτην διαστροφήν, ἡ ὁποία ξεπερνᾶ κάθε ἀνθρώπινον ὅριον καί σᾶς εἰσάγει «μεγαλοπρεπῶς» εἰς τό Βασίλειον τοῦ Διαβόλου!
(2) Πῶς ξέρετε, ὦ Ὑποκριταί, ὅτι δέν συνέβη τίποτε ὅλ' αὐτά τά χρόνια εἰς τήν μικτήν «μονήν» τοῦ Ἔσσεξ; «Φανάρι» κρατούσατε ἤ μήπως σᾶς τό εἶπε τό ἀφεντικόν σας, ὁ Σατανᾶς, ὁ ὁποῖος προφανῶς ἔχει διωρισμένους πολλούς δαίμονας ἐκεῖ; Ἀκόμη καί ἄν ὄντως δέν ἔχῃ συμβῆ κάτι, ποιός σᾶς εἶπεν ὅτι αὐτό δικαιολογεῖ τήν ἐπί πολλάς δεκαετίας συνεχῆ καταπάτησιν τῶν ἱερῶν Κανόνων;
(3) Τά δύο προηγούμενα σχόλιά μου ἀποδεικνύουν ὅτι εἶσθε σκληροπυρηνικοί Οἰκουμενισταί καί ἔρχεσθε ἐδῶ μέ τό ζόρι, μέ τό ἀζημίωτον βεβαίως, καί φυσικά ἀνωνύμως, νά πολεμήσετε διά τοῦ Ψεύδους καί τῆς δημιουργίας συγχύσεως τό Ὀρθόδοξον αὐτό ἱστολόγιον. Ἀλλ' ὅπως προεῖπον, ἔτσι κάμνουν ὅλοι οἱ γνήσιοι υἱοί τῆς γεένης!
(1) https://www.agiazoni.gr/article.php?id=53982947601816935203
(2) https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B2%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CF%8E%CE%BC
καί
https://kyprianoscy.blogspot.com/2019/04/blog-post_25.html
«ιγ'. Πιστεύεται πὼς ὁ Γρηγόριος ὁ Θεολόγος ἦταν ἄπραγος ἄνθρωπος. Ἀλλὰ κάθε ἄλλο. Ὁ Γρηγόριος ἦταν πραγματικὰ μαχητὴς καὶ ἀξίωμά του ἦταν τὸ «πρᾶξις θεωρίας ἐπίβασις». Αὐτὸ θὰ πῆ πὼς ἀπὸ τὴν πράξη πρέπει νὰ ξεκινήσουμε κι ἐπάνω στὴν πράξη καὶ τὴν πείρα πρέπει νὰ στηρίξουμε καὶ νὰ χτίσουμε τὴ θεολογικὴ γνώση καὶ τὴ θεωρητικὴ σοφία. Τέτοια εἶναι ἡ θεολογία καὶ ἡ σοφία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας· πρῶτα ζωὴ κι ὕστερα θεολογία, πρῶτα πράξη κι ὕστερα θεωρία. Μέσ’ ἀπὸ τὴν πράξη καὶ τὸ «πάθος» βγαίνει τὸ «μάθος», καθὼς τὸ διδάσκει ὁ χορὸς στὴν ἀρχαία τραγωδία, ὅταν ὑμνῆ τὸ Θεό, «τὸν πάθει τὸ μάθος θέντα καὶ βροτοὺς ὁδώσαντα...». Αὐτὸς εἶναι ὁ δρόμος τῶν ἀληθινὰ σοφῶν καὶ τῶν ἁγίων, ποὺ τὸν ἤξερε καλὰ ὁ ἅγιος Γρηγόριος.»
Σχόλιο
Σχετικά μέ «τὸ ἀξίωμα πρᾶξις θεωρίας ἐπίβασις», η τοποθέτηση τού μακαριστού Μητροπολίτη : "Αὐτὸ θὰ πῆ πὼς ἀπὸ τὴν πράξη πρέπει νὰ ξεκινήσουμε κι ἐπάνω στὴν πράξη καὶ τὴν πείρα πρέπει νὰ στηρίξουμε καὶ νὰ χτίσουμε τὴ θεολογικὴ γνώση καὶ τὴ θεωρητικὴ σοφία", κατά τήν γνώμη τού γράφοντος είναι λάθος. Η θεωρία ζωής (θεολογική γνώση, θεωρητική σοφία) προηγείται πάντα καί έπεται η πράξη, η χαρακτηριζομένη από τόν Αγ. Γρηγόριο τόν Θεολόγο «ἐπίβασις».
Άν η «ἐπίβασις» (πράξη) προηγείται τής θεωρίας (θεολογική γνώση, θεωρητική σοφία), τότε μόνη σωτηρία είναι η μετάνοια, η οποία είναι ανέφικτη μετά θάνατον. Βλέπε τήν περίπτωση τού Αβεσσαλώμ (2). Παράδειγμα, οι "επιβαίνοντες" τής Ιατρικής Επιστήμης, οφείλουν πρωτίστως νά διδαχθούν τά περί αυτήν θεωρητικά, θεολογικά, έπειτα δέ νά ασκήσουν τήν ιατρική πράξη - «ἐπίβασις».
«Μέσ’ ἀπὸ τὴν πράξη καὶ τὸ «πάθος» βγαίνει τὸ «μάθος», καθὼς τὸ διδάσκει ὁ χορὸς στὴν ἀρχαία τραγωδία» (Μ. Διονύσιος Ψαριανός)
Σχόλιο
------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Συνιστώ στόν Ανώνυμο (12 Ιουλίου 2020 - 1:51 μ.μ.) νά διαβάσει όλο τό β΄ Κεφάλαιο τής Πρώτης Επιστολής τού Απ. Πέτρου, όπου εκεί, βεβαίως, δέν γίνεται αναφορά πρός τούς αδελφούς εν Χριστώ, τό «πάθετε γιά νά μάθετε». Αντιθέτως, υποδεικνύεται καί συνιστάται τό «μάθετε γιά νά μήν πάθετε».
--------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Σχόλια: (1) Κατά κανόνα, προκειμένου νά διατηροῦν κάποιαν «ἀξιοπιστίαν», οἱ διαστροφεῖς τῆς Ἀληθείας, ἀκόμη καί αὐτός ὁ Πατήρ τοῦ Ψεύδους, ἔχουν κάποια ὅρια. Ἐσύ, μἐ αὐτό τό «σχόλιον» τά ἔχεις ξετεράσει! Καταπίνεις ὑποκριτικῶς τό ἀδιαμφισβήτητον γεγονός ὅτι οἱ προϊστάμενοι τοῦ Σατανισμοῦ, τούς ὁποίους ἀκολουθεῖς, διαστρέφουν, ἤ μᾶλλον ἀνατρέπουν πλήρως, τήν Ὀρθοδοξίαν καί μᾶς ἐμφανίζεις ὅτι τούς κατακρίνουμε δῆθεν γιά προσωπικά ἁμαρτήματα, ἤ γιά παραβάσεις τυπικῶν διατάξεων τοῦ νόμου, καί ὅτι παραβλέπουμε τάς μεγάλας «εὐεργεσίας» των πρός τήν Οίκουμένην μέ τήν ἐπιβολήν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως ἀκριβῶς παρέβλεπαν καί οἱ Φαρισαῖοι τό ἔργον Ἀγάπης τοῦ Κυρίου, χάριν τῆς τηρήσεως τοῦ Σαββάτου!!! Ἐπαναλαμβάνω, ὁ πατέρας σας Διάβολος δέν θά ἐτόλμα τοιαύτην διαστροφήν, ἡ ὁποία ξεπερνᾶ κάθε ἀνθρώπινον ὅριον καί σᾶς εἰσάγει «μεγαλοπρεπῶς» εἰς τό Βασίλειον τοῦ Διαβόλου!
(2) Πῶς ξέρετε, ὦ Ὑποκριταί, ὅτι δέν συνέβη τίποτε ὅλ' αὐτά τά χρόνια εἰς τήν μικτήν «μονήν» τοῦ Ἔσσεξ; «Φανάρι» κρατούσατε ἤ μήπως σᾶς τό εἶπε τό ἀφεντικόν σας, ὁ Σατανᾶς, ὁ ὁποῖος προφανῶς ἔχει διωρισμένους πολλούς δαίμονας ἐκεῖ; Ἀκόμη καί ἄν ὄντως δέν ἔχῃ συμβῆ κάτι, ποιός σᾶς εἶπεν ὅτι αὐτό δικαιολογεῖ τήν ἐπί πολλάς δεκαετίας συνεχῆ καταπάτησιν τῶν ἱερῶν Κανόνων;
(3) Τά δύο προηγούμενα σχόλιά μου ἀποδεικνύουν ὅτι εἶσθε σκληροπυρηνικοί Οἰκουμενισταί καί ἔρχεσθε ἐδῶ μέ τό ζόρι, μέ τό ἀζημίωτον βεβαίως, καί φυσικά ἀνωνύμως, νά πολεμήσετε διά τοῦ Ψεύδους καί τῆς δημιουργίας συγχύσεως τό Ὀρθόδοξον αὐτό ἱστολόγιον. Ἀλλ' ὅπως προεῖπον, ἔτσι κάμνουν ὅλοι οἱ γνήσιοι υἱοί τῆς γεένης!
(2) https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B2%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CF%8E%CE%BC
καί
https://kyprianoscy.blogspot.com/2019/04/blog-post_25.html
«Μέσ’ ἀπὸ τὴν πράξη καὶ τὸ «πάθος» βγαίνει τὸ «μάθος», καθὼς τὸ διδάσκει ὁ χορὸς στὴν ἀρχαία τραγωδία» (Μ. Δημήτριος Ψαριανός)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιο
«τὸν πάθει τὸ μάθος θέντα καὶ βροτοὺς ὁδώσαντα...», δέν σημαίνει "πάθε γιά νά μάθεις". Σημαίνει, κατά τούς αγίους καί τήν Εκκλησία, μάθε γιά νά μήν πάθεις. Τό βάρος εδώ τίθεται εις «τὸ μάθος θέντα καὶ βροτοὺς ὁδώσαντα», όχι στό πάθος.
Ἄραγε ὁ Δ. Ψαριανός, ὁ ὁποῖος, κατά τούς διωγμούς κατά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., ἐξύριζε καί ἐκούρευε τούς κληρικούς των καί συνέλεγε τά γένια καί τά μαλλιά των σέ τσουβάλια, ἔμαθε κάτι ἀπό τίς βρωμερές αὐτές πράξεις του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιοημερολογίτικο στέκι έγινε τελικά το μπλογκ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ διαχειριστής φταίει και μόνον.
Διονύσιος και όχι Δημήτριος λέγεται ο αξέχαστος μητροπολίτης Κοζάνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιλαβού;;;
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιονύσιος και όχι Δημήτριος λέγεται ο αξέχαστος μητροπολίτης Κοζάνης.
Αντιλαβού;;;
Ναί, έχεις δίκιο. Λάθος δικό μου. Άν μπορεί ο Διαχειριστής τής ιστοσελίδας α΄ς κάνει τήν διόρθωση. Εγώ, μόνο στό δικό μου blog μπορώ νά κάνω τήν διόρθωση.
Ευχαριστώ
@ 12 Ιουλίου 2020 - 1:51 μ.μ.: «Διονύσιος και όχι Δημήτριος λέγεται ο αξέχαστος μητροπολίτης Κοζάνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιλαβού;;;»
Οἰ διϋλίζοντες τόν κώνωπα τήν δέ κάμηλον καταπίνοντες, ἵνα οἰκονομήσουσι 0,6 εὐρώ, ἀγνοοῦντες οἱ δυστυχεῖς ὅτι ἡ ψυχή των ἀξίζει περισσότερον ἀπ' ὅλον τόν χρυσόν τῆς γῆς!
Μήπως υπέπεσε στήν αντίληψη τού ύπερθεν Ανωνύμου κάποιο άλλο σημαντικότερο λάθος, πέραν τής αβλεψίας τού γράψαντος τό λάθος όνομα ( : Δημήτριος αντί Διονύσιος) τού Νεορθόδοξου τέως Μητροπολίτη - ο θεός νά τόν συγχωρέσει ; Διότι, τό νά γράψεις λάθος ένα όνομα δέν είναι τόσο σημαντικό, όσο τό νά επαναλαμβάνεις τά τής αρχαίας ημών τραγωδίας «πάθε γιά νά μάθεις», λές καί δέν ήταν αρκετό, ότι ο Κύριος έπαθεν υπέρ ημών υπολιμπάνων υπογραμμόν : «21 εἰς τοῦτο γὰρ ἐκλήθητε, ὅτι καὶ Χριστὸς ἔπαθεν ὑπὲρ ὑμῶν, ὑμῖν ὑπολιμπάνων ὑπογραμμὸν ἵνα ἐπακολουθήσητε τοῖς ἴχνεσιν αὐτοῦ· 22 ὃς ἁμαρτίαν οὐκ ἐποίησεν, οὐδὲ εὑρέθη δόλος ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ· » (1Πτ. β΄)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνιστώ στόν Ανώνυμο (12 Ιουλίου 2020 - 1:51 μ.μ.) νά διαβάσει όλο τό β΄ Κεφάλαιο τής Πρώτης Επιστολής τού Απ. Πέτρου, όπου εκεί, βεβαίως, δέν γίνεται αναφορά πρός τούς αδελφούς εν Χριστώ, τό «πάθετε γιά νά μάθετε». Αντιθέτως, υποδεικνύεται καί συνιστάται τό «μάθετε γιά νά μήν πάθετε».
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιοημερολογίτικο στέκι έγινε τελικά το μπλογκ....
Τα αδέλφια σου, "οὐκ εἰσῆλθον εἰς τὸ πραιτώριον, ἵνα μὴ μιανθῶσιν", εσύ δεν φοβάσαι που εισέρχεσαι στο "Παλαιοημερολογίτικο στέκι" καθημερινά, μη μιανθείς;
13 Ιουλίου 2020 - 1:09 π.μ.: «Αυτοί που υποννοείς ολιγογράμματε βοσκέ Κώστα είναι δικά σου αδέλφια!!! Αυτοί κατέκριναν τον Θεάνθρωπο γιατί δεν αποτειχιζόταν και συναναστρεφόταν με πόρνες και τελώνες και δεν κοίταζε το γράμμα του Νόμου και θεράπευε το Σάββατο, και εσύ το αδέλφι των Φαρισαίων αυτών κατακρίνεις σύγχρονους αγίους γιατί δεν αποτειχίστηκαν και τον π. Σωφρόνιο που κατ' εξαίρεση έκανε ένα μεικτό Μοναστήρι, έστω και αν δεν συνέβη εδώ και παραπάνω απο 30 χρόνια κανένα σκάνδαλο!!!!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλια: (1) Κατά κανόνα, προκειμένου νά διατηροῦν κάποιαν «ἀξιοπιστίαν», οἱ διαστροφεῖς τῆς Ἀληθείας, ἀκόμη καί αὐτός ὁ Πατήρ τοῦ Ψεύδους, ἔχουν κάποια ὅρια. Ἐσύ, μἐ αὐτό τό «σχόλιον» τά ἔχεις ξετεράσει! Καταπίνεις ὑποκριτικῶς τό ἀδιαμφισβήτητον γεγονός ὅτι οἱ προϊστάμενοι τοῦ Σατανισμοῦ, τούς ὁποίους ἀκολουθεῖς, διαστρέφουν, ἤ μᾶλλον ἀνατρέπουν πλήρως, τήν Ὀρθοδοξίαν καί μᾶς ἐμφανίζεις ὅτι τούς κατακρίνουμε δῆθεν γιά προσωπικά ἁμαρτήματα, ἤ γιά παραβάσεις τυπικῶν διατάξεων τοῦ νόμου, καί ὅτι παραβλέπουμε τάς μεγάλας «εὐεργεσίας» των πρός τήν Οίκουμένην μέ τήν ἐπιβολήν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως ἀκριβῶς παρέβλεπαν καί οἱ Φαρισαῖοι τό ἔργον Ἀγάπης τοῦ Κυρίου, χάριν τῆς τηρήσεως τοῦ Σαββάτου!!! Ἐπαναλαμβάνω, ὁ πατέρας σας Διάβολος δέν θά ἐτόλμα τοιαύτην διαστροφήν, ἡ ὁποία ξεπερνᾶ κάθε ἀνθρώπινον ὅριον καί σᾶς εἰσάγει «μεγαλοπρεπῶς» εἰς τό Βασίλειον τοῦ Διαβόλου!
(2) Πῶς ξέρετε, ὦ Ὑποκριταί, ὅτι δέν συνέβη τίποτε ὅλ' αὐτά τά χρόνια εἰς τήν μικτήν «μονήν» τοῦ Ἔσσεξ; «Φανάρι» κρατούσατε ἤ μήπως σᾶς τό εἶπε τό ἀφεντικόν σας, ὁ Σατανᾶς, ὁ ὁποῖος προφανῶς ἔχει διωρισμένους πολλούς δαίμονας ἐκεῖ; Ἀκόμη καί ἄν ὄντως δέν ἔχῃ συμβῆ κάτι, ποιός σᾶς εἶπεν ὅτι αὐτό δικαιολογεῖ τήν ἐπί πολλάς δεκαετίας συνεχῆ καταπάτησιν τῶν ἱερῶν Κανόνων;
(3) Τά δύο προηγούμενα σχόλιά μου ἀποδεικνύουν ὅτι εἶσθε σκληροπυρηνικοί Οἰκουμενισταί καί ἔρχεσθε ἐδῶ μέ τό ζόρι, μέ τό ἀζημίωτον βεβαίως, καί φυσικά ἀνωνύμως, νά πολεμήσετε διά τοῦ Ψεύδους καί τῆς δημιουργίας συγχύσεως τό Ὀρθόδοξον αὐτό ἱστολόγιον. Ἀλλ' ὅπως προεῖπον, ἔτσι κάμνουν ὅλοι οἱ γνήσιοι υἱοί τῆς γεένης!
Καλώς πράττεις αδελφέ Κωνσταντίνε καί διαγράφεις τά σχόλια τών μισθωτών τού Οικουμενισμού μέ δήθεν ορθόδοξο προσωπείο. Μάσκα, καλύτερα, φορούν ούτε κάν έχουν προσωπείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχαν κι εγώ έναν τέτοιο, ονόματι Ελευθέριο Μοσχοβίτη, που μέ έβριζε μέ σχόλια στό δικό μου μπλόγκ, αλλά καί στό δικό του. Τόν απέκλεισα στήν συνέχεια. Επιγράφεται FreeVolition. Αυτός λοιπόν ο άθλιος - υποθέτω σέ συνεργασία μέ άλλους - μέ κατήγγειλε, όπως μέ είχε απειλείσει, γιά διασπορά βλάσφημων καί προσβλητικών άρθρων.
Μέ αυτό τόν τρόπο κατάφερε, ώστε οι συνεργαζόμενες πλατφόρμες Google καί facebook, νά μή μου επιτρέπουν δημοσιεύσεις από τό μπλόγκ μου στό φέησμπουκ. Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν καί άλλες πλατφόρμες κι έτσι ο υποκριτής freevolition μπλόκερ απέτυχε στήν προσπάθειά του.
Νά συμπληρώσω στά ανωτέρω ότι ο αποκλεισμός τού θρασύτατου, αγενέστατου καί συκοφάντη Ευστάθιου Μοσχοβίτη, ήταν νά αποκλείσω τό όνομά του, αλλά καί κάθε Ανώνυμου σχολιαστή επισκέπτη, που δέν θά υπέγραφε μέ δικτυακό αποτύπωμα. Μέ αυτό τόν τρόπο ηρέμησα. Οι άλλοι ας συνεχίσουν νά βράζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυστάθιος Μοσχοβίτης καί όχι Ελευθέριος. Πάλι λάθος όνομα έδωσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝά, καί ακόμη ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα λάθους ( : η πράξη νά προηγείται τής θεωρίας) όπου γλαφυρά βλέπει κανείς τί μπορεί νά συμβεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτό πρόσφατο παρελθόν έγινε "βίραλ", όπως λέγεται (viral), η πτώση τού νεοσουλτάνου Ερντογάν, από ένα άλλογο ιππασίας. Ο αδέξιος νεοσουλτάνος μή γνωρίζοντας ιππασία, ανέβηκε (υποβασταζόμενος) σέ ένα άλογο καί ήρθε κάτω μετά από λίγα λεπτά. Άν γνώριζε τήν θεωρία τής ιππασίας, δέν θά έτρωγε τά μούτρα του.
Πληροφοριακά
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά σχόλια τών μισθωτών αντιοικουμενιστών τού Οικουμενισμού έρχονται στήν αλληλογραφία μου καί από εκεί, τά βλέπω καί τά πετάω στό καλάθι τών αχρήστων.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή