Παγκοσμίως σήμερον ὑπάρχει ἐκκλησιαστικόν
χάος, γεγονός πού ἐδημιουργήθη ἀπό τήν ἐσφαλμένην (Ματθαιϊκήν) ἐκκλησιολογίαν
πού ἠκολούθησαν οἱ ἀποτειχισθέντες ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν, ὁ καθένας δηλαδή νά
θεωρῇ μόνον τήν «ὁμάδα» του ἐντός τῆς «ἐκκλησίας» καί ὅλους τούς ἄλλους ἐνεργείᾳ
ἐκτός! Μέσα σ' αὐτό τό χάος εἶναι ἀδύνατον εἰς οἱονδήποτε νά προσδιορίσῃ ἐπακριβῶς
ποῖος εἶναι 100% Ὀρθόδοξος καί δέν ἔχει ὑποπέσει εἰς κοινωνίαν μέ σχίσματα (ἀμφιβάλλω
ἄν ὑπάρχῃ κάποιος αὐτῆς τῆς κατηγορίας εἰς ὁλόκληρον τόν πλανήτην!), ποῖος 95%
κ.λπ. Ἐπειδή δέ ὁ Κύριος μᾶς διεβεβαίωσεν ὅτι ἡ «πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν» τῆς
Ἐκκλησίας Του, ἕπεται ὅτι, ἄν ἡ ἐποχή μας δέν εἶναι χρόνια Ἀντιχρίστου καί
Συντελείας τοῦ αἰῶνος, τότε ὁ Κύριος θά φροντίσῃ νά συγκληθῇ μία ἀληθής
Πανορθόδοξος Σύνοδος γιά νά βάλῃ τίς ταμπέλες καί νά ἐκδιώξῃ ἀπό τόν ἀμπελῶνα
Του ὅλους τούς ἀπατεῶνας. Ὁ καθένας ἀπό ἐμᾶς οὔτε ἁρμοδιότητα ἔχει, ἀλλ' οὔτε
καί τήν δυνατότητα νά κρίνῃ ποῖος εἶναι ἀνίερος κ.λπ. Ἐπαναλαμβάνω καί πάλιν ὅτι
αὐτή ἀκριβῶς ἡ Ματθαιϊκή νοοτροπία εἶναι ἡ κυρία αἰτία διαλύσεως τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος
πού ξεκίνησε τό 1924.
---------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 1 Αυγούστου 2020 - 8:28 π.μ.: «κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα, μέσα από τις κακοδοξίες του και τις αιρέσεις του, να καταστρέψει ο,τι είχε καταφέρει ο Άγιος Ματθαίος».
Ἐδῶ πλέον ἐγράφη ἡ διαστροφή τῶν διαστροφῶν, μεγαλύτερη καί ἀπό αὐτές πού κάμνουν οἱ Οἰκουμενισταί! Ποιές ἦσαν οἱ «κακοδοξίες» καί «αἱρέσεις» τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης, ἡ θεολογικωτάτη διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ»; Μά αὐτή εἶναι διδασκαλία τῶν Ἁγίων Κολλυβάδων! Βλ. π.χ. ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος, καθώς καί ὑποσημείωσιν 6 τοῦ Κανόνος τοῦ Ἁγίου Γενναδίου (σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου). Καί τί «κατέστρεψεν» ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης πού τάχα «ἐδημιούργησεν» ὁ σχίστης Καρπαθάκης; Ὀλίγη ἐντροπή δέν βλάπτει, ὥστε ν' ἀποφεύγωνται διαστροφές τοιούτου μεγέθους!
Υ.Γ. Ἔγραψα τό σχόλιον αὐτό χάριν τῆς Ἀληθείας. Οὐδένα διάλογον ἐπιθυμῶ μετά τοῦ δεινοῦ συκοφάντου καί διαστροφέως τῆς Ἀληθείας Χ.Σ
-----------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 3 Αυγούστου 2020 - 4:32 π.μ.
Ὅποιος ἐνδιαφέρεται πραγματικά, Πάτερ μου, μαθαίνει. Δέν περιμένει ἐμᾶς νά τοῦ ποῦμε. Ὅπως θά ἔχετε διαπιστώσει, ἐδῶ μέσα κυκλοφοροῦν πληρωμένοι πράκτορες τῶν Σατανιστῶν. Συνεπῶς, ἄν ἀρχίσουμε ἐμεῖς νά δείχνουμε ποῦ, κατά τήν γνώμην μας, εὑρίσκεται ἀκόμη ἡ Ὀρθοδοξία, τότε συντόμως θά τρέξουν οἱ Σατανισταί νά ἐξαλείψουν τίς ἑστίες αὐτές.
---------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἐδῶ πλέον ἐγράφη ἡ διαστροφή τῶν διαστροφῶν, μεγαλύτερη καί ἀπό αὐτές πού κάμνουν οἱ Οἰκουμενισταί! Ποιές ἦσαν οἱ «κακοδοξίες» καί «αἱρέσεις» τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης, ἡ θεολογικωτάτη διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ»; Μά αὐτή εἶναι διδασκαλία τῶν Ἁγίων Κολλυβάδων! Βλ. π.χ. ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος, καθώς καί ὑποσημείωσιν 6 τοῦ Κανόνος τοῦ Ἁγίου Γενναδίου (σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου). Καί τί «κατέστρεψεν» ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης πού τάχα «ἐδημιούργησεν» ὁ σχίστης Καρπαθάκης; Ὀλίγη ἐντροπή δέν βλάπτει, ὥστε ν' ἀποφεύγωνται διαστροφές τοιούτου μεγέθους!
Υ.Γ. Ἔγραψα τό σχόλιον αὐτό χάριν τῆς Ἀληθείας. Οὐδένα διάλογον ἐπιθυμῶ μετά τοῦ δεινοῦ συκοφάντου καί διαστροφέως τῆς Ἀληθείας Χ.Σ
-----------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὅποιος ἐνδιαφέρεται πραγματικά, Πάτερ μου, μαθαίνει. Δέν περιμένει ἐμᾶς νά τοῦ ποῦμε. Ὅπως θά ἔχετε διαπιστώσει, ἐδῶ μέσα κυκλοφοροῦν πληρωμένοι πράκτορες τῶν Σατανιστῶν. Συνεπῶς, ἄν ἀρχίσουμε ἐμεῖς νά δείχνουμε ποῦ, κατά τήν γνώμην μας, εὑρίσκεται ἀκόμη ἡ Ὀρθοδοξία, τότε συντόμως θά τρέξουν οἱ Σατανισταί νά ἐξαλείψουν τίς ἑστίες αὐτές.
Θά διαφωνήσω καί πάλι - μέ καλήν, ευελπιστώ, διαφωνίαν - μέ τόν αγαπητό αδελφό κύριο Χατζηνικολάου. Σύμφωνοι, εκκλησιαστικό (δι΄ ημάς) χάος υπάρχει, αλλά δέν οφείλεται σέ εσφαλμένην εκκλησιολογίαν είτε Ματθαϊκής είτε "Φλωρινικής" προελεύσεως είναι. Συμφωνώ καί πάλι, στήν γενίκευση τού «μέσα σέ αυτό τό χάος» καί στίς συνέπειες. Αυτό όμως, αναπότρεπτά, οδηγεί καί σέ μίαν άλλη γενίκευση. Τήν γενίκευση τού «είμαστε όλοι αμαρτωλοί». Ουδείς το αμφισβητεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆν όμως έχουν ούτως τά πράγματα, οφείλουμε νά τηρούμε μέ συνέπεια τούς λόγους μας καί νά μήν είμαστε τόσον επιθετικοί κατά Οικουμενισμού καί οικουμενιστών. Είναι κι αυτοί αμαρτωλοί όπως όλοι. Ωστόσο, τό νά προσδιορίζει κάποιος τόν εαυτό του Ορθόδοξο, είναι εφικτό, δοθέντος ότι ευδόκησε ο Κύριος νά έχουμε 7 - οκτώ ή καί εννέα - Οικουμενικές Συνόδους. Καί ακόμη, ευδόκησε ώστε οι προσδιοριζόμενοι Ορθόδοξοι νά βαδίζουν τήν οδό τού Συμβόλου Πίστεως, τό οποίον θείω Πνεύματι τούς παρεδόθη.
Τέλος, ως πρός τό : « εἶναι ἀδύνατον εἰς οἱονδήποτε νά προσδιορίσῃ ἐπακριβῶς ποῖος εἶναι 100% Ὀρθόδοξος καί δέν ἔχει ὑποπέσει εἰς κοινωνίαν μέ σχίσματα», η γνώμη μου είναι ότι οφείλουμε νά διακρίνουμε τήν εκκλησιαστικήν κοινωνία από τήν κοσμικήν κοινωνικήν "κοινωνία". Άλλο τό ένα, εντελώς διαφορετικό τό άλλο. Όσον, δέ, άν έχουν ή όχι τήν αρμοδιότητα καί τήν δυνατότητα κρίσεως οι λαϊκοί, εν περιπτώσει καταφανούς καί επαναλαμβανόμενης εκτροπής Πίστεως, τούτο σημαίνει απλά ότι ηχεί σειρήνα συναγερμού πρός αφύπνιση όσων κοιμούνται.
Αποφεύγοντας (οι λαϊκοί) τόν χαρακτηρισμό "ανίερος" τού εκτραπέντος, δείχνουν τόν δρόμο επιστροφής (είναι τό ημέτερον Σύμβολον Πίστεως) σέ όποιον καί όσους δέν τό καταλαβαίνουν ή δέν τό υποψιάζονται.
Σχετικά με το εσχατολογικες εποχες η οχι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χαρδαλιας μολις ανακοινωσε υποχρεωτική την μασκα στις εκκλησιες
υσ
δεν περιμένω καμια πανορθόδοξη... αλλα τον αντίχριστο
Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' ἀρχάς, ὅταν ὁμιλῶ γιά «κοινωνίαν μέ σχίσματα», προφανῶς ὁμιλῶ γιά ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν καί ὄχι διά κοσμικήν, ἡ ὁποία εἶναι τόσον ἀναπόφευκτος ὅσον καί μή κατακριτέα. Οὐδέποτε οὐδείς ἔθεσε τοιοῦτον ζήτημα!
Ὅσον γιά τό θέμα τοῦ ἄν ἔχουμε τήν ἁρμοδιότητα καί τήν δυνατότητα νά κρίνουμε ποῖος εἶναι «ἀνίερος» καί ποῖος ὄχι, προφανῶς ἀναφέρομαι στό ποῖος χειροτονημένος ὀρθοδόξως κληρικός πού λειτουργεῖ εἴτε στό Ν/Η εἴτε στό Π/Η ἔχει ἱερωσύνην καί ποῖος ὄχι. Διότι, διά ἑκατομμυριοστήν φοράν, τό θέμα τῆς συζητήσεως ὅπου ἔγραψα τό ὡς ἄνω σχόλιον εἶναι καί πάλιν «ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια;». Αὐτό πού κατέκρινα μέ τό ὡς ἄνω σχόλιόν μου εἶναι ἡ γνωστή Ματθαιϊκή πλάνη περί «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», δηλαδή, ἄν οἱ ἐπίσκοποι μιᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δεχθοῦν μίαν καινοφανῆ αἵρεσιν, ὅπως εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός, τά ΘΝΠ κ.λπ., ἀλλά μέ τά λόγια ἐξακολουθοῦν ν' αὐτοπροσδιορίζωνται ὡς «ὀρθόδοξοι» καί παραμένουν στίς θέσεις των, τοὐτέστιν, δέν ἀποκηρύσσουν τήν Ὀρθοδοξίαν γιά νά προσχωρήσουν ἐπισήμως σέ κάποιο ἄλλο δόγμα, ὅπως εἶναι ὁ Παπισμός, ὁ δέ κατώτερος κλῆρος καί λαός ἔχει ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν μέ αὐτούς τούς ψευδεπισκόπους, ἀσχέτως ἄν πολλοί κληρικοί καί λαϊκοί διαφωνοῦν λεκτικῶς μέ τούς «ἐπισκόπους» των, τίθεται λοιπόν ζήτημα ἄν ὅλοι αὐτοί οἱ κληρικοί ἔχουν ἀπολέσει τήν ἱερωσύνην των καί συνεπῶς τά μυστήρια πού τελοῦν εἶναι ἀνυπόστατα, δηλαδή ἄκυρα. Αὐτό σημαίνει ὁ ὅρος «ἀνίερος», πού ἐχρησιμοποίησα. Τώρα, προκειμένου νά σώσῃ τήν ψυχήν του καί ν' ἀφυπνίσῃ κλῆρον καί λαόν, ὁ Ὀρθόδοξος πιστός ὀφείλει νά καταγγείλῃ τήν αἵρεσιν καί ν' ἀποτειχισθῇ ἀπό αὐτήν. Αὐτό εἶναι ὄχι μόνον δικαίωμά του, ἀλλά καί χρέος του. Δέν ἔχει, ὅμως, δικαίωμα ν' ἀποκαλῇ «ἀνιέρους» ὅσους δέν ἔχουν ἀποτειχισθῆ, καθότι αὐτό ἐμπίπτει στίς ἁρμοδιότητες Πανορθοδόξου Συνόδου.
Δημήτρη μην πας κόντρα στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη που ονομάζει ανίερους τους Εικονομάχους και τους αιρετικούς που ευλόγησαν τον γάμο του Αυτοκράτορα(πριν καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο).Η άγνοια πολλές φορές μας κάνει αγιομάχους.
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κύριος Ιησούς Χριστός μας φωνάζει : ΕΞΕΛΘΕΤΕ, ΕΞΕΛΘΕΤΕ, ΕΞΕΛΘΕΤΕ και ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ....
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΙΓΜΑ ΑΝΙΕΡΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ :
https://orthodoxia.info/news/wp-content/uploads/2020/07/usaxeirotonia-768x770.jpg
«... δηλαδή, ἄν οἱ ἐπίσκοποι μιᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δεχθοῦν μίαν καινοφανῆ αἵρεσιν, ὅπως εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός, τά ΘΝΠ κ.λπ.» (Δημήτριος Χατζηνικολάου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ
Ο Οικουμενισμός δέν είναι καινοφανής αίρεση. Είναι κατεγνωσμένη από τό παρελθόν (Αυτοκράτορ Ιοβιανός, Μαρκίων, Απελλής κλπ) οι οποίοι έλεγαν έκαστος νά αφήνεται "ως πεπίστευκεν» . Νομίζω η Ε΄ Οικουμενική τούς αναθεμάτισε.
Σχετικά μέ τόν γνωστικό Μαρκίων καί τούς συνεχιστές (Πρέπων, Απελλής, Φιλουμένη) στήν Βικιπαιδεία :
«... Είναι άξιο αναφοράς πως όταν οι γνωστικοί άνοιγαν "σχολές", ο Μαρκίωνας συγκροτούσε καινούργια Εκκλησία με πλήρη ιεραρχία και μυστήρια, με τις ρίζες του γνωστικισμού βαθιά κάτω από το εκκλησιαστικό περίβλημα του εγχειρήματος του. Ήταν σπουδαίος οργανωτής και ομιλητής και έτσι έπεισε γρήγορα πάρα πολλούς χριστιανούς, ότι η αληθινή εκκλησία, είναι η δική του.
Η εκκλησιαστική του οργάνωση ήταν θαυμαστή. Ενώ απέρριπτε τις θεολογικές προϋποθέσεις και τον θείο χαρακτήρα των μυστηρίων και ιδιαίτερα της ιερωσύνης, διατήρησε σ' αυτά εκκλησιαστικές μορφές. Έτσι, είχε επισκόπους, πρεσβυτέρους και διακόνους, οι οποίοι όμως δε διέθεταν κάποιο ειδικό θείο χάρισμα. Ήταν απλώς διοικητικά όργανα με απόλυτη εξάρτηση από τον ίδιο το Μαρκίωνα όσο εκείνος ζούσε. Μετά το θάνατό του, το εκκλησιαστικό σύστημα γνώρισε ποικίλες διακυμάνσεις και στην οργάνωση και στη θεωρία, επειδή κάθε ισχυρός επίγονος του πρόσθετε και δικά του στοιχεία ή άλλαζε κάτι στην αρχική διδασκαλία του ιδρυτή. Ίχνη του Μαρκιωνιτισμού διατηρήθηκαν μέχρι τον 6ο αιώνα.
Αρχαίοι εκκλησιαστικοί συγγραφείς, όπως ο Ιουστίνος, ο Ειρηναίος, ο Τερτυλλιανός, έγραψαν αυτοτελή έργα κατά Μαρκίωνος για να πολεμήσουν τις αντιλήψεις του, και μέσω των συγγραμμάτων αυτών γνωρίζουμε το Μαρκίωνα και περιλήψεις των έργων του.».
Μετά από αυτά, άν ο Αρειανισμός ο Μαρκιανισμός καί λοιποί -ισμοί αλλάξουν όνομα, όπως πχ. είναι σήμερα ο οικουμενισμός, αγαπισμός, καί δέν ξέρω τί άλλο προκύψει, θά πρέπει νά συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος ... γιά μή κατεγνωσμένη αίρεση ;
@ 31 Ιουλίου 2020 - 2:10 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία διδάσκει ὅτι κάθε φορά πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα (αἵρεσις, σχίσμα κ.λπ.) εἰς τήν Ἐκκλησίαν πρέπει νά λύνεται Συνοδικῶς, ὄχι στίς ἱστοσελίδες!
Όσοι κηρύττουν έτερο Ευαγγέλιο, έχουν ήδη 2 αναθέματα από τον Απόστολο Παύλο.
ΔιαγραφήΑυτό αρκεί....
Έτσι ακριβώς!
ΔιαγραφήΈνα χαρακτηριστικό παράδειγμα τού πώς η στρέβλωση προσπαθεί νά πείσει τόν αναγνώστη ότι ευρίσκεται επί ευθείας οδού είναι τό παρακάτω, συναφές μέ αυτά που έγραψα :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://antiairetikos.blogspot.com/2014/10/blog-post_12.html
«Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία διδάσκει ὅτι κάθε φορά πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα (αἵρεσις, σχίσμα κ.λπ.) εἰς τήν Ἐκκλησίαν πρέπει νά λύνεται Συνοδικῶς, ὄχι στίς ἱστοσελίδες!» (Δημήτριος Χατζινικολάου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ
Συμφωνώ απολύτως, νοουμένου όμως ότι, τήν εποχή όπου συγκαλούντο οι Οικουμενικές Σύνοδοι, επικρατούσε ο προφορικός λόγος καί όχι ο γραπτός. Ο γραπτός λόγος θείω Πνεύματι κατέστη εφικτός, ότι εγράφη εις τά καρδίας τών θεοφόρων αγίων πατέρων τής Εκκλησίας καί μάς παραδόθηκε. Τέλος, ίσως εδώ αρμόζει καί ο ακροτελευτιος στίχος του Ψαλμού ρμθ΄ (149) : «9 τοῦ ποιῆσαι ἐν αὐτοῖς κρῖμα ἔγγραπτον· δόξα αὕτη ἔσται πᾶσι τοῖς ὁσίοις αὐτοῦ.».
Σήμερα τά γραπτά μένουν : « 10 (ποταμὸς πυρὸς εἷλκεν ἔμπροσθεν αὐτοῦ· χίλιαι χιλιάδες ἐλειτούργουν αὐτῷ, καὶ μύριαι μυριάδες παρειστήκεισαν αὐτῷ· κριτήριον ἐκάθισε,) ... καὶ βίβλοι ἠνεῴχθησαν.» (Δανιήλ ζ΄).
Εν αδελφικώ ασπασμό
Κυπριανός
@ 31 Ιουλίου 2020 - 3:22 μ.μ. «Δημήτρη μην πας κόντρα στον Άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη που ονομάζει ανίερους τους Εικονομάχους και τους αιρετικούς που ευλόγησαν τον γάμο του Αυτοκράτορα(πριν καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο)».
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ' ἐνδιαφέρει πολύ ἡ ἀκριβής ἀναφορά αὐτοῦ τοῦ στοιχείου. Πάντως, ἔχουν παρουσιασθῆ ἄλλα στοιχεῖα, τά ὁποῖα καταδεικνύουν τό ἀκριβῶς ἀντίθετον. Ἐκτός ἀπό τήν γνωστήν διδασκαλίαν τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου εἰς τήν β' ὑποσημείωσιν τοῦ 3ου ἀπ. Κανόνος, ὁ π. Εὐγένιος τῆς Καστανούσας Σερρῶν ἔχει παρουσιάσει σέ δύο βίντεο καί ἄλλα στοιχεῖα, ὅπως π.χ. ὅτι οἱ Πατέρες τῆς Δ' Οἰκ. Συνόδου ἀντιμετώπιζον τόν Διόσκουρον ὡς ἀληθινόν ἐπίσκοπον πρίν τόν καθαιρέσουν καί ὡς ἀνίερον μετά τήν καθαίρεσιν. Τά βίντεο πρέπει νά ὑπάρχουν ἀκόμη στό διαδίκτυον. Αὐτά πού γράφω ἐγώ εἶναι οἱ ἀκριβεῖς θέσεις τοῦ ἀειμνήστου π. Θεοδωρήτου (στήν συνείδησίν μου Ἁγίου).
Οι Άγιοι Πατέρες της Δ'Οικουμενικής δεν είναι ανώτεροι από τον Κύριό τους για να έκαναν κάτι τέτοιο.Με το σκεπτικό αυτό, μπορώ και εγώ να πω ότι οι Παπικοί της εποχής του Αγίου Μάρκου είχαν έγκυρα Μυστήρια (είναι γνωστές οι προσφωνήσεις του Αγίου προς τον αιρετικό Πάπα).Ίσως αυτός ο κληρικός από την περιοχή των Σερρών να μην κατάλαβε το πνεύμα των Πατέρων και να βγάζει βλάσφημα και αντι-Πατερικά συμπεράσματα.Το τι λέει ο κάθε Μοναχός, δεν μας ενδιαφέρει.Μας ενδιαφέρει τι λένε οι Μεγάλοι Πατέρες της Ορθοδοξίας.Ο Άγιος Νικόδημος δεν μιλάει για αιρετικούς στην υποσημείωση αυτή.Μπορεί να φαίνεται ότι το κάνει σε άλλο σημείο του Πηδαλίου,αλλά και πάλι, από αυτά που γράφει φαίνεται ότι δεν αναγνωρίζει μυστήρια στους αιρετικούς.Και να το πίστευε,ήταν λάθος του.Δεν μπορεί να συγκριθεί η γνώμη του Αγίου Νικοδήμου με αυτήν του Αγίου Θεοδώρου του.Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης ήταν ο μεγαλύτερος Θεολόγος στην εποχή του.
ΔιαγραφήΟ π.Θ.Μαύρος έκανε αρκετά λάθη.Δεν μελέτησε σωστά την εκκλησιαστική ιστορία και έβγαλε λάθος συμπεράσματα.
Και να γράψω τα κείμενα του Αγίου Πατρός,εσύ θα ακολουθήσεις τους Μοναχούς αυτούς. Άρα άδικα θα τα γράψω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και ειπα οτι δεν θα ξανασχοληθώ με τα ιδια και τα ιδια...αλλα εκανα μια εξαιρεση επειδη εχει ενα επιπεδο η συζητηση χωρις ανωνυμους προβοκατορες
Την ματθαιική νοοτροπία την υπέγραψαν και οι φλωρινικοί στην συνοδική εγκύκλιο του 1974 [προσπερνώ τον φλωρίνης ]
ΠΕΡΙ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ
Ποιος να συγκαλέσει Πανορθόδοξη σύνοδο;;
Οι εν γνωσει οικουμενιστες της διοικούσας και ολων των τοπικών εκκλησιών;;
Εγινε κι αυτό στο κολυμπάρι αλλά δεν κάλεσαν κανέναν γοχ γιατι πολύ απλά τους εχουν για λαικους ανιερους κι αβάπτιστους ενω τους παπικους και ολους τους διαβολους τους θεωρούν εντος της εκκλησίας με εγκυρα μυστηρια... σώζονται όλοι ακομα και οι Ραβίνοι και ο Δαλαι Λάμα και οι μουσουλμάνοι...εκτος απο τους γοχ.
Ποιος να συγκαλέσει Πανορθόδοξη σύνοδο;;οι γοχ θΝΠ που κρέμονται απο τα χείλη της κεραμέως;; ειδαμε τι υπέγραψαν στην εγκύκλιο 3024 και περιμένουμε την συνέχεια, οι εξελίξεις μπροστά μας.
Και ας πουμε οτι οι ΘΝΠ εκαναν πανορθόδοξη [ χαριν διαλόγου ] θεωρείς το ΘΝΠ ορθοδοξία για να υπακούσεις στις αποφάσεις των;;
Ποιος να συγκαλέσει Πανορθόδοξη σύνοδο;;Τα φλωρινικά γοχικά σχίσματα που μονο για την πίστι δεν δημιουργήθηκαν αλλά για προσωπικούς λόγους;;
και ποιος τους υπολογίζει αν καλέσουν πχ τους γοχ καλλινίκου η τους ματθαιικούς;
Ποιος να συγκαλέσει Πανορθόδοξη σύνοδο;;Οι ματθαιικοί;;
Ξερεις κανεναν ματθαιικό να υπολογίζει ως κανονικό επίσκοπο φλωριναίο;;
Αν πάλι υποθέσουμε οτι μαζευτηκαν ολες οι ματθαιικες παρατάξεις... δεν θα δεχτείτε τις αποφάσεις τους.
Συνεπώς το πανορθόδοξη συνοδος ειναι Ουτοπία.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Στο κολυμπάρι επικύρωσαν τα μυστήρια των αιρετικών Βάπτισμα και μεικτούς γάμους.
Αυτό είναι κατεγνωσμένη αίρεση Ναι η Οχι;;
Τα φανερά μνημόσυνα στους μουσουλμάνους ειναι κατεγνωσμένη αίρεση και Βλασφημία του αγιου πνεύματος Ναι η Οχι;;;
Το κήρυγμα του Αρειανισμού του Ζηζιούλα [ιεραρχία στον Τριαδικό Θεο ]ειναι κατεγνωσμένη αίρεση Ναι η Οχι;;
Τα κηρύγμα απο αμβωνος του φιλιόκβε απο επισκοπους της κρατούσας [εχω μαρτυριες ] ειναι κατεγνωσμένη αιρεση Ναι η Οχι;;
Το κηρυγμα απο αμβωνος του Αλεξανδρειας οτι στο τζαμι λατρευεται ο Θεος ειναι κατεγνωσμένη αιρεση Ναι η Οχι;;
Να γραψω μηπως και τις δεκάδες αιρέσεις Βαρθολομαιου;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΜΝΗΣΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟΥ ΑΓΓΛΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;;;
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΣΚΟΠΙΝΩΝ ΛΕΣΒΙΩΝ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;;
ΟΙ ΝΕΟΠΑΣΧΑΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;;
ΙΔΟΥ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;;;
1.Πιστεύει καὶ κηρύττει τὶς ἰδέες τοῦ Ἀντίχριστου Οἰκουμενισμοῦ: «Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας».Ἡ μεγαλύτερη ὕβρις ὅλων τῶν ἐποχῶν ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ.
2.Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι τὸ Κοράνιο (καὶ οἱ γραφὲς τῶν ἄλλων θρησκειῶν) εἶναι «ἴσο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ, ἱερὸ ὅπως αὐτή και ἃγιο» καὶ ὅτι οἱ Μουσουλμᾶνοι μποροῦν νὰ πᾶνε στὸν παράδεισο χωρὶς νὰ πιστεύουν στὸν Χριστό.
3.Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι πολλὲς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ εἶναι προσωρινές
4.Ὀνομάζει «εὐλογημένη» καὶ τιμᾷ τὴν Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων, ἐκεῖ ποὺ ὑβρίζεται ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Θεοτόκος.
5.Πιστεύει καὶ κηρύττει τὴν βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας ὅτι δηλαδή: «ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιμᾷ…». «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν».
6. Στὸ συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε., τὸ 2006, στὸ Porto Alegre, ἀποδέχτηκε την κοινὴ δήλωση μὲ τοὺς Προτεστάντες, ὅτι δὲν ὑπάρχει μόνο Μία Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὅτι οἱ 348 Ἐκκλησίες -μέλη τοῦ ΠΣΕ- εἶναι γνήσιες Ἐκκλησίες. Μία δὲ ἀπὸ αὐτὲς εἶναι καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία! Οἱ ποικίλες αἱρετικὲς διδασκαλίες τῶν Προτεσταντῶν θεωροῦνται ὡς διαφορετικοὶ τρόποι ἐκφράσεως τῆς ἰδίας πίστεως καὶ ὡς ποικιλία τῶν χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Δεχόμενοι ἔτσι ὅτι τελικὰ δὲν ὑπάρχουν αἱρέσεις!! «Αὐτὲς οἱ Ἐκκλησίες καλοῦνται νὰ συμβαδίζουν ἀκόμη καὶ ὅταν διαφωνοῦν».
@ 31 Ιουλίου 2020 - 4:40 μ.μ. «Συνεπώς το πανορθόδοξη συνοδος ειναι Ουτοπία».
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ καί Σεβαστέ μου Πάτερ, ἐγώ ἔγραψα ὅτι, ἐκτός ἄν εὑρισκώμεθα στά ἔσχατα, πού εἶναι πάρα πολύ πιθανόν, ὁ Κύριος θά φροντίσῃ» νά γίνῃ Σύνοδος, ὅπως ἐφρόντισεν εἰς παρομοίους περιστάσεις εἰς τό παρελθόν, π.χ. ἐπί Μεγάλου Ἀθανασίου, ἐπί Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, ὅπου εἰς ὁλόκληρον τήν Οἰκουμένην οἱ Ὀρθόδοξοι ἀριθμοῦσαν μόνον τρεῖς (3), κ.λπ. Διό καί ὁ Μ. Ἀθανάσιος εἶπε τό περίφημον: «Ἡ Ἐκκλησία δύναται νά ὑπάρξῃ καί ἐν τρισίν Ὀρθοδόξοις»! Καί ἐπί Ἁγίου Μαξίμου, λοιπόν, ἐφάνταζεν ὡς οὐτοπία ἡ σύγκλησις Οἰκ. Συνόδου! Καί ὅμως, ὀλίγα ἔτη μετά τήν κοίμησιν τοῦ Ἁγίου, συνεκλήθη ἡ ΣΤ' Οἰκ.
Παρεμβαίνω, άν καί δέν είμαι ειδικός στήν περί Διόσκορον Ορθόδοξη έκπτωση, γράφοντας ότι η διένεξη μεταξύ τών πατέρων τής Δ΄ Οικουμενικής και τών Μονοφυσιτών γενικώς, ήταν η επιμονή τών τελευταίων στό «ένα πρόσωπο εκ δύο φύσεων», αντί τού «ένα πρόσωπο εν δύο φύσεσιν» τών πατέρων τής Χαλκιδόνειας Οικουμενικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλκηδόνεια
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 31 Ιουλίου 2020 - 5:02 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἙκκλησία δέν εἶναι οἱ Ἀθηναγόρας, Δημήτριος, Βαρθολομαῖος κ.ἄ. Αὐτοί εἶναι Ἐχθροί τῆς Ἐκκλησίας καί δέν ἔχω οὔτε ἕνα καλόν λόγον γι' αὐτούς! Μία ἀληθής Πανορθόδοξος Σύνοδος εἶμαι ἀπολύτως βέβαιος ὅτι θ' ἀναθεματίσῃ ὅλους αὐτούς! Αὐτό πού δέν δύναμαι νά ἐννοήσω, ὅμως, εἶναι ΓΙΑΤΙ ἠ ἐκ μέρους των προσκύνησις τοῦ Σατανᾶ καθιστᾶ ἐμένα καί τήν οἰκογένειάν μου «ἀβαπτίστους» (κατ' ἐσᾶς)! Εὐτυχῶς, πού οἱ Ἅγιοι Πατέρες δέν λέγουν κάτι τέτοιο.
Πως δεν λέγουν;Δεν λέει ο Μέγας Βασίλειος ότι φεύγουν οι Άγγελοι από τον ναό(όταν υπάρχει αίρεση) και πηγαίνουν εκεί που εκκλησιάζονται οι Αποτειχισμένοι; Τα ίδια δεν λέει και ο φίλος του, ο Μέγας Θεολόγος Γρηγόριος(οι αιρετικοί έχουν τους ναούς,αλλά οι Αποτειχισμένοι έχουν τον Χριστό);Να παρουσιάσω και τι λέει ο Γίγας Χρυσόστομος;
Διαγραφή5.25
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΜΟΥ
Πηδάλιον σελ. 55 - 56
«Λοιπόν όντας ομολογούμενον, πως οι Λατίνοι είναι παμπάλαιοι αιρετικοί, εν πρώτοις ευθύς από τούτο είναι αβάπτιστοι, κατά τον μέγαν Βασίλειον ανωτέρω, και τούς προ αυτού αγίους Κυπριανόν και Φιρμιλιανόν. Διατί λαϊκοί γενόμενοι, με το να εξεκόπησαν από την ορθόδοξον Εκκλησίαν, δεν έχουσι πλέον με λόγου τους την χάριν του αγίου Πνεύματος, δια της οποίας οι ορθόδοξοι Ιερεῖς τελειόνουσι τα μυστήρια. Εν τούτο επιχείρημα, το οποίον τόσον είναι ισχυρόν και αναντίρρητον, όσον είναι ισχυροί και αντίρρητοι οι Κανόνες του μεγάλου Βασιλείου, και του ιερομάρτυρος Κυπριανού, ωσάν οπού έλαβον, και έχουν μάλιστα το κύρος από την αγίαν και Οικουμενική στ’ σύνοδον. β’ οι Λατίνοι είναι αβάπτιστοι, διατί δεν φυλάττουσι τας τρεις καταδύσεις εις τον βαπτιζόμενον, καθώς άνωθεν η ορθόδοξος Εκκλησία παρά των αγίων Αποστόλων παρέλαβεν.
«Και προς ταύτα απλά και δίκαια αποκρινόμεθα ταύτα. Οτι φθάνει, οπού ομολογείς, πως με μύρον τούς εδέχετο. Λοιπόν είναι αιρετικοί. Διατί γαρ με μύρον, αν δεν ήσαν αιρετικοί»;
Ακρίβεια πλέον και όχι οικονομία
«Οικονόμησαν λοιπόν ομοίως και οι προ ημών, και εδέχθησαν το βάπτισμα των Λατίνων, κατά τον δεύτερον μάλιστα τρόπον, δια τι ο παπισμός τότε ήκμαζε, και όλας τας δυνάμεις των της Ευρώπης βασιλέων είχεν εις τας χείράς του, το δε βασίλειον το ιδικόν μας έπνεε τα λοίσθια. Οθεν ήτο ανάγκη, αν η οικονομία αυτή δεν εγίνετο, να εγείρη τα Λατινικά γένη ο Παπας κατά των Ανατολικῶν, να αιχμαλωτίζουν, να φονεύουν, και άλλα μύρια εις αυτούς να κάμνουν δεινά. Αλλά τώρα οπού κακά τοιαύτα δεν δύνανται εις ημάς να κάμνουν, με το να επέστησεν εις ημάς η θεία πρόνοια φύλακα τοιούτον, οπού και αυτών εκείνων των αγερώχων εις τέλος κατέβαλε την οφρύν, τώρα λέγω, οπού τίποτε καθ ἡμῶν δεν ισχύει η λύσσα του παπισμού, τι πλέον οικονομία χρειάζεται; η οικονομία γαρ έχει μέτρα και όρια, και δεν είναι παντοντινή, και αόριστος».
Και παρακάτω:
«Βεβαια κακή οικονομία είναι αυτή, όταν δια μέσου αυτής ούτε τούς Λατίνους ημπορούμεν να επιστρέψωμεν, και ημείς παραβαίνομεν την ακρίβειαν των ιερών Κανόνων, και δεχόμεθα των αιρετικών το ψευδοβάπτισμα. «Οικονομητέον γαρ ένθα μη παρανομητέον», λέγει ο θείος Χρυσόστομος.
Κανών Αποστολικός 46ος :
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το βάπτισμα των αιρετικών, ο τοιούτος προτάζομεν να καθαιρεθεί. Επειδή ποίαν συμφωνία έχει ο Χριστός με τον διάβολον; Ή πιστός μετά του απίστου;
Κανών Αποστολικός 47ος :
Επίσκοπος ή πρεσβύτερος τον κατά αλήθεια έχοντα βάπτισμα, εάν άνωθεν βαπτίση. ή τον μεμολυσμένο παρά των ασεβών εάν μη βαπτίση καθαιρείσθω…
Κανών Αποστολικός 50ος :
Ει τις Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος μη τρία βαπτίσματα (3 καταδύσεις ), μιας μυήσεως επιτελέση αλλά εν βάπτισμα ( 1 κατάδυση ), το εις τον θάνατον του Κυρίου διδόμενον καθαιρείσθω…
( σ.σ. Εάν με την 1 κατάδυση είναι άκυρο, τότε το χωρίς καμμία, που μπορεί να σταθεί; )
Κανών Αποστολικός 68ος :
…τους γαρ παρά των τοιούτων (σ.σ. αιρετικών ), βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας, ούτε πιστούς, ούτε κληρικούς είναι δυνατόν.
255μ.χ συνεκλήθη τοπική σύνοδος αποκλειστικά για το θέμα του βαπτίσματος, γνωστή ως Εν Καρθαγένη. Απόφαση της συνόδου: Έξω της Εκκλησίας κανένας δεν δύναται να βαπτισθεί, επειδή είναι ένα της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βάπτισμα.
258 μ.χ. συνεκλήθη τοπική σύνοδος στην Ικονία με έξαρχο τον Φιρμιλιανό Καισαρείας. Απόφαση της συνόδου: Καμιά Ιεροπραξία των αιρετικών να μην είναι δεκτή.
325 μ.χ. η 1η οικουμενική σύνοδος στον 19ο Κανόνα ορίζει να βαπτίζονται οι αιρετικοί Παυλιανιστές.
Στον 47ο Κανόνα του ο Μ. Βασίλειος επιδιορθούμενος διατάσει κατηγορηματικά την ακρίβεια των Αποστολικών Κανόνων – εξ’ άπαντος βάπτισμα
Το 381 η Β οικουμενικη και το 451 μ.χ. η 4η οικουμενική σύνοδος στον 14ο Κανόνα ορίζουν να βαπτίζονται οι αιρετικοί που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου.
Το 1755 μ.χ. συνεκλήθη Πανορθόδοξος σύνοδος για το Ράντισμα των Παπικών.
Τους δ’ εξ αυτών αβαπτίστως βαπτιζομένους ως αβαπτίστους αποδεχόμεθα, προσερχομένους τη ορθοδόξω πίστει, κι ακινδύνως αυτούς βαπτίζομεν, κατά τους αποστολικούς και συνοδικούς κανόνας, οις αραρότως επιστηρίζεται η αγία του Χριστού και αποστολική και καθολική Εκκλησία, η κοινή μήτηρ πάντων ημών.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΤΗΣ ΛΟΥΚΑΣ ΙΑΤΡΟΣ ΞΑΞΑΒΑΠΤΙΖΕ ΤΟΥΣ ΡΑΝΤΙΣΜΕΝΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή...στις δυτικές και νοτιοδυτικές περιοχές της Ρωσίας, η βίαια ένωση με την Καθολική Εκκλησία (Ουνία) είχε ως συνέπεια το γεγονός το βάπτισμα με επίχυση να ριζωθεί εκεί·
σε όλες τις άλλες περιοχές της Ρωσίας όλοι οι ιερείς βαφτίζουν σωστά με κατάδυση.
Δυστυχώς, το δυτικό βάπτισμα με επίχυση έχει διεισδύσει στην περιοχή της Κριμαίας και πρέπει να δηλώσω για τελευταία φορά ότι θεωρώ καθήκον που μου κληροδότησε ο Θεός να εξαλείψω το βάπτισμα με επίχυση στη Μητρόπολη μου.
Σύμφωνα με μια αληθινή παροιμία, «το πρόβλημα είναι να γίνει η αρχή»· έτσι μερικοί ιερείς που δεν έχουν φόβο Θεού, συνηθισμένοι να βαπτίζουν με επίχυση, φτάνουν στο σημείο να αντικαθιστούν ακόμη και την επίχυση με το ράντισμα ή ακόμη και με το ράντισμα μόνο στο κεφάλι του προσώπου που πρόκειται να βαπτιστεί και μάλιστα ντυμένου με τα ρούχα του.
Τέτοιοι ασεβώς "βαπτισμένοι", βεβαίως, πρέπει να ξαναβαπτιστούν, επειδή το Μυστήριο δεν έχει τελεστεί πάνω τους...".
(12 Ιανουαρίου 1955)
ΠΗΓΗ: http://spiridon-zelen.cerkov.ru/2015/11/11/o-kreshhenii-oblivaniem-svt-luka-krymskij/
Η συζήτηση μεταξύ Ανωνύμου και "Κατακομβικής εκκλησίας" οδηγεί, τουλάχιστον εμένα, στόν ακόλουθο λογισμό : Τό Μυστήριον τής Βαπτίσεως είτε έγκυρο είτε άκυρο καθιστάται ενεργές ή ανενέργητο, άν σκεφθεί κανείς τούς αιρεσιάρχες τού παρελθόντος. Δέν γνωρίζω άν ετέθη θέμα ποτέ περί τού εγκύρου ή τού ακύρου τής Βαπτίσεως αυτών. Η μετάνοια καί ακριβέστερα τό δεύτερον Βάπτισμα τής μετανοίας τών δακρύων, καθώς τό προσδιορίζει ο άγιος Συμεών, ο νέος Θεολόγος, είναι εκείνο που καθιστά ενεργές τό άκυρον Βάπτισμα ή ανενεργές τό έγκυρο, όταν ο βεβαπτισμένος, σέ ώριμη οπωσδήποτε ηλικία, ρίχνει στά άχρηστα τά ζητήματα ορθής Πίστεως ή αδιαφορεί πλήρως γι΄ αυτά : ορθή δόξα, ορθή τιμή, ορθή προσκύνηση, τού καθ΄ ημάς αγίου τριαδικού Θεού. Στό παρελθόν, αλλά καί σήμερα, η βαρύτητα τών ανωτέρω ετίθετο μόνον "στά καλά έργα" - βλέπε μασονία καί αλλού, όπου δεσπόζει η προσχηματική ανιδιοτέλεια καί ο μέγας πορισμός τής ευσεβείας μετ΄αυταρκείας, που δέν κρύβεται : «5 παραδιατριβαὶ διεφθαρμένων ἀνθρώπων τὸν νοῦν καὶ ἀπεστερημένων τῆς ἀληθείας, νομιζόντων πορισμὸν εἶναι τὴν εὐσέβειαν. 6 ῎Εστι δὲ πορισμὸς μέγας ἡ εὐσέβεια μετὰ αὐταρκείας.» ( Τμ. ς΄)
ΑπάντησηΔιαγραφή(1Τμ. ς΄)
ΑπάντησηΔιαγραφήἘγώ περιώρισα τήν συζήτησιν στήν ἑξῆς κατηγορίαν ἀνθρώπων: «ἀναφέρομαι στό ποῖος χειροτονημένος ὀρθοδόξως κληρικός πού λειτουργεῖ εἴτε στό Ν/Η εἴτε στό Π/Η ἔχει ἱερωσύνην καί ποῖος ὄχι». Βλέπω, ὅμως, ὅτι οἱ ἀπαντήσεις μεταθέτουν τό θέμα, ἀναφερόμενες στούς Λατίνους καί γενικῶς εἰς καταδικασμένους Συνοδιξῶς αἱρετικούς, ὁπότε ἡ συζήτησις καθίσταται χαώδης. Ἐπίσης, πατερικές γνῶμες, ὅπως «φεύγουν οἱ ἄγγελοι ἀπό τούς ναούς τῶν αἱρετικῶν», «αὐτοί ἔχουν τόν οἶκον, ἐνῷ ἐμεῖς τόν ἔνοικον» κ.λπ., μέ τίς ὁποῖες ἐγώ συντάσσομαι ἀπολύτως, δέν δύνανται διά κάθε περίπτωσιν νά ἑρμηνεύωνται ὡς «ἔχουν ἄκυρα μυστήρια», ἄν καί εἰς τήν περίπτωσιν τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου ἡ ρῆσις ἀπέδιδεν ἐπακριβῶς τήν πραγματικότητα, καθότι οἱ Ἀρειανοί εἶχαν ἤδη καταδικασθῆ ἀπό τήν Α' Οἰκ. Σύνοδον. Καί για νά μήν ἐπαναλαμβάνουμε αὐτά πού ἔχουμε γράψει δεκάδες φορές, περί τῶν ἐν γνώσει καί τῶν ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνούτων, ἁπλῶς ὑπενθυμίζω ὅτι ἐγώ οὐδέποτε ὑπεστήριξα ὅτι εἰς τούς ναούς ὅπου λειτουργοῦν ὅσοι κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς, τούς ΘΝΠ κ.λπ. ρέει πλουσία ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί πανηγυρίζουν τά ἄνω μετά τούς κάτω. Καί πρίν σταματήσω ἐδῶ, θά ἤθελα νά ὑπενθυμίσω αὐτό πού γιά μένα εἶναι καταλυτικόν: Ὅπως προανέφερα, ἐπί Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, ὑπῆρχαν ὅλοι κι ὅλοι τρεῖς (3) Ὀρθόδοξοι εἰς ὁλόκληρον τήν Οἰκουμενην, καί αὐτοί μοναχοί (οὔτε κἄν ἐπίσκοποι), ὁ Ἅγιος Μάξιμος μέ τούς δύο ὑποτακτικούς του. Ὅλοι οἱ ἄλλοι εἶχαν ὑπογράψει τήν αἱρετικήν Βοὐλαν τοῦ Αὐτοκράτορος Κώνστα. Ἐάν, λοιπόν, εἶχε χαθῆ ἡ ἱερωσύνη, τότε πῶς ἐσυνέχισε νά ὑπάρχῃ ἡ Ἐκκλησία, καί μάλιστα 19 χρόνια μετά τήν κοίμησιν τοῦ Ἁγίου ἦτο εἰς θέσιν νά συγκαλέσῃ τήν ΣΤ' Οἰκ. Σύνοδον; Τέλος, διότι ἔχω πρόβλημα μέ τίς χαώδεις συζητήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εποχή του Αγίου Μαξίμου υπήρχαν Ορθόδοξοι Επίσκοποι όπως ο Άγιος Μαρτίνος(Πάπας Ρώμης) και οι δύο Επίσκοποι που εξορίστηκαν στην Χεβρώνα.Από την Ρώμη ξεκίνησε η καταδίκη των Μονοθελητών.
Διαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μονοθελητές επανήλθαν στην ιερωσύνη λόγω της μετάνοιας και της αποκήρυξης της αιρέσεως. Οπως εκαναν και οι προηγούμενες οικουμενικές με χειρότερους αιρετικούς οπως αρειανους και πνευματομάχους.
Ο λογος προφανεστατος, διαφορετικά επρεπε να βαπτιστούν οι μισοι ιεραρχες των οικουμενικων συνοδων, μετα να γινουν διακοι και μετα ιερεις κι επισκοποι.
Η Β οικουμενικη θεσπισε τον τυπο των τριων καταδυσεων κατα οικονομια.
Οποιος δεν εχει τρεις καταδυσεις βαπτιζεται τελεια και παυλα
Αλλους αιρετικους μακραν μικρότερων αιρεσεων τους βαπτισαν κανονικά
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Στο κολυμπάρι επικύρωσαν τα μυστήρια των καταδικασμενων αιρετικών Βάπτισμα και μεικτούς γάμους.
Αυτό είναι κατεγνωσμένη αίρεση Ναι η Οχι;;
Τα φανερά μνημόσυνα στους μουσουλμάνους ειναι κατεγνωσμένη αίρεση και Βλασφημία του αγιου πνεύματος Ναι η Οχι;;;
Λόγια λόγια λόγια πόσα χρόνια ακόμα !! τι άλλο πρέπει να γίνει για να καταλάβουμε που έχει φτάσει η διχόνοια και η αίρεση ! άλλος κατηγορεί τον Άγιο Πατέρα Ματθαίο Καρπαθάκη , άλλος περιμένει να γίνει οικουμενική σύνοδος από ποιους ?? από του αμετανόητους ουνίτας δεκατριμερίτας ? που το έχουν δίπορτο ( όσον αφορά την μετάδοση μυστηρίων σε λαϊκούς )γιατί όχι και σε κληρικούς ? διαδόχους τού πρώην φλωρίνης Χρυσόστομου Καβουρίδη !!! βρίζουν και συκοφαντούν μετά μανίας τον Άγιο Πατέρα Ματθαίο ώς υπαίτιο όλων των κακών στον χώρο των παλαιοημερολογιτών !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά κανείς δεν διερωτήθηκε και σιωπά διατί ? ( διότι δεν πιστεύει ,αλλά κάνει επίδειξη γνώσεων ?? ) ότι εάν ο Χρυσόστομος Καβουρίδης δεν παλινωδούσε και έμενε σταθερός στην ομολογία του 1935 , και δεν προέκυπτε η αναίρεση της καλής ομολογίας το 1937 , ξανά και ξανά , δεν θα γινόταν σχίσμα και το 1948 ( ιδρυση του Π.Σ.Ε. ) όλοι μαζί θα χειροτονούσαν επισκόπους και θα δημιουργούσαν σύνοδο η οποία ως μόνη ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ , ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ , ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΑΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ( Σλαύοι , Ιεροσόλυμα κ.α. ) Ω!! ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !! αναλύσεις επί αναλύσεων , ερμηνείες κατά την γνώμη του καθ’ ενός , και αντιλογίες ενώ ο φοβερός Κριτής μας λέγει : Ματθ. 23 ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες! Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.
Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟ 1924 : ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΟΣ !!
https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2014/06/1924-20.html?spref=bl
Ενώ η οικουμενιστική εγκύκλιος του 1920,που κατ΄εφαρμογή της άλλαξε το ημερολόγιο,προσβάλλει το Εκκλησιολογικό δόγμα και την Β΄Οικουμενική Σύνοδο,ενώ η αλλαγή-καινοτομία έχει καταδικασθεί και αναθεματισθεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος αλλά και από τους τρείς επιστρέψαντας εκ΄της καινοτομίας το 1935,ενώ οι Κανόνες που επικαλείται αναφέρονται σε μη κατεγνωσμένες αιρέσεις και σε μεμονομές περιπτώσεις,όχι σε συλλογική δογματική εκτροπή από Πατριαρχεία και Συνόδους,όπως συνέβη με την αποδοχή της καταδικασμένης και αναθεματισμένης καινοτομίας το 1924, ο κ.Χατζηνικολάου,για να δώσει άφεση αμαρτιών στον πεπτωκότα πρ.Φλωρίνης, προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.Οι Κληρικοί,οι οποίοι φέρουν την Αποστολική Διαδοχή από της καθ΄όλα Ορθόδοξες Χειροτονίες του πραγματικού Ορθοδόξου και Ομολογητού Ιεράρχου, Αγίου Ματθαίου Καρπαθάκη [δεν είναι όλοι οι Ματθαιικοί Ορθόδοξοι] είναι οι μοναδικοί με Αποστολική Διαδοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Επίσης δεν κατέστρεψαν τον αγώνα οι Ματθαιικοί,κ.Χατζηνικολάου,όπως λέτε,αλλά ο πρ.Φλωρίνης ,ο οποίος ,ενώ όταν επέστρεψε στην Εκκλησία το 1935,βρήκε οκτακόσια παραρτήματα με εκατομμύρια πιστούς,κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα ,μέσα από τις κακοδοξίες του και τις αιρέσεις του, να καταστρέψει ο,τι είχε καταφέρει ο Άγιος Ματθαίος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο εκείνος ,όσο και οι σημερινοί ομο΄ι΄δεάτες του είναι οι μεγαλύτεροι πολέμιοι της Εκκλησίας και της αληθείας, και οι καλύτεροι συνοδοιπόροι των καταδικασμένων και αναθεματισμένων νεοημερολογιτών.
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
@ 1 Αυγούστου 2020 - 8:28 π.μ.: «κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα ,μέσα από τις κακοδοξίες του και τις αιρέσεις του, να καταστρέψει ο,τι είχε καταφέρει ο Άγιος Ματθαίος».
ΑπάντησηΔιαγραφήἘδῶ πλέον ἐγράφη ἡ διαστροφή τῶν διαστροφῶν, μεγαλύτερη καί ἀπό αὐτές πού κάμνουν οἱ Οἰκουμενισταί! Ποιές ἦσαν οἱ «κακοδοξίες» καί «αἱρέσεις» τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης, ἡ θεολογικωτάτη διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ»; Μά αὐτή εἶναι διδασκαλία τῶν Ἁγίων Κολλυβάδων! Βλ. π.χ. ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀποστολικοῦ Κανόνος, καθώς καί ὑποσημείωσιν 6 τοῦ Κανόνος τοῦ Ἁγίου Γενναδίου (σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου). Καί τί «κατέστρεψεν» ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης πού τάχα «ἐδημιούργησεν» ὁ σχίστης Καρπαθάκης; Ὀλίγη ἐντροπή δέν βλάπτει, ὥστε ν' ἀποφεύγωνται διαστροφές τοιούτου μεγέθους!
Υ.Γ. Ἔγραψα τό σχόλιον αὐτό χάριν τῆς Ἀληθείας. Οὐδένα διάλογον ἐπιθυμῶ μετά τοῦ δεινοῦ συκοφάντου καί διαστροφέως τῆς Ἀληθείας Χ.Σ.
Αφήστε τους χαρακτηρισμούς αγαπητέ κ.Χατζηνικολάου,γιατί οι οικουμενιστικές σας θέσεις,τις οποίες διατυπώνετε κάθε λίγο και λιγάκι, διδάσκονται σε όλα τα οικουμενιστικά κέντρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Και επειδή ψάχνετε να βρείτε τις αιρέσεις του πρ.Φλωρίνης,σας συνιστώ να μελετήσετε την Ομολογία του 1935 και μετά τις υπόλοιπες, μέχρι του θανάτου του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας επαναλαμβάνουμε, κ.Καθηγητά.Το νέο ημεορολόγιο προσβάλλει το Εκκλησιολογικό δόγμα και τις Α΄και Β΄Οικουμενικές Συνόδους.[άρα και τις υπόλοιπες΄΄επόμενοι τοις αγίοις πατράσι...΄΄]
Η συγκεκριμένη καινοτομία κατεδικάσθη υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος.
Όλα αυτά τα αθέτησε στην συνέχεια ο αρνητής πρ.Φλωρίνης.Ιδου οι αιρέσεις του,λοιπόν,τον καταδικασμένο και αναθεματισμένο νεοημερολογιτισμό,ο οποίος είναι αυτόχρημα Οικουμενισμός, τον δικαίωσε πλήρως με την θεωρία του ΄΄περί δυνάμει΄΄.
Αυτά πρός το παρόν, κ.Καθηγητά.
Σχόλιο από φέησμπουκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆν είχε νηφάλια απαντηθεί τό εσφαλμένο (εμηνευτικά) «δυνάμει» ή/και τό «ενεργεία», τά πράγματα θά είχαν εξελιχθεί διαφορετικά. Επ εμοί τό «δυνάμει» δέν ερμηνεύεται δυνητικά. Η ερμηνεία του είναι "θεωρητικά" ( : εν δυνάμει = κατά θεωρίαν), επειδή κάθε αίρεση προκύπτει πρώτα σέ θεωρητικό επίπεδο καί ύστερα καθίσταται "ενεργός", δηλ. εν έργω - ενεργεία - εν τή πράξει, έμπρακτα.
Ως εκ τούτου, δηλαδή η κατά θεωρίαν (δυνάμει) εκτροπή τής καινοτομίας, ήταν η αθέτηση τών Συνόδων Α΄ καί Β΄, όπως καί αυτές τού ις΄ αιώνος, η δέ μακρά επικράτηση τής εκτροπής αυτής δικαίωσε τήν έργω ( : ενεργεία ή έμπρακτα) κυριαρχία της. Παρότι δέ υπήρξαν θεολογικά αναστήματα, που κατέδειξαν τό άτοπο τής θεωρητικής εκτροπής - όχι μόνο από θεολογικής πλευράς - η γνώμη τους δέν έγινε δεκτή. Η σιωνιστική μάστιξ είχε ήδη θέσει γερά θεμέλια ... .
Σέ υποσημείωση
Άν κάποιος μέ κατηγορήσει γιά αυθαίρετο ερμηνευτικό / νοηματικό άλμα ως πρός τήν απόδοση τού «δυνάμει», θά τού απαντούσα μέ τό «Κύριε τῶν Δυνάμεων, μεθ᾿ ἡμῶν γενοῦ»,.
"ήταν η αθέτησης των Συνόδων Α' και Β'".
ΔιαγραφήΑυτό είναι μεγάλο ψέμα(όπως και για τις Συνοδούς του 16ου αιώνα).
Το "δυνάμει αιρετική και σχισματικη",κ.Χριστοδουλίδη,ειναι μια αίρεση του Χρυσόστομου Καβουρίδη(ο οποίος έχει διαστρέφει τους Πατέρες και τους Ιερούς Κανόνες).
*αθέτηση
Διαγραφή@ 1 Αυγούστου 2020 - 6:39 μ.μ.: «Όλα αυτά τα αθέτησε στην συνέχεια ο αρνητής πρ.Φλωρίνης.Ιδου οι αιρέσεις του,λοιπόν,τον καταδικασμένο και αναθεματισμένο νεοημερολογιτισμό».
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Στουραΐτη, βλέπω ὅτι συνεχίζεις τίς φοβερές διαστροφές τῆς Ἀληθείας! Πότε καί τίνι τρόπῳ, ὦ Διαστροφεῦ τῆς Ἀληθείας, ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος «υἱοθέτησε» τόν νεοημερολογητισμόν; Τοὐναντίον, ἐδήλωνεν ὅτι ἀκόμη καί ἄν μείνῃ εἷς μόνον Π/Ητης ἐπί τῆς γῆς, αὐτός θά εἶναι ὁ ἴδιος! Βλέπεις, λοιπόν, ὅτι ὁ Ματθαιϊκός Τσαρλατανισμός δέν σᾶς ὡδήγησε μόνον εἰς τήν ἀκύρωσιν τοῦ ϊεροῦ ἀγῶνος πού ἐξεκίνησε τό 1924, ἀλλά σᾶς μετέτρεψε καί εἰς φοβερούς Διαστροφεῖς τῆς Ἀληθείας! Συνεπῶς, ὅλ' αὐτά τά περί «ὁμολογίας» πού γράφετε εἶναι κούφια λόγια! Καί κατεστρέψατε τόν ἱερόν ἀγῶνα καί προσπαθεῖτε νά μεταθέσετε τίς εὐθῦνες σας ἀλλοῦ κακοποιῶντας βαναύσως τήν Ἀλήθειαν καί ἀπορρίπτοντες τήν Ἁγιοπατερικήν διδασκαλίαν περί «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ», πού εἶναι βεβαίως ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία, ἡ ὁποία βασίζεται εἰς τό Συνοδικόν Σύστημα, ἐνῷ ἐσεῖς ἔχετε Τσαρλατανικόν σύστημα, πού βασίζεται εἰς τήν Διαστροφήν, τήν Ψευδολογίαν, τήν Συκοφαντίαν καί τήν Κακίαν. Ὅσην εὐθύνην ἔχουν οἱ Οἰκουμενισταί διά τήν εἰσαγωγήν αἱρέσεων ἄλλην τόσην ἔχετε ἐσεῖς οἱ Ματθαιϊσταί διά τήν καταστροφήν τῆς ἀντιστάσεως. Ἀντιλαβοῦ!
@ 2 Αυγούστου 2020 - 4:15 π.μ.: "τό «δυνάμει» δέν ερμηνεύεται δυνητικά»."
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου Κυπριανέ, ὅπως σαφέστατα προκύπτει ἀπό τά κείμενα τῶν Ἁγίων Κολλυβάδων καί τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου (βλ. π.χ. ὑποσημείωσιν 2 τοῦ 3ου Ἀπ. Κανόνος, σελ. 4-5 τοῦ Πηδαλίου, καθώς καί ὑποσημείωσιν 6 τοῦ Κανόνος τοῦ Ἁγίου Γενναδίου, σελ. 696 τοῦ Πηδαλίου), ἡ διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» ἔχει τήν ἔννοιαν, ἀντιστοίχως, τῆς πρό Συνοδικῆς διαγνώσεως/καταδίκης μίας αἱρέσεως ἤ σχίσματος (ἀπό τίς Γραφές καί από συγχρόνους Πατέρας) καί μετά τήν Συνοδικήν καταδίκην.
Αδελφέ Δημήτριε Χατχηνικολάου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμβουλή σού δίνω νά είσαι ήπιος κατά τίς ανταλλαγές σχολίων σου. Τό νά συνεχίζετε η οξύτητα, που άρχισε ... , δέν οικοδομεί. Μόνο κακό κάνει. Πρόσεχε αυτά που γράφεις.
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Αυγούστου 2020 - 4:15 π.μ.: "τό «δυνάμει» δέν ερμηνεύεται δυνητικά»."
Συμφωνώ μέ αυτά, απλώς προσθέτω κάτι περισσότερο. Άν είναι σωστό ή λάθος, παρακαλώ νά μου υποδειχθεί τό λάθος. Όχι όμως αφοριστικά.
@ 2 Αυγούστου 2020 - 4:52 π.μ.: «Συμβουλή σού δίνω νά είσαι ήπιος κατά τίς ανταλλαγές σχολίων σου. Τό νά συνεχίζετε η οξύτητα, που άρχισε ... , δέν οικοδομεί. Μόνο κακό κάνει. Πρόσεχε αυτά που γράφεις».
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου Κυπριανέ, δεκτή ἡ συμβουλή σου καί σ' εὐχαριστῶ. Ὡστόσον, ὡς ἀπολογίαν, θά ἤθελα νά πῶ ὅτι, κατά τήν γνώμην μου, ὅταν οἱ καταστροφεῖς τῆς Ἐκκλησίας ἐμφανίζωνται ἀπτόητοι καί ἀμετανόητοι ὡς κατήγοροι(!!!) τῶν Ἁγίων καί τῶν ἀληθινῶν ἀγωνιστῶν, γράφοντες πελώρια ψεύδη καί προβάλλοντες φοβερές καί σχισματικές πλάνες, τότε ἡ «ἠπία» καί «ἀγαπητική» ἀντιμετώπισίς των νομίζω ὅτι ὑποβαθμίζει τό κακόν καί ἐμφανίζει τήν Ἀλήθειαν ὡς ἀδυναμίαν! Συνεπῶς, κατά τήν γνώμην μου πάντοτε, ἡ ὁποία βασίζεται εἰς τήν διδασκαλίαν καί πρᾶξιν τῶν Ἁγίων, ἀλλά καί Αὐτοῦ τοῦ Κυρίου, οἱ ἀπτόητοι καί ἀμετανόητοι καταστροφεῖς τῆς Ὀρθοδοξίας καί χριστέμποροι πού μέ ἀπύθμενον θράσος κατηγοροῦν τούς Ὀρθοδόξους πρέπει ν' ἀντιμετωπίζωνται ἀναλόγως.
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Αυγούστου 2020 - 4:15 π.μ.: "τό «δυνάμει» δέν ερμηνεύεται δυνητικά»."
« ... Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
2 Αυγούστου 2020 - 4:15 π.μ.: "τό «δυνάμει» δέν ερμηνεύεται δυνητικά». (...) "ἡ διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» ἔχει τήν ἔννοιαν, ἀντιστοίχως, τῆς πρό Συνοδικῆς διαγνώσεως/καταδίκης μίας αἱρέσεως ἤ σχίσματος (ἀπό τίς Γραφές καί από συγχρόνους Πατέρας) καί μετά τήν Συνοδικήν καταδίκην."
Νομίζω αυτό θέλει διόρθωση σέ «ἡ διάκρισις μεταξύ «δυνάμει» καί «ἐνεργείᾳ» ἔχει τήν ἔννοια τῆς πρό Συνοδικῆς διαγνώσεως, ἀπό τίς Γραφές καί από τούς Πατέρας, καί έπειτα τήν καταδίκην ή όχι, υπό τής Συνόδου»
Τής θεραπείας (καταδικαστική ή αθωωτική) προηγείται η διάγνωση. Ο ρόλος τής Συνόδου είνα διττός : Διαγνωστικός καί Θεραπευτικός. Οι διαγνώσεις προϋποθέτουν θεωρητική κατάρτιση.
Συμπλήρωσε ή μάλλον διόρθωσε αυτό: "ἀπό τίς Γραφές, από τήν Παράδοση, από τούς Πατέρας."
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνῶ, ἀδελφέ μου Κυπριανέ, ἡ δική σου διατύπωσις εἶναι ἀκριβεστέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...2 Αυγούστου 2020 - 5:30 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«τότε ἡ «ἠπία» καί «ἀγαπητική» ἀντιμετώπισίς» κλπ.
Δημήτριε, μήν πέφτεις στήν παγίδα τών συνθημάτων. Σύνθημα δέν είναι τό νά είσαι ήπιος. Τό "αγαπητικός" είναι, εφόσον περικλείεται καί περιέχεται σέ λοιπά άλλα "αγαπητικά" (τής Βοσκοπούλας). Ο "αγαπητικός τής βοσκοπούλας" έγινε ελληνική ταινία.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: "ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ (P.G. 63, 231-232)".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε... Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: "ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ (P.G. 63, 231-232)". 2 Αυγούστου 2020 - 9:11 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆν δέν κάνω λάθος, περί πίστεως ζήτηση γίνεται εδώ καί όχι "περί βίου".
Στο εξής, θα παίρνετε απαντήσεις σε όλη την πολεμική σας εναντίον της Εκκλησίας,αγαπητέ κ.Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέτω υπ΄όψιν σας την καταδίκη και τον αναθεματισμό του νέου ημερολογίου,από την Πανορθόδοξο του 1583.
Σας τονίζω δε ότι μεγαλύτερο ΄΄πλυντήριο΄΄των πνευματικών εγκλημάτων,της καταπατήσεως των Ορθοδόξων δογμάτων ,των Ιερών Κανόνων και της Παραδόσεως του καταδικασμένου και αναθεματισμένου Οικουμενισμού- νεοημερολογιτισμού,από τον πεπτωκότα πρ.Φλωρίνης, δεν έχει υπάρξει.
Καλύτερο συνοδοιπόρο και συνεργάτη απο΄κείνον,δεν θα μπορούσαν να βρούν οι νεοημερολογίτες !
Όσο νούπω, Θα ακολουθήσουν και οι ιστορικές σχετικές αναφορές του αρνητού πρ.Φλωρίνης,ώστε να διαπιστώσετε, κ.Καθηγητά,τον πραγματικό Τσαρλατανισμό και τον μοναδικό καταστροφέα του αγώνος.
΄΄Ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1583
Η. Ἐσεῖς δέ οἱ εὐσεβεῖς καί ὀρθόδοξοι χριστιανοί, μένετε ἐν οἷς ἐμάθετε καί ἐγεννήθητε· καί ὅταν τό καλέση ὁ καιρός καί ἡ χρεία, καί αὐτό τό αἷμα σας νά χύσετε διά νά φυλάξετε τήν Πατροπαράδοτον Πίστιν καί ὁμολογίαν σας· καί φυλάγεσθε ἀπό τῶν τοιούτων καί προσέχετε, ἴνα ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός σᾶς βοηθᾶ ἅμα καί ἡ εὐχή τῆς ἡμῶν μετριότητος εἴη μετά πάντων ὑμῶν, ἀμήν.
«Ζ. Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαί Σύνοδοι ἐθέσπισαν καί τό Ἅγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψη καί νά χαλάση τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.
Ἔτους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ΄ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες΄΄
@ 2 Αυγούστου 2020 - 11:18 π.μ.: «Σας τονίζω δε ότι μεγαλύτερο ΄΄πλυντήριο΄΄των πνευματικών εγκλημάτων,της καταπατήσεως των Ορθοδόξων δογμάτων ,των Ιερών Κανόνων και της Παραδόσεως του καταδικασμένου και αναθεματισμένου Οικουμενισμού- νεοημερολογιτισμού,από τον πεπτωκότα πρ.Φλωρίνης, δεν έχει υπάρξει».
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιά πολλοστήν φοράν, ὦ Ἁγιομάχε, ἐξαπολύεις τήν ὕβριν καί τήν συκοφαντίαν σου, καί ὡς «στοιχεῖα» παρουσιάζεις τήν Συνοδικήν καταδίκην τοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου, τό ὁποῖον ἐπολέμησεν περισσότερον ἀπό πάντα ἄλλον ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος! Ἐπειδή δέ ἔχω ἐπισημάνει πολλάκις ὅτι, ὅπως λέγει καί ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία εἶναι κάθε φορά πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα εἰς τήν Ἐκκλησίαν τό ὁποῖον διχάζει τούς πιστούς (αἵρεσις, σχίσμα κ.λπ.) τότε αὐτό πρέπει νά λύνεται μέ Πανορθόδοξον Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων, γεγονός πού σημαίνει ὅτι ἡ περιβόητος «ὁμολογία τοῦ 1935» ΔΕΝ ἦτο Ὀρθόδοξος, ἀλλά σχισματοαιρετική, ἐγώ λοιπόν, κατόπιν αὐτῶν, δέν δύναμαι πλέον νά παρακολουθήσω πῶς ἀκριβῶς σκέπτεσαι(;), καί ἐπειδή σοῦ τό ξαναεἶπα, ἀλλ' ἐσύ συνεχίζεις ἀπτόητος τήν ἁγιομαχίαν καί τήν συκοφαντίαν, παρακαλῶ κάποιον σοβαρόν σχολιαστήν, ὅπως τόν ἀγαπητόν Κυπριανόν ἤ τόν ἀγαπητόν διαχειριστήν Κωνσταντῖνον νά παρέμβῃ καί νά μοῦ ἐξηγήσῃ ποῖον ἀκριβῶς εἶναι τό «ἐπιχείρημά» σου, πού ἐγώ ἀδυνατῶ νά καταλάβω, διό καί σέ θεωρῶ σχισματοαιρετικόν πού ὑποδύεται τόν Ὀρθόδοξον. Ὑποδείξατέ μοι ἕν μόνον ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ στοιχεῖον ἀπό αὐτά πού γράφεις, ἀλλ' ἐγώ ἀδυνατῶ νά καταλάβω, ἐπειδή τά βρίσκω ἀντιφατικά καί συκοφαντικά, καί τότε θ' ἀνακαλέσω τούς ὡς ἄνω χαρακτηρισμούς! Προσοχή, ὅμως, θέλω ΟΡΘΟΔΟΞΑ καί ΛΟΓΙΚΑ ἐπιχειρήματα πού σχετίζονται ΑΜΕΣΑ μέ τήν συζήτησιν, ὄχι σάν τόν παραπάνω σχισματοαιρετικόν παραλογισμόν, οὔτε χαοτικά «ἐπιχειρήματα», τά ὁπῖα οὐσιαστικῶς εἶναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ, πρός προπαγάνδαν καί παραπλάνησιν τῶν ἀδαῶν! Ἐμπρός, λοιπόν, ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα!
Περί Τσαρλατάνων λόγος,κ Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού τι δήλωνε το 1935 ο πρ.Φλωρίνης Χρυσόστομος και οι υπόλοιποι δύο.
»Τούτου ἕνεκα συνιστῶμεν εἰς ἅπαντας τούς ἀκολουθοῦντας τό Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον, ὅπως ΜΗΔΕΜΙΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ἔχωσι μετά τῆς ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΣ Ἐκκλησίας καί τῶν ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ λειτουργῶν αὐτῆς, ἀπό τῶν ὁποίων ΕΦΥΓΕΝ Η ΧΑΡΙΣ τοῦ Παναγίου Πνεύματος ·διότι οὗτοι ἠθέτησαν Ἀποφάσεις τῶν Πατέρων τῆς 7ης ΟἰκουμενικῆςΣυνόδου καί πασῶν τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τῶν καταδικασασῶν τό Γρηγοριανόν Ἑορτολόγιον. Ὅτι δέ ἡ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ Ἐκκλησία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΙΝ καί Ἅγιον Πνεῦμα, τοῦτο διαβεβαιοῖ καί ὁ Μ. Βασίλειος λέγων τά ἑξῆς:
«Εἰ καί περί μή Δόγματα οἱ Σχισματικοί σφάλλοιντο, ἀλλ᾽ ἐπειδή τοιγε Κεφαλή τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας ὁ Χριστός ἐστι, κατά τόν θεῖον Ἀπόστολον, ἐξ οὗ τά μέλη πάντα ζωοῦται καί τήν πνευματικήν αὔξησιν δέχεται, οὗτοι δέ τῆς ἁρμονίας τῶν Μελῶν τοῦ Σώματος ἀπερρά γησαν καί οὐκέτι παραμένουσαν αὐτοῖς ἔχουσι τήν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ὅ τοίνυν οὐκ ἔχουσιν, πῶς ἄν τοῖς ἄλλοις μεταδοῖεν;»
ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ
Κατ᾽ ἀρχάς, ἀξιοσημείωτον εἶναι τό ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ πρός τόν λαόν τό ὁποῖον ἐξέδωκαν μέ ἡμερομηνίαν 7 Ἰουνίου 1935, πρό τῆς Ἐξορίας των, οἱ τρεῖς Ἀρχιερεῖς, Δημητριάδος Γερμανός, πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος καί Ζακύνθου Χρυσόστομος. Αὐτό ἐδημοσιεύθη καί ὡς μονοσέλιδος Ἀποχαιρετιστήριος Ποιμαντορική Ἐγκύκλιος εἰς τόν «Κήρυκα Ὀρθοδόξων».
Μεταξύ ἄλλων εἰς τό Διάγγελμα πρός τούς Γνησίους Ὀρθοδόξους Χριστιανούς τονίζονται τά ἀκόλουθα: «Καταδικασθέντες ἀδίκως ὑπό Σχισματικῆς Συνόδου εἰς καθαίρεσιν . . . διότι εἴχομεν τό θάρρος καί τήν ψυχικήν εὐσθενίαν νά ἀναπετάσωμεν τό ἔνδοξον καί τετιμημένον λάβαρον τῆς Ὀρθοδοξίας, θεωροῦμεν ποιμαντορικόν καθῆκον ἡμῶν, πρίν ἤ ἀποχωρισθῶμεν, νά ἀπευθύνωμεν ὑμῖν τοῖς ἀκολουθοῦσι τό Πάτριον καί Ὀρθόδοξον ἑορτολόγιον τάς ἑξῆς Ποιμαντορικάς παραινέσεις:
»Ἀκολουθοῦντες πιστῶς τό Ἀποστολικόν «Στήκετε καί κρατῆτε τάς παραδόσεις, ἅς ἐδιδάχθητε εἴτε διά λόγου εἴτε δι᾽ ἐπιστολῆς ἡμῶν» μή παύσητε ἀγωνιζόμενοι δι᾽ ὅλων τῶν νομίμων καί Χριστιανικῶν μέσων ὑπέρ τῆς κατισχύσεως καί ἐπιβραβεύσεως τοῦ Ἱεροῦ ἡμῶν Ἀγῶνος, . . .
»Ἐπέπρωτο κρίμασιν οἷς οἶδε Κύριος, ἡ πλειοψηφία τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἑλληνικῆς Ἐκκλησίας ὑπό τήν ἔμπνευσιν καί πρωτοβουλίαν τοῦ προκαθημένου αὐτῆς νά προσάψῃ εἰς τό τέως ἁγνόν καί ἀκραιφνῶς Ὀρθόδοξον μέτωπον Αὐτῆς τόν μῶμον τοῦ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ διά τῆς ἀθετήσεως τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου, τοῦ καθιερωθέντος ὑπό τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί κυρωθέντος ὑπό τῆς αἰωνοβίου πράξεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας καί τῆς ἀντικαταστάσεως τούτου διά τοῦ ΠΑΠΙΚΟΥ τοιούτου.
[Συνεχίζεται]
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Παρότι κινδυνεύω νά θεωρηθώ «αγαπητικός» (όχι τής Βοσκοπούλας) μέ αυτά που θά γράψω, εντούτοις θά προσπαθήσω νά ηρεμήσω τήν ταραχήν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, κύριοι Στουραΐτη καί Χατζηνικολάου
Η Νεοημερολογιτική καινοτομία διαρκεί εδώ καί εκατό χρόνια κι εμείς, εδώ καί ογδόντα χρόνια, τσακωνόμαστε μεταξύ μας, βάζοντας δύο αγίους τής Μητρός Εκκλησίας νά ερίζουν, γιά τό ποιός εξ αυτών είναι άξιος ή ένοχος. Λυπάμαι γι΄ αυτό, ιδιαίτερα δέ, διότι οι άγιοι ΔΕΝ μάς έχουν αφήσει αυτή τήν κληρονομιά (Παράδοση).
Δώστε τόπο στήν οργή καί δεχθείτε αμφότεροι τούς δύο αυτούς αγίους τής χειμαζόμενης Εκκλησίας τά τελευταία εκατό χρόνια. Άλλο τίποτα δέν έχω νά σάς γράψω καί σάς παρακαλώ, μήν γενικεύσετε τά γραφόμενά μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί Τσαρλατάνων λόγος,κ.Χατζηνικολάου.
[Συνέχεια από προηγούμενο]
»Τό ΣΧΙΣΜΑ βεβαίως τοῦτο τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ἐδημιούργησεν ἡ πλειοψηφία τῆς Ἱεραρχίας ἥτις ἐπιλαθομένη τῆς ἱερᾶς καί Ἐθνικῆς Αὐτῆς ἀποστολῆς καί τοῦ ἀρχαίου Ἑλληνικοῦ γνωμικοῦ «μάχου ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Ἑλληνικῆς ἐλευθερίας », εἰσήγαγεν ἄνευ τῆς συναινέσεως ἁπασῶν τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ἐν τῇ Θείᾳ Λατρείᾳ τό ΠΑΠΙΚΟΝ Ἑορτολόγιον, ΔΙΑΙΡΕΣΑΣΑ οὕτως οὐ μόνον τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἀλλά καί τούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς εἰς δύο ἀντιθέτους μερίδας.
»Ἡμεῖς ἀναλαβόντες τήν ποιμαντορίαν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ τοῦ ἀκολουθοῦντος τό πάτριον καί Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον, καί ἔχοντες συναίσθησιν τοῦ Ὅρκου Πίστεως ὅν ἐδώσαμεν ὅτι θά φυλάξωμεν πάντα ὅσα παρελάβομεν παρά τῶν 7 Οἰκουμενικῶν Συνόδων,ἀποφεύγοντες πάντα νεωτερισμόν, δέν ἠδυνάμεθα παρά νά κηρύξωμεν ὡς ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΝ τήν Ἐπίσημον Ἐκκλησίαν, ἥτις ἐδέχθη τό ΠΑΠΙΚΟΝ Ἑορτολόγιον, ὅπερ ἐχαρακτηρίσθη ὑπό Πανορθοδόξων Συνόδων «ὡς Νεωτερισμός τῶν Αἱρετικῶν, ὡς παγκόσμιον σκάνδαλον καί ὡς αὐθαίρετος καταπάτησις τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων καί τῶν Ἐκκλησιαστικῶν παραδόσεων ».
»Τούτου ἕνεκα συνιστῶμεν εἰς ἅπαντας τούς ἀκολουθοῦντας τό Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον, ὅπως ΜΗΔΕΜΙΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ἔχωσι μετά τῆς ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΣ Ἐκκλησίας καί τῶν ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ λειτουργῶν αὐτῆς, ἀπό τῶν ὁποίων ΕΦΥΓΕΝ Η ΧΑΡΙΣ τοῦ Παναγίου Πνεύματος ·διότι οὗτοι ἠθέτησαν Ἀποφάσεις τῶν Πατέρων τῆς 7ης ΟἰκουμενικῆςΣυνόδου καί πασῶν τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τῶν καταδικασασῶν τό Γρηγοριανόν Ἑορτολόγιον. Ὅτι δέ ἡ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ Ἐκκλησία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΙΝ καί Ἅγιον Πνεῦμα, τοῦτο διαβεβαιοῖ καί ὁ Μ. Βασίλειος λέγων τά ἑξῆς:
«Εἰ καί περί μή Δόγματα οἱ Σχισματικοί σφάλλοιντο, ἀλλ᾽ ἐπειδή τοιγε Κεφαλή τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας ὁ Χριστός ἐστι, κατά τόν θεῖον Ἀπόστολον, ἐξ οὗ τά μέλη πάντα ζωοῦται καί τήν πνευματικήν αὔξησιν δέχεται, οὗτοι δέ τῆς ἁρμονίας τῶν Μελῶν τοῦ Σώματος ἀπερρά γησαν καί οὐκέτι παραμένουσαν αὐτοῖς ἔχουσι τήν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ὅ τοίνυν οὐκ ἔχουσιν, πῶς ἄν τοῖς ἄλλοις μεταδοῖεν;»
»Ὅταν ἡ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ Ἐκκλησία ἐπιβάλῃ μέτρα πιεστικά καί καταθλιπτικά, ὅπως βιάσῃ τήν ὀρθόδοξον ἡμῶν συνείδησιν, συνιστῶμεν ὑμῖν, ὅπως τά πάντα ὑπομείνητε καί κρατήσητε τήν Ὀρθόδοξον Παρακαταθήκην ἀλώβητον καί ἀμόλυντον, ὅπως παρελάβομεν ταύτην παρά τῶν εὐσεβῶν Πατέρων ἡμῶν . . . .
». . .συνιστῶμεν καί ὑμῖν ἐμμονήν καί ἐγκαρτέρησιν ἐν τοῖς δεινοῖς καί ταῖς θλίψεσι καί ταῖς κακώσεσι καί αἰκισμοῖς, εἰς ἅ θά ὑποβληθῆτε ὑπό ἐκκλησίας ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΣ, ἐλπίζοντες πάντοτε εἰς τόν Θεόν ὅς οὐκ ἑάσει ἡμᾶς πειρασθῆναι ὑπέρ ὅ δυνάμεθα καί ὅστις θά
εὐδοκήσῃ ἐν τῇ ἀπείρῳ Αὐτοῦ καί ἀνεξιχνιάστῳ μακροθυμίᾳ νά φω-
τίσῃ καί τούς καλῇ τῇ πίστει ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΟΥΣ καί ἀκολουθοῦντας
τό ΠΑΠΙΚΟΝ ἑορτολόγιον . . . »
† Ὁ Δημητριάδος Γερμανός
† Ὁ Πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος
† Ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος»
2 Αυγούστου 2020 - 1:09 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ἐπαναλαμβάνεις τήν «ὁμολογίαν τοῦ 1935» περί «ἀπωλείας χάριτος», ἐνῷ σοῦ ἔχω ἐξηγήσει ὅτι ἦτο ἐσφαλμένη (ἀντορθόδοξος), διό καί ὁ Ἅγιος οὐσιαστικῶς τήν ἀνεκάλεσε τό 1937; Τό ὅτι ἐσύ τήν ἔχεις κάνει σημαίαν ἀποδεικνύει ὅτι εἶσαι σχισματοαιρετικός! Αὐτά εἶναι τά «στοιχεῖα» πού θά μοῦ ἐπαρουσίαζες, ὅτι δηλαδή ὁ Ἅγιος δέν ἐνέμεινεν εἰς τήν πλάνην, ὅπως ἔπραξεν ὁ Καρπαθάκης, ἀλλά διώρθωσε τό σφάλμα του; Σοῦ εἶπα ὅτι ΣΧΙΣΜΑΤΟΑΙΡΕΤΙΚΑ «ἐπιχειρήματα» δέν θέλω! Πόσες φορές ἄραγε πρέπει νά σοῦ τό πῶ; Ἀλλά, προφανῶς, δέν εἶσαι οὔτε Ὀρθόδοξος οὔτε σοβαρός σχολιαστής! Τέλος!
@ 2 Αυγούστου 2020 - 1:12 μ.μ. Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ, λογικήν ἐζήτησα, ὄχι νουθεσίες νά συμβιβαστῶ μέ τό Ματθαιϊκόν σχίσμα καί νά δεχθῶ τόν Τσαρλατᾶνον καταστροφέα τῆς Ὀρθοδοξίας (Καρπαθάκην) ὡς Ἅγιον! Λοιπόν, λογική πού νά εἶναι ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ὑπάρχει σ' αὐτά πού γράφει ὁ ΧΣ;
Είναι πασιφανές ότι ο κ.Καθηγητής, ο κ.Χατζηνικολάου, έχει χάσει την ψυχραιμία του και δεν μπορεί να διακρίνει την Ορθοδοξία από την κακοδοξία ,την καταδίκη και τους αναθεματισμούς της καινοτομίας, τις αιρέσεις,τον Τσαρλατανισμό και τον Οικουμενισμό και τις κατεγνωσμένες από τις μη αιρέσεις κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι εντός της Εκκλησίας, ώστε με την θεία φώτιση να μπορέσει να κατανοήσει κάποια πράγματα.
Γι΄αυτό,ΛΟΙΠΌΝ, κατανοώ απολύτως την στάση του.
Εμείς θα συνεχίσουμε, χάριτι Θεού, την δημοσίευση στοιχείων,τα οποία αποδεικνύουν το πιστεύω και τις θέσεις του πρ.Φλωρίνης και τα οποία απέχουν παρασάγγας από τα πιστεύω της Ορθοδοξίας.
Είναι πασιφανές ότι ο κ.Καθηγητής, ο κ.Χατζηνικολάου, έχει χάσει την ψυχραιμία του και δεν μπορεί να διακρίνει την Ορθοδοξία από την κακοδοξία ,την καταδίκη και τους αναθεματισμούς της καινοτομίας, τις αιρέσεις,τον Τσαρλατανισμό και τον Οικουμενισμό και τις κατεγνωσμένες από τις μη αιρέσεις κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι εντός της Εκκλησίας, ώστε με την θεία φώτιση να μπορέσει να κατανοήσει κάποια πράγματα.
Γι΄αυτό,λοιπόν, κατανοώ απολύτως την στάση του.
Εμείς θα συνεχίσουμε, χάριτι Θεού, την δημοσίευση στοιχείων,τα οποία αποδεικνύουν το πιστεύω και τις θέσεις του πρ.Φλωρίνης και τα οποία απέχουν παρασάγγας από τα πιστεύω της Ορθοδοξίας.
Μπῆκα νά ἰδῶ μήπως ὑπάρχει κάτι λογικόν καί Ὀρθόδοξον πού ἀδυνατῶ νά κατανοήσω, ἀλλά βλέπω μόνον ψεύδη, ὕβρεις, συκοφαντίες, σχίσμα καί αἵρεσιν, πού εἶναι βεβαίως ἡ παγία τακτική ὅλων τῶν σχισματοαιρετικῶν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταθέτω και έτερη ΄΄ομολογία΄΄ κ.Καθηγητά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς ,εκείνη του 1935, την χαρακτηρίσατε σχισματοαιρετική,ο πρ.Φλωρίνης ,όμως,λέγει άλλα.
Διαβάστε, σας παρακαλώ πολύ,διότι έχουν μεγάλη αξία.
Σε λίγο, θα δημοσιεύσω και άλλη μία,ώστε να δια πιστώσετε τον Τσαρλατανισμό!
«Ἡ Φωνή τῆς Ὀρθοδοξίας » ἀριθμ. τεύχους 86, 12 Ἰουνίου 1950, σελ.
7, ἀπεκήρυξαν ὅσα εἶχον γράψει, ὑπογράψει καί δημοσιεύσει ἀπό τό 1937 ἕως τότε,
καθώς καί τά περί «∆υνάμει καί Ἐνεργείᾳ», καί εἶπον ὅτι ἐπιστρέφουν εἰς τήν
Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν τήν ὁποίαν εἶχον διακηρύξει τόν Μάϊον τοῦ 1935.
Ἐπί λέξει δέ ἐδήλουν: «Κατά τό Σωτήριον ἔτος 1935 ἐκηρύξαμε τήν Ἐκκλησίαν
τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗΝ· ἐπαναλαμβάνομεν καί αὖθις τήν
τοιαύτην διακήρυξιν καί κατά συνέπειαν ἐντελλόμεθα τήν ἐφαρμογήν τοῦ Α ́ Κα-
νόνος τοῦ Μεγάλου Βασιλείου δεδομένου ὅτι τά ὑπό τῶν Νεοημερολογιτῶν τε-
λούμενα Μυστήρια, ὡς Σχισματικῶν ὄντων τούτων, στεροῦνται τῆς Ἁγιαστικῆς
Χάριτος. . . . . . Προσκαλοῦντες δέ ὑμᾶς, αἵρομεν τά ἐξ ὑπαιτιότητος ἡμῶν δημι-
ουργηθέντα σκάνδαλα καί πρός τοῦτο ἀνακαλοῦμεν καί ἀποκηρύσσομεν πᾶν ὅ,τι
ἀπό τοῦ ἔτους 1937 ἕως σήμερον ἐγράφη καί ἐλέχθη ὑφ ̓ ἡμῶν, διά κηρυγμάτων,
διασαφήσεων, δημοσιευμάτων καί Ἐγκυκλίων, ἀπάδον καί ἀντιστρατευόμενον
πρός τάς Ἀρχάς τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ ὑφ ̓
ἡμῶν διεξαγομένου Ἱεροῦ Ἀγῶνος ὑπέρ τῆς Ὀρθοδοξίας οὗτινος τό κήρυγμα πε-
ριλαμβάνεται ἐν τῇ ἐκδοθείσῃ Ἐγκυκλίῳ ὑπό τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κατά τό ἔτος 1935
ἄνευ οὐδεμιᾶς προσθήκης καί ἀφαιρέσεως καί αὐτόν ἀκόμη τόν ἐπιστημονικόν
ὅρον «∆υνάμει καί Ἐνεργείᾳ» . . . . ἐπ ̓ εὐκαιρίᾳ διακηρύσσομεν ὅτι πάντες ἡμεῖς
δέον νά φυλάσσωμεν τήν ὑφ ̓ ἡμῶν δοθεῖσαν Ὁμολογίαν ἐν ἔτει 1935 ἀκεραίαν
μέχρι τέλους τῆς ζωῆς ἡμῶν ἐπικαλούμενοι τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ διά πᾶσαν παρέκ-
κλισιν. Στῶμεν ὅθεν καλῶς. Μετ ̓ Εὐχῶν ∆ιαπύρων
Ἡ Ἱερά Σύνοδος
Ὁ Πρόεδρος Τά Μέλη
† Ὁ Πρώην Φλωρίνης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, † Ὁ Κυκλάδων ΓΕΡΜΑΝΟΣ
† Ὁ Χριστιανουπόλεως ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
† Ὁ ∆ιαυλείας ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε... «Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ, λογικήν ἐζήτησα, ὄχι νουθεσίες νά συμβιβαστῶ μέ τό Ματθαιϊκόν σχίσμα καί νά δεχθῶ τόν Τσαρλατᾶνον καταστροφέα τῆς Ὀρθοδοξίας (Καρπαθάκην) ὡς Ἅγιον! Λοιπόν, λογική πού νά εἶναι ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ ὑπάρχει σ' αὐτά πού γράφει ὁ ΧΣ; 2 Αυγούστου 2020 - 1:09 μ.μ.»
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό επ΄ εμοί έχει ούτως
Ορθώς ετέθη ζήτημα απωλείας χάριτος, καθόσον βάσει αυτού που γράφεις «... ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία εἶναι κάθε φορά, πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα εἰς τήν Ἐκκλησίαν, τό ὁποῖον διχάζει τούς πιστούς (αἵρεσις, σχίσμα κ.λπ.), τότε αὐτό πρέπει νά λύνεται μέ Πανορθόδοξον Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων», "γεγονός πού σημαίνει ὅτι ἡ περιβόητος «ὁμολογία τοῦ 1935» ΔΕΝ ἦτο Ὀρθόδοξος, ἀλλά σχισματοαιρετική," κλπ.
(Σημ. τά εντός " ... " είναι προφανώς δικά σου καί όχι τού αγίου Νικοδήμου - Πηδάλιον.).
Κατόπιν αυτών, δοθέντος ότι οι ΖΩΝΤΕΣ επίσκοποι τής καθ΄ ημάς Ιεραρχίας είχαν προσχωρήσει στήν Παπική καινοτομία, ποιά νομίζεις ότι θά ήταν η απόφαση ; Η καινοτομία είχε ήδη σταθεί σέ γερά πόδια (Πολιτική) καί τό μόνο που μπορούσε νά γίνει, ήταν η εν δυνάμει (θεωρητική) εκτροπή νά καταγγελθεί καί ως εν έργω (ενεργεία) σχίσμα. Πώς αλλιώς θά τό καταλάβαινε ο απλός (λαϊκός) άνθρωπος, όντας μάλιστα λίαν ακατήχητος, όπως εξακολουθεί νά παραμένει ;
Σημειωτέον, ακατήχητοι αποδείχθηκαν καί οι δικοί μας Ιεράρχες τής καινοτομίας, οι οποίοι έβαλαν μπροστά τήν Επιστήμη - στό ημερολόγιο μόνο - ενώ μερικά άλλα τής Θεολογίας καί τών Θρησκευτικών, επιστημονικώς απαράδεκτα, τά αποσιώπησαν ή καλύτερα ... "τά έκαναν γαργάρα" κατά τό κοινώς λεγόμενο.
Φυσικά, γιά νά μήν πολυλογώ, παραλείπω νά γράψω γιά τά πολιτικά δρώμενα εκείνης τής εποχής καί τήν συνάφεια αυτών μέ τό επίσης "ακατήχητο" Ιεραρχών άλλων ... Ορθοδόξων (καλύτερα ορθοδόξων) Εκκλησιών (USSR, Κύπρου, Βαλκανίων, Αιγύπτου, Μέσης Ανατολής και υπερορίων Ελληνοφώνων).
Ταύτα κατά τήν δικήν μου λογική.
Περί Τσαρλατάνων λόγος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιά ακόμη μίαν φοράν,ο πρ.Φλωρίνης,κ.Χατζηνικολάου, αλλάζει το πιστεύω του,αναγνωρίζοντας τους νεοημερολογίτες ως Εκκλησία,δηλώνοντας συγχρόνως ότι ενήργησε ως ΄΄ουνίτης΄΄.
Ιδού !
Μέ δημοσίευμά του εἰς τήν Ἐφημερίδα «Βραδυνήν» 11-12-1950, ὁ πρώην Φλω-
ρίνης Χρυσόστομος ἀνακαλεῖ τήν Ἐγκύκλιον τῆς 26ης Μαΐου 1950, ἀποκαλῶν
αὐτήν πρᾶξιν ἀμύνης καί μή θεωρῶν αὐτήν ὡς Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογικήν
∆ιακήρυξιν. ∆ιότι μεταξύ ἄλλων ἐν αὐτῇ γράφει: «Εἶναι μέν ἀληθές ὅτι ἡμεῖς,
ἀπεφύγαμεν κατ ̓ ἀρχάς ἐκ σεβασμοῦ πρός τήν ἔννοιαν τῆς Ἐκκλησίας νά κηρύξω-
μεν αὐτήν ὡς Σχισματικήν δι ̓ Ἐκκλησιαστικῆς Ἐγκυκλίου, ἐνῶ αὕτη ἐκήρυξεν ἡμᾶς
Σχισματικούς ἐπί δικαστηρίου . . . . τότε λοιπόν καί ἡμεῖς ἐν ἀμύνῃ εὑρισκόμενοι ἐξα-
πελύσαμεν τήν σχετικήν Ἐγκύκλιον πρός καθησύχασιν τῆς ἐξεγερθείσης συνει-
δήσεως τοῦ ποιμνίου ἡμῶν».
∆ηλώνει δέ ἐπί πλέον ὅτι
δέν θεωρεῖ Σχισματικήν τήν
Ἐκκλησίαν τοῦ Νέου Ἡμε-
ρολογίου. Ἀναφέρει ὅτι τό
Παλαιόν Ἡμερολόγιον προ-
εκάλεσε Σχίσμα καί ἔπρεπε
νά συγκρατηθῇ, ἔστω καί
διά τῆς ὑποκρίσεως, ἐντός
τῶν ὁρίων τά ὁποῖα δέν θά
ἔθιγον τήν Ἐκκλησίαν τοῦ
Νέου Ἡμερολογίου. Συνε-
χίζων γράφει: «Τό Παλαιόν
Ἑορτολόγιον εἶναι μία ζω-
τική ἀρτηρία, δι ̓ ἧς διοχε-
τεύεται τό καθαρόν Ὀρθόδο-
ξον Αἷμα εἰς τήν καρδίαν τῆς
Ἐκκλησίας [ἐννοεῖ τήν Νε-
οημερολογιτικήν] . . . . Ἐάν
δέ ἡμεῖς οἱ Ἀρχιερεῖς δέν
ἐξήλθομεν ἀμέσως εἰς τόν
Ἑορτολογικόν Ἀγῶνα, τοῦτο
ἐπράξαμεν, ἵνα μή γίνωμεν
αἴτιοι Σχίσματος ἀφ ̓ ἑνός
καί ἀφ ̓ ἑτέρου διότι ἠλπίζο-
μεν σύν τῷ χρόνῳ καί τήν
προσχώρησιν τῶν λοιπῶν
Ἐκκλησιῶν εἰς τό Νέον Ἡμε-
ρολόγιον [ἐννοεῖ ὅτι ἐάν καί
τά ὑπόλοιπα Πατριαρχεῖα
ἐδέχοντο τό Νέον Ἡμερο-
λόγιον δέν θά ὑφίστατο
πρόβλημα καί θά τό ἐδέ-
χοντο καί αὐτοί]. Ἀλλ ̓ ὅτε
εἴδομεν ὅτι τό Σχίσμα ἐδημι-
-
ουργήθη ὑπό τῶν Παλαιοημερολογιτῶν καί ἄνευ ἡμῶν καί ὅτι τοῦτο . . . ἐξετρέπετο
εἰς ἀκρότητας ἐπί ζημίᾳ τοῦ κύρους τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ γοήτρου τῆς Ἱεραρχίας
[ἐννοεῖ τῆς Νεοημερολογιτικῆς]. . . ἀπεδύθημεν εἰς τόν Ἀγῶνα. . . . Καί ἐνῶ ἡ
Ἱεραρχία χάριν τοῦ κύρους τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ γοήτρου αὐτῆς ἔδει νά εἰσηγηθῇ
εἰς ἕνα Μητροπολίτην νά ΥΠΟΚΡΙΘῌ τόν Παλαιοημερολογίτην [δηλαδή ὁ ἴδιος ὑπε-
κρίθη τόν Παλαιοημερολογίτην] καί νά τεθῇ ἐπί κεφαλῆς τῶν Παλαιοημερολο-
γιτῶν, ὅπως συγκρατήσῃ τόν Ἀγῶνα εἰς τά ὅρια τά κανονικά, μόλις ἐξῆλθον εἰς τόν
Ἱερόν Ἀγῶνα ἰδεολόγοι Ἀρχιερεῖς [ἐννοεῖ τήν ὁμάδα τῶν τριῶν οἱ ὁποῖοι ἐπέ-
στρεψαν τό 1935] ὅπως κατευθύνωσιν αὐτόν καί συγκρατήσωσιν εἰς τά πλαίσια
τῶν Ἱερῶν Κανόνων. . .» Ὑποστηρίζει κατ ̓ ἐπανάληψιν ὅτι τό Πάτριον Ἑορτο-
λόγιον εἶναι μία ἰδεολογία καί αὐτός ἕνας ἰδεολόγος, καί ὄχι ὅτι ὁ Ἀγών τῶν
Γ.Ο.Χ. εἶναι Ἀγών τῆς ΣτρατευομένηςἘκκλησίας τοῦ Χριστοῦ κατά τοῦ Οἰκου-
μενιστικοῦ Νεοημερολογιτικοῦ Σχίσματος.
Ἐν τέλει, εἰς τήν αὐτήν δημοσίευσιν, προτείνει πρός τήν Ἐκκλησίαν τοῦ
Νέου Ἡμερολογίου καί πρός τό Κράτος νά δείξουν ἀνοχήν «μέχρις οὗ συνέλθῃ
μία Πανορθόδοξος ἤ Μεγάλη Τοπική Σύνοδος, μόνη ἁρμοδία νά λύσῃ ἐγκύρως καί
τελεσιδίκως τό ἀπό 25ετίας σοβοῦν σοβαρόν τοῦτο ζήτημα».
Στουρα΄ί΄της Χαρίλαος.
Ἄ, τώρα παρουσιάζεις τό προϊόν ἀπάτης τοῦ 1950, ὅτι δηλαδή «ὑπόγραψε, Σεβασμιώτατε, γιά νά γίνῃ ἀμέσως ἡ ἕνωσις μέ τούς Ματθαιϊκούς», ἐν μέσῳ φοβερῶν διωγμῶν, Προδοσίας τῶν συνεπισκόπων του καί ἐγκαταλείψεως, ὡς δῆθεν παλινωδία εἰς τήν «ὁμολογίαν τοῦ 1935», καθ' ἥν στιγμήν εἶναι γνωστόν ὅτι κατά τήν ὥραν τῆς ὑπογραφῆς εἶπεν ὅτι δέν πιστεύει εἰς τό περιεχόμενον τῆς Ἐγκυκλίου πού ὑπέγραφε; Ἐκεῖνος, τοὐλάχιστον, ἐδήλωσε καί ἔγραψε πολλάκις τί πιστεύει, ἐνῷ οἱ ἐξαπατήσαντες αὑτόν, ἐκμεταλλευόμενοι τίς φοβερές ἐκεῖνες συνθῆκες πού ἐπικρατοῦσαν τότε, ἀπεδείχθησαν ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Πρίν κλείσω τελείως τό θέμα, νομίζω ὅτι ἀξίζει ν' ἀναφέρω, χάριν τῶν ἀναγνωστῶν, τά κατωτέρω δύο περιστατικά, τά ὁποῖα ἀποδεικνύουν ὅτι ἡ σχισματοαιρετική κακία τῶν Ματθαιϊστῶν εἶναι ἡ αἱτία γιά τό γεγονός ὅτι ὁ κόσμος ἀκούει «Π/Ηται» καί φεύγει τρέχοντας, καθώς καί ἡ αἰτία ἐμφανίσεως φανατικῶν πολεμίων τοῦ π.ἑ., ὅπως π.χ. ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Περιστατικόν πρῶτον: Γύρω στό 1948, ὁ τότε ἀρχιμανδρίτης Αὐγουστῖνος Καντιώτης, ὁ Ἑτεοκλῆς (μετέπειτα π. Ἐπιφάνιος) Θεοδωρόπουλος καί ὁ Σταῦρος Καραμῆτσος πῆγαν, κατόπιν προσυνεννοημένης συναντήσεως, σέ Ματθαιϊκόν Μοναστῆρι γιά νά συνομιλήσουν μέ προοπτικήν τήν ἕνωσιν μετά τῶν Φλωρινικῶν. Παρά τά συμπεφωνηθέντα, οὔτε κἄν τούς ἤνοιξαν τήν πόρτα!!! Περιστατικόν δεύτερον: Ὅταν ὁ Καρπαθάκης ἦτο εἰς τήν ἐπιθανάτιον κλίνην, τόν ἐπεσκέφθη ὁ Χρυσόστομος μήπως ὑπάρξῃ, ἔστω καί τήν τελευταίαν στιγμήν, ἡ πολυπόθητος ἕνωσις! Μόλις, λοιπόν, εἶπεν ὁ Χρυσόστομος «πῶς εἶσαι, ἀδελφέ;» καί ὁ Ματθαῖος ἀνεσηκώθη εἰς τήν κλίνν του, ὥρμηξεν ἡ Μαριάμ καί ἔδιωξε σπρώχνοντας τόν Χρυσόστομον! Δέν νομίζω ὅτι χρειάζεται κάτι ἄλλο γιά νά πεισθῇ ὁ κάθε καλοπροαίρετος τί ἐστίν Ματθαιϊσμός. ΤΕΛΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Αυγούστου 2020 - 2:25 μ.μ.: «τά εντός " ... " είναι προφανώς δικά σου καί όχι τού αγίου Νικοδήμου ... δοθέντος ότι οι ΖΩΝΤΕΣ επίσκοποι τής καθ΄ ημάς Ιεραρχίας είχαν προσχωρήσει στήν Παπική καινοτομία, ποιά νομίζεις ότι θά ήταν η απόφαση; ... Πώς αλλιώς θά τό καταλάβαινε ο απλός (λαϊκός) άνθρωπος»
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπαντήσεις:
(1) Αὐτά πού γράφω εἶναι (περιληπτικῶς) τά τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου. Συνεπῶς, γιατί γράφεις ὅτι δέν εἶναι, ἐπειδή δέν παρέθεσα τά ἀκριβῆ (ἀλλά πολλά) λόγια του, πού μπορεῖ νά βρῇ ὁ καθένας ἀνοίγοντας τό ἱερόν Πηδάλιον; Μέ τό σχόλιόν σου αὐτό, ὁ ἀναγνώστης θά νομίσῃ ὅτι γράφω δικά μου πράγματα καί ἐσφαλμένως ἐπικαλοῦμαι τόν Ἅγιον Νικόδημον.
(2) Ἐφόσον οἱ τρεῖς ἀποτειχισθέντες Ἀρχιερεῖς (ὀρθότατα) κατήγγειλαν τήν τότε ἱεραρχίαν, αὐτή ἦτο πλέον ὙΠΟΔΙΚΟΣ ἐνώπιον μίας Πανορθοδόξου Συνόδου, καί δέν θά ἦτο εἰς θέσιν νά συναποφασίσῃ μέ τίς ὑπόλοιπες τοπικές Ἐκκλησίες.
(3) Ἐγώ λέγω ὅτι ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ἦτο ἐσφαλμένη ἡ «ὁμολογία τοῦ 1935». Τούς λόγους σκοπιμότητος δέν δύναμαι νά τούς σταθμίσω, ὅπως δέν δύναμαι νά σταθμίσω καί τήν σκοπιμότητα τῆς ὑπογραφῆς τῆς ἐπίσης ἐσφαλμένης Ἐγκυκλίου τοῦ 1950, διότι ἁπλούστατα δέν ζοῦσα τότε γιά νά γνωρίζω τίς ἀκριβεῖς συνθῆκες πού ἐπικρατοῦσαν. ὍΠως ἔλεγεν ὁ ἀείμνηστος π. Γ, Μεταλληνός, ἡ Ἱστορία πρέπει νά ἑρμηνεύεται ὑπό τό πρῖσμα τῶν συνθηκῶν πού ἐπικρατοῦσαν ὅταν ἔλαβαν χώραν τά ὑπό κρίσιν ἱστορικά γεγονότα. Οἱ Ματθαιϊσταί τσαρλατᾶνοι, πλήρεις ἀντιχρίστου κακίας, μόνον νά κατηγοροῦν ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς γιά «τσαρλατανισμόν» τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης ξέρουν! Στεροῦνται ὄχι μόνον τῆς ἐπιστημονικῆς τακτικῆς καί νοοτροπίας πού ἐδίδασκεν ὁ π. Γ. Μεταλληνός, ἀλλά καί τῆς στοιχειώδους ἀνθρωπιᾶς, ὅπως ἀπέδειξα μέ δύο περιστατικά εἰς τό προηγούμενον σχόλιόν μου.
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε... «Μέ τό σχόλιόν σου αὐτό, ὁ ἀναγνώστης θά νομίσῃ ὅτι γράφω δικά μου πράγματα καί ἐσφαλμένως ἐπικαλοῦμαι τόν Ἅγιον Νικόδημον.» 2 Αυγούστου 2020 - 3:49 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέ τό σχόλιο που έγραψα βοηθώ τόν αναγνώστη νά καταλάβει ότι ο άγιος Νικόδημος Αγιορείτης, δέν ζούσε τό 1935. Ιδού τί έγραψες :
[ ὅπως λέγει καί ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία (σ.σ. τό ΄εἶναι΄ δέν χρειάζεται) κάθε φορά πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα εἰς τήν Ἐκκλησίαν τό ὁποῖον διχάζει τούς πιστούς (αἵρεσις, σχίσμα κ.λπ.) τότε αὐτό (σ.σ. όχι αυτό, αλλά αυτή - ενν. η ΄Σύνοδος΄) πρέπει νά λύνεται (σ.σ. νά επιλαμβάνεται καί όχι νά λύνεται) μέ Πανορθόδοξον Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων, γεγονός πού σημαίνει ὅτι ἡ περιβόητος «ὁμολογία τοῦ 1935» ΔΕΝ ἦτο Ὀρθόδοξος, ἀλλά σχισματοαιρετική ]
Τόν βοηθώ δέ ακόμη περισσότερο μέ τίς παρενθέσεις (..) καί τά ΄σ.σ.΄. Δέν ξέρω άν βοηθώ κι εσένα :
«ὅπως λέγει καί ὁ Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία, κάθε φορά πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα εἰς τήν Ἐκκλησίαν, τό ὁποῖον διχάζει τούς πιστούς (αἵρεσις, σχίσμα κ.λπ.), τότε αὐτή πρέπει νά επιλαμβάνεται μέ Πανορθόδοξον Σύνοδον ΖΩΝΤΩΝ ἐπισκόπων, γεγονός πού σημαίνει ὅτι ἡ περιβόητος «ὁμολογία τοῦ 1935» ΔΕΝ ἦτο Ὀρθόδοξος, ἀλλά σχισματοαιρετική,»
Αυτά
@ 2 Αυγούστου 2020 - 4:26 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου Κυπριανέ, πρίν «διορθώσῃς» τά σχολιά μου, διάβαζέ τα, σέ παρακαλῶ, πιό προσεκτικά, γιά νά μήν τά διαστρέψῃς καί δώσῃς πάλι τήν ἐσφαλμένην ἐντύπωσιν εἰς τόν ἀναγνώστην ὅτι ἐγώ δέν ξέρω τί γράφω! Ἐγώ ἔγραψα ὅτι κάθε φορά πού ἐμφανίζεται ἕν πρόβλημα εἰς τήν Ἐκκλησίαν, τότε ΑΥΤΟ (τό πρόβλημα) πρέπει νά ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ Πανορθόδοξον Σύνοδον! Τί εἴδους «διορθώσεις» ἦσαν αὐτές πού ἔκανες;
Πρός αντιλεγομένους αδελφούς
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://gr.pinterest.com/pin/654077545876105787
Έρρωσθε εν Κυρίω
Κυπριανέ, φύγε από την αίρεση των παραταξιακών Γ. Ο. Χ. και ακολούθησε τον Χατζηνικολάου στην αποτείχιση, αλλά και το καινούριο ημερολόγιο.Τα κόλλυβα είναι στις τσέπες μας.Τι ψυχή θα παραδώσεις όταν κοινωνάς με την αίρεση των Γ. Ο. Χ. και τον παραταξιακό Παλαιοημερολογιτισμό;
ΔιαγραφήὌπα, νά πάλι οἱ ἀλλοπρόσαλλοι «σχολιασταί» τῶν 0,60 εὐρώ ἀνά Διαστροφικόν καί Ψευδέστατον «σχόλιον» ὑπέρ τῶν Οἰκουμενιστῶν (=Σατανιστῶν)! Καιρός εἶναι νά μᾶς ζαλίσετε πάλι μέ τίς πληρωμένες ἀερολογίες σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό σχόλιόν μου τῆς 2 Αυγούστου 2020 - 5:08 μ.μ. ἀναφέρεται στόν ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΑ τῆς 2 Αυγούστου 2020 - 5:00 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλετε να βοηθήσετε τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται να σωθούν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν ναι η ερώτηση είναι μια:
Που να πάει ο κόσμος σήμερα να ακουμπήσει την ψυχή του;
Σε αποτειχισμενους και με ποιες προϋποθέσεις; Η αρκεί το αποτειχιση σκέτο ως κολυμπήθρα του Σιλωάμ;
Σε παρατάξεις γοχ; Σε ποιον και γιατί.
π. Γρηγόριος Ζιωγος
Μόνο σε αυτούς που έχουν κανονική Ιεροσύνη. Δηλαδή στον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά, στον π.Θεόδωρο Ζήση, στον π.Φώτιο Τζούρα κ.λπ.
ΔιαγραφήΟι του Παλαιού έχουν καταδικαστεί και έχουν χάσει την Ιεροσύνη τους.Εγιναν λαϊκοί (όπως πολύ σωστά το λέει ο Βασίλειος ο Μέγας).
Αν υπάρχει σοβαρός προβληματισμός και διάλογος προτείνω στον διαχειριστή του ιστοτόπου να ξεκινήσει καινούργια θεματική. Συγκεκριμένα πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου πας να σωθείς σήμερα έστω κάτι οικονομία και γιατί.
π. Γρηγόριος
Και χωρίς να πας,πάλι μπορείς να σωθείς.
Διαγραφή@ 3 Αυγούστου 2020 - 4:32 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍποιος ἐνδιαφέρεται πραγματικά, Πάτερ μου, μαθαίνει. Δέν περιμένει ἐμᾶς νά τοῦ ποῦμε. Ὅπως θά ἔχετε διαπιστώσει, ἐδῶ μέσα κυκλοφοροῦν πληρωμένοι πράκτορες τῶν Σατανιστῶν. Συνεπῶς, ἄν ἀρχίσουμε ἐμεῖς νά δείχνουμε ποῦ, κατά τήν γνώμην μας, εὑρίσκεται ἀκόμη ἡ Ὀρθοδοξία, τότε συντόμως θά τρέξουν οἱ Σατανισταί νά ἐξαλείψουν τίς ἑστίες αὐτές.