Toυ Μητρ. Ηλείας κ. Γερμανού : Τι συμβαίνει; τα τελευταία 30 χρόνια έχουν αγιοποιηθή τόσα πρόσωπα, όσα δεν αγιοποιήθηκαν αιώνες!

Δια τούτο διερωτάται κανείς· Τι συμβαίνει; Είναι μεγάλη η αγιότητα σήμερα  και τόσοι πολλοί στην εποχή μας ευηρέστησαν τω Θεώ, ώστε Εκείνος τους εθαυμάστωσε και αποδεδειγμένως δημοσίως τους ενεφάνισε ή εμείς έχομε χάσει τα αγιοπνευματικά κριτήρια αναγνωρίσεως ενός αγίου; 
--------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Γερμανός: «Τι συμβαίνει;»

Ἀκόμη ἐρωτᾶς «τί συμβαίνει;», κ. Γερμανέ; Δέν ἀντιλαμβάνεσαι ὅτι, προκειμένου ν' ἀποκοιμίσουν τό ποίμνιον οἱ λυκοποιμένες καί νά προωθήσουν τίς αἱρέσεις πού διδάσκουν, καθώς καί τά ἄλλα πονηρά των σχέδια, ἔστησαν «βιομηχανίαν» παραγωγῆς «ἁγίων»; Ἐφόσον ἔχει διαπιστωθῆ ὅτι ὁ λαός τρώει ἄχυρον καί ὅτι ὑπάρχει «στρατός» κραχτῶν καί προπαγανδιστῶν τοῦ Ψεύδους, ὅπως οἱ ὡς ἄνω «σχολιασταί» τῶν 0,60 εὐρώ ἀνά «σχόλιον», ἦτο ἑπόμενον ὅτι θ' «ἁγιοποιοῦσαν» ὅσους τούς προσεκύνησαν καί τούς ἐξύμνησαν! Δέν βλέπω ποῦ εἶναι τό περίεργον! Μήπως τό ὅτι ἐμπαίζεται ὁ Θεός; Μά, αὐτοί Τόν ἐμπαίζουν καθημερινῶς μέ 1002 ἄλλους τρόπους, θ' ἄφηναν τόν πλέον ἀποτελεσματικόν;

              
Μήπως στην σημερινή απιστία και την αδιαφορία των ανθρώπων, ούτοι ζητούν «σημεία», ως ζητούσαν οι Ιουδαίοι και οι Έλληνες των χρόνων του Ιησού (Ίδε σχετικά περιστατικά: Ματθαίου ιβ΄ 38 – 45 , ιστ΄ 1 – 4, κζ΄ 42 – 44, Λουκά δ΄ 23 – 30, ια΄ 29, Ιωάννου στ΄ 30 – 41, Α΄ Κορινθίους 22 – 26), και η Εκκλησία, αντιθέτως απ΄ ό,τι έπραξεν ο Κύριος, προσπαθή να ικανοποιήση το αίτημα με την αγιοποίησι νέων προσώπων;         
Μήπως η Εκκλησία μας επηρεασμένη από την μόδα του συγχρονισμού ή της νέας εποχής, αναζητεί να προβάλη στους χριστιανούς μας νέα άγια πρότυπα, εγκαταλείποντας τα υπάρχοντα σπουδαία και μεγάλα τοιαύτα;                                           
Μήπως είναι τούτο κάτι «που πουλάει» κατά την σημερινήν ορολογίαν, και κάποια μέλη της δεν θέλουν να στερηθούν των ωφελημάτων του;      
Πάντως ό,τι και αν συμβαίνη, έχω την αίσθησιν ότι ευρισκόμεθα εις λάθος δρόμο.

35 σχόλια:

  1. Πάλι;;;;
    1000ή φορά;;;;

    Κολυμπαριστής είσαι διαχειριστή και βάζεις συνέχεια λαθεμένο άρθρο μητροπολίτη που υπέγραψε στο Κολυμπάρι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πήγαινε να κοιμηθείς γιατι απο την νύστα δεν ξέρεις τί βάζεις και αντι να βάλεις ωφέλιμα, βάζεις βλαβερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Κύριος δεν θα ρωτήσει εμάς πόσους αγίους θα βγάλει.
    Το άρθρο είναι ακατανόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήγες για ύπνο Κώστα;

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος είπε...
    Πήγες για ύπνο Κώστα;

    Καληνύχτα!

    Σε ευχαριστώ!
    Εύχομαι να έχεις μια ευλογημένη ημέρα!
    Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γερμανός: «Τι συμβαίνει;»

    Ἀκόμη ἐρωτᾶς «τί συμβαίνει;», κ. Γερμανέ; Δέν ἀντιλαμβάνεσαι ὅτι, προκειμένου ν' ἀποκοιμίσουν τό ποίμνιον οἱ λυκοποιμένες καί νά προωθήσουν τίς αἱρέσεις πού διδάσκουν, καθώς καί τά ἄλλα πονηρά των σχέδια, ἔστησαν «βιομηχανίαν» παραγωγῆς «ἁγίων»; Ἐφόσον ἔχει διαπιστωθῆ ὅτι ὁ λαός τρώει ἄχυρον καί ὅτι ὑπάρχει «στρατός» κραχτῶν καί προπαγανδιστῶν τοῦ Ψεύδους, ὅπως οἱ ὡς ἄνω «σχολιασταί» τῶν 0,60 εὐρώ ἀνά «σχόλιον», ἦτο ἑπόμενον ὅτι θ' «ἁγιοποιοῦσαν» ὅσους τούς προσεκύνησαν καί τούς ἐξύμνησαν! Δέν βλέπω ποῦ εἶναι τό περίεργον! Μήπως τό ὅτι ἐμπαίζεται ὁ Θεός; Μά, αὐτοί Τόν ἐμπαίζουν καθημερινῶς μέ 1002 ἄλλους τρόπους, θ' ἄφηναν τόν πλέον ἀποτελεσματικόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O χ ι , ο Θεός δ ε ν εμπαίζεται : Θεός o υ μυκτηριζεται , ο π ω ς έγραψε σ' επιστολή του ο Aποστολος των εθνών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 25 Ιουνίου 2020 - 6:30 π.μ. «O χ ι , ο Θεός δ ε ν εμπαίζεται : Θεός o υ μυκτηριζεται , ο π ω ς έγραψε σ' επιστολή του ο Aποστολος των εθνών .»

    Κατά τό λεξικόν τῆς ἀρχαίας Ἑλληνικῆς τοῦ Ἰωάννου Σταματάκου, ἡ λέξις «μυκτηρίζω» σημαίνει «ἐμπαίζω», «χλευάζω», «καταγελῶ». Οἱ ἄνθρωποι, δυστυχῶς, τό κάμνουν συνεχῶς, αὐτό εἶναι μία ἀδιαμφισβήτητος πραγματικότης. Ἡ ΚΔ ἁπλῶς μᾶς διδάσκει τό αὐτονόητον, ὅτι δηλαδή δέν μποροῦν οἱ ἄνθρωποι νά ἐπιτύχουν κάτι μέ αὐτό, δέν μποροῦν δηλαδή νά ξεγελάσουν καί νά κοροϊδέψουν τόν Θεόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ 25 Ιουνίου 2020 - 6:30 π.μ.

    Ἔχεις δίκαιον! Ἡ διατύπωσίς μου: «Τόν ἐμπαίζουν καθημερινῶς μέ 1002 ἄλλους τρόπους, θ' ἄφηναν τόν πλέον ἀποτελεσματικόν;» εἶναι ὄντως ἐσφαλμένη καί ἐάν ἐκληφθῇ ἐκτός τοῦ ὑπολοίπου σχολίου», πράγματι σημαίνει ὅτι ὄντως αὐτοί οἱ ξενδιάντροποι καταφέρνουν νά κοροϊδέψουν τόν Θεόν! Ἄπαγε τῆς βλασφημίας! Προφανῶς δέν ἐννοοῦσα αὐτό, ἀλλ' ὅτι μέ τίς «ἁγιοποιήσεις» ηὖραν τόν πλέον ἀποτελεσματικόν τρόπον νά προωθήσουν τίς αἱρέσεις καί τά ἄλλα πονηρά των σχέδια. Σ' εὐχαριστῶ διά τήν διόρθωσιν τοῦ σφάλματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυσσεβής και εκτός Εκκλησιαστικού Ορθόδοξου πλαισίού η άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων απο παλαιοημερολογίτικες εμμονές και πλάνες!!!
    Δυσεββής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξέρει ο Δ. Χατζηνικολάου ότι εξ' αρχής και πάντοτε η Εκκλησία παράγει αγίους;;;
    Πού το περίεργο ότι και στους αιώνες μας παράγει αγίους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαχειριστή τί λόγο θα δώσετε στον Κριτή των όλων όταν αφήνετε τα ψεύδη και φαντασίες για ... πληρωμένους σχολιαστές και σβήνετε τις δίκαιες απαντήσεις;
    Τόσο πολύ άδικα φέρεστε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η αδικία είναι μεγάλη αμαρτία.
    Το να υποστηρίζεις αυτόν που αδικεί και το και να τρως το δίκαιο του αδικούμενου είναι μεγάλη αμαρτία!!!
    Καλή μετάνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος είπε...
    Δυσσεβής και εκτός Εκκλησιαστικού Ορθόδοξου πλαισίου η άρνηση της αγιότητας των συγχρόνων αγίων από παλαιοημερολογίτικες εμμονές και πλάνες!!!
    Δυσσεβής!!!


    Έχεις προβληματιστεί για τις δικές σου εμμονές και πλάνες για αδελφούς του Πάτριου;

    ΄Έφτασαν οι "ορθόδοξοι" οικουμενιστές να αναγνωρίζουν αγίους όπως τον Μονοφυσίτη εγκληματία Διόσκορο, φονιά του Ορθοδόξου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Φλαβιανού, και εσύ με το εκ του Παμμίαρου πάθους δεν βλέπεις τίποτε, εκτός των παλαιοημερολογιτών!

    Γιατί δεν πηγαίνεις σε άλλα οικουμενιστικά ιστολόγια να αναπαύεσαι, και μου χαλάς την ημέρα;

    Αρκετά τα προβλήματά μου και η κούρασή μου η καθημερινή, θα έχω και εσάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι άδικο έχεις διαχειριστή!

      Αν προσέξεις θα δεις ποιός επιτέθηκε πρώτος με ψεύματα και αρρωστημένες φαντασίες!!!
      Αρα δεν ισχύει αυτό που γράφεις ότι δήθεν οι Ορθόδοξοι σχολιαστές έχουν πρόβλημα με τους παλαιοημερολογίτες.

      Διάβασε τα σχόλια να δεις ποιος έκανε την αρχή και την άδικη επίθεση με μεγάλα ψέματα για δήθεν πληρωμενους σχολιαστές!

      Μην είσαι τόσο τυφλωμένος απο την μεροληψία σου προς τους παλαιοημερολογίτες!!

      Δεν είμαστε οικουμενιστές για να πάμε σε οικουμενιστικά σχόλια.

      Διαγραφή
    2. Το να διαμαρτύρεται κάποιος με τις ψεύτικες κατηγορίες που του φορτωνουν και να λέει την αλήθεια σου χαλάει την ημέρα κ. Κώστα;;
      Δεν είναι καθόλου καλό σημάδι αυτό πνευματικής ζωής.

      Διαγραφή
  15. "Έφτασαν οι "ορθόδοξοι" οικουμενιστές να αναγνωρίζουν αγίους όπως τον Μονοφυσίτη εγκληματία Διόσκορο, φονιά του Ορθοδόξου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Φλαβιανού, "

    Τώρα δεν μιλάμε γι'αυτό. Μην αλλαζεις θέμα.
    Μιλάμε για τις σύγχρονες αγιοκατατάξεις και μόνον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν είμαστε οικουμενιστές για να πάμε σε οικουμενιστικά ιστολόγια εκτός και αν δέχονται τον ελευθερο αντιοικουμενιστικό διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος είπε...
    Τώρα δεν μιλάμε γι'αυτό. Μην αλλαζεις θέμα.
    Μιλάμε για τις σύγχρονες αγιοκατατάξεις και μόνον!


    Μιλάμε για τις σύγχρονες αγιοκατατάξεις όπως του Σωφρόνιου του Έσσεξ με το μικτό μοναστήρι...

    Εγώ θα ντρεπόμουν να μιλάω για μικτά μονοστήρια...

    Δεν είσαι άνδρας ορθόδοξος ωρέ; Ο Μέγας Αρσένιος δεν σου θυμίζει τίποτε; Τόσοι άγιοι που δεν ήθελαν να τους πλησιάζουν γυναίκες...

    Τι να σου πω; ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ συμφωνώ με τα μεικτά Μοναστήρια.
      Ούτε ο μακαριστός π. Σωφρόνιος συμφωνούσε.
      Μόνο κατ' εξαίρεση το έκανε για τις ειδικές συνθήκες της Αγγλίας.

      Ισως πήρε άνωθεν ειδική πληροφορία ότι δεν θα συνέβαινε κανένα σκάνδαλο και κανένα παρατράγουδο όπως και δεν συνέβη επι 30 και περισσότερα χρόνια λειτουργίας της Μονής.

      Διαγραφή
  18. Bιβλιο με τίτλο O Oικουμενισμος δίχως μάσκες , των εκδόσεων Ορθόδοξου Tύπου . To περιεχόμενο του είναι ε ν τ υ π ω σ ι α κ ο με διαχρονική α ξ ί α .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος είπε...
    Ούτε εγώ συμφωνώ με τα μεικτά Μοναστήρια.
    Ούτε ο μακαριστός π. Σωφρόνιος συμφωνούσε.
    Μόνο κατ' εξαίρεση το έκανε για τις ειδικές συνθήκες της Αγγλίας.


    Ούτε εγώ συμφωνώ με τις αμαρτίες μου, κατ' εξαίρεση τις διαπράττω ένεκα των ειδικών συνθηκών των αναγκών του σώματός μου!

    Αναμένω την αγιοκατάταξίν μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχεις μπερδέψει πολύ Κώστα.
      Εσύ μιλάς για αμαρτίες που είναι παράβαση του θείου νόμου.
      Ο π. Σωφρόνιος δεν μιλάει για διάπραξη καμίας αμαρτίας.
      Μην ξεχνας ότι ήταν χαρισματικός και είχε άνωθεν πληροφορίες.

      Ισως πήρε άνωθεν ειδική πληροφορία ότι δεν θα συνέβαινε κανένα σκάνδαλο και κανένα παρατράγουδο όπως και δεν συνέβη επι 30 και περισσότερα χρόνια λειτουργίας της Μονής.

      Εσύ μιλάς για αμαρτίες και εκτός των άλλων δεν διαφέρεις απο όλους τους άλλους ανθρώπους που κάνουν αμαρτίες.

      Ο π. Σωφρόνιος δεν αγιοκατατάχθηκε για την μεικτή Μονή αλλά για την αγία βιωτή του που ομολογείται απο όλους.

      Διαγραφή
    2. 5:39

      Άνωθεν πληροφορίες....Όταν λέτε Άνωθεν τί ακριβώς εννοείτε;;;

      Απ'ευθείας από τον Κύριο;
      Μέσω της Υπεραγίας Θεοτόκου;
      Μέσω Αγγέλου;
      Μέσω Αγίου;
      Μέσω Οραμάτων;
      Όλα τα παραπάνω;

      Διαγραφή
    3. προς τον Κυριάκο Βαρβέρη 6:39

      Ρωτάτε ειλικρινά ή επειδή είστε παλαιοημερολογίτης και νομίζετε τους Ορθόδοξους του Νέου Ημερολογίου οπως τους λέτε, ως αβάπτιστους, το λέτε για να "πουλήσετε πνεύμα";

      Διαγραφή
  20. 25 Ιουνίου 2020 - 9:21 μ.μ.

    Ρωτάω ειλικρινά.

    Επίσης θα ήθελα παρακαλώ να μου πείτε πώς φανερώθηκε η Άνωθεν πληροφορία για την Μονή ;

    Με όραμα ;
    Με όνειρο;
    Με απευθείας συνομιλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είπα ότι είχε άνωθεν πληροφορία. Είπα ότι ίσως να είχε άνωθεν πληροφορία. Είναι πολύ πιθανόν.
      Τα υπόλοιπα, το πώς πήρε την πληροφορία άνωθεν και πώς παίρνουν οι άγιοι την πληροφορία άνωθεν είναι μυστικά ζητήματα των αγιων.
      Μην μπλεκόμαστε στα χωράφια του Θεού και "βάζουμε την μούρη μας παντού" όπως λέει ο λαός.

      Διαγραφή

    2. 8:52

      Άρα τόση ώρα προσπαθείς με εικασίες να δικαιολογήσεις την καταπάτηση των Ιερών Κανόνων που απαγορεύουν τα μικτά μοναστήρια....

      Ξέρεις τί λέει η Αγία Γραφή για αυτούς που λένε το πικρό - γλυκό....

      Διαγραφή
    3. Το είπα εξ' αρχής το "ίσως" Κυριάκο Βαρβέρη. Εσύ δεν το πρόσεξες.
      Οι χαρισματικοί Γέροντες όπως ήταν ο π. Σωφρόνιος πιθανό πολύ να έχουν άνωθεν πληροφορία γι' αυτά που δεν μπορούμε να δεχθούμε και αποτελούν εξαίρεση.
      Για τον π. Σωφρόνιο έχουν μιλήσει θετικά και μεγάλοι Αντιοικουμενιστές και ο άγιος Πορφύριος.

      Διαγραφή

  21. 25 Ιουνίου 2020 - 9:21 μ.μ.

    Ακόμα είστε στον διαχωρισμό μεταξύ Νγτων και Πγτων ;;;

    Μετά το κλείσιμο των Ιερών Ναών τα πράγματα έχουν αλλάξει....πρέπει να αλλάξετε κι εσείς....τρόπο σκέψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς λέγατε συνέχεια τον βλάσφημο λόγο ότι οι Νεοημερολογίτες είναι αβάπτιστοι!!!!

      Το κλείσιμο των Ναών δεν άλλαξε τίποτα στις σχέσεις της Εκκλησίας και των παλαιοημερολογίτικων πασρατάξεων.
      Και ακόμα υπάρχει έλλειψη εκκλησιαστική κοινωνίας μεταξύ τους όπως ακριβώς και πριν.

      Διαγραφή
    2. 8:55

      QUIZ :

      Βρείτε την κολυμπήθρα.....

      https://1.bp.blogspot.com/-AaP6r0HVA9A/Xt4dAphPWkI/AAAAAAAACyc/fA0MQtrXEI4qvn3cHaL5FDYhmq7foAa1wCLcBGAsYHQ/s1600/Capture11.PNG

      Ολόκληρο το βίντεο εδώ :

      https://vdeligma--erimoseos.blogspot.com/2020/06/video.html?m=1

      Διαγραφή
  22. Τι φοβερό πράγμα μάς συμβαίνει και ο Παμμίαρος τρίβει τα χέρια του για τα κατορθώματά του.

    Μια ζωή τα ίδια και τα ίδια : παλαιοημερολογίτες, νεοημερολογίτες...

    Αυτό είναι το πρόβλημά μας!

    Τι και αν από επίσημα χείλη ακούμε ότι είμαστε Ουνίτες.

    Φούρνος να μην καπνίσει…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα τι έλεγε μέχρι προ ολίγου καιρού ο Κυριάκος Βαρβέρης για τους Νεοημερολογίτες.

      Διαγραφή