Η εργαλειοποίηση της Εκκλησίας προς σκοπόν εξυπηρετήσεως
γεωπολιτικών σκοπιμοτήτων προφανώς έρχεται σε αντίθεση με τον πνεύμα της
Ορθοδόξου παραδόσεως, ιδίως όταν προκρίνονται γεωστρατηγικές και αμιγώς
πολιτικές σκοπιμότητες προς τον σκοπόν αυτόν, εις βάρος αναδείξεως του
πνευματικού υποβάθρου της αειζώου Ορθοδόξου παραδόσεως.
------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Κατσιβαρδᾶς: «Η αντίφαση της σύγχρονης Ελλαδικής Εκκλησίας έγκειται ότι πλειστάκις δρα ως παράρτημα του Κράτους, ήτοι, ως ένα άλλου είδους Υπουργείο, δίχως όμως να διαμηνύει το φύσει αντιστασιακό και επαναστατικό πνεύμα της Ορθοδοξίας».
Δυστυχῶς, ἔτσι ἀκριβῶς εἶναι τά πράγματα. Μέχρι πρότινος, ἡ «Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος» ἦτο ὑπόδικος ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου, ἄν καί ὄποτε αὐτή συγκληθῇ, διά τήν πτῶσιν της είς τό ἑορτολογικόν σχίσμα (1924) καί διά τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Κατά τά τελευταῖα χρόνια, ὡστόσον, καί ἰδίως μετά τήν ἀναρρίχησιν τοῦ κ. Λιάπη εἰς τόν ἀρχιεπισκοπικόν θρόνον, ἡ ἐν λόγῳ «ἐκκλησία» ἔχει πέσει καί εἰς τήν φοβεράν αἵρεσιν τοῦ Σεργιανισμοῦ, αὐτό πού περιγράφει γλαφυρῶς μέ τά ὡς ἄνω ὁ κ. Κατσιβαρδᾶς, τοὐτέστιν ἔχει καταστῆ «Ὑπουργεῖον ἀθεΐας»!!! Βεβαίως, κατά τό νομοτελειακόν «ἑνός κακοῦ δοθέντος μύρια ἕπονται», ἡ ἐν λόγῳ «ἐκκλησία» ἔχει πέσει και εἰς ἕτερον σχίσμα, τό Οὐκρανικόν (2019), καθώς καί είς τάς φοβεράς αἱρέσεις τῆς καταστρατηγήσεως τοῦ Συνοδικοῦ συστήματος (πρβλ. Κολυμπάρι) καί τῆς νεο-εικονομαχίας, ἐφόσον ἐπέτρεψε νά ἐπικρατήσῃ ἡ ἀντίληψις ὅτι μέ τήν Θείαν Κοινωνίαν δύναται νά νοσήσῃ ὁ κοινωνῶν! Αὐτό, βεβαίως, ἀποτελεῖ πλήρη ἀνατροπήν τῆς Πίστεως! Παρά ταῦτα, ὅπου νἆναι θά ἐμφανισθοῦν πληρωμένοι ὑφ' ὅλων αὐτῶν τῶν σχισματικῶν καί αἱρετικῶν «σχολιασταί» νά μέ «ἐπικρίνουν», ἀερολογικῶς, ὅπως πάντοτε, διά τήν «παλαιοημερολογητικήν» μου «πλάνην»!!! Νομίζω ὅτι οἱ ἐν λόγῳ ἔχουν ξεπεράσει εἰς ὑποκρισίαν τούς Ἄνναν καί Καϊάφαν!
------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Δυστυχῶς, ἔτσι ἀκριβῶς εἶναι τά πράγματα. Μέχρι πρότινος, ἡ «Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος» ἦτο ὑπόδικος ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου, ἄν καί ὄποτε αὐτή συγκληθῇ, διά τήν πτῶσιν της είς τό ἑορτολογικόν σχίσμα (1924) καί διά τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Κατά τά τελευταῖα χρόνια, ὡστόσον, καί ἰδίως μετά τήν ἀναρρίχησιν τοῦ κ. Λιάπη εἰς τόν ἀρχιεπισκοπικόν θρόνον, ἡ ἐν λόγῳ «ἐκκλησία» ἔχει πέσει καί εἰς τήν φοβεράν αἵρεσιν τοῦ Σεργιανισμοῦ, αὐτό πού περιγράφει γλαφυρῶς μέ τά ὡς ἄνω ὁ κ. Κατσιβαρδᾶς, τοὐτέστιν ἔχει καταστῆ «Ὑπουργεῖον ἀθεΐας»!!! Βεβαίως, κατά τό νομοτελειακόν «ἑνός κακοῦ δοθέντος μύρια ἕπονται», ἡ ἐν λόγῳ «ἐκκλησία» ἔχει πέσει και εἰς ἕτερον σχίσμα, τό Οὐκρανικόν (2019), καθώς καί είς τάς φοβεράς αἱρέσεις τῆς καταστρατηγήσεως τοῦ Συνοδικοῦ συστήματος (πρβλ. Κολυμπάρι) καί τῆς νεο-εικονομαχίας, ἐφόσον ἐπέτρεψε νά ἐπικρατήσῃ ἡ ἀντίληψις ὅτι μέ τήν Θείαν Κοινωνίαν δύναται νά νοσήσῃ ὁ κοινωνῶν! Αὐτό, βεβαίως, ἀποτελεῖ πλήρη ἀνατροπήν τῆς Πίστεως! Παρά ταῦτα, ὅπου νἆναι θά ἐμφανισθοῦν πληρωμένοι ὑφ' ὅλων αὐτῶν τῶν σχισματικῶν καί αἱρετικῶν «σχολιασταί» νά μέ «ἐπικρίνουν», ἀερολογικῶς, ὅπως πάντοτε, διά τήν «παλαιοημερολογητικήν» μου «πλάνην»!!! Νομίζω ὅτι οἱ ἐν λόγῳ ἔχουν ξεπεράσει εἰς ὑποκρισίαν τούς Ἄνναν καί Καϊάφαν!
Το μείζον ζητούμενο είναι να θεαθεί η Ορθοδοξία πολυπλεύρως
και πολυπτύχως προκειμένου να γονιμοποιήσει τον υφιστάμενο «Δυτικό» πολιτισμό,
να αρθρώσει τον αντίποδα ή αν όχι μία συγκροτημένη αντιπρόταση οργάνωσης και
νοηματοδοτήσεως της ζωής μας, πέραν από την χρόνια φαύλη δίνη αφενός των
χρεοκοπημένων ιδεολογημάτων της Μαρξιστικής θηριωδίας και αφετέρου, της
επίπλαστης καταλυτικής ευζωίας του καπιταλισμού.
Πέραν όμως από τις γενικές αυτές αρχές, η Εκκλησία μας,
δέον όπως άρει την εγκύστωση της από τον ανεξήγητο προς εμέ εγκλωβισμό της προς
τα του οίκου της και με γνώμονα την εφαρμογή του διακριτού ρόλου της σχέσης
συναλληλίας, να προβάλλει το έργο της και λύσεις εντός της κοινωνίας.
Η αντίφαση της σύγχρονης Ελλαδικής Εκκλησίας έγκειται ότι
πλειστάκις δρα ως παράρτημα του Κράτους, ήτοι, ως ένα άλλου είδους Υπουργείο, δίχως
όμως να διαμηνύει το φύσει αντιστασιακό και επαναστατικό πνεύμα της Ορθοδοξίας,
το οποίο υποφώσκει, έστω και ασυνείδητα εις το συλλογικό υποσυνείδητο της κοινωνίας
μας, παραδόξως όμως διακηρύττει περί του νοήματος της Εκκλησίας εις τον
σύγχρονο κόσμο από καθέδρας εις τα Πανεπιστήμια, όλα όμως αυτά εξαντλούνται εις
τα πλαίσια της θεωρητικής ρητορικής εις την δογματική της πανεπιστημιακής
«αυθεντίας» των καθηγητών.
Ορισμένοι όμως καθηγητές πανεπιστημίου ακόμη και Θεολόγοι,
(ασφαλώς όχι όλλοι), ομιλούν ως προπαγανδιστές πολιτικών γραφείων και όχι ως
Θεολόγοι, απλώς επιβεβαιώνουν άριστα, την πάγια συλλογική συνείδηση, ότι η
γνώση εις τα υψηλά κλιμάκια ελέγχεται άρα, η υποταγή προς τον εκάστοτε υπερεθνικό
εντολέα ταγό.
Η μέγιστη αλλοτρίωση προς όλους τους θεσμούς καθίσταται μη
αναστρέψιμος και ψηλαφητή, με αποτέλεσμα η κοινωνία να μετασχηματίζεται σε μία
άμορφη μάζα, εις ένα α-εθνικό και ουδετερόθρησκο μόρφωμα, ένα εξαθλιωμένο
προλεταριάτο, το οποίο θα υπηρετεί εις το διηνεκές της παγκόσμια διακυβέρνηση.
Ο ουσιαστικός ρόλος της Εκκλησίας ποιος θα είναι, σε ένα
τέτοιο δίλημμα, η Εκκλησία θα πρέπει να αποφασίσει ποιόν εν τέλει θεό υπηρετεί,
θα σταθεί εις το ύψος των περιστάσεων ή εκουσίως θα αυτοεξοριστεί κατά παρά
φύσει των Αρχών της, όπως συνέβη λίαν
προσφάτως, εξ αφορμής του εφετινού Πάσχα, διαρκούσης της υγειονομικής Κρίσεως.
Η Ελάς Εάλω, Η Πόλις εάλω, Ελλήνων Ανάνηψις!
Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς
Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω
Κατσιβαρδᾶς: «Η αντίφαση της σύγχρονης Ελλαδικής Εκκλησίας έγκειται ότι πλειστάκις δρα ως παράρτημα του Κράτους, ήτοι, ως ένα άλλου είδους Υπουργείο, δίχως όμως να διαμηνύει το φύσει αντιστασιακό και επαναστατικό πνεύμα της Ορθοδοξίας».
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχῶς, ἔτσι ἀκριβῶς εἶναι τά πράγματα. Μέχρι πρότινος, ἡ «Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος» ἦτο ὑπόδικος ἐνώπιον Πανορθοδόξου Συνόδου, ἄν καί ὄποτε αὐτή συγκληθῇ, διά τήν πτῶσιν της είς τό ἑορτολογικόν σχίσμα (1924) καί διά τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Κατά τά τελευταῖα χρόνια, ὡστόσον, καί ἰδίως μετά τήν ἀναρρίχησιν τοῦ κ. Λιάπη εἰς τόν ἀρχιεπισκοπικόν θρόνον, ἡ ἐν λόγῳ «ἐκκλησία» ἔχει πέσει καί εἰς τήν φοβεράν αἵρεσιν τοῦ Σεργιανισμοῦ, αὐτό πού περιγράφει γλαφυρῶς μέ τά ὡς ἄνω ὁ κ. Κατσιβαρδᾶς, τοὐτέστιν ἔχει καταστῆ «Ὑπουργεῖον ἀθεΐας»!!! Βεβαίως, κατά τό νομοτελειακόν «ἑνός κακοῦ δοθέντος μύρια ἕπονται», ἡ ἐν λόγῳ «ἐκκλησία» ἔχει πέσει και εἰς ἕτερον σχίσμα, τό Οὐκρανικόν (2019), καθώς καί είς τάς φοβεράς αἱρέσεις τῆς καταστρατηγήσεως τοῦ Συνοδικοῦ συστήματος (πρβλ. Κολυμπάρι) καί τῆς νεο-εικονομαχίας, ἐφόσον ἐπέτρεψε νά ἐπικρατήσῃ ἡ ἀντίληψις ὅτι μέ τήν Θείαν Κοινωνίαν δύναται νά νοσήσῃ ὁ κοινωνῶν! Αὐτό, βεβαίως, ἀποτελεῖ πλήρη ἀνατροπήν τῆς Πίστεως! Παρά ταῦτα, ὅπου νἆναι θά ἐμφανισθοῦν πληρωμένοι ὑφ' ὅλων αὐτῶν τῶν σχισματικῶν καί αἱρετικῶν «σχολιασταί» νά μέ «ἐπικρίνουν», ἀερολογικῶς, ὅπως πάντοτε, διά τήν «παλαιοημερολογητικήν» μου «πλάνην»!!! Νομίζω ὅτι οἱ ἐν λόγῳ ἔχουν ξεπεράσει εἰς ὑποκρισίαν τούς Ἄνναν καί Καϊάφαν!
Bιβλιο με τίτλο O Oικουμενισμος δίχως μάσκες , των εκδόσεων Ορθόδοξου Tύπου . To περιεχόμενο του είναι ε ν τ υ π ω σ ι α κ ο με διαχρονική α ξ ί α .
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήO υ δ ε π ο τ ε ακούστηκε η δημοσιεύτηκε είδηση για μετάδοση νοσηματος από τη θεία ευχαριστια , στη θεία ευχαριστια βρίσκεται ο I δ ι ο ς ο Χριστός , ο I δ ι ο ς ο Θεός , ο οποίος είναι π υ ρ κ α τ α ν α λ ι σ κ ο ν όπως γράφει στην επιστολή προς Eβρ. ο Aποστολος των εθνών . Ο άρτος και ο οίνος μ ε τ α β α λ λ ο ν τ α ι από το Aγιο Πνεύμα σε μ α τ ω μ ε ν ε ς σ α ρ κ ε ς του Kυριου και Θεού και Σωτήρος ημών Iησου Xριστου , είναι μ υ σ τ η ρ ι ο A σ υ λ λ η π τ ο για την A v θ ρ ω π ι ν η λογική , δ ε το κατανοεί το π ε π ε ρ α σ μ ε ν ο μυαλό μας . O μ ω ς από τη σ υ γ κ ε ν τ ρ ω σ η ανθρώπων είναι δυνατή η μετάδοση νοσημάτων .
Είμαι 89 ετών ιερέας.Κατά τη διάρκεια της ιερατικής μου διακονίας κοινώνησα πολύ κόσμο και με σοβαρές μεταδιδόμενες ασθένειες.Τον καιρό που το ειτς ήταν στο αποκορύφωμά του,μια Κυριακή ήλθε ένας νέος στο Ιερό και μου είπε:πάτερ έχω έιτς και θέλω να κοινωνήσω,έφερα και κουταλάκι.Εγώ του είπα,φύλαξε το κουταλάκι και να πάς να σταθείς τελευταίος στη σειρά και θα σε κοινωνήσω όπως τους άλλους.Έτσι έγινε και εγώ κατελυσα το περίσευμα της Θείας Κοινωνίας και όπως βλέπετε όχι μόνο δεν έπαθα τίποτα,άλλά ζω και πλησιάζω τα 90 με καθαρό νου και διαύγεια πνεύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο θόρυβος που γίνεται τώρα με τον κορονοϊό είναι αποτάλεσμα άγνοιας και απιστίας το λιγότερο που θα πω.
Η Θεία Κοινωνία είναι το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου,είναι η τροφή της ψυχής για να ζήσει,σύμφωνα με τον ίδιο τον Κύριο.Διαβάστε το έκτο κεφάλαιο του κατά Ιωάννου για να καταλάβετε την αλήθεια.Oσοι δε κοινωνούν έχουν ψυχή νεκρή όχι ζωντανή,γιατί από ζωντανό οργανισμό όταν λείψει η τροφή πεθαίνει δεν είναι έτσι;
ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ὁ π ι σ τ ε ύ ω ν εἰς ἐ μ ὲ ἔχει ζ ω ὴ ν α ἰ ώ ν ι ο ν . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος τῆς ζ ω ῆ ς . οἱ πατέρες ὑμῶν ἔφαγον τὸ μάννα ἐν τῇ ἐρήμῳ καὶ ἀπέθανον · o ὗ τ ό ς ἐ σ τ ι ν ὁ ἄρτος ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβαίνων , ἵνα τις ἐξ α ὐ τ ο ῦ φάγῃ καὶ μ ὴ ἀποθάνῃ . ἐ γ ώ ε ἰ μ ι ὁ ἄρτος ὁ ζ ῶ ν ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβάς · ἐ ά ν τις φάγῃ ἐκ τ ο ύ τ ο υ τοῦ ἄρτου , ζ ή σ ε τ α ι εἰς τὸν α ἰ ῶ ν α . καὶ ὁ ἄρτος δὲ ὃν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω , ἡ σ ά ρ ξ μ ο υ ἐ σ τ ι ν , ἣν ἐ γ ὼ δ ώ σ ω ὑπὲρ τῆς τοῦ κόσμου ζ ω ῆ ς . εμάχοντο οὖν πρὸς ἀλλήλους οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντας · πῶς δύναται ο ὗ τ ο ς ἡμῖν δοῦναι τὴν σάρκα φαγεῖν ; εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς · ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν , ἐ ὰ ν μ ὴ φάγητε τὴ σάρκα τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου καὶ πίητε αὐτοῦ τὸ αἷμα , ο ὐ κ ἔχετε ζ ω ὴ ν ἐν ἑαυτοῖς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἔχει ζ ω ὴ ν αἰώνιον , καὶ ἐ γ ὼ ἀ ν α σ τ ή σ ω αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ . ἡ γὰρ σ ά ρ ξ μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι β ρ ῶ σ ι ς , καὶ τὸ αἷμά μου ἀ λ η θ ῶ ς ἐ σ τ ι π ό σ ι ς . ὁ τρώγων μου τὴ σάρκα καὶ πίνων μου τὸ αἷμα ἐν ἐ μ ο ὶ μ έ ν ε ι , κἀγὼ ἐν αὐτῷ .
ΑπάντησηΔιαγραφήAναγνωστες και αναγνώστριες του αρθρου , η υιοθέτηση προτάσεων ο π ω ς εκείνη για το κουταλάκι μιας χρήσεως , αποτελεί και είναι ε ξ υ β ρ ι σ η του Aγίου Πνεύματος .
ΑπάντησηΔιαγραφήAναγνωστες και αναγνώστριες του αρθρου , προ ετών εξεδόθη από την αδελφότητα θεολογων η Z ω η , βιβλίο με τίτλο : φάρμακο A θ α ν α σ ι α ς η θεία ευχαριστια .
ΑπάντησηΔιαγραφήBιβλιο του Aγίου Nικοδημου με τίτλο : περί της συνεχούς μεταληψεως , των εκδοσεων Mυριοβιβλος . To περιεχόμενο του είναι ε ν τ υ π ω σ ι α κ ο με διαχρονική α ξ ί α . O αείμνηστος ιεροκηρυξ Δ. Παναγοπουλος έγραψε επίσης βιβλίο για τη θεία ευχαριστια με τίτλο : το A ν τ ι δ ο τ ο του μ η αποθανειν , α λ λ α είναι ολιγαριθμα τα αντίτυπα του βιβλίου στην εποχή μας .