Kωνσταντίνος: «Οι Ματθαιϊκοί δεν είναι Η
Εκκλησία. Η Σύνοδος του πρ. Φλωρίνης με το ΘΝΠ δεν είναι Η Εκκλησία. Ποια
είναι η Εκκλησία;»
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, οὐδέποτε ἔχω ἰσχυρισθῆ ὅτι ἔχω τίς ἀπαντήσεις γιά ὅλα τά θέματα. Οὔτε ἔχω γράψει ποτέ ποιός εἶναι καί ποιός δέν εἶναι Ἐκκλησία ἀπό τό σύνολο αὐτῶν πού ὁμολογοῦν μέ τά λόγια τήν Ὀρθοδοξίαν. Ἁπλῶς μεταφέρω τί μοῦ ἔχουν διδάξει ἅγιοι ἄνθρωποι, ὅπως ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ὁ π. Θεοδώρητος κ.ἄ. Στό δέ ἐρώτημα «Ποιά εἶναι ἡ Ἐκκλησία;» ἀπαντῶ μέ τά λόγια τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ». Ἐναπόκειται στόν καθένα μας νά παρακαλῇ τόν Θεόν νά τόν φωτίζῃ πρός ποίαν κατεύθυνσιν νά πάῃ. Φοβοῦμαι ὅτι εὑρισκόμεθα στήν ἐποχήν τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, οὐδέποτε ἔχω ἰσχυρισθῆ ὅτι ἔχω τίς ἀπαντήσεις γιά ὅλα τά θέματα. Οὔτε ἔχω γράψει ποτέ ποιός εἶναι καί ποιός δέν εἶναι Ἐκκλησία ἀπό τό σύνολο αὐτῶν πού ὁμολογοῦν μέ τά λόγια τήν Ὀρθοδοξίαν. Ἁπλῶς μεταφέρω τί μοῦ ἔχουν διδάξει ἅγιοι ἄνθρωποι, ὅπως ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ὁ π. Θεοδώρητος κ.ἄ. Στό δέ ἐρώτημα «Ποιά εἶναι ἡ Ἐκκλησία;» ἀπαντῶ μέ τά λόγια τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ: «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες, οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶ». Ἐναπόκειται στόν καθένα μας νά παρακαλῇ τόν Θεόν νά τόν φωτίζῃ πρός ποίαν κατεύθυνσιν νά πάῃ. Φοβοῦμαι ὅτι εὑρισκόμεθα στήν ἐποχήν τοῦ Ἀντιχρίστου.
Όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το όνομα του Χριστού με αληθινή ορθόδοξη πίστη εκεί είναι η Εκκλησία Του, "οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν" (Ματθ. 18, 20), και όχι στο κοινό ημερολόγιο... Γιατί "πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς" (Ματθ. 16, 18).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πνευματικός του Ζιώγου ποιος είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λάβετε την απάντηση θα καταλάβετε που είναι και που δεν είναι η Εκκλησία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτι εχω πνευματικο και δεν δηλωνω προφήτης που δεν χρηζει βοηθείας ειναι η αποδειξη οτι εχω σωας τας φρενας [οταν βρεθει ορθοδοξος επισκοπος απο ΡΟΕΔ θα εχουμε περεστροικα ]
η εκκλησία ηταν στους Αρειανούς και στους Μονοφυσίτες κ.α. εφόσον καμπόσοι είχαν πνευματικούς απο τους αιρετικούς;;
πχ Θεόδωρος Μοψουεστίας
καιτοι αναθεματίστηκε απο την 5η οικουμενική
καιτοι τα πνευματοπαίδια οι κληρικοι του τον μνημόνευαν κλπ κλπ
υσ
ο πνευματικος του Ζιωγου συμφωνει μαζί του η διαφωνεί;;
οταν λαβετε την απαντηση θα δειτε που και ποιος ειναι εκκλησια
υσ2
αν δεν γραψεις ονομα δεν ξανασχολουμε μαζι σου ουτε και με κανεναν αλλον ανωνυμο
Με ποιον έχει κοινωνία ο πνευματικός σου;
ΔιαγραφήΠνευματικός του Ζιώγου είναι ο Γεωργιανός Κάλλιστος Τζουλακίντζε εφημέριος Τριών Ιεραρχών ΓΟΧ Κορίνθου (η ενορία που ψέλνει ο Παϊβανάς - δες εδώ http://scripta---manent.blogspot.com/2019/07/blog-post_466.html ) της συνοδείας του Καλλίνικου. Επομένως αν οι ΓΟΧ είναι αιρετικοί τότε και ο Ζιώγος είναι αιρετικός! Αν δεν είναι, τότε είναι σχισματικός. Διαλέγετε και παίρνετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝεκτάριος Καλογερής
Ο π Γρηγοριος Ζιωγος εξήγησε στο σχολιο του με παραδειγματα απο την εκκλησιαστικη ιστορια
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναδιαβαστε το
Άρα σύμφωνα με το παράδειγμα (ένα όχι πολλά) που έδωσες από την εκκλησιαστική ιστορία ο π. Κάλλιστος είναι ένας νέος ......Θεόδωρος Μοψουεστίας! Και υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που σε παίρνουν στα σοβαρά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ Θα του πω πάντως πως τον θεωρείς αιρετικό να δω τι θα μου πει
Ολους τους γοχ τους λεω αιρετικους
ΑπάντησηΔιαγραφήμην ανυσηχεις ανωνυμε του το εχω πει ο ιδιος καμποσες φορες
μπας και το χωνεψει και ξεκολησει
το αρχικο σχολιο ηταν σαφεστατο
στο δια ταυτα η οικονομια στην εκκλησια δεν ειναι μονο οταν βολευεσε εσυ
αλλα και οταν βολευομαι κι εγω
αλλιως ολοι στην ακριβεια...ενταξει ανωνυμοπουλε;;
και τωρα αντε γειά
εχουμε κι αλλες δουλειες
Δηλαδή ο π. Ζιώγος έχει για πνευματικό έναν αιρετικό; Και γιατί δεν τον αλλάζει;
ΑπάντησηΔιαγραφή