Η αποσύνδεση Δόγματος καί Μυστηρίου -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Διαβάσαμε είς τήν Αγγλικήν

[...
Dogma exists as man’s guide. It is a signpost that shows him where he ought to ίbe going. When, however, he reaches his destination, it is done away with. For that reason, dogma is a guide for those who are passing through purification, and carries on being a guide for those who continue in illumination. It is a guide and nothing more. But those who are at the stage of illumination know that one day dogma will be abolished.]

Συγγραφεύς ο Ιερόθεος Βλάχος καί μεταφράζω : «Τό δόγμα υπάρχει σάν "ανθρώπινος οδηγός". Είναι ένα ενδεικτικό σημείο που (τού) δείχνει εκεί που (πρέπει νά) πηγαίνει. (Καί) όταν, οπωσδήποτε, φθάνει στόν προορισμό του, τά έχει καταφέρει. Γι΄ αυτό τόν λόγο, τό δόγμα είναι οδηγός γιά εκείνους, που διαπερνούν τήν κάθαρση, καί συνεχίζουν τήν πορεία πρός τόν φωτισμό. Είναι (τό δόγμα) ένας οδηγός καί τίποτα περισσότερο. Αλλά, όσοι βρίσκονται σ΄ αυτό τό στάδιο (τού φωτισμού) γνωρίζουν ότι κάποια μέρα τό δόγμα θά εξαφανισθεί - ή θά σβήσει)».
Συμπληρώνω, διότι τότε ο άνθρωπος έχει φθάσει στήν θέωση !

Σχόλιο
Μέ αυτές καί πολλές άλλες παρόμοιες ανοησίες οι "πεφωτισμένοι" ΄μας΄ αποφάσισαν νά μάς κάνουν όλους φωτισμένους από τόν δαίμονα τού σκότους. Έτσι, πήραν τήν απόφαση νά ενώσουν (μέ τό κτιστό φώς τού σκότους) όλες τίς ψευδοεκκλησίες. Συμπεριλαμβάνω εδώ καί τήν καθ΄ ημάς Νεορθοδοξία. Τό δόγμα θά χαθεί, μάς λένε, καί ήδη διαπιστώνουμε ότι μάς εγκατέλειψε. Συνοδά, χάθηκε η Μία Εκκλησία καί τό λαλήσαν είς αυτήν, διά τών Προφητών, Άγιον Πνεύμα.

------------------------------

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ὥστε, κ. Βλάχε, «κάποιαν ἡμέραν τό δόγμα θά καταργηθῇ», ἔ! Δηλαδή, «διαψεύδεις» τόν Χριστόν, ὁ Ὁποῖος μᾶς εἶπεν: «ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματ. 5:18). Τόν κ. Κουκουρίδην συναγωγνίζεσαι στήν ἀνατροπήν τοῦ Εὐαγγελίου;(Ὑπενθυμίζω ὅτι ὁ κ. Κουκουρίδης, ὁ ὁποῖος παριστάνει τόν ἐπίσκοπον τοῦ Χριστοῦ εἰς τήν Ἀλεξανδρούπολιν, ἐτόλμησε πρό ὀλίγων μηνῶν νά εἴπῃ τό τρομερόν, ὅτι ἄν ὁ λαός ἐναντιωθῇ πρός τό Εὐαγγέλιον, τότε αὐτός θά συνταχθῇ μέ ... τόν λαόν!) Ἔτσι ἐξηγεῖται ἡ μεγάλη πτῶσις τοῦ κ. Βλάχου, ὁ ὁποῖος θεωρεῖται ὑπό τῶν «ἀντι-οικουμενιστικῶν» κύκλων μέγας Θεολόγος!!! Ἐφόσον ἐκήρυξε δημοσίως τήν ὡς ἄνω φοβεράν αἵρεσιν, ὅτι δηλαδή «κάποιαν ἡμέραν τό δόγμα θά καταργηθῇ», ἦτο ἑπόμενον νά πέσῃ καί εἰς ἄλλας αἱρέσεις.
--------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Σωστές οι θέσεις σας κε. Χατζηνικολάου. Τό πρόβλημα όμως βρίσκεται αλλού. Καί εννοώ τούς ακαδημαϊκούς κύκλους τής καθ΄ ημάς Θεολογίας. Βρέθηκε μήπως κανείς άλλος, πού νά εντόπισε τίς ανοησίες τού opinion maker (κατασκευαστής γνώμης) Ιεροθέου Βλάχου ; Φοβούμαι, οι δημόσιες σχέσεις (σημ. οι σχέσεις πάντα παρούσες) αποκλείουν αυτό τό ενδεχόμενο.

Τέλος, παρακαλείται ο Ανώνυμος (25 Ιουνίου 2020 - 9:56 π.μ.) νά μάς δώσει τό δικό του νόημα, επί τών γραφομένων τού Ιεροθέου Βλάχου.


Σταδιοποίησαν τήν οδό τού αγιασμού τών ανθρώπων (σημ. προφανώς αντιγράφοντας μύστες τού μυστικισμού, καθοδηγούμενοι από τούς Ιλλουμινάτι), ακριβώς, όπως σταδιοποίησαν τόν μηχανισμό τού θανάτου : πρώτη φάση η απώλεια αισθήσεως, δεύτερη η κατάργηση τής εγκεφαλικής δραστηριότητας καί τέλος καρδιακή παύση, λόγω ανεπαρκούς οξυγώνωσης τών ιστών (χυμών) τού σώματος.
Φυσικά, λεκτική καί μόνο είναι αυτή η αδρή περιγραφή - κατά στάδια - τού μηχανισμού τού θανάτου. Όσον αφορά δέ τόν αγιασμό (κατά χάριν) ή θέωση, που προτείνουν οι ανοηταίνοντες "υψηλής συχνότητας" θεολόγοι, όπως ο Ιερόθεος Βλάχος, ο Ζηζιούλας καί έτεροι αντιγράφοι αυτών, δηλαδή, τήν κάθαρση, τόν φωτισμό καί τήν θέωση, τό πρόβλημα είναι ότι κάθαρση χωρίς φωτισμό δέν γίνεται. Ο φωτισμός προηγείται ! Εδώ όμως έχουμε τόν ψευδέστατο εωσφορικό φωτισμό, τόν άγγελο τού σκότους, ο οποίος, μετασχηματιζόμενος σέ φώς, προτάσσει τήν κάθαρση ! Καί ερωτάται : Δίχως φώς τί μπορείς νά καθαρίσεις ;

Πέραν όμως αυτού, υπάρχει ακόμη ένα βασικό ερώτημα. Καί είναι τούτο : Νά μάς πούν πότε πρόλαβε, ο εκ δεξιών συσταυρωθείς μέ τόν Κύριο ληστής, νά περάσει από τά στάδια κάθαρση, φωτισμός, θέωση; Είναι ή δέν είναι αποκυήματα νοσηρής φαντασίας, αυτά που γράφει ο Ιερόθεος Βλάχος καί άλλοι ;

Τέλος, ούτε τό δόγμα θά χαθεί ούτε, ακόμη, γιά έναν σοβαρότερο λόγο, ο άγιος Τριαδικός Θεός θά εκχωρήσει τήν θέση Του στόν "ένα θεό γιά όλους", μέ τίς πάμπολλες διόδους, τριόδους καί λοιπές άλλες ατραπούς, που όλες οδηγούν στήν απώλεια τής ψυχής πρός κατίσχυση τών δαιμόνων καί τού κτιστού φωτισμού των.
Η πρωτοφανούς θρασύτητας άποψη [”God is always a mystery. The mystery of the Holy Trinity must be separated from the dogma of the Holy Trinity. The dogma is not the same as the mystery.”] ότι ο Θεός είνα πάντα ένα μυστήριο, ενώ τό δόγμα δέν είναι, έρχεται ευθέως αντιθετη πρός τόν κατά Χάριν αγιασμό (θέωση) τού ανθρώπου ή/καί ανθρώπων. Τί πραγματεύεται τό Δόγμα ; Τό μυστήριο τής θείας Ενανθρωπήσεως δέν είναι τό κυρίως ζητούμενο ; Αδιανόητη μού φαίνεται η αποσύνδεση, εξ Ορθδόξου επόψεως, Μυστηρίου καί Δόγματος.


«1 Καὶ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι. 2 καὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν Ἰερουσαλὴμ καινὴν εἶδον καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἡτοιμασμένην ὡς νύμφην κεκοσμημένην τῷ ἀνδρὶ αὐτῆς. ( ... ) 22 Καὶ ναὸν οὐκ εἶδον ἐν αὐτῇ· ὁ γὰρ Κύριος ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ ναὸς αὐτῆς ἐστι, καὶ τὸ ἀρνίον. 23 καὶ ἡ πόλις οὐ χρείαν ἔχει τοῦ ἡλίου οὐδὲ τῆς σελήνης ἵνα φαίνωσιν αὐτῇ· ἡ γὰρ δόξα τοῦ Θεοῦ ἐφώτισεν αὐτήν, καὶ ὁ λύχνος αὐτῆς τὸ ἀρνίον. 24 καὶ περιπατήσουσι τὰ ἔθνη διὰ τοῦ φωτὸς αὐτῆς, καὶ οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς φέρουσι τὴν δόξαν καὶ τὴν τιμὴν αὐτῶν εἰς αὐτήν, 25 καὶ οἱ πυλῶνες αὐτῆς οὐ μὴ κλεισθῶσιν ἡμέρας· νὺξ γὰρ οὐκ ἔσται ἐκεῖ· 26 καὶ οἴσουσι τὴν δόξαν καὶ τὴν τιμὴν τῶν ἐθνῶν εἰς αὐτήν. 27 καὶ οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς αὐτὴν πᾶν κοινὸν καὶ ὁ ποιῶν βδέλυγμα καὶ ψεῦδος, εἰ μὴ οἱ γεγραμμένοι ἐν τῷ βιβλίῳ τῆς ζωῆς τοῦ ἀρνίου.» (Απ. κα΄).

Αυτό είναι τό όντως Φώς, τό «φῶς ἐκ φωτός», καί όχι τά παραληρήματα τών αιρετικών, πλέον, Νεο-Ορθοδόξων.

7 σχόλια:

  1. Ὥστε, κ. Βλάχε, «κάποιαν ἡμέραν τό δόγμα θά καταργηθῇ», ἔ! Δηλαδή, «διαψεύδεις» τόν Χριστόν, ὁ Ὁποῖος μᾶς εἶπεν: «ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματ. 5:18). Τόν κ. Κουκουρίδην συναγωγνίζεσαι στήν ἀνατροπήν τοῦ Εὐαγγελίου;(Ὑπενθυμίζω ὅτι ὁ κ. Κουκουρίδης, ὁ ὁποῖος παριστάνει τόν ἐπίσκοπον τοῦ Χριστοῦ εἰς τήν Ἀλεξανδρούπολιν, ἐτόλμησε πρό ὀλίγων μηνῶν νά εἴπῃ τό τρομερόν, ὅτι ἄν ὁ λαός ἐναντιωθῇ πρός τό Εὐαγγέλιον, τότε αὐτός θά συνταχθῇ μέ ... τόν λαόν!) Ἔτσι ἐξηγεῖται ἡ μεγάλη πτῶσις τοῦ κ. Βλάχου, ὁ ὁποῖος θεωρεῖται ὑπό τῶν «ἀντι-οικουμενιστικῶν» κύκλων μέγας Θεολόγος!!! Ἐφόσον ἐκήρυξε δημοσίως τήν ὡς ἄνω φοβεράν αἵρεσιν, ὅτι δηλαδή «κάποιαν ἡμέραν τό δόγμα θά καταργηθῇ», ἦτο ἑπόμενον νά πέσῃ καί εἰς ἄλλας αἱρέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ω σ τ α το εγραψες , π α ρ ι σ τ α ν ε ι τον επίσκοπο , δ ε ν είναι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρεξηγείται το νόημα του μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου.
    Δεν είναι το νόημα αυτό που του αποδίδεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστές οι θέσεις σας κε. Χατζηνικολάου. Τό πρόβλημα όμως βρίσκεται αλλού. Καί εννοώ τούς ακαδημαϊκούς κύκλους τής καθ΄ ημάς Θεολογίας. Βρέθηκε μήπως κανείς άλλος, πού νά εντόπισε τίς ανοησίες τού opinion maker (κατασκευαστής γνώμης) Ιεροθέου Βλάχου ; Φοβούμαι, οι δημόσιες σχέσεις (σημ. οι σχέσεις πάντα παρούσες) αποκλείουν αυτό τό ενδεχόμενο.

    Τέλος, παρακαλείται ο Ανώνυμος (25 Ιουνίου 2020 - 9:56 π.μ.) νά μάς δώσει τό δικό του νόημα, επί τών γραφομένων τού Ιεροθέου Βλάχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απάντηση στον κ. Κυπριανό Χριστοδουλίδη.

    Το νόημα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ το πιο κάτω, το ξέρω απο άλλο πασίγγνωστο πρόσωπο της ίδιας "σχολής" με τον Ναυπάκτου Ιερόθεο:

    Μόλις φθάσει ο άνθρωπος στη θέωση δεν χρειάζεται τα δόγματα, αλλά η θεία Χάρη τον διδάσκει.
    Οχι δηλαδή πώς παύουν να ισχύουν τα δόγματα. Οχι. Αλλά ο ίδιος δεν χρειάζεται να τα διάβασει, γιατί τα βιώνει.

    Ορθόδοξος Επιτηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απάντηση στόν Ορθόδοξο Επιτηρητή

    Αυτές οι ωραιοποιήσεις ( : «Μόλις φθάσει ο άνθρωπος στη θέωση δεν χρειάζεται τα δόγματα, αλλά η θεία Χάρη τον διδάσκει. Οχι δηλαδή πώς παύουν να ισχύουν τα δόγματα. Οχι. Αλλά ο ίδιος δεν χρειάζεται να τα διάβασει, γιατί τα βιώνει») αποτελούν απλώς φραστικά σχήματα, κατά τό «λόγον πεφυσιωμένων» (1Κρ. δ΄20) τούς Αποστόλου Παύλου, άν σκεφθεί κανείς ακόμη, τί περί εαυτού εφρόνει καί ο Απόστολος τών εθνών Παύλος : «8 ἔσχατον δὲ πάντων ὡσπερεὶ τῷ ἐκτρώματι ὤφθη κἀμοί. 9 ἐγὼ γάρ εἰμι ὁ ἐλάχιστος τῶν ἀποστόλων, ὃς οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς καλεῖσθαι ἀπόστολος, διότι ἐδίωξα τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ· 10 χάριτι δὲ Θεοῦ εἰμι ὅ εἰμι·» (1Κρ. ιε΄).

    Τό Μυστήριον τού Θεού είναι συνάμα καί Μυστήριον τής θεότητος Αυτού, η δέ αποκάλυψις τούτου σημαίνει τήν αποκάλυψη εν τοίς Μυστηρίοις τού Δόγματος, περί τού οποίου (Δόγματος), πάλι ο Απόστολος Παύλος σημειώνει : «Καυχάσθαι δὴ οὐ συμφέρει μοι· ἐλεύσομαι γὰρ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου. 2 οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα, εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ρήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.» (2Κρ. ιβ΄)!
    Αυτά συνιστούν τό μυστήριον τού Δόγματος καί όχι οι λόγοι πεφυσιωμένων ανδρών, κατά τίς υποδείξεις σιωνιστικών, μασονικών καί λοιπών άλλων ιερατείων τής νοητικής μειονεξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή