Ο οδηγός αλλοτρίωσης τού εκκλησιαστικού στήν Ελλάδα σώματος σέ «επικρατούσαν εν Ελλάδι θρησκείαν» (sic) -- Του ιατρού κ. Κυπριανού Χριστοδουλίδη

Δέν συνηθίζω νά κοινοποιώ άρθρα, ανθρώπων κατ΄ εμέ ολετήρων. Θέτω υπόψη, όσων διαβάζουν τά γραπτά μου σχόλια, δηλωτικά εδάφια τών άρθρων τους, που κυριολεκτικά αποδομούν τήν Θρησκεία, κατ΄ επέκτασιν δέ, τήν Εκκλησία καί τήν Πίστη. Η Θρησκεία προηγείται τής Εκκλησίας, ακριβώς, όπως η Παλαιά τής Καινής Διαθήκης. Οι ολετήρες δέν καταλαβαίνουν ότι αποδομώντας τήν Θρησκεία (σημ. εγγενές τό θρησκευτικό συναίσθημα), θρυμματίζουν τήν Εκκλησία (σημ. επιγενές τό εκκλησιαστικό) μέ αποτέλεσμα τό «ένας θεός γιά όλους» νά εκθέτει ανεπανόρθωτα τήν Πίστη.

Βάσει τών ανωτέρω σχολιάζω τό ακόλουθο ολετήριο εδάφιο (1) :

----------------------------------
Marinos Ritsoudis είπε...
Ο "παλαιοημερολογητισμός" είναι χλευασμός, όπως και το νομικό ΓΟΧ είναι αλλοτρίωση της Πίστης, κόψιμο τού Προσώπου Του Χριστού και συγκόλληση με το αντίχριστο νομικό σύστημα του Κράτους, όσο και αν διατείνονται οι νεομπολιασμένοι ΓΟΧ πώς το σώμα τους έχει δύο πρόσωπα, του Χριστού και τού Κράτους.
Τα αποτελέσματα τα είδαμε, και θα δούμε και πολύ χειρότερα αυτοί που δεν δίστασαν γιά τήν εξουσία της αναγνώρισης από το Κράτος να φυτέψουν τις ψυχές των ΓΟΧ ΘΝΠ στο τμήμα των αιρετικών, αυτοί οι ίδιοι θα φέρουν και το σφράγισμα στο ποίμνιο.
Η επικρατέωση τής εν Ελλάδι τής μίας Θρησκείας, είναι Μόνο τής Αγίας Εκκλησίας η Σκέπη και η Προστασία.
Οι άλλες οι γνωστές θρησκείες είναι οι αιρέσεις πού λυμαίνονται το ποίμνιο στην Ελλάδα. Κατόπιν αυτού η ουδετεροθρησκεία είναι παρανομία κατά το Συνταγματικό καθεστώς άσχετα εάν εμείς έχουμε χάσει τούς ορίζοντες και τα μασάμε όλα ό,τι μας σερβίρουν.
Η εξουσία στην Ελλάδα δόθηκε να είναι η προστασία από την Αγία Εκκλησία, καί μέχρι τώρα, δεν επέτρεψε ο Κύριος να χαθεί. Άρα όλα τα σκυλιά που θεσμοθετούν τα αντίχριστα του Ηρώδη, είναι όλα παράνομα.
Ολος ο κόσμος να προσκυνήσει το άνομο, ούτε ελαττώνεται, ούτε χάνεται η αξία και η Δόξα Τής Αλήθειας.

[«Μοιάζει παρακμιακός εκφυλισμός να παίρνει η εξουσία μέτρα «για την αποφυγή συνωστισμού», πιο βάναυσα στις εκκλησιές από αυτά που καθόρισε για τα σούπερ μάρκετ. Δυο μέτρα η απόσταση ανάμεσα στους πελάτες των υπεραγορών, αποκλεισμός ολοκληρωτικός των πιστών από την εκκλησιά τους. Στο φετινό Πάσχα ψηλαφήσαμε, χειροπιαστά, τι σημαίνει η τερατώδης αλλοτρίωση του εκκλησιαστικού στην Ελλάδα σώματος σε «επικρατούσαν εν Ελλάδι θρησκείαν»: Επίσκοποι και πρεσβύτεροι ήταν οι απλοί διεκπεραιωτές των κρατικών εντολών, υπάλληλοι της εξουσιαστικής γραφειοκρατίας».] ως ακολούθως :

Αυτό τό «επικρατούσαν εν Ελλάδι θρησκείαν» τόν ενοχλεί ; Άλλα σοβαρότερα δέν υπάρχουν ; Ή μήπως νομίζει ότι απευθύνεται σέ περιορισμένης αντίληψης άτομα ; Τό «επικρατούσαν εν Ελλάδι θρησκείαν» αναγράφεται στό Σύνταγμα, όθεν δέν είχε άδικο ο τ. Υπουργός Φίλης, μετά ο Γαβρόγλου, τώρα η Κεραμέως, νά θέλει, καί θέλουν, νά μάς κάνουν ουδετερόθρησκον κράτος, ουδετερόθρησκων ανθρώπων, όπως οι Γιανναράδες καί άλλοι. Άν υπάρχουν πολλές θρησκείες,υπάρχουν καί πολλές εκκλησίες ή οι παραλλαγές αυτών, τά τζαμιά καί οι συναγωγές ή κάποιοι απω-ανατολικοί ναοί.
Τό γεγονός ότι αυτός ο ολετήρας γράφει συστηματικά - κάποτε είχε αλλάξει φύλλο - στήν ναυαρχίδα τής παγκοσμιοποίησης, αυτό καί μόνο, δείχνει τό ποιόν του. Ίσως, καί όλων όσων βρίσκουν ... καταπόσιμα (αναγνώσιμα) τά γραπτά του.


(1) https://www.kathimerini.gr/1075492/opinion/epikairothta/politikh/pasxalino-epimy8io

5 σχόλια:

  1. Ο "παλαιοημερολογητισμός" είναι τίτλος που απέδωσαν οι Νεορθόδοξοι καινοτόμοι, σφετεριζόμενοι τό όνομα τής Ορθοδοξίας. Άν, τώρα, μεταξύ τών "παλαιοημερολογητών" υπάρχουν είτε κληρικοί είτε λαϊκοί, που δέν αντιλαμβάνονται τί σημαίνει Ορθοδοξία, δηλαδή πίστη που μάς παρέδοσαν οι πρό ημών γονείς, παρένθεση, "γονείς" δέ όλων είναι ο Νυμφίος τής Εκκλησίας καί η Εκκλησία Αυτού (η παρένθεση κλείνει), τούτο δέν σημαίνει ότι οι "παλαιοημερολογίτες" είναι συλλήβδην καινοτόμοι, Νεοορθόδοξοι, σχισματικοί, αιρετικοί ή ό,τι άλλο. Οι μεταξύ των διαφωνίες, εφόσον δέν άπτονται σημαντικών ζητημάτων πίστεως, ήτοι δόγματος, δύνανται νά επιλύονται, όταν προαίρεση αμφοτέρων είναι τό «30 ... Ἐὰν ὑμεῖς μείνητε ἐν τῷ λόγῳ τῷ ἐμῷ, ἀληθῶς μαθηταί μού ἐστε, 32 καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.»

    Η αλήθεια μάς ελευθερώνει, μεταξύ άλλων, καί από διαφωνίες, προερχόμενες είτε από καλή είτε από κακή προαίρεση καί όποιοι ή όσοι, υπετάγησαν στήν εντολή Καίσαρος νά σφραγιστούν οι Ιεροί ναοί, μάλιστα δέ τήν αγία καί Μεγάλη Εβδομάδα, τότε "είναι αντιλεγόμενοι ιερείς και υιοί λοιμοί, που προτείνουν το δικό τους θέλημα και τα δικά τους δικαιώματα, εν ονόματι δήθεν του Θεού" (1), ότι «Εὐλογητὸς εἶ, Κύριε, δίδαξόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Δέσποτα, συνέτισόν με τὰ δικαιώματά σου. Εὐλογητὸς εἶ, Ἅγιε, φώτισόν με τοῖς δικαιώμασί σου». Η υποταγή αυτή ήταν υποταγή στά δικαιώματα τού Καίσαρα καί τό αντίχριστο αντιεκκλησιαστικό του φρόνημα. Δέν ήταν ένδειξη μαθητείας στά δικαιώματα τού αγίου ημών Θεού.

    (1) https://kyprianoscy.blogspot.com/2010/02/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο "παλαιοημερολογητισμός" είναι χλευασμός, όπως και το νομικό ΓΟΧ είναι αλλοτρίωση της Πίστης, κόψιμο τού Προσώπου Του Χριστού και συγκόλληση με το αντίχριστο νομικό σύστημα του Κράτους, όσο και αν διατείνονται οι νεομπολιασμένοι ΓΟΧ πώς το σώμα τους έχει δύο πρόσωπα, του Χριστού και τού Κράτους.
    Τα αποτελέσματα τα είδαμε, και θα δούμε και πολύ χειρότερα αυτοί που δεν δίστασαν γιά τήν εξουσία της αναγνώρισης από το Κράτος να φυτέψουν τις ψυχές των ΓΟΧ ΘΝΠ στο τμήμα των αιρετικών, αυτοί οι ίδιοι θα φέρουν και το σφράγισμα στο ποίμνιο.
    Η επικρατέωση τής εν Ελλάδι τής μίας Θρησκείας, είναι Μόνο τής Αγίας Εκκλησίας η Σκέπη και η Προστασία.
    Οι άλλες οι γνωστές θρησκείες είναι οι αιρέσεις πού λυμαίνονται το ποίμνιο στην Ελλάδα. Κατόπιν αυτού η ουδετεροθρησκεία είναι παρανομία κατά το Συνταγματικό καθεστώς άσχετα εάν εμείς έχουμε χάσει τούς ορίζοντες και τα μασάμε όλα ό,τι μας σερβίρουν.
    Η εξουσία στην Ελλάδα δόθηκε να είναι η προστασία από την Αγία Εκκλησία, καί μέχρι τώρα, δεν επέτρεψε ο Κύριος να χαθεί. Άρα όλα τα σκυλιά που θεσμοθετούν τα αντίχριστα του Ηρώδη, είναι όλα παράνομα.
    Ολος ο κόσμος να προσκυνήσει το άνομο, ούτε ελαττώνεται, ούτε χάνεται η αξία και η Δόξα Τής Αλήθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι χλευασμός ο παλαιοημερολογιτισμός. Είναι όρος που δηλώνει μια πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «διατείνονται οι νεομπολιασμένοι ΓΟΧ πώς το σώμα τους έχει δύο πρόσωπα, του Χριστού και τού Κράτους»

    Οι "νεομπολιασμένοι" εν αληθεία καί δικαιοσύνη Ορθόδοξοι ή παλαιοημερολογίτες, ποτέ δέν ισχυρίστηκαν ή ισχυρίζονται ότι έχουν δύο πρόσωπα. Τολμώ νά γράψω ότι δέν έχουν κάν πρόσωπο, έστω κι άν αυτό συνηθίζεται νά γράφεται γιά κάθε άνθρωπο.

    Η έννοια τού προσώπου που όλοι έχουμε, είναι νομικής φύσεως καί όχι θεολογικής. Κατά θεολογικήν έννοια πρόσωπο έχει μόνον ο ενανθρωπήσας Θεός, Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, καθώς καί όσοι κρίθηκαν άξιοι από τό σύνολο σώμα τής Εκκλησίας. Ειδικότερα, οι άγιοι : Μάρτυρες, Ομολογητές, ασκητές, πατέρες τής Εκκλησίας καί άλλοι.

    Σύμφωνα μέ τό Μηναίον τής Κυριακής, τής δευτέρας καί αδεκάστου Παρουσίας τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μνείαν ποιούμεθα καί διαβάζουμε :

    «Σαλπισάντων δέ τών Αγγέλων ήξει αθρόον εκ τών περάτωντής γής, καί από πάντων τών στοιχείων, σύμπαν τό ανθρώπινον γένος εις Ιερουσαλήμ, ότι μέση τού κόσμου αύτη, καί εκεί εκάθισαν θρόνοι εις κρίσιν. πλήν μετά τών ιδίων σωμάτων καί τών ψυχών πάντων πρός αφθαρσίαν μεταστοιχειωθέντων, καί μίαν εχόντων μορφήν (ΜΙΑΝ ΕΧΟΝΤΩΝ ΜΟΡΦΗΝ), καί αυτών δέ τών στοιχείων, τήν επί τό κρείττον δεξαμένην αλλοίωσιν, καί διαχωρίσει ενί λογω ο Κύριος δικαίους από τών αμαρτωλών. καί πορεύσονται οι τών αγαθών εργάται, αιώνιον ζωήν κομιζόμενοι. οι δέ αμαρτωλοί αιώνιον πάλιν τήν βάσανον, καί ουδέποτε τούτων παύσις γενήσεται».

    Μέ άλλα λόγια πρόσωπο (καί όνομα) θά ανακτήσουνν οι δίκαιοι, όπως ο Λάζαρος τής Παραβολής του πλουσίου καί τού Λαζάρου (Λκ. ις΄ 19-31). Οι άλλοι όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος, 2 Μαΐου 2020 - 5:41 π.μ
    κ. ιατρέ Χριστοδουλίδη παλαιοημερολογίτη. Λέτε ότι δεν υπάρχει παλαιοημερολογιτισμός, πείτε μας : Νεοημερολογιτισμός υπάρχει; 

    Απάντηση
    Κάθε λέξη μέ κατάληξη -ισμός, αναφέρομαι στά πολιτικώς δρώμενα, δηλώνει πολιτιστικό ή πολιτισμικό συνακόλουθο, καί ως γνωστόν, τά δρώμενα τής πολιτικής, είτε πολιτιστικής είτε πολιτισμικής, διαρκώς μεταβάλλονται. Γνωστή ρήση «o tempora, o mores». Υπό αυτήν τήν έννοια, όποιος θέλει νά είναι καί νά λέγεται Χριστιανός, απορρίπτει καί τόν πολιτιστικό, αλλά καί τόν πολιτισμικό παγκοίνως γνωστό Χριστιανισμό. 

    Γενικότερα ο Χριστιανισμός (έστω) καί ειδικότερα η Χριστιανοσύνη, είναι έξω καί πέραν πολιτισμικών ή πολιτιστικών πολιτικών παραγώγων, τήν δέ διαχρονικότητα αυτής ουδεμία δημοκρατία (δημοκρατισμός), σοσιαλισμός, φιλελευθερισμός, κοινοβουλευτισμός καί λοιποί -ισμοί δέν μποορούν ούτε νά εκτοπίσουν ούτε νά υποκαταστήσουν ούτε νά μιμηθούν..

    Όσον αφορά, τώρα στό ερώτημα, οι νεόκοποι εισηγητές τού όρου "παλαιοημερολογητισμός" ήταν προφανώς οι τής καινοτομίας, δηλαδή τού πολιτισμικού Χριστιανισμού. Αντιθέτως, από τήν άλλη πλευρά, τήν πλευρά τών διωκωμένων, ακολουθήθηκε η ιδία μέθοδος απαντήσεως καί προέκυψε ο νεοημερολογητισμός. Ορθότερα, ίσως, θά ήταν ο όρος  "Νεορθοδοξία", τόν οποίο προτιμώ, όταν αναφέρομαι στούς καινοτόμους τού 1924 καί πολύ πρίν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή