Ανώνυμος, 2 Μαΐου 2020 - 5:41 π.μ
κ. ιατρέ Χριστοδουλίδη παλαιοημερολογίτη. Λέτε ότι δεν υπάρχει
παλαιοημερολογιτισμός, πείτε μας: Νεοημερολογιτισμός υπάρχει;
Απάντηση
Κάθε λέξη μέ κατάληξη -ισμός, αναφέρομαι στά πολιτικώς δρώμενα, δηλώνει πολιτιστικό ή πολιτισμικό συνακόλουθο, καί ως γνωστόν, τά δρώμενα τής πολιτικής, είτε πολιτιστικής είτε πολιτισμικής, διαρκώς μεταβάλλονται. Γνωστή ρήση «o tempora, o mores». Υπό αυτήν τήν έννοια, όποιος θέλει νά είναι καί νά λέγεται Χριστιανός, απορρίπτει καί τόν πολιτιστικό, αλλά καί τόν πολιτισμικό παγκοίνως γνωστό Χριστιανισμό.
-----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Γενικότερα ο Χριστιανισμός (έστω) καί ειδικότερα η Χριστιανοσύνη, είναι έξω καί πέραν πολιτισμικών ή πολιτιστικών πολιτικών παραγώγων, τήν δέ διαχρονικότητα αυτής ουδεμία δημοκρατία (δημοκρατισμός), σοσιαλισμός, φιλελευθερισμός, κοινοβουλευτισμός καί λοιποί -ισμοί δέν μποορούν ούτε νά εκτοπίσουν ούτε νά υποκαταστήσουν ούτε νά μιμηθούν..
Όσον αφορά, τώρα στό ερώτημα, οι νεόκοποι εισηγητές τού όρου "παλαιοημερολογητισμός" ήταν προφανώς οι τής καινοτομίας, δηλαδή τού πολιτισμικού Χριστιανισμού. Αντιθέτως, από τήν άλλη πλευρά, τήν πλευρά τών διωκωμένων, ακολουθήθηκε η ιδία μέθοδος απαντήσεως καί προέκυψε ο νεοημερολογητισμός. Ορθότερα, ίσως, θά ήταν ο όρος "Νεορθοδοξία", τόν οποίο προτιμώ, όταν αναφέρομαι στούς καινοτόμους τού 1924 καί πολύ πρίν.
Απάντηση
Κάθε λέξη μέ κατάληξη -ισμός, αναφέρομαι στά πολιτικώς δρώμενα, δηλώνει πολιτιστικό ή πολιτισμικό συνακόλουθο, καί ως γνωστόν, τά δρώμενα τής πολιτικής, είτε πολιτιστικής είτε πολιτισμικής, διαρκώς μεταβάλλονται. Γνωστή ρήση «o tempora, o mores». Υπό αυτήν τήν έννοια, όποιος θέλει νά είναι καί νά λέγεται Χριστιανός, απορρίπτει καί τόν πολιτιστικό, αλλά καί τόν πολιτισμικό παγκοίνως γνωστό Χριστιανισμό.
-----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Πρός τούς «σχολιαστάς» 3 Μαΐου 2020 - 2:18 π.μ., 3 Μαΐου 2020 - 2:20 π.μ., 3 Μαΐου 2020 - 2:21 π.μ.
Βλέπω ὅτι ξαναφέρατε τά «κουβαδάκια» σας μἐ τό γνωστόν αἱρετικόν περιεχόμενον εἰς αὐτήν τήν «παραλίαν», ἀφοῦ ἐπί μερικές ἡμέρες μεταδώσατε τόν ἰόν τῆς αἱρέσεως εἰς τό ἱστολόγιον «Ρωμαίϊκον Ὁδοιπορικόν»! Κάνοντας «ἀντιγραφήν καί ἐπικόλλησιν» ἀπό τό ἀπόσπασμα τοῦ αἱρετικοῦ βιβλίου τοῦ π. Ἐπιφανίου «Τά Δύο Ἄκρα», τό ὁποῖον ἐδημοσιεύθη ἐκεῖ, ἀναπαράγετε διά χιλιοστήν φοράν τό βρωμερόν δόγμας τοῦ π. Ἐπιφανίου «καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον»! Διότι αὐτό σημαίνει ἡ διδασκαλία τοῦ π. Ἐπιφανίου περί τοῦ δῆθεν δυνητικοῦ 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ καί περί τῆς «ἄχρι καιροῦ» κοινωνίας Ὀρθοδόξων καί Οἰκουμενιστῶν. Ἔτσι, τά τσιράκια τοῦ Βαρθολομαίου καί τοῦ Φραγκίσκου θά πιστώσουν τούς λογαριασμούς σας μέ μερικά ἀκόμη εὐρώ διά τίς αἱρετικές σαχλαμάρες σας.
Βλέπω ὅτι ξαναφέρατε τά «κουβαδάκια» σας μἐ τό γνωστόν αἱρετικόν περιεχόμενον εἰς αὐτήν τήν «παραλίαν», ἀφοῦ ἐπί μερικές ἡμέρες μεταδώσατε τόν ἰόν τῆς αἱρέσεως εἰς τό ἱστολόγιον «Ρωμαίϊκον Ὁδοιπορικόν»! Κάνοντας «ἀντιγραφήν καί ἐπικόλλησιν» ἀπό τό ἀπόσπασμα τοῦ αἱρετικοῦ βιβλίου τοῦ π. Ἐπιφανίου «Τά Δύο Ἄκρα», τό ὁποῖον ἐδημοσιεύθη ἐκεῖ, ἀναπαράγετε διά χιλιοστήν φοράν τό βρωμερόν δόγμας τοῦ π. Ἐπιφανίου «καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον»! Διότι αὐτό σημαίνει ἡ διδασκαλία τοῦ π. Ἐπιφανίου περί τοῦ δῆθεν δυνητικοῦ 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ καί περί τῆς «ἄχρι καιροῦ» κοινωνίας Ὀρθοδόξων καί Οἰκουμενιστῶν. Ἔτσι, τά τσιράκια τοῦ Βαρθολομαίου καί τοῦ Φραγκίσκου θά πιστώσουν τούς λογαριασμούς σας μέ μερικά ἀκόμη εὐρώ διά τίς αἱρετικές σαχλαμάρες σας.
Γενικότερα ο Χριστιανισμός (έστω) καί ειδικότερα η Χριστιανοσύνη, είναι έξω καί πέραν πολιτισμικών ή πολιτιστικών πολιτικών παραγώγων, τήν δέ διαχρονικότητα αυτής ουδεμία δημοκρατία (δημοκρατισμός), σοσιαλισμός, φιλελευθερισμός, κοινοβουλευτισμός καί λοιποί -ισμοί δέν μποορούν ούτε νά εκτοπίσουν ούτε νά υποκαταστήσουν ούτε νά μιμηθούν..
Όσον αφορά, τώρα στό ερώτημα, οι νεόκοποι εισηγητές τού όρου "παλαιοημερολογητισμός" ήταν προφανώς οι τής καινοτομίας, δηλαδή τού πολιτισμικού Χριστιανισμού. Αντιθέτως, από τήν άλλη πλευρά, τήν πλευρά τών διωκωμένων, ακολουθήθηκε η ιδία μέθοδος απαντήσεως καί προέκυψε ο νεοημερολογητισμός. Ορθότερα, ίσως, θά ήταν ο όρος "Νεορθοδοξία", τόν οποίο προτιμώ, όταν αναφέρομαι στούς καινοτόμους τού 1924 καί πολύ πρίν.
Πρός τούς «σχολιαστάς» 3 Μαΐου 2020 - 2:18 π.μ., 3 Μαΐου 2020 - 2:20 π.μ., 3 Μαΐου 2020 - 2:21 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω ὅτι ξαναφέρατε τά «κουβαδάκια» σας μἐ τό γνωστόν αἱρετικόν περιεχόμενον εἰς αὐτήν τήν «παραλίαν», ἀφοῦ ἐπί μερικές ἡμέρες μεταδώσατε τόν ἰόν τῆς αἱρέσεως εἰς τό ἱστολόγιον «Ρωμαίϊκον Ὁδοιπορικόν»! Κάνοντας «ἀντιγραφήν καί ἐπικόλλησιν» ἀπό τό ἀπόσπασμα τοῦ αἱρετικοῦ βιβλίου τοῦ π. Ἐπιφανίου «Τά Δύο Ἄκρα», τό ὁποῖον ἐδημοσιεύθη ἐκεῖ, ἀναπαράγετε διά χιλιοστήν φοράν τό βρωμερόν δόγμας τοῦ π. Ἐπιφανίου «καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον»! Διότι αὐτό σημαίνει ἡ διδασκαλία τοῦ π. Ἐπιφανίου περί τοῦ δῆθεν δυνητικοῦ 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ καί περί τῆς «ἄχρι καιροῦ» κοινωνίας Ὀρθοδόξων καί Οἰκουμενιστῶν. Ἔτσι, τά τσιράκια τοῦ Βαρθολομαίου καί τοῦ Φραγκίσκου θά πιστώσουν τούς λογαριασμούς σας μέ μερικά ἀκόμη εὐρώ διά τίς αἱρετικές σαχλαμάρες σας.
Πρός
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος 3 Μαΐου 2020 - 2:18 π.μ.
«... κανεὶς βεβαίως δὲν θεωρεῖ καλὸ πράγμα τὴν ὕπαρξη δύο ἡμερολογίων στὸ χῶρο τῆς ἀνὰ τὴν Οἰκουμένη Ὀρθοδόξου καθολικῆς Ἐκκλησίας. Κακῶς, κάκιστα ἔγινε ἡ ἀλλαγὴ τοῦ Ἡμερολογίου. Ἀλλὰ ...».
Από τήν γραφή ενός "αγίου", θεός νά τόν κάνει!
Αλλά, εμείς, συμπληρώνω τόν "άγιο" (θεός νά τόν κάνει) αθετούμε τήν Παράδοση (συμπληρώνω, πάλι, είναι ισόκυρη τής Αγίας Γραφής !), αλλά εμείς, συνεχίζω, αλλάζουμε τό ημερολόγιο, επειδή δέν είναι δογματικό θέμα - δικό μου καί δικό του αυτό.
Λοιπόν, ούτε δογματικό θέμα είναι η Αγία Γραφή ούτε η Ιερή Παράδοση, βάσει τών οποίων συντάχθηκαν Δόγμα καί Κανόνες. Τούτο, κατά συμπερασματική κρίση τών γραφέντων υπό ενός "αγίου", θεός νά τόν κάνει.
«17 Τοῦ λοιποῦ κόπους μοι μηδεὶς παρεχέτω ( ... ) 18 Ἡ χάρις τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ μετὰ τοῦ πνεύματος ὑμῶν, ἀδελφοί· ἀμήν.» (Γλ. ς΄)