Ἡ ἀνωτέρω
Σύνοδος τῆς Ἱερείας συνεκλήθη ὡς Οἰκουμενική! Θεωρητικῶς, ἐκφράστηκε μέ αὐτήν
"Συνοδικῶς" ἡ τότε, θά λέγαμε μέ σημερινούς ὅρους, ἐπίσημη "Ἐκκλησία"! Καί
ὅμως, ἡ συνείδηση τῶν ὀρθοδόξων τήν ἀπέρριψε, τή θεώρησε ληστρική, ἡ
δέ συγκληθεῖσα μετά ἀπό κάποιες δεκαετίες Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος τήν
χαρακτηρίζει «Καϊαφικόν συνέδριον» καί τήν ἀναθεματίζει
μέ τή χαρακτηριστική φράση «τῷ φρυαξαμένῳ συνεδρίῳ κατά τῶν σεπτῶν εἰκόνων,
ἀνάθεμα γ΄(τρίς)»!
Ἐδῶ πρέπει νά
σημειώσουμε καί ὑπογραμμίσουμε κάτι πού μᾶς διδάσκει ἡ διαχρονική πράξη καί ἡ ἱστορία
τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ ἀπομάκρυνση
ἀπό τήν αἵρεση (καί τό σχίσμα), δηλαδή ἡ διακοπή κοινωνίας μέ τούς φορεῖς της καί τούς κοινωνικούς πρός αὐτούς καί, ἀσφαλῶς, ἡ θεώρηση καί ἀπόρριψή της ὡς
τέτοιας, ἀπό τούς εὐσεβεῖς
κληρικούς, μοναχούς καί λαϊκούς, δέν προϋποθέτει ἀπαραιτήτως τή Συνοδική καταδίκη
της, ὅπως ἀθεολογήτως
καί αὐθαιρέτως ὑποστηρίζουν, σκοπίμως ἤ ἐκ πλάνης, πολλοί στίς ἡμέρες μας.
Πρόκειται γιά ἕνα
πολύ καίριο σημεῖο, τό ὁποῖο ἀτυχῶς δέν ἐννοοῦν νά ἀντιληφθοῦν οὔτε οἱ
λεγόμενοι ἀντιοικουμενιστές, οὔτε καί κάποιοι ἀκόλουθοι τοῦ λεγομένου παλαιοῦ ἡμερολογίου.
Γι' αὐτό καί συχνά ἐπιτίθενται
στήν Ἐκκλησία μας, ἡ ὁποία ἐμμένει νά διακηρύττει, ἀκολουθοῦσα τήν Παράδοση καί διαχρονική
πράξη τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας, ὅτι ἡ αἵρεση
εἶναι ἐκείνη πού καθιστᾶ κάποιον αἱρετικό καί ὄχι ἡ Συνοδική κατάγνωση τῆς αἱρέσεως
καί καταδίκη τοῦ αἱρετικοῦ, ἡ ὁποία συνήθως καθυστερεῖ, ἀκόμη καί αἰῶνες.
https://epistrofi-sotiria.blogspot.com/
-----------------------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
«Ἡ αἵρεση εἶναι ἐκείνη πού καθιστᾶ κάποιον αἱρετικό καί ὄχι ἡ Συνοδική κατάγνωση τῆς αἱρέσεως καί καταδίκη τοῦ αἱρετικοῦ».
Σχόλιον: Αὐτό εἶναι γνωστόν εἰς ὅλους, ὁπότε νομίζω ὅτι ὁ λόγος πού ἐπαναλαμβάνεται ἐδῶ, καί μάλιστα ἐμφατικῶς, εἶναι νά ὑποστηριχθῇ καί πάλιν ἡ γνωστή πλάνη περί τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», «ἀκύρων μυστηρίων» κ.λπ., μέ τόν ρόλον τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου, ἄν καί ὅποτε αὐτή συγκληθῇ, νά περιορίζεται μόνον εἰς τήν διαπίστωσιν τῆς αἱρέσεως. Κατά τά τελευταῖα 7-8 χρόνια, ἔχουμε, νομίζω, ἐξαντλήσει τό θέμα εἰς διάφορα ἱστολόγια («ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», "SCRIPTA--MANENT" καί «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ»), ἄρα δέν προτίθεμαι νά ἐπανέλθω, ἀλλ' οὔτε δύναμαι ν' ἀντιπαρέλθω ἀδιαμαρτυρήτως τήν ἐκ νέου προσπάθειαν ἐπιβολῆς αὐτῆς τῆς Ματθαιϊκῆς πλάνης, ἡ ὁποία εἶναι ἡ κυρία αἰτία διά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος τῶν πιστῶν τοῦ Πατρώου Ἑορτολογίου, χωρίς νά ὑπάρχῃ καμμία ἀπολύτως ἀνάγκη ν' ἀποφανθοῦν οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν αἵρεσιν γιά τό ἄν οἱ κοινωνοῦνες μέ τόν Οἰκουμενισμόν ἔχουν ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια, κάτι πού ὄχι μόνον δέν εἶχαν καμίαν ἀνάγκην νά τό πράξουν, ἀλλά δέν εἶχαν κἄν ἁρμοδιότητα. Ὅσοι γνωρίζουν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν καί ν' ἀγωνισθοῦν διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἁρμοδία ν' ἀποφανθῆ καί νά καθαιρέσῃ τούς αἱρετικούς. Μέχρι τότε, οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς κολάζονται, ἐνῷ οἱ ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντες (ὁ Θεός γνωρίζει τήν «γνῶσιν» καί τήν «ἄγνοιαν» τοῦ καθενός), σώζονται. Σημειωτέον δέ ὅτι αἵρεσις δέν εἶναι μόνον ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλά καί τά ΘΝΠ, ὁ Σεργιανισμός, ὁ Νομικός Οἰκουμενισμός, οἱ νεώτερες ἐκδοχές τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, ἡ διαστροφή τῆς Ἱερᾶς Ἁποκαλύψεως, ὁ Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014, τήν κατ' οὐσίαν ἄρνησιν τοῦ ἱεροῦ δικαιώματος τῆς ἀποτειχίσεως κ.ἄ., πού δυστυχῶς κηρύσσουν σήμερον ἀναφανδόν κάποιοι «ζηλωταί» καί «ὁμολογηταί», οἱ ὁποῖοι, ἀντί νά διδαχθοῦν ἀπό τά λάθη των, νά ἔχουν αὐτομεμψίαν καί νά εἶναι σεμνοί, ἔχουν ἐξειδικευθῆ εἰς τό νά ἀντιφάσκουν σχεδόν σέ ὅλα ὅσα λέγουν καί κάμνουν καί βεβαίως στό νά ἀναθεματίζουν ὅλους τούς ἄλλους!
---------------------------------------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε... Δημήτριος Χατζηνικολάου :
Ὅσοι γνωρίζουν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν καί ν' ἀγωνισθοῦν διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἁρμοδία ν' ἀποφανθῆ καί νά καθαιρέσῃ τούς αἱρετικούς. (...) Σημειωτέον δέ ὅτι αἵρεσις δέν εἶναι μόνον ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλά καί τά ΘΝΠ, ὁ Σεργιανισμός, ὁ Νομικός Οἰκουμενισμός, (...) ὁ Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014, τήν κατ' οὐσίαν ἄρνησιν τοῦ ἱεροῦ δικαιώματος τῆς ἀποτειχίσεως κ.ἄ.,
Σχόλιο Κυπριανός Χ :
Η Σύνοδος πιστοποιεί τήν αλήθεια, τήν οποία εκφράζει μέρος τού εκκλησιαστικού σώματος, καί αφαιρεί τό ψεύδος (: αληθοφάνεια ή ψευδαλήθεια, κυρίως όμως ξένον σώμα) από τούς πιστούς εκείνους που πρόσκεινται σέ αυτό καί αυτά.
Τώρα, τό πώς συνδέεται ετούτο «... αλλά καί τά Θ(ρησκευτικά) Ν(ομικά) Π(ρόσωπα)» μέ τό «... Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014» είναι κάτι που δέν τό καταλαβαίνω, νοουμένου γενικότερα :
1. Ότι «1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω· οὐ γάρ ἐστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν· 2 ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρίμα λήψονται.»(Ρμ. ιγ΄) καί ειδικότερα,
2. Ότι δέν τίθεται πρόκριμα α) η προσκήνυση τού Καίσαρα, β) η απαλοιφή τής προμετωπίδας τού Συντάγματος γ) η ισονομία καί κυρίως δ) η κατ΄αντιστοιχίαν τού δημοκρατικού πολιτεύματος υπερέχουσα αρχή τής πλειοψηφίας, όπου η πλειοψηφία κυβερνά καί η μειοψηφία ελέγχει.
Άν οι θρησκευτικά Ορθόδοξοι Χριστιανοί (κακώς ΘΝΠ) αποτελούν μειοψηφία, οφείλει η πλειοψηφία νά τό εξακριβώσει ενεργώντας Δημοψήφισμα καί διευκρινίζοντας τί εννοεί μέ τόν όρο "νομικό πρόσωπο" φύσεως θρησκευτικής. Τά Πολιτικά Νομικά Πρόσωπα (ΠΝΠ) τί φύσεως είναι ; Πλειοψηφούν ή μειοψηφούν ;
---------------------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Unknown είπε...
Άρα ο κ.Κυπριανός ακολουθεί μια καινοτομία που είναι χειρότερη από τον Οικουμενισμό!
13 Μαρτίου 2020 - 5:30 μ.μ.
Απάντηση
Ο Κυπριανός πιστεύει αυτά τά οποία «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἑβράβευσεν, ...»
Μάς φόρτωσαν τήν καινοτομία κι εμείς πέσαμε στήν παγίδα τους. Γνώριζαν ότι θά γίνουμε κομμάτια : έγκυρα ή άκυρα Μυστήρια, δυνάμει ή ενεργεία, αίρεση ή σχίσμα, εγκυρες ή άκυρες χιροτονίες ιερέων καί τώρα θρησκευτικά ή πολιτικά νομικά πρόσωπα. Έπεται συνέχεια, ενώ αγνοείται τό βασικότερο καί ουσιωδέστερο : Η αλλαγή τού εκκλησιαστικού χρόνου. Χρόνου τόν οποίον αγίασαν οι πατέρες της Εκκλησία, δόθηκαν τά Δόγματα Πίστεως καί τόσα άλλα, ότι «ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο καί όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο». Άν παύσουν νά υπάρχουν άγιοι, τότε αρχίζει η "φαγωμάρα" καί γινόμαστε καθώς έχουμε γίνει.
Δέν χρειάζεται νά γράψω τίποτα περισσότερο : «19 ἐκ πολυλογίας οὐκ ἐκφεύξῃ ἁμαρτίαν, φειδόμενος δὲ χειλέων νοήμων ἔσῃ.» (Παροιμίαι, κεφ. 10)
Η επηρμένη παπική οφρύς αγιάσθηκε (θεέ μου συγχώρα) ευρούσα 13 ελλείπουσες ημέρες. Μάς τίς έκρυψεν ο άγιος Θεός, γιά νά τίς βρεί ο Πάπας, παρότι μέ ακρίβειαν μαθηματικήν δέν εξακριβώνεται ούτε η πρώτη ανατολή τού Ηλίου ούτε η Θεία Γέννησις ούτε η Σταύρωσις τού Κυρίου.
-----------------------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Σχόλιον: Αὐτό εἶναι γνωστόν εἰς ὅλους, ὁπότε νομίζω ὅτι ὁ λόγος πού ἐπαναλαμβάνεται ἐδῶ, καί μάλιστα ἐμφατικῶς, εἶναι νά ὑποστηριχθῇ καί πάλιν ἡ γνωστή πλάνη περί τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», «ἀκύρων μυστηρίων» κ.λπ., μέ τόν ρόλον τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου, ἄν καί ὅποτε αὐτή συγκληθῇ, νά περιορίζεται μόνον εἰς τήν διαπίστωσιν τῆς αἱρέσεως. Κατά τά τελευταῖα 7-8 χρόνια, ἔχουμε, νομίζω, ἐξαντλήσει τό θέμα εἰς διάφορα ἱστολόγια («ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», "SCRIPTA--MANENT" καί «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ»), ἄρα δέν προτίθεμαι νά ἐπανέλθω, ἀλλ' οὔτε δύναμαι ν' ἀντιπαρέλθω ἀδιαμαρτυρήτως τήν ἐκ νέου προσπάθειαν ἐπιβολῆς αὐτῆς τῆς Ματθαιϊκῆς πλάνης, ἡ ὁποία εἶναι ἡ κυρία αἰτία διά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος τῶν πιστῶν τοῦ Πατρώου Ἑορτολογίου, χωρίς νά ὑπάρχῃ καμμία ἀπολύτως ἀνάγκη ν' ἀποφανθοῦν οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν αἵρεσιν γιά τό ἄν οἱ κοινωνοῦνες μέ τόν Οἰκουμενισμόν ἔχουν ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια, κάτι πού ὄχι μόνον δέν εἶχαν καμίαν ἀνάγκην νά τό πράξουν, ἀλλά δέν εἶχαν κἄν ἁρμοδιότητα. Ὅσοι γνωρίζουν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν καί ν' ἀγωνισθοῦν διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἁρμοδία ν' ἀποφανθῆ καί νά καθαιρέσῃ τούς αἱρετικούς. Μέχρι τότε, οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς κολάζονται, ἐνῷ οἱ ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντες (ὁ Θεός γνωρίζει τήν «γνῶσιν» καί τήν «ἄγνοιαν» τοῦ καθενός), σώζονται. Σημειωτέον δέ ὅτι αἵρεσις δέν εἶναι μόνον ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλά καί τά ΘΝΠ, ὁ Σεργιανισμός, ὁ Νομικός Οἰκουμενισμός, οἱ νεώτερες ἐκδοχές τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, ἡ διαστροφή τῆς Ἱερᾶς Ἁποκαλύψεως, ὁ Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014, τήν κατ' οὐσίαν ἄρνησιν τοῦ ἱεροῦ δικαιώματος τῆς ἀποτειχίσεως κ.ἄ., πού δυστυχῶς κηρύσσουν σήμερον ἀναφανδόν κάποιοι «ζηλωταί» καί «ὁμολογηταί», οἱ ὁποῖοι, ἀντί νά διδαχθοῦν ἀπό τά λάθη των, νά ἔχουν αὐτομεμψίαν καί νά εἶναι σεμνοί, ἔχουν ἐξειδικευθῆ εἰς τό νά ἀντιφάσκουν σχεδόν σέ ὅλα ὅσα λέγουν καί κάμνουν καί βεβαίως στό νά ἀναθεματίζουν ὅλους τούς ἄλλους!
---------------------------------------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Ὅσοι γνωρίζουν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν καί ν' ἀγωνισθοῦν διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἁρμοδία ν' ἀποφανθῆ καί νά καθαιρέσῃ τούς αἱρετικούς. (...) Σημειωτέον δέ ὅτι αἵρεσις δέν εἶναι μόνον ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλά καί τά ΘΝΠ, ὁ Σεργιανισμός, ὁ Νομικός Οἰκουμενισμός, (...) ὁ Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014, τήν κατ' οὐσίαν ἄρνησιν τοῦ ἱεροῦ δικαιώματος τῆς ἀποτειχίσεως κ.ἄ.,
Σχόλιο Κυπριανός Χ :
Η Σύνοδος πιστοποιεί τήν αλήθεια, τήν οποία εκφράζει μέρος τού εκκλησιαστικού σώματος, καί αφαιρεί τό ψεύδος (: αληθοφάνεια ή ψευδαλήθεια, κυρίως όμως ξένον σώμα) από τούς πιστούς εκείνους που πρόσκεινται σέ αυτό καί αυτά.
Τώρα, τό πώς συνδέεται ετούτο «... αλλά καί τά Θ(ρησκευτικά) Ν(ομικά) Π(ρόσωπα)» μέ τό «... Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014» είναι κάτι που δέν τό καταλαβαίνω, νοουμένου γενικότερα :
1. Ότι «1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω· οὐ γάρ ἐστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν· 2 ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρίμα λήψονται.»(Ρμ. ιγ΄) καί ειδικότερα,
2. Ότι δέν τίθεται πρόκριμα α) η προσκήνυση τού Καίσαρα, β) η απαλοιφή τής προμετωπίδας τού Συντάγματος γ) η ισονομία καί κυρίως δ) η κατ΄αντιστοιχίαν τού δημοκρατικού πολιτεύματος υπερέχουσα αρχή τής πλειοψηφίας, όπου η πλειοψηφία κυβερνά καί η μειοψηφία ελέγχει.
Άν οι θρησκευτικά Ορθόδοξοι Χριστιανοί (κακώς ΘΝΠ) αποτελούν μειοψηφία, οφείλει η πλειοψηφία νά τό εξακριβώσει ενεργώντας Δημοψήφισμα καί διευκρινίζοντας τί εννοεί μέ τόν όρο "νομικό πρόσωπο" φύσεως θρησκευτικής. Τά Πολιτικά Νομικά Πρόσωπα (ΠΝΠ) τί φύσεως είναι ; Πλειοψηφούν ή μειοψηφούν ;
---------------------------------------
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Άρα ο κ.Κυπριανός ακολουθεί μια καινοτομία που είναι χειρότερη από τον Οικουμενισμό!
13 Μαρτίου 2020 - 5:30 μ.μ.
Απάντηση
Ο Κυπριανός πιστεύει αυτά τά οποία «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἑβράβευσεν, ...»
Μάς φόρτωσαν τήν καινοτομία κι εμείς πέσαμε στήν παγίδα τους. Γνώριζαν ότι θά γίνουμε κομμάτια : έγκυρα ή άκυρα Μυστήρια, δυνάμει ή ενεργεία, αίρεση ή σχίσμα, εγκυρες ή άκυρες χιροτονίες ιερέων καί τώρα θρησκευτικά ή πολιτικά νομικά πρόσωπα. Έπεται συνέχεια, ενώ αγνοείται τό βασικότερο καί ουσιωδέστερο : Η αλλαγή τού εκκλησιαστικού χρόνου. Χρόνου τόν οποίον αγίασαν οι πατέρες της Εκκλησία, δόθηκαν τά Δόγματα Πίστεως καί τόσα άλλα, ότι «ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο καί όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο». Άν παύσουν νά υπάρχουν άγιοι, τότε αρχίζει η "φαγωμάρα" καί γινόμαστε καθώς έχουμε γίνει.
Δέν χρειάζεται νά γράψω τίποτα περισσότερο : «19 ἐκ πολυλογίας οὐκ ἐκφεύξῃ ἁμαρτίαν, φειδόμενος δὲ χειλέων νοήμων ἔσῃ.» (Παροιμίαι, κεφ. 10)
Η επηρμένη παπική οφρύς αγιάσθηκε (θεέ μου συγχώρα) ευρούσα 13 ελλείπουσες ημέρες. Μάς τίς έκρυψεν ο άγιος Θεός, γιά νά τίς βρεί ο Πάπας, παρότι μέ ακρίβειαν μαθηματικήν δέν εξακριβώνεται ούτε η πρώτη ανατολή τού Ηλίου ούτε η Θεία Γέννησις ούτε η Σταύρωσις τού Κυρίου.
Το Πανάγιο Πνεύμα η Μία Αλήθεια, ξεσηκώνει τις αιρέσεις και διαχωρίζει τούς αιρετικούς, ήτοι την Μία Αγία Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ἡ αἵρεση εἶναι ἐκείνη πού καθιστᾶ κάποιον αἱρετικό καί ὄχι ἡ Συνοδική κατάγνωση τῆς αἱρέσεως καί καταδίκη τοῦ αἱρετικοῦ».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχόλιον: Αὐτό εἶναι γνωστόν εἰς ὅλους, ὁπότε νομίζω ὅτι ὁ λόγος πού ἐπαναλαμβάνεται ἐδῶ, καί μάλιστα ἐμφατικῶς, εἶναι νά ὑποστηριχθῇ καί πάλιν ἡ γνωστή πλάνη περί τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς Χάριτος», «ἀκύρων μυστηρίων» κ.λπ., μέ τόν ρόλον τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου, ἄν καί ὅποτε αὐτή συγκληθῇ, νά περιορίζεται μόνον εἰς τήν διαπίστωσιν τῆς αἱρέσεως. Κατά τά τελευταῖα 7-8 χρόνια, ἔχουμε, νομίζω, ἐξαντλήσει τό θέμα εἰς διάφορα ἱστολόγια («ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ», «ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», "SCRIPTA--MANENT" καί «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ»), ἄρα δέν προτίθεμαι νά ἐπανέλθω, ἀλλ' οὔτε δύναμαι ν' ἀντιπαρέλθω ἀδιαμαρτυρήτως τήν ἐκ νέου προσπάθειαν ἐπιβολῆς αὐτῆς τῆς Ματθαιϊκῆς πλάνης, ἡ ὁποία εἶναι ἡ κυρία αἰτία διά τήν καταστροφήν τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος τῶν πιστῶν τοῦ Πατρώου Ἑορτολογίου, χωρίς νά ὑπάρχῃ καμμία ἀπολύτως ἀνάγκη ν' ἀποφανθοῦν οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν αἵρεσιν γιά τό ἄν οἱ κοινωνοῦνες μέ τόν Οἰκουμενισμόν ἔχουν ἔγκυρα ἤ ἄκυρα μυστήρια, κάτι πού ὄχι μόνον δέν εἶχαν καμίαν ἀνάγκην νά τό πράξουν, ἀλλά δέν εἶχαν κἄν ἁρμοδιότητα. Ὅσοι γνωρίζουν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν καί ν' ἀγωνισθοῦν διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἁρμοδία ν' ἀποφανθῆ καί νά καθαιρέσῃ τούς αἱρετικούς. Μέχρι τότε, οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς κολάζονται, ἐνῷ οἱ ἐν ἀγνοίᾳ κοινωνοῦντες (ὁ Θεός γνωρίζει τήν «γνῶσιν» καί τήν «ἄγνοιαν» τοῦ καθενός), σώζονται. Σημειωτέον δέ ὅτι αἵρεσις δέν εἶναι μόνον ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλά καί τά ΘΝΠ, ὁ Σεργιανισμός, ὁ Νομικός Οἰκουμενισμός, οἱ νεώτερες ἐκδοχές τοῦ παπικοῦ ἀλαθήτου, ἡ διαστροφή τῆς Ἱερᾶς Ἁποκαλύψεως, ὁ Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014, τήν κατ' οὐσίαν ἄρνησιν τοῦ ἱεροῦ δικαιώματος τῆς ἀποτειχίσεως κ.ἄ., πού δυστυχῶς κηρύσσουν σήμερον ἀναφανδόν κάποιοι «ζηλωταί» καί «ὁμολογηταί», οἱ ὁποῖοι, ἀντί νά διδαχθοῦν ἀπό τά λάθη των, νά ἔχουν αὐτομεμψίαν καί νά εἶναι σεμνοί, ἔχουν ἐξειδικευθῆ εἰς τό νά ἀντιφάσκουν σχεδόν σέ ὅλα ὅσα λέγουν καί κάμνουν καί βεβαίως στό νά ἀναθεματίζουν ὅλους τούς ἄλλους!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτριος Χατζηνικολάου :
ΑπάντησηΔιαγραφήὍσοι γνωρίζουν ὅτι κηρύσσεται αἵρεσις ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν καί ν' ἀγωνισθοῦν διά τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία εἶναι ἡ μόνη ἁρμοδία ν' ἀποφανθῆ καί νά καθαιρέσῃ τούς αἱρετικούς. (...) Σημειωτέον δέ ὅτι αἵρεσις δέν εἶναι μόνον ὁ Οἰκουμενισμός, ἀλλά καί τά ΘΝΠ, ὁ Σεργιανισμός, ὁ Νομικός Οἰκουμενισμός, (...) ὁ Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014, τήν κατ' οὐσίαν ἄρνησιν τοῦ ἱεροῦ δικαιώματος τῆς ἀποτειχίσεως κ.ἄ.,
Σχόλιο Κυπριανός Χ :
Η Σύνοδος πιστοποιεί τήν αλήθεια, τήν οποία εκφράζει μέρος τού εκκλησιαστικού σώματος, καί αφαιρεί τό ψεύδος (: αληθοφάνεια ή ψευδαλήθεια, κυρίως όμως ξένον σώμα) από τούς πιστούς εκείνους που πρόσκεινται σέ αυτό καί αυτά.
Τώρα, τό πώς συνδέεται ετούτο «... αλλά καί τά Θ(ρησκευτικά) Ν(ομικά) Π(ρόσωπα)» μέ τό «... Ἀνθρωπομορφισμός, ἡ ἔμμεσος, πλήν σαφής, ἄρνησις ὀρθοδόξου πίστεως, τήν ὁποίαν συνεπάγεται ἡ ὑπαγωγή στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014» είναι κάτι που δέν τό καταλαβαίνω, νοουμένου γενικότερα :
1. Ότι «1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω· οὐ γάρ ἐστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν· 2 ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρίμα λήψονται.»(Ρμ. ιγ΄) καί ειδικότερα,
2. Ότι δέν τίθεται πρόκριμα α) η προσκήνυση τού Καίσαρα, β) η απαλοιφή τής προμετωπίδας τού Συντάγματος γ) η ισονομία καί κυρίως δ) η κατ΄αντιστοιχίαν τού δημοκρατικού πολιτεύματος υπερέχουσα αρχή τής πλειοψηφίας, όπου η πλειοψηφία κυβερνά καί η μειοψηφία ελέγχει.
Άν οι θρησκευτικά Ορθόδοξοι Χριστιανοί (κακώς ΘΝΠ) αποτελούν μειοψηφία, οφείλει η πλειοψηφία νά τό εξακριβώσει ενεργώντας Δημοψήφισμα καί διευκρινίζοντας τί εννοεί μέ τόν όρο "νομικό πρόσωπο" φύσεως θρησκευτικής. Τά Πολιτικά Νομικά Πρόσωπα (ΠΝΠ) τί φύσεως είναι ; Πλειοψηφούν ή μειοψηφούν ;
Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ, ἀπό τήν ἀνάγνωσιν αὐτῆς τῆς ἀναρτήσεως, τήν ὁποίαν νομίζω ὅτι ἔχω ξαναδιαβάσει καί τῆς ὁποίας ὁ συγγραφεύς νομίζω ὅτι εἶναι γνωστός παράγων τῆς Συνόδου τοῦ κ. Καλλινίκου, ἐσχημάτισα τήν ἐντύπωσιν ὅτι ἐπαναφέρει τό πολυζητημένον θέμα τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας Χάριτος» καί τῶν «ἀκύρων μυστηρίων τῶν Ν/Ητῶν». Γι' αὐτό τοῦ ὑπενθυμίζω ὅτι καλόν θά ἦτο νά φροντίσῃ πρῶτον τά του οἴκου του. Ἄν τό κείμενον δέν ἐγράφη μέ αὐτήν τήν πρόθεσιν, τότε ὄντως αὐτά πού γράφω εἶναι ἄσχετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ, Δημήτριε, γιά τήν απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήνοντας τά, δι΄ εμέ, δετρερεύοντα (αυτόματη απώλεια Χάριτος καί άκυρα Μυστήρια) τό πρωτεύον είναι η εκ μέρους Συνόδου καταδίκη τής Καινοτομίας τού 1924. Τά δύο άλλα ζητήματα, ίσως είναι καί περισσότερα, θά τά διαπραγματευτεί Σύνοδος οψέποτε γίνει. Προέχει, καί πάλι, η καταδίκη τής μεταβολής τού θρησκευτικού/εκκλησιαστικού χρόνου, επειδή εξ αυτής προέκυψαν πλείστα όσα άλλα ζητήματα, μέ τελευταίο τό ΘΝΠ καί ΠΝΠ, ήτοι τών θρησκευτικών καί τών πολιτικών (απρόσωπων) προσώπων, φύσεως χψω Νομικής. Η Θρησκεία έχει τούς δικούς της Νόμους, η Πολιτεία τούς δικούς της, προβλεπομένου όμως ενός Συντάγματος, που προτάσσει «Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος». Η Πολιτεία αυτό επιδιώκει νά καταργήσει, τό Όνομα, καί τό πλαγιοβάλλει μέ διαρκώς νέα Νομοθετήματα, πάντοτε, σύμφωνα μέ τίς ανάγκες τής ψήφου.
Ηρθε πριν λιγες μέρες στην σύνοδο ΓΟΧ Καλλινίκου Γεωργιανός αρχιμανδρίτης από το πατριαρχείο της Γεωργίας. Πριν 4 μέρες βαπτίστηκε στο μοναστήρι του Καλλινίκου ( είμαι αυτόπτης μάρτυρας ) προχθές χειροτονήθηκε διάκος και απόψε χειροτονείται Ιερέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ είδηση όμως αλλού είναι
Που και ποιος τον χειροτόνησε;;
απάντηση
Οι κυπριανίτες στο μοναστήρι της φυλής
και τωρα το πολυθρύλητο ερώτημα
Οι γοχ βαπτιζουν τους Σλάβους ιερείς λογω ραντίσματος και τους ξαναχειροτονουν ( και οι λαικοι το ιδιο)
ενώ τους Ν/γίτες ραντισμένους ιερεις που εχουν επιπλέον σχίσμα στον σβερκο τους τους δεχονται με μια ευχή....και ο νοων νοειτω
υσ
πόσες φορές σας τα έχω γράψει στο παρελθόν για τα αδιέξοδα που οι ιδιοι οι γοχ δημιουργούν;;
υσ 2
ουτε εγω επανέρχομαι σε περαιτέρω διαλογο ειδικα με ενώνυμους γιατι τα εχω γραψει χιλιαδες φορες στα ιστολογια που ανεφερε ο Δημητρης
π Γρηγόριος Ζιωγος
Δεν κατάλαβα ποία είναι η θέση του π Γρηγορίου Ζιώγου!
ΔιαγραφήΠαρακαλώ να απαντήσει στις ερωτήσεις μας.
α) Υπάρχει αυτόματη απώλεια της Θείας Χάρης ή όχι(το ΟΧΙ το λέει ο κ.Χατζηνικολάου και αρκετοί γοχ σχολιογράφοι);
β) Έχουν έγκυρα Μυστήρια(και Ιερωσύνη)οι κληρικοί που αποτειχίστηκαν,αλλά κολουθούν την "αίρεση" του Νέου Ημερολογίου(π.χ. Πατήρ Τρικαμηνάς,Πατήρ Τζούρας,Πατήρ Ζήσης);;
γ) Ποίες παρατάξεις("Σύνοδοι") των γοχ έχουν έγκυρα Μυστήρια;;;
Ἀγαπητέ μου Κυπριανέ, τό θέμα τῆς ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΟΥΣ ὑπαγωγῆς τῆς Συνόδου τοῦ κ. Καλλινίκου εἰς τόν νόμον 4301/14 εἶναι πολύ σοβαρώτερον τῆς ἀλλαγῆς τοῦ Ἑορτολογίου, ἴσως εἶναι χειρότερον καί ἀπό αὐτόν τοῦτον τόν Οἰκουμενισμόν!!! Ἔχω γράψει πολλά περί αὐτοῦ.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΔιαγραφήΆρα ο κ.Κυπριανός ακολουθεί μια καινοτομία που είναι χειρότερη από τον Οικουμενισμό!
5.23
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον πιστεύεις ότι από τον οικουμενισμό βγαίνεις με άσπιλη ιερωσύνη εγω τι να σου πω;;
Στο διαταυτα τα ατελείωτα σχίσματα γοχ δεν ειναι εκκλησίες κι αυτό το παραδέχονται πρωτοι οι γοχ [Καλλινικου και ματθαιικοι ] καθως ξαναχειροτονουν οποιον ιερεα προσέρχεται από άλλη συνοδο. Στην καλύτερη κανουν χειροθεσία [ὴ χειροθεσία είναι χειροτονία εξπρες για την ευκολία της ολης υπόθεσης ένθεν κακείθεν...αλλα η ουσια μενει ]
περι γοχ γενικοτερα ισχυει το
Ανακατεμένος ο ερχόμενος...
Αν κατάλαβα καλά,π.Γ.Ζ.,οι απαντήσεις ήταν αυτές :
Διαγραφήα) Δεν ξέρω(θα ερευνήσω την Αγία Γραφή,τους Ι.Κανόνες και τους Αγίους Πατέρες και θα σας πω)!
β) ΟΧΙ δεν έχουν έγκυρα Μυστήρια αυτοί οι κληρικοί-λαϊκοί!!
γ) Καμία,όλες είναι ψευδοεκκλησίες!!!
Κατάλαβα καλά π.Γρηγόριε;
το προηγουμενο σχολιο 6.07 είναι δικο μου
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. Γρηγοριος Ζιωγος
Για τα οικουμενιστικα πατριαρχεία πιστευω ότι δεν εχουν εγκυρα μυστηρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τις ατελειωτες παρατάξεις γοχ το ιδιο
Οι 2 κυριες παρατάξεις γοχ καλλινικου και ματθαιικων δεν αναγνωριζουν η μια την άλλη και αναμυρωνουν και ξαναχειροτονουν η εστω χειροθετουν
αρα κι εδώ το ιδιο - ακυρα μυστηρια
Δεν με ενδιαφερουν πλεον τα αδιέξοδα γοχ που τα δημιουργησαν πονηροί και ολιγοπιστοι καταστεφοντας τον αγωνα.
π Γρηγοριος
Ευχαριστώ π.Γρηγόριε για τις απαντήσεις.
ΔιαγραφήΘα ήθελα να κάνω δυο ακόμα ερωτήσεις.
α) Κάνει λάθος ο κ.Χατζηνικολάου που δεν πιστεύει στην αυτόματη απώλεια Χάριτος των αιρετικών και ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ;
β) Έχει Ιεροσύνη ο Πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς ή είναι εκτός Εκκλησίας,λόγω του ότι πολεμάει τον Παλαιοημερολογιτισμό και γιατί ακολουθεί και τα δύο ημερολόγια;;
Δεν υπάρχει αυτόματη απώλεια χάριτος. Αυτα τα ξερουν Και στο δημοτικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Οικουμενισμός ομως δεν υπάγεται σε αυτη την κατηγορία.
Ο αλφα και ο δεινα αποτειχισμενος απο το νεο εφόσον δεν πιστεύει τους γοχ ο Θεός ενεργεί λογω της ομολογιας του για την σωτηρια των προβάτων.
Οπως γινοταν πάντοτε παντου και παντα.
Βλ.οικουμενικες συνοδους οπου οι αιρετικοί επανήλθαν δια ομολογίας κλπ
Εαν υπαρχει ορθοδοξος επισκοπος σε αλλη τοπικη εκκλησια τοτε ειμαστε υποχρεωμενοι να απευθυνθουμε εκει αν είναι εφικτό...
Ο γραφων ρωτησε καποιον απο ροεδ αλλα δεν συννενοηθηκαμε στα πιστευω.
Εσεις οι αποτειχισμενοι ΠΗ και ΝΗ γιατί δεν μνημονευετε τον Αρτεμιο Ρασκας;;
Προς προβλξματισμο η ερωτηση Και οχι για να απαντησει καποιος
Unknown είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα ο κ.Κυπριανός ακολουθεί μια καινοτομία που είναι χειρότερη από τον Οικουμενισμό!
13 Μαρτίου 2020 - 5:30 μ.μ.
Απάντηση
Ο Κυπριανός πιστεύει αυτά τά οποία «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἑβράβευσεν, ...»
Μάς φόρτωσαν τήν καινοτομία κι εμείς πέσαμε στήν παγίδα τους. Γνώριζαν ότι θά γίνουμε κομμάτια : έγκυρα ή άκυρα Μυστήρια, δυνάμει ή ενεργεία, αίρεση ή σχίσμα, εγκυρες ή άκυρες χιροτονίες ιερέων καί τώρα θρησκευτικά ή πολιτικά νομικά πρόσωπα. Έπεται συνέχεια, ενώ αγνοείται τό βασικότερο καί ουσιωδέστερο : Η αλλαγή τού εκκλησιαστικού χρόνου. Χρόνου τόν οποίον αγίασαν οι πατέρες της Εκκλησία, δόθηκαν τά Δόγματα Πίστεως καί τόσα άλλα, ότι «ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο καί όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο». Άν παύσουν νά υπάρχουν άγιοι, τότε αρχίζει η "φαγωμάρα" καί γινόμαστε καθώς έχουμε γίνει.
Δέν χρειάζεται νά γράψω τίποτα περισσότερο : «19 ἐκ πολυλογίας οὐκ ἐκφεύξῃ ἁμαρτίαν, φειδόμενος δὲ χειλέων νοήμων ἔσῃ.» (Παροιμίαι, κεφ. 10)
Η επηρμένη παπική οφρύς αγιάσθηκε (θεέ μου συγχώρα) ευρούσα 13 ελλείπουσες ημέρες. Μάς τίς έκρυψεν ο άγιος Θεός, γιά νά τίς βρεί ο Πάπας, παρότι μέ ακρίβειαν μαθηματικήν δέν εξακριβώνεται ούτε η πρώτη ανατολή τού Ηλίου ούτε η Θεία Γέννησις ούτε η Σταύρωσις τού Κυρίου.
«8 Ἓν δὲ τοῦτο μὴ λανθανέτω ὑμᾶς, ἀγαπητοί, ὅτι μία ἡμέρα παρὰ Κυρίῳ ὡς χίλια ἔτη, καὶ χίλια ἔτη ὡς ἡμέρα μία.» (2Πτ. Επιστολή, κεφ. γ)΄. Βλέπε καί Ψαλμός ΠΘ΄(89): «3 μὴ ἀποστρέψῃς ἄνθρωπον εἰς ταπείνωσιν· καὶ εἶπας· ἐπιστρέψατε υἱοὶ τῶν ἀνθρώπων. 4 ὅτι χίλια ἔτη ἐν ὀφθαλμοῖς σου ὡς ἡμέρα ἡ ἐχθές, ἥτις διῆλθε, καὶ φυλακὴ ἐν νυκτί.» (μτφ. Παν. Ν. Τρεμπέλα : "4 Χάρισέ μας, Κύριε, λίγες σταγόνες χρόνου από τόν ωκεανό τής θεότητός σου. Διότι χίλια έτη γιά σένα ελιναι σάν τήν χθεσινή μέρα που πέρασε, καί ακόμη πιό λίγο, σάν τό τρίωρο τής νυκτερινής φρουράς.").
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα ο κ.Κυπριανός ακολουθεί μια καινοτομία που είναι χειρότερη από τον Οικουμενισμό!
13 Μαρτίου 2020 - 5:30 μ.μ.
Απάντηση
Ο Κυπριανός πιστεύει καί ακολουθεί αυτά τά οποία «Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τὸ ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστὸς ὡς ἑβράβευσεν, ...»
Μάς φόρτωσαν τήν καινοτομία κι εμείς πέσαμε στήν παγίδα τους. Γνώριζαν ότι θά γίνουμε κομμάτια : έγκυρα ή άκυρα Μυστήρια, δυνάμει ή ενεργεία, αίρεση ή σχίσμα, εγκυρες ή άκυρες χειροτονίες ιερέων καί τώρα θρησκευτικά ή πολιτικά νομικά πρόσωπα. Έπεται συνέχεια, ενώ αγνοείται τό βασικότερο καί ουσιωδέστερο : Η αλλαγή τού εκκλησιαστικού χρόνου. Χρόνου τόν οποίον αγίασαν οι πατέρες της Εκκλησία, δόθηκαν τά Δόγματα Πίστεως, θριάμβευσαν οι Εικόνες καί τόσα άλλα, ότι «ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο καί όχι ο χρόνος τόν άνθρωπο». Άν παύσουν νά υπάρχουν άγιοι, τότε αρχίζει η "φαγωμάρα" καί γινόμαστε καθώς έχουμε γίνει.
Δέν χρειάζεται νά γράψω τίποτα περισσότερο : «19 ἐκ πολυλογίας οὐκ ἐκφεύξῃ ἁμαρτίαν, φειδόμενος δὲ χειλέων νοήμων ἔσῃ.» (Παροιμίαι, κεφ. 10)
Η επηρμένη παπική οφρύς αγιάσθηκε (θεέ μου συγχώρα) ευρούσα 13 ελλείπουσες ημέρες. Μάς τίς έκρυψεν ο άγιος Θεός, γιά νά τίς βρεί ο Πάπας, παρότι μέ ακρίβειαν μαθηματικήν δέν εξακριβώνεται ούτε η πρώτη ανατολή τού Ηλίου ούτε η Θεία Γέννησις ούτε - μέ τίς 13 ημέρες - η Σταύρωσις τού Κυρίου.
"... τότε αρχίζει η φαγωμάρα..."
ΔιαγραφήΗ αιτία της φαγωμάρας δεν είναι η έλλειψις των Αγίων(Άγιοι πάντα θα υπάρχουν),είναι η αγάπη των χρημάτων(η ρίζα του κακού).
Η ραθυμία των ανθρώπων γέννησε τις αιρέσεις.
Πρέπει να υπάρχουν οι αιρέσεις, λέει ο Απ Παύλος,διά να φανερωθούν οι εκλεκτοί!Ποιός όμως γνωρίζει γιατί το είπε;
Στα χρόνια των Αποστόλων οι Χριστιανοί έτρωγαν μαζί στην Εκκλησία και δεν υπήρχαν πλούσιοι και φτωχοί.