Μήν διαστρέφετε αὐθαιρέτως τίς θέσεις τῶν ἄλλων. Δέν ὑπάρχει κανείς ἀπό
τούς ἀποτειχισμένους πού νά ἰσχυρίζεται ὅτι ἡ αἵρεσις δῆθεν σώζει, ὅτι ὁ
μασόνος «ἀρχιερεύς» εἶναι δῆθεν φορεύς Θείας Χάριτος, ὅτι ὅλα τά μυστήρια πού
τελεῖ εἶναι δῆθεν «ἔγκυρα» κ.λπ. Κατά τά τελευταῖα 6-7 χρόνια, ἔχουμε ἐπισημάνει
χιλιάδες φορές ὅτι, κατά τήν διδασκαλίαν τῶν Ἁγίων, γι’ αὐτούς πού γνωρίζουν ὅτι
εὑρίσκονται εἰς αἵρεσιν καί, παρά ταῦτα, κοινωνοῦν ἐν γνώσει των μέ αὐτήν, αὐτοί
ὄχι μόνον δέν λαμβάνουν «ἔγκυρα μυστήρια», δηλαδή Χριστόν πού σώζει, ἀλλά τοὐναντίον
λαμβάνουν Χριστόν πού καταδικάζει! «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί
ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, Ἀνάθεμα γ´» (Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον,
Ἐκδ. Φῶς, σελ. 161). Εἰς αὐτό τό χωρίον, ἄς προσέξουμε τό «ἐν γνώσει». Ὅσοι
κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς καί τούς ἄλλους αἱρετικούς, κεκριμένους καί μή
κεκριμένους, ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ των ὅτι αὐτοί εἶναι αἱρετικοί, ἡ τοιαύτη κοινωνία εἶναι
εἰς κρῖμα καί κατάκριμα, κατά τό Εὐαγγελικόν «ὁ γνούς καί μή ποιήσας δαρήσεται
πολλάς», ὅπως ἀκριβῶς καί οἱ σπεύδοντες πρός Θείαν Κοινωνίαν χωρίς μετάνοιαν
καί χωρίς ἐξομολόγησιν. Συνεπῶς, ἡ «ἐγκυρότης» τῶν μυστηρίων ἐντός τῆς αἱρέσεως
ἰσχύει μόνον διά τούς ἔχοντας ἄγνοιαν, εἴτε ἐπειδή εἶναι παιδία ἤ ἄτομα μή
δυνάμενα ν' ἀντιληφθοῦν τί συμβαίνει σήμερα στήν Ἐκκλησίαν, εἴτε ἐπειδή δέν ἔτυχε
νά πληροφορηθοῦν γιά τήν αἵρεσιν καί πιστεύουν βαθειά ὅτι εὑρίσκονται εἰς Ὀρθόδοξον
ἔδαφος. Αὐτά τά ἄτομα λαμβάνουν εὐλογίαν, κατά τό Εὐαγγελικόν «ὁ μή γνούς καί
μή ποιήσας δαρήσεται ὀλίγας». Ὁ Θεός οὐ πάντας χειροτονεῖ, ἀλλά διά πάντων ἐνεργεῖ,
λέγει ὁ ἱερός Χρυσόστομος.
------------------------------------
ioanna ioakimidou είπε...
------------------------------------
ioanna ioakimidou είπε...
Του Κου Πανταζή
Με την φράση του αυτή, «ο Θεός ου πάντας χειροτονεί, αλλά δια πάντων ενεργεί, δια το σωθήναι τον λαόν», ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος κάνει έναν σαφέστατο και πασιφανέστατο διαχωρισμό μεταξύ δύο ειδών χειροτονιών:
α) τις χειροτονίες οι οποίες γίνονται πραγματικά σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, δηλαδή με την υπαρκτή, υποστατή και θαυματουργική επιλογή του Αγίου Πνεύματος και
β) τις χειροτονίες οι οποίες δεν είναι καθόλου εκ Θεού αλλά εκ θελήματος ανθρώπου πονηρού, πωρωμένου και διεφθαρμένου στον βίο, όχι στην Πίστη.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και στις δύο περιπτώσεις όμως, αναφέρεται αποκλειστικά σε ομάδες εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, μέλη του Ενός Σώματος του Χριστού.
Ενεργεί διά μέσου όλων ο Θεός, αξίων και αναξίων ιερέων (Ορθοδόξων εννοείται), για την σωτηρία του λαού. Εάν ο ιερέας δεν είναι Ορθόδοξος ή εάν μνημονεύει επίσκοπο αιρετικό, τότε δεν έχουμε «σωτηρία του λαού» αλλά απώλεια του λαού.
Ο πιστός λαός διαλέγει με κάθε ευθύνη ποιός θα τον εκπροσωπήσει ενώπιον του θυσιαστηρίου και ερευνά (υποτίθεται) λεπτομερώς και υπευθύνως την Πίστη, το δόγμα του ιερέως και ιδίως ποιόν επίσκοπο θα μνημονεύσει αυτός ο ιερέας, έστω και εάν ο λειτουργός ιερέας έχει ορθόδοξο φρόνημα.
Οι πιστοί δεν μπορούν να κάθονται και να λέγουν ότι «δεν τους ενδιαφέρει τί πιστεύει ο λειτουργών ιερέας» ή ότι «κατά βάθος διαφωνούν με τον ιερέα» διότι ασχέτως τούτων,
πάλι ενώνονται με τον αιρετικό οικουμενιστή επίσκοπο,
τον αποδέχονται ως «κανονικό» ενώ είναι Ψευδεπίσκοπος με όλη την σημασία της λέξεως και όχι συμβολικά (Αγία Πρωτοδευτέρα Αποστολική Σύνοδος)
και υποτάσσονται στην αίρεσή του.
ολόκληρο το άρθρο εδώ:http://www.wallingoff.com/what-is/%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%83-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%89%ce%bd/
Με την φράση του αυτή, «ο Θεός ου πάντας χειροτονεί, αλλά δια πάντων ενεργεί, δια το σωθήναι τον λαόν», ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος κάνει έναν σαφέστατο και πασιφανέστατο διαχωρισμό μεταξύ δύο ειδών χειροτονιών:
α) τις χειροτονίες οι οποίες γίνονται πραγματικά σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, δηλαδή με την υπαρκτή, υποστατή και θαυματουργική επιλογή του Αγίου Πνεύματος και
β) τις χειροτονίες οι οποίες δεν είναι καθόλου εκ Θεού αλλά εκ θελήματος ανθρώπου πονηρού, πωρωμένου και διεφθαρμένου στον βίο, όχι στην Πίστη.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και στις δύο περιπτώσεις όμως, αναφέρεται αποκλειστικά σε ομάδες εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, μέλη του Ενός Σώματος του Χριστού.
Ενεργεί διά μέσου όλων ο Θεός, αξίων και αναξίων ιερέων (Ορθοδόξων εννοείται), για την σωτηρία του λαού. Εάν ο ιερέας δεν είναι Ορθόδοξος ή εάν μνημονεύει επίσκοπο αιρετικό, τότε δεν έχουμε «σωτηρία του λαού» αλλά απώλεια του λαού.
Ο πιστός λαός διαλέγει με κάθε ευθύνη ποιός θα τον εκπροσωπήσει ενώπιον του θυσιαστηρίου και ερευνά (υποτίθεται) λεπτομερώς και υπευθύνως την Πίστη, το δόγμα του ιερέως και ιδίως ποιόν επίσκοπο θα μνημονεύσει αυτός ο ιερέας, έστω και εάν ο λειτουργός ιερέας έχει ορθόδοξο φρόνημα.
Οι πιστοί δεν μπορούν να κάθονται και να λέγουν ότι «δεν τους ενδιαφέρει τί πιστεύει ο λειτουργών ιερέας» ή ότι «κατά βάθος διαφωνούν με τον ιερέα» διότι ασχέτως τούτων,
πάλι ενώνονται με τον αιρετικό οικουμενιστή επίσκοπο,
τον αποδέχονται ως «κανονικό» ενώ είναι Ψευδεπίσκοπος με όλη την σημασία της λέξεως και όχι συμβολικά (Αγία Πρωτοδευτέρα Αποστολική Σύνοδος)
και υποτάσσονται στην αίρεσή του.
ολόκληρο το άρθρο εδώ:http://www.wallingoff.com/what-is/%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%83-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%89%ce%bd/
Μεγάλου Βασιλείου, «ΠΡΟΣ
ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΥΣΕΩΣ ΤΩΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»
«….Παρασύρονται τῶν ἀκεραιοτέρων αἱ ἀκοαί· εἰς συνήθειαν λοιπὸν ἦλθον τῆς αἱρετικῆς δυσσεβείας. Συνεκτρέφεται τὰ νήπια τῆς Ἐκκλησίας τοῖς λόγοις τῆς ἀσεβείας. Τί γὰρ καὶ ποιήσωσι; Βαπτίσματα παρ' ἐκείνων, προπομπαὶ τῶν ἐξοδευόντων, ἐπισκέψεις τῶν ἀσθενούντων, παράκλησις τῶν λυπουμένων, βοήθεια τῶν καταπονουμένων, ἀντιλήψεις παντοδαπαί, μυστηρίων κοινωνίαι· ἃ πάντα δι' ἐκείνων ἐπιτελούμενα σύνδεσμος γίνεται τοῖς λαοῖς τῆς πρὸς αὐτοὺς ὁμονοίας· ὥστε μικροῦ χρόνου προελθόντος, μηδ' εἰ γένοιτό τις ἄδεια, ἐλπίδα λοιπὸν εἶναι τοὺς ὑπὸ τῆς χρονίας ἀπάτης κατασχεθέντας πάλιν πρὸς τὴν ἐπίγνωσιν τῆς ἀληθείας ἀνακληθῆναι….» (Σε ελεύθερη μετάφραση)
«…Παρασύρονται τα αυτιά των ευσεβών. Αρχίζουν να συνηθίζουν την αιρετική κακοδοξία. Μεγαλώνουν τα νήπια της Εκκλησίας με λόγους ασεβείς, αιρετικούς. Διότι και τι θα μπορούσαν να κάνουν; Τα Βαπτίσματα γίνονται από τους αιρετικούς, οι κηδείες επίσης, οι επισκέψεις των ασθενών είναι δική τους αρμοδιότητα καθώς και η παρηγοριά των ευρισκομένων σε θλίψη. Η βοήθεια σε όσους καταπονούνται, και τελικά η κοινωνία μέσα από όλα τα μυστήρια. Αυτά όλα, επιτελούμενα από τους αιρετικούς, γίνονται για τους λαούς σύνδεσμος ομονοίας με αυτούς (τους αιρετικούς). Ώστε περνώντας, μικρό χρονικό διάστημα, μην τυχόν και δεν δοθεί η δυνατότητα σ’ αυτούς που κατελήφθησαν από την απάτη της αιρέσεως, να ξαναβρούν τον σωστό δρόμο της πίστεως…»
Για το διάστημα του Αρειανισμού ο Μέγας Βασίλειος παρουσιάζει την κατάσταση με μελανά χρώματα. Γιατί δεν ξεχωρίζει τα παιδιά ως "αθώα και εν αγνοία"?
Στην δική μας περίπτωση των 100 χρόνων αιρέσεων (καταδικασμένων στο σύνολό τους από συνόδους), τί άραγε ισχύει?
"κατελήφθησαν από την απάτη της αιρέσεως"λέει ο Άγιος.Μήπως είναι για συναισθηματικούς προσωπικούς μας λόγους που θέλουμε επιείκεια απο τον Θεό?
το "δέν ἔτυχε νά πληροφορηθοῦν γιά τήν αἵρεσιν καί πιστεύουν βαθειά ὅτι εὑρίσκονται εἰς Ὀρθόδοξον ἔδαφος" δεν πρέπει νομίζω να το λέμε.Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει το τυχαίο. Ίσως ο Θεός επέτρεψε για κάποιον να μην μάθει, γιατί δεν θ' ακολουθούσε τον σωστό δρόμο, από μέγα έλεος (για να έχει μικρότερη τιμωρία). Αλλιώς θεωρούμε τον Θεό άδικο, που άλλοι τυχαίνει να μαθαίνουν την αλήθεια και σώζονται κι άλλοι όχι και χάνονται...
----------------------------------
Ιωακειμίδου Ιωάννα είπε...
Εαν δεν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το τί γίνεται με τους εν αγνοία κοινωνούντες, τότε σίγουρα δεν πρέπει να πάρουμε καθόλου θέση.
Αν είναι ιεροσυλία ο "υποβιβασμός της ιερωσύνης" (αιρετικών ιεραρχών) πόσο μάλλον βλασφημία είναι να αναγνωρίζεις Χάριν και κύρος/ενέργεια Μυστηρίων εκεί που πολεμάται ο Χριστός.
Θα συμφωνήσω ότι δεν μας πέφτει λόγος πού θέλει ο Θεός να ενεργήσει τα θαύματά του, ποιόν θέλει να σώσει, να καθαγιάσει.
Όμως διαφωνώ ότι γίνεται κατ' οικονομίαν στο νέο ημερολόγιο με την αιτιολογία ότι δεν έχει γίνει ακόμα σύνοδος.
Για ποιόν λόγο θα μπορούσε να γίνεται δεν ξέρω,μόνο ο Θεός ξέρει. Ίσως για λόγους που ούτε καν μπορούμε να διανοηθούμε, όχι όμως λόγω συνόδου που πιθανότατα να μην γίνει ποτέ, πάνω σ' αυτό έχουν πάρει θέση θεολόγοι, ο καθείς ας ακούει αυτόν που εμπιστεύεται.
Όσο καταστρεπτικό είναι να πεις το καλό κακό, άλλο τόσο ,κι ακόμα περισσότερο, είναι να πεις το κακό καλό (αυτό είναι και η συνηθέστερη διαβολή του πονηρού, ν' ονομάζει καλά τα κακά). Κατά την Πίστη μας είναι προτιμότερο ν' απέχεις/ν' αρνηθείς κάτι για να προστατέψεις την ψυχή σου παρά να συμμετέχεις/να το δεχτείς με κίνδυνο να την χάσεις.
Ποιό είναι το όφελος? Η απομάκρυνση των Χριστιανών από τον βλαπτικό οικουμενισμό.
Πάντως εγώ βλέπω ότι ενώ ο Χριστιανός πρέπει να είναι σ' ετοιμότητα γνωρίζοντας ότι ο διάβολος «ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ» , αυτός αντίθετα τα βρίσκει όλα αθώα εως αποδείξεως του αντιθέτου! Δυστυχώς όμως όταν αποδεικνύεται η αλήθεια είναι πλέον αργά. Θα είμαστε ήδη στο στομάχι του λέοντα!
-------------------------------------------
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ είπε...
καταθέτω εντίμως τα κάτωθι,
(Επειδή αυτό διάλεξα να κάνω) εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να εξηγώ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ σε 100ντάδες περί οικουμενισμού και η αδιαφορία των είναι ανείπωτη.
''δεν είναι δική μου δουλειά''
''η εκκλησία μενει άσπιλη ασχέτως των αιρετικών επισκόπων''
''ναι ετσι είναι αλλα δεν φεύγουμε από την εκκλησία''
Μάλιστα ένας νεαρός από τους λεγόμενους συντηρητικούς του νέου μου ειπε το αλήστου μνήμης
''μην μου λές άλλα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ''
κλπ κλπ κλπ
Αρα δεν είναι εν αγνοία
αλλά εν αδιαφορία και εν απιστία
«….Παρασύρονται τῶν ἀκεραιοτέρων αἱ ἀκοαί· εἰς συνήθειαν λοιπὸν ἦλθον τῆς αἱρετικῆς δυσσεβείας. Συνεκτρέφεται τὰ νήπια τῆς Ἐκκλησίας τοῖς λόγοις τῆς ἀσεβείας. Τί γὰρ καὶ ποιήσωσι; Βαπτίσματα παρ' ἐκείνων, προπομπαὶ τῶν ἐξοδευόντων, ἐπισκέψεις τῶν ἀσθενούντων, παράκλησις τῶν λυπουμένων, βοήθεια τῶν καταπονουμένων, ἀντιλήψεις παντοδαπαί, μυστηρίων κοινωνίαι· ἃ πάντα δι' ἐκείνων ἐπιτελούμενα σύνδεσμος γίνεται τοῖς λαοῖς τῆς πρὸς αὐτοὺς ὁμονοίας· ὥστε μικροῦ χρόνου προελθόντος, μηδ' εἰ γένοιτό τις ἄδεια, ἐλπίδα λοιπὸν εἶναι τοὺς ὑπὸ τῆς χρονίας ἀπάτης κατασχεθέντας πάλιν πρὸς τὴν ἐπίγνωσιν τῆς ἀληθείας ἀνακληθῆναι….» (Σε ελεύθερη μετάφραση)
«…Παρασύρονται τα αυτιά των ευσεβών. Αρχίζουν να συνηθίζουν την αιρετική κακοδοξία. Μεγαλώνουν τα νήπια της Εκκλησίας με λόγους ασεβείς, αιρετικούς. Διότι και τι θα μπορούσαν να κάνουν; Τα Βαπτίσματα γίνονται από τους αιρετικούς, οι κηδείες επίσης, οι επισκέψεις των ασθενών είναι δική τους αρμοδιότητα καθώς και η παρηγοριά των ευρισκομένων σε θλίψη. Η βοήθεια σε όσους καταπονούνται, και τελικά η κοινωνία μέσα από όλα τα μυστήρια. Αυτά όλα, επιτελούμενα από τους αιρετικούς, γίνονται για τους λαούς σύνδεσμος ομονοίας με αυτούς (τους αιρετικούς). Ώστε περνώντας, μικρό χρονικό διάστημα, μην τυχόν και δεν δοθεί η δυνατότητα σ’ αυτούς που κατελήφθησαν από την απάτη της αιρέσεως, να ξαναβρούν τον σωστό δρόμο της πίστεως…»
Για το διάστημα του Αρειανισμού ο Μέγας Βασίλειος παρουσιάζει την κατάσταση με μελανά χρώματα. Γιατί δεν ξεχωρίζει τα παιδιά ως "αθώα και εν αγνοία"?
Στην δική μας περίπτωση των 100 χρόνων αιρέσεων (καταδικασμένων στο σύνολό τους από συνόδους), τί άραγε ισχύει?
"κατελήφθησαν από την απάτη της αιρέσεως"λέει ο Άγιος.Μήπως είναι για συναισθηματικούς προσωπικούς μας λόγους που θέλουμε επιείκεια απο τον Θεό?
το "δέν ἔτυχε νά πληροφορηθοῦν γιά τήν αἵρεσιν καί πιστεύουν βαθειά ὅτι εὑρίσκονται εἰς Ὀρθόδοξον ἔδαφος" δεν πρέπει νομίζω να το λέμε.Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει το τυχαίο. Ίσως ο Θεός επέτρεψε για κάποιον να μην μάθει, γιατί δεν θ' ακολουθούσε τον σωστό δρόμο, από μέγα έλεος (για να έχει μικρότερη τιμωρία). Αλλιώς θεωρούμε τον Θεό άδικο, που άλλοι τυχαίνει να μαθαίνουν την αλήθεια και σώζονται κι άλλοι όχι και χάνονται...
----------------------------------
Ιωακειμίδου Ιωάννα είπε...
Αν είναι ιεροσυλία ο "υποβιβασμός της ιερωσύνης" (αιρετικών ιεραρχών) πόσο μάλλον βλασφημία είναι να αναγνωρίζεις Χάριν και κύρος/ενέργεια Μυστηρίων εκεί που πολεμάται ο Χριστός.
Θα συμφωνήσω ότι δεν μας πέφτει λόγος πού θέλει ο Θεός να ενεργήσει τα θαύματά του, ποιόν θέλει να σώσει, να καθαγιάσει.
Όμως διαφωνώ ότι γίνεται κατ' οικονομίαν στο νέο ημερολόγιο με την αιτιολογία ότι δεν έχει γίνει ακόμα σύνοδος.
Για ποιόν λόγο θα μπορούσε να γίνεται δεν ξέρω,μόνο ο Θεός ξέρει. Ίσως για λόγους που ούτε καν μπορούμε να διανοηθούμε, όχι όμως λόγω συνόδου που πιθανότατα να μην γίνει ποτέ, πάνω σ' αυτό έχουν πάρει θέση θεολόγοι, ο καθείς ας ακούει αυτόν που εμπιστεύεται.
Όσο καταστρεπτικό είναι να πεις το καλό κακό, άλλο τόσο ,κι ακόμα περισσότερο, είναι να πεις το κακό καλό (αυτό είναι και η συνηθέστερη διαβολή του πονηρού, ν' ονομάζει καλά τα κακά). Κατά την Πίστη μας είναι προτιμότερο ν' απέχεις/ν' αρνηθείς κάτι για να προστατέψεις την ψυχή σου παρά να συμμετέχεις/να το δεχτείς με κίνδυνο να την χάσεις.
Ποιό είναι το όφελος? Η απομάκρυνση των Χριστιανών από τον βλαπτικό οικουμενισμό.
Πάντως εγώ βλέπω ότι ενώ ο Χριστιανός πρέπει να είναι σ' ετοιμότητα γνωρίζοντας ότι ο διάβολος «ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ» , αυτός αντίθετα τα βρίσκει όλα αθώα εως αποδείξεως του αντιθέτου! Δυστυχώς όμως όταν αποδεικνύεται η αλήθεια είναι πλέον αργά. Θα είμαστε ήδη στο στομάχι του λέοντα!
-------------------------------------------
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ είπε...
(Επειδή αυτό διάλεξα να κάνω) εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να εξηγώ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ σε 100ντάδες περί οικουμενισμού και η αδιαφορία των είναι ανείπωτη.
''δεν είναι δική μου δουλειά''
''η εκκλησία μενει άσπιλη ασχέτως των αιρετικών επισκόπων''
''ναι ετσι είναι αλλα δεν φεύγουμε από την εκκλησία''
Μάλιστα ένας νεαρός από τους λεγόμενους συντηρητικούς του νέου μου ειπε το αλήστου μνήμης
''μην μου λές άλλα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ''
κλπ κλπ κλπ
Αρα δεν είναι εν αγνοία
αλλά εν αδιαφορία και εν απιστία
Δεν μπορώ να καταλάβω ΠΩΣ ο εκλεκτός ιστολόγος δημοσιεύει αυτά τα Οικουμενιστικά-παλαβά σχόλια του αγράμματου(Θεολογικά) κ.Δ.Χατζηνικολάου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας λέει,ο κ. Δ. Χ.,ότι ο Κύριος που είναι το ΦΩΣ έχει κοινωνία-συνεργασία με τους αιρετικούς Ψευδοκληρικούς, δηλαδή με το σκοτάδι του Σατανά!! Απίστευτα πράγματα!!!
Ποιός Άγιος ξεχωρίζει τους αιρετικούς σε κεκριμένους και μη κεκριμένους(άπαντες οι αιρετικοί αυτομάτως είναι εκτός Εκκλησίας γιατί έχουν το ΑΝΑΘΕΜΑ{τους στέλνει αυτομάτως στον διάβολο ο Απόστολος} του Απ.Παύλου);Ποίαν σχέση έχει το Ευαγγελικόν που γράφει,ο κ.Δ.Χ.,με τα Μυστήρια της Εκκλησίας("δαρήσεται ολίγας");;Πως μπορεί και διαστρέφει τα λόγια του Χρυσοστόμου Αντιοχείας(διά πάντων ενεργεί,ΟΧΙ όμως και δια των Σατανιστών);;;
Υ. Γ. Άρα και τα παιδιά των Παπικών είναι βαπτισμένα και κοινωνούν με τον Κύριο!(;)
Του Κου Πανταζή
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την φράση του αυτή, «ο Θεός ου πάντας χειροτονεί, αλλά δια πάντων ενεργεί, δια το σωθήναι τον λαόν», ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος κάνει έναν σαφέστατο και πασιφανέστατο διαχωρισμό μεταξύ δύο ειδών χειροτονιών:
α) τις χειροτονίες οι οποίες γίνονται πραγματικά σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, δηλαδή με την υπαρκτή, υποστατή και θαυματουργική επιλογή του Αγίου Πνεύματος και
β) τις χειροτονίες οι οποίες δεν είναι καθόλου εκ Θεού αλλά εκ θελήματος ανθρώπου πονηρού, πωρωμένου και διεφθαρμένου στον βίο, όχι στην Πίστη.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και στις δύο περιπτώσεις όμως, αναφέρεται αποκλειστικά σε ομάδες εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, μέλη του Ενός Σώματος του Χριστού.
Ενεργεί διά μέσου όλων ο Θεός, αξίων και αναξίων ιερέων (Ορθοδόξων εννοείται), για την σωτηρία του λαού. Εάν ο ιερέας δεν είναι Ορθόδοξος ή εάν μνημονεύει επίσκοπο αιρετικό, τότε δεν έχουμε «σωτηρία του λαού» αλλά απώλεια του λαού.
Ο πιστός λαός διαλέγει με κάθε ευθύνη ποιός θα τον εκπροσωπήσει ενώπιον του θυσιαστηρίου και ερευνά (υποτίθεται) λεπτομερώς και υπευθύνως την Πίστη, το δόγμα του ιερέως και ιδίως ποιόν επίσκοπο θα μνημονεύσει αυτός ο ιερέας, έστω και εάν ο λειτουργός ιερέας έχει ορθόδοξο φρόνημα.
Οι πιστοί δεν μπορούν να κάθονται και να λέγουν ότι «δεν τους ενδιαφέρει τί πιστεύει ο λειτουργών ιερέας» ή ότι «κατά βάθος διαφωνούν με τον ιερέα» διότι ασχέτως τούτων,
πάλι ενώνονται με τον αιρετικό οικουμενιστή επίσκοπο,
τον αποδέχονται ως «κανονικό» ενώ είναι Ψευδεπίσκοπος με όλη την σημασία της λέξεως και όχι συμβολικά (Αγία Πρωτοδευτέρα Αποστολική Σύνοδος)
και υποτάσσονται στην αίρεσή του.
ολόκληρο το άρθρο εδώ:http://www.wallingoff.com/what-is/%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%83-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%bf%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%cf%89%ce%bd/
Μεγάλου Βασιλείου, «ΠΡΟΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»
ΑπάντησηΔιαγραφή«….Παρασύρονται τῶν ἀκεραιοτέρων αἱ ἀκοαί· εἰς συνήθειαν λοιπὸν ἦλθον τῆς αἱρετικῆς δυσσεβείας. Συνεκτρέφεται τὰ νήπια τῆς Ἐκκλησίας τοῖς λόγοις τῆς ἀσεβείας. Τί γὰρ καὶ ποιήσωσι; Βαπτίσματα παρ' ἐκείνων, προπομπαὶ τῶν ἐξοδευόντων, ἐπισκέψεις τῶν ἀσθενούντων, παράκλησις τῶν λυπουμένων, βοήθεια τῶν καταπονουμένων, ἀντιλήψεις παντοδαπαί, μυστηρίων κοινωνίαι· ἃ πάντα δι' ἐκείνων ἐπιτελούμενα σύνδεσμος γίνεται τοῖς λαοῖς τῆς πρὸς αὐτοὺς ὁμονοίας· ὥστε μικροῦ χρόνου προελθόντος, μηδ' εἰ γένοιτό τις ἄδεια, ἐλπίδα λοιπὸν εἶναι τοὺς ὑπὸ τῆς χρονίας ἀπάτης κατασχεθέντας πάλιν πρὸς τὴν ἐπίγνωσιν τῆς ἀληθείας ἀνακληθῆναι….» (Σε ελεύθερη μετάφραση)
«…Παρασύρονται τα αυτιά των ευσεβών. Αρχίζουν να συνηθίζουν την αιρετική κακοδοξία. Μεγαλώνουν τα νήπια της Εκκλησίας με λόγους ασεβείς, αιρετικούς. Διότι και τι θα μπορούσαν να κάνουν; Τα Βαπτίσματα γίνονται από τους αιρετικούς, οι κηδείες επίσης, οι επισκέψεις των ασθενών είναι δική τους αρμοδιότητα καθώς και η παρηγοριά των ευρισκομένων σε θλίψη. Η βοήθεια σε όσους καταπονούνται, και τελικά η κοινωνία μέσα από όλα τα μυστήρια. Αυτά όλα, επιτελούμενα από τους αιρετικούς, γίνονται για τους λαούς σύνδεσμος ομονοίας με αυτούς (τους αιρετικούς). Ώστε περνώντας, μικρό χρονικό διάστημα, μην τυχόν και δεν δοθεί η δυνατότητα σ’ αυτούς που κατελήφθησαν από την απάτη της αιρέσεως, να ξαναβρούν τον σωστό δρόμο της πίστεως…»
Για το διάστημα του Αρειανισμού ο Μέγας Βασίλειος παρουσιάζει την κατάσταση με μελανά χρώματα. Γιατί δεν ξεχωρίζει τα παιδιά ως "αθώα και εν αγνοία"?
Στην δική μας περίπτωση των 100 χρόνων αιρέσεων (καταδικασμένων στο σύνολό τους από συνόδους), τί άραγε ισχύει?
"κατελήφθησαν από την απάτη της αιρέσεως"λέει ο Άγιος.Μήπως είναι για συναισθηματικούς προσωπικούς μας λόγους που θέλουμε επιείκεια απο τον Θεό?
το "δέν ἔτυχε νά πληροφορηθοῦν γιά τήν αἵρεσιν καί πιστεύουν βαθειά ὅτι εὑρίσκονται εἰς Ὀρθόδοξον ἔδαφος" δεν πρέπει νομίζω να το λέμε.Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει το τυχαίο. Ίσως ο Θεός επέτρεψε για κάποιον να μην μάθει, γιατί δεν θ' ακολουθούσε τον σωστό δρόμο, από μέγα έλεος (για να έχει μικρότερη τιμωρία). Αλλιώς θεωρούμε τον Θεό άδικο, που άλλοι τυχαίνει να μαθαίνουν την αλήθεια και σώζονται κι άλλοι όχι και χάνονται...
Οὐδέποτε μπόρεσα νά καταλάβω ΓΙΑΤΙ ἐμεῖς πρέπει νά λύσουμε πλήρως αὐτό τό ζήτημα. Ὅλοι μας πιστεύουμε ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τήν αἵρεσιν, κεκριμένην ἤ μή, κολάζονται. Αὐτό κηρύττουμε πρός πᾶσαν κατεύθυνσιν καί γι' αὐτό ἀποτειχιστήκαμε. ΓΙΑΤΙ πρέπει ὁπωσδήποτε νά ξεκαθαρίσουμε καί τό τί γίνεται ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ; Καί ἄν ἀκόμη τό ξεκαθαρίζαμε, τότε ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΗΤΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ;;; Ὁ Διάβολος ἔστησεν αὐτήν τήν παγίδα καί κατέστρεψε τόν ἀγῶνα τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρώου Ἑορτολογίου. Ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης ἀντέδρασε διά πολλῶν κειμένων. Ἰδού μερικά ἀποσπάσματα ἀπό αὐτά κείμενα:
ΑπάντησηΔιαγραφή«Μία Ἐκκλησία τότε μόνον ἔχει κῦρος καὶ τὰ μυστήρια αὐτῆς ἁγιαστικὴν χάριν καὶ ἐνέργειαν, ὅταν αὕτη συστηθῇ ἢ ἀναγνωρισθῇ ὑπὸ τῆς καθόλου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καὶ τότε μόνον αὕτη ἀπόλλυσι τὸ κῦρος αὐτῆς καὶ τὴν ἁγιαστικὴν δύναμιν καὶ ἐνέργειαν τὰ Μυστήρια Αὐτῆς, ὅταν Αὕτη διὰ μίαν κακοδοξίαν κηρυχθῇ αἱρετικὴ ἢ Σχισματικὴ ὑπὸ τῆς ὅλης Ἐκκλησίας, ἧς τὴν ἔγκυρον γνώμην καὶ τελεσίδικον ἀπόφασιν διερμηνεύει ἡ Οἰκουμενικὴ καὶ Πανορθόδοξος Σύνοδος...
Καὶ ἂν οἱ Κανόνες θεωροῦν ἱεροσυλίαν τὸν ὑποβιβασμὸν τοῦ Μυστηρίου τῆς Ἱερωσύνης, πόσῳ μᾶλλον θεωροῦνται ἱερόσυλοι οἱ τολμῶντες ἄνευ οὐδεμιᾶς ἁρμοδιότητος καὶ ἐκκλησιαστικοῦ κύρους νὰ κηρύττωσιν ἄκυρα τὰ Μυστήρια μιᾶς ἀνεγνωρισμένης Ἐκκλησίας...
Ἐντεῦθεν συνάγομεν τὸ συμπέρασμα, ὅτι μία ἀνεγνωρισμένη Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τότε μόνον ἀπόλλυσι τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων, ὅταν ἀναγνωρισθῇ καὶ αὕτη αἱρετικὴ ἢ σχισματικὴ ὑπὸ Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης δικαιουμένης νὰ ἀφαιρέσῃ ἐξ αὐτῆς τὴν Χάριν καὶ τὸ Θεῖον κῦρος τῶν Μυστηρίων, διότι καὶ μόνη Αὕτη δικαιοῦται νὰ παρέχῃ ταῦτα εἰς Αὐτήν. Κατὰ ταῦτα, ἐπειδὴ τὴν ἁγιαστικὴν Χάριν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων δὲν παρέχει ὁ τελῶν ταῦτα Ἐπίσκοπος ἢ ὁ Ἱερεύς, ὅστις εἶναι μόνον ἁπλοῦν μέσον καὶ ὄργανον μεταδοτικὸν τῆς Χάριτος, ἀλλ᾿ ἡ ὀρθόδοξος ἔννοια τῆς Ἐκκλησίας, ἐν ὀνόματι τῆς ὁποίας τελοῦνται ταῦτα, ἡ τυχὸν ἀντορθόδοξος ἀντίληψις εἴς τινα ἐκκλησιαστικὰ ζητήματα, ἰάσιμα κατὰ τὴν ἔκφρασιν τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, ἐφ᾿ ὅσον αὕτη δὲν κρίνεται καὶ δὲν καταδικάζεται ὑπὸ ἐγκύρου Συνόδου, δὲν δύναται νὰ μειώσῃ, πολλῷ δὲ μᾶλλον νὰ ἀφαιρέσῃ, τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὸ κῦρος τῶν ἐν ὀνόματι ταύτης τελουμένων μυστηριακῶν πράξεων.
Εαν δεν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το τί γίνεται με τους εν αγνοία κοινωνούντες, τότε σίγουρα δεν πρέπει να πάρουμε καθόλου θέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι ιεροσυλία ο "υποβιβασμός της ιερωσύνης" (αιρετικών ιεραρχών) πόσο μάλλον βλασφημία είναι να αναγνωρίζεις Χάριν και κύρος/ενέργεια Μυστηρίων εκεί που πολεμάται ο Χριστός.
Θα συμφωνήσω ότι δεν μας πέφτει λόγος πού θέλει ο Θεός να ενεργήσει τα θαύματά του, ποιόν θέλει να σώσει, να καθαγιάσει.
Όμως διαφωνώ ότι γίνεται κατ' οικονομίαν στο νέο ημερολόγιο με την αιτιολογία ότι δεν έχει γίνει ακόμα σύνοδος.
Για ποιόν λόγο θα μπορούσε να γίνεται δεν ξέρω,μόνο ο Θεός ξέρει. Ίσως για λόγους που ούτε καν μπορούμε να διανοηθούμε, όχι όμως λόγω συνόδου που πιθανότατα να μην γίνει ποτέ, πάνω σ' αυτό έχουν πάρει θέση θεολόγοι, ο καθείς ας ακούει αυτόν που εμπιστεύεται.
Όσο καταστρεπτικό είναι να πεις το καλό κακό, άλλο τόσο ,κι ακόμα περισσότερο, είναι να πεις το κακό καλό (αυτό είναι και η συνηθέστερη διαβολή του πονηρού, ν' ονομάζει καλά τα κακά). Κατά την Πίστη μας είναι προτιμότερο ν' απέχεις/ν' αρνηθείς κάτι για να προστατέψεις την ψυχή σου παρά να συμμετέχεις/να το δεχτείς με κίνδυνο να την χάσεις.
Ποιό είναι το όφελος? Η απομάκρυνση των Χριστιανών από τον βλαπτικό οικουμενισμό.
Πάντως εγώ βλέπω ότι ενώ ο Χριστιανός πρέπει να είναι σ' ετοιμότητα γνωρίζοντας ότι ο διάβολος «ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ» , αυτός αντίθετα τα βρίσκει όλα αθώα εως αποδείξεως του αντιθέτου! Δυστυχώς όμως όταν αποδεικνύεται η αλήθεια είναι πλέον αργά. Θα είμαστε ήδη στο στομάχι του λέοντα!
Χατζηνικολάου: «Καί ἄν ἀκόμη τό ξεκαθαρίζαμε, τότε ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΗΤΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ;;;»
ΑπάντησηΔιαγραφήἸωακειμίδου: «Ποιό είναι το όφελος? Η απομάκρυνση των Χριστιανών από τον βλαπτικό οικουμενισμό».
Νέον σχόλιον Χατζηνικολάου: Μά, ἀγαπητή μου Ἰωάννα, ἐφόσον κηρύττουμε εἰς ὅλους τούς τόνους ὅτι, κατά τούς Ἁγίους Πατέρες, ἡ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνία μέ τήν αἵρεσιν κολάζει τήν ψυχήν, εἶναι ἡλίου φαεινότερον ὅτι εἰς ὅσους φθάνει αὐτό τό κήρυγμα, καί καταστοῦν καί αὐτοί «ἐν γνώσει κοινωνοῦντες», πρέπει νά τό ἐρευνήσουν καί, μόλις διαπιστώσουν καί οἱ ἴδιοι ὅτι αὐτή εἶναι ὄντως ἡ Ὀρθόδοξος θέσις, ν' ἀποτειχισθοῦν. Σέ ὅσους, ὅμως, ΔΕΝ φθάσει αὐτό τό μήνυμα, ἤτοι στό 99,99% τῶν πιστῶν, τότε πῶς καί γιατί αὐτοί ν' ἀπομακρυνθοῦν «από τον βλαπτικό οικουμενισμό», ὅπως γράφεις; Καί πῶς ὁ Δίκαιος Κριτής θά τούς κατατάξῃ στούς «ἐξ εὐωνύμων» μέ τήν κατηγορίαν ὅτι ἐκοινώνουν μέ τήν αἵρεσιν, διά τήν ὁποίαν αὐτοί δέν ἐγνώριζαν τίποτε, ὅπως δέν ἐγνώριζα κι ἐγώ τίποτε μέχρι τά 42 μου;
Δεν νομίζω ότι ο Δίκαιος Κριτής και Πανάγαθος Θεός αφήνει 99,99% (όπως εσύ λές) σε άγνοια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αυτό που βιώνω είναι ότι οι άνθρωποι -ακατήχητοι και κακοκατηχημένοι,όπως είμασταν εγώ κι εσύ- δύο πράγματα ξέρουν για την "εκκλησία". Το ένα είναι να κάνουν ότι πει ο ιερέας ή επίσκοπός τους (γιατί αλλιώς πέφτουν σε ιεροκατάκριση) και το δεύτερο είναι να φροντίσουν να μην ξέρουν πολλά-πολλά γιατί η άγνοια σώζει.
Αυτό το κακό κάνει η συγκεκριμένη θέση.Αντί αυτό το 99,99% που περιγράφεις να διαβάσει τους Πατέρες για να σωθεί, τρέχει με τα χέρια στ' αυτιά, μην τυχόν κι ακούσει κι έχει μετά ευθύνη...
καταθέτω εντίμως τα κάτωθι,
ΑπάντησηΔιαγραφή(Επειδή αυτό διάλεξα να κάνω) εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να εξηγώ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ σε 100ντάδες περί οικουμενισμού και η αδιαφορία των είναι ανείπωτη.
''δεν είναι δική μου δουλειά''
''η εκκλησία μενει άσπιλη ασχέτως των αιρετικών επισκόπων''
''ναι ετσι είναι αλλα δεν φεύγουμε από την εκκλησία''
Μάλιστα ένας νεαρός από τους λεγόμενους συντηρητικούς του νέου μου ειπε το αλήστου μνήμης
''μην μου λές άλλα ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ''
κλπ κλπ κλπ
Αρα δεν είναι εν αγνοία
αλλά εν αδιαφορία και εν απιστία
14 Μαρτίου 2020 - 3:41 μ.μ., 14 Μαρτίου 2020 - 3:30 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑὐτά πού γράφετε ἰσχύουν! Κι ἐγώ, ὅταν πρωτοάκουσα περί Οἰκουμενισμοῦ, πῆγα σέ δύο Χριστιανικά Βιβλιοπωλεῖα τῆς Θεσσαλονίκης καί ρώτησα τί βιβλία πρέπει νά διαβάσω γιά νά ἐνημερωθῶ. Ἀμέσως μοῦ ἔδωσαν «Τά Δύο Ἄκρα» τοῦ π. Ἐπιφανίου. Ὅταν τό διάβασα, ἔλεγα κι ἐγώ τά ἴδια πού ἔχετε ἀκούσει κι ἐσεῖς, καθότι εἶχα πλήρη ἄγνοιαν τῆς Πατερικῆς διδασκαλίας. Ἐάν δέν βρισκόταν ὁ εὐλογημένος Π/Ητης Σ.Κ., ὁ ὁποῖος μοῦ εἶπε «διάβασε τό Ἀντίδοτον τοῦ π. Θεοδωρήτου», ἴσως ἀκόμη νά ἔλεγα τά ἴδια! Ποῦ καταλήγω; «Ἐν γνώσει κοινωνῶν» δέν εἶναι ὅποιος ἔχει ἁπλῶς ἀκούσει ἤ διαβάσει κάτι περί Οἰκουμενισμοῦ! Ἐλάχιστοι μετά ἀπό αὐτό θά στρωθοῦν νά διαβάσουν Πατερικά κείμενα, τά ὁποῖα οἱ ὀλιγογράμματοι δέν καταλαβαίνουν κἄν! Πρέπει νά ἔχῃ ὁ ἄνθρωπος Ὀρθόδοξον ἐνημέρωσιν, ἡ ὁποία δυστυχῶς δέν διατίθεται εἰς πρώτην ζήτησιν! Μέ αὐτά τά προσωπικά βιώματα, εἶναι νομίζω λάθος νά εἴμεθα πολύ αὐστηροί μέ τούς Ν/Ητας. Ἄν θέλουμε νά εἴμεθα αὐστηροί, τότε θά πρέπῃ πρῶτα ἐμεῖς νά ἔχουμε ἁγιότητα καί, ἀφοῦ ἀφήσουμε τά κοσμικά μας καθήκοντα, νά γίνουμε διαπρύσιοι κήρυκες τῆς Ὀρθοδοξίας, ὄχι μόνον μέσῳ πληκτρολογίου, ἀλλά καί ζωντανά, ὅπως ἔκαναν ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὁ Κοσμᾶς Φλαμιάτης κ.ἄ. Ἀλλά πολύ φοβοῦμαι ὅτι εἴμεθα, πρῶτος ἐγώ(!), ὅπως ὁ νέος τῆς παραβολῆς, ὁ ὁποῖος ἐλυπήθη σφόδρα ὅταν ὁ Κύριος τοῦ ζήτησε νά πωλήσῃ τά ὑπάρχοντά του καί νά Τόν ἀκολουθήσῃ.
Άγιος Νήφων : Μοναχοί και λαϊκοί θα τοκίζουν τα χρήματά τους. Δεν θα προτιμούν να τους τα πολλαπλασιάζει ο Θεός με την ελεημοσύνη στους φτωχούς. Για αυτό και, αν δεν απομακρυνθούν από αυτή την πλεονεξία, θα καταποντιστούν στον τάρταρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε, λοιπόν, καθώς είπα και προηγουμένως, ΑΠΟ ΑΓΝΟΙΑ θα πλανηθούν οι πιο πολλοί στο χάος της πλατείας και ευρύχωρης οδού της απωλείας».
Αββάς Μωϋσής : «Εν ταις ημέραις εκείναις… θέλουν προχειρίζεσθαι ηγούμενοι και ποιμένες άνδρες αδόκιμοι αρετής, άπιστοι… μη διακρίνοντες την δεξιάν οδόν εκ της αριστεράς, αμελείς, φιλομέριμνοι, τα πρωτεία με δώρα αρπάζοντες… μη γνωρίζοντες κατηχείν και νουθετείν το ποίμνιον… ΕΚ ΤΗΣ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΔΕ ΑΜΕΛΕΙΑΣ και καταφρονήσεως των ποιμένων ΑΠΟΛΟΥΝΤΑΙ οι αδελφοί…»
Άγιος Νείλος ο Αγιορείτης και Μυροβλύτης : «Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία… Οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες παντελώς την δεξιάν οδόν από την αριστεράν… Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τους εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι ΘΑ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, διότι δεν θα βλέπουν από κανένα φως επιγνώσεως…»
Άγιος Σεραφείμ της Βίριτσα : Η αληθινή Εκκλησία πάντα θα διώκεται. Αυτοί που θέλουν να σωθούν, ΘΑ ΣΩΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΛΙΨΕΙΣ. Ο τρόπος που θα γίνονται οι διωγμοί θα είναι πολύ πονηρός και θα είναι πολύ δύσκολο κανείς να προβλέψει τους διωγμούς. Φοβερός θα είναι αυτός ο καιρός, λυπάμαι αυτούς που θα ζούνε τότε»
Για να τα πάρουμε απ' την αρχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πατριάρχης λέει πως οι επίσκοποι πρέπει να κάνουν υπακοή, εκείνος ξέρει καλύτερα.
οι επίσκοποι λένε πως οι ιερείς πρέπει να κάνουν υπακοή, εκείνοι ξέρουν καλύτερα.
Οι ιερείς λένε πως οι κοσμικοί δεν πρέπει να μιλούν, εκείνοι ξέρουν καλύτερα.
Οι κοσμικοί οι θεολόγοι λένε πως οι υπόλοιποι δεν πρέπει να μιλούν, εκείνοι ξέρουν καλύτερα.
οι κοσμικοί οι μορφωμένοι δεν αφήνουν τους αμόρφωτους να μιλήσουν, οι αμόρφωτοι άντρες δεν αφήνουν τις γυναίκες να μιλήσουν και τελικά αφού είμαστε κι όλοι αμαρτωλοί και δεν υπάρχει αγιότητα στον κόσμο ας μη μιλήσει κανείς μας!
να σηκωθούν να φωνάξουν οι πέτρες να ησυχάσουμε!
όμως οι Άγιοι Πατέρες δεν είπαν ότι όταν διακινδυνεύει η πίστη ΜΟΝΟ ο αναμάρτητος ας φωνάξει. Το αντίθετο, επειδή είμαστε αμαρτωλοί στρεφόμαστε προς τον Θεό, ζητούμε την αλήθεια και ομολογούμε την αλήθεια, γιατί μόνο η αλήθεια σώζει τον άνθρωπο.
Εκείνους που έχουν λησμονήσει ολότελα την ενάρετη ζωή που είναι αρεστή στο Θεό και δεν πιστεύουν τις σωστές και θεάρεστες διδασκαλίες, δεν πρέπει να τους μισούμε αλλά μάλλον να τους συμπονούμε, γιατί είναι βλαμμένη η διακριτική δύναμη της ψυχής τους και είναι τυφλή η καρδιά και η διάνοιά τους. Αυτοί χάνονται γιατί από άγνοια δέχτηκαν το κακό ως καλό και δεν γνωρίζουν το Θεό οι τρισάθλιοι και μωροί.
→ Αντώνιος ο Μέγας (Άγιος)
@ 14 Μαρτίου 2020 - 7:44 μ.μ.: «τελικά αφού είμαστε κι όλοι αμαρτωλοί και δεν υπάρχει αγιότητα στον κόσμο ας μη μιλήσει κανείς μας! ... οι Άγιοι Πατέρες δεν είπαν ότι όταν διακινδυνεύει η πίστη ΜΟΝΟ ο αναμάρτητος ας φωνάξει».
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχῶς, ἀγαπητή μου Ἰωάννα, ὄχι μόνον εἶσαι ἐκτός θέματος, ἀλλά διέστρεψες βάναυσα καί τά λόγια μου! Ἐγώ δέν εἶπα νά μήν μιλάῃ κανείς, ἐπειδή εἴμεθα ὅλοι ἁμαρτωλοί! Δέν εἶναι αὐτή ἡ ἐκκλησιολογία μου γιά τήν ἐγκυρότητα τῶν μυστηρίων. Σᾶς παρέθεσα τήν Ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογίαν, τήν ὁποίαν διετύπωσε, ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ἀλλ' οὐδόλως τήν ἐλάβατε ὑπ' ὄψιν, διότι προφανῶς ἔχετε ἐγκολπωθῆ τήν αἱρετικήν τοῦ τσαρλατάνου Καρπαθάκη. Ἐπί τοῦ θέματος, λοιπόν, ἐπαναλαμβάνω τά ἑξῆς:
«Μία ἀνεγνωρισμένη Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τότε μόνον ἀπόλλυσι τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων, ὅταν ἀναγνωρισθῇ καὶ αὕτη αἱρετικὴ ἢ σχισματικὴ ὑπὸ Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης δικαιουμένης νὰ ἀφαιρέσῃ ἐξ αὐτῆς τὴν Χάριν καὶ τὸ Θεῖον κῦρος τῶν Μυστηρίων, διότι καὶ μόνη Αὕτη δικαιοῦται νὰ παρέχῃ ταῦτα εἰς Αὐτήν. Κατὰ ταῦτα, ἐπειδὴ τὴν ἁγιαστικὴν Χάριν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων δὲν παρέχει ὁ τελῶν ταῦτα Ἐπίσκοπος ἢ ὁ Ἱερεύς, ὅστις εἶναι μόνον ἁπλοῦν μέσον καὶ ὄργανον μεταδοτικὸν τῆς Χάριτος, ἀλλ᾿ ἡ ὀρθόδοξος ἔννοια τῆς Ἐκκλησίας, ἐν ὀνόματι τῆς ὁποίας τελοῦνται ταῦτα».
Τά αὐτά λέγουν καί ἄλλοι ἅγιοι, ὅπως ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης (βλ. ὑποσημειώσεις εἰς τόν Γ' Ἀποστολικόν Κανόνα), ὁ Ἅγιος Κύριλλος τοῦ Καζάν κ.ἄ. Βλέπω, ὅμως, ὅτι ἐσεῖς δέν δέχεσθε τήν Ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογίαν, ἀλλ' ἰσχυρίζεσθε ὅτι ὅλοι οἱ κληρικοί πού κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι αὐτομάτως καθῃρημένοι καί ἄρα δέν χρειάζεται νά γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος γιά νά πληροφορήσῃ ἐγκύρως τήν Οἰκουμένην περί τούτου, ἐφόσον τό ἔχετε ἀποφασίσει ἐσεῖς! Ποῦ τά εἴδατε αὐτά τά καρπαθάκεια δόγματα; Παρακαλῶ προσκομίσατε μαρτυρίες Πατέρων πού νά λέγουν ὅτι καί οἱ μή Συνοδικῶς κεκριμένοι αἱρετικοί καθίστανται αὐτομάτως ἐνεργείᾳ σχισματικοί/αἱρετικοί, ἄρα προσφέρουν «κρασάκι καί ψωμάκι», ἀντί Θείας Κοινωνίας, καί γενικῶς ὅλα τά μυστήρια πού τελοῦν εἶναι ἄκυρα. Ἐπίσης, ποῦ εἴδατε ὅτι οἱ ἐν δυνάμει (δηλαδή, οἱ μή Συνοδικῶς κεκριμένοι) αἱρετικοί/σχισματικοί εἶναι τό ἴδιο μέ τούς ἐν ἐνεργείᾳ (δηλαδή, τούς Συνοδικῶς κεκριμένους) αἱρετικούς/σχισματικούς; Ἄν προσκομίσετε τέτοιες μαρτυρίες Πατέρων, τότε καλόν θά ἦτο νά μᾶς διαφωτίσετε ἀπό ποίαν ἀκριβῶς στιγμήν ἠκυρώθησαν τά μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν, διά να ξέρουμε ἄν ἐμεῖς καί τά παιδιά μας, πού γεννηθήκαμε, βαπτισθήκαμε κ.λπ. στό ν.ἡμ. εἴμεθα ἤ ὄχι ἀληθῶς βαπτισμένοι, νυμφευμένοι κ.λπ. Ἀπό τήν 10-3-1924; Ἀπό τήν 7-12-1965; Ἀπό τήν 26-6-2016; Ἀπό πότε;
Προσέξατε, ἡ αἱρετική ψευδο-αυστηρότης τοῦ Καρπαθάκη τόν ὡδήγησε εἰς σχίσμα, ὅπερ εἶναι τό κυρίως ὑπεύθυνον διά τήν διάλυσιν τοῦ π.ἑ. καί τήν πρόοδον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Πολύ φοβοῦμαι ὅτι ἀκολουθεῖτε τά βήματά του. Ἀπόδειξις ὅτι ἐγώ χθές κάλεσα ὅλους μας νά ἔχουμε ἁγιότητα καί νά γίνουμε διαπρύσιοι κήρυκες τῆς Ὀρθοδοξίας κι ἐσύ ἔγραψες ὅτι ἐγώ τάχα εἶπα νά ... σιωπήσουμε, ἐπειδή εἴμεθα ἁμαρτωλοί!!! Ἐπαναλαμβάνω καί πάλιν ὅτι ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον οὐδείς θέλει πλέον ν' ἀκούσῃ διά τό π.ἑ. εἶναι ὅτι πρῶτα οἱ Ματθαιϊσταί καί τώρα σχεδόν ὅλοι οἱ τοῦ π.ἑ. (κυρίως οἱ ἐπίσκοποι) εἶναι ἀναξιόπιστοι τσαρλατάνοι καί δέν ἐμπνέουν ἐμπιστοσύνην. Συνεπῶς, ναί, ὄχι μόνον νά μιλᾶμε, ἀλλά νά φωνάζουμε, ἀλλά νά φωνάζουμε Ὀρθόδοξα, ὄχι τσαρλατάνικα! Ἄν κάνω λάθος, ἀποδεῖξτε το! Ἁγιοπατερικῶς, ὅμως, ὄχι Ματθαιϊκῶς; Τέλος, σημειώσατε ὅτι ὁ λόγος διά τό ἔντονον ὕφος τῶν ἀνωτέρω λόγων εἶναι ὅτι ἕνας τσαρλατᾶνος (ὁ Unknown) ἤδη ἔγραψεν ὅτι οἱ θέσεις μου αὐτές εἶναι δῆθεν οἰκουμενιστικές καί εἶμαι βέβαιος ὅτι κι ἐσεῖς τό ἴδιο ὑπονοεῖτε μέ τά λεγόμενά σας. Ἔ, λοιπόν, ὄχι, δέν θά ἐπιτρέψω νά διεκδικοῦν τήν Ὀρθοδοξίαν οἱ τσαρλατᾶνοι!
Το να λες εμένα "απατεώνα"(αν και δεν έχω να κερδίσω κάτι από αυτά που γράφω,αλλά μόνο χρόνο χάνω)δεν πειράζει,αλλά πως μπορείς να ονομάζεις "απατεώνα" τον Ματθαίο Καρπαθάκη την στιγμή που τον έχουν για Άγιο αρκετοί Ελληνες;Θα ήταν ωραίο να ονομάζουν απατεώνα τον δικό σου Άγιο(τον Καβουρίδη) οι "Καρπαθακικοί"; Αφού γνωρίζεις ότι δεν έχω σχέση με τους Παλαιοημετολογιτας! Υβρίζεις δημόσια τους πάντες και τα πάντα, αλλά εσένα όταν σε υβρίζουν για κρυφό-Οικουμενιστή ή Οικουμενιστή (λόγω των απαράδεκτων αντι-Πατερικών κειμένων σου),χαλάς τον κόσμο και την ηρεμία σου.
ΔιαγραφήΟ αμετανόητος αιρετικός ψευδοκληρικός αμέσως χάνει την Ιεροσύνη που του έδωσε ο Κύριος.Αυτοί οι Άγιοι που γράφεις δεν ομιλούν για δυνάμει σχισματικούς και αιρετικούς! ΓΙΑΤΊ διαστρέφεις τα γραπτά τους; Δεν μπορείς να χωνέψεις τα λάθη του Χ. Καβουρίδη και διαστρέφεις αυτούς τους δύο Αγίους.Ποίοι είναι οι Άγιοι που υποστηρίζουν αυτά τα Οικουμενισρικά που γράφεις.Γράψε τα κείμενά τους και τότε εμείς θα γράψουμε τα κείμενα των Πατέρων που μας ζητάς.
@ Unknown 15 Μαρτίου 2020 - 7:45 π.μ.: «Αφού γνωρίζεις ότι δεν έχω σχέση με τους Παλαιοημετολογιτας!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΟὔτε γνωρίζω οὔτε θά ἤθελα νά γνωρίζω τί πιστεύεις καί τί κάμνεις, καθότι, ἀπό αὐτά πού ἔχεις γράψει σέ 2-3 σχόλιά σου πού ἔχω διαβάσει (τά ὑπόλοιπα δεν τά διάβασα), κυρίως δέ ἀπό τίς χθεσινές σου ὕβρεις, σέ θεωρῶ ἀνεύθυνον τσαρλατᾶνον ἀπό αὐτούς πού κυκλοφοροῦν εἰς τό διαδίκτυον, προκειμένου νά καταστρέφουν τόν ὀρθόδοξον διάλογον μέ ἄπειρα ψεύδη, διαβολές καί ὕβρεις. Τέλος.
Δημήτρη Χατζηνικολάου μην ονομάζεις τσαρλατάνο, τον Ορθόδοξο σχολιαστή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν σου επιτρέπω!!!
Στο ζήτημα του σχισματικού παλαιοημερολογιτισμού έχει σωστές απόψεις!!!
Μίλησε επι της ουσίας, αν βέβαια μπορείς.
@ 15 Μαρτίου 2020 - 10:44 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπό τό ὕφος, τό περιεχόμενον καί τόν τρόπον τῶν γραφομένων σου, καταλαβαίνω ὅτι εἶσαι ὁ «σχολιαστής» τῶν 0,60 εὐρώ/«σχόλιον» (διάβαζε «ἀερολογία»), πού δυστυχῶς ἐπέστρεψες, μετά ἀπό τήν εὐλογημένην ἀπουσίαν σου, προκειμένου νά συνεχίσῃς τό φθοροποιόν «ἔργον» σου, ἀνωνύμως βεβαίως-βεβαίως! Τό ἴδιο αὐτό «σχόλιον» τό ὑπέβαλες καί εἰς ἄλλην ἀνάρτησιν τοῦ παρόντος ἱστολογίου, ὁπότε θά εἰσπράξῃς 1,20 εὐρώ! Ἔτσι ἔκαμνες καί πρό ὀλίγων μηνῶν: τό ἴδιο «σχόλιον» τό ἀναρτοῦσες δεκάδες φορές, ἀκόμη καί κάτω ἀπό τήν ἰδίαν ἀνάρτησιν, μέ στόχον πάντοτε τήν πρόκλησιν συγχύσεως καί πνευματικῆς καταπονήσεως τῶν Ὀρθοδόξων ἀναγνωστῶν, ἐννοεῖται σέ ὅσους σέ παίρνουν γιά ἀληθινόν σχολιαστήν, μή γνωρίζοντες ὅτι εἶσαι «σχολιαστής» τῶν 0,60 εὐρώ ἀνά «σχόλιον» (διάβαζε «πνευματικήν ἀκαθαρσίαν»)! Τέλος!
Εγραψα σχόλιο-απάντηση στον Δημήτρη Χατζηνικολάου και έλεγε αλήθειες.
ΔιαγραφήΤί έγινε; Ο Κώστας το έσβησε;;
Ελεγε την αλήθεια ότι κάνει λάθος, φαντάζεται πράγματα που δεν ισχύουν ο Δημήτρης Χατζηνικολάου αφού δεν έχω πάρει ούτε σεντ.
ΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψα σχόλιο-απάντηση στον Δημήτρη Χατζηνικολάου και έλεγε αλήθειες.
Τί έγινε; Ο Κώστας το έσβησε;;
Για τους ανώνυμους:
Υπάρχει κάτι που δεν αντιλαμβάνεστε: Είμαι 76 ετών και είναι δύσκολο σε μένα να διαβάζω όλα τα σχόλια των ανωνύμων, και να τα ξεχωρίζω, ποια είναι "πρακτόρων" και ποια ειλικρινών αδελφών. Είναι μια διαδικασία που υπερβαίνει την νοητική μου ικανότητα. Σας παρακαλώ, γράφτε στην ευχή έστω μόνο το Βαπτιστικό σας όνομα για να μπορώ να σας ξεχωρίζω. Διαφορετικά όχι παράπονα. Ησύχασα λίγο από τον Ευστάθιο με τις δεκάδες ηλεκτρονικών γραμμάτων και σχολίων - από 57 κατέβηκαν σε 6 περίπου ημερησίως- βοηθήστε με αν θέλετε ειλικρινή συνεργασία.
Ευχαριστώ!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος