Ευλογημένος κορωναϊός εν
ονόματι Κυρίου!
Αδελφέ
Κωνσταντίνε Βαρδάκα,
Σου γράφω σήμερα,
πρωϊ-πρωϊ, Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως για να σου αναγγείλω ένα χαρμόσυνο
και αναστάσιμο γεγονός! Ένα γεγονός που μόνο ως μία παγκόσμια και κοσμοσωτήρια επέμβαση του Κυρίου μπορεί να
χαρακτηριστεί. Και αυτό είναι ότι έκλεισαν οι εκκλησίες στην Ελλάδα για πρώτη φορά, εδώ και δύο
χιλιάδες χρόνια! Θα αναρωτηθείς βέβαια, ίσως και να αγανακτήσεις λίγο, γιατί να χαιρετίζουμε ένα τέτοιο γεγονός ως χαρμόσυνο και αναστάσιμο, ενώ
έπρεπε να θλιβόμαστε και να πενθούμε σαν να ήταν σήμερα Μεγάλη Παρασκευή.
Αλλά αγαπητέ μου αδελφέ
Κωνσταντίνε Βαρδάκα, οι εκκλησίες του Χριστού στην Ελλάδα έχουν πάψει πιά να
είναι ορθόδοξες! Ο φύλακας Άγγελος του κάθε ναού, σύμφωνα με τον Μέγα
Βασίλειο-που ασφαλώς είχε βιωματική εμπειρία του γεγονότος- φεύγει από τον κάθε
ναό που μνημονεύεται αιρετικός επίσκοπος, αλλά και από κάθε ναό που
μνημονεύεται ο κάθε αιρετικός επίσκοπος που υπέγραψε στο Κολυμπάρι ή που
αποδέχθηκε τις αποφάσεις της ληστρικής αυτής ψευδοσυνόδου. Ούτε υπάρχει βέβαια
φύλακας Άγγελος στους ναούς εκείνους που μνημονεύονται επίσκοποι οι οποίοι συλλειτουργούν ή και μνημονεύουν ή και αποδέχονται τους Σχισματικούς
ψευδεπισκόπους της Ουκρανίας. Επομένως, όπως λέγει και ο μέγας ομολογητής και
Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης η θυσία που προσφέρεται στον Θεό από τους αιρετικούς
«κολυμπάριους και ουκρανίζοντες» επισκόπους και ιερείς είναι «ως να θυσιάζουν
σκύλο»!
-------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἰουστῖνος: «Μετάνοια χωρίς Αποτείχιση δεν υπάρχει».
Συμφωνῶ ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς ψευδεπισκόπους δέν δύνανται νά ὁμιλοῦν σοβαρῶς διά «μετάνοιαν», διό καί ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν. Νομίζω, ὡστόσον, ὅτι ὁ συγγραφεύς ἀντιφάσκει, διότι ἡ ὡς ἄνω ὀρθή θέσις εὑρίσκεται εἰς εὐθεῖαν ἀντίθεσιν μέ τό ἄλλο πού γράφει, δηλαδή ὅτι ὁ γ. Παΐσιος Ἁγιορείτης (+1994), ὁ ὁποῖος ἐκοιμήθη ἐν γνώσει του ἐν πλήρει κοινωνίᾳ μέ τήν αἵρεσιν, εἶναι «μεγάλος ἅγιος» τῆς Ἐκκλησίας!
-------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Συμφωνῶ ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς ψευδεπισκόπους δέν δύνανται νά ὁμιλοῦν σοβαρῶς διά «μετάνοιαν», διό καί ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν. Νομίζω, ὡστόσον, ὅτι ὁ συγγραφεύς ἀντιφάσκει, διότι ἡ ὡς ἄνω ὀρθή θέσις εὑρίσκεται εἰς εὐθεῖαν ἀντίθεσιν μέ τό ἄλλο πού γράφει, δηλαδή ὅτι ὁ γ. Παΐσιος Ἁγιορείτης (+1994), ὁ ὁποῖος ἐκοιμήθη ἐν γνώσει του ἐν πλήρει κοινωνίᾳ μέ τήν αἵρεσιν, εἶναι «μεγάλος ἅγιος» τῆς Ἐκκλησίας!
Λυπάμαι που σου τα γράφω
αυτά τόσο ωμά, λίαν αγαπητέ μου αδελφέ Κωνσταντίνε Βαρδάκα, αλλά είναι
πνευματικώς απαραίτητα.
Γνωρίζω την αγάπη που έχεις προς τον μεγάλο Άγιο της εκκλησίας Γέροντα Παϊσιο
Αγιορείτη, οι ευχές του να μας σκεπάζουν. Είναι όμως καιρός να βάλουμε τα
πράγματα στην θέση τους. Οι Αγιορείτες πατέρες των ημερών μας, όλοι πλήν
ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων, υπέκυψαν και προσκύνησαν στο αντίχριστο θηρίο
του οικουμενισμού. Διαβάζω βέβαια στα άρθρα σου ότι πολλοί γέροντες του
Αγίου Όρους σου στέλνουν μηνύματα για να κάνουμε προσευχή, νηστεία και
παρακλήσεις στην Παναγία μας. Αυτά όλα είναι σωστά και απαραίτητα. Όμως
«λησμόνησαν» οι Αγιορείτες το μεγαλύτερο καθήκον τους. Ποιο είναι αυτό; Η
ομολογία της ορθοδόξου Πίστεώς μας φυσικά. Διότι πιστεύουμε μεν με την καρδιά μας, αλλά σωζόμαστε ομολογώντας με το στόμα μας (Απόστολος Παύλος).
Ας κοιτάξουν λοιπόν μέσα τους οι Αγιορείτες, αλλά και όλοι οι έλληνες
κληρικοί και ειλικρινά ας απαντήσουν. Ποιους επισκόπους μνημονεύουν πριν κοινωνήσουν; Δεν έχουν ακόμη καταλάβει ότι μεταλαμβάνοντας σώμα και
αίμα Χριστού τελικά κατακρίνουν τους εαυτούς τους με τον μολυσμό του οικουμενισμού; Ας μην απατούν τον εαυτόν τους. Και ο Ιούδας συμμετείχε στο μυστικό δείπνο, αλλά ο Χριστός
του έδωσε μόνο ψωμί και αλάτι (άγιος Νικόλαος Αχρίδος)! Μήπως λοιπόν και οι Αγιορείτες μένουν στο ψωμί και αλάτι όπως και ο Ιούδας;
Σκληροί είναι οι λόγοι
τούτοι, αδελφέ Κωνσταντίνε, αλλά αληθείς και τομώτεροι μαχαίρας, διϊκνούμενοι μέχρι μυελού οστέων. Ο μολυσμός του οικουμενισμού είναι απείρως χειρότερος από τον μολυσμό του κοροναϊού.
Με τον δεύτερο αρρωσταίνουμε μόνο στο υλικό μας σώμα, με τον πρώτο μολύνεται και πεθαίνει η ψυχή μας. Και ο θάνατος της ψυχής, αδελφέ Κωνσταντίνε, είναι ο
χωρισμός της από το Άγιο Πνεύμα(Άγιος Συμεών ο νέος Θεολόγος). Διότι το Άγιο
Πνεύμα δεν κατοικεί σε ψυχές που αρνούνται τον Χριστό και στη θέση Του προσκυνούν τα κοσμοείδωλα του
Αντιχρίστου, όπως είναι εκείνα του παπισμού, λουθηροκαλβινισμού και νεοεποχιτισμού!
Αυτό το γράφει και ο Άγιος
Παϊσιος στο ιδιόχειρο και περίφημο σημείωμά του «Σημεία των καιρών». Εκεί, όπως
ασφαλώς γνωρίζεις, αδελφέ Κωνσταντίνε Βαρδάκα, ο Άγιος αναφέρεται στους πονηρούς χριστιανούς, που δεν θυσίαζαν μεν δημόσια στους δαιμονικούς θεούς των ειδωλολατρών, αλλά πλήρωναν
να μην τους βασανίσουν και απλώς υπέγραφαν «λίβελο» ότι δεν είναι χριστιανοί!
Αυτούς η Εκκλησία, όπως γράφει ο Άγιος Παϊσιος, τους απέκοπτε από το Σώμα της διότι είχαν αρνηθεί, έστω
και έμμεσα, τον Χριστό! Κάτι
παρόμοιο κάνουν σήμερα και οι οικουμενιστές ρασοφόροι Φαναρίου, Αγίου Όρους,
Ελλάδος, Κύπρου, κλπ. Από την μία δήθεν λένε δημόσια ότι δεν κοινωνούν με τις αιρέσεις και από την άλλη υπογράφουν τα κολυμπάρια, τα μπαλαμπάντια, τις Γενεύες κλπ,κλπ…Και τρωγοπίνουν και αλληλο-ευλογούνται και
συλλειτουργούν και παντρεύονται και κοινωνούν μεταξύ τους. Και παίρνουν στον
λαιμό τους εκατομμύρια αθώες ψυχές.
Λοιπόν, αδελφέ
Κωνσταντίνε, δεν είναι
άραγε πρέπον να σκεφτούμε ότι ο μακρόθυμος Κύριος δεν θα ανεχόταν για πολύ
ακόμη αυτή την ιεροσυλία; Και πως θα κοπάσει ο Κύριος αυτή την θραύσιν; Αφού
δεν υπάρχει έστω
και ένας θαρραλέος Φινεές. Έστειλε λοιπόν σήμερα ο Κύριος αυτόν τον «ευλογημένο κορωναϊό» για να
δοκιμαστούμε και να ξεχωρήσει το άχυρο από το σιτάρι. Και τι μας αποκάλυψε
αυτός ο «ευλογημένος ιός»; Ότι όλοι οι οικουμενιστές επίσκοποι
τρόμαξαν σαν τα ποντίκια, έβαλαν την βαρθολομική τους ουρά στα σκέλια και –για πρώτη φορά στην ιστορία-έκλεισαν τις εκκλησίες!
Οποία θεϊκή Αποκάλυψις! Τι
διαπιστώσαμε όλοι μας; Ότι όλοι –πλήν Κυθήρων, Μόρφου, Λεμεσού- οι επίσκοποι
που λειτουργούσαν και μετελάμβαναν σώμα και αίμα Χριστού και θα έπρεπε κανονικά να έχουν
Πνεύμα ανδρείας, ώστε να θυσιαστούν για το ποίμνιό τους ενάντια στην αντίχριστη
απόφαση της νεοεποχίτικης Πολιτείας, κλειδαμπαρώθηκαν σαν τα τρομαγμένα ποντίκια στα
επισκοπικά τους μέγαρα! Και το ίδιο έκαναν και όλοι οι ιερείς, οι μοναχοί και οι Αγιορείτες! ΠΛΗΝ ΚΥΘΗΡΩΝ, ΜΟΡΦΟΥ ΚΑΙ ΛΕΜΕΣΟΥ…
Βλέπουμε έκπληκτοι, αλλά
και με μεγάλη αγαλλίαση, αδελφέ Κωνσταντίνε Βαρδάκα, να μας ανοίγει τα μάτια
της ψυχής μας ο ίδιος ο Κύριος και να μας αποκαλύπτει ποιος είναι αυτός ο σιχαμερώτατος μολυσμός του οικουμενισμού, που υφίστανται όσοι με άγνοια ή με γνώση κοινωνούν με οικουμενιστές επισκόπους και ιερείς. Μολυσμός για τον
οποίο μας προειδοποιούσαν τόσον καιρό οι αποτειχισμένοι Πατέρες, γέρων Ευθύμιος
Τρικαμηνάς, Πατήρ Νικόλαος Μανώλης, Πατήρ Θεόδωρος Ζήσης, αλλά και ο αδελφός
Κωνσταντίνος της «Ορθοδόξου Φωνής»!
Ο μολυσμός του
οικουμενισμού, αδελφέ, είναι ακριβώς αυτό το ΠΝΕΥΜΑ ΔΕΙΛΙΑΣ που ενσπείρει
στις ψυχές ο διάβολος μέσω των ψευδεπισκόπων και ψευδομοναζόντων. Με τον τρόπο
αυτόν όλοι οι δειλοί οικουμενιστές σήμερα εφοβήθηκαν μια επιδημία από έναν μικροοργανισμό μεγέθους ολίγων νανομέτρων, ενώ ,εάν ήταν αληθινοί ορθόδοξοι, θα έπρεπε
να φοβούνται τον μέγαν Αυτόν που έχει την εξουσία να τους βάλει στη γέεννα του
πυρός.
Μέγα σημείον και
αποκαλυπτικόν ότι δεν έχουν φόβον Θεού. Είναι αθεόφοβοι!
Ιδού λοιπόν η μεγάλη Αποκάλυψις! Ότι ο οικουμενισμός στις εκκλησίες του μεταδίδει το
διαβολικόν πνεύμα δειλίας! Οι δειλοί επίσκοποι έχοντες μολυνθεί από το διαβολικό πνεύμα του οικουμενισμού, με το πρώτο «Βήξιμο του διαβόλου» πήραν τις μπαστούνες τους και τις μίτρες τους και κλειδώνοντας
τις εκκλησίες, όπου φύγει-φύγει…Το ιδιο έκανε και το Άγιο Όρος και όλα τα μοναστήρια. Άθελά τους όμως έτσι ομολόγησαν οι οικουμενιστές επίσκοποι, ιερείς και μοναχοί
ότι οι εκκλησίες και τα μοναστήρια δεν μεταδίδουν την ΖΩΉ αλλά είναι εστίες
μολυσματικότητας και θανάτου! Τι χαρά που πήρε ο διάβολος! Πόσο δικοί του είναι
οι οικουμενιστές ρασοφόροι! Φαντάσου αδελφέ μου Κωνσταντίνε Βαρδάκα, τι έχει να
γίνει, όταν έρθει ο καιρός του ηλεκτρονικού σφραγίσματος! Όλοι θα τρέχουν να πάρουν την κάρτα του Αντιχρίστου και
μάλιστα θα ψέλνουν και τη Υπερμάχω! Αλλά όπως ξέρεις αδελφέ Κωνσταντίνε, τα ούρα δεν
αγιάζονται. Το είπε ο Άγιος Παϊσιος…
Έκλεισαν λοιπόν οι
εκκλησίες, αδελφέ Κωνσταντίνε Βαρδάκα, αλλά αυτό είναι ευλογία Θεού και όχι
τιμωρία. Ανάσταση έχουμε σήμερα! Εφόσον οι εκκλησίες αυτές εμόλυναν τις
συνειδήσεις των πιστών με το διαβολικό οικουμενιστικό πνεύμα δειλίας απέναντι
στη κοσμική εξουσία, έπρεπε να κλείσουν. Δεν
έπρεπε να συνεχίσουν να λειτουργούν με τέτοιους διεστραμμένους παπάδες και
μοναχούς. Και για όσο διάστημα οι πιστοί χριστιανοί, που έχουν μολυνθεί με το πνεύμα του οικουμενισμου και δεν
αποτειχίζονται από τους οικουμενιστές, τόσο οι εκκλησίες θα παραμένουν κλειστές και κανείς, μα κανείς
από τους μη αποτειχισθέντες δεν θα σωθεί από την οργή του δικαιοκρίτου Χριστού.
Για το οποίο βέβαια δεν
ευχώμεθα.
Αυτή λοιπόν αδελφέ
Κωνσταντίνε Βαρδάκα, είναι η μόνη και η αποτελεσματικώτερη θεραπεία για τον κορωναϊό, αλλά και για την σωτηρία της πατρίδα
μας απο το μαχαίρι των αγαρηνών, τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο και το χάραγμα του Αντιχρίστου. Η θεραπεία γίνεται με την ευλογημένη ιεροκανονική Αποτείχιση από τον οικουμενισμό. Αυτός είναι και ο πνευματικός λόγος
που λέμε, ότι το
κλείσιμο των οικουμενιστικών εκκλησιών είναι η μεγαλύτερη ευλογία που
μπορούσαμε ποτέ να έχουμε από τον Θεό.
Είναι ηλίου φαεινώτερον,
αγαπητέ αδελφέ, ότι ο Κύριος με τις πρεσβείες, της Υπεραγίας Θεοτόκου, του
Αγίου Παϊσίου, των Νεομαρτύρων και πάντων των Αγίων μας ελυπήθηκε και μας έδωσε
ακόμη μια μεγάλη ευκαιρία μετανοίας, που λέγεται ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙΣ. Διότι μετάνοια χωρίς Αποτείχιση δεν υπάρχει . Όσες παρακλήσεις, όσες νηστείες, όσες αγρυπνίες και να
κάνουμε, όλες θα είναι
μάταιες, διότι η ψυχή μας θα είναι μολυσμένη από το σκότος και την
δειλία του δαιμονικού οικουμενισμού. Να μην την χάσουμε λοιπόν αυτή την ευλογημένη ευκαιρία
της Αποτειχίσεως, διότι δεν θα είμαστε άξιοι να δούμε την Ανάστασιν.
Λειτουργία
στην Αγιά Σοφιά αγαπητέ αδελφέ Κωνσταντίνε Βαρδάκα, παρέα με οικουμενιστές επισκόπους, ιερείς,
μοναχούς, καθηγητάδες, παπικούς, λουθηροκαλβίνους επισκοπίνες και ραββίνους
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Αυτό να το πείς και στους Αγιορείτες γεροντάδες.
«Τα ούρα δεν αγιάζονται ποτέ».
Με πόνο και αγάπη Χριστού.
Ο αδελφός σου Ιουστίνος.
Αναδημοσίευσα τό άρθρο σέ ιστοσελίδα φέησμπουκ καί τά σχόλια που ακολούθησαν ήταν
ΑπάντησηΔιαγραφή- Kyprianos Christodoulides πρός «Χρήστος Χαλκιόπουλος "... Μετάνοια χωρίς αποτείχειση δεν υπάρχει" γράφει ο αρθρογράφος. Είμαστε με τα καλά μας? Αυτή είναι άραγε η λύση στο πρόβλημα που μας συνέχει???
- Απαντηση από Κυπριανός Χ
Άν δέν είναι η μετάνοια, χωρίς αποτείχιση από τόν Σιωνισμό ( : Οικουμενισμός), τότε ποιά είναι ; Ότι είμαστε όλοι αμαρτωλοί καί τό «2 ἐγὼ δὲ εἶπα ἐν τῇ ἐκστάσει μου· πᾶς ἄνθρωπος ψεύστης.» (Ψ. ν΄ 6. ριε΄ 2) ; Τό επαναλαμβάνει καί ο Απ. Παύλος Ρμ. γ΄: «3 τί γὰρ εἰ ἠπίστησάν τινες; μὴ ἡ ἀπιστία αὐτῶν τὴν πίστιν τοῦ Θεοῦ καταργήσει; 4 μὴ γένοιτο· γινέσθω δὲ ὁ Θεὸς ἀληθής, πᾶς δὲ ἄνθρωπος ψεύστης, καθὼς γέγραπται· ὅπως ἂν δικαιωθῇς ἐν τοῖς λόγοις σου καὶ νικήσῃς ἐν τῷ κρίνεσθαί σε.».
Ομολογώντας όμως τίς/τήν αμαρτίας μας, ότι πλανηθήκαμε μέ τό "ένας θεός γιά όλους", όπως προτείνει ο Σιωνισμός- Οικουμενισμός, τότε συντασσόμεθα μέ τόν Χριστό, αποτειχιζόμαστε καί ακολουθούμε τόν Κύριο, καταγγέλλοντας τήν πλάνη τών Σιωνιστών/Οικουμενιστών ή κάτι χειρότερο. Πλάνη η οποία συνίσταται σέ ασυμφωνία λόγων καί έργων, δηλαδή, αποτείχιση, ναί, αλλά εντός εκκλησίας Κολυμπαρίου, Σαμπεζύ, Μπαλαμάντ κλπ.
- Χρήστος Χαλκιόπουλος πρός Kyprianos Christodoulides αν έγραφε "...από τον Σιωνισμό " δεν θα διαφωνούσα
Απάντηση από Κυπριανός Χ
Μά Σιωνισμός καί Οικουμενισμός είναι οι δύο όψεις ενός καί τού αυτού νομίσματος. Ο Σιωνισμός είναι η, σέ εισαγωγικά, θεολογία τής ουσίας τού Θεού ( : άρρητον καί άπειρον καί ακατάληπτον τό θείον), οι δέ δικοί μας ασχολούνται μέ οντολογίες, γιά νά μήν καταλαβαίνουμε ότι κι αυτοί "θεολογούν" περί τήν ουσίαν του Θεού. Περιεργάζονται τό τί εστι θεός καί όχι τό ότι εστί Θεός : είς Θεός, μία θεότης, τρείς Υποστάσεις.
Ἰουστῖνος: «Μετάνοια χωρίς Αποτείχιση δεν υπάρχει».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνῶ ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς Οἰκουμενιστάς ψευδεπισκόπους δέν δύνανται νά ὁμιλοῦν σοβαρῶς διά «μετάνοιαν», διό καί ὀφείλουν ν' ἀποτειχισθοῦν. Νομίζω, ὡστόσον, ὅτι ὁ συγγραφεύς ἀντιφάσκει, διότι ἡ ὡς ἄνω ὀρθή θέσις εὑρίσκεται εἰς εὐθεῖαν ἀντίθεσιν μέ τό ἄλλο πού γράφει, δηλαδή ὅτι ὁ γ. Παΐσιος Ἁγιορείτης (+1994), ὁ ὁποῖος ἐκοιμήθη ἐν γνώσει του ἐν πλήρει κοινωνίᾳ μέ τήν αἵρεσιν, εἶναι «μεγάλος ἅγιος» τῆς Ἐκκλησίας!
Ο άγιος Παΐσιος είναι μεγάλος άγιος. Τέλος.
Διαγραφή