Πίστιν δεν έχουν, γνώσιν ή βίωσιν;

Τρία είναι τα αίτια μορφώσεως ορθοδόξων φρονημάτων: η πίστις, η γνώσις και η βίωσις. Εάν δεν συνέλθουν επί το αυτό τα τρία ταύτα, αδύνατον να αποφύγωμεν τας πλάνας και τας αιρέσεις.  Παρατηρήσατε τους Αγιορείτας  και τους Μητροπολίτας της  Εκκλησίας  της Ελλάδος που εις τας προδοτικάς ενεργείας του Πατριάρχου τον μνημονεύουν και κοινωνούν μαζί του. Εις κάποιαν των τριών τούτων προϋποθέσεων χωλαίνουν. Ή εις την πίστιν ή εις την γνώσιν ή εις την βίωσιν. Αδύνατον Ορθόδοξος Χριστιανός έχων πίστιν εις τον Χριστόν, γνωρίζων την διδασκαλίαν της Εκκλησίας και τους βίους των Αγίων Πατέρων και βιών κατά το δυνατόν με ακρίβειαν, να μη εξεγείρεται, από την αναφανδόν υποστηριζομένην καθολικήν αίρεσιν της συμφωνίας του Σαμπεζύ ή της συμφωνίας του Μπαλαμάντ ή του Φαναρίου το : Κωνσταντίνου η πόλις, Πρωτοκλήτου λυχνία τε άγει εορτήν λαμπροφόρον δεχομένη τον Πρόεδρον, Ρωμαίων Εκκλησίας της σεπτής…  Ναυς, η πάντιμος Ορθοδοξίας αγλαΐζεται νυν δεχομένη, εκ Δυσμών σεπτόν Ποιμένα και Πρόεδρον…. Ετι δεόμεθα υπέρ του Αγιωτάτου Επισκόπου και Πάπα Ρώμης Βενεδίκτου... Ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου και άλλα συναφή. Ας ερωτήσουν εαυτούς οι Αγιορείτες και οι Ποιμένες της Εκκλησίας μας, διατί τον μνημονεύουν και κοινωνούν μαζί του, και δεν ύψωσαν φωνήν διαμαρτυρίας κατά της ψυχολέθρου νοθείας της πίστεως. Πίστιν δεν έχουν, γνώσιν ή βίωσιν; Πως ανέχονται το οικουμενιστικό τούτο κήρυγμα του Οικουμενικού Θρόνου χωρίς συγκλονισμόν, αφού μόνον δι΄ αυτό είναι αρκετόν να χάσωμεν τας ψυχάς μας; Εάν δεχθώμεν τον Πάπα ως Αγιώτατον Επίσκοπον Ρώμης, τότε ανατρέπομεν την δογματικήν διδασκαλίαν της Εκκλησίας, απορρίπτομεν τους βίους και τους αγώνας των αγίων και οικοδομούμεθα κατά τρόπον λατινικόν, δηλαδή αντιπνευματικόν, που μόνον εις τον Χριστόν δεν οδηγεί. Διότι όλοι οι αγώνες των Αγίων Πατέρων υπέρ της διαφυλάξεως αλωβήτου της δογματικής διδασκαλίας, εγένοντο δια την προστασίαν της θεώσεως του ανθρώπου. Χωρίς ορθά δόγματα, θέωσις δεν επιτυγχάνεται. Και  εν μόνον οικουμενιστικόν κήρυγμα από τόσον επισήμου θέσεως αποτελεί αληθώς δυναμίτιν εις τα θεμέλια της Εκκλησίας. Ιδού διατί η στάσις των Αγιορειτών και των Ποιμένων της Εκκλησίας αφόβως δύναται να ερμηνευθή ως αυτό τούτο προδοσία της Ορθοδοξίας!
------------------------------------------

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
«Πως ανέχονται το οικουμενιστικό τούτο κήρυγμα του Οικουμενικού Θρόνου χωρίς συγκλονισμόν...;»

Ὄχι μόνον ἀνέχονται, ἀλλά καί ραίνουν μέ ροδοπέταλα τούς ψευδο-πατριάρχας! Ἀπό ... «ταπείνωσιν», βεβαίως, καθότι ὅποιος ἀποτειχίζεται θεωρεῖται «ὑπερήφανος» καί «ἐκτός ἐκκλησίας»! Ὁ «ἅγιος» Παΐσιος τό ἔλεγε πιό κομψά:

-Παΐσιος: Ἄχ, ἀδερφοί, θά φύγω ἀπό τήν Ἑλλάδα!
-Συμμονασταί: Γιατί, Γέροντα;
-Παΐσιος: Δέν μοῦ ἀρέσει ὁ Παπανδρέου!!!

Ἔτσι ἐχλεύαζον τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., οἱ ὁποῖοι δῆθεν ἔφυγαν ἀπό τήν Ἐκκλησίαν, ἐπειδή δέν τούς ἄρεσεν ὁ «πατριάρχης»! Ἔτσι, οἱ ἄλλοτε σημαιοφόροι τῆς Ὀρθοδοξίας Ἁγιορεῖται κατήντησαν ἐνεργούμενα τοῦ Διαβόλου! Γιά νά μήν παίρνουν ἀέρα οἱ Π/Ηται!

---------------------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

@ 25 Μαρτίου 2020 - 2:01 μ.μ.

Δέν συμφωνεῖς μέ τήν συμμετοχήν στό ΠΣΕ, οὔτε καί μέ τό Κολυμπάρι (2016), οὔτε μέ τίς συμφωνίες Σαμπεζύ (1990) καί Μπάλαμαντ (1993), οὔτε μέ τήν «ἄρσιν» τοῦ Σχίσματος (1965), οὔτε μέ τήν μνημόνευσιν τοῦ «πάπα» στό Φανάρι, οὔτε μέ τά συλλείτουργα μέ τόν «πάπαν», οὔτε μέ τό κοινόν ποτήριον πού ἐφαρμόζεται τοπικῶς εἰς ἀρκετάς περιπτώσεις (Σῦρος, Ραβέννα, Σικάγο κ.λπ.), οὔτε μέ τίς πανθρησκειακές συμπροσευχές, οὔτε μέ τήν μεταπατερικήν αἵρεσιν, οὔτε μέ τήν νέαν τριαδολογικήν αἵρεσιν τοῦ «πρῶτος ἄνευ ἴσων», οὔτε μέ τόν Σεργιανισμόν τῆς «ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος», οὔτε μέ τίς αἱρετικές δηλώσεις καί πράξεις τῶν ψευδεπισκόπων σου, ἀλλά, παρά ταῦτα, κοινωνεῖς μαζί τους!!! Τί εἴδους ἐκκλησιολογία εἶναι αὐτή, νά πιστεύῃ ὁ καθένας ὅ,τι θέλει καί παρά ταῦτα νά εἶσθε ἡνωμένοι διοικητικῶς; Οἱ Προτεστάνται εἶναι πιό συνεπεῖς ἀπό ἐσᾶς, διότι, ὅταν διαπιστώνουν ὅτι ὑπάρχουν διαφορές εἰς τήν πίστιν, τότε χωρίζονται, διό καί εἶναι περί τά 340 «ὁμολογίες»-σχίσματα! Ἐσεῖς πόσα σχίσματα πίστεως ἔχετε, ἀλλά, χάριν τοῦ μισθοῦ τῶν κληρικῶν σας, φαίνεσθε «ἡνωμένοι» (ἐν Διαβόλῳ, ἐννοεῖται); Τόν κόσμον τόν κοροϊδεύετε, ἀλλά τόν Θεόν ὄχι!

54 σχόλια:

  1. «Πως ανέχονται το οικουμενιστικό τούτο κήρυγμα του Οικουμενικού Θρόνου χωρίς συγκλονισμόν...;»

    Ὄχι μόνον ἀνέχονται, ἀλλά καί ραίνουν μέ ροδοπέταλα τούς ψευδο-πατριάρχας! Ἀπό ... «ταπείνωσιν», βεβαίως, καθότι ὅποιος ἀποτειχίζεται θεωρεῖται «ὑπερήφανος» καί «ἐκτός ἐκκλησίας»! Ὁ «ἅγιος» Παΐσιος τό ἔλεγε πιό κομψά:

    -Παΐσιος: Ἄχ, ἀδερφοί, θά φύγω ἀπό τήν Ἑλλάδα!
    -Συμμονασταί: Γιατί, Γέροντα;
    -Παΐσιος: Δέν μοῦ ἀρέσει ὁ Παπανδρέου!!!

    Ἔτσι ἐχλεύαζον τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., οἱ ὁποῖοι δῆθεν ἔφυγαν ἀπό τήν Ἐκκλησίαν, ἐπειδή δέν τούς ἄρεσεν ὁ «πατριάρχης»! Ἔτσι, οἱ ἄλλοτε σημαιοφόροι τῆς Ὀρθοδοξίας Ἁγιορεῖται κατήντησαν ἐνεργούμενα τοῦ Διαβόλου! Γιά νά μήν παίρνουν ἀέρα οἱ Π/Ηται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο άγιος Παΐσιος είναι άγιος.
      Κατάλαβέ το Δ. Χατζηνικολάου. Τέλος.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος είπε...
    Ο άγιος Παΐσιος είναι άγιος.
    Κατάλαβέ το Δ. Χατζηνικολάου. Τέλος.


    Ο κοιμηθείς θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος είναι αφορισμένος για την Εκκλησία του Χριστού;
    Απάντησέ μου κύριε Ανώνυμε.
    Εάν απαντήσεις, πες μου και τον λόγο γιατί.

    Αναμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντώ κ. Κώστα στην ερώτηση σου.

      Ο κοιμιθείς θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν είναι αφορισμένος, διότι οι άδικοι αφορισμοί δεν πιάνουν. Εκτός αυτού είναι άκυρος και διότι δεν τον κάλεσαν σε απολογία.

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση ***κοιμηθείς*** (στο 9:59 πμ).

      Διαγραφή
  3. «Εάν απαντήσεις, πες μου και τον λόγο γιατί».

    Ἀγαπητέ μου Κωνσταντῖνε, οἱ προπαγανδισταί Οὐνῖται δέν ἔχουν ἀπαντήσεις γιά κανένα θέμα, ἁπλῶς ἀραδιάζουν ἀρλοῦμπες καί ἀέρα κοπανιστόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Κώστα μην δίνετε σημασία στα λόγια του Δ. Χατζηνικολάου. Δεν είμαι ουνίτης προπαγανδιστής.
      Ούτε αέρα κοπανιστό, ούτε αρλούμπες αραδιάζω.
      Εαν δεν με καταλαβαίνει ο Δ. Χατζηνικολάου, είναι δικό του το πρόβλημα. Δεν είναι δικό μου. Τέλος.

      Διαγραφή

  4. Αδελφέ μας Δημήτριε, αποφάσισα να μην τον κουράσω και θα απαντήσω αντί αυτού:

    Τα έχεις μπερδέψει πολύ Κώστα.
    Δεν δέχεσαι τον λόγο της Παναγίας μας, τον στραβό λογισμό σου δέχεσαι που ερμηνεύει στραβά τα λόγια της Παναγίας μας.
    Τα λόγια της Παναγιας μας δέχονται οι άγιοι Ιωσήφ Ησυχαστής και Εφραίμ της Αριζόνας. Αυτά και τίποτε άλλο.

    Τώρα πως δέχεται τα λόγια της Κυρίας Θεοτόκου ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής όταν έως το 1950 τον Μάρτιο εθεωρούσε τον Αθηναγόρα, εχθρό της Εκκλησίας, και μετά την Εγκύκλιο του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, άλλαξε 180 μοίρες και απεφάσισε να μνημοσεύσει τον Μασόνο λατινόφρονα Αθηναγόρα, τον εχθρό της Κυρίας Θεοτόκου και του Υιού Της, μόνον άνθρωποι σαν τον κύριο Ανώνυμο γνωρίζουν....

    Γέροντας Εφραίμ Αριζόνας:
    ...Μία τόσο, λοιπόν, απότομη μεταστροφή του Γέροντος Ιωσήφ στάθηκε «κεραυνός εν αιθρία». Αλλά επειδή ο Γέροντας ουδέποτε υπήρξε φανατικός και ουδέποτε ακολουθούσε κάτι με εμπάθεια, καταλάβαμε αμέσως πως εκείνο που μας έλεγε είναι η αλήθεια και η Ορθοδοξία. –Γέροντα, τι είδες;
    --Δεν θα σας το πω. Το θέμα τελείωσε. Θα προχωρήσουμε με τα μοναστήρια και θα μνημονεύσουμε τον Πατριάρχη. Πετάγεται ο πατήρ Αθανάσιος: --Εγώ δεν μνημονεύω τον Πατριάρχη. Είναι αιρετικός! Ο Γερο-Αρσένιος, πήγε πίσω από τον Γέροντα και του λέει: --Γέροντα, πολλοί πλανήθηκαν ακόμα και μεγάλοι Άγιοι. –Πάτερ Αρσένιε, αυτός ο δρόμος πάει προς τα εδώ και ο άλλος πάει προς τα εκεί, όποιον θέλεις διάλεξε ή θα πειθαρχήσης ή θα πάρης τον δρόμον σου. Εγώ θα ακολουθήσω τα μοναστήρια. –Γέροντα, εγώ δυσκολεύομαι. –Πάτερ Αρσένιε, ένα κι΄ ένα κάνουν δύο. Πάρε δρόμο και φύγε! Αμέσως όλοι κοκκαλώσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου απαντώ κ. Κώστα και στο 9:37 π.μ.
      Οταν δέχεται θεία αποκάλυψη κάποιος, δεν επιδέχεται λογικές εξηγήσεις.
      Οπως π.χ. τα ρήματα του Αρχαγγέλου στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
      Ο Θεός που δίδει τις θείες αποκαλύψεις ξέρει.
      Κάλεσε τους Ορθόδοξους σχολιαστές που έδιωξες να σου τα πουν καλύτερα και αναλυτικότερα.

      Διαγραφή
  5. @ 25 Μαρτίου 2020 - 10:01 π.μ.: «Δεν είμαι ουνίτης».

    Λεξικόν Δ. Δημητράκου: Οὐνῖται = χριστιανοί καθολικοί, διατηροῦντες τούς ἐξωτερικούς τύπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας.

    Καθώς βλέπεις, ἐφόσον ἀπό 7-12-1965 κοινωνεῖτε ἐκκλησιαστικῶς μέ τόν «πάπαν», μέσῳ τῆς κοινωνίας σας μέ τόν Βαρθολομαῖον, ὁ ὁποῖος τόν μνημονεύει στά δίπτυχα, ἀσφαλῶς εἶσθε οὐνῖται, καί ἄς φαίνεσθε ἐξωτερικῶς ὀρθόδοξοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τα μπερδεύεις Δ. Χατζηνικολάου.
      Δεν κοινωνούμε με τον πάπα εμείς οι Ορθόδοξοι. Ακόμα και ο Βαρθολομαίος δεν τόλμησε να κάνει συλλείτουργο με τον πάπα. Εκανε δύο φορές ημισυλλείτουργο.
      Είμαστε Ορθόδοξοι και ο Θεός βγάζει αγίους απο μας με θαύματα αληθινά όπως ακόμα και ο κ. Κώστας το ομολόγησε στο παραπάνω του σχόλιο!! Μην γράφεις μπούρδες! Τέλος!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος είπε...
    Σου απαντώ κ. Κώστα στην ερώτηση σου.

    Ο κοιμηθείς θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν είναι αφορισμένος, διότι οι άδικοι αφορισμοί δεν πιάνουν.


    Ο αφορισμός έγινε από την "Αγία" σύνοδο του Οικ. Πατριαρχείου. Όμως εσύ δεν τον δέχεσαι και καλώς κάνεις, διότι εφαρμόζεις την λογική που απορρέει από την Ορθόδοξη διδασκαλία της Εκκλησίας μας.

    Έως εδώ καλώς. Εκεί που χωλαίνεις είναι ότι αφαιρείς το δικαίωμα στους άλλους να σκέπτονται όπως σκέπτεσαι εσύ!

    Και εγώ εφαρμόζω την λογική που πηγάζει από την διδασκαλία της Εκκλησίας μας, και δεν δέχομαι τις αγιοκατατάξεις της "Αγίας" συνόδου του Οικ. Πατριαρχείου. Και εξηγούμαι:

    Κανόνες Οικουμενικών Συνόδων ορίζουν να καθαιρείται κληρικός που δημιουργεί Μικτό Μοναστήρι ανδρών και γυναικών. Τον Σωφρόνιο του Έσσεξ Αγγλίας όχι μόνο δεν τον καθαίρεσαν αλλά τον Αγιοκατάταξαν!

    Κανόνες και όλη η διδασκαλία της Εκκλησίας μας, διδάσκει να φεύγουμε μακριά από αυτούς που κηρύττουν αίρεση. Ο γέροντας Παϊσιος γνώριζε άριστα τον λατινόφρονα οικουμενισμό του Αθηναγόρα, του Δημητρίου και του Βαρθολομαίου. Δεν έφυγε μακριά αλλά κοινωνούσε. Οι πανέξυπνοι Φαναριώτες «γράπωσαν» την ευκαιρία και τον αγιοκατάταξαν! Έτσι δείχνουν στους αφελείς ορθοδόξους ότι δεν χρειάζεται Αποτείχιση: ιδού και αυτοί που κοινωνούσαν μαζί μας αγίασαν!

    Συ, έβαλες την Ορθόδοξη λογική σου για τον Σωτηρόπουλο και την δέχομαι, γιατί εσύ δεν δέχεσαι την δική μου Ορθόδοξη λογική που είναι διδασκαλία της Εκκλησίας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου εξηγήσω κ. Κώστα με λίγα λόγια που κάνεις λάθος μεγάλο.
      Αλλά καλύτερα είναι καλέσεις τους Ορθόδοξους σχολιαστές που έδιωξες να σου τα πουν καλύτερα και αναλυτικότερα.

      Ο άγιος Παΐσιος ήταν με το Αγιον Ορος που διέκοψε το μνημόσυνο του Αθηναγόρα.
      Ο πατριάρχης Δημήτριος δεν προκαλούσε όσο ο Αθηναγόρας.
      Οταν κοιμήθηκε ο Αγιος Παΐσιος ο Βαρθολομαίος ήταν μόλις 3 χρόνια στον πατριαρχικό θρόνο και δεν πρόλαβε να κάνει τις οικουμενιστικές του πράξεις. Μέχρι την κοίμηση του αγίου Παϊσίου δεν προκάλεσε με συμπροσευχές και οικουμενιστικές δηλώσεις.

      Επειτα όπως σου έχουν πει και παλαιότερα οι Ορθόδοξοι σχολιαστές, οι πιστοί τιμούσαν τον άγιο Παΐσιο ως άγιο ήδη απο τότε που ζούσε. Δεν περίμεναν τον Βαρθολομαίο να τον αγιοκατατάξει, για να πεισθούν ότι είναι άγιος.

      Είσαι γέρος και ξεχνάς εύκολα. Αλλά πολλές φορές σου έχουν απαντήσει σ' αυτό οι Ορθόδοξοι σχολιαστές που έδιωξες και δεν είχατε τί να πείτε. Η αγιότητα του αγίου Αντιοικουμενιστή Παϊσίου δεν επηρεάστηκε καθόλου για τους γνώστες πιστούς απο την αγιοκατάταξη του Βαρθολομαίου.

      Καλή μετάνοια!

      Διαγραφή
  7. Ἀδελφέ μου Κωνσταντῖνε, δέξου σέ παρακαλῶ τά θερμά μου συγχαρητήρια διά τήν ἀποστομωτικήν αὐτήν ἀπάντησιν πρός τούς «ἀχρικαιριστάς» ψευδο-συντηρητικούς τῆς δῆθεν «μέσης καί βασιλικῆς ὁδοῦ», ἤτοι τοῦ νέου δόγματος «καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Διάβολον»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δ. Χατζηνικολάου οι Ορθόδοξοι σχολιαστές είναι με το αρχαίον δόγμα της Εκκλησίας "μόνο με τον Χριστόν"!
      Ούτε με τον οικουμενισμό, ούτε με τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
      Τέλος!

      Διαγραφή
  8. Οι πλάνες καί οι αιρέσεις, μόνο με την Υψοποιό Ταπείνωση, όπως τα είδε σε όραμα ο Μέγας Αντώνιος.
    Η ταπείνωση γεννά την Πίστη, καί τήν απλανή οδό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ 25 Μαρτίου 2020 - 11:37 π.μ.: «Οταν κοιμήθηκε ο Αγιος Παΐσιος ο Βαρθολομαίος ήταν μόλις 3 χρόνια στον πατριαρχικό θρόνο και δεν πρόλαβε να κάνει τις οικουμενιστικές του πράξεις».

    Ἐρώτησις πρός Ψευταρᾶν Οὐνίτην: Ἡ ἕνωσις μέ τούς παπικούς στό Μπάλαμαντ τό 1993 δέν ἦτο οἰκουμενιστική πρᾶξις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον διάλογο δεν αναμείχθηκε κανένας 'ψευταράς ουνίτης".
      Μόνο ένας Ορθόδοξος, ο κ. Κώστας και εσύ.
      Οπότε μην περιμένεις να πάρεις απάντηση απο Ορθόδοξο. Περίμενε να σου απαντήσει κάποιος ψευταράς ουνίτης που απευθύνεσαι!! Τέλος.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος είπε...
    Θα σου εξηγήσω κ. Κώστα με λίγα λόγια που κάνεις λάθος μεγάλο....


    Με απλά λόγια: Θέλεις να πατήσεις τον Παμμίαρο και την δύναμη αυτού; Φύγε μακριά από όλες τις τοπικές "Ορθόδοξες" εκκλησίες που είναι μέλη του Σατανικού Π.Σ.Ε.

    Γνωρίζεις άραγε τι πιστεύουν οι Προτεστάντες του ΠΣΕ;

    Ότι η Κυρία Θεοτόκος είχε και άλλα παιδιά! Βλασφημία και Αισχρόν εστί και λέγειν, δια να σου αναλύσω ότι για να γεννηθούν αυτά τα παιδιά τι έπρεπε να λάβει χώρα....

    Και δεύτερον δεν δέχονται την Αγία Εβδόμην Οικουμενικήν Σύνοδο. Δεν δέχονται τις Άγιες Εικόνες οι Εικονομάχοι.

    Για τον πρώτον μόνο λόγο - αυτός είναι υπέρ αρκετός για τους βλάσφημους- δεν θα έπρεπε κανένας Αγιορείτης να έχει κοινωνία με τους λατινόφρονες οικουμενιστές του σβησμένου Φαναρίου, της Ελλαδικής εκκλησίας, και των άλλων τοπικών "Ορθοδόξων" εκκλησιών μελών του Σατανικού Π.Σ.Ε., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εμείς θα επιτρεπόταν ποτέ να κοινωνούμε με την εκκλησία της Ελλάδος και των υπολοίπων τοπικών εκκλησιών.

    Όλοι οι νέο-«άγιοι», είχαν κοινωνία με τους κοινωνούντες του Σατανικού Π.Σ.Ε. Φοβερόν, ακόμη και να το σκέπτεται κανείς αυτό!

    Όμως, νομίζω χάνω το χρόνο μου μαζί σου....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον διάβολο και την δύναμη αυτού τον πάτησαν οι σύγχρονοι άγιοι που ονομάζεις περιφρονητικά νέο-"άγιοι"!!!

      Γνωρίζω για τους προτεστάντες αυτά που μου έγραψες.


      Το Π.Σ.Ε. δεν είναι εκκλησία είναι συμβούλιο για συζητήσεις.
      Δεν συμφωνώ εντελώς με την συμμετοχή στο ΠΣΕ, αλλά μην το παίρνεις ότι είναι και αιρετική "εκκλησία" και κοινωνία με αιρετική "εκκλησία". Συμβούλιο είναι.

      Καλή μετάνοια με σεβασμό στους σύγχρονους αγίους!!!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος είπε...
    Γνωρίζω για τους προτεστάντες αυτά που μου έγραψες.
    Το Π.Σ.Ε. δεν είναι εκκλησία είναι συμβούλιο για συζητήσεις.


    Έντεχνα προσπαθείς να διαστρέψεις τις λέξεις και τα νοήματα.
    Γνωρίζεις τη λέξη ¨συμβούλιο" αλλά υποκρίνεσαι τον τυφλό για την επόμενη λέξη: εκκλησιών.

    Αν γνώριζες Αγγλικά θα πήγαινες στην ιστοσελίδα του Π.Σ.Ε. και θα διάβαζες το καταστατικό του. Το 6ο Άρθρο γράφει ότι το κάθε μέλος του Π.Σ.Ε. αναγνωρίζει τα υπόλοιπα μέλη του Οργανισμού ως εκκλησίες του Χριστού, γι' αυτό απαγορεύεται οποιοσδήποτε προσηλυτισμός μεταξύ των μελών.

    Είναι εκκλησίες του Χριστού οι Προτεστάντες; Είσαι άραγε Ορθόδοξος με τέτοια άγνοια ή εξυπηρετείς άλλους σκοπούς; Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι έχεις σε τέτοιο βαθμό άγνοια. Δεν διαβάζεις «Ορθόδοξο Τύπο» ; Ούτε Πατερικά κείμενα που όλοι βάζουν καταιγιστικώς εναντίον της συμμετοχής των Ορθοδόξων σε αυτό το διαβολο-οργανισμό εκκλησιών;

    Όπως σου είπα πάλι, χάνω το χρόνο μου μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνεις κ. Κώστα τί διαβάζεις ή είσαι με κακή προαίρεση απεναντί μου ακούγοντας άδικες κατηγορίες άλλων;;;
      Σου είπα στο σχόλιο μου ότι διαφωνώ εντελώς με την συμμετοχή μας στο ΠΣΕ.
      Δεν το είδες; Δεν το κατάλαβες;
      Αν το είδες και το κατάλαβες γιατί γράφεις το αχρείαστο πιο κάτω κατεβατό σαν να μην είδες και να μην κατάλαβες τί σου έγραψα;;;
      "Είναι εκκλησίες του Χριστού οι Προτεστάντες; Είσαι άραγε Ορθόδοξος με τέτοια άγνοια ή εξυπηρετείς άλλους σκοπούς; Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι έχεις σε τέτοιο βαθμό άγνοια. Δεν διαβάζεις «Ορθόδοξο Τύπο» ; Ούτε Πατερικά κείμενα που όλοι βάζουν καταιγιστικώς εναντίον της συμμετοχής των Ορθοδόξων σε αυτό το διαβολο-οργανισμό εκκλησιών;"

      Ο προτεσταντισμός είναι αίρεση.
      Και εγώ διαφωνώ εντελώς με την συμμετοχή στο ΠΣΕ.

      Ομως επαναλαμβάνω το ΠΣΕ είναι συμβούλιο δεν είναι "εκκλησία".
      Αυτό πάει να πει ότι η συμμετοχή μας στο ΠΣΕ, είναι συμμετοχή σε συμβούλιο για συζήτηση και όχι ένταξη μας σε κάποια αιρετική "εκκλησία".

      Πριν βάλεις λογισμούς για δήθεν διαστροφή, επαναλαμβάνοντας τις λέξεις άλλων πλανεμένων, πρώτα φρόντισε να κατανοείς αυτά που σου λένε.

      Εγώ θα έπρεπε να πω ότι χάνω τον χρόνο μου με ένα τσοπάνο που έχει επηρεαστεί απο πλάνες διαφόρων, αλλά δεν το λέω...

      Διαγραφή
  12. Όμως επαναλαμβάνω το ΠΣΕ είναι συμβούλιο δεν είναι "εκκλησία".
    Αυτό πάει να πει ότι η συμμετοχή μας στο ΠΣΕ, είναι συμμετοχή σε συμβούλιο για συζήτηση και όχι ένταξη μας σε κάποια αιρετική "εκκλησία".


    Εσύ χάνεις το χρόνο σου ή εγώ; Τι συμβούλιο μου επαναλαμβάνεις; Είναι σύνολο εκκλησιών των Προτεσταντών και των "Ορθοδόξων".

    Είσαι στην Ελλάδα; Θα σου μάθω εγώ γεγονότα που έγιναν στην Ελλάδα; Εγώ που ζω χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά;

    Τι έγινε στον Άγιο Ανδρέα Αττικής το 2005 με τον Χριστόδουλο και τους Προτεστάντες; Δεν πήρες χαμπάρι τίποτε; Δεν έκαναν συμπροσευχή ίνα Ευλογήσει το Πνεύμα το Άγιο την Ιεραποστολή στα Έθνη προς διάδοση του Χριστιανισμού;

    Που ζεις άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Κώστα θα σου το πω διαφορετικά για να το καταλάβεις.

      Το ΠΣΕ είναι τραπέζι συζητήσεων μεταξύ αιρετικών προτεσταντών και Ορθοδόξων. Αυτό θα πει συμβούλιο.
      Θα με ρωτήσεις αν συμφωνώ. Οχι, δεν συμφωνώ γιατί απο την ονομασία φαίνεται σαν να δεχόμαστε τις αιρέσεις των προτεσταντών ως Εκκλησίες.

      Τώρα για την συμπροσευχή του 2005, δεν το αμφισβήτησα. Το γνωρίζω. Η συμπροσευχή είναι παράβαση ι. Κανόνα και δεν υποχρεωνόμαστε να αποτειχιστούμε.
      Ετσι και αλλιώς η αποτείχιση είναι προαιρετική.

      Φώναξς τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που έδιωξες να μιλήσουν και για τον παλαιοημερολογιτισμό και για τον άγιο Επιφάνιο και να σου τα αναλύσουν περισσότερο. Εγώ σου τα γράφω ήπια και σύντομα.

      Διαγραφή
    2. Φώναξε ... (Οχι "Φώναξς").

      Διαγραφή
    3. Φίλε 6:46,
      η συμπροσευχή με αιρετικούς δεν είναι μόνο παράβαση Ιερού Κανόνα! Οι Οικουμενιστές Ψευδεπίσκοποι που κάνουν αυτές τις συμπροσευχές,δημόσια κηρύττουν αίρεση!!Το Π.Σ.Ε. είναι κατασκεύασμα του Σατανά!!! Πως μπορείς και ακολουθείς μια Σύνοδο Ψευδεπισκόπων που αναγνωρίζουν τους Προτεστάντες σαν Εκκλησίες;Η Ψευδοσύνοδους του νησιού έβαλε και την σφραγίδα.Η κοινωνία και η συμμετοχή στην αίρεση σίγουρα θα σε κολάσει.Γνωρίζεις ότι η Σύνοδος που ακολουθείς είναι αιρετική,αλλά δεν φεύγεις! Γιατί; Τι είναι αυτό που σε κρατάει κοντά τους;; Δεν είναι ΕΝΤΟΛΉ του Κυρίου η απομάκρυνση από τους αιρετικούς;;;
      ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΊΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Φίλε 7:26 μ.μ
      Η συμπροσευχή είναι παράβαση ι. Κανόνα. Αλλο όμως το ότι τις κάνουν οικουμενιστές.
      Συμφωνώ για το ΠΣΕ ως κατασκεύασμα πονηρό και διαφωνώ με την συμμετοχή σ' αυτό και μόνο λόγω της ονομασίας του.
      Εμείς οι Ορθόδοξοι που δεν αποτειχιστήκαμε δεν ακολουθούμε ούτε την Κολυμπάρια Σύνοδο, ούτε άλλη οικουμενιστική Σύνοδο. Αυτές δεν τις υπολογίζουμε.
      Δεν είναι κοινωνία, ούτε συμμετοχή στην αίρεση, η μη αποτείχιση των Ορθόδοξων.
      Η αποτείχιση είναι προαιρετική σύμφωνα με τον ιε' Κανόνα!!!

      Διαγραφή
    5. Αδελφέ,
      δεν μας ενδιαφέρει ο 15ος Κανόνας!Ο Κανόνας αυτός μιλάει για κληρικούς.Εγω είμαι λαϊκός(το ίδιο πιστεύω και εσύ).
      Η διακοπή κοινωνίας είναι εντολή και οι εντολές είναι υποχρεωτικές. Π.χ. λέει ο Χριστός ότι δεν πρέπει να πορνεύεις.Δεν λέει"όποιος θέλει να μην πορνεύει",αλλά ότι ΔΕΝ πρέπει να πορνεύεις.Τι λέει ο Παύλος;Κανένας πόρνος δεν θα κληρονομήσει την Βασιλεία.ΚΑΝΕΝΑΣ!Το ίδιο ισχύει και για την ΕΝΤΟΛΉ της αποτείχισης(δηλαδή την διακοπή της κοινωνίας με τα οργανά του Σατανά).Οταν κοινωνάς με την αιρετική Σύνοδο των Αθηνών,κοινωνάς και με το Προτεσταντικό Π.Σ.Ε. και με την αιρετική Ψευδοσύνοδο της Κρήτης.
      Δεν φεύγεις από την Εκκλησία! Από την αίρεση θα φύγεις.Δεν θα ακολουθήσεις τους Παλαιοημερολογίτες και τα σχίσματά τους.Όχι! Θα καθήσεις στο σπίτι σου.Ειναι σαν τον κορωνοϊό η αίρεση.Αν θα κοινωνάς με τους αιρετικούς Οικουμενιστές Ψευδεπισκόπους,θα κολλήσεις την δική τους αρρώστια και δεν θα υπάρχει γιατρειά.Το εμβόλιο που νικάει την αίρεση,αδελφέ μου,δεν είναι τα ημερολόγια και οι βλακείες του κάθε τσαρλατάνου!Το φάρμακο είναι η διακοπή της κοινωνίας με τους άρρωστους αιρετικούς.Αυτό το φάρμακο το έδωσε ο Θεός για την προστασία μας.
      Τι είναι αυτό που σε κρατάει κοντά τους;Γιατί δεν ακολουθείς τους Μεγάλους Πατέρες(άπαντες διέκοψαν την κοινωνία με τους αιρετικούς και δίδαξαν την υποχρεωτική εντολή του Κυρίου.Οι αιρετικοί έχουν το ΑΝΆΘΕΜΑ και είναι εκτός Εκκλησίας.Εσυ γιατί θέλεις να κοινωνάς με ανθρώπους που είναι έξω από το Σώμα του Κυρίου.Τι νομίζεις ότι θα κερδίσεις,τα μυστήριά τους;Αυτό είναι που σε κρατάει κοντά τους;; Τι πρέπει να κάνει η Σύνοδος που ακολουθείς για να μην ανήκεις σ'αυτήνς;;;

      Διαγραφή
    6. Φίλε 8:50 μμ
      Δεν μπορούμε να βάζουμε Κανόνες που δεν έχουν θεσπιστεί. Ούτε να ερμηνεύουμε όπως θέλουμε τις εντολές του Θεάνθρωπου.
      Χαίρομαι που κατάλαβες ότι ο ιε' Κανόνας είναι για τους κληρικούς και είναι προαιρετικός. Κατάλαβες ότι δεν μπορούμε να στηριχθούμε στον ιε' κανόνα και να φτιάξουμε την θεωρία της υποχρεωτικής αποτείχισης. Βέβαια προσπαθείς να το στηρίξεις αλλού, στις εντολές.

      Αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι όταν μένουμε μέσα στην Εκκλησία, ακόμα και μέσα υπάρχουν και αιρετικοί πατριάρχες που δεν καθαιρέθηκαν, μένουμε σε κοινωνία με τους άλλους Ορθόδοξους κληρικούς και λαϊκούς και μ' αυτούς κοινωνούμε ουσιαστικά.

      Ακόμα ο Κύριος μας έσωσε αγίους στις ημέρες μας και μας καθοδηγούν. Δεν μπορούμε να φτιάχνουμε δικές μας θεωρίες πλανεμένες και πορευόμαστε με βάση το μυαλό μας.
      Οι σύγχρονοι άγιοι και οι μεγαλύτεροι αντιοικουμενιστές δεν αποτειχίστηκαν!!!
      Ο Κύριος σ' αυτούς έδωσε την Χάρη Του!!!

      Οι απόψεις σου μπάζουν νερά απο παντού. Ακολούθησε τους αγίους γιατί θα φτάσεις σε άλλο άκρο, οπως έφθαναν και άνθρωποι της Εκκλησίας όταν δεν πρόσεχαν και αντιμετώπιζαν μια αίρεση. Εφθαναν σε άλλη αίρεση.

      Διαγραφή
    7. Ακόμα ο Κύριος μας έδωσε αγίους στις ημέρες μας και μας καθοδηγούν.

      Διαγραφή
    8. Κανόνας σημαίνει ΝΟΜΟΣ.Ο νόμος του Θεού δεν είναι προαιρετικός.Οι Πατέρες τους ονομάζουν ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ(στον Κανόνα)!ΆΡΑ τους θεωρούν αναθεματισμένους(χωρισμένους από τον Κύριο και ενταγμένουςστο στο σώμα του Σατανά).
      Δεν απαντάς στις ερωτήσεις μας και μας θυμίζεις τους Παλαιοημερολογίτες.
      Θα κανω μια τελευταία ερώτηση:
      Θεωρείς ότι οι Οικουμενιστές ανήκουν στην Εκκλησία του Κυρίου(γιατί αυτό βλέπω ότι γράφεις και δικαιώνεις τον κ.Χατζηνικολάου);;;;;;;

      Διαγραφή
    9. Βτλ 7:02 πμ
      Απάντησε εσύ στην πιο κάτω ερώτηση μου και θα σου απαντήσω και εγώ.
      Ο άγιος Παΐσιος είναι άγιος;
      (Για να σε δω αν εσύ θα δικαιώσεις τον Δ. Χατζηνικολάου!!!!!)

      Διαγραφή
    10. Ναι είναι,αλλά έκανε λάθη.
      Άγιος είναι και ο Καντιώτης. Άγιος είναι και ο Τρικαμηνάς.
      Άγιος είναι και ο Ράσκας Αρτέμιος.
      Άγιος ήταν και πριν τον θάνατό του ο Χρυσόστομος Αντιοχείας.
      Να απαντήσεις στην ερώτησή μας(ή στις ερωτήσεις που έκανα στα σχόλια).

      Διαγραφή
    11. Βτλ, 3:11 μμ
      Ευχαριστώ που απάντησες αλλά αν κατάλαβες αντιφάσκεις πελώρια με την απάντηση σου. Το έχεις καταλάβει;

      Πολύ αμφιβάλλω αν ο Ράσκας και ο π. Τρικαμηνάς είναι άγιοι. Ο ένας προέβη μόνος του σε χειροτονία επισκόπου και ο άλλος πιστεύει στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    12. Όχι δεν το κατάλαβα.
      Ο Άγιος Ράσκας δεν έκανε χειροτονίες Επισκόπων,αλλά Χωρεπισκόπων.Πέρασαν τα χρόνια και δεν έφτιαξε δική του Ψευδοσύνοδο σαν τους γοχ.Καλά θα κάνει ο π.Ευθύμιος να κοινωνάει μαζί του.
      Ο π.Ε.Τ καλά τα λέει.Σάρωσε τους πάντες με τα κείμενά του.
      Γιατί δεν απαντάς στις ερωτήσεις μας;

      Διαγραφή
    13. Βτλ 6:16 μμ

      Θα απαντήσω σ' όλες τις ερωτήσεις σου, αλλά πριν το κάνω θα σου δείξω πόσο πλανάσαι και αντιφάσκεις!!!

      Στο σχόλιο σου 25-3-2020 7:26 μ.μ. γράφεις:
      "Η κοινωνία και η συμμετοχή στην αίρεση σίγουρα θα σε κολάσει."

      Και απο την άλλη, παραδέχεσαι και καλά κάνεις, την αγιότητα του αγίου Παϊσίου!!
      Εγώ τί διαφορετικό κάνω απο τον άγιο Παΐσιο και γράφεις ότι θα κολαστώ;;
      Οση "κοινωνία και συμμετοχή" με την αίρεση είχε ο άγιος Παΐσιος, τόση έχω και εγώ.
      Γιατί ο ένας γίνεται άγιος και εγώ κολάζομαι;
      Βλέπεις πόσο αντιφάσκεις;
      Βλέπεις πόσα νερά μπάζουν οι πλάνες του π. Τρικαμηνά;

      Για τον σεβασμιώτατο Ράσκας.
      Τί διαφορά έχει ο επίσκοπος απο τον χωρεπίσκοπο; Ποιός Κανόνας επιτρέπει σ' έναν μητροπολίτη να χειροτονεί μόνος του Χωρεπίσκοπους;

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    14. Δεν αντιφάσκω καθόλου.Θα απαντήσω αύριο για το θέμα αυτό(γιατί είναι αρκετά αυτά που θα γράψω).
      Οι πλάνες υπάρχουν σ αυτούς που ακολουθείς(π.Δημητρακόπουλο,π.Μετζελόπουλο,π.Αγγελακόπουλο).Ο Πατήρ Τρικαμηνάς τους εξευτέλισε με τα κείμενά του.
      Ο Επίσκοπος του τόπου κάνει την χειροθεσία του Χωρεπισκόπου ΜΟΝΟΣ του.Ο Χωρεπίσκοπος που δεν έχει χειροθεσία Επισκόπου είναι ΜΌΝΟ Πρεσβύτερος.Δηλαδή,υπάρχουν και Επίσκοποι Χωρεπίσκοποι ΚΑΙ Πρεσβύτεροι Χωρεπίσκοποι. Υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στους Επισκόπους και τους Χωρεπίσκοπος.
      Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις μας!

      Διαγραφή
    15. Για να μην μπερδευτούμε, θα περιμένω να απαντήσεις και μετά θα σου σπαντήσω στις ερωτήσεις σου.
      Ενα-ένα να τα τελειώνουμε.

      Εγώ δεν είμαι οπαδός όλων των λόγων και των απόψεων του Πειραιώς, του π. Αγγελακόπουλου και του π. Δημητρακόπουλου. Πολλά μπορεί να μην τα έχω διαβάσει καν.

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    16. Το 12:45 μμ απευθύνεται στον Βτλ.

      Τώρα αν τους εξευτέλισε ή αν εξευτελίστηκε ο ίδιος ο π. Τρικαμηνάς, αυτό δεν το ξέρω. Δεν έχω παρακολουθήσει τον/τους διάλογο/διαλόγους που υποννοείς.

      Περιμένω να μου απαντήσεις πώς δεν αντιφάσκεις.

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    17. Θα απαντήσω αύριο,γιατί ασχολήθηκα λίγο με τα κείμενά του κ.Χατζηνικολάου.

      Διαγραφή
  13. @ 25 Μαρτίου 2020 - 2:01 μ.μ.

    Δέν συμφωνεῖς μέ τήν συμμετοχήν στό ΠΣΕ, οὔτε καί μέ τό Κολυμπάρι (2016), οὔτε μέ τίς συμφωνίες Σαμπεζύ (1990) καί Μπάλαμαντ (1993), οὔτε μέ τήν «ἄρσιν» τοῦ Σχίσματος (1965), οὔτε μέ τήν μνημόνευσιν τοῦ «πάπα» στό Φανάρι, οὔτε μέ τά συλλείτουργα μέ τόν «πάπαν», οὔτε μέ τό κοινόν ποτήριον πού ἐφαρμόζεται τοπικῶς εἰς ἀρκετάς περιπτώσεις (Σῦρος, Ραβέννα, Σικάγο κ.λπ.), οὔτε μέ τίς πανθρησκειακές συμπροσευχές, οὔτε μέ τήν μεταπατερικήν αἵρεσιν, οὔτε μέ τήν νέαν τριαδολογικήν αἵρεσιν τοῦ «πρῶτος ἄνευ ἴσων», οὔτε μέ τόν Σεργιανισμόν τῆς «ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος», οὔτε μέ τίς αἱρετικές δηλώσεις καί πράξεις τῶν ψευδεπισκόπων σου, ἀλλά, παρά ταῦτα, κοινωνεῖς μαζί τους!!! Τί εἴδους ἐκκλησιολογία εἶναι αὐτή, νά πιστεύῃ ὁ καθένας ὅ,τι θέλει καί παρά ταῦτα νά εἶσθε ἡνωμένοι διοικητικῶς; Οἱ Προτεστάνται εἶναι πιό συνεπεῖς ἀπό ἐσᾶς, διότι, ὅταν διαπιστώνουν ὅτι ὑπάρχουν διαφορές εἰς τήν πίστιν, τότε χωρίζονται, διό καί εἶναι περί τά 340 «ὁμολογίες»-σχίσματα! Ἐσεῖς πόσα σχίσματα πίστεως ἔχετε, ἀλλά, χάριν τοῦ μισθοῦ τῶν κληρικῶν σας, φαίνεσθε «ἡνωμένοι» (ἐν Διαβόλῳ, ἐννοεῖται); Τόν κόσμον τόν κοροϊδεύετε, ἀλλά τόν Θεόν ὄχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλανάσαι πλάνην αξιολύπητον Δ.Χατζηνικολάου, αν νομίζεις ότι οι Ορθόδοξοι που δεν αποτειχίστηκαν το κάνουν για τον μισθό των κληρικών και είναι ενωμένοι με τον Διάβολο, όπως βλάσφημα και κουτά γράφεις και ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο!!!

      Πλανάσαι πλάνην μεγάλην αν νομίζεις ότι στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα βρίσκεται η σωτηρία!!!

      Ούτε στον οικουμενισμό, ούτε στα σχίσματα!!! Αυτό διδάσκουν όλες οι Γραφές, όλοι οι Πατέρες, όλες οι Σύνοδοι!!! Τέλος!

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος είπε...
    κ. Κώστα θα σου το πω διαφορετικά για να το καταλάβεις
    Φώναξε τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που έδιωξες


    Λάθος κάνεις κύριε Παναγιώτη μου, δεν έδιωξα κανένα. Ο καθένας είναι ελεύθερος να έρχεται εδώ και να γράφει. Αν όμως κάποιος έχει πρόβλημα και εξέρχεται των ανθρωπίνων ορίων αναγκάζομαι να διαγράφω τις επαναλαμβανόμενες ανοησίες χωρίς να τον διώχνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέγομαι Παναγιώτης, κ. Κώστα.
      Δεν εξέρχεται των ανθρωπίνων ορίων όποιος απαντά στις διάφορες πλάνες και φαντασίες.
      Επειτα όταν γράφεις ότι είναι ανεπιθύμητος για το ιστολόγιο σου τον διώχνεις. Πιο ξεκάθαρο διώξιμο δεν γίνεται.
      Είσαι φαίνεται γέρος και τα ξέχασες.

      Διαγραφή
    2. Τους έδιωξες κ. Κώστα, τους Αντιοικουμενιστές Ορθόδοξους που δεν δέχονταν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
      Είπες ότι είναι ανεπιθύμητοι.
      Φώναξε τους πίσω, ν' έλθουν πάλι και να πετσοκόψουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και τις άλλες πλάνες.

      Διαγραφή
  15. @ 25 Μαρτίου 2020 - 6:51 μ.μ. «Πλανάσαι πλάνην αξιολύπητον Δ.Χατζηνικολάου, αν νομίζεις ότι οι Ορθόδοξοι που δεν αποτειχίστηκαν το κάνουν για τον μισθό των κληρικών και είναι ενωμένοι με τον Διάβολο».

    Ὅπως ὀρθότατα ἐπεσήμανε ὁ Κωνσταντῖνος, τόν χρόνον μας χάνουμε μέ ἐσᾶς τούς κουκουλλοφόρους ἀερολόγους καί, ἀκόμη χειρότερα, εἰς ὅσους δέν σᾶς ξέρουν δείχνουμε ὅτι σᾶς παίρνουμε στά σοβαρά, γι' αὐτό θά κλείσω μέ μίαν ἐπιπλέον ἐπισήμανσιν: Τό τελευταῖον σχόλιον πού σοῦ ἔγραψα χθές (25 Μαρτίου 2020 - 4:49 μ.μ) ὁδηγεῖ αναποδράστως στό συμπέρασμα ὅτι εἶσαι γνήσιος Οἰκουμενιστής! Διότι αὐτό ἀκριβῶς εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός: ἡ ἑνότης ἐν τῇ ποικιλίᾳ δογμάτων! Καλή μετάνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πλανάσαι πλάνην αξιολύπητον και πάλι Δ.Χατζηνικολάου, αν νομίζεις ότι οι Ορθόδοξοι που δεν αποτειχίστηκαν είναι οικουμενιστές!!!
    Αερολογίες είναι αυτά που γράφεις και αυτά δεν πρέπει αν παίρνουμε στα σοβαρά!!!
    Καλή μετάνοια Δ. Χατζηνικολάου με διώξιμο των πλανών!!!
    Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η μόνη που σώζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πλανάσαι πλάνην αξιολύπητον και πάλι Δ.Χατζηνικολάου, αν νομίζεις ότι οι Ορθόδοξοι που δεν αποτειχίστηκαν είναι οικουμενιστές!!!
    Αερολογίες είναι αυτά που γράφεις και αυτά δεν πρέπει αν παίρνουμε στα σοβαρά!!!
    Καλή μετάνοια Δ. Χατζηνικολάου με διώξιμο των πλανών!!!
    Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η μόνη που σώζει!!! Καλή επιστροφή!!! Τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ 26 Μαρτίου 2020 - 6:16 μ.μ.: «Ο π.Ε.Τ καλά τα λέει.Σάρωσε τους πάντες με τα κείμενά του».

    Διόρθωσις: Ἄν θέλῃς νά γίνῃ σωστή ἡ ὡς ἄνω ἐσφαλμένη πρότασίς σου, τότε μετά τήν λέξιν «λέει» πρόσθεσε τίς λέξεις «γιά τόν Οἰκουμενισμόν» καί ἀντικατάστησε τήν λέξιν «πάντες» μέ τήν λέξιν «κρυπτο-οικουμενιστάς».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου εσφαλμένη!Αν διαβάσεις τις απαντήσεις του προς τους Παλαιοημερολογίτας,κ.Χατζηνικολάου,θα θαυμάσεις την πένα του και τις Πατερικές γνώσεις του.
      Μπορείς να μας γράψεις ένα λάθος που κάνει(και θα απαντήσω εγώ);

      Διαγραφή
    2. Δ. Χατζηνικολάου εσύ μην πετάγεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν!!!
      Αφησε το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα και επέστρεψε στην Εκκλησία!!! Τέλος!

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή
  19. @ 27 Μαρτίου 2020 - 10:24 π.μ. «Αν διαβάσεις τις απαντήσεις του προς τους Παλαιοημερολογίτας,κ.Χατζηνικολάου,θα θαυμάσεις την πένα του και τις Πατερικές γνώσεις του».

    Ἀπάντησις: Τά χονδροειδῆ ψεύδη τῆς «ΠΠ» τά ἔχω ὅλα ἀνασκευάσει μέ 5-6 ἄρθρα μου καί μέ δεκάδες σχόλιά μου. Ἀποδεικνύω ἐκεῖ ὅτι οἱ τῆς «ΠΠ», καί εἰδικῶς ὁ π. Ε.Τ., παίρνουν ἄριστα εἰς τήν διαστροφήν καί τό ψεῦδος καί μηδέν (0) εἰς τό νά διαβάζουν τά ἱερά κείμενα! Βλ. π.χ. τά ἄρθρα μου:

    https://orthodox-voice.blogspot.com/2019/08/blog-post_82.html
    http://orthodox-voice.blogspot.com/2019/08/blog-post_768.html
    http://koukfamily.blogspot.com/2017/09/blog-post_16.html
    http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/blog-post_23.html#comment-form
    http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/03/blog-post_7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή