@ 14 Μαρτίου 2020 - 7:44
μ.μ.: «τελικά αφού είμαστε κι όλοι αμαρτωλοί και δεν υπάρχει αγιότητα στον
κόσμο ας μη μιλήσει κανείς μας! ... οι Άγιοι Πατέρες δεν είπαν ότι όταν
διακινδυνεύει η πίστη ΜΟΝΟ ο αναμάρτητος ας φωνάξει».
Δυστυχῶς, ἀγαπητή μου Ἰωάννα, ὄχι μόνον εἶσαι ἐκτός θέματος, ἀλλά διέστρεψες βάναυσα καί τά λόγια μου! Ἐγώ δέν εἶπα νά μήν μιλάῃ κανείς, ἐπειδή εἴμεθα ὅλοι ἁμαρτωλοί! Δέν εἶναι αὐτή ἡ ἐκκλησιολογία μου γιά τήν ἐγκυρότητα τῶν μυστηρίων. Σᾶς παρέθεσα τήν Ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογίαν, τήν ὁποίαν διετύπωσε, ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ἀλλ' οὐδόλως τήν ἐλάβατε ὑπ' ὄψιν, διότι προφανῶς ἔχετε ἐγκολπωθῆ τήν αἱρετικήν τοῦ τσαρλατάνου Καρπαθάκη. Ἐπί τοῦ θέματος, λοιπόν, ἐπαναλαμβάνω τά ἑξῆς:
«Μία ἀνεγνωρισμένη Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τότε μόνον ἀπόλλυσι τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων, ὅταν ἀναγνωρισθῇ καὶ αὕτη αἱρετικὴ ἢ σχισματικὴ ὑπὸ Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης δικαιουμένης νὰ ἀφαιρέσῃ ἐξ αὐτῆς τὴν Χάριν καὶ τὸ Θεῖον κῦρος τῶν Μυστηρίων, διότι καὶ μόνη Αὕτη δικαιοῦται νὰ παρέχῃ ταῦτα εἰς Αὐτήν. Κατὰ ταῦτα, ἐπειδὴ τὴν ἁγιαστικὴν Χάριν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων δὲν παρέχει ὁ τελῶν ταῦτα Ἐπίσκοπος ἢ ὁ Ἱερεύς, ὅστις εἶναι μόνον ἁπλοῦν μέσον καὶ ὄργανον μεταδοτικὸν τῆς Χάριτος, ἀλλ᾿ ἡ ὀρθόδοξος ἔννοια τῆς Ἐκκλησίας, ἐν ὀνόματι τῆς ὁποίας τελοῦνται ταῦτα».
Τά αὐτά λέγουν καί ἄλλοι ἅγιοι, ὅπως ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης (βλ. ὑποσημειώσεις εἰς τόν Γ' Ἀποστολικόν Κανόνα), ὁ Ἅγιος Κύριλλος τοῦ Καζάν κ.ἄ. Βλέπω, ὅμως, ὅτι ἐσεῖς δέν δέχεσθε τήν Ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογίαν, ἀλλ' ἰσχυρίζεσθε ὅτι ὅλοι οἱ κληρικοί πού κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι αὐτομάτως καθῃρημένοι καί ἄρα δέν χρειάζεται νά γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος γιά νά πληροφορήσῃ ἐγκύρως τήν Οἰκουμένην περί τούτου, ἐφόσον τό ἔχετε ἀποφασίσει ἐσεῖς! Ποῦ τά εἴδατε αὐτά τά καρπαθάκεια δόγματα; Παρακαλῶ προσκομίσατε μαρτυρίες Πατέρων πού νά λέγουν ὅτι καί οἱ μή Συνοδικῶς κεκριμένοι αἱρετικοί καθίστανται αὐτομάτως ἐνεργείᾳ σχισματικοί/αἱρετικοί, ἄρα προσφέρουν «κρασάκι καί ψωμάκι», ἀντί Θείας Κοινωνίας, καί γενικῶς ὅλα τά μυστήρια πού τελοῦν εἶναι ἄκυρα. Ἐπίσης, ποῦ εἴδατε ὅτι οἱ ἐν δυνάμει (δηλαδή, οἱ μή Συνοδικῶς κεκριμένοι) αἱρετικοί/σχισματικοί εἶναι τό ἴδιο μέ τούς ἐν ἐνεργείᾳ (δηλαδή, τούς Συνοδικῶς κεκριμένους) αἱρετικούς/σχισματικούς; Ἄν προσκομίσετε τέτοιες μαρτυρίες Πατέρων, τότε καλόν θά ἦτο νά μᾶς διαφωτίσετε ἀπό ποίαν ἀκριβῶς στιγμήν ἠκυρώθησαν τά μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν, διά να ξέρουμε ἄν ἐμεῖς καί τά παιδιά μας, πού γεννηθήκαμε, βαπτισθήκαμε κ.λπ. στό ν.ἡμ. εἴμεθα ἤ ὄχι ἀληθῶς βαπτισμένοι, νυμφευμένοι κ.λπ. Ἀπό τήν 10-3-1924; Ἀπό τήν 7-12-1965; Ἀπό τήν 26-6-2016; Ἀπό πότε;
Προσέξατε, ἡ αἱρετική ψευδο-αυστηρότης τοῦ Καρπαθάκη τόν ὡδήγησε εἰς σχίσμα, ὅπερ εἶναι τό κυρίως ὑπεύθυνον διά τήν διάλυσιν τοῦ π.ἑ. καί τήν πρόοδον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Πολύ φοβοῦμαι ὅτι ἀκολουθεῖτε τά βήματά του. Ἀπόδειξις ὅτι ἐγώ χθές κάλεσα ὅλους μας νά ἔχουμε ἁγιότητα καί νά γίνουμε διαπρύσιοι κήρυκες τῆς Ὀρθοδοξίας κι ἐσύ ἔγραψες ὅτι ἐγώ τάχα εἶπα νά ... σιωπήσουμε, ἐπειδή εἴμεθα ἁμαρτωλοί!!! Ἐπαναλαμβάνω καί πάλιν ὅτι ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον οὐδείς θέλει πλέον ν' ἀκούσῃ διά τό π.ἑ. εἶναι ὅτι πρῶτα οἱ Ματθαιϊσταί καί τώρα σχεδόν ὅλοι οἱ τοῦ π.ἑ. (κυρίως οἱ ἐπίσκοποι) εἶναι ἀναξιόπιστοι τσαρλατάνοι καί δέν ἐμπνέουν ἐμπιστοσύνην. Συνεπῶς, ναί, ὄχι μόνον νά μιλᾶμε, ἀλλά νά φωνάζουμε, ἀλλά νά φωνάζουμε Ὀρθόδοξα, ὄχι τσαρλατάνικα! Ἄν κάνω λάθος, ἀποδεῖξτε το! Ἁγιοπατερικῶς, ὅμως, ὄχι Ματθαιϊκῶς; Τέλος, σημειώσατε ὅτι ὁ λόγος διά τό ἔντονον ὕφος τῶν ἀνωτέρω λόγων εἶναι ὅτι ἕνας τσαρλατᾶνος (ὁ Unknown) ἤδη ἔγραψεν ὅτι οἱ θέσεις μου αὐτές εἶναι δῆθεν οἰκουμενιστικές καί εἶμαι βέβαιος ὅτι κι ἐσεῖς τό ἴδιο ὑπονοεῖτε μέ τά λεγόμενά σας. Ἔ, λοιπόν, ὄχι, δέν θά ἐπιτρέψω νά διεκδικοῦν τήν Ὀρθοδοξίαν οἱ τσαρλατᾶνοι!
--------------------------------------
Σταύρος Τ. είπε...
Έχουνε αποδεχτεί Συνοδικώς, ως ΟΜΑΔΑ, την αίρεση παντοιοτρόπως, όπως κι οι Πιστοί έχουνε ενημερωθεί παντοιοτρόπως. Με εξαίρεση τους αδιάφορους ή όσους κρύβονται για να μην μάθουνε
Με την ίδια λογική, τί φταίγανε τα μικρά παιδάκια, οι παππούδες κ.τ.λ. των Λατίνων ;
(που κάποιοι σημερινοι αγαπολόγοι βιάζονται να τους στείλουνε στην κόλαση από το 1054..)
Εκει νομίζετε δεν γινότανε παραπληροφόρηση, ότι έχουνε δίκιο οι Λατίνοι στο φιλιόκβε κι όχι εκείνοι της Ανατολής ;
Μα θα πείτε, ήτανε νεωτερισμος, δεν υπηρχε τους προηγούμενους αιώνες, θα έπρεπε να το ξέρουνε
Μήπως όμως υπήρχε να συλλειτουργούμε με τον Πάπα ;
Κι ένα νήπιο της Ορθοδοξίας γνωρίζει "Τον Πάπα να καταρράσθε"
Δυστυχῶς, ἀγαπητή μου Ἰωάννα, ὄχι μόνον εἶσαι ἐκτός θέματος, ἀλλά διέστρεψες βάναυσα καί τά λόγια μου! Ἐγώ δέν εἶπα νά μήν μιλάῃ κανείς, ἐπειδή εἴμεθα ὅλοι ἁμαρτωλοί! Δέν εἶναι αὐτή ἡ ἐκκλησιολογία μου γιά τήν ἐγκυρότητα τῶν μυστηρίων. Σᾶς παρέθεσα τήν Ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογίαν, τήν ὁποίαν διετύπωσε, ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, ἀλλ' οὐδόλως τήν ἐλάβατε ὑπ' ὄψιν, διότι προφανῶς ἔχετε ἐγκολπωθῆ τήν αἱρετικήν τοῦ τσαρλατάνου Καρπαθάκη. Ἐπί τοῦ θέματος, λοιπόν, ἐπαναλαμβάνω τά ἑξῆς:
«Μία ἀνεγνωρισμένη Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τότε μόνον ἀπόλλυσι τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων, ὅταν ἀναγνωρισθῇ καὶ αὕτη αἱρετικὴ ἢ σχισματικὴ ὑπὸ Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης δικαιουμένης νὰ ἀφαιρέσῃ ἐξ αὐτῆς τὴν Χάριν καὶ τὸ Θεῖον κῦρος τῶν Μυστηρίων, διότι καὶ μόνη Αὕτη δικαιοῦται νὰ παρέχῃ ταῦτα εἰς Αὐτήν. Κατὰ ταῦτα, ἐπειδὴ τὴν ἁγιαστικὴν Χάριν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων δὲν παρέχει ὁ τελῶν ταῦτα Ἐπίσκοπος ἢ ὁ Ἱερεύς, ὅστις εἶναι μόνον ἁπλοῦν μέσον καὶ ὄργανον μεταδοτικὸν τῆς Χάριτος, ἀλλ᾿ ἡ ὀρθόδοξος ἔννοια τῆς Ἐκκλησίας, ἐν ὀνόματι τῆς ὁποίας τελοῦνται ταῦτα».
Τά αὐτά λέγουν καί ἄλλοι ἅγιοι, ὅπως ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης (βλ. ὑποσημειώσεις εἰς τόν Γ' Ἀποστολικόν Κανόνα), ὁ Ἅγιος Κύριλλος τοῦ Καζάν κ.ἄ. Βλέπω, ὅμως, ὅτι ἐσεῖς δέν δέχεσθε τήν Ὀρθόδοξον ἐκκλησιολογίαν, ἀλλ' ἰσχυρίζεσθε ὅτι ὅλοι οἱ κληρικοί πού κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι αὐτομάτως καθῃρημένοι καί ἄρα δέν χρειάζεται νά γίνῃ Πανορθόδοξος Σύνοδος γιά νά πληροφορήσῃ ἐγκύρως τήν Οἰκουμένην περί τούτου, ἐφόσον τό ἔχετε ἀποφασίσει ἐσεῖς! Ποῦ τά εἴδατε αὐτά τά καρπαθάκεια δόγματα; Παρακαλῶ προσκομίσατε μαρτυρίες Πατέρων πού νά λέγουν ὅτι καί οἱ μή Συνοδικῶς κεκριμένοι αἱρετικοί καθίστανται αὐτομάτως ἐνεργείᾳ σχισματικοί/αἱρετικοί, ἄρα προσφέρουν «κρασάκι καί ψωμάκι», ἀντί Θείας Κοινωνίας, καί γενικῶς ὅλα τά μυστήρια πού τελοῦν εἶναι ἄκυρα. Ἐπίσης, ποῦ εἴδατε ὅτι οἱ ἐν δυνάμει (δηλαδή, οἱ μή Συνοδικῶς κεκριμένοι) αἱρετικοί/σχισματικοί εἶναι τό ἴδιο μέ τούς ἐν ἐνεργείᾳ (δηλαδή, τούς Συνοδικῶς κεκριμένους) αἱρετικούς/σχισματικούς; Ἄν προσκομίσετε τέτοιες μαρτυρίες Πατέρων, τότε καλόν θά ἦτο νά μᾶς διαφωτίσετε ἀπό ποίαν ἀκριβῶς στιγμήν ἠκυρώθησαν τά μυστήρια τῶν Ν/Ητῶν, διά να ξέρουμε ἄν ἐμεῖς καί τά παιδιά μας, πού γεννηθήκαμε, βαπτισθήκαμε κ.λπ. στό ν.ἡμ. εἴμεθα ἤ ὄχι ἀληθῶς βαπτισμένοι, νυμφευμένοι κ.λπ. Ἀπό τήν 10-3-1924; Ἀπό τήν 7-12-1965; Ἀπό τήν 26-6-2016; Ἀπό πότε;
Προσέξατε, ἡ αἱρετική ψευδο-αυστηρότης τοῦ Καρπαθάκη τόν ὡδήγησε εἰς σχίσμα, ὅπερ εἶναι τό κυρίως ὑπεύθυνον διά τήν διάλυσιν τοῦ π.ἑ. καί τήν πρόοδον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Πολύ φοβοῦμαι ὅτι ἀκολουθεῖτε τά βήματά του. Ἀπόδειξις ὅτι ἐγώ χθές κάλεσα ὅλους μας νά ἔχουμε ἁγιότητα καί νά γίνουμε διαπρύσιοι κήρυκες τῆς Ὀρθοδοξίας κι ἐσύ ἔγραψες ὅτι ἐγώ τάχα εἶπα νά ... σιωπήσουμε, ἐπειδή εἴμεθα ἁμαρτωλοί!!! Ἐπαναλαμβάνω καί πάλιν ὅτι ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον οὐδείς θέλει πλέον ν' ἀκούσῃ διά τό π.ἑ. εἶναι ὅτι πρῶτα οἱ Ματθαιϊσταί καί τώρα σχεδόν ὅλοι οἱ τοῦ π.ἑ. (κυρίως οἱ ἐπίσκοποι) εἶναι ἀναξιόπιστοι τσαρλατάνοι καί δέν ἐμπνέουν ἐμπιστοσύνην. Συνεπῶς, ναί, ὄχι μόνον νά μιλᾶμε, ἀλλά νά φωνάζουμε, ἀλλά νά φωνάζουμε Ὀρθόδοξα, ὄχι τσαρλατάνικα! Ἄν κάνω λάθος, ἀποδεῖξτε το! Ἁγιοπατερικῶς, ὅμως, ὄχι Ματθαιϊκῶς; Τέλος, σημειώσατε ὅτι ὁ λόγος διά τό ἔντονον ὕφος τῶν ἀνωτέρω λόγων εἶναι ὅτι ἕνας τσαρλατᾶνος (ὁ Unknown) ἤδη ἔγραψεν ὅτι οἱ θέσεις μου αὐτές εἶναι δῆθεν οἰκουμενιστικές καί εἶμαι βέβαιος ὅτι κι ἐσεῖς τό ἴδιο ὑπονοεῖτε μέ τά λεγόμενά σας. Ἔ, λοιπόν, ὄχι, δέν θά ἐπιτρέψω νά διεκδικοῦν τήν Ὀρθοδοξίαν οἱ τσαρλατᾶνοι!
--------------------------------------
Σταύρος Τ. είπε...
Με την ίδια λογική, τί φταίγανε τα μικρά παιδάκια, οι παππούδες κ.τ.λ. των Λατίνων ;
(που κάποιοι σημερινοι αγαπολόγοι βιάζονται να τους στείλουνε στην κόλαση από το 1054..)
Εκει νομίζετε δεν γινότανε παραπληροφόρηση, ότι έχουνε δίκιο οι Λατίνοι στο φιλιόκβε κι όχι εκείνοι της Ανατολής ;
Μα θα πείτε, ήτανε νεωτερισμος, δεν υπηρχε τους προηγούμενους αιώνες, θα έπρεπε να το ξέρουνε
Μήπως όμως υπήρχε να συλλειτουργούμε με τον Πάπα ;
Κι ένα νήπιο της Ορθοδοξίας γνωρίζει "Τον Πάπα να καταρράσθε"
Με όλο το σεβασμό κ. Δημήτρη, αλλά σας έχω θέσει πολλες φορές τα κάτωθι επιχειρήματα/στοιχεία από την Εκκλησιασιτκή Ιστορία κι ουδέποτε τα αντικρούσατε, εσείς ή άλλοι που υπερασπίζονται αυτή τη Κυπριανίτικη Εκκλησιολογία. Η οποία σας έχω πει ότι θα γίνει (ήδη γίνεται) το εφαλτήριο για μιαρές ενώσεις και κοινωνίες, όπως βλέπουμε εδώ (και γίνονται πολλά περισσότερα...)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://scripta---manent.blogspot.com/2018/04/blog-post_67.html
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/09/a.html
https://entoytwnika1.blogspot.com/2020/02/video.html
https://entoytwnika1.blogspot.com/2020/02/blog-post_43.html
Αν θεωρείτε Ορθόδοξο εκείνον που έχει δει ακόμα και σε ζωντανη μεταδοση στην tv τα μιαρά που κάνουνε με τον Πάπα και δεν μπήκε στην διαδικασία να ψαχτεί και να αντιδράσει, τότε... να πάμε ξαπλωτοί στον Παράδεισο όλοι μας
Για να μην επαναλαμβάνομαι παραθέτω το κάτωθι άρθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://scripta---manent.blogspot.com/2020/01/o.html
το οποίο περιλαμβάνει :
1) To παράδειγμα αντιμετωπίσεως των Λατίνων και θα ήθελα απάντηση από εσάς γιατί οι Αγιοι Πατέρες τους αντιμετώπιζαν ως αιρετικούς, τουλάχιστον από τον 12ο αιώνα, ενώ η πρώτη Πανορθόδοξη, ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ της πτώσεως (όπως λέτε ότι πρέπει να γίνει για τους Οικουμενιστες), που τους καταδίκασε εν Συνόλο έγινε πολύ αργότερα, το 1484
Και δεν θα ήτανε ποτέ δυνατόν να δώσουμε εμείς ημερομηνία πτώσεως για τους Οικουμενιστες, όταν ακόμα κι οι Αγιοι Πατέρες δεν δώσανε για τους Λατίνους
2) Λόγους Αγίων για άκυρα Μυστήρια Σεργιανιστών
3) Σωστές και λανθασμένες απόψεις του Αγίου Κυρίλου, τον οποίο επικαλείστε
Ως προς τους λόγους του Ομολογητου πρώην Φλωρίνης, θα ήθελα να διαβάσω το σύνολο του σχετικού κειμένου. Το ημερολογιακό ήτανε μην κεκκριμενη, ΝΕΑ κατάσταση, καθώς οι καταδίκες του 16ου αιώνος, αφορούσανε ταυτόχρονα κι αλλαγή Πασχάλιου κανόνα (μείζων παράβαση) και για αυτό ζητούσε σύγκληση Πανορθοδόξου Συνόδου. Ίσως λοιπόν ο πρώην Φλωρίνης αναφέρεται σε αντιμέτωπιση ΝΕΩΝ κακοδοξιών, όπου σαφώς υπάρχουνε έγκυρα Μυστήρια μέχρι να κριθούνε από τις Εκκλησίες εν Ομονοία. Σε κάθε περίπτωση, η Ορθόδοξη διδασκαλία δεν καθορίζεται από έναν Πατέρα, ακόμα και Άγιο. Με τον Άγιο Νικόδημο συμφωνω, αλλα είναι διαφορετική η περίπτωση του "μεμονωμένου" και διαφορετική όταν πέσει όλη η Σύνοδος. Αναλυτικότερα εδώ
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_71.html
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_93.html
Δεν γνωρίζω καν τί πρέσβευε ο Καρπαθάκης Κε Δημήτρη. Αποφεύγω να διαβάζω θέσεις ιεραρχών με τους οποίους ούτως ή άλλως δεν έχω κοινωνία αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος . Επίσης μάλλον εσύ παρεξήγησες, εγώ είπα ότι, κι αν κάνει οικονομία ο Θεός, και γίνονται τα μυστήρια, σίγουρα δεν είναι λόγω μη συνοδικής καταδίκης. Αν συμβαίνει αυτό θα είναι γιατί μόνο αυτός γνωρίζει κι όχι γιατί οι καημένοι οι άνθρωποι βρίσκονται σε άγνοια. Κι αυτό δεν το λέω εγώ, ούτε κανένας επίσκοπος εν ζωή ή όχι, το λένε οι πατέρες ,ότι έστω κι απο άγνοια ο άνθρωπος δύναται να χαθεί (νόμιζα ότι αποδείχθηκε απ' τους ίδιους τους Αγίους).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος σε παρακαλώ μην υπονοείς οποιαδήποτε σχέση με κανέναν , known ή unknown, καθώς είμαι η μοναδική εδώ μέσα που δεν γνωρίζομαι με κανέναν, δεν με γνωρίζει προσωπικά κανένας, πρεσβεύω μόνο τον εαυτό μου και κανέναν άλλο.Κι αυτό όχι απο επιλογή μου αλλά γιατί βρίσκομαι δυστυχώς σ' έναν χώρο όπου εγώ κι η οικογένειά μου είμαστε οι μόνοι αποτειχισμένοι ανάμεσα σε 500 ανθρώπους.Κι εγώ όπως φαντάζομαι κι εσύ,την αλήθεια ψάχνω, κι αν σ' αυτά που γράφω ένας χριστιανός μου απαντήσει "δεν είναι έτσι αδερφή, γιατί αυτό λένε οι πατέρες" με το χέρι στην καρδιά το λέω ότι θα το ψάξω κι αν έχω λάθος θα ζητήσω και συγγνώμη.
Επίσης δεν διεκδικώ την ορθοδοξία , η ορθοδοξία δεν διεκδικείται. Η ορθοδοξία είναι όπου είναι η αλήθεια και όχι όπου χαϊδεύονται τ' αυτιά μας.
Η αυστηρότητα , που εσύ βλέπεις, δεν είναι απέναντι στους ανθρώπους (αλλοίμονο, όλη μου η οικογένεια και οι φίλοι είναι με το νέο, είμαι η μοναδική με το πάτριο).Δεν υπάρχει αυστηρότητα, υπάρχει αυτό το βήμα, όπως λένε οι Πατέρες που αν το κάνεις μακριά απ' την αλήθεια είσαι στο ψέμα.
Το θέμα της εγκυρότητας των μυστηρίων είναι ένα τόσο λεπτό ζήτημα που έχει όμως τόσο μεγάλες επεκτάσεις ζημιογόνες για την Ορθοδοξία...
Η αποκάλυψη του Αγίου Ιωάννου μας προειδοποιεί έντονα, πως αν είναι δυνατόν και οι εκλεκτοί να χαθούν. Είναι δυνατόν να χαθούν οι εκλεκτοί αλλά οι 99,99% των εν αγνοία Χριστιανών να τυγχάνουν οικονομίας? Αν θέλεις να διαβάσεις τί λένε οι Σύνοδοι, οι κανόνες ,οι Πατέρες, υπάρχουν Θεολόγοι που έχουν πάρει θέση και θα τα δεις συγκεντρωμένα πχ εδώ http://www.wallingoff.com/what-is/%ce%bf%ce%b9-%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b9-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b5%cf%87%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b1%ce%b3%ce%b9%ce%bf-%cf%80%ce%bd%ce%b5%cf%85%ce%bc%ce%b1-%ce%bf%cf%85%cf%84/ όπου ο Κος Πανταζής τα λέει απλούστατα και ωραιότατα.
μικρό δείγμα παρακάτω
“Πολλές αιρέσεις αναφέρουν το όνομα της Αγίας Τριάδος κατά το βάπτισμα, αλλά μην πιστεύοντας ορθά και μην έχοντας υγιή Πίστη (Ορθόδοξη), καθιστούν το νερό του βαπτίσματος ανώφελο (άκυρο) διότι λείπει η λυτρωτική ευσέβεια!” (Κατά Αρειανών 2, 42-43, P.G. 26, 237B).
τέλος στο «Μία ἀνεγνωρισμένη Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, τότε μόνον ἀπόλλυσι τὴν ὀρθόδοξον ἔννοιαν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων, ὅταν ἀναγνωρισθῇ καὶ αὕτη αἱρετικὴ ἢ σχισματικὴ ὑπὸ Πανορθοδόξου Συνόδου, μόνης δικαιουμένης νὰ ἀφαιρέσῃ ἐξ αὐτῆς τὴν Χάριν καὶ τὸ Θεῖον κῦρος τῶν Μυστηρίων, διότι καὶ μόνη Αὕτη δικαιοῦται νὰ παρέχῃ ταῦτα εἰς Αὐτήν. Κατὰ ταῦτα, ἐπειδὴ τὴν ἁγιαστικὴν Χάριν καὶ τὸ κῦρος τῶν θείων Μυστηρίων δὲν παρέχει ὁ τελῶν ταῦτα Ἐπίσκοπος ἢ ὁ Ἱερεύς, ὅστις εἶναι μόνον ἁπλοῦν μέσον καὶ ὄργανον μεταδοτικὸν τῆς Χάριτος, ἀλλ᾿ ἡ ὀρθόδοξος ἔννοια τῆς Ἐκκλησίας, ἐν ὀνόματι τῆς ὁποίας τελοῦνται ταῦτα» η απάντηση είναι ότι ο οικουμενισμός είναι ΗΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΣΥΝΟΔΙΚΑ στο σύνολό του.
@ 15 Μαρτίου 2020 - 9:23 π.μ. «ο οικουμενισμός είναι ΗΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΣΥΝΟΔΙΚΑ στο σύνολό του».
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε ἔγινε αὐτό; Ὑπό ποίας Πανορθοδόξου Συνόδου; Ποίους καθῄρεσεν αὐτή ἡ Σύνοδος; Καί εἰς τήν ἰδικήν μου συνείδησιν, εἶναι καταδικασμένοι ὅλοι οἱ Οἰκουμενισταί «ἱεράρχαι», ἀλλ' ὅπως γράφει ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος, μόνον μία Πανορθόδοξος Σύνοδος ἔχει τό δικαίωμα ν' ἀφαιρέσῃ τήν Χάριν ἀπό μίαν τοπικήν Ἐκκλησίαν, ὅπως ἀκριβῶς εἶναι καί ἡ μόνη ἁρμοδία νά τήν παράσχῃ εἰς αὐτήν. Τό ἄν ὑπάρχουν σήμερα οἱ προϋποθέσεις συγκλήσεως ἀληθοῦς Συνόδου δέν πρέπει νά ἐξετάζεται, διότι εἶναι θέμα τοῦ Πηδαλιούχου τῆς Ἐκκλησίας, ἥν διά τοῦ ἰδίου αἵματος περιεποιήσατο.
απο τον Αθηναγόρα ως και τώρα τον Βαρθολομαίο δεν υπάρχει αποδοχή των αιρέσεων που είναι ήδη καταδικασμένες απο οικουμενικές συνόδους? Η απόφαση μιας οικουμενικής συνόδου ισχύει μόνο για την συγκεκριμένη περίπτωση ή και στον αιώνα τον άπαντα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το α είναι απορριπτέο και το β το ίδιο ,πρέπει να εξεταστεί αν είναι και το α+β απορριπτέο? Δεν είναι νομίζω θέμα συνειδήσεως αλλά πραγματικότητας.
Τί να πω, πάνω στο συγκεκριμένο διαφωνούμε αλλά δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω, υποθέτω έχεις ήδη διαβάσει αρκετά.
Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, διάβασα ἐπί τροχάδην τό ἄρθρον σου καί τό Παράρτημα εἰς τήν διεύθυνσιν: http://scripta---manent.blogspot.com/2020/01/o.html. Τό εἶχα διαβάσει καί παλαιότερα. Εἶναι πολύ σημαντικόν ὅσον ἀφορᾶ τό ὑποχρεωτικόν τῆς ἀποτειχίσεως. Γιά τό θέμα τῶν μυστηρίων, ἡ διαφορά μας εἶναι ὅτι ἡ μέν δική σου ἀφετηρία εἶναι ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός ἀνήκει στίς Συνοδικῶς καταδικασμένες αἱρέσεις (Ἀρειανισμός, Μονοφυσιτισμός κ.ἄ.), ἐφόσον «ακολουθεί γνωστές καταδικασμένες αιρέσεις», ὅπως γράφεις, ἐνῷ ἐγώ ἔχω διδαχθῆ ἀπό σοβαρούς θεολόγους τοῦ Πατρίου, μέ τούς ὁποίους ἔχω συζητήσει τό θέμα, ὅτι ναί μέν πρόκειται διά τήν χειροτέραν ὅλων τῶν αἱρέσεων, διότι περιέχει στοιχεῖα ἀπό ὅλες τίς αἱρέσεις, καταδικασμένες καί μή, καί ἄρα τίς δέχεται, ὁπότε οἱ Ὀρθόδοξοι ἔχουν χρέος ν' ἀποτειχισθοῦν ἀπό αὐτήν, εἰ δέ ἄλλως θά εἶναι ἐχθροί τοῦ Θεοῦ, ἀλλά, παρά ταῦτα, μόνον μία Πανορθόδοξος Σύνοδος εἶναι ἁρμοδία νά καθαιρέσῃ τούς Οἰκουμενιστάς κληρικούς καί ν' ἀφορίσῃ τούς λαϊκούς. Αὐτό λέγουν καί οἱ Ἅγιοι Νικόδημος Ἁγιορείτης, Κύριλλος τοῦ Καζάν καί πρ. Φλωρίνης. Τό θέμα τῆς ἀντιμετωπίσεως τῶν Λατίνων ἐκ μέρους τῶν Ὀρθοδόξων πρό τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τοῦ 1484 ὁμολογῶ ὅτι δέν τό κατέχω ἐπαρκῶς, ἀλλά, ὡς ἕνα βαθμόν, τό ἔχουμε συζητήσει. Δέν ἐνθυμοῦμαι πῶς ἀντέκρουσες τό ἐπιχείρημά μου, ὅτι, ἐφόσον ὑπῆρχαν τά ἀναθέματα τοῦ 1054, τά ὁποῖα, ἐξ ὅσων γνωρίζω, εἶχον γίνει δεκτά ὑφ' ὅλων τῶν τοπικῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἦτο λογικόν νά θεωροῦν τούς παπιστάς ἐκτός Ἐκκλησίας μέ ἄκυρα μυστήρια. Ἄν θέλῃς, ἀπάντησέ το καί πάλιν αὐτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΜΗΤΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΑ ΓΟΧ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ 1935
Τούτου ἕνεκα συνιστῶμεν εἰς ἅπαντάς τους ἀκολουθοῦντας τό ὀρθόδοξον ἑορτολόγιον, ὅπως μηδεμίαν πνευματικήν ἐπικοινωνίαν ἔχωσι μετά τῆς σχισματικῆς Ἐκκλησίας τῶν σχισματικῶν λειτουργῶν Αὐτῆς, ἀπό τῶν ὅποιων ἔφυγεν ἤ χάρις τοῦ Παναγίου Πνεύματος διότι οὗτοι ἠθέτησαν ἀποφάσεις τῶν Πατέρων τῆς Ζ' Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί πασῶν των Πανορθοδόξων Συνόδων τῶν καταδικασασῶν τό Γρηγοριανόν ἑορτολόγιον.
Ὅτι ἡ Σχισματική Ἐκκλησία δέν ἔχει χάριν καί Ἅγιον Πνεῦμα, τοῦτο διαβεβαιοῖ καί ὁ Μ. Βασίλειος λέγων τά ἑξῆς: «Εἰ καί περί μή Δόγματα οἱ Σχισματικοί σφάλοιντο, ἀλλ' ἐπειδή τοί γέ κεφαλή τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας ὁ Χριστός ἐστίν κατά τόν θεῖον Ἀπόστολον, ἐξ οὗ τά μέλη πάντα ζωοῦται καί τήν πνευματικήν αὔξησιν δέχεται, οὗτοι δέ τῆς ἁρμονίας τῶν μελῶν τοῦ Σώματος ἀπερράγησαν, καί οὐκέτι παραμένουσαν αὐτοῖς, ἔχουσι τήν χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ὅ τοίνυν οὐκ ἔχουσιν πῶς ἄν τοῖς ἄλλοις μεταδοῖεν».
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Ἐγκύκλιος 1950
ΑπάντησηΔιαγραφήἈρ. Ἐγκυκλίου :13
Ἐν Ἀθήναις τῇ 26 Μαΐου 1950
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ. Ο. Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ
Τέκνα ἐν Κυρίῳ ἀγαπητά,
Χάρις ὑμῖν καὶ Εἰρήνη παρὰ Θεοῦ παρ’ ἡμῶν δ’ εὐχὴ καὶ Εὐλογία.
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς καθ’ ἠμᾶς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας λαβοῦσα ὑπ’ ὄψιν πληροφορίας καθ’ ἃς τινὲς τῶν εὐλαβεστάτων Ἱερέων ἡμῶν ἀμελούσι καὶ τὴν ἐκπλήρωσιν τῶν καθηκόντων αὐτῶν βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῆς ὑφ’ ἠμῶν δοθείσης ὁμολογίας κατὰ τὸ Σωτήριον ἔτος 1935, προαγόμεθα ὅπως ὑπομνήσωμεν πάσιν αὐτοῖς τὰ ἀκόλουθα.
Κατὰ τὸ Σωτήριον ἔτος 1935 ἐκηρύξαμεν τὴν Ἐκκλησίαν τῶν Καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν Σχισματικήν· ἐπαναλαμβάνομεν καὶ αὔθις τὴν τοιαύτην διακήρυξιν καὶ κατὰ συνέπειαν ἐντελλόμεθα τὴν ἐφαρμογὴν τοῦ Α´ Κανόνος τοῦ Μεγάλου Βασιλείου δεδομένου ὅτι τὰ ὑπὸ τῶν Νεοημερολογιτῶν τελούμενα Μυστήρια, ὡς σχισματικῶν ὄντων τούτων, στεροῦνται τῆς Ἁγιαστικῆς χάριτος.
Ὡσαύτως οὐδένα Νεοημερολογίτην δέον νὰ δέχεσθε εἰς τοὺς Κόλπους τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας καὶ κατὰ συνέπειαν νὰ ἐξυπηρετεῖτε τοῦτον, ἄνευ προηγουμένης ὁμολογίας δι̉ ἧς νὰ καταδικάζη οὗτος τὴν καινοτομίαν τῶν Νεοημερολογιτῶν καὶ νὰ κηρύσση τὴν Ἐκκλησίαν τούτων σχισματικήν. Προκειμένου δὲ περὶ βαπτισθέντων ὑπὸ τῶν καινοτόμων νὰ Μυρώνωνται διὰ Ἁγίου Μύρου ὀρθοδόξου προελεύσεως, τὸ ὁποῖον εὑρίσκεται ἐν ἀφθονίᾳ παρ’ ἡμῖν. Ἐπὶ ταύτη δὲ τῇ εὐκαιρίᾳ ἀπευθύνομεν πρὸς πάντας τοὺς Γνησίους Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, ὑστάτην ἔκκλησιν καλοῦντες αὐτοὺς Πατρικῶς, ὅπως προσέλθωσιν εἰς Ἕνωσιν μεθ’ ἡμῶν, ἣν ἐπιβάλλει τὸ συμφέρον τοῦ Ἱεροῦ ὑπὲρ τῆς Πατρώας εὐσεβείας ἡμῶν ἀγῶνος καὶ ἀποτελεῖ τὸν διακαῆ πόθον πάντων ἡμῶν.
Προσκαλοῦντες δὲ ὑμᾶς, αἵρωμεν τὰ ἐξ ὑπαιτιότητος ἡμῶν δημιουργηθέντα σκάνδαλα καὶ πρὸς τοῦτο ἀνακαλοῦμεν καὶ ἀποκηρύσσωμεν πᾶν ὅ,τι ἀπὸ τοῦ ἔτους 1937 ἕως σήμερον ἐγράφη καὶ ἐλέχθη ὑφ’ ἡμῶν, διὰ κηρυγμάτων, διασαφήσεων δημοσιευμάτων καὶ ἐγκυκλίων, ἀπᾶδον καὶ ἀντιστρατευόμενον πρὸς τὰς Ἀρχὰς τῆς Ὀρθοδόξου Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ ὑφ’ ἡμῶν διεξαγομένου Ἱεροῦ Ἀγῶνος ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδοξίας οὗτινος τὸ κήρυγμα περιλαμβάνεται ἐν τῇ ἐκδοθείσῃ ἐγκυκλίῳ ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κατὰ τὸ ἔτος 1935 ἄνευ οὐδεμιᾶς προσθήκης καὶ ἀφαιρέσεως καὶ αὐτὸν ἀκόμη τὸν ἐπιστημονικὸν ὅρον «Δυνάμει καὶ ἐνεργεία».
Ταῦτα πάντα δηλοῦμεν δι̉ ὑστάτην φοράν, χάριν τῶν σκανδαλισθέντων Χριστιανῶν ὧν ἐπιθυμοῦμεν τὴν ψυχικὴν σωτηρίαν καὶ ἐπ’ εὐκαιρίᾳ διακηρύσσομεν ὅτι πάντες ἡμεῖς δέον νὰ φυλάσσωμεν τὴν ὑφ’ ἠμῶν δοθεῖσαν ὁμολογίαν ἐν ἔτει 1935 ἀκεραίαν μέχρι τέλους τῆς ζωῆς ἡμῶν ἐπικαλούμενοι τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ διὰ πάσαν παρέκκλισιν.
Στῶμεν ὅθεν καλῶς.
Μετ’ Εὐχῶν Διαπύρων
Ἡ Ἱερὰ Σύνοδος
Ὁ Πρόεδρος Τὰ Μέλη
† Ὁ πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος † Ὁ Κυκλάδων Γερμανός
† Ὁ Χριστιανουπόλεως Χριστόφορος
† Ὁ Διαυλείας Πολύκαρπος
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Ἐγκύκλιος 1974
ΑπάντησηΔιαγραφήἈριθ. Πρωττ. 1191
Έν Ἀθήναις τῇ 5ῃ Ἰουνίου 1974
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
Πρός τόν Ἱερόν Κλῆρον τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἐκκλησίας
Πανοσιολογιώτατοι καὶ Αἱδεσιμώτατοι Λειτουργοὶ τοῦ Ὑψίστου, Χάρις Ὑμῖν καὶ ἔλεος καὶ Εἰρήνη παρὰ Θεοῦ, παρ’ ἡμῶν δὲ εὐχὴ καὶ εὐλογία.
Διὰ τῆς παρούσης Ἐγκυκλίου ἡμῶν ἀπευθυνόμεθα πρὸς ὑμᾶς ὑπομιμνήσκοντες ὑμῖν καθῆκον ἐπιτακτικὸν, ὅπερ δέον νὰ χαρακτηρίζῃ τὴν ἡμετέραν πορείαν πειθαρχοῦσαν εἰς τὰ ἀνέκαθεν παραδεδομένα ἡμῖν ὑπὸ τῶν Θεοφόρων Πατέρων.
Οὕτω: Ἐντελλόμεθα ἐπαναληπτικῶς ὅπως περιορίζεσθε εἰς τήν ἐξυπηρέτησιν μόνον τῶν μελῶν τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἐκκλησίας, ἵνα μὴ προτίθεσθε σκάνδαλον τοῖς ἀδελφοῖς καὶ ἐπισύρετε τὰς ἐπικρίσεις τοῦ κοινοῦ ὡς μὴ πιστεύοντες εἰς τὰ ὑφ᾿ ἡμῶν πρεσβευόμενα.
Ἡ τέλεσις μυστηρίου τινὸς καὶ ἡ θεία μετάδοσις εἰς νεοημερολογίτας ἔχει ἀπαγορευθῇ ἀπ’ ἀρχῆς τῆς δημιουργίας τοῦ σχίσματος ὑπὸ τῆς Κρατούσης Ἐκκλησίας· δέον δὲ ὅπως τηρῆτε ἀπαρεγκλίτως τήν γραμμήν ταύτην πειθαρχοῦντες εἰς τὸ φρόνημα καὶ τὰ Ἐκκλησιαστικῶς παραδεδομένα. Προκειμένου δὲ νὰ εἰσέλθῃ τις ἐκ τοῦ νέου ἡμερολογίου εἰς τάς τάξεις μας, ἀπαραίτητος προϋπόθεσις τυγχάνει ὁμολογία πίστεως εἰς τὰ ὑπὸ τῶν Θεοφόρων Πατέρων ἡμῶν παραδεδομένα ἡμῖν, ἀποκήρυξις δὲ καὶ καταδίκη πάσης αἱρέσεως καὶ καινοτομίας ἐν οἷς καὶ τὸ νέον ἡμερολόγιον ἐν τῇ Ἑλλαδικῇ Ἐκκλησίᾳ ἥτις δεχθεῖσα τοῦτο κατέστη σχισματική ἀπό τοῦ 1924 καὶ ἐντεῦθεν κατὰ τὴν ἰδίαν ὁμολογίαν τοῦ μεταρρυθμιστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου καὶ ὡς ἐκ τούτου τὰ μυστήριά της στεροῦνται Ἁγιαστικῆς Χάριτος.
Προκειμένου ὡσαύτως περὶ βαπτισθέντων ἐν τῇ ὡς ἄνω Ἐκκλησίᾳ καὶ ἐπιστρεφόντων εἰς τὴν εὐσέβειαν δέον ὅπως ἀναμυρώνονται οὗτοι δι’ Ἁγίου Μύρου κανονικῆς προελεύσεως συμφώνως πρὸς τὸν Α´ Κανόνα τοῦ Μ. Βασιλείου.
Συνεπείᾳ τῶν ἀνωτέρῳ ἐντελλόμεθα, ὅπως τοῦ λοιπῦ παύσητε τὴν τυχοῦσαν μέχρι σήμερον μυστηριακὴν ἐξυπηρέτησιν τῶν ἐκ τῆς Νεοημερολογητικῆς Ἐκκλησίας προσερχομένων ἄνευ τῆς προμνησθείσης διαδικασίας συνωδᾷ πρὸς τοὺς Ἁγίους καὶ Ἱεροῦς Κανόνας, καθ’ ὅσον ἐν ἐναντίᾳ περιπτώσει θέλουν ἐπιβληθῇ κατὰ τῶν παραβατῶν αἱ ὑπὸ τῶν Ἱερῶν Κανόνων προβλεπόμεναι κυρώσεις.
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
† Ὁ Ἀθηνῶν Αὐξέντιος, Πρόεδρος
† Ὁ Διαυλείας καί Ἀττικῆς Ἀκάκιος
† Ὁ Πειραιῶς καί Σαλαμῖνος Γερόντιος
† Ὁ Εὐρίπου καί Εὐβοίας Παΐσιος
† Ὁ Θεσ/νίκης Χρυσόστομος
† Ὁ Θαυμακοῦ Καλλίνικος
† Ὁ Κυκλάδων Γαβριήλ
† Ὁ Μεγαρίδος Ἀντώνιος
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Καταδίκη τοῦ Οἱκουμενισμοῦ 1998
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ
τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
Ἀθῆναι, 29-9-1998
Τοῖς λέγουσιν ὅτι ἡ Μία ἁγία καθολικὴ καὶ ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ὑπάρχουσα ὡς Ἐκκλησία πρωτοτόκων ἐν οὐρανοῖς, καὶ καταστᾶσα σῶμα Χριστοῦ κατὰ τὴν ἐπιδημίαν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος κατὰ τὴν Ἁγίαν Πεντηκοστήν, ἐξέλιπεν ἐκ τοῦ κόσμου, ὡς κατατμηθεῖσα εἰς πολλοὺς κλάδους, ἕκαστος τῶν ὁποίων κατέχει μέρος τῆς ἀποκαλυφθείσης ἀληθείας καὶ χάριν μυστηρίων, καθ΄ἃ οἱ καινοφανεῖς οἰκουμενισταὶ διδάσκουσι, δι’ ὁ καὶ πρέπει αὕτη νὰ ἐπανιδρυθῇ ἐκ νέου ἐξ ἡμῶν τῶν ἀνθρώπων, διὰ τῆς συνενώσεως πάντων τῶν κλάδων εἰς ἑνιαῖον δένδρον, ἤτοι διὰ τῆς ἀφομοιώσεως εἰς ἕν ὅλον πασῶν τῶν αἱρέσεων καὶ σχισμάτων μετὰ τῆς ἀληθοῦς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐν συνεχείᾳ δὲ καὶ πασῶν αὐτῶν μετὰ τῶν ἄλλων θρησκειῶν, πρὸς ἀπαρτισμὸν μιᾶς πανθρησκείας, ἡ ὁποία οὕτω θ’ ἀποτελεῖ τὴν «ἐκκλησίαν» τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἀνάθεμα
Ἰωακεὶμ τῷ Γ’, Πατριάρχῃ Κωνσταντινουπόλεως, Μελετίῳ Μεταξάκῃ, καὶ Χρυσοστόμῳ Παπαδοπούλῳ, τοῖς πρωτεργάταις τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,
Ἀνάθεμα
Τοῖς φρυαξαμένοις συνεδρίοις κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν Κωνσταντινουπόλει ἐν ἔτει 1923 καὶ ἐν Ἁγίῳ Ὅρει, ἐν ἔτει 1930
Ἀνάθεμα
Τοῖς λέγουσι ὅτι ὁ Χριστὸς εἶχε δύο ἁγιότητας, θείαν τε καὶ ἀνθρωπίνην, καὶ ὅτι προέκοπτε ἡ ἀνθρωπίνη ἁγιότης Αὐτοῦ,
Ἀνάθεμα
Τοῖς ἀγωνισαμένοις ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως Ἱερεμίᾳ τῷ Τρανῷ, Σιλβέστρῳ Ἀλεξανδρείας, Σωφρονίῳ Ἱεροσολύμων καὶ πᾶσι τοῖς λοιποῖς τοῖς μετασχοῦσι ταῖς Πανορθοδόξοις Συνόδοις ἐν ἔτεσιν 1583, 1587 καὶ 1593, αἱ ὁποῖαι κατεδίκασαν τὴν ἡμερολογιακὴν καινοτομίαν καὶ ἀπέκοψαν ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, τοὺς δεχθέντας καὶ δεχθησομένους ταύτην,
Αἰωνία ἡ μνήμη
Ἀνθίμω τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριάρχῃ καὶ τοῖς μετασχοῦσι τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου τοῦ ἔτους 1848
Αἰωνία ἡ μνήμη
Πᾶσι τοῖς ἀγωνισαμένοις, ἔργοις καὶ λόγοις, ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ κατὰ τῶν καινοτομιῶν τοῦ νέου Καλενδαρίου καὶ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμού,
Αἰωνία ἡ μνήμη
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
† Ὁ Ἀθηνῶν ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
† Ὁ Θεσσαλονίκης ΜΑΞΙΜΟΣ
† Ὁ ἈχαΐαςΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ
† Ὁ Οἰνόης ΜΑΤΘΑΙΟΣ
† Ὁ Χίου ΣΤΕΦΑΝΟΣ
† Ὁ Ἀχαρνῶν ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
† Ὁ Εὐρίπου ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ
† Ὁ Ἀμερικῆς ΠΑΥΛΟΣ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΡΩΣΙΑΣ
Αὕγουστος 1983
Τὸ ἀνάθεμα κατὰ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
«Τοῖς βάλλουσι κατὰ τῆς᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ διδάσκουσιν ὅτι ἡ τοῦ Χριστοῦ᾿Εκκλησία μεμέρισται ἐν οὕτω καλουμένοις"κλάδοις", οἵτινες διαφέρουσιν ἀλλήλων ἐν διδασκαλίᾳ καὶ τρόπῳ ζωῆς, ἢ ὅτι ἡ᾿Εκκλησία οὐχ ὑφίσταται ὁρατῶς, ἀλλ᾿ἀπαρτισθήσεται ἐντῷ μέλλοντι, ὅταν ἅπαντες οἱ "κλάδοι" ἢ τμήματα ἢ ὁμολογία ἢ προσέτι καὶ θρησκεῖαι ἑνωθῶσιν ἐν ἑνὶ σώματι· καὶ οἵτινες οὐ διακρίνουσι τὴν ἱερωσύνην καὶ τὰ μυστήρια τῆς᾿Εκκλησίας ἀπὸ τὴν ἱερωσύνην καὶ τὰ μυστήρια τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ λέγουσιν ὅτι τὸ βάπτισμα καὶ ἡ εὐχαριστία τῶν αἱρετικῶν εἰσὶν ἱκανὰ πρὸς σωτηρίαν· ὡσαύτως, τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς προμνημονευθεῖσιν αἱρετικοῖς ἢ συνηγοροῦσι, διαδίδουσι, ἢ ὑπεραμυνομένοις τῆς καινοφανοῦς αὐτῶν αἱρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ ἐν προσχήματι ἀδελφικῆς ἀγάπης, ἢ ὑποτιθεμένης ἑνώσεως τῶν διαχωρισθέντων Χριστιανῶν, ΑΝΑΘΕΜΑ».
῾Ο Πρόεδρος τῆς Συνόδου τῶν᾿Επισκόπων
Μητροπολίτης Φιλάρετος
Τὰ μέλη τῆς Συνόδου:
Σεραφείμ, ᾿Αρχιεπίσκοπος Σικάγου
᾿Αθανάσιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Μπουένος-῎Αϋρες
Βιτάλιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Μόντρεαλ καὶ Καναδᾶ
᾿Αντώνιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Λὸς῎Αντζελες
᾿Αντώνιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Γενεύης
᾿Αντώνιος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Σὰν Φραντσίσκο
Σεραφείμ, ᾿Αρχιεπίσκοπος Καράκας
Παῦλος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Σύδνεϋ
Λαῦρος, ᾿Αρχιεπίσκοπος Συρακουσῶν
Κωνσταντῖνος, ᾿Επίσκοπος Ρίτσμοντ
Γρηγόριος, ᾿Επίσκοπος Οὐάσιγκτον
Μᾶρκος, ᾿Επίσκοπος Βερολίνου
᾿Αλύπιος, ᾿Επίσκοπος Κλήβελαντ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ε. Τέλος, ἀποδέχομαι τὰς Συνοδικὰς Ἀποφάσεις τῶν κατὰ τόπους Γνησίων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, καταδικασάσας τὸν συγκρητιστικὸν Οἰκουμενισμόν, ἤτοι τῆς Ρωσικῆς Διασπορᾶς (1983), τῆς Ἑλλάδος (1998) καὶ τῆς Ρουμανίας, θεωρῶν ταυτοχρόνως τοὺς συνυπογράφοντας οἰκουμενιστικὰς διακηρύξεις, ὡς καὶ τοὺς κοινωνοῦντας καθ’ οἱονδήποτε τρόπον μετ’ αὐτῶν –κληρικοὺς καὶ λαϊκούς– ἢ ἀποδεχομένους ἢ ἀνεχομένους ἢ ἀδιαφοροῦντας περὶ τὸ φρόνημα τῶν Οἰκουμενιστῶν Ποιμένων αὐτῶν, ὡς συμπεπτωκότας ἐκ τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚείμενον διαμορφωθὲν καὶ ἐγκριθὲν ὑπὸ τῆς Διορθοδόξου Συσκέψεως τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν (13/26.5.2016)
https://impc.gr/o%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-o%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BE%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9/
@ 15 Μαρτίου 2020 - 10:48 π.μ.: «Αν το α είναι απορριπτέο και το β το ίδιο ,πρέπει να εξεταστεί αν είναι και το α+β απορριπτέο?»
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητή μου Ἰωάννα, οὐδείς εἶπε ὅτι μία ἀληθῶς Ὀρθόδοξος εἶναι πιθανόν νά δεχθῇ τόν Οἰκουμενισμόν! Δέν εἶναι αὐτό τό θέμα μας! Τό θέμα μας εἶναι ἄν ὅλοι οἱ κληρικοί, πού ἀφενός μέν διαρρηγνύουν τά ἱμάτιά των ὅτι εἶναι Ὀρθόδοξοι καί καταδικάζουν ἀπεριφράστως τίς δηλώσεις καί πράξεις τῶν Οἰκουμενιστῶν «ἱεραρχῶν», ἀφετέρου δέ κοινωνοῦν μέ αὐτούς, ἔχουν ἱερωσύνην ἤ δέν ἔχουν, ὁπότε τελοῦν ἄκυρα μυστήρια. Ἐπίσης, παρατηρῶ ὅτι ταυτίζεις ἐσφαλμένως τήν Ἐκκλησίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς ψευδεπισκόπους. Ὅ,τι καί ἄν ποῦν καί πράξουν αὐτοί, ἐάν δέν συναινέσῃ καί ὁ κατώτερος κλῆρος καί ὁ λαός, ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος, ἄν καί ὅποτε αὐτή συνέλθῃ, μόνον αὐτούς θά καταδικάσῃ καί καθαιρέσῃ, ὄχι ὁλόκληρον τήν Ἐκκλησίαν πού -- κακῶς κάκιστα!!! -- κοινωνεῖ μέ αὐτούς. Ἡ Πανορθόδοξος Σύνοδος τοῦ 1848 λέγει ὅτι ὁ λαός εἶναι ὁ φύλαξ τῆς πίστεως καί ὄχι οἱ πατριᾶρχαι.
ΚΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ 95% ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΡΩΤΟΙ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΙΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΣΕ Νγιτες ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΝΤΑ...ΕΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΓΟΧ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΥΔΟΚΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΡΩ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΠΟ ΡΟΕΔ
ΤΕΛΟΣ
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΩ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΓΟΧ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΑΓΙΩΝ ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΕ ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΤΕΣ ''ΑΓΙΟΥΣ''
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΤΙ ΚΙ ΕΤΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ
ΤΟ ΘΝΠ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΙΣΑΡΑΣ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ...ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΑΝΤΑ...
ΠΗΡΑΜΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΛΟΓΩ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
Ἀγαπητέ μοι π. Γρηγόριε, τά γνωρίζω καλῶς αὐτά πού γράφετε. Ὡστόσον, ὅπως γράφει ὁ ἴδιος ὁ ἅγιος πρ. Φλωρίνης, μόνον μία Πανορθόδοξος Σύνοδος ἔχει τό δικαίωμα ν' ἀφαιρῇ τήν ἁγιαστικήν Χάριν τῶν Μυστηρίων ἀπό μίαν τοπικήν Ἐκκλησίαν. Οὐδείς ἄλλος! Ὅσον γιά τά ἀναθέματα τῆς ΡΟΕΔ (1983) καί τῶν «ΓΟΧ» (1998) καλῶς μέν ἔγιναν, ἀλλά δέν ἔχουν τό κῦρος, πολλῷ δέ μᾶλλον τήν ἰσχύν, Πανορθοδόξου ἀποφάσεως. Οὔτε κἄν γνωστά εἶναι εἰς τό εὐρύ κοινόν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα ο Καβουρίδης Χ. ήταν δίγλωσσος!
Διαγραφήκ. Δημήτρη πρέπει να την ψάξετε την αντιμετωπιση των Λατινων από τους τους Πατερες, γιατί δεν είναι όπως τα νομίζετε κι είναι τρανή απόδειξη για την αντιμετωπιση των Οικουμενιστων
ΑπάντησηΔιαγραφήEπίσης, βλέπετε ότι πλήθος Αγιων ομιλει για ανίερους Σεργιανιστες στην Ρωσία (με το οποίο συμφωνώ, γιατί εκεί είναι 100% ξεκάθαρο ποιος έκανε το Σχίσμα κι υπάρχουνε κι άλλα βαρύτατα παραπτώματα)
Ως προς τους Λατίνους, όπως φαινεται αναλυτικότερα στα 2 links
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_71.html
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_93.html
a) Σε καμία περίπτωση δεν τα αποδέχτηκε ο Πατριάρχης Ἀντιοχείας Πέτρος
β) Στον Συνοδικό Τόμο Πανορθόδοξης Συνόδου 1484, δεν υπάρχει καμία αναφορά στην Σύνοδο 1054, ενώ αντιθέτως αναφέρεται η Μεγάλη Σύνοδος επι Μέγα Φώτιου, καθώς και η (Πανορθόδοξου κύρους) Σύνοδος των Βλαχερνών (1285) όπου καθαιρέθηκαν ο Βέκκος και οι συν αυτώ "Ορθόδοξοι" Ιερωμένοι
Θα ήταν ποτέ δυνατόν να μην μνημονεύεται μια Πανορθόδοξη καταδίκη εναντίον του συνόλου της Παπικής Εκκλησίας (όπως ισχυρίζονται κάποιοι για το 1054) και να αναφέρονται οι μεμονωμένες καταδίκες του 1285, εναντίον λατινόφρονων;
γ) Τοπική Σύνοδος 1170, εν Κωνσταντινουπόλει :«βουλήν κατεβάλοντο, ίνα τελείως αποκόψωσι τελείω χωρισμώ τον Πάπα και πάντας τους συν αυτώ … ούτε αυτούς τελείω αναθεματισμώ παρέδωσαν, καθώς και τας λοιπάς αιρέσεις … φήσαντες το Αποστολικόν “αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστραπτε ο τοιούτος και αμαρτάνει ων αυτοκατάκρητος”
Είναι ξεκάθαρο ότι οι Πατέρες ανέμεναν να διαπιστωσουνε αν η κακοδοξία ήτανε αποδεκτή τόσο από τον Πάπα που θα ερχότανε στην διαδοχή, όσο κι από τους υπόλοιπους Επισκόπους της Παπικής Εκκλησίας, αν δλδ γινανε ΟΜΑΔΑ.
δ)Ακόμα κι ο κ. Μάννης παραδέχεται ότι δεν υπήρξε Πανορθόδοξη καταδικη το 1054 και λεει άλλες σοφιστείες (απεκόπησαν μόνοι τους !!! ή επειδή αναθεμάτισαν τους Ορθοδόξους το 1098 στο Μπαρι, στις οποίες έχω απαντήσει καταλλήλως στα 2 links)
Ποιος έγραψε για το 1098 στο Μπάρι και που;
ΑπάντησηΔιαγραφήEσύ 1.30 είσαι ο Μάννης ή εκπρόσωπος του, άνευ ονόματος ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον για το Μπάρι έγραψε ο κ. Σημάτης, στα πολυάριθμα σχετικά άρθρά του
Ο κ. Μάννης μέσα στην αγαπολογία του για τους Οικουμενιστές (τα μικρά παιδάκια, οι παππούδες που δεν ξέρουνε κ.τ.λ.) εστειλε από το 1054 το Σύνολο των Λατίνων στην κόλαση, αφού μας έγραφε εδώ
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/05/blog-post_6.html#comment-form
δάσκαλος9 Μαΐου 2019 - 9:30 μ.μ.
Περί της αποκοπής των Παπικών από την Εκκλησία το 1054, αυτή δεν έγινε με την Τοπική Σύνοδο της Κωνσταντινουπόλεως του έτους εκείνου, αλλά με την ίδια την Πράξη Αναθέματος που υπέβαλαν οι Παπικοί. Η, μέχρι τότε Ορθόδοξη, Τοπική Εκκλησία της Ρώμης αναθεματίζοντας αδίκως τις άλλες Τοπικές Εκκλησίες, υπέπεσε στο Ανάθεμα, αποστάτησε και αποκόπηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Η δε Ορθόδοξη Εκκλησία εν συνεχεία δεν έπαυσε να αναθεματίζει κάθε αίρεση, κακοδοξία και καινοτομία που πήγαζε από την Ρώμη, τόσο με Τοπικές, όσο και Πανορθόδοξες Συνόδους.
ΠΗΓΗ: http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2017/04/blog-post_13.html
Κι όταν του υπενθύμισα ότι ο Βαρθολομαίος έχει αναθεματίσει μεγάλο μέρος των Αγίων μας (βρίσκονται εις χείρας δικαιοκρίτου Θεού...) ή για τους αναθεματισμούς εναντίον των Ορθοδόξων από τους Εικονομάχους, στην ψευτοσύνοδο της Ιέρειας, ουδέν ελάλησε
Ακόμα λοιπόν αναμένουμε μια σοβαρή απάντηση για το θέμα αντιμετωπίσεως των Λατίνων...
Εδώ όμως τα γράφει καλά ο κ.Μάννης.Οι Λατίνοι έκαναν Σχίσμα το 1054 και οι κληρικοί τους έχασαν την Ιεροσύνη που είχαν.Διά της αιρέσεως,λένε οι Πατέρες,επέρχεται η αποκοπή των αιρετικών από την Εκκλησία.Το ίδιο ισχύει και για το σχίσμα.Δηλαδη αυτοί που διακόπτουν την κοινωνία με την Ορθόδοξη τοπική τους Εκκλησία, χωρίς να υπάρχουν λόγοι δικαιοσύνης και αιρέσεως,κάνουν σχίσμα και είναι εκτός Εκκλησίας χωρίς Μυστήρια.
ΔιαγραφήΞέχασα να γράψω γι'αυτό που είπε ο Βαρθολομαίος. ΔΕΝ υπάρχει αναθεματισμός των Πατέρων του 1054 από τον Ψευδοπατριάρχη Βαρθολομαίο!Απλώς νομίζει ότι έκαναν λάθος και γι' αυτό θα τους δικάσει ο Κύριος.Το ανάθεμα θα πει τούτο:Να πας εις τον διάβολο και να είσαι χωρισμένος από τον Θεό.
ΔιαγραφήΟ Βαρθολομαίος δεν αναθεματίζει κανέναν,αλλά διαστρέφει τα πάντα.
Για να μην αδικούμε όμως τον κ. Μάννη είχε αποδεχτεί την ορθή θέση παροδικώς, αλλά μετά τα μπουρδούκλωσε πάλι, μαζί κι ο κ. Πολυμενόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έλεγαν λοιπόν εδώ
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/05/blog-post_32.html
Πολυμενοπουλος Διονυσιος21 Μαΐου 2019 - 3:53 μ.μ.
….Εαν δεχθουμε την ορθοτητα την θεολογικη τετοιων εγγραφων, τοτε οι συνεπειες θα ειναι τρομερες. Στην περιπτωση που ισχυει αυτο που υποστηριζεις Διδασκαλε και αν ακομη το Οικουμενικο Πατριαρχειο μαζι με αλλες τοπικες φιλοοικουμενιστικης Διοικησεως Εκκλησιες προχωρησουν σε κοινο ποτηριο με τον Παπα της Ρωμης δεν εκπιπτουν αμεσα απο το Εκκλησιαστικο Σωμα, μεχρι να καταδικαστουν, εαν βεβαια καποτε καταδικαστουν, απο εστω μια Μεγαλη Συνοδο καποιων Ορθοδοξων Εκκλησιων. Ομοιως θα ισχυει και αν Ενωθουν με τους Μονοφυσιτες που εχουν καταδικαστει με Αναθεμα απο τεσσερεις Οικουμενικες Συνοδους. Δεν γνωριζω τι λενε οι κωδικες του Φαναριου, ενα μονο γνωριζω απο την Εκκλησιαστικη ιστορια της Εκκλησιας μας, οποιος τολμουσε σε ατομικο η οποιοι τολμουσαν σε επιπεδο τοπικης Εκκλησιας η κοινοτητος να ενωθουν με καταδικασμενους στο παρελθον απο την Εκκλησια Αιρετικους και μαλιστα καταδικασμενους με Αναθεμα, με την ενωση τους αυτη γινονταν και γινονται ΑΥΤΟΜΑΤΑ συμμετοχοι του ιδιου αναθεματος η δε τυχον νεα Συνοδικη καταδικη τους γινεται περισσοτερο για ποιμαντικους και οχι ουσιαστικους λογους
ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ21 Μαΐου 2019 - 11:47 μ.μ.
….Τα παραδείγματα που αναφέρεις είναι όντως Εκκλησιαστικά παραδείγματα πράξεως Διοικητικής της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έναντι Αποστατών της Πίστεως, που ενώθηκαν με καταδικασμένους Αιρετικούς, από αντίστοιχες σε κάθε περίπτωση αληθινά Ορθόδοξες Συνόδους. Ορθώς έπραξαν οι Σύνοδοι αυτές και προέβησαν στις παραπάνω καθαιρέσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι εκπεσσόντες και προδόσαντες την Ορθόδοξη Εκκλησία Αρχιερείς στερήθηκαν την Χάρι της Ιερωσύνης αμέσως μετά την καθαίρεση και ότι για το χρονικό διάστημα που ενώθηκαν Εκκλησιαστικά με τους καταδικασμένους Αιρετικούς μέχρι την καθαίρεσή τους, ήσαν εν ενεργεία Πραγματικοί Αρχιερείς της Ορθοδόξου Εκκλησίας και ότι η απόφαση της Συνόδου ήταν αυτή που τους στέρησε την Χάρη της Ιερωσύνης.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΤΕΓΑΣΜΑ όπου παραδέχεται ο κ. Μάννης την ορθή θέση, δλδ ότι οι εν λόγω Ιερωμένοι είναι "δεμένοι" (ανενεργή Ιερωσύνη), δλδ δεν μπορούνε να μεταδώσουνε τη Θεία Χάρη, αλλά κατά τ΄αλλα διδάσκουνε την Κυπριανίτικη Εκκλησιολογία, ότι οι Οικουμενιστές έχουνε Μυστήρια...κι η ζωή συνεχιζεται
δάσκαλος22 Μαΐου 2019 - 6:07 μ.μ.
Τελευταίο σχόλιο για το θέμα, από μέρους μου:
….Εγώ όμως δεν αναφέρθηκα στα Μυστήρια, αλλά στο ζήτημα της καθαίρεσης, την αναγκαιότητα της οποίας αποδεικνύει η ίδια η εκκλησιαστική πράξη. Βέβαια ο ματθαιΐζον ορθολογισμός, που ως γάγγραινα έχει μολύνει την σκέψη όλων, προβαίνει στον εξής συλλογισμό: αν υπάρχει Ιερωσύνη, τότε υπάρχουν και Μυστήρια. Λάθος! Διότι μπορεί να υπάρχει μεν Ιερωσύνη (πριν την Καθαίρεση), αλλά να είναι ανενεργή (λόγω της αποστασίας από την Εκκλησία και της ενώσεως με τους αιρετικούς) και επομένως να μην είναι ικανή να μεταδώσει την Θεία Χάρη. Ξεκάθαρα το λέει αυτό ο Μέγας Βασίλειος στον Α΄ Κανόνα του: "Οἱ μὲν γὰρ πρῶτοι ἀναχωρήσαντες, παρὰ τῶν Πατέρων ἔσχον τὰς χειροτονίας καὶ διὰ τῆς ἐπιθέσεως τῶν χειρῶν αὐτῶν εἶχον τὸ χάρισμα τὸ πνευματικόν. Οἱ δέ, ἀποῤῥαγέντες, λαϊκοὶ γενόμενοι, οὔτε τοῦ βαπτίζειν, οὔτε τοῦ χειροτονεῖν εἶχον ἐξουσίαν, οὔτε ἠδύνατο χάριν Πνεύματος ἁγίου ἑτέροις παρέχειν, ἧς αὐτοὶ ἐκπεπτώκασι". Οι πρώτοι λοιπόν αποστατήσαντες έχουν την Ιερωσύνη από τους Πατέρες, αλλά δεν μπορούν να την μεταδώσουν, ακριβώς επειδή αποκόπηκαν από την Εκκλησία. Δεν διαφωνούμε λοιπόν στο ότι Μυστήρια δεν τελούνται εκτός Εκκλησίας! Διαφωνούμε στο ότι δεν απαιτείται καθαίρεση. Κι αν ένας νέος (ορθό)λογισμός έρθει και πει: "μα γιατί να χρειάζεται να καθαιρεθεί ο αποστάτης κληρικός, αφού ούτως ή άλλως Μυστήρια δεν μπορεί να μεταδώσει", τότε αυτό είναι ένα άλλο ερώτημα.
Ευχαριστώ τον κ.Τάκα που μας προσφέρει αυτά τα βλακώδες και αθεολόγιτα σχόλια του κ.Μάννη! Είναι απίστευτη η δαιμονική διαστροφή που κάνει στα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου!!Αυτοί οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι διά την Ορθοδοξία(δηλαδή αυτοί που διαστρέφουν με αφέλεια τα κείμενα των Πατέρων για να καλύψουν τις πλάνες τους)!!!
ΔιαγραφήἩ λέξη ἀνάθεμα καί ἡ σημασία της
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.impantokratoros.gr/CBC40D31.el.aspx
...Παρά ταῦτα, αὐτοί πού παρεδίδοντο σέ ἀνάθεμα ἀπεσχίζονταν τελείως ἀπό Αὐτήν, μέχρι τή μετάνοιά τους. Ἡ ἐπί γῆς Ἐκκλησία συνειδητοποιώντας, ἐν ὄψει τῆς ἰσχυρογνωμοσύνης καί σκληροκαρδίας τους, ὅτι δέν μπορεῖ νά κάνει τίποτε γιά τή σωτηρία τους, τούς ἀνυψώνει στήν κρίση τοῦ Θεοῦ
Αχ αδελφέ Σταύρο!Αχ αυτή η άγνοια!!Αχ άγιε Ιωάννη(που δεν διάβασες τον Άγιο Ιωάννη Αντιοχείας)Μαξίμοβιτς που μπέρδεψες τον κ. Τάκα!!!
ΔιαγραφήΓια να δούμε τι λέει ο Χρυσόστομος Αντιοχείας:"Τι άλλο θέλει να ειπή το ανάθεμα όπου λέγεις,άνθρωπε,πάρεξ,άς αφιερωθή ούτος εις τον ΔΙΑΒΟΛΟΝ,και πλέον άς μή έχει χώραν σωτηρίας,ας γένη ΑΠΟΞΕΝΩΜΈΝΟΣ από τον Χριστόν".
Εν δέ το δ'τόμω(σελ. 880)ερμηνεύων το κγ' κεφ. των Πράξεων λέει ο ίδιος Άγιος:"Τι έστιν αναθεμάτισαν,αντί του ΕΞΩ είναι της εις Θεόν πίστεως ειπόν, ειμή το δόξαν κατά Παύλου ποιήσαιεν".
Ο δέ Άγιος Ταράσιος λέει:"Δεινόν είναι το ανάθεμα,επειδή ΜΑΚΡΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ποιεί τον άνθρωπον,και από την βασιλείαν των ουρανών εκδιώκει,και ΠΕΜΠΕΙ αυτόν εις το ΣΚΟΤΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ"(σελ.724 του β' τόμου των Συνοδικών).
η ετυμολογία της λέξεως σημαίνει υψώνω στην κρίση του Θεού, αλλά αυτή τη στιγμή δεν θα κάτσω να το ψάξω περαιτέρω
ΑπάντησηΔιαγραφήθύματα του αρχεκάκου όφεως αποκάλεσε ο Βαρθολομαίος τους Αγίους μας
Οχι,κ. Τάκα,να κάτσεις να το ψάξεις και να μην αδικείς τον Βαρθολομαίο.Θύματα του διαβόλου είναι οι πλανεμένοι(όπως η Εύα).Δεν αναθεματίζει τους Πατέρες του 1054,αλλά τους ονομάζει πλανεμένους.
ΔιαγραφήΝα διαβάσεις στο Πηδάλιο τι γράφει ο Άγιος Νικόδημος(σελ.396-397)για το ανάθεμα και να μετανοήσεις για την προσβολή προς τον Χρυσόστομο Αντιοχείας🤔
Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, διάβασα ἐπί τροχάδην τά κείμενα στά ὁποῖα μέ παρέπεμψες, ἀλλά ἐπικεντρώθηκα μόνον σ' αὐτά πού ἀναφέρονται στούς Λατίνους μέχρι τό 1484. Κατ' ἀρχάς, θά ἤθελα νά ἐπισημάνω τό γεγονός ὅτι ὅσοι ἠσπάζοντο τήν αἵρεσιν τοῦ Filioque εἶχαν ἤδη καταδικασθῆ ἀπό τήν 8ην Οἰκουμενικήν Σύνοδον τοῦ 879, ἑπομένως ὅταν τό 1009 οἱ Λατῖνοι εἰσήγαγον ἐπισήμως τό Filioque εἰς τό Σύμβολον τῆς Πίστεως, ἔδειξαν ὅτι συντάσσονται μέ μίαν καταδικασμένην αἵρεσιν, στήν ὁποίαν περίπτωσιν κι ἐγώ πιστεύω ὅτι τά «μυστήριά» των κατέστησαν ἄκυρα. Ἔχω ξαναγράψει εἰς τό παρόν ἱστολόγιον ὅτι ὅποιος ἀρνεῖται φανερά τήν Ὀρθοδοξίαν καί συντάσσεται ἐπίσης φανερά μέ μίαν ἤδη Συνοδικῶς καταδικασμένην αἵρεσιν, αὐτός ἐξέρχεται τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας καί δέν χρειάζεται καί ἄλλη Σύνοδος γιά νά ἐπιβάλῃ ποινές κ.λπ. Ἐσύ, ὅμως, δέν ἀναφέρεσαι στήν 8ην Οἰκουμενικήν Σύνοδον τοῦ 879. Ἀπό αὐτά πού γράφεις βγαίνει ὄντως ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι θεωροῦσαν τούς Λατίνους αἱρετικούς, συμπέρασμα μέ τό ὁποῖον, ὅπως προανέφερα, συμφωνῶ ἀπολύτως. Τό ἐρώτημα, ἑπομένως, εἶναι: ΓΙΑΤΙ παραθεωρεῖς τήν Συνοδικήν καταδίκην τῆς αἱρέσεως πού υἱοθέτησαν ἐπισήμως οἱ Λατῖνοι τό 1009 ὑπό τῆς 8ης Οἰκ. Συνόδου (879) καί θεωρεῖς ὡς πρώτην Πανορθόδοξον καταδίκην τοῦ Παπισμοῦ αὐτήν τοῦ 1484; Ἐπιπλέον, ἴσως νά μήν τό πρόσεξα, ἀλλά σ' αὐτά πού γράφεις δέν μπόρεσα νά ἐντοπίσω κάτι τό σαφές περί ἀκυρότητος τῶν μυστηρίων τῶν Λατίνων ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟΝ ΑΝΑΦΟΡΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ 8ΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΝ ΣΥΝΟΔΟΝ. Τέλος, γράφεις ὅτι στά Πρακτικά τῆς Συνόδου τοῦ 1484 δέν ἀναφέρεται κἄν ἡ ἐνδημοῦσα Σύνοδος τοῦ 1054. Ἐγώ δέν ἔχω διαβάσει τά ἐν λόγῳ Πρακτικά καί μέ ἐκπλήσσει αὐτό. Συνεπῶς, τό ἐρώτημά μου εἶναι μήπως ἡ Σύνοδος τοῦ 1484 βασίστηκε ἀποκλειστικῶς εἰς τήν 8ην Οἰκουμενικήν;
ΑπάντησηΔιαγραφήMα κ. Δημήτρη, εσείς ισχυρίζεσθε ότι πρέπει να γίνει μεταγενέστερη Σύνοδος για τους Οικουμενιστές. Κι ενώ έχουνε ήδη καταδικαστεί όλες οι αιρέσεις που ασπάζονται
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μην με ρωτήσετε πως τις ασπάζονται, όταν ουδέποτε υπήρξε Συνοδική καταδίκη π.χ. των αποφάσεων Σαμπεζυ και Μπελαμεντ (στρίψανε διά της επιτροπής), όταν ειδαμε και στην tv το μιαρο "συλλειτουργο" το 2014 στην Κωνσταντινουπολη, όταν όλοι οι Μητροπολίτες της Κρατούσας (εκτός του πρώην Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτη, που κοιμήθηκε κι ισως ενός ακομα) υποδεχονται θριαμβευτικως τον Βαρθολομαιο, όταν, όταν, όταν...
Τί σημασία έχει λοιπόν η προγενέστερη Σύνοδος επί Μεγάλου Φωτίου για την σύγκριση που κάνουμε με Οικουμενισμό ;
@ Σταῦρος 15 Μαρτίου 2020 - 6:21 μ.μ.: «έχουνε ήδη καταδικαστεί όλες οι αιρέσεις που ασπάζονται».
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητέ μου Σταῦρε, ἔχει ὀρθότατα γραφῆ χιλιάδες φορές ὅτι ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι ὕπουλος αἵρεσις, διότι οὐδέποτε οἱ Οἰκουμενισταί ἠρνήθησαν εὐθέως (ἀλλά μόνον ἐμμέσως) τήν Ὀρθοδοξίαν καί οὐδέποτε ἐταυτίσθησαν φανερά μέ κάποιαν καταδικασμένην αἵρεσιν, ἄν καί μέ τίς ἑνώσεις πού ἔχουν κάνει (1965, 1990, 1993), οὐσιαστικῶς ὁμολογοῦν ὅτι τίς δέχονται. Εἰς τόν λαόν, ὅμως, ἐμφανίζονται ὡς Ὀρθόδοξοι, οἱ ὁποῖοι, κινούμενοι δῆθεν ἀπό ἀγάπην πρός τούς ἑτεροδόξους, προσπαθοῦν δῆθεν νά ὑλοποιήσουν τήν ἐντολήν τοῦ Χριστοῦ «ἵνα πάντες ἕν ὦσι»! Ποτέ ἄλλοτε δέν ἦτο τόσον ἀπαραίτητος ἡ σύγκλησις Ὀρθοδόξου Συνόδου ὅσον εἶναι σήμερον, διά νά διώξῃ τό σκότος καί τήν σύγχυσιν καί νά καθαιρέσῃ τούς ὑπευθύνους! Μέχρι πρό μερικῶν δεκαετιῶν (π.χ. μέχρι τίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ 1970), οἱ «ΓΟΧ» ἦσαν μία ἐλπίδα, ἀλλά δυστυχῶς ἔχουν ἐκπέσει καί αὐτοί, καθότι τώρα (μετά τήν ἵδρυσιν ΘΝΠ τό 2015) ἔχουν ἐμμέσως ἀρνηθῆ τήν Ὀρθοδοξίαν καί δέχονται νά συγκαταλέγωνται εἰς ἐπισήμους ἀνακοινώσεις τοῦ κράτους μετά τῶν Ἰεχωβιτῶν, τῶν Ἰνδουϊστῶν κ.ἄ.
Έχουνε αποδεχτεί Συνοδικώς, ως ΟΜΑΔΑ, την αίρεση παντοιοτρόπως, όπως κι οι Πιστοί έχουνε ενημερωθεί παντοιοτρόπως. Με εξαίρεση τους αδιάφορους ή όσους κρύβονται για να μην μάθουνε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την ίδια λογική, τί φταίγανε τα μικρά παιδάκια, οι παππούδες κ.τ.λ. των Λατίνων ;
(που κάποιοι σημερινοι αγαπολόγοι βιάζονται να τους στείλουνε στην κόλαση από το 1054..)
Εκει νομίζετε δεν γινότανε παραπληροφόρηση, ότι έχουνε δίκιο οι Λατίνοι στο φιλιόκβε κι όχι εκείνοι της Ανατολής ;
Μα θα πείτε, ήτανε νεωτερισμος, δεν υπηρχε τους προηγούμενους αιώνες, θα έπρεπε να το ξέρουνε
Μήπως όμως υπήρχε να συλλειτουργούμε με τον Πάπα ;
Κι ένα νήπιο της Ορθοδοξίας γνωρίζει "Τον Πάπα να καταρράσθε"
Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, τά περί παιδιῶν, γερόντων κ.λπ. τά λέμε γιά νά ἐξηγήσουμε τήν οἰκονομία πού ἀσκεῖται ὅταν δέν ὑπάρχῃ καταδικαστική Συνοδική ἀπόφασις. Ὅταν ὑπάρχῃ τοιαύτη ἀπόφασις, τότε παύει ἡ οἰκονομία. Τό τί θά κάμῃ ὁ Θεός εἶναι δικό Του θέμα, ἐμεῖς δέν στέλνουμε κανένα στήν Κόλασιν, οὔτε ἔχουμε τοιοῦτον δικαίωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αλλά στείλανε οι Άγιοι Πατέρες τους Λατίνους, άνευ Συνόδου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τους στέλνουμε εμείς, αλλά η Ορθόδοξη διδασκαλία.
Κι αυτό είναι καμπανάκι για να ξυπνήσουνε, όσο είναι ζωντανοί, δεν είναι π.χ. πράξη μνησικακίας
Μα πως τους "στείλανε" στην κόλαση,αφού το ανέθεμα σημαίνει "άνω θέτω",δηλαδή τους παραδίδουν στην κρίση του Θεού και όχι στην κόλαση και τον διάβολο!
ΔιαγραφήΕκτός και αν έβαλες μυαλό και διάβασες τον Άγιο Νικόδημο και τον Άγιο Ιωάννη Αντιοχείας.😎