Τήν τιμή της ή άποτείχιση, καί τό ἐτήσιο τάμα τῆς Ἀρχιλοχία Βασιλικής Πλεξίδα.

Πανήγυρη τῆς Παναγίας τῆς Σερφιώτισας καί τό ἐτήσιο  τάμα τῆς Ἀρχιλοχία Βασιλικής Πλεξίδα, πού σώθηκε ἀπό τήν πτώση τοῦ ἑλικοπτέρου στήν Ελλασόνα τόν Ἀπρίλιο τοῦ 2016.

Ἡ ἀποτειχισμένη πλέον ἐκ τῶν ΓΟΧ ΘΝΠ ὑπό τόν Κο Καλλίνικο, Ἀρχιλοχίας Βασιλική Πλεξίδα βρέθηκε στήν Νῆσο Σέριφο στήν ἀποτειχισμένη  Ἱερά Μονή Παναγίας Ἀκρωτηριανής Σερφιώτισας, γιά τήν ἑορτή Τῆς Παναγίας καί τήν ἐκπλήρωση τοῦ ἐτήσιου τάματος τῆς Θείας Λειτουργίας, μέ Λειτουργό τόν Πάτερ Δημήτριο, ἐκ της ἀποτειχισμένης ἐνορίας τῆς Κοιμήσεως Θεοτόκου τοῦ Βόλου.  

Ή δική της δημοσίευση εκ τού fb 








Και η αντίστοιχη φωτογραφία προ 2,5 έτη  πρίν την αποτείχιση. 


Δημοσιεύτηκε  από τον χρήστη 
--------------------------------

Σταύρος Τ. είπε...
Aυτό το κορίτσι μας κάνει όλο και περισσότερο χαρούμενους.
Οι ευχές μας είναι μαζί της, ώστε να ζει με Ορθοπραξία μέχρι τέλους

----------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Γιά μένα, ἡ εἴδησις ὅτι ἡ Κα Πλεξίδα ἀπετειχίσθη ἀπό τήν Σύνοδον τοῦ κ. Καλλινίκου εἶναι ἐξαιρετικῶς σημαντική: Ἡ Παναγία, πού τήν ἔσωσε ἀπό βέβαιον θάνατον, δέν τήν ἄφησε νά ὁδηγηθῇ εἰς τόν πνευματικόν θάνατον!

130 σχόλια:

  1. Aυτό το κορίτσι μας κάνει όλο και περισσότερο χαρούμενους.
    Οι ευχές μας είναι μαζί της, ώστε να ζει με Ορθοπραξία μέχρι τέλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιά μένα, ἡ εἴδησις ὅτι ἡ Κα Πλεξίδα ἀπετειχίσθη ἀπό τήν Σύνοδον τοῦ κ. Καλλινίκου εἶναι ἐξαιρετικῶς σημαντική: Ἡ Παναγία, πού τήν ἔσωσε ἀπό βέβαιον θάνατον, δέν τήν ἄφησε νά ὁδηγηθῇ εἰς τόν πνευματικόν θάνατον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμ...πνευματικό θάνατο ε...πόσο αφελής απόφανση! Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος είπε...
    Χμ...πνευματικό θάνατο ε...πόσο αφελής απόφανση! Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.


    Επαναλαμβάνω δύο βασικά πράγματα:
    1). Δεν χρεώνει αυτή η ιστοσελίδα τους σχολιαστές με τον αριθμό των λέξεων, και
    2). Είμαι υποχρεωμένος να ομολογήσω ότι δεν διαθέτω ευρύτητα μυαλού για να αντιλαμβάνομαι.

    Σε παρακαλώ τι εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πνευματικός θάνατος επέρχεται από το πού ανήκει κανείς ή να το πω σαφέστερα, εξαρτάται από το φρόνημα ή από τη θέση στην οποία στέκεται; Για να μη κουράσω για την απάντηση, επέρχεται κι απ΄τα δύο. Όπως και από τα δύο βιώνει κανείς τη πνευματική ζωή. Να αποφαίνομαι περί πνευματικού θανάτου εγώ ο θνητός για τους αδελφούς μου ενώ στέκονται στην Εκκλησία του Χριστού δεν είναι συνετό. Η λαική σοφία λέει μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλο λόγο μη πεις. Δε πρέπει να βιαζόμαστε για τίποτα, ο Θεός αποφαίνεται εμείς ταπεινωνόμαστε, και ο λόγος μας έτσι νομίζω ας είναι αλατισμένος εν αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗΝ αιρετική συναγωγή του Κράτους θα ήθελες να πεις που έχετε ως πρόσωπο, και το σατανά ακόμη αφού με τα τόσα ψεύδη έχετε στηρίξει τα ΘΝΠ...

      Διαγραφή
  6. Κε Κώστα έτσι είναι τα ανώνυμα τρολ, πατάνε μια εξυπνοπούλια ανυποστηρικτη φιλοσοφία, όταν οι ίδιοι την εβδομάδα της ψήφισης του νόμου 4301, έβγαλαν ντελάληδες στις Εκκλησίες ΓΟΧ που φώναζαν σαν να ήταν στο γήπεδο, "υπογράψτε γρήγορα μην μας πάρουν τις Εκκλησίες".
    Και ό λαός του Θεού επειδή τους είδε που σηκώνουν συνέχεια τα λάβαρα των αγώνων των παππούδων μας του 1924, νόμισε πως είναι για καλό.
    .
    Και έφτασαν να λένε, όπως και ο Πάτερ Παχώμιος της Υπαπαντής στον Πειραιά, "Υπέγραψα στο θρησκευτικό μητρώο για Χάριν τής Υπαπαντής, γιατί ο Επίσκοπος Θεοδόσιος δεν υπογράφει"..

    Λες και του ζήτησε η Αγία Υπαπαντή να υπογράψει..Τέτοια διαστροφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα είναι το σχόλιο για την ανάρτηση....

    πονηροὶ δέ ανθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν επὶ τὸ χειρον, πλανώντες καὶ πλανώμενοι.

    Ώ αλήθεια πόσο αντιπροσωπεύουν τα λόγια αυτά του Αποστόλου Παύλου την κατάσταση στην οποία βρίσκονται όλοι οι αποτυχη(σ)μένοι.....

    Ιδρυτές καινούργιας θρησκείας αμετανόητοι υπο το ανάθεμα των Πατέρων γεματοι νεοημερολιγιτισμο τρικαμμινικοι
    άλλοι να γίνονται ανάδοχοι στο νέο ενώ είναι "θαυματουργικώς" στο παλιό άλλοι καθηρημενοι ψευδοιερεις να στέλνουν τα πνευματικά τους τέκνα στο νέο να κοινωνούν επειδή δεν έχει εκκλησία με το παλαιό εκεί που βρίσκονται, άλλοι να έχουν συγγενείς ψευδεπισκοπους και το κερασάκι στην τούρτα η πλάνη την "αγιας επιστολής"! Η προσωπολατρεία η νόσος του ιερού αγώνα των γνήσιων ορθοδόξων.

    Εμείς οι πραγματικά Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί μένουμε στα λόγια που συμπληρώνει ο Απόστολος Παύλος στην προς Τιμόθεον επιστολή του....

    Τέκνον Τιμόθεε, σὺ παρηκολούθηκάς μου τη διδασκαλία, τη αγωγη, τη προθέσει, τη πίστει, τη μακροθυμία, τη αγάπη, τη υπομονη, τους διωγμους, τοις παθήμασιν.....
    Σὺ δὲ μένε εν οις εμαθες καὶ επιστώθης, ειδὼς παρὰ τίνος εμαθες, καὶ οτι υπὸ βρέφους τὰ ιερὰ γράμματα οιδας, τὰ δυνάμενά σε σοφίσαι εις σωτηρίαν διὰ πίστεως της εν Χριστο Ιησου. Πασα γραφὴ θεόπνευστος καὶ οφέλιμος πρὸς διδασκαλίαν, πρὸς ελεγχον, πρὸς επανόρθωσιν, πρὸς παιδείαν τὴν εν δικαιοσύνη, ινα αρτιος η ο του Θεου ανθρωπος, πρὸς παν
    εργον αγαθὸν εξηρτισμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ φίλε είσαι δαιμονισμένος και όργανο του μεθύστακα και διαστροφέα του Κυρίου.

      Διαγραφή
  8. "άλλοι να γίνονται ανάδοχοι στο νέο ενώ είναι "θαυματουργικώς" στο παλιό"

    "Γεώργιε" άλλοι γίνονται ανάδοχοι στους "ΓΟΧ", ενώ ανήκουνε στο νέο και υπό πλήρη κατήχηση, όπως φαίνεται στις φωτό
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/12/blog-post_228.html
    Τί να σου πω, που δεν έχεις το θάρρρος όχι να υπερασπιστείς την Πίστη, με όλα τα χονδροειδέστατα που γινονται στους σημερινους "ΓΟΧ", αλλά ούτε καν να αναφέρεις το πραγματικό σου όνομα
    Καμία σχέση με τον Μέγα Φώτιο, που εορτάζουμε σήμερα, τις πρεσβείες του να έχουμε
    Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χαίρεστε και τον Μπαρδακα, ο οποίος αναγνωριζει ως Αγιους τους Παϊσιο και Πορφύριο
    Και δεν είναι μεμονωμένη περιπτωση...κι ο πρωτοσύγκελος του +Φωτιου (μπας και σου λέει κάτι ;) π. Νικηφόρος, τα ίδια διαλαλεί
    Κι όλοι σας ενωθήκατε με Οικουμενισταρο Αγαθαγγελο "ΡΟΕΔ", άνευ μετανοίας του
    Πόσο άραγε πιο χαμηλά μπορείτε να πέσετε ;
    Κι όμως έχετε το θράσος να κουνάτε και το δάχτυλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ο Γεώργιος είναι με το Νέο Ημερολόγιο! Οπαδός του αντιχρίστου Αμέθυστου που υβρίζει τον Άγιο Θεόδωρο!!Καραμπινάτος Οικουμενιστής!!!

      Διαγραφή
  10. Εδώ δεν μπορείς να διακρίνεις την αλήθεια από το ψεύδος δεν περιμένω να διακρίνεις ότι το όνομα που φέρω είναι το πραγματικό μου όνομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 19 Φεβρουαρίου 2020 - 12:39 μ.μ.

    Οἱ καθαροί καί ἁγνοί Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου ἦσαν ἀσυμβίβαστοι μέ τήν καινοτομίαν καί τήν αἵρεσιν, εἶχον δέ σημαίαν τήν ἀποτείχισιν! Ἐσύ, προφανῶς παράγων τῆς Συνόδου τοῦ κ. Καλλινίκου, χλευάζεις γενικῶς τούς ἀποτειχισμένους καί ἀοριστολογεῖς, μή δυνάμενος νά ὑπερασπισθῇς τήν αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ (ἐπί τῆς οὐσίας ἐννοῶ καί ὄχι μέ τά γνωστά ψεύδη, ὅτι τό θέμα εἶναι δῆθεν διοικητικόν κ.λπ.). Ἐντρέπομαι πού κάποτε συνέπλευσα μέ ἄτομα σάν καί τοῦ λόγου σου, νομίζοντας ὅτι ἤμεθα ὁμόφρονες, ἀλλα στήν πραγματικότητα μολύνετε τόν ἱερόν ἀγῶνα τῶν πρώτων δεκαετιῶν μετά τό 1924.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν το αντιλαμβανεσαι ότι είναι κρίμα ;
    αν δεν μπορείς, τουλάχιστον παραιτήσου και πηγαινε σε ένα κελλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάνε αυτά που πρέπει και θα βρεθούνε άτομα που θα γίνουνε οι τελευταίοι υπηρέτες σου.
    Αν έχεις παθει τόση διαστροφή στο νου και θεωρείς αμελητέα όλα αυτά που συμβαίνουνε στους σημερινούς "ΓΟΧ", τότε είσαι αξιος του πολύ θλιβερού μέλλοντος που σε περιμένει, μόλις κλείσεις τα μάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άνθρωποι που παίρνουν την κρίση του Θεού στα χέρια τους είναι άκρως επικίνδυνοι και ευτυχώς αυτο-απομακρύνθηκαν από την γνήσια ορθοδοξία η οποία ούτε εμετό δεν επιθύμησε να τους κάνει.

    Από τους καρπούς σας φαίνεται η πίστης σας που ειναι ξένη προς την γνήσια ορθοδοξία... Εμείς μένουμε στα λόγια του Αποστόλου Παύλου αφήνοντας σας στις φαντασιώσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ 19 Φεβρουαρίου 2020 - 1:56 μ.μ.
    Γράφεις: «Άνθρωποι που παίρνουν την κρίση του Θεού στα χέρια τους είναι άκρως επικίνδυνοι ... Εμείς μένουμε στα λόγια του Αποστόλου Παύλου».

    Σχόλιον: Εἶπες χιλιάδες ψέμματα σέ λίγες μόνον γραμμές! Πρῶτον, ὅλες οι γραφές καί ὅλοι οἱ Πατέρες λέγουν ὅτι οἱ αἱρετικοί κολάζονται! Λοιπόν, τί διαφορετικόν εἶπεν ὁ Σταῦρος καί τόν ἔκανες «ἐπικίνδυνον»; Δεύτερον, πῶς ἐμμένεις «στά λόγια τοῦ Ἀποστόλου Παύλου», ἐφόσον κολυμπᾶς στήν αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ, διδάσκων ἔτσι «ἕτερον εὐαγγέλιον», ἐνῷ ὁ Ἀπ. Παῦλος διδάσκει ὅτι ὅσοι πράττουν οὕτω ἀναθεματίζονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε πολλές αιρέσεις και βλασφημείες κολυμπάνε, όχι μόνο στο ΘΝΠ
    Έμαθα ότι ο Αρχιεπίσκοπος κ. Καλλίνικος, όταν τον ρώτησε κάποιος Ιερέας :
    "δεν θα πρεπε Μακαριώτατε, να υπάρξει μετάνοια από την πλευρά των Κυπριανιτών ;"
    αρχισε να εξίστατο, χτυπώντας τα χέρια στο τραπέζι
    "γιατί να υπάρξει μετάνοια, γιατί ;"
    Βέβαια στον Αγ. Αθανάσιο Φιλαδελφείας, μας έλεγε τα ψεύδη (με συνέργεια του π. Γελασίου) ότι τάχα υπήρξε μετάνοια

    Κι όπως άλλωστε μας ειπανε, το Σχισμα εγινε στην προοπτικη της ενωσεως !!! (τόσο αθεόφοβοι είναι)
    Αυτά που λενε οι Πατερες, ότι το Σχισμα δεν ξεπλένεται ουτε με αιμα μαρτυριου, προφανως είναι για κολλημένους κι όχι τους σημερινους προοδευτικους….όταν χάνεται η Αποστολική διαδοχή κι η σωτηρία ψυχών
    Και πολλές ακόμη οι κακοδοξίες τους (π.χ. οι Κυπριανιτες μας φέρανε, μαζι με τον Αγαθάγγελο, και την βλάσφημη θεωρια περι συμβολικου τάχα σφραγίσματος) απλά ανέφερα το παραπάνω για να φανεί ότι δεν έχει πια κανένα νόημα, αμαρτάνουνε συνειδητά.
    αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ,
    εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος
    Νομιζουνε ότι αστειευόμαστε όταν λεμε ότι θα γινόμασταν οι τελευταίοι υπηρετες τους...
    αλλά τί να μας κάνουνε εμάς ;
    έχουνε τόσο πλήθος, ξεγελασμένο ή αδιάφορο, που τους ακολουθεί και νομίζουνε δυστυχώς ότι κάποιοι είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Υπέγραψα στο θρησκευτικό μητρώο για Χάριν τής Υπαπαντής, γιατί ο Επίσκοπος Θεοδόσιος δεν υπογράφει"..

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
    ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ποιοι οδηγούν με την άνομη χρονολατρική προπαγάνδα τους εκτός Εκκλησίας αθάνατες ψυχές στον πνευματικό θάνατο της παναίρεσης του οικουμενισμού με την εντείχιση των δήθεν γνησίων και την ψευδοαποτείχιση μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Στάθη μην γράφεις σχόλια, δεν σε θέλει κανένας.Έλα στους Σταγιατες και μην κάνεις μούτρα.Έλα να πάρεις την θέση του Σημάτη στο ιστολόγιο.

      Διαγραφή
  19. Ποιόοοος, ποιός, θέλω να ξέρωω ποιόοοςςς που λέει και το άσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Σταύρο άσε τα τραγούδια και έλα στους Σταγιατες για να μάθεις Θεολογία. Άσε τον π.Δημήτριο του Βόλου δεν κάνει για πνευματικός σου. Έλα η Ορθοδοξία σε περιμένει!

      Διαγραφή
  20. Σταῦρος: «Σε πολλές αιρέσεις και βλασφημείες κολυμπάνε, όχι μόνο στο ΘΝΠ».

    Τό ξέρω, Σταῦρε, καί καλά κάνεις καί τό ἐπισημαίνεις. Δυστυχῶς, οἱ ἐπίσκοποι τῶν «ΓΟΧ ΘΝΠ» συναγωνίζονται πλέον μέ τούς Οἰκουμενιστάς ποιός θά διδάξῃ περισσότερες καί μεγαλύτερες αἱρέσεις! Σ' αὐτήν τήν διαβολικήν «κούρσαν», δέν εἶμαι σίγουρος ποιός προπορεύεται. Ἐδῶ καί λίγον καιρόν, οἱ Οἰκουμενισταί (=Σατανισταί) διέστρεψαν καί τό Τριαδικόν Δόγμα, λέγοντες ὅτι ὁ Πατήρ εἶναι «πρῶτος ἄνευ ἴσων», διδάσκοντες ἔτσι μίαν ἐκδοχήν τοῦ Χιλιασμοῦ ἤ τῆς πολυθεΐας, προκειμένου νά ἐπιτύχουν τήν ἀναγνώρισιν τοῦ Βαρθολομαίου ὡς «Πάπα τῆς Ἀνατολῆς»! Γιά νά δοῦμε τί θά κάνουν οἱ ἐπίσκοποι τῶν «ΓΟΧ ΘΝΠ» προκειμένου νά τούς ξεπεράσουν! Αὐτήν τήν στιγμήν, πάντως, βαρύνονται μέ τήν ἔμμεσον ἄρνησιν Ὀρθοδόξου Πίστεως (βλ. ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/14), μέ Σεργιανισμόν, μέ Νομικόν Οἰκουμενισμόν, μέ τό παπικόν «ἀλάθητον», μέ τήν διαστροφήν τῆς ἱερᾶς Ἀποκαλύψεως ἐκ μέρους τῶν Ἁγιοκυπριανιτῶν, μέ τήν συμπόρευσιν μέ τόν ἀντίχριστον ΣΥΡΙΖΑ εἰς τήν ἐκ τῶν πραγμάτων κατάργησιν τῆς ἀποτειχίσεως κ.λπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνήσιος ορθόδοξος χριστιανός.20 Φεβρουαρίου 2020 στις 6:24 π.μ.

      Βγάζω φωτοτυπία αυτό το σχόλιο και θα το δώσω στους γνήσιους Επισκόπους της Ελλάδας, έτσι ώστε να σε αφορισουν από την εκκλησία μας.Πρεπει να σε παραδώσουν στον Σατανά για να μπορέσεις να επιστρέψεις στην γνήσια ορθοδοξία. Θα τους δώσω και το σχόλιο του κ.Τίκη για να τον αφορισουν και αυτόν. Αρκετα έκανε οικονομία η Εκκλησία των γνήσιων Ορθοδόξων.

      Διαγραφή
  21. Ι Μ Ε είπε...
    Εσύ Στάθη μην γράφεις σχόλια, δεν σε θέλει κανένας.Έλα στους Σταγιατες και μην κάνεις μούτρα.Έλα να πάρεις την θέση του Σημάτη στο ιστολόγιο.


    Γιατί να πάρει την θέση του αδελφού Σημάτη; Συμβαίνει τίποτε στην αδελφό μας Παναγιώτη;
    Εννοώ πρόβλημα υγείας; Ερωτώ διότι τώρα τελευταία δεν βλέπω τακτική ενημέρωση του ιστολογίου του, εκτός αν ο δικός μου υπολογιστής θέλει επισκευή.

    Γράψε πέντε λέξεις δεν σε χρεώνουμε...

    Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν κάνω καλά που θα γράψω ακόμα πέντε λέξεις αδελφέ μου!
      Δεν θέλει επισκευή ο υπολογιστής σου,αλλά θέλει επισκευή το μυαλό του Σημάτη.Είναι άρρωστος και σωματικά Και ψυχικά.Υπάρχει διαφωνία ανάμεσα στον Π.Ευθύμιο Τρικαμηνά και τον Παναγιώτη Σημάτη στο θέμα των ψευδομυστηρίων των αιρετικών.Ο Ιερομόναχος τον λέει να μην δημοσιεύει αντι-Πατερικά κείμενα που διαστρέφουν την Αγία Γραφή και τους Αγίους,αλλά αυτός από εγωϊσμό σταμάτησε τον αγώνα του.Θεωρεί ότι οι αιρετικοί είναι μέσα στο Σώμα του Κυρίου και πιστεύει ότι μόνο μια Ορθόδοξη Σύνοδος μπορεί να τους πετάξει έξω από Αυτό.Δεν διαβάζει καλά τους Πατέρες και γι'αυτό πλανήθηκε από τα κείμενα του Αδάμ. Τσακίρογλου(νομίζω ότι ο Τσακίρογλου είναι η αιτία του κακού). Ίσως ήρθε η ώρα να τους βοηθήσεις στον αγώνα τους.
      Ο πανμίαρος κάνει καλά την δουλειά του. Ευτυχώς που δεν υπάρχουν Ορθόδοξοι Επίσκοποι στην Ελλάδα,γιατί οι Αποτειχισμένος θα έκαναν αρκετές ψευδοσυνόδους και σχισματα(για να υπάρξουν σχίσματα,αδελφέ, πρέπει να υπάρχουν Επίσκοποι).
      Ο Θεός να είναι μαζί σου και να σε βοηθήσει να καταλάβεις τα λάθη σου.

      Διαγραφή
  22. Ειρήνη υμιν αδερφοί!! Ας πιστεύει ο καθένας όπου αναπαύεται η ψυχή του. Ακολουθώ το Πατριό εορτολόγιο. Ο επίσκοπος μου είναι ο Γεροντιος Πειραιώς και δεν έχω υπογράψει κανένα ΘΝΠ. Από ένστικτο και γιατί έτσι μου είπε να κάνω ο ηγούμενος της διωκωμενης μονης Εσφιγμενου Μεθόδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά σε μπέρδεψαν και σε πλάνη σαν. Πάνε στους Σταγιατες την Κυριακή να σε ξεμπερδέψει ο Θεολόγος π.Τρικαμηνάς.Είναι κρίμα να χάσεις την ψυχή σου μέσα στην αίρεση και στις ψευδοσυνόδους των Θ. Ν. Π. κ.λπ.

      Διαγραφή
    2. Και γιατί δεν υπογράφει Αθηνά; Εάν ο Κος Γερόντιος δέν έχει διαπράξει προδοσία και είναι κατά Θεόν η ίδρυση αιρετικών νομικών θρησκειών και η υπαγωγή στο κράτος, γιατί και εσύ να μην συνεισφέρεις με την υπογραφή σου να ισχυροποιήσεις τα ΘΝΠ;

      Εάν όμως ο Κος Γερόντιος έχει διαπράξει προδοσία, δεν είσαι άμοιρη ευθυνών σε αυτό το θρησκευτικό μόρφωμα, έστω με την μη υπογραφή σου.
      Οφείλεις λοιπόν να ρωτήσεις τον Ηγούμενο που σε συμβούλεψε να μην υπογράψεις και να παραμένεις εκεί πού είσαι, για ποιό λόγο να είσαι άτακτη και να δημιουργείς αντιπόλωση στην πόλωση των ΓΟΧ ΘΝΠ.






      Διαγραφή
    3. Aθηνά μην ακούς τις ''ερινύες'' εδώ μέσα. Το ιστολόγιο το έχει νεοημερολογίτης που έχει κάνει ''κόμμα'' με ακραίους που όλους ντους βαπτίζουν αιρετικούς και μεταπηδούν από δω και εκεί ώστε να βρίσκουν παντού αιρέσεις. Όλοι αυτοί δεν ανήκουν κάπου. Αδέσποτοι νοήμονες που νομίζουν ότι σε όλα έχουν δίκιο. Να το μεγαλείο της πλάνης! Αν ο πλανεμένος ήξερε ότι είναι πλανεμένος τότε δεν θα ήταν πλανεμένος. ΜΑΚΡΙΑ!!!

      Διαγραφή
    4. Όχι φίλε,αν ο πλανεμένος σαν εσένα γνώριζε την εξήγηση της Αγίας Γραφής από τον Χρυσόστομο Αντιοχείας,τότε δεν θα ήταν πλανεμένος. Ξύπνα φίλος!

      Διαγραφή
    5. ΙΜΕ, γιατί ονομάζεις Θεολόγο τον π. Ε. Τρικαμηνά;;
      Αφού αν δεν κάνω λάθος, κάπου είδα ότι ούτε Λύκειο δεν έχει τελειώσει.

      Διαγραφή
    6. Αυτά τα γράφει ο πανμίαρος και λασπολόγος Μάννης(δηλαδή εσύ)!Βρε μπουμπούνα,αυτός έβγαλε το Λύκειο και μετά σπούδασε στο Άγιο Όρος δίπλα στον Άτλαντα Θεολόγο Θεόδωρο τον Στουδίτη και δίπλα στον Γίγα Πατέρα της Εκκλησίας Άγιο Ιωάννη Αντιοχείας. Αλλά εσύ νομίζεις ότι είναι Θεολόγοι ο Ζηζιούλας και ο Καβουρίδης.

      Διαγραφή
    7. Αρα ΙΜΕ έχει βγάλει μόνο Λύκειο ο π. Ε. Τρικαμηνάς.
      Τότε δεν είναι Θεολόγος.
      Γι' αυτό και έχει πλάνες ο άνθρωπος.

      Οχι βέβαια πώς δεν υπάρχουν θεολόγοι πολλοί με πλάνες, αλλά αυτοί για άλλους λόγους.

      Διαγραφή
    8. Και δεν είμαι ο Μάννης.

      Διαγραφή
    9. Άκουσε φίλε Manixaisti,
      γνωρίζεις αρκετά καλά ποιός είναι Θεολόγος(ξέρεις τι λένε οι Αγιοι, για το ποιός είναι Θεολόγος),αλλά μας πουλάς πνεύμα.
      Δεν είσαι ο Μάννης; Και που το ξέρω εγώ; Αφού μόνο αυτός γράφει αυτές τις δαιμονολογίες! Για πες μας,ποιός είναι ο θεός σου; Είναι ο θεός του Μάννη ή ο θεός του Νάνη; ��

      Διαγραφή
    10. Αφησε τα παλαβά ΙΜΕ , ο π. Τρικαμηνάς σου αν τον έχεις εσύ για θεό σου, δεν σημαίνει πώς είναι έτσι!
      Ελα στα συγκαλά σου.

      Διαγραφή
  23. Ειναι η new ecclesiology που τους βολεύει όλους
    ''εντός εκτός και επι τα αυτά''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδερφέ χαίρεται.
      Δεν καταλαβαίνω τι εννοείται "εντός εκτός και επί τα αυτα". Είμαι στο Πατριο 35 χρόνια. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο νέο και αφού παντρεύτηκα ακολούθησα τον σύζυγό μου στο πατριο. Έκανα υπακοή στον σύζυγό μου και πίστεψε με δεν το μετάνιωσα ποτέ, ειδικά μετά από το Κολυμπαρι. Καλή φώτιση και καλή μετάνοια να έχουμε όλοι μας.

      Διαγραφή
    2. Κυρία Αθηνά,έφυγες από τον αντίχριστο Οικουμενισμό και πήγες σε μια αίρεση χωρίς να το καταλάβεις.Κριμα σ'αυτες τις αγράμματος ψυχές!

      Διαγραφή
    3. Κσι ο Χριστος μας αδερφέ τους αγράμματους ψαράδες διάλεξε για μαθητές του.....

      Διαγραφή
    4. Αυτοί όμως μορφώθηκαν από τον Κύριο και το Άγιο Πνεύμα. Εσύ όμως τυφλώθηκες από τα όργανα του αρχαικακου.Κρίμα Αθηνά,λόγω άγνοιας μπορεί να καταστραφείς.Έλα στους Σταγιάτες Βολου μια Κυριακή, θα σε λυθούν πολλές πλάνες.

      Διαγραφή
  24. Και επειδή μερικοί μερικοί κάνουν τους ''έξυπνους'' Αθηνά δες τις αναρτήσεις αυτής της σελίδος στις 11 οκτωβρίου 2011 και διάβασε για το θαύμα του Παίσιου (που εδώ τους ακραίους που σχολίαζουν δεν τους ενοχλεί περιέργως....), όπως επίσης και για τον Γέροντα Πορφύριο με τίτλο άρθρου: Ο ΓΈΡΟΝΤΑΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

    ΟΥΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Παλαιοημερολογίτη,ο Δ. Χ., ο Ριτσουδης,ο Τακας και ο Πίτμπουλ,δεν έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τον Κώστα Αργυρακόπουλο, αλλά τον αγαπούν σαν αδελφό τους γιατί αναγνωρίζει τις πλάνες τους(πιστεύει ο ιστολόγος, ότι το σχίσμα το έκαναν αυτοί που άλλαξαν το ημερολόγιο και όχι αυτοί που διέκοψαν την κοινωνία από την τοπική τους εκκλησία για λόγους βλακείας).Αν γυρίσει μόνο με το Παλαιό Ημερολόγιο ο ιστολόγος, τότε θα πιστεύουν στον ίδιο Θεό, τον Θεό των ημερών(αλλά όχι στον Παλαιό των ημερών που πιστεύει ο π.Ευθυμιος Τρικαμηνας.

      Διαγραφή
  25. Χάχα ήρθαν και ο ανώνυμος τρολ 7:30, που δεν μπαίνει στην πίστα της ουσίας των διαλόγων παρά αναπτύσσει φυγόκεντρες θολούρες για την πάταξη της φοροδιαφυγής χάχα.

    Ξαναρωταω πρός τόν Ηγούμενο, με ποιον μηχανισμό αιτιολογείται το ένοχον της υπογραφής, και ταυτόχρονα η αθώωση της παραμονής σε αυτό το σώμα...
    Διότι η Αγία Εκκλησία του Χριστού ουδέν ένοχο φέρει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτοί δεν είναι ''διάλογοι'' αλλά κακόδοξες φλυαρίες!

    Αυτά έπερεπε να τα σκεφτόσουν πριν προσκυνήσεις την Οικουμενιστική χείρα του Σερβίας.... Ψέμματα; όταν μας τιμούν ξεχνάμε και ''ομολογίες'' και όλα. όταν δεν μας τιμούν όμως... πυρ και μανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. To λάθος του άλλου (που έχει μετανοήσει) δεν δικαιώνει εσένα 7.50
    δεν εχετε τιποτα να απαντησετε επι της ουσιας, μόνο κάτι βλακείες ακούμε περι Πορφυριου το 2011 (!!!), όταν κι ο ίδιος ο διαχειριστης του blog εκφραζει σημερα συνεχως αμφιβολιες περι Παισίου, Πορφυριου (αρμόδιος είναι ο ιδιος να πει περαιτέρω)

    Ας είναι καλα όμως οι "ΓΟΧ" π. Ευθύμιος Μπαρδακας και π. Νικηφόρος (πρωτοσύγκελος του +Φωτίου) που διαλαλούνε περι της αγιότητας Παϊσιου, Πορφυριου και δεν είναι οι μόνοι....
    Αλλωστε ο Μπαρδακας ήτανε παρων όταν εψελναν την φημη στον Ιερωνυμο, όπως φαίνεται στα περιεχόμενα του link παρακάτω
    Μερικα από τα κατορθώματα του +Γεροντιου εδώ κι ας ψαξουνε οι αδελφοί τι σημαίνει να έχω κοινωνία με κάποιον...
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/12/blog-post_228.html
    τίποτα ή πολλά ;
    γιατί τότε αποτειχιστηκαν οι προγονοι μας το 1924, για πολύ μικροτερα σφαλματα (ημερολόγιο) ;
    Προφανως με τους σημερινους "ΓΟΧ" δεν θελουμε καμία κοινωνία και θα είναι ευλογία ο αφορισμός, που μας "φοβερίζει" κάποιος παραπάνω. Ο πνευματικος μου (αποτειχίστηκε το 2014) έχει κάνει χαρτί με δικηγόρο, όπου απαγορεύει να πατησουνε στην κηδεία του. Αν δεν μπορεσει να ερθει καποιος πραγματικος Ορθόδοξος Ιερέας, τοτε θα του διαβασουνε οι ψάλτες το ψαλτήριο
    Ιερέας με καρκίνους από μικρό παιδί, που είχε διπλα στο σπίτι του Εκκλησια με μεγαλο ποιμνιο, πρωτος στην σειρα για Επισκοποίηση και τα άφησε όλα για να πηγαινει πολλά χιλιόμετρα μακρια, να λειτουργει 15-20 ατομα, μέσα στον ψόφο το χειμώνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 7.01, 7.09 δυστυχως κι ο π. Ευθύμιος τα ίδια με Σηματη πιστευει, όπως μπορεις να δεις στα σχόλια εδώ
    https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5949436179358369211&postID=6225643736008591108

    απλά ο κ. Σημάτης το παρατράβηξε, με τα καμια δεκαρια σχετικα αρθρα που δημοσίευσε και χάλασε τη σούπα. Κι ειρωνευότανε θρασυτατα εμας που έχουμε την προτερη θέση του πνευματικου του, για την οποία παρίστανε τον ανηξερο.
    Αν εχεις καποια σοβαρη ένσταση περι αυτου, απαντησε σε εκεινο το link και μην χαλάς την "κουβεντα" που έχουμε, με τα πυροτεχνήματα και συκοφαντίες που πετανε οι σημερινοί "ΓΟΧ", ελλείψεως επιχειρημάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έδωσα απάντηση στον ιστολόγο για την υγεία του αιρετικού Σημάτη!
      Ποία είναι η σούπα;Για πες μας!
      Αφού όταν έμαθε για τις πλάνες και καινοτομίες που δημοσιεύει στο ιστολόγιό ΤΟΥΣ,άμεσα διαφώνησε μαζί του(όπως τότε με τον Άγιο Ρασκας)και τον "φύσιξε". Σε σπίτι δεν κοιμάται ο ευλογημένος για να γνωρίζει(με ίντερνετ και κουτσομπολιά),αλλά σε βράχια σαν τις αρκούδες και τις αλεπούδες.Ο Θεός που πιστεύεις δεν γεννήθηκε σε σπίτι, αλλά ούτε το κεφάλι Του δεν είχε ένα σπίτι για να το ξεκουράσει.Εσύ όταν ακολουθήσεις τα λόγια και τις πράξεις του Κυρίου,σαν τον π. Ευθύμιο,τότε έλα να μας διδάξεις και να ελέγξεις τον Άγιο κληρικός μας. Ούτε τα κορδόνια του δεν είσαι άξιος να λύσεις με τις αμαρτίες που κουβαλάς στο Σώμα και την καρδιά σου.Άφησε το σπίτι σου και τότε θα σε πάρουν στα σοβαρά οι Αποτειχισμένος.

      Διαγραφή
  29. Εσυ μεγάλε άσε τώρα τα περι μετανοίας κ.λπ. ΄'Εχεις βγάλει όλον τον ''οχετό'' και μας κάνεις κήρυγμα περι μετανοίας; Το ποιός έχει μετανοήσει θα το δούμε στο τέλος..... μέγα καρδιογν΄στα! Και επειδή πιο παραπάνω μίλησες λέγονατς ''όταν κλείσεις τα μάτια'' σε πληροφορώ αν δεις τι θα κάνεις εσύ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ διότι με το βάρος αυτό που έχεις πάνω σου λόγω της καταλαλιάς και ότι συνεπάγεται με αυτό, ολίγον δὐσκολον να πετάξεις προς τα πάνω αν δεν αφήσεις αυτά τα βάρη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. θα μας πεις κάποιο στοιχείο, επιχείρημα, γεγονός, που αναιρεί ότι είστε αιρετικοί ;
    ή απλά αυτά που λετε στους αφελείς, ότι τάχα κατακρίνουμε όταν ομιλούμε περί Πίστεως ;
    μήπως θέλεις να παραθεσω λόγια, χαρακτηρισμούς των Πατέρων για τους αιρετικούς της εποχής τους ;
    Είχα αποφασίσει, δύσκολα να κάτσω να ξανασχοληθω μαζι σας, αλλά είστε τόσο προκλητικοί, που θέλετε να βγείτε κι από πάνω.
    Δεν αντεξατε την αποτείχιση της κας Πλεξίδα και μπήκατε να θολώσετε τα νερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι λόγια να παραθέσεις βε συ; Αφο΄πυ έχετε βρεί το ''κουμπί''. Ποιο; Είναι οι πάντες (για εσένα) αιρετικοί, ορτίστε και τι λένε δήθεν οι άγιοι και όλα καλά όλα ανθηρά! Ω ρε μεγαλείο πλάνης! Κάνεις και χάρη κιόλας που ο ασήμαντος στάυρος σχολιάζει!!! Ε αυτό είναι ανέκδοτο για πολλά γέλια. Μεγα στάυρο λυπ΄σου μας και σχολίαζε συνεχώς γιατί θα μας λείψεις... ΤΟΣΗ ΠΛΑΝΗ ΠΙΑ;

    Αν΄νυμε μην βιάζεσαι. Σε4 λίγο δεν α έχουη ούτε κοινωνία με τον εαυτό τους όπως πάνε με μαθηματική ακρίβεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Πρός Αθήνα.

    Χάχα, βλέπεις Αθηνά πόσο καίει η ερώτηση που σου έθεσα; Το ανώνυμο τρολ που καίγεται από το εύλογο, θεωρώ ερώτημα, πέρασε σε προσωπική αντεπίθεση για προσωπικό μου θέμα.
    Έχει δίκιο η δεν έχει δίκιο Αθηνά,που μού θίγει προσωπικό θέμα, ενώ εγώ ρώτησα για ένα μείζων Εθνικό θέμα;
    Διότι τα θέματα της Αγίας Εκκλησίας είναι Εθνικά θέματα, καθώς η άλωση της Πόλης το 1453 από την ψευδοένωση με τους Λατίνους το επέτρεψε ο Άγιος Θεός καί σήμερα έχουμε τους λαθρο πού μπαίνουν από παντού.
    Εδώ λοιπόν σου θέτω ένα ερώτημα, με την αφορμή αυτού το τρολ πού μου κάνει προσωπική επίθεση.
    Είναι Δίκαιη ή Όχι τέτοια συμπεριφορά κρυμμένη πίσω από την ανωνυμία;

    Όχι δεν είναι τίμια συμπεριφορά για δύο λόγους.
    Πρώτον διότι το θέμα που καταγγέλλει το ανόητο τρολ το έχει επιλυφθεί Πνευματικός με πετραχείλι και τα ζητήματα της εξομολόγησης είναι προσωπικά ζητήματα και κανέναν άλλον δεν αφορούν. Το δεύτερο είναι πως ο Λόγος μου έχει μεγάλη Αλήθεια, και σε αυτό θα πρέπει να εμβαθύνεις.
    Εάν είναι ένοχη η υπογραφή για τα ΘΝΠ, γιατί είναι αθώα η πνευματική παραμονή σε αυτά. Ρώτησε σε παρακαλώ καί τόν Κο Γερόντιο καί τόν Ηγούμενο Π. Μεθόδιο, καί δημοσίευσε την απάντησή τους, να τα δημοσιεύσω στο scripta manent.

    Σε ευχαριστώ πολύ...Ο Θεός να σε έχει με υγεία να αγωνίζεσαι για την Αγία Εκκλησία, διότι ζούμε την εποχή τού Αντιχρίστου...

    Υ/γ... Στις λεπτομέρειες καιδστις συμπεριφορές κρύβεται ο διάβολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αδερφέ Μαρίνο,
      Χαίρομαι που μιλώ μαζί σου. Οπωσδήποτε μπορείς να μιλήσεις και με τον Γεροντιο και με τον Μεθοδιο Εσφιγμενιτη προσωπικά. Όσο για μένα προτιμώ τον Γεροντιο με όλα του τα ελαττώματα πάρα να πηγαίνω σε μια εκκλησία που μνημονεύεται ο ντόπιος οικουμενιστης μητροπολίτης που στο κολυμπαρι υπέγραψε τα πάντα. Εκκλησιαζομαι ανελλιπώς στην εκκλησία που έκτισε ο όσιος Ιερώνυμος κι έχω την ευλογία να πηγαίνω κάθε Σάββατο τα προσφορακια μου. Καλή φώτιση και καλή μετάνοια να έχουμε.

      Διαγραφή
  33. Aπό την ταραχή σου 8.35 μπερδεύεις και τα λόγια σου
    Ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ότι θέλει, αλλά σίγουρα πρέπει να αποτελέσει αντικειμενο ψυχιατρικής αναλύσεως γιατί εσείς με το ζόρι θέλετε να λέγεστε ΓΟΧ. Κάποιοι από δόξα κι άλλη καβάντζα, αλλα για τους απλούς λαϊκούς δεν βρισκω τον λόγο, κι αναφέρομαι σε εκείνους που με ζήλο υπερασπίζουνε τις αιρέσεις τους κι όχι σε τυχόν ξεγελασμένους.
    Φτιάξτε μια κοινοτητα, υπαχθείτε και στο άρθρο 13 και πιστεύετε ότι φέξει στον καθένα σας (και με γκουρου τον Μπαρδάκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο διάβολος επίσης κρύβεται Και στην διαστρέβλωση να συμπληρώσω.... Τα έχεις κάνει σαλάτα, ΘΝΠ, εθνικό θέμα, άλωση της Πόλης, λάθρο, και τι άλλο ακόμα, και μιλάς για δήθεν ''προσωπικό θέμα''; Παντού σε όλα τα σάιτ υπάρχει! Που προσωπικό;;Το ΔΗΜΟΣΙΟ είναι προσωπικό; ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ; Το κάψιμο μάλλον εσένα αφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέστα Χρυσόστομε! Μετα κατηγορεί τον Άγιο Παΐσιο που προσκύνησε τον Βαρθολομαίο.Οταν αυτός προσκύνησε τον κοινωνο του Βαρθολομαίου ψευδοπατριαρχη Σερβιας,το κανόνισε με τον Πιτμπουλ, ενώ ο Άγιος Παΐσιος δεν το κανόνισε με τον δικό του πνευματικό.Κριμα Ριτζουδη!

      Διαγραφή
  35. Νατα μας..... Τώρα υιοθετείς και την μέγιστη πλάνη περί ''ψυχιατρικής αναλύσεως''; Αιντε...... και εις ανώτερα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. "Ζηλωτά" της Πίστεως, είσαι τόσο θερμός και τόσο ακριβολόγος που σε πείραξε η συγκεκριμένη φραση
    Θα μου επιτρέψεις να σε αφήσω να καταπίνεις την κάμηλο, όπως επέλεξες, και να μην ασχοληθώ άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας στο καλό. Ασχολήσου με τα πλακάκια καλύτερα,παρά με τα Θεολογικά. Για πες μας ποιος είναι ο πνευματικός με τους καρκίνους και τα 20 πνευματικοπαίδια του; Με ποιους έχει κοινωνια τωρα; Με ποιους ειχεπρι το 2014?Πως είναι το όνομα του; Γνωρίζει Θεολογία; Είναι μακριά από την Θεσσαλονίκη;

      Διαγραφή
  37. .... Και αν πράγματι Αθηνά είναι Άγιοπνευματικά πειστική η απάντηση από τούς Ταγούς που θα λάβεις, να γυρίσω και εγώ που έχω κάνει αποτείχιση για τα ΘΝΠ εδώ και 4 χρόνια, να μην κάνω τα πολλά χιλιόμετρα για να Εκκλησιαστώ, να γυρίσω στην Αγία Υπαπαντή στον Πειραιά καί εγώ, στον Πάτερ Παχώμιο, που είναι κοντά μου..

    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων,καί σε αναμονή...

    Θα μού έκανες μεγάλη χάρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είναι ο πνευματικός σου να έρθω να τον βρω;

      Διαγραφή
    2. Μην πας θα σε κατασπαραξει ο σκυλος που εχει.Ειναι στην Κορινθο και τον λενε Γρηγοριο Ζιωγο.Εχει πλανησει και τον θεολογο Νικο Π. απο την Αυστραλια,αλλα και την Πολιτη

      Διαγραφή
  38. Aυτά είναι απάντηση 9.07 ;
    απαντάς γιατί στελνει συνειδητους Πιστους να παρουνε "Μυστηρια" Γάμου και Βαπτισεως από τους Οικουμενιστες, αντι να τα τελέσει ο ίδιος ;
    γιατί αναγνωριζει Αγιαστικη Χάρη στο Χρίσμα της Βαπτίσεως των Οικουμενιστων ;
    γιατί αναγνωριζει Αγιους εκεινους που ειχανε για δεκαετίες συνειδητη κοινωνια με Οικουμενιστες ;
    Αυτά δίδασκε ο Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης και ΟΛΟΙ οι Άγιοι ;
    για εμένα πες ότι θέλεις, αλλά η προσωπολατρεία είναι κακός σύμβουλος

    και δεν τα έλεγε αυτά μονο ο κ. Σημάτης, αλλα κι οι κύριοι Τσακίρογλου και Ρίζος, δημοσίως (ο τελευταίος, από ότι ξέρω, μεταστραφηκε, κι έγινε το μαύρο προβατο επειδή έχει την άλλοτε θεση του π. Ευθυμίου)
    Απλά ο κ. Σημάτης το παρατράβηξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού μετανόησε ο Ρίζος για την πλάνη του,τι μας ενδιαφέρει η παλαιά του γνώμη και μας την θυμίζεις;
      Για να απαντηθούν οι ερωτήσεις σου από εμάς, φίλε, θα πρέπει να γραψεις και το όνομα του πνευματικού σου.Για να απαντήσει και ο π.Ευθυμιος θα θέλει και το ΕΠΊΘΕΤΟ σου(π.χ. Σταύρος Τράγκας)
      Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  39. 9.36 ξεγυμνώνεις μόνος σου το έσωθεν, την κατάστασή σου
    Σαφως και θα ειχα υποχρεωση να αποκαλύψω τον πνευματικό μου, απ΄την στιγμη που εχω δημοσιο λογο, αλλά μόνο σε σοβαρά άτομα
    κανεις κι "έξυπνα" ερωτήματα...με ποιους είχε κοινωνια μέχρι το 2014 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 9.59 ίσως θα ήτανε καλό να με λέγανε Τσάκα (αυτός που κέρδισε το παιχνίδι) και να τα είχα κονομήσει (χα,χα, αντε να βγουνε οι "ζηλωτάρες" να πούνε κάτι πάλι) αλλά το επίθετό μου φαίνεται στην παρακάτω απάντηση που έδωσα στον π. Ευθύμιο, όταν εκείνος αναφέρθηκε προσωπικά σε εμένα. Κι έκτοτε αγνοείται ο π. Ευθύμιος. Amber alert έχω σημάνει πολλάκις, αλλά τίποτα
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/1924_11.html
    Υπηρξανε στο παρελθον ασκητές που φθάσανε σε μεγάλη ύψη αρετής κι έπεσαν. Να εξετάζεις λοιπόν πιο προσεκτικά κι αντικειμενικά τα πράγματα και να μην "τυφλώνεσαι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ο π. Ευθύμιος πέταξε και με αεροπλάνο στο ύψος των 100 μέτρων για να ρίξει χαρτιά που έγραφαν κατά του Παπά.Πότε όμως έπεσε πνευματικά και δεν το άκουσα;Ούτε πόρνος είναι,ούτε αρσενοκίτης, ούτε φίλος των χρημάτων,ούτε φίλος των σπιτιών,ούτε φίλος των αιρετικών,ούτε φίλος των αιρετικών.
      Για πες μας παρακαλώ,πότε έπεσε σε πλάνη και αίρεση(η δεν τον θεωρείς αιρετικό σαν τον εκλεκτό ιστολόγο Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο);Δηλαδή φίλε και αδελφέ,πόσες είναι οι καινοτομίες του Πατρός Τρικαμηνά.Αν ειναι πολλές γράψε μας μόνο μια και θα πάρεις την απάντηση από εμάς άμεσα. Αν γράψεις αρκετές καινοτομίες του,τότε θα απαντήσει ο ίδιος μέσα σε δέκα(10)ημέρες.
      Για πες μας και το όνομα του πνευματικού σου και που μπορώ να τον βρω μαζί με τον Π.Ε.Τρικαμηνάν...

      Διαγραφή
  41. @ 20 Φεβρουαρίου 2020 - 7:09 π.μ.

    Ἡ συμπόρευσις μέ τόν π. Ε.Τ. ἀποτελεῖ ἀσφαλῆ τρόπον νά χάσῃ κανείς τήν ψυχήν του. Γιά λεπτομέρειες, παραπέμπω τούς ἐνδιαφερομένους εἰς δύο κείμενά μου, τά ὁποῖα ἐδημοσιεύθησαν εἰς τό παρόν ἱστολόγιον τόν παρελθόντα Αὔγουστον-Σεπτέμβριον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα ο εκλεκτός ιστολόγος Κ.Α. θα χάσει την ψυχήν του με μεγάλη ασφάλεια,αφού ο αδελφός Κωνσταντίνος είναι στην γραμμή του π.Ε.Τρικαμηνα,του π.Θ.Ζήση και του π.Σ.Βάϊου.
      Αν τολμάς κάνε διάλογο με τον Π. ΕΥΘΥΜΙΟΝ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΝ ή μαζί μας!

      Διαγραφή
  42. @ 20 Φεβρουαρίου 2020 - 7:30 π.μ.

    Καί μέ αὐτό τό «σκεπτικόν», μένεις στόν Οἰκουμενισμόν καί προσπαθεῖς νά φέρῃς καί ἄλλους, περιφρονώντας πλήρως τίς Γραφές καί τούς Ἁγίους Πατέρας. Χάριν δέ «ὑπακοῆς» καί «ταπεινώσεως», θά προσκυνήσῃς καί τόν Ἀντίχριστον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ «ΓΟΧ» 20 Φεβρουαρίου 2020 - 6:24 π.μ.

    Ὅταν σέ κατηγοροῦν γιά αἵρεσιν, ἐνῷ ἐσύ πιστεύεις ὅτι ἀδίκως σέ κατηγοροῦν, τότε ἡ ὀρθή ἀντίδρασις εἶναι ν' ἀποδείξῃς τό ἄδικον, μέ στοιχεῖα καί σοβαρά ἐπιχειρήματα, βεβαίως, καί ὄχι μέ ὑπεκφυγές καί ψεύδη τοῦ τύπου «τό θέμα εἶναι καθαρά διοικητικόν». Ἀντί αὐτοῦ, ἐσύ μᾶς ἀπειλεῖς ὅτι θά τυπώσῃς τά σχόλιά μας καί θά τρέξῃς στούς ἀρχηγούς τῆς αἱρέσεώς σας, ζητώντας νά μᾶς «ἀφορίσουν», παρά τό γεγονός ὅτι δέν εἴμεθα ὑπό τήν δικαιοδοσίαν των!!! Ἡ ἀρρωστημένη αὐτή ἀντίδρασις δείχνει τήν ταραχήν σου καί τήν σύγχυσιν πού σέ διακατέχει, σημάδι τῆς αἱρετικῆς πορείας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ 20 Φεβρουαρίου 2020 - 10:50 π.μ. «Αν τολμάς κάνε διάλογο με τον Π. ΕΥΘΥΜΙΟΝ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΝ ή μαζί μας!»

    Ἀπάντησις: Ἔχω δημοσιεύσει 5-6 μακροσκελῆ κείμενα κατά τῶν αἱρετικῶν θέσεων τοῦ π. Ε.Τ. Στόν τελευταῖον μου ἄρθρον, ἐδήλωσα ὅτι σταματῶ τόν διάλογον μετ' αὐτῶν, διότι διαστρεβλώνουν ἀμετανοήτως τήν Ἀλήθειαν, ὁπότε ἔχει θέσιν τό Ἀποστολικόν «αἱρετικόν ἄνθρωπον, μετά πρώτης καί δευτέρας ...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για γράψε μας σε παρακαλώ μια διαστροφή που κάνει ο πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνας.Έτσι θα καταλάβω γιατί είναι αιρετικός αυτός ο αγωνιστής Ιερομόναχος που δεν έχει ούτε ένα ευρώ στην τσέπη του,αλλά ούτε και σπιτι.
      Θα κανω μια ερώτηση και αν θέλεις μπορείς να μας νουθετήσεις με την απάντησή σου.
      Που ομιλούν οι Άγιοι Πατέρες,οι Ιεροί Κανόνες και η Αγία Γραφή για ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΑ;

      Διαγραφή
  45. @ 20 Φεβρουαρίου 2020 - 1:17 μ.μ.

    Ἔχεις μεγάλην ἰδέαν γιά τόν ἑαυτόν σου! Σοῦ ἔγραψα ὅτι ἔχωδημοσιεύσει 5-6 μακροσκελῆ κείμενα, ἀλλά σταμάτησα τόν διάλογον, διότι εἶναι ἀνώφελος. Τώρα, ἐσύ θέλεις νά τόν ξαναρχίσω μέ σένα; Διά ποῖον λόγον νά τό κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @ 20 Φεβρουαρίου 2020 - 1:42 μ.μ.

    Βλέπω ὅτι ὄχι μόνον ἀπό Ἑλληνικά δέν καταλαβαίνεις, ἀλλά καί ὅτι εἶσαι καί ἄκρως θρασύς! Τέλος, ἀντιλαβοῦ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό μου 1:42 είναι άκρως θρασύ(άσε που το γράφω στον Σταυρό Τ.....);Αυτα που γράφεις δεν είναι Ελληνικά,είναι Κυπριακά.Κατάλαβα,είσαι ο Δημήτριος Τέλος Χατζηνικολάου.
      Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει...
      STOP⛔

      Διαγραφή
  47. ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
    Άρθρo 13, παράγραφος 2. "O πρoσηλυτισμός απαγoρεύεται".
    Πηγή: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/8c3e9046-78fb-48f4-bd82-bbba28ca1ef5/SYNTAGMA1_1.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαγορεύεται ΜΌΝΟ με αθέμιτα μέσα.Το ίντερνετ είναι νόμιμο στην Ελλάδα,αλλά και τα σχόλιά μας είναι θεμιτά και νόμιμα.
      Άσε που μας προτρέπει και ο Ιάκωβος στην Αγία Γραφή για διάλογο με τους πλανεμένους... και ο Νόμος του Κυρίου είναι ανώτερος από τους νόμους τ ων ανθρώπων.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή, κ.Μοσχοβίτη,μην πας κόντρα στον Ιάκωβο και στην Αγία Γραφή!Έλα να πάρεις την θέση του Σημάτη για να σώσεις το πνεύμα σου.Είσαι άξιος δημοσιογράφος, αλλά στα Θεολογικά είσαι αδιάβαστος(π.χ. δεν γνωρίζες την απαγόρευση του Χρυσοστόμου Αντιοχείας να αναθεματίζεις ανθρώπους όπως ο ιστολόγος.
      Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  48. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΣΚΟΥΝ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ... ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΕΝΑΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Γαλ. Κεφ. 1, στίχος 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».

    ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Βρε ΙΜΕ (;;;) ούτε το όνομά σου δεν γράφεις και περιμενεις να σου πούνε και το όνομα του Πνευματικου τους οι άλλοι ;
    Τί δεν καταλαβες από αυτά που γράφω παραπάνω για την σούπα του π. Ευθυμίου ;
    ή μήπως το αρθρο που απηύθυνα σε κάποιο βαθμό και σε κείνον (μετά την αναφορά του προς εμέ) δεν είναι σαφέστατο ;
    όπως κι αναπάντητο τόσους μήνες, ενώ έλεγε ότι θα επανερχότανε εντός των ημερών για νέα απάντηση...αλλά τί να πει ;
    Σε τί θα σε βοηθήσει το όνομα του ΓΟΧ πνευματικού μου ;
    Αν είναι βρε παιδιά να πειράζονται έτσι τα μυαλά σας ερχόμενοι στην Εκκλησία, τότε τί να πω….δίκοπο μαχαίρι είναι φαίνεται ο δρόμος μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιά σούπα φίλε,είσαι καλά;Μια γράφεις σαν Αλβανός, μια γράφεις σαν την Πυθία,μια γράφεις σαν τον Πάπα! Έκανα μια ερώτηση στον Δ.Χ και απάντησε ΤΕΛΟΣ! Αυτή ήταν η απάντησή του και η νουθεσία του!
      Που γράφει ότι θα απαντήσει στα "ποιήματά" σου που έμαθες από τους Γ.Ο.Χ.(τελικά είσουν Γ. Ο. Χ αλλά έφυγες από αυτούς και πήγες ξανά σε Γ. Ο. Χ. που δεν Κοινωνάει με τους Γ. Ο. Χ.!!!);Τι να απαντήσει, τα ίδια; Αφού δεν καταλαβαίνεις ή δεν διαβάζεις τις απαντήσεις του(έχει σαρώσει τους πάντες και τα πάντα με τον Άγιογραφικό και Αγιοπατερικό λόγο του, Οικουμενιστάς,Σιγονταροοικουμενιστάς,Ημερολογιστάς,Μάννηδες και Μανηχαϊστάς,Παπαρρήγας και Κουμουνιστάς,Ζήσιδες και Ζωηστάς,Επιφάνιους και Μαυριστάς.
      Απάντησε στην ερώτηση μας για να κάνω και την δεύτερη ερώτηση για μάθει την Αλήθεια ο κ.Χ.Δ.,αλλά και η κ.Αθηνά και ο κ.Μ.Ρ.

      Διαγραφή
  50. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ «ΘΕΜΙΤΑ ΚΑΙ ΑΘΕΜΙΤΑ» ΜΕΣΑ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ: "O πρoσηλυτισμός απαγoρεύεται".- ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ (ΟΧΙ Η ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ...

    ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ... ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ... Καινή Διαθήκη, Προς Τίτον Κεφ. 3, στίχοι 10 "αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, 11 εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος".

    ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1, στίχοι: 9 "πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ Θεὸν οὐκ ἔχει· ὁ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ, οὗτος καὶ τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱὸν ἔχει. 10 εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε· 11 ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς". ΟΥΤΕ ΧΑΙΡΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΘΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ, Γαλ. Κεφ. 1, στίχος 8 «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω». ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΑΕΝΑΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα απαντηθούν Άγιογραφικά και Αγιοπατερικά οι πλάνες σου,κ.Μοσχοβίτη,σε λίγο.Ετσι θα μπορέσεις να καταλάβεις τις καινοτομίες που έμαθες από τον Τρεμπέλα και τους θολολόγους τσαρλατάνους.

      Διαγραφή
  51. Σταύρος Τ. είπε...
    To λάθος του άλλου (που έχει μετανοήσει) δεν δικαιώνει εσένα 7.50
    δεν εχετε τιποτα να απαντησετε επι της ουσιας, μόνο κάτι βλακείες ακούμε περι Πορφυριου το 2011 (!!!), όταν κι ο ίδιος ο διαχειριστης του blog εκφραζει σημερα συνεχως αμφιβολιες περι Παισίου, Πορφυριου (αρμόδιος είναι ο ιδιος να πει περαιτέρω)


    Δεν νομίζεις αδελφέ ότι για λόγους σεβασμού θα πρέπει να μιλήσει πρώτα ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός και όχι εγώ;

    Εάν επιμένεις και θέλεις να μιλήσω και εγώ ο ταλαίπωρος, θα το κάνω αλλά πρώτα θα μεταφέρω την σαφέστατη διδασκαλία του Κυρίου μας, της Κυρίας Θεοτόκου για τους Λατινόφρονες. Επίσης την βιωμένη διδασκαλία των 26 Οσιομαρτύρων της Ι.Μ. Ζωγράφου που κάηκαν ζωντανοί από τους Λατινόφρονες επειδή επόμενοι της διδασκαλίας της Εκκλησίας μας δεν κοινωνούσαν και ούτε μνημόνευαν τους Λατινόφρονες, και μετά να ανεβάσω και την διαχρονική διδασκαλία των Πατέρων μας.

    Νομίζω τα γνωρίζεις όλα αυτά καλύτερα από μένα, και σαν σώφρων που είσαι θα σεβαστείς τον κόπο μου και δεν θα ζητήσεις να μιλήσω.

    Νάσαι πάντα καλά!
    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΙΜΕ είπε...
    Αθηνά σε μπέρδεψαν και σε πλάνη σαν. Πάνε στους Σταγιατες την Κυριακή να σε ξεμπερδέψει ο Θεολόγος π.Τρικαμηνάς.Είναι κρίμα να χάσεις την ψυχή σου μέσα στην αίρεση και στις ψευδοσυνόδους των Θ. Ν. Π. κ.λπ.


    Αδελφή μας Αθηνά, πρόσεχε μην ακούς κανέναν από τα ιστολόγια, μη καταστρέψεις την οικογένειά σου. Υπακοή στον σύζυγό σου, ακόμη και αν κάνει κάπου λάθος εσύ δεν έχεις υπευθυνότητα διότι ρητώς η Αγία Γραφή σε πληροφορεί να κάνεις υπακοή στον σύζυγός σου.

    Όλοι μας νομίζουμε ότι είμαστε αλάνθαστοι αλλά δεν είναι έτσι. Μείνε λοιπόν στο Πάτριο και όχι φανατισμούς. Έχω γνωρίσει πολλούς αδελφούς που ακολουθούσαμε το νέο. Μερικοί από αυτούς επειδή διάβαζαν για τις προδοσίες των Προκαθημένων των τοπικών ορθοδόξων εκκλησιών έφυγαν και πήγαν στους Φλωριναίους. Μετά οι σύζυγοι άλλαξαν και πήγαν στους Ματθαιϊκούς και τελικά διάλυσαν τις οικογένειές του, διότι δεν συμφωνούσαν για τις αλλαγές των Συνόδων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Υπακοή στον σύζυγό σου,ακόμη και αν κάνει κάπου λαθος εσύ δεν έχεις υπευθυνότητα διότι ρητώς η Αγία Γραφή σε πληροφορεί να κάνεις υπακοή στον σύζυγο σου"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Αδελφέ Κωνσταντίνε Αργυρακόπουλε, δεν φοβάσαι τον Θεό! Πως μπόρεσες και έγραψες αυτό το σχόλιο; Που είναι οι Παλαιοημερολογίτες και οι γνήσιοι χριστιανοί για να σε βοηθήσουν να ξεφύγεις από την διαστροφή της Αγίας Γραφής και του Απ.Παύλου;Αν είναι δυνατόν αδελφέ μου, δεν το πιστεύω!
      Αχ αυτή η άγνοια των Μεγάλων Πατέρων,μέχρι και αιρετικούς μας κάνει. Κρίμα αδελφέ μου. Κρίμα!

      Διαγραφή
  53. κ. Κώστα αναφερθήκατε γιατί πήγανε να μας μπλέξουνε με αρθρα που (λενε) δημοσιεύατε το 2011 !!!
    Μ΄αυτά που λέτε στην αδελφή Αθηνά (καλά να είναι) διαφωνώ, αλλά δεν χρειάζεται και να επεκταθώ
    Κατά τ΄αλλα, τουλάχιστον πέφτει και γέλιο εδώ μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια,δεν είσαι χαζός να τα τσουγκρίσεις με τον "Πλάτωνα"!

      Διαγραφή
  54. ΑΙΜ είπε...
    Πέστα Χρυσόστομε! Μετα κατηγορεί τον Άγιο Παΐσιο που προσκύνησε τον Βαρθολομαίο.Οταν αυτός προσκύνησε τον κοινωνο του Βαρθολομαίου ψευδοπατριαρχη Σερβιας,το κανόνισε με τον Πιτμπουλ, ενώ ο Άγιος Παΐσιος δεν το κανόνισε με τον δικό του πνευματικό.Κριμα Ριτζουδη!



    Αδελφέ μου δεν συμφωνώ σε αυτά που γράφεις για τον αδελφό μας Μαρίνο Ριτζούδη. Ο Μαρίνος είναι μια καταπληκτική προσωπικότητα. Ένας άνθρωπος που ριψοκινδύνευσε ένεκα της καθαρής αγάπη του στην Ορθοδοξία μας. Δεν υπάκουσε σε στρατιωτική εντολή να ενεργήσει εναντίον των αδελφών Σέρβων Ορθοδόξων!

    Θα τον κατηγορήσουμε τώρα επειδή τυπικά ασπάσθηκε το χέρι του Ορθόδοξου Σέρβου Πατριάρχη;
    Αν δεν φιλούσε το χέρι του Πατριάρχη δεν θα σκανδάλισε μεγάλο αριθμό Σέρβων πιστών για τους οποίους πιστούς ο Κύριος έχυσε το Αίμα Του; Τι γράφει ο Απόστολος Παύλος για το σκανδαλισμό από την τροφή των ειδωλοθύτων στους Κορινθίους (Α΄ Κορ. 8 ΅10);

    Ήταν δυνατόν να καταλάβουν οι Σέρβοι τον λόγο αρνήσεως της προσκύνησης του Μαρίνου; Θα νόμιζαν ότι ο Μαρίνος ήταν εναντίον της Ορθοδοξίας αφού δεν προσκυνούσε τον Σέρβο Πατριάρχη και θα δικαίωνε τους Σέρβους που αντιτίθενται στην Ορθοδοξία μας!

    Τιμή μας να έχουμε τον εκλεκτό αυτό αδελφό μας εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ο Άγιος Ράσκας που δεν αναγνωρίζει τον ψευδοπατριάρχη της Σερβίας για Ορθόδοξο,δεν κάνει καλά;Τελικά ποιούς σκανδάλισε ο κ.Μ.Ρ.,τους Αποτειχισμένους από τους Οικουμενιστές ψευδοπατριάρχες ή τους Οικουμενιστάς-Σατανιστάς Σέρβους.ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ... και τα ίδια έκανες με τον Άγιο Παΐσιο(με την διαφορά ότι ο Άγιος είχε άγνοια για τον αντίχριστο Βαρθολομαίο, ενώ ο κ.Μ.Ρ. γνώριζε για την προδοσία των Οικουμενιστών Σέρβων)! Το παράξενο είναι που ο ιστολόγος θεωρεί Ορθόδοξο τον ψευδοπατριάρχη των Σέρβων,αλλά διέκοψε και την κοινωνία μαζί του.

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμε εσυ που τρέμεις τον Πιτμπουλ
    Ο Μαρίνος δεν είναι στον Πιτμπουλ καμία σχέση

    Για ψυχαγωγία είσαι σούπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Σταύρο και εσύ μας διασκεδάζεις με τις πλάκες σου που κολλάς σε αυτό το ιστολόγιο. Να είσαι καλά. Οι Παλαιοημερολογίτες έχουν ξεπεράσει τους Προτεστάντες σε παρατάξεις.Ο κάθε επαναστάτης Πάπας έκανε και δικό του μαγαζάκι και πουλάει τις τρέλες και τις πλάνες του.Και ο λαός των γνησίων τους ακολουθεί σαν το σκυλάκι! Σημεία των καιρών! Οι λεγόμενοι ψευδοπροφήτες και ψευδοδιδάσκαλοι που λέει το Ευαγγέλιο.
      Ντρέπονται να μας πουν και ποίοι είναι οι πνευματικοί τους γιατί φοβούνται να μην μας πουν τις αμαρτίες τους! ��

      Διαγραφή
  56. ΑΘΗΝΑ
    Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΠΙΤΜΠΟΥΛ
    ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

    https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΙΜΕ είπε...
    "Υπακοή στον σύζυγό σου,ακόμη και αν κάνει κάπου λαθος εσύ δεν έχεις υπευθυνότητα διότι ρητώς η Αγία Γραφή σε πληροφορεί να κάνεις υπακοή στον σύζυγο σου"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αδελφέ Κωνσταντίνε Αργυρακόπουλε, δεν φοβάσαι τον Θεό! Πως μπόρεσες και έγραψες αυτό το σχόλιο; Που είναι οι Παλαιοημερολογίτες και οι γνήσιοι χριστιανοί για να σε βοηθήσουν να ξεφύγεις από την διαστροφή της Αγίας Γραφής και του Απ.Παύλου;Αν είναι δυνατόν αδελφέ μου, δεν το πιστεύω!
    Αχ αυτή η άγνοια των Μεγάλων Πατέρων,μέχρι και αιρετικούς μας κάνει. Κρίμα αδελφέ μου. Κρίμα!



    Αδελφέ μου γιατί με κατηγορείς; Εντολή της Αγίας Γραφής εκτελώ υπέρ σου!

    «Δώσε αφορμή στον σοφό, και θα γίνει σοφότερος» (Παροιμ. 9:9).

    Λοιπόν η σειρά σου να με κατηχήσεις. Εσύ μεν θα γίνεις σοφότερος, εγώ δε θα διορθώσω τα λάθη μου!

    Τι λες; Εμπρός λοιπόν, φώτισέ μου τα λάθη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά Κώστα με συγκίνησες με το σχόλιό σου! Θα περιμένω τους σοφούς σχολιογράφους(που ακολουθούν μόνο το Παλαιό Ημερολόγιο) να απαντήσουν στο λάθος σου για να δω πόσο σε αγαπούν(π.χ.τον Σταύρο Τ.,τον κ. Δ. Χ.,τον κ. Μ. Ρ.,αλλά και τον Ευστάθιο Μ.
      Η Παναγία να σε σκεπάζει σαν ασπίδα από αυτό το πονηρό βέλος του Αποστάτη και ο Κύριος να σε δυναμώνει να συνεχίζεις τον αγώνα σου.

      Διαγραφή
  58. Μπορούμε να κατηγορούμε και να χαρακτηρίζουμε ένα πρόσωπο δημόσια χρησιμοποιώντας το επώνυμό του ακόμα και αν το πράττουμε ανώνυμα ή χωρίς τεκμήρια; Δεν είναι συκοφαντία; Αυτός που δίνει το δημόσιο βήμα στον συκοφάντη δεν είναι συνυπεύθυνος; Δεν μιλάω τόσο για το νομική διάσταση όσο για την ηθική διάσταση του ζητήματος αν πιστεύουμε στο Πανάγιο ήθος Χριστού... Οι αιρετικοί δεν ενδιαφέρονται για το ήθος Χριστού…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά,Ευστάθιε,είναι νόμοι του κράτους και μπορείς να μας κουβαλήσεις στα δικαστήρια, αλλά δεν θα είναι Χριστιανικό. Γνωρίζεις πιστεύω τι λέει ο Παύλος για το θέμα. Σήμερα εορτάζεις και θα είναι σημαδιακή αυτή η ημέρα. Θα σταματήσεις να αναθεματίζεις τους συνανθρώπους σου και τους αδελφούς σου(βαρόντας προσοχή στην διδασκαλία του Χρυσοστόμου) και θα σταματήσεις να κατηγορείς τον π.Ευθύμιο και εμας(βαρόντας προσοχή στην διδασκαλία του Ιακώβου). Εδώ είναι το δικαστήριο για εμάς τους Ορθοδόξους, αυτό το ευλογημένο ιστολόγιο του αδελφού μας από τον Καναδά.Γράψε τις διαστροφές μας και θα πάρεις τις απαντήσεις μας(με μικρά γράμματα παρακαλώ, τα μεγάλα μας κουράζουν και αλλάζουν και το νόημα).

      Διαγραφή
  59. Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ... ΟΠΩΣ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΟΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΡΘΟΤΟΜΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΕΦΑΛΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΙΜΕ είπε...
    Αυτά,Ευστάθιε,.....(με μικρά γράμματα παρακαλώ, τα μεγάλα μας κουράζουν και αλλάζουν και το νόημα).


    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Τι στην ευχή του έχει κωλύσει με τα μεγάλα γράμματα και δεν αντιλαμβάνεται ότι οι περισσότεροι δεν τα διαβάζουν καθόλου, διότι όπως το γράφεις κουράζουν αλλά και αλλάζουν μερικές φορές το νόημα.

    Είδε κανένα από τους συνανθρώπους του να κάνει τέτοιο πράγμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ μου υπάρχει και ο Γεώργιος Γιαννόπουλος, ο "Ακαινοτόμητος" ορθόδοξος(ακολουθεί μόνο το Π. Η.). Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την σκέψη του! Ίσως μας το εξηγήσει αυτός ο ίδιος. Πιστεύω από σήμερα να γράφει μόνο Ορθόδοξα και με μικρά.

      Διαγραφή
  61. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Αυτός που δίνει το δημόσιο βήμα στον συκοφάντη δεν είναι συνυπεύθυνος; Δεν μιλάω τόσο για το νομική διάσταση όσο για την ηθική διάσταση του ζητήματος αν πιστεύουμε στο Πανάγιο ήθος Χριστού...



    Ας υποθέσουμε ότι η ερώτησή σου είναι για μένα. Είναι δυνατόν να γνωρίζω τις καρδιές των σχολιαστών εάν αυτά που γράφουν είναι σωστά ή όχι;

    Τι στην ευχή συμβαίνει; Άλλα ιστολόγια λογοκρίνουν τα σχόλια και δεν τα δημοσιεύουν εκτός και τους εξυπηρετούν. Εδώ υπάρχει σχεδόν απόλυτη ελευθερία και πάλι πρόβλημα;

    Δεν το καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει απόλυτη ελευθερία Κώστα στο μπλογκ σου!!!
      Μην γράφεις τόσο μεγάλα ψέματα!
      Κάποιον που έγραφε αλήθειες του απαγόρευσες να γράφει πριν 1-2 μήνες γι' αυτό έχεις την αυταπάτη εσύ και οι άλλοι του παλαιοημερολογιτισμού και της υποχρεωτικής αποτείχισης ότι νικήσατε!
      Δεν νικήσατε!
      Απλά απαγορεύσες Κώστας στο μπλογκ του τον επίμονο ορθόδοξο αντίλογο!!!!

      Διαγραφή
    2. Φίλε, ξεβρόμησε το ιστολόγιο από τις διαστροφές σου.Για το Παλαιοημερολογιτισμό σχίσμα καλά τα γράφεις, αλλά για το θέμα της αποτείχισης σε πλάνησαν οι ΔΑΙΜΟΝΕΣ.Ουτε καλημέρα στους αιρετικούς λέει ο Ιωάννης ο Θεολόγος και εσύ τις μπούρδες σου.Τι θέλεις,να σώσεις τον Κώστα;

      Διαγραφή
    3. Εσένα σε πλάνησαν οι δαίμονες ΙΜΕ και βρωμίζεις μαζί με άλλους το μπλογκ με τις διαστροφές σας.
      Αλλά αυτό είναι πρόβλημα του Κώστα. Δικό του είναι το μπλόγκ και αυτός αν προτιμάει τις διαστροφές, έχει δικαίωμα κατα κόσμον να το γεμίσει σε διαστροφές και να διώχνει τον Ορθόδοξο λόγο απι το μπλογκ του.
      Καλή μετάνοια ταλαίπωρε ΙΜΕ!

      Διαγραφή
    4. Αλλά αυτό είναι πρόβλημα του Κώστα. Δικό του είναι το μπλόγκ και αυτός αν προτιμάει τις διαστροφές, έχει δικαίωμα κατα κόσμον να το γεμίσει σε διαστροφές και να διώχνει τον Ορθόδοξο λόγο απι το μπλογκ του.
      Καλή μετάνοια ταλαίπωρε ΙΜΕ!

      Διαγραφή
    5. Διορθωμένο.
      Αλλά αυτό είναι πρόβλημα του Κώστα. Δικό του είναι το μπλόγκ και αυτός αν προτιμάει τις διαστροφές, έχει δικαίωμα κατα κόσμον να το γεμίσει σε διαστροφές και να διώχνει τον Ορθόδοξο λόγο από το μπλογκ του.
      Καλή μετάνοια ταλαίπωρε ΙΜΕ!

      Διαγραφή
  62. Όταν ο νόμος του Κράτους ταυτίζεται με τον νόμο του Θεού είναι Χριστιανικότατος (ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ) και δεν μπορούμε να μιλάμε με χαρακτηρισμούς και συκοφαντίες παριστάνοντας τους ορθόδοξους χωρίς ορθόδοξα Αγιοπατερικά επιχειρήματα και αγιογραφικές Πηγές και να λέμε όταν σεβόμαστε τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ Παύλο, τον Ιάκωβο ΚΑΙ ΤΟΝ Άγιο ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ:
    Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος : Πῶς οὖν ὁ Παῦλός φησιν, πείθεσθαι τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καί ὑπείκετε; Ἀνωτέρω εἰπών, Ὧν ἀναθεωροῦντες τήν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς, μιμεῖσθε τήν πίστιν, τότε εἶπε, Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καί ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρός ᾖ καί μή πειθώμεθα; πονηρός πῶς λέγεις; εἰ μέν περί πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτόν καί παραίτησαι, μή μόνον ἄν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλά κἄν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών• εἰ δέ βίου ἕνεκεν, μή περιεργάζου. Καί τοῦτο οὐκ οἴκοθεν λέγω τό ὑπόδειγμα, ἀλλ’ ἀπό τῆς θείας Γραφῆς» (P.G. 63, 231A).

    Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος: 1. «Ει τις δόγμα έχει διεστραμμένον, φεύγε αυτόν και παραιτήσαι, μη πειθού, μη μόνον άνθρωπος αν η, αλλά καν άνθρωπος εξ ουρανού κατιών (=κατεβή). Είπου (=οπουδήποτε) την ευσέβειαν παραβλεπτόμενην ιδοίς, μη προτίμα την ομόνοιαν της αληθείας, αλλ’ ίστατο γενναίος έως θανάτου, την αλήθεια μηδαμού προδιδούς, προσέχετε, ίνα μηδέν νόμον δόγμα το της αγάπης προσχήματι παραδέχεσθε Δέος (φόβος) μη τις παραφθαρή υπό της των αιρετικών αγάπης» (ΕΠΕ 25, 370).

    "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ» (P.G. 63, 231-232)". "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων» (ΕΠΕ 23, 492 - 494)".

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΕΝ ΑΛΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ Ή ΜΕ ΠΕΖΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ…
    ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΠΕΖΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ;;; ΟΣΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΕΝΑΑ ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΕΙΡΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ... ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω.

    ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΝΤΑΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΕΦΥΓΑΝ ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΜΕ ΟΤΙ "ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ... https://www.linkedin.com/pulse/για-οτι-πραττουμε-δημοσια-ειμαστε-και-υπευθυνοι-ευστάθιος-μοσχοβίτης/?published=t ".
    "και να λέμε "ΟΤΙ" (ΚΑΙ ΟΧΙ "όταν" που έγραψα ανωτέρω) σεβόμαστε τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ Παύλο, τον Ιάκωβο ΚΑΙ ΤΟΝ Άγιο ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΕΝΟΧΛΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ μας τι είναι αυτά που λες;
      Δεν θα σε πάρει ο Άγιος Θεός πριν μετανοήσεις και σταματήσεις να αναθεματίζεις τους αδελφούς σου και τους συνανθρώπους σου. Θα σε πάρει μόνο ο ύπνος για 8 ώρες και μετά θα διαβάσεις το κείμενο του μεγαλύτερου Πατέρα της Εκκλησίας, για το θέμα του αναθέματος,και θα αλλάξεις ζωή. Δεν πιστεύω να κοντράρεις τον Χρυσόστομο(και οι Προτεστάντες βαρούν προσοχή στους Αγιοπνευματικούς λόγους του),αλλά πιστεύω ότι θα ακολουθήσεις την διδασκαλία του. Λίγο υπομονή αδελφέ μου και σε 8 ώρες θα καταλάβεις τα λάθη σου.
      Ο Θεός μας να είναι βοηθός σου και να σου χαρίζει το Φως Του!

      Διαγραφή
  65. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΑΛΙ, ΜΕ 2 (Γ)ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑΡΡΩ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ... Ο ΘΕΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ… Με ταπεινό φρόνημα πρέπει να συναισθανόμαστε τις αμαρτίες μας, την πνευματική μας φτώχεια και να μετανοούμε διαρκώς κάθε φορά που αμαρτάνουμε γιατί μόνο με την Χάρη του Αγίου Θεού μπορούμε να σώσουμε την Αθάνατη ψυχή μας από την αιώνια κόλαση... ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ, Κεφάλαιο 5, στίχος 3: "Μακάριοι οἱ πτωχοὶ τῷ πνεύματι, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν". ΑΝΤΙΟ.--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αδελφέ Ευστάθιε,το σωστό είναι "συγγνώμη", το οποίο σημαίνει ΜΕΤΑΝΟΩ(αλλάζω γνώμη, την κάνω Χρυσοστομική). Καλή σου ημέρα ��

      Διαγραφή
  66. Ανώνυμος είπε...
    Δεν υπάρχει απόλυτη ελευθερία Κώστα στο μπλογκ σου!!!
    Μην γράφεις τόσο μεγάλα ψέματα!
    Κάποιον που έγραφε αλήθειες του απαγόρευσες να γράφει πριν 1-2 μήνες γι' αυτό έχεις την αυταπάτη εσύ και οι άλλοι του παλαιοημερολογιτισμού και της υποχρεωτικής αποτείχισης ότι νικήσατε!
    Δεν νικήσατε!
    Απλά απαγορεύσες Κώστας στο μπλογκ του τον επίμονο ορθόδοξο αντίλογο!!!!



    Ποιόν επίμονο ορθόδοξο διάλογο;
    Μια ζωή συνεχώς τα ίδια και τα ίδια: Μπούρδες παλαιοημερολογίτη Χατζηνικολάου. Συνεχώς: Μπουρδολογίες σχισματικέ Χατζηνικολάου....
    Δεν μπόρεσες, είτε διότι είσαι τεμπέλης, είτε διότι δεν έχεις την δυνατότητα να ψάξεις να βρεις κείμενα "ωραία" εναντίον των αδελφών μας του Πάτριου.
    Υπάρχουν νεοημερολογίτες που γράφουν κείμενα "ωραία" και που κάνουν διάλογο με τους αδελφούς μας του πάτριου. Τουλάχιστον θα είναι ένα σοβαρό κείμενο για προβληματισμό. Αλλά εσύ συνεχώς τις ίδιες τρίχες: "μπούρδες" "Μπούρδες" "Μπουρδολογία" σχισματικέ Χατζηνικολάου.
    Αμάν αδελφέ μου, δεν αντιλαμβάνεσαι πόσο άδειος είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι Κώστα αυτόν που έδιωξες δεν έγραφε άδεια όπως νομίζεις, έγραφε δυνατά επιχειρήματα και εκτός αυτών μετέφερε κείμενα και απο τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και απο την Μονή Μελισσοχωρίου και απο τους αγίους Ιωσήφ Ησυχαστή, Παΐσιο Αγιορείτη και Φιλόθεο Ζερβάκο και απο αλλού.

      Είχε κολλήσει στον τοίχο και εσένα και τους παλαιοημερολογίτες και το έρριχναν στις συκοφαντίες περι πρακτόρων γιατί δεν είχαν να πούν κάτι σοβαρό.

      Δεν θυμάσαι λοιπόν καλά.
      Φτιάξε την μνήμη σου.

      Καλή μετάνοια και να τον ξανακαλέσεις πίσω μαζί με τους φίλους του!

      Διαγραφή
  67. Επειδή με ενημέρωσαν ότι μερικοί ΑΝΩΝΥΜΟΙ υβριστές και λασπολόγοι αναφέρθηκαν στο όνομά μου προβαίνω στην ακόλουθη Δήλωση:
    Σπανίως μπαίνω σε ιστολόγια για να σχολιάσω (πολύ περισσότερο για να συμμετάσχω σε ατέρμονες συζητήσεις χωρίς κανένα νόημα και όφελος) και όταν αυτό συμβαίνει, πάντοτε γράφω επωνύμως, χρησιμοποιώντας το προφίλ "δάσκαλος", το οποίο δηλώνει και την επαγγελματική μου ιδιότητα.
    Έχω όμως παρατηρήσει ότι συγκεκριμένοι ΑΝΩΝΥΜΟΙ σπιλώνουν συστηματικά όχι μόνο εμένα, αλλά και άλλα υπαρκτά και επώνυμα πρόσωπα (π.χ. Κωνσταντίνο Αργυρακόπουλο, Δημήτριο Χατζηνικολάου, Μαρίνο Ριτσούδη, Σταύρο Τάκα, Παναγιώτη Σημάτη κ.α. πολλούς), με τους οποίους μεν διαφωνώ σε διάφορα ζητήματα, αλλά τους αναγνωρίζω ότι γράφουν επωνύμως, για αυτό και θεωρώ πως πρέπει να όλοι μαζί να δράσουμε απέναντι στην αυθαιρεσία των ΑΝΩΝΥΜΩΝ αυτών δαιμονόπληκτων, που πιστεύουν ότι μπορούν αιωνίως να συνεχίζουν το φθοροποιό έργο της διαβολής που τους υποβάλει ο πατέρας τους, ο διάβολος. Ίσως μερικές καταγγελίες στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (η οποία εύκολα βρίσκει την IP της συσκευής κάθε χρήστη του Διαδικτύου) αποκαλύψουν τα πρόσωπα των καρνάβαλων που κρύβονται τρεμάμενοι πίσω από τη μάσκα της ανωνυμίας.
    Με εκτίμηση,
    Νικόλαος Μάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εδώ μέσα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα
    Τόσο καιρό είχαμε εκείνους της δυνητικής αποτειχίσεως και τώρα έχουμε νέες καταστάσεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Νέες καταστάσεις, με τους Τρικαμηνικούς κι άλλους αποτειχισμένους νεο/τες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΙΜΕ
    καθώς τα πράγματα είναι και σοβαρά κι εσύ, μέσα στην ανωνυμία σου, έχεις παράλληλα το γνωστό θράσος της ομάδας που ακολουθείς
    Α) για το αν θα ήτανε μια τοις χιλίοις δυνατόν να μην γνωριζε ο Παϊσιος, διάβασε λιγάκι εδώ
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/04/blog-post_90.html
    σου αναφέρω γεγονότα και δεν θα μπω στην διαδικασια να αναφερω μαρτυριες Αγιορειτών (που τους έλεγε "και τί να κάνουμε, θα διωχθούμε ;" γιατί θα μου πεις ότι δεν είναι αλήθεια)

    Β) Αν δεν θελει να απαντησει ο π. Ευθύμιος
    - για την Οικουμενιστικη σούπα που σερβίρει (και την τρώτε με ευχαρίστηση, όπως άλλωστε και των νεοφανών "Αγίων")
    - να αναιρέσει την κανονικότητα αποτειχίσεως που έγραψα εδώ
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/1924_12.html
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να ανταπαντήσει στην νέα, τρανή του σοφιστεία περί Αυδιανών, η οποία αποδείχθηκε Τιτανικός, καθώς απαντήθηκε καταλλήλως στο ανωτέρω link κι έκτοτε εξαφανίσθη ο π. Ευθύμιος
    Να απαντήσει, γιατί αλλιώς όλα τα κατωτέρω που έγραψε είναι κοινές συκοφαντίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μας έγραψε λοιπόν ο π. Ευθύμιος, εδώ
    https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/07/blog-post_139.html
    τα κάτωθι "Πατερικά"

    ● "Π.Π.": Τελικά, μεγάλη τέχνη των Γ.Ο.Χ. η διαστροφή, η δολιότητα και η απάτη! Αυτά είναι τα ακαταγώνιστα όπλα τους!
    ● τὴν πάγια πλέον τακτικὴ νὰ ἀπαντοῦν λέγοντας ἄλλ’ ἀντ’ ἄλλων, νὰ εἶναι μονίμως, καὶ θὰ λέγαμε πεισμόνως, στὶς ἀπαντήσεις των ἐκτὸς θέματος,
    ● Θὰ ἀναφερθῶ ἐν συνεχείᾳ στὸν σχολιασμὸ γιὰ τὸ θέμα τῶν Αὐδιανῶν τοῦ ἱστολογίου «scripta manent».
    ● Τὸ ἱστολόγιο αὐτὸ τῶν Γ.Ο.Χ., κατὰ τὴν προσωπική μου κρίσι καὶ ἀξιολόγησι, ἀκολουθεῖ ὅλη τὴν Γοχικὴ νοοτροπία ὡς πρὸς τὴν δολιοφθορὰ καὶ παρερμηνεία τῶν κειμένων, τὴν παρουσίασι αὐτῶν ποὺ ἐξυπηρετοῦν τοὺς Γ.Ο.Χ., τὴν ἀποσιώπησι ὅσων ἀντιστρατεύονται στὶς θεωρίες των, καὶ βέβαια τὰ «ἄλλ’ ἀντ’ ἄλλων» καὶ τὰ «ἥξεις ἀφήξεις», τὰ ὁποῖα ἀποτελοῦν κοινὴ γραμμή, ὅπως φαίνεται, ὅλων τῶν Γ.Ο.Χ.
    ● Ἐδῶ τὸ ἱστολόγιο (γιὰ τὴν ἀκρίβεια ὁ κ. Σταῦρος Τάκας ποὺ ὑπογράφει τὸ ἄρθρο) δὲν μᾶς ἀπαντᾶ, ἢ ἔστω νὰ σχολιάση αὐτὰ ποὺ λέει ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός, ἀλλὰ τεχνηέντως καὶ δολίως προσπαθεῖ νὰ μεταφέρει ἀλλοῦ τὸ θέμα γιὰ τοὺς συνηθισμένους Γοχικοὺς λόγους καὶ μὲ τὴν συνηθισμένη Γοχικὴ τακτική
    ● Ἂν ὅμως, παρ’ ὅλη τὴν ἔμφασι ποὺ δίδουμε σὲ κάτι τὸ ὁποῖο λέγουν οἱ Ἅγιοι, οἱ Γ.Ο.Χ. δὲν καταλαβαίνουν τίποτε, ἀλλὰ κατὰ τὸ δὴ λεγόμενο, εἶναι στὸν κόσμο τους, τότε ἀσφαλῶς εἶναι ἀδύνατο νὰ βοηθηθοῦν λόγῳ ἐμμονῆς καὶ πείσματος, ἐγωϊσμοῦ καὶ κακῆς προαιρέσεως
    ● Γιὰ νὰ πείση δὲ τοὺς ἀναγνῶστες τὸ ἐν λόγῳ ἱστολόγιο ὅτι ἔτσι ἔχουν τὰ πράγματα, ἀλλοιώνει τὸ κείμενο τοῦ Ἁγίου καὶ συγχρόνως ψαλιδίζει αὐτὰ ποὺ πιστοποιοῦν καὶ τὰ νήπια,
    ● Τὸ κείμενο τοῦ Ἁγίου τὸ ὁποῖο ψαλιδίζει δολίως τὸ ἐν λόγῳ ἱστολόγιο
    ● Διαβάζοντας ὁ κάθε ἀναγνώστης τὸ πραγματικὸ κείμενο τοῦ Ἁγίου καὶ αὐτὸ τοῦ ἐν λόγῳ ἱστολογίου, καταλαβαίνει τὴν ἀπάτη τῶν Γ.Ο.Χ. καὶ τὴν σκοπιμότητα μὲ τὴν ὁποία τὸ ἔγραψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού γράφει ότι είσαι στον κόσμο σου!Τι διάλογο να κάνει μαζί σου; Δεν ξέρεις ότι αυτούς που είναι στον κόσμο τους δεν μπορεί να τους βοηθήσει;

      Διαγραφή
  72. Ι.Μ.Ε.: «Έκανα μια ερώτηση στον Δ.Χ και απάντησε ΤΕΛΟΣ! Αυτή ήταν η απάντησή του και η νουθεσία του!»

    Ἀπάντησις: Ἕν ἀκόμη δεῖγμα τοῦ διαστροφικοῦ πνεύματος τῶν Τρικαμηνιστῶν! Σοῦ ἔγραψα ὅτι ἔκαμα στό πρόσφατον παρελθόν διάλογον μέ τούς ὁμόφρονάς σου, στά πλαίσια τοῦ ὁποίου ἐδημοσίευσα 5-6 μακροσκελῆ ἄρθρα καί ἀρκετές δεκάδες σχόλια. Ὅλ' αὐτά μπορεῖς εὔκολα νά τά βρῇς στό διαδίκτυον καί, ἄν μπορῇς νά τ' ἀντικρούσῃς μέ Ἁγιογραφικά καί Ἁγιοπατερικά ἐπιχειρήματα, καί ὄχι μέ ἀερολογίες, τότε ἔλα νά κάνουμε σοβαρόν καί καλοπροαίρετον διάλογον. Ἀντί αὐτοῦ, ὅμως, ἐσύ μέ ρωτᾶς τί τό κακόν βρίσκω στόν π.Ε.Τ., πού εἶναι πάμπτωχος, ζῇ στά βράχια κ.λπ., λές κι ἐγώ ἀμφισβήτησα ποτέ τίς ἀρετές τοῦ ἀνδρός! Καί μέ εἰρωνεύεσαι πού σοῦ εἶπα «τέλος», ἐμφανίζοντάς με ὅτι δέν θέλω ἤ ὅτι φοβοῦμαι τόν διάλογον. Σᾶς τά ἔχω πεῖ ἐπανειλημμένως, ἀλλ' εἶσθε ἀμετανόητοι. ΓΙΑΤΙ ν' ἀρχίσω ἀπό τήν ἀρχήν μέ σένα; Ἀντιλαμβάνεσαι τώρα τήν διαστροφήν πού ἔκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Που είναι ο ΙΜΕ;Γιατί δεν απαντάει;Γιατί δεν γράφει το όνομά του;Γιατί δεν ακολουθεί το Παλαιό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ν' ακολουθήσει ο ΙΜΕ το Παλαιό;
      Καλά κάνει ο ΙΜΕ και δεν ακολουθεί το Παλαιό.

      Διαγραφή