" Ἐάν ἡ
παράβαση γίνεται σέ δογματικό ζήτημα, δηλαδή ἒχουμε αἳρεση, τότε θεωρεῖται ἐν
δυνάμει αἱρετικός (ὡς ἀκαθαίρετος ὑπό τῆς συνόδου). Γιά ἰάσιμο ἐκκλησιαστικό
ζήτημα, θεωρεῖται ἐν δυνάμει σχισματικός."
Τίποτε πιό
ἀθεολόγητο ἀπό αὐτό (πού περιλαμβάνεται στό ἀνωτέρω ἀτυχέστατο καί ψευδεπίγραφο
ἄρθρο) δέν ἔχει διατυπωθεῖ μέχρι σήμερα. Τό ὅλο πλαίσιο καί ἡ προσέγγιση εἶναι
ἀθεολόγητα καί κυρίως ἄκρως ἐπιζήμια γιά νά κατατοπίσουν ἕναν πιστό, ὁ ὁποῖος
χρειάζεται εἰδικῶς σήμερον νά προστατευθεῖ ἀπό τά σχίσματα καί ἀπό τίς
αἱρέσεις. Τούς αἱρετικούς τούς καθιστοῦν αἱρετικούς οἱ αἱρέσεις των καί ΟΧΙ οἱ
Σύνοδοι τῆς Ἐκκλησίας. Καταλάβετέ το! Τά σχίσματα προκαλοῦνται καί
δημιουργοῦνται ἐν τῆ πράξει καί ὄχι ἐπειδή ἀντιμετωπίζονται ὡς τέτοια ὑπό τῶν
Συνόδων. Αὐτά εἶναι ἡ ἀλφαβήτα στά Δογματικά, Θεολογικά καί κανονικά ζητήματα.
Οἱ Συνοδικές κρίσεις καί ἀποφάσεις διαπιστώνουν πράγματα, δέν τά δημιουργοῦν!
Πότε θά γίνει κατανοητό αὐτό πού εἶναι τό στοιχειῶδες; Λυπᾶμαι εἰλικρινῶς γιά
τήν διολίσθηση τοῦ καλοῦ ἱστολογίου στόν κατήφορο τῆς ὑποκειμενικότητος, τῆς
σκοπιμότητος καί τῆς ἐμπαθείας. Πολλοί τοῦ χώρου σας, κ. Μάννη, νά γνωρίζετε
ὅτι καί ἔχουν ἐνοχληθεῖ ἀπό τίς ἀπρόκλητες ἐπιθέσεις σας καί κυρίως τήν
αὐθαιρεσία σας νά θεολογεῖτε μέ αὐτό τόν τρόπο ἐκτιθέμενος συνεχῶς, δηλώνουν δέ
ὅτι δέν ἐκφράζουν οἱ ἀπόψεις σας τό μεγαλύτερο μέρος τῶν Ἱεραρχῶν, Κληρικῶν καί
πιστῶν στό χῶρο σας. Θέτουν καί δημιουργοῦν μάλιστα τά συστηματικῶς τελευταίως
γραφόμενά σας ζήτημα περί ἀναβιώσεως τῶν θεωριῶν τῶν πρώην ἐνισταμένων
("Κυπριανιτῶν"), οἱ ὁποῖες ἀνέκαθεν ἐθεωροῦντο ὡς ἐκκλησιολογικές
θέσεις παντελῶς ξένες πρός τόν χῶρο τῶν "παλαιοημερολογιτῶν" καί
σαφῶς οἰκουμενίζουσες. Κρίμα. Ξανασκεφθεῖτε, παρακαλῶ, τήν ἀναληφθεῖσα,
ἀνεξήγητο γιατί, ἄχαρη ἐκστρατεία ἀπομειώσεως μέ ἀθεολόγητα καί σαθρά
ἐπιχειρήματα τῶν διαφωνούντων μέ τήν προσωπική σας τοποθέτηση. Τά περί δυνάμει καί
οὐχί ἐνεργεία τά ἔχει κονιορτοποιήσει ὁ μακαριστός λόγιος μοναχός καί
συγγραφέας Παῦλος μοναχός ὁ Κύπριος(+1994), ὁ συνασκητής τοῦ ὁσίου ἀσκητοῦ
Ἰωάννου τοῦ Χοζεβίτου (μέ τό ἀδιάφθορον ὁλόσωμο σκήνωμα). Ἐάν θέλετε,
εὐχαρίστως νά σᾶς τήν στείλω μέ τή δέσμευση νά τήν δημοσιεύσετε πρός πληρέστερη
ἐνημέρωση τῶν ἀναγνωστῶν σας.
-------------------------------------
Σταύρος Τ. είπε...
.Το πέταγμα του αετού συμβολίζει το πέταγμα της ανθρώπινης ψυχής προς τον Δημιουργό της. Δεν είναι τυχαίο που πετάμε τον χαρταετό την Καθαρά Δευτέρα. Η Καθαρά Δευτέρα είναι η πρώτη μέρα της νηστείας του Πάσχα και η μέρα που ξεκινάει η πνευματική και σωματική μας κάθαρση. Με αυτήν ερχόμαστε πιο κοντά στον Θεό και αυτή η επαφή συμβολίζεται με τον χαρταετό, που επίσης πλησιάζει προς τον Θεό, καθώς πετάει ψηλά στον ουρανό.
Αντε, αναμένω δογματική ανάλυση του χαρταετού ζηλωτάρες μου...Καλή Σαρακοστή
-------------------------------------
Σταύρος Τ. είπε...
Αντε, αναμένω δογματική ανάλυση του χαρταετού ζηλωτάρες μου...Καλή Σαρακοστή
Ποιός τα γράφει αυτά, για δυνάμει σχισματικούς; Μα είναι τόσο χαζός; Αφού το σχίσμα το έκανε, πως είναι δυνάμει σχισματικός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα κατάλαβα ποιός τα γράφει,είναι ο Νικόλαος Μάννης.Μπράβο στον κ.Αναγνώστου, τον έκανε ρεζίλι! Κρίμα στον άνθρωπο! Είναι παράξενος άνθρωπος για να γράφει αυτές τις μπαρούφες. Σημείο των καιρών. Οι άνθρωποι γράφουν κείμενα και σχόλια εντελώς αντι-Πατερικά. Δεν υπάρχουν κληρικοί για να τους αφορίσουν; Ποιός τους τα δίδαξε αυτά; Να μας πουν.
ΔιαγραφήΈΧΕΙ ΞΕΦΎΓΕΙ Η ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ!!!
Φίλε δεν τα γράφει ο Μάννης, αλλά ένας πλανεμένος Μοναχός(ο Δαμιανός)!Όμως τα ίδια πιστεύει και ο Μάννης. Ευτυχώς που ο κ. Κάτσουρας έδωσε την Ορθόδοξη απάντηση. 👍
ΔιαγραφήΟ Αναγνώστου είναι παλαιοημερολογίτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι είναι Παλαιοημερολογίτης, αλλά εδώ τα γράφει Ορθόδοξα.
ΔιαγραφήΠού εδώ; Εδώ γράφει ο Δ. Κάτσουρας.
ΔιαγραφήΟ ίδιος είναι, έχει και ιστολόγιο. Έχει δυο επίθετα.Ανήκει στην πλάνη των Ματθαιϊκών, αλλά έχει αρκετή μόρφωση
ΔιαγραφήΠοιά είναι τα δύο επίθετα;
ΔιαγραφήΔεν σας καταλαβαίνω.
Ο Κάτσουρας είναι ο Αναγνώστου;;;
Είναι δυνατόν;;;
Ναι είναι! 😎
ΔιαγραφήΑποκλείεται να είναι το ίδιο πρόσωπο 2 άνθρωποι με διαφορετικά επίθετα.
ΔιαγραφήΣωστά αυτα που γράφει ο κυριος Κατσουρας. Αυτό όμως πού δεν αναφέρει, Ματθαικος γαρ, είναι ότι η έκπτωση από την ιεροσύνη των αιρετικά φρονουντων απαιτεί απόφαση συνόδου.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώστε την πηγή σας επί αυτού.
ΔιαγραφήΔεν απαιτεί απόφαση Συνόδου.Οι Σιμωνιακοί και οι αιρετικοί αυτό ματα γίνονται λαϊκοί από ιερείς που ήταν.Είναι ψευτοκληρικός άμεσα(φυσικά μετά από νουθεσίες Ορθοδόξων για την πλάνη του).Αυτοί που από άγνοια έχουν αιρέσεις,έχουν Ιεροσύνη.Όταν επιμένουν στην πλάνη τους και γνωρίσουν την αλήθεια,τότε αυτόματα από κληρικοί που ήταν χάνουν την Ιεροσύνη και είναι λαϊκοί. Στην περίοδο της εικονομαχικής αιρέσεως, οι Ορθόδοξοι θεωρούσαν άκυρα τα μυστήρια των αιρετικών εικονομάχων. Δεν γνωρίζουν εκκλησιαστική ιστορία αυτοί που πιστεύουν αυτήν την πλάνη.
ΔιαγραφήΤα πρακτικά των οικουμενικών συνοδών. Και για να γίνω σαφής αναφέρω ένα ιστορικό προηγούμενο ρωτώντας. Ο αγιος Ταρασιος πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως από ποιούς χειροτονήθηκε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την Ορθόδοξη ΣΥΝΟΔΟ.Άπαντες τον ήθελαν για Πατριάρχη τους, λαός και κλήρος.Ήταν ο θείος του Μεγάλου Φωτίου και του Αγίου Θεοδώρου Σ. και από λαϊκό τον έκαναν απευθείας διάκονο,ιερέα και Πατριάρχη(σε μια ημέρα).
ΔιαγραφήΠοιά Ορθόδοξη σύνοδο,έλεος, αφού το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως είχε πέσει στην αίρεση τής Οικονομαχιας προ πολλού και ηταν σε σχίσμα με τα υπόλοιπα Πατριαρχεία .... Επομένως σύμφωνα πάντα με την λογική των άκυρων μυστηρίων η χειροτονειες του Αγίου καθώς και όλων των άλλων ιεραρχων και ιερεων του Π.Κωνσταντινουπόλεως για ολόκληρες δεκαετίες ήταν άκυρες. Τελειώνοντας να πω πως όταν αποκαταστάθηκε η Ορθοδοξία στον Π.Κ δεν έστειλαν επισκόπους τα άλλα Πατριαρχεία να τους ξαναχειροτονησουν η έστω να τους διαβάσουν συγχωρητικη ευχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη και ευλογημένη σαρακοστη σε όλους και ιδιαίτερα στον αγαπητό Κωνσταντίνο
Δεν έπεσαν στην αίρεση της Εικονομαχίας (και όχι Οικονομαχίας) άπαντες οι Επίσκοποι. Ξύπνα φίλος!
ΔιαγραφήΆλλο πράγμα η αποδοχή των αιρετικών στην Αγία Εκκλησία, και άλλο ο κανόνας των αιρετικών ως προς το Πανάγιο Πνεύμα. Και αποδοχή σημαίνει επιστροφή από εκτός Εκκλησίας, ήτοι εκτός Χάριτος.
Διαγραφή"ο Άγιος Ταράσιος ὀρθῶς, καθ᾽ ἡμᾶς, ὑπεστήριξεν ὅτι τά γραφόντα ὑπό τοῦ ἱεροῦ Πατρός εἰς τήν
ἐπιστολήν αὐτήν δέν ἀποτελοῦν γενικόν κανόνα, ἀλλ᾽ ἀναφέρονται εἰς εἰδικήν περίπτωσιν καί δι᾽
εἰδικόν λόγον», Β. Ν. Γιαννόπουλος, Η αποδοχή των αιρετικών κατά τήν Ζ’ Οικομ.Σύνοδον, σ. 568.
Κε Αργυρακόπουλε, καλό θα είναι να βάζετε πηγή των σχολίων που επιλεκτικά αλιεύετε από το διαδίκτυο, αποκρύπτοντας τοιουτοτρόπως τις απαντήσεις επ᾿ αυτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό βεβαίως αποτελεί ατιμία και δεν είναι σωστό να συμπεριφέρεστε έτσι. Συγχωρεμένος να είστε πάντως.
Η πηγή του σχολίου λοιπόν εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2016/09/blog-post_30.html
Εκεί στα σχόλια μπορεί να ενημερωθεί ο φιλαλήθης όπως ακριβώς πρέπει, αφού υπάρχουν οι απαντήσεις στις θέσεις του κ. Κάτσουρα.
Οι δε ανώνυμοι που ασχολούνται συνέχεια με τον Μάννη, καλό θα είναι να αποβάλουν τον φθόνο και την ζήλια τους, διότι δεν πρόκειται να δουν πρόσωπο Θεού και είναι κρίμα να κολαστούν μόνο και μόνο για το μίσος τους εναντίον μου. Εγώ πάντως τους συγχωρώ και αυτούς. Ας τα βρούνε με τον Θεό.
Το "ας τά βρούνε με τον Θεό", δεν είναι κατά βάθος πράξη συγχωρήσεως.
ΔιαγραφήΕκδίκησης πράξη είναι, και δεν συγχωρείς τελικά.
Για να ξέρουμε τι λέμε.
.
Οι Ορθόδοξοι δεν μισούν τον κ.Μάννη, αλλά τις πολλές πλάνες του! 😎
ΔιαγραφήΑγαπητέ εν Χριστώ Νικόλαε, δεν θεώρησα αναγκαίο να βάλω την πηγή διότι το κείμενο που με ενδιέφερε ομιλεί αφ' εαυτού περί των θέσεών σου και των θέσεων του κυρίου Κάτσουρα. Αν κάποιος ήθελε περισσότερες πληροφορίες για τις γνωστές τοποθετήσεις σου θα το ζητούσε από εμέ ή θα ερχόταν στο ιστολόγιό σου. Είναι τόσο απλό το ζήτημα. Γιατί εξάπτεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Κάτσουρας θα πρέπει να μας απαντήσει στα κάτωθι :
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Tί αξία έχει ο σχετικός λόγος του Αγ. Νικοδήμου (ότι θα πρέπει να κριθεί από Συνοδου ο παραπτωματίας) κι αν εκείνος, όπως κι άλλοι με ίδια μυαλά, είναι Θεολογικότεροι του Αγ. Νικοδήμου
2) πώς έχουνε Μυστήρια οι Ματθαιϊκοί, όταν προέρχεται η Αποστολική διαδοχή τους από τον Ομολογητή πρώην Φλωρίνης, ο οποίος χειροτονήθηκε από την Σύνοδο του ενεργεία (για αυτόν ) αιρετικού Πατριάρχη Ιωακείμ. Καθώς δημοσίως κήρυξε αίρεση. Ο οποίος έκανε πλήθος άλλων χειιροτονιών κι ευλόγησε και το Άγιο Μύρο το 1912, που από ότι ξέρω χρησιμοποιούσανε κι οι Ματθαιϊκοί για κάποια χρόνια. Αν ανατρέξω πίσω στην Εκκλησιαστική Ιστορία, μπορω να του αποδείξω ότι δεν θα υπηρχε Εκκλησια εδώ κι αιώνες, αν υπήρχε αυτόματη απώλεια Χάριτος σε ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ
3) Πώς συμμετείχε ο ίδιος σε αγιασμό νεο/τη Ιερέα, ενω΄τον θεωρεί ως λαϊκό από το 1924 και στο τέλος δέχτηκε να τον αγιάσει με τον Τίμιο Σταυρό, αναγνωρίζοντας του Ιερωσύνη ;
αν έχει κάποιες αντιρρήσεις επί των παραπάνω, να βρω το σχετικό βίντεο...
Το ανωτέρω γεγονός καθιστά τον κ. Κάτσουρα αυτομάτως αφορισμένο ;
Kι αν δεν με γνωρίζει, το όνομά μου είναι Σταύρος Τάκας
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Τάκα,
Διαγραφήο Άγιος Νικόδημος μιλάει για τους παραβάτες των Ιερών Κανόνων! Καμία σχέση με αιρετικούς και σχισματικούς όπως γράφει ο Μάννης. Απλώς δεν διάβασες καλά αυτά που γράφει ο Άγιος Νικόδημος. Ο Άγιος λέει ότι αν εσύ δεν νηστέψεις στην νηστεία της Τετάρτης(χωρίς να έχεις λόγους που δεν νηστεύεις), τότε είσαι δύναμη αφορισμένος. Δεν λέει ότι είσαι δύναμη αιρετικός η σχισματικός όπως λέει ο Νικόλας. Γιατί αλλάζεις τα λόγια του Αγίου. Αυτήν την διαστροφή την έκανε ο Χρυσ.Καβουρίδης και από εκεί την πήρε ο Μάννης και εσύ. Σου λέει ο Μάνης, εγώ ακολουθώ τον Άγιο μου και ας κάνει λάθος(τον Καβουρίδη Χ.).Χδν τον ενδιαφέρει η αλήθεια γιατί είναι λάτρης του Χρυσοστόμου Καβουρίδη και όχι της διδασκαλίας του Χρυσοστόμου Αντιοχείας. Πως είναι δυνατόν, φίλε, να είναι ένας σχισματικός "δυνάμει"; Αφού διέκοψε την κοινωνία από το Σώμα του Κυρίου με την διακοπή της Εκκλησιαστικής κοινωνίας από την Ορθόδοξη τοπική του Εκκλησία!
Τι θα πει μεμωνομένος;Αφού ο Άγιος Γρηγόριος λέει ότι ΔΕΝ υπάρχει Επίσκοπος στην Νέα Ρώμη(τότε που ήταν αιρετικός ψευδοπατριάρχης στον θρόνο της), πριν τον καταδικάσουν τον αιρετικό ψευδοπατριάρχη. Δηλαδή, αν έγραφε αυτά που νομίζεις ότι έγραψε ο Άγιος Νικόδημος (που δεν τα έγραψε), είναι ανώτερος από τον Κάτσουρα σε τούτο το θέμα που ο Δημήτριος ακολουθεί την διδασκαλία του Θεολόγου Γρηγορίου;Ξέρεις, φίλε, τι θα πει Γρηγόριος Θεολόγος;;; Ξύπνα φίλος!!!
*Όχι δύναμη που γράφω, αλλά δυνάμει.
ΔιαγραφήΜας λέει ακόμα ο κ. Κάτσουρας :
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά σχίσματα προκαλοῦνται καί δημιουργοῦνται ἐν τῆ πράξει καί ὄχι ἐπειδή ἀντιμετωπίζονται ὡς τέτοια ὑπό τῶν Συνόδων
Και στην περίπτωση που δεν είναι ξεκάθαρο ποιος φταίει, ίσως φταίνε κι οι 2 πλευρές, ίσως άλλος λιγότερο κι άλλος περισσότερο, ίσως κι οι δύο το ίδιο, τί γίνεται κ. Κάτσουρα ;
Ποιος αποφασίζει ;
Η εμπάθεια της κάθε πλευράς, που θα θεωρεί στερούμενους Χάριτος τους απέναντι ;
Αυτά τα βασικά σας μάθανε κι εμείς τα αγνοούμε ;
Να σου θυμίσω ακομη ότι το δυνάμει αιρετικοί συνέβαινε κι όταν αναφύετο μια ΝΕΑ αίρεση (καμιά σχέση με Οικουμενισμο), πριν αυτή κριθεί από τις Εκκλησιες εν Ομονοία. Οι Ορθόδοξοι αποτειχίζονταν, καθαιρούσανε, αλλά τα Μυστήρια ακυρώνονταν μετά την απόφαση Οικουμενικής Συνόδου
Όχι φίλε, οι Ορθόδοξοι στα χρόνια του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου θεωρούσαν άκυρα τα μυστήρια των αιρετικών πριν από Σύνοδο(το ίδιο και ο Αγιος που τα γράφει στα κείμενά του). ΜΗΝ ΠΑΣ ΚΌΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΌΔΩΡΟ��
ΔιαγραφήAς παραθέσει κάποιος στον unknοwn τι ακριβώς λέει ο Αγιος Νικόδημος, ακόμα και για εκεινους που θα δεχτουνε το Βαπτισμα των αιρετικών (μειζων παραβαση) γιατι εγω δεν μπορω να αφιερωνω κι άλλο χρόνο για να ασχολούμαι με επιπόλαιους κι ανεύθυνους
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι πραγματικά που μιλάω έτσι, αλλά δεν αντιλαμβάνεστε για πόσο σοβαρά θέματα τολμάτε να ομιλείτε, λέγοντας ότι κατεβάσει η υπερηφάνεια σας. Κι ακόμα περιμένω να μου αποδείξετε την Εκκλησιαστική σας ύπαρξη ελέω Ιωακείμ…
Μεμονωμένος δεν σημαίνει ΕΝΑΣ, όπως έγραψα στο αντίστοιχο άρθρο
http://scripta---manent.blogspot.com/2018/12/blog-post_71.html
αλλά κάποιοι που ακόμα δεν έχουνε πλειοψηφικό ρεύμα στην Σύνοδο που ανήκουνε, και θα μπορούσε η Συνοδος να τους καταδικάσει
Δηλαδή οι Επίσκοποι των γοχ που διαφωνούν με τις αιρέσεις της συνόδου τους είναι περισσότεροι; Και γι'αυτό εσύ τους αναγνωρίζεις μυστήρια;Αφού γράφεις για τους γοχ ότι δεν είναι Εκκλησία, αλλά "Εκκλησία"! Αφού δεν είναι Εκκλησία, πως έχουν Μυστήρια; Θέλεις να μας χαζέψεις με αυτά τα αλλοπρόσαλλα;
ΔιαγραφήΚανένας επίσκοπος γΟΧ δεν διαφωνεί με τους υπόλοιπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή 9.20 δεν ομιλούμε τόσο εύκολα για χιλιάδες ψυχές ότι θα πάνε στην κόλαση....κι εσύ επίσης δεν φαίνεται να έχεις καταλάβει σε ποιο χώρο βρίσκεσαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατούσα "Εκκλησία" του Πατρώου τους αναφέρω μελλοντικώς, σύμφωνα με το Οικουμενιστικό σχέδιο που υπάρχει κι υλοποιείται σιγά-σιγά
Μήπως πρέπει να εξηγήσω τα εισαγωγικα και στους "ΓΟΧ" ;
Δηλαδή κάποιοι Επισκοποι ΓΟΧ (μειοψηφία) φαίνεται να είναι ξεγελασμένοι με ψεύδη και δεν ακολουθούνε τους άλλους π.χ. από φόβο. Δηλαδή δεν υπάρχει συναίνεση
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εσύ θαρραλέε ανώνυμε είσαι 100% βέβαιος ότι δεν ισχύει αυτό, τότε στείλε εκατοντάδες χιλιάδες ψυχές στην κόλαση, πολλές από τις οποίες είναι επίσης ξεγελασμένες με ψεύδη και δεν συναινούνε. Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουνε ανάμεσά τους και πολλοί που είναι αδιάφοροι, αλλιώς δεν θα ήτανε δυνατόν να υπήρχουνε αυτοί οι Επίσκοποι
Νομίζετε ότι παίζετε κάποιο παιχνίδι, όπως όταν είσασταν παιδάκια, αλλά το ασκείτε σε λάθος χώρο
Δεν κατάλαβα την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τι ξεγελάστηκαν οι επίσκοποι γΟΧ;
Δεν ακολουθούνε απο φόβο; ποιούς δεν ακολουθούν απο φόβο;
Σε τι δεν υπάρχει συναίνεση;
Συγκεκριμένα έχεις να πεις ποιοί επίσκοποι γΟΧ δεν συμφωνούν με τους άλλους;
Για ποιό πράγμα;
Ούτε εγώ κατάλαβα την απάντηση!Δεν καταλαβαίνω τι γράφει!ΕΙΝΑΙ ή δεν είναι Εκκλησία οι γοχ; Ε ουν ή δεν έχουν Μυστήρια οι γοχ; Γιατί έφυγε από τους γοχ ο Σταύρος αφου έχουν Μυστήρια(αν πιστεύει ότι έχουν,και αν δεν έχουν από πότε δεν έχουν από τότε που έφυγε αυτός).
ΔιαγραφήΤελικά δεν ξέρει τι θέλει και τι λέει!
Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, σέ συγχαίρω διά τήν ὑπομονήν σου καί διά τά τεκμηριωμένα ἐπιχειρήματά σου. Ἀπό τήν ἄλλην, ἔχω διαπιστώσει ὅτι οἱ δῆθεν ἀγωνιζόμενοι ἀνώνυμοι (καί μερικοί ἐπώνυμοι τοῦ «ἐκλεκτοῦ τῶν Τεμπῶν») δέν εἶναι ἐδῶ γιά νά παραθέσουν καλοπροαιρέτως τίς ἀπόψεις των, ἀλλά γιά νά διαστρέψουν τίς Ὀρθόδοξες θέσεις καί νά γράψουν ἄπειρα ψεύδη, τά ὁποῖα βγαίνουν ὅπως τά κεφάλια τῆς μυθικῆς Λερναίας Ὕδρας! Αὐτοί δέν ἐνδιαφέρονται διά τήν Ἀλήθειαν, ἀλλ' εἶναι ἐδῶ διά νά κάνουν προπαγάνδαν. Δέν ἀποκλείεται νά πληρώνωνται δι' αὐτήν τήν «ὑπηρεσίαν» των. Πρό καιροῦ, εἶδα στό διαδίκτυον μίαν διαφήμισιν μέ τήν ὁποίαν ἐζητεῖτο κάποιος διά νά γράφῃ σχόλια στό διαδίκτυον (δέν ἔλεγε γιά ποιό θέμα) ἀντί τῆς ἁδρᾶς ἀμοιβῆς τῶν 25 εὐρώ/ὥραν (ἴσως νά ἔλεγε δολάρια, δέν ἐνθυμοῦμαι, ἴσως νά ἦτο καί στά Ἀγγλικά). Αὐτοί, λοιπόν, εἶναι ἀερολόγοι τῆς δεκάρας. Αὐτό πού δυνητικῶς ἐπιτυγχάνουν εἶναι νά δημιουργοῦν σύγχυσιν, νά κουράζουν καί νά ἐμφανίζωνται τελικῶς ὡς νικηταί τῶν «διαλόγων», ἐφόσον στούς ἀδαεῖς μπορεῖ νά φαίνεται ὅτι τά δικά σου ἐπιχειρήματα εἶναι ἀνίσχυρα καί γι' αὐτό δέν πείθεις τούς πληρωμένους πρακτορίσκους. Ἄν δέ μετά ἀπό 1-2 σχόλια σταματήσῃς, ἀκολουθῶν τό Ἀποστολικόν «αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά πρώτην καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ», τότε οἱ ἐν λόγῳ ἀπατεῶνες σέ κατηγοροῦν καί ὅτι δῆθεν δέν κάμνεις «διάλογον»!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανένα παιχνίδι δεν παίζουμε φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι άσε τις αοριστίες.
Toυς ρώτησα κάτι πολύ απλό κ. Δημήτρη, δηλαδή πως τεκμηριώνεται η υπόσταση τους ως Ορθόδοξοι, αν ήτανε ενεργεια αιρετικός ο Πατριάρχης Ιωακείμ και κάνουνε τους Κινέζους. ΄Ή ο Πατριάρχης που έβγαλε αιρετική εγκύκλιο 1920
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι περιμένουνε να αποφανθώ εγώ λεπτομερώς για τόσο σοβαρά θέματα, κι ειδικα απέναντι σε "Ομολογητές" ανωνυμίδηδες
Ένα από τα κόλπα του Σιωνισμού είναι να κουράζει τον κόσμο με πάρα πολλές πληροφορίες, όπως π.χ. να τσακωνονται στα τηλεοπτικά παράθυρα ή κι αυτά που γίνονται εδώ μέσα, ώστε τελικα ο κόσμος να μην βγάζει άκρη ή και να φτάσει να μην ασχολείται
Αρκετοί όμως είναι απλά στον κόσμο τους.... κανένας Τρικαμηνικός (ο οποίος π. Ευθύμιος αναγνωριζει εγκυρότατα Μυστηρια στους Οικουμενιστες) να πουλαει πνευμα, κανενας ημιαποτειχισμενος ΓΟΧ, που μπορει να εχει κοινωνια με ΓΟΧ, αλλά να πουλάει κι αυτός πνεύμα
Προ εξαμήνου κοιμήθηκε μια ενάρετη γιαγιά ΓΟΧ, γυρω στα 80, ενάρετη, φύλαξε και παρθενία. Την γνώριζα αρκετά και πιστεύω ότι δεν γνώριζε τίποτα από όλα αυτά που συμβαίνουνε ή θα την είχανε φλομώσει στο ψέμα. Τα οποία είναι πολύ αποτελεσματικά απέναντι σε όσους συνήθισαν σε υπερβολικό σεβασμό κι υπακοή. Εγώ δεν της είπα κάτι, δεν υπήρξε κατάλληλη περίσταση και δεν κουβεντιάζεις εύκολα για αυτά τα θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδερφοί που ήτανε στη κηδεία της, πάθανε πλάκα με το πρόσωπό της που έλαμπε. Δεν χόρταιναν να την βλέπουνε
Καλή μετάνοια σε όλους μας
Εσύ να μετανοήσεις Σταύρο Τάκα και όχι εμείς!Είναι πολλές οι πλάνες σου. Και μάθε να γράφεις Ελληνικά.
ΔιαγραφήΟρθόδοξος αντισχισματικός
Kοντά στο Πάσχα του 2018 κοιμήθηκε, λίγο πριν αποτειχιστώ εγώ, κι όχι προ εξαμήνου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερνάει ο καιρός και δεν το καταλαβαίνουμε
Περνάει ο καιρός Σταύρο και μυαλό δεν βάζεις.Ποτε θα βάλεις μυαλόαΠότε για;Άσε τις πλάνες και πιάσε τους Πατέρες και διάβασέ τους. Να είσαι καλά που μας διασκεδάζεις!
ΔιαγραφήAπ΄ ότι καταλαβαίνουμε, αφού προς το παρόν δεν είστε για τίποτα καλύτερο, τουλάχιστον πετάξτε χαρταετό, μπας και γίνει κανά κλικ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πέταγμα του αετού συμβολίζει το πέταγμα της ανθρώπινης ψυχής προς τον Δημιουργό της. Δεν είναι τυχαίο που πετάμε τον χαρταετό την Καθαρά Δευτέρα. Η Καθαρά Δευτέρα είναι η πρώτη μέρα της νηστείας του Πάσχα και η μέρα που ξεκινάει η πνευματική και σωματική μας κάθαρση. Με αυτήν ερχόμαστε πιο κοντά στον Θεό και αυτή η επαφή συμβολίζεται με τον χαρταετό, που επίσης πλησιάζει προς τον Θεό, καθώς πετάει ψηλά στον ουρανό.
Αντε, αναμένω δογματική ανάλυση του χαρταετού ζηλωτάρες μου...Καλή Σαρακοστή
Αγαπητοί φίλοι παρακολουθώ συχνά τους διαλόγους κι έχω να πω ότι μου κάνει εντύπωση ένα πράγμα. Οι λεγόμενοι ΓΟΧ γράφουν επώνυμα [πχ Χατζηνικολάου, Τάκας, Μάνης, Ριτσούδης, Κάτσουρας] ενώ οι, ας τους πούμε, "αντιγοχ" [δεν ξέρω αν είναι πολλοί ή μάλλον ένας μιας και το ύφος είναι το ίδιο] γράφουν ανώνυμα. Και μόνο αυτό για μένα λέει πολλά. Νομίζω όμως ότι πρέπει να τον αγνοείτε επιδεικτικά γιατί αυτό θα τον δαιμονίσει περισσότερο και ίσως αναγκαστεί να αποκαλυφθεί και τότε να καταλάβουμε το ποιόν του [που μάλλον είν᾿ η αιτία για την ανωνυμία του].
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος Πανόπουλος, Χαλκίδα
Γιώργο Πανόπουλε,τι σχέση έχεις εσύ με την Ορθοδοξία.Και μην ξεχνάς να γράφεις το όνομα του Νίκου με δύο ν. Αυτό το ψευδόνυμο βρήκες να βάλεις βρε παγαπόντη; Δηλαδή ο Σημάτης και η παρέα του γράφουν ανώνυμα; Ή είναι και αυτοί Παλαιοημερολογίτες;Οι άνθρωποι γράφουν ανώνυμα γιατί έτσι βοηθούν καλύτερα τους συνανθρώπους τους.Κάνε διάλογο από κοντά για να μάθεις και το όνομα τους.Και γιατί θέλεις να γνωρίζεις τα ονόματά τους; Θα τους δώσεις κανένα μετάλλιο ή θέλεις να του τρέξεις στα δικαστήρια;Ξύπνα δάσκαλε γιατί θα χαθείς! 😎
Διαγραφή*Ψευδώνυμο αντί για ψευδόνυμο.
ΔιαγραφήΓιώργος Πανόπουλος, Χαλκίδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Η καραμέλα ΓΟΧ ''δεν απαντάω σε ανώνυμους'' γιατί το θυμούνται στο τέλος;
Οι ερωτήσεις δεν ήταν ανώνυμες.Εχουν όνομα πίστεως.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφή''Δογματική ανάλυση χαρταετού''
Μάσε καλούμπα άνθρωπε - μεθερμηνευόμενον ταπεινώσου.
Δεν μπορείς απο μόνος σου; γι αυτό έχεις πνευματικό για να σε τραβήξει προς τα κάτω.
Υψώθηκες πολύ, έγινες φαντασμένος, κι όσο πιο ψηλά είσαι, τόσο μεγαλύτερο θόρυβο θα κάνεις όταν πέσεις.
''Όποιος υψώνει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί και όποιος ταπεινώνει τον εαυτό του θα υψωθεί''
Ο Άγιος Κοσμάς λέει: «Πρέπει να στοχασθώμεν πως ο πανάγαθος Θεός μισεί τον υπερήφανον και αγαπά τον ταπεινόν. Και όχι μόνον ο Θεός, αλλά και ημείς, όταν ιδούμεν τινα ταπεινόν, τον βλέπομεν ως άγγελον, μας φαίνεται ν’ ανοίξωμεν την καρδίαν μας να τον βάλωμεν μέσα. Και όταν ιδούμεν τινα υπερήφανον, τον βλέπομεν ως τον διάβολον, γυρίζομεν το πρόσωπόν μας εις άλλο μέρος να μη τον βλέπωμεν».
Tα παθήματα ας γίνονται μαθήματα, πρώτα σε εμάς τους ίδιους
ΑπάντησηΔιαγραφή/Η Σταύρος Τ. είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή κάποιοι Επισκοποι ΓΟΧ (μειοψηφία) φαίνεται να είναι ξεγελασμένοι με ψεύδη και δεν ακολουθούνε τους άλλους π.χ. από φόβο. Δηλαδή δεν υπάρχει συναίνεση
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ
ὁ Ὅσιος Θεόδωρος Στουδίτης, ἀπαντᾶ σὲ ἐρωτήσεις τοῦ Ὁσίου Ναυκρατίου σχετικὲς μὲ τὴν μνημόνευσι:
Εἰς τὴν πρώτη λοιπὸν ἐρώτησι ὁ Ὅσιος ἀπαντώντας ἀπαγορεύει νὰ κοινωνοῦμε ἀπὸ ἱερέα ὁ ὁποῖος ἀπὸ ΦΟΒΟ μνημονεύει αἱρετικὸν Ἐπίσκοπον. Εἰς τὴν δεύτερη ὁ Ὅσιος ἀπαγορεύει νὰ λειτουργήση ὁ Ὀρθόδοξος ἱερεὺς εἰς τὸν ναόν, εἰς τὸν ὁποῖον λειτουργοῦν οἱ αἱρετικοὶ μοιχειανοὶ ἱερεῖς.
Διὰ νὰ λειτουργήση, πρέπει νὰ εἶναι Ὀρθόδοξος αὐτὸς ποὺ τὸν προσκαλεῖ, οἱ ψάλτες κ.λπ. Εἰς τὴν τρίτην ἀπαγορεύει ὁ Ὅσιος νὰ λειτουργήση ὁ Ὀρθόδοξος ἱερεὺς εἰς τὸν ναό, εἰς τὸν ὁποῖο μία ἢ δύο φορὲς τὸν χρόνο μνημονεύεται ὁ αἱρετικὸς μοιχειανὸς Ἐπίσκοπος. Εἰς τὴν τετάρτη τέλος, ἀπαγορεύει ὁ Ὅσιος νὰ λειτουργήση ὁ Ὀρθόδοξος ἱερεὺς εἰς τὸν ναὸ εἰς τὸν ὁποῖο μνημονεύεται ὁ αἱρετικὸς Ἐπίσκοπος, ἔστω κι ἂν δὲν εἶναι παρὼν αὐτὸς ποὺ τὸν μνημονεύει, ἔστω καὶ ἂν ὁ Ὀρθόδοξος χρησιμοποιήση ἰδικό του ἀντιμήνσιο.
«Περί τῶν ἑτέρων σου ἐρωτήσεων∙ ἡ πρώτη, περί πρεσβυτέρου τοῦ ὀρθοδοξοῦντος, ἀλλ' ὅμως μνημονεύοντος φόβῳ διωγμοῦ τόν αἱρετικόν ἐπίσκοπον, προαπεκρίθη σοι· πλήν καί αὖθις∙ εἰ μή συλλειτουργεῖ αἱρετικῷ, καί εἰ μή μεταδιδοῖ τοῖς τοιούτοις, δεκτέον τόν τοιοῦτον εἰς συνεστίασιν, καί ψαλμωδίαν, καί εὐλογίαν βρωμάτων, καί τοῦτο κατ' οἰκονομίαν, οὐ μέν τοι εἰς θείαν μετάληψιν. δεῖ δέ ἐπερωτᾷν τῆς αἱρέσεως κρατούσης πάντως· ὁμολογίαν δέ δεχομένοις ἀρκεῖσθαι, οὐκ οἶδα εἰ μή προδήλως ψευδολόγος αὕτη∙ τό γάρ φαίην σε διδάσκεσθαι ἡμᾶς παρά τῶν Πατέρων, μή ἐπερωτᾷν περί καιροῦ οὗ μή ἔστιν αἵρεσις μαινομένη καί περί τῶν μή προδήλως κατεγνωσμένων. τοιοῦτον δέ πρεσβύτερον, σπάνιον εὑρεῖν νῦν μή μιγνύμενον καί συγκοινωνοῦντα αἱρετικοῖς.
Ἡ δευτέρα, περί φιλοχρίστου προσκαλουμένου εἰς τό εὐκτήριον αὐτοῦ ποιῆσαι παννυχίδα καί εἰ δεῖ ἐν αὐτῷ λειτουργῆσαι, καί μεθ' ὧν χρή. ὑπακουστέον καί ἰτέον, καί συμψαλτέον δηλονότι εἰ ὀρθόδοξος ὁ προσκαλούμενος καί οἱ ψαλτῳδοί, φυλαττόμενοι ἀμφότεροι τῆς τῶν αἱρετικῶν κοινωνίας. καί μήν καί λειτουργητέον ἐν τῷ εὐκτηρίῳ, εἴ γε ὁμολογοίη ὁ κατέχων, μηκέτι ὑπό αἱρετικοῦ αὐτό λειτουργεῖσθαι∙ προείρηται γάρ ἀναγκαῖον εἶναι τό ἐπερωτᾷν ἐν πᾶσι διά τῆν λυττῶσαν αἵρεσιν.
Ἡ τρίτη, εἰ λάβοι τις παρά τινος Ἐκκλησίαν ὀρθόδοξος, ἔστι δέ συνήθεια τοῦ κατ' ἐνιαυτόν ἅπαξ ἤ δίς συνηθροῖσθαι ἐν αὐτῇ λαόν, καί ἐν τῇ λειτουργίᾳ ἀναφέρεσθαι τόν αἱρετικόν. τοῦ μέν ψάλλειν ἐκεῖσε κατά ἀνάγκην συγχωρητέον· λειτουργεῖν δέ, οὔ. Εἰ δέ δυνατόν διακοπῆναι τήν συνήθειαν, καί λειτουργητέον.
Ἡ τετάρτη, εἰ Ἐκκλησία ἐστίν ἐφ' ᾗ ὁ λειτουργῶν ἀναφέρει τόν αἱρετικόν ἔχει δέ ὁ ὀρθόδοξος θυσιαστήριον καθηγιασμένον ἐν σινδόνι, ἤ ἐν σανίσι· προσήκει αὐτό τεθῆναι ἐν τῇ αὐτῇ Ἐκκλησίᾳ, μή παρόντος τοῦ ἀναφέροντος, καί ἐν αὐτῷ συλλειτουργῆσαι τόν ὀρθόδοξον. οὐ προσήκει, ἀλλ’ ἤ μᾶλλον κατά ἀνάγκην ἐν κοινῷ οἴκῳ, ἐκλελεγμένῳ τινί καθαρωτέρῳ τόπῳ».