Εγκύκλιος 1950 -- ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘ ΗΜΑΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ. Ο. Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ

π. Νικόλαος Δημαράς
Εγκύκλιος 1950
Αρ. Εγκυκλίου :13
Εν Αθήναις τή 26 Μαΐου 1950
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘ ΗΜΑΣ ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΩΝ Γ. Ο. Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ
Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,
Χάρις υμίν καί Ειρήνη παρά Θεού παρ ημών δ ευχή καί Ευλογία.
Η Ιερά Σύνοδος τής καθ ημάς Αγιωτάτης Εκκλησίας λαβούσα υπ όψιν πληροφορίας καθ άς τινές τών ευλαβεστάτων Ιερέων ημών αμελούσι καί τήν εκπλήρωσιν τών καθηκόντων αυτών βάσει τών Ιερών Κανόνων καί τής υφ ημών δοθείσης ομολογίας κατά τό Σωτήριον έτος 1935, προαγόμεθα όπως υπομνήσωμεν πάσιν αυτοίς τά ακόλουθα.
--------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 3:23 μ.μ. «Το μεγάλο ανέκδοτο του λαοπλάνου Χ. Καβουρίδη είναι το αντι-Πατερικό "δυνάμει σχισματικοί"»

Ἐσύ ξύπνα! Τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ» τό βρίσκεις στούς Ἁγίους Κολλυβᾶδες καί στό ἱερόν Πηδάλιον (βλ. ὑποσημειώσεις εἰς τόν Γ' Ἀποστολοικόν Κανόνα).
Κατά τό Σωτήριον έτος 1935 εκηρύξαμεν τήν Εκκλησίαν τών Καινοτόμων Νεοημερολογιτών Σχισματικήν· επαναλαμβάνομεν καί αύθις τήν τοιαύτην διακήρυξιν καί κατά συνέπειαν εντελλόμεθα τήν εφαρμογήν τού Α Κανόνος τού Μεγάλου Βασιλείου δεδομένου ότι τά υπό τών Νεοημερολογιτών τελούμενα Μυστήρια, ως σχισματικών όντων τούτων, στερούνται τής Αγιαστικής χάριτος.
Ωσαύτως ουδένα Νεοημερολογίτην δέον νά δέχεσθε εις τούς Κόλπους τής καθ ημάς Αγιωτάτης Εκκλησίας καί κατά συνέπειαν νά εξυπηρετείτε τούτον, άνευ προηγουμένης ομολογίας δι ής νά καταδικάζη ούτος τήν καινοτομίαν τών Νεοημερολογιτών καί νά κηρύσση τήν Εκκλησίαν τούτων σχισματικήν. Προκειμένου δέ περί βαπτισθέντων υπό τών καινοτόμων νά Μυρώνωνται διά Αγίου Μύρου ορθοδόξου προελεύσεως, τό οποίον ευρίσκεται εν αφθονία παρ ημίν. Επί ταύτη δέ τή ευκαιρία απευθύνομεν πρός πάντας τούς Γνησίους Ορθοδόξους Χριστιανούς, υστάτην έκκλησιν καλούντες αυτούς Πατρικώς, όπως προσέλθωσιν εις Ένωσιν μεθ ημών, ήν επιβάλλει τό συμφέρον τού Ιερού υπέρ τής Πατρώας ευσεβείας ημών αγώνος καί αποτελεί τόν διακαή πόθον πάντων ημών.
Προσκαλούντες δέ υμάς, αίρωμεν τά εξ υπαιτιότητος ημών δημιουργηθέντα σκάνδαλα καί πρός τούτο ανακαλούμεν καί αποκηρύσσωμεν πάν ό,τι από τού έτους 1937 έως σήμερον εγράφη καί ελέχθη υφ ημών, διά κηρυγμάτων, διασαφήσεων δημοσιευμάτων καί εγκυκλίων, απάδον καί αντιστρατευόμενον πρός τάς Αρχάς τής Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας τού Χριστού καί τού υφ ημών διεξαγομένου Ιερού Αγώνος υπέρ τής Ορθοδοξίας ούτινος τό κήρυγμα περιλαμβάνεται εν τή εκδοθείση εγκυκλίω υπό τής Ιεράς Συνόδου κατά τό έτος 1935 άνευ ουδεμιάς προσθήκης καί αφαιρέσεως καί αυτόν ακόμη τόν επιστημονικόν όρον «Δυνάμει καί ενεργεία».
Ταύτα πάντα δηλούμεν δι υστάτην φοράν, χάριν τών σκανδαλισθέντων Χριστιανών ών επιθυμούμεν τήν ψυχικήν σωτηρίαν καί επ ευκαιρία διακηρύσσομεν ότι πάντες ημείς δέον νά φυλάσσωμεν τήν υφ ημών δοθείσαν ομολογίαν εν έτει 1935 ακεραίαν μέχρι τέλους τής ζωής ημών επικαλούμενοι τό έλεος τού Θεού διά πάσαν παρέκκλισιν.
Στώμεν όθεν καλώς.
Μετ Ευχών Διαπύρων
Η Ιερά Σύνοδος
Ο Πρόεδρος Τά Μέλη
Ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Ο Κυκλάδων Γερμανός
Ο Χριστιανουπόλεως Χριστόφορος
Ο Διαυλείας Πολύκαρπος

Καταδίκη τού Οικουμενισμού 1998
ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ
τής αιρέσεως τού Οικουμενισμού
Αθήναι, 29-9-1998
Τοίς λέγουσιν ότι η Μία αγία καθολική καί αποστολική Εκκλησία, υπάρχουσα ως Εκκλησία πρωτοτόκων εν ουρανοίς, καί καταστάσα σώμα Χριστού κατά τήν επιδημίαν τού Αγίου Πνεύματος κατά τήν Αγίαν Πεντηκοστήν, εξέλιπεν εκ τού κόσμου, ως κατατμηθείσα εις πολλούς κλάδους, έκαστος τών οποίων κατέχει μέρος τής αποκαλυφθείσης αληθείας καί χάριν μυστηρίων, καθ΄ά οι καινοφανείς οικουμενισταί διδάσκουσι, δι ο καί πρέπει αύτη νά επανιδρυθή εκ νέου εξ ημών τών ανθρώπων, διά τής συνενώσεως πάντων τών κλάδων εις ενιαίον δένδρον, ήτοι διά τής αφομοιώσεως εις έν όλον πασών τών αιρέσεων καί σχισμάτων μετά τής αληθούς Ορθοδόξου Εκκλησίας, εν συνεχεία δέ καί πασών αυτών μετά τών άλλων θρησκειών, πρός απαρτισμόν μιάς πανθρησκείας, η οποία ούτω θ αποτελεί τήν «εκκλησίαν» τού Αντιχρίστου.
Ανάθεμα
Ιωακείμ τώ Γ, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, Μελετίω Μεταξάκη, καί Χρυσοστόμω Παπαδοπούλω, τοίς πρωτεργάταις τών κακοδοξιών τού Οικουμενισμού,
Ανάθεμα
Τοίς φρυαξαμένοις συνεδρίοις κατά τής Ορθοδόξου πίστεως εν Κωνσταντινουπόλει εν έτει 1923 καί εν Αγίω Όρει, εν έτει 1930
Ανάθεμα
Τοίς λέγουσι ότι ο Χριστός είχε δύο αγιότητας, θείαν τε καί ανθρωπίνην, καί ότι προέκοπτε η ανθρωπίνη αγιότης Αυτού,
Ανάθεμα
Τοίς αγωνισαμένοις υπέρ τής Ορθοδόξου Πίστεως Ιερεμία τώ Τρανώ, Σιλβέστρω Αλεξανδρείας, Σωφρονίω Ιεροσολύμων καί πάσι τοίς λοιποίς τοίς μετασχούσι ταίς Πανορθοδόξοις Συνόδοις εν έτεσιν 1583, 1587 καί 1593, αι οποίαι κατεδίκασαν τήν ημερολογιακήν καινοτομίαν καί απέκοψαν από τό σώμα τής Εκκλησίας, τούς δεχθέντας καί δεχθησομένους ταύτην,
Αιωνία η μνήμη
Ανθίμω τώ Οικουμενικώ Πατριάρχη καί τοίς μετασχούσι τής εν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου τού έτους 1848
Αιωνία η μνήμη
Πάσι τοίς αγωνισαμένοις, έργοις καί λόγοις, υπέρ τής Ορθοδόξου πίστεως καί κατά τών καινοτομιών τού νέου Καλενδαρίου καί τής αιρέσεως τού Οικουμενισμού,
Αιωνία η μνήμη
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
Ο Αθηνών ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Ο Θεσσαλονίκης ΜΑΞΙΜΟΣ
Ο ΑχαΐαςΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ
Ο Οινόης ΜΑΤΘΑΙΟΣ
Ο Χίου ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Ο Αχαρνών ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Ο Ευρίπου ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ
Ο Αμερικής ΠΑΥΛΟΣ

·       Stan Silver Αν δεν κάνω λάθος, οι χειροτονίες των Γ.Ο.Χ. είναι από την εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς, η οποία είχε πλήρη κοινωνία με την σχισματική εκκλησία των οικουμενιστών νεοημερολογιτών. Υπάρχει κάποια εξήγηση παρακαλώ;
§  Νικόλαος Δημαράς Τα έχω εξηγήσει στο παρελθόν με σοβαρά στοιχεία μέσα από βιβλία και περιοδικά των Ρώσσων της Διασποράς και σημαντικές αποφάσεις των ελληνικών δικαστηρίων. Πρέπει να Σε παραπέμψω σε σχετικές μελέτες και δημοσιεύσεις, αλλά τώρα ετοιμάζομαι για την Θεία Λειτουργία των Τριών Ιεραρχών. Αύριο ίσως, αν γυρίσω έγκαιρα από την διακονία μου... Ειρήνευε αδελφέ μου. Ο Κύριος μαζί Σου.

·       Νικόλαος Δημαράς Ἔχω ἀναρτήσει τὶς σχετικὲς διευκρινίσεις καὶ συμπληρώσεις καὶ στὴν τελευταία σχετικὴ ἀνάρτηση, (Βασικὲς θέσεις καὶ θεολογικὲς ἀρχές), ποὺ ἔχει γίνει ἀποδεκτὴ ἀπὸ πλῆθος σκεπτομένων καὶ προβληματιζομένων ἀδελφῶν καὶ ἀπὸ πολλοὺς καλοὺς θεολόγους καὶ πανεπιστημιακοὺς μάλιστα καθηγητές. Στὴν συνέχεια, λοιπόν, τοῦ κειμένου πού δὲν δημοσίευσες, γράφω, ὅτι τὰ πράγματα εἶναι διαφορετικὰ μετὰ τὸ Σαμπεζύ, τὴν ἕνωση τῶν Ὀρθοδόξων τῆς Ἀντιοχείας μὲ τοὺς Μονοφυσίτες, τὰ οὐνιτικὰ συλλείτουργα καὶ τὴν ἕνωση τοῦ Μπάλαμπαντ, ἀλλὰ καὶ τὴν ἄρση τῶν ἀναθεμάτων-ἄρση ἀκοινωνησίας τό 1965.

Τὴν δὲ ἐπιστολὴ "Στεφάνῳ ἀναγνώστῃ καὶ τοῖς σὺν αὐτῶ", τὴν ἑρμηνεύω μέσα στὰ πλαίσια αὐτά, ἀναφορικὰ μὲ τὴν διαδοχή μας ἀπὸ τοὺς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς, ἀπὸ τοὺς ὁποίους πήραμε τὴν διαδοχὴ καὶ εἶχαν μέχρι τότε κοινωνία μὲ τὶς ἄλλες Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, ἀλλά τηρῶντας πάντα κριτική στάση καί μή λειτουργῶντας ποτέ μέ τό Νέο Ἡμερολόγιο.

Δηλ. τί λέγω, ὅτι κανεὶς ἀπὸ τοὺς ἁγίους Πατέρες δὲν ἐξέτασε τὰ πράγματα ἔτσι, γιατί θὰ χανόταν ἡ χάρις, ἐπειδὴ κοινώνησαν καὶ οἱ Δυτικοὶ μὲ τοὺς Ἀνατολικοὺς τὸν καιρὸ τῆς Εἰκονομαχίας καὶ διὰ τῆς ἀλληλλούχου συλλειτουργήσεως θὰ χανόταν ἡ χάρις ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ἂν ὑπῆρχε δηλ. αὐτόματη ἀπώλεια χάριτος. Καὶ πουθενὰ δὲν θὰ βρισκόταν. Ἀλλὰ οὔτε ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, οὔτε ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, καὶ προφανῶς οὔτε ὁ Μέγας Ὁμολογητὴς, ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἐξέτασαν ἔτσι τὰ πράγματα, καὶ δι' αὐτῶν κατὰ πάντας.

Ἡ θέση τῆς Ἐκκλησίας, μὲ βάση τὴν ἐκτεταμένη ἔρευνα καὶ τὸ μνημειῶδες κείμενο τῆς ἑνώσεως εἶναι, ὅτι δὲν ἀναγνωρίζουμε ἱερωσύνη στοὺς αἱρετικούς.

Σὲ τουλάχιστον δέκα συνεχόμενα ἑπόμενα τεύχη, ἀπὸ τὸ 2004 ἤδη καὶ μετά, ἐξήγησα, ὅτι συντάσσομαι μὲ τὴν θέση τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου (στήν ἑρμηνεία του στὸν 68ο Ἀποστολικὸ Κανόνα), ὅτι οἱ Εἰκονομάχοι -(καὶ ὅλοι οἱ αἱρετικοὶ γενικὰ)- καὶ πρὸ Συνοδικῆς Διαγνώμης ἦσαν ἐκτὸς Ἐκκλησίας, καὶ κανονικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ χειροτονηθοῦν, ὅπως ἔχω δημοσιεύσει ἐπανειλημμένως σὲ ὅλες τὶς δημοσιεύσεις καὶ ἀναρτήσεις ποὺ ἔχω κάνει.

Αὐτὸ συμβαίνει, ὅταν ἔχουμε θεσμική, πασίδηλη, συνοδικὴ διακήρυξη αἱρέσεως καὶ ἕνωση μὲ τοὺς αἱρετικοὺς (ὅπου ἔχουμε κατὰ τοὺς α΄ καὶ β΄ Κανόνες τῆς Γ΄ Οἰκουμενικῆς ἔκπτωση ἀπὸ τὴν Ἱερωσύνη).

Γιὰ μεμονωμένους αἱρετικούς, ποὺ πρὸς καιρὸν κηρύσσουν αἵρεση, ἔχω γράψει πάλι ἐπανειλημμένως, ὅτι χρειάζεται Σύνοδος γιὰ νὰ καθαιρεθεῖ ὁ κηρύσσων αἱρετικά.

Στὴν περίπτωση τῆς θεσμικῆς, πασίδηλης, συνοδικῆς ἀλλοιώσεως τῆς Πίστεως καὶ τῆς Παραδόσεως, ἡ Σύνοδος θὰ ἔχει διαπιστωτικὸ χαρακτῆρα, ὅπως τονίζουν οἱ μέγιστοι τῶν ἁγίων Διονύσιος Ἀρεοπαγίτης, Μάξιμος ὁ Ὁμολογητὴς καὶ πλῆθος ἄλλων ἁγίων, ἀλλὰ καὶ τὸ μνημειῶδες κοινὸ κείμενο τῆς Θεαρέστου Ἑνώσεως μετὰ τῶν λίαν ἀγαπητῶν μας ἀδελφῶν της Ἱερᾶς Μονῆς Κυπριανοῦ.

Ἡ Σύνοδος ὁριοθετεῖ τὴν Πίστιν καὶ ἡ Ἐκκλησία αὐτοπροστατεύεται μὲ τὴν ἀπόφαση ποὺ λαμβάνει, ὅταν καὶ ἂν συγκληθεῖ.

Γιατί, ἂν ὑπάρχει μολυσμὸς ἀπὸ τὴν αἵρεση, ὅπως διδάσκουν ὅλοι οἱ ἅγιοι Πατέρες, τότε, τί χάρη παίρνουν οἱ κοινωνοῦντες ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ δὴ ἐν συνειδήσει, μετὰ ἀπὸ μίαν ἐκατονταετίαν παρρησιασμένης Οἰκουμενιστικῆς αἱρέσεως καὶ ἑνωτικῶν πράξεων μετὰ τῶν Λατίνων καὶ τῶν Μονοφυστιτῶν; (π. Νικόλαος Δημαρᾶς).

·       Νικόλαος Δημαράς Προσδιόρισα τὴν βασικὴ διαφορὰ ἀνάμεσα στὸν μεμονωμένο αἱρετικὸ καὶ στὴν θεσμική, συνοδικὴ διαχρονικὴ καὶ πασίδηλη ἀλλοίωση τῆς πίστεως ἀλλά καὶ τὴν Ἐκκλησιοποίηση τῆς αἱρέσεως, ἀφοῦ αὐτὸ ἔγινε ἀπὸ ὁλόκληρες τοπικὲς Ἐκκλησίες καὶ γιὰ αὐτὸ, παραλείποντας νὰ ἀναφέρεις τὴν ἐπὶ τρεῖς σελίδες συνέχεια τοῦ συγκεκριμένου τεύχους τῶν “Ἁγίων Κολλυβάδων”, πού ἐπικαλεῖσαι, Σοῦ φαίνονται, ὅτι ἀντιδογμάτιζα στὰ προηγούμενα....

Αὐτὴ ἡ ἀνωτέρω λίαν ἀναγκαία καί ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ συμπλήρωση, πού παρέλειψες νὰ ἀναφέρεις, εἶναι ἀποφασιστική καὶ λίαν καθοριστική.

Καὶ οἱ ἀναγκαῖες διευκρινίσεις-συμπληρώσεις ἐπιβάλλονταν ἀπὸ τὶς κατακλυσμιαῖες ἐξελίξεις μὲ τὴν ἐπελθοῦσα χιονοστιβάδα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ συνέτριψε τὰ πάντα.

Ὁ αἱρετικὸς δὲν ἐνεργεῖ καὶ οὔτε μπορεῖ νὰ ἐνεργεῖ ἐν ὀνόματι τῆς Ἐκκλησίας. Βρίσκεται σὲ διάσταση καὶ μὲ τὴν στρατευομένην καὶ τὴν θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν.

Πρᾶγμα, ποὺ δὲν ἰσχύει στὴν περίπτωση τῆς προσωπικῆς ἁμαρτίας.

Γιαυτὸ καὶ τονίζω ὅτι, ὅπως καὶ μὲ τοὺς Λατίνους, τὸ ἴδιο συνέβη καὶ μὲ τὴν αἵρεση τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ-Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὶς ἑνώσεις μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Λατίνους καὶ Μονοφυσίτες.

Ἡ συσσώρευση ὅλων τῶν αἱρετικῶν πράξεων δηλώσεων, οὐνιτικῶν συλλείτουργων, συμπροσευχῶν μὲ ἀλλοθρήσκους, ἄρση ἀναθεμάτων-ἀκοινωνησίας καὶ ἡ συνεχόμενη πορεία πρὸς τὴν καταστροφὴ, νεκροποιοῦν τοὺς Οἰκουμενιστὲς-Λατινόφρονες.

Πότε μπορεῖ κανεὶς νὰ πεῖ, πώς χάθηκε ἡ χάρις στοὺς Λατίνους καὶ μετὰ ἀπὸ ποιὰ Σύνοδο;

Τοῦ 867, τοῦ 878-79, τοῦ 1009, τοῦ 1014, τοῦ 1053;

Ἔγιναν ἐννέα τουλάχιστον Σύνοδοι, (στήν ἱστορική ἀνάλυση καί ἔρευνα πού κάναμε, βρήκαμε 19!!!), γιὰ νὰ καταδικάσουν τὸν Παπισμό.

Ἡ συνείδηση τοῦ λαοῦ τοὺς κατεδίκασε, αὐτὸς ὁ ὀρθόδοξος λαὸς, ὁ ὑπερασπιστής τῆς πίστεως, εἶναι ποὺ τοὺς θεώρησε ἀποβλήτους τῆς Ἐκκλησίας.

Αὐτὸς ὁ λαὸς θεωρεῖ καὶ σήμερα καὶ τοὺς Λατινόφρονες καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἐκτὸς Ἐκκλησίας, κατὰ τὴν Σύνοδο τῶν Ὀρθοδόξων Πατριαρχῶν τοῦ 1848.

Οἱ ἑνώσεις μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Λατίνους καὶ τοὺς Μονοφυσίτες ὁδηγοῦν ἀναμφισβήτητα σὲ ἔκπτωση ἀπὸ τὴν ἱερωσύνη κατὰ τοὺς α΄ καὶ β΄ Ἱερούς Κανόνες τῆς Γ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου.
(π. Νικόλαος Δημαρᾶς)
  • π. Νικόλαος Δημαράς -Οὐδεὶς ἀμφιβάλλει, ὅτι ἡ ὁλοένα καὶ αὐξανόμενη ἀποστασία, (ἡ ὁποία μάλιστα ἐπικυρώθηκε πρόσφατα καὶ συνοδικῶς στὸ Κολυμπάρι), ἀπομακρύνει ὅλο καὶ περισσότερο τούς Οἰκουμενιστὲς ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία.

    Εἶναι σωστὸς ὁ παραλληλισμὸς τῆς ἀποστασίας τῶν ἐπισήμων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν μὲ τὴν ἀποστασία τῆς πάλαι ποτὲ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης, ἀλλὰ εἴδατε πόσες Σύνοδοι ἔγιναν καὶ καταδίκασαν μία-μία καὶ ὅλες μαζὶ τὶς αἱρέσεις τῶν Παπικῶν. Ὅμως, τυπικῶς, οἱ Παπικοὶ ἀποκόπηκαν ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τὸ 1054 μὲ τὸ Ἀνάθεμα, ποὺ ἔκαναν ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων κληρικῶν. Αὐτὸ τὸ Ἀνάθεμα, (ποὺ γύρισε ἐναντίον τους), τοὺς ἐξοστράκισε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ἀσχέτως ἂν καμμία Οἰκουμενικὴ Σύνοδος δὲν τὸ ἐκφώνησε ἐναντίον τους ὀνομαστικά.

    Διότι ὁ ἐξωεκκλησιασμὸς γίνεται μὲ δύο τρόπους:

    α. Εἴτε μὲ ἀποκήρυξη/ἀπόσχιση (ὅπως στὴν περίπτωση τῶν Παπικῶν),

    β. εἴτε μὲ καταδίκη / ἀφορισμό, ὅπως στὴν περίπτωση τῶν παλαιότερων αἱρετικῶν (Ἀρειανοφρόνων, Νεστοριανῶν, Μονοφυσιτῶν, Μονοθελητῶν, Εἰκονομάχων).

    Ἐπιβάλλεται, λοιπόν, νὰ γίνει μία Μεγάλη Σύνοδος τῶν πραγματικῶν Ὀρθοδόξων, γιὰ νὰ ἀναθεματίσει τοὺς Οἰκουμενιστὲς καταληψίες τῶν ἐπισκοπικῶν θρόνων. Μετὰ δὲν θὰ ὑπάρχει καμμία διαφωνία μεταξύ μας. (Νικόλαος Μάνης)

    -Δηλ. Μέχρι τὸ 1054 οἱ Παπικοὶ ἦσαν οὐσιαστικὰ ἀποκομμένοι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ὅπως καὶ Σὺ ὁμολογεῖς. Ἀπέμενε καὶ ἡ τυπικὴ ἀποκοπή τους, πού ἦταν ἡ σύνταξη τῆς ληξιαρχικῆς πράξεως θανάτου.

    Αὐτὸ τονίζουμε καὶ 'μεῖς, ὅτι οὐσιαστικὰ οἱ αἱρετικοὶ εἶναι νεκροί. Δὲν μποροῦν νὰ ἐνεργοῦν ἐν ὀνόματι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας, γιατί βλασφημοῦν τὸ Πανάγιον Πνεῦμα. Αὐτὸ μᾶς διδάσκουν οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες οἱ ἐπὶ Βέκκου τοῦ Λατινόφρονος Μαρτυρήσαντες. Αὐτὸ μας διδάσκει ὁ Μέγιστος τῶν Θεολόγων Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, ἀναφορικὰ μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, πρὸ τῆς τελείας κατακρίσεώς τους ἀπὸ τὴν Ζ΄ Οἰκουμενικὴν Σύνοδον:

    Ἡ ὑποσημείωση στὸν γ΄ Ἀποστολικό, πού ἀπαιτεῖ τὸ δεύτερο πρόσωπο, γιὰ νὰ ἐνεργοποιήσει τὴν ποινὴ τοῦ κανόνα, νὰ ἐπέλθει δηλ. ἡ ἔννομη συνέπεια τοῦ Ἱεροῦ Κανόνος, ἀναφέρεται σὲ μεμονωμένους ἐπισκόπους, πού κατ' ἐξοχὴν διαπράττουν Κανονικὲς Παραβάσεις καὶ ὄχι σὲ θέματα πίστεως!

    Ἀκόμη καὶ στὴν περίπτωση, πού κάποιος μεμονωμένος ἐπίσκοπος δέχεται τὸ βάπτισμα τῶν αἱρετικῶν, πρέπει νὰ καταδικασθεῖ ἀπὸ σύνοδο. Εἶναι καὶ αὐτὴ κανονικὴ παράβαση, ἔστω καὶ ἂν ἀφορᾶ θέμα πίστεως. Ἀλλὰ καὶ ἂν εἶναι παράβαση περὶ τὴν πίστη, ἐπειδὴ πρόκειται γιὰ μεμονωμένο ἐπίσκοπο, ἀπαιτεῖται δίκη καὶ καταδίκη ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, γιά νά προστατευθεῖ τό σῶμα τῶν πιστῶν, γνωστοποιῶντας τήν κηρυσσόμενη αἵρεση.

    Δὲν εἶναι, ὅμως, ἔτσι τὰ πράγματα, ὅταν ἔχουμε θεσμικὴ ἐκτροπή, ἀνατροπὴ τῆς παραδόσεως τῆς ἀδιαίρετης ἐκκλησίας μὲ συνοδικὲς ἀποφάσεις ἢ ἕνωση μὲ αἱρετικούς, μετὰ ἀπὸ συνοδικὲς ἀποφάσεις! Δηλ. Ἐκκλησιποίηση τῆς αἱρέσεως.

    αἱρέσεως. αἱρέσεως.

    Στὸν 68ο Ἀποστολικὸ Ἱερό Κανόνα ξεκαθαρίζει αὐτὴ τὴν θέση του ὁ Ἅγιος Νικόδημος καὶ συμφωνεῖ ἡ σύμπασα ἡ Ἐκκλησία:

    Καὶ πρὸ συνοδικῆς διαγνώμης, οἱ αἱρετικοὶ δηλ. πού δὲν ἔχουν καταδικασθεῖ, βρίσκονται ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Καὶ κανονικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ χειροτονηθοῦν ἐξ ἀρχῆς, ὅταν προσέρχονται στὴν Ἐκκλησία.

    Γιατί δὲν τὸ ἔκανε αὐτὸ ἡ Ἐκκλησία κατὰ τὴν Ζ΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον;

    Ἀπαντᾶ ὁ κοινὸς διδάσκαλος, Μέγας Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης:

    Διὰ τὸ πλῆθος τῶν ἐπιπολλαζόντων Εἰκονομάχων. Τοὺς δέχθηκε ἡ Ζ΄ Οἰκουμενικὴ μὲ ὁμολογία καὶ ἀποκήρυξη τῆς αἱρέσεως καὶ σύνταξη μὲ τὴν Ὀρθοδοξία.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

29 σχόλια:

  1. https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2015/10/11-12-1950.html

    Ο πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης σε άρθρο του στην εφημερίδα βραδινή της 11-12-1950 ξεκαθαρίζει το πιστεύω του και τους δόλιους λόγους δια τους οποίους επέστρεψε στο παλαιο ημερολόγιο !

    Πόσες φορές έχουν γράψει σε σχόλια οι ΓΟΧ ότι ο Φλωρίνης δεν πίστευε αυτά που υπέγραφε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι μεγάλη η πλάνη του Νίκου Μαννη.Αυτά που γράφει είναι οικουμενιστικά και αντι-Πατερικά.
    Η άγνοια τον έκανε Οικουμενιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και οι ΓΟΧ τον έκαναν εκπρόσωπο τύπου και διδάσκαλο της εκκλησίας τους
    1 και 1 ίσον πόσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ 13 Φεβρουαρίου 2020 - 8:09 π.μ.: «Πόσες φορές έχουν γράψει σε σχόλια οι ΓΟΧ ότι ο Φλωρίνης δεν πίστευε αυτά που υπέγραφε;»

    Σχόλιον: Ὁ τρόπος πού τό γράφεις αὐτό εἶναι ἄκρως συκοφαντικός διά τόν Ἅγιον, διότι τόν ἐμφανίζεις ὡς ἀπατεῶνα! Τό 1950 ὁ Χρυσόστομος ΕΞΗΠΑΤΗΘΗ ἀπό τούς Ματθαιΐζοντας, ὅτι ἡ Ματθαιϊκή Παρασυναγωγή δῆθεν θά προσήρχετο πρός ἕνωσιν ἐάν ἐκεῖνος πρῶτος ὑπέγραφεν «ἀκυρότητα μυστηρίων» τῶν Ν/Ητῶν. Κατ' οἰκονομίαν, λοιπόν, χάριν τῆς ἑνότητος καί τῆς αὐξήσεως τῆς Ἐκκλησίας, κάτι πού ἦτο ἀπόλυτος ἀνάγκη ἐν καιρῷ διωγμῶν, ὁ Ἅγιος ὑπέγραψε τήν γνωστήν Ἐγκύκλιον, χωρίς βεβαίως νά «ματθαιΐση». Ἀντί νά ἐντρέπωνται οἱ Ματθαιϊκοί δι' αὐτήν τήν ἐξαπάτησιν τοῦ Ἁγίου, τήν στρέφουν καί ἐναντίον του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μόνο αυτό που έγραψες οτι ο Φλωρίνης συμφώνησε να υπογράψει κάτι που δεν το πίστευε έστω για λόγους ενώσεως τον καθιστά ένοχο.
    Στην Εκκλησία δεν υπάρχει το υπογράφω αυτά που δεν πιστεύω κύριε.
    Ζήστε την ιστορία σας αλλα είδαμε που σας έβγαλε αυτή η πρακτική.
    Και στις κοινότητες τα ίδια ξανακαναν η σύνοδος ΓΟΧ.
    Εσεις μας διαφωτισατε για τα ψεματα τους και την διγλωσσία τους.
    Σας ευχαριστούμε.
    Αλλά κρατάει χρόνια αυτή η κολωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την εγκύκλιο του 1935 ποιος την διακήρυξε;
    Ο Ματθαίος η ο Φλωρίνης;

    Δεν εμφανιζουμε τον φλωρινης ως απατεώνα
    Ολιγοπιστο ναι σίγουρα.

    Δεν φταίνε οι ματθαιικοι γι αυτό αν ο Φλωρίνης κάθε τόσο δήλωνε το αντίθετο απο την προηγούμενη φορά.

    Αν εχει δικιο ο Φλωρίνης γιατί δεν λεει κανείς σας οτι εκανε λάθος το 1935;

    Πως το λέγαμε κάποτε;
    Κορώνα κερδίζω
    Γράμματα χάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ 13 Φεβρουαρίου 2020 - 11:27 π.μ. Γράφεις: «Αν εχει δικιο ο Φλωρίνης γιατί δεν λεει κανείς σας οτι εκανε λάθος το 1935;»

    Ἀπάντησις: Δέν ἔκανε κανένα λάθος ὁ Ἅγιος! Ἦτο ἀληθινός Θεολόγος, ὄχι τσαρλατᾶνος σάν τούς Ματθαιϊκούς, καί γνώριζε πολύ καλά ὅτι μία τοπική Ἐκκλησία δύναται νά καταστῇ ἐνεργείᾳ σχισματική ΜΟΝΟΝ ΥΠΟ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ καί ὄχι ὑπό τινων ἀποτειχισμένων Ἀρχιερέων! Πρίν καταδικασθῇ ὑπό Πανορθοδόξου Συνόδου, ὅμως, θά ἔπρεπε νά εἶχε κατηγορηθῆ διά σχίσμα, νά κηρυχθῇ, δηλαδή, δυνάμει σχισματική. Αὐτόν ἀκριβῶς τόν σκοπόν ἐξυπηρετοῦσε ἡ Ἐγκύκλιος τοῦ 1935. Αὐτά τά ἐξήγησεν ἀργότερον ὁ Ἅγιος, ἀλλ' οἱ τσαρλατᾶνοι Ματθαιϊσταί, οἱ καταστροφεῖς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος, ποῦ νά καταλάβουν ἀπό τέτοια! Ἄρχισαν τίς γνωστές ἀνοησίες περί «ἐνεργείᾳ ἐκτός Ἐκκλησίας», περί «ἀκυρότητος μυστηρίων» κ.λπ., ἀγνοοῦντες οἱ δύστυχοι ὅτι ἔτσι σφετερίζονται τῶν ἁρμοδιοτήτων Πανορθοδόξου Συνόδου! Τό μόνον πραγματικόν λάθος πού ἀναγνωρίζω εἰς τόν πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον εἶναι ὅτι ἐχειροτόνησε τόν Ματθαῖον Καρπαθάκην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χειροτόνηε κι άλλους που επέστρεψαν στην κρατούσα ως ιερείς.
    Τόσο πολύ πιστεύαν όλοι τους.
    Στη εγκύκλιο του 1950 ο Φλωρίνης γράφει ψέματα στα πιστεύω του κι αυτό αποδεικνύει το δημοσίευμα στην εφημερίδα.

    Ερρωσθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
    Αὐτά τά ἐξήγησεν ἀργότερον ὁ Ἅγιος, ἀλλ' οἱ τσαρλατᾶνοι Ματθαιϊσταί, οἱ καταστροφεῖς τοῦ ἱεροῦ ἀγῶνος, ποῦ νά καταλάβουν ἀπό τέτοια! Ἄρχισαν τίς γνωστές ἀνοησίες περί «ἐνεργείᾳ ἐκτός Ἐκκλησίας», περί «ἀκυρότητος μυστηρίων» κ.λπ

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΘΕΟΦΟΡΟΙ ΦΛΩΡΙΝΑΙΟΙ
    χειροτονήθηκαν δυο επίσκοποι απο τον Φλωρίνης
    Επέστρεψαν ως ιερείς στην κρατούσα εκκλησία
    Επανήλθαν ως επίσκοποι στον Φλωρίνης

    Για να μην κουραζόμαστε κύριε Χατζηνικολάου ρωτήστε σοβαρούς Θεολόγους και μετά ξαναμιλάμε για τσαρλατάνους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί στην ιστοσελίδα τους μερικοί υποτιθέμενοι αποτειχισμένοι προβάλουν σήμερα τους εντειχισμένους στις ημερολατρικές παρατάξεις παρασυναγωγές; Γιατί προφανώς δεν είναι αποτειχισμένοι από την παναίρεση του οικουμενισμού ούτε έχουν Κεφαλή τον Χριστό αλλά ως εντειχισμένοι στις παράνομες παρασυναγωγές δήθεν Συνοδούς των παλαιοημερολογιτών προσβλέπουν σε μια επισκοποκεντρική νεοπαπικη ψευδοεκκλησία με νέο παγκάρι, ΟΧΙ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ, ΧΩΡΙΣ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ για αυτό είναι χίλια κομμάτια με οικουμενιστικό πνεύμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ιστολόγος,κ.Στάθη,δεν ανήκει σε παράταξη του αντιχρίστου Παλαιοημερολογιτισμού.Ακολουθεί το Νέο Ημερολόγιο γιατί βλέπει τα σχίσματα και τις πλάνες των Γ.Ο.Χ. και τρέμει.

      Διαγραφή
  11. ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΟΥΤΕ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΑΚΡΙΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑ ΤΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 13 Φεβρουαρίου 2020 - 1:14 μ.μ. Γράφεις: «Για να μην κουραζόμαστε κύριε Χατζηνικολάου ρωτήστε σοβαρούς Θεολόγους και μετά ξαναμιλάμε για τσαρλατάνους».

    Ἀπάντησις: Ἐγώ τά ἔχω συζητήσει αὐτά τά θέματα μέ σοβαρούς καί ἁγίους Θεολόγους καί καταλήγω στό συμπέρασμα ὅτι ὁ χαρακτηρισμός «τσαρλατάνοι» γιά τούς Ματθαιϊστάς εἶναι πολύ ἐπιεικής! Ὅπως ἀνέφερα εἰς προηγούμενον σχόλιόν μου, οἱ τρεῖς Ἀρχιερεῖς δέν εἶχαν ἁρμοδιότητα νά κηρύξουν ἐνεργείᾳ σχισματικήν τήν Ν/Ηκήν «ἐκκλησίαν», ἀλλά μόνον νά τήν κατηγορήσουν δημοσίᾳ ὡς τοιαύτην, μέ στόχον νά ἐμποιήσουν μεγίστην ἐντύπωσιν πανορθοδόξως, προκειμένου νά προκαλέσουν τήν σύγκλησιν Πανορθοδόξου Συνόδου πρός ἐπίλυσιν τοῦ ζητήματος. Συνεπῶς, ἔπραξαν τό χρέος των καί εἶναι ἄξιοι πολλῶν ἐπαίνων διά τήν ὁμολογιακήν αὐτήν πρᾶξιν των. Ἡ διευκρίνισις τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης τό 1937, ὅτι ἡ δημοσία ἀποκήρυξις τῆς Ν/Ηκῆς «ἐκκλησίας» τοῦ 1935 δέν ἐσήμαινε ὅτι κατέστησεν αὐτήν ἐνεργείᾳ σχισματικήν, ἀλλά μόνον δυνάμει, ἦτο ἀναγκαία γιά τούς ἀθεολογήτους, πού δέν ἀντιλαμβάνονται ὅτι δέν εἶχον τοιαύτην ἁρμοδιότητα οἱ τρεῖς Ἀρχιερεῖς. Συνεπῶς, ἡ ἐν λόγῳ διευκρίνισις ἦτο καί αὐτή ἐπαινετή πρᾶξις καί ἄρα οὔτε κατ' ἐλάχιστον ἀπετέλει λόγον σχίσματος. Παρά ταῦτα, ὁ Σατανᾶς εἰσῆλθε εἰς τόν Ματθαῖον Καρπαθάκην καί τόν ὤθησε νά σχίσῃ τό εὐσεβές ποίμνιον, νά πλήξῃ τήν ἀξιοπιστίαν του εἰς τά ὄμματα τῶν Ν/Ητῶν καί νά καταστρέψῃ τῶν ἱερόν ἀγῶνα ὑπέρ τῆς ἐπαναφορᾶς τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑορτολογίου. Ἐάν οἱ Καρπαθάκηδες δέν ὑπέπιπτον εἰς αὐτόν τόν πειρασμόν, εἶναι πολύ πιθανόν ἡ Ὀρθοδοξία νά νικοῦσε τότε καί νά μήν ἐφθάναμε εἰς τήν σημερινήν πλήρη διάλυσίν της, καθότι οἱ Καρπαθάκηδες ἐπληθύνθησαν καί ἐκυριάρχησαν καί εἰς τίς παρατάξεις τῶν «Φλωριναίων». Ἀντί νά αἰσχύνωνται οἱ Ματθαιϊσταί διά τό φοβερόν αὐτό ἔγκλημά των, ἐπαίρονται δι' αὐτό, ὑβρίζουν σκαιότατα τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον καί τιμοῦν ὡς «ἅγιον» τόν Ματθαῖον!!! Ἕν ἀκόμη «σημεῖον τῶν καιρῶν»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  13. οι ήδη αναθεματισμένοι , αφορισμένοι και αποκομμένοι πλέον από την Εκκλησία του Χριστού νεο-ημερολογητες επίσκοποι ,έπρεπε να ξανά αφοριστούν για να χάσουν την αποστολική διαδοχή και την χάρι τών μυστηρίων ;; και από ποιούς ;; όταν όλη η τότε εκκλησία ακολούθησε τόν δρόμο του οικουμενισμού ;; καταντήσατε οι (φλωρινίζοντες) αστείοι , και χειρότεροι απο τους οικουμενιστές !!

    https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2017/05/blog-post_17.html

    https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2013/09/blog-post_2278.html
    https://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2016/02/15-18-1-1945-1-7-19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 1:33 π.μ. Γράφεις: «οι ήδη αναθεματισμένοι , αφορισμένοι και αποκομμένοι πλέον από την Εκκλησία του Χριστού νεο-ημερολογητες επίσκοποι ,έπρεπε να ξανά αφοριστούν για να χάσουν την αποστολική διαδοχή και την χάρι τών μυστηρίων ;;»

    Σχόλιον: Πότε ἔγιναν ὅλ' αὐτά καί ὑπό ποίας Πανορθοδόξου Συνόδου; Βλέπω ὅτι ὁ Ματθαιϊκός Τσαρλατανισμός καλά κρατεῖ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Κατακομβίτικη Εκκλησία του ΙΓΖ περιμένει λέει απαντήσεις από τους ΓΟΧ. Και ποιός είσαι ρε μεγάλε για να απολογηθεί η Σύνοδος σε σένα, ο μέγας ιεροεξεταστής ή ο Πάπας; Αυτά είναι τα αποτελέσματα του ζηλωτισμού: όλοι Πάπες!!!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 4:39 π.μ. Γράφεις: «Και ποιός είσαι ρε μεγάλε για να απολογηθεί η Σύνοδος σε σένα, ο μέγας ιεροεξεταστής ή ο Πάπας;»

    Σχόλιον: Αὐτή ἡ τοποθέτησίς σου ἀποκαλύπτει ὅτι ἐσύ εἶσαι αὐτός πού ἔχει παπικήν νοοτροπίαν, ἐφόσον τοποθετεῖς τήν Σύνοδον εἰς ὑψηλήν καθέδραν, ἀπό τήν ὁποίαν δογματίζει, ἀπαιτεῖ ἀπό τό ποίμνιον νά «πείθεται προθύμως» εἰς αὐτήν, ὡς νά ἦτο ἀλάθητος(!!!) κ.λπ., ἀντί νά διακονῇ, νά παρέχῃ ταπεινῶς ἐξηγήσεις, ὅταν τῆς ζητοῦνται, προκειμένου ν' ἀποφεύγωνται οἱ σκανδαλισμοί τοῦ ποιμνίου κ.λπ. Τί πιό φυσικόν γιά ἕνα κληρικόν νά ζητῇ ἐξηγήσεις ἀπό τήν Σύνοδον τήν ὁποίαν θεωρεῖ ἐκτραπεῖσαν ἀπό τήν Ὀρθοδοξίαν; Κάτι μοῦ λέει ὅτι εἶσαι μέλος τῆς ἱεραρχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κε Χ΄΄νικολάου η δική σου περίπτωση είναι πρωτοφανής!! Οπαδός των μετριοπαθών απόψεων των Φλωρίνης & Μαύρου να συντάσσεσαι με τον πλήρη υπεργοχικών πλανών ΙΓΖ μόνο και μόνο για να πολεμήσεις μετ' αυτού τον "κοινό εχθρό"! Αν ο ΙΓΖ θεωρεί την Σύνοδο εκτραπείσα έχει το δικαίωμα να κάνει Αποτείχιση (που φυσικά δεν έχει κάνει) και όχι να την ...καλεί σε απολογία, σαν να αποτελεί ...Οικουμενική Σύνοδο!!!
    Τα είπαν οι σύγχρονοι Άγιοι για τα αποτελέσματα του Ζηλωτισμού αλλά ποιος τους ακούει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 6:58 π.μ.

    Σφάλλεις, ἀγαπητέ! Ἐγώ συντάσσομαι μόνον μέ τήν Ἀλήθειαν καί μέ κανένα ἄλλον! Μέ τόν ΙΓΖ εἴμεθα ἀντίπαλοι στό θέμα «ἐν δυνάμει καί ἐν ἐνεργείᾳ» καί ἔχουμε «κονταρομαχήσει» δημοσίως. Ἔχω διδαχθῆ καί πεισθῆ, ὅμως, ὅτι αὐτό τό θέμα, ἄν καί εἶναι «Γοχική πλάνη» (π. Θεοδώρητος), ἐν τούτοις δέν εἶναι αἵρεσις. Συμπλέω μαζί του στό σοβαρώτατον θέμα τῶν ΘΝΠ, διότι αὐτό εἶναι φοβερά αἵρεσις, χειροτέρα καί αὐτῆς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "χειροτέρα και αυτής του Οικουμενισμού"!!!!!!! 😂

      Τι είναι αυτό που γράφεις κ.Δ.Χ.;;;;;;;

      Διαγραφή
  19. Το μεγάλο ανέκδοτο του λαοπλάνου Χ. Καβουρίδη είναι το αντι-Πατερικό "δυνάμει σχισματικοί",το οποίο είναι απαράδεκτο για ανθρώπους που πήραν πτυχίο Θεολογίας.Αυτός που κάνει σχίσμα είναι απλά σχισματικός και εκτός Εκκλησίας.Ξύπνα κ.Δημήτριε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 3:23 μ.μ. «Το μεγάλο ανέκδοτο του λαοπλάνου Χ. Καβουρίδη είναι το αντι-Πατερικό "δυνάμει σχισματικοί"»

    Ἐσύ ξύπνα! Τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ» τό βρίσκεις στούς Ἁγίους Κολλυβᾶδες καί στό ἱερόν Πηδάλιον (βλ. ὑποσημειώσεις εἰς τόν Γ' Ἀποστολοικόν Κανόνα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι υποσημειώσεις του Νικοδήμου δεν είναι το Πηδάλιο.
    Πηδάλιο είναι οι κανόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 4:02 μ.μ. «Οι υποσημειώσεις του Νικοδήμου δεν είναι το Πηδάλιο. Πηδάλιο είναι οι κανόνες.»

    Κι ἐσύ εἶσαι ἀνώτερος ἑρμηνευτής ἀπό τόν «Νικόδημον»!!! Γιά δεῖτε μέ ποιούς διαλέγομαι σπαταλῶντας τόν χρόνον μου! Μέ τήν εὐκαιρίαν αὐτήν, ἄν ἤσουν Ὀρθόδοξος, θά ἔγραφες «τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου» ἀντί «τοῦ Νικοδήμου»! Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Δημήτριε,ο ανώνυμος 4:02 θέλει να καταλάβεις τούτο,ότι οι Ιεροί Κανόνες είναι το πηδάλιο της Εκκλησίας του Χριστού και όχι ο Άγιος Νικόδημος και τα σχόλιά του(η γνώμη του και τα λάθη του). Δεν είναι Θεός ο Νικόδημος,ούτε είναι και Πάπας Ρώμης!

      Διαγραφή
  23. Φίλε 4:02,
    Ο Άγιος Νικόδημος στο βιβλίο αυτό κάνει και λάθη(μικρά και μεγάλα),αλλά στο θέμα αυτό ο διαστροφέας της Αγίας Γραφής και των Ιερών Κανόνων,Χρυσόστομος Κ.,πλανήθηκε από τις δυνάμεις του σκότους και κατασκεύασε την πλάνη του "δυνάμει εκτός Εκκλησίας" (δυνάμει σχισματικοί και αιρετικοί). Ο Άγιος Νικόδημος μιλάει για δυνάμει αφορισμένους και αναθεματισμένους,αλλά ο κ. Δημήτριος διαστρέφει τον Άγιο Νικόδημο από αφέλεια και όχι από δαιμονική τύφλωση όπως ο λαοπλάνος και διαστροφέας Χ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. Έγραψα καμιά ερμηνεία;
    Ο Χ.Καβουριδης σας κατέστρεψε με τον δικό του τρόπο και ο Μ.Καρπαθακης με τον δικό του τρόπο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ 14 Φεβρουαρίου 2020 - 5:01 μ.μ. «οι Ιεροί Κανόνες είναι το πηδάλιο της Εκκλησίας του Χριστού και όχι ο Άγιος Νικόδημος και τα σχόλιά του(η γνώμη του και τα λάθη του).»

    Κάνεις ὅ,τι ἀκριβῶς κάνουν οἱ Προτεστάνται, οἱ ὁποῖοι κόπτονται ὑπέρ τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ἀλλά δέν δέχονται τούς Ἁγίους Πατέρας πού ἡρμήνευσαν τήν Ἁγίαν Γραφήν ἤ, ἐπί τό ἀκριβέστερον, τούς κατηγοροῦν ὅτι ... διέστρεψαν τόν λόγον τοῦ Κυρίου καί τῶν Ἀποστόλων, ὁ καθένας δέ ἀπό αὐτούς παριστάνει τήν αὐθεντίαν εἰς τήν ἑρμηνείαν τῆς Ἁγίας Γραφῆς!!! Διό καί κατήντησαν νά εἶναι τόσες αἱρέσεις ὅσοι εἶναι καί οἱ ἴδιοι! Κι ἐδῶ, λοιπόν, τί θά πῇ ὅτι οἱ Κανόνες εἶναι τό Πηδάλιον καί ὄχι ὁ Ἅγιος Νικόδημος καί οἱ ὑποσημειώσεις του; Στό συγκεκριμένον θέμα («δυνάμει καί ἐνεργείᾳ»), ὑπάρχει λάθος στίς ὑποσημειώσεις στόν Γ' Ἀποστολικόν Κανόνα; Δέν ὑπάρχει, ἀντιθέτως εἶναι ἀρίστη ἡ ἑρμηνεία τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου, ὅτι δηλαδή οἱ ἱεροί Κανόνες ὁρίζουν τίς ποινές εἰς γ' πρόσωπον («καθαιρείσθω», «ἀφοριζέσθω» κ.λπ.) καί ἄρα εἶναι ἀνάγκη (δι' ὅσους γνωρίζουν Ἑλληνικά) νά ὑπάρξῃ τό β' πρόσωπον (ἡ Σύνοδος) πού θά ἐπιβάλῃ αὐτές τίς ποινές. Μήν γενικεύετε καί ὁμιλεῖτε γενικῶς γιά δῆθεν «λάθη τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου» εἰς τό Πηδάλιον (ὅπως π.χ. στίς ὑποσημειώσεις τῶν σελ. 320-321, ὅτι δῆθεν πρέπει νά ζωγραφίζεται καί ὁ Πατήρ Θεός), διότι μήν ξεχνᾶτε ὅτι ἔγιναν καί νοθεῖες τοῦ ἱ. Πηδαλίου ἐκ μέρους τῶν Παπιστῶν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ 16 Φεβρουαρίου 2020 - 3:04 μ.μ.

    Κατεβατά πνευματικῶν ἀκαθαρσιῶν δέν διαβάζω (τίς διάβασα πρό ἐτῶν, αὐτές πού πετιοῦνται ἐδῶ εἶναι ἀντιγραφές-ἐπικολλήσεις ἐκείνων). Τό σχόλιόν σου εἶναι σύντομον, κι ἐπειδή μοῦ ἔκανε (ἀρνητικήν) ἐντύπωσιν τό «σεμνόν» ψευδώνυμόν σου «Βασιλιάς του λόγου» (!), εἶπα ἄς τό διαβάσω. Ἄν οἱ γνωστές πνευματικές ἀκαθαρσίες ἀποτελοῦν γιά σένα «θαυμάσιες ἀπαντήσεις», σέ μάθαμε κι ἐσένα. Καί κάτι ἄλλο: Δέν δέχομαι τόν χαρακτηρισμόν «ἀδελφός» ἀπό τήν σέκταν σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή