Αἱ ἀθρόαι “ἁγιοκατατάξεις” ἐκ μέρους τοῦ Οἰκ. Πατριαρχείου Κων/λεως καί… ὁ Οἰκουμενισμός!

Τοῦ κ. Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου
Ἡ ὑπόθεση τῶν ἁγιοκατατάξεων δέν μπορεῖ ὡς μέρος τῆς μεγάλης εἰκόνος τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ χώρου νά μή ἐξετασθεῖ ἐντός τῆς ὅλης εἰκόνος καί τοῦ πραγματικοῦ πλαισίου τῆς ἐπικρατούσης σ’ αὐτόν καταστάσεως.
Μέ σύγχρονα δεδομένα, κυριολεκτικῶς τῶν τελευταίων ἡμερῶν, ἄς περιγράψουμε, σημειολογικά, αὐτό τό πλαίσιο: Τόν Ὀκτώβριο, ἐνεστῶτος ἔτους (2019), ἐπισκέπτεται ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος τό Ἅγιον Ὄρος. Δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά, ἀλλά εἶναι ἡ πρώτη ἐπίσκεψή του στό Ὄρος μετά τήν σύγκληση τῆς οἰκουμενιστικῆς “Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου” στήν Κρήτη.
Δέν συμμετέχουν ὅλοι στίς διάφορες ἐκδηλώσεις. Συλλειτουργοῦν μαζί του οἱ ἑπτά ἀπό τούς δεκαεννέα Ἡγουμένους. Ὅμως, κανείς ἐκ τῶν ἐπισήμων ἐκπροσώπων του δέν μιλᾶ, κανείς δέν διαμαρτύρεται. Ὅλοι τόν ὑποδέχονται, πλήν, βεβαίως, τῆς ἀνυποτάκτου Μονῆς Ἐσφιγμένου.
-----------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Κατά τίς Ἅγιες Γραφές, τίς Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας, οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ αἱρετικούς (Βαρθολομαῖος, Ἱερώνυμος καί ὅλοι οἱ ψευδοεπίσκποι πού κοινωνοῦν μέ αὐτούς) εἶναι ἐχθροί τοῦ Θεοῦ καί ἀναθεματίζονται, ἄρα κολάζονται! Τό γεγονός ὅτι ὁ Διάβολος καί τά ὄργανά του «ἁγιοποιοῦν» πολλούς ἀπό αὐτούς δέν μᾶς ἐκπλήσσει, καθότι αὐτός εἶναι ὁ πλέον ἀποτελεσματικός τρόπος νά παρασύρουν ὅλους τούς «εὐλαβεῖς βλαμμένους» (λόγια τοῦ γ. Παϊσίου) εἰς τήν Κόλασιν! Μή γένοιτο!

Ὁ κ. Βαρθολομαῖος, ἱκανοποιημένος ἀπό τό μήνυμα πού δίδεται καί τήν εἰκόνα πού ἐπικοινωνεῖται στόν λαό, ἀλλά καί διεθνῶς, ἀντιπροσφέρει τήν ἀναγγελία προσεχοῦς ἁγιοκατατάξεως πέντε Ἁγιορειτῶν (Δανιήλ Κατουνακιώτου, Ἐφραίμ Κατουνακιώτου, Ἰωσήφ Σπηλαιώτου, Ἱερωνύμου Σιμωνοπετρίτου καί Σωφρονίου τοῦ Ἔσσεξ). Τρεῖς ἐξ αὐτῶν, “συμπτωματικῶς”, ὑπῆρξαν πρώην ζηλωτές κληρικοί καί μοναχοί. Οἱ Ἁγιορεῖτες δηλώνουν εὐχαριστημένοι, συγκινημένοι καί εὐγνώμονες.
Εἶναι χαρακτηριστικό τῶν κριτηρίων καί ἴσως ἐνδεικτικό τῶν σκοπιμοτήτων τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου, τό προσφάτως γραφέν ὑπ’ αὐτοῦ περί ἑνός ἐκ τῶν πρός ἁγιοκατάταξιν Ἁγιορειτῶν Γερόντων (τοῦ Ἰωσήφ τοῦ ἡσυχαστοῦ): ” Ὁ μακάριος οὗτος ἀνήρ, – σημειώνει ὁ Πατριάρχης – ὑπῆρξε διάκονος τῆς καταλλαγῆς, διότι εἰς περίοδον ἐρίδων καί ἀποσχιστικῶν κινήσεων μεταξύ τῶν μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ἐξ αἰτίας τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος, ὑπερημύνθη σθεναρῶς τῆς ἑνότητος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἔχων δέ τήν πληροφορίαν ὅτι «ἡ Ἐκκλησία εὑρίσκεται εἰς τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖ­ον τῆς Κωνσταντινουπόλεως», ἀπέκοψε πᾶσαν κοινωνίαν μετά τῶν ζηλωτῶν, διδάσκων τήν ὑπακοήν εἰς τόν ἑκάστοτε Πρῶτον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἤτοι τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην, τόν καί Ἐπίσκοπον τῆς Ἁγιωνύμου Πολιτείας.”.
Στή συνέχεια, ὁ κ. Βαρθολομαῖος μεταβαίνει σέ Παπική Μονή στήν Εὐρώπη, ὅπου συμμετέχει συμπροσευχόμενος μαζί μέ πλῆθος παπικῶν “μοναχῶν” καί “κληρικῶν” σέ ἐπίσημο Ἑσπερινό ἐντός τοῦ “Καθολικοῦ” τῆς ἐν λόγῳ Μονῆς. Μάλιστα, σέ ὁμιλία του ἐντός τοῦ “οἴκου τῆς ἀσεβείας” (κατά τόν Ἅγιο Ἀναστάσιο τόν Σιναΐτη), συγχαίρει τούς ἐν τῇ “Μονῇ” ἐνασκουμένους “ἀδελφούς” γιά τήν ἐπί αἰῶνες ἀπό αὐτήν καί ἐν αὐτῇ δοξολόγηση τοῦ ὀνόματος τοῦ Θεοῦ καί τῆς Θεοτόκου! [Σημ.: Πρόκειται γιά τήν πορεία τῆς “Μονῆς” ἐντός τοῦ Σχίσματος καί τῆς αἱρέσεως τοῦ Παπισμοῦ.]
Μαζί του ἔχει ὡς συνοδεία καί συμμετέχοντας, μεταξύ ἄλλων, ἕνα Μητροπολίτη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης, τόν Ἡγούμενο τῆς Ἁγιορειτικῆς Μονῆς Ξενοφῶντος κ. Ἀλέξιο (πολυδιαφημιζόμενο πνευματικό καί ἱδρυτή μεγάλου Γυναικείου Κοινοβίου στή Μακεδονία) καί ἕνα ἀκόμη Ἁγιορείτη Ἱερομόναχο τῆς Μονῆς Παντοκράτορος.
Λίγο ἀργότερα, βλέπουν τό φῶς τῆς δημοσιότητος δηλώσεις, τίς ὁποῖες ἔκανε ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος πρίν ἀναχωρήσει ἀπό τό Ὄρος, ἐνώπιον τριῶν Ἁγιορειτῶν Ἡγουμένων (Ξενοφῶντος, Παντοκράτορος καί Βατοπαιδίου) καί ἀρκετῶν ἁγιορειτῶν μοναχῶν καί προσκυνητῶν, περί τῆς προσεγγίσεως μέ τόν Παπισμό. Εἶπε, μεταξύ ἄλλων, τά ἑξῆς: «Ἡ ἕνωση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μέ τήν Ρωμαιοκαθολική εἶναι ἀναπόφευκτη», «ἡ διαφορά ἡ ὁποία ὑπάρχει ἀνάμεσα στούς Ὀρθοδόξους καί στούς Καθολικούς ἔχει ἱστορικές ρίζες καί δέν ἔγκειται στό πεδίο τοῦ δό­γματος», «οἱ Καθολικοί εἶναι ἀκριβῶς τό ἴδιο Χριστιανοί ὅπως εἴμαστε κι ἐμεῖς (οἱ Ὀρθόδοξοι)»!
Πάντα σύμφωνα μέ τό σχετικό δημοσίευμα, «Οἱ περισσότεροι ἀπό τούς ἀδελφούς μετά ἀπό αὐτά τά λόγια τοῦ ἐπικεφαλῆς τοῦ Φαναρίου ἦταν ἀμήχανοι, ἀλλά κανείς ἀπό αὐτούς πού ἦταν παρόντες δέν διαμαρτυρήθηκε στόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Ἐπιπρόσθετα, κάποιοι Μοναχοί, μετά τά λόγια τοῦ ἐπικεφαλῆς τοῦ Φαναρίου ὅτι ἡ ἕνωση μέ τούς Καθολικούς εἶναι ἀναπόφευκτη, ἔκλαψαν».(;) «Σύμφωνα μέ αὐτόπτη μάρτυρα, ἕνας ἀριθμός ἀπό φύλακες τοῦ Πατριάρχη δέν ἐπέτρεψαν σέ κανένα ἀπό τούς ἀδελφούς νά ἠχογραφήσει τήν ὁμιλία τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου».
Στή ροή τῆς ζωῆς καί τῶν πραγμάτων, ἀκολούθησε ἡ ἀναφορά τοῦ πατριαρχικοῦ Ἀρχιδιακόνου κ. Ἰωάννου Χρυσαυγῆ, περί τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὡς τοῦ “Πατριάρχου τῶν Ἁγίων” (ἰδού καί πάλι ἡ διάνθιση τῶν πραγμάτων μέ τήν ἱστορία τῶν ἁγιοκατατάξεων), ἐνῶ πρόσωπα τά ὁποῖα περίμεναν πολλοί νά ὁμιλοῦν καί ἐπικρίνουν σταθερῶς τά τῆς “Συνόδου τῆς Κρήτης” καί τά τοῦ νέου τεραστίου σκανδάλου τοῦ “Οὐκρανικοῦ”, στά ὁποῖα πρωταγωνίστησε καί πρωτοστατεῖ ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος, ὅπως ὁ πολύς Ναυπάκτου Μητρ. Ἱερόθεος, ὁ παραδοσιακός Πατρῶν Μητρ. Χρυσόστομος καί ὁ ὑποτίθεται πατερικός Ἡγούμενος τῆς Βατοπαιδίου π. Ἐφραίμ, ἄλλοτε τηροῦν σχετικῶς “σιγήν ἰχθύος” καί ἄλλοτε γίνονται φερέφωνα τῶν ἀντικανονικῶν καί ἀντορθοδόξων θέσεων τοῦ Πατριάρχου!
Κάποιοι μάλιστα, ἔχουν ἐκπλήξει καί ἀπογοητεύσει τόν ἐμβρόντητο λαό μέ ἀλλαγή στάσεως 180 μοιρῶν! Μήπως, ὅμως, ἀκόμη καί αὐτό, σχετίζεται, ἐμμέσως πλήν σαφῶς, μέ τίς ἀθρόες ἁγιοκατατάξεις, μερικές ἀπό τίς ὁποῖες ἐγείρουν καί μεγάλα θεολογικά καί κανονικά ζητήματα (ὅπως ἡ περίπτωση τοῦ γερ. Σωφρονίου τοῦ Ἔσσεξ, ἐξαιτίας ὁρισμένων θεολογικῶν του θέσεων καί τῆς ὑπ’ αὐτοῦ ἱδρυθείσης καί λειτουργούσης ἐπισήμως μικτῆς Μονῆς μέ κοινή διαβίωση καί ἡγούμενο!);
Τοῦτο δέ, λέγεται, διότι οἱ προαναφερθέντες, καθ’ ὅλη τήν ἐπίμαχη περίοδο, ἀνέμεναν καί ἀναμένουν ἀκόμη τήν “τύχη” καί ἔκβαση τῶν σχετικῶν αἰτήσεών τους πρός τό Οἰκ. Πατριαρχεῖο, περί τῶν ὑπ’ αὐτῶν “προωθουμένων” πρός ἁγιοκατάταξη νέων ἁγίων. Π.χ. ὁ Μητροπολίτης Πατρῶν κ. Χρυσόστομος, ὁ ὁποῖος ἔχει αἰτηθεῖ καί ἀναμένει τήν ἔγκριση τοῦ φακέλλου πρός ἁγιοκατάταξη τοῦ Γέροντος Γερβασίου Παρασκευοπούλου, ἐξέπληξε δέ δυσάρεστα τόν λαό μέ τήν ἐν Συνόδῳ στάση του στό Οὐκρανικό. Στάση τήν ὁποία ἔλαβε, μετά τήν διαφώτιση πού εἶχε, ὅπως ὁ ἴδιος ἐδήλωσε, στό Φανάρι ἀπό τόν Πατρ. Βαρθολομαῖο.
Εἶναι τόσο ὁμιχλῶδες τό τοπίο, ἴσως καί σκοτεινό ἤ μᾶλλον συσκοτισμένο, ὥστε μόνον κάποιος ἀληθινός Ἅγιος, μέ δύναμη πνεύματος καί λόγου ἤ ἄλλως μέ ζῆλον Ἠλιού καί παρρησία Ἰωάννου, θά ἦταν δυνατό καί εὐκταῖο νά μᾶς διαφωτίσει καί ἑρμηνεύσει, ὑπό τό φῶς τῆς ἀληθείας, τά γεγονότα. Πάντως ὅσα ἐπισημαίνονται δέν ἀποτελοῦν ὑποθέσεις, οὔτε ἑρμηνεῖες ἀλλά διαπιστώσεις ὀδυνηρές. Γίνονται δέ, μέ φόβο Θεοῦ, βάσει τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καί συμμαρτυρούσης τῆς συνειδήσεώς μας.
Θά εἶναι φοβερό νά ἀγνοοῦμε καί νά ἀδιαφοροῦ­με γιά ὅσα τεκταίνονται σέ βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας, παρά τά προπετάσματα….”θυμιαμάτων”, λόγῳ τῶν ἀθρόων ἁγιοκατατάξεων, ἐκ μέρους τοῦ ἁγιομαχικοῦ – ἀπό τήν παλαιότερη, κακῇ τῇ μνήμῃ, βλάσφημη δήλωση τοῦ Προκαθημένου τοῦ, περί τῶν ἁγίων Πατέρων, ὡς “θυμάτων τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως”, δηλαδή τοῦ διαβόλου – Φαναρίου!
Κρῖμα, διότι πολλά πρόσωπα ἀσκητῶν καί γερόντων, ἀρκετοί μέ θαυμαστή ζωή καί ἀγῶνες (σημ.: ἴσως μεγεθυμένων καί ἐξωραϊσμένων προκειμένου νά ἀναχθοῦν στό πεδίο τῆς ἁγιότητος), ἐμπλέκονται στά γρανάζια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί χρησιμοποιοῦνται γιά τά σχέδιά του. Οἱ σύγχρονες ἀθρόες ἁγιοκατατάξεις ἐκ μέρους τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου φαίνεται ὅτι ἔρχονται νά ἐξυπηρετήσουν τόν ἀποπροσανατολισμό τοῦ λαοῦ ἀπό τό μεῖζον ζήτημα τῆς ἀποστασίας ἐκ τῆς ἀκαινοτομήτου Πίστεως καί τήν ἐκ μέρους του προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Ἴσως, τό πιό φρόνιμο, ἐκ μέρους τῶν φοβουμένων τόν Θεό καί εὐλαβουμένων τή μνήμη τους, θά ἦταν νά μή καταδέχονται νά ζητοῦν ἀπό δεδηλωμένους οἰκουμενιστές τήν ἁγιοκατάταξή τους. Ἄλλωστε, θά ἔπρεπε νά “ἀφήσουμε” νά μιλάει ἐπ’ αὐτῶν τῶν θεμάτων ὁ ἴδιος ὁ Θεός, ὥστε νά εἶναι βέβαιο ὅτι ποιοῦμε τό θέλημά του, τό πάντοτε ἅγιο καί σωτήριο! Καί ἐξάλλου στήν γνήσια Ὀρθόδοξη παράδοση δέν ὑπῆρχε καθιερωμένη καί πάγια διαδικασία ἁγιοκατατάξεως καί ἐγκρίσεως ὑπό θεσμικῶν ὀργάνων.
Τέλος, ἄς μή λησμονεῖται ὅτι ἐνῶ ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἔργο ἔχει τήν ἐκκλησιοποίηση ὅλου τοῦ κόσμου, ὁ ἀντίχριστος καί ἐκκλησιομάχος Οἰκουμενισμός, κινούμενος στόν ἀντίποδά Της, ὑπηρετεῖ τό ἔργο τῆς ἐκκοσμικεύσεως τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή τήν ἀκύρωση καί κατάργησή Της.
Γι’ αὐτό ἄς προσέχουμε, ὥστε νά διακρίνουμε τά θαυμαστά σημεῖα ἀπό τά “σημεῖα τῶν καιρῶν”, κατά τήν εὔστοχη σχετική παρατήρηση τοῦ Μητροπολίτη Ἠλείας κ. Γερμανοῦ. Τά ὁποῖα, καίτοι διαμετρικά ἀντιθέτου πνεύματος, γειτνιάζουν μέ τά πρῶτα, κατά παραχώρηση Θεοῦ.
Ὅπως γειτνιάζει ἡ Ἀλήθεια καί τό ψεῦδος, ἡ εὐσέβεια καί ἡ δυσσέβεια, κατά τόν μέγα ὄντως ἅγιο καί Θεοφόρο Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ (” Ὑπέρ τῶν ἱερῶς ἡσυχαζόντων”, 1,3, ἀπόκρισις τρίτη). Γειτνίαση, ἡ ὁποία ἐνέχει γιά ἐμᾶς τόν κίνδυνο νά πέσουμε σέ διπλῆ παγίδα: εἴτε νά ἐκλάβουμε τό ψεῦδος ὡς ἀλήθεια, εἴτε τήν ἀλήθεια ὡς ψεῦδος, καί ἔτσι σέ ἀμφότερες τίς περιπτώσεις νά ἐκπέσουμε, μή γένοιτο, τῆς Ἀληθείας.
Λοιπόν, πρόσχωμεν!
"O.T"

8 σχόλια:

  1. Ολοι οι Γέροντες που ανακηρύχθηκαν άγιοι είναι άγιοι στ' αλήθεια!!

    Και Αντιοικουμενιστές!!!

    Τί να κάνουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαναριώτικες Αγιοκατατάξεις, σαν να λέμε αναταράξεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατά τίς Ἅγιες Γραφές, τίς Συνόδους καί τούς Ἁγίους Πατέρας, οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ αἱρετικούς (Βαρθολομαῖος, Ἱερώνυμος καί ὅλοι οἱ ψευδοεπίσκποι πού κοινωνοῦν μέ αὐτούς) εἶναι ἐχθροί τοῦ Θεοῦ καί ἀναθεματίζονται, ἄρα κολάζονται! Τό γεγονός ὅτι ὁ Διάβολος καί τά ὄργανά του «ἁγιοποιοῦν» πολλούς ἀπό αὐτούς δέν μᾶς ἐκπλήσσει, καθότι αὐτός εἶναι ὁ πλέον ἀποτελεσματικός τρόπος νά παρασύρουν ὅλους τούς «εὐλαβεῖς βλαμμένους» (λόγια τοῦ γ. Παϊσίου) εἰς τήν Κόλασιν! Μή γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω.. τι κάνει ο πονηρός ληστής των ψυχών! Ακόμη και εκλεκτούς αναζητεί και τους παγιδεύει! Ακόμη και στο ναό την ώρα που οι πιστοί προσεύχονται, άλλον τον βάζει να κοιτάζει περίεργα, άλλον να παίρνει τον υπνάκο του, άλλον να παίζει με το κινητό του. Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως υπάρχει ένα μειονέκτημα, δε καταφέρνει να παγιδέψει πολλούς, ενώ όταν έχει προβελημένους οι οποίοι επηρεάζουν με το στιβαρό ανάστημα και τις πολλές περγαμηνές από τις θεολογικές σχολές της Τιβίγγης κι αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλες οι Γραφές, όλες οι Σύνοδοι, όλοι οι Πατέρες λένε μακρυά και από το Σχίσμα, μακρυά και από την αίρεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Άγιος Παΐσιος όταν αναφερόταν σε ευλαβείς βλαμμένους ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ:

    Τους Ορθόδοξους που δέχονται τους σύγχρονους αγίους και δεν αγιομαχούν!!!

    Τους Ορθόδοξους που απορρίπτουν το Παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!!!

    Μην χρησιμοποιούν μερικοί φράσεις του Αγίου Παϊσίου για να περάσουν τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ από όσα έλεγε ο ίδιος ο Άγιος!!!

    Πάει πολύ!!!

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το άρθρο του κ. Αναγνώστου μπορεί να παρανοηθεί αγιομαχικά. Θέλει προσοχή.
    Δύσκολα μπορεί να γίνει πιστευτό ότι ο κ. Αναγνώστου αρνείται την αγιότητα των συγχρόνων αγίων.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί έσβησες μερικά σχόλια Κώστα που απαντούσαν στα σχόλια του Δ. Χατζηνικολάου;
    Σε πειράζει η αλήθεια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή