56ος Κανών τῆς ΣΤ': «Ἔδοξε τοίνυν καί τοῦτο, ὥστε τήν
κατά πᾶσαν τήν οἰκουμένην τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησίαν, μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει, τήν
νηστείαν ἐπιτελεῖν».
Γιά ὅσους γνωρίζουν τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ἡ παρενθετική πρότασις «μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει», ἡ ὁποία τίθεται ἐντός κομμάτων, ἀνάγει τό ἐπί μέρους ἐξεταζόμενον θέμα (κατάλυσις ὠῶν καί τυροῦ κατά τά Σάββατα καί τίς Κυριακές τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς) εἰς τήν γενικήν ἀρχήν, ὅτι ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἀνά τήν Οἰκουμένην πρέπει νά φρονοῦν καί νά κάμνουν τό αὐτό καί νά μήν ὑπάρχουν διχοστασίες, ἀλλά ὁμόνοια καί ἀγάπη. Αὐτό τονίζουν καί οἱ ἑρμηνευταί τοῦ Κανόνος Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης καί Βαλσαμών: «ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν», « ... Τοῦτο οὖν διορθουμένη ἡ σύνοδος, διορίζεται, μιᾷ τάξει κατακολουθεῖν τάς ὅλας ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ» (Σύνταγμα τῶν Ἱερῶν Κανόνων, ὑπό Γ.Α. Ράλλη καί Μ. Ποτλῆ, τ. Β', σελ. 436). Πῶς εἶναι δυνατόν ἡ Ἐκκλησία νά ἔχῃ «μίαν τάξιν παγκοσμίως» μόνον εἰς τήν νηστείαν ὡς πρός τά φαγητά, ἀλλ' ὄχι καί ὡς πρός τόν ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν; Εἶναι «μία τάξις παγκοσμίως» ἄλλοι νά ἑορτάζουν Χριστούγεννα καί νά τρώγουν κρέας καί ταυτοχρόνως ἄλλοι νά ἑορτάζουν τόν Ἅγιον Σπυρίδωνα καί νά νηστεύουν;
Γιά ὅσους γνωρίζουν τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ἡ παρενθετική πρότασις «μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει», ἡ ὁποία τίθεται ἐντός κομμάτων, ἀνάγει τό ἐπί μέρους ἐξεταζόμενον θέμα (κατάλυσις ὠῶν καί τυροῦ κατά τά Σάββατα καί τίς Κυριακές τῆς Μ. Τεσσαρακοστῆς) εἰς τήν γενικήν ἀρχήν, ὅτι ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί ἀνά τήν Οἰκουμένην πρέπει νά φρονοῦν καί νά κάμνουν τό αὐτό καί νά μήν ὑπάρχουν διχοστασίες, ἀλλά ὁμόνοια καί ἀγάπη. Αὐτό τονίζουν καί οἱ ἑρμηνευταί τοῦ Κανόνος Ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης καί Βαλσαμών: «ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν», « ... Τοῦτο οὖν διορθουμένη ἡ σύνοδος, διορίζεται, μιᾷ τάξει κατακολουθεῖν τάς ὅλας ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ» (Σύνταγμα τῶν Ἱερῶν Κανόνων, ὑπό Γ.Α. Ράλλη καί Μ. Ποτλῆ, τ. Β', σελ. 436). Πῶς εἶναι δυνατόν ἡ Ἐκκλησία νά ἔχῃ «μίαν τάξιν παγκοσμίως» μόνον εἰς τήν νηστείαν ὡς πρός τά φαγητά, ἀλλ' ὄχι καί ὡς πρός τόν ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν; Εἶναι «μία τάξις παγκοσμίως» ἄλλοι νά ἑορτάζουν Χριστούγεννα καί νά τρώγουν κρέας καί ταυτοχρόνως ἄλλοι νά ἑορτάζουν τόν Ἅγιον Σπυρίδωνα καί νά νηστεύουν;
ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΝΕΟΣΟΦΙΣΤΕΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ «ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΓΚΑΡΙΟΥ», ΣΑΝ ΤΟΝ Δημήτριο χατζηλικολάου, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΘΕΟΦΟΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΩΣ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΑΡΑΣΑΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ» ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΘΕΝ ΕΝΙΑΙΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ ΠΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΥΤΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΟΥΤΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, ΣΕ ΕΝΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΘΩΣ ΝΕΟΙ ΑΓΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΩΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΗ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΔΟΓΜΑ Ο ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Η ΝΗΣΤΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΕΥΤΥΧΩΣ… ΚΑΘΩΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ 100 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΗΣΤΕΙΑ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΕΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ, ΠΡΙΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ)... ΜΕ 10 ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ Ή ΚΑΙ 10 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΔΕΝ ΣΩΖΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ ΝΗΣΤΕΙΕΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΩΦΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ…
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑΠΕΙΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΜΕ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ… ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΤΑ ΤΙΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ…
ΤΑ ΚΑΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ-ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΑΛΑΖΟΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ;;;
ΓΙΑΤΙ Η Ενότητα της Εκκλησίας και η λειτουργική και εορτολογική ενότητα ουσιαστικά εδράζεται μόνο στην αληθινή Ορθόδοξη Πίστη και όχι στα ημερολόγια (νέο ή παλαιό) και στον χρόνο, αρκεί να μην προδίδουμε την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία με την αντίχριστη παναίρεση πανθρησκεία του Οικουμενισμού... Για αυτό κανείς ποτέ δεν σκανδαλίστηκε επειδή στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ όταν σε μια ορθόδοξη Εκκλησία (Ναό) περιφέρουν τον Επιτάφιο την Μεγάλη Παρασκευή την ίδια περίπου στιγμή χρονικά γίνεται στην Ελλάδα η «Πρώτη Ανάσταση», όπως επικράτησε να ονομάζεται ο Μέγας Εσπερινός της Κυριακής του Πάσχα, που τελείται το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου και ακολουθεί η Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου λόγω της διαφοράς ώρας (-10 περίπου ώρες στην Καλιφόρνια), χωρίς να διαταράσσεται η (λειτουργική) Ενότητα της Εκκλησίας. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ https://dai.ly/x7p8r7u ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm .
ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ "ΤΕΣΑΡΑΚΟΣΤΗ' ΕΝΝΟΩ 'ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ "Δημήτριο χατζηλικολάου" Προφανώς ΕΊΝΑΙ "Δημήτριο Χατζηνικολάου"
ΑπάντησηΔιαγραφή