Όλο
το πνεύμα του Ευαγγελίου του Χριστού, από τη στιγμή που πραγματοποιούμε την
πρώτη κατάδυσή μας στην ιερή κολυμβήθρα του Μυστηρίου του Βαπτίσματος, μας
εντάσσει σε μια μεταμορφωτική πορεία. Η πνευματική μας προσπάθεια δεν
προσδιορίζεται μόνο ως ακρόαση του λόγου του Θεού και ως εφαρμογή ορισμένων
εντολών. Προβάλλεται και διευκρινίζεται σαν μια διαδικασία δημιουργίας νέας
ζωής! Θα έλεγε κανείς ότι, μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων της φύσεως του
ανθρώπου, η νέα ζωή κατανοείται σαν μια οντολογική μεταβολή με σαφή τον
εξελικτικό της χαρακτήρα από την πνευματική νηπιότητα στην ανδρική πνευματική
ωριμότητα, εφ’ όσον οφείλουμε να φτάσουμε «οι πάντες εις την ενότητα της
πίστεως και της επιγνώσεως του υιού του Θεού, εις άνδρα τέλειον, εις μέτρον
ηλικίας του πληρώματος του Χριστού».
-----------------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
-----------------------------------
Πολύ σωστά. Η Εκκλησία είναι το Α και το Ω της ανακαίνισης και της εν Χριστώ διαμόρφωσής μας. Όσο δε γίνεται αυτό, μάταιος κόπος να λέμε ότι είμαστε χριστιανοί, ορθώς πιστεύοντες και να κομπάζουμε. Πολλοί μπαίνουμε στην Εκκλησία και βγαίνουμε θηρία, χειρότεροι απ΄ότι μπήκαμε ή σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Καμμιά αλλοίωση, κανένας εσωτερικός σεισμός! Για αυτό πολλοί οι καλεσμένοι αλλά ελάχιστοι οι εισερχόμενοι! Χιλιάδες άνθρωποι ακολουθούσαν στις πορείες και τα κηρύγματα τον Χριστό όταν ήταν στη γη, λίγοι όμως δέχονταν την ευεργετική του δύναμη, όπως με την αιμορροούσα, πολλοί τον ακουμπούσαν εκείνη όμως θεραπεύτηκε.