Ένα από τα πιο φυσιολογικά γνωρίσματα του ανθρώπου είναι
το ενδιαφέρον του για την ζωή και την υγεία του. Όλοι προσέχουμε τον εαυτό μας·
αγωνιζόμαστε για τη συντήρησή του, αγωνιούμε για τη διατήρησή του, φροντίζουμε
για την καλύτερη κατάστασή του. Οι προσπάθειές μας οι καθημερινές – από την πιο
απλή ασχολία ως και την ίδια μας την εργασία – οι επιστήμες όλες – από την
ιατρική ως και την αστρονομία – ο πολιτισμός που καλλιεργούμε, με μια λέξη τα
πάντα αποβλέπουν στον
έλεγχο και στην φροντίδα της φυσικής μας ζωής. Και είναι πράγματι σωστό αυτό το
ενδιαφέρον, αφού ο ίδιος ο Πλάστης μας φύτεψε μέσα μας ισχυρό το ένστικτο της
αυτοσυντηρήσεως και είναι ευλογημένο, όταν δεν γίνεται αυτοσκοπός και δεν
καταντά θεότητα για τον άνθρωπο.
Τη ΚΓ΄ (23η) του Αυγούστου, μνήμη του Αγίου Ιερομάρτυρος ΕΙΡΗΝΑΙΟΥ, Επισκόπου Λουγδούνου.
Ειρηναίος ο ένδοξος Ιερομάρτυς, έτερος ούτος ων του ανωτέρω, ήκμασε κατά
τους χρόνους Μάρκου Αυρηλίου, του και Αντωνίου καλουμένου και φιλοσόφου, εν
έτει ρξ΄ (160), ήτο δε εκ των παλαιών ανδρών, διάδοχος των μακαρίων Αποστόλων
και Επίσκοπος χρηματίσας της εν Γαλλία πόλεως Λουγδούνου, της σήμερον
ονομαζομένης Λυώνος.
ΝΑ ΛΑΒΗ ΚΑΘΑΡΑΝ ΘΕΣΙΝ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΣ Ζητεῖ μὲ ἄρθρον του ὁ Καλαβρύτων κ. Ἀμβρόσιος
«Τὸ πρόβλημα τῆς παραχωρήσεως τῆς Ἑλληνικῆς ἰθαγένειας,
παρακαλῶ προσέξτε δὲν ὁμιλοῦμε γιὰ τὴν χορήγηση τῆς “ὑπηκοότητας” ἀλλὰ τῆς “ἰθαγένειας”,
σὲ ἄτομα μὴ ἑλληνικοῦ γένους, δηλ. σὲ ἄτομα ποὺ ἦλθαν στὴ Χώρα μας ὡς οἰκονομικοὶ
μετανάστες ἀλλὰ ἄλλα γένη, φυλὲς καὶ γλῶσσες, οἱ πλεῖστοι μάλιστα τῶν ὁποίων ἀνήκουν
στὸ Ἰσλάμ, ἔχει λάβει ἤδη σοβαρὲς διαστάσεις. Πολλοὶ ἔχουν λάβει θέση, οἱ δὲ διατυπούμενες
ἀπόψεις ἐνίοτε εἶναι ἐκ διαμέτρου ἀντίθετες. Ἀκόμη καὶ μεταξὺ τῶν Ἱεραρχῶν ὑπάρχουν
ἀντιγνωμίες. Γνωρίζουμε λοιπὸν τὶς ἀπόψεις τῆς Κυβερνήσεως, τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολιτεύσεως,
τοῦ κ. Καρατζαφέρη καὶ ἄλλων παραγόντων τοῦ πολιτικοῦ ἢ καὶ γενικότερα τοῦ Δημόσιου
βίου, ἀλλὰ τὴν ἐπίσημη θέση καὶ ἄποψη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δὲν τὴν ἄκουσε καὶ
γι᾽ αὐτὸ καὶ ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ὁ Ἑλληνικὸς Λαός! Ὅλοι ὅμως τὴν ἀποζητᾶμε! Παρὰ
ταῦτα καὶ ὅλοι μας τὴν ἀγνοοῦμε! Ὁ καθένας μας μπορεῖ νὰ ἔχει μιὰ ἄποψη. Ἀλλὰ στὰ
μεγάλης σπουδαιότητας θέματα, ὅπως εἶναι τὰ ἐθνικά, χρειάζεται νὰ μάθουμε ἐπὶ τέλους
τὴν ἄποψη τῆς μητρὸς Ἐκκλησίας.
----
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
----
Ἀμβρόσιος:"Ἑπομένως ἡ διὰ Συνοδικῆς Συνδιασκέψεως ἐκφερομένη ἄποψη τῆς Ἐκκλησίας, πρὸς τὴν ὁποίαν ἅπαντες ὀφείλουμε νὰ συνταχθοῦμε."
Ἄν παραλειφθῇ αὐτή ἡ πρότασις, τό κείμενον τοῦ κ. Ἀμβροσίου εἶναι ἐξαιρετικόν. Γιατί νά παραλειφθῇ; Διότι ἡ Σύνοδος τοῦ κ. Ἱερωνύμου εἶναι αἱρετική καί ἐν πολλοῖς συντάσσεται μέ τήν ΝΤΠ, πότε ἀναφανδόν (πρβλ. Κολυμπάρι) καί πότε μέ τήν σιωπήν της παρά τό ἄκρως ἐκκλησιομαχικόν ἔργον τῶν διαφόρων νεοταξικῶν "κυβερνήσεων" (διάβαζε μαριονεττῶν τοῦ Σιωνισμοῦ). Συνεπῶς, ὄχι μόνον ὁ λαός ΔΕΝ ὀφείλει καμμίαν ὑπακοήν, ἀλλά ὀφείλει καί νά διακόψῃ πᾶσαν ἐκκλησιαστικήν ἐπικοινωνίαν μετά τῶν προδοτῶν ψευδο-επισκόπων.
Ἄν παραλειφθῇ αὐτή ἡ πρότασις, τό κείμενον τοῦ κ. Ἀμβροσίου εἶναι ἐξαιρετικόν. Γιατί νά παραλειφθῇ; Διότι ἡ Σύνοδος τοῦ κ. Ἱερωνύμου εἶναι αἱρετική καί ἐν πολλοῖς συντάσσεται μέ τήν ΝΤΠ, πότε ἀναφανδόν (πρβλ. Κολυμπάρι) καί πότε μέ τήν σιωπήν της παρά τό ἄκρως ἐκκλησιομαχικόν ἔργον τῶν διαφόρων νεοταξικῶν "κυβερνήσεων" (διάβαζε μαριονεττῶν τοῦ Σιωνισμοῦ). Συνεπῶς, ὄχι μόνον ὁ λαός ΔΕΝ ὀφείλει καμμίαν ὑπακοήν, ἀλλά ὀφείλει καί νά διακόψῃ πᾶσαν ἐκκλησιαστικήν ἐπικοινωνίαν μετά τῶν προδοτῶν ψευδο-επισκόπων.
22 Αυγούστου 2019 - 2:12 μ.μ.
Ο Μητροπολίτης of Odessa Agafangel είναι άραγε Ορθόδοξος Ιεράρχης της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς, ή τελικά ένα δεκανίκι τού Μόσχας που οδηγεί πολιτικές και Εκκλησιαστικές σκοπιμότητες στα Βαλκάνια; -- Γράφει ο κ. Μαρίνος Ριτσούδης
Ο Μητροπολίτης Agafangel of Odessa, με τη μέθοδο της φωτοβολίδας έκανε τις δηλώσεις που έκανε, δεν τις πήρε
πίσω ούτε τις διαφοροποίησε καθόλου παρά τού οτι ξεκίνησε μία αλυσίδα
αντιδράσεων, ενώ το Πατριαρχείο Μόσχας με μια ξερή απάντηση τύπου "δεν είναι δικός
μας", σιώπησε και συμφώνησε επί της ουσίας, διότι ο Μόσχας ενήργησε επακριβώς όπως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Ουκρανία.
Αναγνώρισε την Τουρκική εισβολή με ήπιο έμμεσο τρόπο, και έστησε στα κατεχόμενα
την Ρωσική Εκκλησία, η οποία απολαμβάνει πλήρη λειτουργική ελευθερία εν μέσω
κατοχής τού Ερντογάν, όταν η επίσημη Εκκλησία της Κύπρου έχει δυσκολίες.
Παράδοξο για κάποιον που συνδέει τα Εκκλησιαστικά γεγονότα εν Αγίω Πνεύματι,
όμως καθόλου παράδοξο για κάποιον που ερμηνεύει τα Εκκλησιαστικά με
πρακτορίστικες πολιτικές σκοπιμότητες.
Ο Φαναρίου ίδρυσε την δική του Εκκλησία στην Ουκρανία, και ο Μόσχας σε αντεπίθεση μέσω τού δεκανίκι του, τόν Μητροπολίτη Agafangel ίδρυσε την δική της Εκκλησία στα κατεχόμενα. Και εάν κάποιος πεί μα αφού δεν έχουν λειτουργική κοινωνία, πως μπορεί να συμβαίνει αυτό, θα του απαντούσα, πως ο Agafangel έχει το ίδιο Οικουμενιστικό Πιστεύω με τον Μόσχας ως προς τις κατεγνωσμένες αιρέσεις, τα συμφωνηθέντα με ακρίβεια στο Κολυμπάρι, για το οποίο φρόντισε να επιδείξει σε αυτή του τη δήλωση, έντεχνα και για να μην εγείρει αντιδράσεις προφανώς από τις αιρέσεις που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, και που είναι ταυτόχρονα και παγκόσμιοι οργανισμοί.
Και εάν μερικοί αναρωτηθούν οι ΓΟΧ ΘΝΠ, τι θα κάνουν; Τους απαντώ, θα κρύβονται και θα ψεύδονται όπως με τη διαχείριση του ζητήματος των ΘΝΠ, γιατί τους αρέσει η κοσμική δόξα, η εξουσία και η κρυφή δύναμη που αρχίζει να διαφαίνεται στον Agafangel.
Ο Φαναρίου ίδρυσε την δική του Εκκλησία στην Ουκρανία, και ο Μόσχας σε αντεπίθεση μέσω τού δεκανίκι του, τόν Μητροπολίτη Agafangel ίδρυσε την δική της Εκκλησία στα κατεχόμενα. Και εάν κάποιος πεί μα αφού δεν έχουν λειτουργική κοινωνία, πως μπορεί να συμβαίνει αυτό, θα του απαντούσα, πως ο Agafangel έχει το ίδιο Οικουμενιστικό Πιστεύω με τον Μόσχας ως προς τις κατεγνωσμένες αιρέσεις, τα συμφωνηθέντα με ακρίβεια στο Κολυμπάρι, για το οποίο φρόντισε να επιδείξει σε αυτή του τη δήλωση, έντεχνα και για να μην εγείρει αντιδράσεις προφανώς από τις αιρέσεις που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο, και που είναι ταυτόχρονα και παγκόσμιοι οργανισμοί.
Και εάν μερικοί αναρωτηθούν οι ΓΟΧ ΘΝΠ, τι θα κάνουν; Τους απαντώ, θα κρύβονται και θα ψεύδονται όπως με τη διαχείριση του ζητήματος των ΘΝΠ, γιατί τους αρέσει η κοσμική δόξα, η εξουσία και η κρυφή δύναμη που αρχίζει να διαφαίνεται στον Agafangel.
Οι εξελίξεις που φαίνονται να είναι ραγδαία πολιτικές, θα
δείξουν το πραγματικό πρόσωπο της όλης κατάστασης. Και πρός αυτή την κατεύθυνση
φάνηκε ξεκάθαρα πώς τα κολλητιλίκια τού Πουτιν με τον Ερντογάν, συνέδραμαν
αποφασιστικά στη διεύρυνση της εξουσίας του Πατριάρχου Μόσχας στην κατεχόμενη
Κύπρο.
----
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
----
Τά κατεχόμενα στήν Κύπρον ἀποτελοῦν ἁπτήν ἀπόδειξιν ὅτι "ὁ διεθνής παράγων," δηλαδή ἡ ΝΤΠ τῶν Σιωνιστῶν, προωθοῦν ἀνώμαλες καταστάσεις καί χονδροειδεῖς ἀδικίες σέ διάφορα κράτη, προκειμένου νά ἐμπεδωθῇ ἡ πεποίθησις εἰς πάντας τούς ἐνοικοῦντας ἐπί τῆς γῆς ὅτι ἀπαιτεῖται μία παγκόσμιος κυβέρνησις, ἡ ὁποία δῆθεν θά ἐπιβάλῃ τήν τάξιν. Κεντρική φιγούρα στό ἄκρως σατανικόν αὐτό σχέδιον εἶναι ὁ Κίσσινγκερ, ὁ ὁποῖος ἔχει μαριονέττες πού ἐκτελοῦν τίς ἐντολές του (Ἐτσεβίτ, Καραμανλῆς ὁ πρεσβύτερος, Μακάριος, Ἐρντογάν κ.ἄ.). Τά κατεχόμενα ἀπεκτήθησαν μέ μαζικούς φόνους, βιασμούς κ.λπ., ὡς ἕν μέρος τοῦ ὅλου σχεδίου τῆς ΝΤΠ, τήν ὁποίαν ὑπηρετοῦν ὅλοι οἱ πολιτικοί καί θρησκευτικοί "ἡγέται" (διάβαζε δαίμονες). Ἀλλά καί ὅποιος κάμνει καριέρα ἐκεῖ συμμετέχει ἐμμέσως στά ὡς ἄνω ἐγκλήματα. Διότι, προφανῶς, ἄν ὑψώσῃ ἐλεγκτικόν λόγον πρός τούς φονεῖς, κλέπτας καί βιαστάς καακτητάς, θ' ἀπελαθῇ πάραυτα! Ὑπό τάς προϋποθέσεις αὐτάς, δέν δύναται ἕνας Ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος νά πηγαίνῃ ἐκεῖ καί νά συμμετέχῃ στήν συμμορίαν αὐτήν τοῦ Σατανᾶ! Ἄν τό κάνῃ, τότε, ὄχι μόνον δέν καλύπτει καμμίαν ποιμαντικήν ἀνάγκην, ἀλλ' ὑποπίπτει καί εἰς τήν αἵρεσιν τοῦ Σεργιανισμοῦ καί συμπαρασύρει εἰς αὐτήν καί τό ἐκεῖ ποίμνιον, τό ὁποῖον ἴσως νά εὑρίσκεται ἐκεῖ προσωρινῶς ἀπό κάποιαν ἀνάγκην. Συνεπῶς, θά συμφωνήσω μέ τόν ἀδελφόν Μαρῖνον ὅτι εἶναι πολύ ὕποπτος ἡ κίνησις αὐτή τοῦ Ἀγαθαγγέλου, διά νά εἴπω τό ὀλιγώτερον. Ἄν δέν κάνω λάθος, ὁ ἐν λόγῳ ἔχει κοινωνίαν μέ τούς "ΓΟΧ" Ἑλλάδος, οἱ ὁποῖοι ἤδη φλερτάρουν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Σεργιανισμοῦ (καί ὄχι μόνον) λόγῳ ΘΝΠ τοῦ ν. 4301/14. Αἶσχος!
22 Αυγούστου 2019 - 7:14 π.μ.
----
----
Ως προς το ερώτημα :
""Ο Μητροπολίτης of Odessa Agafangel είναι άραγε Ορθόδοξος Ιεράρχης της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς"
θα πρέπει να ειπωθούνε τα εξής :
Ο Αγαθάγγελος χειροτονήθηκε από τους Επισκόπους Λάζαρο και Βενιαμίν, της Κατακομβικής Εκκλησίας. Αποσχίστηκε από εκείνους το 2001, ακολουθώντας τον Μητροπολίτη Λαύρο, προς την ένωση με το Οικουμενιστικό Πατριαρχείο Μόσχας, παρότι υποτίθεται ότι θα ήτανε εκπρόσωπος των ανθενωτικών τους θέσεων στην Σύνοδο ΡΟΕΔ του 2001
Aυτά (κι άλλα ενδιαφέροντα..) τα διαβάζουμε και στην εισήγηση του Σεβασμιωτάτου κ.Φωτίου, των ΓΟΧ-Καλλινίκου, που έγινε σε κάποιους άλλους "χρόνους"...το 2009, εδώ :
https://sites.google.com/site/asteiacy/home/ekklesiastika-dokimia/peritoudynatoutesenoseosekklgochellados-rosikesgnorthekklesias
Το 2007 ο Αγαθάγγελος φαινομενικώς διέκοψε κοινωνία με το Πατριαρχείο Μόσχας κι αυτοανακηρύχθηκε ως μοναδικός γνήσιος Επίσκοπος ΡΟΕΔ, δεχόμενος τις καθαιρέσεις του Πατριαρχείου εναντίον εκείνων που δεν δέχτηκαν να ακολουθήσουνε (όπως εκείνος) τον Μητροπολίτη Λαύρο, στην ένωση με το Πατριαρχείο !!!
Ανάμεσα τους και τους Επισκόπους της κατακομβικής Λάζαρο και Βενιαμίν. Εν τω μεταξύ, ο Αρχιεπίσκοπος Λάζαρος είχε κοιμηθεί κι ενώ είχε ήδη χειροτονήσει με τον Βενιαμίν τον νέο Αρχιεπίσκοπο της Κατακομβικής Τύχων, χωρίς να είναι απαραίτητη η άδεια της Συνόδου ΡΟΕΔ, βάση διατάγματος 362 Πατριάρχη Τύχων (μέσω του οποίου είχε χειροτονηθεί κι ο Αγαθάγγελος). Όλους όμως τους απεκήρυξε ο Αγαθάγγελος, εκτός του Πατριαρχείου Μόσχας, όπου με την γνωστή Κυπριανίτικη Εκκλησιολογία (αναθεματισμένη από ΡΟΕΔ το 2001), δεχότανε Χάρη στα Μυστήρια τους.
Φαινομενικώς διέκοψε, έγραψα παραπάνω, καθώς είναι γνωστά και τα υπόλοιπα Οικουμενιστικά παραστρατήματα του Αγαθάγγελου, τα οποία ουδέποτε δημοσίως απεκήρυξε ή διέψευσε. Κι είδαμε και το πρόσφατο στην Κύπρο, τύφλα να έχει το Κολυμπάρι...
Σημειωτέον, ότι πριν την ένωση με ΓΟΧ-Καλλινίκου, είχανε ενωθεί μαζί του οι Κυπριανίτες και τον βοήθησαν να κάνει "χειροτονίες" και την "Σύνοδο" του, καθώς ήτανε ο μόνος "γνήσιος" που απέμεινε, αλλά Επίσκοπο Ματθαίο Καρπαθάκη. Και πάντα βέβαια οι Κυπριανίτες ενεργούσανε κανονικότατα, στα πλαίσια της διαμαρτυρίας τους προς την μητέρα Ελλαδική Εκκλησία...
Τώρα, για το αν αποτελούνε Ορθόδοξους Ιεράρχες οι Κυπριανίτες μπορεί να το αντιληφθεί κάποιος διαβάζοντας τα σχόλια εδώ :
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/blog-post_46.html
Eν κατακλείδι, έχουνε συμβεί τόσα και τόσα όλους τους αιώνες της Εκκλησιαστικής Ιστορίας, αλλά ο Αγαθάγγελος κι οι Κυπριανίτες διεκδικούνε σίγουρα το nobel πρωτοτυπίας και θράσους. Και μαζί τους δυστυχώς και κάποιοι άλλοι....
Όμοιος το ομοίω...
""Ο Μητροπολίτης of Odessa Agafangel είναι άραγε Ορθόδοξος Ιεράρχης της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς"
θα πρέπει να ειπωθούνε τα εξής :
Ο Αγαθάγγελος χειροτονήθηκε από τους Επισκόπους Λάζαρο και Βενιαμίν, της Κατακομβικής Εκκλησίας. Αποσχίστηκε από εκείνους το 2001, ακολουθώντας τον Μητροπολίτη Λαύρο, προς την ένωση με το Οικουμενιστικό Πατριαρχείο Μόσχας, παρότι υποτίθεται ότι θα ήτανε εκπρόσωπος των ανθενωτικών τους θέσεων στην Σύνοδο ΡΟΕΔ του 2001
Aυτά (κι άλλα ενδιαφέροντα..) τα διαβάζουμε και στην εισήγηση του Σεβασμιωτάτου κ.Φωτίου, των ΓΟΧ-Καλλινίκου, που έγινε σε κάποιους άλλους "χρόνους"...το 2009, εδώ :
https://sites.google.com/site/asteiacy/home/ekklesiastika-dokimia/peritoudynatoutesenoseosekklgochellados-rosikesgnorthekklesias
Το 2007 ο Αγαθάγγελος φαινομενικώς διέκοψε κοινωνία με το Πατριαρχείο Μόσχας κι αυτοανακηρύχθηκε ως μοναδικός γνήσιος Επίσκοπος ΡΟΕΔ, δεχόμενος τις καθαιρέσεις του Πατριαρχείου εναντίον εκείνων που δεν δέχτηκαν να ακολουθήσουνε (όπως εκείνος) τον Μητροπολίτη Λαύρο, στην ένωση με το Πατριαρχείο !!!
Ανάμεσα τους και τους Επισκόπους της κατακομβικής Λάζαρο και Βενιαμίν. Εν τω μεταξύ, ο Αρχιεπίσκοπος Λάζαρος είχε κοιμηθεί κι ενώ είχε ήδη χειροτονήσει με τον Βενιαμίν τον νέο Αρχιεπίσκοπο της Κατακομβικής Τύχων, χωρίς να είναι απαραίτητη η άδεια της Συνόδου ΡΟΕΔ, βάση διατάγματος 362 Πατριάρχη Τύχων (μέσω του οποίου είχε χειροτονηθεί κι ο Αγαθάγγελος). Όλους όμως τους απεκήρυξε ο Αγαθάγγελος, εκτός του Πατριαρχείου Μόσχας, όπου με την γνωστή Κυπριανίτικη Εκκλησιολογία (αναθεματισμένη από ΡΟΕΔ το 2001), δεχότανε Χάρη στα Μυστήρια τους.
Φαινομενικώς διέκοψε, έγραψα παραπάνω, καθώς είναι γνωστά και τα υπόλοιπα Οικουμενιστικά παραστρατήματα του Αγαθάγγελου, τα οποία ουδέποτε δημοσίως απεκήρυξε ή διέψευσε. Κι είδαμε και το πρόσφατο στην Κύπρο, τύφλα να έχει το Κολυμπάρι...
Σημειωτέον, ότι πριν την ένωση με ΓΟΧ-Καλλινίκου, είχανε ενωθεί μαζί του οι Κυπριανίτες και τον βοήθησαν να κάνει "χειροτονίες" και την "Σύνοδο" του, καθώς ήτανε ο μόνος "γνήσιος" που απέμεινε, αλλά Επίσκοπο Ματθαίο Καρπαθάκη. Και πάντα βέβαια οι Κυπριανίτες ενεργούσανε κανονικότατα, στα πλαίσια της διαμαρτυρίας τους προς την μητέρα Ελλαδική Εκκλησία...
Τώρα, για το αν αποτελούνε Ορθόδοξους Ιεράρχες οι Κυπριανίτες μπορεί να το αντιληφθεί κάποιος διαβάζοντας τα σχόλια εδώ :
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/blog-post_46.html
Eν κατακλείδι, έχουνε συμβεί τόσα και τόσα όλους τους αιώνες της Εκκλησιαστικής Ιστορίας, αλλά ο Αγαθάγγελος κι οι Κυπριανίτες διεκδικούνε σίγουρα το nobel πρωτοτυπίας και θράσους. Και μαζί τους δυστυχώς και κάποιοι άλλοι....
Όμοιος το ομοίω...
22 Αυγούστου 2019 - 8:17 π.μ