Μόνον σκοπιμότητα ὄζει ἡ ἁγιοκατάταξις. --- Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου.

Πρὸς Τὴν Ἱερὰν Σύνοδον τοῦ σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου

Παναγιώτατε Πρόεδρε καὶ Σεβασμιώτατοι Συνοδικοὶ Ἀρχιερεῖς, εὐλογητὸς ὁ Θεός. Μετὰ ἐκπλήξεως καὶ καταπλήξεως ἐπληροφορήθην ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου καὶ Ἁγίου Βλασίου κ. Ἱερόθεος Βλάχος ἔκαμε πρότασιν δι’ ἁγιοκατάταξιν τοῦ ἐν κοιμήσει Ἱερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ. Ἐδημοσιεύθη δὲ καὶ εἰς τὸ Διαδίκτυον ὅτι ἀναμένεται αὐτὴ ἡ ἁγιοκατάταξις. Ἡ κατάταξις τοῦ Ἱερομονάχου τούτου μεταξὺ τῶν Ἁγίων τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας θὰ ἀποτελέσῃ εὐτελισμὸν τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας, διὰ τοὺς ἑξῆς βασικοὺς λόγους: 1) Ὁ Ἱερομόναχος οὗτος, κατὰ περιφρονητικὴν παράβασιν αὐστηροτάτων ἱερῶν Κανόνων καὶ μάλιστα Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἵδρυσε μικτὴν Μονὴν εἰς τὸ Essex τῆς Ἀγγλίας μὲ Μοναχοὺς καὶ Μοναχάς. Καὶ μόνον διὰ τὴν ἐνέργειάν του αὐτὴν εἶναι Καθαιρετέος ὁ π. Σωφρόνιος. Ἡ Ἐκκλησία δύναται καὶ μετὰ θάνατον νὰ καθαιρέσῃ αὐτόν. 2) Ἐπειδὴ ἡ ἀνδρογυναικεία αὐτὴ Μονὴ δὲν κατεδικάσθη ἐπισήμως ὑπὸ τῶν ἁρμοδίων ἐκκλησιαστικῶν ὀργάνων, τὸ ἀνοσιούργημα αὐτὸ τοῦ Ἱερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ ἀποτελεῖ ἀπαρχὴν εἰσαγωγῆς εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν συνεισάκτου Μοναχισμοῦ. 3) Τὸ ὅτι ἡ ἐν λόγῳ Μονὴ εἶναι πράγματι μικτὴ ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὸν ἴδιον Μητροπολίτην Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεον, ὁ ὁποῖος ἔγραψεν ὅτι εἰςτὴν Μονὴν αὐτὴν ὑπάρχει «κοινὴ προσευχὴ» καὶ «κοινὴ τράπεζα». Ἐπίσης, διὰ τὴν Μονὴν αὐτήν, ἡ ὁποία ἀνήκει εἰς τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον, πιστοποιεῖ καὶ ἡ Ἱερὰ Ἀρχιεπισκοπὴ Θυατείρων καὶ Μεγάλης Βρετανίας ὅτι ἀποτελεῖται ἀπὸ Μοναχοὺς καὶ Μοναχάς.
4) Ὁ π. Σωφρόνιος Σαχάρωφ εἶναι περιφρονητὴς καὶ πλήθους διδαγμάτων ὁσίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας σχετικῶν μὲ τὴν ἵδρυσιν ὑπ’ αὐτοῦτῆς ὡς ἄνω σκανδαλώδους μικτῆς Μονῆς.5) Ὁ δυστυχὴς οὗτος Ἱερομόναχος ἐξελάμβανε διάφορα δαιμονοφαντάσματα ὡς θείας ἀποκαλύψεις πρὸς αὐτόν, ὡς νὰ μὴ εἶναι τελεία ἡ Θεία  Ἀποκάλυψις καὶ πρέπει νὰ συμπληρωθῇ μὲ τὰ ψευδοοράματα τοῦ Σαχάρωφ. Ἡ τοιαύτη ἀντίληψις εἶναι αἱρετική. 6) Ὁ βίος τοῦ Ἱερομονάχου τούτου ὑπῆρξεν ἄστατος καὶ ἀκατάστατος, ὅπως καταγράφεται εἰς κείμενά μου, τὰ ὁποῖα θὰ ἐκδοθοῦν προσεχῶς.7) Κατὰ τὴν κρίσιν μου, ὁ ἐν λόγῳ Ἱερομόναχος διεκρίνετο εἰς τὰ κείμενά του ὅτι εἶχε μίαν πρωτοτυπομανίαν διὰ νὰ φανῇ ὅτι εἰσάγει εἰς τὴν Θεολογίαν πρωτοτύπους γνώσεις καὶ θεοπτικὰ διδάγματα, ἐνῷ οὐδὲν οὐσιαστικὸν ἔγραψε, τὸ ὁποῖον νὰ μὴ περιέχηται εἰς τὴν Ἁγίαν Γραφήν, εἰς τοὺς δογματικοὺς Ὅρους, εἰς τοὺς ἱεροὺς Κανόνας καὶ εἰς τὰ κείμενα τῶν ἁγίων Πατέρων. Ἀντιθέτως, ἔγραψε καὶ εἶπεν ἀρκετὰ τὰ ὁποῖα ἀντιτίθενται εἰςτὴν γενικὴν Διδασκαλίαν τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Ἐκκλησίας. 8) Οὐδεμία ἔνδειξις ὑπῆρξε καὶ ὑπάρχει ὅτι ὁ προτεινόμενος δι’ ἐπίσημον ἀναγνώρισιν ὡς Ἁγίου εἶχε θαυματοποιητικήν τινα χάριν. 9) Ἔχομεν τὴν παπικὴν βιομηχανίαν παραγωγῆς «ἁγίων» (ἐντὸς εἰσαγωγικῶν). Πρέπει νὰ διαφυλαχθῇ ἡ Ὀρθοδοξία ἀπὸ τοιαῦτα ὀλισθήματα. 10) Ἡ Ὀρθοδοξία ἔχει ἑκατομμύρια πραγματικῶν Ἁγίων ἐπωνύμων καὶ ἀνωνύμων καὶ πάντοτε ὁ Θεὸς ἀναδεικνύει ἀληθινοὺς Ἁγίους, οἱ ὁποῖοι πρῶτον ἀναγνωρίζονται ἀπὸ τὴν κοινὴν συνείδησιν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος καὶ ἀκολουθεῖ ἡ ἐπίσημος ἁγιοκατάταξίς των. Οὐδεμία ἀνάγκη ὑπάρχει νὰ καταταχθῇ μεταξὺ τῶν Ἁγίων μας ἓν ἀμφιλεγόμενον καὶ ἀντιλεγόμενον πρόσωπον. 11) Ὁ Λαὸς τοῦ Θεοῦ, εἰς τὴν καρδίαν τοῦ ὁποίου δὲν ἐκάθισεν ὁ π. Σωφρόνιος Σαχάρωφ ὡς ἅγιος, ὅπως ὁ ἅγιος π. Πορφύριος, ὁ π. Παΐσιος καὶ ἄλλοι, οὐδέποτε θὰ ἀναγνωρίσῃ καὶ θὰ τιμήσῃ αὐτὸν ὡς Ἅγιον. Ἀκόμη εἶναι καὶ ἐντελῶς ἄγνωστος ὁ ἐν λόγῳ Ἱερομόναχος εἰς τὴν πλειονότητατοῦ πιστοῦ Λαοῦ. Διὰ πρώτην δὲ φορὰν παρατηρεῖται τὸ φαινόμενον τῆς κινήσεως ἐκ τῶν ἄνω, ἐκ τοῦ χώρου δηλαδὴ τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἀξιωματούχων, διὰ μίαν μὴ ἀναμενομένην ἀπὸ τὸν Ὀρθόδοξον Χριστιανικὸν Λαὸν ἁγιοκατάταξιν. Δημιουργοῦνται λοιπὸν βάσιμοι ὑποψίαι ὅτι ἐπιδιώκονται σκοπιμότητές τινες. 12) Ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου, μὲ ἀπροκάλυπτον ἐπιπολαιότητα καὶ ἀσύγγνωστον ἀνευθυνότητα, προσεπάθησε νὰ δημιουργήσῃ μίαν ὁμιχλώδη, τυφλωτικὴν καὶ νοσηρὰν κατάστασιν, ὅτι ὁ καταπατητὴς ἱερῶν Κανόνων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ παραδοξολόγος Ἱερομόναχος Σωφρόνιος Σαχάρωφ εἶναι ἰσάξιος τοῦ Μωϋσέως, τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, τοῦ Γρηγορίου Παλαμᾶ, τοῦ Συμεὼν τοῦ Νέου Θεολόγου καὶ ἄλλων μεγάλων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος, ὡς ἄλλος Πάπας, ἀνεκήρυξεν ἀτομικῶς καὶ αὐθαιρέτως τὸν ἐν λόγῳ Ἱερομόναχον ὡς ἅγιον, κατὰ περιφρόνησιν ὁλοκλήρου τῆς ἁγιοκατατακτικῆς πράξεως τῆς Ἐκκλησίας. 13) Ὁ προτείνων τὴν συναρίθμησιν μετὰ τῶν Ἁγίων τοῦ Ἱερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος Βλάχος δὲν  εἶναι εὐυπόληπτον καὶ ἀδιάβλητον πρόσωπον, ὡς ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὸβιβλίον μου: « Ἡ ἀπομυθοποίησις ἑνὸς Ἐπισκόπου
 
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΣ
Νὰ φύγῃ ὁ Δεσπότης τῆς Ναυπάκτου . Ὁ Ἀρχιερεὺς οὗτος, ὡς «ψευδολόγος» (αἱ ἀποδείξεις εἰς τὸ βιβλίον μου), δὲν εἶναι ἀξιόπιστος. Δὲν ὑπάρχουν δὲ ἀντικειμενικαὶ ἐνδείξεις περὶ τῆς «ἁγιότητος» τοῦ ὑπὸ ἐξέτασιν Ἱερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ. Ὑπάρχουν μόνον αἱ παιδαριώδεις καὶ γελοιοποιητικαὶ ὑπερβολαὶ τοῦ Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου καὶ αἱ ἐκτὸς πάσης σοβαρότητος φαντασιώσεις αὐτοῦ τοῦ περιέργου Ἱερομονάχου.14) Πρὸς ἀποτροπὴν ἐνδεχομένης πραγματοποιήσεως τῆς ὡς ἄνω καταγγελλομένης σκανδαλώδους ἐπιδιώξεως, προετοιμάζεται σχετικὴ δημοσία συζήτησις. Ὡς ἀποδεικτικὰ παραστατικὰ τῶν ἐνταῦθα καταγγελλομένων, ἐπισυνάπτω ἀποσπάσματα τοῦ εὑρισκομένου εἰς τὸ τελευταῖον διορθωτικὸν στάδιον ὑπὸ ἔκδοσιν βιβλίου μου «ΤΑ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ». Τὰ ἀποσπάσματα αὐτὰ ἀναφέρονται εἰς τὸ κακόδοξον καὶ θεολογικῶς ἀνερμάτιστον βιβλίον τοῦ Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου «ΟΙΔΑ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤῼ» Βίος καὶ Πολιτεία τοῦ Γέροντος Σωφρονίου τοῦ ἡσυχαστοῦ καὶ θεολόγου,  β΄ ἔκδοσις 2007). Μητροπολίτης Ναυπάκτου καὶ Ἁγίου Βλασίου κ. Ἱερόθεος Βλάχος, μὲ τὰς θεολογικὰςπλάνας του εἰς τὸ βιβλίον αὐτὸ καὶ εἰς τὸ ἕτερον βιβλίον του «ΟΡΘΟΔΟ-ΞΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ» (αὐτὰ ἔχω ἐλέγξει), τὰ ὁποῖα μετεφράσθησαν καὶ εἰς ξένας γλώσσας, ἐγένετο τρόπον τινὰ εἷς Δούρειος Ἵππος ἐξαγωγῆς κακοδοξιῶν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλλάδος. Ἐν Ἀθήναις τῇ 8 Αὐγούστου 2014 Μετὰ βαθυτάτου σεβασμοῦ
Πρωτοπρεσβύτερος Ἰωάννης Κ. Διώτης
θεολόγος καὶ δημοσιογράφος Πλατεῖα Βικτωρίας 9 - 104 34 Ἀθῆναι (Hellas) Τηλ.: 00302108222284 – 00306938566716 Fax: 00302105243400 Συνημμένον: Τὸ βιβλίον «ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕ-ΡΟΘΕΟΣ». Κοινοποίησις: Ἱερὰν Σύνοδον τῆς ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησίας καὶ τὰς Ἱερὰς Συνόδους ἁπασῶν τῶν Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν.11
Μεταγενέστεραι σημειώσεις: Τὰ προαναφερθέντα ἀποσπάσματα ἀπὸ τὸ ὑπὸ ἔκδοσιν βιβλίον
«ΤΑ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ», κατόπιν εὐρυτέρας ἀναλύσεως καὶ συμπληρώσεως μὲ ἄλλα σχετικὰ στοιχεῖα, ἀπετέλεσαν τὸ ἀνὰ χεῖρας βιβλίον. Διευκρινῶ ὅτι μὲ τὸν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Ναυπάκτου καὶ Ἁγίου Βλασίου κ. Ἱερόθεον Βλάχον εἶχον πάντοτε ἀγαθὰς σχέσεις. Ἰδοὺ τί ἔγραψε δι’ ἐμὲ εἰς τὴν ἀπὸ 9-6-2005 ἐπιστολήν του πρὸς ἐμέ: «Σᾶς θεωροῦσα εὐγενικό, ἐκδηλώνατε σεβασμὸ στοὺς Ἐπισκόπους, καθ’ ὅλη τὴν ἱερατική σας διακονία, ἀκόμη καὶ ὅταν διαφωνούσατε. Οἱ ἀπόψεις τὶς ὁποῖες ἐκφράζατε σὲ διάφορα θέματα ἦταν κατὰ βάση ἐκκλησιαστικές. Ἔτσι σᾶς ὑποδεχόμουν στὴ Ναύπακτο καὶ πολλὲς φορὲς συλλειτουργούσαμε, σᾶς ἐπῄνεσα δημοσίως καὶ σᾶς ἔβαλα νὰ ὁμιλήσετε στὸ ἐκκλησίασμα κατὰ τὴν διάρκεια ἀκολουθίας».
Ἐπίσης, προσέφερεν εἰς ἐμὲ καὶ τὸ βιβλίον του «ΒΛΕΠΩΝ» μὲ τὴν ἑξῆς ἀφιέρωσιν:
«Στὸν ἀγαπητὸ καὶ σεβαστὸ Πρωτοπρεσβύτερον π. Ἰωάννην Διώτην, μὲ πολλὴ ἀγάπη». Ὁ κ. Ἱερόθεος «ἤρξατο χειρῶν ἀδίκων», ὅταν παρεποίησεν ἐννοιολογικῶς μὲ ἀπροσδόκητον θρασύτητα τὴν καταφανῶς καὶ ἐξ ὁλοκλήρου συμφιλιωτικὴν καὶ κοινὴν πρὸς αὐτὸν καὶ τὸν Ἡγούμενον τῆς ἐν Ναυπάκτῳ Ἱερᾶς Μονῆς Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος π. Σπυρίδωνα Λογοθέτην ἐπιστολήν μου (3-4-2005). Ἐπειδὴ ἡ πρότασις διὰ τὴν ἁγιοκατάταξιν τοῦ Ἱερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ εἶναι ἐκρηκτικῶς σκανδαλώδης, ὄχι μόνον δικαιολογεῖται, ἀλλὰ καὶ ἐπιβάλλεται ἡ φραστικὴ αὐστηρότης, ἡ ὁποία παρατηρεῖται εἰς τὸ βιβλίον τοῦτο.Τὸ παρὸν βιβλίον ἀφιεροῦται «Εἰς τὴν Ἱερὰν Μνήμην ἀγνώστων καὶ ἀνωνύμων Ἁγίων». Τὴν Κυριακὴν τῶν Ἁγίων Πάντων ἔχομεν κοινὸν ἑορτασμὸν γνωστῶν καὶ ἀγνώστων Ἁγίων. Προτείνω νὰ καθιερωθῇ, διορθοδόξως, ἰδιαιτέρα ἑορτὴ  «Ἀνωνύμων Ἁγίων». Νὰ τιμοῦνται ἰδιαιτέρωςκαὶ οἱ Ἄγνωστοι Ἅγιοι, ὅπως ἰδιαζόντως τιμᾶται ὁ «Ἄγνωστος Στρατιώτης». Μετὰ τὴν καθιέρωσιν τῆς κοινῆς αὐτῆς ἑορτῆς, νὰ συνταχθῇ Ἱερὰ Ἀκολουθία Ἀνωνύμων Ἁγίων, νὰ κτίζωνται Ἱεροὶ Ναοὶ πρὸς τιμὴν τῶν Ἀνωνύμων Ἁγίων, νὰ ἱδρυθῇ δὲ ἐν Ἑλλάδι καὶ ἡ πρώτη Ἱερὰ Μονὴ Ἀνωνύμων Ἁγίων. Ἐπιθυμῶ νὰ ἔχω ἐπικοινωνίαν μετὰ τῶν δυναμένων νὰ συμβάλλουν εἰς τὴν πραγμάτωσιν τῶν σκοπῶν αὐτῶν.
Πρωτοπρεσβύτερος Ἰωάννης Κ. Διώτης


16 σχόλια:

  1. ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!

    Ο π. Σωφρόνιος είναι ευλογημένος Γέροντας και όχι καθαιρετέος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 13 Δεκεμβρίου 2019 - 4:43 π.μ.

    ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ.....

    https://omologia--pisteos.blogspot.com/2019/12/blog-post_22.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριάκο Βαρβέρη παλαιοημερολογίτη,
    Εμείς οι Ορθόδοξοι δεν πιστεύουμε στο κάθε όραμα. Θέλει προσοχή.

    Χωρίς να αμφισβητώ την ουσία ότι δηλαδή κάλλιστα ο π. Εφραίμ για τους λόγους που ξέρει αυτός και οι άγιοι που βλέπουν μακρυά , μπορεί να συστήσει σε ανθρώπους να πηγαίνουν σε Εκκλησίες που μνημονεύονται μητροπολίτες που υπέγραψαν στο Κολυμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην ορθοδοξία έχουμε εκατομμύρια αγίους, και συνεχώς θα έχουμε αγίους οι οποίοι θα κορυφωθούν την εποχή του αντιχρίστου αλλά θα είναι πολύ λίγοι. Όμως αυτή την εποχή τη πονηρή και σκανδαλώδη με τις συμπροσευχές, τα συλλείτουργα και τις ανταλλαγές δώρων σοφίας Θεού βιβλίων, τη σκόπιμη και εμβόλιμη προώθηση συγκεκριμένων αγιοποιήσεων λόγω διαφήμισης μέσω youtube και internet εεε είναι και λίγο περίεργη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε 5:09 π.μ. γράφεις πλανεμένα!
    Οι σύγχρονοι άγιοι Πορφύριος, Ιάκωβος, Παΐσιος και λοιποί δεν είναι άγιοι από σκόπιμη και εμβόλιμη προώθηση κάποιων, ούτε "λόγω διαφήμισης μέσω youtube και internet", αλλά από τον Κύριο και το πλήθος του λαού του Κυρίου που τους γνώρισε και μαρτυρεί για την αγιότητα τους και τα θαύματα τους, μεταξύ των οποίων και μεγάλοι Αντιοικουμενιστές, οι μεγαλύτεροι!

    Ορθόδοξος αντιλατινόφρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!
    Ο π. Σωφρόνιος είναι ευλογημένος Γέροντας και όχι καθαιρετέος!


    Κόσμε, λαέ, σύμπαντα, ομιλεί ο Κριτής πάσης οικουμένης!

    Μικτά Μοναστήρια: Στο τέλος θα με αναγκάσεις να παραφερθώ, και να ομιλήσω απρεπώς κάνοντας την ερώτηση: Δεν είσαι μωρέ άνδρας; Δεν βλέπεις μάτια γυναικεία να πετούν φλόγες και να μην μπορείς να δαμάσεις....

    Οκτώ χρόνια έκανε γιγάντιο αγώνα ο γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής να απαλλαγεί από τον Δαίμονα της πορνείας. Τέσσερες Λαύρες έκλεισαν στην έρημο του Ιορδάνη... Δεν διαβάζεις τον Βίο του Αγίου Σάββα...
    Πόσους Κανόνες έχουν Οι Οικουμενικές Σύνοδοι που απαγορεύουν Μικτά Μοναστήρια και σύ τον χαβά σου!
    Αλλά ξέχασα εσύ είσαι ανώτερος από τους Θεοφόρους Πατέρες!
    Κρίμα!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κώστα μην παραφέρεσαι και μην ειρωνεύεσαι όταν δεν έχεις τί να πεις!!!!!

    Είπαμε ο π. Σωφρόνιος δεν εγκρίνει τα μεικτά μοναστήρια γενικώς. Ειδική εξαίρεση έγινε για τις συνθήκες της Αγγλίας. Ίσως πήρε πληροφορία από τον Κύριο ότι δεν πρόκεται να συμβεί τίποτα και όπως δεν συνέβη μέχρις στιγμή στη συγκεκριμένη Μονή κανένα σκάνδαλο από αυτά που εννοείς!!

    Ήρεμα Κώστα! Μην παραφέρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!
    Ο π. Σωφρόνιος είναι ευλογημένος Γέροντας και όχι καθαιρετέος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην συνεχίζεις τον χαβά σου Κώστα. Είπαμε ο π. Σωφρόνιος δεν εγκρίνει τα μεικτά μοναστήρια γενικώς. Βάλτο καλά στο μυαλό σου και μην παραφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κώστα να σου κάνω μια ερώτηση;

    Έχεις διαβάσει κανένα βιβλίο του Γέροντος Σωφρονίου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Κώστα να σου κάνω μια ερώτηση;
    Έχεις διαβάσει κανένα βιβλίο του Γέροντος Σωφρονίου;;;


    Εσύ πάντως γνωρίζεις άριστα και συνεχώς μας στουμποκοπανάς του Αγίου Χρυσοστόμου το : ούτε αίμα μαρτυρίου δεν σώζει αυτόν που κάνει σχίσμα" αλλά δεν έχεις το σθένος να γράψεις και τα υπόλοιπα που γράφει ο Άγιος πατέρας : εκείνος που δεν έχει καλά έργα, δεν μπορεί να έχει ορθή Πίστη. Ο καταπατητής τόσων Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων, είναι δυνατόν να έχει Ορθή Πίστη;

    Δεν τολμάς να γράψεις ούτε το άλλο του Αγίου Πατρός: όταν στη θεία Λειτουργία ο Διάκονός του κοίταξε στον γυναικωνίτη (σωστός άνδρας ων, και όχι ευλαβής βλαμμένος), είδε μια ωραία γυναίκα και "άναψε"... Έτσι, συνεχίζει ο Άγιος Πατέρας, είδε ότι δεν κατέβει το Πνεύμα το Άγιον. Έδωσε δε εντολή να κλειστεί ο γυναικωνίτης ώστε οι γυναίκες να μπορούν να βλέπουν άνετα κάτω, αλλά όχι οι άνδρες άνω!...

    Κρίμα που ο Άγιος δεν γνώριζε ότι υπάρχουν και Μοναχοί που δεν σκανδαλίζονται από τα γυναικεία πλάσματα, όπως του "γέροντα" Σωφρόνιου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κώστα αν διάβαζες πιο προσεκτικά τα σχόλια τότε δεν θα έγραφεςς αυτά που έγραψες στο σχόλιο 10:48 πμ

    Είπαμε ο π. Σωφρόνιος ΔΕΝ εγκρίνει τα μεικτά μοναστήρια γενικώς, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΞΑΙΡΕΡΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. Βάλτο καλά στο μυαλό σου και μην παραφέρεσαι. Αλλά εσύ συνεχίζεις τον χαβά σου Κώστα.

    Αρα συμφωνεί με τον ιερό Χρυσόστομο για το ζήτημα του γυναικωνίτη.

    Αν τώρα είχε πληροφορία από τον Θεό ο π. Σωφρόνιος ότι δεν θα συμβεί κανένα σκάνδαλο στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΕΙ 30 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, τί πρόβλημα έχεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν εννοείς ότι οι άνδρες που δεν έχουν τόσο ισχυρό το σαρκικό πάθος για κάποια περίοδο ή γενικά, ότι είναι ευλαβείς βλαμμένοι, τότε πλανάσαι Κώστα!!!

    Και είσαι και ελλειπούς πνευματικής μόρφωσης και αδικείς τους ανθρώπους που δεν το έχουν τόσο ισχυρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κώστα
    Ένας που γνωρίζει την φράση του ι. Χρυσόστομου για το Σχίσμα δεν σημαίνει ότι γνωρίζει τα άλλα. Ούτε σημαίνει ότι τα αμφισβητεί. Απλά σου γράφει αυτό που χρειάζεσαι στη δεδομένη στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κώστα να σου κάνω μια ερώτηση;

    Έχεις διαβάσει κανένα βιβλίο του Γέροντος Σωφρονίου;;;
    Θα απαντήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή