Δέν εἶναι στήν δικαιοδοσίαν μας ν' ἀποφασίζουμε πότε καί ἀπό ποιόν «ἔφυγεν ἡ Χάρις». -- Του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου, Αν. Καθηγητού Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Βλέπω καί μάλιστα πεντακάθαρα τίς αἱρετικές δηλώσεις, τίς ἑνώσεις μέ Μονοφυσίτας (1990) καί Παπικούς (1965, 1993) κ.λπ. πού ἔχουν κάνει οἱ Οἰκουμενισταί. Αὐτές, ὅμως, εἶναι πράξεις πού ἔχουν κάνει οἱ ὑψηλόβαθμοι «πατριάρχαι», οἱ ὁποῖες ὅμως δέν ἔχουν περάσει εἰς ὅλους τούς ἐπισκόπους, οὔτε εἰς τούς ἱερεῖς, καί βεβαίως οὔτε εἰς τούς λαϊκούς, ἡ συντριπτική πλειοψηφία τῶν ὁποίων τίς ἀγνοεῖ παντελῶς καί πιστεύουν βαθειά ὅτι εἶναι ὀρθοδοξώτατοι! Εἰς τούς Ναούς των δέν κηρύττονται τά αἱρετικά δόγματα τῶν Μονοφυσιτῶν καί τῶν Παπικῶν, δέν ἑορτάζονται οἱ ἑορτές των, οὔτε οἱ «ἅγιοί» των. Ἀκόμη κι ἐμεῖς οἱ «ψαγμένοι» μόλις τό 2006 μάθαμε ἀπό τό βιβλίον τοῦ Δικηγόρου-Θεολόγου κ. Ἀθ. Σακαρέλλου ὅτι τό 1965 ἔγινεν «ἄρσις τῆς ἀκοινωνησίας» καί ὄχι ἁπλῶς «ἄρσις τῶν ἀναθεμάτων».
------------------------------
Ελλας ορθοδοξων είπε...

Φυσικά δεν είναι υποχρεωτική η Αποτείχιση όπως και καμία άλλη εντολή του θεού. Γι αυτό λέει ο κύριος. «ὁ μὴ ὢν μετ' ἐμοῦ κατ' ἐμοῦ ἐστι, καὶ ὁ μὴ συνάγων μετ' ἐμοῦ σκορπίζει» (Ματθ., 12:30). Αποτείχιση η μόνη οδός σωτηρίας.
---------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
@ 23 Δεκεμβρίου 2019 - 12:56 μ.μ.: «Η αποτείχιση όμως είναι προαιρετική για την σωτηρία!!!»

Πῶς εἶναι προαιρετική ὅταν οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ αἱρετικούς χαρακτηρίζονται ἀπό τούς Ἁγίους «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ» καί ἀναθεματίζονται;

«Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου,P.G. 99, σ. 1049), «τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, Ἀνάθεμα γ´» (Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδ. Φῶς, σελ. 161).

Ἐκμεταλλευόμενοι τήν παχυλήν αὐτήν ἄγνοιαν τοῦ κοινοῦ, πολλοί «ἐπίσκοποι» «τό παίζουν» ἀκόμη «βράχοι καί λέοντες τῆς Ὀρθοδοξίας»! Ἡ Σύνοδος τοῦ Κολυμβαρίου, ἡ ὁποία γιά τούς «ψαγμένους» εἶναι ὄντως αἱρετική, ἐντούτοις δέν λέγει ὅτι ἀναγνωρίζει τίς ἑτερόδοξες «ἐκκλησίες», ἀλλά μόνον τήν «ἱστορικήν ὀνομασίαν» των! Ὅσον γιά τήν ἐκκλησιαστικότητα πού -- κρίνοντες αὐστηρά -- ὄντως ἀνεγνώρισε στούς ἑτεροδόξους, ἐντούτοις ὑποθέτω ὅτι θά λέγουν ὅτι «χαλαρά» μόνον ἐχρησιμοποίησαν τόν ὅρον «ἐκκλησία», ὅπως γίνεται σέ ὅλα τά ἐπιστημονικά καί μή βιβλία καί ἄρθρα μέ τούς ὅρους «Ρωμαιοκαθολική Ἐκκλησία», «Ἀγγλικανική Ἐκκλησία», «Κοπτική Ἐκκλησία» κ.λπ. Ἄν δέν κάνω λάθος, ἀκόμη καί οἱ Ἅγιοί μας κάμνουν αὐτήν τήν «χαλαρήν» χρῆσιν. Ὑπάρχει, συνεπῶς, μία σύγχυσις, διό καί εἶναι ἀπολύτως ἀπαραίτητος ἡ σύγκλησις Ὀρθοδόξου Συνόδου, ἡ ὁποία μπορεῖ νά γίνῃ μόνον μέ τήν θαυματουργικήν ἐπέμβασιν τοῦ Πηδαλιούχου τῆς Ἐκκλησίας, εἰς τήν ὁποίαν ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ σύν αὐτῷ θά εἶναι ὑπόδικοι, καί ἡ ὁποία θ' ἀκυρώσῃ ὅλες τίς παρανομίες τῶν «ἐπισκόπων» τοῦ νέου καί τοῦ παλαιοῦ, θά καθαιρέσῃ καί θ' ἀναθεματίσῃ τούς ὑπευθύνους κ.λπ. Τό δικόν μας χρέος φθάνει ἕως τήν ἀποτείχισιν καί τήν κήρυξιν τῆς Ἀληθείας, ἔτσι ὥστε ν' ἀφυπνισθοῦν οἱ πιστοί καί νά προκληθῇ Πανορθόδοξος Σύνοδος. Δέν εἶναι στήν δικαιοδοσίαν μας ν' ἀποφασίζουμε πότε καί ἀπό ποιόν «ἔφυγεν ἡ Χάρις».


27 σχόλια:

  1. Τα λάθη στο σχόλιο του κ. Δ. Χατζηνικολάου είναι.

    Α. Οτι νομίζει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική.

    Β. Οτι μιλάει για εν δυνάμει και ενεργεία Σχίσμα και για εν δυνάμει και ενεργεία Αίρεση, πράγματα πρωτάκουστα!

    Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος μεταφορά το σχόλιο 5:30 μ.μ.
      Πήγαινε σε άλλο σχόλιο του κ. Χατζηνικολάου.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά δεν είναι υποχρεωτική η Αποτείχιση όπως και καμία άλλη εντολή του θεού. Γι αυτό λέει ο κύριος.

      «ὁ μὴ ὢν μετ' ἐμοῦ κατ' ἐμοῦ ἐστι, καὶ ὁ μὴ συνάγων μετ' ἐμοῦ σκορπίζει» (Ματθ., 12:30)

      Αποτείχιση η μόνη οδός σωτηρίας.

      Διαγραφή
    3. Μπερδεμένα τα γράφεις Ανώνυμε 10:28 πμ.

      Δεν τα ξέρεις καλά!!

      Οι εντολές του Θεού είναι υποχρεωτικές για τη σωτηρία!!!

      Η αποτείχιση όμως είναι προαιρετική για την σωτηρία!!!

      Διαγραφή
    4. Ε ναι φυσικά όλες οι εντολές είναι υποχρεωτικές πχ μη εργασία του Σαββάτου οπότε όποιος δουλεύει την Κυριακή θα κολασθεί.

      Ενώ η Αποτείχιση που σε προστατεύει απ το να έχεις δυπλανο κελί με τον Βαρθολομαίο στην Κόλαση αμα θες πας στην Κόλαση αμα θες όχι και ας κάνεις την αίρεση πίστη σου δια της Μνημονεύσεως.

      Αποτείχιση η μόνη οδός σωτηρίας.

      Διαγραφή
    5. Δεν μας τα λες καλά Ανώνυμε 12'07 μμ

      Η αποτείχιση δεν σε προστατεύει απο μονη της και ούτε είναι απαραίτητη στο σημείο που βρισκόμαστε .

      Η ορθόδοξη Πίστη σε προστατεύει.

      Οι εντολές του Θεού είναι υποχρεωτικές για τη σωτηρία!!!

      Η αποτείχιση όμως είναι προαιρετική για την σωτηρία!!!

      Διαγραφή
    6. Μόνος σου το λες οι εντολές είναι υποχρεωτικές και μια εξ αυτών η οποία είναι απο τις ποιό σημαντικές είναι η Ιερά αγιοπατερική και θεώσδοτη εντολή της αποτειχίσεως.

      Εφόσον μνημονεύει κάποιος τους Ψευδεπισκόπους κάνει την πίστη τους πίστη του ακόμα και αν αυτός χτυπάει τα οπίσθια του στο πάτωμα λέγοντας ότι δε συμφωνεί.

      Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης.

      «Τὸ γὰρ κοινωνεῖν παρὰ αἱρετικοῦ ἢ προφανοῦς διαβεβλημένου κατὰ τὸν βίον, ἀλλοτριοῖ Θεοῦ, καὶ προσοικειοῖ τῷ διαβόλῳ. …Πλὴν ὅτι μολυσμὸν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν, κἂν ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων» (Ἐπιστολὴ 553. Πρὸς τὴν σπαθαρέαν, ἧς τὸ ὄνομα Μαχαρᾶ, Φατοῦρος σελ. 846, στιχ. 16, P.G. 99, 1668C).

      Όλες οι εντολές του θεού είναι υποχρεωτικές. όχι να Βαπτίζουμε μία εντολή όπως μας βολεύει.

      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.freevolition.gr/15.pdf&ved=2ahUKEwiwqfDfqKjiAhVKw8QBHTXrBBgQFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw0ARFpZ-RRYVscF368O8Mcr

      Kατὰ τὸν ἅγιο Θέοδωρο τὸν Στουδίτη «δέν μπορεῖς νά καταγγέλης τήν αἵρεσι καί συγχρόνως νά συνοδοιπορῆς ἐκκλησιαστικά μέ τούς αἱρετικούς»!

      «Πορθείται σύνολος ή των πατέρων διδασκαλία καί τά περί τήν πίστιν ναυάγια πυκνά, σιγα των εύσεβούντων τά στόματα» (Μεγάλου Βασιλείου ‘Επιστ. 92).

      «Ει δε τις προσποιείται μεν ομολογείν ορθήν πίστιν, φαίνεται δε κοινωνών εκείνοις, τον τοιούτον προτρέψασθε απέχεσθαι της τοιαύτης συνηθείας∙ και εάν μεν επαγγέλληται, έχετε τον τοιούτον ως αδελφόν∙ εάν δε φιλονείκως επιμένη, τον τοιούτον παραιτείσθε. Ούτω γαρ διατελούντες καθαράν την πίστιν διατηρήσετε∙ κακείνοι βλέποντες υμάς ωφεληθήσονται, φοβηθέντες μη άρα ως ασεβείς και τα εκείνων φρονούντες νομισθώσιν». Μέγας Αθανάσιος

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στον κ. Δημήτρη Χατζηνικολάου για το σχόλιο του!!!!!!

    Αυτό ακριβώς!!

    Διαφωνώ όμως στο ότι λέει ότι οι Ορθόδοξοι μητροπολίτες "το παίζουν βράχοι και λέοντες". Δεν μπορούμε να τους αποδώσουμε τέτοια πρόθεση, διότι δεν γνωρίζουμε πώς σκέφθηκαν οι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλη μια διόρθωση στο σχόλιο του Δ. Χατζηνικολάου.

    Το 1965 απο όσο ξέρω έγινε άρση των αναθεμάτων και όχι της ακοινωνησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Αλλη μια διόρθωση στο σχόλιο του Δ. Χατζηνικολάου.
    Το 1965 απο όσο ξέρω έγινε άρση των αναθεμάτων και όχι της ακοινωνησίας.


    Δεν το γνωρίζεις σωστά. Αυτό που λέει ο κ. Χατζηνικολάου είναι το σωστό. Πήγαινε στα αρχεία της εφημερίδος N.York Times του 1965 και θα βρεις την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κώστα,

    Πάντως στην πράξη αυτό που ισχύει επι δεκαετίες είναι ότι δεν έχει γίνει άρση των αναθεμάτων.
    Αν είχε γίνει άρση των αναθεμάτων τότε θα υπήρχε και μνημόνευση του Πάπα Ρώμης στους Ναούς αλλά και Κοινό Ποτήριο!

    Τώρα ούτε μνημόνευση του Πάπα Ρώμης στους Ναούς υπάρχει!
    Ούτε Κοινό Ποτήριο υπάρχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://drive.google.com/file/d/1bdVWgYqO6eH_VK19oqpD25PmvLzr3NjL/view

    sos αποτειχισμένων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ 22 Δεκεμβρίου 2019 - 5:49 μ.μ.
    Γράφεις: «Το 1965 απο όσο ξέρω έγινε άρση των αναθεμάτων και όχι της ακοινωνησίας.»

    Ἀπάντησις: Βλ. παράγραφον 4Β τοῦ ἀγγλικοῦ κειμένου στήν διεύθυνσιν:

    http://www.vatican.va/content/paul-vi/en/speeches/1965/documents/hf_p-vi_spe_19651207_common-declaration.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ 23 Δεκεμβρίου 2019 - 4:57 π.μ.

    Γράφεις: «Αν είχε γίνει άρση των αναθεμάτων τότε θα υπήρχε και μνημόνευση του Πάπα Ρώμης στους Ναούς αλλά και Κοινό Ποτήριο!»

    Ἀπάντησις:

    (1) Βλ. τήν Ἀνοικτήν Ἐπιστολήν τοῦ Προέδρου τῆς Ρωσσικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς (ΡΟΕΔ) Ἁγίου Φιλάρετου πρός τόν «ἀρχιεπίσκοπον» Βορείου καί Νοτίου Ἀμερικῆς Ἰάκωβον, ὅπου, μεταξύ ἄλλων, ἐπέκρινε τόν «πατριάρχην» Ἀθηναγόραν πού εἶχε γράψει στά Δίπτυχα τοῦ Πατρ/χείου Κων-λεως τόν «πάπαν» καί τούς ἀρχηγούς τῶν ἄλλων αἱρέσεων. Ἡ πληροφορία αὐτή οὐδέποτε διεψεύσθη!

    http://orthodoxinfo.com/ecumenism/philaret_iakovos.aspx (Ἡ ἐπιστολή στά Ἀγγλικά)
    https://www.hsir.org/Theology_el/3f2006cBEpistolh.pdf (Ἡ ἐπιστολή ΄στά Ἑλληνικά)

    (2) Ὑπάρχει ἤδη κοινόν ποτήριον εἰς Σῦρον, Ραβένναν (2007), Σικάγο (ὅπου καθιερώθη προσφάτως διά δημοσίας ἀνακοινώσεως τοῦ ἐκεῖ «ἐπισκόπου») καί στό ἐξωτερικόν γενικώτερον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απάντηση στο σχόλιο 23 Δεκεμβρίου 2019 - 6:38 π.μ. του Δ. Χατζηνικολάου
    Δεν ξέρω τί εννοούν, μήπως εννοούν ότι συμφώνησαν σταδιακά να "βγάλουν" την ακοινωνησία. Αλλά στην πράξη αυτό δεν έχει συμβεί.


    Απάντηση στο σχόλιο 23 Δεκεμβρίου 2019 - 7:06 π.μ. του Δ. Χατζηνικολάου
    (1) Η αναγραφή από τον Αθηναγόρα δεν ξέρουμε αν ίσχυσε και μετά τον Αθηναγόρα. Και η μη διάψευση δεν σημαίνει ότι όντως ίσχυε.

    (2) Το αν έγινε κάπου περιστασιακά κοινό Ποτήριο αυτό είναι καταδικαστέο, αλλά δεν συμβαίνει στην συντριπτική πλειοψηφία των ι. Ναών της Ορθοδοξίας και της Ελλάδας!

    Ορθόδοξος αντιλατινόφρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ 23 Δεκεμβρίου 2019 - 7:55 π.μ.

    Βλ. καί τήν μνημόνευσιν τοῦ «πάπα» ἐκφώνως στό 25:15 λεπτόν: https://www.youtube.com/watch?v=LxT30rxghs0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 23 Δεκεμβρίου 2019 - 12:56 μ.μ.: «Η αποτείχιση όμως είναι προαιρετική για την σωτηρία!!!»

    Πῶς εἶναι προαιρετική ὅταν οἱ ἐν γνώσει κοινωνοῦντες μέ αἱρετικούς χαρακτηρίζονται ἀπό τούς Ἁγίους «ἐχθροί τοῦ Θεοῦ» καί ἀναθεματίζονται;

    «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου,P.G. 99, σ. 1049), «τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, Ἀνάθεμα γ´» (Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδ. Φῶς, σελ. 161).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας διαβάσουν ο ανώνυμος 23 Δεκεμβρίου 2019 - 1:24 μ.μ. και ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου, τον ιε' Κανόνα της αβ' Συνόδου να δουν ότι δεν μπορούμε να πάρουμε όπως θέλουν αυτοί και ο π. Τρικαμηνάς τον λόγο του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτη!!!

    Ο ιε΄ Κανόνας είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
    Λίγο διάβασμα θα σας πείσει!

    Οι εντολές του Θεού είναι υποχρεωτικές για τη σωτηρία!!!

    Η αποτείχιση όμως είναι προαιρετική για την σωτηρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ 24 Δεκεμβρίου 2019 - 5:40 π.μ. «Ο ιε΄ Κανόνας είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
    Λίγο διάβασμα θα σας πείσει!»

    Τό θράσος σου καί ἡ ἀμετανοησία σου εἶναι ἀπίστευτα! 1000 φορές σοῦ ἔχω παραθέσει τίς ἑρμηνεῖες τοῦ 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ ὑπό τῶν Κανονολόγων Βαλσαμῶνος καί Μίλας, πολλά Ἁγιογραφικά καί Ἁγιοπατερικά χωρία καί παραδείγματα, πού διδάσκουν σαφέστατα ὅτι ὁ ἐν γνώσει κοινωνῶν μέ αἱρετικούς συμμετέχει εἰς τά ἐγκλήματά των καί γι' αὐτό ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΤΑΙ, ἀλλ' ἐσύ τόν χαβᾶν σου, προφανῶς χάριν τῶν 0,60 εὐρώ/«σχόλιον», πού εἰσπράττεις ἀπό τούς Οἰκουμενιστάς. Χωρίς οὔτε τό παραμικρόν ἐπιχείρημα, ἀλλά μόνον μέ ἀέρα κοπανιστόν, συνεχίζεις νά μολύνῃς τό παρόν ἱστολόγιον μέ τά αἱρετικά σου φληναφήματα ὑπέρ τῶν αἱρέσεων τοῦ δυνητισμοῦ καί τοῦ ἀχρικαιρισμοῦ. Δέν θ' ἀπαντοῦσα σέ σένα τόν ἀμετανόητον αἱρετικόν, ἄν δέν φοβόμουν μήπως σέ πάρῃ στά σοβαρά κάποιος ἀδαής «περαστικός» ἀναγνώστης! Ντροπή σου, πληρωμένε προπαγανδιστά, πού ἐπιτελεῖς ἔργον Διαβόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπουρδολογικό το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου με χιλιοειπωμένες αρρωστημένες φαντασίες περί πληρωμένων πρακτόρων!!!!!!

      Πολλές φορές του έχουν δώσει απάντηση στις επαναλαμβανόμενες πλανεμένες απόψεις του οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!!!

      Ντροπή του να επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια!!!

      Διαγραφή
  14. Με ψέματα και αρρωστημένες φαντασίες δεν μπορούν να στηριχθούν ούτε η πλάνη, ούτε τα παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα!!!

    Μόνο έργο του Διαβόλου επιτελείται με τα ψέματα και τις αρρωστημένες φαντασίες περι δήθεν πληρωμένων πρακτόρων για τους Αμισθους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και τα ψέματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ απάντηση υπάρχει στο σχόλιο
    24 Δεκεμβρίου 2019 - 5:40 π.μ.

    Την μεταφέρω ξανά:

    Ας διαβάσουν ο ανώνυμος 23 Δεκεμβρίου 2019 - 1:24 μ.μ. και ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου, τον ιε' Κανόνα της αβ' Συνόδου να δουν ότι δεν μπορούμε να πάρουμε όπως θέλουν αυτοί και ο π. Τρικαμηνάς τον λόγο του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτη!!!

    Ο ιε΄ Κανόνας είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
    Λίγο διάβασμα θα σας πείσει!

    Οι εντολές του Θεού είναι υποχρεωτικές για τη σωτηρία!!!

    Η αποτείχιση όμως είναι προαιρετική για την σωτηρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλές φορές έχουν απαντήσει οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη στον παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου στα αδύνατα "επιχειρήματά" του, ότι οι Κανονολόγοι Βαλσαμῶνος καί Μίλας δεν είναι ΟΥΤΕ άγιοι ΟΥΤΕ αλάθητοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία καθιστε ες αεί με τους Αιρετικούς ΠΣΕσατζίδες περιμένοντας Σύνοδο ώστε να αυτοκαταδικαστουν.

      Διαγραφή
    2. Οχι ανώνυμε "Ελλάς ορθοδόξων" 8:56 πμ

      Α. Η θα έρθει το Κοινό Ποτήριο, οπότε δεν χωρεί άλλη οικονομία.

      Β. Η θα αλλάξουν τα πράγματα και θα ανέβουν Ορθόδοξοι που συνοδικά θα ενεργήσουν τα ορθόδοξα πρέποντα, όπως έγινε τόσες και τόσες φορές στην ιστορία.

      Να αυτοκαταδικαστούν συνοδικά μόνοι τους αποκλείεται.

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    3. 1. Ποιός Κανόνας λέει για κοινό ποτήριο;

      2. Τι εννοείς θα αλλάξουν; (😂)
      Ως εκ του θαυματος;
      Και ποιοί θα ανέβουν στα πράγματα;
      οι Αιρετικοί Πειραιώς και Κυθήρων;

      Αποτείχιση η μόνη οδός σωτηρίας.

      Διαγραφή
  17. Τα αγιογραφικά και τα αγιοπατερικά εδάφια δεν τα ερμηνεύει καλά ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου!!!

    Πλανεμένα τα εξηγεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή