Περὶ τῆς Σκήτης τοῦ Τιµίου Προδρόµου -- Γράφει ὁ Γέρων Σάββας Λαυριώτης

«Τὴν κοιλία µου ἀλγῶ, καὶ τὰ αἰσθητήρια τῆς καρδίας µου· µαιµάσσει ἡ ψυχὴ µου, σπαράσσεται ἡ καρδία µου» (Ἰερεµ. δ΄ 19), καὶ τὰ µάτια µας δακρύζουν στοχαζόµενοι τὴν κατάσταση τῶν ἀδελφῶν µας ἁγιορειτῶν, ποὺ ὄχι µόνον δὲν καταδικάζουν καὶ δὲν ἀσχολοῦνται µὲ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουµενισµοῦ καὶ τὶς κακοδοξίες τοῦ Πατριάρχου, καθὼς ὅλοι οἱ ἀρχαῖοι καὶ νεώτεροι πνευµατέµφοροι Πατέρες διδάσκουν, ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ δείξουν τὴν δουλικὴ ὑποταγὴ τους σὲ αὐτόν, περιτρέχουν στὰ κελλιὰ καὶ τὶς σκῆτες, φοβερίζοντας καὶ ἀπειλώντας τοὺς πατέρες, πὼς θὰ τοὺς ἐκδιώξουν, θὰ τοὺς τιµωρήσουν, καὶ ἄλλα ξένα πρὸς τὸ µοναχικὸ µας σχῆµα, γνώριµα ὅµως τῶν αἱρετικῶν. Καὶ γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς, ὁ Ἡγούµενος τῆς Λαύρας π. Πρόδροµος, ἐν γνώσει τῆς γεροντίας, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς ποὺ ἐκτόξευσε στὴν Σκήτη τῆς Ἁγίας Ἄννας καὶ σὲ Καυσοκαλυβίτες Πατέρες, προσφάτως σὲ ἐπισκέψεις του στὴν Σκήτη τοῦ Τιµίου Προδρόµου, στοὺς Ρουµάνους πατέρες, τοὺς ἀπείλησε πὼς θὰ τοὺς ἀπελάσει καὶ θὰ τοὺς διώξει ἀπὸ τὸ µοναστήρι, ἂν συνεχίσουν νὰ ὑπογράφουν τὰ κείµενα ποὺ εἶναι ἐνάντια στὸν Πατριάρχη. Τὸ αὐτὸ εἶχε ξανακάνει καὶ µὲ ἄλλα κείµενα ποὺ εἴχαµε ὑπογράψει.
---------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ὁμολογητικόν κείμενον! Θά ἤθελα νά ξέρω πόσα καί ποῖα ἱστολόγια, περιοδικά καί ἐφημερίδες ἐδημοσίευσαν αὐτό τό πνευματικόν διαμάντι. Τό λέγω αὐτό διότι ἡ μεγίστη πλειοψηφία τῶν σημερινῶν «ὀρθοδόξων», ἐνῷ ἀναγνωρίζει ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ ἄλλοι Οἰκουμενισταί εἶναι αἱρετικοί, ἐν τούτοις, ἀρνοῦνται ν' ἀποτειχισθοῦν, ὁπότε συμπεριφέρονται ὡς «εὐλαβεῖς βλαμμένοι» (φράσις τοῦ γ. Παϊσίου).
---------------------------
Marinos Ritsoudis είπε...
Όταν οι καλόγεροι, που είναι τα απόλυτα μηδενικά τού κόσμου, γίνονται εξαρτηματικοί της αίρεσης ένεκεν τής περιουσίας, τότε έχει χαθεί εντελώς ο αυτοσκοπός της Αγιόνυμης Αγιορείτικης Μοναστικής Πολιτείας, και τα αγιονορείτικα μοναστήρια άρχισαν να συμπεριφέρονται από τώρα, ως θέρετρα πολυτελούς διαβίωσης, ή άλλως τα χειρότερα φέρετρα πτωμάτων, που θα εξυπηρετούν από τώρα τον αχταρμά τού Οικουμενισμού.

Μερικοὶ πατέρες, φοβούµενοι ὅτι θά ἐκδιωχθοῦν, ἀνακάλεσαν τὶς ὑπογραφὲς τους, ὅπως ὁ πατὴρ Πολύκαρπος µὲ τὴν συνοδεία του (µοναχοὶ δύο) ποὺ ὑπηρετοῦν στὸ µετόχιον τῆς Λαύρας εἰς τὴν Καλαµάτα. Ἀποτέλεσµα αὐτῶν τῶν ἐνεργειῶν, ὁ ∆ικαῖος τῆς Σκήτης, νὰ ἀποστείλει γράµµα στὴν Κοινότητα καὶ στὴν Λαύρα, ποὺ νὰ λέει πὼς οἱ ὑπογραφὲς (15 στὸ σύνολο) δὲν ἐκφράζουν τὸ σύνολο τῶν µοναχῶν τῆς Σκήτης καὶ ὅτι ἡ Σκήτη συµµορφώνεται µὲ τοὺς κανονισµοὺς τοῦ Ἁγιωνύµου τόπου. ∆ύο ἀπὸ τοὺς µοναχοὺς στὴν Σκήτη τοῦ Τιµίου Προδρόµου ἀπέσυραν τὶς ὑπογραφὲς τους, ὅµως οἱ ἄλλοι παραµένουν σταθεροὶ καὶ τὸ σηµαντικὸ εἶναι ὅτι οὐδέποτε ἐµεῖς ἢ κάποιος ἄλλος τοὺς ἐπίεσε γιὰ αὐτὲς τὶς ὑπογραφὲς.Τὸ αὐτὸ ἐποίησε καὶ ὁ π. Νικόδηµος ὁ Ἁγιοπαυλίτης, ὅταν ἀπαγόρευσε στοὺς πατέρες ἀπὸ τὴν Νέα Σκήτη, νὰ ὑπογράψουν τὸ περιοδικὸ «ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ∆ΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ», διότι ὅποιος τὸ ἔκανε θὰ τὸν ἔδιωχναν πάραυτα. Πρόσφατα, ὁ ἀντιπρόσωπος τῆς Σιµωνόπετρας µὲ ἕνα κοινοτικό, σὲ ἐπίσκεψή τους στὸν Γέροντα Γαβριήλ τὸν Κουτλουµουσιανὸ, τόν «κατσάδιασαν» γιὰ τὶς ὑπογραφὲς του στὰ ὁµολογιακὰ κείµενα τῶν ἁγιορειτῶν πατέρων. Καὶ τόσα ἄλλα παραδείγµατα ποὺ ἂν χρειαστεῖ θὰ τὰ βγάλουµε στὸ φῶς τῆς δηµοσιότητας. Τελευταῖα, τὸ ἱστολόγιο Ἁγιορείτικες Μνῆµες, µὲ τὴν εὐλογία καὶ σὲ συνεργασία µὲ τὴν Ἱ.Μ.Μ.Λαύρας, δηµοσίευσαν τὴν ἐπιστολὴ τῆς Ἱερᾶς Σκήτεως τοῦ Τιµίου Προδρόµου, διαστρέφοντας τὴν ἀλήθεια καὶ φυσικὰ συντασσόµενοι µὲ τὶς κακοδοξίες τοῦ Πατριάρχου, µᾶς κατηγορεῖ γιὰ νεοζηλωτὲς, ὅτι εἴµαστε «πεπλανεµένοι ἀδελφοὶ» καὶ ὅτι αὐτοὶ ποὺ ὑπέγραψαν τὸ τελευταῖο κείµενο τῶν Ἁγιορειτῶν πατέρων τὸ ἔχουν µετανοιώσει. Ἂν κάνουν µία πιὸ προσεκτικὴ ἀνάγνωση τοῦ κειµένου, θὰ δοῦν πὼς οἱ πατέρες δὲν ζητοῦν συγγνώµη, ἁπλῶς ξεκαθαρίζουν τὴν θέση τους, λέγοντας πὼς «δὲν ἐναντιώνονται στοὺς ἀθωνικοὺς κανονισµοὺς καὶ πὼς τὸ ὑπογεγραµµένο κείµενο περὶ διακοπῆς µνηµοσύνου τοῦ Πατριάρχου, δὲν ἐκφράζει τὸ σύνολο τῆς Σκήτης, διὰ τὰ τῆς ἐν Κρήτῃ διεξαχθείσης Συνόδου». Καὶ φυσικὰ δὲν ἐκφράζει τὸ Σύνολο τῆς Σκήτης, ἀφοῦ δὲν ὑπογράφεται ἀπὸ ὅλους. Ὁ π. Πρόδροµος καὶ οἱ λοιποὶ ἀγαπητοὶ Λαυριῶτες ἀδελφοὶ, δεχόµενοι πιέσεις ἀπὸ τὸν Πατριάρχη ὅτι δὲν µποροῦν νὰ ἐπιβληθοῦν σὲ µιὰ χούφτα µοναχοὺς, βλέπουν ὅτι τρίζει ἡ καρέκλα τους, οἱ «θεσοῦλες» τους κοινῶς, ἂν δὲν ὑπακούσουν στὰ προστάγµατά του. Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ὅµως, στὴν οὐσία συντάσσονται καὶ µὲ τὶς κακοδοξίες του. Τὸ θέµα, ἀγαπητοὶ πατέρες, εἶναι ὅτι ἐφόσον συντάσσεστε µὲ τὸν «Παναγιώτατο» συντάσσεσθε καὶ µὲ αὐτὰ ποὺ πιστεύει. Ὁπότε πατέρες πιστεύετε ὅ,τι πιστεύει. Ὁ Παναγιώτατος, Πιστεύει καὶ κηρύττει τὶς ἰδέες τοῦ Ἀντίχριστου Οἰκουµενισµοῦ: «Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας». Ἡ µεγαλύτερη ὕβρις ὅλων τῶν ἐποχῶν ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ. Ἂν καὶ οἱ ἄλλες θρησκεῖες ὁδηγοῦν στὴν σωτηρία, τότε τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν ἐνανθρώπηση τοῦ Υἱοῦ, τὴν διδασκαλία Του, τὰ θαύµατα, ἡ Σταύρωση καὶ ἡ Ανάστασή Του ἦταν ἀνώφελα καὶ µάταια! Μόνο ἕνας διάβολος θὰ µποροῦσε νὰ ὑποστηρίξει τέτοια πράγµατα. Καὶ ὅµως οἱ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς προσκυνᾶτε αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο! Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι τὸ Κοράνιο (καὶ οἱ Γραφὲς τῶν ἄλλων θρησκειῶν) εἶναι «ἴσο µὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἱερὸ ὅπως αὐτή» καὶ ὅτι οἱ Μουσουλµάνοι µποροῦν νὰ πᾶνε στὸν παράδεισο χωρὶς νὰ πιστεύουν στὸν Χριστό. Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι πολλὲς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ εἶναι προσωρινὲς, διαφωνώντας ἀκόµα καὶ µὲ τὸν Κύριο! Πιστεύει καὶ κηρύττει τὴν βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας ὅτι δηλαδή: «ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιµᾷ». «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συµβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ µάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν µεταξὺ τῶν τριῶν µεγάλων µονοθεϊστικῶν θρησκειῶν». Ἐπιδιώκει τὴν κατάργηση ἢ τροποποίηση πλειάδας Ἱερῶν Κανόνων, κάτι, ποὺ γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, εἶναι γνώρισµα αἱρετικοῦ ἀνθρώπου. Ὀνοµάζει τοὺς Ἱ. Κανόνες: «Τείχη τοῦ αἴσχους». Πιστεύει καὶ κηρύττει -σὲ ἀντίθεση µὲ δεκάδες Συνόδους καὶ ἑκατοντάδες Ἁγίους- ὅτι ἡ Ρωµαϊκή «ἐκκλησία» εἶναι κανονική, τὰ µυστήριά της ἔγκυρα καὶ ὁ Πάπας κανονικὸς Ἐπίσκοπος. Τὸ 1995 συνυπέγραψε µὲ τὸν Πάπα «ΚΟΙΝΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΠΙΣΤΕΩΣ». Τὸ 2011 µάλιστα, κατήχησε καὶ σπουδαστὲς παπικοῦ πανεπιστηµίου ὑπὲρ τοῦ Πάπα: «Ὁ Οἰκ. Πατριάρχης κ. Βαρθολοµαῖος δέχτηκε ἐπίσκεψη ὁµάδας φοιτητῶν τοῦ Ποντιφικοῦ Ἰνστιτούτου Sant Apollinare. Ἀναφερόµενος στοὺς φοιτητὲς τοὺς εἶπε: «Ἀκολουθῆστε τὸν Πάπα. Ὁ Πάπας Βενέδικτος ὁ ΙΣΤ΄ εἶναι ἕνας µεγάλος θεολόγος ποὺ κάνει καλὸ σὲ ὅλες τὶς Ἐκκλησίες. Ἀκολουθῆστε τον µὲ ἀγάπη καὶ συµπάθεια». Συµπροσευχήθηκε µὲ Προτεστάντες ποὺ εἶναι διαστρεβλωτὲς τῆς διδασκαλίας τοῦ Ἰησοῦ, ὑβριστὲς τῆς Θεοτόκου, περιφρονητὲς τῶν Ἁγίων µυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὡς Eἰκονοµάχοι, βρίσκονται ὑπὸ τὸν ἀναθεµατισµὸ τῆς 7ης Οἰκουµενικῆς Συνόδου. Κάνει ἀποδεκτὸ τὸ βάπτισµα τῶν Προτεσταντῶν (Λουθηρανῶν). Τὸν Νοέµβριο τοῦ 1991 προέβη σὲ ἄρση τῶν ἀναθεµάτων ἀνάµεσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ στὴν αἵρεση τῶν Μονοφυσιτῶν. Ἡ κάθε πλευρὰ ἀναγνώρισε τὴν ἄλλη ὡς Ὀρθόδοξη. Τὶς καταδίκες καὶ τὰ ἀναθέµατα τῆς 4ης Οἰκουµενικῆς πρὸς τοὺς Μονοφυσίτες (ποὺ τὰ ἐπανέλαβαν οἱ ἑπόµενες Σύνοδοι) τὰ ὀνοµάζει «παρεξηγήσεις τοῦ παρελθόντος ποὺ ἔχουν ξεπεραστεῖ» ἀφοῦ «δὲν ὑπάρχει θεολογία ποὺ µᾶς χωρίζει»! Ἀναγνωρίζει τὶς χειροτονίες τῶν Ἀγγλικανῶν. Τὸ 1993 στὸ Μπάλαµαντ τοῦ Λιβάνου ἀποδέχτηκε τὰ µυστήρια τῶν παπικῶν καθὼς καὶ τὴν Οὐνία». Στὸ συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε., τὸ 2006, στὸ Porto Alegre, ἀποδέχτηκε τὴν κοινὴ δήλωση µὲ τοὺς Προτεστάντες, ὅτι δὲν ὑπάρχει µόνο Μία Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὅτι οἱ 348 ἐκκλησίες -µέλη τοῦ ΠΣΕ- εἶναι γνήσιες ἐκκλησίες. Μία δὲ ἀπὸ αὐτὲς εἶναι καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία! Οἱ ποικίλες αἱρετικὲς διδασκαλίες τῶν Προτεσταντῶν θεωροῦνται ὡς διαφορετικοὶ τρόποι ἐκφράσεως τῆς ἰδίας πίστεως καὶ ὡς ποικιλία τῶν χαρισµάτων τοῦ Ἁγίου Πνεύµατος. ∆εχόµενοι ἔτσι ὅτι τελικὰ δὲν ὑπάρχουν αἱρέσεις!! «Αὐτὲς οἱ ἐκκλησίες καλοῦνται νὰ συµβαδίζουν ἀκόµη καὶ ὅταν διαφωνοῦν». Μὲ τὰ παραπάνω δεδοµένα ἀρνεῖται τέσσερα ἄρθρα τοῦ Συµβόλου τῆς Πίστεως. Εἶναι Ἁγιοµάχος καὶ Πατροµάχος. Εἶπε: «Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡµᾶς τὴν διάσπασιν (τὸ Σχίσµα) προπάτορες ἡµῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύµατα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. Αἰτούµεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ ὀφείλοµεν ἐνώπιον Αὐτοῦ ὅπως ἐπανορθώσωµεν τὰ σφάλµατα ἐκείνων»!!! Εἶναι ἀπροκάλυπτα ἁγιοµάχος. Αὐτὸς ὅµως ποὺ βλασφηµεῖ τοὺς Ἁγίους εἶναι ἀντίχριστος. Θὰ µπορούσαµε νὰ γράψουµε πολλὰ περισσότερα, ἀλλὰ θὰ ἀρκεσθοῦµε σὲ αὐτὰ τὰ ὀλίγα. Ἀπὸ τὰ παραπάνω (τὰ ὁποῖα πλέον τὰ κατοχυρώνει καὶ διὰ συνόδου) καὶ ἄλλα ποὺ δὲν ἀναφέραµε, ἀποδεικνύεται πὼς ὁ Πατριάρχης Βαρθολοµαῖος Ἀρχοντώνης ἀναδεικνύεται µείζων πασῶν τῶν αἱρετικῶν ἀνὰ τοὺς αἰῶνες, στὴν διαχρονία τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας. ∆ηµιουργεῖ σχίσµα στὴν Ἐκκλησία. Καὶ ὅποιος τὸν ἀκολουθεῖ δηµιουργεῖ καὶ αὐτὸς σχίσµα. Ὅποιος ὅµως δηµιουργεῖ σχίσµα στὴν Ἐκκλησία, οὔτε αἷµα µαρτυρίου δὲν µπορεῖ νὰ τὸν ξεπλύνει ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἁµαρτία, κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰωάννη Χρυσόστοµο. Ἐσεῖς, ὅµως, κατηγορεῖτε ἐµᾶς πὼς σχίζουµε τὴν Ἐκκλησία. Γιατὶ πατέρες; Ἐπειδὴ ἀκολουθοῦµε τὴν Ἐκκλησία καὶ ὄχι τὸν Βαρθολοµαῖο; Φρονεῖτε, λοιπὸν, πατέρες τὰ ἴδια µὲ τὸν Πατριάρχη καὶ γι’ αὐτὸ δὲν τὸν ἐλέγχετε; Φαίνεται πὼς τὰ πιστεύετε καὶ ἐσεῖς. Ἀλλιῶς διαψεῦστε µας. Ὄχι ὅµως στὰ λόγια, ἀλλὰ στὴν πράξη, πατέρες. Ὅπως ἔκαναν οἱ Ἅγιοι. Μπορεῖτε ὅµως νὰ πᾶτε κόντρα στὸν Παναγιώτατο; Νά χάσετε τὰ κεκτηµένα σας; Ἀπόδειξη ὅλων αὐτῶν πὼς εἶναι ἀλήθεια, εἶναι ὁ ἅγιος Πρῶτος. Ὁ ἀγαπητὸς, κατὰ τὰ ἄλλα, πατὴρ Βαρνάβας ὁ Βατοπαιδινὸς εἶναι ὑπὸ καθαίρεση γιὰ τὶς συµπροσευχὲς του, στὴν παπικὴ παρασυναγωγὴ τῆς Σµύρνης, µὲ τὸν Πατριάρχη στὶς 7-2-2016 (αὐτὸ καταφαίνεται στὸ 0:30’ µέχρι 0:40’ ξεκάθαρα). https://www.youtube.com/watch?v=MQRW06kEW2U Ὁ Ἡγούµενός του ὅµως ἀντὶ νὰ τὸν ἐπιπλήξει, τὸν ἐπιβράβευσε, στέλνοντάς τον γιὰ Πρῶτο στὶς Καρυὲς καὶ οἱ πατέρες, καθηµερινῶς, ἀσπάζονται τὴν δεξιὰ του γιὰ εὐλογία. Καὶ οἱ πατέρες ἀπὸ τὰ µοναστήρια καὶ τὴν Ἱερὰ Κοινότητα, ἀντὶ νὰ τὸν ἐπιπλήξουν, γιὰ νὰ µετανοήσει καὶ νὰ ζητήσει συγγνώµη γι’ αὐτὸ ποὺ ἔκανε καὶ τὸν σκανδαλισµὸ ποὺ προκάλεσε, κυνηγοῦν τοὺς πατέρες ποὺ δὲν συµφωνοῦν µὲ τὰ ἀνωτέρω, ποὺ πιστεύει ὁ Πατριάρχης καὶ ποὺ θέλουν νὰ ἀκολουθοῦν τὴν ἁγιοπατερικὴ γραµµὴ. Πῶς ὅµως νὰ τὸν ἐπιπλήξετε; Ἂν τὸ κάνετε, πρέπει πρῶτα νὰ τὸ ἐφαρµόσετε στὸν Πατριάρχη. Θὰ τολµήσετε νὰ ἀκολουθήσετε τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ νὰ διωχθεῖτε διὰ τὴν ἀγάπη τοῦ Χριστοῦ, ἢ θὰ προτιµήσετε τὶς θεσοῦλες σας καὶ τὰ πέτρινα κτίρια, ποὺ ὅµως δὲν θὰ ἔχουν πλέον τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ, κατὰ τὸν Ἅγιο Λαυρέντιο τοῦ Τσέρνικωφ; Ἔχετε τὸν οἶκο, ἔχουµε τὸν Ἔνοικο. Ἂν θέλουµε, πατέρες, νὰ ὀνοµαζόµαστε Ἁγιορεῖτες καὶ νὰ εἴµαστε ἑπόµενοι τῶν Ἁγίων µας, πρέπει νὰ ζητήσουµε τὴν καταδίκη καὶ τὴν καθαίρεση τοῦ Πατριάρχου Βαρθολοµαίου ἀπὸ τὸ ἀξίωµά του, καθὼς καὶ ὅλων τῶν Οἰκουµενιστῶν ἐπισκόπων ποὺ λυµαίνονται τὴν ποίµνη τοῦ Χριστοῦ µας, ἐὰν δὲν µετανοήσουν. Ὁ Πατριάρχης θὰ ἦταν ἕνας τέλειος παπικὸς καρδινάλιος δίπλα στὸν ἀγαπηµένο του Πάπα. Μπορεῖ ὁ ἄνθρωπος νὰ πιστεύει ὅ,τι θέλει. Ὅµως δὲν µπορεῖ νὰ εἶναι Πατριάρχης. Συµφωνεῖτε πατέρες; Ἀναµένοµε ἀπάντησή σας.

5 σχόλια:

  1. Ὁμολογητικόν κείμενον! Θά ἤθελα νά ξέρω πόσα καί ποῖα ἱστολόγια, περιοδικά καί ἐφημερίδες ἐδημοσίευσαν αὐτό τό πνευματικόν διαμάντι. Τό λέγω αὐτό διότι ἡ μεγίστη πλειοψηφία τῶν σημερινῶν «ὀρθοδόξων», ἐνῷ ἀναγνωρίζει ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ ἄλλοι Οἰκουμενισταί εἶναι αἱρετικοί, ἐν τούτοις, ἀρνοῦνται ν' ἀποτειχισθοῦν, ὁπότε συμπεριφέρονται ὡς «εὐλαβεῖς βλαμμένοι» (φράσις τοῦ γ. Παϊσίου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρέπει να χρησιμοποιεί την φράση του αγίου Παϊσίου ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου που αρνείται την αγιότητα του αγίου Παϊσίου!!!
      Πόσο μάλλον όταν την χρησιμοποιεί στρεβλά και πλανεμένα για τους Ορθόδοξους που δεν έχουν κάνει την προαιρετική αποτείχιση!!!!

      Ο άγιος Παΐσιος δεν ήταν υπερ της υποχρεωτικής αποτείχισης και δεν κακοχαρακτήριζε τους Ορθόδοξους που δεν έχουν αποτειχιστεί!!!

      Αντισχισματικός

      Διαγραφή
  2. Να τί λέει ο Αγιος Παΐσιος.

    Να και γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιοι στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
    -----------------

    "Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "

    Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν οι καλόγεροι, που είναι τα απόλυτα μηδενικά τού κόσμου, γίνονται εξαρτηματικοί της αίρεσης ένεκεν τής περιουσίας, τότε έχει χαθεί εντελώς ο αυτοσκοπός της Αγιόνυμης Αγιορείτικης Μοναστικής Πολιτείας, και τα αγιονορείτικα μοναστήρια άρχισαν να συμπεριφέρονται από τώρα, ως θέρετρα πολυτελούς διαβίωσης, ή άλλως τα χειρότερα φέρετρα πτωμάτων, που θα εξυπηρετούν από τώρα τον αχταρμά τού Οικουμενισμού.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο άγιος Παΐσιος ήταν αντίθετος στην εκκοσμικευση και στην πολυτέλεια του Αγίου Ορους!

      Αυτό το γνωρίζουν οι Ορθόδοξοι που διαβάζουν Αγιο Παΐσιο.

      Ορθόδοξος

      Διαγραφή