Αυτό, γι' αυτούς που βάζουν καταιγιστικώς εναντίον των αδελφών μας του Πάτριου:

....Εκείνο τον καιρό, ο πατήρ Ανατόλιος γνωρίστηκε με έναν ευλαβέστατο ιεροδιάκονο, τον πατέρα Βασίλειο (1883-1966), τον μετέπειτα φημισμένο Γέροντα Ιερώνυμο της Αιγίνης. Αυτός ήταν μεγάλη μορφή και πολύ ενάρετος, άνθρωπος με πολλή προσευχή. Κατήγετο δε και αυτός από τα μέρη της ανατολής, από την Γκέλβερη της Καπαδοκίας. Με την κοινή αγάπη τους για Νοερά προσευχή και πνευματική ζωή, οι δύο άνδρες πολύ σύντομα συνδέθηκαν με στενή πνευματική φιλία. Ο πατήρ Βασίλειος εντυπωσιάστηκε με τον βαθύ πόθο και την ακόρεστη δίψα για προσευχή του πατρός Ανατολίου. Έτσι τα βράδυα, μετά τα διακονήματά τους και τις ακολουθίες, συναντιόντουσαν και συζητούσαν διάφορα πνευματικά θέματα και προσεύχονταν μαζί με την «κατανυκτική ευχή» για ώρες ολόκληρες. Και οι δύο θεώρησαν την συνάντησί τους αυτή ευλογημένη συγκυρία. Εν τω μεταξύ, η μικρότερη αδελφή του είχε γίνει μοναχή σε ηλικία 16 χρονών στην Ιερά Μονή Θεοσκεπάστου του Πόντου, μετονομασθείσα Ευπραξία. Πυρουμένη από θείο ζήλο, ήλθε στα προσκυνήματα του Σωτήρος, στα Ιεροσόλυμα. Αφού λοιπόν συναντήθηκαν τα δύο αδέλφια, ο πατήρ Ανατόλιος αμέσως της αποκάλυψε αυτόν τον θησαυρό, τον πατέρα Βασίλειο, για να απολαύση κι’ αυτή τις σοφές διδασκαλίες του γύρω από την προσευχή. Ο σοφός ηγούμενος της Μονής επέτρεψε στην μοναχή Ευπραξία να παραμείνη στον ξενώνα της Μονής για μία εβδομάδα. Στο διάστημα αυτό μαζεύονταν οι τρεις τους κάθε βράδυ και ο πατήρ Βασίλειος τους δίδασκε την «κατανυκτική ευχή» μέχρι τα μεσάνυκτα. Η μοναχή Ευπραξία, πραγματικά οσία ψυχή, τόσο εντυπωσιάσθηκε από τις διδασκαλίες και την ενάρετη ζωή του πατρός Βασιλείου, που τον έκανε Γέροντά της. Και όταν αργότερα, ο πατήρ Βασίλειος κατέληξε στην Αίγινα, πήγε εκεί και αυτή και τον υπηρέτησε για 47 ολόκληρα έτη. Μάλιστα, μετά την κοίμησι του αγαπητού της Γέροντα, η τρισευλογημένη Γερόντισσα αξιώθηκε να τον δη αρκετές φορές «εν οράματι»......

21 σχόλια:

  1. Για τους παλαιοημερολογίτες εκείνους που βάζουν καταιγιστικώς για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη, δεν θα βάλεις τίποτα;;;;
    Καμία ανάρτηση;;;; Γιατί τέτοια μεροληψία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς : θεωρία τοῦ βολέματος καί τοῦ χαρτοπολέμου

    … Διά νά μήν συμμετέχη στήν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὑπάρχει ἕνας καί μοναδικός τρόπος ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, τούς ἱερούς Κανόνες καί τούς ἁγίους Πατέρες παραδεδομένος, ἡ ἀποτείχισις. Οἱ Ἀντιοικουμενιστές ὅμως δυστυχῶς ἔχουν ἐφεύρει σήμερα καί ἄλλον τρόπο, ὁ ὁποῖος διδάσκει ὅτι δύνασαι νά μήν συμμετέχης στήν αἵρεσι, ἐνῶ εἶσαι ἐνσωματωμένος ἐκκλησιαστικά μέ τούς αἱρετικούς, ἀρκεῖ νά ἔχης Ὀρθόδοξο φρόνημα. Πρόκειται δηλαδή, μέ ἄλλα λόγια γιά τήν θεωρία τοῦ βολέματος καί τοῦ χαρτοπολέμου, τήν ὁποία πολλάκις ἔχουμε ἐπισημάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλανεμένη η άποψη του π. Τρικαμηνά για την υποχρεωτική αποτείχιση!!!

      Διαγραφή
    2. Αφού φίλε ο Ευαγγελιστής Ιωάννης λέει ούτε χαίρετε να λέμε στον Βαρθολομαίο,εσύ γιατί τον μνημονεύης στην Εκκλησία με το στόμα του κληρικού της ενορίας σου;Δηλαδή όποιος θέλει χαιρετά τον Βαρθολομαίο και όποιος θέλει δεν τον χαιρετά;Αυτό που γράφει ο Θεολόγος Ιωάννης είναι εντολή ή δεν είναι;Ότι θέλει θα κάνει ο καθένας;Η πορνεία είναι αμαρτία;Είναι.Η μη διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας με αιρετικούς είναι αμαρτία;Είναι.Εσύ γιατί αμαρτάνεις και δεν κάνεις αυτό που λέει ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς και η Εκκλησία των Αγίων και του Κυρίου των;Και τα μικρά παιδάκια κατάλαβαν την βλακεία της Μ.Πειραιώς και του π.Μεταληνού!

      Διαγραφή
    3. Φίλε 2:38 μ.μ.
      Δεν διαβάζει μόνο ο π. Τρικαμηνάς τον Ευαγγελιστή Ιωάννη, τον διαβάζει και ο π. Γεώργιος Μεταλληνός και οι της Μητροπόλεως Πειραιώς, βγάζω έξω τον μητροπολίτη Πειραιώς προς στιγμή διότι δεν συμφωνώ με την ενέργεια του να δωρίσει πορτραίτο του Βαρθολομαίου στον Βαρθολομαίο.
      Με είδες εμένα ή τον π. Γεώργιο Μεταλληνό ή τους κληρικούς του Αντιαιρετικού Γραφείου της Μητρόπολης Πειραιώς να χαιρετάμε προσωπικά τον Βαρθολομαίο;;;
      Αν για λόγους ποιμαντικούς δεν διακόπτουμε το μνημοσυνό του, αυτό δεν μας κάνει κοινωνούς του στην ουσία, αν καταδικάζουμε τον οικουμενισμό καθαρά και ειλικρινά!

      Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή,μας λες ότι δεν κοινωνάς εκκλησιαστικά με τον αιρετικό Βαρθολομαίο.Αν έλθει στην εκκλησία που είσαι, δεν θα εκκλησιαστείς μαζί του.Ωραία!Όμως,φίλε μου,η τοπική σου εκκλησία κοινωνάει εκκλησιαστικά με σχισματοαιρετικούς(Ουκρανούς) και δεν καταδικάζει την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου.Εσύ αυτό πως μπορείς και το ανέχεσαι;Νομίζεις ότι όταν κοινωνάς εκκλησιαστικά με την Σύνοδο της τοπικής σου εκκλησίας,δεν κοινωνάς και με τον αντίχριστο Οικουμενισμό;Είσαι γελασμένος φίλε!Αφήνω στην άκρη το Π.Σ.Ε.!Νομίζεις,δηλαδή,ότι η τοπική σου εκκλησία είναι Ορθόδοξη και γι'αυτό κοινωνάς με τους κληρικούς της.Πως μπορούν όμως να είναι Ορθόδοξοι οι κληρικοί που ψηφίζουν συνοδικά την κατάργηση της Ορθοδοξίας,αλλά και πως μπορούν να είναι Ορθόδοξοι και οι κληρικοί που κοινωνούν μαζί με αυτούς τους αντιχρίστους;Όταν,φίλε μου,κοινωνάς με έναν που διδάσκει αιρέσεις,τότε κοινωνάς με τα πονηρά του έργα λένε οι Άγιοι Πατέρες.Άρα,ο μόνος τρόπος για να μην συμμετέχεις στην αίρεση του Οικουμενισμού είναι η διακοπή ΚΑΘΕ κοινωνίας με τους αποστάτες και αντιχρίστους.Δεν μπορείς να κοινωνάς και με τον Χριστό και με τον Σατανά.Γι'αυτό αυτοαφορίσου από την ψευδοεκκλησία των ψευδοποιμένων(λύκων) για να μην σε φάει ο λύκος και είναι αργά.

      Υ.Γ. Ο π.Μεταλληνός διαστρέφει την Αγία Γραφή και λέει ότι " καλημέρα θα του πω(στον αιρετικό),αλλά δεν θα του πω χαίρετε "!Είναι δικές του πλανεμένες ερμηνείες και γι'αυτό κοινωνάει μέχρι θανάτου με τους αντιχρίστους Οικουμενιστές ψευδοποιμένες και ψευδεπισκόπους.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε 4:10 μμ έχεις λάθος.
      Δεν είναι έτσι όπως τα νομίζεις!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμε 4:10 μμ, ο ιε' Κανόνας είναι προαιρετικός. Αυτό τα λέει όλα πόσο λάθος είσαι.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμε 4:10 μ.μ. δεν έχεις δίκαιο στο ότι "όταν κοινωνάς εκκλησιαστικά με την Σύνοδο της τοπικής σου εκκλησίας, κοινωνάς και με τον αντίχριστο Οικουμενισμό".
    Πώς γίνεται να κοινωνεί κάποιος με τον αντίχριστο οικουμενισμό όταν τον καταδικάζει και τον χτυπάει;;;
    Δεν γίνονται μαγικά αυτά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. π. Θεόδωρος Ζήσης:
    Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς!
    Αλλά ποιός από τόν κόσμο τά ξέρει αυτά; Οι περισσότεροι από τούς λαϊκούς, θά πούν: “Μά, αφού τό κάνει ο Πατριάρχης, αφού τό κάνει ο Πάπας, τί φταίω εγώ;”. Φταίς κι εσύ! Δέν δικαιολογείται η άγνοια...
    Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοικαί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κώστα τσοπάνο "πού πας ξυπόλητος στ' αγκάθια";;
    Πού πας στα παλαιότερα άρθρα του π. Θεόδωρου Ζήση όταν ο π. Θεόδωρος σήμερα τα έχει δει πιο συνετά τα πράγματα και είναι υπερ της προαιρετικής αποτείχισης, όπως διδάσκει και ο ιε' Κανόνας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να μην πολυλογούμε θα πω κάτι επίκαιρο και θα καταλάβετε την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.

    Ο ευλογημένος Γέροντας Εφραίμ της Αριζόνας με την αγιότητα και την ευδοκία του Θεού, κάνει πολτό όλα τα πλανεμένα της υποχρεωτικής αποτείχισης για την φάση που βρισκόμαστε σήμερα!!!

    Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κώστα δεν βλέπεις ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης μιλάει για τη σιωπή στο τέλος αυτού που μας έβαλες;;;
    Ποιός είπε ότι πρέπει να σιωπούμε απέναντι του οικουμενισμού;; Κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ανέβασα κείμενο του μακαριστού γέροντα Εφραίμ του Αριζονίτη.

    Γιατί το ανέβασα; Διότι μετά λύπης μου τόσα χρόνια έχω διαπιστώσει ότι δεν ενδιαφερόμαστε ειλικρινά για την Πίστη μας. Εξηγούμαι: Ένας μεγάλος αριθμός πιστών του νέου βάζει συνεχώς εναντίον των "σχισματικών και αιρετικών" παλαιοημερολογιτών. Αυτοί οι νεοημερολογίτες αναγνωρίζουν την αγιότητα του Γέροντα Εφραίμ του Αριζονίτη. Τι λέει στο κείμενο αυτό για τον Άγιο Ιερώνυμο της Αιγίνης τον "σχισματικό και αιρετικό" παλαιοημερολογίτη που ούτε αίμα μαρτυρίου δεν τον σώζει σύμφωνα με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, που συνεχώς μου γράφετε; Γράφει ότι είναι στην Βασιλεία του ουρανού και έκανε την εμφάνισή του αρκετές φορές στη Μοναχή Ευπραξία!!!

    Ας συνεχίσουμε λοιπόν να βάζουμε καταιγιστικώς οι του νέου εναντίον των πιστών του Πάτριου και οι του Πάτριου εναντίον των αγωνιζομένων Ορθοδόξων του νέου, προς τέρψιν των Οικουμενιστών!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα δεν έχεις δίκαιο.

      Για τους παλαιοημερολογίτες εκείνους που βάζουν καταιγιστικώς για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη, γιατί δεν μιλάς;;; δεν θα βάλεις τίποτα γι' αυτούς ;;;;

      Διαγραφή
    2. Κώστα δεν έχεις δίκαιο.

      Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη, ενδιαφέρονται για Πίστη μας.
      Η Πίστη μας δεν απειλείται μόνο απο τον οικουμενισμό αλλά και απο την δογματοποίηση του παλαιού ημερολόγιου και απο τα Παλαιοημερολογίτικα Σχίσματα!!

      Διαγραφή
  9. Κώστα εσύ αναγνωρίζεις την αγιότητα του Γέροντα Εφραίμ του Αριζονίτη;;;;;
    Τότε γιατί έφυγες απο κοντά του;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Κώστα τώρα διάβασα πιο προσεχτικά το τελευταίο σου σχόλιο και είδα ότι προς το τέλος του σχολίου γράφεις και για τους Παλαιοημερολογίτες που βάζουν κατά των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών. Μίλησες και μια φορά για τους Παλαιοημερολογίτες που βάζουν
    Σε αδίκησα στο 12:28 μμ σχόλιο κατα των αγωνιζομένων Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών της Εκκλησίας. Ευτυχώς.
    Συγγνώμη για το σχόλιο 12:28 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Κώστα τώρα διάβασα πιο προσεχτικά το τελευταίο σου σχόλιο και είδα ότι προς το τέλος του σχολίου γράφεις και για τους Παλαιοημερολογίτες που βάζουν κατά των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών. Μίλησες και μια φορά για τους Παλαιοημερολογίτες που βάζουν κατα των αγωνιζομένων Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών της Εκκλησίας. Ευτυχώς.
    Σε αδίκησα στο 12:28 μμ
    Συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σχόλιο 1:37 πμ να λογιστεί διεγραμμένο. Το σωστό νόημα υπάρχει στο 1:39 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή