Οἱ Νεοημερολογίτες ἰσχυρίζονται,
ὅτι διόρθωσαν τό ἡμερολόγιο γιά καθαρά ἀστρονομικούς λόγους. Ἤταν, λένε, ντροπή
νά ἀκολουθοῦμε ἕνα λανθασμένο καί ἀπαρχαιωμένο ἡμερολόγιο.
Πολύ καλά...
Τήν Ἐκκλησία, βέβαια, δέν
την ἐνδιαφέρει ἡ ἀστρονομική ἀκρίβεια τοῦ ἡμερολογίου, τήν ἐνδιαφέρει μόνον ἡ
λειτουργική καί ἑορτολογική ἑνότητα καί τάξη τῶν κατά τόπους Ἐκκλησιῶν.
Ἀλλά ἔστω, ἄς ὑποθέσουμε, ὅτι
πράγματι γιά τήν ἐπιστημονική ἀκρίβεια ἀγωνιοῦσαν οἱ ἄνθρωποι αὐτοί.
Τότε, γιατί δέν διόρθωσαν
πράγματι τό ἡμερολόγιο μέ βάση τά ἐπιστημονικά δεδομένα τοῦ 20οῦ αἰῶνα, ἀλλά ἐφάρμοσαν ἕνα ἐπίσης λανθασμένο ἡμερολόγιο,
χρονολογούμενο ἀπό τόν 16ο αἰῶνα, τό ἡμερολόγιο τοῦ Πάπα Γρηγορίου;
Γιατί δέν ἐφάρμοσαν τό
τόσο μελετημένο τοῦ Πέτρου Δραγγίτς, πού ὑποβλήθηκε στό δῆθεν πανορθόδοξο
συνέδριο τῆς Κωνσταντινουπόλεως τοῦ 1923;
Ἀκριβῶς, γιατί ὁ
πραγματικός σκοπός τους δέν ἦταν ἡ ἐπιστημονική διόρθωση τοῦ ἡμερολογίου, πρᾶγμα
ἐντελῶς ἄχρηστο ἀπό ἐκκλησιαστικῆς ἀπόψεως.
Ὁ πραγματικός σκοπός τους ἦταν
ἡ ἑορτολογική ἕνωση τῶν «ἐκκλησιῶν», καί αὐτή δέν μποροῦσε νά πραγματοποιηθεῖ
παρά μόνον μέ τήν προσχώρηση τῶν Ὀρθοδόξων στό Γρηγοριανό ἡμερολόγιο τῶν Παπῶν
καί τῶν Προτεσταντῶν, γιά νά ἔχουν ὅλοι τό ἴδιο ἑορτολόγιο καί νά ἀρχίσει ἀπό
κάπου νά πραγματοποιεῖται τό πρῶτο στάδιο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ: ἡ ἕνωση τῶν
χριστιανικῶν λεγομένων «ἐκκλησιῶν».
Δέν εἶναι, λοιπόν, ἀπό
παθολογική ἀγάπη πρός 13 χαμένες ἡμέρες, πού οἱ λεγόμενοι Παλαιοημερολογίτες ἔκοψαν
τήν ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τήν Καινοτόμο «ἐκκλησία», ἀλλά γιά νά μείνουν Ὀρθόδοξοι.
Εντελώς πλανεμένο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ορθοδοξία μας λέει:
Ούτε στον οικουμενισμό!!
Ούτε στην παλαιοημερολογίτικη πλάνη!!
Όντως δεν είναι οι 13 ημέρες, ακόμη και μήνας να ήταν, αλλά η τήρηση και η σταθερή προσήλωση σε όλα εκείνα που μας παρέδωσαν οι πατέρες της Εκκλησίας, επειδή ο πολύπειρος πονηρός με εμπειρία 7000 ετών ελίσσεται, γίνεται όπως μας λέει ο απόστολος Παύλος άγγελος φωτός, δεν είναι τίποτα, ίδια θα είναι, βγάλε και αυτό δε πειράζει η ακρίβεια, κάεν και τούρο δε κοιτάζει ο Θεός λεπτομέρειες, αφαίρεσε και το άλλο είμαστε σύγχρονοι άνθρωποι, βρίσκει χιλιάδες τρόπους να παγιδεύει τους ανύποπτους οδοιπόρους της κοιλάδας του κλαυθμώνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ημερολόγια δεν σώζουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν κάνουμε δόγμα τα ημερολόγια τότε βρισκόμαστε στην αίρεση!
Η Ορθοδοξία δεν δέχεται δόγμα ημερολόγιου!!!
Αυτό μας λέει και ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος!!!
Ο σχολιαστής Ορθόδοξος το έχει ξαναπει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήσιμο να το ξαναπούμε.
"Τα ημερολόγια απο μόνα τους δεν μπορούν να παράγουν οικουμενισμό.
Αν κάποιος αλλάξει ημερολόγιο, αλλά δεν δέχεται τον πιο μικρό οικουμενισμό, όπως έκαναν οι σύγχρονοι άγιοι και τόσοι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές, τότε η αλλαγή του ημερολόγιου δεν έχει καθόλου επίπτωση στην προώθηση του οικουμενισμού!!!
Ορθόδοξος
"
Ακριβώς αυτό...εκείνοι οι οποίοι άλλαξαν το ημερολόγιο το έκαναν δόγμα, δεν υπήρχε κανένας λόγος να δημιουργηθεί τέτοια αταξία στο σώμα της Εκκλησίας. Τέτοιες αλλαγές για να έχουν ισχύ θα πρέπει να έχουν τη σφραγίδα πανορθόδοξης συνόδου, όχι Κολυμπάριος αλλά εν Πνεύματι Αγίω. Το σχίσμα το έκαναν οι νεοημερολογήτες δήθεν να επιδιορθωθεί μια αστρονομική ημερολογιακή ανωμαλία, κάτι που για την Εκκλησία δεν θα πρέπει να την αφορά εκείνη θα πρέπει να συνεχίζει το δικό της ταξίδι πέραν από κοσμικές αντιλήψεις και σκοπιμότητες, και οι αστρονόμοι το δικό τους..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σχίσμα δεν το έκανε η Εκκλησία επειδή άλλαξε κακώς το ασήμαντο ημερολόγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σχίσμα το έκαναν εκείνοι που έδωσαν σημασία στο ασήμαντο ημερολόγιο και διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία με τα πατριαρχεία επειδή άλλαξε το ασήμαντο ημερολόγιο!!!
Αυτό λέει η ιστορία.
Αυτό είπε και ο Αγιος Παΐσιος.
Το παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα μπορεί να διορθωθεί με την μετάνοια και την επιστροφή των παλαιοημερολογιτών στην Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αύριο κάποια τοπική σύνοδος αποφασίσει να αναγιγνώσκεται το Ευαγγέλιο για να είναι κατανοητό στη δημοτική και ψάλουν τροπάρια και άλλα το ίδιο και διατηρούν μεταξύ τους τα Πατριαρχεία κοινωνία, κι επειδή το είπε ο Παισιος και ο Θεοδωρόπουλος θα πρέπει να συμφωνίσουμε; Συνεχίστε την ίδια τακτική και στο τέλος θα βρεθείτε χωρίς να το έχετε καταλάβει μα καθόλου δε θα το έχετε συνειδητοποιήσει στο γκρεμό τον οποίο οδηγηθήκατε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τί λέει ο Αγιος Παΐσιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιοι στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
-----------------
"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "
Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ
Στον γκρεμό βαδίζεις εσύ 11:57 πμ με τον στραβό και πλανεμένο λογισμό σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βαδίζουν στον γκρεμό οι Ορθόδοξοι που παρέμειναν στην Εκκλησία και ακούνε τους σύγχρονους αγίους που εσύ δεν παραδέχεσαι!!!
Ο Παίσιος όμως δε πήγε με το νέο, με το παλαιό στο Άγιο Όρος εκκλησιαζόταν και γιόρταζε εορτές και αγίους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ ούτε πλανεμένο λογισμό έχω ούτε σε στραβό γιαλό αρμενίζω, βάδισα σε πολύ σκληρά μονοπάτια και με φανερά σημάδια ο Θεός μου έδειξε το δρόμο και είναι αλάνθαστος όπως και ο λόγος του. Κι εκείνον οι φαρισαίοι τον έλεγαν δαιμονισμένο και πλανεμένο ,και κατά καιρούς μεγάλους μάρτυρες της πίστης τα ίδια και τις ίδιες συκοφαντίες τους έλουζαν, να σας έχει ο Θεός καλά και καλή μετάνοια και επιστροφή στις ρίζες του Αποστολικού λόγου σας εύχομαι.
ΑπάντησηΔιαγραφή12:08 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασε προσεκτικά στο παραπάνω σχόλιο 1 Δεκεμβρίου 2019 - 12:03 μ.μ. να καταλάβεις την διαφορά του Αγίου Ορους που απλά ακολουθεί το παλαιο ημερολόγιο, με τους παλαιοημερολογίτες.
Αν και το έχουμε ξαναπει αυτό άλλες φορές.
12:17 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς όσο και αν θέλεις να μην το παραδεχθείς έχεις πλανεμένο λογισμό και σε στραβό γιαλό αρμενίζεις.
Αυτό που γράφεις ισχύει για εσάς που θεωρείτε τους Ορθόδοξους που δεν προσχώρησαν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα σαν πλανεμένους.
Για εσάς ισχύει.
"Κι Εκείνον τον Χριστό οι φαρισαίοι τον έλεγαν δαιμονισμένο και πλανεμένο ,και κατά καιρούς μεγάλους μάρτυρες της πίστης τα ίδια και τις ίδιες συκοφαντίες τους έλουζαν, να σας έχει ο Θεός καλά και καλή μετάνοια και επιστροφή στις ρίζες του Αποστολικού λόγου σας εύχομαι."
Για εσάς ισχύει.
Ούτε ο Χριστός, ούτε οι μεγάλοι μάρτυρες της πίστης μας μας δίδαξαν να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο Χριστός, ούτε οι μεγάλοι μάρτυρες της πίστης μας μας δίδαξαν να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια, αλλά και ούτε να τα κάνουμε δόγματα. Το αντίθετο μάλιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήἘξαιρετικόν τό κείμενον αὐτό τοῦ π. Νικολάου. Μέ λίγα λόγια λέγει ὅλην τήν ἀλήθειαν γιά τό θέμα. Διό καί λύσσαξε ὁ πληρωμένος πράκτωρ νά λέγῃ ἀνοησίες περί τοῦ ἀντιθέτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα."
Σκέτη μπουρδολογία το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπει πράκτορες εκεί που δεν υπάρχουν!!!
Αναρωτιέμαι αν πρόσεξε ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου το πιο πάνω σχόλιο που απαντά και κάνει πολτό τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το:
"
Ο σχολιαστής Ορθόδοξος το έχει ξαναπει.
Χρήσιμο να το ξαναπούμε.
"Τα ημερολόγια απο μόνα τους δεν μπορούν να παράγουν οικουμενισμό.
Αν κάποιος αλλάξει ημερολόγιο, αλλά δεν δέχεται τον πιο μικρό οικουμενισμό, όπως έκαναν οι σύγχρονοι άγιοι και τόσοι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές, τότε η αλλαγή του ημερολόγιου δεν έχει καθόλου επίπτωση στην προώθηση του οικουμενισμού!!!
Ορθόδοξος
"
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:
Αυτό που δεν λέει ο άγιός σου γέροντας επιφάνιος είναι η συνέχεια του ανύπαρκτου(;) διαλόγου:
Επιφάνιος: πατέρα Νικόδημε πιστεύεις όλα αυτά που λέγουν οι παλαιοημερολογίτες;
Νικόδημος: Ασφαλώς όχι, ενώθηκα μαζί τους για να αποφύγω την παναίρεση με τους Οικουμενιστές.
Επιφάνιος: Δεν τα πιστεύεις αυτά των Παλαιοημερολογιτών αλλά κοινωνείς μαζί τους οπότε έφυγες από την μιά αίρεση και εντάχθηκες στην άλλη των ζηλωτών.
Συνέχεια του διαλόγου που δεν καταγράφεται στα "ΔΥΟ ΑΚΡΑ"
Νικόδημος: Επιφάνιε πιστεύεις αυτές τις αιρέσεις των οικουμενιστών του σβησμένου Φαναρίου και των Αθηνών;
Επιφάνιος: Ασφαλώς όχι και δεν τα πιστεύω αυτά των αιρετικών οικουμενιστών.
Νικόδημος: Ναι δεν τα πιστεύεις αυτά των οικουμενιστών αλλά κοινωνείς μαζί τους, κοινωνείς με την αίρεση εν γνώση σου!
Κώστα ξεφεύγεις με ανύπαρκτους διαλόγους της φαντασίας σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι άγιος όχι 1 και 2 και 3 αντιοικουμενιστών, αλλά όλης της Εκκλησίας.
Η υποθετική συνέχεια του διαλόγου μεταξύ π. Επιφάνιου και π. Νικόδημου είναι φαντασία του Κώστα και ποτέ δεν έγινε στ' αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε μπαγασα 12.54, πάλι μας έκανες θρύψαλα
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να δεχτουνε τον πιο μικρο οικουμενισμο, εκτος από το να κοινωνανε μαζι τους και να τους προτείνουνε ως ιδανικους, τί περισσοτερο έπρεπε να κανουνε ;
τώρα έχεις 2 επιλογές :
ή να κανεις copy-paste τα γνωστα ασχετα, κοπανιστου αέρα π.χ. τι ειπε η Μελλισοχωριου ή τα "λιονταρια" του Περαία για τους παλαιο/τες
ή να μπεις στην διαδικασία να σκεφτείς (;) και να πεις κάτι επιπλέον, που να χει έστω σχέση με το ερώτημα
μπα, θα πας στο πρώτο
Σταύρο Τ. δεν είναι ούτε παραμικρός οικουμενισμός να μην αποτείχιζεσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αποτείχιση είναι προαιρετική σύμφωνα με τον ιε' Κανόνα.
Τώρα για το "προτείνουν ως ιδανικούς", κανείς δεν υποστήριξε κάτι τέτοιο.
Και η Ι. Μητρόπολη του Πειραιά και η Ι. Μονή Μελισσοχωρίου γράφουν πολύ αξιόλογα κείμενα ορθόδοξα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να έγραφαν τέτοια αξιόλογα και εκείνοι οι αντίθετοι τους που προσπαθούν να τους υποτιμήσουν...
Ο ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ, ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ, ΛΟΓΩ ΚΙ ΕΡΓΩΝ, ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΙΚΙΣΕ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ, ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΥΓΗΣ ΠΟΥ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ Ή ΑΛΛΟΥ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ. ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 1 Δεκεμβρίου 2019 - 5:02 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάριν τῆς Ἀληθείας, ἄς ὑποθέσουμε ὅτι δέν ἐσυνέχισεν ὁ διάλογος. Ἄς δοῦμε τά γεγονότα. Ἐφόσον ὁ ἴδιος κοινωνοῦσε μέ τό ἕν ἄκρον (τόν Οἰκουμενισμόν), μέ «τί μοῦτρα» ἤλεγχε ὅσους κοινωνοῦσαν μέ τό ἄλλο «ἄκρον» (τήν Ὀρθοδοξίαν);
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 1 Δεκεμβρίου 2019 - 5:02 μ.μ.
Χάριν τῆς Ἀληθείας, ἄς ὑποθέσουμε ὅτι δέν ἐσυνέχισεν ὁ διάλογος. Ἄς δοῦμε τά γεγονότα. Ἐφόσον ὁ ἴδιος κοινωνοῦσε μέ τό ἕν ἄκρον (τόν Οἰκουμενισμόν), μέ «τί μοῦτρα» ἤλεγχε ὅσους κοινωνοῦσαν μέ τό ἄλλο «ἄκρον» (τήν Ὀρθοδοξίαν);
Ωραίο !!!
Δεν νομίζω να απαντήσουν οι ακόλουθοι του αγίου Επιφανίου.....
Μήπως ο αδελφός μας ΑΑ θα είχε απάντηση ;
Πολύ καλά τα είπε ο ΑΑ!!!! Εύγε του!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι η αλήθεια!!!
Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν κοινωνούσε με τον οικουμενισμό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μη αποτείχιση δεν είναι κοινωνία με τον οικουμενισμό/αίρεση!!
Ο ιε' Κανόνας είναι προαιρετικός!!!
@ 1 Δεκεμβρίου 2019 - 8:11 μ.μ, 1 Δεκεμβρίου 2019 - 8:13 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή0,6 + 0,6 = 1,20 εὐρώ, καθόλου ἄσχημα γιά ἕναν ἀεριτζῆ. Καλές δουλειές καί γιά σήμερα!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΤΟΥΣ ΗΛΕΓΧΕ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΙΜΟΥΣΕ, ΟΥΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ. ΕΝΩ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΗΣΑΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΟΥ, ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ Π.Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ/ΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΗΜΩΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ Ή ΑΓΕΝΝΗΤΟΙ ΤΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΤΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Ή ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ. ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΥΣ ΗΛΕΓΧΕ, ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ "ΒΑΡΙΔΙΑ", ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δημ. Χατζηνικολάου 2 Δεκεμβρίου 2019 - 3:27 π.μ. περιέχει τί του ήρθε στην φαντασία του όταν διάβαζε τα σχόλια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.Α. 2 Δεκεμβρίου 2019 - 3:37 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜείνε μαζί μας εδώ στο μπλογκ για να γράφεις για τον άγιο Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και να μιλάς για την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Αέρας κοπανιστός το μπουρδολογικό σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δημ. Χατζηνικολάου 2 Δεκεμβρίου 2019 - 3:27 π.μ. και ΜΟΝΟΝ αέρας κοπανιστός καχύποπτων φαντασιών για τους Άμισθους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το σχόλιον 2 Δεκεμβρίου 2019 - 3:27 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'ναι καλά ο Δημήτρης Χατζινικολάου να μας διασκεδάζει με τα ανέκδοτα του!!!
Α.Α είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΑΤΗΡ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΣΠΑΝΙΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ, ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ,
Απάντηση περιμένουμε αδελφέ στη συγκεκριμένη ερώτηση:
Ο π. Νικόδημος τον ερώτησε: Εγώ έφυγα από την εκκλησία του νέου για να αποφύγω την κοινωνία μου με την αίρεση του οικουμενισμού, και εντάχθηκα στους παλεοημερολογίτες. Αλλά εσύ αδελφέ μου Επιφάνιε με πληροφορείς, ότι αν και δεν πιστεύω αυτά που πιστεύουν οι του Πάτριου, επειδή κοινωνώ μαζί τους είμαι εκτός εκκλησίας. Σε ερωτά και εγώ με τη σειρά μου Επιφάνιε: και εσύ δεν πιστεύεις στην παναίρεση των Οικουμενιστών της εκκλησίας του νέου αλλά κοινωνείς μαζί τους, δεν είσαι εκτός εκκλησίας, όπως είπες λίγα λεπτά πριν και για μένα;
Θα αναμένουμε "άχρι καιρού" ;;;;
Ο πατήρ Νικόλαος Δημαράς συνέτριψε τας κεφαλάς των δαιμονισμένων σχισματικών Νεο-Ημερολογιτών!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι έπαθες τρελλαμένε 2 Δεκ. 12:29 μμ. και αφρίζεις σαν δαιμονισμένος;;
ΔιαγραφήΔαιμονίστηκες ή σε έπιασε κρίση τρέλλας και φαντάζεσαι ό,τι κατέβει στην κεφάλα σου;;;
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=6THk91WLEeA
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Α.Α. 2 Δεκεμβρίου 2019 - 12:57 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜείνε μαζί μας εδώ στο μπλογκ για να γράφεις για τον άγιο Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και για την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Α.Α. 2 Δεκεμβρίου 2019 - 12:59 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜείνε μαζί μας εδώ στο μπλογκ για να γράφεις για τον άγιο Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και για την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Ο/Η Α.Α είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:
https://www.youtube.com/watch?v=6THk91WLEeA
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Δεν υπάρχει απάντηση αδελφέ;
Φιλοξενία παρέχεται με αγάπη σε όλους τους αδελφούς μας, ελεύθερη χωρίς λογοκρισία.
Η "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΦΩΝΗ" σέβεται κάθε άποψη, άσχετα αν δεν συμφωνεί με όλους του αδελφούς.
Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
@ «A.A» 2 Δεκεμβρίου 2019 - 12:59 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ Διαχειριστής τοῦ ἱστολογίου σέ προκάλεσε ν' ἀπαντήσῃς σ' ἕν πολύ συγκεκριμένον ἐρώτημα. Ἀντί ἀπαντήσεως, ὅμως, ἐσύ ἐπέλεξες τόν συνήθη δρόμον τοῦ «στρίβειν», φλυαρῶντας περί τῶν ἀρετῶν τοῦ π. Ἐπιφανίου, λές καί ἐμεῖς εἴπαμε ὅτι δέν ἦτο ἐνάρετος, καί παραπέμποντας, ἄκουσον - ἄκουσον, στόν ἀνοητολόγον «Στῶμεν Καλῶς»! Λυποῦμαι πού δέν σέ θεώρησα ὡς ἕνα τῶν πρακτορίσκων-παρασίτων αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου καί προσεπάθησα νά κάνω σοβαρόν διάλογον μαζί σου!
Γιατί μιλάς έτσι παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές;;;;
ΔιαγραφήΠού το βλέπεις να πληρώνονται;;;;
Τί μπουρδολογίες είναι πάλι αυτές;;;
και στο παρον αρθρο, εκτος από copy-paste αλλων παλιότερων "σχολίων" (ατάκες που τις μαθαμε πια απ έξω) βλέπουμε επισης και πανομοιοτυπα μηνυματα να επαναλαμβάνονται
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι φταιμε μετά εμεις που λεμε ότι πληρωνονται με το κομμάτι
0,6 είναι καλά ;
γιατί είναι ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται για διανοητικα καθυστερημένους
Οταν δεν έχουμε τί να πούμε Σταύρο Τ. αρχίζουμε τις αρρωστημένες φαντασίες περι δήθεν πληρωμένων κομματιών;;;;
ΔιαγραφήΣτα ψέματα θα στηριχθεί η παλαιοημερολογίτικη πλάνη νομίζεις;;;
Οι Νεο-Ημερολογίτες πρέπει να μετανοήσουν, να αφήσουν τα Νέοημερολογίτικα δόγματα και τα σχίσματα και να επιστρέψουν στην Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Νεοημερολογίτικα δόγματα, ο Οικουμενισμός και η αποστασία από την Πίστη δεν κάνει Αγίους. Δεν Αγιάζει κανείς έξω από την Ορθοδοξία!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακρυά από τις αιρετικές διδαχές του πλανεμένου Νεο-Ημερολογίτη Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, του παραχαράκτη των λόγων του Θεού και διαστρεβλωτή του Ευαγγελίου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες..... "
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοιες χαζομάρες και πλάνες διέσπειρε ο γεροΠαίσιος και σας έκαναν με αυτές, πλύση εγκεφάλου. Αντί να λυπόταν τον εαυτό του και τον κόσμο, που πήρε στον λαιμό του κρατώντας τον με τέτοιες απάτες στην κοινωνία με τους μολυσμένους και αιρετικούς Οικουμενιστές, λυπόταν αυτούς που διατηρούσαν αμόλυντο το Ορθόδοξο Θυσιαστήριο και κρατούσαν όρθια την Εκκλησία. Γι αυτόν τον πλανεμένο, η Άμπελος ήταν η Οικουμενιστική Εκκλησία του Βαρθολομαίου. Τον δυστυχή και ταλαίπωρο, η αγιοποκατάταξη θα τον κολάση ακόμη περισσότερο!!
Το σχόλιο 2-12-2019 3:38 μ.μ. είναι βλάσφημου, αγιομάχου πλανεμένου ημερολάτρη!!!
ΔιαγραφήΗ αλήθεια αναποδογυρισμένη στο σχόλιο του!
Ούτε ο Χριστός μας, ούτε οι μεγάλοι μάρτυρες της πίστης μας μας δίδαξαν να ΣΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΝΕΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ και εορτολόγια και να τα κάνουμε δόγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή,κυρία ανωνυμίδου,οι Άγιοι Πατέρες της Α'Οικ.Συνόδου που άλλαξαν την εορτή του Πάσχα έκαναν σχίσμα!Αυτό μας λες,ότι αυτοί που άλλαξαν Αποστολικό Κανόνα έκαναν σχίσμα;Η αγαμία των Επισκόπων;Αφού ο Απ.Παύλος λέει "ο Επίσκοπος να είναι άνδρας μιας γυναίκας",οι δικοί σας οι επίσκοποι γιατί δεν έχουν μια γυναίκα και σχίζουν την Εκκλησία;Για πες μας.Γιατί οι κληρικοί σας έχουν μακριά μαλλιά και σχίζουν την Εκκλησία,δεν γνωρίζουν ότι ο Απ.Παύλος λέει ότι είναι ατιμία;
ΔιαγραφήΣωστά τα ερωτήματα του σχολίου του Ορθόδοξου 5:02 μ.μ. και ας απαντήσουν σ' αυτά αν τους βαστά, αυτοί που δίνουν υπερβολική σημασία στα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια!!!!...
ΔιαγραφήΦυσικά και είναι προαιρετικός ο 15ος κανόνας, και όλο το Πηδάλιο προαιρετικό είναι, όπως και το Ευαγγέλιο, καθώς και ολόκληρη η Ορθόδοξη Πίστη, κατά το ""Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν. (Μάρκ. η 34-θ 1)""
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην τα μπερδεύεις 4:02 μ.μ. τον προαιρετικό ιε' Κανόνα με τις υποχρεωτικές για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς διαταγές του Ευαγγελίου, την υποχρεωτική Ορθόδοξη Πίστη και τους υποχρεωτικούς Κανόνες του Πηδαλίου!!
ΔιαγραφήΤα παλαιοημερολογίτικα δόγματα, ο Οικουμενισμός και η αποστασία από την Πίστη δεν κάνει Αγίους. Δεν Αγιάζει κανείς έξω από την Ορθοδοξία!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο Χριστός μας, ούτε οι μεγάλοι μάρτυρες της πίστης μας μας δίδαξαν να ΣΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και τα ασήμαντη εορτολόγια και να τα κάνουμε δόγματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε ο Χριστός, ούτε οι μεγάλοι μάρτυρες της πίστης μας μας δίδαξαν να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια, αλλά και ούτε να τα κάνουμε δόγματα. Το αντίθετο μάλιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακρυά από τις αιρετικές διδαχές της δογματοποίησης των ασήμαντων ημερολόγιων και εορτολόγιων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πλάνη και του παραχάραξη των λόγων του Θεού και διαστρέβλωση του Ευαγγελίου!!!!
Οι παλαιοημερολογίτες πρέπει να μετανοήσουν, να αφήσουν τα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα και να επιστρέψουν στην Εκκλησία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς τα ακούσουν οι όποιοι χρονολάτρες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΡΟΝΤΟΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ της Εκκλησίας!!!!
Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο
"
... Ούτε ο Χριστός ούτε οι Άγιοι Απόστολοι, ούτε οι Άγιοι Πατέρες μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσουν τα ημερολόγια. Μας εδίδαξαν ότι θα μας σώσει η πίστη και τα καλά έργα... Δεν εθίχθη ούτε η Πίστις ούτε τα μυστήρια ούτε έγιναν φράγκοι και άπιστοι όσοι ακολούθησαν το νέο ημερολόγιον ... Ο πιστεύσας και βαπτισθείς εις τον Χριστόν θα σωθεί και όχι όποιος πιστεύη εις το ημερολόγιον, το χρονόμετρον... Εκείνο το οποίο βλάπτει είναι το να μην υπάρχει συμφωνία στην Πίστη, στο βάπτισμα, στη Θεία Μυσταγωγία και τα άλλα Μυστήρια.
Τα ημερολόγια δεν σώζουν τον άνθρωπο, και οι Άγιοι δια της Πίστεως ευηρέστησαν τον Θεόν και ηγίασαν και όχι δια ημερολόγια. "
Μακρυά από τις αιρετικές διδαχές της δογματοποίησης των ασήμαντων ημερολόγιων και εορτολόγιων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πλάνη και παραχάραξη των λόγων του Θεού και διαστρέβλωση του Ευαγγελίου!!!!
Το Ευαγγέλιο το εξηγεί σωστά ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος και άλλοι άγιοι και Αντιοικουμενιστές που ήταν αντίθετοι στην παλαιοημερολογίτικη πλάνη!!!
Ορθόδοξος αντιλατινόφρων
Οικουμενισμός είναι αυτά που διδάσκει ο Δημαράς!Λέει ότι και εκτός Εκκλησίας υπάρχει Θεία Χάρη!Τις πλάνες του χτυπάει με ωραίο τρόπο ο π.Βασίλειος Παπαδάκης.Στην ΟΟΔΕ υπάρχουν οι απαντήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας λέει ότι άλλαξαν το ημερολόγιο για να συνεορτάζουν με τους Προτεστάντες και τους Παπικούς,αλλά οι Ορθόδοξοι δεν συνεορτάζουν με τους Παπικούς γιατί έχουν διαφορετικό Πασχάλιο και διαφορετικό εορτολόγιο.Όμως και οι τοπικές Εκκλησίες που κράτησαν το Παλαιό Ημερολόγιο δεν συνεορτάζουν με τους Παπικούς.Έκαναν το πρώτο βήμα χωρις να συνεορτάζουν με τους Ρώσους,τους Σέρβους,τους Αγιορείτες,τα Ιεροσόλυμα κ.λπ.;Έκαναν το πρώτο βήμα χωρίς να συνεορτάζουν το Πάσχα;
Είναι μεγάλη η απάτη των Γ.Ο.Χ.!Μόνο ψέμα και διαστροφή.
Ορθόδοξε 5:57 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, ---αν δεν κάνω λάθος--- ο π. Β. Παπαδάκης είναι κατά της οποισδήποτε αποτείχισης σήμερα απο τους οικουμενιστές!!!
Αν κάνω λάθος και γνωρίζει κανείς καλύτερα ας με διορθώσει.
Ναι,αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει.Πιστεύει ότι δεν υπάρχει η αίρεση του Οικουμενισμού!
ΔιαγραφήΓια το θέμα όμως των παλαιοημερολογιτών τα γράφει πολύ όμορφα.Χτυπάει με ωραίο τρόπο τον Οικουμενισμό του Δημαρά και την διγλωσσία του.Ήταν στους Γ.Ο.Χ. ο π.Παπαδάκης,αλλά όταν διάβασε για τις πλάνες τους έφυγε από αυτούς.Και ο Σταύρος Τ. πολεμάει τις θέσεις του Δημαρά.
Εννοείς Ορθόδοξε 7:16 μμ
ΔιαγραφήΔεν μας ενδιαφέρει για την συγκεκριμένη συζήτηση. Γενικά μας ενδιαφέρει και μας πολυ-ενδιαφέρει για το αν κάποιος σε μια οικουμενιστική εποχή δεν βλέπει ότι υπάρχει αίρεση του οικουμενισμού!!!!
Αφού ο Β. Παπαδάκης δεν πιστεύει ότι υπάρχει αίρεση και η Παναίρεση του Οικουμενισμού, φανταστείτε για τι κουφιοκεφαλάκη μιλάμε. Τί σχέση έχει ο πλανεμένος Βασίλειος Παπαδάκης με την Ορθοδοξία, που θα μας κάνει και μαθήματα. Ο πατήρ Νικόλαος Δημαράς άλλωστε τον έχει αναιρέσει και συντρίψει επανειλημένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον πλανεμένο και αιρετικό Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο που διαστρεβλώνει και παραχαράσει το Ευαγγέλιο, δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλανεμένος και αιρετικός είσαι εσύ 2:43 μμ και εσύ διαστρεβλώνεις και παραχαράσεις το Ευαγγέλιο.
ΔιαγραφήΟ π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι άγιος που δίδαξε την Ορθόδοξη Πίστη.
Ναι ναι πολύ μεγάλος "άγιος" ο Επιφάνιος. Τον είδαμε κι αυτόν τι απατεώνας ήταν!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπατεώνας είσαι εσύ ο ξετσίπωτος ανώνυμος 6:45 π.μ. που βρίζει τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο!!!!
Διαγραφή4 Δεκεμβρίου 2019 - 6:45 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπό ἀξιόπιστες μαρτυρίες πού ἔχω, ὁ π. Ἐπιφάνιος ἦτο ἐνάρετος ἄνθρωπος, ὄχι ἀπατεών. Δυστυχῶς, ὅμως, ἐπλανήθη καί ἐκήρυξεν αἱρέσεις («δυνητισμός», «ἀχρικαιρισμός» κ.λπ.), οἱ ὁποῖες συνέβαλον τά μέγιστα εἰς τήν ἐξάπλωσιν τὴς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐφόσον «ἀκινητοποίησαν» δυνάμεις πού θά ἠδύναντο νά τόν ἀναχαιτίσουν. Ὁ π. Ἐπιφάνιος φαίνεται ν' ἀποτελῇ παράδειγμα ὅτι στήν ἐποχήν τοῦ Ἀντιχρίστου θά πλανηθοῦν ἀκόμη καί ἐκλεκτοί(Ματ. 24:24).
Μπουρδολογία εις το τετράγωνον το τελευταίο σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου 8:28 π.μ..
ΔιαγραφήΟ π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας χωρίς πλάνες και χτύπησε τον οικουμενισμό όσο λίγοι!!!
@ 4 Δεκεμβρίου 2019 - 10:25 π.μ.: «Μπουρδολογία εις το τετράγωνον το τελευταίο σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου 8:28 π.μ.»
ΑπάντησηΔιαγραφήἈπάντησις: Ὁ π. Ἐπιφάνιος ἀντιφάσκει πρός ἑαυτόν, διότι, ἀφενός μέν ἀναγνωρίζει ὅτι ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ' Συνόδου δίδει τό δικαίωμα τῆς ἀποτειχίσεως («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 75) καί ὅτι ὁ Κανών λέγει σαφῶς ὅτι οἱ ἀποτειχιζόμενοι δέν κάμνουν σχίσμα, ἀλλ’ εἶναι ἄξιοι ἐπαίνου, ἀφετέρου δέ κατακρίνει ὡς σχισματικούς ὅσους κάμνουν χρῆσιν αὐτοῦ τοῦ δικαιώματος!!! Διότι, κατά τόν π. Ἐπιφάνιον, τήν ἀποτείχισιν πρέπει νά τήν ἀποφασίσουν οἱ «ἀξιωματικοί» καί ὄχι οἱ στρατιῶται! («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 59). «Ἀξιωματικούς» δέ ὁ π. Ἐπιφάνιος θεωρεῖ τούς «ἐπισκόπους» πού ἐπί πολλάς δεκαετίας κοινωνοῦν μέ τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, χρώμενοι «οἰκονομίας» εἰς τό διηνεκές («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 111), ἐνῷ τούς ἀποτειχισθέντας Ἐπισκόπους τούς θεωρεῖ «ἐκτός Ἐκκλησίας»!!! Τονίζει ἀκόμη ὁ π. Ἐπιφάνιος ὅτι πρίν ὁ πιστός ἀποκηρύξῃ τούς Οἰκουμενιστάς, θά πρέπῃ ν’ ἀπαντήσῃ θετικῶς εἰς τό ἀκόλουθον ἐρώτημα: «Πιστεύω ὅτι σύμπασα ἡ ἀνά τήν Οἰκουμένην Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατεπόθη ὑπό τῆς πλάνης καί μόνον ἐγώ καί ὀλίγοι ἀκόμη ἐμείναμεν διασώζοντες τήν ἀλήθειαν;» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 58). Δηλαδή, κατά τόν π. Ἐπιφάνιον, ἡ ἀποκήρυξις τῶν «ψευδεπισκόπων» δέν ἐπιτρέπεται πρίν αὐτοί προλάβουν νά καταστρέψουν ὁλοσχερῶς τήν Ἐκκλησίαν!!! Ἐνῷ, ἡ Ὀρθόδοξος διδασκαλία ἐπί τοῦ θέματος εἶναι σαφής: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι». (Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός, P.G. 160, σ. 101. Δι’ ὅσους δέν γνωρίζουν τήν σημασίαν τοῦ ρήματος «διΐσταμαι», σημειώνω ὅτι αὐτό σημαίνει «χωρίζομαι».)
Ἡ Ἐκκλησία εἶχε πάντοτε τήν δύναμιν νά πολεμῇ καί νά νικᾶ τάς αἱρέσεις. Ἡ αἵρεσις τοῦ π. Ἐπιφανίου, ὅμως, ἀποτρέπει τόν πόλεμον τῆς Ἐκκλησίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ «πραγματικά πυρά», δηλαδή μέ τήν ἀποκήρυξιν τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων. Ἐπιτρέπει μόνον φραστικάς καί γραπτάς διαμαρτυρίας («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 73-74), δηλαδή μόνον τόν «χαρτοπόλεμον» (Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης). Ἔτσι, ὅμως, παθαίνουν σύγχυσιν ἀκόμη καί ἀληθινοί στρατιῶται τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἀφοπλίζονται καί ἀκινητοποιοῦνται, ἀποδυναμώνεται καί παραλύει ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών τῆς Ἐκκλησίας, ἐπικρατεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί χάνονται ἐκλεκταί ψυχαί, ἀκόμη καί μοναχοί! Διότι ὅλοι αὐτοί παραμένουν εἰς κοινωνίαν μέ τήν αἵρεσιν «ἄχρι καιροῦ» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 59). Παραμένουν «στενάζοντες» («Τά Δύο Ἄκρα», σ. 69), ὑποτασσόμενοι «ἄχρι καιροῦ» εἰς «ψευδεπισκόπους», ὅπως ἀπαιτεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ «ἀχρικαιρισμοῦ» τοῦ π. Ἐπιφανίου. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία ἀνέκαθεν ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα, οὕτως εἰπεῖν, «αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν», ὁ ὁποῖος συνίσταται εἰς τήν ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι εἰς «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της πρός τάς αἱρετικάς διδασκαλίας καί πράξεις τῶν «ψευδεπισκόπων» καί τῶν ψευδοδιδασκάλων. Ἡ μόνη δέ ἀποτελεσματική ἀντίδρασις εἶναι ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν Οἰκουμενισμόν καί τούς κήρυκάς του. Ἡ ἱστορία τῶν τελευταίων δεκαετιῶν διδάσκει ὅτι αἱ «χαρτοπολεμικαί» ἀντιδράσεις εἶναι πλήρως ἀναποτελεσματικαί.
Εχεις πολλά λάθη παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου στο νέο σου σχόλιο 12:37 μ.μ.
ΔιαγραφήΘα σου τα πω άλλη στιγμή, αν δεν με προλάβει άλλος μέχρι τότε.
Βιβλίο για τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχιμ. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
Author: Αρχιμανδρίτου Νικοδήμου Γ. Αεράκη
Πολύφωτος αστήρ και στύλος της Ορθοδοξίας.
Στην παρούσα έκδοση παρουσιάζονται δέκα επιμνημόσυνες ομιλίες που εκφωνήθηκαν σε ετήσια μνημόσυνα (από το 1990 έως το 2017) του “εις Κύριον εκδημήσαντος και εν ουρανοίς σαββατίζοντος σεβαστού και πολυπόθητου ημών Γέροντος Αρχιμανδρίτου π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου”.
Περιέχει ψηφιακό δίσκο (CD) με ομιλία του Αρχιμ. Νικοδήμου Γ. Αεράκη στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Αττικής στις 29-4-2007 με θέμα: “Ο γέροντας μου π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος”.
Εξώφυλλο: Μαλακό
Σελίδες: 96
Α΄ Έκδοση: 06/2018
https://www.agiosbooks.gr/product/αρχιμ-επιφάνιος-θεοδωρόπουλος/
Πάνω στο χθεσινό αλλόκοτο μπουρδολογικό σχόλιο 12:37 μ μ. του Δ. Χατζηνικολάου για τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος κατέκρινε τους Ορθόδοξους αποτειχισμένους ως σχισματικούς;;;;
Αραγε έχει μπερδέψει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου το σχίσμα για τα ημερολόγια και εορτολόγια που πραγματικά κατέκρινε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, με την αποτείχιση για τον οικουμενισμό;;;
Από χθεσινό σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα-πρώτα:
Δεν υπάρχει αίρεση του αχρικαιρισμού. Αυτό είναι μπουρδολογία του Δ. Χατζηνικολάου και ίσως κάποιων προγενέστερων του ομοϊδεατών.
Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος δεν έπεσε σε καμία αίρεση αχρικαιρισμού, αφού δεν υπάρχει τέτοια αίρεση!!!
Αντισχισματικός και Αντιαιρετικός
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό χθεσινό σχόλιο.
Πρώτα-πρώτα:
Δεν υπάρχει αίρεση του αχρικαιρισμού.
Που ήσουν τόσες ώρες; Άργησες σήμερα....
Γειά σου κ. Κώστα!
ΔιαγραφήΕγώ σχόλια μόνο μετέφερα.
Εις μνημόσυνον αιώνιον: Αρχιμανδρίτης π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφή*Επιμνημόσυνος ομιλία του Αρχιμ. Νικοδήμου Γ. Αεράκη επί τη επετείω της κοιμήσεως του αειμνήστου Αρχιμ. π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου. Εν τω Ιερώ Ναώ «Τριών Ιεραρχών», Μενάνδρου 4. 19-11-2017
http://orthodoxostypos.gr/εις-μνημόσυνον-αιώνιον-αρχιμανδρίτη/