Η Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων - Διονυσίου Πολυμενόπουλου

Σεβαστοί Πατέρες και αγαπητοί εν Χριστώ Αδελφοί, είναι πλέον γνωστό σε όλους όσοι ενδιαφέρονται και παρακολουθούν τα Εκκλησιαστικά γεγονότα, ότι η Ορθοδοξία μας περνάει δύσκολες στιγμές, που είναι πιθανόν στο επόμενο χρονικό διάστημα να εξελιχθούν σε τραγικές για την Παγκόσμια Ορθοδοξία. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια μετά από μία μακροχρόνια σταδιακή απομάκρυνση πολλών στον ευρύτερο χώρο της Ορθόδοξης Εκκλησίας από το Ορθόδοξο πνεύμα στο πνευματικό φρόνημα και στην Εκκλησιαστική και ατομική πράξη. Η Αίρεση του Φιλοοικουμενισμού διάβρωσε και διαβρώνει συνεχώς τοπικές Εκκλησίες και συνειδήσεις Ποιμένων και ποιμενομένων.
-------------------------
Marinos Ritsoudis είπε...

Δεν υπάρχει ενότητα όσο υπάρχουν αιρέσεις μικρές και μεγάλες και επίσης ο εγωισμός του να έχουμε την καθεδρία σε ζητήματα διάφορα όπως της Κρατικής αναγνώρισης υπό της αίρεσης το πρίσμα του Κράτους και του Συντάγματος.
Επέρχεται άμεσα η ενότητα όταν αποβληθούν οι αιρέσεις και ο εγωισμός.
Όμως όπως έχει δρομολογηθεί το σύστημα των αιρέσεων σε θρησκευτικό και νομικό οικουμενισμό, το μόνο που θα βοηθήσει είναι να ξυπνήσουν οι πιστοί που ακολουθούν και να τους αποκηρύσσουν τους αιρετικούς και να αδειάσουν οι Εκκλησίες.
Εάν πράγματι αγαπούν οι Έλληνες Ελλάδα και Ορθοδοξία αλλά και τους αιρετικούς ακόμη θα πρέπει να φύγουν μακρυά τους αμέσως.
Όταν αδειάσουν οι Εκκλησίες μπορεί κάτι να γίνει όσο οι πιστοί υποστηρίζουν εν γνώση και εν αγνοία τους τους οικουμενιστές σε νέο και παλαιό ουδεμία πρόοδος θα υπάρχει και φυσικά ουδεμία ενότητα,  υπό του τύπου της συγκόλλησης, θα βοηθήσει.
Κε Διονύσιε Πολυμενόπουλε ελέγξτε και φύγετε μακρυά από τους Κρατικές θρησκείες των ΓΟΧ ΘΝΠ, εάν θέλετε να είστε εργάτης της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Αποτέλεσμα ουσιαστική παραφθορά των Δογμάτων της Πίστεώς μας, νεωτερισμοί στην Πίστη και την Λατρεία της Εκκλησίας, ενέργειες Εκκλησιαστικά αντικανονικές, διαιρέσεις , σχίσματα, φιλονικίες, ανταγωνισμοί, εισαγωγή εν πολλοίς του κοσμικού πνεύματος , ανυπακοή σε όσα οι Άγιοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας άφησαν Παρακαταθήκη γραμμένη με το Αίμα των Μαρτύρων και τους υπερβάλλοντες κόπους των Γνησίων Δούλων Του Χριστού μας. Τα τελευταία μεγάλα γεγονότα η " Σύνοδος" της Κρήτης και το Ουκρανικό Εκκλησιαστικό πρόβλημα άνοιξαν τα μάτια και τράβηξαν το ενδιαφέρον πολλών Πιστών, οι οποίοι στο παρελθόν θεωρούσαν ίσως υπερβολικό να ασχολούνται και να ενημερώνονται για τέτοιου είδους Εκκλησιαστικά προβλήματα. Έδειξε όμως και σε εκείνους, κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς που παρακολουθούσαν αυτά τα θέματα, το πόσο βαθύ είναι το πρόβλημα και πόσο μεγάλος είναι ο κίνδυνος που απειλεί Την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Μονάδες αντίστασης σε αυτή την πορεία υπάρχουν και στην Ελλάδα και σε άλλα μέρη του Κόσμου, αλλά η ύπαρξη διαιρέσεων, ανταγωνισμών, διαφωνιών πολλάκις έντονων έως και αδελφομαχίας, έχουν καταστήσει αυτή την όποια αντίσταση αναποτελεσματική για την υπεράσπιση Της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η περιχαράκωση πολλών στην Εκκλησιαστική τους μόνο δικαιοδοσία ή την ομάδα που ακολουθούν εμποδίζει την Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων, με αποτέλεσμα την σταδιακή πρόοδο του Φιλοοικουμενισμού και των πικρών καρπών αυτής της πορείας. Όπως ήδη παραπάνω γράψαμε οι καιροί είναι δύσκολοι κάτι πρέπει να αλλάξει, κάτι πρέπει να γίνει και αυτό το κάτι μη το ζητούμε μόνο από τους άλλους, αλλά πρώτα από τον ίδιο μας τον εαυτό. Και τίθεται αμέσως το ερώτημα έχουμε άραγε συνειδητοποιήσει την ανάγκη αυτής της Ενότητος των Αληθινών Ορθοδόξων σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό; Εάν ναι τότε μπορούμε να βρούμε τον δρόμο του Εκκλησιαστικού μας καθήκοντος, εάν όχι ακόμη, τότε κινδυνεύουμε η αντίσταση αυτή να εκφυλισθεί σταδιακά και το καθήκον μας να αγωνισθούμε για την απελευθέρωση εκατομμυρίων Πιστών από την αιχμαλωσία του φιλοοικουμενισμού να μην φέρει αποτέλεσμα. Μεγάλη ελπίδα ένοιωσαν οι αληθινοί Ορθόδοξοι όταν τα τελευταία χρόνια είδαν να ακολουθούν την Ορθόδοξη Αποτείχιση, κληρικοί , μοναχοί και λαϊκοί και στην χώρα μας και στο εξωτερικό, αλλά η χαρά αυτή πάγωσε και οι αποτειχίσεις μειώθηκαν όταν είδαν τις διαιρέσεις και διαφωνίες να προκύπτουν και τον χωρισμό των Αποτειχισμένων σε ομάδες. Βέβαια, κατά την γνώμη μου, υπήρξε και ένα σοβαρό πρόβλημα όσον αφορά το τί εννοούσε η κάθε ομάδα με την έννοια Αποτείχιση, που αντικειμενικά λειτούργησε διαιρετικά. Πολύ ωραία και με τις διαιρέσεις τι βγήκε; Απλά αποδυναμώθηκε η όλη προσπάθεια και τα Εκκλησιαστικά πράγματα χειροτέρεψαν. Τι θα μπορούσε να γίνει άραγε; Θα μπορούσε το θεμελιακό αυτό πρόβλημα να συζητηθεί ανάμεσα στις ομάδες Αποτειχισμένων καλοπροαίρετα από όλους και να λυθεί σύμφωνα με την Πατερική Συμφωνία. Αυτό που δεν έγινε τότε πρέπει οπωσδήποτε να γίνει τώρα και μάλιστα με πρωτοβουλία της μεγαλύτερης ομάδος των Αποτειχισμένων, ώστε να υπάρξει συμφωνία μεταξύ της μεγάλης τουλάχιστον πλειοψηφίας των Αποτειχισμένων όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες Ορθόδοξες χώρες. Εάν συμβεί αυτό το γεγονός, τότε θα ακολουθήσουν και άλλοι Αληθινοί Ορθόδοξοι την Αποτείχιση και ίσως από την Ελλάδα ή κάποιες άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες να υπάρξουν και Αρχιερείς που θα βγουν στην Αποτείχιση. Οι Αποτειχισμένοι, εάν Θεάρεστα ενωθούν, θα γίνουν το νέο Αίμα , το δυνατό Αίμα , του κοινού Αγώνα. Εάν δε αποκτήσουν και Αρχιερείς κοντά τους ή έστω εάν δεν συμβεί αυτό ένα Συμβούλιο που θα κατευθύνει τον Αγώνα, τότε θα είναι μία υπολογίσιμη δύναμη προς πάσα κατεύθυνση. Εάν αποκτήσουν Αρχιερατική ηγεσία ή έστω μία μορφή ηγεσίας , ανάλογα με την εξέλιξη των Εκκλησιαστικών πραγμάτων και την πιθανή δυσμενή πορεία του Φιλοοικουμενισμού στην επίσημη Ορθοδοξία θα μπορούν να επιλέξουν τον μελλοντικό δρόμο της πνευματικής τους πορείας. Η ανάγκη της συγκρότησης μίας Πανορθόδοξης Συνόδου των Αληθινών Ορθοδόξων και τώρα είναι υπαρκτή, αλλά η Σύνοδος αυτή θα πρέπει να είναι σημαντικά αντιπροσωπευτική και να συμπεριλάβει το μεγαλύτερον δυνατόν των Αληθινών Ορθοδόξων, οπότε θα προκύψει μελλοντικά η ανάγκη της Ενότητος των Αληθινών Ορθοδόξων γενικότερα, είτε προέρχονται σήμερα από το Νέο Εκκλησιαστικό Ημερολόγιο είτε από το Πάτριο. Το αναγκαίο αυτό πλησίασμα θα είναι εξαιρετικά καρποφόρο όταν γίνει με τρόπο συντεταγμένο με αλληλογνωριμία και συζήτηση όχι απλά κάποιων σε ατομικό επίπεδο, αλλά σε γενικότερο επίπεδο με αντιπροσώπους των δύο πλευρών. Εδώ πιστεύω ότι θα πρέπει να προετοιμασθεί κατάλληλα η μεγαλύτερη μερίδα των Αληθινών Ορθοδόξων του Πατρίου για την ενωτική αυτή πορεία εντός του Πατρίου και με τους Αποτειχισμένους, εάν βέβαια υπάρξει ανάλογη πρόθεση από την ηγεσία των Αποτειχισμένων για μία τέτοια Ενότητα. Προσωπικά δεν γνωρίζω Το Θέλημα Του Κυρίου γι αυτό το σοβαρό θέμα, ανθρωπίνως και καλοπροαίρετα ομιλώ, άλλωστε ουδείς των ανθρώπων δεν μπορεί να φθάσει η αγάπη του για Την Εκκλησία  στο ελάχιστο της αγάπης γι Αυτήν Του Χριστού μας.

Μετά σεβασμού και της εν Χριστώ αγάπης προς όλους τους Πατέρες και εν Κυρίω Αδελφούς 
Πολυμενόπουλος Διονύσιος Πάτρα


25 σχόλια:

  1. Αν δεν κάνω λάθος, ο κ. Διονύσιος Πολυμενόπουλος ανήκει στον παλαιοημερολογιτισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Αν δεν κάνω λάθος, ο κ. Διονύσιος Πολυμενόπουλος ανήκει στον παλαιοημερολογιτισμό.

    Έχει σημασία;
    Αυτά που γράφει είναι σωστά, ή δεν είναι;
    Αν στο δρόμο σου ρωτήσεις κάποιον τι ώρα είναι και σου απαντήσει: είναι πέντε το απόγευμα, αν τυχόν και είναι πιστός του Πάτριου, σημαίνει ότι η ώρα δεν είναι πέντε το απόγευμα;

    Δεν σε καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Κώστα
      Απλά για ενημέρωση για να ξέρει ο κόσμος το γράφουν οι σχολιαστές. Εχει σημασία ποιός το γράφει για να καταλάβουμε και τις εκκλησιολογικές αρχές του.

      Διαγραφή
  3. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    κ. Κώστα
    Απλά για ενημέρωση για να ξέρει ο κόσμος το γράφουν οι σχολιαστές. Εχει σημασία ποιός το γράφει για να καταλάβουμε και τις εκκλησιολογικές αρχές του.


    Μήπως η γνώση των εκκλησιαστικών αρχών του αρθρογράφου, γίνει αφορμή για την μη αντικειμενική εκτίμηση του κειμένου;

    Τέλος πάντων, νάναι ευλογημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι δεν γίνεται αφορμή μη αντικειμενικής εκτίμησης.
      Αντίθετα. Βοηθά στην καλύτερη κατανόηση.

      Διαγραφή
  4. Δεν υπάρχει ενότητα όσο υπάρχουν αιρέσεις μικρές κσι μεγάλες και επίσης ο εγωισμός του να έχουμε την καθεδρία σε ζητήματα διάφορα όπως της Κρατικής αναγνώρισης υπό της αίρεσης το πρίσμα του Κράτους και του Συντάγματος.

    Επέρχεται άμεσα η ενότητα όταν αποβληθούν οι αιρέσεις και ο εγωισμός.

    Όμως όπως έχει δρομολογηθεί το σύστημα των αιρέσεων σε θρησκευτικό και νομικό οικουμενισμό, το μόνο που θα βοηθήσει είναι να ξυπνήσουν οι πιστοί που ακολουθούν και να τους αποκηρύσσουν τους αιρετικούς και να αδειάσουν οι Εκκλησίες.
    Εαν πράγματι αγαπούν οι Έλληνες Ελλάδα και Ορθοδοξία αλλά και τους αιρετικούς ακόμη θα πρέπει να φύγουν μακρυά τους αμέσως.

    Όταν αδειάσουν οι Εκκλησίες μπορεί κάτι να γίνει όσο οι πιστοί υποστηρίζουν εν γνώση και εν αγνοία τους τους οικουμενιστεε σε νέο και παλαιό ουδεμία πρόοδος θα υπάρχει και φυσικά ουδεμία ενότητα θα υπό του τύπου της συγκόλλησης θα βοηθήσει.

    Κε Διόνυσιε Πολυμενόπουλε ελέγξτε και φύγετε μακρυά από τους Κρατικές θρησκείες των ΓΟΧ ΘΝΠ, εάν θέλετε να είστε εργάτης της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλησα τό μεσημέρι νά σχολιάσω τήν παροῦσαν ἀνάρτησιν, ἀλλά δέν τό ἔπραξα, διότι δέν βρῆκα κάτι τό οὐσιῶδες νά γράψω. Τώρα βρίσκω ὅτι μέ καλύπτει ἀπολύτως τό σχόλιον τοῦ Μαρίνου, τό ὁποῖον καί προσυπογράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ βλέπω να θελουνε να παγιωσουνε έναν γιαλαντζι "αντιοικουμενισμο" με βάση το Πάτριο κι ίσως ηγέτη την Οικουμενιστική Μόσχα. Η Νέα Τάξη πρέπει να έχει απ΄όλα…
    Με αγαπολογίες και δυστυχώς υποκρισίες, όταν τα παρακάτω που διαβάζουμε :
    "ουσιαστική παραφθορά των Δογμάτων της Πίστεώς μας, νεωτερισμοί στην Πίστη και την Λατρεία της Εκκλησίας, ενέργειες Εκκλησιαστικά αντικανονικές, διαιρέσεις , σχίσματα, φιλονικίες, ανταγωνισμοί, εισαγωγή εν πολλοίς του κοσμικού πνεύματος , ανυπακοή σε όσα οι Άγιοι και Πατέρες της Εκκλησίας μας άφησαν Παρακαταθήκη γραμμένη με το Αίμα των Μαρτύρων και τους υπερβάλλοντες κόπους των Γνησίων Δούλων Του Χριστού μας"

    είναι αυτά ακριβώς που συμβαίνουνε στους σημερινούς "ΓΟΧ", που θέλουνε να αποτελέσουνε πυρήνα αυτής της αγαπολογικής κινήσεως.
    Ένωση με Οικουμενίσταρο Αγαθάγγελο "ΡΟΕΔ", Ιερωμένοι "ΓΟΧ" να συμμετέχουνε σε απόδοση εγκωμίων στον Ιερώνυμο (κι αντί να τιμωρούνται, αντιθέτως επιβραβεύονται), βλάσφημη θεωρια Κυπριανιτών για συμβολικό σφράγισμα, Σεργιανιστικό-κοσμικό πνεύμα από τους ηγέτες, που εκτός του ότι δεν αντιδρούνε ουσιαστικώς σε τίποτα από τα αντίχριστα που συμβαίνουνε, υπαχθήκανε (με ζήλο κιόλας) στο άρθρο των αιρετικών του θρησκευτικού νομοσχεδίου και θεωρούνε ότι τους τιμάει η παρουσία των πολιτικών στις εκδηλώσεις τους, αλλά κι ανυπακοή από τους λαϊκούς (βλέπε κ. Πολυμενόπουλο) σε όσα διδάσκουνε ακόμα κι οι Γεροντάδες τους Κυπριανίτες π.χ. περί απαραίτητων καταδύσεων κι όχι επιχύσεως ύδατος στο Μυστήριο του Βαπτίσματος, ώστε να θεωρηθεί οτι έγινε Βάπτιση

    Κι εμείς κατηγορούμαστε ως εμπαθείς επειδή δεν θέλουμε να συμμετάσχουμε στα ανωτέρω, δηλαδή να κοροϊδεύουμε τον Θεό και τους Αγίους, λες και δεν είχαμε κάτι καλύτερο να κάνουμε στην ζωή μας. Καλύτερα να μην είχαμε πατήσει το πόδι μας στην Εκκλησία, εάν είναι να κάνουμε τα ανωτέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έστω 200 άγνωστοι μεταξύ τους στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα που έχουν κάνει αποτείχιση για διάφορους βάσιμους λόγους, και παραμένουν αληθώς Ορθόδοξοι κάνοντας πνευματικό αγώνα στο ταμείο τους, είναι η αληθής ενότητα εν Αγίω Πνεύματι, στο Πρόσωπο Τού Χριστού και ας μην γνωρίζονται μεταξύ των.

    Αυτοί είναι στην Αγία Εκκλησία, αυτούς φοβάται ο διάβολος, με αυτούς χαίρεται ο Χριστός, και αυτούς ευλογεί την Ζωή των.

    Οι άλλες ενότητες του τύπου της συγκόλλησης κρατώντας και από λίγο αίρεση, με μοναδικό σκοπό του σχηματισμού πληθώρας πολεμιστών, για να πολεμήσουν δήθεν όλοι μαζί τον Οικουμενισμό, είναι για γέλια από το διάβολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. 17 Νοεμβρίου 2019 - 3:28 μ.μ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :

    1) ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ
    2) ΙΕΡΩΣΥΝΗ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ
    3) ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ

    15ος Κανόνας της ΑΒ Συνόδου :

    "Τὰ ὁρισθέντα ἐπὶ πρεσβυτέρων καὶ ἐπισκόπων καὶ μητροπολιτῶν, πολλῷ μᾶλλον καὶ ἐπὶ πατριαρχῶν ἁρμόζει. Ὥστε, εἴ τις πρεσβύτερος ἤ ἐπίσκοπος ἢ μητροπολίτης τολμήσειεν ἀποστῆναι τῆς πρὸς τὸν οἰκεῖον πατριάρχην κοινωνίας καὶ μὴ ἀναφέρει τὸ ὄνομα αὐτοῦ, κατὰ τὸ ὡρισμένον καὶ τεταγμένον, ἐν τῇ θείᾳ μυσταγωγίᾳ, ἀλλὰ πρὸ ἐμφανείας συνοδικῆς καὶ τελείας αὐτοῦ κατακρίσεως σχίσμα ποιήσει, τοῦτον ὥρισεν ἡ ἁγία σύνοδος, πάσης ἱερατείας παντελῶς ἀλλότριον εἶναι, εἰ μόνον ἐλεγχθείη τοῦτο παρανομήσας. Καὶ ταῦτα μὲν ὥρισται καὶ ἐσφράγισται περὶ τῶν προφάσει τινῶν ἐγκλημάτων τῶν οἰκείων ἀφισταμένων προέδρων καὶ σχίσμα ποιούντων καὶ τὴν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας διασπώντων.

    Οἱ γὰρ δι' αἱρεσίν τινα, παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην, τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου τὴν αἵρεσιν δηλονότι δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ' ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑποκείσονται, πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν καλούμενον ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οἱ γὰρ ἐπισκόπων, ἀλλὰ ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι. "

    Όταν λέει ο Ιερός Κανόνας "Οἱ γὰρ" ποιους ακριβώς εννοεί ?

    Μα φυσικά όσους έχουν αναφερθεί πιο πάνω (Πρεσβυτέρους, Επισκόπους, Μητροπολίτες,Πατριάρχες).

    Επομένως Μαρίνε, αυτό που λες "200 άγνωστοι μεταξύ τους στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα....Αυτοί είναι στην Αγία Εκκλησία" ΔΕΝ ισχύει αν δεν έχουν αυτοί οι 200 ευχαριστιακή κοινωνία μεταξύ τους και ΔΕΝ υπάρχει Ιερέας με Κανονική Αποστολική Διαδοχή και Ιερωσύνη.

    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΕΝ ΤΟΙΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  9. Προς Μαρίνο

    Να σημειώσω επίσης ότι στους παλαιότερους καιρούς υπήρχαν οι λεγόμενοι Μυστηριοφύλακες και επίσης ότι κάθε Χριστιανός μπορούσε να έχει σπίτι του, την Θεία Ευχαριστία και να μεταλαμβάνει !

    Στον Αγιο Θεοδωρο τον Στουδιτη στο 99 της πατρολογιας μιλαει για τους μυστηριοφυλακες..... Υπάρχουν όμως μυστηριοφυλακες ?

    Με λίγα λόγια Μαρίνε, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί κάνανε αποτείχιση αλλά δεν έμεναν ΠΟΤΕ χωρίς το Σώμα και το Αίμα του Χριστού !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυριάκο Βαρβέρη δέν κατάλαβες τί ἔγραψα, καί δέν εἶπα αὐτό ποῦ γράφεις.
    Καί εἶναι αὐτονόητο πώς ἐπειδή ἡ Ἄμπελος εἶναι του Κυρίου, καί ὄχι δική μας ἀξία, ὅθεν ἅπτεται της δικῆς μας δημαγωγίας περί θεωριῶν, Ζήλου ἀπόψεων καί αἱρέσεων, πάντοτε θά φροντίζεται ὑπό Τοῦ Κυρίου γιά τούς θέλοντας εὐσεβῶς Ζεῖν, νά θυσιάζεται ὁ Κύριος σέ Φρικτό Ὀρθόδοξο Θυσιαστήριο...Πάντοτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  11. "Κυριάκο Βαρβέρη δέν κατάλαβες τί ἔγραψα, καί δέν εἶπα αὐτό ποῦ γράφεις. "

    Μαρίνε έγραψες τα παρακάτω :

    "Έστω 200 άγνωστοι μεταξύ τους στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα που έχουν κάνει αποτείχιση για διάφορους βάσιμους λόγους, και παραμένουν αληθώς Ορθόδοξοι κάνοντας πνευματικό αγώνα στο ταμείο τους, είναι η αληθής ενότητα εν Αγίω Πνεύματι, στο Πρόσωπο Τού Χριστού και ας μην γνωρίζονται μεταξύ των.

    Αυτοί είναι στην Αγία Εκκλησία, αυτούς φοβάται ο διάβολος, με αυτούς χαίρεται ο Χριστός, και αυτούς ευλογεί την Ζωή των."

    Επομένως τα κριτήρια της Ορθοδόξους Εκκλησίας για εσένα είναι τα παρακάτω :

    1) Αποτείχιση
    2) Η ύπαρξη ενός ελάχιστου αριθμού αποτειχισμένων (έστω 200)
    3) Αυτοί να είναι αληθώς ορθόδοξοι
    4) Αυτοί να κάνουν πνευματικό αγώνα στο ταμιείον τους.
    5) Δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζονται μεταξύ τους.

    Οι παραπάνω συνθήκες λες ότι αποτελούν την "αληθή ενότητα εν Αγίω Πνεύματι, στο Πρόσωπο Τού Χριστού" .

    Και αυτό Μαρίνε που περιγράφεις το θεωρείς Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ?

    ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ IH' :

    20 οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄ­­­­νο­μα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐ­­τῶν.

    - Κατανοείς Μαρίνε την έννοια της λέξεως "συνηγμένοι" ???

    ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Β

    1 ΚΑΙ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἃπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτὸ

    42 ἦσαν δὲ προσκαρτεροῦντες τῇ διδαχῇ τῶν ἀποστὸλων καὶ τῇ κοινωνίᾳ καὶ τῇ κλάσει τοῦ ἄρτου καὶ ταῖς προσευχαῖς.

    - Κατανοείς Μαρίνε το "ἦσαν ἃπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτὸ" ?

    - Κατανοείς Μαρίνε το "προσκαρτεροῦντες τῇ διδαχῇ τῶν ἀποστὸλων καὶ τῇ κοινωνίᾳ καὶ τῇ κλάσει τοῦ ἄρτου καὶ ταῖς προσευχαῖς"

    ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Δ

    23 Ἀπολυθέντες δὲ ἦλθον πρὸς τοὺς ἰδίους καὶ ἀπήγγειλαν ὅσα πρὸς αὐτοὺς οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ πρεσβύτεροι εἶπον. 24 οἱ δὲ ἀκούσαντες ὁμοθυμαδὸν ἦραν φωνὴν πρὸς τὸν Θεὸν καὶ εἶπον·

    - Κατανοείς Μαρίνε το "ὁμοθυμαδὸν ἦραν φωνὴν πρὸς τὸν Θεὸν" ?

    32 Τοῦ δὲ πλήθους τῶν πιστευσάντων ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία,

    - Κατανοείς Μαρίνε το "ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία" ?


    Ελπίζω να καταλαβαίνεις .





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταλαβαίνω, πως δεν κατάλαβες τι γράφω.

    Αυτό που γράφω είναι πως η αληθινή ενότητα είναι μόνο η εν Χριστώ ενότητα όχι το πλήθος του κόσμου, ούτε το κουκούλωμα των αιρέσεων, και εάν ακόμη λόγω αποστασίας δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για δύο ή τρεις συνηγμενοι στον ίδιο φυσικό τόπο, όμως είναι συνηγμενοι στον πνευματικό τόπο που είναι η Κεφαλή Τού Χριστού τα Άγια Δόγματα της Αγίας Εκκλησίας.

    Η μόνη προϋπόθεση για την αληθινή ενότητα, και ας μην υπάρχει άλλος Ορθόδοξος επί της Γης, είναι η ενωση με την Αγία Θριαμβεύουσα Εκκλησία του Χριστού, που σημαίνει πως δύναται ο ένας μόνος στον κόσμο Ορθόδοξος, να είναι στην Αγία Εκκλησία εάν συμβεί λόγω αποστασίας, όπως συνέβει με τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, με τους δύο υποτακτικούς του Αναστάσιους, όπως μόνη της ασκητευε η Αγία Μαρία η Αιγυπτία, και στο τέλος, οικονομία Θεού, να κοινωνήσει από τον Άγιο Ζωσιμά, όπως ο Άγιος Μάρκος ο Αθηναίος που μόνος του ασκητευε και στο τέλος τον επισκέφτηκε ο Αββας Σεραπίων όπου και τέλεσε την ταφή του.

    Κυριάκο, καταπιάνεσαι όπως οι αιρετικοί από το γράμμα του νόμου, και χάνεις το Άγιο Πνεύμα του νόμου.







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρίνε :

    Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ :

    1) Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΕΝ ΤΟΙΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ.

    2) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ.

    3) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΙΑΜΒΕΥΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.


    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ (δες το παρακάτω LINK) :


    https://omologia--pisteos.blogspot.com/2019/09/blog-post_60.html

    Μαρίνε

    Έχεις, με την Χάρη του Κυρίου Ιησού Χριστού, μετατρέψει το σαρκίο σου σε Ζωντανό Ναό του Θεού ?

    Η ψυχή σου είναι Θεοφόρα ? Ή μήπως έχεις πάθη ?

    'Έχεις εσωτερική πληροφορία ότι η Θεία Ευχαριστία τελείται εντός σου ?

    Έχεις το πνευματικό δάκρυ που είναι το Θυσιαστήριο και το εξιλαστήριο ?


    Μακαρί Μαρίνε. Στο εύχομαι με όλη μου την καρδιά. Αλλά αν δεν τα έχεις όλα τα παραπάνω, δυστυχώς βρίσκεσαι σε πνευματικό κίνδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  14. Και μιας και ανέφερες Μαρίνε, τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, να σε πληροφορήσω ότι δεν ήταν ο μοναδικός Ορθόδοξος στην εποχή του.

    Μήπως ζεις στην έρημο όπως η Οσία Μαρία η Αιγύπτια ?

    Ή μήπως ζεις στην Αίγυπτο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. Μαρίνε δες και το παρακάτω :


    Οι δώδεκα μαθητές

    (Μκ 3,13-19. Λκ 6,12-16)


    Ματθ. 10,2 Τῶν δὲ δώδεκα ἀποστόλων τὰ ὀνόματά εἰσι ταῦτα· πρῶτος Σίμων ὁ λεγόμενος Πέτρος KAI Ἀνδρέας ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ, Ἰάκωβος ὁ τοῦ Ζεβεδαίου ΚΑΙ Ἰωάννης ὁ ἀδελφὸς αὐτοῦ,

    Ματθ. 10,3 Φίλιππος ΚΑΙ Βαρθολομαῖος, Θωμᾶς ΚΑΙ Ματθαῖος ὁ τελώνης, Ἰάκωβος ὁ τοῦ Ἀλφαίου ΚΑΙ Λεββαῖος ὁ ἐπικληθεὶς Θαδδαῖος,

    Ματθ. 10,4 Σίμων ὁ Κανανίτης ΚΑΙ Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης ὁ καὶ παραδοὺς αὐτόν.


    Πρόσεξε την λέξη ΚΑΙ ανάμεσα στα ονόματα τον Μαθητών. Τί είναι η λέξη ΚΑΙ ?

    Το ΚΑΙ είναι ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΙΚΟΣ !

    Ελπίζω να καταλαβαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γράφεις Μαρίνε

    "...και εάν ακόμη λόγω αποστασίας δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για δύο ή τρεις συνηγμενοι στον ίδιο φυσικό τόπο, όμως είναι συνηγμενοι στον πνευματικό τόπο που είναι η Κεφαλή Τού Χριστού τα Άγια Δόγματα της Αγίας Εκκλησίας."


    Μαρίνε, οι Απόστολοι του Χριστού λόγω της ειδωλολατρικής ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ αλλά και των ΔΙΩΓΜΩΝ, πήγαν και κήρυξαν ΧΡΙΣΤΟ στα πέρατα της Οικουμένης.

    Όταν όμως κοιμήθηκε η Υπεραγία Θεοτόκος τί έγινε ?

    " Απόστολοι εκ περάτων, συναθροισθέντες ενθάδε, Γεθσημανή τω χωρίω, κηδεύσατε μου το σώμα, και συ, Υιέ και Θεέ μου, παράλαβέ μου το πνεύμα. "

    Δεν μπορούσαν άραγε οι Απόστολοι "να είναι συνηγμένοι στον πνευματικό τόπο που είναι η Κεφαλή Τού Χριστού τα Άγια Δόγματα της Αγίας Εκκλησίας," και να παρευρεθούν προσευχητικώς και εξ'αποστάσεως στην Κοίμηση της Θεοτόκου ? Ασφαλώς και μπορούσαν, αλλά η ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ κρίθηκε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ !

    Γιατί άραγε ? Γιατί ο άνθρωπος δεν έχει μία υπόσταση αλλά δύο. Δεν είναι μόνο ψυχή αλλά και σώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κυριάκο έχεις αφήσει στην άκρη αυτά που κάνουνε οι ΓΟΧ, για τα οποία είναι πανευκολη η διάγνωση κι αρέσκεσαι να καταπιάνεσαι με λεπτά Θεολογικά ζητήματα, διυλίζοντας τον κώνωπα, κι αποπροσανατολίζοντας την κουβέντα
    Κατέληξες στο φοβερο Θεολογικο συμπερασμα της τελυταιας προτασεως, χωρις να σκεφτεις το απλουστερο, δηλαδή πόσο χάρηκαν κι οι Αποστολοι κι η Υπεραγία Θεοτόκος από την άμεση επικοινωνία εκείνη την στιγμή
    Μην μπεις στον κοπο να απαντησεις επ αυτου, γιατι δεν θα σε ακολουθησω σε αμπελοφιλοσοφίες, ώστε να μην συζητηθούνε τα ουσιωδη και βασικα που θιχτηκαν και σε αυτά τα σχολια
    Συνεχίζεις τον τελευταίο καιρό να ομοιαζεις με τους Φαρισαίους ή σαν κυβερνητικος εκπρόσωπος πολιτικου κόμματος
    Είσαι ικανός να γραψεις ολοκληρο δοκιμιο, απλά για να πάει η μπάλα στην εξέδρα ή κι ακόμα περισσσότερο, οι κατήγοροι να γίνουνε κατηγορούμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρόσεχε και την πολύ παρέα με ΓΟΧ
    με κάτι τέτοιους υπερβατικούς στοχασμούς (σαν το τελευταίο σου συμπέρασμα) δικαιολογούνε ή "τεκμηριώνουνε" αυτά που κάνουνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σταύρε, αντιπαρέρχομαι τις αστειότητες περί "αμπελοφιλοσοφίας", περί Φαρισαίων και υπερβατικών στοχασμών και μπαίνω κατευθείαν στο ζουμί :

    Ο π.Γρηγόριος έχει δηλώσει ότι ΔΕΝ είσαι πνευματικό του παιδί.

    Επομένως οφείλεις, προκειμένου να μιλάμε με ανοιχτά χαρτιά, να δηλώσεις :

    1) Με ποιον ή ποιους έχεις κοινωνία

    2) Ποιος είναι ο πνευματικός σου

    3) Από ποιον έχει χειροτονηθεί o πνευματικός σου

    4) Ποιον πνευματικό έχει ο πνευματικός σου, και αν ανήκει σε κάποια σύνοδο.

    Μόλις απαντήσεις στα παραπάνω θα συνεχίσουμε την συζήτησή μας. Για να δούμε....


    ΥΓ: Δυστυχώς έχετε καταντήσει χειρότεροι και από τους προτεστάντες και ο καθένας σας δίνει και ένα άσχετο και αθεολόγητο ορισμό περί Εκκλησίας (βλέπε τον ορισμό του Μαρίνου). Αυτό πρέπει να το προσέξετε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριάκο Βαρβέρη κανέναν ορισμό Εκκλησίας δεν έθεσα εδώ. Εδώ γράφτηκαν πως θα είναι η Αγία Εκκλησία τα εσχατα χρόνια και επανέλαβα όπως το είδε σε όραμα και το περιγράφει ο Άγιος Παχώμιος ο καθηγητής της ερήμου που έζησε τον 3ο αιώνα.
      Έχεις την πονηρή ιδιοτροπία να διαστρεβλώνεις τα των άλλων για να γράφεις τις εκτός θέματος ανοησίες ως προς τα γραφόμενα ανοησίες σου.

      Διαγραφή
  20. Δεν ξερω αν θα σου δωσω πατημα να "Θεολογήσεις" κι άλλο, αλλα θα πω 2 πραγματα
    Από το 1924 ως το 1969 είχαμε κοινωνία με ΡΟΕΔ και κατακομβικη ;
    Ομοίως δεν ειχαμε για κάποια χρόνια μετα το 1979 περίπου, που διεκόπη κι ομοίως διεκόπη και το 1994, οταν η ΡΟΕΔ "επεσε" σε ενωση με Κυπριανιτες κι έκτοτε ουδεποτε ειχαμε κοινωνια με ΓΝΗΣΙΑ ΡΟΕΔ - κατακομβικη, παρά μονο έχετε εσεις με το μόρφωμα του Οικουμενιστη Αγαθαγγελου
    Τί σημαίνει λοιπόν ;
    ότι δεν αποτελουσανε οι ΓΟΧ κομμάτι της Εκκλησίας, όπως κι η ΡΟΕΔ-κατακομβική, επειδη δεν ειχανε μεταξυ τους κοινωνία ;
    Μπας κι αρέσκεσαι κι εσυ στον στοχο που βλεπω εχουνε θεσει, να ενωθουνε δηλαδη ολοι σε έναν γιαλαντζι "αντιοικουμενισμο" με βάση το Πάτριο ;
    ή θα μας πεις σε λίγο ότι κάποιος αποτειχισμενος πρέπει οπωσδήποτε να ανήκει και σε Σύνοδο ;

    Συζήτηση σοβαρή ποτέ δεν θα έκανα μαζί σου, στο χάλι που βρίσκεσαι αυτή την περίοδο
    Αλλά εσύ θετεις και κανόνες !!!
    Έχοντας δημόσιο λόγο, θα είχα χρέος να αναφέρω όλα αυτα που ρωτάς, αλλά μόνο σε σοβαρά άτομα, με τα οποία θα γίνει σοβαρή συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταύρο, δυστυχώς δεν απάντησες σε καμία απολύτως από τις πολύ απλές ερωτήσεις που σου έθεσα !

      Στο δια ταύτα, και από τη στιγμή που :

      1)Επιθυμείς να βρίσκεσαι στην σκιά και στο σκοτάδι.

      2)Δεν παρέχεις τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες για να μπορέσει να κρίνει κάποιος αντικειμενικά για το που βρίσκεσαι πνευματικά.

      3) Ως άλλος Πάπας, και χωρίς κανένα λογικό επιχείρημα και απόδειξη, κρίνεις αν κάποιος είναι σοβαρό άτομο ή όχι. Και δηλώνεις μάλιστα με σιγουριά και δημοσίως ότι ο συνομιλητής σου δεν είναι σοβαρό άτομο!

      4) Ως άλλος Πάπας, κρίνεις την πνευματική κατάσταση του άλλου. Και δηλώνεις μάλιστα με σιγουριά και δημοσίως ότι ο συνομιλητής σου βρίσκεται σε πνευματικά χάλια.

      Δεν μπορείς να θεωρηθείς τέκνο που περπατάει στο φως, αλλά τέκνο που αγαπά τη σκιά και το σκοτάδι και επειδή "τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;" καθίσταται πλέον αδύνατη κάθε δυνατή και λογική συζήτηση μαζί σου για εκκλησιαστικα θέματα, καθώς, ως φαίνεται από τα γραπτά σου, έχεις απολέσει κάθε επαφή με την Ορθόδοξη εκκλησιολογια.


      Διαγραφή
  21. Μετα το πρώτο "Θεολογούμενο" σου, περι παρευρέσεως των Αποστόλων κατά την κοίμηση της Θεοτόκου, διασύρθηκε και το δεύτερο, περί ανάγκης κοινωνίας των μελών της Εκκλησίας
    Για τις πολλές αιρέσεις των σημερινών "ΓΟΧ" δεν λες κουβεντα, αλλά είσαι λαλίστατος σε αερολογίες, κάνοντας το άσπρο-μαύρο, επικαλούμενος και την λογική !!!
    Αυτά κάνει η πολλή παρέα με τον Γιωργάκη
    Μην ξεχασεις να πας στα Θεοφάνεια να ασπαστεις κι εσυ τους πολιτικους της Νέας Τάξης.
    Βγάλε και καμιά φωτό μαζί τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή