Loukas
M. Xalaris (Marinos Ritsoudis )
Βρισκόμαστε στη Θηβα το 1924 στην περιοχή του Πυρίου. Όλα κυλούν ήρεμα και καλά. Οι νοικοκυρές στολίζουν τα σπίτια τους με τα έργα των χεριών τους, οι πατεράδες αγωνίζονται για το καθημερινό αναλώνοντας τις περισσότερες ώρες τους στα χωράφια ενώ τα παιδιά ανέμελα τρέχουν από δω και από κει για να χορτάσουν το παιχνίδι τους. Ξαφνικά όμως μέσα σε αυτή την ηρεμία δύο άντρες ανεβασμένοι στα άλογά τους, γνωστοί στους περισσότερους των Θηβών, ο Κίμων ο Στεφανιώτης και ο Λουκάς ο Καλατζής, γυρίζουν αλαφιασμένοι και τρομαγμένοι φωνάζοντας, πάνω από τα άλογα που βρισκόντουσαν. «Μας ΦPAΓKEΨAN! Μας ΦPAΓKEΨAN!» Τι είχε συμβεί; Δυστυχώς είχαν πληροφορηθει πως η Ελλαδική Εκκλησία άλλαξε το ημερολόγιο χωρίς να γνωρίζει ο κόσμος, χωρίς να ρωτηθούν οι Αρχιερείς της Ελλάδος, εκτός από τους πέντε που το άλλαξαν.
-------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
20 Νοεμβρίου 2019 - 4:00 μ.μ.
Λίγη κοσμιότητα δεν κάνει κακό!
Ο κ. Κώστας δεν θα κάνει την παρέμβαση του για τις βρισιές και δεν θα συμβουλέψει για κοσμιότητα;
Αλλά ξεχάσαμε ο κ. Κώστας μεροληπτεί υπερ των παλαιοημερολογιτών και μιλάει μόνο όταν λένε παλαιοημερολογίτη, τον παλαιοημερολογίτη...
------
Aνώνυμε ο "κ." Κώστας σου απαντάει: Εδώ έχεις δίκαιο, λίγη κοσμιότητα δεν κάνει κακό! Αλλά αδελφέ μου εγώ δεν είμαι άνθρωπος; Δεν είμαι ένα σκουλίκι; Δεν έχω αδυναμίες; Συμπαθώ τους αγωνιστές του Πάτριου και τους αγωνιστές του νέου, τους Ορθοδόξους αγωνιστές! Είμαι λάθος; Τότε συγχώρεσέ με και προσευχήσου για μένα!
«Μας φράγκεψαν! Μας φράγκεψαν!». Συνεχώς φώναζαν και ενημέρωναν τα γειτονικά χωριά των Θηβών.
Ναι, μα με ποιο δικαίωμα το έκαναν αυτό; Αφού αυτοί δεν ήταν κληρικοί, ήταν απλοί λαϊκοί. Από που πήραν το θάρρος αυτό; Τι γνώριζαν; Τι εντολή είχαν;
Οι δύο αυτοί άνδρες είχαν πνευματικό καθοδηγητή κάποιο επίσκοπο ο οποίος βρισκόταν σε ένα όμορφο νησί του Αργοσαρωνικού, την Αίγινα. Το όνομά του ήταν Νεκτάριος, Επίσκοπος Πενταπόλεως. Το 1918 είχαν πάει και οι δύο στο νησί να εξομολογηθούν και να πάρουν τη συμβουλή του για ένα θέμα το οποίο την εποχή εκείνη ήταν σε έξαρση. Το θέμα αυτό ήταν για την αλλαγή του ημερολογίου. Η ερώτησις των δύο ήταν κατά πόσο είναι εφικτή και επιτρεπτή η αλλαγή του ημερολογίου. Ο Άγιος Ιεράρχης όπως ήταν σοφός και πράος τούς απάντησε:
-Παιδιά μου, δεν πρέπει να γίνει η αλλαγή του ημερολογίου διότι βάσει αυτού έχουν θεσπισθεί όλες οι εορτές της Εκκλησίας μας και ιδιαιτέρως το αιώνιο Πασχάλιο.
.
- Μαλιστα Δέσποτα, εάν όμως η Εκκλησία δεχθεί τη μεταρρύθμιση τι γίνεται; Τι κάνουμε εμείς;
.
- Εσείς να παραμείνετε ως έχετε, δεν θα ακολουθήσετε τούς μεταρρυθμιστές διότι το Γρηγοριανό ημερολόγιο έχει καταδικασθεί από τρεις πανορθοδόξους συνόδους επί πατριαρχίας Ιερεμίου του Τρανού 1592-1593 και Ανθίμου το 1848. Είναι αδύνατον Ορθόδοξοι Χριστιανοί να δεχθούν την αλλαγή. Εγώ δε δέχομαι ούτε ακολουθώ κανέναν έστω κι αν μείνω μόνος μου. Ναι, Δέσποτα, αλλά εάν δεν έχουμε ιερείς τι θα κάνουμε;
- Παιδιά μου θα οικονομήσει ο Κύριος μας και θα σας στείλει.
.
- Κι αν δεν έχουμε εκκλησία και εχουν γυρίσει όλοι με το Γρηγοριανό εκεί, πως το αντιμετωπίζουμε;
.
.- Γι’ αυτό προβληματίζεσθε; Δεν υπάρχει πρόβλημα, τα σπίτια σας να γίνουν Εκκλησίες.
.
.- Μα, πως Δέσποτα; Πως μπορεί να γίνουν αυτά;
.- Εγώ παιδιά μου απεύχομαι να γίνη η αλλαγή, αλλά εάν γίνει τότε πρέπει να αντισταθείτε. Να είστε σίγουροι πως ο Χριστός μας θα είναι μαζί σας όταν συνειδητά υπερασπισθείτε τα Ιερά και τα Όσια της Εκκλησίας μας. Εάν διαβάσετε την Ιστορία της Εκκλησίας μας θα δείτε και θα γνωρίσετε πως σε περίοδο ανταρσίας και ακαταστασίας στην Εκκλησία ότι πολλά σπίτια είχαν γίνει τόποι κοινής προσευχής»..
. .
Όλα αυτά αλλά και πολλά άλλα είπε και τους έλεγε ο επίσκοπος Πενταπόλεως Νεκτάριος. Έπειτα από δύο χρόνια το 1920 ο Άγιος Ιεράρχης κοιμήθηκε.
Υ.Γ. (Ὑπό Επισκόπου Κηρύκου) Διαβάζοντας την παραπάνω ἀνάρτησι ἐνεθυμήθην κάτι σχετικόν πού ἔλεγε και ξανάλεγε μια πράγματι ἁγία ψυχή ἡ μοναχή Μαρία ἡ «κουφή» (με αὐτό το χαρακτηριστικό προσωνύμιο τήν γνωρίζαμε ὅλοι στην Ἁγία Τριάδα τῆς Κάτω Ἡλιουπόλεως) τό ὁποῖον ἤκουσε ἡ κ. Ἑλένη Λαμπριανίδου (και ἡ μητέρα της και ἄλλες γυναῖκες) και τό ὁποῖον κατέθεσεν κατά την καθιερωμένην Σύναξιν τῆς Δευτέρας στός Ἱερό Ναό ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα, (ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς κατά την παραμονήν τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου 2011). Ἔλεγε και ξανάλεγε με τον ἁπλοϊκό της τρόπο ἡ μοναχή Μαρία: «Δούλευα σαν οἰκιακή βοηθός σε μια οἰκογένεια συγγενική τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου. Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος πήγαινε πολύ συχνά σ’ αυτήν την οἰκογένεια και τους νουθετοῦσε. Ὁ Ἅγιος εἶπε στην ἴδια: «Θα ἀλλάξουν το ἡμερολόγιο, ἐσύ να μη το ἀκολουθήσης,να μείνης στην Ἐκκλησία. Γιατί αὐτό πού θά φέρουν με την ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θα εἶναι μια μεγάλη αἵρεσις».
«Κι αν αλλάξουν όλοι να παραμείνετε στην παράδοση»
«Τα σπίτια σας να γίνουν Εκκλησίες»...
«Τα σπίτια σας να γίνουν Εκκλησίες»...
Βρισκόμαστε στη Θηβα το 1924 στην περιοχή του Πυρίου. Όλα κυλούν ήρεμα και καλά. Οι νοικοκυρές στολίζουν τα σπίτια τους με τα έργα των χεριών τους, οι πατεράδες αγωνίζονται για το καθημερινό αναλώνοντας τις περισσότερες ώρες τους στα χωράφια ενώ τα παιδιά ανέμελα τρέχουν από δω και από κει για να χορτάσουν το παιχνίδι τους. Ξαφνικά όμως μέσα σε αυτή την ηρεμία δύο άντρες ανεβασμένοι στα άλογά τους, γνωστοί στους περισσότερους των Θηβών, ο Κίμων ο Στεφανιώτης και ο Λουκάς ο Καλατζής, γυρίζουν αλαφιασμένοι και τρομαγμένοι φωνάζοντας, πάνω από τα άλογα που βρισκόντουσαν. «Μας ΦPAΓKEΨAN! Μας ΦPAΓKEΨAN!» Τι είχε συμβεί; Δυστυχώς είχαν πληροφορηθει πως η Ελλαδική Εκκλησία άλλαξε το ημερολόγιο χωρίς να γνωρίζει ο κόσμος, χωρίς να ρωτηθούν οι Αρχιερείς της Ελλάδος, εκτός από τους πέντε που το άλλαξαν.
-------------------------------
Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
20 Νοεμβρίου 2019 - 4:00 μ.μ.
«Άλλαξαν το Πασχάλιο στην Φιλανδία και σύ κοινωνείς με τους καινοτόμους...»
Εὐστοχωτάτη ἡ παρατήρησίς σου, ἀδελφέ Κωνσταντῖνε, ἡ ὁποία θά πρέπῃ νά προβληματίσῃ ὅσους κοινωνοῦν, ἀμέσως ἤ ἐμμέσως, μέ τούς «ὀρθοδόξους» τῆς Φινλανδίας. Ἰδού τί λέγει ὁ Α' Κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς Συνόδου: «Πάντας τούς τολμῶντας παραλύειν τόν ὅρον τῆς ἁγίας καί μεγάλης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης, ἐπί παρουσίᾳ τῆς εὐσεβείας τοῦ Θεοφιλεστάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου, περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας . . .» (βλ. «Πηδάλιον», Ἐκδ. «Ἀστήρ», σελ. 406). Κατά δέ τόν Β' Κανόνα τῆς ἰδίας Συνόδου, «μή ἐξεῖναι δέ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις» (βλ. «Πηδάλιον», ἔ.ἀ., σελ. 407). Σημειωθήτω ὅτι οἱ Κανόνες αὐτοί ἔχουν τήν ἰσχύν Κανόνων Οἰκ. Συνόδου, ἐπειδή ἀναγνωρίζονται ἀπό τόν Β' Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. Συνόδου. Ἐξ ἄλλου, ὁ ὡς ἄνω Α' Κανών ἀναπαράγει τόν ὅρον τῆς Α' Οἰκ. Συνόδου. Κατά τόν Μέγαν Φώτιον, οἱ Κανόνες καί τά Δόγματα τῶν Οἰκ. Συνόδων πρέπει νά φυλάσσωνται ὅπως καί οἱ θεῖες Γραφές (βλ. «Πηδάλιον», ἔ.ἀ., σελ. κ' καί 323).
Εὐστοχωτάτη ἡ παρατήρησίς σου, ἀδελφέ Κωνσταντῖνε, ἡ ὁποία θά πρέπῃ νά προβληματίσῃ ὅσους κοινωνοῦν, ἀμέσως ἤ ἐμμέσως, μέ τούς «ὀρθοδόξους» τῆς Φινλανδίας. Ἰδού τί λέγει ὁ Α' Κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς Συνόδου: «Πάντας τούς τολμῶντας παραλύειν τόν ὅρον τῆς ἁγίας καί μεγάλης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης, ἐπί παρουσίᾳ τῆς εὐσεβείας τοῦ Θεοφιλεστάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου, περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας . . .» (βλ. «Πηδάλιον», Ἐκδ. «Ἀστήρ», σελ. 406). Κατά δέ τόν Β' Κανόνα τῆς ἰδίας Συνόδου, «μή ἐξεῖναι δέ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις» (βλ. «Πηδάλιον», ἔ.ἀ., σελ. 407). Σημειωθήτω ὅτι οἱ Κανόνες αὐτοί ἔχουν τήν ἰσχύν Κανόνων Οἰκ. Συνόδου, ἐπειδή ἀναγνωρίζονται ἀπό τόν Β' Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. Συνόδου. Ἐξ ἄλλου, ὁ ὡς ἄνω Α' Κανών ἀναπαράγει τόν ὅρον τῆς Α' Οἰκ. Συνόδου. Κατά τόν Μέγαν Φώτιον, οἱ Κανόνες καί τά Δόγματα τῶν Οἰκ. Συνόδων πρέπει νά φυλάσσωνται ὅπως καί οἱ θεῖες Γραφές (βλ. «Πηδάλιον», ἔ.ἀ., σελ. κ' καί 323).
----------------------------------------
Ανώνυμος είπε...Λίγη κοσμιότητα δεν κάνει κακό!
Ο κ. Κώστας δεν θα κάνει την παρέμβαση του για τις βρισιές και δεν θα συμβουλέψει για κοσμιότητα;
Αλλά ξεχάσαμε ο κ. Κώστας μεροληπτεί υπερ των παλαιοημερολογιτών και μιλάει μόνο όταν λένε παλαιοημερολογίτη, τον παλαιοημερολογίτη...
------
Aνώνυμε ο "κ." Κώστας σου απαντάει: Εδώ έχεις δίκαιο, λίγη κοσμιότητα δεν κάνει κακό! Αλλά αδελφέ μου εγώ δεν είμαι άνθρωπος; Δεν είμαι ένα σκουλίκι; Δεν έχω αδυναμίες; Συμπαθώ τους αγωνιστές του Πάτριου και τους αγωνιστές του νέου, τους Ορθοδόξους αγωνιστές! Είμαι λάθος; Τότε συγχώρεσέ με και προσευχήσου για μένα!
«Μας φράγκεψαν! Μας φράγκεψαν!». Συνεχώς φώναζαν και ενημέρωναν τα γειτονικά χωριά των Θηβών.
Ναι, μα με ποιο δικαίωμα το έκαναν αυτό; Αφού αυτοί δεν ήταν κληρικοί, ήταν απλοί λαϊκοί. Από που πήραν το θάρρος αυτό; Τι γνώριζαν; Τι εντολή είχαν;
Οι δύο αυτοί άνδρες είχαν πνευματικό καθοδηγητή κάποιο επίσκοπο ο οποίος βρισκόταν σε ένα όμορφο νησί του Αργοσαρωνικού, την Αίγινα. Το όνομά του ήταν Νεκτάριος, Επίσκοπος Πενταπόλεως. Το 1918 είχαν πάει και οι δύο στο νησί να εξομολογηθούν και να πάρουν τη συμβουλή του για ένα θέμα το οποίο την εποχή εκείνη ήταν σε έξαρση. Το θέμα αυτό ήταν για την αλλαγή του ημερολογίου. Η ερώτησις των δύο ήταν κατά πόσο είναι εφικτή και επιτρεπτή η αλλαγή του ημερολογίου. Ο Άγιος Ιεράρχης όπως ήταν σοφός και πράος τούς απάντησε:
-Παιδιά μου, δεν πρέπει να γίνει η αλλαγή του ημερολογίου διότι βάσει αυτού έχουν θεσπισθεί όλες οι εορτές της Εκκλησίας μας και ιδιαιτέρως το αιώνιο Πασχάλιο.
.
- Μαλιστα Δέσποτα, εάν όμως η Εκκλησία δεχθεί τη μεταρρύθμιση τι γίνεται; Τι κάνουμε εμείς;
.
- Εσείς να παραμείνετε ως έχετε, δεν θα ακολουθήσετε τούς μεταρρυθμιστές διότι το Γρηγοριανό ημερολόγιο έχει καταδικασθεί από τρεις πανορθοδόξους συνόδους επί πατριαρχίας Ιερεμίου του Τρανού 1592-1593 και Ανθίμου το 1848. Είναι αδύνατον Ορθόδοξοι Χριστιανοί να δεχθούν την αλλαγή. Εγώ δε δέχομαι ούτε ακολουθώ κανέναν έστω κι αν μείνω μόνος μου. Ναι, Δέσποτα, αλλά εάν δεν έχουμε ιερείς τι θα κάνουμε;
- Παιδιά μου θα οικονομήσει ο Κύριος μας και θα σας στείλει.
.
- Κι αν δεν έχουμε εκκλησία και εχουν γυρίσει όλοι με το Γρηγοριανό εκεί, πως το αντιμετωπίζουμε;
.
.- Γι’ αυτό προβληματίζεσθε; Δεν υπάρχει πρόβλημα, τα σπίτια σας να γίνουν Εκκλησίες.
.
.- Μα, πως Δέσποτα; Πως μπορεί να γίνουν αυτά;
.- Εγώ παιδιά μου απεύχομαι να γίνη η αλλαγή, αλλά εάν γίνει τότε πρέπει να αντισταθείτε. Να είστε σίγουροι πως ο Χριστός μας θα είναι μαζί σας όταν συνειδητά υπερασπισθείτε τα Ιερά και τα Όσια της Εκκλησίας μας. Εάν διαβάσετε την Ιστορία της Εκκλησίας μας θα δείτε και θα γνωρίσετε πως σε περίοδο ανταρσίας και ακαταστασίας στην Εκκλησία ότι πολλά σπίτια είχαν γίνει τόποι κοινής προσευχής»..
. .
Όλα αυτά αλλά και πολλά άλλα είπε και τους έλεγε ο επίσκοπος Πενταπόλεως Νεκτάριος. Έπειτα από δύο χρόνια το 1920 ο Άγιος Ιεράρχης κοιμήθηκε.
Υ.Γ. (Ὑπό Επισκόπου Κηρύκου) Διαβάζοντας την παραπάνω ἀνάρτησι ἐνεθυμήθην κάτι σχετικόν πού ἔλεγε και ξανάλεγε μια πράγματι ἁγία ψυχή ἡ μοναχή Μαρία ἡ «κουφή» (με αὐτό το χαρακτηριστικό προσωνύμιο τήν γνωρίζαμε ὅλοι στην Ἁγία Τριάδα τῆς Κάτω Ἡλιουπόλεως) τό ὁποῖον ἤκουσε ἡ κ. Ἑλένη Λαμπριανίδου (και ἡ μητέρα της και ἄλλες γυναῖκες) και τό ὁποῖον κατέθεσεν κατά την καθιερωμένην Σύναξιν τῆς Δευτέρας στός Ἱερό Ναό ἁγίου Σπυρίδωνος Καρέα, (ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς κατά την παραμονήν τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου 2011). Ἔλεγε και ξανάλεγε με τον ἁπλοϊκό της τρόπο ἡ μοναχή Μαρία: «Δούλευα σαν οἰκιακή βοηθός σε μια οἰκογένεια συγγενική τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου. Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος πήγαινε πολύ συχνά σ’ αυτήν την οἰκογένεια και τους νουθετοῦσε. Ὁ Ἅγιος εἶπε στην ἴδια: «Θα ἀλλάξουν το ἡμερολόγιο, ἐσύ να μη το ἀκολουθήσης,να μείνης στην Ἐκκλησία. Γιατί αὐτό πού θά φέρουν με την ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θα εἶναι μια μεγάλη αἵρεσις».
Παραμύθια των γοχ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ερώτησαν τον άγιο Νεκτάριο για το ημερολόγιο,αυτός απάντησε "θα ακολουθήσετε την Εκκλησία και δεν θα κάνετε σχίσμα για ημερομηνίες και εορτές,αλλά εαν αλλάξουν το Πασχάλιο να διακόψετε την κοινωνία με τους καινοτόμους!
Τα ψέματα των γοχ δεν έχουν τέλος!
Βρε ανόητε, θα πρέπει να ντρέπεσαι που γίνεσαι αισχρός και ψεύτης, εδώ έχουμε Θεία Βουλή, Μέγα Σημείο στον ουρανό, για τήν υπεράσπιση τού Πατρίου αγώνα με την εμφάνιση του Τιμίου Σταυρού στον Υμηττό, θαύμα αδιαμφισβήτητο από όλους ακόμη και από την έννομο τάξη, τήν εξουσία της Ελλάδας, και τον καθημερινό έντυπο τύπο, και γράφεις για ψέμματα των ΓΟΧ; Ντροπή σας, αλλά έτσι είναι η μάζα πού πετάει δηλητήριο, δειλά σκουλήκια που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους.
ΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραμύθια των γοχ!
Όταν ερώτησαν τον άγιο Νεκτάριο για το ημερολόγιο,αυτός απάντησε ...αλλά εαν αλλάξουν το Πασχάλιο να διακόψετε την κοινωνία με τους καινοτόμους!
Τα ψέματα των γοχ δεν έχουν τέλος!
Άλλαξαν το Πασχάλιο στην Φιλανδία και σύ κοινωνείς με τους καινοτόμους...
Και στην Εσθονία άλλαξαν το Πασχάλιο κ.Κώστα,αλλά εγώ δεν κοινωνώ ούτε με τον Βαρθολομαίο,ούτε με τους Ρώσους,ούτε με τους Έλληνες κ.λπ.!
ΔιαγραφήΤο 1924 δεν άλλαξαν το Πασχάλιο και γι'αυτό ο λαός των Παλαιοημερολογιτών τότε έκανε σχίσμα.Έχεις άγνοια και δεν μπορείς να καταλάβεις απλά πράγματα.Σχίσμα κάνει αυτός που διακόπτει την εκκλησιαστική κοινωνία για ημέρες και νύχτες.Αυτό μπορείς να το καταλάβεις αδελφέ;
20 Νοεμβρίου 2019 - 3:39 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός της κούτρας σου έχεις καμία άλλη πηγή για να τεκμηριώσεις τα όσα παραθέτεις. Αν ναι αναμένουμε, αν όχι μην μιλάς ακατάπαυστα σαν την κυρά Κατίνα που θέλει να μιλήσει τελευταία....
Οι δικές σου οι πηγές τάλα ανώνυμε 402 ποίες είναι,το μυαλό του Ριτσουδη και του Χαλαρη;Δεν ζει ο άγιος για να σας δώσει μια κατάρα για την διαστροφή που του κάνετε!Μια με την διαστροφή των Συνόδων του 16ου αιώνα,μια με ψέματα του Καβουρίδη,μια με το ψευτοθαύμα του Σταυρού,τώρα και τα παραμύθια για τις γνώμες των αγίων για το Παλαιό Ημερολόγιο!Αιδώς αθεόφοβοι!
ΔιαγραφήΠοιός είναι ο Χάλαρης;
ΔιαγραφήΕίναι βελονιστής Παλαιοημερολογίτης παραμυθάς.Αυτός έγραψε αυτό το παραμύθι για να νανουρίζει τους Παλαιοημερολογίτες.Ο άγιος Νεκτάριος έλεγε ότι μετά τον θάνατό του θα γίνει μεγάλο σχίσμα,αλλά οι Μοναχές να ακολουθήσουν την Εκκλησία των Επισκόπων.Και όταν τον ρώτησαν ποιό είναι το σωστό ημερολόγιο,τους απάντησε "να πάτε στους επιστήμονες να σας πουν"!
Διαγραφή20 Νοεμβρίου 2019 - 4:00 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Άλλαξαν το Πασχάλιο στην Φιλανδία και σύ κοινωνείς με τους καινοτόμους...»
Εὐστοχωτάτη ἡ παρατήρησίς σου, ἀδελφέ Κωνσταντῖνε, ἡ ὁποία θά πρέπῃ νά προβληματίσῃ ὅσους κοινωνοῦν, ἀμέσως ἤ ἐμμέσως, μέ τούς «ὀρθοδόξους» τῆς Φινλανδίας. Ἰδού τί λέγει ὁ Α' Κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ τοπικῆς Συνόδου: «Πάντας τούς τολμῶντας παραλύειν τόν ὅρον τῆς ἁγίας καί μεγάλης Συνόδου, τῆς ἐν Νικαίᾳ συγκροτηθείσης, ἐπί παρουσίᾳ τῆς εὐσεβείας τοῦ Θεοφιλεστάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου, περί τῆς ἁγίας ἑορτῆς τοῦ σωτηριώδους Πάσχα, ἀκοινωνήτους καί ἀποβλήτους εἶναι τῆς Ἐκκλησίας . . .» (βλ. «Πηδάλιον», Ἐκδ. «Ἀστήρ», σελ. 406). Κατά δέ τόν Β' Κανόνα τῆς ἰδίας Συνόδου, «μή ἐξεῖναι δέ κοινωνεῖν τοῖς ἀκοινωνήτοις» (βλ. «Πηδάλιον», ἔ.ἀ., σελ. 407). Σημειωθήτω ὅτι οἱ Κανόνες αὐτοί ἔχουν τήν ἰσχύν Κανόνων Οἰκ. Συνόδου, ἐπειδή ἀναγνωρίζονται ἀπό τόν Β' Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. Συνόδου. Ἐξ ἄλλου, ὁ ὡς ἄνω Α' Κανών ἀναπαράγει τόν ὅρον τῆς Α' Οἰκ. Συνόδου. Κατά τόν Μέγαν Φώτιον, οἱ Κανόνες καί τά Δόγματα τῶν Οἰκ. Συνόδων πρέπει νά φυλάσσωνται ὅπως καί οἱ θεῖες Γραφές (βλ. «Πηδάλιον», ἔ.ἀ., σελ. κ' καί 323).
Αφελέστατο σχόλιο κ.Δημήτριε!Η Εκκλησία την Φινλανδίας άλλαξε το Πασχάλιο το 1931.Άρα με το σκεπτικό σου θα έπρεπε να αποτειχιστούν οι Έλληνες από τις 13 τοπικές Εκκλησίες.Δηλαδή από την Εκκλησία της Φινλανδίας και από τις 12 τοπικές Εκκλησίες που κοινωνούσαν με την τελευταία.Ούτε για το Πασχάλιο θα κάνεις σχίσμα!Το λέει ο Χρυσόστομος Αντιοχείας!
ΔιαγραφήΟ Χρυσόστομος Αντιοχείας;
ΔιαγραφήΕίναι ο ι. Χρυσόστομος;
Ο ι. Χρυσόστομος λέγεται Ιεροσολύμων.
Λάθος έκανα στο 7:14 π.μ.
ΔιαγραφήΔιορθώνω.
Ο Χρυσόστομος Αντιοχείας;
Είναι ο ι. Χρυσόστομος;
Ο ι. Χρυσόστομος λέγεται Κωνσταντινουπόλεως.
Ο ίδιος ο Θεός τον ονομάζει "Ιωάννη Αντιοχείας" σε θαύμα που έκανε στον Θεολόγο Γρηγόριο!
ΔιαγραφήΠαλαιέ, μπορείς να μας δώσεις μια παραπομπή;
ΔιαγραφήΜήπως τότε που τον ονόμασε έτσι ο Θεός, ο ι. Χρυσόστομος δεν είχε γίνει Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως;
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στην Εσθονία άλλαξαν το Πασχάλιο κ.Κώστα,αλλά εγώ δεν κοινωνώ ούτε με τον Βαρθολομαίο,ούτε με τους Ρώσους,ούτε με τους Έλληνες κ.λπ.!
Έχεις κάνει αποτείχιση; Με ποίον κοινωνείς, αφού δεν κοινωνείς ούτε με τον Βαρθολομαίο ούτε με τους Ρώσους, ούτε με τους Έλληνες;
Ναι,διέκοψα την εκκλησιαστική κοινωνία και με τις 14 ψευδοεκκλησίες.Με τον Άγιο Ράσκας και με τον Ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνά μπορώ να κοινωνήσω,όπως και με τον π.Τζούρα,τον π.Ζήση κ.λπ.
ΔιαγραφήΌχι όμως με τους αιρετικούς χρονολάτρας!
Η Παναγία να είναι μαζί σου.
20 Νοεμβρίου 2019 - 4:19 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγές για να στηρίξεις τις θέσεις σου φαφλατά? Ακόμα αναμένω....και τώρα άρχισες να ονειρεύεσαι και κατάρες από τα νεύρα σου....κανονική Κατίνα....
Εσύ δεν είσαι που έβριζες τον Θεό πριν λίγα χρόνια;Και τώρα θα μας κάνεις μάθημα;;Ποιές είναι οι δικές σου οι πηγές,οι πηγές των δαιμόνων;;;Λασπολόγος σαν τον Μάννη!Ψεύτης σαν τον Καβουρίδη!!Ντροπή σου!!!
Διαγραφή20 Νοεμβρίου 2019 - 5:53 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι στιγμής εσύ λασπολογείς, εσύ υβρίζεις, εσύ κάνεις δικές σου εικασίες και εσύ μιλάς από το μυαλό σου μόνο(Τρομερός εγωσιμός-εωσφορικός θα έλεγα) χωρίς να τεκμηριώνεις τα όσα λες. Εγώ δεν εξέθεσα καμία άποψη για να την τεκμηριώσω! Εγώ εσένα ρωτάω και απάντηση δεν παίρνω. Αυτά σε μαθαίνουν εκεί που κοινωνάς; Να συμπεριφέρεσαι κατά αυτό τον απαράδεκτο και αγενέστατο τρόπο; Ο εγωισμός σου αποδεικνύει και ποιόν Κύριο ακολουθείς...
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι,διέκοψα την εκκλησιαστική κοινωνία και με τις 14 ψευδοεκκλησίες.Με τον Άγιο Ράσκας και με τον Ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνά μπορώ να κοινωνήσω,όπως και με τον π.Τζούρα,τον π.Ζήση κ.λπ.
Όχι όμως με τους αιρετικούς χρονολάτρας!
Δηλαδή είμαστε στην ίδια γραμμή, εκτός της τελευταίας θέσης σου για τους πιστούς του Πάτριου. Άραγε γνωρίζεις ότι οι πιστοί του νέου που κοινωνούν με τους οικουμενιστές, θεωρούν εμάς τους αποτειχισμένους από το νέο, ως σχισματικούς; Αν το εξετάσεις ήρεμα και πιο πλατιά οι πιστοί του πάτριου, ξεχώρισαν από το νέο διότι πιστεύουν ότι η εκκλησία του νέου έφυγε από την παράδοση της Εκκλησίας. Εμείς οι αποτειχισμένοι δεν πιστεύουμε το ίδιο πράγμα για τους οικουμενιστές και τους κοινωνούντες με τους οικουμενιστές ότι έφυγαν από την Παράδοση της Εκκλησίας;
Πως είναι δυνατόν εσύ ο αποτειχισμένος από τους οικουμενιστές και τους κοινωνούντες με τους οικουμενιστές, να μη βλέπεις με συμπάθεια τους πιστούς του πάτριου που αντιμετώπισαν το 1924 την ίδια κατάσταση που αντιμετωπίζουμε και εμείς σήμερα; Άλλαξαν το ημερολόγιο το 1924 όχι για τον χρόνο αλλά για να βαδίσουν μαζί με τους λατίνους για την πλήρη ένωση όπως έλεγε η Εγκύκλιος του 1920. Το 1924 ουδείς «Ποιμένας» έφυγε από την εκκλησία του νέου να ηγηθεί του ποιμνίου του πάτριου. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με εμάς τους αποτειχισμένους του νέου. Ούτε ένας «Επίσκοπος» από την εκκλησία του νέου, παρόλα τα παχιά λόγια εναντίον του Οικουμενισμού, δεν ήρθε κοντά μας.
Δεν θα σε κουράσω περισσότερο. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Νάσαι πάντα καλά.
Η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Μαρίνο Ριτσούδη μην βρίζεις τους ανώνυμους και μην τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν πολλοί και διάφοροι ανώνυμοι.
Η βρισιά "η μάζα πού πετάει δηλητήριο, δειλά σκουλήκια που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους" για τους Ορθόδοξους συνομιλητές σου, είναι βρισιά που δεν ταιριάζουν σε ανθρώπους που θέλουν να είναι χριστιανοί όπως θέλεις εσύ να είσαι χριστιανός.
Το να μην παραδεχθεί κανείς ένα αμφιλεγόμενο θαύμα, αν κρίνει ότι δεν αρκούν οι αποδείξεις, δεν είναι ούτε αισχρότητα ούτε ψέμα.
Εσένα θα σου άρεσε να ονομάσουν οι Ορθόδοξοι, τους παλαιοημερολογίτες που δεν παραδέχονται τους συγχρόνους αγίους, αισχρούς και ψεύτες; Κανείς Ορθόδοξος δεν ονόμασε με τέτοιους χαρακτηρισμούς τους παλαιοημερολογίτες που δεν παραδέχονται τους συγχρόνους αγίους.
Λίγη κοσμιότητα δεν κάνει κακό!
Ο κ. Κώστας δεν θα κάνει την παρέμβαση του για τις βρισιές και δεν θα συμβουλέψει για κοσμιότητα;
Αλλά ξεχάσαμε ο κ. Κώστας μεροληπτεί υπερ των παλαιοημερολογιτών και μιλάει μόνο όταν λένε παλαιοημερολογίτη, τον παλαιοημερολογίτη...
21 Νοεμβρίου 2019 - 5:04 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το συγκεκριμένο ύφος και τις γνωστές χυδαιότητες ένας και μοναδικός είσαι...μην πας να ξεφύγεις με την πονηρία που σε διακατέχει...άντε να μετανοήσεις για το εγώ σου...
Είσαι μεγάλος ψεύτης και φαντασιοκόπος ανώνυμε 7:10 π.μ.!!!!
ΔιαγραφήΟλοι καταλαβαίνουμε ποιό πονηρό πνεύμα σε βάζει να γράφεις αυτές τις ψευτιές!!!
Ντροπή σου ψεύταρε!!!
Δεν ξέρεις να ξεχωρίσεις "δύο γαϊδουριών άχυρα" που λέει ο λαός, ψεύτη ανώνυμε 7:10 π.μ. και μόνο να ψεύδεσαι είσαι, όταν σου έχουν κάνει κομματάκια τις πλάνες σου και δεν ξέρεις τί να πεις μετά!!!!
ΔιαγραφήΘα έπρεπε να κοκκινίζεις για τα ψέματα σου!!!
Χυδαιότητες και ψευτιές γράφεις εσύ ψεύτη ανώνυμε 7:10 π.μ., που δεν ξέρεις τί σου γίνεται, και θα μας κάνεις και μάθημα υφολογίας, ενώ μπερδεύεις τα σχόλια και τα καταλαβαίνεις και ανάποδα!!!
ΔιαγραφήΨεύταρε!!
Τώρα είδα την απάντηση σου κ. Κώστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν θέλεις να παρεμβαίνεις στις βρισιές που εκστομίζονται απο μερικούς σχολιαστές είναι δικαίωμα σου.
Τότε όμως και πολύ περισσότερο, δεν πρέπει να παρεμβαίνεις και να αδικείς τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και λένε τον παλαιοημερολογίτη, παλαιοημερολογίτη.
Καλά κάνεις κ. Κώστα και συμπαθείς και τους Ορθόδοξους αγωνιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και τους πλανεμένους παλαιοημερολογίτες που προσπαθούν να γράφουν αντιοικουμενιστικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν πρέπει να παρεμβαίνεις και να αδικείς τους κόσμιους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και λένε τον παλαιοημερολογίτη, παλαιοημερολογίτη, όπως έκανες λίγες φορές μέχρι σήμερα.
Οταν υπάρχει αγιομαχία, μεγάλη πλάνη και όταν προκαλούνται με ψέματα/βρισιές, τότε απαντούν και θα απαντούν με υψηλούς τόνους!!!!
Σημασία έχει αυτή η φράση και η αναφορά η οποία είναι πραγματικότητα και ο Άγιος είναι σίγουρο ότι δεν θα έκανε ανυπακοή σε τρείς Πανορθοδόξους Συνόδους. <>.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγιοις Νεκτάριος γνώριζε ότι αυτοί οι Σύνοδοι καταδίκασαν μόνο το Πασχάλιο.Δηλαδή καταδίκασαν την αλλαγή του ημερολογίου των Λατίνων λόγω της αλλαγής του Πασχαλίου.Έχει απαντήσει ο Πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνάς για αυτό το θέμα διεξοδικά και αναλυτικά στον Παλαιοημερολογίτη αφελέστατο μοναχό Ιωσήφ,αλλά και σε αρκετούς φανατικούς οπαδούς του Παλαιού Ημερολογίου(Μάννη,Παπαρρήγα,Χατζηνικολάου,Δημαρά).Ξύπνα φίλος!
ΔιαγραφήΟ φίλος σου Παλαιέ, ο 2:37 μ.μ. φαίνεται ότι είναι παλαιοημερολογίτης.
Διαγραφή@ «ΠΑΛΑΙΟΣ» 21 Νοεμβρίου 2019 - 3:42 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Έχει απαντήσει ο Πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνάς για αυτό το θέμα διεξοδικά και αναλυτικά»
Ἔχει «ἀπαντήσει» διαστρέφοντας τά ἱστορικά κείμενα, κάνοντας «γαργάραν» τήν μαρτυρίαν τοῦ ἱστορικοῦ Μελετίου (1784) γιά τήν Συνοδικήν κατάκρισιν τοῦ «Καλενταρίου τῶν Λατίνων» καί κηρύττοντας τήν αἵρεσιν ὅτι «δέν ὑπάρχει δόγμα ἑορτολογικῆς ἑνότητος», κάνοντας καί πάλι «γαργάραν» τόν ὁρισμόν τοῦ δόγματος πού δίδεται εἰς γενικῶς παραδεκτά ἐγχειρία Δογματικῆς, καθώς καί τήν ἀπόφασιν τῆς ΣΤ' Οἰκ. Συνόδου, ἡ ὁποία, διά τοῦ 56ου αὐτῆς Κανόνος, ἀναγνωρίζει μίαν τάξιν νηστειῶν (ἑπομένως καί ἑορτῶν) παγκοσμίως. Μέ τόσο πολλές «γαργάρες», ν' ἀνησυχῆτε μήπως ἀνοίξῃ πολύ ὁ πνευματικός του «λάρυγξ» καί ἀρχίσῃ νά «καταπίνῃ» καί ἄλλα τέτοια χονδροειδῆ σερβιρίσματα τῶν δαιμόνων.
Οπωσδήποτε και δεν υπάρχει στην Ορθοδοξία δόγμα εορτολογικής ενότητας όπως την καταλαβαίνουν οι παλαιοημερολογίτες.
ΔιαγραφήΑίρεση είναι η δογματοποίηση των ασήμαντων ημερολόγιων.
Άκουσε αδελφέ.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιό σου διαστρέφει τα πάντα!Τί είναι αυτά που γράφεις ευλογημένε;
Αυτός που διαστρέφει την ιστορία,τους Αγίους,τους Ιερούς Κανόνες,τα Δόγματα και τις Συνόδους,είσαι εσύ λόγο άγνοιας και αφέλειας!Τι μας ενδιαφέρει τι λέει ο Μελέτιος,την στιγμή που και Άγιοι ιστορικοί τα έκαναν θάλασσα στα ιστορικά,όπως ο Άγιος Νεκτάριος που πλανήθηκε από τον ιστορικό Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο;
Υπάρχουν τα κείμενα του αγίου Μελετίου Πηγά και από αυτά φαίνεται η αλήθεια(τα γράφουν και οι εκλεκτοί Ρίζος και Τσακίρογλου στο θαυμάσιο βιβλίο τους για το Παλαιοημερολογιτικό σχίσμα)!Ποιός Άγιος μιλάει για δόγμα εορτολογικής ενότητας,ο "άγιος" Καβουρίδης και ο "άγιος" Καρπαδάκης;Ο Χρυσόστομος Αντιοχείας διδάσκει ότι:"Δεν θα σχίσεις την Εκκλησία γιατί ο αδελφός σου εορτάζει το Πάσχα στις 18 του μήνα Δαισίου και εσύ στις 4 του μήνα Αρτεμισίου"!Μήπως νομίζεις,κ.Χατζηνικολάου,ότι είσαι αγιότερος από τον μεγαλύτερο Πατέρα της Εκκλησίας και αυθαδιάζεις ενάντια στην διδασκαλία του;
Ο 56ος Ιερός Κανών δεν μιλάει για τάξη εορτολογική,αλλά για τάξη στις νηστείες στο είδος των τροφών(δηλαδή,αδεφέ,λέει ότι άπαντες πρέπει να νηστεύουν και από αυγά και από γαλακτοκομικά προϊόντα,γιατί τότε υπήρχαν αρκετοί που δεν νήστευαν σωστά)!Γιατί διαστρέφεις τον Ιερό Κανόνα,δεν φοβάσαι τον Θεόν;Αφού μετά το 681 μ.Χ. για 300 χρόνια και πάνω,η Ορθόδοξοι δεν εόρταζαν την ίδια ημέρα παγκοσμίως(τα γράφουν οι αδελφοί Ρίζος και Τσακίρογλου,αλλά ποιός τους διαβάζει;)!
Αίρεση είναι αυτά τα καινοτόμα που γράφεις για εορτολογικές ενότητες(δηλαδή,π.χ. να εορτάζουν την ίδια ημέρα παγκοσμίος τα Χριστούγεννα)και "νηστιακές ενότητες" και πρλάσινα άλογα!
Πότε θα καταλάβεις τις πλάνες σου αδελφέ;Είσαι τυφλός και κουφός πνευματικά και μόνο ένα θαύμα θα μπορέσει να σε σώσει από τις αιρέσεις του Παλαιοημερολογιτισμού!Δώσε,φίλε μου,λίγα χρήματα για την ψηχή σου και τράβα με την κούρσα σου στον γεροΕυθύμιο να σε θεραπεύσει από τις πλάνες σου!!Είναι κρίμα να κολασθείς!!!
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑίρεση είναι η δογματοποίηση των ασήμαντων ημερολόγιων.
Το "ασήμαντο" ημερολόγιο είναι το φαινόμενον, η αιρετική Εγκύκλιος του 1920 είναι το κρυπτόμενον που δεν μπορείτε ταλαίπωροι να καταλάβετε.
Άνθρωπος το φαινόμενον Θεός το κρυπτόμενον...
Ταλαίπωρε τσοπάνο Κώστα πλανάσαι απο τους παλαιοημερολογίτες και δεν ξέρεις ότι το Σχίσμα το παλαιοημερολογίτικο έγινε για τα ασήμαντα ημερολόγια!!!!!
Διαγραφή@ 21 Νοεμβρίου 2019 - 6:45 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ο 56ος Ιερός Κανών δεν μιλάει για τάξη εορτολογική,αλλά για τάξη στις νηστείες στο είδος των τροφών»
Ὁμιλεῖ γιά ΜΙΑΝ ΤΑΞΙΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ! Αὐτό σημαίνει ἡ παρενθετική πρότασις (ἐντός κομμάτων) τοῦ 56ου Κανόνος τῆς ΣΤ', «μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει», τό ὁποῖον βεβαίως ἀπορρέει ἀπό τό δόγμα τῆς ἑνότητος («Εἰς μίαν, Ἁγίαν, ...»). Πρό μηνῶν, ἀπεδείχθη ὅτι ἡ σέκτα σας δέν δέχεται αὐτό τό δόγμα, διό καί εἶσθε αἱρετικοί.
Αν ο 56ος Ιερός Κανόνας της ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου λέει για μίαν τάξιν παγκοσμίως σε όλα τα ζητήματα,ΝΑΙ είμεθα αιρετικοί!Δεν λέει όμως αυτό ο Κανών.
ΔιαγραφήΓράφει ο Άγιος Νικόδημος:"Πλήν και τούτων λεγομένων,δεν δίδεται άδεια είς τινά να καταλύη τα Σάββατα και τας Κυριακάς της μ'.(Τεσσαρακοστής)είς τυρί και αυγά,κατά τον νς'. της ς'.(δηλαδή τον 56ο Κανόνα της ΣΤ' Οικ.Συνόδου)αλλ'είς μόνον οινέλαιον και οστρακόδερμα".
Δεν γράφει πουθενά ο Άγιος για μίαν τάξιν παγκοσμίως σε όλα τα ζητήματα(αυτό είναι μεγάλη πλάνη και αίρεσις),αλλά για μίαν τάξιν νηστείας παγκοσμίως του Σαββάτου και της Κυριακής και από αυγά και από τυρί(γάλα,κασέρι,τυρί κ.λπ.).Οι Πατέρες θέσπισαν αυτόν τον Κανόνα,κ.Χατζηνικολάου,γιατί:"Οι Αρμένιοι Χριστιανοί(και όχι μόνο αυτοί)ακούοντες τον Αποστολικό Κανόνα(ΞΔ')να εμποδίζη το να νηστεύη τινάς εν Σαββάτω και Κυριακή,και μή νοήσαντες καλώς τούτον,έτρωγαν τυρί και αυγά είς τα Σάββατα και τα Κυριακάς της μ'.(Τεσσαρακοστής)όθεν η Σύνοδος αυτή,διά του παρόντος Κανόνος,ορίζει,ότι όλη η του Χριστού Εκκλησία,η είς πάσαν την οικουμένην ευρισκομένη,να φυλλάτη μίαν και την αυτήν τάξιν,(ΚΑΙ λέει ο Άγιος)ΚΑΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΥΗ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΑΥΤΑΣ(καταλύουσα μόνον είς αυτάς οινέλαιον και οστρακόδερμα),και καθώς απέχει από τα θυσιαζόμενα ζώα εν τη μ'.(Τεσσαρακοστή)ούτω να απέχη και από το ΤΥΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΑ(αυτή είναι η τάξις,νηστεία σε τυρί και αυγά),τα οποία είναι καρπός και γεννήματα των τοιούτων ζώων• όσοι δέ τούτο δεν φυλάξουν(αυτήν την τάξιν της νηστείας,από αυγά και τυρί δηλαδή και όχι από ημερομηνιακή τάξιν),εί μέν είναι Κληρικοί ας καθαίρωνται,εί δέ Λαϊκοί,ας ΑΦΟΡΙΖΩΝΤΑΙ.Ανάγνωθι,κ.Δ.Χ.,και τον ξδ'. και ξθ'.Αποστολικόν για να καταλάβεις την πλάνη σου(η διαστροφή των Ιερών Κανόνω είναι αίρεσις,και μην κατηγορείς μόνο τον π.Επιφάνιον Θεοδωρόπουλον,αλλά και τον εαυτόν σου)".
Αυτά γράφει ο Άγιος Νικόδημος,αδελφέ,φενερώνοντας την πλάνη σου!
Ο Βαρθολομαίος γκρεμίζει τους Ιερούς Κανόνες(αυτό είναι μια από τις αιρέσεις του αντιχρίστου Οικουμενισμου) και εσύ τους διαστρέφεις δίνοντας τροφή στον διάβολο.
Ο Κύριος να σε φωτήσει!
Παλαιέ τον φίμωσες τον παλαιοημερολογίτη Δημήτριο Χατζηνικολάου,μπράβο σου!Αλλά γιατί δεν γράφεις το όνομά σου;
ΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤαλαίπωρε τσοπάνο Κώστα πλανάσαι απο τους παλαιοημερολογίτες και δεν ξέρεις ότι το Σχίσμα το παλαιοημερολογίτικο έγινε για τα ασήμαντα ημερολόγια!!!!!
Αν ήταν ασήμαντα γιατί οι άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και το Άγιο Όρος δεν το ακολούθησαν;
Γιατί, αφού ήταν ασήμαντο πράγμα, ήταν ικανό να δημιουργήσει σχίσμα (κατ' εσέ), και να στείλει τόσες ψυχές στην κόλαση (κατ' εσέ);;;
Έχεις πνεύμα πλάνης και σε τυφλώνει ταλαίπωρε και δεν το αντιλαμβάνεσαι.
Κώστα,το Άγιο Όρος δεν αλλάζει ούτε την παλαιά ώρα και οι Ιερομόναχοι κάνουν Θεία Λειτουργεία μια η ώρα τα μεσάνυκτα,και έτσι παραβαίνουν την Παράδοση της Εκκλησίας που λέει ότι ο Όρθρος πρέπει να γίνεται το πρωΐ.Οι τοπικές Εκκλησίες που ακολούθησαν το Νέο Ημερολόγιο είναι περισσότερες από αυτές που κράτησαν το Παλαιό.Και οι Ρώσοι που το κράτησαν,είναι Οικουμενιστές και φιλοπαπικοί!Και οι αγιορείτες που το ακολουθούν μνημονεύουν τον αντίχριστο Βαρθολομαίο.Οι άλλες τοπικές Εκκλησίες δεν διέκοψαν την κοινωνία με τους Έλληνες,αλλά με τους Παλαιοημερολογίτες!Είναι ασήμαντο πράγμα το ημερολόγιο και δεν είναι εκκλησιαστικό σαν το εορτολόγιο,αλλά δεν είναι και Παράδοση γιατί δεν ομιλούν οι Άγιοι για ημερολόγια,ούτε οι Κανόνες της Εκκλησίας,ούτε η Αγία Γραφή.Το λέει και ο Μέγας Βασίλειος,ότι τα ευκολοϊάτρευτα θέματα δημιουργούν σχίσματα!Στην κόλαση θα πάνε αυτοί που είχαν και έχουν κακή προαίρεση και κακή διάθεση.
ΔιαγραφήΚώστα τσοπάνο εσύ έχεις πνεύμα πλάνης και σε τυφλώνει ταλαίπωρε και δεν το αντιλαμβάνεσαι!!!
ΔιαγραφήΔυστυχώς αντί να μετανοήσεις, κάνεις επιθέσεις σ' αυτούς που σε καλούν για μετάνοια!
Μετάνοια Κώστα! Μετάνοια!
Αυτά θέλει ο Θεός.
Οχι τα ασήμαντα ημερολόγια!
Κώστα οι άλλες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες και το Άγιο Όρος δεν έκοψαν την εκκλ. επικοινωνία τους με τα άλλα πατριαρχεία, εξ' αιτίας της αλλαγής του ασήμαντου ημερολόγιου!! Δεν έκαναν Σχίσμα!
ΔιαγραφήΞύπνα!
Σωστά τα γράφει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 11:21 π.μ.
ΔιαγραφήΠολύ σωστά!
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ασήμαντο πράγμα το ημερολόγιο και δεν είναι εκκλησιαστικό σαν το εορτολόγιο,αλλά δεν είναι και Παράδοση γιατί δεν ομιλούν οι Άγιοι για ημερολόγια,ούτε οι Κανόνες της Εκκλησίας,ούτε η Αγία Γραφή.
Δεν ομιλεί ούτε η Αγία Γραφή; Δεν ομιλεί για σένα, αλλά ομιλεί για αυτούς που ακολουθούν τις εντολές της Αγίας Γραφής : « Πάντα ευσχημόνως και κατά τάξιν γινέσθω» λέγει ο θείος Παύλος ( Α΄ Κορ. 14 )
Είναι τάξις να ευρίσκονται δύο Ορθόδοξοι ένας Έλληνας και ένας Ρώσος στο ίδιο τραπέζι την 25 Δεκεμβρίου, ο ένας να τρώει κρέας και ο άλλος να νηστεύει; Αυτά είναι του παμμίαρου έργα.
Αρκετά έως εδώ!
Ο παμμίαρος λέει να κάνουμε Σχίσμα για τα ασήμαντα ημερολόγια, Κώστα.
ΔιαγραφήΚαι εσύ σιγοντάρεις την πρόταση του παμμίαρου!
Και μετά σου φταίνε οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
Ταλαίπωρε Κώστα!
Κώστα,την αταξία την έκαναν αυτοί που διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία για 13 ημέρες το 1924!Αυτοί που ακολούθησαν την Εκκλησία της Ελλάδας ,ήταν άνθρωποι με αγάπη και ήξεραν αυτά τα λόγια του Αποστόλου Παύλου που ομιλούν για ειρήνη.Η τάξη είναι να ακολουθείς τους ποιμένες όταν αυτοί δεν αιρετίζουν και δεν είναι άδικοι.Μόνο τότε λένε οι Άγιοι Απόστολοι μπορείς να διακόψεις την κοινωνία με τους ποιμένες σου,όταν είναι άδικοι και όταν είναι αιρετικοί.Και οι τοπικές Εκκλησίες που κράτησαν το Παλαιό Ημερολόγιο,δεν διέκοψαν την κοινωνία με τους Έλληνες(ούτε και το Άγιο Όρος διέκοψε την κοινωνία),αλλά με ειρήνη,τάξη και αγάπη,συνέχισαν να έχουν κοινωνία με την αδελφή τους Εκκλησία.Μετά,η αταξία των Παλαιοημερολογιτών έφερε τον πόλεμο!Το αντίθετο από αυτό που διδάσκει ο Απ.Παύλος.Και μετά το 1935 έφτιαξαν 20 "εκκλησίες" που η κάθε μια πολεμούσε την άλλη.Μια ακαταστασία δηλαδή που δεν την θέλει ο Απ.Παύλος και ο Χριστός("Διότι ο Θεός μας δεν είναι Θεός αταξίας και συγχύσεως,αλλά Θεός ειρήνης"{ Α' Κορ.,κεφ.14,στίχ.33 }.
ΔιαγραφήΆσε που εδώ ο Απόστολος μιλάει για την τοπική Εκκλησία της Κορίνθου και τους λέει να υπάρχει μια τάξη.Οι Παλαιοημερολογίτες χάλασαν την τάξη αυτή και έκαναν το δικό τους,δηλαδή εόρταζαν με τον παλαιό τρόπο και χάλασαν την τάξη της Εκκλησίας της χώρας μας(τον συνεορτασμό των Ελλήνων).Άν άλλαζαν και το Πασχάλιο οι δικοί μας,τότε δικαιολογούνταν να διακόψουν την κοινωνία λόγο του Κανόνα της Αντιοχείας.
Ο Κύριος να είναι μαζί σου!
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά τα γράφει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 11:21 π.μ.
Πολύ σωστά!
Αμφιβάλω αν η ηλικία σου είναι μεγαλύτερη των δέκα ετών.
Δεν φταίς εσύ, αλλά εγώ που ασχολούμαι μαζί σου.
ή μας δουλεύεις ή πρόκειται για ....
Κώστα η δική σου ηλικία αν κρίνω απο τα σχόλια δεν είναι πάνω απο 8 ετών.
ΔιαγραφήΕσύ λες ότι είσαι 75 ετών, αλλά τα σχόλια που γράφεις είναι με παιδική κουταμάρα 8 ετών.
Εγώ φταίω που ασχολούμαι μαζί σου Κώστα αδιόρθωτε!!!
@ 22 Νοεμβρίου 2019 - 2:17 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«την αταξία την έκαναν αυτοί που διέκοψαν την εκκλησιαστική κοινωνία για 13 ημέρες το 1924!»
Ἄν τά ἔγραφες αὐτά λίγο μετά τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου, τότε ἴσως νά εἶχες κάποιαν δικαιολογίαν, λόγῳ ἄγνοιας. Ὅμως, πῶς μπορεῖς, ὦ Ὑποκριτά, νά γράφῃς τέτοια ψέμματα ἐν ἔτει 2019, ὅταν τήν ἀλλαγήν τοῦ ἑορτολογίου ἠκολούθησεν ἡ ἔνταξις εἰς τό ΠΣΕ, ἡ ἕνωσις μέ τόν «πάπαν» καί τούς Μονοφυσίτας, ἡ Συνοδική κήρυξις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί χιλιάδες ἄλλα ἀτοπήματα, ὅλα πρός τήν ἰδίαν κατεύθυνσιν (τήν ἐπιβολήν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) καί ἀπό ἀνθρώπους τοῦ ἰδίου φυράματος (τούς Οἰκουμενιστάς), οἱ ὁποῖοι μάλιστα ὁμολογοῦν εὐθαρσῶς, τόσον πρίν ὅσον καί μετά τήν ἀλλαγήν, ὅτι ὁ σκοπός τῆς ἀλλαγῆς ἦτο ἡ «ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν»; Δέν φοβεῖσαι τόν Θεόν;
Σου έχουν απαντήσει παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου, οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές και σ' αυτό.
ΔιαγραφήΓιατί θέλεις να επαναλαμβάνουμε τα ίδια;;
Αλλο πράγμα ο σκοπός των οικουμενιστών, άλλο πράγμα η δήθεν αναγκαιότητα του Σχίσματος για τα ημερολόγια!!!
Δημήτριε,δεν υπάρχει αλλαγή εορτολογίου!Το εορτολόγιο είναι το ίδιο,δεν άλλαξαν το εορτολόγιο,άλλαξαν μόνο το ημερολόγιο.Απλά,το 10 το ονόμασαν 23.Πού υπάρχει αλλαγή εορτολογίου;Και τα παιδιά 10 ετών το καταλαβαίνουν αυτό,ότι δηλαδή δεν άλλαξαν το εορτολόγιο,αλλά μόνο το ημερολόγιο( την 10η Μαρτίου την ονόμασαν 23η Μαρτίου ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έκαναν αποτείχιση για το Π.Σ.Ε.,κ.Δημήτρη,το 1948,ή το 1965,ή το 1993,ή το 2016 κ.λπ.,τότε καλά θα έκαναν και μπράβο τους!Ας μας πουν ότι έσφαλλαν οι προγόνοί των και ότι αυτοί(οι "νεοπαλαιοημερολογίτες")έκαναν αποτείχιση λόγο Π.Σ.Ε. κ.λπ.,αλλά και να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους αποτειχισμένους του Νέου Ημερολογίου,και τότε θα υπάρξει ειρήνη.Αυτό που έκαναν οι Παλαιοημερολογίτες το 1924 ήταν καθαρό σχίσμα και μετά έπεσαν σε 10 αιρέσεις( Θ.Ν.Π. κ.λπ. ).Η δογματοποίησις του ημερολογίου είναι αίρεσις!
Ένωση "εκκλησιών" δεν υπάρχει εδώ και 100 χρόνια(και ούτε θα υπάρξει).Μια φορα ήρθε ο Πάπας στην Ελλάδα,το 2001!Αν υπάρχει ένωση με τον Πάπα,κ.Δημήτρη,γιατί δεν κάνει Θεία Λειτουργία ο Αθηνών με τον Πάπα στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη;Άσε που και οι Παλαιοημερολογίτες συνεορτάζουν με τους Μονοφυσίτες που κράτησαν το Ιουλιανό ημερολόγιο!!Δεν βοβάμαι τον Θεό μου,αλλά τον αγαπάω με όλη μου την καρδιά και φανερώνω την αλήθεια του.
Ο Θεός να είναι μαζί σου!
Μετάνοια να εύχεσαι Ορθόδοξε 3:42 μ.μ. στον παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
ΔιαγραφήΜόνο έτσι θα είναι ο Θεός μαζί του!!!!
Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετάνοια να εύχεσαι Ορθόδοξε 3:42 μ.μ. στον παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
Μόνο έτσι θα είναι ο Θεός μαζί του!!!!
Γιατί αδελφέ Δημήτριε δεν ακούς εμάς τους νεοημερολογίτες να μετανοήσεις από το σχίσμα και την πλάνη και να γυρίσεις στην εκκλησία μας;
Δεν βλέπεις την ποικιλία των δωρεών που χαρίζει η εκκλησία μας από το 1920 με την Εγκύκλιο, το 1948 που την πραγματοποιήσαμε με το Π.Σ.Ε. που δημιουργήσαμε, με την κατάργηση της ακοινωνησίας που μας είχαν κληρονομήσει οι πλανεμένοι άγιοι Φώτιος κλπ οι οποίοι τώρα βρίσκονται στα χέρια του δικαιοκρίτη Θεού, να τους κάνεις και κανά μνημόσυνο για την σωτηρία τους, να ασπάζεσαι την εικόνα του δολοφόνου του αγίου Φλαβιανού Διόσκορου, την κοινωνία των Ποιμένων μας με τους κληρικούς των προτεσταντικών εκκλησιών με του δεδηλωμένους πούστιδες επισκόπους και κληρικούς το ίδιο και με τις λεσβίες επισκοπίνες..
Γιατί στερείσαι όλες αυτές τις ευλογίες τέκνον Δημήτριε; Δεχόμαστε την μετάνοιά σου, προκειμένου να απολαμβάνεις και εσύ όλες αυτές τις δωρεές που σου παρέχουν οι ποιμένες της εκκλησίας μας!
Ολική στρέβλωση του σχολίου του Ορθόδοξου 11:08 μ.μ., απο τον τσοπάνο και ολιγογράμματο Κώστα.
ΔιαγραφήΠεριμέναμε μεγαλύτερη σοβαρότητα και όχι τόσο στραβούς συλλογισμούς!!!
@ 23 Νοεμβρίου 2019 - 8:09 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Παλαιέ τον φίμωσες τον παλαιοημερολογίτη Δημήτριο Χατζηνικολάου,μπράβο σου!»
Τό γεγονός ὅτι δέν ἀπαντῶ εἰς ὅλα τά ψέμματά σας οὐδόλως σημαίνει ὅτι μέ «φιμώσατε»! Σημαίνει δύο πράγματα. Πρῶτον, προσπαθῶ νά ἐφαρμόζω τό ἀποστολικόν «αἱρετικόν ἄνθρωπον, μετά ἀπό πρώτην καί δευτέραν νουθεσίαν, παραιτοῦ». Δεύτερον, δέν διαθέτω ἄπειρον χρόνον καί ἄρα θεωρῶ ἁμαρτίαν νά σπαταλῶ τόν περιωρισμένον χρόνον μου, προσπαθῶντας νά πείσω ἀμετανοήτους αἱρετικούς, διά τούς ὁποίους γνωρίζω πολύ καλῶς ὅτι ἰσχύει τό γνωστόν «οὐ μέ πείσῃς κἄν μέ πείσῃς»! Ὁ «ΠΑΛΑΙΟΣ» δέν γνωρίζει κἄν τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ἑπομένως τί νόημα ἔχει νά συνεχίσω τόν «διάλογον μαζί του»! Ὁ Ἅγιος Νικόδημος, ἑρμηνεύων τόν 56ον Κανόνα τῆς ΣΤ' Οἰκ. γράφει: «Ὅθεν ἡ Σύνοδος αὕτη, διά τοῦ παρόντος Κανόνος, ὁρίζει, ὅτι ὅλη ἡ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία, ἡ εἰς πᾶσαν τήν οἰκουμένην εὑρισκομένη, νά φυλάττῃ μίαν καί τήν αὐτήν τάξιν, καί νά νηστεύῃ ...» καί ὁ «ΠΑΛΑΙΟΣ» καταλαβαίνει ἀπό αὐτό ὅτι ἡ ΣΤ' Οἰκ. ἐνδιαφέρεται μόνον γιά τό τυρί καί τά αὐγά καί γιά τίποτε ἄλλο! Ὅπως ἔχω ἐξηγήσει ἐπανειλημμένως, ἡ παρενθετική πρότασις (ἐντός δύο κομμάτων) τοῦ 56ου Κανόνος τῆς ΣΤ', «μιᾷ κατακολουθοῦσαν τάξει»,
σημαίνει ὅτι ἡ ΣΤ' Οἰκ. ὁμιλεῖ γιά ΜΙΑΝ ΤΑΞΙΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ἀπαίτησις πού ἀπορρέει βεβαίως ἀπό τό δόγμα τῆς ἑνότητος («Εἰς μίαν, Ἁγίαν, ...»). Ἐφόσον δέν τά δέχεσθε αὐτά καί συνεχίζετε νά γράφετε τίς αἱρετικές ἀρλοῦμπες σας, πρέπει δηλαδή ἐγώ ν' ἀπαντῶ σ' αὐτές γιά νά μήν θεωρήσῃ ἡ σέκτα σας ὅτι μέ «φίμωσε»;
Τέλος!
Άφησέ τον φίλε "Παλαιέ" σ' εμένα και θα καταλάβει το λάθος του.
ΔιαγραφήΑύριο θα γράψω μια απάντηση για το θέμα και θα ζητήσει δημόσια συγγχώρεση από όλους τους αναγνώστες.
Τό ἀποστολικόν «αἱρετικόν ἄνθρωπον, μετά ἀπό πρώτην καί δευτέραν νουθεσίαν, παραιτοῦ», πρέπει να το επικαλεστούν οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές για τους ανθρώπους που δογματοποιούν τα ασήμαντα
ΑπάντησηΔιαγραφήημερολόγια!!!!
@ «Ν.Τ.» 23 Νοεμβρίου 2019 - 11:45 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Άφησέ τον φίλε "Παλαιέ" σ' εμένα και θα καταλάβει το λάθος του.
Αύριο θα γράψω μια απάντηση για το θέμα και θα ζητήσει δημόσια συγγχώρεση από όλους τους αναγνώστες».
Δηλαδή, ἐσύ ξέρεις νά λές μεγαλύτερα ψέμματα ἀπό τούς ὁμοφρόνους σας τῆς σέκτας τοῦ π. Ε. Τρικαμηνᾶ; Ἀλλιῶς, πῶς γίνεται νά ἔχῃς τέτοιαν αὐτοπεποίθησιν;