...« Ὁ Ἀντίχριστος θὰ
κηρύξει, ἀγαπητοί, τὴν ἔναρξη τῆς νέας ἐποχῆς εἰς τὴν γῆν, ἡ ὁποία θὰ διαδεχθεῖ
τὴν χριστιανικὴ ἐποχή, δημιουργώντας ἴσως μιὰ τρίτη διαθήκη. Ἔχομε τὴν Παλαιὰ
Διαθήκη, ἔχομε τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ θὰ δημιουργήσει μιὰ τρίτη διαθήκη. Αὐτὸ τὸ
κακόδοξο δόγμα περὶ τρίτης διαθήκης εἶναι παλαιὸ καὶ τὸ ἀναφέρει ὁ Ἅγιος
Γρηγόριος ὁ Θεολόγος. Ὅμως, μὴ σᾶς κάνει ἐντύπωση αὐτό. Δὲν εἶναι τίποτα ἄλλο παρὰ
αὐτό, ποὺ ἤδη ζοῦμε. Ἀκοῦστε περὶ τίνος πρόκειται. Ποιὰ εἶναι αὐτὴ ἡ τρίτη
διαθήκη; Εἶναι ἡ καλλιεργούμενη κατὰ κόρον στὶς ἡμέρες μας ἀντίληψη περὶ ἀπηρχαιώσεως
τοῦ Χριστιανισμοῦ, ποὺ ὑποστηρίζουν κοσμικοὶ κύκλοι, κοσμικοὶ ἄνθρωποι καὶ οἰκουμενιστικοὶ
κύκλοι.
---------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ὅταν σᾶς λέγουν ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς πάλιωσε, ἐχρεωκόπησε· ὅτι πλέον δὲν ἔχει σὲ τίποτα νὰ μᾶς προσφέρει καὶ νὰ μᾶς μιλήσει· ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἔχει πλέον ἰσχύ· εἶναι ἀπηρχαιωμένος· μιὰ καινούρια κατάσταση πρέπει νὰ δημιουργήσουμε· αὐτὸ στὴν πραγματικότητα εἶναι ἡ τρίτη διαθήκη. Ὑπάρχει, λοιπόν, αὐτὴ ἡ κατάστασις. Ἐξ ἄλλου τί εἶναι αὐτό, πού λέει ὁ Δανιὴλ ὁ Προφήτης; «Καὶ ὑπονοήσει ἀλλοιῶσαι χρόνοις καὶ νόμον». «Ἀλλοιῶσαι νόμον». Νὰ ἀλλοιώσει τὸν νόμον. Εἶναι ἡ Τρίτη διαθήκη. Οἱ Πατέρες καὶ οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας θὰ θεωροῦνται ξεπερασμένοι. Σᾶς εἶπα, μὲ μελαγχολικὸ τρόπο, μήπως ὁ Ἀντίχριστος κάθεται καὶ σὲ χριστιανικοὺς λαούς; Τὸ ἀναφέρει, ἀγαπητοί μου, ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος αὐτό. Ἀλλά, μὲ ποιὰ ἔννοια; Ὄχι μὲ τὴν ἔννοια ὅτι θὰ καθίσει τότε ὁ Ἀντίχριστος. Ἀφοῦ λέγει ὁ Ἅγιος Κύριλλος «μὴ γένοιτο» τέτοιο πράγμα. Ὄχι. Ἀλλά, μὲ τὴν ἔννοια τῶν ὑπηρετῶν τοῦ Ἀντιχρίστου. Ὅταν ὑπάρχουν οἰκουμενισταὶ κληρικοὶ ἢ μασσῶνοι ἢ μασσωνίζοντες ἢ αἱρετικοί, ὀρθόδοξοι ποὺ εἶναι κρυμμένοι, δὲν φαίνονται, μὰ εἶναι, εἴτε Πατριάρχαι εἶναι αὐτοί, εἴτε Ἐπίσκοποι εἶναι –δὲν ξέρω τί εἶναι– εἴτε Ἀρχιμανδρῖται, Πρεσβύτεροι –δὲν ξέρω τί εἶναι· διάφοροι· ὅ,τι εἶναι –καὶ οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ λέγουν πράγματα αἱρετικά, ὅπως ἐπὶ παραδείγματι “οἱ ἱεροὶ κανόνες εἶναι ξεπερασμένοι”. “Τὸ Πηδάλιο δὲν ἔχει καμμιὰ σημασία καὶ ἀξία”. “Οἱ νηστεῖες νὰ καταργηθοῦν”. “Ἡ ἐγκράτεια θεωρεῖται παρωχημένο πράγμα”. “Σήμερα ζοῦμε σὲ μία νέα ἐποχή· πρέπει τοὺς νέους νὰ τοὺς δοῦμε μὲ ἄλλο μάτι· μποροῦν νὰ ζοῦν τὴν γενετήσια ζωὴ” κ.λπ. κ.λπ.. Πέστε μου, μήπως καὶ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία κάθονται ὄργανα τοῦ Ἀντιχρίστου; Κάνει ἐντύπωση ὅτι ὁ Θεὸς σὲ κάθε ἐποχὴ ἔχει τοὺς Ἁγίους του; Γιατί λέτε; Γιὰ νὰ δίδει τὴν ἀπάντηση εἰς τοὺς πιστοὺς ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ λέμε ὅτι οἱ Ἅγιοι εἶναι ξεπερασμένοι. Σὲ κάθε αἰῶνα θὰ δώσει πολλοὺς Ἁγίους. Στὸν 20ὸν αἰῶνα ἔδωσε τὸν Ἅγιο Νεκτάριο. Πολὺ ὀρθὰ καὶ χαρακτηριστικὰ χαρακτηρίσθηκε ὁ Ἅγιος τοῦ αἰώνα μας. Προσέξτε! Εἶναι τυχαῖο αὐτὴ ἡ ταλαίπωρη Μαγδαληνὴ ἡ ἡγουμένη, πού ὑβρίζει τὸν Ἅγιο Νεκτάριο; Εἶναι τυχαῖο αὐτό; Δὲν εἶναι τυχαῖο. Εἶναι αὐτὴ ἡ ἀντίδραση τοῦ σατανᾶ –δαιμονοκρατούμενη γυναίκα εἶναι. Τὸ λέγω ἐλεύθερα, γιατί τὴν ἔχει καταδικάσει ἡ Ἐκκλησία μας καὶ τὴν ἔχει ἀφορίσει –διότι δὲν θὰ ἀνέχεται ὁ Ἀντίχριστος νὰ ὑπάρχει Ἅγιος. Ἐπειδὴ θὰ ὑποστηρίζει ὅτι ἡ ἁγιότης εἶναι ἀπηρχαιωμένο πράγμα. Εἶναι ἀπηρχαιωμένο, γιατί ἀπηρχαιωμένο εἶναι τὸ Εὐαγγέλιο. Δὲν μπορεῖ τὸ Εὐαγγέλιο νὰ κάνει Ἁγίους. Ἀλλά, ὁ Θεὸς θὰ δίνει Ἁγίους σὲ κάθε ἐποχή, γιὰ νὰ δίδει τὴν ἀπάντηση ὅτι τὸ Εὐαγγέλιο δὲν εἶναι ἀπηρχαιωμένο”. “Ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν, ἀκουέτω”.
---------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ο μακαριστός πατέρας Μυτιληναίος τα λέγει εύστοχα, δε πέφτει έξω στις κρίσεις του και ο λόγος του πάντα μεστός νοημάτων. Μήπως δε τα ξέρουν και δε τα γνωρίζουν οι ιθύνοντες, αλλά όλοι κάνουν τη πάπια! Πα πα πα, το παπάκι πάει στη ποταμιά βρε παπάκι αχ καλέ παπί! Και για ηθική κατάπτωση μέσα στην εκκλησία μιλάει, και για βδελυρά σχίσματα λέει, και για οικουμενισμό άριστος στις διαπιστώσεις του, και για μασονία που σχετίζεται με την εκκλησία, όλα τα άνθη του αγρού μοσχοβολούν τη πλάση, χαίρονται γέροι και γριές και νιοί και θυγατέρες!
Ὅταν σᾶς λέγουν ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς πάλιωσε, ἐχρεωκόπησε· ὅτι πλέον δὲν ἔχει σὲ τίποτα νὰ μᾶς προσφέρει καὶ νὰ μᾶς μιλήσει· ὅτι ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἔχει πλέον ἰσχύ· εἶναι ἀπηρχαιωμένος· μιὰ καινούρια κατάσταση πρέπει νὰ δημιουργήσουμε· αὐτὸ στὴν πραγματικότητα εἶναι ἡ τρίτη διαθήκη. Ὑπάρχει, λοιπόν, αὐτὴ ἡ κατάστασις. Ἐξ ἄλλου τί εἶναι αὐτό, πού λέει ὁ Δανιὴλ ὁ Προφήτης; «Καὶ ὑπονοήσει ἀλλοιῶσαι χρόνοις καὶ νόμον». «Ἀλλοιῶσαι νόμον». Νὰ ἀλλοιώσει τὸν νόμον. Εἶναι ἡ Τρίτη διαθήκη. Οἱ Πατέρες καὶ οἱ Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας θὰ θεωροῦνται ξεπερασμένοι. Σᾶς εἶπα, μὲ μελαγχολικὸ τρόπο, μήπως ὁ Ἀντίχριστος κάθεται καὶ σὲ χριστιανικοὺς λαούς; Τὸ ἀναφέρει, ἀγαπητοί μου, ὁ Ἱερὸς Χρυσόστομος αὐτό. Ἀλλά, μὲ ποιὰ ἔννοια; Ὄχι μὲ τὴν ἔννοια ὅτι θὰ καθίσει τότε ὁ Ἀντίχριστος. Ἀφοῦ λέγει ὁ Ἅγιος Κύριλλος «μὴ γένοιτο» τέτοιο πράγμα. Ὄχι. Ἀλλά, μὲ τὴν ἔννοια τῶν ὑπηρετῶν τοῦ Ἀντιχρίστου. Ὅταν ὑπάρχουν οἰκουμενισταὶ κληρικοὶ ἢ μασσῶνοι ἢ μασσωνίζοντες ἢ αἱρετικοί, ὀρθόδοξοι ποὺ εἶναι κρυμμένοι, δὲν φαίνονται, μὰ εἶναι, εἴτε Πατριάρχαι εἶναι αὐτοί, εἴτε Ἐπίσκοποι εἶναι –δὲν ξέρω τί εἶναι– εἴτε Ἀρχιμανδρῖται, Πρεσβύτεροι –δὲν ξέρω τί εἶναι· διάφοροι· ὅ,τι εἶναι –καὶ οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ λέγουν πράγματα αἱρετικά, ὅπως ἐπὶ παραδείγματι “οἱ ἱεροὶ κανόνες εἶναι ξεπερασμένοι”. “Τὸ Πηδάλιο δὲν ἔχει καμμιὰ σημασία καὶ ἀξία”. “Οἱ νηστεῖες νὰ καταργηθοῦν”. “Ἡ ἐγκράτεια θεωρεῖται παρωχημένο πράγμα”. “Σήμερα ζοῦμε σὲ μία νέα ἐποχή· πρέπει τοὺς νέους νὰ τοὺς δοῦμε μὲ ἄλλο μάτι· μποροῦν νὰ ζοῦν τὴν γενετήσια ζωὴ” κ.λπ. κ.λπ.. Πέστε μου, μήπως καὶ στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία κάθονται ὄργανα τοῦ Ἀντιχρίστου; Κάνει ἐντύπωση ὅτι ὁ Θεὸς σὲ κάθε ἐποχὴ ἔχει τοὺς Ἁγίους του; Γιατί λέτε; Γιὰ νὰ δίδει τὴν ἀπάντηση εἰς τοὺς πιστοὺς ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ λέμε ὅτι οἱ Ἅγιοι εἶναι ξεπερασμένοι. Σὲ κάθε αἰῶνα θὰ δώσει πολλοὺς Ἁγίους. Στὸν 20ὸν αἰῶνα ἔδωσε τὸν Ἅγιο Νεκτάριο. Πολὺ ὀρθὰ καὶ χαρακτηριστικὰ χαρακτηρίσθηκε ὁ Ἅγιος τοῦ αἰώνα μας. Προσέξτε! Εἶναι τυχαῖο αὐτὴ ἡ ταλαίπωρη Μαγδαληνὴ ἡ ἡγουμένη, πού ὑβρίζει τὸν Ἅγιο Νεκτάριο; Εἶναι τυχαῖο αὐτό; Δὲν εἶναι τυχαῖο. Εἶναι αὐτὴ ἡ ἀντίδραση τοῦ σατανᾶ –δαιμονοκρατούμενη γυναίκα εἶναι. Τὸ λέγω ἐλεύθερα, γιατί τὴν ἔχει καταδικάσει ἡ Ἐκκλησία μας καὶ τὴν ἔχει ἀφορίσει –διότι δὲν θὰ ἀνέχεται ὁ Ἀντίχριστος νὰ ὑπάρχει Ἅγιος. Ἐπειδὴ θὰ ὑποστηρίζει ὅτι ἡ ἁγιότης εἶναι ἀπηρχαιωμένο πράγμα. Εἶναι ἀπηρχαιωμένο, γιατί ἀπηρχαιωμένο εἶναι τὸ Εὐαγγέλιο. Δὲν μπορεῖ τὸ Εὐαγγέλιο νὰ κάνει Ἁγίους. Ἀλλά, ὁ Θεὸς θὰ δίνει Ἁγίους σὲ κάθε ἐποχή, γιὰ νὰ δίδει τὴν ἀπάντηση ὅτι τὸ Εὐαγγέλιο δὲν εἶναι ἀπηρχαιωμένο”. “Ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν, ἀκουέτω”.
Ο μακαριστός πατέρας Μυτιληναίος τα λέγει εύστοχα, δε πέφτει έξω στις κρίσεις του και ο λόγος του πάντα μεστός νοημάτων. Μήπως δε τα ξέρουν και δε τα γνωρίζουν οι ιθύνοντες, αλλά όλοι κάνουν τη πάπια! Πα πα πα ,το παπάκι πάει στη ποταμιά βρε παπάκι αχ καλέ παπί! Και για ηθική κατάπτωση μέσα στην εκκλησία μιλάει, και για βδελυρά σχίσματα λέει, και για οικουμενισμό άριστος στις διαπιστώσεις του, και για μασονία που σχετίζεται με την εκκλησία, όλα τα άνθη του αγρού μοσχοβολούν τη πλάση, χαίρονται γέροι και γριές και νιοί και θυγατέρες!
ΑπάντησηΔιαγραφή