Εἶναι ποτέ
δυνατόν, ἐνῶ ὑφίσταται καί δρᾶ καταλυτικῶς εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας ἡ
παναίρεσις τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, νά συγκαλῆται κατ’ αὐτάς πανορθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία
ἀρνεῖται ἐν τῇ πράξει νά ἐπιληφθῆ πρωτίστως τοῦ µείζονος τούτου θέµατος Πίστεως.
Εἶναι ποτέ δυνατόν νά θεωρηθῆ ὡς συνέχεια τῶν Ἁγίων Συνόδων τῆς Ὀρθοδοξίας Σύνοδος ἡ ὁποία, καίτοι πανορθοδόξου χαρακτῆρος, ἀρνεῖται a priori τήν διεκδίκησι τοῦ χαρακτηρισµοῦ της ὡς Οἰκουµενικῆς αἰτιολογώντας τοῦτο διά στόµατος τοῦ Προέδρου αὐτῆς διά τῆς ὑπ’ αὐτοῦ ἐπικλήσεως τοῦ γεγονότος τῆς δῆθεν ὑφισταµένης διαιρέσεως τῆς Ἐκκλησίας καί κατ’ ἐπέκτασιν (διά) τῆς ἐµµέσου πλήν σαφοῦς ἀναγνωρίσεως τῆς αἱρέσεως τοῦ Παπισµοῦ ὡς τµήµατος τῆς Ἐκκλησίας καί ὡς Ἐκκλησίας Χριστοῦ; Εἶναι ποτέ δυνατόν νά θεωρηθῆ ὡς Σύνοδος, ἐκφράζουσα τήν αὐτοσυνειδησία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, Σύνοδος ἡ ὁποία ἐµπράκτως ἀρνεῖται διά τῶν συµµετεχόντων εἰς αὐτήν νά µνηµονεύση καί ἀναφέρη ὅτι ἕπεται τῶν Ἀγίων Πατέρων καί συνοµολογεῖ τήν διδασκαλία αὐτῶν καί ἀποδέχεται τάς Ἀποφάσεις τῶν (πρό αὐτῆς) συνελθουσῶν Ἁγίων Συνόδων, τάς ὁποίας αὐτοί συνεκρότησαν (µή) παραδεχοµένη τό οἰκουµενικό κῦρος καί τήν θεολογική αὐθεντία τῶν Ἁγίων Συνόδων ἐπί Μ. Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαµᾶ, ἐπειδή ἀκριβῶς κατεδίκασαν τίς (ἕως τότε) παπικές αἱρέσεις; Εἶναι ποτέ δυνατόν, ἐνῶ ὑφίσταται καί δρᾶ καταλυτικῶς εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας ἡ παναίρεσις τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, νά συγκαλῆται κατ’ αὐτάς πανορθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ἀρνεῖται ἐν τῇ πράξει νά ἐπιληφθῆ πρωτίστως τοῦ µείζονος τούτου θέµατος Πίστεως , οὕτως ὥστε ἐξασφαλίζοντας τήν ἀπαραίτητον κατά τόν Θεοφόρον Ἰγνάτιον προϋπόθεσιν κάθε ὀρθοδόξου ἐκκλησιαστικῆς Συνόδου, ἤτοι τήν διαπίστωσιν ὅτι πάντες οἱ συµµετέχοντες ἐπίσκοποι ἐν «Ἰησοῦ Χριστοῦ γνώµῃ εἰσί», δηλαδή ὅτι συµφωνοῦν ὀρθοδόξως ἐν τῇ πίστει καί ὁµοφρονοῦν, καί µάλιστα ἀντί νά καταδικάση καί ἀναθεµατίση τόν Οἰκουµενισµόν, νά τόν ἀποδέχεται καί νά τόν υἱοθετῆ;
Εἶναι ποτέ δυνατόν Ὀρθόδοξος Χριστιανός, εἴτε λαϊκός, εἴτε
µοναχός, εἴτε Κληρικός νά ἀποδεχθῆ καί ἀναγνωρίση ὡς συνέχεια τῶν Ἁγίων Συνόδων
τῆς Ὀρθοδοξίας καί ὡς φωνή τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, Σύνοδο ἀποτελουµένη ἀπό
δεδηλωµένους Οἰκουµενιστάς, δηλαδή αἱρετικούς, φιλοπαπιστές, συγκρητιστές,
κοινωνικούς πρός κατεγνωσµένες ἀρχαῖες αἱρέσεις, ὅπως ὁ Μονοφυσιτισµός, διῶκτες
ὀρθοδόξων ἀγωνιστῶν ὑπέρ τῆς εὐσεβείας, καινοτόµους, ὑποστηρικτές τῆς
Βαπτισµατικῆς, συναφειακῆς καί µεταπατερικῆς Θεολογίας, καταφρονητές τῶν Ἱερῶν
Κανόνων καί ἀρνητές τῶν ἱερῶν παραδόσεων;
-------------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον ὁ κ. Κάτσουρας! Ἀπίστευτα εἶναι αὐτά πού συνέβησαν στό Κολυμπάρι καί πού συμβαίνουν σήμερα στήν Ἐκκλησίαν καί στήν κοινωνίαν (Οἰκουμενισμός, διδασκαλία τοῦ θρησκευτικοῦ Συγκρητισμοῦ, τῆς ἀθεΐας, τῆς ὁμοφυλοφιλίας κ.λπ. στά σχολεῖα), ἀλλά καί στά Ἐθνικά ζητήματα (Σκοπιανόν, Λαθρομεταναστευτικόν, Κύπρος, Αἰγαῖον κ.λπ.), ἐνῷ ὁ «πιστός λαός» εὑρίσκεται εἰς πνευματικόν λήθαργον. Ἄν γιά τήν Χούνταν τοῦ 1967 ἐλέγετο ὅτι «μᾶς ἔβαλε στόν γύψον», τότε τί ἄραγε πρέπει νά λέμε ὅτι μᾶς ἔκανε ἡ Νέα Τάξις Πραγμάτων, μήπως ὅτι μᾶς ἔχει διαρκῶς ὑπό τήν ἐπήρειαν ἰσχυρῶν ναρκωτικῶν; Ὅποιος λέγει ὄχι, ἄς ἀπαντήσῃ στό ἀκόλουθον ἐρώτημα: Πῶς γίνεται νά μήν ἐπαναστατοῦμε γιά νά ἐκδιώξουμε τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΑΣ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς πολιτικῆς;
-------------------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον ὁ κ. Κάτσουρας! Ἀπίστευτα εἶναι αὐτά πού συνέβησαν στό Κολυμπάρι καί πού συμβαίνουν σήμερα στήν Ἐκκλησίαν καί στήν κοινωνίαν (Οἰκουμενισμός, διδασκαλία τοῦ θρησκευτικοῦ Συγκρητισμοῦ, τῆς ἀθεΐας, τῆς ὁμοφυλοφιλίας κ.λπ. στά σχολεῖα), ἀλλά καί στά Ἐθνικά ζητήματα (Σκοπιανόν, Λαθρομεταναστευτικόν, Κύπρος, Αἰγαῖον κ.λπ.), ἐνῷ ὁ «πιστός λαός» εὑρίσκεται εἰς πνευματικόν λήθαργον. Ἄν γιά τήν Χούνταν τοῦ 1967 ἐλέγετο ὅτι «μᾶς ἔβαλε στόν γύψον», τότε τί ἄραγε πρέπει νά λέμε ὅτι μᾶς ἔκανε ἡ Νέα Τάξις Πραγμάτων, μήπως ὅτι μᾶς ἔχει διαρκῶς ὑπό τήν ἐπήρειαν ἰσχυρῶν ναρκωτικῶν; Ὅποιος λέγει ὄχι, ἄς ἀπαντήσῃ στό ἀκόλουθον ἐρώτημα: Πῶς γίνεται νά μήν ἐπαναστατοῦμε γιά νά ἐκδιώξουμε τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΑΣ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς πολιτικῆς;
--------------------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Επόμενο δεν είναι; Λανθασμένες επιλογές λανθασμένα αποτελέσματα.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Επόμενο δεν είναι; Λανθασμένες επιλογές λανθασμένα αποτελέσματα.
------------------------
Ο/Η SCRIPTA MANENT είπε...
Πῶς γίνεται νά μήν ἐπαναστατοῦμε γιά νά ἐκδιώξουμε τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΑΣ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς πολιτικῆς;
Ο/Η SCRIPTA MANENT είπε...
Πῶς γίνεται νά μήν ἐπαναστατοῦμε γιά νά ἐκδιώξουμε τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΑΣ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς πολιτικῆς;
-Επειδή φρόντισαν και δημιούργησαν νεοέλληνες ραγιάδες, φιλοτόμαρους, φυγόπονους, δειλούς, χωρίς όραμα, με μοναδική αξία το ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ ΚΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ
Φωνάζει και βρίζει ο τάδε πχ τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά αν τον βολέψει στο δημόσιο αυτόν η το παιδί του, θα τον δεις την επόμενη να κυκλοφορεί με κόκκινα φούτερ
Στην εκκλησία τα ίδια, σου δίνουν μια καλύτερη ενορία [ οικονομικά ] και το βουλώνεις
Η σου δίνουν έναν σταυρό αρχιμανδρίτου και το βουλώνεις και το ράβεις
Η σου πουλάν ελπίδα να σε κάνουν επίσκοπο [ δεν μπορούν να τους κάνουν όλους ] και σέρνεσαι...
Δεν αλλάζει ο ραγιάς γι αυτό ελπίζει να αλλάξουν οι κυβερνώντες και οι επίσκοποι, αλλά γιατί να αλλάξουν κι αυτοί;;
Φωνάζει και βρίζει ο τάδε πχ τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά αν τον βολέψει στο δημόσιο αυτόν η το παιδί του, θα τον δεις την επόμενη να κυκλοφορεί με κόκκινα φούτερ
Στην εκκλησία τα ίδια, σου δίνουν μια καλύτερη ενορία [ οικονομικά ] και το βουλώνεις
Η σου δίνουν έναν σταυρό αρχιμανδρίτου και το βουλώνεις και το ράβεις
Η σου πουλάν ελπίδα να σε κάνουν επίσκοπο [ δεν μπορούν να τους κάνουν όλους ] και σέρνεσαι...
Δεν αλλάζει ο ραγιάς γι αυτό ελπίζει να αλλάξουν οι κυβερνώντες και οι επίσκοποι, αλλά γιατί να αλλάξουν κι αυτοί;;
Εἶναι ποτέ δυνατόν νά θεωρηθῆ ὡς συνέχεια τῶν Ἁγίων Συνόδων τῆς Ὀρθοδοξίας Σύνοδος ἡ ὁποία, καίτοι πανορθοδόξου χαρακτῆρος, ἀρνεῖται a priori τήν διεκδίκησι τοῦ χαρακτηρισµοῦ της ὡς Οἰκουµενικῆς αἰτιολογώντας τοῦτο διά στόµατος τοῦ Προέδρου αὐτῆς διά τῆς ὑπ’ αὐτοῦ ἐπικλήσεως τοῦ γεγονότος τῆς δῆθεν ὑφισταµένης διαιρέσεως τῆς Ἐκκλησίας καί κατ’ ἐπέκτασιν (διά) τῆς ἐµµέσου πλήν σαφοῦς ἀναγνωρίσεως τῆς αἱρέσεως τοῦ Παπισµοῦ ὡς τµήµατος τῆς Ἐκκλησίας καί ὡς Ἐκκλησίας Χριστοῦ; Εἶναι ποτέ δυνατόν νά θεωρηθῆ ὡς Σύνοδος, ἐκφράζουσα τήν αὐτοσυνειδησία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, Σύνοδος ἡ ὁποία ἐµπράκτως ἀρνεῖται διά τῶν συµµετεχόντων εἰς αὐτήν νά µνηµονεύση καί ἀναφέρη ὅτι ἕπεται τῶν Ἀγίων Πατέρων καί συνοµολογεῖ τήν διδασκαλία αὐτῶν καί ἀποδέχεται τάς Ἀποφάσεις τῶν (πρό αὐτῆς) συνελθουσῶν Ἁγίων Συνόδων, τάς ὁποίας αὐτοί συνεκρότησαν (µή) παραδεχοµένη τό οἰκουµενικό κῦρος καί τήν θεολογική αὐθεντία τῶν Ἁγίων Συνόδων ἐπί Μ. Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαµᾶ, ἐπειδή ἀκριβῶς κατεδίκασαν τίς (ἕως τότε) παπικές αἱρέσεις; Εἶναι ποτέ δυνατόν, ἐνῶ ὑφίσταται καί δρᾶ καταλυτικῶς εἰς βάρος τῆς Ὀρθοδοξίας ἡ παναίρεσις τοῦ Οἰκουµενισµοῦ, νά συγκαλῆται κατ’ αὐτάς πανορθόδοξος Σύνοδος, ἡ ὁποία ἀρνεῖται ἐν τῇ πράξει νά ἐπιληφθῆ πρωτίστως τοῦ µείζονος τούτου θέµατος Πίστεως , οὕτως ὥστε ἐξασφαλίζοντας τήν ἀπαραίτητον κατά τόν Θεοφόρον Ἰγνάτιον προϋπόθεσιν κάθε ὀρθοδόξου ἐκκλησιαστικῆς Συνόδου, ἤτοι τήν διαπίστωσιν ὅτι πάντες οἱ συµµετέχοντες ἐπίσκοποι ἐν «Ἰησοῦ Χριστοῦ γνώµῃ εἰσί», δηλαδή ὅτι συµφωνοῦν ὀρθοδόξως ἐν τῇ πίστει καί ὁµοφρονοῦν, καί µάλιστα ἀντί νά καταδικάση καί ἀναθεµατίση τόν Οἰκουµενισµόν, νά τόν ἀποδέχεται καί νά τόν υἱοθετῆ;
Ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον ὁ κ. Κάτσουρας! Ἀπίστευτα εἶναι αὐτά πού συνέβησαν στό Κολυμπάρι καί πού συμβαίνουν σήμερα στήν Ἐκκλησίαν καί στήν κοινωνίαν (Οἰκουμενισμός, διδασκαλία τοῦ θρησκευτικοῦ Συγκρητισμοῦ, τῆς ἀθεΐας, τῆς ὁμοφυλοφιλίας κ.λπ. στά σχολεῖα), ἀλλά καί στά Ἐθνικά ζητήματα (Σκοπιανόν, Λαθρομεταναστευτικόν, Κύπρος, Αἰγαῖον κ.λπ.), ἐνῷ ὁ «πιστός λαός» εὑρίσκεται εἰς πνευματικόν λήθαργον. Ἄν γιά τήν Χούνταν τοῦ 1967 ἐλέγετο ὅτι «μᾶς ἔβαλε στόν γύψον», τότε τί ἄραγε πρέπει νά λέμε ὅτι μᾶς ἔκανε ἡ Νέα Τάξις Πραγμάτων, μήπως ὅτι μᾶς ἔχει διαρκῶς ὑπό τήν ἐπήρειαν ἰσχυρῶν ναρκωτικῶν; Ὅποιος λέγει ὄχι, ἄς ἀπαντήσῃ στό ἀκόλουθον ἐρώτημα: Πῶς γίνεται νά μήν ἐπαναστατοῦμε γιά νά ἐκδιώξουμε τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΑΣ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς πολιτικῆς;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπόμενο δεν είναι; Λανθασμένες επιλογές λανθασμένα αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠῶς γίνεται νά μήν ἐπαναστατοῦμε γιά νά ἐκδιώξουμε τούς ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΑΣ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς πολιτικῆς;
ΑπάντησηΔιαγραφή-Επειδή φρόντισαν και δημιούργησαν νεοέλληνες ραγιάδες, φιλοτόμαρους, φυγόπονους, δειλούς, χωρίς όραμα, με μοναδική αξία το ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΛΑ ΚΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ
Φωνάζει και βρίζει ο τάδε πχ τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά αν τον βολέψει στο δημόσιο αυτόν η το παιδί του, θα τον δεις την επόμενη να κυκλοφορεί με κόκκινα φούτερ
Στην εκκλησία τα ίδια, σου δίνουν μια καλύτερη ενορία [ οικονομικά ] και το βουλώνεις
Η σου δίνουν έναν σταυρό αρχιμανδρίτου και το βουλώνεις και το ράβεις
Η σου πουλάν ελπίδα να σε κάνουν επίσκοπο [ δεν μπορούν να τους κάνουν όλους ] και σέρνεσαι...
Δεν αλλάζει ο ραγιάς γι αυτό ελπίζει να αλλάξουν οι κυβερνώντες και οι επίσκοποι, αλλά γιατί να αλλάξουν κι αυτοί;;