Ἐν Πειραιεῖ τῇ 4ῃ Νοεμβρίου
2019
Εἶχα
ἀποφασίσει σεβόμενος τήν πολυτίμητο συνεισφορά στά Θεολογικά γράμματα τῆς Μιᾶς,
Ἁγίας Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας καί εἰδικότερα στήν ἐπιστήμη τῆς
Παλαιᾶς Διαθήκης τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Γόρτυνος κ.κ. Ἱερεμίου, ὡς καί τό
ἀδιαμφισβήτητο προσωπικό του ἦθος καί τήν ἐκδαπάνησί του στό Γεώργιο τῆς
Ἐκκλησίας, ἐν σιωπῇ νά ἀντιπαρέλθω τίς δεινότατες ὕβρεις του πού ἐξετόξευσε
στίς 26/10/2019 διά τοῦ διαδικτύου σέ ὅλους ἐκείνους μεταξύ τῶν ὁποίων καί στήν
ταπεινότητά μου, οἱ ὁποῖοι στοιχοῦντες στό κανονικό δίκαιο τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν
Ἐκκλησίας, ἀναφέρονται στό παγκοσμίως ἐγνωσμένο γεγονός τοῦ σχίσματος στήν
Οὐκρανική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καί στήν κακοποιό δράση τῶν καθηρημένων,
ἀφορισμένων καί ἀχειροτονήτων λαϊκῶν προσώπων ἐν σχίσματι, τά ὁποῖα
ἀντικανονικῶς καί χωρίς τήν ὑπό τῶν ἱερῶν κανόνων ἀπαραίτητη κανονική δωσιδικία
ἀπεκατέστησε ἐσφαλμένως, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος τοῦ Σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ
Πατριαρχείου.
-------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
-------------------
@ 5 Νοεμβρίου 2019 - 5:36 π.μ.
Οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι «ὁ αἱρετικόν δεχόμενος τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται», ἐνῶ ἐσεῖς (μαζί μέ τούς «Πειραιῶς», «Γόρτυνος» κ.ἄ.) λέτε καί πράττετε τά ἀντίθετα. Ξέρετε γιατί; Διότι εἶσθε ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! Ὅσες ἀνοησίες καί Ψεύδη καί νά γράψετε, ἐκμεταλλευόμενοι τήν καλωσύνην τοῦ παρόντος ἱστολογίου, δέν μπορεῖτε ν' ἀποδείξετε τίποτε ἄλλο, ἐκτός ἀπό τό ὅτι εἶσθε ἀμετανόητοι ἀνατροπεῖς τοῦ Εὐαγγελίου καί τῶν Πατέρων.
Οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι «ὁ αἱρετικόν δεχόμενος τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται», ἐνῶ ἐσεῖς (μαζί μέ τούς «Πειραιῶς», «Γόρτυνος» κ.ἄ.) λέτε καί πράττετε τά ἀντίθετα. Ξέρετε γιατί; Διότι εἶσθε ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! Ὅσες ἀνοησίες καί Ψεύδη καί νά γράψετε, ἐκμεταλλευόμενοι τήν καλωσύνην τοῦ παρόντος ἱστολογίου, δέν μπορεῖτε ν' ἀποδείξετε τίποτε ἄλλο, ἐκτός ἀπό τό ὅτι εἶσθε ἀμετανόητοι ἀνατροπεῖς τοῦ Εὐαγγελίου καί τῶν Πατέρων.
Ἡ
μόνη συνέπεια τῶν δεινῶν ὕβρεων τοῦ Σεβ. ἁγίου Γόρτυνος ἦτο ἡ ὑποχρέωσίς μου νά
διακόψωμε ὡς Ἵδρυμα τήν πολυτίμητο συνεργασία του, μετά τοῦ Ραδιοφωνικοῦ
Σταθμοῦ τῆς καθ΄ ἡμᾶς Ἱ. Μητροπόλεως «Πειραϊκή Ἐκκλησία 91,2 Fm» τήν ὁποίαν ἀναργύρως μᾶς
προσέφερε. Ταυτοχρόνως διεκόπη καί ἡ ἐκπομπή τοῦ Πρωτοσυγκέλλου Αὐτοῦ, Ἀρχιμ.
Ἰακώβου Κανάκη γιά τήν νεότητα, ἡ ὁποία ἦτο ἐξαίρετος. Προεκρίθη ὅμως ὑπό τοῦ
ΔΣ τοῦ Ἱδρύματος ὅτι εἶναι ἀδύνατος ἡ συνέχισις τῆς συνεργασίας μετά τοῦ Σεβ.
ἁγίου Γόρτυνος λόγῳ τῶν δημοσίᾳ γενομένων δεινοτάτων ὕβρεων, οἱ ὁποῖες θέλω νά
πιστεύω ὅτι ἀνεπιγνώστως διά τήν βαρύτητά των καί τήν προσβολή των,
ἐξετοξεύθησαν μετά πάθους βεβαίως καί θυμοῦ, ὅπως καταδεικνύεται ἀπό τό σχετικό
video καί οἱ ὁποῖες δέν ἀφοροῦσαν ἀσφαλῶς
στά ταπεινά πρόσωπα τῶν στοιχουμένων μέ τό κανονικό μας δίκαιο, ἀλλά στούς
Ἁγίους καί Θεοφόρους Πατέρας τῶν Ἁγίων Δ΄ καί Πενθέκτης Οἰκουμενικῶν Συνόδων
καί στό Πανάγιο καί Τελεταρχικό καί Ζωαρχικό Πνεῦμα τό, κατά τούς ἀψευδεῖς
λόγους τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ, ὁδηγοῦν Αὐτήν, εἰς πᾶσαν τήν
ἀλήθειαν. (Ἰω. 16,13).
Ἐπειδή
ὅμως τό γεγονός τῆς διακοπῆς τῶν συγκεκριμένων ἐκπομπῶν, πού ἀσφαλῶς ζημιώνει
τόν Ραδιοφωνικό μας Σταθμό, διέρρευσε, ἐδέχθημεν ἱκανές ὀχλήσεις, δι’ αὐτό εἶμαι
ὑποχρεωμένος πρός ἄρσι κάθε παραπληροφόρησης, νά ἀναφέρω σέ κάθε καλόπιστο
ἀδελφό/ή, ὅτι διά τῶν λόγων του ὁ Σεβ. ἅγιος Γόρτυνος: «Αυτούς που ανακήρυξε,
θα παρακαλέσω πολύ, αυτό είναι πολύ βασικό, μην ακούτε ΨΕΜΜΑΤΑ, μην ακούτε
συκοφαντίες και ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΩΡΑ, συκοφαντούν ιερά πρόσωπα:
«Αναγνώρισε τους σχισματικούς». Όχι, εγώ δεν δέχομαι σχισματικούς. Άμα
πραγματικά είναι σχισματικοί αυτοί εγώ δεν τους δέχομαι. Το λέγω ενώπιόν σας.
Αλλά βεβαιώθηκε. Είπε και ξανά είπε και πάλι ξανά είπε ο Πατριάρχης ότι
απέρριψαν το σχίσμα και γι’ αυτό ανακηρύχθηκαν. Μέχρι εδώ κανένα λάθος» προσῆψε
δεινότατες ὕβρεις κατά τῶν ἀνωτέρω
ἀναφερομένων, διότι ὡς γνωστόν πατήρ τοῦ ψεύδους εἶναι ὁ διάβολος καί ἑπομένως
ὅσοι ψεύδονται εἶναι τέκνα τοῦ διαβόλου (Ἰω. 8,44) καί ἐπιπροσθέτως
ἐκφαντορικῶς ὁ μεγαλώνυμος οὐρανοβάμων Ἀπόστολος Παῦλος στήν Α΄ Κορ.
διακηρύσσει ὅτι: «... λοίδωροι βασιλείαν θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» (Α΄ Κορ. 6,10)
πόσο μᾶλλον συκοφάνται, πού εἶναι ἐπιβαρυντική περίστασι τῆς λοιδωρίας καί κατά
ταῦτα ὅλοι οἱ ἀνωτέρω κατά τόν ἅγιο Γόρτυνος εἶναι τέκνα τοῦ διαβόλου καί ἐκτός
τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ.
Ἀτύχησε
ὅμως ὁ Σεβ. ἅγιος Γόρτυνος διότι κατ’ αὐτάς ἐδημοσιεύθησαν τρεῖς μνημειώδεις
κανονικαί διατριβαί ἐπί τοῦ Οὐκρανικοῦ ζητήματος πού κονιορτοποιοῦν καί
συντρίβουν τίς φαιδρεπίφαιδρες τοποθετήσεις Ἐπισκόπων, Καθηγητῶν καί
δημοσιολογούντων ἐπ’ αὐτοῦ καί ἀναφέρομαι στήν ἐξαίρετη νομοκανονική μελέτη τῆς
Ἱ. Μονῆς Ὁσ. Γρηγορίου-Ἄθω «Τά “δίκαια’’ τῶν Ἐκκλησιῶν καί ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας»
διά τῆς ὁποίας ἐπιβεβαιοῦται πληρέστατα ἡ ταπεινή μου θέση στό κρίσιμο αὐτό
ζήτημα γιά τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τοῦ 2018, στήν ἐξαίρετο ἐργασία τοῦ
Ὁσ. Μοναχοῦ Σεραφείμ Ζήση: «Ἡ ἐνδοτριαδική μοναρχία τοῦ Πατρός καί ὁ καινοφανής
μονάρχης τῆς φαναριωτικῆς ἐκκλησιολογίας» καί στήν ἐμβριθεστάτη μελέτη τοῦ Ὁμ.
Καθηγητοῦ Κανονικοῦ Δικαίου τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς κ. Παν. Μπούμη: «Τί (θά) κοινωνοῦν;».
Μέ τά ἐξαίρετα αὐτά κείμενα καταδεικνύεται ὅτι ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος τοῦ
Σεπτοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, τό Ὁποῖο ὡς θεσμό καί σεβόμεθα καί ἀγαπῶμεν
καί τιμῶμεν ἀνυπερθέτως οἱ Πανέλληνες, ὡς Μητέρα Ἐκκλησία τοῦ Γένους μας, ἡ
Ὁποία μᾶς διεκράτησε στά τέσσερα μαῦρα ἑκατόχρονα τῆς δουλείας, ἐσφαλμένως καί
κατά παράβαση τῶν Θ΄καί ΙΖ΄ ἱερῶν κανόνων τῆς Ἁγίας Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καί
τῶν ὑπό τοῦ Β΄ κανόνος τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὁρισμένως κυρωθέντων
ΛΣΤ΄ καί ΡΛΔ΄ ἱερῶν κανόνων τῆς ἐν Καρθαγένῃ Ἱ. Συνόδου (κατ’ ἀρίθμ. Πηδαλίου
31ος καί 129ος) ἄνευ ἁρμοδιότητος ἐπελήφθη τελεσιδίκων
ἀποφάσεων κατά τέως Κληρικῶν ἄλλης τελείας Πατριαρχικῆς Συνόδου, παρ’ ὅτι διά
τόν μοναχό Φιλάρετο Ντενισένκο, ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ.κ.
Βαρθολομαῖος εἶχε ἐγγράφως ἀποδεχθεῖ τήν δικαστική ἁρμοδιότητα τῆς Ρωσσικῆς
Ἐκκλησίας ἐπ’ αὐτοῦ, ὁ δέ ἕτερος ἀρχηγέτης τῆς δευτέρας σχισματικῆς ὁμάδος
Μακάριος Μάλετιτς ἦτο ὡσαύτως καθηρημένος Πρεσβύτερος τῆς ἰδίας Πατριαρχικῆς
Συνόδου καί τούς ἀπεκατέστησε, ἀποδεχθεῖσα χωρίς καμμία κανονική διαδικασία τίς
τελεσθεῖσες ὑπ’αὐτῶν ἀνυπόστατες κανονικῶς «χειροτονίες» μέ πρόδηλο ἀποτέλεσμα
τήν γενική ἀκυρότητα ὅλων τῶν μετά ταῦτα διαδικασιῶν (Ἑνωτική Σύνοδος καί Τόμος
Αὐτοκεφαλίας) καί ὅτι οἱ ἐνέργειες τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου πάσχουν
κανονικῶς καί αὐτό δέν μπορεῖ νά θεραπευθῆ μέ τήν ἐπίκληση «θεσφάτων καί
θεσμίων καθηγιασμένων διά τῶν αἰώνων» πού ὅπως προκύπτει ἐκ τῶν θείων καί ἱερῶν
κανόνων δέν κατοχυρώνονται κανονικῶς. Ἐνταῦθα ὀφείλομεν, νά διευκρινίσωμεν ὅτι ἡ
ἄποψη ἐκλεκτοῦ συνιεράρχου ὅτι οἱ Ἀποφάσεις αὐτές τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου ἔπρεπε
νά γίνουν ἀποδεκτές διότι δῆθεν εἶναι ἀνέλεγκτες, εἶναι ἐσφαλμένη διότι ἀφοροῦν
στήν ἰδική μας ἐμπλοκή εἰς τό κρίσιμο αὐτό ζήτημα πού ἤδη δυστυχῶς ἐπέφερε ὡς
ἀποτέλεσμα τήν διαγραφή ἐκ τῶν διπτύχων τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Σεπτοῦ
Ὀνόματος τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερωνύμου,
ὡς καί ἡ ἄποψη τοῦ ἰδίου ὅτι δέν μποροῦμε νά χρησιμοποιοῦμε νομικούς ὅρους τῆς
θύραθεν νομικῆς ἐπιστήμης εἶναι ὡσαύτως ἐσφαλμένη, διότι τό κανονικό μας δίκαιο
στερεῖται εἰδικῶν δικονομικῶν ὅρων, θέτει τά γενικά πλαίσια τοῦ κανονικοῦ καί
δικονομικοῦ ἐκκλησιαστικοῦ δικαίου.
Ὁ
λόγος τῶν ἀναφερθεισῶν κανονικῶν ρυθμίσεων ὑπό τῶν ἁγίων καί θεοφόρων Πατέρων
καί τοῦ καθοδηγοῦντος αὐτούς Παναγίου καί Τελεταρχικοῦ Πνεύματος, εἶναι ὅτι
στήν Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία ἐπειδή κεφαλή της εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Χριστός κατά
τόν μεγαλειώδη ὁρισμό περί Ἐκκλησίας τοῦ Ἁγίου Ἀποστόλου Παύλου (Ἐφεσ. 1,22-23)
ὁ Ὁποῖος Κύριος διεκήρυξε ὅτι «ἰδού ἐγώ μεθ’ ὑμῶν εἰμί πᾶσας τάς ἡμέρας ἕως τῆς
συντελείας τοῦ αἰῶνος» (Ματθ. 28,20) δέν ὑφίσταται ἀναγκαιότης παγκοσμίου
πρώτου (primus
sine paribus),
διότι ἔτσι θά κατεστρατηγεῖτο τό Συνοδικό πολίτευμα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως
ἐπισυνέβη μέ τό πάλαι ποτέ περίπυστο πρεσβυγενές Πατριαρχεῖο τῆς Δύσεως, τό
ὁποῖο μέ τήν αἵρεσι τοῦ Πρωτείου ἐξουσίας, ἐξέπεσε στόν παναιρετικό Παπισμό μέ
τά ἄπειρα εἰς βάρος τῆς Πίστεως ἐγκλήματα (φεουδαλισμός, ἱερά ἐξέτασις,
θρησκευτικοί πόλεμοι, παπικό κράτος, συγκάλυψις χιλιάδων ἐγκλημάτων
παιδεραστίας). Τό ζήτημα τό διεξέρχεται κατ’ ἄψογον θεολογικῶς τρόπον ὁ Ὁσιολ.
Μοναχός Σεραφείμ Ζήσης στήν ἀναφερθεῖσα μνημειώδη διατριβή του. Ἑπομένως ὁ Σεβ.
Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ἱερεμίας ἐξυβρίζων τούς ταπεινούς ἀδελφούς καί
ἀδελφές, οἱ ὁποῖοι ἁπλῶς μεταφέρουν τήν διά τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων
βούλησι τοῦ Παναγίου καί Τελεταρχικοῦ Πνεύματος πού διοικεῖ τήν Ἐκκλησία διά
τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, οὐσιαστικῶς ἐξυβρίζει καί ἐπαναλαμβάνω θέλω νά
πιστεύω ἀνεπιγνώστως, αὐτό τό Πανάγιο καί Τελεταρχικό Πνεῦμα πού καθόρισε τούς
ἀνωτέρω ἱερούς κανόνας καί δι’αὐτῶν τήν ἀρχή τῆς ταυτότητος τῶν ποινῶν στήν
Ἁγία Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία, ὡς συνεκτικοῦ στοιχείου τῆς ἑνότητός Της,
ἀπορρίπτον τήν ἔννοια παγκοσμίου «δικαστοῦ» καί παγκοσμίου «πρωτείου ἐξουσίας»,
ἁρμοδιότητες πού ἐπιφυλάσσει μόνον διά τήν Οἰκουμενική Σύνοδο καί καθορίζον διά
τῶν πρεσβείων τιμῆς τήν εὐταξία καί τήν ἰσότητα πάντων ὡς ἰσοτίμων μελῶν ἐν τῷ
σώματι τῆς Ἐκκλησίας μέ κεφαλή τόν Σωτῆρα Χριστό. Ἄλλωστε ὁ Πρόεδρος ἑκάστης Πατριαρχικῆς
Συνόδου ἐκλέγεται καί καθαιρεῖται κατά τό Κανονικό Δίκαιο ὑπό τῆς ἰδίας του
Συνόδου καί οἱ ψῆφοι ὅλων τῶν μελῶν τῆς Συνόδου εἶναι ἰσότιμοι καί ἰσοδύναμοι.
Δράττομαι
τῆς εὐκαιρίας νά εἴπω, ὅτι ἡ Ρωσσική Ἐκκλησία τῆς ὁποίας τά πολλά
οἰκουμενιστικά σφάλματα, ἐπισημειώνει μέ δυναμισμό καί εὐθυκρισία, τό
ἀγωνιστικό ἱστολόγιο ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ διαγράφουσα ἐκ τῶν Διπτύχων της τούς
κοινωνούντας μετά τῶν ἀντικανονικῶς «ἀποκατασταθέντων» ἐν σχίσματι λαϊκῶν, στήν
Οὐκρανία, στοιχεῖται στούς θείους καί ἱερούς κανόνας Ι΄ καί ΙΑ΄τῶν ἁγίων
Ἀποστόλων οἱ ὁποῖοι ἐπαναλαμβανόμενοι ὑπό τοῦ Β΄ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, ὁ
ὁποῖος ἔχει ὀνομαστική ἐπικύρωσι ἀπό τόν Β΄ τῆς Πενθέκτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου,
ἀποκτοῦν καί αὐτοί οἰκουμενικό κῦρος.
Τέλος
ἀντιλαμβανόμεθα ὅλοι, ὅτι εἶναι προτιμότερος ὁ πόλεμος πού ἑνώνει μέ τόν Θεό,
ἀπό τήν ψευδοειρήνη πού χωρίζει ἀπό Αὐτόν.
Tα δύο "αντι-Οικουμενιστικα λιοντάρια" τσακώνονται, καθώς ο καθένας πρέπει να προβάλλει το δικο του κομμάτι, σύμφωνα με το δικό του κοινό και στόχους και προφανώς μηδέν εις το πηλίκο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γορτυνος γνωστός και μη εξαιρετέος...αναίρεσε ακόμη και την υπογραφη του από αντι-Οικουμενιστική Ομολογία και ονομάτισε τον εαυτό του στρατιωτάκι στις υπηρεσίες του λαμπρού Πατριάρχη
Ο δε Πειραιως Σεραφειμ συνεχιζει να ζωγραφιζει, καθως στην τελευταια παραγραφο μας αναλύει τους Ιερους Κανόνες βάση των οποίων δικαίως διέκοψε κοινωνία η Ρωσικη (Οικουμενιστικη) "Εκκλησια" με την Ελλαδική Οικουμενιστική, αλλά πριν λιγες ημερες μας έλεγε ότι δεν υπαρχει λογος να αποτειχιστει εκεινος (για το συμβαν ενώσεως με Ουκρανους, που ο ίδιος τεκμηρίωνε ότι είναι ανίεροι, περαν δηλαδή του Σχισματος με Ρωσικη "Εκκλησία") καθοτι είναι απλά διοικητικό το θέμα
Κλείνει και το μάτι ο Πειραιώς προς katanixi κι η ομάδα Ζήση (που δεν γνωρίζω αν ακόμα κάθονται κι ασχολούνται μαζί του κι αν ναι, γιατί το κάνουνε) καθως γραφει :
- στήν ἐξαίρετο ἐργασία τοῦ Ὁσ. Μοναχοῦ Σεραφείμ Ζήση: «Ἡ ἐνδοτριαδική μοναρχία τοῦ Πατρός καί ὁ καινοφανής μονάρχης τῆς φαναριωτικῆς ἐκκλησιολογίας»
- Τό ζήτημα τό διεξέρχεται κατ’ ἄψογον θεολογικῶς τρόπον ὁ Ὁσιολ. Μοναχός Σεραφείμ Ζήσης στήν ἀναφερθεῖσα μνημειώδη διατριβή του.
- Δράττομαι τῆς εὐκαιρίας νά εἴπω, ὅτι ἡ Ρωσσική Ἐκκλησία τῆς ὁποίας τά πολλά οἰκουμενιστικά σφάλματα, ἐπισημειώνει μέ δυναμισμό καί εὐθυκρισία, τό ἀγωνιστικό ἱστολόγιο ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ
Θέλω να πιστεύω πώς ο Γόρτυνος Ιερεμίας δεν είχε υπόψη του όταν τα έλεγε αυτά τον Πειραιώς Σεραφείμ και άλλους περιφανείς αντιοικουμενιστές, αλλά άλλους ίσως υπερβολικούς που έχει αυτός μόνο υπόψη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι' αυτό προτείνω να συνεχιστεί η συνεργασία μεταξύ των δύο αντιοικουμενιστών μητροπολιτών Πειραιώς Σεραφείμ και Γόρτυνος Ιερεμία.
Bλέπουμε επίσης πόσα (ανεπίσημα) κομμάτια είναι οι νεο/τες, σκεπαζόμενα από την κρατική ομπρέλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποσα κομμάτια έγιναν αμέσως όσοι αποτειχίστηκαν
Αλλά μετά κατηγορούνε τους ΓΟΧ, οι οποίοι βέβαια σαφώς κι είναι αξιοκατάκριτοι για αυτό
Οσοι αποτειχίστηκαν λάθος (υποχρεωτική αποτείχιση) χρεώνονται οι ίδιοι τις διασπάσεις και όχι όλοι οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές.
ΔιαγραφήΚατα τ' άλλα δεν βλέπω να έχουν γίνει καθόλου κομμάτια οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που δεν προσχώρησαν στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα.
Ούτε 2 κομμάτια.
Είναι ενωμένοι.
"Γι' αυτό προτείνω να συνεχιστεί η συνεργασία μεταξύ των δύο αντιοικουμενιστών μητροπολιτών Πειραιώς Σεραφείμ και Γόρτυνος Ιερεμία."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην λες τέτοια και παθουνε πανικο οι Οικουμενιστές χα,χα,χα
Σταυρο Τ. Μην κοροϊδεύεις!
ΔιαγραφήΟι οικουμενιστές νομίζεις ότι θέλουν την αντιοικουμενιστική συνεργασία μεταξύ των Αντιοικουμενιστών μητροπολιτών;;;
Γιατί να μην θελουνε 11.31 ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γορτυνος δηλωσε στρατιώτης Βαρθολομαιου κι ο Πειραιως έλεγε το 2017:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=N5Y6sGRVGHg
"Οφείλω την Αρχιερωσύνη και Επισκοποιησή μου, στον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο (σημ. : έτσι εξηγούνται όλα) τον οποίο αγαπώ, σέβομαι και εκτιμώ. Έχω μια πολύ θερμή σχέση μαζί του, και προσφάτως μου έστειλε ευχές για την εορτή μου".
Κι ακόμα δημοσιευει κείμενα του Βαρθολομαίου στο περιοδικο της Πειραϊκής Εκκλησίας, όπως φαίνεται εδώ :
https://www.peradio.com/tefxos-apriliou/
Άσε που τσακωμένοι μπορει να τους ξεφυγουνε κουβέντες και να ξεκατινιαστούνε και να αποδειχτεί ακόμα περισσοτερο περι τίνος πρόκειται
Λάθος σκέφτεσαι Σταύρο Τ.
ΔιαγραφήΠολύ λάθος!
Σταύρο Τ. (12:00 μ.μ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε ο Γόρτυνος Ιερεμίας δήλωσε "στρατιώτης Βαρθολομαιου";;
ΠΕΡΙ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή1) ἐπέλεξε νὰ παραστεῖ σε κηδεία στὴν Καλαμάτα, καὶ νὰ πλέξει τὸ ἐγκώμιο τοῦ ΑΡΧΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ Μητροπολίτη Μεσσηνίας λέγων: “τῇ ἀδείᾳ τοῦ ἀθλητοῦ τῶν ἀθλητῶν καὶ τοῦ καθηγητοῦ τῶν καθηγητῶν κ. κ. Χρυσοστόμου Σαββάτου, Μητροπολίτου Μεσσηνίας προΐσταμαι τῆς νεκρωσίμου ταύτης ἀκολουθίας”»! Ἔτσι ἐννοεῖ τὸν ἀγῶνα ἐναντίον τῶν Οἰκουμενιστῶν;
(Πηγή: klassikoperiptosi.blogspot.gr/2010/10/blog-post_6882.html).
Δηλαδή, ο Πειραιώς τον αθώωσε (τον Μεσσηνίας) στο Εκλησιαστικο δικαστηριο, βεβαιώνοντας όπως ειπε για το Ορθόδοξο φρόνημά του κι ο Γόρτυνος τον ονόμασε αθλητή των αθλητών και καθηγητή των καθηγητών !!!
2) Ως προς το προκείμενο, θα παραθέσω ολόκληρο το επίμαχο κείμενο κι αν υπάρχει Ορθόδοξος που δεν θα νοιώσει αηδία κι αποστροφή, αυτό προφανώς σημαίνει ότι δεν είναι Ορθόδοξος
https://paterikiparadosi.blogspot.com/2017/05/blog-post_68.html
«Μετά πιά ἀπό αὐτό συνέταξα σύντομα ἕνα κείμενό μου πρός τόν Πατριάρχη, τό ὁποῖο ἀπέστειλα μέ fax στό Πατριαρχεῖο. Στό κείμενό μου αὐτό ζητῶ συγγνώμη ἀπό τόν Πατριάρχη μας γιά τήν πικρία πού τοῦ ἐπροξένησα, ἐξηγῶ ὅτι ὑπέγραψα τό κείμενο νομίσας ὅτι θά ὑπογραφεῖ ἀπό πολλούς Ἱεράρχες καί ὄχι μόνο ἀπό τρεῖς καί ἐν τέλει δηλώνω ἐπί λέξει: "Ἡ ἀλήθεια, Παναγιώτατε, εἶναι ὅτι μέ συγκινοῦν καί μέ ἠλεκτρίζουν οἱ ὑπέρ τῆς πίστεως ἀγῶνες καί καταθέτω τόν ἑαυτόν μου μέ τήν μικράν του δύναμιν ὡς στρατιώτην Σας διά τοιούτους ἀγῶνας, πρόθυμον εἰς τά κελεύσματά Σας μέχρι θυσίας"».
3) Κι εδώ τα κακόδοξα που διδάσκει εναντίον της αποτειχίσεως ή έστω διακοπής κοινωνίας (15ος κανόνας) από αιρετικούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
Δημητσάνα-Μεγαλόπολη, Κυριακή 15 Ἰουνίου 2014
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
(Ἀπάντηση σέ ἐπιστολές καί μηνύματα)
….. Προσέξτε ὅμως, ἀδελφοί μου, πολύ νά προσέξετε ἕνα σοβαρό πού θέλω νά σᾶς πῶ τώρα: Μερικοί, πού φαίνονται ὡς «σοῦπερ» Ὀρθόδοξοι καί πολύ ζηλωτές, μοῦ ἀποστέλλουν προσωπικά γράμματα καί μέ τά γραφόμενά τους τραβοῦν τά πράγματα πρός τά ἄκρα, δηλαδή πρός τήν αἵρεση. Γιατί «αἵρεση», ἀγαπητοί μου, εἶναι ἡ ἀλήθεια τραβηγμένη στά ἄκρα! Στίς ἐπιστολές τους λοιπόν αὐτοί πρός ἐμένα – φαντάζομαι καί σέ ἄλλους – μοῦ γράφουν ὅτι ὅσοι θέλουν νά εἶναι γενναῖοι ἀγωνιστές τῆς Ὀρθοδοξίας πρέπει νά προχωρήσουν σέ «ἀποτείχιση». Νά ἀποκηρύξουμε δηλαδή τόν Πατριάρχη γιά τίς συμπροσευχές του μέ τόν Πάπα καί μαζί μέ τόν Πατριάρχη νά ἀποκηρύξουμε καί ὅσους ἔχουν κοινωνία μαζί του. Οἱ συγγραφεῖς τῶν ἐπιστολῶν αὐτῶν μοῦ εἶναι ἐπίμονοι στίς προτάσεις τους, ἀκόμη δέ μοῦ τίς γράφουν προκλητικά καί σέ ἱστολόγια κρίνοντές με αὐστηρά. Σ᾽ αὐτούς λοιπόν ὅλους δηλώνω μέ εὐθύτητα στό κήρυγμά μου αὐτό, ἄς μέ φυλάξει ὁ Χριστός καί ἡ Παναγία νά μήν κάνω τέτοιο κακό πού μοῦ προτείνουν. Γιατί αὐτό πάει γιά τήν αἵρεση τοῦ Προτεσταντισμοῦ, στόν ὁποῖο ὁ καθένας τους εἶναι «ἐκκλησία» καί «ὑπέρ-ἐκκλησία».
3. Ἀκοῦστε, ἀδελφοί μου χριστιανοί, καί προσέξτε ἰδιαίτερα τό σημερινό μου κήρυγμα, γιατί εἶναι ἕνα σύντομο καί ἁπλό μάθημα Ὀρθόδοξης ἐκκλησιολογίας. Ακοῦστε: Γιά νά σωθοῦμε πρέπει νά ἀνήκουμε στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας. Ἔξω ἀπό αὐτήν δέν ὑπάρχει σωτηρία. Στήν Ἐκκλησία ὅμως ὑπάρχει ἑνότητα. Γι᾽ αὐτό, κατά μία ἑρμηνεία, τήν Ἐκκλησία τήν λέγουμε «ΜΙΑ» καί ὁμολογοῦμε πίστη εἰς «ΜΙΑΝ... Ἐκκλησίαν». Εἶναι ΜΙΑ καί γιά τήν ἐσωτερική της ἑνότητα. Ἡ ἑνότητα αὐτή τῆς Ἐκκλησίας ἐκφράζεται ὡς ἑξῆς: Οἱ ἱερεῖς μνημονεύουν τό Ἐπίσκοπο. Τό ἀκοῦτε αὐτό κάθε φορά ἀπό τόν Ἱερέα σέ κάθε ἱερή Ἀκολουθία καί προπαντός τό ἀκοῦτε στήν θεία Λειτουργία, ὅταν ὁ Ἱερέας λέει «Ἐν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν (τάδε)...». Ὁ Ἐπίσκοπος πάλι μνημονεύει τήν Ἱερά Σύνοδο. Ἡ δέ Ἱερά Σύνοδος μνημονεύει ὅλους τούς Ἀρχιεπισκόπους, ὅλα τά Πατριαρχεῖα καί ἰδιαιτέρως μνημονεύει τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη. Ἔτσι, μέ τήν μνημόνευση αὐτή ὑπάρχει ἑνότητα σέ ὅλη τήν Ἐκκλησία. Ἐσεῖς οἱ λαϊκοί γιά νά ἀνήκετε στήν Ἐκκλησία πρέπει νά μνημονεύετε κάποιον Ἐπίσκοπο, ὁ ὁποῖος ὅμως πρέπει νά εἶναι ἑνωμένος μέ ὅλο τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Καί τό ὅτι ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι ἑνωμένος μέ ὅλο τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τό λέει φανερά σέ ὅλο τό πλῆθος τῶν πιστῶν στήν θεία Λειτουργία. Ἐμένα, γιά παράδειγμα, μέ ἀκοῦτε στά «Ἅγια» πού μνημονεύω «τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου». Καί ἀργότερα, μετά τόν καθαγιασμό τῶν Τιμίων Δώρων, μέ ἀκοῦτε μπροστά στήν Ἁγία Τράπεζα νά λέγω πάλι, «Ἐν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου». Ἐσεῖς λοιπόν οἱ λαϊκοί τῆς Μητροπόλεώς μας, γιά νά ἀνήκετε στήν Ἐκκλησία, πρέπει νά εἶστε ἑνωμένοι μέ ἐμένα τόν Ἐπίσκοπό σας. Καί εἶστε ἑνωμένοι μαζί μου, ἐπειδή μέ βλέπετε καί μέ ἀκοῦτε ὅτι εἶμαι ἑνωμένος μέ τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἑλλαδικῆς μας Ἐκκλησίας. Ἀλλά καί ἐγώ μνημονεύω τήν Ἱερά Σύνοδο, ἐπειδή βλέπω ὅτι Αὐτή μνημονεύει ὅλα τά Πατριαρχεῖα καί τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη. Ἔτσι ἀνήκω στήν καθόλου Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καί εἶμαι ἑνωμένος μαζί Της. Ἄν ὅμως τώρα ἐγώ, ὁ Ἐπίσκοπός σας, παύσω νά μνημονεύω τήν Ἱερά Σύνοδο, κόβομαι ἀπό τήν Ἐκκλησία, ἀλλά αὐτόματα καί ἐσεῖς, πού εἶστε ἑνωμένοι μαζί μου, ἀποκόπτεστε καί ἐσεῖς ἀπό τήν Ἐκκλησία καί βρίσκεσθε ἔξω ἀπ᾽ Αὐτήν. Τό ξαναλέγω, χριστιανοί μου: Ὅταν ἕνας Δεσπότης, μόνος του αὐτός, χωρίς νά τό ποῦν καί νά συμφωνήσουν καί οἱ ἄλλοι πατέρες Ἱεράρχες, παύει τό μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου, αὐτός ἀποκόπτεται ἀπό τήν Ἐκκλησία, ἔκανε τόν ἑαυτό του ὑπέρ-Ἐκκλησία καί ἔκανε σχίσμα, τό ὁποῖο σχίσμα εἶναι φοβερό ἁμάρτημα, τό φοβερώτερο, πού δέν τό ξεπλένει οὔτε αἷμα μαρτυρίου.
Παρ' όλα αυτά Σταύρο Τ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας και ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ είναι αντιοικουμενιστές.
@ 4 Νοεμβρίου 2019 - 3:19 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά ἀπό ὅσα σοῦ ἔχει γράψει ὁ Σταῦρος, ἀφοῦ ἐπιμένεις, σοῦ ἀξίζει τό γνωμικόν «τόν ἀράπην σαπουνίζεις τό σαποῦνι σου χαλᾶς»!
Ο Σταύρος Τ. γράφει μεμονωμένες συμπεριφορές σε συγκεκριμένα περιστατικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γενικό πνεύμα και των 2 αντιοικουμενιστών μητροπολιτών είναι ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.
Ο Γόρτυνος Ιερεμίας έχει βγάλει και ρητό για τον Παπισμό και τον Οικουμενισμό.
Για τον Πειραιώς Σεραφείμ ούτε που συζητάμε ότι είναι αντιοικουμενιστης.
@ 5 Νοεμβρίου 2019 - 5:36 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι «ὁ αἱρετικόν δεχόμενος τοῖς αὐτοῦ ἐγκλήμασιν ὑπόκειται», ἐνῶ ἐσεῖς (μαζί μέ τούς «Πειραιῶς», «Γόρτυνος» κ.ἄ.) λέτε καί πράττετε τά ἀντίθετα. Ξέρετε γιατί; Διότι εἶσθε ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! Ὅσες ἀνοησίες καί Ψεύδη καί νά γράψετε, ἐκμεταλλευόμενοι τήν καλωσύνην τοῦ παρόντος ἱστολογίου, δέν μπορεῖτε ν' ἀποδείξετε τίποτε ἄλλο, ἐκτός ἀπό τό ὅτι εἶσθε ἀμετανόητοι ἀνατροπεῖς τοῦ Εὐαγγελίου καί τῶν Πατέρων.
Σταύρο η πηγή σου δεν μου εμφανίζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγή: klassikoperiptosi.blogspot.gr/2010/10/blog-post_6882.html).
Δεν βγαίνει η σελίδα.
Εσένα σου εμφανίζεται;
Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου άφησε τις συνεχείς μπουρδολογίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί ο ιστολόγος να είναι καλός και να σε ανέχεται αλλά εσύ δεν πρέπει να ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
Η Εκκλησία δεν ανήκει στους οικουμενιστές!
Οι Πατέρες λένε να φεύγουμε από την ΑΙΡΕΣΗ και το ΣΧΙΣΜΑ!
ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ!
Το να σχίζουμε την Εκκλησία για τα ασήμαντα ημερολογία και εορτολόγια αυτό είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ για τους Πατέρες της Εκκλησίας!
Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου άφησε τις συνεχείς μπουρδολογίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ερμηνεύεις καλά τους Πατέρες!
Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ!
Αμετανόητοι ανατροπείς του Εὐαγγελίου καί τῶν Πατέρων είναι αυτοί που δογματοποιούν και λατρεύουν τα ημερολόγια και τα εορτολόγια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου θα απαντήσεις στον ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 15 Οκτωβρίου είχα ρωτήσει τον παλαιοημερολογίτη Κ. Βαρβέρη μια ερώτηση αλλά δεν απάντησε.
Μπορεί ν' απαντήσει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου στο παρακάτω;;;
Είναι δεκτή και η δική του απάντηση. Θα την δεχθούμε με άκρα συγκατάβαση ακόμα και την δική του απάντηση, παρ΄ ότι γράφει τόσα και τόσα φανταστικά για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
----------
Πόσα σχίσματα έχετε στον παλαιοημερολογίτικο σχισματικό χώρο όπου ανήκεις;
Έχουν μετρηθεί ή είναι δύσκολο να μετρηθούν;
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
4 Νοεμβρίου 2019 - 8:45 π.μ.