Πρωτοπρεσβύτερος π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης :

…διεκδικῶ –µὲ ἀτράνταχτα ἱστορικὰ ἀλλὰ καὶ Θεολογικὰ ἐπιχειρήµατα– τὴν ἀπόλυτη Αὐτοκεφαλία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Αὐτοκεφαλία, ἡ ὁποία στὶς µέρες µας δὲν εἶναι ἁπλὴ διοικητικὴ ἀναγκαιότητα, ἀλλὰ ἀναγκαιότητα Ἐκκλησιολογικῆς προστασίας τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὴν “ὀθνεῖαν” καὶ ἐξευρωπαϊσµένη Παποπροτεσταντικὴ παραλλαγὴ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ποὺ διαµορφώνει καὶ διοχετεύει στὰ πέρατα τῆς Οἰκουµένης τὸ Πατριαρχικὸ ἐπιτελεῖο.

31 σχόλια:

  1. Χαχαχα και εγώ με ατράνταχτα αγιοπατερικά κείμενα σας καταλογίζω υποκριτές και γελάω με τους τρόπους πού σκαρφίζεστε να υποκρίνεστε τούς ρόλους του αντιοικουμενιστή, και του αγωνιστή, στο πεθαμένο ποίμνιό σας, μην τυχόν και σας φύγουν!!
    Τέτοια τεχνάσματα προπαγάνδας ούτε ο Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς ο Γερμανός Υπουργός Προπαγάνδας της Ναζιστικής Γερμανίας δεν τα είχε εφεύρει.
    Πάτερ Βασίλειε, σας θαυμάζω όμως που απαντάτε πολύ δυναμικά όταν γίνονται κουβέντες για τον μισθόν σας. Το μισό ζήλο να είχατε για τον Χριστόν από αυτόν που έχετε για τον Χρυσόν, η Ελλάδα θα ήταν μία άλλη Χώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αδικείτε πολύ τον π. Β. Βολουδάκη όταν λέτε ότι έχει ζήλο για τον χρυσόν.
      Από πού το βγάλατε αυτό;

      Διαγραφή
  2. @ ανώνυμε /η 19 Νοεμβρίου 10:04

    Περί αυτού που γράφετε, ο ίδιος ο Κύριος είπε πως ο μισθωτός ο Ποιμήν ουκ εστί ποιμήν στο κατά Ιωάννη κεφ 10, 11


    . 10,11 ἐγώ εἰμι ὁ ποιμὴν ὁ καλός. ὁ ποιμὴν ὁ καλὸς τὴν ψυχὴν αὐτοῦ τίθησιν ὑπὲρ τῶν προβάτων·

    Ιω. 10,12 ὁ μισθωτὸς δὲ καὶ οὐκ ὢν ποιμήν, οὗ οὐκ εἰσὶ τὰ πρόβατα ἴδια, θεωρεῖ τὸν λύκον ἐρχόμενον καὶ ἀφίησι τὰ πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα.

    Ιω. 10,13 ὁ δἑ μισθωτὸς φεύγει, ὅτι μισθωτός ἐστι καὶ οὐ μέλει αὐτῷ περὶ τῶν προβάτων.


    Αυτός είναι ένας ιδιαίτερος αφορισμός για όσους είναι μισθωτοί παπάδες και αφορά και τον Π Βασίλειο Βολουδακη που πληρώνεται από τον κορβανά του δημοσίου, λόγω και των διατάξεων του νόμου πού η Κρατούσα Εκκλησία έγινε νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου!!! Είναι δυνατόν υπάλληλος του δημοσίου ο Ιερέας και η Εκκλησία του να έχει καταντήσει νομικό πρόσωπο, που ερμηνεύεται πως φόρεσε το πρόσωπο του αντιχρίστου Κράτους τού κοινοβουλίου; Κάθε Εκκλησιαστικό Ορθόδοξο σώμα έχει ένα πρόσωπο, το πρόσωπο Τού Χριστού. Εάν φιλοδοξεί με την νομική τεχνοτροπία να αποκτά και το πρόσωπο του αντίχριστου Κράτους, τότε με τα δύο πρόσωπα ως θέλουν να υπεραμύνονται, καταντάει τέρας, και όχι υγιές σώμα.

    Και τι σημαίνει όλο αυτό; Σημαίνει πως ενώ έχουμε από παντού την αίρεση του Σεργιανισμού και του Οικουμενισμού, ο Π. Βασίλειος Βολουδακης όπως και όλοι οι μισθωτοί παραμένουν σιωπηλοί στα εγκλήματα που γίνονται ενάντια στην Ελλάδα. Και αναφέρομαι και στο Ουκρανικό ζήτημα τελευταία.

    διαβάστε και την
    Δ παράγραφο του λινκ:
    https://attikanea.blogspot.com/2014/06/blog-post_5181.html?m=1

    Και το κείμενο και ιδιαιτέρως τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί κάτω από την ανάρτηση.
    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2012/06/blog-post_9662.html?m=1

    Διαβάστε και το παρακάτω :
    http://apologitikaa.blogspot.com/2019/06/blog-post_56.html?m=1



    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα κ. Μαρίνε Ριτσούδη παρερμηνεύεις πελώρια τα εδάφια που βάζεις (Ιω. 10, 11-13).
    Ουδεμία σχέση έχει ο μισθωτός ποιμένας του κατα Ιωάννη Ευαγγελίου με τον ποιμένα που απλά μισθοδοτείται απο το Κράτος. Καμιά αίρεση Σεργιανισμού δεν υπάρχει.

    Β. Δεν με έπεισες ότι ο π. Β. Βολουδάκης τα κάνει για το χρυσό, ούτε και τα λινκ που έδωσες λένε αυτό το πράγμα.

    Γ. Το άρθρο του κ. Π. Νούνη είναι μπερδεμένο και πλανεμένο. Εχει επηρεαστεί όπως φαίνεται και απο άλλα άρθρα του γενικότερα απο καθηγητή του με νεονικολαΐτικες πλάνες.

    Δ. Διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις του π. Β. Βολουδάκη για το 666 και τα σχετικά. Αυτό όμως είναι άλλο ζήτημα και δεν έχει καμία σχέση με τον χρυσόν.

    Ε. Το γιατί μένουν σιωπηλοί οι ιερείς είναι ζήτημα που έχει να κάνει με πάρα πολλά πράγματα και όχι έτσι όπως απλοϊκά το νομίζεις.

    Φιλιππήσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρίνο Ριτσούδη παραδέχεσαι τον Αγιο Νεκτάριο ως Αγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλιππησιε εάν παρερμηνεύω το εδάφιο, οφείλεις να γράψεις ποία είναι η ορθή ερμηνεία. Το σκέτο παρερμηνεύω και τελεία, είναι πρακτική του γράφω κάτι μόνο για την αντίδραση.

    Γιά νά ακούσω λοιπόν πως είναι η ορθή ερμηνεία του εδαφίου που παρέθεσα;

    Δεν με ενδιαφέρει να σε πείσω το ότι σας κοροϊδεύει είναι Ήλιου φαεινότερο.

    Ο Οικουμενιστής είναι μεγάλοαίρεση εάν δεν το βλέπετε τότε θα δείτε τα αποτελέσματα αυτού που είναι η Άλωση της Ελλάδας από τους λαθρομετανάστες αλλά όταν τους δούμε μέσα στα σπίτια μας θα είναι αργά τότε γιά δάκρυα.

    Ας ξυπνήσουμε όλοι μαζί γιατί αλλιώς θα θλιβομαστε όλοι μαζί.

    Η ιστορία επαναλάμβανεται, η υπερχιλιετης Βασιλεύουσα έπεσε στα χέρια των Τούρκων λόγω Οικουμενισμού.

    Σύγκρινε το τότε με το τώρα και δες πως βαδίζουμε.


    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικολογίες και μπερδεμένα πράγματα γράφεις Μαρίνο Ριτσούδη στο 1:22 μ.μ.

      Τα έχεις μπερδέψει πολύ.

      Σίγουρα η μετάνοια μας σώζει, αλλά δεν είναι όπως ακριβώς την φαντάζεσαι.

      Διαγραφή
  6. Μ.Ρ.: "Το σκέτο παρερμηνεύω και τελεία, είναι πρακτική του γράφω κάτι μόνο για την αντίδραση."

    Είναι και πρακτική όταν κανείς αυτή τη στιγμή έχει έλλειψη χρόνου. Οπως και όταν νομίζει ότι θα γίνει κατανοητός με αυτά τα λίγα, πριν του πει ο άλλος ό,τι θέλει περισσότερες εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρίνο Ριτσούδη γιατί δεν απαντάς;
    παραδέχεσαι τον Αγιο Νεκτάριο ως Αγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράψε μου επώνυμα και θα σου απαντήσω πως είναι ένας από τους μεγαλύτερους Αγίους του 20ου αιώνα.
      Πριν φύγει από αυτή τη ζωή το 1920, έδωσε εντολή οι μοναχές στην Ιερά Μονή στηνΑΑίγινα να μην ακολουθήσουν το καινοτόμο εορτολόγιο.

      Διαγραφή
  8. Τώρα το γυρίσαμε στην επωνυμία/ανωνυμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Πριν φύγει από αυτή τη ζωή το 1920, έδωσε εντολή οι μοναχές στην Ιερά Μονή στην Αίγινα να μην ακολουθήσουν το καινοτόμο εορτολόγιο."

    Απάντηση
    Δεν το πιστεύουμε αυτό αν δεν παρουσιαστούν ντοκουμέντα με μάρτυρες αξιόπιστους.

    Τότε αν ισχύει αυτή η φήμη, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ, γιατί ακολούθησαν την Εκκλησία και όχι το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα οι μοναχές στην Ιερά Μονή στην Αίγινα ;;;

    Ήταν παράκουες όλες οι μοναχές στον Άγιο;

    Ή αποδεικνύει αυτό ότι η φήμη που μεταφέρεις είναι φήμη του αέρα που δημιουργήθηκε από άγνωστους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα, ανόητε ανώνυμε 3:03.

    Την Ανάσταση Τού Χριστού την είδες;

    Για απάντησέ μου;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνο Ριτσούδη εσύ γράφεις μεγάλες ανοησίες στο τελευταίο σχόλιο σου με το να συγκρίνεις τις πολλές αποδείξεις της Αναστάσεως του Χριστού, με την κάθε αερολογία του καθενός που δεν έχει ντοκουμέντα!!!

      Πραγματικά δεν ξέρεις τί γράφεις!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτάω.

      Για να σε δω ; Απάντησε σε αυτό που σε ρωτάω.



      Διαγραφή
    3. Απάντηση

      Αν εννοείς με τα σωματικά μάτια, όχι δεν είδα με τα σωματικά μάτια την Ανάσταση του Χριστού.

      Αν εννοείς με την έννοια του ύμνου της Εκκλησίας "Ανάσταση Χριστού θεασάμενοι", ναι την έχω δει μέσα απο τις τόσες μαρτυρίες και μέσα απο την Εκκλησία και την ζωή της.

      Διαγραφή
  11. Μαρίνο Ριτσούδη,
    Το ξέρεις ότι και ο άγιος Νεκτάριος λάμβανε μισθό πριν τον συκοφαντήσουν και του τον στερήσουν άδικα;

    Με βάση το λαθεμένο σχόλιο σου 11:14 πμ. επειδή έπαιρνε μισθό και ο άγιος Νεκτάριος ήταν μισθωτός ποιμένας!!!!

    Τώρα κατάλαβες την παρερμηνεία που έκανες του εδαφίου Ιω. 10,11-13 ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρίνο Ριτσούδη σου απαντώ στο 4:28 μ.μ.

    Απάντηση

    Αν εννοείς με τα σωματικά μάτια, όχι δεν είδα με τα σωματικά μάτια την Ανάσταση του Χριστού.

    Αν εννοείς με την έννοια του ύμνου της Εκκλησίας "Ανάσταση Χριστού θεασάμενοι", ναι την έχω δει μέσα απο τις τόσες μαρτυρίες και μέσα απο την Εκκλησία και την ζωή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μαρτυρίες δεν έχουν ρόλο στη ζωή της Εκκλησίας τόσο όσο έχει το βίωμα που γευόμαστε με τα μάτια της Πίστεως στη ζωή της Αγίας Εκκλησίας διότι το Θείο Δράμα δεν το ζούμε εις ανάμνηση που γράφουν οι αιρετικοί, αλλά το ζούμε στην όλη του οντότητα μέσα στην Αγία Εκκλησία. Σήμερον Κρεμαται επί ξύλου, την Μ. Πέμπτη δεν το ψελνουνε το Ζούμε όπως και την Αγία Ανάσταση δεν την ψελνουμε την ζούμε.
      Και εφόσον η ζωή της Αγίας Εκκλησίας περιλαμβάνει όλα τα Άγια Δόγματα έτσι και το κάθε τι είτε μικρό είτε μεγάλο γίνεται αναπόσπαστο μέλος της γιατί έχει συνέχεια και Ζωή μέσα στην Αγία Εκκλησία. Ετσι καί το εορτολόγιο αποτελεί δομή στην ενότητα. Άρα δεν χρειάζονταν να ειπωθεί περί του ότι ο Άγιος άφησε παρακαταθήκη στις μοναχές να ακολουθούν την Αγία Παράδοση της Εκκλησίας είναι αυτονόητο αυτό. Ομως πάραυτα συνέβη και εγώ προσωπικά πήγα στην Αίγινα και μίλησα ρώτησα τις μοναχές γιατί δεν ακολούθησαν κατά την παρακαταθήκη του Αγίου την εντολή για το Πάτριο και μου απάντησαν, "ακολουθούμε ότι λέει η Εκκλησία" . Πρόσεξε δεν αμφισβήτησαν την ερώτηση μου ως προς την παρακαταθήκη και να πούμε δεν ξέρουμε τι μας λες δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά προχώρησαν παραπέρα, σαν να το απέφυγαν και είπαν ορθα κοφτά και τέλος, "ακολουθούμε ότι λέει η Εκκλησία", και εννοούσε την Κρατούσα Εκκλησία.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμε παρέθεσε την πηγή σου για την οποία αναφέρεσαι πως ο Άγιος Νεκτάριος ήταν μιδθοδοτούμενος Αρχιερέας από το Κράτος. Μην μπερδεύουμε το ότι το
    1909 ιδρύθηκε το Γενικό Εκκλησιαστικό Ταμείο με σκοπό, μεταξύ άλλων, την πληρωμή των αρχιερέων από την ακίνητη περιουσία των μοναστηριών, με το εάν λάμβανε μισθό από το Κράτος για την Αρχιερωσυνη του ο Άγιος Νεκτάριος. Άλλο η ίδρυση του ταμείου και διαφορετικό το ότι ο Άγιος Νεκτάριος ήταν μισθωτός από το Κράτος, καθώς μέχρι το 1945 ουδείς Εκκλησιαστικος πληρώνονταν από το Κράτος. Υπάρχει σε δημοσίευμα.

    Γιά αυτό το λόγο θελω την πηγή σου που έχεις πως ο Άγιος ήταν μισθωτός ποιμήν από το Κράτος.

    Δε ευχαριστώ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μην πας να ξεφύγεις Μαρίνο Ριτσούδη!

    Εγώ ξέρω ότι ο άγιος Νεκτάριος έπαιρνε μισθό (τώρα από πού έπαιρνε, αν ήταν από το Κράτος ή από αλλού, αυτό δεν με ενδιαφέρει). Σύμφωνα με την αφελή και στενοκέφαλη ερμηνεία του εδαφίου Ιω. 10,11-13 , όποιος ποιμένας παίρνει μισθό, είναι ο μισθωτός ποιμένας του εδαφίου Ιω. 10,11-13!!!!
    Αυτό είναι σκέτη παρερμηνεία της έννοιας του μισθωτού ποιμένα του εδαφίου Ιω. 10,11-13.

    ΠΕΛΩΡΙΑ απόδειξη: Ο Άγιος Νεκτάριος που και μισθό έπαιρνε και δεν ήταν ο μισθωτός ποιμένας του εδαφίου Ιω. 10,11-13!

    Μην προσπαθείς να τα μπαλώσεις.

    Παραδέξου το λάθος σου και διορθώσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. " Οι μαρτυρίες δεν έχουν ρόλο στη ζωή της Εκκλησίας τόσο όσο έχει το βίωμα που γευόμαστε με τα μάτια της Πίστεως στη ζωή της Αγίας Εκκλησίας διότι το Θείο Δράμα δεν το ζούμε εις ανάμνηση που γράφουν οι αιρετικοί, αλλά το ζούμε στην όλη του οντότητα μέσα στην Αγία Εκκλησία. Σήμερον Κρεμαται επί ξύλου, την Μ. Πέμπτη δεν το ψελνουνε το Ζούμε όπως και την Αγία Ανάσταση δεν την ψελνουμε την ζούμε."


    Απάντηση.
    Και οι αξιόπιστες μαρτυρίες έχουν ρόλο στη ζωή της Εκκλησίας και το βίωμα που δεν είναι ξεκομμένο από τις μαρτυρίες.

    Άλλωστε σου απάντησα.

    " Αν εννοείς με τα σωματικά μάτια, όχι δεν είδα με τα σωματικά μάτια την Ανάσταση του Χριστού.

    Αν εννοείς με την έννοια του ύμνου της Εκκλησίας "Ανάσταση Χριστού θεασάμενοι", ναι την έχω δει μέσα απο τις τόσες μαρτυρίες και μέσα απο την Εκκλησία και την ζωή της."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. " Ετσι καί το εορτολόγιο αποτελεί δομή στην ενότητα. Άρα δεν χρειάζονταν να ειπωθεί περί του ότι ο Άγιος άφησε παρακαταθήκη στις μοναχές να ακολουθούν την Αγία Παράδοση της Εκκλησίας είναι αυτονόητο αυτό."

    Αυτές είναι πλανεμένες παλαιοημερολογίτικες απόψεις. Το ημερολόγιο και το εορτολόγιο δεν αποτελεί " δομή στην ενότητα". Είναι ασήμαντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. " Ομως πάραυτα συνέβη και εγώ προσωπικά πήγα στην Αίγινα και μίλησα ρώτησα τις μοναχές γιατί δεν ακολούθησαν κατά την παρακαταθήκη του Αγίου την εντολή για το Πάτριο και μου απάντησαν, "ακολουθούμε ότι λέει η Εκκλησία" . Πρόσεξε δεν αμφισβήτησαν την ερώτηση μου ως προς την παρακαταθήκη και να πούμε δεν ξέρουμε τι μας λες δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά προχώρησαν παραπέρα, σαν να το απέφυγαν και είπαν ορθα κοφτά και τέλος, "ακολουθούμε ότι λέει η Εκκλησία", και εννοούσε την Κρατούσα Εκκλησία. "

    Απάντηση

    Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Μπορεί να μην είχαν όρεξη να ανοίξουν συζήτηση οι μοναχές και σου είπαν την πιο γρήγορη απάντηση για να τελειώνουν.
    Δεν επιβεβαίωσαν ότι κάτι τέτοιο είπε ο άγιος Νεκτάριος.
    Εσύ ποιά είναι η πηγή σου; Ποιά βιογραφία του αγίου Νεκταρίου το λέει αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσένα ποιά είναι η πηγή σου; Ποιά βιογραφία του αγίου Νεκταρίου το λέει αυτό ότι έδωσε εντολή ν΄ ακολουθήσουν το παλαίο ημερολόγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Άγιος Ιερώνυμος της Αίγινας το έλεγε στα πνευματικά του παιδιά.

      Διαγραφή
  19. " Δώσε την πηγή σου από που το ξέρεις..."

    Πηγή δεν έχω τώρα πρόσφορη. Αλλά το άκουσα 2-3 φορές από αξιόπιστες πηγές.
    Θα ψάξω και θα προσπαθήσω να βρω και καμιά πηγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κ. Μαρίνο Ριτσούδη έχετε καμία παραπομπή για τον λόγο του π. Ιερώνυμου της Αίγινας για τον άγιο Νεκτάριο αυτό που γράφετε ότι είπε για το παλαιό ημερολόγιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε εμένα έφτασε από στόμα σε στόμα όταν γύρισα με το Πάτριο το 1992 από την Ευπραξια Μοναχή που ζούσε στο κελί του Αγίου Ιερώνυμου της Αίγινας. Η Ευπραξία καταγόταν από τον Καύκασο τού Πόντου και είχε κατά σάρκα αδελφό της τον Γέροντα Αρσένιο, συνέκδημο και συνασκητή τού Γέροντος Ιωσήφ τού Σπηλαιώτου. Ανιψιός της εξάλλου ήταν και ό προηγούμενος τής Ιεράς Μονής Διονυσίου Αγίου Όρους, Γέρο - Χαράλαμπος Διονυσιάτης.

    Εδώ στο παρακάτω λινκ υπάρχει και ένα δημοσίευμα.

    https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&aid=458045&cid=122

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μεγαλυτερη αποδειξη ειναι ο γεροντας Φιλοθεος Ζερβακος που ακολουθουσε το πατριο εορτολογιο.Εαν η Εκκλησια πληγωθηκε απο την καθε αιρεση που γεννηθηκε ανα τους αιωνες φανταστειτε τωρα το τραυμα απο τον οικουμενισμο που ειναι παναιρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή