σ.σ. ο διαχειριστής της "ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΦΩΝΗΣ" δεν συμφωνεί με μερικές θέσεις της παρούσης ομιλίας του πατέρα Νικολάου.
------------------------
Ἄκουσα μέχρι τό 4:07 λεπτόν. Δυστυχῶς, δέν εἶναι ἀκραιφνῶς Ὀρθόδοξος ὁ λόγος τοῦ π. Νικολάου. Σπεύδει νά χαρακτηρίσῃ τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ. «σχισματικούς», διότι, μετά ἀπό 11 ὁλόκληρα χρόνια (1924-1935) ἀναμονῆς εἰρηνεύσεως τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τό ἡμερολογιακόν σχίσμα πού ἔκαναν οἱ Μασσῶνοι, ἀπέκτησαν δικούς τους ἐπισκόπους. Προφανῶς, ὁ π. Νικόλαος θά ἤθελε νά παραμείνουν ἀνεπίσκοποι, ἔτσι ὥστε νά μήν χειροτονοῦνται νέοι ἱερεῖς καί νά σβήσῃ ὁ ἱερός ἀγών τῶν «Π/Ητῶν», προκειμένου ἡ ἕνωσις μέ τόν «πάπαν» νά προχωροῦσε πιό γρήγορα, πρός μεγίστην χαράν τῶν Σατανιστῶν. Κι ἐνῷ ἐν ἔτει 2019 τά ἴδια τά ΓΕΓΟΝΟΤΑ δικαιώνουν πλήρως τόν ἀγῶνα τῶν «Π/Ητῶν», μέχρις ὅτου λοξοδρομήσουν καί αὐτοί (κατά τήν δεκαετίαν τοῦ 1970), ἐν τούτοις ὁ π. Νικόλαος τούς καταδικάζει! Ὅταν ξεκινᾶ ἀπό μίαν τοιαύτην διεστραμμένην θέσιν, εἶναι ἑπόμενον νά σφάλλῃ καί σέ πολλά ἄλλα. Ἐπίσης, ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης δέν ἔχουν κάνει στήν πραγματικότητα ἀποτείχισιν, δηλαδή διακοπήν κοινωνίας μέ τούς Οἱκουμενιστάς, ἀλλά μόνον διακοπήν μνημοσύνου τοῦ Ἀνθίμου. Προχθές ὁ π. Νικόλαος ἀπεκάλεσε τόν π. Ἄγγελον Ἀγγελακόπουλον «συλλειτουργέ»! Ἀλλά τότε διά ποίαν «ἀποτείχισιν» πανηγυρίζει; Αδικα ὁ θόρυβος καί ἡ θριαμβολογία, καθότι οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἐδίδαξαν καί ἔπραξαν διακοπήν κοινωνίας. Διότι, ὅπως στά συγκοινωνοῦντα δοχεῖα, ἔτσι καί σ' αὐτούς, τό δηλητήριον τῆς αἱρέσεως τούς μολύνει.
-------------------
-------------------
2.01 - Πάνο
καθόλου δεν πείθεις ότι εσύ ομιλείς με αγάπη, μάλλον το αντίθετο.
Ο κ. Χατζηνικολάου ομιλεί με επιχειρήματα και πάνω εκεί είναι οι χαρακτηρισμοί Πίστεως που κάνει, ενώ εσύ εξαπολύεις προσωπικούς χαρακτηρισμούς κι επίθεση.
Επίσης, όλοι γνωρίζουνε ότι καταφέρεται συνεχώς εναντίον των σημερινών "ΓΟΧ", αλλά εσύ λες :
"Παντού σε βλέπω να βγάζεις χολή για ὄλους εκτός των ΓΟΧ"
Τον π. Νικόλαο πραγματικά τον σέβομαι, καθώς ταλαιπωριέται για την Πίστη του, αλλά προς το παρόν κάνει αρκετά λάθη.
Ειδικά στο παρόν βίντεο το παρατραβάει, εξισώνοντας τους Ορθοδόξους του πατρώου με ανίερους κι καθαιρεμένους Ουκρανούς, ονομάζοντάς μας αχειροτόνητους.
Και μετά σε πείραξε εσένα η απάντηση του κ. Χατζηνικολάου κι επιτίθεσαι πολύ άσχημα, αλλά επικαλείσαι ταυτόχρονα την αγάπη !!!
Αν πραγματικός αγώνας είναι η κοινωνία του Γέροντά του Αγάθωνα (τον οποίο έχετε περί πολλού) με Βαρθολομαίο, τότε όλη η Αγιοπατερική διδασκαλια είναι σε πλάνη
Αν πραγματικός αγώνας είναι ένα χρόνο μετά το Κολυμπάρι, πάνω στον θρήνο και τα αποκαϊδια, να δημοσιεύει ο π. Νικόλαος και το katanixi άρθρο εορτασμού γενεθλίων π. Αγάθωνα στην Ηγουμενία, τότε ομοίως με ανωτέρω.
Συνηθίσατε την πολυδεκαετή κοινωνία με αιρετικούς κι από κει προκύπτουνε κι όλα τα υπόλοιπα…...Δεν χάλασε κι ο κόσμος εν ολίγοις. Και για να δικαιολογηθεί η πρότερη αντιΠατερική απραξία και τα σημερινά πράγματι, σχεδόν αδιέξοδα (όπως στρώνεις κοιμάσαι, ειδικά όταν θεωρείς κι ανίερους τους ΓΟΧ) εφευρίσκετε "Οικονομίες", που και πάλι δεν έχουνε καμία βάση στην Αγιοπατερική διδασκαλια.
Ως προς το ημερολόγιο, απαντήστε πρώτα εδώ και μετά να εκτοξεύετε φαρφάρες, πόσο μάλλον να κάνετε και προσωπικές επιθέσεις
καθόλου δεν πείθεις ότι εσύ ομιλείς με αγάπη, μάλλον το αντίθετο.
Ο κ. Χατζηνικολάου ομιλεί με επιχειρήματα και πάνω εκεί είναι οι χαρακτηρισμοί Πίστεως που κάνει, ενώ εσύ εξαπολύεις προσωπικούς χαρακτηρισμούς κι επίθεση.
Επίσης, όλοι γνωρίζουνε ότι καταφέρεται συνεχώς εναντίον των σημερινών "ΓΟΧ", αλλά εσύ λες :
"Παντού σε βλέπω να βγάζεις χολή για ὄλους εκτός των ΓΟΧ"
Τον π. Νικόλαο πραγματικά τον σέβομαι, καθώς ταλαιπωριέται για την Πίστη του, αλλά προς το παρόν κάνει αρκετά λάθη.
Ειδικά στο παρόν βίντεο το παρατραβάει, εξισώνοντας τους Ορθοδόξους του πατρώου με ανίερους κι καθαιρεμένους Ουκρανούς, ονομάζοντάς μας αχειροτόνητους.
Και μετά σε πείραξε εσένα η απάντηση του κ. Χατζηνικολάου κι επιτίθεσαι πολύ άσχημα, αλλά επικαλείσαι ταυτόχρονα την αγάπη !!!
Αν πραγματικός αγώνας είναι η κοινωνία του Γέροντά του Αγάθωνα (τον οποίο έχετε περί πολλού) με Βαρθολομαίο, τότε όλη η Αγιοπατερική διδασκαλια είναι σε πλάνη
Αν πραγματικός αγώνας είναι ένα χρόνο μετά το Κολυμπάρι, πάνω στον θρήνο και τα αποκαϊδια, να δημοσιεύει ο π. Νικόλαος και το katanixi άρθρο εορτασμού γενεθλίων π. Αγάθωνα στην Ηγουμενία, τότε ομοίως με ανωτέρω.
Συνηθίσατε την πολυδεκαετή κοινωνία με αιρετικούς κι από κει προκύπτουνε κι όλα τα υπόλοιπα…...Δεν χάλασε κι ο κόσμος εν ολίγοις. Και για να δικαιολογηθεί η πρότερη αντιΠατερική απραξία και τα σημερινά πράγματι, σχεδόν αδιέξοδα (όπως στρώνεις κοιμάσαι, ειδικά όταν θεωρείς κι ανίερους τους ΓΟΧ) εφευρίσκετε "Οικονομίες", που και πάλι δεν έχουνε καμία βάση στην Αγιοπατερική διδασκαλια.
Ως προς το ημερολόγιο, απαντήστε πρώτα εδώ και μετά να εκτοξεύετε φαρφάρες, πόσο μάλλον να κάνετε και προσωπικές επιθέσεις
Ἄκουσα μέχρι τό 4:07 λεπτόν. Δυστυχῶς, δέν εἶναι ἀκραιφνῶς Ὀρθόδοξος ὁ λόγος τοῦ π. Νικολάου. Σπεύδει νά χαρακτηρίσῃ τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ. «σχισματικούς», διότι, μετά ἀπό 11 ὁλόκληρα χρόνια (1924-1935) ἀναμονῆς εἰρηνεύσεως τῆς Ἐκκλησίας ἀπό τό ἡμερολογιακόν σχίσμα πού ἔκαναν οἱ Μασσῶνοι, ἀπέκτησαν δικούς τους ἐπισκόπους. Προφανῶς, ὁ π. Νικόλαος θά ἤθελε νά παραμείνουν ἀνεπίσκοποι, ἔτσι ὥστε νά μήν χειροτονοῦνται νέοι ἱερεῖς καί νά σβήσῃ ὁ ἱερός ἀγών τῶν «Π/Ητῶν», προκειμένου ἡ ἕνωσις μέ τόν «πάπαν» νά προχωροῦσε πιό γρήγορα, πρός μεγίστην χαράν τῶν Σατανιστῶν. Κι ἐνῷ ἐν ἔτει 2019 τά ἴδια τά ΓΕΓΟΝΟΤΑ δικαιώνουν πλήρως τόν ἀγῶνα τῶν «Π/Ητῶν», μέχρις ὅτου λοξοδρομήσουν καί αὐτοί (κατά τήν δεκαετίαν τοῦ 1970), ἐν τούτοις ὁ π. Νικόλαος τούς καταδικάζει! Ὅταν ξεκινᾶ ἀπό μίαν τοιαύτην διεστραμμένην θέσιν, εἶναι ἑπόμενον νά σφάλλῃ καί σέ πολλά ἄλλα. Ἐπίσης, ἐξ ὅσων γνωρίζω, οἱ πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης δέν ἔχουν κάνει στήν πραγματικότητα ἀποτείχισιν, δηλαδή διακοπήν κοινωνίας μέ τούς Οἱκουμενιστάς, ἀλλά μόνον διακοπήν μνημοσύνου τοῦ Ἀνθίμου. Προχθές ὁ π. Νικόλαος ἀπεκάλεσε τόν π. Ἄγγελον Ἀγγελακόπουλον «συλλειτουργέ»! Ἀλλά τότε διά ποίαν «ἀποτείχισιν» πανηγυρίζει; Αδικα ὁ θόρυβος καί ἡ θριαμβολογία, καθότι οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἐδίδαξαν καί ἔπραξαν διακοπήν κοινωνίας. Διότι, ὅπως στά συγκοινωνοῦντα δοχεῖα, ἔτσι καί σ' αὐτούς, τό δηλητήριον τῆς αἱρέσεως τούς μολύνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε Ορθόδοξος θα πει μπράβο στον π. Νικόλαο Μανώλη που λέει τους σχισματικούς, σχισματικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ι. Χρυσόστομος για να δείξει πόσο μεγάλο αμάρτημα είναι το σχίσμα λέει ότι ούτε αίμα μαρτυρίου ξεπλένει το σχίσμα.
Πραγματική αποτείχιση σημαίνει διακοπή του μνημοσύνου του αιρετικού επισκόπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα γεγονότα εν έτει 2019 δεν δικαιώνουν καθόλου τους Παλαιοημερολογίτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αντίθετο μάλιστα!
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε Ορθόδοξος θα πει μπράβο στον π. Νικόλαο Μανώλη που λέει τους σχισματικούς, σχισματικούς.
Ο ι. Χρυσόστομος για να δείξει πόσο μεγάλο αμάρτημα είναι το σχίσμα λέει ότι ούτε αίμα μαρτυρίου ξεπλένει το σχίσμα.
Δεν γνωρίζεις άλλον άγιο να ομιλεί για το σχίσμα; Συνεχώς θα επαναλαμβάνεις τον ίδιο;
Το γεγονός ότι δεν αναφέρεις άλλον άγιο από τόσους αγίους που έχει η Ορθοδοξία, μήπως σε προβληματίζει ότι δεν καταλαβαίνεις τι είναι το σχίσμα και περί τίνος ομιλεί ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος;
Κώστα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ΄ εμάς τους Ορθόδοξους μας φθάνει τί λέει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
Τί κουτάμαρες είναι αυτές που λες περι τίνος ομιλεί; Τί θα πει αυτό;
Για το Σχίσμα ομιλεί. Είναι ξεκάθαρος ο ι. Χρυσόστομος.
Μην στρεβλώνουμε τα λόγια των αγίων για να βγάλουμε τους εαυτούς μας αθώους και το Σχίσμα άκακο.
Όλοι οι Ορθόδοξοι πρέπει να επαναλαμβάνουν συνέχεια τί λέει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για το σχίσμα.
Μην στρεβλώνουμε τα λόγια των αγίων.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματική αποτείχιση σημαίνει διακοπή του μνημοσύνου του αιρετικού επισκόπου.
Επίσης διακοπή μνημόνευσις και κοινωνίας με όσους κοινωνούν και μνημονεύουν τον αιρετικό επίσκοπο....
Ο ι. Χρυσόστομος για να δείξει πόσο μεγάλο αμάρτημα είναι το σχίσμα λέει ότι ούτε αίμα μαρτυρίου ξεπλένει το σχίσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ορθόδοξοι δεν πρέπει να κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, αλλά να πάρουν στα σοβαρά τους λόγους του ΜΕΓΑΛΟΥ αγίου ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ.
"Επίσης διακοπή μνημόνευσις και κοινωνίας με όσους κοινωνούν και μνημονεύουν τον αιρετικό επίσκοπο...."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι δικά σου.
Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΑΥΤΟ.
Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ λέει διακοπή του μνημοσύνου του αιρετικού επισκόπου που κάνει δημόσια αιρετικό κήρυγμα.
Δεν μίλησε μόνο ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για το σχίσμα και άλλοι άγιοι μίλησαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας φθάνει όμως η χτυπητή ρήση του ΜΕΓΑΛΟΥ αγίου ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ.
Αν έχεις πλανηθεί εσύ κ. Κώστα από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες δεν φταίμε εμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χατζηνικολάου,
ΑπάντησηΔιαγραφήδιεστραμμένες είναι οι δικές σου θέσεις και ὄχι του π. Νικολάου.
Το δικό σου μυαλό είναι μολυσμένο από την εμπάθεια και τον φανατισμό ἐναντίων των Ορθοδόξων χριστιανών αγωνιστών και ὄχι οι Πατέρες.
Χρειάζεσαι πολύ διάβασμα και μετάνοια.
Παντού σε βλέπω να βγάζεις χολή για ὄλους εκτός των ΓΟΧ και νομίζης πως είσαι χριστιανός, αγωνιστής της Αλήθειας του Χριστού.
Έχεις τυφλωθεί τελείως και εσύ και οι ὄμοιοί σου και δεν ξέρετε τι λέτε.
Είστε τόσο δαιμονικά τυφλωμένοι, που φτάσατε να βγάζετε τους αγίους μας, μάγους και τσαρλατάνους και να κατηγορείται ὄλους τους φωτισμένους Πατέρες που τόσα πρόσφεραν στον κόσμο.
Νομίζετε πως κατέχετε μόνο εσείς την Αλήθεια ταμπουρωμένοι μέσα στο κλουβί σας.
Άλλοι όμως κάνουν πραγματικό αγώνα και αὐτό σας καίει.
Τό μόνο που ξέρεις να κάνεις, είναι να γυρίζης από ιστολόγιο σε ιστολόγιο και να σχολιάζεις, να διαστρεβλώνεις την Αλήθεια και να γίνεσαι ρεζίλι σε ὄσους ξέρουν τι σημαίνει Χριστιανός.
Ο Χριστός είναι Αγάπη και Πραότητα και τα φάρμακα για τον αμαρτωλό και για αυτόν που ἔχει ξεφύγει κατά την «δική σου ἄποψη», δεν είναι επίθεση, χαρακτηρισμοί και προσβολές με τέτοια εμπάθεια και κακία.
Ας σου ἔλεγαν πως θα σου έκοβαν τον μισθό για τις χριστιανικές θέσεις σου, τότε να σε έβλεπα πόσο θα συνέχιζες να λες αυτά που λες.
Λοιπόν κάνε μας την χάρη και κλείσε το στόμα σου διότι δεν πείθεις κανέναν.
Έχεις καταντήσει νούμερο στο διαδίκτυο.
"Ο Χριστός είναι Αγάπη και Πραότητα και τα φάρμακα για τον αμαρτωλό και για αυτόν που ἔχει ξεφύγει κατά την «δική σου ἄποψη», δεν είναι επίθεση, χαρακτηρισμοί και προσβολές με τέτοια εμπάθεια και κακία."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ με τον ανώνυμο 2:01 μ.μ. στο παραπάνω.
Ο Χριστός, οι Πατέρες είναι και φραγγέλιο λόγου αντιαιρετικό, και επίθεση πνευματική κατά της αμαρτίας, των αιρέσεων και των σκοτεινών αντιχριστιανικών δράσεων.
Διαφωνώ σε πολλά και καίρια με τον Δ. Χατζηνικολάου, αλλά σε πολλά έχει δίκαιο όπως για τον ανθελληνισμό, την ηλεκτρονική σκλαβιά και τόσα άλλα.
Όπως διαφωνώ κάθετα μαζί του για τον παλαιοημερολογιτισμό, την αγιομαχία-απόρριψη προς τους συγχρόνους αγίους Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο, Επιφάνιο και άλλους και προς τις επιθέσεις του για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Ορθόδοξος αντιλατινόφρων
@ 5 Νοεμβρίου 2019 - 2:01 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή«Ἀπό κόρακα δέν θ' ἀκούσῃς παρά κρᾶ», λέγει μία λαϊκή παροιμία. Γιά πές μου μίαν Ἀλήθειαν -- μίαν μόνον -- πού διεστρέβλωσα. Ὅταν λέμε «Ἀλήθειαν», βεβαίως, ἐννοοῦμε Ἀλήθειαν, τεκμηριωμένην μέ Ἁγιογραφικά καί Ἁγιοπατερικά χωρία καί γεγονότα, ὄχι τίς ἀνοησίες πού γράφεις ἐσύ καί οἱ συνοδοιπόροι σου, βασςιζόμενοι σέ αἱρετικές διδασκαλίες καί πράξεις. Ἐμπρός, λοιπόν, ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα! Ἀλλιῶς, ἐκτός ἀπό αἱρετικός, θά εἶσαι ἐπιπλέον καί ἕνας κοινός ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.
Πολλά στρέβλωσες παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολλά!
Όχι μόνο για το παλαιοημερολογίτικο!
Όχι μόνο για τους συγχρόνους αγίους!
Όχι μόνο για τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο που έγραψες ότι είναι και με τον Χριστό και με το Διάβολο, ενώ ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι ΜΟΝΟ με τον Χριστό!
Αλλά και με τους Ορθόδοξους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη που με τις αρρωστημένες φαντασίες σου τους βλέπεις σαν "πράκτορες του Οικουμενισμού"!!!
Τουλάχιστον μην προκαλείς και απο πάνω και κάνεις πώς τίποτε δεν στρέβλωσες!
Ορθόδοξος αντιλατινόφρων
Τὸ ποιὸς εἶναι συκοφάντης ἄστο καλύτερα, γιατὶ ἄν θὰ ἀνοίξω τὸ στόμα μου θὰ ἐκτεθῆς πολὺ ἄσχημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήἜχουμε διαφωνήσει στὸ παρελθὸν ξανὰ μέσα σὲ ἄλλο ἱστολόγιο, καὶ ὅταν σὲ στρίμωξα λεκτικὰ λειτούργησες πολὺ ἀνήθικα, ἐκτὸς καὶ δὲν γνωρίζης τὶ σημαίνει ἠθική.
Μὴν ψάχνεις, ὁ ἴδιος εἶμαι ποὺ σοῦ ἔγραψα προηγουμένως, ἁπλᾶ τώρα γράφω μὲ πολυτονικὸ μήπως καὶ καταλάβεις ποιὸς εἶμαι.
Δὲν χρειάζεται νὰ σοῦ πῶ περισσότερα καὶ γιὰ τὸ ποιὸς κράζει ὁ κόσμος ἔχει νοῦ καὶ διακρίνει.
Σε ποίον αναφέρεσαι Πάνο 3:06 μ.μ. ;
ΑπάντησηΔιαγραφή2.01 - Πάνο
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθόλου δεν πειθεις ότι εσυ ομιλεις με αγαπη, μάλλον το αντιθετο
Ο κ. Χατζηνικολάου ομιλεί με επιχειρήματα και πανω εκει είναι οι χαρακτηρισμοί Πίστεως που κανει, ενώ εσυ εξαπολύεις προσωπικούς χαρακτηρισμούς κι επιθεση.
Επίσης, όλοι γνωρίζουνε ότι καταφέρεται συνεχως εναντιον των σημερινών "ΓΟΧ", αλλά εσυ λες :
"Παντού σε βλέπω να βγάζεις χολή για ὄλους εκτός των ΓΟΧ"
Τον π. Νικόλαο πραγματικα τον σεβομαι, καθως ταλαιπωριέται για την Πίστη του, αλλα προς το παρον κανει αρκετά λαθη
Ειδικα στο παρον βιντεο το παρατραβάει, εξισώνοντας τους Ορθοδόξους του πατρωου με ανιερους κι καθαιρεμένους Ουκρανους, ονομάζοντας μας αχειροτόνητους
Και μετα σε πειραξε εσενα η απαντηση του κ. Χατζηνικολάου κι επιτίθεσαι πολύ άσχημα, αλλά επικαλείσαι ταυτόχρονα την αγάπη !!!
Αν πραγματικος αγωνας είναι η κοινωνια του Γεροντα του Αγαθωνα (τον οποίο έχετε περι πολλού) με Βαρθολομαιο, τότε όλη η Αγιοπατερικη διδασκαλια είναι σε πλάνη
Αν πραγματικος αγωνας είναι ένα χρόνο μετα το Κολυμπαρι, πανω στον θρηνο και τα αποκαϊδια, να δημοσιευει ο π. Νικόλαος και το katanixi αρθρο εορτασμου γενεθλιων π. Αγαθωνα στην Ηγουμενια, τότε ομοίως με ανωτέρω
Συνηθισατε την πολυδεκαετη κοινωνια με αιρετικούς κι από κει προκύπτουνε κι όλα τα υπολοιπα…...Δεν χάλασε κι ο κόσμος εν ολιγοις. Και για να δικαιολογηθεί η πρότερη αντιΠατερική απραξια και τα σημερινα πραγματι, σχεδόν αδιέξοδα (όπως στρωνεις κοιμάσαι, ειδικα όταν θεωρεις κι ανίερους τους ΓΟΧ) εφευρίσκετε "Οικονομιες", που και πάλι δεν έχουνε καμία βάση στην Αγιοπατερικη διδασκαλια
Ως προς το ημερολόγιο, απαντηστε πρωτα εδώ και μετα να εκτοξεύετε φαρφάρες, πόσο μάλλον να κανετε και προσωπικες επιθεσεις
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/1924_11.html
Ἀγαπητὲ Σταῦρο, μὴν βιάζεσαι νὰ βγάζης συμπεράσματα καὶ ἄς σταματήσουμε νὰ χρησιμοποιοῦμε τὴν λέξη «ἀγάπη» γιὰ νὰ καλύπτουμε ἤ τέλος πάντων γιὰ νὰ φέρουμε ἐκεῖ ποὺ θέλουμε τὰ πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍσο γιὰ τὸ «ΓΟΧ» ποὺ εἶπα, ἴσως νὰ ἔκανα λάθος παρασυρόμενος ἐπειδὴ γνωρίζω ὅτι ἀνήκει στὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο.
Ἀλλὰ εἶναι ἀλήθεια ὅτι τὸν ἔχω δεῖ ἐπαννηλημένως νὰ μιλᾶ μὲ πολὺ ἐμπάθεια, ἀφοῦ χωρὶς νὰ γνωρίζη τοῦ καθενὸς τὸν ἀγώνα καὶ τὴν προαίρεση, μὲ πολὺ εὐκολία νὰ λέει ὅτι ὅλοι στὸ νέο ἡμερολόγιο εἴμαστε μολυσμένοι, αἰρετικοί κ.λπ.
Δηλαδὴ, ἐπειδὴ τὸν ἐλέγχω γιὰ τὶς πλανεμένες του θέσεις σημαίνει ὅτι δὲν ἔχω καὶ ἀγάπη.
Εἶναι δυνατὸν νὰ δεχτῶ νὰ μᾶς ἀποκαλεῖ ὅλους αἰρετικοὺς καὶ πόσες ἄλλες κουταμᾶρες καὶ νὰ μπορῶ νὰ τοῦ ἀπαντῶ μὲ πραότητα;
Πάντως μὴν βγάζετε τόσο εὔκολα συμπεράσματα γιὰ ὅλους στὸ νέο ἡμερολόγιο, οὔτε εἶναι τόσο εὔκολο νὰ ἑρμηνεύετε τοὺς κανόνες.
Οὔτε κανεὶς λέει ὅτι ἡ σημερινὴ Ἑκκλησία προχωρᾶ σωστά.
Ἀντίθετα, συνέχεια σχολιάζουμε μὲ πολὺ ἀρνητικὸ λόγο γιὰ τὰ χάλια τῆς ἱεραρχίας, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν σημαίνει ὅτι ὅλοι οἱ ἰερεῖς εἶναι μαζὶ τους ἐπειδὴ δὲν ἀποτειχίζονται.
Ὁ κύριος Χατζηνικολάου καὶ ἐσὺ προφανῶς, ποὺ τόσο εὔκολα μιλᾶτε γιὰ ἀποτείχιση, σᾶς θέτω πάλι τὸ ἐρώτημα, ἄν γιὰ τὶς θέσεις σας καὶ τὰ πιστεύω σας, σᾶς ἔκοβαν τὸν μισθὸ ἤ σᾶς μετέθεταν κάπου πολὺ μακρυὰ ἀπὸ τὴν βάση σας, μὲ ὅτι αὐτὸ συνεπάγεται καὶ ποὺ κάποιες φορὲς εἶναι δυσβάστακτο, θὰ συνεχίζατε νὰ λέτε αὐτὰ ποὺ λέτε.
Μὴν μοὺ φέρετε παράδειγμα τοὺς μοναχοὺς ποὺ εἶναι ἄμισθοι.
Αὐτὸ βέβαια δὲν σημαίνει ὅτι δὲν εἶμαι ὑπέρ τῆς ἀποτειχίσεως.
Ἁπλᾶ καὶ ἡ ἀποτείχιση θέλει διάκριση γιὰ τὸ πότε καὶ πῶς θὰ γίνη, γιὰ νὰ μὴν δημιουργηθῆ σχίσμα μέσα στὴν Ἑκκλησία, τὸ ὁποῖον εἶναι χειρότερο καὶ ἀπὸ τὴν προσχώρηση σὲ αἴρεση.
Τώρα βέβαια στὸ σημεῖο ποὺ ἔφτασαν καὶ ἄρχισαν νὰ φέρνουν τοὺς σχισματικοὺς καὶ νὰ συλλειτουργοῦν μαζὶ τους, ὄχι μόνο θὰ πρέπει νὰ κόψουν τὸ μνημόσυνό τους, ἀλλὰ καὶ νὰ καθαιρεθοῦν, ἀλλὰ ποιὸς θὰ τὸ κάνει θὰ μοῦ πεῖς.
Πιστεύω πὼς πολὺ σύντομα θὰ δείξη ὁ Θεός.
Τέλος πάντων τὸ θέμα χρήζει πολὺ μεγάλης συζητήσεως, μὲ γνώσεις θεολογίας καὶ πολὺ καλῆς προαιρέσεως.
Καλὸ βράδυ!
Ο Πάνος μιλάει σωστά στο τελευταίο του σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε Πάνο να αποκαλύπτεις την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Πολύ σωστά και προσεγμένα μιλάει ο Πάνος 5:42 μ.μ., όχι απλά σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν συμφωνώ όμως με όλα.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μίλησε μόνο ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος για το σχίσμα και άλλοι άγιοι μίλησαν.
Μας φθάνει όμως η χτυπητή ρήση του ΜΕΓΑΛΟΥ αγίου ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ.
Εχθρούς γαρ Θεού ο άγιος Χρυσόστομος, ου μόνον τους αιρετικούς αλλά και τους κοινωνούντας με αυτούς μεγάλη και πολλή τη φωνή ονόμασαι (άγιος Θεόδωρος Στουδίτης).
Αυτή τη ρήση δεν την γνωρίζεις; Του αγίου Χρυσοστόμου είναι, αλλά δεν την αναφέρεις διότι κοινωνείς με τους οικουμενιστές! Ξέρεις να αναφέρεις συνεχώς την ρήση του σχίσματος...
Aδελφέ Πάνο το τελευταίο σχόλιο σου είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο (όπου αποκαλουσες ακόμα και νούμερο τον κ. Χατζηνικολάου),άσχετα αν διαφωνω με καποια πραγματα που λες
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φτασαμε σήμερα σε πολύ ασχημο σημειο, αλλα γινονται συνεχομενα οργια εδώ και πολλές δεκαετίες κι ο Βαρθολομαίος εφτασε ακόμα και στο σημειο να αναθεματισει τους Αγιους μας το 1998 (βρίσκονται εις χειρας δικαιοκριτου Θεου)
Οι λανθασμένες θεσεις περι ταχα δυνητικης αποτειχισεως μας οδηγησαν εδώ. Δεν σας ειπε κανεις να πατε στους ΓΟΧ, αλλα εδώ και δεκαετιες επρεπε να υπήρχανε πολλές, έστω διακοπές κοινωνίας με συγκεκριμένους.
ή μήπως δεν ειδαμε σε ζωντανη μεταδοση στην ΕΡΤ το συλλειτουργο με τον Πάπα στην Κωνσταντινουπολη (φρίξον Ήλιε) τέλη 2014 ;
Σου είπα ότι σέβομαι πραγματικά τον π. Νικόλαο, αλλά είναι "αξιωματικός" (με μεγαλύτερες ευθύνες) κι εσύ θέλεις να τον συγκρίνεις με απλούς στρατιώτες. Που επιπλέον, ούτε γνωρίζεις τι μπορεί να εχουνε στερηθεί, ούτε αν διακινδυνεύουνε μιλώντας δημοσίως κι επωνύμως για Εθνικά κι Εκκλησιαστικά θέματα.
Δεν είναι θέμα ερμηνείας Ιερών Κανόνων, καθώς ΟΛΟΙ οι Άγιοι μας λένε να φεύγουμε από την κοινωνία με αιρετικούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι οι Πατέρες διέκοπταν κοινωνια ή και αποτειχίζονταν και καθαιρούσανε ακομα και σε νέες αιρέσεις, πριν αυτές κριθούνε από τις Εκκλησιες εν Ομονοία (π.χ. πριν την 1η και 7η Οικουμενικη)
Και σήμερα βλέπουμε αυτό το τραγικό χάλι, απέναντι σε γνωστές αιρεσεις, που με θράσος κηρύττονται δημοσίως
Σταυρος Τ. :"ή μήπως δεν ειδαμε σε ζωντανη μεταδοση στην ΕΡΤ το συλλειτουργο με τον Πάπα στην Κωνσταντινουπολη (φρίξον Ήλιε) τέλη 2014 ;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση:
ΛΑΘΟΣ! ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ!
ΔΕΝ ΗΤΑΝ συλλείτουργο, ήταν ΗΜΙΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ τον Νοεμβριο του 2014.
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ!
ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ!
ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ.
Σταύρος Τ. : "Δεν είναι θέμα ερμηνείας Ιερών Κανόνων, καθώς ΟΛΟΙ οι Άγιοι μας λένε να φεύγουμε από την κοινωνία με αιρετικούς".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση:
Είσαι λάθος!
Είναι θέμα ερμηνείας και αυτό.
Το τί εννοούσαν κοινωνία με τους αιρετικούς.
Και ποιούς αιρετικούς.
Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!
Απάντηση στον Silver 6 Νοεμβρίου 2019 - 12:36 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ιερό Χρυσόστομο τον γνωρίζει καλύτερα από σένα και τον κάθε άσχετο σχισματικό, ο Ορθόδοξος ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ!
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ!
ΟΧΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΕΙ Ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου.
Μην φαντάζεσαι ότι θα πιστέψουμε εσένα τον τσοπάνο και όχι τον π. Θεόδωρο Ζήση τον Πατρολόγο!
Τέτοιο πράγμα μην το φαντάζεσαι Κώστα!
Ο Πάνος ομιλεί με πολλή αγάπη αλλά και δίκαιο θυμό σε πολλά μέρη των σχολίων του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην λέμε μπούρδες ότι δεν μιλάει με αγάπη ο Πάνος!
@ «Πᾶνο»:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις: «Πολλά στρέβλωσες παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου! ... Τὸ ποιὸς εἶναι συκοφάντης ἄστο καλύτερα, γιατὶ ἄν θὰ ἀνοίξω τὸ στόμα μου θὰ ἐκτεθῆς πολὺ ἄσχημα. Ἔχουμε διαφωνήσει στὸ παρελθὸν ξανὰ μέσα σὲ ἄλλο ἱστολόγιο, καὶ ὅταν σὲ στρίμωξα λεκτικὰ λειτούργησες πολὺ ἀνήθικα, ἐκτὸς καὶ δὲν γνωρίζης τὶ σημαίνει ἠθική».
Σοῦ ἀπαντῶ: Εἶναι ἄκρως ἀνήθικον, τοὐτέστιν ΒΡΩΜΕΡΟΝ, αὐτό πού κάνεις! Γράφεις ὅτι πολλά διεστρέβλωσα, ἀλλά δέν ἀναφέρεις οὔτε ἕνα, συγκεκριμένως βεβαίως, δηλαδή ποία εἶναι ἀκριβῶς ἡ «διαστρέβλωσις» καί μέ βάσιν ποίων Ἁγιογραφικῶν/Ἁγιοπατερικῶν χωρίων καί πράξεων ἀποδεικνύεται ὅτι εἶναι ὄντως διαστρέβλωσις. Καί μετά ἀπό αὐτόν τόν κοπανιστόν ἀέρα, μέ ἀπειλεῖς κιόλας ὅτι ἄν ἀνοίξῃς τό στόμα σου, θά ἐκτεθῶ!!! Καί γιατί τό λές καί δέν τό κάνεις, νά δοῦμε ποιός θά ἐκτεθῇ! Σέ προειδοποιῶ, ὅμως, καί πάλι: Ἄν δέν τεκμηριώσῃς μέ Ἁγιογραφικά/Ἁγιοπατερικά χωρία καί πράξεις, τότε ΕΣΥ ΘΑ ΕΚΤΕΘΗΣ, ΟΧΙ ΕΓΩ! Ὁμιλῶ γιά ἀληθινούς Ἁγίους, βεβαίως, καί ὄχι ψευδο-αγίους πού μᾶς σερβίρει ὁ Βαρθολομαῖος καί οἱ σύν αὐτῷ, ἀφοῦ προηγουμένως ἔχουν κάνει τήν βρωμεράν προπαγάνδαν των. Ἐμπρός, λοιπόν, ΜΕΓΑΛΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΑ, σέ προκαλῶ, λέγε ΜΕ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟΝ ΛΟΓΟΝ ποίαν ἀλήθειαν «διεστρέβλωσα», ΠΟΤΕ, ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου τα μπέρδεψες τα σχόλια μεταξύ τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "Πολλά στρέβλωσες παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!" δεν το έγραψε ο Πάνος το έγραψε άλλος Αντιοικουμενιστής Ορθόδοξος και σου ανέφερε τί διαστρέβλωσες!
Σου έγραψε:
"Όχι μόνο για το παλαιοημερολογίτικο!
Όχι μόνο για τους συγχρόνους αγίους!
Όχι μόνο για τον άγιο Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο που έγραψες ότι είναι και με τον Χριστό και με το Διάβολο, ενώ ο άγιος Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι ΜΟΝΟ με τον Χριστό!
Αλλά και με τους Ορθόδοξους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη που με τις αρρωστημένες φαντασίες σου τους βλέπεις σαν "πράκτορες του Οικουμενισμού"!!!
Τουλάχιστον μην προκαλείς και απο πάνω και κάνεις πώς τίποτε δεν στρέβλωσες!
Ορθόδοξος αντιλατινόφρων"
Ο Ορθόδοξος αντιλατινόφρονας ΔΕΝ είναι ο Πάνος!
@ 6 Νοεμβρίου 2019 - 4:51 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ἔγραψε ὅτι εἶναι ὁ ἴδιος πού ἔγραψε καί τά τοῦ προηγουμένου σχολίου. Ἐφόσον ἐσεῖς ἐμφανίζεστε μέ τίς «κουκκοῦλες» τῆς ἀνωνυμίας, καθότι μόνον ψεύδη καί διαστροφές γράφετε, καί ἑπομένως τρέμετε τό φῶς τῆς Ἀληθείας, πῶς ἔχετε καί τό ΑΠΕΙΡΟΝ ΘΡΑΣΟΣ νά μέ κατηγορῆτε κι ἀπό πάνω ὅτι ἐγώ μπέρδεψα τά σχόλιά σας; Τελικά, ὑπάρχει κανείς σοβαρός στό ἄνομον στρατόπεδόν σας τῆς συμπλεύσεως μέ τήν ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ὅ ἐστίν ὁ Οἰκουμενισμός;
2. Ἔστω ὅτι ἐγώ «μπέρδεψα» τούς ἀνωνύμους διαστροφεῖς, πού γράφουν τά ἴδια ψέμματα. Τί ἀποδεικνύεις μέ αὐτό κι ἐγείρεις θέμα; Περιμένω ἀκόμη νά πεῖτε τεκμηριωμένα ποιές ἀλήθειες «διεστρέβλωσα», ἀλλά τίποτε δέν λέτε περί αὐτοῦ, μόνον συνεχίζετε τόν κοπανιστόν ἀέρα!
Είναι για ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου να ονομάζεις τους συγχρόνους αγίους Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο και άλλους "ως ψευδο-αγίους" που δήθεν έκανε ο Βαρθολομαίος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους συγχρόνους αγίους Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο και άλλους δεν τους έκανε ο Βαρθολομαίος αγίους, αλλά ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ και ο ευλαβής Ορθόδοξος λαός!
Μετά από πολλά χρόνια ήρθε ο Βαρθολομαίος και τους έκανε, αφού πρώτα τους είχε για αγίους και ο ευλαβής Ορθόδοξος λαός!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Απάντηση στο σχόλιο 5:04 π.μ. του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ίσως έχεις δίκαιο σ΄ αυτό το μπέρδεμα. Διότι ο Πάνος δεν το ξεκαθάρισε. Θα σου ξεκαθαρίσω εγώ. Ο Πάνος 5 Νοεμβρίου 2019 - 3:06 μ.μ. όταν είπε ότι έγραψε το παραπάνω σχόλιο εννοούσε το σχόλιο 5 Νοεμβρίου 2019 - 2:01 μ.μ., όχι το αμέσως παραπάνω σχόλιο. Σ΄ αυτό έχεις δίκαιο να διαμαρτύρεσαι, δεν φταις εσύ. Δεκτόν.
2. Για το τί διαστρέβλωσες αναφέρθηκε ο Ορθόδοξος αντιλατινόφρων στο σχόλιο 5 Νοεμβρίου 2019 - 2:35 μ.μ.
Οι Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη δεν είναι καθόλου διαστροφείς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτρεβλά είναι πολλά από τα δικά σου σχόλια παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!
@ 6 Νοεμβρίου 2019 - 5:06 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὮ φανατικέ Οἰκουμενιστά, Ἀντορθόδοξε, Ἀντιχριστιανέ,
Ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι οἱ κοινωνοῦντες μέ τούς αἱρετικούς εἶναι ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ καί τούς ἀναθεματίζουν!!! Ἄρα, πῶς οἱ ὡς ἄνω γέροντες, οἱ ὁποῖοι ἐκοιμήθησαν ἐν τῷ Οἰκουμενισμῷ, «ἁγίασαν»; Δέν ἀντιλαμβάνεσαι ὅτι κηρύττεις ἕτερον Εὐαγγέλιον; Ἰδού μικρόν μόνον δεῖγμα τῆς Ὀρθοδόξου διδασκαλίας:
1) «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (Ἁγίου Μάρκου Εὐγενικοῦ, Patrologia Graeca 160, σ. 101)
2) "Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου,P.G. 99, σ. 1049)
3) «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει τοῖς ὑβρίζουσι καί ἀτιμάζουσι τάς σεπτάς Εἰκόνας, Ἀνάθεμα γ´» (Συνοδικόν τῆς Ὀρθοδοξίας, Τριώδιον, Ἐκδ. Φῶς, σελ. 161).
Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σύγχρονοι άγιοι Πορφύριος, Παΐσιος, Ιάκωβος, Επιφάνιος, Εφραίμ κοιμήθησαν εν τη Ορθοδόξω Εκκλήσια και όχι εν τω Οικουμενισμώ και ήταν ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ!
Ο Αντιοικουμενισμός λογίζεται μόνο όταν γίνεται εν τη Ορθοδόξω Εκκλήσια και όχι στο Σχίσμα με αιρετικές δογματοποιήσεις των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων!
Τα εδάφια που αναφέρεις τα ξέρουν να τα ερμηνεύουν οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ που δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα που ανήκεις εσύ!
ΟΛΟΙ οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ που δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα τιμούν τους συγχρόνους Αγίους Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο, Ιωσήφ και Εφραίμ ως Αγίους!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου, ο παλαιοημερολογίτικος φανατισμός δεν κάνει καλό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλήγει πολλές φορές εκτός Ορθοδοξίας!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες διδάσκουν μακρυά από την ΑΙΡΕΣΗ αλλά και μακρυά από το ΣΧΙΣΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη δεν ανήκουν στό ἄνομον στρατόπεδόν τῆς συμπλεύσεως μέ τήν ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ὅ ἐστίν ὁ Οἰκουμενισμός!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έχεις μπερδέψει πολύ στο μυαλό σου παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου!
Επέστρεψε στην Εκκλησία!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
@ 6 Νοεμβρίου 2019 - 5:57 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις ὀρθότατα: «Ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες διδάσκουν μακρυά από την ΑΙΡΕΣΗ αλλά και μακρυά από το ΣΧΙΣΜΑ!» Πράττεις, ὅμως, ἀκριβῶς τά ἀντίθετα, καθότι ὄχι μόνον συμπλέεις, ἀλλά καί ὑπερασπίζεσαι μέ φανατισμόν τήν συμπόρευσίν σου μέ τήν Παναίρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τά δύο σχίσματα, ἤτοι ό ἑορτολογικόν (1924) καί τό Οὐκρανικόν (2019)! Οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΠΡΑΤΤΟΝΤΕΣ ΤΟΙΑΥΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΟΛΑΖΟΝΤΑΙ!
Κάνεις μεγάλο λάθος παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λες ότι είναι ορθότατο τότε πώς παραμένεις στο παλαιοημερολογίτικο ΣΧΙΣΜΑ (1924 και μετά);
Αντίθετα οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη δεν έχουν σχέση με τον Οικουμενισμόν!
Μην γράφεις μπούρδες!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου αίρεση είναι η δογματοποίηση των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων!
ΑπάντησηΔιαγραφήὍλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες διδάσκουν μακρυά από την ΑΙΡΕΣΗ αλλά και μακρυά από το ΣΧΙΣΜΑ!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
6 Νοεμβρίου 2019 - 7:00 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις: «Αφού λες ότι είναι ορθότατο τότε πώς παραμένεις στο παλαιοημερολογίτικο ΣΧΙΣΜΑ (1924 και μετά);»
Ἀπάντησις: Ἐδῶ χρησιμοποιεῖς δολίως τήν γνωστήν ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑΝ νά φορτώνῃς στόν ἄλλον τό ἔγκλημα πού ἐσύ διέπραξες, ἐν προκειμένῳ τό νεο-ημερολογητικόν σχίσμα τοῦ 1924. Οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ π.ἑ. δέν ἔκαμαν καμμίαν ἀλλαγήν, ἀλλ' ἔμειναν ἐκεῖ πού ἦσαν ἐπί αἰῶνες. Αὐτοί πού μετεκίνησαν ὅρια αἰώνια, παρά τήν ρητήν ΣΥΝΟΔΙΚΗΝ ἀπαγόρευσιν τοῦ 16ου αἰῶνος, καί ἔκαμαν τό σχίσμα προκειμένου νά προωθήσουν τήν ἕνωσιν μέ τόν Παπισμόν, εἶσθε ἐσεῖς. Ὅσα ψέμματα καί νά πῇς, αὐτό δέν ἀλλάζει.
@ 6 Νοεμβρίου 2019 - 7:09 π.μ.
Γράφεις: «Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου αίρεση είναι η δογματοποίηση των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων!»
Ἀπαντῶ: Λές ψέμματα! Οὐδείς ποτέ ἐδογματοποίησε τό ἡμερολόγιον! Σέ ὅποιον δέν ἀρέσουν τά ψέμματα, ἔχουμε γράψει δεκάδες φορές ὅτι αὐτό καθεαυτό τό ἡμερολόγιον δέν εἶναι δογματικόν θέμα. Ἡ μεταβολή του, ὅμως, χωρίς Πανορθόδοξον συμφωνίαν, χωρίς νά ὑφίσταται ποιμαντικός λόγος καί παρά τήν ρητήν ΣΥΝΟΔΙΚΗΝ ἀπαγόρευσιν τοῦ 16ου αἰῶνος, ἡ ὁποία μάλιστα ἔχει ὡς στόχον τήν κατάργησιν τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐφόσον, ὡς γνωστόν, ἀπέβλεπε εἰς τήν ὑποταγήν της εἰς τόν Παπισμόν, εἶναι προφανές -- γιά ὅσους ἔχουν σώας τάς φρένας -- ὅτι ἔχει δογματικόν χαρακτῆρα.
[Σημείωσις: Γιά τούς «περαστικούς» ἀναγῶνστας τά γράφω αὐτά, ὄχι γιά τούς πράκτορες τῶν Οἰκουμενιστῶν.]
Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου άφησε τις γνωστές μπουρδολογίες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι στρεβλώνεις τα πράγματα για το παλαιοημερολογίτικο;
Το Σχίσμα το έπραξαν οι Παλαιοημερολογίτες που για την ασήμαντη αλλαγή του ασήμαντου ημερολογίου διέκοψαν την κοινωνία με όλα τα Πατριαρχεία και όπως λέει ο Άγιος Παΐσιος είναι σαν τα ξεκομμένα κλήματα από την Άμπελο, την Εκκλησία!
Δεν δικαιολογείται για την εμμονή στα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια να ξεκόβεις κανείς την κοινωνία από την Άμπελο, την Εκκλησία!
Θα επαναλάβω ότι είναι η δογματοποίηση των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων είναι ΑΙΡΕΣΗ! Όπως και αν συμβαίνει αυτή! Δια της ευθείας οδού ή δια της πλαγίας!
Ὅλες οἱ Γραφές, ὅλες οἱ Σύνοδοι καί ὅλοι οἱ Πατέρες διδάσκουν ότι δεν πρέπει να κάνουμε δόγμα τα ημερολόγια και εορτολόγια!
Αυτά για τους περαστικούς επισκέπτες και όχι για όσους επιμένουν σε αρρωστημένες φαντασίες ΔΗΘΕΝ περι "πρακτόρων των Οικουμενιστών" εννοώντας τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές του παρόντος μπλογκ που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Να τί είπε ο Άγιος Παΐσιος για το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και την ΑΠΟΚΟΠΗ των παλαιοημερολογίτικων παρατάξεων από την Άμπελο Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφή-----------------
"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "
Από το βιβλίο «Βίος Γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ
Να αφήσουμε τις μπούρδες δεν είναι Κώστας, είναι Κωστάκης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔογματοποίηση των ασήμαντων ημερολογίων και εορτολογίων συμβαίνει με πλάγιο τρόπο και όταν μιλάμε για δόγμα της εορτολογικής ενότητας και το εννοούμε ΣΤΡΕΒΛΑ και παλαιοημερολογίτικα!
Δεν αλλάζει η αλήθεια ότι το Σχίσμα το έκαναν οι Παλαιοημερολογίτες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιοημερολογίτη Χατζηνικολάου,
ΑπάντησηΔιαγραφήἐν πρώτοις τὸ «διαστροφεῖς» καὶ τὸ «κόρακα», τὸ «βρωμερό» καὶ τὸ «σχιζοφρένεια» στὰ ἐπιστρέφω, διότι αὐτὴ τὴν δουλειὰ, τὴν κάνεις ἐσὺ κάθε μέρα στὰ ἱστολόγια.
Δὲν πρόκειται νὰ χάσω ἄλλο τὸν χρόνο μου μαζὶ σου, μὲ κάλυψαν ἀρκετὰ οἱ ὑπόλοιποι ἀδελφοί.
Ἄλλωστε μὲ ἐσένα δὲν μπορεῖ νὰ κάνει κανεὶς συζήτηση, διότι ἡ ἐμπάθεια, ἡ ἀγένεια καὶ ἡ κακία ποὺ βγάζεις πάντα ὅταν γράφεις, εἶναι μαθηματικῶς ἀδύνατο ἡ συζήτηση νὰ ὁδηγήση σὲ κάτι ἐπικοδομητικὸ.
Συγχρόνως εἶσαι ἀσεβέστατος καὶ βλάσφημος, ὀνομάζοντας τοὺς Νέους Ἁγίους ποὺ ὅλος ὁ κόσμος εὐλαβεῖται, «ψευδο-αγίους» καὶ δὲν ἐννοῶ αὐτοὺς ποὺ τώρα ἀνακήρυξε ὁ Βαρθολομαῖος στὸ Ἅγιον Ὅρος γιὰ τοὺς γνωστοὺς λόγους, ποὺ ἐσὺ νομίζης ὅτι καταπίνουμε τὰ χαπάκια ποὺ μᾶς δίνουν, ἀλλὰ γιὰ τοὺς Ἁγίους Παΐσιο, Πορφύριο καὶ Ἰάκωβο Τσαλίκη ποὺ μονίμως τοὺς καθυβρίζετε μὲ πολὺ βαρεῖς χαρακτηρισμοὺς.
Τὸ μυαλὸ σου εἶναι πολὺ σκοτισμένο γιὰ νὰ μπορῆς νὰ κρίνης τὴν ἁγιότητά των.
Αὐτὸ φαίνεται καὶ σὲ ὅλους σχεδὸν ποὺ ἀνήκετε στὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο, ἀπὸ τὴν χαιρεκακία ποὺ ἔχετε καὶ πολὺ συχνὰ τὴν δείχνετε βλέποντας τὴν μεγάλη πτώση καὶ τὸ κατάντημα τῆς σημερινῆς Ἱεραρχίας ποὺ κανεὶς ἀληθινὸς ἀγωνιστῆς Χριστιανὸς δὲν τὴν ἀρνεῖται, ἀντὶ νὰ σᾶς θλίβη καὶ νὰ προσεύχεστε νὰ τοὺς φωτίση ὁ Θεὸς νὰ μετανοήσουν.
Κατὰ τὰ ἄλλα ἔχετε πείση τὸν ἑαυτὸ σας, ὅτι εἶστε οἱ καλοὶ χριστιανοί, ὅπου ἀναπαύεται ὁ Κύριος.
Ἀπάντησις στὸν Σταῦρο Τ:
ΑπάντησηΔιαγραφήἈδελφέ μου ἀποκάλεσα «νούμερο» τὸν κ. Χατζηνικολάου, διότι κατὰ πρῶτον προκαλεῖ συνεχόμενα μὲ τοὺς χαρακτηρισμοὺς του ὅποτε γράφει, λὲς καὶ εἶναι ὁ μεγάλος θεολόγος, ἑρμηνευτῆς τῶν Θεῖων κειμένων καὶ Γραφῶν καὶ ὁ μόνος κατέχων τὴν Ἀλήθειαν καὶ δεύτερον δὲν εἶναι δυνατὸν ἔνας σοβαρὸς καθηγητῆς νὰ μπαίνει σὲ τόσα ἱστολόγια κάθε τρεῖς καὶ λίγο καὶ νὰ ἀρχίζη τὶς στρεβλώσεις καὶ τοὺς χαρακτηρισμοὺς σὲ ὅλους τοὺς μὴ ἀνήκοντας στὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο καὶ νὰ μᾶς ἀποκαλῆ αἰρετκοὺς.
Ἀκόμα δὲν ἔχει μάθη ποιὰ εἶναι ἡ διαφορὰ τῆς αἰρέσεως ἀπὸ τοῦ σχίσματος καὶ θέλει νὰ
μᾶς χαρακτηρίζη αἰρετικοὺς.
Δὲν ἔχει μάθη πότε ὐπάρχη κοινωνία μὲ τοὺς ἑκάστοτε αἰρετικοὺς ἤ σχισματικοὺς καὶ ἔδωσε ἐρμηνεῖα κατὰ τὸ δοκοῦν γιὰ «συγκινονοῦντα δοχεῖα» καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλα ποὺ συνηθίζει νὰ γράφη.
Συμφωνῶ μαζὶ σου ὅτι πρέπει νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ αἰρετικοὺε καὶ σχισματικοὺς, ἀλλὰ ἄς μὴν μιλάει ὁ σχισματικὸς παλαιοημερολογίτης Χατζηνικολάου.
Νὰ εἶσαι σίγουρος ἀδελφὲ, στὴν Μητρόπολη ποὺ ἀνήκω, ἄν θὰ ἔρθουν οἱ σχισματικοὶ τῆς Οὐκρανίας καὶ συλλειτουργίσουν μαζὶ τους, δὲν πρόκειται νὰ πατήσω ξανὰ τὸ πόδι μου ἐκεῖ.
Αὐτὸ ὅμως δὲν σημαίνει ὅτι δὲν θὰ πατήσω ξανὰ σὲ ἄλλη Ἑκκλησία νὰ κοινωνήσω μὲ Σῶμα καὶ Αἵμα Κυρίου, ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ δὲν ὑπάρχη ἀποτειχισμένος ἱερέας τουλάχιστον σὲ μία ἀπόσταση 200 χιλιομέτρων ἀπὸ τὴν περιοχὴ πού μένω, ποὺ γιὰ τὴν ὥρα δὲν ὑπάρχη, οὔτε στὰ 600 χιλιόμετρα, ἀκολουθῶντας τὴν τελείως λανθασμένη ἑρμηνεῖα περὶ συγκινονοῦντων δοχεῖων.
Μόνο μὲ τὴν συμμετοχὴ μας στὰ ἅγια μυστήρια σωζόμεθα.
Ὑπᾶρχη καὶ ἡ εὐλογημένη οἰκονομία ἀδελφέ μου καὶ ὁ Θεὸς βλέπει τὴν προαίρεσή μας ἄν θέλουμε ἤ ὄχι νὰ ἀκολουθοῦμε τοὺς προδότες οἰκουμενιστές.
Ἐπίσης δὲν ἔκανα καμμία σύγκριση μὲ τὸν π. Νικόλαο καὶ μὲ ἁπλοῦς Στρατιῶτες.
Ἀξιωματικὸς μὲν, ἀλλὰ ἄνθρωπος δὲ, μὲ οἰκογένεια, μὲ ἀδυναμίες καὶ λάθη ὅπως ὅλοι μας, ἄν καὶ δὲν γνωρίζω ποιὰ λάθη ἐντοπίζεις.
Οὔτε ἐσὺ ὅμως γνωρίζης πόσο στοχοποιημένοι εἴμαστε ὅσοι ἀντιδροῦμε στὰ ἑκκλησιαστικὰ καὶ ἐθνικὰ μας θέματα καὶ τὶ ἀπειλὲς ἔχουμε δεχθεῖ κάποιοι ἀπὸ ἐμᾶς.
Τὸ μόνο ποὺ ἔχω νὰ σοῦ πῶ καὶ ἐδῶ τελειώνω, ἔξω ἀπὸ τὸν χορὸ πολλὰ τραγούδια λέμε.
Νὰ παρακαλᾶμε τὸν Θεὸ νὰ μᾶς χαρίζη μετάνοια καὶ σὲ καιρὸ ὁμολογίας καὶ μαρτυρίου ἄν
χρειαστεῖ, νὰ μᾶς ἐνδυναμώσει ὁ Κύριος νὰ μὴν κάνουμε πίσω.
Τὸ λέω αὐτὸ, διότι ὅπως θὰ γνωρίζης, τίποτα δὲν εἶναι δικὸ μας.
Ὅλα εἶναι χαρίσματα τοῦ Θεοῦ καὶ νὰ μὴν καυχώμεθα γιὰ τίποτα, τὸ μόνο ποὺ εἶναι δικὸ μας, εἶναι ἠ προαίρεσή μας καὶ ἀναλόγως αὐτῆς μᾶς δίνη καὶ τὰ ἀνάλογα χαρίσματα.
Καὶ μιὰ διευκρίνηση, τυχαίως μπῆκα ἐδῶ μέσα ψάχνοντας γιὰ κάτι καὶ βλέποντας τὸν Χατζηνικολάου, σχολίασα. Δὲν συνηθίζω νὰ σπαταλῶ ἔτσι τὸν χρόνο μου ὅπως ὁ κ. Χατζηνικολάου.
Ὅπου μπῶ νὰ διαβάσω κάτι, τὶς περισσότερες φορὲς θὰ τὸν δῶ μέσα καὶ νὰ ἔχει σχολιάσει.
Ἀπορῶ μαζὶ του, ἔτσι ἀξιοποιεῖ τὸν χρόνο ποὺ τοῦ ἀπομένει, σχολιάζοντας μέσα στὰ ἱστολόγια;
Καλὴ συνέχεια σὲ ὅλους!
Ο/Η Πᾶνος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήἈκόμα δὲν ἔχει μάθη ποιὰ εἶναι ἡ διαφορὰ τῆς αἰρέσεως ἀπὸ τοῦ σχίσματος καὶ θέλει νὰ
μᾶς χαρακτηρίζη αἰρετικοὺς.
Aδελφέ, θα μπορούσες να μου γράψεις τη διαφορά της αίρεσης από του σχίσματος σύμφωνα με τη διδασκαλία της Εκκλησίας;
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Πάνο κάτσε εδώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην φεύγεις!
Σε θέλουμε και εσένα!
Δεν είναι σπατάλη χρόνου να έρχεσαι εδώ και να αφήνεις μερικά σχόλια για την παλαιοημερολογίτικη πλάνη! Ωφελείται ο κόσμος!
Μην φύγεις εντελώς!
@ «Πᾶνο»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣέ προεκάλεσα νά γράψῃς ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΩΣ μέ Ἁγιογραφικές καί Ἁγιοπατερικές παραπομπές ποιές ἀλήθειες «διεστρέβλωσα». Ἀντί αὐτοῦ, ἐσύ, ὡς ΜΕΓΑΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ, συνέχισες τόν ΟΧΕΤΟΝ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΑΣ γράφοντας γιά μένα:
«Ἀκόμα δὲν ἔχει μάθη ποιὰ εἶναι ἡ διαφορὰ τῆς αἰρέσεως ἀπὸ τοῦ σχίσματος καὶ θέλει νὰ μᾶς χαρακτηρίζη αἰρετικοὺς. Δὲν ἔχει μάθη πότε ὐπάρχη κοινωνία μὲ τοὺς ἑκάστοτε αἰρετικοὺς ἤ σχισματικοὺς καὶ ἔδωσε ἐρμηνεῖα κατὰ τὸ δοκοῦν γιὰ «συγκινονοῦντα δοχεῖα» καὶ ἕνα σωρὸ ἄλλα ποὺ συνηθίζει νὰ γράφη.»
«Συγχαρητήρια»! Τώρα μπορεῖς νά διεκδικήσῃς καί «βραβεῖον» ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ καί ΑΕΡΟΛΟΓΙΑΣ! Δέν ἐπανέρχομαι.
Πάνο μην φεύγεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπάθησε να έρχεσαι κατα αραιά χρονικά διαστήματα. π.χ. κάθε δύο ημέρες να γράφεις για την παλαιοημερολογίτικη πλάνη.
Ἀδελφὲ Κωνσταντῖνε καλησπέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἶπα νὰ μὴν συνεχίσω ἄλλο διότι δὲν ἔχει νόημα, δὲν βγάζει πουθενὰ, ἀλλὰ ἐπειδὴ πρώτη φορὰ μοῦ μιλᾶς, τὸ θεώρησα ἀγένεια νὰ μὴν σοῦ ἀπαντήσω.
Κατ' ἀρχὴν δὲν εἶμαι θεολόγος γιὰ νὰ σοῦ ἀπαντήσω μὲ θεολογικὸ λόγο, ἀλλὰ οὔτε καὶ εἶναι πάντα ἀπαραίτητος ὁ θεολογικὸς λόγος.
Οἱ παπποῦδες, οἱ γιαγιάδες μας δὲν γνώριζαν οἱ περισσότεροι γράμματα (εἶμαι 60 χρονῶν), ἀλλὰ εἶχαν (ὅσοι εἶχαν) βαθιὰ τὴν πίστη καὶ ὀρθόδοξο πνεῦμα χωρὶς πολλὲς γνώσεις,
Πήγαιναν στὴν Ἐκκλησία, νήστευαν, προσευχόντουσαν, ἐξομολογοῦνταν, κοινωνοῦσαν καὶ γενικὰ ζοῦσαν τὴν μυστηριακὴ ζωὴ τῆς Ἑκκλησίας μας.
Μὲ ἀπλὸ καὶ σύντομο λόγο σοῦ ἀπαντῶ, μὲ ὅσα τουλάχιστον γνωρίζω, πὼς αἴρεση εἶναι κάθε διδασκαλία, ἀπὸ ὁποιαδήποτε χριστιανικὴ μαρτυρία, ἀντίθετη μὲ τὸ Ὀρθόδοξο χριστιανικὸ δόγμα, ἀντίθετη μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ μὲ τὴν χριστιανικὴ παρακαταθήκη ποὺ μᾶς ἄφησαν οἱ Ἅγιοι Θεοφόροι Πατέρες καὶ Ἀπόστολοι, ἐνῷ σχίσμα εἶναι ἡ διαίρεσις τῆς μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, χωρὶς νὰ εἶναι ἀπαραίτητο νὰ εἶναι αίρετικοὶ αὐτοὶ ποὺ σχίζουν τὴν Ἑκκλησία, ποὺ νὰ στηρίζονται καὶ νὰ ἀκολουθοῦν αίρετικὲς δοξασίες καὶ πλᾶνες.
Μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ καὶ διὰ λόγους διοικητικῆς φύσεως θέματα ἤ θέματα δικαιωσύνης κ.λπ. νὰ ἀποσχιστοῦν καὶ νὰ φτιάξουν δικὴ τους Ἐκκλησία, ὅπως ἔγινε καὶ μὲ τὸ παλαιὸ ἡμερολόγιο καὶ ἔγιναν ἔκτοτε 15 κομμάτια καὶ δὲν ἔχουν κοινωνία μεταξὺ των καὶ ἀλληλοαναθεματίζονται.
Μὴν τὸ συγκρίνης ὅμως μὲ τὸ Οὐκρανικὸ, ἐκεῖ ὑπᾶρχουν καὶ ἄλλα πολλὰ θέματα καὶ δὲν εἶναι μόνο θέμα διοικητικῆς φύσεως.
Ἔχουμε καὶ τὴν Ἑκκλησία τῆς Ρωσικῆς διασπορᾶς, ὅπου βγῆκαν Ἅγιοι ἀπὸ ἐκεῖ.
Ἐκεῖ πάλι ἦταν διαφορετικὰ τὰ πράγματα.
Γιὰ αὐτὸ ἀδελφὲ, θέλει πολὺ προσοχὴ καὶ προσευχὴ νὰ μᾶς φωτίζη ὁ Θεὸς τὸ τὶ λέμε κάθε φορὰ καὶ τὶ θὰ ἀκολουθήσουμε ὅταν προκύπτουν τόσο σοβαρὰ θέματα μέσα στὴν Ἑκκλησία μας.
Ἀπαιτεῖται πολὺ διάκρισις γιὰ τὸ πῶς θὰ πορευτοῦμε ὅταν συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις, ἀλλὰ ἡ διάκρισις εἶναι ἡ μεγαλύτερη ἀρετὴ, εἶναι ἡ ἀρετὴ τῶν ἀρετῶν, ἡ ὁποῖα ἀποκτᾶται μετὰ ἀπὸ πολὺ πνευματικὸ ἀγώνα καὶ ἀπὸ τὸν ὁποῖον, ἐμεῖς πολὺ ὑστεροῦμε.
Ἐγὼ βλέπω, χρόνια τώρα, καὶ στὸ Ἅγιον Ὅρος παλαιότερα ποὺ πήγαινα, ἀλλὰ καὶ ἔξω στὸν κόσμο μιὰ πολεμικὴ, μὲ ἄσχημους χαρακτηρισμοὺς καὶ μὲ μιὰ ἐμπαθῆ στάση ἐκ μέρους τῶν παλαιοημερολογιτῶν πρὸς τοὺς νεοημερολογίτες καὶ μὴν μοῦ πεῖς ὅτι συμβαίνει καὶ τὸ ἀντίθετο διότι, ἐκτὸς κάποιων ἐξαιρέσεων θὰ εἶναι ψέμμα.
Δὲν λέω ὅτι ὅλοι συμπεριφέρονται ἔτσι, ἀλλὰ κατὰ τὸ πλεῖστον ὑπάρχη μιὰ μεγάλη ἐμπάθεια καὶ ἀπαράδεκτη συμπεριφορὰ ἀπὸ τὸ παλαιὸ (τοὺς ἀδιάκριτους ζηλωτὲς ἐννοῶ) πρὸς τὸ νέο.
Ὑπᾶρχουν βίντεο ἀκόμη στὸ διαδίκτυο ποὺ μέχρι καὶ κατᾶρες βγαίνουν ἀπὸ στόματα μοναχῶν καὶ πιστεύουν πὼς εἶναι κατὰ Θεὸν ὅλη αὐτὴ ἡ στάσις των.
Χριστιανοὶ εἴμαστε καὶ ὄχι ἐχθροὶ.
Αὐτὴ ἡ στάσις δὲν πρόκειται κανέναν νὰ τὸν ὀδηγήση στὴν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν.
Αὐτὰ ἀδελφὲ, ἐλπίζω νὰ σὲ κάλυψα.
Καλὴ συνὲχεια μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Παναγίας μας!
3 δεκαετίες πέρασαν τα πανδεινα οι Παλαιοημερολογίτες από την Κρατούσα, που είτε εστελνε την αστυνομια κι είχαμε αποσχηματισμούς, φυλακίσεις Ιερέων, ξύρισμα-κούρεμα, βίαιες διακοπές ακουλουθιών, μέχρι και φόνο (της Αγίας Νεομάρτυρας Αικατερίνης) είτε επενέβαιναν οι ίδιοι οι Ιερωμένοι της κρατούσας κι εφτασαν στο σημειο να ρίξουνε κάτω και να ποδοπατήσουνε την Θεία Κοινωνία, ενώ από τον ξυλοδαρμό που κάνανε στον ΓΟΧ Ιερέα, εκείνος υπέκυψε μετά από λίγες ημέρες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην τους κρίνετε λοιπόν τόσο εύκολα, γιατί σε κάποιες περιπτώσεις ειχανε/έχουνε πραγματι ασχημη συμπεριφορά. Που κι αυτό ακόμη είναι βαρύ αλλά προσωπικό αμάρτημα, ενώ εσείς ελέγχεστε (δικαίως) για θέματα Πίστεως
Για τον αν βρίσκετε αποτειχισμένο Ιερέα κοντά σας, έχετε αναρωτηθεί αν το αξίζετε με βάση την πρότερη και την νυν στάση σας ;
Είχατε στενό μαρκαρισμα κανέναν Ιερέα τουλάχιστον δέκα-δεκαπέντε χρόνια πριν ή απλά Εκκλησιαζόσασταν ;
Τί να κάνετε λέτε εσείς, τί να κάνουνε λενε κι οι Ιερεις (και δεν αποτειχίζονται,) κι εσείς με την στάση σας (να πηγαίνετε σ΄αυτούς) δεν τους βοηθάτε καθόλου. Αυτές όμως οι "Οικονομίες" είναι η δική σας "αλήθεια"
Ο/Η Πᾶνος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήαἴρεση εἶναι κάθε διδασκαλία, ἀπὸ ὁποιαδήποτε χριστιανικὴ μαρτυρία, ἀντίθετη μὲ τὸ Ὀρθόδοξο χριστιανικὸ δόγμα, ἀντίθετη μὲ τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ μὲ τὴν χριστιανικὴ παρακαταθήκη ποὺ μᾶς ἄφησαν οἱ Ἅγιοι Θεοφόροι Πατέρες καὶ Ἀπόστολοι, ἐνῷ σχίσμα εἶναι ἡ διαίρεσις τῆς μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, χωρὶς νὰ εἶναι ἀπαραίτητο νὰ εἶναι αίρετικοὶ αὐτοὶ ποὺ σχίζουν τὴν Ἑκκλησία, ποὺ νὰ στηρίζονται καὶ νὰ ἀκολουθοῦν αίρετικὲς δοξασίες καὶ πλᾶνες.
Αγαπητέ αδελφέ Παναγιώτη, σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!
Η εξήγηση που δίνεις για την αίρεση συμφωνώ. Έχω όμως πρόβλημα, μου είναι δύσκολο να δεχθώ αυτό που γράφεις για το σχίσμα. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά σχίσμα στην Εκκλησία του Χριστού, πιστεύω ότι οντολογικώς είναι αδύνατον να γίνει. Απομάκρυνση ναι, όπως έχουμε τους Μονοφυσίτες, τους Παπικούς, τους Προτεστάντες κ.λ.π.
Αυτά προς το παρόν για να μη σε κουράζω, αλλά και η ώρα είναι αργά στην Ελλάδα, αν γράφεις από την ελληνίδα γη.
Νάσαι πάντα καλά!
Εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος
Ἄλλα ἀντὶ ἄλλων...
ΑπάντησηΔιαγραφήἘρωτήθηκα γιὰ κάτι συγκεκριμένο, ἀπάντησα καὶ τὸ πλάτιασα λίγο γιὰ νὰ δώσω λίγη ἔμφαση στὸ νὰ μὴν βγάζουμε βιαστικὰ
συμπεράσματα.
Ὅπως πάντα, οὐδεμία ἀπάντησις ἤ σχόλιο στὸ συγκεκριμένο θέμα ποὺ ἀπάντησα.
Ἀπάντησες ἐσὺ βέβαια ἀντὶ τοῦ Κωνσταντῖνου, χωρὶς ὅμως αὐτὸ νὰ σημαίνει ὅτι πειράζη.
Προσπέρασες, ὅλα ὅσα ἔγραψα μὲ τὸσο εὐγενῆ, φιλικὸ καὶ ἀνθρώπινο τρόπο καὶ πάλι στάθηκες καὶ ἐσὺ ὅπως καὶ ὅλοι σας, ἀπέναντι μὲ τὸ
«ἑμεῖς» καὶ τὸ «έσεῖς» γιὰ νὰ καταλήξης νὰ μοῦ πῆς ὅτι ἐλεγχώμεθα γιὰ θέματα Πίστεως.
Ἤλπιζα ὅτι θὰ μποροῦσε νὰ γίνη ἕνας διάλογος, ἀλλὰ ὅταν φτάνεις νὰ μοὺ πῆς ὅτι ἐλεγχώμεθα ἀπὸ ἐσᾶς γιὰ θέματα Πίστεως, ποὺ εἴσαστε
τόσα χρόνια σὲ σχίσμα καὶ δὲν μπορεῖτε νὰ διακρίνετε ὅτι ἔχει χαθεῖ ἡ χάρις ἀπὸ ἐσᾶς, ἱσοπεδώνοντας ὅλους μας μὲ αὐτὰ ποὺ κάνουν οἱ
Ἀρχιερεῖς, ἀλλὰ μετὰ λύπης μου βλέπω πὼς ἔχετε πολὺ μεγάλο πρόβλημα.
Φίλε μου, βλέπω πὼς γιὰ ἄλλη φορὰ ἔχασα τὸν χρόνο μου μὲ τὸ νὰ συνδιαλέγομαι μὲ παλαιοημερολογῖτες, ποὺ μοναδικὸ τους κίνητρο γιὰ
διάλογο, εἶναι ἡ κατάκρισις καὶ ἡ κατηγόρια.
Δὲν σᾶς συγκινεῖ τίποτα ἐσᾶς, ὅπως καὶ νὰ σᾶς φερθῆ καὶ νὰ σᾶς μιλήση κάποιος.
Καλὸ βράδυ!
Τώρα μόλις εἶδα τὸ σχόλιό σου Κωνσταντῖνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφω καὶ διαμένω στὴν Ἐλλάδα.
Σχετικὰ μὲ τὸ σχίσμα ποὺ ἀνέφερες:
Σχίσμα εἶναι αὐτὰ ποὺ σοῦ ἀνέφερα. Οἱ Παπικοὶ ἐκτὸς ἀπὸ τὸ σχίσμα ποὺ ἔκαναν εἶναι καὶ αἰρετικοὶ ὅπως καὶ οἱ πρωτεστᾶντες.
Ἐὰν πιστεύεις ὅτι κάνω λάθος, μπορεῖς νὰ πληροφορηθῆς ρωτώντας κάποιον θεολόγο ἤ νὰ ψάξης στὸ διαδίκτυο κείμενα τῶν Πατέρων.
Νὰ εἶσαι καλὰ καὶ έσὺ!
Πᾶνος
Πάνο το μηνυμα μου ήτανε συντομο, ελλείψεως χρόνου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι όμως θέλεις να βγεις από πανω, αλλά κατηγορείς τους άλλους ότι το κανουνε αυτό
Κατηγόρησες σχεδόν όλους εμας τους ΓΟΧ περι ασχημης συμπεριφορας και σου απαντησα τι γινότανε 30 χρονια...αδιαφορο μαλλον για σενα, που συνεχιζεις να κατηγορεις και να λες για ανιερους (όπως κι ο π. Νικόλαος στο βιντεο), όταν δεν παραθέτεις ούτε ΕΝΑ επιχειρημα για να το τεκμηριώσεις και να αναιρεσεις αυτά που γραφω στο link που έδωσα παραπανω
Σου ειπα κάτι πολύ απλό, ότι δηλαδή εσυ μας κατηγορείς για προσωπικα (νομιζοντας ότι έτσι δικαιώνεσαι στα της Πίστεως) ενώ εμεις κρίνουμε πάνω στην Πίστη (κι εσυ αποφεύγεις αυτή την ουσιαστική συζήτηση)
Το να μιλαμε γενικα κι αοριστα κι απλά να προσπαθούμε να βγούμε κι από πανω, να αυτοδικαιωθούμε με "αέρα κοπανιστό", δεν έχει κανένα νόημα
Καλή συνέχεια
Πάνο μην φεύγεις. Να έρχεσαι κάθε 2 ημέρες να γράφεις κάτι για την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και να ανταλλάσσετε απόψεις με τον Κώστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία δεν αλλοίωσε την Πίστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι δόγμα οι 13 ημέρες.
H αλήθεια 'όμως είναι ότι εδώ πέρα εσύ μπήκες να κατηγορήσεις και να κρίνεις με πάρα πολύ άσχημο τρόπο και τελικά αποχωρείς γιατί λες έχουμε εμείς άσχημη συμπεριφορά !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆφησες ένα σωρο υπονοούμενα εναντιον του κ. Χατζηνικολάου, και δεν έκατσες αντρίκια, έστω μεσω ανωνυμίας, να δώσεις εξηγήσεις αλλά και να τεκμηριώσεις αυτά που λες
Κι ενώ παραπανω ανεφερες επιπλέον κι άλλες κατηγορίες εναντίον των ΓΟΧ, τα οποία ονόμασες
εὐγενῆ, φιλικὸ καὶ ἀνθρώπινο τρόπο
θα περίμενες από τους άλλους προφανως να σιωπησουνε, στα πλαισια του καλού, κατ΄εσέ διαλόγου !!!
Εφτασες να πεις ακόμη
καὶ μὲ μιὰ ἐμπαθῆ στάση ἐκ μέρους τῶν παλαιοημερολογιτῶν πρὸς τοὺς νεοημερολογίτες καὶ μὴν μοῦ πεῖς ὅτι συμβαίνει καὶ τὸ ἀντίθετο διότι, ἐκτὸς κάποιων ἐξαιρέσεων θὰ εἶναι ψέμμα.
αν λοιπον οι Παλαιοημερολογίτες έχουνε άσχημη συμπεριφορά (που έχουνε κάποιοι), εκείνοι που κανανε εκεινα τα αίσχη 30 χρόνια τί ήτανε ;
δαιμονισμένοι ;
Έγραψες κάτι σωστό πιο πάνω :
μὴν βιάζεσαι νὰ βγάζης συμπεράσματα καὶ ἄς σταματήσουμε νὰ χρησιμοποιοῦμε τὴν λέξη «ἀγάπη» γιὰ νὰ καλύπτουμε ἤ τέλος πάντων γιὰ νὰ φέρουμε ἐκεῖ ποὺ θέλουμε τὰ πράγματα.
Πρόσεχε λοιπόν, γιατί η φαντασία παίζει πολλά παιχνίδια
Δεν συμφωνώ με πολλά με το μπλογκ αλλά το βάζω μιας και η ανάρτηση είναι για ομιλία του π. Νικόλαου Μανώλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Ν. Μανώλης αντιτίθεται στους Γ.Ο.Χ., η "Κατάνυξις" όμως τους προβάλλει ως ...διδασκάλους Ορθοδοξίας!
https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/11/blog-post_53.html
Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, σ' εὐχαριστῶ πού ὀρθώνεις δίκαιον καί Ὀρθόδοξον λόγον. Θά λάβῃς ποιλύν μισθόν παρά Θεοῦ. Ὡστόσον, μήν περιμένεις ἀπό τούς Οὐνῖτες (ἐπισήμως ἀπό 7-12-1965) νά πεισθοῦν. Γι' αὐτούς, ἰσχύει τό γνωμικόν «τόν ἀράπην σαπουνίζεις τό σαποῦνι σου χαλᾶς»! Αὐτοί μόνον λάσπην ξέρουν νά πετοῦν, νά συκοφαντοῦν, νά ἀερολογοῦν, νά διαστρεβλώνουν τήν πᾶσαν Ἀλήθειαν καί, ὅταν τούς προκαλῇς ν' ἀποδείξουν τά λεγόμενά των μέ συγκεκριμένες ἀναφορές στήν Ἁγίαν Γραφήν καί στήν Ἱεράν Παράδοσιν, νά τό βάζουν στά πόδια, ὅπως κάνουν οἱ κοινοί ἐγκληματίαι πού συλλαμβάνονται ἐπ' αὐτοφώρω νά ἐγκληματοῦν! Πρό 22 ἐτῶν περίπου, εὑρισκόμενος τότε εἰς Αὐστραλίαν, εἶχα τρεῖς ἐκλεκτούς συναδέλφους ἀπό τούς ὁποίους οἱ δύο ἦσαν παπικοί καί ὁ ἄλλος προτεστάντης, μέ τούς ὁποίους ἔκανα κάποιους ὑποτυπώδεις θεολογικούς διαλόγους. Θυμᾶμαι ὅτι ἐκεῖνοι εἶχαν κάτι οὐσιῶδες νά ποῦν καί ποτέ δέν ἐχρησιμοποίησαν τό ψεῦδος, τήν συκοφαντίαν καί τήν λάσπην, προκειμένου νά μέ μειώσουν, ὅπως κάμνουν οἱ δυστυχεῖς Οὐνῖται «σχολιογράφοι» τοῦ παρόντος ἱστολογίου, ἀλλά καί ἄλλων, βεβαίως. Γενικῶς, ἔχω διαπιστώσει πολλές φορές ὅτι οἱ Οὐνῖται τῆς «ἐκκλησίας» τοῦ Βαρθολομαίου, τοῦ Ἱερωνύμου κ.ἄ. μόνον «ἀέρα κοπανιστόν» ξέρουν νά χρησιμοποιοῦν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου Πάνο σ΄ ευχαριστώ γράφεις Ορθόδοξα. Θα λάβεις πολύ μισθό στον Ουρανό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μερικούς πλανεμένους που αρνούνται τους αγίους και να επιστρέψουν στην Εκκλησία ισχύει το μετά μιαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού.
Αλλά εσύ να έρχεσαι και να γράφεις για τους επισκέπτες της σελίδας για να ωφελούνται αυτοί.
Και αλλού έχω κάνει συζητήσεις αντιαιρετικές αλλά ποτέ δεν χρησιμοποίησαν, το ψεύδος, την λάσπη και τις αρρωστημένες φαντασίες περι δήθεν πρακτόρων του Οικουμενισμού για να χτυπήσουν τους Ορθοδόξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη, όπως εδώ μερικοί πλανεμένοι σχολιαστές!
Μόνο παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες και αερά κοπανιστόν ξέρουν να χρησιμοποιούν μερικοί απ΄ αυτούς τις περισσότερες φορές!
Ορθόδοξος