Οἱ καταστροφικές συνέπειες
τοῦ Σχίσματος μέ τήν Ρωσικήν Ἐκκλησίαν εἶναι προφανεῖς, καθότι εἶναι πλέον ἀπολύτως
φανερόν εἰς ὅλους ὅτι ὑπαίτιοι εἶναι οἱ Βαρθολομαῖος, Ἱερώνυμος κ.ἄ. Μέχρι τοῦδε,
τά ἄτομα αὐτά εἶχαν ἤδη στήν πλάτην των τήν εὐθύνην γιά τήν διαιώνισιν τοῦ Ἑορτολογικοῦ
Σχίσματος τοῦ 1924 καί τῆς αἱρέσως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τώρα φορτώνονται καί τό
νέον Σχίσμα. Πολύ λιγώτεροι ἀπό πρίν θά μποροῦν πλέον νά δικαιολογηθοῦν ἐνώπιον
τοῦ Κριτηρίου δι' ἄγνοιαν, τοὐτέστιν πολύ περισσότεροι θά κολάζωνται. Ὡς ἐκ
τούτου, οἱ ὡς ἄνω ψυδο-επίσκοποι δέν ἐργάζονται διά τόν Χριστόν, ἀλλά διά τόν
Διάβολον. Ὑπάρχει, ὡστόσον, καί κάτι θετικόν: θά ξεχωρίσῃ ἡ ἦρα ἀπό τό σιτάρι,
κατά τό δή λεγόμενον. Τοὐτέστιν, ἐφόσον ὁ κολασμός αὐτῶν πού θά συνεχίσουν νά
κοινωνοῦν μέ τούς ὡς ἄνω σχισματικούς ψευδο-επισκόπους εἶναι τώρα ὁλοφάνερος, ἐκτιμῶ
ὅτι πολλοί πλέον θ' ἀκολουθήσουν τόν δρόμον τῆς ἀποτειχίσεως. Ἐάν αὐτοί ἐπιλέξουν
καί τήν ἐπιστροφήν εἰς τό Πάτριον Ἑορτολόγιον (π.ἑ.), ἀλλά μείνουν μακρυά ἀπό
τήν αἵρεσιν τῶν Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων (ΘΝΠ), τότε θά ἐνδυναμωθῇ ἡ μερίς
τῶν ἀποτειχισμένων Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ., κάτι πού πιστεύω ὅτι θά χαροποιήσῃ τόν
Θεόν καί τούς Ἁγίους καί θά καταπικράνῃ τόν Σατανᾶν καί τούς ἐργάτας του.
Επαναλαμβάνεται εκείνο που συνέβη το 1924 με το σχίσμα εντός της Ελληνικής Εκκλησίας. Όπως τότε, και τώρα θα το κάνουν γαργάρα, δε θα κουνηθεί φυλλωσιά, θα ακούγονται κατά διαστήματα κάποιες γκρίνιες, κάποιες γρονθοκοπήσεις του ανέμου και θα καταποθεί κι αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαιρός της συλλογής των καρποφόρων καρπών. Νομίζουμε ότι μπορούμε να κοροιδεύουμε το Θεό, εκείνον που βλέπει τα πάντα, νομίζουμε οι άθλιοι ότι θα του κρυφτούμε και θα του παίζουμε παιχνίδια! Καιρός της σποράς καιρός της καλλιέργειας και καιρός του θερισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ τα Ορθόδοξα Σωματεία... Όπου κάθε λαϊκός ήταν ο Γενικός δερβέναγας στον Ιερό Ναό (είχα ακούσει πολλές φορές από λαϊκό ότι εγώ είμαι το αφεντικό εδώ μέσα!!!!) και αν είχε και παχουλο πορτοφόλι ο λαϊκός, ο δυστυχής Ιερέας αντί να κάνει υπακοή στον Επίσκοπο, έκανε υπακοή στον λαϊκό.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά ήταν τα Ορθόδοξα Σωματεία που είχαν τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος... ενώ τώρα που οι λαϊκοί δεν είναι δερβέναγες στους Ιερούς Ναούς, τα ΘΝΠ είναι ΑΙΡΕΣΗ....
Σωματειακης Μωροφιλοδοξιας το Ανάγνωσμα...
Πλανεμένο παλαιοημερολογίτικο το σχόλιο του παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα, ούτε στον Οικουμενισμό!!!!
Αυτή είναι η Ορθόδοξη στάση που καταπικραίνει τον Διάβολο!
11:48
ΔιαγραφήΏστε το ΠΗ είναι σχισμα ?
Τότε τον Εφραίμ τον Κατουνακιωτη, που έλαβε την μοναχική κουρα και την Ιερωσυνη από Πγτη Επίσκοπο ΓΟΧ, πώς θα τον τιμάς ως Άγιο ?
Δες το παρακάτω link :
https://omologia--pisteos.blogspot.com/2019/10/blog-post_307.html?m=1
Με δεδομένο ότι οι σχισματικοι δεν έχουν έγκυρα μυστήρια, με ποια ιδιότητα λοιπόν Αγιασε ο Εφραίμ ο Κατουνακιωτης ?
Ως Λαϊκός ?
Ως Μοναχός ?
Ως Ιερομόναχος ?
Για πες μας Νγτη ?
@ 20 Οκτωβρίου 2019 - 11:48 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὍπως λέγει καί ἡ παροιμία, «στοῦ κουφοῦ τήν πόρτα ὅσο θέλεις βρόντα»! Ἐνῷ κολυμπᾶς στήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί σέ δύο σχίσματα (τό Ν/Ηκόν τοῦ 1924 καί ἀπό τώρα πλέον καί τό Οὐκρανικόν) ἔχεις τό ἀπύθμενον θράσος νά γράφῃς γιά τό «σχίσμα τοῦ Π/Η»! Καί μετά διαμαρτύρεσαι πού γράφω ὅτι ὅλοι ἐσεῖς πού γράφετε αὐτές τίς ἀνοησίες (ἀνωνύμως, βεβαίως, βεβαίως!) εἶσθε πρακτόρια τοῦ Βαρθολομαίου!
Σταμάτα τις μπουρδολογίες επιτέλους παλαιοημερολογίτη Δ. Χατζηνικολάου!
ΔιαγραφήΔεν βαρέθηκες να χτυπάς την αξιοπιστία σου;;;
Λυπήσου την αξιοπιστία που σου έμεινε για πράγματα μη εκκλησιαστικά!
Δεν θα μας κάνουν υποδείξεις οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες που κολυμπάνε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!!!!
Ποιό το κακό που οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές δεν έχουν την κενοδοξία να γράφουν το όνομά τους;;;
ΔιαγραφήΤί είναι αυτά που γράφει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου;;
Κυριάκο ότι πρέπει είσαι για εκπρόσωπος τύπου των "ΓΟΧ"...τις ατάκες τους αναπαράγεις
ΑπάντησηΔιαγραφήξεχασες να μας πεις και τα θλιβερα "επιχειρήματα" που λεει ο π. Νικόλαος Δημαράς για την υπαγωγή των "ΓΟΧ" στο άρθρο των αιρετικών
στην β΄έκδοση, γιατι λίγες ημέρες πριν έλεγε τα αντίθετα
και μετά θρασύτατα ειρωνευότανε όσους έχουνε την πρότερη θέση του...αυτό είναι το επίπεδο σας
Κρίμα η μόρφωσή σου, αλλά δεν είναι θέμα μορφώσεως
Αντε λοιπόν για εκπρόσωπος, παρέα με τον πρωτοσυγκελο του +Φωτίου, τον π. Νικηφόρο, που έχει ως Άγιο τον Παϊσιο
Μην ξεχασεις να πας και σε κανα συλλειτουργο με Οικουμενισταρο Αγαθαγγελο, τάχα ΡΟΕΔ.
Κι αμα κανας "Γιωργάκης", που μας μεταφέρει πληροφορίες Συνόδου "ΓΟΧ", γραψει στο κρυφο σχολειο ότι δεν είναι σίγουρος περι σφραγισματος, ότι μπορει να είναι και συμβολικο, όπως δηλαδή λένε οι βλάσφημοι Κυπριανίτες, με τους οποίους ενωθήκατε άνευ μετανοίας τους, να πας πάσο και σε αυτό. Μην γίνεις μωροφιλόδοξος σαν κι εμάς.
Όπως πήγε κι ο π. Νικόλαος Δημαράς, που από την μία μιλαει για ενεργεια σχισματικούς νεο/τες από το 1924, αλλα από την άλλη μας λεει για το τρανο ενωτικό κειμενο του 2014, τον χρησμο της Πυθίας, που ξεκάθαρα μιλαει για εγκυρα Μυστηρια, όταν αναφέρεται στους εν γνώσει και εν αγνοία. Κι όταν δημοσιως οι Κυπριανιτες λενε τα γνωστα τους
Οι πολιτικάντηδες θα έρχονται για ταχύρρυθμα σεμινάρια σε εσάς, τους "ΓΟΧ"
Και μετα να κανετε λεονταρισμούς στους νεο/τες, για να γελαει ο κάθε πικραμμένος
Και καλή ένωση με Μόσχα, γιατί βλέπουμε σε καποιους να τρεχουνε ηδη τα σαλια τους
Ξεχασα, με προϋποθεση να μεταστραφούνε...Ναι, όπως μετανόησε τάχα κι ο Αγαθάγγελος κι οι Κυπριανίτες
https://mospat.ru/gr/2018/05/31/news160565/
Δεν θα απαντήσω για λογαριασμό του π. Νικολάου Δημαρά. Έχει ηλικίαν...
ΔιαγραφήΑυτό που μπορώ να καταθέσω είναι η μέχρι τώρα εμπειρία μου, που προέρχεται από την Μεγάλη Σχολή του καφενείου της Εκκλησίας ΓΟΧ Ελλάδος.
Διαβάστε λοιπόν περιστατικό και αν θέλετε το πιστεύετε :
Ο Ιερέας Ιερού Ναού σε περιοχή πέριξ του Πειραιά είναι ζηλωτής, αλλά οι σωματειακοι του Ιερού Ναού ήταν Κυπριανιτες (ήταν γιατί πλέον δεν ανήκει σε σωματείο ο Ιερός Ναός).
Όταν λοιπόν ο Ιεράς έλεγε, πριν ξεκινήσει η διαδικασία της Θείας Κοινωνίας, ότι θα Κοινωνησουν όσοι έχουν νηστεψει, εξομολογηθεί, όσοι έχουν άδεια από τον πνευματικό τους και όσοι ανήκουν στην Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος, μετά μόλις τελειώνε και έκανε κατάλυση και πήγαινε να πιει το συνηθισμένο καφεδάκι τον περιλάμβαναν οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ σωματειακοι (τα αφεντικά του Ιερού Ναου) και του έπρηζαν τα συκώτια προκειμένου να σταματήσει να λέει αυτό που έλεγε!!! Βέβαια ο άνθρωπος δεν άλλαξε στάση αλλά υπήρχε πρόβλημα... με αποτέλεσμα να ζητήσουν οι λαϊκοί από τον Επίσκοπο να τον αλλάξει...
Αυτό μάγκες είναι προτεσταντισμος ή δεν είναι???
Αλλά αφού θεωρείται ότι είναι εντάξει τα σωματεία, ποιος είμαι εγώ που θα σας αλλάξει γνώμη?
Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, σέ συγχαίρω γιά τό ὡς ἄνω σχόλιόν σου καί τό προσυπογράφω. Θά ἤθελα νά συμπληρώσω ὅτι, ἐκτός τῶν ἄλλων, οἱ "ΓΟΧ ΘΝΠ" πράττουν καί τό ἑξῆς φοβερόν ἀτόπημα ἐξαπατήσεως τῶν ἁπλοϊκῶν: Προκειμένου νά δικαιολογήσουν τήν εἰσαγωγήν τοῦ σχίσματος καί τῆς αἱρέσεως τῶν ΘΝΠ, γενικεύουν κάποια ἐξαιρετικά φαινόμενα κακῶν συμπεριφορῶν μερικῶν ἀτόμων, οἱ ὁποῖες παρετηρήθησαν ὅταν ὑπῆρχαν τά σωματεῖα! Τοὐτέστιν, συγκρίνουν τά ἀσύγκριτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλανεμένα παλαιοημερολογίτικα τα σχόλια των παλαιοημερολογιτών Δ. Χατζηνικολάου και Κ. Βαρβέρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα, ούτε στον Οικουμενισμό!!!!
Αυτή είναι η Ορθόδοξη στάση που καταπικραίνει τον Διάβολο!
Θράσος είναι να γράφεις συνεχώς αρρωστημένες φαντασίες περι πρακτόρων για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την πλάνη του παλαιοημερολογιτισμού χωρίς ν' αποδεικνύεις τίποτα απολύτως!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξέραμε απο πριν ότι είναι άγιος ο π. Εφραίμ ο Κατουνακιώτης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν περιμέναμε τον Βαρθολομαίο!
12:54
ΔιαγραφήΓια πες μας με ποια ιδιότητα Αγιασε :
Ως λαϊκός?
Ως μοναχός ?
Ως Ιερομοναχος?
Ως Μοναχός και Ιερομόναχος αγίασε.
Διαγραφή1:01
ΔιαγραφήΑπο που έλαβε την έγκυρη και κανονική κουρα και χειροτονία του?
1:12 μ.μ. Κυρ.Βαρβέρη
ΔιαγραφήΔεν γνωρίζω αλλά και δεν πιστεύω χωρίς να ερευνήσω τί γράφουν πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα μπλογκς.
Δεν πιστεύουμε τις πληροφορίες που δίνουν πριν ερευνήσουμε οι ίδιοι.
1:15
ΔιαγραφήΑγόρασε λοιπόν το παρακάτω βιβλίο :
https://4.bp.blogspot.com/-5E0eRXCFQzg/WTggTEStzaI/AAAAAAAAQKY/fCpZHGsSkys5KuJhI4PdOLbaYmHzeGV_ACLcB/s640/Efraim%2Bkatounakiotis1.jpg
Και πήγαινε στις σελίδες 34 και 52.
Καλά θα δούμε.
ΔιαγραφήKυριάκο είναι δυνατόν με την μόρφωση που εχεις να καταδέχεσαι να λες τετοια πραγματα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι πώς το αντιμετωπισαν οι Συνοδικοι αυτό το συμβαν ;
ενωθηκαν με τους Κυπριανιτες και τις κακοδοξίες τους και λύθηκε το πρόβλημα, έτσι ;
κι εσυ κοινωνας με ολες τις κακοδοξιες που ανεφερα και κολλησε η βελονα στα σωματεια...
Σταύρο το περιστατικό που ανέφερα έγινε το 2016. Πολύ μετά την ένωση...
ΔιαγραφήΤί μόρφωση έχει ο Κ. Βαρβέρης αν επιτρέπεται;
ΑπάντησηΔιαγραφή1:02
ΔιαγραφήΠτυχίο στα Οικονομικά ΕΚΠΑ.
Μεταπτυχιακό στην εφαρμοσμένα μαθηματικά της αγοράς ΕΚΠΑ.
Γλώσσες προγραμματισμού :
Visual Basic, C, C++, C#, Java
Χόμπι :Θεωρία Παιγνίων
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΆΝΩ :
«Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης» (Εκκλ. 1, 2)
Καλή η κοσμική σου μόρφωση Κυριάκο Βαρβέρη.
Διαγραφή1:35
Διαγραφή«Ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης» (Εκκλ. 1, 2)
Δηλαδή αν σας έλεγα ότι είμαι ένας αγράμματος ψαράς τι θα μου λέγατε?
Θα σου λέγαμε ότι είσαι αγράμματος κοσμικά.
Διαγραφή1:59
ΔιαγραφήΚι αυτό τι σημασία έχει στα πνευματικά θέματα που συζητάμε?
Από πότε ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός είναι μια σέκτα που τα θέματα που προκύπτουν τα συζητάει μια περιορισμένη ομάδα πτυχιούχων?
Απάντηση στους Παλαιοημερολογίτους από τον Άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο:
ΑπάντησηΔιαγραφή----------------------
Λέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:
"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα."
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛένε απίστευτα πράγματα κ. Δημήτρη κι όμως τους ακολουθούνε και τα αναπαράγουνε κιόλας
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαθηκε η απλή λογικη στις μερες μας
Για το Θ.Ν.Π., την μία πέρνανε κατά γραμμα το Συνταγμα, λεγοντας μας ότι ταχα το αρθρο 3 αναφέρεται μονο σε εκεινους
"που είναι ενωμένες δογματικώς με τη Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως"
την άλλη "ξεχναγαν" την συνεχεια του άρθρου 3 :
"και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις"
και την άλλη έκαναν αυθαιρετες προσθηκες, ότι τάχα το άρθρο 13 (αιρετικών & αλλοθρησκων) εμπεριεχει κι ιδιαιτέρα κατηγορία, τους ΓΟΧ.
Και βεβαίως ουδέποτε απαντησε ο Σεβασμιώτατος Φώτιος σε αυτό που του είπα, ως προς το άλλο τρανό "επιχείρημά" του, δηλαδή :
Nα μας υποδείξει ΕΝΑ παράδειγμα της Εκκλησιαστικής Ιστορίας ο Σεβασμιώτατος, όπου οι Ορθόδοξοι επικαλούνται έναντι των Σχισματικών ή αιρετικών ότι εκείνοι είναι η επικρατούσα θρησκεία. Αντιθέτως, οι Ορθόδοξοι πάντα λέγανε ότι αποτελούσανε το Αποστολικό, ακαινοτόμητο πλήρωμα. Ο όρος επικρατούσα θρησκεία έχει να κάνει ως προς το Συνταγμα, είναι δηλαδή καθαρά νομικός όρος κι απορρέει από το ποια είναι η κανονική Εκκλησία.
Είναι ικανοί και Αιθίοψ να τον ανακηρύξουνε Σουηδό εξ αίματος
Κι όμως τους ακούνε
ο νεοημερολογητισμός των γοχ ειναι γνωστός σε όλο τον γαλαξία
ΑπάντησηΔιαγραφήο ιερεας άλλαξε απο τους επιτρόπους επειδη δεν κοινωνουσε ΝΗγιτες και εχαναν το παραδάκι, κι οχι για κατι αλλο, οπως γινεται στις περισσοτερες ενοριες των γοχ
εδω υπάρχουν και μοναστηρια που κοινωνανε με τα πούλμαν τους ΝΗγιτες
κατα τ άλλα οι γοχ εχουν γραψει καμποσες φορες σε εγκυκλιους οτι δεν κοινωνανε ΝΗγιτες
Πάτερ Γρηγόριε προφανώς αναφέρεστε σε άλλη περίπτωση. Ο Ιερέας που ανέφερα δεν έφυγε. Απλά τα λαϊκά αφεντικά μπήκαν στη θέση τους.
ΔιαγραφήΔεν απάντησες ακόμα Παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη στο ερώτημα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου το θυμίζω.
Παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη πόσα σχίσματα έχετε στον παλαιοημερολογίτικο σχισματικό χώρο όπου ανήκεις;
Έχουν μετρηθεί ή είναι δύσκολο να μετρηθούν;
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
15 Οκτωβρίου 2019 - 3:02 μ.μ.
15 Οκτωβρίου 2019 - 5:31 μ.μ.
1:13
ΔιαγραφήΣτο ΠΗ δεν υπάρχουν σχίσματα. Υπάρχουν πολύ έντονες έριδες και παροξυσμοι.
Στον παροξυσμό του Βαρνάβα με τον Παύλο, που χωρίστηκε ο ένας από τον άλλο, που ήταν η Εκκλησία?
Δεν μιλάς σε κουτούς Κυριάκο Βαρβέρη!
ΔιαγραφήΠεριμένουμε απάντηση στο ερώτημα...
1:28
ΔιαγραφήΜου ζήτησες μια απάντηση και στην έδωσα. Αν δεν ικανοποιηθηκες δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο για σένα.
Αυτό δεν είναι απάντηση Κυριάκο Βαρβέρη. Αυτό είναι σκέτη κοροϊδία!!!
ΔιαγραφήΠεριμένουμε μια απάντηση.
Πώς να μην αγιοκατατάξουνε τον Γέροντα Εφραιμ Κατουνακιώτη ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε καν δήλωση δεν τολμούσε να κάνει για να ελέγξει τον Πατριάρχη, πόσο μάλλον διακοπή μνημοσύνου
διαβάζουμε εδώ
http://agiosioannisprodromos.blogspot.com/2016/10/blog-post_88.html
«Ἧταν ἡ ἐποχή ποὺ τὸ Ἅγιο Ὄρος διχάστηκε. Ἤθελαν οἱ μὲν νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη. Πίεζαν φορτικά τὸν γέροντα νὰ πάρει θέση. Ὁ γέροντας ἀρνιόταν.
Καὶ μᾶς ἔλεγε: “Ἄχ παπᾶ μου, ἔχει πέσει ἕνας πειρασμός στὸ Ἅγιον Ὄρος. Μ᾿ ἔχει πιάσει ἕνας φόβος! Ἔρχονται καὶ μοῦ λένε νὰ μιλήσω. Τὶ νὰ πῶ; Ποιὸς εἴμαι ἐγώ; Νὰ τὰ βάλω μὲ τὸν Πατριάρχη; Πατριάρχης εἶναι αὐτός παιδί μου. Γι᾿ αὐτό καὶ ᾿γώ τὸ ᾿χω ρίξει στὸ κομποσχοινάκι μου. Παναγία μου μὴν ἀφήνεις τὸ διάβολο νὰ γελάει μὲ μᾶς τοὺς καλογήρους. Ἐδῶ εἶναι τὸ περιβόλι σου, τὸ μπαξεδάκι σου, εἶναι τὸ δικό σου σπίτι. Σὲ λυποῦμε, ἀλλά μὴν μᾶς ἀφήνεις νὰ γελάει ὁ διάβολος. Ἔχει χωριστεῖ ἡ κοινότητα. Τὶ νὰ σοῦ πῶ παιδάκι μου. Δὲν πλησιάζει ὁ ἕνας τὸν ἄλλον. Ὁ ἕνας χτυπάει τὸν ἄλλον. Δὲν μπορῶ νὰ κοιμηθῶ ἀπ᾿ τὴ στεναχώρια μου. Τὶ νὰ κάνουμε παιδί μου, βγήκαμε ἀπό τὸν παράδεισο καὶ πέσαμε σὲ θρῆνο, σὲ πολέμους καὶ σκοτωμούς.”
Σ᾿ ὅσους τοῦ λένε νὰ κάνει δήλωση, ἀπαντάει “Πατέρες τὸ σχίσμα εἶναι εὔκολο. Ἡ ἕνωσις εἶναι δύσκολη“.
Τα ίδια κι εδώ
https://ieramonopatia.gr/agioi-gerontes/diafores-didaxes/gerontas-efraim-katoynakiotis-to-schisma-eykola-ginetai-eno-i-enosi-dyskola/
Τί να κάνουμε Σταύρο Τ.;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οι άγιοι έτρεμαν στην ιδέα του Σχίσματος.
Πώς να το κάνουμε διαφορετικά;
Δεν είχαν το σχίσμα για πρωϊνό....
Με λίγα λόγια και για μην μακρυγορουμε, παρακαλώ τον αγαπητό Δημήτριο να μας πει αν κάποιος του δώσει το παιδί του να το βαπτίσει, που θα το πήγαινε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση αυτή γίνεται καθώς :
1) Με τον Τρικαμηνα δεν έχει κοινωνία
2) Με ΓΟΧ δεν έχει κοινωνία
3) Με +ΙΓΖ δεν έχει κοινωνία λόγω διαφορετικής εκκλησιολογιας.
4) Με Εσφιγμενου δεν έχει κοινωνία.
5) Με τους "αποτειχισμενους" Ζήση και Μανώλη δεν έχει κοινωνία.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιό το κακό που οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές δεν έχουν την κενοδοξία να γράφουν το όνομά τους;;;
Τί είναι αυτά που γράφει ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου;;
Διότι είστε κόττττες!
Μην κατακρίνεις τόσο εύκολα τσοπάνο κ. Κώστα.
ΔιαγραφήΔεν είναι τα πάντα από δειλία.
Περί κατακρίσεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάκριση σημαίνει να κρίνεις και να καταδικάζεις κάποιον για ένα αμάρτημα.
Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος λέει ότι « τίποτα δεν είναι τόσο ευχάριστο για τους ανθρώπους, όσο το να κατακρίνουν τις πράξεις των άλλων». Και ο Χρυσόστομος λέει ότι «με την κατάκριση ανατράπηκαν και βυθίστηκαν ψυχές». Ο Απόστολος Παύλος διδάσκει σε όλους ότι αυτός που κατακρίνει δεν μπορεί να απολογηθεί. Διότι για το κρίμα που κατακρίνει τον άλλον, κατακρίνει τον εαυτό του. Γιατί τα ίδια κάνει και αυτός που κρίνει. Και συ άνθρωπε που κρίνεις αυτούς που κάνουν τέτοιες πράξεις και κάνεις αυτά, νομίζεις ότι θα γλυτώσεις την κρίση του Θεού; Ο καθένας κουβαλάει το δικό του φορτίο. Για αυτό και ο Χρυσόστομος παραινεί λέγοντας: «ας μη γινόμαστε λοιπόν πικροί δικαστές των άλλων, για να μη ζητηθούν και από μας ευθύνες. Γιατί έχουμε αμαρτήματα μεγαλύτερα από κάθε συγγνώμη. Επομένως, καλύτερα να ελεούμε εκείνους που έκαναν ασυγχώρητα αμαρτήματα, για να εξασφαλίσουμε κι εμείς οι ίδιοι από πριν για τον εαυτό μας τέτοιο έλεος. Κι όμως, όσο κι αν φιλοτιμηθούμε, ποτέ δεν θα μπορέσουμε να προσφέρουμε τέτοια φιλανθρωπία, την οποία χρειαζόμαστε εμείς από τον φιλάνθρωπο Θεό…γιατί όποιος μιλάει με φροντίδα και ακρίβεια για τον συνάνθρωπό του, πολύ περισσότερο θα έχει τον Θεό να κάνει το ίδιο για αυτόν. Ας μη μιλάμε λοιπόν ο ένας εναντίον του άλλου.
Και ο Κύριος μας δίνει εντολές λέγοντας: «Μην κρίνετε για να μην κριθείτε. Για το κρίμα που κρίνετε θα κριθείτε και με το μέτρο που μετράτε θα μετρηθείτε. Τι βλέπεις το ξυλαράκι στο μάτι του αδελφού σου, ενώ το δοκάρι στο δικό σου μάτι δεν το καταλαβαίνεις;»
Απόδοση στα νέα Ελληνικά
Γεώργιος Τέζας - Φιλόλογος
ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ
ΤΟ ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
@ 20 Οκτωβρίου 2019 - 1:34 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί στήν λίσταν σου δέν συμπεριλαμβάνεις τούς ἀποτειχισμένους ἱερεῖς πού ἀκολουθοῦν τό π.ἑ., ὅπως τόν π. Δημήτριον τοῦ Βόλου, τόν π. Σταῦρον τῆς Λαμίας κ.ἄ.; Τέλος διαλόγου.
Δεν κατάλαβες Δημήτριε την ερώτηση. Επαναλαμβάνω :
ΔιαγραφήΜε λίγα λόγια και για μην μακρυγορουμε, παρακαλώ τον αγαπητό Δημήτριο να μας πει αν κάποιος του δώσει το παιδί του να το βαπτίσει, που θα το πήγαινε?
Η ερώτηση αυτή γίνεται καθώς :
1) Με τον Τρικαμηνα δεν έχει κοινωνία
2) Με ΓΟΧ δεν έχει κοινωνία
3) Με +ΙΓΖ δεν έχει κοινωνία λόγω διαφορετικής εκκλησιολογιας.
4) Με Εσφιγμενου δεν έχει κοινωνία.
5) Με τους "αποτειχισμενους" Ζήση και Μανώλη δεν έχει κοινωνία.
Με λίγα λόγια αναφέρω αυτούς που γνωρίζω ότι δεν έχεις κοινωνία.
Πες μου λοιπόν που θα βαπτίσεις το παιδάκι?
ΑπάντησηΔιαγραφή@20 Οκτωβρίου 2019 - 1:50 μ.μ.
«Τό, Μή κρίνετε, ἵνα μή κριθῆτε, περί βίου ἐστίν, οὐ περί πίστεως» (Ἅγιος Ἰ. Χρυσόστομος, P.G. 63, 231-232).
Το σχόλιο 1:50 μ.μ. αναφέρεται στον έωλο χαρακτηρισμό "κόττες" του κ. Κώστα για στηρίξει τις κουταμάρες που είπες Δ.Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο 1:50 μ.μ. αναφέρεται στον έωλο χαρακτηρισμό "κόττες" του κ. Κώστα για στηρίξει τις κουταμάρες που είπες Δ.Χατζηνικολάου.
Δοκιμάζεις την υπομονή μου...
Νάναι ευλογημένο.
Τουλάχιστον αναγνωρίζεις ότι δεν υπάρχει άλλος διαχειριστής ιστολογίου, που θα σε ανεχόταν;
(Γέγονα άφρων καυχόμενος; Εσύ με αναγκάζεις..)
Ανώνυμε, εν Χριστώ,
Κωνσταντίνος Αργυρακόπουλος
κ. Κώστα όταν φταίς μην μιλάς και από πάνω!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φτάνει που αδικείς του συνομιλητές σου Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές και κατακρίνους και τους ονομάζεις κόττες, μιλάς και από πάνω;
Λίγη ντροπή δεν κάνει και τόσο κακό!
Δεν φτάνει που στις αναρτήσεις βάζεις μόνο τα πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα σχόλια και όχι τις Ορθόδοξες απαντήσεις σ΄αυτά ! Δεν φτάνει που κάνεις αναρτήσεις μόνο τα πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα σχόλια!
Τώρα μιλάς και από πάνω;;
Ντροπή!!!!!!!!!!
κ. Κώστα διάβασε τί λέει ο άγιος Νεκτάριος στο σχόλιο 20 Οκτωβρίου 2019 - 1:50 μ.μ. για το αμάρτημα που πέφτεις επηρεασμένος από παλαιοημερολογίτικα σχόλια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλή ερώτηση σου έκανε παλαιοημερολογίτη Κυριάκο Βαρβέρη 20 Οκτωβρίου 2019 - 2:32 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αγράμματοι δεν μπορεί να κάνουν τους δασκάλους για πράγματα που δεν γνωρίζουν, εκτός και αν είναι φωτισμένοι από τον Κύριο, λίγες περιπτώσεις αυτές.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Κώστα διάβασε τί λέει ο άγιος Νεκτάριος στο σχόλιο 20 Οκτωβρίου 2019 - 1:50 μ.μ. για το αμάρτημα που πέφτεις επηρεασμένος από παλαιοημερολογίτικα σχόλια!
Ποιό είναι το αμάρτημά μου κύριε Ανώνυμε;
Μεταφέρω άρθρο του Αρχιερέα της εκκλησίας σου που κοινωνείς, επομένως τα παράπονά σου στον Αρχιερέα σου, αλλά και στη συνοδεία του γέροντα Ιωσήφ του Ηυχαστή.
Δεν διαβάζεις τίποτε να μάθεις την πίστη σου. και αυτοί που ενδιαφέρονται για την Ορθοδοξία τους αποκαλείς πλανεμένους!
Να τι του είπε η συνοδεία του:
Μετά την προσευχή φαίνεται θα είδε αποκαλυπτική οπτασία και βγαίνοντας μας λέει:
--Όσοι πιστοί! Πατέρες, τέρμα. Η πληροφορία είναι να προχωρήσουμε με τα μοναστήρια κι’ αυτή είναι η αλήθεια! Οι ζηλωταί είναι πλανεμένοι!
Ήταν πράγματι μεγάλη και απότομη η στροφή του Γέροντος, διότι ήταν ζηλωτής και μάλιστα αυστηρός. Μέχρι τότε ήμασταν όλοι ζηλωτές: ο Γερο-Αρσένιος, ο πατήρ Ιωσήφ ο νεώτερος, εγώ, ο παπα-Εφραίμ ο Κατουνακιώτης, ο Γερο-Νικηφόρος και άλλοι… Μία τόσο, λοιπόν, απότομη μεταστροφή του Γέροντος Ιωσήφ στάθηκε «κεραυνός εν αιθρία». Αλλά επειδή ο Γέροντας ουδέποτε υπήρξε φανατικός και ουδέποτε ακολουθούσε κάτι με εμπάθεια, καταλάβαμε αμέσως πως εκείνο που μας έλεγε είναι η αλήθεια και η Ορθοδοξία. –Γέροντα, τι είδες;
--Δεν θα σας το πω. Το θέμα τελείωσε. Θα προχωρήσουμε με τα μοναστήρια και θα μνημονεύσουμε τον Πατριάρχη. Πετάγεται ο πατήρ Αθανάσιος:
--Εγώ δεν μνημονεύω τον Πατριάρχη. Είναι αιρετικός! Ο Γερο-Αρσένιος, πήγε πίσω από τον Γέροντα και του λέει: --Γέροντα, πολλοί πλανήθηκαν ακόμα και μεγάλοι Άγιοι. –Πάτερ Αρσένιε, αυτός ο δρόμος πάει προς τα εδώ και ο άλλος πάει προς τα εκεί, όποιον θέλεις διάλεξε ή θα πειθαρχήσης ή θα πάρης τον δρόμον σου. Εγώ θα ακολουθήσω τα μοναστήρια. –Γέροντα, εγώ δυσκολεύομαι. –Πάτερ Αρσένιε, ένα κι΄ ένα κάνουν δύο. Πάρε δρόμο και φύγε! Αμέσως όλοι κοκκαλώσαμε. Μόλις άκουσε έτσι ο πατήρ Αρσένιος, λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον!
Το αμάρτημα σου είναι η κατάκριση κ. Κώστα. Ονόμασες κότττττες τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν την κενοδοξία να λένε το όνομα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πες μας τώρα τί θέλεις να πεις εσύ κ. Κώστα με το τελευταίο σχόλιο σου γιατί δεν κατάλαβα καθόλου τί θέλεις να πεις.
Οχι κ. Κώστα! Μόνο τους πλανεμένους αποκαλούν πλανεμένους οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές, όχι τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που ενδιαφέρονται για την Ορθοδοξία και δεν είναι πλανεμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα κάνω μια παράκληση σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό θα είναι να σταματήσουν οι έριδες με τους Νγτες. Δεν βγαίνει άκρη καθώς :
Ψαλμός 126,1 Ἐὰν μὴ Κύριος οἰκοδομήσῃ οἶκον, εἰς μάτην ἐκοπίασαν οἱ οἰκοδομοῦντες· ἐὰν μὴ Κύριος φυλάξῃ πόλιν, εἰς μάτην ἠγρύπνησεν ὁ φυλάσσων.
Τσάμπα διαδικτυακό μελάνι, και τσάμπα χρόνος. Άκρη δεν θα βγει ποτέ, χώρια που δίνουμε και αφορμή για μεροκάματο.
Την αρχή την κάνω εγώ. Σχόλια Τέλος.
Τί εννοείς Κυριάκο Βαρβέρη;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρνετε μεροκάματο;;;
Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την πλάνη του παλαιοημερολογιτισμού πάντως δεν παίρνουν μεροκάματο!!
Εσείς;;;
Ειλικρινά θα δεχθώ κάθε απάντηση σας αφού δεν έχω στοιχεία περι του αντιθέτου.