Αυτό μου λέγει ο λογισμός μου. Κάνω λάθος;

Ο γ. Ιωσήφ ο Ησυχαστής ζήτησε βοήθεια από τον Κύριο, εάν πρέπει να παραμείνει με τους Ζηλωτές ή να ενωθεί με τους Αγιορείτες μνημονευτές του Αθηναγόρα, και ο Κύριος του την έδωσε. Τι του είπε; Να «γραπωθεί» από το Όρος για να σωθεί. Ποιό είναι το Όρος; Δεν είναι η Κυρία Θεοτόκος;  [ διότι Σε Θεοτόκε, είπεν ο Αββακούμ· «Όρος δασύ και κατάσκιον» δια τας αρετάς Σου, και τα πνευματικά χαρίσματα. Και ο Δανιήλ Σε προείπεν· «Όρος αλατόμητον, εξ ου ετμήθη Λίθος άνευ χειρός», ο Χριστός δηλαδή δίχα σποράς ανδρός. Και ο Ησαϊας μεγαλοφώνως, Όρος Σε προεκήρυξε λέγων· «Έσται εν ταις εσχάταις ημέραις εμφανές το Όρος Κυρίου»].

Η Κυρία Θεοτόκος δεν είναι η Ηγουμένη του Αγίου Όρους; Πρίν από τον γ. Ιωσήφ τον Ησυχαστή δεν κάηκαν ζωντανοί οι 26 Οσιομάρτυρες της Ι.Μ. Ζωγράφου διότι δεν μνημόνευαν τον λατινόφρονα Βέκκο; Δεν ήξερε (ο γ. Ιωσήφ) τίποτε από την διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά για τους Λατίνους και λατινόφρονες; Δεν είχε διαβάσει ή ακούσει την διδασκαλία του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου και τόσων άλλων Πατέρων, για τους Λατίνους και λατινόφρονες; Ο γ. Ιωσήφ ο Ησυχαστής γνώριζε πολύ καλά, αυτός και η συνοδεία του, ότι ο Αθηναγόρας ήταν φοβερός λατινόφρονας. Λοιπόν, ήταν ποτέ δυνατόν ο Κύριος να του πει να κάνει κάτι που θα ανέτρεπε την Ομολογία της Κυρίας Θεοτόκου για τους λατινόφρονες; Δεν είχε, ποτέ του, διαβάσει τον Συναξαριστή των 26 Οσιομαρτύρων της Ι. Μ. Ζωγράφου (22 Σεπτεμβρίου), να μάθει ότι κάηκαν ζωντανοί από τον λατινόφρονα Βέκκο διότι αρνούντο να τον μνημονεύουν για μόνο τον λόγο ότι ήταν λατινόφρονας; Θα μάθαινε μια για πάντα την θέση της Ηγουμένης του Αγίου Όρους ότι οι λατινόφρονες είναι:  "εχθροί Εμού και του Υιού μου"!  Εξήγησε λανθασμένα το όραμα και έπεσε σε πλάνη! Αυτό μου λέγει ο λογισμός μου. Κάνω λάθος;

83 σχόλια:

  1. Ο Ιωσήφ πάνω από την γνώμη την δική του δεν έβαζε κανέναν.
    Είχε πει στην συνοδεία οτι θα αποφασίσουν όλοι για το τι θα κάνουν μετά απο τριήμερο.
    Ολοι του είπαν να μείνουν στους γοχ αλλά ο Ιωσήφ αποφάσισε μονος του να πάνε στους οικουμενιστες.
    Όποιος δεν ακολουθούσε θα έφευγε.
    Κι έτσι τους πηρε όλους στον λαιμο του και τους επόμενους που πήγαν κατά την γνώμη του γέροντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα γράφεις καλά Γοχίτη 11:23 π.μ.
      Ετσι τους έσωσε από το Σχίσμα ο Αγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής.

      Διαγραφή
  2. Ο Άγιος Ιωσήφ πήρε την απόφαση έπειτα από Άνωθεν Έμπνευση.
    Είναι ασέβεια να τον κατακρίνει ο κ. Κώστας, ο τσοπάνος με τα πάθη του και την ολιγογραμματοσύνη του και τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες που έχει χάψει.

    Ο Άγιος Ιωσήφ έπραξε το σωστό: Υπακοή στο Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πλάκα μας κάνει κ. Κώστα; Ο λογισμός σου πλανάει πολύ!

    Δεν ξέρει αυτός που δέχθηκε το όραμα και ξέρεις εσύ;

    Δεν ξέρει ο Ο Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής που αξιώθηκε θείου οράματος και ξέρεις εσύ που δεν αξίωσε ο Θεός οράματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κάρα του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή ευωδιάζει και κάνει θαύματα!

    Αυτό τα λέει όλα ποιός έχει πλανηθεί!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ο Άγιος Ιωσήφ πήρε την απόφαση έπειτα από Άνωθεν Έμπνευση.
    Είναι ασέβεια να τον κατακρίνει ο κ. Κώστας, ο τσοπάνος με τα πάθη του και την ολιγογραμματοσύνη του


    Δεν μελετάς καθόλου, ως φαίνεται. Δεν προσβάλεις εμένα αλλά κυρίως την Κυρία Θεοτόκο, τους Αγίους μας που γράφουν καταιγιστικώς εναντίον των λατινοφρόνων και ιδίως της συνοδίας του, που είχε αρνητική στάση στον γ. Ιωσήφ, λέγοντάς του, ότι και μεγάλοι Άγιοι πλανήθηκαν...


    Ιωσήφ ο Ησυχαστής: Το θέμα τελείωσε. Θα προχωρήσουμε με τα μοναστήρια και θα μνημονεύσουμε τον Πατριάρχη. Πετάγεται ο πατήρ Αθανάσιος:
    --Εγώ δεν μνημονεύω τον Πατριάρχη. Είναι αιρετικός! Ο Γερο-Αρσένιος, πήγε πίσω από τον Γέροντα και του λέει: --Γέροντα, πολλοί πλανήθηκαν ακόμα και μεγάλοι Άγιοι. –Πάτερ Αρσένιε, αυτός ο δρόμος πάει προς τα εδώ και ο άλλος πάει προς τα εκεί, όποιον θέλεις διάλεξε ή θα πειθαρχήσης ή θα πάρης τον δρόμον σου. Εγώ θα ακολουθήσω τα μοναστήρια. –Γέροντα, εγώ δυσκολεύομαι. –Πάτερ Αρσένιε, ένα κι΄ ένα κάνουν δύο. Πάρε δρόμο και φύγε! Αμέσως όλοι κοκκαλώσαμε. Μόλις άκουσε έτσι ο πατήρ Αρσένιος, λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον! Ο πατήρ Αθανάσιος αντέταξε:
    --Μα, αυτό κι΄ αυτό.
    –Εσύ, πάτερ Αθανάσιε, πάρε τον ντουρβά σου και πήγαινε στη Λαύρα και πες τους ότι θα υποταχθούμε στο μοναστήρι και στο Πατριαρχείο. Θα πάτε μέσα να γραφτήτε. Γρήγορα! Τελείωσε!


    Ο πατήρ Αθανάσιος ήταν ο κατά σάρκα αδελφός τού γ. Ιωσήφ του Ησυχαστή.
    Ο πατήρ Αρσένιος ήτο δεύτερος κατά την τάξη στην συνοδία, από τους πρώτους που ενώθηκε με τον γέροντα Ιωσήφ.

    Διαβάζεις τι του λέει ο πατέρας Αρσένιος; "Πολλοί πληνήθηκαν ακόμα και μεγάλοι Άγιοι"


    Λοιπόν σεβαστή η γνώμη σου, είσαι ελεύθερος να γράφεις, κατά την γνώμη όμως του τσοπάνου, προσπάθησε να μην γελούν όσοι διαβάζουν τα σχόλιά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ με τον λογισμό, γιαττον οποίο θα μπορούσαν να προστεθούν και η Θεομηνία με την βεβηλωση τού θυσιαστηρίου της Ιεράς Μονής Ξηροποταμου που μετά το συλλείτουργο με τους Λατινόφρονες, δεν ξαναβγήκε ποτέ το μανιτάρι κάτω από την Αγία Τράπεζα με τους 40 κλώνους κάθε φορά στην εορτή των Αγίων τεσσαράκοντα μαρτύρων των εν Σεβαστεία. Και ακόμη μετέπειτα, παρά το γεγονός πως διέλυσαν εκ βάθρων την Αγία Τράπεζα, και την έχτισαν εκ αρχής, πάλι ουδέποτε μέχρι σήμερα ξαναβγήκε το μανιτάρι.
    Πολλά θα έχουν συμβεί στο Άγιο Ορος όπως ομολογούν και οι σύγχρονοι Εσφιγμενίτες όταν το 1973 διέκοψαν το μνημόσυνο τού Πατριάρχη με μιάς μυρόβληασαν όλα τα Άγια Λείψανα στο Μοναστήρι.
    Μέγα σημείο και σημεία θα γνωρίζουν οι Πατέρες όπως και ο λίθος του Αγίου Κοσμά στον τάφο του στις Καρυές, όταν χιονίζει ουδέποτε πιάνει χιόνι από πάνω του.
    Και επειδή ελέγχονταν οι Αγιορείτες, σε αυτόν τον βράχο τοποθέτησαν από πάνω ένα μικρό σκεπαστρο να μην χιονιζεται να μην ελέγχονται.
    Αμέτρητα τα θαύματα καί τα σημεία στο Άγιο Ορος, όμως θα μπορούσε ερμηνευτικά και να προστεθεί και η έννοια του γρανιτένιου βράχου των εντολών Τής Αγίας Πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Δεν μελετάς καθόλου, ως φαίνεται. Δεν προσβάλεις εμένα αλλά κυρίως την Κυρία Θεοτόκο, τους Αγίους μας που γράφουν καταιγιστικώς εναντίον των λατινοφρόνων και ιδίως της συνοδίας του, που είχε αρνητική στάση στον γ. Ιωσήφ, λέγοντάς του, ότι και μεγάλοι Άγιοι πλανήθηκαν..."

    Ξέρεις τί γράφεις κ. Κώστα;
    Για πες μας πώς η Κυρία Θεοτόκος είπε για την συγκεκριμένη κατάσταση;
    Επειδή εσύ συγχέεις διαφορετικά γεγονότα;

    Οι Άγιοι δεν λένε να πηγαίνουμε στα σχίσματα!

    Ό,τι σου κατέβει λες;
    Τουλάχιστον μην περιφρονείς τις απαντήσεις των άλλων και μην λες ότι είναι για γέλια. Μάλλον εσύ τα έχεις μπερδέψει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πλάκα μας κάνει κ. Κώστα; Ο λογισμός σου πλανάει πολύ!

    Δεν ξέρει αυτός που δέχθηκε το όραμα και ξέρεις εσύ;

    Δεν ξέρει ο Ο Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής που αξιώθηκε θείου οράματος και ξέρεις εσύ που δεν αξίωσε ο Θεός οράματος;

    Με σένα γελάει κ. Κώστα οι άνθρωποι που σε διαβάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξάφνιασες που έγραψες μόνο δύο σχόλια από τα εκατοντάδες ίδια που γράφεις. Άρρωστος είσαι ;

      Διαγραφή
  9. Πλάκα μας κάνει κ. Κώστα; Ο λογισμός σου σε πλανάει πολύ!

    Αν εσύ είσαι άξιος και όχι ο Άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής, τότε γιατί δεν φανερώθηκε σ΄ εσένα η Άνωθεν Αποκάλυψη και φανερώθηκε σ΄ έναν που πλανήθηκε όπως πλανεμένα νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρίνε Ριτσούδη με τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες,
    Δεν τα βλέπεις και τόσο καλά. Τα εκατοντάδες ίδια σχόλια τα γράφουν ομοιδεάτες σου σχισματικοί παλαιοημερολογίτες και μάλιστα αγιομάχοι που δεν σταματούν να βρίζουν τους σύγχρονους αγίους Παΐσιο, Ιάκωβο και Πορφύριο!

    Πάσχεις από οφθαλμολογική πάθηση; Πώς δεν τα βλέπεις;

    Α! Και δεν μας είπες : Είσαι παλαιοημερολογίτης;
    Θα μας πεις; Ντρέπεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Παναγία δεν ήταν ποτέ υπερ των ημερολογιακών σχισμάτων!

    Τί κουταμάρες είναι αυτές που λέει ο κ. Κώστας;

    Δεν τον νοιάζει που γελάνε μαζί του οι αναγνώστες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρίνε Ριτσούδη τα συνεχόμενα σχίσματα και οι πολλές αλληλοδιαιρέσεις μέσα στον παλαιοημερολογιτισμό δεν είναι εγκατάλειψη Θεού που συνέβησαν μετά την Άνωθεν Έμπνευση του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή να ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟ; Τί είναι; Ευλογία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι άγιοι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου και ο Άγιος Κοσμάς ο οσιομάρτυρας των Καρυών δεν ακολούθησαν ημερολογιακά σχίσματα και ούτε τους κατανοούν σωστά και Ορθόδοξα οι Σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες!

    Οι άγιοι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου και ο Άγιος Κοσμάς ο οσιομάρτυρας των Καρυών είναι με τους Αντιοικουμενιστές Ορθόδοξους που έμειναν στην Εκκλησία!

    Οι άγιοι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου και ο Άγιος Κοσμάς ο οσιομάρτυρας των Καρυών είναι με τους Αντιοικουμενιστές σύγχρονους αγίους Ιωσήφ τον Ησυχαστή, Πορφύριο, Παΐσιο, Ιάκωβο!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι άγιοι 26 Οσιομάρτυρες της Ι. Μ. Ζωγράφου και ο Άγιος Κοσμάς ο οσιομάρτυρας των Καρυών είναι και με τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μόλις άκουσε έτσι ο πατήρ Αρσένιος, λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον!

    Διαβάζεις κ. Κώστα τι του λέει ΤΕΛΙΚΑ ο πατέρας Αρσένιος του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή; "λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον! "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Μόλις άκουσε έτσι ο πατήρ Αρσένιος, λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον!
    Διαβάζεις κ. Κώστα τι του λέει ΤΕΛΙΚΑ ο πατέρας Αρσένιος του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή; "λέει στον Γέροντα: --Ευλόγησον! Ευλόγησον! "


    Ακριβώς αυτό λέω και εγώ, αλλά εσύ δεν αντιλαμβάνεσαι!
    Όλη η συνοδεία του γ. Ιωσήφ του Ησυχαστή του λέει ότι έχει πλανηθεί. Στο τέλος αποφασίζει και λέει Ευλόγησον Ευλόγησον!.

    Ερώτηση του τσοπάνου στον Ανώνυμο: ποιό πνεύμα κυριαρχούσε σε όλη τη συνοδεία και την ωθούσε να αντισταθεί στην απόφαση του γ. Ιωσήφ του Ησυχαστή; Πάντως δεν μπορεί να ήταν στην ιδία περίπτωση την ιδία στιγμή το ίδιο πνεύμα. Το ένα Πνεύμα ήταν της αρνήσεως, το άλλο πνεύμα της απόφασης του : "Ευλόγησον! Ευλόγησον!"

    Η πρώτη απόφαση ήταν απόφαση της ελευθέρας βούλησής των (εν ελευθερία εκλήθητε Γαλ. 5: 13), η άλλη απόφαση του "Ευλόγησον! Ευλόγησον!" ήτο απόφαση της δειλίας των να αντισταθούν και να υπερασπίσουν την πίστη των. Δεν ήταν ένδειξη παρουσίας του Αγίου Πνεύματος (Ου γαρ έδωκεν ημίν ο Θεός πνεύμα δειλίας, αλλά δυνάμεως Β΄ Τιμ. α: 7).

    Αυτά από τον τσοπάνο. Στην Ελλάδα μας (αν γράφεις από την Ελλάδα) έχετε ένδεκα το βράδυ, συνέχισε τον ύπνο σου, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "ποιό πνεύμα κυριαρχούσε σε όλη τη συνοδεία και την ωθούσε να αντισταθεί στην απόφαση του γ. Ιωσήφ του Ησυχαστή;"


    κ. Κώστα θα απαντήσω στην ερώτηση σας που πριν ακούσετε τις απαντήσεις τρέχετε να απαντήσετε.
    Το πνεύμα που κυριαρχούσε ήταν το Ορθόδοξο και στις δύο περιπτώσεις. Όμως η πρώτη απόφαση ήταν επιπόλαιη και χωρίς Άνωθεν Αποκάλυψη, δεν γνώριζαν όπως είναι φυσικό τί θα επακολουθήσει στο παλαιοημερολογίτισμό.
    Στην δεύτερη απόφαση ήταν πάλι Ορθόδοξο αλλά πνεύμα αγίας υπακοής σ΄ έναν Άγιο με πολλά σημεία και αποκαλύψεις που εκείνος ήταν ο Γέροντας και λόγω της αγιότητας σ΄ αυτόν αποκαλυπτόταν ο Θεός.

    Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΩΛΗ η ερμηνεία σου περι δειλίας της συνοδείας του Γέροντος Ιωσήφ στην δεύτερη περίπτωση. Τους αδικείς! Και στις δύο περιπτώσεις ήταν το πνεύμα ελευθερίας (εν ελευθερία εκλήθητε Γαλ. 5: 13). Αλλά ο λογισμός δεν μπορεί να δει το βάθος του χρόνου. Η Άνωθεν Αποκάλυψη έχει λάβει υπ΄ όψη και το βάθος χρόνου.

    Η ελευθερία δεν πρέπει να μας οδηγεί στην εγωιστική ανυπακοή (μόνον μὴ τὴν ἐλευθερίαν εἰς ἀφορμὴν τῇ σαρκί, ἀλλὰ διὰ τῆς ἀγάπης δουλεύετε ἀλλήλοις. Γαλ. 5: 13). Σαρκικό φρόνημα είναι και το εγωιστικό της ανυπακοής και του δικούς μας λογισμού. Δεν το έκαναν στη δεύτερη περίπτωση από δειλία από υπακοή στην Άνωθεν Αποκάλυψη του Αγίου Γέροντος Ιωσήφ, αφού εμείς οι πιστοί προσταχθήκαμε στην καλή υπακοή στους Αγίου (Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες· ἵνα μετὰ χαρᾶς τοῦτο ποιῶσι καὶ μὴ στενάζοντες· ἀλυσιτελὲς γὰρ ὑμῖν τοῦτο. Εβρ. 13:17).

    Άρα η ερμηνεία σου είναι έωλη και αδικεί την συνοδεία του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστή, τον Άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή και την Άνωθεν Αποκάλυψη που δέχθηκε.
    Δεν έχει δικαιολογία γιατί τα πράγματα δικαίωσαν την Άνωθεν Αποκάλυψη που δέχθηκε (αλλολοδιαιρέσεις και αλληλοσχίσματα στον παλαιοημερολογιτισμό που δεν ξέρουμε σήμερα ποιοί και αν έχουν ιερωσύνη στον παλαιοημερολογιτισμό ).

    Ορθόδοξος Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κ. Κώστα,
    Λάβε υπόψη σου και τα σχόλια

    12 Οκτωβρίου 2019 - 1:29 μ.μ.
    12 Οκτωβρίου 2019 - 1:22 μ.μ.
    12 Οκτωβρίου 2019 - 1:18 μ.μ.
    12 Οκτωβρίου 2019 - 12:26 μ.μ.

    Ορθόδοξος Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχει λάθος ο λογισμός σου και σε πλανάει πολύ Κώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάνει λάθος ο ιστολόγος.
    Ο Παλαιοημερολογιτισμός είναι αίρεση(στην αρχή ήταν σχίσμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μόνο από τον διάλογο που είχε ο Γεροντας Ιωσηφ με τους αλλους Πατερες αντιλαμβάνεται κανεις από ποιο πνευμα εμφορείτο
    Κι από αυτά που λένε κάποιοι άλλοι εδώ, καταλαβαίνεις επίσης από πνεύμα εμφορούνται
    Μάλλον όταν ο Κύριος κατεβηκε στην Γη ήτανε πτυχιούχος και golden boy
    Το ίδιο κι οι Απόστολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αμφιβάλλω βέβαια κι αν τους έχει απομείνει καθόλου πνεύμα, κριτική ικανότητα και δεν το έχουνε κάψει τελείως.

    Aν μου εζητείτο ορισμός του λοβοτομημένου, κάτι τέτοιο θα παρουσίαζα
    "Για πες μας πώς η Κυρία Θεοτόκος είπε για την συγκεκριμένη κατάσταση;
    Επειδή εσύ συγχέεις διαφορετικά γεγονότα;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ορισμός του λοβοτομημένου και πλανεμένου θα τον όριζα δίνοντας σαν παράδειγμα τα παραπάνω σχόλια του άγνωστου Σταύρου Τ. αλλά πλανεμένα και παλαιοημερολογίτικα σχόλια γράφοντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι αν μαθαιναν οι επιστήμονες ότι μας ρωτάνε ακομα εάν ειμαστε παλαιοημερολογίτες, το πόρισμα περι λοβοτομής θα υπεγράφετο από σύμπασα την ιατρικη κοινότητα

    Άγνωστος & Ντροπαλούλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν συμφωνώ ότι ο παλαιοημερολογιτισμός είναι αναγκαστικά αίρεση, όπως λέει ο 6:37 π.μ. Και σήμερα υπό προϋποθέσεις μπορεί να 'ναι μόνο σχίσμα.
    Συμφωνώ με τον 6:37 π.μ. ότι πλανάται ο ιστολόγος στον λογισμό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σταύρο Τ. γιατί δεν απαντάς;
    Αλλά δεν μας είπες: Είσαι παλαιοημερολογίτης;
    Γιατί δεν μας λες; Ντρέπεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Από τον διάλογο που είχε ο άγιος Ιωσήφ ο Ησυχαστής με την συνοδεία του καταλαβαίνουμε εμείς που δεν έχουμε παλαιοημερολογίτικες πλάνες ότι ο άγιος Ιωσήφ ήταν σίγουρος για την Ανωθεν Αποκάλυψη που είχε λάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σταύρο Τ. το σχόλιο σου 7:34 π.μ. είναι βλάσφημο. Δεν μιλάμε έτσι για τον Κύριο, ό,τι και αν θέλουμε να πούμε. Δεν υπάρχει δικαιολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Εχει λάθος ο λογισμός σου και σε πλανάει πολύ Κώστα.
    13 Οκτωβρίου 2019 - 6:20 π.μ. Διαγραφή


    Επί σχεδόν 20 χρόνια δεν πλανούσε ο λογισμός τον γ. Ιωσήφ τον Ησυχαστή και κατηχούσε τον κόσμο στον Ματθαιϊσμό και κατόπιν στο πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομο;

    Τι το κακό βλέπεις λοιπόν και σε μένα, αν με πλανά ο λογισμός μου όπως πλανούσε τον γ. Ιωσήφ τον Ησυχαστή; Έχε υπομονή και ενδέχεται να με φωτίσει και εμένα ο Κύριος όπως φώτισε τον γ, Ιωσήφ, και φύγω από την Αποτείχισή μου και μνημονεύω τον Βαρθολομαίο και τον πεφιλημένο αδελφό του, τον Πάπα Ρώμης αγιώτατον Φραγκίσκο, έτσι δηλαδή να απολαμβάνω και κάθε Παρασκευή το ψαράκι μου αντί τις σκέτες φακές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι Βλάσφημοι εναντίον του Αγίου Πνεύματος (κοινωνώντας με παναιρετικούς) και μιλώντας για τσοπάνους κι ολιγογραμματοσύνη, δίνουνε και συμβουλές
    «ὁ λαὸς οὗτος τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ἐμοῦ» (Ματθ. ιε΄8-9)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βλάσφημοι κατα του Αγίου Πνεύματος είναι Σταύρο Τ. οι παλαιοημερολογίτες που βρίζουν τους αγίους και οι αγιομάχοι!

    Κατάλαβέ το!

    Η αποτείχιση είναι προαιρετική! Ξύπνα!

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σταύρο Τ. γιατί δεν απαντάς;
    Αλλά δεν μας είπες: Είσαι παλαιοημερολογίτης;
    Γιατί δεν μας λες; Ντρέπεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. «ὁ λαὸς οὗτος τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ἐμοῦ» (Ματθ. ιε΄8-9)

    Αυτό ισχύει για τους λάτρεις των τύπων και των ημερολογίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. «ὁ λαὸς οὗτος τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ἐμοῦ» (Ματθ. ιε΄8-9)

    Αυτό ισχύει και για τους βλάσφημους αγιομάχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο σχόλιο 12:52 μ.μ. δεν αναφέρομαι σ' όλους τους παλαιοημερολογίτες. Λέω σε ποιούς αναφέρομαι. Ευτυχώς δεν αρνούνται όλοι οι παλαιοημερολογίτες την αγιότητα των συγχρόνων αγίων Πορφυρίου, Ιωσήφ Ησυχαστή, Παΐσιου, Ιάκωβου.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο διαχειριστής κ. Κώστας με το σχόλιο του φανερώνει ότι τα έχει μπερδέψει πολύ στο μυαλό του.

    Πότε ο άγιος Ιωσήφ κατηχούσε στον Ματθαιϊσμο; Τί είναι αυτά που γράφεις;

    Ποιός σου είπε να μνημονεύσεις τον αιρετικό Πάπα Φραγκίσκο και να φας ψαράκι την Παρασκευή;

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ο διαχειριστής κ. Κώστας με το σχόλιο του φανερώνει ότι τα έχει μπερδέψει πολύ στο μυαλό του.
    Πότε ο άγιος Ιωσήφ κατηχούσε στον Ματθαιϊσμο; Τί είναι αυτά που γράφεις;



    Αφού οι γνώσεις σου είναι χειρότερες του τσοπάνου, τι θέλεις και ανακατεύεσαι με αυτά τα πράγμαρα;

    Τι στην ευχή δεν γνωρίζεις ότι ο γ. Ιωσήφ ο Ησυχαστής μέχρι το 1945 ήταν Ματθαιϊκός; Μετά ενώθηκε με την Σύνοδο του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου έως το 1950. Μετά την Εγκύκλιο του Μαρτίου περί ακύρων Μυστηρίων της Εκκλησίας του νέου ημερολογίου έφυγε και από τον πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομο, και ενώθηκε με τους μνημονευτές του Αθηναγόρα!
    Τώρα θα σου κάνω μαθήματα; Δεν γνωρίζεις. Γιατί ανακατεύεσαι; Για να σκοτώνεις την ώρα σου; Δεν έχεις Εκκλησιαστική ιστορία να μελετάς; Κάνε κάτι αδελφέ μου να ξεπεράσεις τον τσοπάνο....

    Άντε στην Ελλάδα μας είναι ώρα για ύπνο... Καλό ξημέρωμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιατί γράφεις κ. Κώστα ότι πλανούσε επι 20 χρόνια ο λογισμός τον άγιο Ιωσήφ τον Ησυχαστή; Πού το είδες αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το σχόλιο 2:00 μ.μ. όταν γραφόταν δεν είχε δει ο σχολιαστής την απάντηση του κ. Κώστα 1:57 μ.μ. Μετά εμφανίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το σχόλιο του κ. Κώστα 1:57 μ.μ. εμφανίζει πόσο επιπόλαια και λάθος είναι αρκετές φορές η συλλογιστική του.
    Επειδή ένας έχει για το ένα ζήτημα λιγότερες ιστορικές γνώσεις (εδώ για τις αρχικές σχέσεις του αγίου Ιωσήφ με τον παλαιοημερολογιτισμό) πάει να πει ότι γενικά γνωρίζει λιγότερα απο τον κ. Κώστα;;
    Τί επιπόλαιη συλλογιστική είναι αυτή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Από πού τα διάβασες αυτά κ. Κώστα;
    Αν θέλεις πες μας το βιβλίο, τον τίτλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κώστας : "Γιατί ανακατεύεσαι; Για να σκοτώνεις την ώρα σου; "

    Για να σε βάζει στη σωστή συλλογιστική και να μαθαίνει κάποτε-κάποτε κάτι και απο σας όπως μερικές ιστορικές πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. "Τι στην ευχή δεν γνωρίζεις ότι ο γ. Ιωσήφ ο Ησυχαστής μέχρι το 1945 ήταν Ματθαιϊκός; Μετά ενώθηκε με την Σύνοδο του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου έως το 1950."

    Οταν γράφεις Ματθαιϊκός τί εννοείς; Η συνοδεία του μνημόνευε στις θείες λειτουργίες τον Ματθαίο;
    Και όταν γράφεις "Μετά ενώθηκε με την Σύνοδο του πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου έως το 1950", τί εννοείς; Η συνοδεία του μνημόνευε στις θείες λειτουργίες τον πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. μάστορα μου καλοπροαίρετα θα σε ρωτήξω:
    γυναίκα δεν έχεις να σε σημαζέψει;
    παιδιά δεν έχεις να σε βάλουν για ύπνο;
    πνευματικό δεν έχεις να σου δώσει λίγη αγάπη;
    έστω ψυχίατρο να σου δώκει κανα χάπι;
    δεν είναι κρίμα κι άδικο να ζεις μες την απάτη;
    πρίν κοιμηθείς θα πρότεινα,διάβασε τη χιονάτη.
    και άν ύστερα απ΄αυτό,δεις πως καλό σου κάνει
    γύρισε με το παλαιό,και φύγε από τη πλάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο παλαιοημερολογίτης 2:27 μ.μ. μόλις του αμφισβήτησαν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και απάτη έχασε την ψυχραιμία του και φέρεται σαν μικρό παιδάκι.
      Τώρα χρειάζεται να τον δει γιατρός.
      Αυτά έχει η πλάνη μαζί με το κακό πείσμα...

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Από πού τα διάβασες αυτά κ. Κώστα;
    Αν θέλεις πες μας το βιβλίο, τον τίτλο.




    ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΦΙΛΟΘΕΪΤΟΥ
    Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΠΗΛΑΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. «Θά ἀλλάξουν τό ἡμερολόγιο, ἐσύ νά μήν τό ἀκολουθήσης, νά μείνης στήν Ἐκκλησία. Γιατί αὐτό, πού θά φέρουν μέ τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θά εἶναι μία μεγάλη αἵρεσις»
    (Ἅγιος Νεκτάριος Ἐπίσκοπος Πενταπόλεως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είμαστε τώρα με το παλιό, είμαστε με το Εορτολόγιο της Εκκλησίας. Φύγαμε από το ΝΕΟ εορτολόγιο για να μην έχουμε κοινωνία με την παναίρεση του Οικουμενισμού, τους Οικουμενιστές, για να μη μας συναριθμήση ο Θεός μαζί με τους εχθρούς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Στήν Ἐκκλησία ὁμολογοῦμε τήν πίστη μας μέ τό ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου πού μνημονεύουμε.
    Οἱ Ὀρθόδοξοι μνημονεύουν Ὀρθόδοξο Ἐπίσκοπο, οἱ Ἀρειανοί Ἀρειανό, οἱ Μονοφυσίτες Μονοφυσίτη, οἱ Εἰκονοκλάστες Εἰκονοκλάστη, οἱ Οὐνίτες Οὐνίτη καί ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ μνημονεύουν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το Νεοημερολογίτικο σχίσμα είναι ψυχικός θάνατος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΥΤΟΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ
    Ποιοι κατηγορούν και διώκουν τους Ορθοδόξους (παλαιοημερολογίτες);;; Αυτοί που: 1ον) έσχισαν την Εκκλησία και κατέστρεψαν την λατρευτική ενότητα, στρεβλώνοντας το Εκκλησιαστικό Ημερολόγιο-Εορτολόγιο αθετώντας την παράδοση, περικόπτοντας και τις καθιερωμένες νηστείες και 2ον) εγκατέλειψαν την Ορθοδοξία για να υπηρετήσουν την Παναίρεση του Οικουμενισμού εξαπολύοντας διωγμούς εναντίον των Ορθοδόξων (παλαιοημερολογιτών) μέχρι θανάτου. Αυτοί, δεν είναι Ορθόδοξοι αλλά Κακόδοξοι, Παναιρετικοί και Εχθροί του Τριαδικού μας Θεού. Αυτοί, είναι πια ολοφάνερο ότι δεν αποτελούν την Εκκλησία του Χριστού αλλά μία Ψευδεκκλησία και παίρνουν στεφάνι από τον Θεό όσοι πιστοί αντιστέκονται και διακόπτουν την κοινωνία μαζί τους με οποιοδήποτε κόστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην βλασφημείς την Εκκλησία παλαιοημερολογίτη 3:51 μ.μ.!

      Διαγραφή
  52. Τα σχόλια από 3:45 π.μ. έως 3:51 π.μ. τα έγραψε πλανεμένος παλαιοημερολογίτης που έπαθε κρίση επειδή του χάλασαν το ψεύτικο ιδεολόγημά του !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν τα γράφεις καλά για τον άγιο Νεκτάριο σχισματικέ παλαιοημερολογίτη!
    Ο άγιος Νεκτάριος δεν ήταν υπέρ της παλαιοημερολογίτικης αίρεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. «Θά ἀλλάξουν τό ἡμερολόγιο, ἐσύ νά μήν τό ἀκολουθήσης, νά μείνης στήν Ἐκκλησία. Γιατί αὐτό, πού θά φέρουν μέ τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θά εἶναι μία μεγάλη αἵρεσις»
    (Ἅγιος Νεκτάριος Ἐπίσκοπος Πενταπόλεως)

    ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ ΘΑ ΣΤΟ ΒΑΖΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΥΓΗ ΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΟΥ - ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μην παθαίνεις κρίσεις παλαιοημερολογίτη!!
    Δεν σε πιστεύουμε σ' όσα γράφεις για τον άγιο Νεκτάριο!
    Δώσε παραπομπή, αλλιώς δεν σε πιστεύουμε.

    Μέχρι να μας δώσεις την παραπομπή και να το ελέγξουμε ΔΕΝ σε πιστεύουμε σχισματικέ και αιρετικέ παλαιοημερολογίτη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. «ὁ λαὸς οὗτος τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ἐμοῦ» (Ματθ. ιε΄8-9)

    Αυτό ισχύει για τους λάτρεις των τύπων και των ημερολογίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ο άγιος Νεκτάριος συμφωνεί με τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο άγιος Νεκτάριος δεν ήταν υπέρ της παλαιοημερολογίτικης αίρεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΝΑΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ - ΣΥΜΦΩΝΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΑΓΙΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ Ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ/ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΗΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ/ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΔΟΓΜΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗ/ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΗ ΤΙ ΤΟ ΣΚΑΛΙΖΕΣ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ??? ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΊΡΑΞΕΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ??? ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1924??? ΤΙ ΣΕ ΕΒΑΛΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΨΕΣ ΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣΤΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΓΙΑ 1700 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ??? ΠΕΡΝΑΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ??? ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ??? ΔΕΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 2.27 μια χαρα έθεσες το θεμα και ποιητικως μάλιστα
    εγω δεν ξερω πόσο θα αντεξει κι η γυναικα τους, τόσο κολλημένα που είναι
    αντε μετα να τους έχουμε να κλαψουρίζουνε κιόλας δημοσίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πανικός έπιασε 1 Βλάσφημο και Αγιομάχο Παλαιοημερολογίτη και έγραψε τα ΒΛΑΣΦΗΜΑ και ΑΓΙΟΜΑΧΙΚΑ σχόλια:

    13 Οκτωβρίου 2019 - 5:43 μ.μ.
    13 Οκτωβρίου 2019 - 5:44 μ.μ.
    13 Οκτωβρίου 2019 - 5:52 μ.μ.


    Το σχόλιο 7:17 μ.μ. πρέπει να γράφτηκε από κάποιον που έχει σαλεμένο το μυαλό του. Αλλιώς δεν εξηγούνται τα παλαβά που γράφει!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Απάντηση στους Παλαιοημερολογίτους από τον Άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο:
    ----------------------

    Λέει ακόμα ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος:

    "Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!

    Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Να γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο και τους άλλους σύγχρονους αγίους (π.χ. άγιο Πορφύριο). Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
    -----------------

    "Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "

    Από το βιβλίο «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ην προσπαθούν οι Παλαιοημερολογίτες να πουν ότι στηρίζονται σε Ιερούς Κανόνες και σε Πατέρες για το Σχίσμα τους.

    Ας ξαναδούμε τί λέει η Φωτισμένη Ανακοίνωση:
    ----------------------------------------------------

    "Από όσα παρά πάνω παραθέσαμε, φαίνεται νομίζομε ξεκάθαρα, ότι το Παλαιοημερολογιτικό Σχίσμα δεν έχει κανένα έρεισμα, ούτε από τους Ιερούς Κανόνες, ούτε από τους αγίους Πατέρες. Εάν από την πλευρά της Εκκλησίας της Ελλάδος έγινε κάποιο λάθος, κάποια βεβιασμένη ενέργεια, από την πλευρά των Γ.Ο.Χ. διεπράχθη το ασυγκρίτως μεγαλύτερο σφάλμα, το έγκλημα θα λέγαμε, της δημιουργίας σχίσματος. Και μόνον ο Θεός γνωρίζει αν στο μέλλον θα μπορέσει να κλείσει αυτή η ανοιχτή πληγή".

    Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών

    Ο Υπεύθυνος
    Αρχ. π. Παύλος Δημητρακόπουλος

    Ο Γραμματέας
    κ. Λάμπρος Σκόντζος, Θεολόγος


    Από τη Φωτισμένη ανακοίνωση του Αντιαιρετικού Γραφείου της Μητρόπολης Πειραιώς.

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

    ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
    https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μην προσπαθούν οι Παλαιοημερολογίτες να πουν ότι στηρίζονται σε Ιερούς Κανόνες και σε Πατέρες για το Σχίσμα τους.

    Ας ξαναδούμε τί λέει η Φωτισμένη Ανακοίνωση:

    Κοιτάτε το αμέσως προηγούμενο σχόλιο. 14 Οκτωβρίου 2019 - 4:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αξιοπρόσεκτα τα σχολια 4.40 και 4.46, αν και νομιζω ότι καπου τα εχω ξαναδει (καμια 100αρια φορες)
    να εισαι καλα 4.47 που μας το υπενθυμισες, γιατι θα μας ξεφευγε
    εχω λιωσει με τη παρτη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Παλαιοημερολογίτη 6:08 π.μ. ίσως τα σχόλια που αναφέρεσαι να έχουν ξαναμπει 2-3-4 φορές, αλλά το κακό είναι ότι δεν βάζεις μυαλό και δεν μετανοείτε. Αν μετανοούσατε τότε δεν θα γράφατε τις πιο πάνω βλασφημίες και παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν θα αναγκάζατε τον σχολιαστή να σας τα ξαναθυμίσρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. και δεν θα αναγκάζατε τον σχολιαστή να σας τα ξαναθυμίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο διαχειριστής κ. Κώστας περιμένουμε ν' απαντήσει στο σχόλιο 13-10-2019 2:24 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Περιμένουμε τον κ. Κώστα ν' απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Περιμένουμε τον κ. Κώστα ν' απαντήσει.
    14 Οκτωβρίου 2019 - 3:23 μ.μ. Διαγραφή


    Η μητέρα σου, έκανε 9 μήνες υπομονή να δεί τον υιόν της τον αγαπητό κ. Ανώνυμο, και συ δεν μπορείς να κάνεις λίγο ακόμη υπομονή;

    ὑπομονῆς γὰρ ἔχετε χρείαν (Εβρ. ι: 36)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλά κ. Κώστα. Περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Νεοημερολογίτες αφήστε ΤΟ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ και μετανοήστε, η συνεργασία σας με τον διάβολο σας έχει καταστρέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελλό το σχόλιο 6:04 μ.μ. του παλαιοημερολογίτη!

      Διαγραφή
  76. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Σχόλιο διεγράφη
    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    Κώστα πόσο θα περιμένουμε ακόμη να απαντήσεις;

    Νομίζω αυτό έγραφε το σχόλιο που κατά λάθος το διέγραψα.
    Ζητώ συγγνώμη, αλλά ήθελα να πάω στο κείμενο και έκανα λάθος στο κλίκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Δεν πειράζει κ. Κώστα. Σε συγχωρώ. Ανθρωποι είμαστε , λάθη κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή