Ἡ ἐκκλησία τῶν Ρώσσων τῆς Διασπορᾶς καί οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας -- π. Νικολάου Δημαρᾶ Δρος Ν.

Ἡ θεωρία περί αὐτομάτου καί ἀμέσου ἀπωλείας τῆς Χάριτος στήν Ἐκκλησία, λόγῳ τῆς ἐπάρατης εἰσαγωγῆς τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, πού ὑποστηρίζουν ὁρισμένοι Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί μας στερεῖται οἱασδήποτε θεολογικῆς καί δογματικῆς βάσεως.
Ὡς γνωστόν οἱ δύο Μητροπολίτες Δημητριάδος Γερμανός καί Φλωρίνης Χρυσόστομος ἐπί 11 χρόνια, ἢτοι ἀπό τό 1924 μέχρι τό 1935, ἀπεδέχοντο τήν ἡμερολογιακήν ἀλλαγή, τήν ὁποία καί συνυπέγραψαν καί τελοῦσαν σύμφωνα μέ τό "διορθωμένο Ἰουλιανό" στίς Μητροπόλεις τους τίς γιορτές. Ἀλλά καί ὡς πρόεδροι τῶν Ἐκκλησιαστικῶν δικαστηρίων (Α΄βαθμίου καί Β΄βαθμίου) δίκαζαν καί ἐπέβαλλαν ποινές κατά κληρικῶν παλαιοημερολογιτῶν γιά φατρεία καί τυρεία καί ἀπείθεια πρός τίς ἀποφάσεις τῆς ἐκκλησίας τοῦ Νέου περί Ἡμερολογίου.

Μαζί μέ τόν Ζακύνθου Χρυσόστομον ἀνέλαβαν τόν Ἱερόν Ἀγῶνα τῶν  Ὀρθοδόξων  τό 1935 καί χειροτόνησαν τέσσερις νέους Μητροπολίτες, τόν Κυκλάδων Γερμανόν   Βαρυκόπουλον, (5.6.1935),τόν  Μεγαρίδος Χριστοφόρον Χατζῆν (6.6.1935), τόν  ΒρεσθένηςΜατθαῖον Καρπαθάκην (7.6.1935) καί τον Διαυλείας Πολύκαρπον Λιώσην  (7.6.1935) καί συγκρότησαν 7μελῆ Ἱεράν Σύνοδον.
Ἐάν  ἀπώλεια τῆς Χάριτος ἐπήρχετο αὐτομάτως μέ την εἰσαγωγήν τοῦ Νέου  Ἡμερολογίου, τότε οὒτε καί ὁ μετέπειτα  ἐπίσκοπος  Ματθαῖος,  πού ἡγήθηκε τῶν Ὀρθοδόξων Ματθαιϊκῶν ἀδελφῶν μας, θά εἶχε Θείαν Χάριν, γιατί αὐτή θά εἶχε ἀπολεσθεῖ μέ τήν ἐπί 11ετίαν ὃλην κοινωνίαν μετά τῶν Νεοημερολογιτῶν τῶν χειροτονησάντων αὐτόν Ἀρχιερέων, ὂντες καί οἱ ἲδιοι πρίν Νεοημερολογίτες.
Οἱ δύο Ἀρχιερεῖς, Χριστόφορος Χατζῆς καί Πολύκαρπος Λιώσης ἀργότερα ἐπανῆλθαν στήν καινοτομία καί ἒγιναν δεκτοί ἂνευ
χειροτονίας στήν Νεοημερολογιτική ἐκκλησία, ἀφοῦ τούς ἔταξαν και τούς ἔδωσαν μητροπόλεις οἱ Καινοτόμοι σχισματικοί!
 κυρός Ματθαῖος, ὣς γνωστόν, μόνος του καί ἀντικανονικά -ὂχι ὡστόσο ἀνυποστάτως ἀπό πνευματικῆς ἀπόψεως- χειροτόνησε τό 1948 τόν Τριμυθοῦντος Σπυρίδωνα, καί στή συνέχεια τέλεσε καί ἂλλες χειροτονίες μέ τόν Τριμυθοῦντος.
Ἒχοντας γνώση τῆς ἀντικανονικότητος αὐτῆς οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας ἀργότερα, τόν Σεπτέμβριον-Ὀκτώβριον τοῦ 1971, καί συγκεκριμένα ὁ Κορίνθου Κάλλιστος μετά τοῦ Κιτίου Ἐπιφανίου, συνοδευόμενοι ὑπό τοῦ Εὐγενίου Τόμπρου μετέβησαν στίς ΗΠΑ καί χειροτονήθηκαν σέ δύο διαφορετικές λειτουργίες, (ἤ χειροθετήθησαν ὡς ἐπί σχισματικῶν), ἀπό τούς Ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῶν Ρώσσων τῆς Διασπορᾶς, πού εὑρίσκετο ὑπό τήν πνευματικήν δικαιοδοσίαν τοῦ  Ἁγίου Φιλαρέτου, τοῦ ὁποίου τό λείψανον κατά τήν ἀνακομιδήν εὑρέθη ἀδιάφθορον.
Οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας, πού παρουσιάζονται ὡς οἱ πλέον ἀδιάλλακτοι καί ἀκραιφνεῖς Ὀρθόδοξοι, πού εἶχαν καταδικάσει ὡς
ἐνεργείᾳ σχισματικές ὃλες τίς ἐκκλησίες πού ἀκολουθοῦσαν τό Νέο Ἡμερολόγιο, δέν δίστασαν νά κοινωνήσουν καί νά ἐξαρτηθοῦν
κανονικά ἀπό Σύνοδο,  ὁποία συλλειτουργοῦσε μέ Ἱεροσολυμίτες και Σέρβους κληρικούς πού ἀκολουθοῦσαν μέν τό πάτριο 
Ἑορτολόγιο ἀλλά ἀνεγνώριζε ὡς κανονικές ὃλες τίς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες πού ἀκολουθοῦσαν τό Νέο Ἡμερολόγιο.
Τό 1973 οἱ ἀδελφοί μας Ματθαιϊκοί ἀνέδειξαν ἑπτά νέους ἐπισκόπους, τόν Ἀττικῆς καί Μεγαρίδος Ματθαῖο Μακρῆ, τόν Πειραιῶς καί 
Νήσων Νικόλαο Μεσιαράκη, τόν Βρεσθένης Λάζαρο Ἀθανασίου, τον Ἀργολίδος Παχώμιο Ἀργυρόπουλο, τόν Φθιώτιδος Θεοδόσιο 
Τσαλάγκα, τον  Ἡρακλείου Εὐμένιο Σηφάκη καί τόν Σερβίων καί Κοζάνης Τίτο Βλάχο.
Τήν ἀναγωγή τῶν χειροτονιῶν τους καί οἱ Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας στούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς ἀναγκάσθηκαν νά ὑποστηρίξουν καί ἐνώπιον τῶν ἑλληνικῶν δικαστηρίων!
Καί αὐτοί, λοιπόν, ἓλκουν τήν ἀποστολική διαδοχή ἀπό τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς. Ὁ διάλογος μέ τήν Ἐκκλησία μας πού διακόπηκε τό 1992 πού ἀποσκοποῦσε στήν ἓνωση μαζί τους θά γινόταν μέ βάση τήν κοινή Ὁμολογία ὡς πρός τήν Ἀποστολική Διαδοχή ἀπό τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς, δηλαδή διά τῆς χειροθεσίας ἐπί σχισματικῶν τό 1971 στούς Ματθαιϊκούς ἐπισκόπους.
Οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς μέχρι τό 1983 πού ἀναθεμάτισαν τόν Οἰκουμενισμό ἐν Συνόδῳ ὑπό τόν Ἃγιον Φιλάρετον ἀκολουθοῦσαν μέν τό Πάτριο Ἑορτολόγιο καί κρατοῦσαν αὐστηρή ὁμολογιακή στάση ἒναντι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἶχαν, ὡστόσο, ἔμμεση κοινωνία μέσῳ τῶν Ἐκκλησιῶν τῶν Ἱεροσολύμων καί τοῦ Σερβικοῦ Πατριαρχείου  μέ τίς Νεοημερολογιτικές ἐκκλησίες.
Ἀγνοοῦν ἢ παραβλέπουν σκοπίμως -(ἢ πλανῶνται πολλοί Ὀρθόδοξοι  ἀδελφοί μας)- τήν ἒμμεση κοινωνία τῶν Ρώσσων τῆς Διασπορᾶς μέ τούς Νεοημερολογίτες μέσῳ τοῦ Πατριαρχείου τῆς Σερβίας, μέ τό ὁποῖο οὐδέποτε διέκοψαν τήν πλήρη κοινωνία. Ἀπό τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς πῆραν στό παρελθόν ὃλοι οἱ ἐπίσκοποί μας τήν Ἀποστολική Διαδοχή.
Ὁπότε, κατά τήν ἐσφαλμένη λογική τους, οὒτε οἱ ἲδιοι ἒχουν ἱερωσύνη, ὃσοι ἀπό αὐτούς χειροτονήθηκαν ἀρχιερεῖς καί ἱερεῖς, γιατί κοινώνησαν μέ τούς Ρώσσους τῆς Διασπορᾶς, οἱ ὁποῖοι εἶχαν ἔμμεση κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες μέσῳ τῶν Πατριαρχείων, (τῆς Σερβίας καί τῶν Ἱεροσολύμων), πού διεκράτησαν μέν τό Πάτριον Ἑορτολόγιον εἶχαν ὃμως πάντα καί ἒχουν, δυστυχῶς, ἀκόμη καί σήμερα πλήρη κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες.
Ἐσφαλμένα ἢ ἀπό ἃγνοια ὑποστηρίζουν οἱ ἀδελφοί μας αὐτοί, ὃτι δέν εἶχαν κοινωνία οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς μέ τούς Νεοημερολογίτες, ὅταν ἐκεῖνοι πῆραν τήν διαδοχή! γιά νά δικαιολογήσουν τίς θέσεις τους.
Κατά τήν ἀντιπαραδοσιακή καί ἀντιπατερική λογική, πού ἀναπτύσσουν, θά ἀρκοῦσε ἡ κοινωνία καί μέ ἓναν μόνον ἱερέα τῶν Ρώσσων τῆς Διασπορᾶς, γιά νά χαθεῖ ἡ ἱερωσύνη, γιατί ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἒστω, κατά τούς Ἁγίους Πατέρες.
Καί διά τῆς ἀλληλοδιαδόχου κοινωνίας, θά χανόταν ἀναδρομάδην ἡ ἱερωσύνη ἀπό ὃλην τήν Ἐκκλησίαν, ὃπως τονίζει ὁ Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης!  Ὃπερ ἂτοπον.
Ἐμᾶς, βεβαίως, δέν μᾶς κλονίζει τό γεγονός ὃτι οἱ Ρῶσσοι τῆς Διασπορᾶς εἶχαν ἔμμεση κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες, γιατί ἒχουμε μελετήσει τήν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας καί τήν διδασκαλία τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου.
Τί γράφει, λοιπόν, ὁ Μέγας Ὁμολογητής  Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἑρμηνεύοντας αὐθεντικά τίς ἀποφάσεις τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου;
Ἐπειδή πολλές φορές ἐπικράτησαν οἱ αἱρετικοί στήν Ἐκκλησία καί μάλιστα γιά μεγάλα χρονικά διαστήματα, ὃσοι ἓλκουν ἀπό αὐτούς τήν χειροτονία καί οἱ μετά τῶν δευτέρων τούτων συλλειτουργήσαντες θά πρέπει νά θεωρηθοῦν, κατά τήν ἀνορθόδοξη γνώμη τῶν ἀνωτέρω συγγραφέων, καθηρημένοι, ἐάν ἡ καθαίρεση ἐπέρχεται αὐτομάτως.
Ἑπομένως ὃλοι τότε θά εἶναι καθηρημένοι, οὐδαμοῦ θά εὑρίσκεται ἡ Ἱερωσύνη καί θά εἶχε πρό πολλοῦ ἐκλείψει ἡ Ἱερωσύνη πάνω στή γῆ καί ἡ σώζουσα Θεία Χάρις ἀλλά καί αὐτή ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία.
Ἡ κακοδοξία πού ὑποστηρίζουν κυρίως Ματθαιϊκοί ἀδελφοί μας, ἐξαλείφει τήν Χάριν καί τήν Ἐκκλησία πάνω στή γῆ. Διότι, ὃπως σημειώνει ὁ Ἃγιος Μέγας Ὁμολογητής Θεόδωρος «πολλά συνέβη καί συμβαίνει τοιαῦτα παραπτώματα ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ». Γιαὐτό τό λόγο δέν βρέθηκε καί οὒτε βρίσκεται κανένας  Ἃγιος πού νά τά διερεύνησε τά πράγματα μέ αὐτόν τόν ἀνορθόδοξο τρόπο καί οὒτε μᾶς παρέδωσε νά φυλάσσουμε τέτοια παράδοση: «Οὐδείς τῶν Ἁγίων εὓρηται οὓτω διερευνήσας ταῦτα, ὃτι μηδέ οἷόν τε οὒτε μήν ἐκδέδωκε φυλάττειν ἡμᾶς».

27 σχόλια:

  1. Οι Ματθαιικοί τί υποστηρίζουν σε σχέση με την ιερά σύνοδο των γνησίων ορθόδοξων Χριστιανών υπό τον σεβάσμιο Αρχιεπίσκοπο Καλλίνικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω πότε έγραψες το παρόν κείμενο π. Νικόλαε (με το οποίο συμφωνώ) αλλά το πρόβλημα είναι ότι το ίδιο υποστήριζες κι εσύ με τους Ματθαϊκούς, ένα χρόνο πριν. Σύμφωνα με αυτά που θα παραθέσω παρακάτω, αλλά και συνομιλίες που είχα πέρσυ με Πνευματοπαίδι σου αρκετών χρόνων, όπου είδα την ταύτιση απόψεων. Καθότι κι εκείνος, εκτός από ενεργεία Σχισματικούς λόγω ημερολογίου, ως επιλεκτικός υπερζηλωτής υποστήριζε και την τάχα σαφήνεια του ενωτικού κειμένου 2014.
    Έλεγε κι εκείνος ότι το δεύτερο μέρος του :
    δὲν διαβεβαιώνει
    ἰδιαίτερα σὲ ὅσους εὑρίσκονται «ἐν γνώσει»σὲ κοινωνία μὲ τὸν συγκρητιστικὸ Οἰκουμενισμό"
    είναι ενισχυτικό του πρώτου, ενώ ξεκάθαρα παραπέμπει σε έγκυρα Μυστηρια

    Κάθε μεταστροφή προς την Αλήθεια είναι ΠΑΡΑ πολύ ευχάριστη κι ευπρόσδεκτη, αλλά όχι κουνώντας το δάχτυλο σε άλλους (βλεπε εδώ Ματθαϊκούς) και παριστάνοντας τον ανήξερο
    Όπως έκανες και με το Θ.Ν.Π., όπου μέσα σε λίγες ημέρες ένας Διδάκτορ της Νομικής, έκανε στροφή 180 μοιρών κι έλεγε σε εμάς, που υποστηρίζαμε τις πρότερες θέσεις του ότι :
    Αὐτά πού γράφουν διάφοροι "ἑρμηνευτές" εἶναι αὐθαίρετες ἤ καί κατευθυνόμενες ἑρμηνεῖες δικές τους μέ προσθαφαιρέσεις στά κείμενα τοῦ Νόμου
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ π. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΕΡΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΝΕΟ/ΤΩΝ ΛΌΓΩ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ

    1) http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/02/blog-post_27.html
    Στα σχόλια μας λέει ο π.Νικόλαος ( επικαλούμενος τον α΄κανόνα Μεγάλου Βασιλείου περί σχισματικων) ότι :

    π. Νικόλαος Δημαράς1 Μαρτίου 2018 - 4:43 π.μ.
    ……………….
    Ήδη καθυπεβλήθη στο αιώνιο ανάθεμα κατά την Πανορθόδοξον Σύνοδον του 1848 και όχι αορίστως στο μέλλον, τάχα, θα καθυποβληθεί στο ανάθεμα!!!:"ἤδη ἑκουσίως καθυπεβλήθη εἰς τὸ αἰώνιον ἀνάθεμα διὰ τὸ βλασφημεῖν εἰς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, ὡς τάχα μὴ ἀρτίως λαλῆσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καὶ διὰ τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων." Αυτό συμβαίνει, γιατί βλασφημείται το Πνεύμα το Άγιον. Η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος ουκ αφεθήσεται εις τον αιώνα κατά τον λόγον του Κυρίου μας. Δεν είναι δυνατόν να βλασφημείται το Πανάγιον Πνεύμα και να κατέρχεται η χάρις του Θεού επί των προκειμένων μυστηρίων.Ο ιερουργών δεν μπορεί να ενεργεί εν ονόματι της Εκκλησίας, όταν είναι αιρετικός και μάλιστα διάδοχος των διαδόχων των πρώτων αιρετικών!!! Οι πρώτοι έσχον την Χάριν παρά της Εκκλησίας, αιρετικοί γενόμενοι κατά τον Μέγαν Βασίλειον ουκέτι ηδύναντο μεταδίδειν την Χάριν. Περί του Αγίου Νικοδήμου και της σχετικής ερμηνείας του σε επόμενη ανάρτηση.

    2) Τα ίδια αναφέρει και στην εισήγηση που εκανε στην Σύνοδο ΓΟΧ, βλεπε εδώ
    https://scripta---manent.blogspot.com/2019/09/blog-post_512.html
    Οι σημερινοι "ΓΟΧ" βέβαια ικανοποιούνε τους παντες (αρκει να ακολουθούνε το Πάτριο και να μην τους πολυαμφισβητούνε) και το έχουνε στην επίσημη ιστοσελίδα τους

    Ὅπως ἐπίσης αὐτό συμβαίνει ἀναφορικά με τούς Νεοημερολογίτες-Οἰκουμενιστές γιατί οἱ πρῶτοι
    ἀποσχισθέντες τῆς ἀληθείας πῆραν μέν την χάρη ἀπό την καθολική Ἐκκλησία ἀλλά οἱ ἴδιοι κατασταθέντες αἱρετικοί και ἀποκοπέντες ἀπό το σῶμα τῆς Εκκλησίας ὄντες αὐτοκατάκριτοι δεν μποροῦσαν πλέον να μεταδώσουν την χάρη κατά τον 1ο Κανόνα τοῦ Οὐρανοφάντορος Μεγάλου Βασιλείου και στερούνται κάθε ἱερατικῆς δικαιοδοσίας Συνόδων ἀπό τίς Τοπικές μας καθολικές τοπικές ἐκκλησίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς όταν βρίσκεσαι σε πλάνη ?? δεν μπορείς να έχεις ξεκάθαρες εκκλησιαστικές θέσεις , αλλά τις αλλάζεις τροποποιείς σύμφωνα με τις συνθήκες , όλοι οι Γ.ΟΧ. ομολογούν ,αλλά και νεοημερολογήτες , ότι η εκκλησία της Ελλάδος έκανε το σχίσμα το 1924 , και κατέστη σχισματική , ο Μέγας Βασίλειος πολύ σοφά ξεκαθαρίζει τι συμβαίνει με τα μυστήρια των σχισματικών , που αποσχίζονται από την εκκλησία . και βεβαίως υπάρχουν και τα αναθέματα και οι αφορισμοί των πανορθοδόξων συνόδων του 16ου έως 19ου αιώνος , τα υπόλοιπα είναι φαρισαϊκές δικαιολογίες , θεωρίες και αμπελοφιλοσοφίες , και όπως η Εκκλησία ξεκάθαρα λέγει τι είναι τα μυστήρια των σχισματικών , έτσι ξεκάθαρα λέγει και τι γίνεται και πώς επιστρέφει ξανά στην ένωση μετά του Θεού και την εκκλησία του , όποιος αποσχίστηκε από Αυτήν . Κάτι που έκαναν οι τρεις αρχιερείς το 1935 και έτσι αποκατεστάθησαν και ξαναενώθηκαν με την Ορθόδοξο Εκκλησία του Θεού , και προέβησαν στις χειροτονίες επισκόπων διασώζοντας την Αποστολική Διαδοχή στην Εκκλησία του Θεού .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἔτσι εἶναι, ὅπως τά γράφει ὁ π. Νικόλαος. Ἡ ἐσφαλμένη γραμμή τῶν Ματθαιϊκῶν εἶναι ἡ αἰτία γιά τά σχίσματα στό π.ἑ., ἐξ αἰτίας τῶν ὁποίων, βοηθούσης καί τῆς βρωμερᾶς προπαγάνδας τῶν Οἰκουμενιστῶν βεβαίως, τό π.ἑ. ἀπώλεσε τήν ἀξιοπιστίαν του. Ἐάν ἴσχυεν ἡ θεωρία τῆς «αὐτομάτου ἀπωλείας τῆς χάριτος», τότε πῶς βρέθηκαν 170 Ὀρθόδοξοι Ἀρχιερεῖς τό 680 μ.Χ. πού συνεκρότησαν τήν ΣΤ' Οἰκουμενικήν Σύνοδον, ἐνῷ μέχρι πρό τινος δέν ὑπῆρχεν οὔτε ἕνας εἰς ὁλόκληρον τήν Ἐκκλησίαν, ἐφόσον ἅπαντες εἶχον ὑπογράψει τήν Βούλαν τοῦ Αὐτοκράτορος ὑπέρ τοῦ Μονοθελητισμοῦ καί μόνον ὁ μοναχός Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής μέ δύο συνασκητάς του ἦσαν Ὀρθόδοξοι εἰς ὁλόκληρον τήν Οἰκουμένην;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήτανε νεά αιρεση ο μονοθελητισμος τοτε
    Όπως και πριν την 1η,3η, 4η και 7η Οικουμενικη υπήρχανε αποτειχισεις και καταδικες (καθαιρεσεις) για τις μεχρι τοτε νεες αιρεσεις, αλλα μόνο μετα την κριση από τις Εκκλησιες εν Ομονοια ακυρωθηκαν τα Μυστηρια τους. Δηλαδη μέχρι τότε ήτανε δυνάμει αιρετικοί και παρότι καθαιρεμένοι κάποιοι από αυτούς, είχανε έγκυρα Μυστήρια.
    Άλλο όμως οι σημερινοι, που ακολουθούνε πια ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ γνωστες, καταδικασμένες αιρεσεις και μαλιστα όχι μόνο μία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, καί ὁ Οἰκουμενισμός νέα αἵρεσις εἶναι. Ναί μέν δέχεται ὅλες τίς αἱρέσεις καί ὅλες τίς θρησκεῖες, ἐκτός αὐτῆς τῶν Ἰεχωβιτῶν, ὅπως λέγουν, ἀλλά τό κάμνει πλαγίως καί δολίως, χωρίς δηλαδή νά εἶναι αὐτή ἡ ἐπίσημος καί διακεκηρυγμένη θέσις των, ἀλλά μέ συμπροσευχές κάποιων Οἰκουμενιστῶν μέ Παπικούς, Προτεστάντας καί Μονοφυσίτας, ὑπό τό πρόσχημα τῆς "ἀγάπης" καί τῆς δῆθεν "μαρτυρίας τῆς Ὀρθοδοξίας"! Εὐθέως, δέν ἔχουν ἀπεμπολήσει οὔτε ἕν δόγμα τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐκτός βεβαίως ἀπό κάποιους πού δέν μποροῦν νά κρύψουν τήν χαράν των. Ἀκόμη καί στό Κολυμπάρι, μασημένα τά εἶπαν: "Ἀναγνωρίζουμε τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τῶν ἑτεροδόξων ἐκκλησιῶν"! Γιά τό 99,99% τῶν πιστῶν, αὐτό σημαίνει «πᾶρε τ' αὐγό καί κούρευτο»! Ἐμεῖς καταλάβαμε, βεβαίως, τί ἀκριβῶς παίχθηκε στό Κολυμπάρι, ἀλλά τό 99,99% τῶν πιστῶν οὔτε κἄν γνωρίζει κάτι γιά τό Κολυμπάρι! Ἄν ἔλεγαν εὐθέως ὅτι «ἀναγνωρίζουμε ὅλα τά χριστιανικά δόγματα καί ὅλες τίς θρησκεῖες, καί ἐφεξῆς ἀποτελοῦμε πλέον μίαν Ἐκκλησίαν μέ ὅλες τίς χριστιανικές ὁμολογίες καί μέ ὅλες τίς θρησκεῖες», ἐάν δηλαδή ἐδίδασκαν ἀπροκαλύπτως τόν Οἰκουμενισμόν, τότε θά ἦσαν βεβαίως αὐτοκατάκριτοι, ἐφόσον ἔτσι θά προσχωροῦσαν φανερά σέ κατεγνωσμένες αἱρέσεις καί τά «μυστήριά» των θά ἦσαν ἄκυρα. Πιστεύω δέ ὅτι εἰς αὐτήν τήν περίπτωσιν θά τούς ἐγκατέλειπαν ὅλοι οἱ συνειδητοί πιστοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. † ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης :

    ....Ὁ πατριάρχης Ἀθηναγόρας χωρὶς ἀμφιβολία εἶχε προβῆ σὲ ἐνέργειες, ποὺ τὸν ἔφεραν μακριὰ ἀπὸ τὸ ὀρθόδοξο φρόνημα· μοῦ ζητοῦσαν λοιπὸν νὰ τὸν κηρύξω γι᾿ αὐτὲς αἱρετικό, νὰ τὸν διαγράψω ἀπὸ τὰ δίπτυχα καὶ νὰ παύσω τὸ μνημόσυνό του.
    Τοὺς ἀπήντησα, ὅτι ὡρισμένες ἐνέργειες τοῦ πατριάρχου ἦταν παραβάσεις ἱ. κανόνων πού, ἂν ἀποδειχθοῦν ἀληθινές, συνεπάγονται καθαίρεσι. Ἀλλὰ ποιός θὰ τοῦ ἐπιβάλῃ τὴν καθαίρεσι; Τὸ ἁρμόδιο ὄργανο γιὰ κληρικοὺς εἶνε ἡ Σύνοδος, καὶ γιὰ τὸν οἰκουμενικὸ πατριάρχη ἡ Ἱεραρχία τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ἀλλὰ δυστυχῶς δὲν κατέστη ὑπόδικος ἐνώπιον αὐτῆς, καὶ ἔτσι παρέμενε στὸ θρόνο. Ὅπως ἔλεγε ὁ ἀείμνηστος μητροπολίτης πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης ὁ ἀρχιεπίσκοπος τῶν παλαιοημερολογιτῶν, ἡ καθαίρεσι καὶ ὁ ἀφορισμὸς διακρίνονται σὲ «δυνάμει» καὶ σὲ «ἐνεργείᾳ». Κληρικὸς ποὺ ξέφυγε ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία, μέχρις ὅτου κριθῇ ἀπὸ Σύνοδο, μπορεῖ νὰ θεωρηθῇ δυνάμει καθῃρημένος· ἐνεργείᾳ καθῃρημένος καθίσταται μόνο μετὰ ἀπὸ συνοδικὴ κρίσι. Τὸ ίδιο λέει καὶ ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης στὸ Πηδάλιο (Ἀθῆναι 19829, σ. 4-5). Αὐτὰ ἰσχύουν γιὰ τὶς ἀντικανονικὲς ἐνέργειες τοῦ πατριάρχου. Γιὰ παραβάσεις δηλαδὴ ἱ. κανόνων ἐθεωρεῖτο δυνάμει καθῃρημένος, δὲν ἦταν ὅμως καὶ ἐνεργείᾳ.
    Ἀλλ᾿ ὑπῆρχαν καὶ ἐνέργειές του ποὺ ἔθιγαν δόγματα. Καὶ στὴν περίπτωσι αὐτή, ἀφοῦ «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ» κηρύττει διδασκαλίες ἀντορθόδοξες, δὲν ἀπαιτεῖται προηγουμένως ἀπόφασι καθαιρέσεως ἀπὸ ἁρμόδιο συνοδικὸ δικαστήριο· ἡ καθαίρεσις ἐπέρχεται αὐτομάτως κατὰ τὸν ΙΕ΄ κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τὸν ὁποῖο καὶ ἐγὼ ὡς ἱεροκῆρυξ εἶχα μνημονεύσει καὶ εἶχα ζητήσει ἀπὸ τοὺς ἀρχιερεῖς τῆς Β. Ἑλλάδος νὰ τὸν ἐφαρμόσουν καὶ νὰ διακόψουν τὴν κοινωνία μὲ τὸν οἰκουμενικὸ πατριάρχη.
    Γιατί τώρα, μὲ ρωτοῦσαν, ποὺ γίνατε ἐπίσκοπος τῆς Βορείου Ἑλλάδος, δὲν ἐφαρμόζετε ὁ ίδιος τὸν κανόνα καὶ δὲν διακόπτετε τὴν πνευματικὴ σχέσι μὲ τὸν πατριάρχη;
    Ἀπάντησις. Ἐξακολουθῶ νὰ πιστεύω ὅ,τι πίστευα καὶ τότε. Δὲν ἐφαρμόζω ὅμως ἀκόμη τὸν κανόνα αὐτόν, ὄχι διότι φοβοῦμαι· διεκινδύνευσα ἤδη τὸ θρόνο κατ᾿ ἐπανάληψιν γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ ἱ. κανόνων. Ἀλλ᾿ ἐνῷ ἔχω τὴν ἀπόφασι νὰ τὸν ἐφαρμόσω, τρέμω καὶ ἰλιγγιῶ ἐμπρὸς στὴν εὐθύνη ἀπέναντι στὸ Θεὸ καὶ τοὺς ἀνθρώπους γιὰ μία ἐνέργεια ποὺ θὰ ἔχῃ χαρακτῆρα δονήσεως μέσα στὴν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία. Ἐρευνῶ λοιπὸν καὶ βασανίζω τὸ πρᾶγμα βαθύτερα, καὶ περιμένω πληροφορία τῆς συνειδήσεώς μου, ἡ ὁποία ἰσχυρῶς νὰ μὲ πείθῃ ὅτι ἤγγικεν ἡ ὥρα. Παρακολουθῶ μὲ προσοχὴ καὶ ἀγωνία τὴν ἐξέλιξι τῆς καταστάσεως. Βλέπω, ὅτι καὶ ἄλλοι ἀρχιερεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀνησυχοῦν καὶ διερωτῶνται· ποῦ πᾶμε; Κάτι φοβερὸ ἐγκυμονοῦν οἱ καιροί μας. Συνεχῶς προετοιμάζω τὴν ψυχή μου, τὸ ποίμνιό μου, καθὼς καὶ τὶς ψυχὲς τῶν φίλων ἀναγνωστῶν, γιὰ τὴν κρίσιμη ὥρα τῆς Ὀρθοδοξίας. Είθε ὁ Κύριος ἀποτρέψῃ ἀπὸ μᾶς τὸ πικρὸ ποτήριο. Είθε νὰ μὴ διασπασθῇ ἡ ἑνότης διὰ τῆς πραγματοποιήσεως ἐνδομύχων πόθων ὡρισμένων οἰκουμενιστῶν ταγῶν τῆς Ἐκκλησίας.
    Ἐν πάσῃ ὅμως περιπτώσει τὸ πότε καὶ πῶς θὰ ἐφαρμόσω τὸν ἀνωτέρω κανόνα, δὲν θὰ μοῦ τὸ ὑποδείξουν ἀνεύθυνα πρόσωπα, ἀλλὰ ἡ συνείδησί μου, ἀκούγοντας καὶ τὴ φωνὴ τοῦ λαοῦ ἐκείνου ποὺ ἀγωνίσθηκε μαζί μου σὲ ἡμέρες σκληρᾶς δοκιμασίας

    (Ἡ κανονικότης τῆς ἐκλογῆς καὶ χειροτονίας μου, Ἀθῆναι 1990, σσ. 144-151).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν συμφωνώ κ. Δημήτρη
    υπάρχουνε ξεκαθαρες Οικουμενιστες δηλωσεις και πραξεις
    Εκεινες των 3 Πατριαρχων ητανε και είναι σε τετοιο βαθμο, ώστε ακόμα κι ο μνημονευτής π. π. Γεωργιος Καψάνης να πει :
    «Πάντα τα ανωτέρω δηλούν ότι το Οικουμενικόν Πατριαρχείον(Δημήτριος) δεν
    θεωρεί πλέον το πάπαν και την Ρωμαιοκαθολικήν Εκκλησίαν ως αιρετικούς, σχισματικούς και πλανωμένους εφόσον δέχεται την μεν παπικήν Εκκλησίαν ως «αγίαν», τον δε επικεφαλής αυτής ως «άγιον», «μακαριστόν», υπέρ ου τελεί και επιμνημόσυνον δέησιν.
    Σημαίνουν επίσης ότι η ένωσις σχεδόν έχει γίνει και απομένει η μεθόδευσις της τελείας μυστηριακής κοινωνίας, προς την οποίαν ολοταχώς βαίνομεν, εφόσον ο Θεολογικός Διάλογος θα παρακάμψη τας δογματικάς και εκκλησιολογικάς διαφοράς και θα ασχοληθή με το κεφάλαιον περί των μυστηρίων, προφανώς δια την επιτάχυνσιν της μυστηριακής κοινωνίας.
    Τα ανωτέρω πρέπει να εκτιμήσωμεν υπό το πρίσμα και των εξής ενεργειών:
    α. Κατʼ επανάληψιν η Α.Θ. Π., ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει χαρακτηρίσει τον αιρετικόν Πάπαν Ρώμης ως «πρεσβύτερον εν Ρώμη και αγαπητόν αδελφόν», ή ως προσφιλέστατον πρεσβύτερον αδελφόν» (Επίσκεψις 139, 10.1. 1976, 28. 29. 159/ 15.12. 1976) την δε Εκκλησίαν της Ρώμης «ως αδελφήν» ( Επίσκεψις 159/ 15.12. 1976, 6 ).
    Έχει δηλώσει ότι ακολουθεί απαρεγκλίτως την ιδίαν τακτικήν του Αθηναγόρα (Επίσκεψις 132/7.10. 1975, σ.2).
    Έχει δεχθή ότι και η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως, όλως και της Ρώμης, ενήργησε μετά το σχίσμα «κακώς», τώρα δε δια της άρσεως του αναθέματος προέβησαν εις «εκκλησιαστικήν πράξιν, αποτελούσαν υποδειγματικήν ενέργειαν νέου εκκλησιαστικοθεολογικού τρόπου προσπελάσεως του θέματος της ενώσεως των Εκκλησιών» ( Επίσκεψις 13.1. 1976, σ. 29)[ Βλ. Ορθόδοξο Τύπο (333) 20.11.1978

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όπως ξεκαθαρες δηλωσεις και πραξεις υπαρχουνε κι απο την Ιεραρχια της Κρατουσας
    Στο Σαμπεζυ δεχτηκαν τους Μονοφυσιτες ως Ορθοδοξους. Εγινε Επιτροπη (στριβειν δια της Επιτροπης) που μετα από 4 ολοκληρα χρονια καταδικασε την αποφαση, αλλα όποιος εχει καταδικαστικη αποφαση απο Συνοδο Κρατουσας να μας την φερει. Η μη καταδικη δεν αποτελει αποδοχή ;
    Ομοίως και στην αντιμετωπιση της επισκεψεως Παπα επι Χριστοδουλου, αλλα και Παπα επί Ιερωνυμου
    Ομοιως και στην ΜΗ καθαιρεση μεμονωμενων με ξεκαθαρη αποδοχη αιρεσων (π.χ. Μεσσηνιας -τον απαλλάξανε στο Συνοδικό, μαλιστα με προτροπη του Πειραιως, ο οποίος βεβαιωσε για το Ορθοδοξο φρονημα του φίλου του - Συρου, Μαγνησιας κ.α.)
    Ξεκαθαρα εχουνε αποδεχτει Συνοδικες γνωστες αιρεσεις, με τους δηθεν αντιδρωντες να βραβευουνε και να συλλειτουργουνε με Μεσσηνιας, Συρου, Μαγνησιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και επίσης στα δαχτυλα του ενος χεριου (κι ίσως όχι γεμάτο) θα μετρουνται οι Ιεραρχες της Κρατουσας που δεν υποδεχτηκαν θριαμβευτικως, τιμησαν και συλλειτουργησαν με Βαρθολομαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
    .......
    Σημαίνουν επίσης ότι η ένωσις σχεδόν έχει γίνει και απομένει η μεθόδευσις της τελείας μυστηριακής κοινωνίας, προς την οποίαν ολοταχώς βαίνομεν,


    Mε το συμπάθιο αδελφέ Σταύρο, αλλά αυτό το πράγμα : "απομένει η μυστηριακή κοινωνία" το ακούω εδώ και εξήντα χρόνια! Δεν μπορώ να καταλάβω τι μας συμβαίνει; Εφ' όσον ο Πάπας και οι "Ορθόδοξοι" οικουμενιστές έχουν γνώση ότι υπηρετούν τον "Ερχόμενον", τι το θέλουν το Ποτήριον, το οποίο γνωρίζουν ότι θα τους κάψει, αν υποθέσουμε προς στιγμήν, ότι θα υπήρχε ποτέ δυνατότητα να είναι εντός αυτού Σώμα και Αίμα Χριστού; Τον Πάπα τον ενδιαφέρει το Πρωτείο εξουσίας, και το Αλάθητο, δηλαδή η παγκόσμιος κυριαρχία του, η υποταγή των πάντων άνευ όρων. Από δε το 1920 κεκρυμμένα και από το 1965 φανερά έχει πλέον και την Διοικητική φαινομένη Ορθοδοξία. Τι άλλο θέλει; Απομένει στους Ορθοδόξους να θυμούνται τα λόγια του Κυρίου μας: Ώσπερ δε αι ημέραι του Νώε…. Και Ὅταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ῥηθὲν διὰ Διανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ… τότε οἱ ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ φευγέτωσαν ἐπὶ τὰ ὄρη… καὶ ὁ ἐν τῷ ἀγρῷ μὴ ἐπιστρεψάτω ὀπίσω ἆραι τὰ ἱμάτια αὐτοῦ (Αποτείχηση, 15ος Κανόνας της Α/Β και ο σώζων εαυτόν σωθήτω…. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποδείξεις για κοινό ποτήριο Νγτων και Παπικων :

      http://orthodoxostypos.gr/wp-content/uploads/2019/01/porosenko_koin.jpg


      http://orthodoxostypos.gr/wp-content/uploads/2019/01/porosenko_oynia.jpg

      Διαγραφή
  13. Yπάρχει ήδη Μυστηριακή Κοινωνια, εδώ και καιρό, όπως βλεπουμε εδω
    https://www.katanixis.gr/2017/04/blog-post_188.html
    αλλα και το γεγονος οτι δεν Βαπτιζουνε τους νεο-εισερχομενους Καθολικους, όπως ορισε η Σύνοδος του 1755, καθως δεν τηρουνε ουτε καν τον τυπο του Βαπτισματος, ώστε να εφαρμοστεί η Οικονομία.
    Κι από πολλά άλλα...

    Απλά ανέφερα τι λεγανε οι ιδιοι οι μνημονευτες δεκαετίες πριν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ἀγαπητέ μου Σταῦρε, ὅλα αὐτά πού ἀναφέρεις, καί πολύ χειρότερα ἀκόμη, μοῦ εἶναι γνωστά. Ἄρχισα νά τά μαθαίνω τό 1996-1997, στά 41-42 μου. Πρίν δέν εἶχα τήν παραμικρή ἰδέα, διότι δέν διάβαζα τόν ἐκκλησιαστικόν τύπον, οὔτε κἄν ἐγνώριζα ὅτι ὑπῆρχεν ἐκκλησιαστικός τύπος! Ἀναρωτιέμαι γιά ὅσους εὑρίσκονται στήν ἰδίαν κατάστασιν πού ἤμουν τότε ἐγώ καί πεθαίνουν σ' αὐτήν ἄν τούς κατατάξῃ ὁ Χριστός μέ τούς ἐχθρούς Του ἐπειδή δέν ἐδιάβαζαν τόν ἐκκλησιαστικόν τύπον γιά να πληροφορηθοῦν ὅτι εἶχαν κοινωνίαν μέ αἱρετικούς. Φαντάζομαι τήν ἔκπληξίν των, ἄν κατά τά ἄλλα εἶναι ἐντάξει. Ἐξ ὅσων γνωρίζω, εἰς τήν κατηγορίαν αὐτήν ἀνήκουν τά 99,99% τῶν πιστῶν. Μοῦ φαίνεται ὅτι αὐτός εἶναι ὁ λόγος πού τό Εὐαγγέλιον κάνει τήν διάκρισιν μεταξύ τῶν ἐχόντων γνῶσιν καί μή ποιούντων καί τῶν μή ἐχόντων γνῶσιν. Ἐπίσης, ἴσως γι' άὐτό ὁ ἱ. Χρυσόστομος λέγει ὅτι ὁ Θεός οὐ πάντας χειροτονεῖ, ἀλλά διά πάντων ἐνεργεῖ. Ἀπό αὐτό ἐγώ καταλαβαίνω ὅτι ὁ Θεός δέν ἀναγνωρίζει τούς αἱρετικούς "πατριάρχας," ἀλλ' ἀναγνωρίζει τά μυστήρια πού ἔλαβον ἀπό αὐτούς οἱ πιστοί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ὅτι κοινωνοῦν μέ λύκους. Μπορεῖ, βεβαίως, νά κάνω καί λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κ.Χατζηνικολάου δειτε το άρθρο στο ιστολόγιο κατάνυξη

    Χαμος στον Ι.Ν. αγιου Γρηγορίου του Παλαμά

    Και θα διαπιστώσετε εαν Τελικά ο κόσμος γνωρίζει η απλά είναι συνειδητά οικουμενιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @3 Οκτωβρίου 2019 - 3:17 μ.μ.

    Εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν παραπομπήν. Πολύ λυπηρόν τό φαινόμενον τῶν «εὐλαβῶν βλαμμένων» (γ. Παΐσιος). Ἔχω ζήσει καί ὁ ἴδιος παρόμοιον «μπούλινγκ» ἀπό τέτοιους γλεῖφτες τῶν ψευδο-ποιμένων. Καί πάλιν, ὅμως, δέν νομίζω ὅτι ἡ γλοιώδης αὐτή συμπεριφορά των σημαίνει ὅτι συμμερίζονται τά αἱρετικά φρονήματα τοῦ ψευδο-αρχιμανδρίτου. Νομίζω ὅτι εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἀγνοίας των καί τοῦ γλοιώδους χαρακτῆρος των, ὅπως ἀκριβῶς αὐτοί πού τρέχουν πίσω ἀπό διεφθαρμένους πολιτικούς ἤ ἄλλους πού κατέχουν ἀξιώματα καί ξεσκονίζουν τούς γιακᾶδες των, προκειμένου ν' ἀποκομίσουν κάποιο ὄφελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ.Χατζηνικολάου Απο τα σχολια απορρέει εύκολα το συμπέρασμα για το αν ο κοσμος έχει γνώση του οικουμενισμου η αν θέλουν να εθελοτυφλούν.
      Δεν υπαρχει καμια δικαιολογία.
      Αύτη είναι η γνωμη μου.

      Διαγραφή
  17. κ. Δημήτρη μετά από τόσες δεκαετίες οι μόνοι που δεν γνωρίζουνε είναι οι αδιάφοροι
    Κι αδιάφοροι υπαρχουνε κι αρκετοί συχνά Εκκλησιαζόμενοι
    Για αυτό (εκτος των αλλων) δεν ακυρώνονται τα Μυστηρια σε "μεμονωμένο" που κηρυττει δημοσιως καταδικασμενη αιρεση. Εκει πραγματι μπορει καποιοι να μην γνωρίζουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μέχρι και στις τηλεοράσεις πολυδιαφημιζοτανε ο ερχομος του Παπα (και επι Χριστοδουλου και προσφάτως) αλλα είδαμε και σε ζωντανη μεταδοση το "συλλειτουργο" στην Κωνσταντινούπολη (φρίξον Ήλιε) και τις συμπροσευχες (και με Ιερωνυμο) στην Λεσβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό είναι μεμονωμένο περιστατικό Παλαιοημερολογίτα Σχισματικέ Κυριάκο Βαρβέρη!

    Μην κάνεις το ψάρι ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ!

    Κοινό Ποτήριο στην Εκκλησία δεν υπάρχει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το άσεμνο παράδειγμα σου είναι άστοχο Κυριάκο Βαρβέρη και είναι ακατάλληλο.

    Τα μεμονωμένα περιστατικά δεν μπορούμε να τα κάνουμε Κανόνα.

    Όταν γίνει Κανόνας και επίσημα τότε χρειάζεται Ορθόδοξη διακοπή της σχέσης μαζί τους.

    Μην ψάχνεις ευκαιρίες για το σχίσμα. Απο τα σχόλια σου στα διάφορα μπλογκς βλέπω ότι ζητάς ευκαιρίες για να κατακρίνεις τους Ορθόδοξους που δεν έχουν ακολουθήσει τον παλαιοημερολογιτισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  22. 4 Οκτωβρίου 2019 - 8:08 π.μ.

    Ο Λόγος του Κυρίου Ιησού Χριστού είναι ο Κανόνας :

    Ματθ. 7,15 Προσέχετε δὲ ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν, οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες.

    Ματθ. 7,16 ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς. μήτι συλλέγουσιν ἀπὸ ἀκανθῶν σταφυλὴν ἢ ἀπὸ τριβόλων σῦκα;

    Ματθ. 7,17 οὕτω πᾶν δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς καλοὺς ποιεῖ, τὸ δὲ σαπρὸν δένδρον καρποὺς πονηροὺς ποιεῖ.

    Ματθ. 7,18 οὐ δύναται δένδρον ἀγαθὸν καρποὺς πονηροὺς ποιεῖν, οὐδὲ δένδρον σαπρὸν καρποὺς καλοὺς ποιεῖν.

    Ματθ. 7,19 πᾶν δένδρον μὴ ποιοῦν καρπὸν καλὸν ἐκκόπτεται καὶ εἰς πῦρ βάλλεται.

    Ματθ. 7,20 ἄραγε ἀπὸ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς.

    ΥΓ : ΤΟ ΝΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  23. ΠΡΟΣ 4 Οκτωβρίου 2019 - 8:08 π.μ.

    ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ :

    https://entoytwnika1.blogspot.com/2015/04/blog-post_18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  24. ΠΡΟΣ 4 Οκτωβρίου 2019 - 8:08 π.μ.

    ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ :

    https://omologia--pisteos.blogspot.com/2019/10/blog-post_54.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πλανεμένα ειδωλολατρικά τα σχόλια του παλαιοημερολογίτη Βαρβέρη.
    Το είδωλο του είναι το παλαιό ημερολόγιο.

    Η Εκκλησία είναι η Ορθοδοξία. Πώς δεν έχει σχέση;

    Τα σχίσματα που βρίσκεσαι ψάξε να δεις σε τι χάος βρίσκεσαι Κυριάκο Βαρβέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή