Ψάχνω πολύ και δεν πέφτω εύκολα σε λάθος - σχόλιο του Σταύρου Τ.

Νικόλαε σου έχω ξαναπεί ότι ψάχνω πολύ και δεν πέφτω εύκολα σε λάθος

Ὁ Στάρετς Νεκτάριος έζησε στήν Ὄπτινα 50 χρόνια (1873 - 1923), 25 χρόνια στό ἴδιο κελλί, ἄλλοτε ἔγκλειστος καί ἄλλοτε διά Χριστόν Σαλός. Ἐλεημένος μέ τά χαρίσματα τῆς προφητείας καί τῆς πνευματικῆς κοθοδηγήσεως, στήριξε τούς πιστούς στήν ἀμέσως πρίν καί κατά τήν Ἐπανάσταση τοῦ 1917 περίοδο. Τό 1914 τόν ἐπισκέφθηκε ἡ Μεγ. Δούκισσα Ἐλισάβετ (ἔπειτα Νεομάρτυς, + 1918), ἡ ὁποία ἀπό σεβασμό συνομίλησε μαζί του ὄρθια! Μίλησε μέ θαυμαστή εὐκρίνεια γιά τήν Ἐπανάσταση, τήν δολοφονία τοῦ Τσάρου Νικολάου Β' καί τῆς οἰκογενείας του, τήν καταστροφή τῆς Ἁγίας Ρωσίας, ἀλλά καί τήν τελική νίκη τῆς Πίστεως ἐπί τοῦ Ἀθεϊσμοῦ. Ἐκτός ἄλλων προφήτευσε στόν Καθηγητή Ἰβάν
Andreyev τήν σύλληψη καί τήν ἐξορία του.
Ἔζησε τήν διάλυση τῆς Ὄπτινα (1923) καί τήν διασπορά τῶν 250 μοναχῶν της. Τήν Μεγ. Πέμπτη τοῦ 1923 συνελήφθη καί καταδικάστηκε σέ θάνατο, ἀλλά τελικά ἐξορίστηκε, ἀρχικά στό Πλόχινο τῆς Καλούγας καί τελικά στό Χόλμισι τοῦ Μπριάνσκ.
Πρίν τήν Διακήρυξη τοῦ 1927, τόν ἐπισκέφθηκαν οἱ Καθηγητές
Komorovich καί Anichkov. Κατά τήν συζήτησή τους ὁ Γέροντας ἀποκάλεσε τόν Μητροπ. Σέργιο νεωτεριστή. Ὅταν οἱ συνομιλητές του τοῦ ὑπενθύμισαν, ὅτι μετανόησε (καί ἀποκαταστάθηκε ἀπό τόν Πατριάρχη Τύχωνα), ἐκεῖνος ἀπάντησε προφητικά: "Ναί, μετανόησε· ἀλλά τό δηλητήριο εἶναι ἀκόμη μέσα του"!
"Οἱ Σεργιανιστές - ἔλεγε - εἶναι χειρότεροι ἀπό τούς Ἀνακαινιστές τῆς "Ζωντανῆς Ἐκκλησίας", διότι ἐκεῖνοι μετανόησαν, ἐνῶ αὐτοί εἶναι ἀμετανόητοι, ἔχουν πορωθεῖ".
Ἐνδεικτικό τῶν ἐκκλησιολογικῶν θέσεων καί τῆς Ὁμολογίας τοῦ Στάρετς Νεκταρίου εἶναι ὅτι ἀπαγόρευε στούς πιστούς νά κάνουν ἀκόμη καί τόν σταυρό τους περνῶντας ἔξω ἀπό Ναούς τῶν Σεργιανιστῶν, διότι θεωροῦσε τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ἄμοιρο Χάριτος καί τά Μυστήριά του ἄκυρα!

------------------
Ο/Η δάσκαλος είπε...

Και μόνο από τον τίτλο "Ψάχνω πολύ και δεν πέφτω εύκολα σε λάθος" καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της έπαρσής σου... (Δείγματα της οποίας έχεις δείξει και στο παρελθόν όταν παρεξηγήθηκες που αποκαλύφθηκε η ιδιότητα σου και αντέδρασες καυχόμενος).

Αν νομίζεις λοιπόν ότι ψάξιμο είναι το να αντιγράφεις χωρίς κριτική ματιά τις αυθαιρεσίες του γνωστού αναξιόπιστου Μάρκου, τότε πάω πάσο. Μείνε στο σκότος σου.
Εγώ ξέρω πως οι κληρικοί που κοινώνησαν και κήδεψαν τον Στάρετς Νεκτάριο ανήκαν στην, όπως την αποκαλείτε, "Σεργιανιστική" Εκκλησία (συγκεκριμένα ανήκαν στην μετριοπαθή ομάδα των "μη-μνημονευτών", δηλαδή όσων απλά δεν μνημόνευαν τον Σέργιο [θεωρώντας ως νόμιμο Τοποτηρητή, τον Άγιο Κύριλλο του Καζάν), χωρίς όμως να έχουν αποκηρύξει την εκκλησιαστική δομή αυτή ή να την θεωρούν χωρίς Χάρη [σε αντίθεση με την "Κόκκινη", δηλαδή την "Ζώσα Εκκλησία"] ή να προσχωρήσουν στους Ιωσηφίτες και στις Κατακόμβες). Οι δύο μάλιστα από αυτούς έγιναν έπειτα υψηλόβαθμοι κληρικοί στο "Σεργιανιστικό" Πατριαρχείο.
Όποιος διαβάζει πρωτότυπες ρωσικές πηγές, και όχι Μάρκου και Ζιώγο, μπορεί να τα επιβεβαιώσει.

-------------------------
Σχόλιο του διαχειριστή: 

Ο τίτλος της ανάρτησης είναι του διαχειριστή. Ο αδελφός μας Σταύρος δεν έχει ουδεμία σχέση. Το αυτό συμβαίνει και με το άρθρο του κ. Δημητρίου Χατζηνικολάου : Χρυσαῖ σελίδες ὁμολογίας καί ἁγιότητος. Όταν υπάρχουν σχόλια τα οποία ο διαχειριστής νομίζει ότι έχουν χρεία ιδιαιτέρας προσοχής, τα ανεβάζει στην πρώτη σελίδα χωρίς να ζητηθεί άδεια.

Καταρχήν θα πρέπει να πάρεις πίσω αυτά που ειπες για τον Στάρετς Νεκτάριο :
"με την οποία κοινωνούσε και ιερείς της τον κοινώνησαν και τον κήδεψαν"

Παρακάτω, άλλες απόψεις Επισκόπων της ΡΟΕΔ και της Κατακομβικής Εκκλησίας, όπου εκτός των άλλων, φαίνεται και το Σχίσμα με την Σεργιανιστική Εκκλησια

α)Το 1934 ο Πρόεδρος της ΡΟΕΔ, Μητροπολίτης Αντώνιος ονοματίζει ενεργεία Σχισματικούς τους Σεργιανιστές
(βλέπε εδώ, όπου παρατίθενται τα γεγονότα με χρονολογική σειρά
https://www.slideshare.net/SpyridonVoykalis/rocor-historic-confession)

β) Στην παρακάτω αξιόλογη μελέτη
http://churchsynaxarion.blogspot.com/2009/04/1.html
διαβάζουμε εκτός των άλλων τα εξής :
Ἐνδεικτικές τοῦ ρόλου τῆς ὑπό τόν Μητροπ. Σέργιο «Ἁγίας Πατριαρχικῆς Συνόδου» ἦταν οἱ πρῶτες ἐνέργειές της:
Ἀκόμη, τήν 29η Σεπτ. 1927 ἐκδόθηκε ἡ ὑπ' ἀρθμ. 549 Ἐγκύκλιος, μέ τήν ὁποία ἐπιβλήθηκε τό "ἐπ' ἐκκλησίαις" μνημόσυνο τῶν Σοβιετικῶν Ἡγετῶν καί ἀπαγορεύθηκε τό μνημόσυνο τῶν ἐξορίστων Ἐπισκόπων. (Ἐπιβάλλεται νά ἀναφερθεῖ στό σημεῖο αὐτό, ὅτι τό Φθινόπωρο τοῦ 1927 δολοφονήθηκε ὁ Ἐπίσκοπος Ἱερόθεος τοῦ Βελίκ - Οὐστίνσκ, ἐπειδή ἀρνήθηκε νά μνημονεύσει τούς ἀθέους Σοβιετικούς Ἡγέτες). Τήν 6. 8. 1927 ὁ Μητροπ. Σέργιος κήρυξε τά Μυστήρια τῶν ἀντιφρονούντων πρός αὐτόν Ἀρχιερέων ἄκυρα καί ὅρισε τήν ἀναμύρωση ὅσων βαπτίζονταν ἐκτός κοινωνίας μέ τό ἐκκλησιαστικό του σχῆμα. Μέχρι τό 1929 15 Ἐπίσκοποι εἶχαν φυλακιστεῖ ἤ ἐξοριστεῖ, ὁ Μητροπ. Κύριλλος εἶχε ἐξοριστεῖ στό
Turukhansk καί 40 περίπου Ἐπίσκοποι εἶχαν τιμωρηθεῖ γιά τήν ἀνυπακοή τους μέ δυσμενῆ μετάθεση. (Vl. Rusak, “Svidetelstvo” σελ. 175 καί Gubonin, σελ. 409).


γ) Ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Ἱερόθεος τοῦ Νικόλσκ (δολοφονήθηκε τό 1928), στήν ἀπό 12ης Ἰανουαρίου 1928 Ἐγκύκλιό του, γράφει·
"Ὁ ὀργανισμός τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ἕνας. Κεφαλή τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὁ Χριστός. Τό στόμα Της, τά χέρια, τά πόδια καί οἱ ὀφθαλμοί, εἶναι οἱ Ἱερεῖς καί διδάσκαλοι, τά ὄργανα τῆς Ἐκκλησίας. Καί τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὅλοι ἐκεῖνοι πού πιστεύουν στό ὄνομα τοῦ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ. Τό ὅλον Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας κινεῖται μέ ἕνα πνεῦμα καί τροφοδοτεῖται ἀπό μία καρδιά.
Ἕνα μέρος τοῦ Σώματος τῆς Ἐκκλησίας, τό ὁποῖο δέν τρέφεται ἀπό τό αἷμα τῆς καρδιᾶς, πέφτει καί χάνεται. Αὐτό ἔγινε μπροστά στά μάτια μας μέ τούς "ἀνακαινιστές" (ἐνν. τήν λεγόμενη "Ζωντανή Ἐκκλησία") καί μέ τούς "ἀκέφαλους", δηλαδή τούς ὀπαδούς τοῦ Ἀρχιεπ. Γρηγορίου τοῦ Αἰκατερίενμπουργκ...
Τώρα ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας ἔχει καταστραφεῖ ἀπό τόν Μητροπ. Σέργιο. Ὁ Μητροπ. Σέργιος χρησιμοποιεῖ ἀπάτη, ἀποκαλῶντας τήν "Σύνοδό" του Ὀρθόδοξη καί Πατριαρχική, ἐνῶ στήν πραγματικότητα ἡ ὀργάνωσή του εἶναι μία πλήρης ἀνατροπή τῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας. Ὅ,τι οἱ Ἀνακαινιστές καί οἱ Γρηγοριάτες ἀπέτυχαν νά κάνουν, τό πέτυχε κυνικώτατα ὁ Μητροπ. Σέργιος

δ) Ὁ Ἐπίσκοπος Ἀλέξιος τοῦ Βορονέζ (ἀπεβίωσε τό 1930, καταδικασμένος ἀπό τόν Μητροπ. Σέργιο σέ ἀργία ὡς σχισματικός!), στήν ἀπό 9. 1. 1928 Ἐγκύκλιό του γράφει: "Ὁ Μητροπ. Σέργιος μέ τίς πράξεις του ἐναντίον τοῦ πνεύματος τῆς Ὀρθοδοξίας, ἔχει ἀποκοπεῖ ἀπό τήν κοινωνία μέ τήν Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία καί ἔχει στερηθεῖ τοῦ δικαιώματος νά ἡγεῖται τῆς Ρωσικῆς Ἐκκλησίας".

ε) Ὁσία Ἀγάθη τῆς Λευκορωσίας (+ 1939), δίδασκε τοὺς πιστοὺς γιὰ τὴν σοβιετοποιημένη «Ἐκκλησία» τοῦ Σεργίου:
«Αὐτὴ δὲν εἶναι πραγματικὴ Ἐκκλησία. Ἔχει ὑπογράψει συμφωνία μὲ τὸν Ἀντίχριστο. Μὴ λαμβάνετε Μυστήρια ἀπὸ τοὺς Λειτουργούς της. Μὴ συμπροσεύχεσθε μαζί τους».

στ) Ὁ Σέργιος Ἀλεξάντροβιτς Νεῖλος έκανε ἀνώτερες σπουδές καί ἀνῆκε στούς διανοουμένους. Γνώρισε τήν Ὀρθοδοξία σέ ὥριμη ἡλικία καί ἔκτοτε ἀφιερώθηκε στήν προάσπισή της. Πνευματικό ἀνάστημα τῶν Ὁσίων Στάρετς τῆς Ὄπτινα καί τοῦ ἁγ. Ἰωάννη τῆς Κροστάνδης ὁ Σέργιος Νεῖλος, εἶναι ὁ παγκόσμια γνωστός Ρῶσος συγγραφέας πού ἀπεκάλυψε τά σχέδια γιά παγκόσμια Σιωνιστική κυριαρχεία, μέ τήν κυκλοφορία τοῦ βιβλίου "Τά Πρωτόκολλα τῶν Σοφῶν τῆς Σιών", τό 1905.
Ὁ Σέργιος Νεῖλος διεδραμάτισε σημαντικό ρόλο στή διαμόρφωση καί προβολή τῆς Ὁμολογίας - Ἐκκλησιολογίας τῆς Ἐκκλησίας τῶν Κατακομβῶν, σύμφωνα μέ τό πνεῦμα τῶν Στάρετς τῆς Ὄπτινα.
Είπε λοιπόν :
«Εἰς τούς ναούς ὅπου μνημονεύουν τόν Σέργιο νά μήν πηγαίνετε, διότι αὐτοί πλέον συμπαρετάχθησαν μέ τήν μερίδα τοῦ προδότου Ἰοῦδα, τά δέ μυστήριά των δέν ἁγιάζονται. Προτιμότερον οἱ πιστοί, ὅπου δέν ὑπάρχουν Ὀρθόδοξοι ναοί, νά προσεύχωνται εἰς τάς οἰκίας των, διά νά φυλαχθοῦν ἀπό τήν αἵρεσιν καί τήν ἀποστασίαν, παρά νά κολάζωνται μαζί μέ αὐτούς πού μνημονεύουν τόν Μητροπ. Σέργιο»!

ζ) Ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Μακάριος τοῦ Δνεπροπετρόβσκ (ἐκτελέστηκε τό 1937), ἐπανελάμβανε τά Μυστήρια τοῦ Βαπτίσματος καί τοῦ Γάμου τῶν ἐπιστρεφόντων ἀπό τόν Σεργιανισμό στήν Ἐκκλησία τῶν Κατακομβῶν
Δεν γνωρίζω εάν ο π. Σεραφείμ κατήγγειλε τάχα αναβαπτισμούς και για περιπτώσεις που απουσίαζαν οι 3 καταδύσεις (κι έγινε ραντισμός ή επίχυση) αλλά περισσότερα επ΄αυτού ενδεικτικά εδώ
http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/scripta-manent_29.html

η) Ὁμοίως ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Σεραφείμ τοῦ Δημητρώφ (ἐκτελέστηκε τό 1937), θεωροῦσε τόν Μητροπ. Σέργιο ἐκτός Ἐκκλησίας.

θ) Ὁ Ἱερομάρτυρας Μητροπ. Ἰωσήφ τῆς Πετρουπόλεως (ἐκτελέστηκε τό 1937), πρόσθεσε Ἀνάθεμα κατά τῶν Σεργιανιστῶν στό Συνοδικό τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας, τό ὁποῖο διαβάζονταν στίς ἐνορίες τῆς δικαιοδοσίας του!

ι) Ὁ Ἱερομάρτυρας Πρωθιερεύς Συμεών (
Mogilyov· ἐκτελέστηκε τό 1929), ὅταν συνελήφθη, ἀποχαιρέτισε τά πνευματικά του τέκνα μέ τά ἀκόλουθα λόγια:
"Σταθεῖτε γενναῖοι στήν Ὀρθόδοξη Πίστη. Μήν ἔχετε κοινωνία μέ τήν Σεργιανιστική αἵρεση. Αὐτή ἡ αἵρεση ἀναγνωρίζει τήν ἀντιχριστιανική δύναμη σάν "ἀπό Θεοῦ"... Ὁποιοσδήποτε πέφτει σ' αὐτή τήν αἵρεση, οὔτε μαρτύριο δέν τόν σώζει ἀπό αὐτή τήν ἁμαρτία... Ἄν ἐπιστρέψω ἀπό τήν φυλακή, νά μήν μέ ἐμπιστευθεῖτε καί νά μήν ἔρθετε σ' μένα, διότι αὐτό θά σημαίνει ὅτι θά ἔχω προδώσει τόν Χριστό"!

29 σχόλια:

  1. Ο Θεός να σας έχει καλά Κε Σταύρο, πολύ καλή η εργασία σας.

    Ορθόδοξος γνήσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μόνο από τον τίτλο "Ψάχνω πολύ και δεν πέφτω εύκολα σε λάθος" καταλαβαίνει κανείς το μέγεθος της έπαρσής σου... (Δείγματα της οποίας έχεις δείξει και στο παρελθόν όταν παρεξηγήθηκες που αποκαλύφθηκε η ιδιότητα σου και αντέδρασες καυχόμενος).
    Αν νομίζεις λοιπόν ότι ψάξιμο είναι το να αντιγράφεις χωρίς κριτική ματιά τις αυθαιρεσίες του γνωστού αναξιόπιστου Μάρκου, τότε πάω πάσο. Μείνε στο σκότος σου.
    Εγώ ξέρω πως οι κληρικοί που κοινώνησαν και κήδεψαν τον Στάρετς Νεκτάριο ανήκαν στην, όπως την αποκαλείτε, "Σεργιανιστική" Εκκλησία (συγκεκριμένα ανήκαν στην μετριοπαθή ομάδα των "μη-μνημονευτών", δηλαδή όσων απλά δεν μνημόνευαν τον Σέργιο [θεωρώντας ως νόμιμο Τοποτηρητή, τον Άγιο Κύριλλο του Καζάν), χωρίς όμως να έχουν αποκηρύξει την εκκλησιαστική δομή αυτή ή να την θεωρούν χωρίς Χάρη [σε αντίθεση με την "Κόκκινη", δηλαδή την "Ζώσα Εκκλησία"] ή να προσχωρήσουν στους Ιωσηφίτες και στις Κατακόμβες). Οι δύο μάλιστα από αυτούς έγιναν έπειτα υψηλόβαθμοι κληρικοί στο "Σεργιανιστικό" Πατριαρχείο.
    Όποιος διαβάζει πρωτότυπες ρωσικές πηγές, και όχι Μάρκου και Ζιώγο, μπορεί να τα επιβεβαιώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλείστε να θέσετε τις πηγές. Υπάρχει στην παρέα μας Ρωσόφωνη,νομικός.

      Ορθοδοξος γνήσιος

      Διαγραφή
  3. Μπορεί να μας πει ο "δάσκαλος" ποιά είναι η ιδιότητα του Σταύρου Τ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά λόγια για το τίποτα Νικόλαε Μάννη
    σου παρεθεσα καμια 20αρια Μαρτυρίες περι Ενεργεια Σχισματικων κι εσυ δεν παρεθεσες ουτε πηγη για αυτα που λες για τον Στάρετς Νεκτάριο
    εγω δεν σε κατηγορησα για κατι προσωπικως, αλλα εσυ το κανεις
    μηπως γιατι επιπλέον κάπως πρεπει να στρωθει το χαλι για τετοιες ανομες ενωσεις ;
    όπως και με Οικουμενιστη Αγαθάγγελο, που ουτε εκει παρεθεσες στοιχεια για να αντικρουσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ὁ Σέργιος Νεῖλος ήτανε εκείνος που δημοσίευσε τα πρωτοκολλα των Σοφων της Σιων
    Μεγαλη μορφή, του οποίου βλέπουμε να αμφισβητούνται τα λεγόμενα !!!
    και αυτού,αναμεσα στους αλλους !!!!

    Για αυτο δεν θελω καμια σχεση με τους σημερινους "ΓΟΧ" Νικόλαε
    Συνειδητά πράττετε και δεν σας ενδιαφέρει η αλήθεια, αλλά πως θα μπαλώσετε και θα καλύψετε, για να συνεχισετε τα ίδια
    Και πάγια τακτική σας, οι προσωπικες επιθεσεις (προσπάθειας) μειωσεως συν όλα τα άλλα που κάνετε.....΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρακάτω τι εγραψε ο Σεβασμιώτατος ΓΟΧ Φωτιος στην μελετη του
    ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ στο Ελληνικο Ανοιχτο Πνεπιστημιο
    "Η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία της Διασποράς από το 1917 μέχρι σήμερα"
    όπου υπογράφει με το κοσμικο του ονομα Σάββας Γ. Μαντάλης

    Ο Αντιτοποτηρητής του Πατριαρχικού θρόνου Μητροπολίτης Σέργιος Στραγκορότ-σκυ, μετά την αποφυλάκισή του, στις 16/29 Ιουλίου 1927 έκανε μία δήλωση η οποία ήταν
    πολύ διαφορετική από τα όσα είχαν διατυπωθεί εκκλησιαστικώς μέχρι τότε για την σχέση
    Εκκλησίας και καθεστώτος. Δεν ανεφέρθη στην αντίθεση μεταξύ Χριστιανισμού και Κομμουνισμού, αλλά αντιθέτως τους συνέδεσε στενά, λέγοντας:

    «Επιθυμούμε να παραμείνουμε Ορθόδοξοι και ταυτόχρονα ν ̓ αναγνωρίσουμε τη
    Σοβιετική Ένωση ως την πολιτική μας πατρίδα, οι χαρές και οι επιτυχίες της οποίας είναι και
    δικές μας χαρές και επιτυχίες, το ίδιο και οι αποτυχίες της. Κάθε κτύπημα που κατευθύνεται
    εναντίον της Ένωσης το θεωρούμε ως κτύπημα που κατευθύνεται εναντίον μας».

    Στη συνέχεια κάλεσε τους Αρχιερείς της ΡΟΕΔ να υποβάλουν γραπτή δήλωση για
    την υποταγή τους στην Σοβιετική Κυβέρνηση. Ο Σέργιος έφτασε στο σημείο να ταυτίσει την
    Εκκλησία με μία Κυβέρνηση που ήταν απολύτως αφοσιωμένη στην ανατροπή της θρησκείας,
    και να απαιτήσει από τους Αρχιερείς του Εξωτερικού να δηλώσουν την υποταγή τους στο αντίθεο καθεστώς. Όπως ήταν φυσικό ο Μητροπολίτης Αντώνιος Χραποβίτσκυ και η Σύνοδος της ΡΟΕΔ απήντησε με το χωρίο του Αποστόλου Παύλου (Β ́ Κορινθ. ΣΤ ́ 14-15):
    «Τὶς δὲ κοινωνία φωτὸς πρὸς σκότος; Τὶς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ, ἢ τὶς μερὶς
    πιστῷ μετὰ ἀπίστου» (.......) και συμπλήρωσε: «η Εκκλησία δεν μπορεί να ευλογεί αντιχρι-
    στιανικές, πόσο δέ μάλλον, αθεϊστικές πολιτικές». Με αυτόν τον τρόπο η Σύνοδος της ΡΟΕΔ
    καταδίκασε από τότε ως αίρεση τον Σεργιανισμό, δηλαδή την υποταγή της Εκκλησίας στην
    άθεη Κυβέρνηση

    Και εντός Σοβιετικής Ενώσεως υπήρξαν αντιδράσεις και όσοι αποδοκίμασαν την πολιτική του Σεργίου, διέκοψαν κάθε κοινωνία μαζί του και συνέστησαν την λεγόμενη «Εκκλησία των Κατακομβών»246. Ο Μητροπολίτης Σέργιος κατέστησε την Εκκλησία όργανο του καθεστώτος στρατευμένο στην προπαγάνδα του εξωραϊσμού, της εικόνας του, σε σημείο να υποστηρίζει ότι δεν υπήρξαν ποτέ θρησκευτικοί διωγμοί στη Σοβιετική Ένωση. Δεν ήταν λίγοι αυτοί που επανέφεραν στη μνήμη τους το ότι κατά το παρελθόν ο Σέργιος είχε προσχωρήσει στη Ζώσα Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλλα μεσά στον Οικουμενισμό των σημερινών "ΓΟΧ", είναι αποδεκτά άτομα σαν εσένα Νικόλαε, παρόλο που ουσιαστικα αμφισβητεις τους ίδιους τους Επισκόπους σου.
    όχι μόνο αποδεκτά, αλλά θεωρείσαι κι εκείνους της πρώτης γραμμής !!!
    Αρκεί να τα βρίσκετε σε αλλα θεματα έτσι ;
    Δηλαδή στον αμοιβαίο σεβασμό, ο καθένας να πιστεύει ότι θέλει, ως Προτεστάντης, αρκεί να ακολουθεί το Πάτριο και να μην πολυαμφισβητει τους Επισκοπους
    σαν κι εμας τους "αντάρτες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Τί σημαίνει ΡΟΕΔ;


    Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία Διασποράς

    Ευχαριστώ κ. τσοπάνο, είθε νὰ ἔχωμε καλὴ ἀπολογία μπροστὰ στὸ φοβερὸ βῆμα τοῦ Χριστοῦ!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΥΣΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ (ΟΧΙ ΣΠΥΡΟΥ). ΜΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΓΟΧ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είμαι τσοπάνος κ. Κώστα.
    Σας ευχαριστώ για την απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eίναι τελείως διαφορετικό να πεις ότι δύσκολα κανεις λαθος σε θεματα ερευνας, όταν κανεις διασταυρώσεις, από το να πει καποιος ότι δεν κανει λαθη στην ζωή του
    Όσοι δεν έχουνε επιχειρήματα όμως, από κάπου πρέπει να πιαστούνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "όταν παρεξηγήθηκες που αποκαλύφθηκε η ιδιότητα σου και αντέδρασες καυχόμενος"

    Καθόλου δεν παρεξηγήθηκα, απλά εσύ την χρησιμοποίησες για να ειρωνευτείς, όπως κάνεις και τώρα και κάποιος που δεν γνωρίζει μπορεί να φανταστεί διάφορα, με τον υποτιμητικό τρόπο που λες "η ιδιότητά σου"
    όταν γνωρίζεις πολύ καλα ποιο είναι το επίπεδο γνώσεων μου και το κύριο επάγγελμα μου. Για το δευτερεύον, που έμαθα από τον πατέρα μου να κολλάω πλακάκια, σαφώς κι είμαι υπερήφανος, γιατί δεν ξέρω πόσοι θα αντεχαν ή θα καταδέχονταν να το κανουνε. Το ότι ολοι τρεξανε να σπουδάσουνε, περιφρονώντας σε κάποιο βαθμό τα πρακτικά επαγγέλματα, είναι κι αυτό μια αιτια της σημερινης καταντιας και της οικονομικης εξαρτήσεως μας.
    Εκτός κι αν οι Ορθόδοξοι είναι απόγονοι golden boys, με μεγάλη μύτη κι όχι απόγονοι μαραγκού και ψαράδων.
    Κάποιοι δεν έχουνε πρόβλημα να πάνε να κολλήσουνε πλακάκια και μετά να τους εμπιστεύονται ως υπεύθυνους της (πολύ δύσκολης) εγκρίσεως και διαχείρισης έργων πάρα πολλών χρημάτων, που δεν χρειάζεται να αναφέρω
    Ελάχιστα καλά κάνουμε και μακροθυμεί μαζί μας ο Κύριος, αλλά τουλάχιστον να προσπαθούμε να έχουμε τα βασικά κι όχι να ειρωνευόμαστε κι από πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπράβο σταύρε, ΑΞΙΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ ...... ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ (ΟΧΙ ΣΠΥΡΟΥ).


    Σε ευχαριστώ αδελφέ μου για την διόρθωση, όπως αντιλαμβάνεσαι γέρασα δεν είμαι για ιστολόγια πλέον, καιρός να του δίνω.....

    Νάσαι πάντα καλά, η Κυρία Θεοτόκος σκέπη και καταφυγή μας!

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Δεν είμαι τσοπάνος κ. Κώστα.


    Δεν το είπα για σένα αδελφέ μου. Έγραψα την υποτιθέμενη απάντηση που θα έγραφες εσύ προς εμένα

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Τάκας είναι Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης,αλλά και πλακατζής.Ανήκει στον αντίχριστο Παλαιοημερολογιτισμό,αλλά έκανε αποτείχιση από τις αιρετικές παρατάξεις των Γ.Ο.Χ. λόγο αίρεσης του Θ.Ν.Π.κ.λπ.
    Νομίζει ότι ξέρει άπαντα τα εκκλησιολογικά και Θεολογικά θέματα σε βαθμόν άριστα και ότι μπορεί να τα βγάλει πέρα με την κινητή βιβλιοθήκη και το ηθικό στοιχείο,δηλαδή τον εκλεκτό Ιερομόναχο του Κισσάβου.Ο Πάπας των Ζιωγικών(και ο Μάννης είναι ο Πάπας των Κουτσουμπικών)!
    Μόνο ο Πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς κάνει μικρά λάθη.Άπαντες πλανήθηκαν λόγο εγωπάθειας.
    Η λατρεία ανήκει μόνο εις τον Θεόν,όχι στα ημερολόγια και τους ψεύτες(Καβουρίδης,Καρπαθάκης,Μαύρος)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόνο ο Πάπας Ευθύμιος Τρικαμηνάς κάνει μικρά λάθη.Άπαντες πλανήθηκαν λόγο εγωπάθειας.
    επί το ορθότερον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mε εντυπωσίασες, δεν είχα γραψει ποτέ δημοσίως την ειδικότητά μου
    ο big brother είναι εδώ
    Μην ξεχάσεις να πεις στον π. Ευθύμιο να μας πει κάτι για αυτά τα σοβαρά που τον ρώτησα εδώ στις 11 Αυγούστου
    http://scripta---manent.blogspot.com/2019/08/1924_11.html
    καθότι προηγουμένως μου απευθύνθηκε προσωπικώς
    Και να ξεκαθαρίσει επιτέλους τι πιστεύει, όπως έχει ΧΡΕΟΣ, εκτός αν νομίζει ότι αρκεί να έχει οπαδούς κι όχι Πιστούς. Υπαρχουνε και θεματα που άπτονται της ηθικής, όταν επιτρέπει στο blog να ειρωνεύεται όσους είχανε τις πρότερες θέσεις του, για τις οποίες παριστάνουνε τους ανήξερους και τώρα τους διακριτικούς. Ξέρεις, λέγεται θράσος αυτό
    Όσο για εσένα, αν είσαι εκείνος που έριξες προ βδομάδας πάλι τις ατάκες σου (κι ομοίως πίστευες τα αλλοπρόσαλλα του π. Ευθυμίου περί Μυστηρίων και κοινωνίας με αιρετικούς) και μετά εξαφανίστηκες, θα είναι περιττό πάλι να σου ζητήσω να επιχειρηματολογήσεις για τα βαρύγδουπα που λες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και στο πλακατζής μέσα έπεσες. Και κυριολεκτικώς και μεταφορικώς
    Δεν δέχομαι όμως ανεύθυνες συμπεριφορές σε τόσο σοβαρά θέματα
    Ούτε όμως νομιζω ότι είναι ωφέλιμο κι αξίζει να συνεχίσω να το κάνω πολύ αυτό.
    Είπα ήδη αρκετά κι όποιος έχει "αυτιά", ας άκουσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν είναι κι ότι καλύτερο να βγαίνεις ανωνύμως και να λες όλα αυτά
    Αν εκλείπουνε τα βασικά, τότε τί νόημα έχει να μας μιλήσεις για ημερολόγια και Πίστη ;
    ή μήπως θα μας μιλήσεις και για αρετή ;
    Αν και βλέπω να εξαφανίζεσαι πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτά που γράφει στα κείμενά του ο Τρικαμηνάς,αυτά και πιστεύει!Τι δεν κατάλαβες(αφου δεν διαβάζεις τα κείμενά του);Τα γράφει καθαρά ο άνθρωπος.Κάνει και λάθη(π.χ. που δεν έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τον Άγιο Ράσκας),αλλά είναι και Πάπας(Πάπας =Πατέρας)!Δεν έχει οπαδούς ο άνθρωπος,πνευματικά παιδιά έχει.Θαυμάζω την νηστεία του,τις γνώσεις του,την αγάπη του,την σοφία του,την προσευχή του,τον ζήλο του,την ελεημοσύνη του,το μπνεύμα του,τον νου του,τον λόγο του.Δεν ξέρω αν απαντήσει(θα τον ρωτήσω),αλλά νομίζω ότι αυτά έχουν απαντηθεί στα βιβλία του και στα κείμενά του.Για το θέμα των Μυστηρίων,κάνει και λάθη σαν άνθρωπος που είναι.Μόνο η Παναγία ήταν αλάθητη!Έχει σαρώσει τους πάντες(Οικουμενιστές,αντι-Οικουμενιστές,Παλαιοημερολογίτες κ.λπ.).
    Αν θέλεις διάλογο,κάνε μια ερώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σαφως κι ολοι κανουμε λαθη κι είναι πολύ καλο να το παραδεχτείς και να πας στην ορθη θεση, αλλα όχι να ειρωνεύεσαι (μέσω πολυαριθμων αρθρων κ. Σηματη,αλλά και με αλλους Τρικαμηνικους που ήρθα σε συζητηση...), παριστάνοντας τον ανηξερο, εκεινους που ειχανε την πρότερη θεση σου

    Στο link που έδωσα καλείται
    α) να αναιρεσει την κανονικοτητα αποτειχισεως ΓΟΧ, όπως την παρουσιασα
    β) να ξεκαθαρισει επιτελους τι πιστευει περι Μυστηριων, καθως φαινεται ότι μετατοπιστηκε ακομα κι από την αντιπατερικη "κατ οικονομια εγκυρα" σε απλως εγκυρα και βαζει μπροστα τον κ. Σηματη να το λεει

    Προσφατα όμως εμαθα ακομα χειροτερα
    1) Γνωριζα ότι δεν τελουσε Γαμους- Βαπτισεις (και πολύ σωσστα τον επεκρινε η ομαδα του Παιδαγωγου) αλλα δεν γνωριζα ότι ειπε το κάτωθι :
    "Αν πάλι τα ετελούσα και δεν επέτρεπα κατ'ακρίβεια στους Ορθοδόξους να τα παίρνουν από τους Οικουμενιστές θα με κατηγορούσαν,ασφαλώς έτι περισσότερο,για τη δημιουργία σχίσματος,δικής μου Εκκλησίας κλπ."
    O ενθερμος υποστηρικτης της αποτειχισεως και του Αγιου Θεοδώρου Στουδίτη, π. Ευθύμιος (κι άλλοτε των άκυρων Μυστηριων) νοιάζεται για την άποψη των αιρετικών !!!
    Σε σχόλιο του κ. Σιδέρη, που θα παραθεσω παρακατω, διαβαζουμε το άλλο απιστευτο :
    "Ο π. Ευθύμιος και οι αποτειχισμένοι κληρικοί της Ελλάδας δεν μπορούν να κάνουν βάπτιση γιατί ''το μυστήριο του βαπτίσματος τελείται συγχρόνως με το μυστήριο του χρίσματος το οποίο χρίσμα δεν το τελεί ο ιερεύς,αλλά απλώς το μεταδίδει''!!!

    ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, κατ΄οικονομία (και σε μερικές περιπτώσεις) δεχονταν οι Πατερες (εν Συνόδο) τον τυπο Μυστηριων αιρετικών (όπως τους ονομάτιζε ο π. Ευθυμιος, με ακυρα Μυστηρια, και προ Κολυμπαριου) και μύρωναν τον Πιστό, για την ελλειπούσα Αγιαστική Χάρη του Μυστηρίου.
    Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται Οικονομία στο Μυστήριο του Χρίσματος

    2) Στο σχόλιο του κ. Σιδέρη, διαβαζουμε επισης ότι :
    "το ότι αφήνει τα παιδιά να Κοινωνούν στους κληρικούς που μνημονεύουν Οικουμενιστές"
    αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι τα θεωρεί εγκυρα και επιτρέπει στους εν αγνοία (μικρά παιδιά) να κοινωνάνε.
    [σημ. : Που κι αυτό ελέγχεται βεβαίως, καθώς γνωρίζει ο γονιός (αμαρτίαις γονέων παιδεύουσι τέκνα), γνωρίζει ο Πνευματικός…]
    Oυσιαστικά δηλαδή ο π. Ευθύμιος είναι της δυνητικής αποτείχισεως, όταν στελνει συνειδητους αποτειχισμενους να παρουνε "Μυστήριο" Γάμου ή Βαπτίσεως από Οικουμενιστες
    Όμως απ΄την άλλη, επιτίθονται κι ειρωνεύονται την ομαδα του π. Ζηση….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. To ΠΑΛΑΙΟΣ δεν λεει τιποτα, όταν θελεις να αποδίδεις ένα σωρο χαρακτηρισμούς, και να λες προσωπικα στοιχεια του αλλου δημοσιως. Κανενα πρόβλημα δεν εχω με το τελευταιο, απ΄την στιγμή που επέλεξα τον δημόσιο λόγο, αλλα δεν είναι ανδρική συμπεριφορά αυτή.
    Πρώτα πρέπει να υπάρχουνε τα βασικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το σχόλιο του κ. Σιδέρη από εδώ
    http://opaidagogos.blogspot.com/2017/12/blog-post_53.html)

    Σιδέρης Μπουκτάρης είπε...
    Γράφει ο Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς(στον κ. Β. Κερμενιώτη):"Ο όσ.Θεόδωρος ο Στουδίτης μάλιστα δεν εθεωρούσε έγκυρα τα μυστήρια των αιρετικών,ακόμη και κατά την μοιχειανική αίρεση.Το ότι εγώ θεωρώ σήμερα τα μυστήρια των Οικουμενιστών κατ'οικονομίαν ΕΓΚΥΡΑ γίνεται,γιατί σήμερα δεν υπάρχει ο ζήλος και η ακρίβεια των τότε Πατέρων κι εκείνης της εποχής και στους αντιοικουμενιστές και στον λαό,και ως εκ τούτου,αν δεν τα θεωρήσω έγκυρα,απλώς σύγχυσι θα δημιουργήσω και αιχμές προς κατηγορία και μέμψι,ενώ τότε ο διαχωρισμός αιρετικών και Ορθοδόξων ήτο απόλυτος και,δι'αυτό,ήτο φυσικό να μην θεωρούν οι Ορθόδοξοι έγκυρα τα μυστήρια των αιρετικών.Επί πλέον δέ τότε ήσαν και πολλοί οι αντιδρώντες στην αίρεση,οι οποίοι πάντοτε απετειχίζοντο από αυτήν,ενώ σήμερα είναι λίγοι και, αυτοί που αντιδρούν,κατ'ουσίαν συνοδοιπορούν και συνταυτίζονται εκκλησιαστικά με τους αιρετικούς.
    Κάτι ακόμη θέλω να επισημάνω,ως διευκρίνισι στο θέμα ,ότι εγώ δεν τελώ τα μυστήρια της βαπτίσεως και του γάμου.Αυτό, αν και θα έπρεπε κατ'αρχάς να σας ευχαριστή,το ότι εφ'όσον εγώ αυτά τα διό μυστήρια δεν τα τελώ και, τρόπον τινά,ΕΠΙΤΡΕΠΩ τους Ορθοδόξους να τα ΠΑΙΡΝΟΥΝ από τους Οικουμενιστές,εν τούτοις,προκειμένου να κατασκευασθούν αιτίες μέμψεως,εθεωρήθηκε και αυτό ως κατακριτέο ζήτημα. Τώρα δηλαδή που ΑΦΗΝΩ τους Ορθοδόξους να ΠΑΙΡΝΟΥΝ(κατ'οικονομία πάντοτε)τα μυστήρια αυτά από τους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ με κατηγορούν ως να δέχωμαι τον μολυσμό από αυτούς.Αν πάλι τα ετελούσα και δεν επέτρεπα κατ'ακρίβεια στους Ορθοδόξους να τα παίρνουν από τους Οικουμενιστές θα με κατηγορούσαν,ασφαλώς έτι περισσότερο,για τη δημιουργία σχίσματος,δικής μου Εκκλησίας κλπ. Είναι όπως αναφέρει,για άλλη περίπτωσι,ο όσ.Ιωάννης της Κλίμακος ΤΟ ΑΓΚΑΘΙ ΑΥΤΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΗΣ,ΘΑ ΣΤΑΘΗ ΟΡΘΙΟ''[Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014 ,ιστολόγιο Αποτείχιση και Π. Π. ,Απάντηση προς τον κ. Βασ.Κερμενιώτη,του π. Ευθ.Τρικαμηνά,Β'μέρος].

    Τα ίδια λέει και στο βίντεο που έχω(και καλά κάνει και ωραία τα λέει).Για το ότι αφήνει τα παιδιά του Θεολόγου Ν. Π.- από την Αυστραλία-να Κοινωνούν στους κληρικούς που μνημονεύουν Οικουμενιστές(και καλά κάνει),θα το αποδείξω μετά τις εορτές(με σχόλια του κ. Ν.Π. αλλά και Παλαιοημερολογιτώ).

    Καλά Χριστούγεννα με αγάπη!

    24 Δεκεμβρίου 2017 - 9:46 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ 15 Οκτωβρίου 2019 - 2:23 μ.μ.

    Γράφεις: «Η λατρεία ανήκει μόνο εις τον Θεόν,όχι στα ημερολόγια και τους ψεύτες(Καβουρίδης,Καρπαθάκης,Μαύρος)!»

    Ψεῦδος, σύγχυσις, ὕβρις καί ἁγιομαχία ὅσον ἀφορᾶ τόν Ἅγιον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομον καί τόν π. Θεοδώρητον! Νομίζεις ὅτι ὁ ἀφέντης σου (ὁ Διάβολος) θά σέ ἀνταμείψῃ; Ὀρθῶς ἔχει λεχθῆ ὅτι «ἡ αἵρεσις εἶναι ἀσθένεια τοῦ νοός».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εντάξει κ. Δημήτρη, μπορει να είναι απλά θαμπωμένοι/πλανεμένοι από τον π. Ευθύμιο
    Τώρα όμως γνωρίζουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή