To Aνάθεμα της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς (ROCOR)

Αυτοί που επιτίθενται στην Εκκλησία με διδασκαλία ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι διηρημένη σε, όπως ονομάζονται «κλάδους» οι οποίοι διαφέρουν δογματικώς και σε τρόπο ζωής, ή ότι η Εκκλησία δεν υπάρχει ορατώς, αλλά θα σχηματισθεί μελλοντικώς όταν όλοι οι «κλάδοι» ή αιρέσεις (σχίσματα) ή θρησκευτικά δόγματα και ακόμα θρησκείες θα ενωθούν σε ένα σώμα, και που δεν διακρίνουν την ιερωσύνη και τα Μυστήρια της Εκκλησίας από αυτά των αιρετικών, αλλά λέγουν ότι το βάπτισμα και η ευχαριστία των αιρετικών είναι τελεσφόρα για σωτηρία, όθεν σε αυτούς που εν γνώσει έχουν κοινωνία με τους ως άνω αναφερόμενους αιρετικούς ή που συνηγορούν, διασπείρουν, ή υπερασπίζονται την νέα τους αίρεση του Οικουμενισμού κάτω από την πρόφαση της αδελφικής αγάπης ή της υποτιθεμένης ένωσης των χωρισμένων Χριστιανών, Ανάθεμα!
--------






Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἄραγε πῶς ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος "ξεπερνοῦσε" αὐτό τό "Ἀνάθεμα" κατά τῶν Οἰκουμενιστῶν ὅταν συνιστοῦσε στούς Ὀρθοδόξους τήν μή διακοπήν τῆς κοινωνίας μετ' αὐτῶν; Δέν ἐνθυμοῦμαι ἄν ἔχῃ γράψει κάτι ἐπ' αὐτοῦ. Ἐννοεῖται ὅτι ἀπευθύνομαι σέ σοβαρούς καί ἐντίμους σχολιαστάς καί ὄχι στούς γνωστούς πλέον πράκτορας τῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦν ὄνειδος διά τό διαδίκτυον.
18 Σεπτεμβρίου 2019 - 3:21 μ.μ
----------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Άραγε το ανάθεμα τούτο έχει ισχύ τοπική, γεωγραφική, και κατακεραυνώνει μόνο τους υπάρχοντες οικουμενιστές στην έδρα τους, η έχει Συμπαντική απεριόριστη σε τόπο, χρόνο και πρόσωπα ισχύ στην επί Γης και ουράνια Αγία Εκκλησία;
Εννοώντας τους πρώην τούς τότε, και τους επόμενους του σήμερα και του αύριο, εις τους αιώνες των αιώνων πού υποστηρίζουν και εργάζονται το εν λόγω κεκρυμμένο "πιστεύω", υπό της Συνόδου ΡΟΕΔ;
Όπως σε ετήσια βάση κατά τις επιταγές των Αγίων Πατέρων υπό Τού Αγίου Πνεύματος διεταχθέντες, κάθε Κυριακή της Ορθοδοξίας εκφωνούνται υπό του άμβωνος όλα τα αναθέματα στην ιστορία της Αγίας Εκκλησίας και όχι μόνο για λόγους ιστορικούς και γνωστικούς, αλλά πολύ περισσότερο για λόγους αποδόσεως Θείας Δικαιοσύνης, και ας μην υφίστανται οι αιρετικοί στην επί Γης Εκκλησία, υφίστανται όμως εκεί που έχουν κριθεί και αναμένουν την Δευτέρα Παρουσία για την τελική κρίση, έτσι και τούτα τα αναθέματα της ΡΟΕΔ έχουν καταγραφεί και πέφτουν στα κεφάλια όλων όσων έχουν το ανωτέρω πιστεύω, κρυφοί και φανεροί αιρετικοί.
18 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:11 μ.μ.
--------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀγαπητέ μου Μαρῖνε, ἔχω διαβάσει κάπου ὅτι οἱ Ρῶσοι τῆς Διασπορᾶς λέγουν ὅτι τό "Ἀνάθεμα" τῆς Συνόδου τοῦ Ἁγίου Φιλαρέτου (1983) ἀπευθύνεται μόνον εἰς τό ποίμνιόν των. Δέν παύει, ὡστόσον, κατά τήν γνώμην μου, νά εἶναι ἕν Συνοδικόν "Ἀνάθεμα," τό ὁποῖον θά πρέπῃ νά λάβουν σοβαρῶς ὑπ' ὄψιν ὅσοι κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς. Ἐάν γίνῃ μία ἀληθῶς Πανορθόδοξος Σύνοδος (καί ὄχι σάν τήν καρικατούραν τοῦ Κολυμπαρίου), θά γενικεύσῃ προφανῶς τό "Ἀνάθεμα" αὐτό.
18 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:39 μ.μ.
-----------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Κε Χατζηνικολάου το είπε ο Μάρκος ο Γερμανίας, αλλά το είπε αργότερα όταν ενώθηκε με τους Ρώσους της Μόσχας, δήθεν για να μην πέφτει στα κεφάλια τους.
Όμως μόνο αναφορά έκανε, πουθενά Αγιοπατερικά δεν το στηρίζει, λες και τα θέματα της αίρεσης απασχολούν μόνο μια ορισμένη γεωγραφική επί γης κοινωνία.

Ο Μάρκος Μητροπολίτης Γερμανίας δεν είναι ούτε Άγιος της Εκκλησίας, παρά Οικουμενιστής, και επιπλέον εφόσον η ανωτέρω Συνοδική απόφαση των αναθεμάτων της ΡΟΕΔ επί Αγίου Φιλαρέτου, δεν έθεσαν τέτοιο περιορισμό πως έρχεται ο ένας μόνος Μητροπολίτης Μάρκος να θέσει σε Συνοδική απόφαση περιορισμούς και γεωγραφικά όρια;
Δεν συμφωνώ λοιπόν με τον Μάρκο, και ας την υποστηρίζουν αυτή την άποψη και ΓΟΧ ιστολόγοι γιατί έτσι τους βολεύει.
18 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:22 μ.μ

19 σχόλια:

  1. Ἄραγε πῶς ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος "ξεπερνοῦσε" αὐτό τό "Ἀνάθεμα" κατά τῶν Οἰκουμενιστῶν ὅταν συνιστοῦσε στούς Ὀρθοδόξους τήν μή διακοπήν τῆς κοινωνίας μετ' αὐτῶν; Δέν ἐνθυμοῦμαι ἄν ἔχῃ γράψει κάτι ἐπ' αὐτοῦ. Ἐννοεῖται ὅτι ἀπευθύνομαι σέ σοβαρούς καί ἐντίμους σχολιαστάς καί ὄχι στούς γνωστούς πλέον πράκτορας τῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦν ὄνειδος διά τό διαδίκτυον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άραγε το ανάθεμα τούτο έχει ισχύ τοπική, γεωγραφική, και κατακεραυνώνει μόνο τους υπάρχοντες οικουμενιστές στην έδρα τους, η έχει Συμπαντική απεριόριστη σε τόπο, χρόνο και πρόσωπα ισχύ στην επί Γης και ουράνια Αγία Εκκλησία;
    Εννοώντας τους πρώην τούς τότε, και τους επόμενους του σήμερα και του αύριο, εις τους αιώνες των αιώνων πού υποστηρίζουν και εργάζονται το εν λόγω κεκριμμένο "πιστεύω", υπό της Συνόδου ΡΟΕΔ;
    Όπως σε ετήσια βάση κατά τις επιταγές των Αγίων Πατέρων υπό Τού Αγίου Πνεύματος διεταχθέντες, κάθε Κυριακή της Ορθοδοξίας εκφωνούνται υπό του άμβωνος όλα τα αναθεματα στην ιστορία της Αγίας Εκκλησίας και όχι μόνο για λόγους ιστορικούς και γνωστικούς, αλλά πολύ περισσότερο για λόγους αποδόσεως Θείας Δικαιοσύνης, και ας μην υφίστανται οι αιρετικοί στην επί Γης Εκκλησία, υφίστανται όμως εκεί που έχουν κριθεί και αναμένουν την Δευτέρα Παρουσία για την τελική κρίση, έτσι και τούτα τα αναθεματα της ΡΟΕΔ έχουν καταγραφεί και πέφτουν στα κεφάλια όλων όσων έχουν το ανωτέρω πιστεύω, κρυφοί και φανεροί αιρετικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἀγαπητέ μου Μαρῖνε, ἔχω διαβάσει κάπου ὅτι οἱ Ρῶσοι τῆς Διασπορᾶς λέγουν ὅτι τό "Ἀνάθεμα" τῆς Συνόδου τοῦ Ἁγίου Φιλαρέτου (1983) ἀπευθύνεται μόνον εἰς τό ποίμνιόν των. Δέν παύει, ὡστόσον, κατά τήν γνώμην μου, νά εἶναι ἕν Συνοδικόν "Ἀνάθεμα," τό ὁποῖον θά πρέπῃ νά λάβουν σοβαρῶς ὑπ' ὄψιν ὅσοι κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς. Ἐάν γίνῃ μία ἀληθῶς Πανορθόδοξος Σύνοδος (καί ὄχι σάν τήν καρικατούραν τοῦ Κολυμπαρίου), θά γενικεύσῃ προφανῶς τό "Ἀνάθεμα" αὐτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κε Χατζηνικολάου το είπε ο Μάρκος ο Γερμανίας, αλλά το είπε αργότερα όταν ενώθηκε με τους Ρώσους της Μόσχας, δήθεν για να μην πέφτει στα κεφάλια τους.
      Όμως μόνο αναφορά έκανε, πουθενα Αγιοπατερικά δεν το στηρίζει, λες και τα θεματα της αίρεσης απασχολούν μόνο μια ορισμένη γεωγραφική επί γης κοινωνία.

      Ο Μάρκος Μητροπολίτης Γερμανίας δεν είναι ούτε Άγιος της Εκκλησίας, παρά Οικουμενιστής, και επιπλέον εφόσον η ανωτέρω Συνοδική απόφαση των αναθεμάτων της ΡΟΕΔ επί Αγίου Φιλαρέτου, δεν έθεσαν τέτοιο περιορισμό πως έρχεται ο ένας μόνος Μητροπολίτης Μάρκος να θέσει σε Συνοδική απόφαση περιορισμους και γεωγραφικά όρια;
      Δεν συμφωνώ λοιπόν με τον Μάρκο, και ας την υποστηρίζουν αυτη την άποψη και ΓΟΧ ιστολόγοι γιατί έτσι τους βολεύει.

      Διαγραφή
  4. Όνειδος για το διαδίκτυο αποτελούν οι αρρωστημένες καχυποψίες του Δ. Χατζηνικολάου και οι παλαιοημερολογίτικες πλάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο διαχειριστής Κώστας θα έπρεπε να ντρέπεται και να κοκκινίζει από ντροπή που συμμετέχει σε συκοφαντίες και στις αρρωστημένες καχυποψίες του Δ. Χατζηνικολάου που ανεβάζει στις αναρτήσεις!

    Θα δώσει λόγο εν Ημέρα Κρίσεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "O Διονύσιος Μπατιστάτος προς τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΝ:

    " Καίτοι στερούμαι προσόντων, εφαμίλλων προς τον σεβαστόν και εξαίρετον επιστολογράφον, όντα σύμβουλον εξ απορρήτων επισήμων Εκκλησιαστικών ανδρών και πλειστάκις προβληθέντα δια το επισκοπικόν αξίωμα, εν τούτοις αποτολμώ να παρακαλέσω Υμάς, όπως φιλοξενήσητε πενιχράς τινας σκέψεις μου· τούτο δε ουχί προς προβολήν ασήμου και ασημάντου τινός λαϊκού,..."


    Χαιρόμαστε για την παραδοχή από τον Διονύσιο Μπατιστάτο της ανωτερότητας και υπεροχής του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. Αυτό τα λέει όλα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΑΓΙΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΑΡΚΕΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι παλαιοημερολογίτες προσπαθούν να μειώσουν την μεγάλη αξία του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ επειδή "πλάκωσε στις σφαλιάρες" το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και τις αιρέσεις περι δόγματος του ημερολογίου.
    Αλλά έρχεται ο ίδιος ο Διονύσιος Μπατιστάτος, ο άνθρωπος που πάνε να στηριχθούν πάνω του΄για να μειώσουν την μεγάλη αξία του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, και αναγνωρίζει την μεγάλη αξία του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.

    Δες στα σχόλια
    https://orthodox-voice.blogspot.com/2019/09/blog-post_430.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δ. Χατζινικολάου δεν έμαθες ακόμα ότι το ψεύδος και η συκοφαντία είναι όπλα του διαβόλου που χρησιμοποιεί όταν δεν έχει τί άλλο να κάνει;

    Το ίδιο πρέπει να μάθει και ο διαχειριστής Κώστας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ:

    Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με την ανεπανάληπτη εμπνευσμένη γραφίδα του και τον λόγο του ήταν και είναι και σήμερα ο φόβος των οικουμενιστών και των σχισματικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με την ανεπανάληπτη εμπνευσμένη γραφίδα του και τον λόγο του ήταν και είναι και σήμερα ο φόβος των οικουμενιστών και των σχισματικών!.......

    ΚΛΑΙΩΩΩΩ!!!!!να σαι καλά αρχιοικουμενιστά μου, μου φτιαξες τη μέρα....καιρό είχα να γελάσω μέχρι δακρύων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΡΙΤΣΟΥΔΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΒΙΤΑΛΙΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΣΧΑ ΑΛΛΑ ΤΟ 1987.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρχιοικουμενιστής είσαι και φαίνεσαι 2:23 π.μ.!
    Ο ΣΧΟΛΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ

    Σου το ξαναγράφω ως σφαλιάρα στις πλάνες σου Οικουμενιστά Παλαιοημερολογίτα:

    ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΣ ΤΕΝΤΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ:

    Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με την ανεπανάληπτη εμπνευσμένη γραφίδα του και τον λόγο του ήταν και είναι και σήμερα ο φόβος των οικουμενιστών και των σχισματικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. συγγνώμη..αντικομμουνιστή ήθελα να γράψω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
    Για να στηρίξη την πλάνη του περί δυνητικότητας, εκτός των άλλων ανακριβειών και αυθαιρεσιών, χρησιμοποίησε και κείμενο της Αγίας Γραφής διαβολικώ τω τρόπω. Έγραψε ότι η δυνητικότητα και προαιρετικότητα του 15ου κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, στηρίζεται στην Καινή Διαθήκη, πλαστογραφώντας λόγους περί νηστείας του Αποστόλου Παύλου. Ενώ ο Απόστολος λέει ""ο εσθίων τον μη εσθίοντα μη εξουθενείτω και ο μη εσθίων τον εσθίοντα μη κρινέτω"" (προς Ρωμαίους ΙΔ΄ 3), ο Επιφάνιος το αντικατέστησε με το ""ο μνημονεύων τον μη μνημονεύοντα μη εξουθενείτω και ο μη μνημονεύων τον μνημονεύοντα μη κρινέτω"" ****. Έτσι εξαπάτησε και παρέσυρε στην αίρεση του Οικουμενισμού τους καλοπροαίρετους πιστούς, κληρικούς και λαικούς.
    Ο αθεόφοβος Επιφάνιος, στη θέση της νηστείας - η οποία είναι προαιρετική και εξατομικευμένη - έβαλε την αποτείχιση, δηλαδή την διακοπή της κοινωνίας των Ορθοδόξων από τους εχθρούς του Θεού τους αιρετικούς, η οποία είναι άκρως απαραίτητη και υποχρεωτική για την σωτηρία της Εκκλησίας.
    Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να διαστρέφει τον Λόγο του Θεού??
    Με ποιο δικαίωμα διασκεύασε το Ευαγγέλιο???
    Με τέτοιες μεθόδους και με πλήθος από ψέματα και ανακρίβειες στο βιβλίο του “ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ” ο δυστυχής Επιφάνιος προώθησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού τόσο, όσο κανείς άλλος.
    ****(Ἀρχιμανδρίτης Ἐπιφάνιος Ἰ. Θεοδωρόπουλος,
    "Τὰ Δύο Ἄκρα - Οἰκουμενισμὸς & Ζηλωτισμός",
    Ἔκδοσις Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζῆνος,
    Ἔκδοσις Γ΄ , 2008,
    σ. 114-118)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι παλαιοημερολογίτες προσπαθούν να μειώσουν την μεγάλη αξία του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ επειδή "πλάκωσε στις σφαλιάρες" το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και τις αιρέσεις περι δόγματος του ημερολογίου.
    Αλλά έρχεται ο ίδιος ο Διονύσιος Μπατιστάτος, ο άνθρωπος που πάνε να στηριχθούν πάνω του΄για να μειώσουν την μεγάλη αξία του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, και αναγνωρίζει την μεγάλη αξία του π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.

    Αυτό κάνει και ο 4:29 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Έγραψε ότι η δυνητικότητα και προαιρετικότητα του 15ου κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, στηρίζεται στην Καινή Διαθήκη, "

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕ Ο Π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η δυνητικότητα βρίσκεται μόνο στο (όστις θέλει οπίσω μου ελθείν). Το ""ο μνημονεύων τον μη μνημονεύοντα μη εξουθενείτω και ο μη μνημονεύων τον μνημονεύοντα μη κρινέτω"" που έγραψε ο απατεώνας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος που βρίσκεται στην Καινή Διαθήκη?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή