Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἤρχισε
νὰ προσβάλλῃ τὴν Ὀρθόδοξον Καθολικὴν Ἐκκλησίαν φθίνοντος τοῦ ΙΘ’ αἰῶνος, διὰ δὲ
τοῦ Συνοδικοῦ Διαγγέλματος «Πρὸς τὰς ἁπανταχοῦ Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ» τοῦ
Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ἐν ἔτει 1920, ἀποτελοῦντος ὁμολογουμένως τὸν
«Καταστατικὸν Χάρτην τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», ἐκηρύχθη οὗτος «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», ἐφ’ ὅσον
χαρακτηρίζει τὰς αἱρέσεις τῆς Δύσεως καὶ ἁπανταχοῦ ὡς δῆθεν «σεβασμίας
Χριστιανικὰς Ἐκκλησίας», οὐχὶ πλέον «ὡς ξένας καὶ ἀλλοτρίας», ἀλλ’ ὡς «συγγενεῖς
καὶ οἰκείας ἐν Χριστῷ καὶ ”συγκληρονόμους καὶ συσσώμους τῆς ἐπαγγελίας τοῦ Θεοῦ
ἐν Χριστῷ“», προτείνων μάλιστα ὡς πρῶτον μέτρον ἐφαρμογῆς αὐτοῦ τὴν χρῆσιν
κοινοῦ ἡμερολογίου, πρὸς ταυτόχρονον συνεορτασμὸν ὀρθοδόξων καὶ ἑτεροδόξων.
-----
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
-----
Σύντομος, ἀλλά περιεκτική, εὔστοχος καί ἐπίκαιρος ἀνάρτησις. Ἴσως νά ξυπνήσῃ μερικούς πού ἔχουν μάτια, ἀλλά δέν βλέπουν, καί ἔχουν αὐτιά, ἀλλά δέν ἀκούουν. Ὡς ἀποτέλεσμα, ὑποκρίνονται μέν τούς "ἀντι-οικουμενιστάς," ἀλλά εἶναι σφιχτά ἀγκαλιασμένοι μέ τά ἐργαλεῖα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως εἶναι τό παπικόν ἑορτολόγιον, τό ὁποῖον καθιερώθη χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Καί ἐπέτυχε τόν σκοπόν του! Παρά ταῦτα, οἱ ψευδο-αντιοικουμενισταί λέγουν πελώρια ψεύδη καί διαστροφές, προκειμένου νά συκοφαντήσουν τούς ἐνισταμένους κατά τῆς μασωνικῆς θεσμοθετήσεως τοῦ παπικοῦ ἑορτολογίου τό 1924. Πληρώνουν ἀκόμη καί πράκτορες νά περιφέρωνται τά Ὀρθόδοξα ἱστολόγια πού δημοσιεύουν αὐτομάτως καί χωρίς κρίσιν τά σχόλια τῶν σχολιαστῶν γιά ν' ἀναρτοῦν πολλές φορές ὕβρεις καί γνωστές διαστροφές καί μάλιστα πολλές φορές τήν κάθε μία, διότι προφανῶς πληρώνονται "μέ το κομμάτι." Τόση εἶναι ἡ ποταπότης των.
Το κοινό, νέο-ημερολόγιο συνεορτασμού, ως πρώτο μέτρο εφαρμογής του οικουμενισμού, είναι το βασικό εργαλείο του διαβόλου, για την ενότητα των αιρετικών μετά τών εξ Ορθοδόξων οικουμενιστών, που διέλυσε επί της εφαρμογής του, την ενότητα της Αγίας Εκκλησίας ανά την οικουμένη.
Εαν δεν υπήρχε προσπάθεια για τον κοινό εορτασμό επί του εορτολογίου, θα ήταν πολύ μακρύτερα ο οικουμενισμός.
Εφόσον οι Τρικαμηνικοί ούτε παραδέχονται την σημαντικότητα της εορτολογικής ενότητας της Αγίας Εκκλησίας προ 1924, ούτε θέλουν να δούνε και να ακούσουν την Θεοσημεία του Αγίου Ουρανού το 1925 πάνω από τον Υμηττό που βροντοφώναξε την στήριξη του πατρίου εορτολογίου, ούτε βλέπουν και τις κατ έτος εορτολογικές Θεοσημείες στον Ιορδάνη ποταμό και στο Ορος Θαβώρ, ας διδάσκονται για την σημαντικότητα της νεο-εορτολογικής ενότητας, από τις μεθοδείες του διαβόλου για την εφαρμογή του οικουμενισμού.
Άνευ κοινός νέο-συνεορτασμός, δεν θεμελιώνεται ο οικουμενισμός, και άνευ κοινού εορτασμού επί του Πατρίου, καταλύεται η ενότητα της Αγίας Εκκλησίας..
.
.
Εαν δεν υπήρχε προσπάθεια για τον κοινό εορτασμό επί του εορτολογίου, θα ήταν πολύ μακρύτερα ο οικουμενισμός.
Εφόσον οι Τρικαμηνικοί ούτε παραδέχονται την σημαντικότητα της εορτολογικής ενότητας της Αγίας Εκκλησίας προ 1924, ούτε θέλουν να δούνε και να ακούσουν την Θεοσημεία του Αγίου Ουρανού το 1925 πάνω από τον Υμηττό που βροντοφώναξε την στήριξη του πατρίου εορτολογίου, ούτε βλέπουν και τις κατ έτος εορτολογικές Θεοσημείες στον Ιορδάνη ποταμό και στο Ορος Θαβώρ, ας διδάσκονται για την σημαντικότητα της νεο-εορτολογικής ενότητας, από τις μεθοδείες του διαβόλου για την εφαρμογή του οικουμενισμού.
Άνευ κοινός νέο-συνεορτασμός, δεν θεμελιώνεται ο οικουμενισμός, και άνευ κοινού εορτασμού επί του Πατρίου, καταλύεται η ενότητα της Αγίας Εκκλησίας..
.
.
Σύντομος, ἀλλά περιεκτική, εὔστοχος καί ἐπίκαιρος ἀνάρτησις. Ἴσως νά ξυπνήσῃ μερικούς πού ἔχουν μάτια, ἀλλά δέν βλέπουν, καί ἔχουν αὐτιά, ἀλλά δέν ἀκούουν. Ὡς ἀποτέλεσμα, ὑποκρίνονται μέν τούς "ἀντι-οικουμενιστάς," ἀλλά εἶναι σφιχτά ἀγκαλιασμένοι μέ τά ἐργαλεῖα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως εἶναι τό παπικόν ἑορτολόγιον, τό ὁποῖον καθιερώθη χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Καί ἐπέτυχε τόν σκοπόν του! Παρά ταῦτα, οἱ ψευδο-αντιοικουμενισταί λέγουν πελώρια ψεύδη καί διαστροφές, προκειμένου νά συκοφαντήσουν τούς ἐνισταμένους κατά τῆς μασωνικῆς θεσμοθετήσεως τοῦ παπικοῦ ἑορτολογίου τό 1924. Πληρώνουν ἀκόμη καί πράκτορες νά περιφέρωνται τά Ὀρθόδοξα ἱστολόγια πού δημοσιεύουν αὐτομάτως καί χωρίς κρίσιν τά σχόλια τῶν σχολιαστῶν γιά ν' ἀναρτοῦν πολλές φορές ὕβρεις καί γνωστές διαστροφές καί μάλιστα πολλές φορές τήν κάθε μία, διότι προφανῶς πληρώνονται "μέ το κομμάτι." Τόση εἶναι ἡ ποταπότης των.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κοινό, νέο-ημερολόγιο συνεορτασμού, ως πρώτο μέτρο εφαρμογής του οικουμενισμού, είναι το βασικό εργαλείο του διαβόλου, για την ενότητα των αιρετικών μετά τών εξ Ορθοδόξων οικουμενιστών, που διέλυσε επί της εφαρμογής του, την ενότητα της Αγίας Εκκλησίας ανά την οικουμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν δεν υπήρχε προσπάθεια για τον κοινό εορτασμό επί του εορτολογίου, θα ήταν πολύ μακρύτερα ο οικουμενισμός.
Εφόσον οι Τρικαμηνικοί ούτε παραδέχονται την σημαντικότητα της εορτολογικής ενότητας της Αγίας Εκκλησίας προ 1924, ούτε θέλουν να δούνε και να ακούσουν την Θεοσημεία του Αγίου Ουρανού το 1925 πάνω από τον Υμηττό που βροντοφώναξε την στήριξη του πατρίου εορτολογίου, ούτε βλέπουν και τις κατ έτος εορτολογικές Θεοσημείες στον Ιορδάνη ποταμό και στο Ορος Θαβώρ, ας διδάσκονται για την σημαντικότητα της νεο-εορτολογικής ενότητας, από τις μεθοδείες του διαβόλου για την εφαρμογή του οικουμενισμού.
Άνευ κοινός νέο-συνεορτασμός, δεν θεμελιώνεται ο οικουμενισμός, και άνευ κοινού εορτασμού επί του Πατρίου, καταλύεται η ενότητα της Αγίας Εκκλησίας..
.
.
Ο Δημ. Χατζηνικολάου άρχισε πάλι τις μπουρδολογίες και τις φαντασίες του περι πρακτόρων εννοώντας τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις συκοφαντίες να τις ψάξει σε επώνυμα και ανώνυμα παλαιοημερολογίτικα σχόλια ππου συκοφαντούν τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές ως αιρετικούς και άλλες παρόμοιες μπουρδολογίες!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ
Ο Κώστας είναι συνένοχος για τις συκοφαντίες κατά των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που αναπαράγει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ο Δημ. Χατζηνικολάου άρχισε πάλι τις μπουρδολογίες και τις φαντασίες του περι πρακτόρων εννοώντας τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις συκοφαντίες να τις ψάξει σε επώνυμα και ανώνυμα παλαιοημερολογίτικα σχόλια ππου συκοφαντούν τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές ως αιρετικούς και άλλες παρόμοιες μπουρδολογίες!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος ας προσευχηθούμε να πρεσβεύει για την μετάνοια του Κώστα και όσων πλανήθηκαν από την πλάνη του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος και νομίζουν ότι είναι κάτι ακίνδυνο για την σωτηρία συκοφαντούν τους άμισθους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη ως πράκτορες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
-------------------------------------
"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).
Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ
π. Θεόδωρος Ζήσης καθηγητής της θεολογηκής σχολής του Α.Π.Θ. γράφει :
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ ἡμερολογιακὴ ἀλλαγὴ τοῦ 1924 διέσπασε τὴν λειτουργικὴ ἑνότητα καὶ προκάλεσε διαιρέσεις στην Ορθόδοξο εκκλησία .
Τὴν ὁποία, χωρὶς πανορθόδοξη ἀπόφαση, μονομερῶς καὶ πραξικοπηματικῶς, ἐπέβαλαν ἀπὸ τὸ 1924 τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Τὴν μεταρρύθμιση δέχθηκε καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου, ἐνῶ ὅλες οἱ ἄλλες Ὀρθόδοξες ᾽Εκκλησίες ἀντέδρασαν καὶ τὴν ἀπέρριψαν, ὅπως τὰ τρία πρεσβυγενῆ πατριαρχεῖα Ἀλεξανδρείας, Ἀντιοχείας, Ἱεροσολύμων, οἱ λοιπὲς Ἐκκλησίες καὶ τὸ Ἅγιον Ὄρος.
Ἡ ἀντισυνοδική, ἀντικανονικὴ καὶ ἀναμφιβόλως λανθασμένη αὐτὴ ἐνέργεια, ποὺ δὲν ἀνταποκρινόταν σὲ καμμία ποιμαντικὴ ἀναγκαιότητα, ἐτραυμάτισε τὴν ἑνότητα τῆς ᾽Εκκλησίας ἑορτολογικὰ καὶ λειτουργικά, (δημιουργόντας σχίσμα στήν Εκκλησία του Θεού )ἡ ὁποία ἑνότητα ἐπὶ δεκαέξι αἰῶνες, ἀπὸ τὴν Α´ δηλαδὴ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενι-κὴ Σύνοδο (325), ποὺ καθόρισε τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, παρέμενε ἀδιατάρακτη.
Ἡ ἑνότητα τραυματίσθηκε σὲ δύο ἐπίπεδα. Στὸ ἐπίπεδο ἐν πρώτοις τῶν τοπικῶν αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, πολλὲς ἀπὸ τὶς ὁποῖες δὲν ἀποδέχθηκαν τὴν μεταρρύθμιση καὶ ἐξακολουθοῦν μέχρι σήμερα νὰ ἑορτάζουν τὶς ἑορτὲς καὶ τὶς μνῆμες τῶν Ἁγίων κατὰ τὸ παραδεδομένο Πάτριο Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο, ποὺ χαρακτηρίζεται τώρα ὡς Παλαιό. Ἄλλες ἐκκλησίες προσχώρησαν σταδιακὰ στὴν μεταρρύθμιση καὶ ἀποδέχθηκαν τὸ ἀποκληθὲν Νέο Ἡμερολόγιο, τὸ ὁποῖο μερικοὶ ἀποκαλοῦν «διορθωμένο» Ἰουλιανό, ἐνῶ οὐσιαστικὰ πρόκειται γιὰ τὸ παπικὸ Γρηγοριανὸ Ἡμερολόγιο, ποὺ πῆρε τὸ ὄνομά του ἀπὸ τὸν πάπα Γρηγόριο ΙΓ, ὁ ὁποῖος τὸ 1582 ἔκανε τὴν ἀλλαγὴ Ἡμερολογίου-Πασχαλίου στὴν Δύση, ὅπου καὶ ἐκεῖ στὴν ἀρχὴ ὑπῆρξαν ἀντιδράσεις, σιγά-σιγὰ ὅμως υἱοθετήθηκε ἀπὸ ὅλους καὶ ἰσχύει μέχρι σήμερα ὡς κοινὸ Εὐρωπαϊκὸ Ἡμερολόγιο.........Ἔτσι ὅμως ἔχουμε πολλὲς παραδοξότητες· υἱοθετήσαμε τὸ Νέο Ἡμερολόγιο, ἀλλὰ ἔχουμε καὶ τὸ Παλαιὸ στὸν ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα. Γιορτάζουμε ὅλες οἱ Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες ἀπὸ κοινοῦ τὴν Ἀνάσταση τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ χωριστά, μὲ διαφορὰ δεκατριῶν ἡμερῶν τὰ Χριστούγεννα, τὰ Θεοφάνεια, τὴν Κοίμηση τῆς Παναγίας καὶ ὅλες τὶς μνῆμες Ἁγίων, ὅλες δηλαδὴ τὶς ἀκίνητες ἑορτὲς τῶν δώδεκα μηνῶν τοῦ ἔτους. Καὶ αὐτὸ γίνεται γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας, ἕνα ἀπὸ τὰ βασικὰ γνωρίσματα τῆς ὁποίας εἶναι ἡ ἑνότητα στὴ λατρεία, μαζὶ μὲ τὴν ἑνότητα στὴν πίστη καὶ στὴν διοίκηση......
Ποιός βάσκανος νοῦς σοφίσθηκε αὐτὴν τὴν ἀλλαγὴ καὶ κατέστρεψε σὲ μεγάλη ἔκταση τὴν ἑορτολογικὴ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καὶ σὲ τοπικὸ καὶ σὲ ὑπερτοπικὸ ἐπίπεδο; Ἡ Α´ ἐν Νικαίᾳ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος ἀποκατέστησε τὴν ἑνότητα μὲ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα, καὶ τώρα γιατί κάποιοι κατέστρεψαν ἀντισυνοδικὰ καὶ ἀντικανονικὰ σὲ μεγαλύτερη ἔκταση αὐτὴ τὴν ἑνότητα; . Ἡ πανορθόδοξη ἀπόφαση τοῦ 1904: Εἶναι ἀδύνατο νὰ ἀλλάξει τὸ Ἡμερολόγιο. «Οὐκ ἐξὸν περὶ τοῦτο καινοτομῆσαι»Γράφει ὡς ἀνταπάντηση πρὸς τὶς αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες τὸ 1904 διὰ τοῦ πατριάρχου Ἰωακεὶμ Γ´ καὶ τῶν συνοδικῶν ἀρχιερέων ἡ Ἐκκλησία Κωνσταντινουπόλεως: «Περὶ δὲ τοῦ καθ᾽ ἡμᾶς ἡμερολογίου τοιαύτην ἔχομεν γνώμην· αἰδέσιμον εἶναι καὶ ἔμπεδον τὸ ἀπὸ αἰώνων μὲν ἤδη καθωρισμένον, κεκυρωμένον δὲ τῇ διηνεκεῖ τῆς Ἐκκλησίας πράξει Πασχάλιον... ὡς οὐκ ἐξὸν περὶ τοῦτο καινοτομῆσαι»[4].
Εἶναι λοιπό, σεβαστὸ καὶ ἑδραῖο, δηλαδὴ ἀμετακίνητο, (αἰδέσιμον καὶ ἔμπεδον) τὸ Πάτριο παραδεδομένο Ἡμερολόγιο καὶ εἶναι ἀδύνατη ὁποιαδήποτε ἡμερολογιακὴ ἀλλαγὴ καὶ καινοτομία: «Ὡς οὐκ ἐξὸν περὶ τοῦτο καινοτομῆσαι».
Καί ο πιό απλός καταλαβαίνει από τά γραφόμενα του π. Θεόδωρου Ζήση ότι η Ελληνική Εκκλησία είναι αυτή που αποσχίστηκε απο τή Εκκλησία του Θεού και κατέστη σχισματική και κατόπιν διά του οικουμενισμού και ΑΙΡΕΤΙΚΗ !
Μην παρερμηνεύεις σαν τους Χιλιαστές, παλαιοημερολογίτα ανώνυμε 9 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:49 π.μ. τους λόγους του π. Θεόδωρου Ζήση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το κομμάτι που έβαλες έβγαζε το εσφαλμένο και σχισματικό συμπέρασμα που έβγαλες εσύ με την παλαιοημερολογίτικη μεροληψία και κακή ανάγνωση, τότε ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν θα ήσαν σε μία ... "σχισματική" Εκκλησία κατα την στραβή και φανατική πάντοτε γνώμη των παλαιοημερολογιτών, αλλά θα είχε προσχωρήσει στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Ο π. ΘΕΌΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΠΟΤΕ δεν θα προσχώρησε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ. Αλλά και π. ΘΕΌΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ούτε είχε και ούτε έχει κοινωνία με τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες!
Τα συμπεράσματα που έβγαλε λοιπόν ο παλαιοημερολογίτης ανώνυμος 9 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:49 π.μ. είναι μέσα από τα στραβά γυαλιά του σχισματικού παλαιοημερολογίτικου σχίσματος και δεν βλέπουν την πραγματικότητα!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ανώνυμε οικουμενιστή έχεις αναλάβει πόστο...διαβολής
ΑπάντησηΔιαγραφήτο κείμενο του π.θ. Ζηση είναι σαφέστατο
ούτε είναι υποχρεωτικό να παει σε ΓΟΧ παράταξη
Ανώνυμε παλαιοημερολογίτη σταμάτα να διαβάλεις τον π. Θεόδωρο Ζήση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεξε και κατάλαβε το επιτέλους :
Ο π. ΘΕΌΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΠΟΤΕ δεν θα προσχώρησε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ. Αλλά και π. ΘΕΌΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ούτε είχε και ούτε έχει κοινωνία με τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες!
Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
-------------------------------------
"Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).
Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ
@ Ἀνώνυμον τῆς 9 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:49 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' εὐχαριστῶ, ἀδερφέ, γι' αὐτήν τήν σημαντικήν ἀναφοράν, τήν ὁποίαν δέν ἐγνώριζα. Μήπως μπορεῖς νά παραθέσῃς καί τήν πηγήν;
Γιά Δημήτριο Χατζηνικολάου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://xristianorthodoxipisti.blogspot.com/2019/01/blog-post_28.html?spref=bl
@ Ἀνώνυμον τῆς 9 Σεπτεμβρίου 2019 - 8:54 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' εὐχαριστῶ πολύ. Δυστυχῶς, κι ἐκεῖ δέν ἀναφέρεται ἡ ἀρχική πηγή.
Ἐπίσης, ἔχει καί τήν γνωστήν ρῆσιν τοῦ Δοσιθέου, Πατριάρχου Ἰεροσολύμων:
"Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν τοῦ νέου Καλενδαρίου(ημερολογίου)."
Θά ἤθελα πολύ νά ἔχω τήν πηγήν καί γι' αὐτήν τήν ρῆσιν. Μοῦ εἶπε κάποιος ὅτι εἶναι τό βιβλίον τοῦ Δοσιθέου "Ὁμολογία Ὀρθοδόξου Πίστεως" (Ἐκδ. Ρηγοπούλου, σελ. 4), ἀλλά, στήν ἔκδοσιν πού ἔχω ἐγώ, δέν ὑπάρχει αὐτή ἡ ρῆσις. Μοῦ εἶπε κάποιος ὅτι ὑπάρχει εἰς παλαιοτέραν ἔκδοσιν (τοῦ 1699 νομίζω), πού μπορεῖ νά βρεθῇ μόνον εἰς βιβλιοθήκας.
Δεν νομίζω να είπε τέτοια ρήση ο Δοσίθεος Πετριάρχης Ιεροσολύμων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμιά απάτη θα είναι πάλι για να επαναπαυθούν οι σχισματικοί "ημερολογιολάτρες"...!
Πάλι πέταξε τις ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ του ο Δ. Χατζηνικολάου περι πρακτόρων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι οι ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΚΕΣ φαντασίες τον κατατρώγουν;
Για να μιμηθούμε την μπουρδολογική φαντασία του Δ. Χατζηνικολάου που πιανεί συχνά όταν βλέπει σχόλιο ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ που αποκαλύπτει την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και την γράφει και σε σχόλιο!
ΑπάντησηΔιαγραφή--------------------------
"Ανώνυμε παλαιοημερολογίτα 9 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:49 π.μ. και 9 Σεπτεμβρίου 2019 - 8:54 π.μ. είσαι πράκτωρ των Παλαιοημερολογιτών.
Σε πληρώνουν με το σχόλιο φαίνεται γι΄ αυτό γράφεις παραπάνω από ένα σχόλια.
Ίσως να σε πληρώνουν και με τη λέξη γι΄ αυτό γράφεις μεγάλα σχόλια. Ντροπή σου πράκτωρ των παλαιοημερολογιτών".
ΜΗΠΩΣ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΡΑΤΟΥΝΤΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΙΣΤΑ ''ΕΓΚΥΡΟ''ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΥΠΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΚΥΡΟΤΗΤΟΣ ΙΕΡΟΠΡΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ;ΜΗΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ;ΑΣ ΤΟ ΨΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ ''ΖΗΛΩΤΗΣ''ΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ''ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ''ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΓΥΡΙΣΕ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ .ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ κ. Δ.Χ. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΙΕΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΜΕΘΑ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ Τ'ΑΝΩΤΕΡΩ,ΕΦ'ΟΣΟΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ.ΜΗ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΚΟΝΤΡΑ -ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΜΑΣ .ΕΥΑΡΕΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΕΓΕΝΕΤΟ Ο ΓΕΓΟΝΕ ΤΟ 1924 ΑΛΛΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΔΥΝΑΜΕΘΑ ΝΑ'' ΠΕΡΙΣΩΣΟΥΜΕ'' ΟΧΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝΤΕΣ ΒΟΗΘΟΥΝΤΕΣ ΑΛΛΗΛΟΥΣ .ΠΝΕΥΜΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΔΕΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ .,,,.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον 6:33 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δημήτρης Χατζηνικολάου δεν είναι ούτε θεολόγος ούτε ιερωμένος.
Το Νεοημερολογίτικο σχίσμα είναι ψυχικός θάνατος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορούμε να λατρεύουμε το παλαιό ημερολόγιο. Αυτό είναι ειδωλολατρία και ημερολολατρία και φέρνει τον ψυχικό θάνατο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παλαιό ημερολόγιο είναι ασήμαντο πράγμα.
Αλλοίμονο σε όσους προκάλεσαν σχίσμα για το ημερολόγιο και το έκαναν δόγμα!
Θα δώσουν λόγο στον Κριτή των όλων!
«Θά ἀλλάξουν τό ἡμερολόγιο, ἐσύ νά μήν τό ἀκολουθήσης, νά μείνης στήν Ἐκκλησία. Γιατί αὐτό, πού θά φέρουν μέ τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου, θά εἶναι μία μεγάλη αἵρεσις»
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ἅγιος Νεκτάριος Ἐπίσκοπος Πενταπόλεως)
Το τελευταίο δεν το δεχόμαστε ότι είναι γνήσιος λόγος του αγίου Νεκταρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον θα είναι πλασματικός λόγος που τον κατασκεύασαν άνθρωποι που λατρεύουν τα ημερολόγια!
Το πνευματικό παιδί του αγίου Νεκταρίου, ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος ήταν αντίθετος με τον φανατικό παλαιοημερολογιτισμό.
Αυτός ξέρει καλύτερα να ερμηνεύει τον γέροντα του, τον άγιο Νεκτάριο από ό,τι οι παλαιοημερολογίτες σχισματικοί που αρκετές φορές άρκετοί απ΄ αυτούς, λένε πράγματα που δεν είναι αληθινά, για να δικαιώσουν το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ -π. Φιλοθέου Ζερβάκου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὸ νὰ λέγῃ κανείς ὅτι ὁ Παλαιοημερολογιτισμὸς εἶναι καθαρὰ πλάνη, τότε κατηγορεῖ καὶ θεωρεῖ ὡς πλανεμένους τοὺς 318 Θεοφόρους Πατέρας ποὺ τὸ ἐθέσπισαν [11], ὅλας τὰς Οἰκουμενικὰς καὶ Τοπικὰς Συνόδους, αἱ ῾Οποῖαι τὸ ἠκολούθησαν καὶ τὸ ἐκύρωσαν καὶ ὅλας τὰς ᾿Ορθοδόξους ᾿Εκλησίας ποὺ τὸ ἠκολούθησαν ἄχρι τοῦ 1924 ἔτους
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2013/08/blog-post_11.html
ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ - ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΕΣ ΕΠΑΘΑΝ ΣΥΜΦΟΡΑΝ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑΝ (π. Φιλόθεος Ζερβάκος)
ΑπάντησηΔιαγραφή<< Αρχήθεν ακολουθούντες οι Χριστιανοί το Παλαιόν Ημερολόγιον, δεν εζημιώθησαν ούτε υλικώς ούτε πνευματικώς, διότι δεν παρετήρουν στοιχεία, αλλά επρόσεχαν εις τον Θεόν, εις την Αγάπην εις την Ειρήνην, την Ενότητα, την Συμφωνίαν, ενώ οι Νεοημερολογίται με την παρατήρησιν των κινήσεων των φωστήρων (άστρα, σελήνη, ήλιος) και με την ταχύτητα με την οποίαν έσπευσαν να φθάσουν .........όχι εις τον Θεόν αλλά εις το Νέον Ημερολόγιον, εσκόνταψαν και έπαθαν μεγάλην συμφοράν και ζημίαν.
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2013/01/blog-post_22.html
ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗ (π. Φιλόθεος Ζερβάκος)
ΑπάντησηΔιαγραφή<>.
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2013/01/blog-post_22.html
ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ (π. Φιλόθεος Ζερβάκος)
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ὅσοι ἀκολουθοῦν τὸ Γρηγοριανὸν παπικὸν ἡμερολόγιον, τὸ ἀντικανονικῶς καὶ παρανόμως εἱσαχθέν εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἑλλαδικὴν Ἐκκλησίαν ὑπὸ τοῦ
Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Μεταξάκη ἀρχιμασσώνου, καὶ λέγουν καὶ καυχῶνται
ὅτι εἶναι Ὁρθόδοξοι, πλανῶνται και εἶναι ἐστερημένοι τῆς χάριτος τοῦ νέου
Ἰσραήλ.
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2013/12/blog-post_7.html
ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΑΠΗ (π. Φιλόθεος Ζερβάκος)
ΑπάντησηΔιαγραφή"και η μεγαλύτερη ζημιά είναι ότι έδιωξαν την αγάπην, δηλαδή τον Θεόν, ο οποίος είναι Αγάπη. Τους αδελφούς των οίτινες δεν τους ηκολούθησαν εις τον δρόμον του ημερολογίου, τους εφθόνησαν και τους φθονούν, τους κατηγορούν, τους υβρίζουν και τους λένε αιρετικούς".
http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2013/01/blog-post_22.html