Από τον σεβαστό, λοιπόν, αυτό Ιεράρχη, τον Χρυσόστομο (Μητρ. Αττικής και Βοιωτίας των ΓΟΧ), έλαβα το παρακάτω σημείωμα :

.....

“Χρόνια πολλά Σωτήριε!
Καθε ευλογία της Παναγίας μας στη ζωή μας!
Νήστεψες και με το νέο και με το παλιό;
Ευλογία!
Τι να πω Σωτήρη; Το λέω με πικρία, δεν άξιζε αυτό στη πονεμένη Ελλάδα να διχασθεί ο ορθόδοξος λαός.
Έγιναν λάθη…!


Σήμερα η κατάσταση έχει ξεφύγει, οι νέοι μας τα παιδιά τα ορθόδοξα βαπτισμένα ζούν άλλη « ορθοδοξία».( πριν τον ορθόδοξο γάμο ερχονται στην εκκλησία να παντρευτούν με ένα κ δύο παιδιά).
Όχι οι αλλοεθνείς ή οι αλλόθρησκοι, αλλά οι ορθόδοξοι Έλληνες.
Με το διχασμό μέσα στην ορθοδοξία των ρασσοφόρων, αγνοήθηκε το ορθόδοξο μέλλον της πατρίδας μας.
Σου γραφω σκέψεις που με βασανίζουν καθημερινά.
Εμάς οι επίσημοι μας θεωρούν «σχισματικούς» δίχως να έχουν πάρει ποτέ επίσημη θέση οι της Ελλαδικής Εκκλησίας το τί είναι οι ΓΟΧ της Ελλάδος;
Θυμάμαι την απάντηση που είχε δώσει ο τότε ( νυν Καισαριανής)
αρχιγραμματέας της ιεράς συνόδου αρχιμ.π.Δανιήλ Πουρτσουκλής επί αρχιεπισκοπίας μακαριστού Χριστοδούλου όταν ερωτήθηκε η Ελλαδική Εκκλησία από το οικουμενικό πατριαρχείο τί είναι οι παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος και ιδιαιτέρως η σύνοδος του Χρυσοστόμου Κιούση;
Και η απάντηση της ιεράς συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ήταν ότι αυτό είναι εσωτερικό θέμα που αφορά την Ελλαδική Εκκλησία, οι παλαιοημερολογίτες δεν είναι ούτε σχισματικοί ούτε αιρετικοί, είναι τα άτακτα μέλη της εκκλησίας της Ελλάδος.
Και το παράδοξο; Όλες οι επίσημες Εκκλησίες συλειτουργούν με τους Ρώσσους αρχιερείς των οποίων οι προκάτοχοι, μας έδωσαν χειροτονία. Δηλαδή οι χειροτονήσαντες τους ΓΟΧ είναι κατά πάντα κανονικοί, οι ΓΟΧ όχι. ( συγνώμη αρρωστημένα πράγματα με μεροληψία. Δυό μέτρα και δυό σταθμά).
Χθες το παλαιοημερλογητικό στην Ελλαδα, σήμερα το Ουκρανικό με απρόβλεπτες εξελίξεις…….
Όλοι θα φύγουμε! Τι θα αφήσουμε;

Πονάω ψυχικά.
Εγώ Σωτήρη είμαι βαπτισμένος απο τη κολυμβήθρα με το «παλαιό». Γνώρισα ευλογημένους κληρικούς. Όχι αυτούς τους σημερινούς ανίερους απατεώνες τσαρλατάνους που υποδύονται τον παλαιοημερολογίτη.
Αξιώθηκα να συλλειτουργήσω ως Αρχιερέας με τον ιερέα που με βάπτισε. Εχω άγιες αναμνήσεις κ βιώματα.
Ζητώ συγνώμη αν σε ζάλισα αλλά τα έγραψα εξ αφορμής της διπλής σου νηστείας.
Κάθε ευλογία της γλυκειάς Παναγιάς στη ζωή σου.”
.......
.....


26 σχόλια:

  1. To κείμενο του Σεβασμιωτάτου Χρυσόστομου μοιάζει σαν να γράφηκε τις πρώτες δεκαετίες μετά το Σχίσμα...Όπου τότε γίνανε πολλά λάθη κι από τις 2 πλευρές, αλλά κυρίως από την Κρατούσα, με τους μεσαιωνικούς διωγμούς που έφτασαν ακόμα και στο παρακάτω σημείο :
    Το 1935 στη Δεσφίνα Φωκίδος ο τότε δεσπότης Ιωακείμ Αλεξόπουλος εισήλθε μετά κουστωδίας στην εκκλησία των Παλαιοημερολογιτών εν ώρα της Θείας Λειτουργίας, λειτουργούντος του Ιερομονάχου Θεωνά, άρπαξε από τα χέρια του το Άγιο Ποτήριο, από το οποίο έριξε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας καταγής και Τα καταπάτησε. Ύστερα άρπαξε από τα γένια τον εν λόγω Ιερομόναχο, του τα ξερίζωσε και άρχισε να τον κλωτσάει μανιωδώς. Ο π. Θεωνάς λίγο αργότερα απεβίωσε

    Όμως βρισκόμαστε πια στο 2019 και τα παιδιά από την Κρατούσα δεν είναι Βαπτισμένα Ορθόδοξα, ούτε στην πλειοψηφία τους με τον σημαντικότατο Ορθόδοξο τύπο, που έχει δογματική διάσταση, συμβολίζοντας την ταφή και Ανάσταση, δηλαδή είναι αβάπτιστα (βλέπε Συνοδική Εγκύκλιο 1756, Άγιο Νικόδημο Αγιορείτη, Άγιο Κοσμά Αιτωλό και πολλούς άλλους Αγίους), αλλά ούτε κι συνειδητά, δηλαδή με προηγηθείσα κατήχηση των γονέων και του ανάδοχου. Κι η Κρατούσα έχει πια πέσει Συνοδικώς στην αίρεση. Κι όμως ο Σεβασμιώτατος με τα λόγια του αναγνωρίζει Ορθοδοξία εκεί...
    Ως προς το συνειδητά (κι όχι μόνο...) αμφιβάλλω σε αρκετές περιπτώσεις και για τους ΓΟΧ, αλλά προχωράω παρακάτω.
    Νοιάζεται τόσο πολύ ο Σεβασμιώτατος για την άποψη της Κρατούσας για τους ΓΟΧ. Θα προτιμούσαμε όμως να μας πει τι θεωρεί εκείνος για την Κρατούσα....
    Μήπως θα ήτανε κι ευτυχής αν μας αναγνώριζε με κάποιο τρόπο η Κρατούσα ή η Οικουμενιστική Εκκλησία της Ρωσίας ;
    Όπως ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς Γερόντιος θα ήτανε ευτυχής αν τον καλούσανε στην εξέδρα των επισήμων στην παρέλαση, να είναι παρέα με όλο τον πολιτικό συρφετό, ακόμα κι αν τον καλούσανε ως πρόεδρο ενός φορέα !!!
    https://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/24342/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF-%CE%B7-%CF%83%CE%AC%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%B1
    Με τον πολιτικό συρφετό που μας λένε ότι τους τιμάει στις εκδηλώσεις !!!
    http://scripta---manent.blogspot.com/2018/01/blog-post_707.html
    Μήπως και τα παρακάτω φαινόμενα (κι άλλα πολλά...) δεν είναι τυχαία, όπως και το γεγονός ότι δεν επιβλήθηκε καμία ποινή, παρότι ενημερώθηκε ΠΛΗΡΩΣ ο Αρχιεπίσκοπος κ. Καλλίνικος ;
    http://scripta---manent.blogspot.com/2018/04/blog-post_67.html

    Υ.Γ. Κι οι Οικουμενιστές την "αγάπη" επικαλούνται για αυτά που κάνουνε

    Σταύρος Τάκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...

    Κι η Κρατούσα έχει πια πέσει Συνοδικώς στην αίρεση.

    και τα παιδιά από την Κρατούσα δεν είναι Βαπτισμένα Ορθόδοξα,



    Αδελφέ Σπύρο, αν η Κρατούσα έχει πέσει στην αίρεση, το τριπλό Βάπτισμα σε προβληματίζει;

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχει πέσει σε αίρεση, θέλω να πιστεύω. Έχει ακόμα περιθώρια να διοθρώσει τα του Κολυμπαρίου.
    Μην νομίζουμε ότι τελεσιδίκησε το ζήτημα.

    Μην χαίρονται μερικοί σχισματικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει ακόμα περιθώρια η Εκκλησία της Ελλάδος να διορθώσει τα του Κολυμπαρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περιθώρια υπηρχανε για αρκετές δεκαετίες. Για μετάνοια βέβαια ποτέ δεν είναι αργά, αλλά αναφέρομαι στην παρούσα κατάσταση, όπου σε διάρκεια χρόνων και Συνοδικώς έγιναν αποδεκτές οι αιρέσεις. Όταν δεν γίνονται οι διακοπές κοινωνίας από τους αρχικά μεμονωμένους κι όταν δεν γίνονται οι καθαιρεσεις αυτων, σιγά-σιγά εξαπλώνεται και παγιώνεται η κατάσταση. Υπηρχε π.χ. ευκαιρία για καθαιρεση του Μεσσηνιας Χρυσοστομου, αλλα τον γλιτωσε ο Πειραιως Σεραφειμ, βεβαιωνοντας για το Ορθοδοξο φρόνημά του !!!
    Όταν δεν βραβευει και δεν συλλειτουργεί με τον Δωροθεο Συρου και τον Ιγνάτιο Μαγνησιας, κανει και τετοια

    Δεν χαίρομαι για την κατάντια της κρατούσας, όπως δεν χαίρομαι και για την καταντια των ΓΟΧ, που βαδίζουνε στα χνάρια των πρώτων, παρότι με ευκολία τους κατηγορούσανε παλαιότερα, επαιρόμενοι, και τώρα τα λούζονται

    Αν τηρηθεί ο τύπος του Βαπτίσματος, μπορεί (κατ΄οικονομία), να γίνει αποδεκτός κι απλά να μυρωθεί ο Πιστός. Αλλιώς Βαπτιζεται ο Πιστος
    Το πρόβλημα όμως είναι όταν ένας Επισκοπος (Σεβασμιώτατος ΓΟΧ Χρυσόστομος) ομιλεί για Βαπτισμένα παιδιά, ενώ γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει κατά μεγάλη πλειοψηφία στην κρατούσα, περίπου μετά το 1965 με 1970. Κι όταν ο ΠατροΚοσμάς αναφέρει ότι αν δεν βουτηχτεί όλο το παιδι, θα σεληνιάζεται και θα εισέρχεται ο πειρασμός, ένας Επίσκοπος φαινεται να αναρωτιέται γιατι τα σημερινα (ακατήχητα και χωρίς υγιή πρότυπα) παιδια πηγαινουνε να παντρευτουνε, ενώ έχουνε ήδη παιδιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μιλάμε λοιπόν μόνο για το σήμερα, αλλά για Πιστούς που "Βαπτίσθηκαν" το ΄70, ΄80, ΄90, 2000, όπου θα ήτανε επιπόλαιο να μιλήσει κανεις για άκυρα Μυστήρια
    Κι οι περισσότεροι λοιπόν έμειναν αβάπτιστοι, με ότι αυτό συνεπάγεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
    Δεν μιλάμε λοιπόν μόνο για το σήμερα, αλλά για Πιστούς που "Βαπτίσθηκαν" το ΄70, ΄80, ΄90, 2000, όπου θα ήτανε επιπόλαιο να μιλήσει κανεις για άκυρα Μυστήρια


    Είμαι ένας απλός Ορθόδοξος Χριστιανός, δεν μπορώ να μιλήσω για άκυρα Μυστήρια ή κανονικά.
    Συγχρόνως ο Θεός δια του Αποστόλου Παύλου με προτρέπει να νοήσω αυτά που γράφει, διότι ο Θεός, έδωσε σε όλους μας την εγκεφαλική δυνατότητα να κρίνουμε και να αποφασίζουμε, μάλιστα όσον αφορά απλά πράγματα, χωρίς να χρειαζόμαστε Διδακτορικά διπλώματα (άλλωστε πως θα με κρίνει όταν έλθει η Δευτέρα Παρουσία Του, αν δεν μου έδωσε αυτή την δυνατότητα);
    Ερωτώ: Η Εγκύκλιος του 1920 δεν εκφράζει δογματική τοποθέτηση της Διοικητικής Κεφαλής της Ορθοδοξίας; Η αλλαγή του ημερολογίου το 1924, δεν φανερώνει ότι συνεχίζουμε την εφαρμογή αυτής της Εγκυκλίου; Η συμμετοχή μας στον Οργανισμό Πίστης και Τάξης (Π.Τ.) και κατόπιν το 1948, η συμμετοχή μας ως ιδρυτικό μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, δεν φανερώνει την εφαρμογή της αιρετικής Εγκυκλίου του 1920; Η Άρση των Αναθεμάτων το 1965 (το αληθές είναι η Άρση της Ακοινωνησίας), δεν είναι η συνέχεια της εφαρμογής της αιρετικής Εγκυκλίου του 1920; Η αναγνώριση των Μονοφυσιτών ως Ορθοδόξων στο Σαμπεζύ το 1990-91, δεν είναι αναγνώριση και εφαρμογή της αιρετικής Εγκυκλίου του 1920; Η Ομολογία ότι η Λατίνοι είναι Εκκλησία με Ιερωσύνη και Αποστολική διαδοχή το 1993 στο Μπαλαμάν του Λιβάνου, δεν είναι εφαρμογή και απόδειξης της αιρετικής πορείας των Προκαθημένων των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών; Η συλλειτουργία του 2006 στο Φανάρι δεν είναι η επανάληψη της συλλειτουργίας της 12ης Δεκεμβρίου του 1452 στην Κωνσταντινούπολη; Με τη γνώση όλων αυτών, έρχεται η φωνή του Αποστόλου Παύλου που μου λέγει : νόει α λέγω (Β΄Τιμ. 2,7), αλλά εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευηγγελίζηται υμίν παρ' ο ευηγγελισάμεθα υμίν ανάθεμα έστω (Γαλ. 1,8).

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Η Εγκύκλιος του 1920 δεν εκφράζει δογματική τοποθέτηση της Διοικητικής Κεφαλής της Ορθοδοξίας; "
    Είναι τοποθετηση του συγκεκριμενου Πατριάρχη, που έγινε αποδεκτη σταδιακά από μεμονωμενους Επισκοπους, που μετα απο δεκαετιες όμως εγιναν τελικά Σύνολο.
    Παρόμοια, σε μικρότερη κλίμακα, είχε δηλώσει κι ο Πατριάρχης Ιωακείμ, περίπου 2 δεκαετίες πριν. Κι εκείνος ευλόγησε το Άγιο Μύρο το 1912, το οποίο χρησιμοποιείτο για αρκετές δεκαετίες αργότερα, ακόμα κι από τους Ματθαϊκούς, ενώ είχε κάνει και πλήθος χειροτονιών...

    Ομοίως κι η αρση αναθεματων 1965, αλλα εκει φαινεται να υπηρξε αποδοχη απο ολους τους Επισκοπους της διακριτης Συνοδου του Πατριαρχειου, όπως δειχνει κι ο συνεχιζόμενος κατηφορος του Πατριαρχειου τις υπολοιπες δεκαετίες. Τα πραγματα λοιπον για την Πατριαρχικη Συνοδο και τους εχοντες αμεση κοινωνια μαζι της ήτανε σε χειροτερο σημειο απο την αυτοκεφαλη Ελλαδικη Εκκλησια

    Η συμμετοχη στο ΠΣΕ σαφως ειναι κατακριτεα κι ασχημος δρομος, αλλα δεν σημαινει οτι ολοι οι Επισκοποι της κρατουσας ητανε τοτε υπερ του Οικουμενισμου. Αρκετοί απλώς ξεγελαστηκαν με πονηριες

    Σαφώς με ολα τα σημαδια που θα εβλεπε καποιος Ιερωμενος, Μοναχός ή λαϊκος θα έπρεπε εδω και δεκαετιες να εχει ξεκοψει από όλους αυτους (αν δεν συγκινηθηκε και δεν ξεκοψε λογω ημερολογιου ή δεν ηξερε που να παει μεσα στο μπαχαλο των ΓΟΧ)
    Αν λοιπον με αυτη την εννοια επικαλεισαι το αναθεμα, θα συμφωνησω. Αν όμως το αναφέρεις και για πιο αμεσα, ασχημα αποτελεσματα στην κρατουσα (ασχετα αν δεν θελεις να αναφερεις την λεξη "ακυρα") δεν θα συμφωνησω,καθώς προκειται για λεπτα ζητήματα. Χαρακτηριστικώς οι Αγιοι δεν εδωσαν συγκεκριμενη ημερομηνια για το ποτε απεκοπησαν οι Λατινοι, αλλά από τον 12ο αιώνα βεβαιώθηκαν πια για τούτο. Επίσης, οι Αγιοι αναθεματιζαν και για μικρες παραβασεις

    Ξεφευγει ομως η συζητηση σε λεπτά ζητήματα, ενω το παρόν θεμα ειναι πως ο Επισκοπος ΓΟΧ Χρυσοστομος ομιλει εν έτη 2019 για την Κρατουσα σαν να έχει Ορθοδοξη Ομολογια, Ορθόδοξα Βαπτισμένα τέκνα και νοιάζεται τόσο πολύ για την άποψή της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι τεράστια ευθύνη για την σημερινη καταντια στην κρατουσα (και τι λιγες μεχρι τωρα αποτειχισεις) έχουνε οι μεγαλο-Γερονταδες της δυνητικης τάχα αποτειχισεως, των προηγουμενων δεκαετιών.
    Αυτο βεβαια δεν αφαιρει την ευθυνη των Πιστών εκεινων που λόγω Γεροντολατρειας τους ακολουθουσανε ή τους βόλευε να ακολουθούνε, καθώς η Αγιοπατερική διδασκαλία είναι σαφής στο θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχει πέσει σε αίρεση, θέλω να πιστεύω. Έχει ακόμα περιθώρια να διοθρώσει τα του Κολυμπαρίου.
    Μην νομίζουμε ότι τελεσιδίκησε το ζήτημα.

    Περιθώρια υπάρχουν ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφού Κώστα παραδέχεσαι ότι είσαι ένας απλός πιστός να μην έχεις τον εγωισμό να κάνεις ό,τι σου κατέβει από το κεφάλι σου και ό,τι νομίζεις αλλά να ακολουθείς τους αγίους Γέροντες που δεν συμφωνούσαν με το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Η συλλειτουργία του 2006 στο Φανάρι δεν είναι η επανάληψη της συλλειτουργίας της 12ης Δεκεμβρίου του 1452 στην Κωνσταντινούπολη; "

    Κάνεις λάθος βοσκέ Κώστα.
    Δεν έγινε συλλειτουργία το 2006, έγινε ημι-συλλειτουργία. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
    Μάθε πρώτα και μην κάνεις τον έξυπνο.
    Και άφησε το σιγοντάρισμα του σχισματικού παλαιοημερολογιτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχαχαχαχα πνευματικό σανό που τρώτε.

    Άκου ημι-συλλειτουργία το 2006;

    Καλό καί τούτο, έγραψε ο ανώνυμος νέα πνευματική παρακαταθήκη, μεγάλου όγκου ανοησίας.

    Φίλε ανώνυμε, εάν στη σούπα σου, στο τραπέζι πού τρώς σου ρίξουν στην άκρη μια μικρή ακαθαρσία, θα φας από την απέναντι μεριά σούπα;
    Γίνετε όλη η σούπα ακάθαρτη, και ας φας από τη γωνία που την θεωρείς καθαρή. Στα πνευματικά, στα της αίρεσης το δηλητήριο, απλώνεται ολόκληρο, ταχύτατα, και σιωπηρά δηλητηριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ξέρεις τί σου γίνεται κ. Ριτσούδη στο συγκεκριμένο ζήτημα!

    Είσαι ανενημέρωτος φαίνεται και έχεις σύγχυση!

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΗΜΙ-ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ 2006!
    ΕΤΣΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ!

    Στην δική σου σούπα δεν ξέρω τί παλαιοημερολογίτικες πλανεμένες ακαθαρσίες σου ρίχνουν και τα βλέπεις πλανεμένα και στραβά τα συγκεκριμένα πράγματα!

    Όπως και να το κάνουμε, είτε σου αρέσει, είτε δεν σου αρέσει: ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2006! ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!

    Ξυδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν δεν είσαι ειδικός, δεν έχεις ασχοληθεί και δεν γνωρίζεις την ορολογία, τουλάχιστον μην ειρωνεύεσαι για πράγματα που δεν γνωρίζεις κ. Ριτσούδη!

    Και μην γελάς καθόλου! Για να μην θυμηθούμε την παροιμία για τα άκαιρα γέλια.

    Μεγάλου όγκου ανοησίας είναι τα δικά σου σχόλια, εκτός λίγων εξαιρέσεων.

    Και πες μας αν είσαι παλαιοημερολογίτης κ. Ριτσούδη. Περιμένουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΡΕΣΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ & ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
    Στον ενθρονιστηριο λογο του, το 1972, δηλωσε οτι θα ακολουθουσε τη γραμμη του Αθηναγορα κι απεκαλεσε τον Παπα Παυλο ΣΤ΄ ως πρωτον της καθ΄ολου Εκκλησιας.
    Ο Παραμυθίας Παύλος του έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας-προειδοποιήσεως, αλλά δυστυχώς έμεινε μέχρι εκεί.
    Το 1979, "λειτουργουντος" του Δημητριου στην Κων/πολη, "εχοροστατει" ο Παπας Ιωαννης Παυλος Β΄ και στο αγαπησωμεν αλληλους εξηλθεν εκ του Ιερου ο Δημητριος κι εκανε λειτουργικο ασπασμο με τον Παπα κι εν συνεχεια ο Παπας απηγγειλε το Πατερ ημων. Λειτουργουντος την επομενη μερα του Παπα εις παπικην παρασυναγωγην της Κων/λεως, ο Δημητριος κι η συνοδεια του μετεβησαν προς συμπροσευχη
    Επισκεψη το 1982 στο Φαναρι του ψευδοαρχιεπισκοπου Αγγλικανικης κι επισκεψη στην Αγγλικανικη το 1987 (Παρών κι ο Βαρθολομαιος)....τερατα και σημεια κι εδώ
    Το 1986 στελνει εκπροσωπο στην σατανολατρικη "συμπροσευχη" της Ασιζης
    Επισκεψη του Δημητριου στο Βατικανο το 1987,(τον αποκαλεί Αγιωτατε Παπα, αδελφοι εν Χριστω, μιαρο "συλλειτουργο" στον ΑγιοΠετρο και αλλαπολλα..). Παρών κι ο Βαρθολομαιος, ως Φιλαδελφειας τοτε
    Ενα ετος προ του θανατου του, παει στην Αμερικη (μαζί παντα ο Βαρθολομαιος, ως Μητροπολιτης τοτε Χαλκηδονος) κι εκει συμπροσευχηθη όχι μονο με ολους τους αιρετικους αλλα κι αλλοθρησκους κι αποκαλεσε την Μασονια "οικουμενικη δοξολογια ειρηνης". Μίλησε επίσης για την ειρηνικη Τουρκια και τον μεγαλο Αττατουρκ…
    Ο απλός, ταπεινός, καταδεχτικός, εὐαίσθητος για κάποιους Δημητριος εξαπελυσε και μεγαλο διωγμο εναντιον των αντιδρωντων στο Ορος

    Και μετέπειτα λοιπόν, ο Βαρθολομαιος, ο καθοδηγητης του Δημητριου, όχι μονο δηλωσε εξ΄αρχής οτι θα ακολουθουσε την ιδια γραμμη, αλλα καλεσε στον ενθρονιστηριο λογο του όσους διαφωνουν να εγκαταλειψουν το Αγιο Ορος !!!
    Και μια βδομάδα πριν την ενθρόνισή του δήλωσε τα παρακάτω που δημοσιεύτηκαν από τις εφημερίδες Αυριανή και Ελεύθερη ώρα – 30 Οκτωβρίου 1991
    «Δυστυχώς οι δυο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές».
    Και ξεκινησε αμέσως τους διωγμους, πριν καποιοι τον συναντησουνε και τον συστησουνε ως τον ιδανικο Πατριαρχη….. καθώς κάποιοι υποστηρίζουνε ότι δεν γνώριζαν (!!!!)
    Κι αργότερα, το 1998, αναθεμάτισε μεγάλη μερίδα των Αγίων
    Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλ’οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων.
    https://sites.google.com/site/orthodoxy1054/planethekan-apo-ton-diabolo-oi-agioi-tes-ekklesias-mas-yposterizei-o-k-bartholomaios

    Κι εδώ δυστυχώς ακούμε εν έτη 2019 ακόμα για ημισυλλείτουργα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι εδω τι ελεγε ενας δικος σας, μνημονευτης, που ήτανε καλός στις διαπιστωσεις αλλά όχι στην πράξη
    Αναρωτιέμαι τι επιβάλλουνε οι Ιεροί Κανονες μόνο για αυτά που αναφέρονται παρακάτω....

    Του π. Γεωργίου Καψάνη

    «Πάντα τα ανωτέρω δηλούν ότι το Οικουμενικόν Πατριαρχείον(Δημήτριος) δεν
    θεωρεί πλέον το πάπαν και την Ρωμαιοκαθολικήν Εκκλησίαν ως αιρετικούς, σχισματικούς και πλανωμένους εφόσον δέχεται την μεν παπικήν Εκκλησίαν ως «αγίαν», τον δε επικεφαλής αυτής ως «άγιον», «μακαριστόν», υπέρ ου τελεί και επιμνημόσυνον δέησιν.
    Σημαίνουν επίσης ότι η ένωσις σχεδόν έχει γίνει και απομένει η μεθόδευσις της τελείας μυστηριακής κοινωνίας, προς την οποίαν ολοταχώς βαίνομεν, εφόσον ο Θεολογικός Διάλογος θα παρακάμψη τας δογματικάς και εκκλησιολογικάς διαφοράς και θα ασχοληθή με το κεφάλαιον περί των μυστηρίων, προφανώς δια την επιτάχυνσιν της μυστηριακής κοινωνίας.
    Τα ανωτέρω πρέπει να εκτιμήσωμεν υπό το πρίσμα και των εξής ενεργειών:
    α. Κατʼ επανάληψιν η Α.Θ. Π., ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει χαρακτηρίσει τον αιρετικόν Πάπαν Ρώμης ως «πρεσβύτερον εν Ρώμη και αγαπητόν αδελφόν», ή ως προσφιλέστατον πρεσβύτερον αδελφόν» (Επίσκεψις 139, 10.1. 1976, 28. 29. 159/ 15.12. 1976) την δε Εκκλησίαν της Ρώμης «ως αδελφήν» ( Επίσκεψις 159/ 15.12. 1976, 6 ).
    Έχει δηλώσει ότι ακολουθεί απαρεγκλίτως την ιδίαν τακτικήν του Αθηναγόρα (Επίσκεψις 132/7.10. 1975, σ.2).
    Έχει δεχθή ότι και η Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως, όλως και της Ρώμης, ενήργησε μετά το σχίσμα «κακώς», τώρα δε δια της άρσεως του αναθέματος προέβησαν εις «εκκλησιαστικήν πράξιν, αποτελούσαν υποδειγματικήν ενέργειαν νέου εκκλησιαστικοθεολογικού τρόπου προσπελάσεως του θέματος της ενώσεως των Εκκλησιών» ( Επίσκεψις 13.1. 1976, σ. 29)[ Βλ. Ορθόδοξο Τύπο (333) 20.11.1978

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σημειωτέον ότι στην κηδεία του Δημητρίου παρεστησαν συν"ιεργωντας", εκτος απο ολους τους αιρετικους ακομα και Ραββινοι, ενω μετα την ασπασμο της σωρου ο Βαρθολομαιος κι η συνοδεια του ασπαζονταν τους απεσταλμενους της Αγιας Έδρας, ως δειγμα υποτελειας. Κι ομως εκει παρεστησαν κι Αγιορειτες Ηγουμενοι !!!
    Αυτα κι άλλα πολλά βλεπουμε να τα ομολογούνε οι ίδιοι οι Οικουμενιστες.
    Έτσι στην παρακατω διπλωματικη εργασια του 2012 στο Αριστοτελειο Πανεπιστημιο, τμήμα Θεολογίας, με επιβλεποντα καθηγητη τον Μητροπολιτη Αρκαλοχωρίου Ανδρέα Νανάκη
    http://ikee.lib.auth.gr/record/135798/files/GRI-2015-13742.pdf
    βλεπουμε πλήθος ανατριχιαστικων αποκαλυψεων για οσους αφιερωσουνε χρονο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Marinos Ritsoudis είπε...
    Χαχαχαχαχα πνευματικό σανό που τρώτε.

    Άκου ημι-συλλειτουργία το 2006;


    Για λίγο, ας υποθέσουμε ότι έγινε ημι-συλλειτουργία, για να ευχαριστήσουμε τον αδελφό μας. Θα ήθελα να μου πεί πως θα εκλάμβανε -αν έχει σύζυγο- τη "ημι-συλλειτουργία" της συζύγου του με τον εραστή της στην κρεββατοκάμαρα του σπιτιού του; Θα είχε διαφορά;

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κων/νε και μετά το ημικεράτωμα και το ολίγον έγκυος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βάλε και ημισυλλείτουργο με μασόνους
    ημισυλλείτουργο με βουδιστές
    ημισυλλείτουργο με μάγους

    και μέχρι να ολοκληρωθούν τα ημισυλλείτουργα θα είναι ορθοδοξότατοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος είπε...
    κων/νε και μετά το ημικεράτωμα και το ολίγον έγκυος


    Αδελφέ, αντιλαμβάνομαι τον αδελφό μας. Θέλω να είμαι ειλικρινής, αυτά πίστευα και εγώ για τους αδελφούς μας του Πάτριου για περίπου δέκα χρόνια, διότι με οδηγούσε το βιβλίο "ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ".

    Επειδή κρατώ σημειώσεις σε πολλά που διαβάζω με σκοπό να δω αν ο γράφων έχει πνεύμα Κυρίου και θα πραγματοποιηθούν αυτά που γράφει, διαπίστωσα ότι ο μακαριστός Επιφάνιος έπεσε έξω σε αυτά που είχα σημειώσει. Μετά από αυτά, άλλαξα κατέυθυνση στην πορεία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως και να το κάνουμε Σταύρο Τ. το ψάρι δεν γίνεται κρέας!

    Τα ημισυλλείτουργα είναι ημισυλλείτουργα! Δεν είναι συλλείτουργα!

    Οι αποτειχίσεις δεν είναι υποχρεωτικές, ΈΣΤΩ και αν κάποιοι αιρετίζουν από τους πατριάρχες!

    Άσχετα τί λένε οι φιλοσχισματικοί ή οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες ή άλλοι που παίρνουν τα πράγματα στενοκέφαλα και έχουν πλανηθεί!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κωνσταντίνε δεν ήσουν πρώτα πλανεμένος και τώρα βρήκες το σωστό!
    Το αντίθετο έγινε!

    Πρώτα είχες το σωστό, τότε που άκουγες τον άγιο Γέροντα της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο.
    Και τώρα έχεις πλανηθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες!

    Ας ευχηθούμε να επανέλθεις στην αλήθεια της Εκκλησίας μας!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και μια απάντηση στον Κωνσταντίνο στο ερώτημα του:
    "Για λίγο, ας υποθέσουμε ότι έγινε ημι-συλλειτουργία, για να ευχαριστήσουμε τον αδελφό μας. Θα ήθελα να μου πεί πως θα εκλάμβανε -αν έχει σύζυγο- τη "ημι-συλλειτουργία" της συζύγου του με τον εραστή της στην κρεββατοκάμαρα του σπιτιού του; Θα είχε διαφορά; "


    Άστοχο το παράδειγμα σου Κωνσταντίνε. Δεν νομίζω να χρησιμοποίησαν τέτοιο παράδειγμα οι Πατέρες της Εκκλησίας. Δεν νομίζω να υπάρχουν τέτοιες αντιστοιχίες.

    Για τη σύγκριση ημισυλλείτουργου και συλλείτουργου.
    Φυσικά και έχει τεράστια διαφορά το ημισυλλείτουργο από το συλλείτουργο (=ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ). ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ!

    Δεν μπορούμε να ενθαρρύνουμε τις φιλοσχισματικές τάσεις και να βαπτίζουμε το ψάρι, κρέας! Δεν γίνεται!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κι εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή