.. Ἐμεῖς λοιπόν ἰσχυριζόμεθα
γιά τούς συγχρόνους γέροντες ὅτι, ναί μέν εἶχαν ἁγία βιοτή, ἄσκησι, προσευχή κλπ.,
πλήν ὅμως εἰς αὐτό τό σημεῖο τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμού ὀλιγώρησαν καὶ ἔσφαλαν καί τό ἀντιμετώπισαν ὄχι ὀρθῶς, μέ συνέπεια νά
γίνουν κακό παράδειγμα στοὺς Ὀρθοδόξους.
-----------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
-----------
Παρά ταῦτα, ὁ π. Ε.Τ. καί οἱ σύν αὐτῷ θεωροῦν τούς ἐν λόγῳ γέροντες "ἁγίους," ἐνῷ οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι ἡ ἐν γνώσει κοινωνία μέ τήν αἵρεσιν σέ καθιστᾶ ἐχθρόν τοῦ Θεοῦ: «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049). Συνεπῶς, καί σ' αὐτό τό κρίσιμον θέμα, ὅπως καί στό δόγμα τῆς ἑορτολογικῆς ἑνότητος τῶν Ὀρθοδόξων, ὁ π. Ε.Τ. εἶναι "μεταπατερικός." Ἄν ἁγιάζῃς ὄντας κοινωνός μέ τήν αἵρεσιν, τότε πρός τί ἡ ἀποτείχισις ἀπό αὐτήν; Διά μίαν ἀκόμη φοράν, λοιπόν, ὁ π. Ε.Τ. συλλαμβάνεται ἀντιφάσκων.
Λάθος έχει ο. Τρικαμηνάς. Αυτός σφάλλει όταν μιλά για υποχρεωτική αποτείχιση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός σφάλλει και τώρα.
Αξιοδάκρυτο το κομματάκι αυτό του π. Τρικαμηνά. Άξιο πολλών δακρύων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φωτισμένοι άγιοι Γέροντας έσφαλλαν και έγιναν κακό παράδειγμα!... Και αυτός κρίνει και τους αγίους Γέροντες!!! Με τί φωτισμό άραγε;;;
Ο π. Τρικαμηνάς έχει δίκαιο για το Παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την αποχείχιση και για τους σύγχρονους Γέροντες δεν μας τα λέει καθόλου καλά ο π. Τρικαμηνάς. Καθόλου.
Παρά ταῦτα, ὁ π. Ε.Τ. καί οἱ σύν αὐτῷ θεωροῦν τούς ἐν λόγῳ γέροντες "ἁγίους," ἐνῷ οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι ἡ ἐν γνώσει κοινωνία μέ τήν αἵρεσιν σέ καθιστᾶ ἐχθρόν τοῦ Θεοῦ: «Ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049). Συνεπῶς, καί σ' αὐτό τό κρίσιμον θέμα, ὅπως καί στό δόγμα τῆς ἑορτολογικῆς ἑνότητος τῶν Ὀρθοδόξων, ὁ π. Ε.Τ. εἶναι "μεταπατερικός." Ἄν ἁγιάζῃς ὄντας κοινωνός μέ τήν αἵρεσιν, τότε πρός τί ἡ ἀποτείχισις ἀπό αὐτήν; Διά μίαν ἀκόμη φοράν, λοιπόν, ὁ π. Ε.Τ. συλλαμβάνεται ἀντιφάσκων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς τους παραδέχεται ως αγίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧειρότεροι πολύ στο ζήτημα των συγχρόνων αγίων είναι οι Σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες που δεν τους παραδέχονται ως Αγίους!!! Αυτό δεν είναι Αγιομαχία;
Το παρεξηγείς το χωρίο του Αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου. Δεν είναι έτσι όπως θέλεις να τα βλέπεις στρεβλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα γιατί δεν συμπαθούν πολλοί Παλαιοημερολογίτες τον Άγιο Παΐσιο. Γιατί οι Άγιοι ακολουθώντας την Παράδοση της Εκκλησίας ήταν ενάντιος στο Σχίσμα για τα ημερολόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφή-----------------
"Ένα άλλο θέμα που απασχόλησε τον Γέροντα, ήταν το θέμα του ημερολογίου. Πονούσε για το χωρισμό και προσευχόταν. Λυπόταν για τις παρατάξεις των παλαιοημερολογιτών που είναι ξεκομμένες σαν τα κλήματα από την Άμπελο, και δεν έχουν κοινωνία με τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία και τις κατά τόπους αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες. Μερικές τέτοιες ενορίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ενώθηκαν καθ’ υπόδειξή του με την Εκκλησία κρατώντας το παλαιό ημερολόγιο. "
Από το βιβλίο «Βίος γέροντος Παϊσίου του Aγιορείτου», Ιερομονάχου π. Ισαάκ
Οι Άγιοι μετέφεραν την Παράδοση της Εκκλησίας και ήταν ενάντιοι όχι μόνο στο Σχίσμα για τα παλαιό ημερολόγιο αλλά και σε κάθε Σχίσμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους Ορθοδόξους δεν υπάρχει κανένα δόγμα εορτολογικής ενότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς σωστά τα γράφει για το Παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα και σωστά παραδέχεται ως αγίους τους σύγχρονους αγίους.
Λάθος έχει για την υποχρεωτική αποτείχιση και στο παρόν κομμάτι που ρίχνει ευθύνες τους σύγχρονους αγίους.
Γιατί ξιφουλκείτε, εν δυνάμει είναι άγιοι, εφ΄όσον η Εκκλησία τους αναγνώρισε ως τέτοιους. Μένει να αποδειχτεί, με θαυματουργικές τους επεμβάσεις. Βιάστηκαν βέβαια, η αγιοποίηση ενός προσώπου απ΄ότι γνωρίζω γίνεται μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα περίπου 100 ετών, παρ΄όλα αυτά ευχής έργο είναι να το θέλουμε και να το επιθυμούμε να έχουμε αγίους στην Ορθοδοξία, ώστε να πρεσβεύουν για μας όταν τους επικαλούμαστε. Προσωπικά ακολουθώ το παλαιό ημερολόγιο επειδή πιστεύω με βιωματική εμπειρία ότι εκεί είναι η πραγματική Εκκλησία, τώρα αν όπως οι Σαμαρείτες που συγχωνεύτηκαν με τα έθνη και οι οικουμενιστές ενεργούν όπως ενεργούν ο Θεός γνωρίζει και εκείνος τα ρυθμίζει και ας τους φωτίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον παλαιοημερολογίτη 4:45 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή"εν δυνάμει είναι άγιοι"
Δεν είναι εν δυνάμει άγιοι, μα είναι και πραγματικοί άγιοι.
"Μένει να αποδειχτεί, με θαυματουργικές τους επεμβάσεις."
Πλάκα μας κάνεις; Τόσα θαύματα έκαναν εν ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους και μετά θάνατον και εσύ μας λες "Μένει να αποδειχτεί, με θαυματουργικές τους επεμβάσεις.";
Στον κόσμο σου ζεις ανθρωπέ μου; Πού ζεις;
Είναι άγιοι πραγματικοί και να τους επικαλείσαι για να σε φωτίζουν να αποφεύγεις τις πλάνες και τον κακό ζηλωτισμό και σε προστατεύουν.
Κακός ζηλωτισμός..μη παίζουμε με χαρακτηρισμούς και με ταμπέλες που χρησιμοποιούνται ως επισφράγισμα των πράξεων από εκείνους που κακοδοξούν. Το να έχεις ζήλο προς την αλήθεια είναι καλός και θεοφίλητος ζήλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι 5,10πμ ο ζήλος για την αλήθεια είναι καλός και άγιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα ημερολόγια και για άλλα ασήμαντα δεν είναι καλός, είναι κακός.
Οι Ψευδεπίσκοποι και οι Ψευδοφωτισμένοι Γέροντες της Σχισματικής Νεοημερολογίτικης Εκκλησίας νόμισαν και νομίζουν ότι έχουν την εξουσία να παραβαίνουν τους Κανόνες και τα δόγματά της. Ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέει σχετικά: «Εξουσία τοις Ιεράρχαις εν ουδενί δέδοται επί πάση παραβάσει κανόνος. Ή μόνον στοιχείον τα δεδογμένα και έπεσθαι τοις προλαβούσιν» (Επιστολή 1, 24. P.G. 99, 985 C)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ γέροντας Παίσιος έκανε σοβαρά λάθη όταν την Παναίρεση που κήρυττε ο Βαρθολομαίος την έλεγε πταίσμα και επίσης όταν έλεγε ότι αν φύγεις από την κοινωνία με τον Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο, τότε φεύγεις και από την Εκκλησία. Επίσης μας έδινε το κακό παράδειγμα όταν τον βλέπαμε να προσκυνά τον (κατά τον 15ο κανόνα της Α και Β Συνόδου) Ψευδεπίσκοπο και Ψευδοπατριάρχη Βαρθολομαίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλανεμένε Σχισματικέ παλαιοημερολογίτα 12:48 μ.μ. και 12:54 μ.μ. όπως θέλεις τα ερμηνεύεις, κατα το σχισματικό σου κόλλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία του Χριστού δεν έχει σχέση με το Σχίσμα και εκεί υπάρχουν Επίσκοποι και Φωτισμένοι Γέροντες που ερμηνεύουν σωστά και τους ι. Κανόνες και τα Δόγματα.
Τον άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη τον κακοποιείς με το μόνιμο σχισματικό σου κόλλημα και σκεπτικό.
Για το σχόλιο σου 12:54 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άγιος Παΐσιος δεν έκανε κανένα σοβαρό λάθος. Φυσικά και έλεγε ότι δεν πρέπει να φεύγουμε με το παραμικρό από την Εκκλησία. Και δεν έδινε κανένα κακό παράδειγμα μιας και ο ασπασμός στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ήταν το 1993, όταν ο Βαρθολομαίος είχε μόλις εκλεγεί το 1991 και δεν είχε κάνει μεγάλες οικουμενιστικές ενέργειες.
Ο άγιος Παΐσιος δεν έδωσε κανένα κακό παράδειγμα που ψάχνεις να βρεις και να κατηγορήσεις ακόμα και τους αγίους.
Ο Θεός φώτισε τον άγιο Παΐσιο και όχι τα σχίσματα όπου κατάντησαν σε αλληλοδιαιρέσεις. Στον άγιο Παΐσιο έδωσε τα θαυματουργικά χαρίσματα και όχι σ΄ εσένα που παριστάνεις τον εξυπνάκια.
Ο άγιος Παΐσιος πάντα μιλούσε αντιοικουμενιστικά. Όχι όμως όπως θέλουν και το εννοούν οι σχισματικοί.
Ορθόδοξος
Όταν μέχρι να πεθάνης προσυκυνάς αιρετικούς, δεν αγιάζεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άγιος Παΐσιος προσκυνούσε τον Τριαδικό Θεό μόνο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα άλλα είναι σέβας προς την ιερωσύνη. Άλλωστε κανείς δεν μπορεί να επικρίνει για πτώσεις τον άλλον πριν να πέσει.
Καλά μυαλά στους αρνητές της αγιότητας των συγχρόνων αγίων.
Οι γνήσιοι ορθόδοξοι δεν τιμούν τον Παΐσιο σαν άγιο γιατί τους θεωρούσε αιρετικούς.Αν τους θεωρούσε Ορθόδοξους, όπως ο π.Α.Καντιώτης,θα τον ονόμαζαν άγιο και όχι αιρετικό(μόνο οι Ματθαιϊκοί ονομάζουν αιρετικό τον π.Αυγουστίνο Κ.).Αυτό είναι το πρόβλημά τους με τον άγιο Παΐσιο και όχι αυτά που γράφουν.Μας θεωρείς αιρετικούς;Και εμείς το ίδιο εσένα.Π.χ. τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά,τον θεωρούν πλανεμένο και αιρετικό άπαντες οι Γ.Ο.Χ. και οι Παλαιοημερολογίτες(Επιφάνιος Καψαλιώτης κ.λπ.).Γιατί;Γιατί ακολουθεί και τα δυο ημερολόγια και ονομάζει τους Γ.Ο.Χ. και τους Παλαιοημερολογίτες "αιρετικούς και χρονολάτρας".Άγιοι για τους Γ.Ο.Χ. είναι μόνο αυτοί που ακολουθούν τις 7 πλάνες τους.Στο σχίσμα δεν υπάρχουν Μυστήρια,άρα και στην αίρεση!Εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχουν ελπίδες σωτηρίας.Και για να ανήκεις στην Εκκλησία πρέπει να ακολουθείς τον Χριστό και τους Αγίους του και όχι τις πλάνες των Γ.Ο.Χ. και των αιρετικών.Ο Χρυσόστομος Καβουρίδης πλανήθηκε από τον διάβολο.Διαστρέφει την Α.Γραφή,τους Α.Πατέρες και τους Ι.Κανόνες.Ο καρπός του ήταν ο Οικουμενιστής και αντίχριστος Αθηναγόρας!Αυτό λέει πολλά!Από τον καρπό γνωρίζεις αν είναι καλό το δέντρο.Ο ένας αποσχίστηκε από την Εκκλησία και έχασε την Ιεροσύνη του,ο δέ δεύτερος πολέμησε τον Κύριο με τις αιρέσεις του και έχασε την ψυχή του.Πολλοί Παλαιοημερολογίτες θα σωθούν λόγο άγνοιας και αφέλειας!Όπως και αρκετοί που κοινωνούν και κοινωνούσαν με την αίρεση του αντιχρίστου Οικουμενισμού,λόγο αφέλειας και άγνοιας.Ο Αντίχριστος με τις σφαγές που θα κάνει θα αναγκάσει τους πλανεμένους Παλαιοημερολογίτες να ενωθούν σε ένα σώμα με τους Ορθοδόξους που διέκοψαν την κοινωνία με την παναίρεση.Αμήν!
ΑπάντησηΔιαγραφή@29 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:55 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυκοφαντίες καί πλάνες ἀπωλείας γράφεις! Γιά πές μας, εἰς τί "διέστρεψε" τήν Ἁγίαν Γραφήν, τούς Ἁγίους Πατέρας καί τούς Ἱ. Κανόνας ὁ Μέγας Ἅγιος καί Ὁμολογητής Χρυσόστομος Καβουρίδης; Ἐμπρός, "ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα"! Μήν πετᾶς λάσπη φορῶντας κουκκούλα καί μή δυνάμενος ν' ἀποδείξῃς τίποτε! Ὅσον γι' αὐτά πού γράφεις γιά τόν "καρπόν" του, τόν Ἀθηναγόραν, σέ πληροφορῶ ὅτι ἀποτελοῦν μεγίστην πλάνην! Ὁ καθείς ἀπό ἡμᾶς ἔχει τό αὐτεξούσιον καί εἶναι ἐλεύθερος ν' ἀκολουθήσῃ τόν δρόμον πού ἐπιλέγει. Ὁ Χρυσόστομος ἐδίδαξεν τόν Οἰκουμενισμόν εἰς τόν Ἀθηναγόραν καί τόν παρώτρυνε νά γίνῃ Μασσῶνος;;;;;;;;;; Ξέρεις τί γράφεις, ὦ Συκοφάντα! Ξέρεις ὅτι μέ αὐτά πού γράφεις κατηγορεῖς ἐμμέσως καί Αὐτόν τόν Κύριον, ὡς δῆθεν ἔχοντα "καρπόν" Του τόν Ἰούδαν;;;;;; Ἄπαγε τῆς Βλασφημίας!!!
Βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος είναι να πιστεύουμε ως Αγίους, τους Παίσιους, Πορφύριους, Τσαλίκηδες κλπ δηλαδή αυτούς που συντάχθηκαν με τους εχθρούς του Θεού, υπηρετώντας την αίρεση του Νεοημερολογιτικού Οικουμενισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφή