ΤΟ ΘΕΜΑ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπασχολεῖ ἰδιαίτερα
τους συνειδητούς χριστιανούς, οἱ ὁποῖοι ζητοῦν ἀπό τους κληρικούς ἐνημέρωση και καθοδήγηση. Ὅμως περισσεύει ἡ
σιωπή ἀπό καιροσκοπισμό και δειλία. Ἐλάχιστοι εἶναι ἐκεῖνοι, πού δημοσίως ἐπικρίνουν
τους Οἰκουμενιστάς και διατυπώνουν τη γνώμη τους ἐλεύθερα. Και αὐτό εἶναι πολύ ἀνησυχητικό
φαινόμενο, γιατί ἀποκαλύπτει ὅτι δεν ὑπάρχει ἱερός ζῆλος και παρρησία. Δέν ὑπάρχει
πνεῦμα ὁμολογίας και ὑπεράσπισης τῆς πίστεώς μας. Ὡστόσο, δεν μᾶς λείπουν τά
κείμενα, πού ἐπισημαίνουν τις αἱρετικές διδασκαλίες τῶν παπικῶν και τῶν
προτεσταντῶν.
---------------
Ο/Η Unknown είπε...
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...
---------------
Οι Άγιοι Ομολογητές της Εκκλησίας μας έδειξαν τον δρόμο,ο οποίος είναι αποτείχιση και απομάκρυνση από τις πονηρίες των αιρετικών. Εμείς γιατί δειλιάζουμε; Έχουν θάρρος πιο πολύ οι λαικοί ενώ ο κλήρος είναι απών. Πως θα υποστηριχούν οι πιστοί να διατηρήσουν την ορθόδοξη πίστη; Μην απορείτε λοιπόν για το αν ο πάπας και ο ορθόδοξος πατριάρχης θα τους μοιάζουν το ίδιο. Έχουμε φθάσει στο << Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.>> Ο κλήρος και Ο μοναχισμός εκτός ολίγων εξαιρέσεων στάθηκε ανήμπορος να σταματήση την παναίρεση του οικουμενισμού. Οι δε θεολόγοι μπερδεύουν απλως τα πράγματα.Καλό θα ήταν να ξυπνήσουμε όλοι πριν είναι πολύ αργά και βρεθούμε να γιορτάζουμε και το ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ με τους παπικούς , τους μουσουλμάνους , και με τους σταυρωτάς του ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.Τα πολλά λόγια, λέει ο λαός μας είναι φτώχεια (ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ).Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ θέλει και έργα ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.
-----------------
-----------------
Άριστα τα λέει αλλά δεν πράττει σύμφωνα με αυτά που λέει ο Π. Διονύσιος Τατσης, οπότε και αυτός συρρικνώνεται στον κυκεώνα του δαιμονικού κεκεδισμού, δηλαδή τα άσκοπα επαναλαμβανόμενα, τα του άνευ ουσίας χαρτοπόλεμου.
Κλείνει το άρθρο του με την πολύ ορθή διαπίστωση, "Σε λίγο οἱ ἀνυποψίαστοι χριστιανοί μας θα πάθουν πλήρη σύγχυση και θά ἀποδέχονται τον Πάπα ὅπως και τον Πατριάρχη, και τους καρδινάλιους ὅπως και τους μητροπολίτες!", μόνο που αυτοί οι ανυποψίαστοι Χριστιανοί θα είναι οι χλιαροί, για τους οποίους έχει γραφτεί, πως θα εμέσει ο Κύριος.
Κατά ένα παράξενο τρόπο οι αντιοικουμενιστές που φωνάζουν ενάντια στον οικουμενισμό και έχουν κοινωνία με αυτόν, όχι μόνο ζημιά δεν κάνουν προς τον Οικουμενισμό, αλλά τον προάγουν διότι με αυτού του είδους τις δήθεν αντιδράσεις αποκοιμίζουν το ποίμνιο περισσότερο. Το ποίμνιο έχει εθιστεί σε αυτή την χρόνια πρακτική όπως τα ναρκωτικά τον ναρκωμανή, θεωρεί παλικάρια τους λαλίστατους φωνακλάδες, και χαίρεται στον ύπνο της "αντίδρασης" "μέσα όμως από την Εκκλησία".
Κατά την γνώμη μου αυτοί οι δήθεν σκληροί κομάντο φέρουν μεγαλύτεροι ευθύνη για την τραγική κατάσταση, σε σύγκριση με τους οικουμενιστές που σιωπούν και ελέγχονται από την φρικτή ανημπόρια τους, να πράξουν την ορθή αντίδραση, την ευλογημένη αποτείχιση.
------------------
Κλείνει το άρθρο του με την πολύ ορθή διαπίστωση, "Σε λίγο οἱ ἀνυποψίαστοι χριστιανοί μας θα πάθουν πλήρη σύγχυση και θά ἀποδέχονται τον Πάπα ὅπως και τον Πατριάρχη, και τους καρδινάλιους ὅπως και τους μητροπολίτες!", μόνο που αυτοί οι ανυποψίαστοι Χριστιανοί θα είναι οι χλιαροί, για τους οποίους έχει γραφτεί, πως θα εμέσει ο Κύριος.
Κατά ένα παράξενο τρόπο οι αντιοικουμενιστές που φωνάζουν ενάντια στον οικουμενισμό και έχουν κοινωνία με αυτόν, όχι μόνο ζημιά δεν κάνουν προς τον Οικουμενισμό, αλλά τον προάγουν διότι με αυτού του είδους τις δήθεν αντιδράσεις αποκοιμίζουν το ποίμνιο περισσότερο. Το ποίμνιο έχει εθιστεί σε αυτή την χρόνια πρακτική όπως τα ναρκωτικά τον ναρκωμανή, θεωρεί παλικάρια τους λαλίστατους φωνακλάδες, και χαίρεται στον ύπνο της "αντίδρασης" "μέσα όμως από την Εκκλησία".
Κατά την γνώμη μου αυτοί οι δήθεν σκληροί κομάντο φέρουν μεγαλύτεροι ευθύνη για την τραγική κατάσταση, σε σύγκριση με τους οικουμενιστές που σιωπούν και ελέγχονται από την φρικτή ανημπόρια τους, να πράξουν την ορθή αντίδραση, την ευλογημένη αποτείχιση.
------------------
@1 Οκτωβρίου 2019 - 4:58 π.μ.
Δέν λέγει κάτι τέτοιο ὁ ΙΕ' Κανών! Τοὐναντίον, συμφώνως μέ Ὀρθοδόξους Δογματολόγους, οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΣ ν' ἀποτειχίζωνται ἀπό τόν αἱρετίζοντα (ψευδο)ἐπίσκοπον. Ὁ Σέρβος Κανονολόγος Ἐπίσκοπος Μίλας, ἑρμηνεύων Ὀρθοδόξως τόν ἐν λόγῳ ἱερόν Κανόνα, γράφει γιά τήν ἀποτείχισιν ἀπό τόν κηρύσσοντα αἵρεσιν "ἐπίσκοπον": "τότε οἱ ὑποτασσόμενοι αὐτῷ κέκτηνται δικαίωμα ἅμα καὶ χρέος νὰ ἀποσχοινισθῶσι πάραυτα." Τά περί "δυνητικότητος" τοῦ Κανόνος καί τῆς κοινωνίας μέ τούς κηρύσσοντας αἵρεσιν ψευδεπισκόπους "ἄχρι καιροῦ" συνιστοῦν νέαν αἵρεσιν, ἡ ὁποία ἐφηυρέθη διά νά ἀκινητοποιήσῃ τούς Ὀρθοδόξους, προκειμένου νά ἑδραιωθῇ ὁ Οἰκουμενισμός.
------------------------
Δέν λέγει κάτι τέτοιο ὁ ΙΕ' Κανών! Τοὐναντίον, συμφώνως μέ Ὀρθοδόξους Δογματολόγους, οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΣ ν' ἀποτειχίζωνται ἀπό τόν αἱρετίζοντα (ψευδο)ἐπίσκοπον. Ὁ Σέρβος Κανονολόγος Ἐπίσκοπος Μίλας, ἑρμηνεύων Ὀρθοδόξως τόν ἐν λόγῳ ἱερόν Κανόνα, γράφει γιά τήν ἀποτείχισιν ἀπό τόν κηρύσσοντα αἵρεσιν "ἐπίσκοπον": "τότε οἱ ὑποτασσόμενοι αὐτῷ κέκτηνται δικαίωμα ἅμα καὶ χρέος νὰ ἀποσχοινισθῶσι πάραυτα." Τά περί "δυνητικότητος" τοῦ Κανόνος καί τῆς κοινωνίας μέ τούς κηρύσσοντας αἵρεσιν ψευδεπισκόπους "ἄχρι καιροῦ" συνιστοῦν νέαν αἵρεσιν, ἡ ὁποία ἐφηυρέθη διά νά ἀκινητοποιήσῃ τούς Ὀρθοδόξους, προκειμένου νά ἑδραιωθῇ ὁ Οἰκουμενισμός.
------------------------
Δεν ντρέπεστε να λέτε προαιρετική στην τωρινή φάση απέναντι σε εκείνον που αναθεμάτισε ακόμα και τους Αγίους μας ;
Και μετα εσείς ζητάτε τις μεσιτείες των Αγίων ή τάχα τους εορτάζετε...
Και μετα εσείς ζητάτε τις μεσιτείες των Αγίων ή τάχα τους εορτάζετε...
Ἔχουμε θεολόγους, ἀλλά δεν ἔχουμε ὁμολογητές. Το πρόβλημα δεν εἶναι στην ἐπισήμανση τῶν διαφορῶν με τους ἑτεροδόξους, ἀλλά στήν κριτική πού πρέπει στους δικούς μας ὀρθοδόξους οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι ἀναπτύσσουν ἐνοχλητικές πρωτοβουλίες και ἐξισώνουν την πίστη μας με ἐκείνη τῶν αἱρετικῶν. Αὐτούς τους οἰκουμενιστές ἀποφεύγουν ἐπιμελῶς οἱ σοφοί θεολόγοι μας να τους κρίνουν καί να τους ἀπομονώσουν. Και αὐτό συμβαίνει γιατί εἶναι οἱ μεγαλόσχημοι τῆς Ἐκκλησίας και δεν θέλουν να ἔλθουν σε ἀντίθεση μαζί τους. Δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν και τους πατριαρχικούς κύκλους, παρόλο πού διαφωνοῦν. Ἔτσι κυλάει ὁ χρόνος με συμβιβασμούς, ἰδιωτικούς ψιθύρους και σιωπή. Τά ἐπιχειρήματά τους εἶναι παιδαριώδη. Ἔχουν ὡς κανόνα τους το «Ναι μέν, ἀλλἀ…», πού σημαίνει τελικά ὄχι στη δημόσια ἀντίδραση, ὄχι στη δυναμική διαφωνία, ὄχι στην ἄρνηση τῶν διαφόρων προκλητικῶν ἐκδηλώσεων. Καί ὅλα αὐτά, γιατί τους περισσεύει ἡ διάκριση και ἡ κατά Θεόν σοφία… Ἡ τακτική πού περιγράφω εἶναι προσφιλής και σε ἀρκετούς ἁγιορεῖτες πατέρες και σε σχεδόν ὅλους τους Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἔτσι ὁ δόλιος Οἰκουμενισμός ἐξαπλώνεται παντοῦ και το ὀρθόδοξο κριτήριο ἀμβλύνεται. Σε λίγο οἱ ἀνυποψίαστοι χριστιανοί μας θα πάθουν πλήρη σύγχυση και θά ἀποδέχονται τον Πάπα ὅπως και τον Πατριάρχη, και τους καρδινάλιους ὅπως και τους μητροπολίτες!
Οι Άγιοι Ομολογητές της Εκκλησίας μας έδειξαν τον δρόμο,ο οποίος είναι αποτείχιση και απομάκρυνση από τις πονηρίες των αιρετικών. Εμείς γιατί δειλιάζουμε; Έχουν θάρρος πιο πολύ οι λαικοί ενώ ο κλήρος είναι απών. Πως θα υποστηριχούν οι πιστοί να διατηρήσουν την ορθόδοξη πίστη; Μην απορείτε λοιπόν για το αν ο πάπας και ο ορθόδοξος πατριάρχης θα τους μοιάζουν το ίδιο. Έχουμε φθάσει στο << Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.>> Ο κλήρος και Ο μοναχισμός εκτός ολίγων εξαιρέσεων στάθηκε ανήμπορος να σταματήση την παναίρεση του οικουμενισμού. Οι δε θεολόγοι μπερδεύουν απλως τα πράγματα.Καλό θα ήταν να ξυπνήσουμε όλοι πριν είναι πολύ αργά και βρεθούμε να γιορτάζουμε και το ΑΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ με τους παπικούς , τους μουσουλμάνους , και με τους σταυρωτάς του ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.Τα πολλά λόγια, λέει ο λαός μας είναι φτώχεια (ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ).Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ θέλει και έργα ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆριστα τα λέει αλλά δεν πράττει σύμφωνα με αυτά που λέει ο Π. Διονύσιος Τατσης, οπότε και αυτός συρρικνώνεται στον κυκεώνα του δαιμονικού κεκεδισμού, δηλαδή τα άσκοπα επαναλαμβανόμενα, τα του άνευ ουσίας χαρτοπόλεμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείνει το άρθρο του με την πολύ ορθή διαπίστωση, "Σε λίγο οἱ ἀνυποψίαστοι χριστιανοί μας θα πάθουν πλήρη σύγχυση και θά ἀποδέχονται τον Πάπα ὅπως και τον Πατριάρχη, και τους καρδινάλιους ὅπως και τους μητροπολίτες!", μόνο που αυτοί οι ανυποψίαστοι Χριστιανοί θα είναι οι χλιαροί, για τους οποίους έχει γραφτεί, πως θα εμέσει ο Κύριος.
Κατά ένα παράξενο τρόπο οι αντιοικουμενιστές που φωνάζουν ενάντια στον οικουμενισμό και έχουν κοινωνία με αυτόν, όχι μόνο ζημιά δεν κάνουν προς τον Οικουμενισμό, αλλά τον προάγουν διότι με αυτού του είδους τις δήθεν αντιδράσεις αποκοιμίζουν το ποίμνιο περισσότερο. Το ποίμνιο έχει εθιστεί σε αυτή την χρόνια πρακτική όπως τα ναρκωτικά τον ναρκωμανή, θεωρεί παλικάρια τους λαλίστατους φωνακλάδες, και χαίρεται στον ύπνο της "αντίδρασης" "μέσα όμως από την Εκκλησία".
Κατά την γνώμη μου αυτοί οι δήθεν σκληροί κομάντο φέρουν μεγαλύτεροι ευθύνη για την τραγική κατάσταση, σε σύγκριση με τους οικουμενιστές που σιωπούν και ελέγχονται από την φρικτή ανημπόρια τους, να πράξουν την ορθή αντίδραση, την ευλογημένη αποτείχιση.
Ο π. Διονύσιος Τάτσης είναι αντιοικουμενιστής και δεν έχει πέσει στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δύο σχόλια είναι πλανεμένα. Ο Μαρίνος Ριτσούδης γράφει παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
Η αποτείχιση στην τωρινή φάση είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΌΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΕ΄ΚΑΝΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή@1 Οκτωβρίου 2019 - 4:58 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέν λέγει κάτι τέτοιο ὁ ΙΕ' Κανών! Τοὐναντίον, συμφώνως μέ Ὀρθοδόξους Δογματολόγους, οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοί ΕΧΟΥΝ ΧΡΕΟΣ ν' ἀποτειχίζωνται ἀπό τόν αἱρετίζοντα (ψευδο)ἐπίσκοπον. Ὁ Σέρβος Κανονολόγος Ἐπίσκοπος Μίλας, ἑρμηνεύων Ὀρθοδόξως τόν ἐν λόγῳ ἱερόν Κανόνα, γράφει γιά τήν ἀποτείχισιν ἀπό τόν κηρύσσοντα αἵρεσιν "ἐπίσκοπον": "τότε οἱ ὑποτασσόμενοι αὐτῷ κέκτηνται δικαίωμα ἅμα καὶ χρέος νὰ ἀποσχοινισθῶσι πάραυτα." Τά περί "δυνητικότητος" τοῦ Κανόνος καί τῆς κοινωνίας μέ τούς κηρύσσοντας αἵρεσιν ψευδεπισκόπους "ἄχρι καιροῦ" συνιστοῦν νέαν αἵρεσιν, ἡ ὁποία ἐφηυρέθη διά νά ἀκινητοποιήσῃ τούς Ὀρθοδόξους, προκειμένου νά ἑδραιωθῇ ὁ Οἰκουμενισμός.
Δεν ντρέπεστε να λέτε προαιρετική στην τωρινή φάση απέναντι σε εκείνον που αναθεμάτισε ακόμα και τους Αγίους μας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μετα εσείς ζητάτε τις μεσιτείες των Αγίων ή τάχα τους εορτάζετε...
Δεν τα λες σωστά παλαιοημερολογίτη Δημήτρη Χατζηνικολάου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!
ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ;
Σταύρο Τ. δεν ντρέπεσαι να λες ότι είναι υποχρεωτική η αποτείχιση;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχεις διαβάσει τον ΙΕ' ΚΑΝΟΝΑ;
Κάτσε και διάβασε τον!
Δεν απορώ και πολύ αφού έχω δει να γράφεις ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΑ πλανεμένα σχόλια!
Θα μας πεις αν είσαι παλαιοημερολογίτης;
Και μετά ζητάτε τις μεσιτείες των Αγίων ή τάχα τους εορτάζετε;
Ο π. Διονύσιος Τάτσης είναι αντιοικουμενιστής και δεν έχει πέσει στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα έχει μπει.
@1 Οκτωβρίου 2019 - 8:38 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' ἐσέ, λοιπόν, ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι πού ἀποδεικνύουμε ὅτι ἡ ἀποτείχισις εἶναι ὑποχρεωτική, προσκομίζοντες πρός τοῦτο Ἁγιογραφικά καί Ἁγιοπατερικά χωρία, καθώς καί παραδείγματα ἀπό τήν στάσιν τῶν Ἁγίων ἔναντι τῶν αἱρετικῶν, ἔχουμε λάθος. Ἐμπρός, λοιπόν, προσκόμισε κι ἐσύ ἕνα -- μόνον ἕνα -- χωρίον ἤ παράδειγμα Ἁγίου ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν ἤ τήν Ἱεράν Παράδοσιν πού νά λέγῃ ὅτι ἡ ἀποτείχισις εἶναι προαιρετική. Ἐξήγησέ μας δέ εἰς ποῖον ἀκριβῶς σημεῖον ὁ 15ος Κανών τῆς ΑΒ λέγει ὅτι ἡ ἀποτείχισις εἶναι προαιρετική. Ἐπειδή δέν ὑπάρχῃ τοιοῦτον στοιχεῖον εἰς τήν Ὀρθόδοξον διδασκαλίαν καί πρᾶξιν, προβλέπω ὅτι θά μᾶς πῇς καί πάλιν ὅτι αὐτό εἶπεν ὁ π. Ἐπιφάνιος, αὐτό ἔπραξαν οἱ "ἅγιοι" Παΐσιος, Πορφύριος, Ἰάκωβος κ.λπ. Ἔτσι, θ' ἀποδειχθῇ καί πάλιν ὅτι αὐτοί οἱ νεόκοποι "διδάσκαλοι" καί "ἅγιοι" ἐκήρυξαν ἕτερον Εὐαγγέλιον! Ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα!
Παλαιοημερολογίτη Δημητράκη Χατζηνικολάου, όλοι εμείς οι Ορθόδοξοι πιστεύουμε ότι η αποτείχιση είναι προαιρετική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω εκεί στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα τί κάνετε και τί θεωρείτε.
Εμείς οι Ορθόδοξοι έχουμε τους Κανόνες της Εκκλησίας και αυτούς ακολουθούμε. Δεν φτιάχνουμε εμείς οι Ορθόδοξοι ο καθένας τον Κανόνα του.
Ο Κανόνας που μιλάει για την αποτείχιση είναι ο ΙΕ΄ ΚΑΝΩΝ και είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ. Διαβασέ τον και αν ξέρεις καλά Ελληνικά θα το καταλάβεις και εσύ.
Εκεί στα σχίσματα δεν ξέρω αν φτιάχνετε το καθένας τον δικό του κανόνα.
Δείξε μου ένα Κανόνα που να λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική. Ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα!
Έτσι θα αποδειχθεί ότι η πλάνη σου αλλά και η αγιομαχία, άρνηση των συγχρόνων αγίων Επιφανίου, Παΐσίου, Πορφυρίου, Ιακώβου.
Σου το ξαναλέω: Δέίξε μου ένα Κανόνα που να λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική. Ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα!
"
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείξε μου ένα Κανόνα που να λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική."
Δείξε μου ένα εδάφιο από την Αγία Γραφή ότι ο Θεός είναι Τριαδικός!
Γιατί παρεμβαίνει κ. Κώστα; Καταλάβες ότι θα ζοριστεί ο Δ. Χατζηνικολάου και δεν θα ξέρει να απαντήσει; Προσπαθείς να βγάλεις από τη δύσκολη θέση τον Δ. Χατζηνικολάου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σου απαντήσω έστω και αν πάς να βγάλεις από τη δύσκολη θέση τον Δ. Χατζηνικολάου.
Αν διαβάσεις κ. Κώστα την Αγία Γραφή, αντί να ανεβάζεις μεροληπτικά μόνο το παλαιοημερολογίτικα σχόλια και αντι να διαβάζεις τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες, θα πέσεις στο Ματθ. κη'19. Εκεί θα δείς ότι λέει η Αγία Γραφή ότι ο Θεός είναι Τριαδικός!
Όλη η Αγία Γραφή και όλη η Ορθοδοξία δέχεται ότι ο Θεός είναι Τριαδικός!
Και όλη η Ορθοδοξία δέχεται ότι η αποτείχιση είναι προαιρετική!
Ορθόδοξος
παρεμβαίνεις (Διόρθωση του "παρεμβαίνει")
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι μόνοι άγιοι οι Παΐσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος. Είναι ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι μόνοι άγιοι οι Παΐσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος. Είναι και ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 1 Οκτωβρίου 2019 - 11:39 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ γνωστός ἑρμηνευτής τῶν ἱερῶν Κανόνων Βαλσαμών (βλ. Πηδάλιον), ἑρμηνεύων ἐξ ἀντιθέτου τόν 15ον Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου, γράφει ὅτι οἱ πιστοί ἔχουν ὑποχρέωσιν ν’ ἀποτειχίζωνται ἀπό αἱρετικούς ἐπισκόπους, χωρίς ν’ ἀναμένουν συνοδικήν ἀπόφασιν. Διότι ὁ ἐν λόγῳ Κανών χαρακτηρίζει εὐθέως τούς αἱρετικά κηρύττοντας «ἐπισκόπους» ὡς «ψευδεπισκόπους» καί «ψευδοδιδασκάλους» καί ἐπαινεῖ τούς ἀποτειχιζομένους ἀπό αὐτούς, δείχνοντας ἔτσι ὅτι αὐτή εἶναι ἡ ὀρθή στάσις πού πρέπει νά ἔχουν οἱ Ὀρθόδοξοι ἔναντι τῶν αἱρετικῶν «ἐπισκόπων» (βλ. Γ.Α. Ράλλη καί Μ. Ποτλῆ, Σύνταγμα τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων, Τόμος Β΄, σ. 695). Βεβαίως, ἡ ἑρμηνεία αὐτή τοῦ Βαλσαμῶνος λέγει ἁπλῶς τό ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΝ, δεδομένου ὅτι ὑπάρχουν πάμπολλα χωρία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων, καθώς καί πράξεις Ἁγίων, πού εἶναι γνωστές στούς Ὀρθοδόξους, τίς ὁποῖες βεβαίως ἀποστρέφονται οἱ Οἰκουμενισταί, ὡς νά μήν εἶναι καταγεγραμμένες μέ λεπτομέρειαν εἰς τήν Ἐκκλησιαστικήν Ἱστορίαν. Σταχυολογῶ μερικά ἀπό τά σχετικά χωρία:
«Ἐκκλίνατε ἀπ’ αὐτῶν» (Ρωμ. 16:17-18)•
«ἀφίστασο ἀπό τῶν τοιούτων ... τήν παρακαταθήκην φύλαξον, ἐκτρεπόμενος τάς βεβήλους κενοφωνίας καί ἀντιθέσεις τῆς ψευδωνύμου γνώσεως, ἥν τινες ἐπαγγελλόμενοι περί τήν πίστιν ἠστόχησαν» (Α´ Τιμ. 6:5, 6:20-21)•
«μή οὖν γίνεσθε συμμέτοχοι αὐτῶν ... καί μή συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους» (Ἐφ. 5:6-11)•
«ἀπό παντός εἴδους πονηροῦ ἀπέχεσθε» (Α´ Θεσσ. 5:22)•
«στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπό παντός ἀδελφοῦ ἀτάκτως περιπατοῦντος καί μή κατά τήν παράδοσιν» (Β´ Θεσσ. 2:15 καί 3:6)•
(συνέχεια τοῦ προηγουμένου)
ΑπάντησηΔιαγραφή«Εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ’ ὅ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω» (Γαλ. 1:8-9)•
«τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου; ... διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε» (Β´ Κορ. 6:14-18)•
«πᾶς ἄνθρωπος, τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται, ἐξακολουθήσας ἀπείρῳ ποιμένι, καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος• τίς γάρ κοινωνία φωτί πρός σκότος;» [Μεγάλου Ἀθανασίου, Patrologia Graeca (P.G.), Τόμος 26, σ. 1321]•
«οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (Μεγάλου Βασιλείου, P.G. 160, σ. 101)•
«Πᾶς ὁ λέγων, φησί, παρά τά διατεταγμένα, κἄν ἀξιόπιστος ᾖ, κἄν νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοί φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος» (Ἁγίου Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου, P.G. 160, σ. 101)•
«παραγγελίαν γάρ ἔχομεν ἐξ αὐτοῦ τοῦ ἀποστόλου [Γαλ. 1:8], παρ’ ὅ παρελάβομεν, παρ’ ὅ οἱ κανόνες τῶν κατά καιρούς συνόδων καθολικῶν τε καί τοπικῶν, ἐάν τις δογματίζῃ ἤ προστάσσῃ ποιεῖν ἡμᾶς, ἀπαράδεκτον αὐτόν ἔχειν, μηδέ λογίζεσθαι αὐτόν ἐν κλήρῳ ἁγίων» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, Ἔργα, τ. 3, Ἐπιστολαί, Ἐκδ. Ὀρθοδόξου Κυψέλης, Θεσ/νίκη 1987, σ. 109)•
«Οὐδ’ ἄν ὅλα τά χρήματα τοῦ κόσμου παρέξει τις καί κοινωνῶν εἴη τῇ αἱρέσει φίλος Θεοῦ καθίσταται, ἀλλ’ ἐχθρός. Καί τί λέγω κοινωνίας; Κἄν ἐν βρώματι, καί πόματι, καί φιλίᾳ συγκάτεισι τοῖς αἱρετικοῖς ὑπεύθυνος» (Ἐπιστολαί, ἔ.ἀ., σελ. 298)•
«φυλάξοιτε ἔτι ἑαυτάς, παρακαλῶ, τῆς ψυχοφθόρου αἱρέσεως∙ ἧς ἡ κοινωνία ἀλλοτρίωσις Χριστοῦ» (Ἐπιστολαί, ἔ.ἀ., σελ. 354)•
«τοῦ τε ἁγίου Ἀθανασίου προστάσσοντος, μηδεμίαν κοινωνίαν ἔχειν ἡμᾶς πρός τούς αἱρετικούς, ἀλλά μήν μηδέ πρός τούς κοινωνοῦντας μετά τῶν ἀσεβῶν» (Ἐπιστολαί, ἔ.ἀ., σ. 448)•
«ἐχθρούς γάρ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας, μεγάλῃ καί πολλῇ τῇ φωνῇ ἀπεφήνατο» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1049)•
«οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν• οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθησαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, σ. 1164 Α)•
Ὁ Ἅγιος Μάρκος Εὐγενικός, συνοψίζων ἄριστα τήν ’Ορθόδοξον διδασκαλίαν τῆς ἀποτειχίσεως, λέγει: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι» (P.G. 160, σ. 101).
Λοιπόν, ἐγώ ἔκανα αὐτό πού μοῦ ζήτησες. Δική σου σειρά τώρα. Ἰδού ἡ Ρόδος ἰδού καί τό πήδημα!
Ο Βαλσαμών δεν είναι άγιος της Εκκλησίας και ούτε μπορεί αν θεσπίσει δικό του Κανόνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΙΕ΄Κανόνας είναι πολύ απλά και καθαρά διατυπωμένος και δεν χρειάζεται εξήγηση. Είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
Ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, άγιος της Ορθόδοξης Εκκλησίας και ερμηνευτής των ιερών Κανόνων πουθενά δεν λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική.
Γιατί να αφήσουμε τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη που πουθενά δεν λέει ότι η αποτείχιση είναι υποχρεωτική και να τρέξουμε στον μη άγιο Βαλσαμώνα;
Τα χωρία της Αγίας Γραφής δεν μιλούν για την διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου. Εννοούν την απομάκρυνση από τους αιρετικούς για να μην δεχθούν οι πιστοί τις αιρέσεις. Οι Αντιοικουμενιστές που μιλούν αντιοικουμενιστικά δεν έχουν κοινωνία ουσιαστική με τους αιρετικούς έστω και να τους μνημονεύουν τυπικά μέχρι να καταδικαστούν από Σύνοδο.
Τα χωρία της Αγίας Γραφής που ανέφερες είναι άσχετα με την διακοπή του μνημοσύνου του επισκόπου που δεν υπήρχε τότε τέτοιο ζήτημα.
Μήτε συμμέτοχος, μήτε συγκοινωνός γίνεται ο πιστός που καταδικάζει τον οικουμενισμό, αν δεν αποτειχίζεται από τον οικουμενιστή μέχρι να καταδικαστεί από Σύνοδο.
Μήτε οι σύγχρονοι Άγιοι που έδωσε ο Θεός στην Εκκλησία είπαν κάτι τέτοιο, περι υποχρεωτικής αποτείχισης.
Ορθόδοξος
Το σχόλιο 1:22 μ.μ. γραφόταν και στάλθηκε πριν δημοσιευθεί το β΄ μέρος 1 Οκτωβρίου 2019 - 1:11 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα το κοιτάξω και θα απαντήσω και σ΄ αυτό αν έχω κάτι να πω.
Ορθόδοξος
Για τα Πατερικά χωρία του σχολίου 1 Οκτωβρίου 2019 - 1:11 μ.μ. για να μην κουράσω με την σωστή έννοια τους, θα πω πιο γενικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα γνωρίζει καλύτερα απ΄ όλους ο Πατρολόγος και Αντιοικουμενιστής π. Θεόδωρος Ζήσης, την σωστή ερμηνεία τους.
Είναι γνωστό σ΄ όλους ότι ο Πατρολόγος και Αντιοικουμενιστής π. Θεόδωρος Ζήσης δεν δέχεται την υποχρεωτική αποτείχιση!
Ορθόδοξος
Ἔ, λοιπόν, δέν ἀξίζετε οὔτε τήν "Καλημέρα" τῶν Ὀρθοδόξων! Σᾶς ἔχει καταλάβει πλήρως τό πνεῦμα τοῦ Πονηροῦ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαλσαμών δεν είναι άγιος της Εκκλησίας και ούτε μπορεί να θεσπίσει δικό του Κανόνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθόδοξος
Το ποιόν έχει καταλάβει το πνεύμα του Πονηρού, το βλέπουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας το λένε και οι άγιοι, σύγχρονοι και παλαιοί, που πάντα ήταν αντίθετοι και με το Σχίσμα και με την Αίρεση.
Ορθόδοξος
Δεν αποπαίρνουμε τον κ. Κώστα, είναι καλοδεχούμενος στη συζήτηση αλλά το σχόλιο 11:59 π.μ. γράφτηκε για να αφήσουμε τον Δ. Χατζηνικολάου να δούμε τί θα πει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που τέλειωσε η συζήτηση μπορεί ο κ. Κώστας να πει ό,τι θέλει.
Ορθόδοξος
Αφού γνωρίζεις αυτά που γράφει ο Μέγας Θεόδωρος ο Στουδίτης για το θέμα της μνημόνευσης,αλλά και αυτά που γράφουν οι Μοναχοί που μαρτύρησαν της εποχή του Βέκου.Γιατί κάνεις τον Κινέζο;Ή δεν είναι άγιοι αυτοί;;Ή κάνουν λάθος σε αυτό το θέμα;;;
Διαγραφή5:10 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης είναι άγιος, αλλά δεν ερμηνεύεται από τους Σχισματικούς σωστά.
Οι άγιοι Μάρτυρες Μοναχοί έζησαν σε άλλες συνθήκες με την έννοια ότι είχαν γίνει τότε άλλα πράγματα που δεν έχουν γίνει ακόμα σήμερα. Διάβασε να μάθεις πριν μιλήσεις.
Η Εκκλησία βαδίζει με τους Κανόνες και Κανόνας για το θέμα μας είναι ο ΙΕ΄Κανόνας της Πρωτοδευτέρας= προαιρετική αποτείχιση για την κατάσταση που βρισκόμαστε.
Δεν θέλει ερμηνεία ο Άγιος,απλά τα γράφει!
ΔιαγραφήΔιάβασε ξανά αυτά που γράφουν οι Άγιοι Μάρτυρες.Του Βέκου την μνημόνευση έκοψαν(ο νέος Βέκος είναι σήμερα ο Βαρθολομαίος),όχι του Πάπα!!
Αφού στο Ευαγγέλιο λέει "ούτε χαίρετε"(στους αιρετικούς).Όταν τον μνημονεύει ο κληρικός(τον αιρετικό ψευδεπίσκοπο),είναι το ίδιο(δηλαδή ο νόμος του Θεού λέει "όχι χαίρετε στους αιρετικούς και μην τους βάζετε στα σπίτια σας",αλλά ο κληρικός ας τον μνημονεύει και ας τον βάζει στον ναό του Θεού)!!!
Ξύπνα φίλος!!!!!!!
Φίλε 7:14 μ.μ. δεν είναι έτσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεός έδωσε Αγίους στον καιρό μας!
Έδωσε και φωτισμένους Πατρολόγους σαν τον π. Θεόδωρο Ζήση!
ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης ξέρει πολύ καλά ότι ο 15ος κανόνας είναι υποχρεωτικός αλλά τώρα δεν έχει το θάρος και την ταπείνωση να αναιρέση τον εαυτό του. Τι να πεί στα πνευματικοπαίδια του. Δεν έπρεπε να δειλιάζει όμως τώρα στα γεράματα γιατί έχει μεγάλη ευθύνη. Πως θα δικαιολογηθεί στον Θεό???
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Ο ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ μας είπανε "άλλα"!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ίδιος ο Κριτής, ο Κύριος, με την απέραντη Θεική του Αγάπη, δια του στόματος του Αποστόλου Παύλου μας λέει ότι αν κάποιοι μας διδάξουν άλλα, δηλαδή διαφορετικά από αυτά που παραλάβαμε από τους Αποστόλους του, ας είναι αναθεματισμένοι (Γαλάτ. Α΄ 9). Παρατηρούμε ότι Ο Κριτής, για θέματα Πίστεως, μας προτρέπει να κρίνουμε τους εαυτούς μας αλλά και τους άλλους με κριτήριο τις δικές του διδαχές και των Αποστόλων του, πριν ακόμη αυτός δώση την τελική κρίση κατά την Δευτέρα Του Παρουσία. Και ο Απόστολος Παύλος διδάσκοντας πάντα με αγάπη Χριστού, εδώ, εννοεί και είναι προφανές, ότι αυτοί που μας λένε "άλλα" (δηλαδή οι αιρετικοί και οι κοινωνούντες με αυτούς) όχι μόνο Άγιοι δεν μπορούν να είναι, αλλά ούτε καν μέλη του σώματος του Χριστού. Γι αυτό και μας προτρέπει όχι μόνο να τους χαρακτηρίζουμε ως αιρετικούς καταγγέλοντάς τους δημοσίως αποτειχιζόμενοι απ αυτούς, αλλά και να τους αναθεματίζουμε. Σ αυτή την κατηγορία βρίσκονται και οι πολυδιαφημισμένοι από τους Οικουμενιστές γέροντες, Παίσιος, Πορφύριος, Ιάκωβος Τσαλίκης και οι λοιποί, οι οποίοι κοινωνούσαν υπερήφανα με τους αιρετικούς Οικουμενιστές και δυστυχώς πέθαναν - δημοσίως τουλάχιστον - αμετανόητοι. Δυστυχώς, κι αυτοί είναι αυτοκατάκριτοι διότι ενώ γνώριζαν, μας είπανε "άλλα"!!!
Αυτά είναι δικά σου συμπεράσματα ανώνυμε 5:49 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα γίνεις εσύ καρδιογνώστης και θα πεις τί ξέρει και τί δεν ξέρει ο π. Θεόδωρος Ζήσης.
Δεν θα πιστέψουμε εσένα τον ανώνυμο και άγνωστο. Θα πιστέψουμε τον Πατρολόγο π. Θεόδωρο Ζήση.
Περαστικά σου...
ΒΛΑΣΦΗΜΟ και αγιομαχικό το πλαναμένο σχόλιο 5:49 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή””Ω πλήρης παντός δόλου και πάσης ραδιουργίας, υιέ διαβόλου, εχθρέ πάσης δικαιοσύνης, ου παύση διαστρέφων τας οδούς Κυρίου τας ευθείας; ...””
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος παραβαίνει τους κανόνες όπως και τον 15ο της ΑΒ Συνόδου, αθετεί τον ίδιο τον Θεό και όσοι δικαιολογούν τις συμπροσευχές και τα συλλείτουργα, αυτά θα ακούσουν π.χ. Παίσιοι, Πορφύριοι, Τσαλίκηδες, Επιφάνιοι θεοδωρόπουλοι και λοιποί.
ΒΛΑΣΦΗΜΟ και αγιομαχικό το πλαναμένο σχόλιο 4:55 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΛΑΣΦΗΜΟ και αγιομαχικό το πλανεμένο σχόλιο 4:55 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή