Εις τα ζητήματα της Πίστεως δεν χωρεί συγκατάβασις

....Μετά δύο ημέρας, γενομένης νέας συνελεύσεως (Φλωρεντία) παρά τω Πατριάρχη, ήρχισαν να παρακινούν και να παρακαλούν τον Άγιον Μάρκον να κάμη κάποιαν συγκατάβασιν. Εκείνος όμως απήντα ότι εις τα ζητήματα της Πίστεως δεν χωρεί συγκατάβασις, υπέμνησε δε εις αυτούς εκείνο όπερ είπεν ο έπαρχος εις τον Άγιον Θεόδωρον τον Γραπτόν· «Μίαν μόνην φοράν συγκοινωνήσατε με ημάς (τους Εικονομάχους) και κατόπιν πορεύεσθε όπου θέλετε». Ο δε Άγιος Θεόδωρος απεκρίθη· «Ω έπαρχε, τούτο είναι το ίδιον, ως να έλεγέ τις εις άλλον: άφησε να κόψω την κεφαλήν σου μίαν μόνον φοράν, και κατόπιν ύπαγε όπου αγαπάς». Τούτο ζητείτε και σεις από εμέ, προσέθεσεν ο Άγιος Μάρκος, αλλά τούτο είναι αδύνατον.
-----------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἔπαρχος: «Μίαν μόνην φοράν συγκοινωνήσατε μέ ἡμᾶς (τούς Εἰκονομάχους) καί κατόπιν πορεύεσθε ὅπου θέλετε».
Ἅγιος Θεόδωρος: «Ὦ ἔπαρχε, τοῦτο εἶναι τό ἴδιον, ὡς νά ἔλεγέ τις εἰς ἄλλον: ἄφησε νά κόψω τήν κεφαλήν σου μίαν μόνον φοράν, καί κατόπιν ὕπαγε ὅπου ἀγαπᾶς».

Δέν ἔχω συναντήσει ποτέ ἄλλοτε μίαν τόσον παραστατικήν ἀπάντησιν, πού δέν ἀφήνει περιθώρια "δυνητισμοῦ" καί "ἀχρικαιρισμοῦ," πού ἦσαν ψευδο-διδασκαλίες τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου!

-----------------
Ο/Η Marinos Ritsoudis είπε...

Έτσι είναι οι Άγιοι ούτε απ έξω, περιφερειακά από την αίρεση δεν περνούσαν, πόσο μάλλον να την χαϊδεύουν και να εφευρίσκουν προσχήματα του διαβόλου για να την φλερτάρουν όπως γίνεται σήμερα απο τον νομικό οικουμενισμό και τον θρησκευτικό οικουμενισμό. Και όλη αυτή η συγκοινωνία με τις αιρέσεις, αποφέρουν τις ορδές των λαθρο-μεταναστών στην Ελλάδα. Όσο παραδίδεται η Ελλάδα στις αιρέσεις άλλο τόσο οι εξωγενείς λαθρο ορμάνε να την κατακτήσουν χωρίς να πέσει τουφεκιά. Αλίμονο στους ψεύτες και στους υποκριτές που θανάτωσαν ψυχές.

54 σχόλια:

  1. Κοινό ιδίωμα που το συναντάμε σε όλη την Εκκλησιαστική ιστορία ανεξαιρέτως, πάντοτε ο διάβολος διά των οργάνων του, ζητάει από τους Ορθοδόξους Χριστιανούς να συγκοινωνήσουν μαζί τους. Ποτέ ο αληθινός ορθόδοξος δεν ζητάει να έρθει σε κοινωνία με τους πλανεμένους αιρετικούς, και ας είναι προ Κρίσεως η κατάσταση. Το αναφέρω γιατί ο Πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς και η ιστολογική κουστωδία του, παραπονιέται που δεν ερχόμαστε σε κοινωνία μαζί του οι Ορθόδοξοι, και ας έχει αποτειχιστεί από τον Οικουμενισμό. Το άλλο θέμα που χρήζει εδώ προσοχής, είναι πως ο διάβολος αρκείται έστω στη μία φορά να δηλητηριάσει. Σε πολλούς Αγίους Μάρτυρες ειπωθηκε το παρακάτω, κράτα την Πίστη στην καρδιά σου, πες μια φορά πως έγινες μουσουλμάνος και φύγε μακρυά να ζήσεις την ζωή σου. Όμως ουδέποτε έγινε αποδεκτό, οι Άγιοι προτιμούσαν να πεθάνουν για την Πίστη παρά να ζήσουν με το δηλητήριο της αλλαξοπιστίας. Αυτό θα συμβεί και όταν επιβληθεί το χάραγμα του θηρίου. Θα λένε οι πολλοί, "Τον Χριστόν τον έχουμε στην καρδιά μας, ας μας δώσουν όσα χαράγματα θέλουν στο σώμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἔπαρχος: «Μίαν μόνην φοράν συγκοινωνήσατε μέ ἡμᾶς (τούς Εἰκονομάχους) καί κατόπιν πορεύεσθε ὅπου θέλετε».
    Ἅγιος Θεόδωρος: «Ὦ ἔπαρχε, τοῦτο εἶναι τό ἴδιον, ὡς νά ἔλεγέ τις εἰς ἄλλον: ἄφησε νά κόψω τήν κεφαλήν σου μίαν μόνον φοράν, καί κατόπιν ὕπαγε ὅπου ἀγαπᾶς».

    Δέν ἔχω συναντήσει ποτέ ἄλλοτε μίαν τόσον παραστατικήν ἀπάντησιν, πού δέν ἀφήνει περιθώρια "δυνητισμοῦ" καί "ἀχρικαιρισμοῦ," πού ἦσαν ψευδο-διδασκαλίες τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἀγαπητέ μου Μαρῖνε, θά ἐνθυμεῖσαι ἀσφαλῶς ὅτι τό ἐπιχείρημα "ἡ πίστις εἶναι στήν καρδιά μας, το δελτίον ταυτότητος ἄς λέγῃ ὅ,τι θέλει" τό ἀκούγαμε κατά κόρον τό 2000, ὅταν οἱ ἄθεοι (Σημίτης, Σταθόπουλος κ.ἄ.) ἔβγαλαν τό θρήσκευμα ἀπό τίς ταυτότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι οι Άγιοι ούτε απ έξω, περιφερειακά από την αίρεση δεν περνούσαν, πόσο μάλλον να την χαϊδεύουν και να εφευρίσκουν προσχήματα του διαβόλου για να την φλερτάρουν όπως γίνεται σήμερα απο τον νομικό οικουμενισμό και τον θρησκευτικό οικουμενισμό. Και όλη αυτή η συγκοινωνία με τις αιρέσεις, αποφέρουν τις ορδές των λαθρο-μεταναστών στην Ελλάδα. Όσο παραδίδεται η Ελλάδα στις αιρέσεις άλλο τόσο οι εξωγενείς λαθρο ορμάνε να την κατακτήσουν χωρίς να πέσει τουφεκιά. Αλίμονο στους ψεύτες και στους υποκριτές που θανάτωσαν ψυχές.

      Διαγραφή
  4. Πέταξε πάλι την μπουρδολογία-ψευδοδιδασκαλία του ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου εναντίον της ορθόδοξης διδασκαλίας του αγίου Γέροντος της Ορθοδοξίας π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με την ανεπανάληπτη εμπνευσμένη γραφίδα του και τον λόγο του ήταν και είναι και σήμερα ο φόβος των οικουμενιστών και των σχισματικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ βρήκα αρκετούς συγκεντρωμένους λόγους του Αγιου Θεοδώρου Στουδίτη περι αποτειχίσεως κι αντιμετωπίσεως των αιρετικών και μάλιστα αρκετά πριν να γίνει η Πρωτοδευτέρα Σύνοδος, επί Μέγα Φωτίου, κι εισέλθει ο 15ος κανόνας στο Ιεροκανονικό δίκαιο
    https://alavastron.blogspot.com/2016/12/Stouditis-Agios.html
    Ό ίδιος ο Μέγας Φώτιος δίδασκε :
    Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; λύκος ἐστίν. Φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καὶ ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδὲ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν κἄν ἥμερον περισαίνειν δοκεῖ. Φύγε τὴν κοινωνίαν αὐτοῦ καὶ τὴν πρὸς αὐτὸν ὁμιλίαν ὡς ἰὸν ὄφεως

    Τόμοι ολόκληροι θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν με τις διδασκαλίες όλων των Αγίων περι υποχρεωτικής αποτειχίσεως.
    Μάλλον από το γεγονός ότι κάποιοι καταφέρνουνε να ξεγελανε τόσους Πιστούς με τις αντιθετες σοφιστείες τους προέκυψε κι η λέξη Παπατζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kι η μοιχειανική αίρεση, για την οποία λέει αυτούς τους λόγους ο Άγιος Θεόδωρος, ήτανε σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με αυτά που γίνονται τις τελευταίες δεκαετίες στην Κρατούσα. Κι όχι μόνο εκεί δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παλαιοημερολογίτη Σταύρο Τ. σ΄ ευχαριστούμε πολύ για το link με λόγους του Αγιου Θεοδώρου Στουδίτη.

    Δεν ξεγελάνε τους πιστούς όσοι μιλούν Ορθόδοξα για την προαιρετικότητα της αποτείχισης.

    Ξεγελάνε τους πιστούς οι σχισματικοί Παλαιοημερολογίτες που δογματοποίησαν το Ημερολόγιο (αίρεση) και βρίζουν την Εκκλησία της Ελλάδας.

    Τις παλαιοημερολογίτικες σοφιστείες για υποχρεωτικότητα της αποτείχισης και δογματοποίηση του ημερολογίου να τις κρατήσουν οι Παλαιοημερολογίτες που δεν θέλουν να μετανοήσουν και να επανέλθουν στην Εκκλησία αφήνοντας τον σχισματικό παλαιοημερολογιτισμό.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με την φράση ότι: "Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με την ανεπανάληπτη εμπνευσμένη γραφίδα του και τον λόγο του ήταν και είναι και σήμερα ο φόβος των οικουμενιστών και των σχισματικών!"

    Δεν θα ακούσουμε πώς βλέπεις εσύ τα λόγια του άγιου Θεόδωρου του Στουδίτη, εμείς οι Ορθόδοξοι θα ακούσουμε πώς βλέπει τον άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το σχόλιο 2:28 μ.μ. απευθύνεται στον Σταύρο Τ.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το "παλαιοημερολογίτη" το λένε με ύφος κι εσώψυχα σαν να λένε βαρυποινίτη, χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξεχάσατε να πείτε και σύμφωνα με την άποψη που έχουνε τα φωτισμένα λιοντάρια του Πειραιά για τα λεχθέντα του Αγίου Θεοδώρου, βεβαίως, βεβαίως
    Δεν θα δούμε στο παρόν άρθρο καμιά δεκαριά (επαναλαμβανόμενα) σχόλια με Πειραιώς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρίνε Ριτσούδη δεν μας είπες αν είσαι Παλαιοημερολογίτης.
    Τόσες φορές σε ρώτησαν και δεν απάντησες. Θα μας πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 3:37 μ.μ.
    Αφού είναι παλαιοημερολογίτης τί να κάνουμε; Μπορούμε να τον πούμε κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 3:57 μ.μ.
    Δεν γνωρίζω ποιά η άποψη της Μητρόπολης Πειραιώς για τα λεχθέντα του Αγίου Θεοδώρου. Μπορείτε να μας πείτε εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Μαρίνε Ριτσούδη δεν μας είπες αν είσαι Παλαιοημερολογίτης.
    Τόσες φορές σε ρώτησαν και δεν απάντησες. Θα μας πεις;"


    Εάν ήσουν ποιμήν προβάτων, όπως είμαι εγώ, θα μπορούσε άνετα ο αδελφός μας Μαρίνος Ριτσούδης να σου έγραφε ότι δεν είσαι ευγενής στους τρόπους σου. Τώρα, ο τσομπάνος εκ Γορτυνίας, μπορεί να προσθέσει επί πλέον ότι δεν γνωρίζεις ούτε την Αγία Γραφή, η οποία σε διδάσκει να μη έχεις συνέχεια με αιρετικό άνθρωπο - όπως εσύ τον έχεις κατατάξει τον αδελφό μας Μαρίνο -- μετά από μία και δευτέρα νουθεσία. (αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, Τίτον 3 : 10).

    Με το συμπάθειο, αλλά γέρασα και δεν αντέχω πλέον αυτό το συνεχόμενο: παλαιοημερολογίτη, παλαιοημερολογίτη!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εδω ένα ξεγύμνωνα των ξεδιαντροπων μηχανοραφιών του Πειραιώς για τον Άγιο Θεόδωρο
    https://paterikiparadosi.blogspot.com/2015/01/blog-post_29.html
    Ούτε δευτεροετής της Θεολογικής δεν θα τολμούσε να τα εκστομίσει

    (σημ. : για τις μηχανοραφιες του π. Ευθύμιου, έχουμε μιλήσει αλλού...)

    "Bαρυποινίτης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κ. Κώστα έχεις επηρεαστεί από τους παλαιοημερολογίτες και έχεις άδικο (23 Σεπτεμβρίου 2019 - 10:47 μ.μ.)

    Ξέρεις γιατί δεν αντέχεις στην αλήθεια να αποκαλεί κάποιος τον παλαιοημερολογίτη, παλαιοημερολογίτη;
    Γιατί σε ενοχλεί η συνείδηση σου που φωνάζει ότι σιγοντάρεις στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και θα δώσεις μεγάλο λόγο ενώπιον του Δικαιοκρίτου Κυρίου.
    Φρόντισε να συνηθίσεις στην αλήθεια και να μετανοήσεις. Διάβασε και τί λέει ο ι. Χρυσόστομος για τα σχίσματα για να βοηθηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα τα κοιτάξουμε 24 Σεπτεμβρίου 2019 - 1:51 π.μ. και θα δούμε πόσο δίκαιο έχουν για την Μητρόπολη Πειραιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κ. Κώστα 10:47 μ.μ. δεν τα λέτε σωστά,
    δεν ξέρουμε αν ο κ. Μαρίνος είναι καν παλαιοημερολογίτης και εσείς μας λέτε να τον αποφεύγουμε σαν αιρετικό; Αν είναι παλαιομερολογίτης τότε μπορεί να είναι σχισματικός ή και αιρετικός αν πιστεύει στη δογματοποίηση του ημερολογίου.
    Εδώ δεν ξέρουμε καν αν ο κ. Μαρίνος είναι παλαιοημερολογίτης και σεις μας ζητάτε να εφαρμόσουμε το εδάφιο του Απ. Παύλου για τους αιρετικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Εις τα ζητήματα της Πίστεως δεν χωρεί συγκατάβασις". Σωστό και συμφωνούμε όλοι οι Ορθόδοξοι.

    Ισχύει για τους Ορθόδοξους και το :
    "Εις τα ζητήματα των ημερολογίων χωρεί συγκατάβασις".
    Σωστό και αυτό και συμφωνούμε όλοι οι Ορθόδοξοι που δεν ανήκουμε σε ημερολογιακό σχίσμα.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κ. Κώστας πρέπει να κατανοήσει ότι όλοι οι ακολουθούντες το Παλαιο Ημερολόγιο σ΄ όλη την Ελλάδα αλλά και εκτός Ελλάδος ονομάζονται από όλους ως Παλαιοημερολογίτες. Πώς να το κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ἀνώνυμον τῆς 24 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:58 π.μ.

    Δέν γνωρίζουμε ἄν εἶσθε μόνον ἕνας ἤ πολλοί πού γράφετε τά ἀηδιαστικά "σχόλια" τοῦ τύπου "πλανεμένο παλαιοημερολίγιτικο σχόλιο" γιά τά σχόλια τοῦ Μαρίνου, τά δικά μου καί ἄλλων Ὀρθοδόξων σχολιαστῶν τοῦ εὐλογυημένου αὐτοῦ ἱστολογίου, πού βαλθήκατε νά καταστρέψετε. Ἄν κι ἐσύ ἔχῃς κάνει "σχόλια" αὐτοῦ τοῦ τύπου, τότε γιατί ἐξανίστασαι; Ἄν ὄχι, τότε πάλι δέν πρέπει νά ἐξανίστασαι, διότι τά "σχόλιά" σας εἶναι ἴδια μεταξύ των καί, δεδομένου ὅτι εἶσθε ἀνώνυμοι, στά μάτια τά δικά μας φαίνονται ὡς νά τά ἔγραψε τό ἴδιο ἄτομο. Ἑπομένως, ὁ Κωνσταντῖνος ἔχει ἀπόλυτον δίκαιον, διότι πλανεμένα σχόλια γράφουν μόνον οἱ πλανεμένοι, δηλαδή οἱ αἱρετικοί, καί ἔτσι μᾶς θεωρεῖτε. Ἐφόσον ἐξανίστασαι, συμπεραίνω ὅτι, ἐκτός ἀπό σχισματο-αιρετικός, εἶσαι καί ὑποκριτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σταμάτα παλαιοημερολογίτη Χατζηνικολάου και μην αναμιγνύεσαι στη συζήτηση του Ορθόδοξου Αντιοικουμενιστού με τον διαχειριστή που έχει επηρεαστεί πολύ κακώς από παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Δεν αφορά εσένα η συζήτηση. Εσύ καταστρέφεις τις μεταξύ τους συζητήσεις με τις μπουρδολογίες και τα πλανεμένα που γράφεις.

    Πλανεμένο παλαιοημερολογίτικο σχόλιο μπορεί να γράψει και ένας που δεν είναι σχισματικός παλαιοημερολογίτης, αλλά έχει επηρεάστει από παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Πολύ σωστά τα λέει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 5:58 π.μ.
    Αντιλάβου παλαιοημερολογίτα;

    Αν θέλεις να βοηθήσεις την συζήτηση πες μας αν ξέρεις αν ο Μαρίνος είναι παλαιοημερολογίτης ή όχι. Διαφορικά μην ξεφυτρώνεις σαν μανιτάρι με βρισιές κατά των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα. Αντιλάβου παλαιοημερολογίτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σχισματο-αιρετικοί δεν είναι οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα, αλλά όσοι λατρεύουν τα παλαιά ημερολόγια!
    Αντιλάβου παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σταμάτα να γράφεις αηδιαστικά σχόλια παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου που βρίζουν τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα ή τις ορθόδοξες διδασκαλίες του αγίου Γέροντα της Ορθοδοξίας Επιφανίου Θεοδωρόπουλου.

    Τα σχόλια κατά των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα είναι σχόλια που γράφουν την Ορθόδοξη αλήθεια απέναντι στις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
    Αντιλάβου παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ σωστά τα λέει ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 5:58 π.μ.
    Ο κ. Κώστας να καταλάβει το σφάλμα του που του το έδειξε ο Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής 5:58 π.μ.
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου και τα δικά σου σχόλια είναι τα ίδια μεταξύ των.
    Αλλά και των άλλων παλαιοημερολογιτών τα σχόλια σε μέσες άκρες τις ίδιες παλαιοημερολογίτικες πλάνες γράφουν συνέχεια και συνέχεια. Γι΄ αυτό μην πολυμιλάς για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.
    Αντιλάβου παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν είναι όλοι οι Παλαιοημερολογίτες αιρετικοί. Υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες που δεν δογματοποίσαν το ημερολογίο, δεν μιλάνε για δόγμα εορτολογικής ενότητας, δεν θεωρούν πλανένους τους μη Παλαιοημερολογίτες Ορθόδοξους. Αυτοί είναι μόνο σχισματικοί και όχι αιρετικοί.
    Αντιλάβου παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λοιπόν Μαρίνο, κάτι πρέπει να κάνουμε γιατι τα γατόνια έχουνε μεγάλο προβληματισμό για το αν εισαι παλαιοημερολογιτης
    λες και δεν φαινεται απο αρθρα δημοσιευμένα σου, που μια εύκολη αναζητηση τα βρισκει καποιος...αλλά είπαμε, τα παλληκάρια είναι της ενδελεχούς έρευνας, που πάντα καταλήγει στο ατράνταχτο και μοναδικό επιχείρημα "το είπε ο Άγιος Επιφάνιος ή τα λιονταρια του Περαία"
    Κάτι πρέπει να γίνει Μαρίνο, γιατί θα αρχίσουνε να παίζουνε τον "παπά", μπας και μαθουνε, και έχουνε μπολικους παπατζηδες για αυτο

    Λυπαμαι, εκτός από το αθεράπευτο, εμμονικό χάλι τους και για το υφος που μιλανε στον 75 χρονο διαχειριστη του blog.....εμείς έχουνε χορτάσει βρισιες, δεν έχουμε προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στον διαχειριστή που τους φιλοξενεί...
    πείτε τα "επιχειρήματά" σας βρε γατόνια (δηλαδή το γνωστό και μοναδικό ένα) κι αφηστε το κήρυγμα μετανοίας, που θέλετε κιόλας να κάνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σταύρο Τ. άφησε το κήρυγμα μετανοίας που θέλεις να κάνεις στους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.
    Κοίταξε να βγεις από το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και να ενταχθείς στην Εκκλησία του Χριστού.

    Αν εσύ ξέρεις και θέλεις να μας πεις αν είναι παλαιοημερολογίτης ο Μαρίνος, πες μας το καθαρά. Διαφορετικά μην ειρωνεύεσαι. Δεν έχουμε τον χρόνο να διαβάζουμε τα διάφορα άρθρα που λες του Μαρίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το εμμονικό χάλι Σταύρο Τ. 3:27 μ.μ. βρίσκεται σε παλαιοημερολογίτες που βρίζουν τους στους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα. ΑΚΟΜΑ και τον άγιο Γέροντας της Ορθοδοξίας π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο βρίζουν!
    Αλλά για να το δεις δεν πρέπει να φοράς παλαιοημερολογίτικα παραμορφωτικά γυαλιά...

    Και μην προσπαθείς να χαρακτηρίσεις βρισιές την αποκάλυψη των παλαιοημερολογίτικων πλάνων και την αποκάλυψη των αλληλοδιαιρέσεων στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.

    Τα σχίσματα τα θέλει ο διάβολος Σταύρο Τ.
    Πότε θα το μάθεις αυτό;

    Ο διαχειριστής μεροληπτεί υπερ των παλαιοημερολογιτών, γι΄ αυτό προσπαθείς να κακοχαρακτηρίσεις τις σωστές Ορθόδοξες παρατηρήσεις στον διαχειριστή να σταματήσει να μεροληπτεί υπερ των σχισματικών παλαιοημερολογιτών και υπερ του σχίσματος του παλαιοημερολογίτικου.

    Πότε θα διορθώσεις το εμμονικό σου χάλι να βλέπεις στραβά τα σχόλια των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που αποκαλύπτουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες και δεν ανήκουν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος"


    Το σχολιασμό του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος, σπεύδεις να μας τον παρουσιάζεις συνεχώς, δεν βλέπω όμως προθυμία να σχολιάζεις κείμενα του πατέρα Θεοδώρου Ζήση ή του πατέρα Γεωργίου Μεταλληνού που αναφέρονται στον Ουνιτισμό όλων των τοπικών "Ορθοδόξων" Εκκλησιών.
    Ανέβασα κείμενο με τις λεσβίες παπαδίνες της Σουηδίας και τις αισχρότητες της Λουθηριανής "Εκκλησίας", την οποία Λουθηριανή παρασυναγωγή, οι Προκαθήμενοι της εκκλησίας σου, αναγνωρίζουν ως Εκκλησία του Χριστού, αλλά και εδώ δεν σε ενδιαφέρει να σχολιάσεις τίποτα. Το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι οι του Πάτριου αδελφοί μας!
    Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι κοινωνείς με αυτούς που αναγνωρίζουν τον Πάπα ως αγαπητό αδελφό της πρεσβυτέρας Ρώμης, ενώ άλλοι κάηκαν ζωντανοί, γιατί υπήκουσαν στην Κυρία Θεοτόκο μας, ότι οι Λατίνοι και οι λατινόφρονες είναι εχθροί «Εμού τε και του Υιού μου»;
    Δεν σε προβληματίζει ότι ο Απόστολος και Ευαγγελιστής Ιωάννης σου λέγει να μη τους δίνεις ούτε χαιρετισμό, ενώ εσύ κοινωνείς με αυτούς που δεν άφησαν τίποτε όρθιο από την Ορθοδοξία μας;
    Δεν σκέπτεσαι ότι κάποιο άλλο ιερατείο με χρυσές στολές και Μίτρες, καθοδηγούσε τον λαό να μένει πιστό στην «Εκκλησία», και να φεύγει μακριά από τον νεαρό που τα θαύματά Του ήταν δυνάμει του Σατάν;
    Δεν σε προβληματίζει το γεγονός ότι κάποιοι νομοδιδάσκαλοι συμβούλευαν τον λαό να κάνει υπομονή «άχρι καιρού» να δουν αν ο νεαρός ηγηθεί όλων των εθνών, ώστε να επαληθευθεί η Αγία Γραφή ("Εσται ή ρίζα του Ιεσσαί, και ο ανιστάμενος άρχειν εθνών επ' αυτώ έθνη ελπιούσιν), και έμειναν οι ταλαίπωροι εκτός νυμφώνος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τσοπάνο κ. Κώστα τα έχεις μπερδέψει πολύ στο μυαλό σου!
    Κουλουβάχατα τα έχεις κάνει!
    Έχεις επηρεαστεί από τους παλαιοημερολογίτες και μπερδεύεις τον παλαιοημερολογιτισμό με τον αντιοικουμενισμο!
    Δεν ξέρεις τί λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τόσες φορές ρωτήθηκες κ. Κώστα γιατί μεροληπτείς υπερ των παλαιοημερολογιτών και δεν απάντησες!
    Γιατί στις αναρτήσεις ανεβάζεις μόνο τα παλαιοημερολογίτικα σχόλια κι όχι τις απαντήσεις σ αυτά;
    Είναι δικαιοσύνη κι αντικειμενικότητα αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Τόσες φορές ρωτήθηκες κ. Κώστα γιατί μεροληπτείς υπερ των παλαιοημερολογιτών και δεν απάντησες!"

    Μιμούμαι την... αντικειμενικότητά σου αδελφέ μου.

    Συνεχώς βάζεις εναντίον μιας εκλεκτής αγωνιστικής Ορθοδοξίας του Πάτριου και ποτέ δεν λες τίποτε για τα χάλια των υμετέρων σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. "δεν βλέπω όμως προθυμία να σχολιάζεις κείμενα του πατέρα Θεοδώρου Ζήση ή του πατέρα Γεωργίου Μεταλληνού που αναφέρονται στον Ουνιτισμό όλων των τοπικών "Ορθοδόξων" Εκκλησιών."

    Μια απάντηση στον κ. Κώστα και στις καχυποψίες.

    Δεν γράφουν οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές τίποτα διότι μας έχουν καλύψει τα εκατοντάδες αντιοικουμενιστικά άρθρα και αναρτήσεις που έχετε βάλει στο μπλογκ σας.

    Δεν έχουν να προσθέσουν κάτι σε όλα λέει ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ο π. Διονύσιος Τάτσης και τόσοι άλλοι Αντιοικουμενιστές.


    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "Μιμούμαι την... αντικειμενικότητά σου αδελφέ μου.
    Συνεχώς βάζεις εναντίον μιας εκλεκτής αγωνιστικής Ορθοδοξίας του Πάτριου και ποτέ δεν λες τίποτε για τα χάλια των υμετέρων σου....."

    Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές είναι αντικειμενικοί διότι δεν έγραψαν τίποτα εναντίον των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών (π.χ. π. Θεόδωρος Ζήση, ο π. Γεώργιο Μεταλληνό, π. Διονύσιο Τάτση και άλλων). Συμφωνούν με τον Αντιοικουμενισμό.

    Όμως οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν πλανηθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες σαν τον κ. διαχειριστή Κώστα, βρίσκονται σε αντίθεση και με το Σχίσμα, όπως κάθε Ορθόδοξος που δεν έχει πλανηθεί.

    Πού το περίεργο;

    Ούτε στο Σχίσμα, ούτε στον Οικουμενισμό! Αυτή είναι η Ορθόδοξη στάση!

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές είναι αντικειμενικοί διότι δεν έγραψαν τίποτα εναντίον των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών (π.χ. π. Θεόδωρος Ζήση, ο π. Γεώργιο Μεταλληνό, π. Διονύσιο Τάτση, "Ορθόδοξος Τύπος" και τόσων άλλων). Συμφωνούν με τον Αντιοικουμενισμό.

    Όμως οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν πλανηθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες σαν τον κ. διαχειριστή Κώστα που έχει πλανηθεί, βρίσκονται σε αντίθεση και με το Σχίσμα, όπως κάθε Ορθόδοξος που δεν έχει πλανηθεί.

    Πού το περίεργο;

    Ούτε στο Σχίσμα, ούτε στον Οικουμενισμό!

    Αυτή είναι η Ορθόδοξη στάση. Τώρα αν αυτή η Ορθόδοξη στάση δεν αρέσει σε όσους σιγοντάρουν το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα είναι άλλο πρόβλημα που δεν φταίνε οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν πλανηθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες.


    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  41. "Πού το περίεργο;

    Ούτε στο Σχίσμα, ούτε στον Οικουμενισμό!"

    Ξεχνάς άραγε τι είπε στον π. Νικόδημο που ενώθηκε με τους πιστούς του Πάτριου; Εσύ πατέρα Νικόδημε δεν πιστεύεις αυτά που πιστεύουν οι παλαιοημερολογίτες αλλά κοινωνείς μαζί του οπότε δεν έκανες τίποτε, είσαι μέσα στην αίρεση.

    Αυτό ισχύει ταλαίπωρε και για σένα. Γιατί δεν μελετάς τα "Δύο Άκρα" ; Γράφει εσύ δεν πιστεύεις αυτά τα αιρετικά των οικουμενιστών αλλά κοινωνείς μαζί τους, οπότε είσαι μέσα στην αίρεση! Δεν έκανες αποτείχιση όπως ο πατέρας Ζήσης.

    Τι να σου πω, αν δεν καταλαβαίνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μην επικαλείσαι τον π. Θεόδωρο Ζήση, κ. Κώστα γιατί δεν συμφωνεί μαζί σου!

    Αν ήταν έτσι όπως τα λες, τότε η αποτείχιση θα ήταν υποχρεωτική. Όμως ο ΙΕ΄ΚΑΝΩΝ είναι καθαρός ότι η αποτείχιση είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ.

    Αν ήταν έτσι όπως τα λες, τότε ο π.Θεόδωρος Ζήσης θα μιλούσε για υποχρεωτική αποτείχιση. Όμως π.Θεόδωρος Ζήσης δεν μιλάει για υποχρεωτική αποτείχιση κάτι που είναι πλανεμένο, αλλά για ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ. Δεν κατακρίνει αυτούς που δεν έχουν αποτειχιστεί.

    Ξύπνα ταλαίπωρε κ. Κώστα!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κώστα είστε παρασυρμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ 25 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:06 μ.μ.
    Οἱ ὀπαδοί τῆς αἱρέσεως τοῦ "δυνητικοῦ Κανόνος" ἀγνοοῦν ἐπιδεικτικῶς τήν ὁμόφωνον Πατερικήν διδασκαλίαν τῆς ὑποχρεωτικῆς διακοπῆς τῆς κοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς, ὅπως ἀγνοοῦν καί τά πάμπολλα παραδείγματα τῆς Ὀρθοδόξου στάσεως τῶν Ἁγίων εἰς παρομοίας περιστάσεις! Ἡ μεγίστη διαστροφή πού κάμνουν ἔγκειται εἰς τό γεγονός ὅτι τό θέμα του 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου ΔΕΝ εἶναι τί δέον γενέσθαι ἐν καιρῷ κηρυσσομένης αἱρέσεως. Τό θέμα του εἶναι οἱ ἀποτειχιζόμενοι κληρικοί ἀπό προϊσταμένους των (Πατριάρχας, Μητροπολίτας κ.ἄ.). Γι' αὐτό, ὁ Κανών δέν ἀναφέρεται στούς ΜΗ ἀποτειχιζομένους, ἀλλά ΜΟΝΟΝ εἰς τούς ἀποτειχιζομένους κληρικούς. Καί τούς μέν ἀποτειχιζομένους διά προσωπικά ἁμαρτήματα τοῦ προϊσταμένου κατακρίνει, τούς δέ ἀποτειχιζομένους δι' αἵρεσίν τινα κατεγνωσμένην ὑπό τῶν Πατέρων πού διδάσκει φανερά ὁ προϊστάμενός των ἐπαινεῖ. Διά τούς ΜΗ ἀποτειχιζομένους δέν λέγει τίποτε ὁ ἱερός αὐτός Κανών, διότι αὐτοί ΔΕΝ ἐμπίπτουν στό θέμα του. Ἑπομένως, ἐκ πρώτης ὄψεως, γιά τούς ἀσχέτους μέ τά ἐκκλησιαστικά καί γιά τούς κακοπροαιρέτους πού ἔχουν ἐπιλέξει νά συμπορεύωνται μέ τούς Οἰκουμενιστάς καί ἀρκοῦνται εἰς τόν "χαρτοπόλεμον," ὁ ἐν λόγῳ Κανών ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΔΥΝΗΤΙΚΟΣ! Δύναται κάποιος νά τόν ἐπικαλεσθῇ γιά ν’ ἀποτειχισθῇ ἀπό τήν αἵρεσιν, ἀλλά ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ ΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ!!! Ὅστις παραθεωρεῖ τήν πλουσίαν
    διδασκαλίαν καί πρᾶξιν τῶν Ἁγίων ἐπί τοῦ θέματος τῆς ἀποτειχίσεως ἀπό αἱρετικούς
    καί στηρίζεται στήν ὡς ἄνω φανεράν διαστρέβλωσιν τοῦ Κανόνος οὐδόλως διαφέρει ἀπό
    τούς αἱρετικούς πού ἀπομονώνουν χωρία ἀπό τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τά παρερμηνεύουν. Σημειωτέον ὅτι πολλοί ἑρμηνευταί, παλαιοί καί σύγχρονοι, ὅπως π.χ. ὁ Σέρβος Μίλας, ἑρμηνεύουν ὀρθότατα τόν ἐν λόγῳ ἱερόν Κανόνα ὡς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ. Οἱ ἀνώνυμοι αἱρετικοί "σχολιασταί" (μᾶλλον πράκτορες τῶν Οἰκουμενιστῶν) τοῦ εὐλογημένου αὐτοῦ ἱστολογίου ἐπαναλαμβάνουν συνεχῶς τήν αἵρεσιν τοῦ δυνητισμοῦ, ἤτοι "καί μέ τόν Χριστόν καί μέ τόν Βελίαλ," ἐπικαλούμενοι σχισματο-αιρετικούς συγχρόνους "θεολόγους" (διάβαζε "θολολόγους"), ὅπως τόν π. Ἐ. Θεοδωρόπουλον, τούς π. Ἀγγελακόπουλον καί Δημητρακόπουλον, τόν κ. Σκόντζον κ.ἄ., καί ἀπορρίπτοντες τήν Ἁγίαν Γραφήν, πού λέγει ὅτι δέν ὑπάρχει συμφώνησις μεταξύ Χριστοῦ καί Βελίαλ. Τέλος μέ αὐτούς, καθότι "αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά πρώτης καί δευτέρας νουθεσίας παραιτοῦ."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Την μέγιστη διαστροφή Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου την κάνουν ορισμένοι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες που δογματοποίησαν το ημερολόγιο!

    Μέγιστη διαστροφή και αρρωστημένη φαντασία Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου είναι να αποκαλούνται οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν πλανηθεί από τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες σαν "πράκτορες του Οικουμενισμού";

    Το κατάλαβες Παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου ;


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο ΙΕ΄ ΚΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΦΑΝΕΡΑ! Είναι διαστροφή να λέμε ότι ο ΙΕ΄ Κανόνας είναι υποχρεωτικός, επειδή έτσι το θέλουν μερικοί οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες που έχουν μεγάλες πλάνες!

    Την ὁμόφωνον Πατερικήν διδασκαλίαν δεν καταλαβαίνουν σωστά οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες που έχουν μεγάλες πλάνες όπως την πλάνη της δογματοποίησης του ημερολογίου!

    Την ὁμόφωνον Πατερικήν διδασκαλίαν την καταλαβαίνουν σωστά οι άνθρωποι της Εκκλησίας σαν τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που ανάφερε ο Ορθόδοξος 25 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:06 μ.μ.

    Το κατάλαβες Παλαιοημερολογίτα κ. Χατζηνικολάου;


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αίρεση είναι η δογματοποίηση του ημερολογίου που πιστεύουν πλανεμένα μερικοί σχισματικοί παλαιοημερολογίτες!

    Δεν υπάρχει συμφωνία των Ορθοδόξων ούτε με την αίρεση της δογματοποίησης του ημερολογίου, αλλά ούτε και με τα σχίσματα!

    Το κατάλαβες Παλαιοημερολογίτα κ. Χατζηνικολάου;


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @26 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:13 π.μ.

    Κάποτε εἰς μίαν πολύτεκνον οἰκογένειαν, ξαφνικά πολλά ἀπό τά παιδιά ἄρχισαν νά πορνεύουν καί μάλιστα μέ σεσημασμένους ἐγκληματίας. Τά τίμια παιδιά, ἀντιλαμβανόμενα τήν ἀτιμίαν, ἀπεκήρυξαν τούς πόρνους ἀδελφούς καί τίς πόρνες ἀδελφές των, ἀλλά παρέμειναν δεμένοι μέ τόν Πατέρα καί τήν Μητέρα των. Τότε οἱ πόρνοι ἀδελφοί καί οἱ πόρνες ἀδελφές, καίτοι παρέμειναν εἰς τήν ἁμαρτίαν ἀμετανόητοι, ἐν τούτοις ἐγκαλοῦσαν τά τίμια ἀδἐρφια των διά τήν ἐκ μέρους των ἀποκήρυξίν των. Τά δέ τίμια ἀδέρφια ἀπαντοῦσαν ὅτι οἱ πορνεύοντες θά πρέπῃ νά ἐγκαταλείψουν τήν πορνείαν καί τότε θά γίνουν καί πάλι ὅλοι μία οἰκογένεια. Ὁ νοῶν νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Για την Εκκλησία τα τίμια παιδιά είναι πάντως όσοι παρέμειναν στην Εκκλησία και δεν έφυγαν για ασήμαντα ζητήματα!

    Η Εκκλησία ποτέ δεν θεώρησε το Σχίσμα για ασήμαντα ζητήματα (π.χ. ημερολόγιο) πράξη καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Για την Εκκλησία τα τίμια παιδιά που παρέμειναν δεμένα μέ τόν Πατέρα καί τήν Μητέρα των είναι πάντως όσοι παρέμειναν στην Εκκλησία και δεν έφυγαν για ασήμαντα ζητήματα!

    Η Εκκλησία ποτέ δεν θεώρησε το Σχίσμα για ασήμαντα ζητήματα (π.χ. ημερολόγιο) πράξη καλή! Η Εκκλησία καλεί πάντα τους Σχισματικούς να εγκαταλείψουν τα Σχίσματα και να επιστρέψουν στους κόλπους της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Η ΤΡΙΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΙΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

    Ήταν σαν απόψε 13 προς 14 Σεπτεμβρίου 1925 με το Εκκλησιαστικό ημερολόγιο (το παλαιό) στην αγρυπνία της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού (26 προς 27 με το νέο ημερολόγιο), όταν έγινε η Τρίτη Εμφάνισις του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού, στον Αγ. Ιωάννη τον Θεολόγο στον Υμηττό. Ήταν τότε που μίλησε ο ουρανός και επιβεβαίωσε τρανότατα πόσο δίκαιο είχαν οι Ορθόδοξοι παππούδες μας, που έμειναν πιστοί στην Παράδοση της Εκκλησίας μας και είπαν το μεγάλο και ηρωικό ΟΧΙ στον Οικουμενισμό που ξεκίνησε να εφαρμόζεται με την αλλαγή του ημερολογίου-εορτολογίου, το φράγγεμα της Εκκλησίας και της πατρίδας μας! Ας είναι η μνήμη τους αιωνία και το παράδειγμά τους φωτεινός οδηγός στην ζoφερή εποχή μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αν θέλουμε πιστεύουμε το παλαιοημερολογίτικο σχόλιο 26 Σεπτεμβρίου 2019 - 8:00 π.μ.
    και την διήγηση του που γίνεται για να δικαιολογηθεί το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα.

    Ο Άγιος Γέροντας Ιωσήφ ο Ησυχαστής έλαβε Άνωθεν εντολή να φύγει από τον παλαιοημερολογιτισμό και πάει στην Εκκλησία (Νέο Ημερολόγιο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @ 26 Σεπτεμβρίου 2019 - 8:25 π.μ.

    ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΣ ΘΑΥΜΑΤΟΣ Τ. ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ. 1925
    https://www.youtube.com/watch?v=O038YbWTavQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή