που
έμεινε στην ιστορία ακατάριπτο και ζωντανό έτσι ώστε να καταδικάζεται η ίδρυση
των θρησκευτικών νομικών προσώπων, από Εκκλησιαστικό μέλος των ιδίων τών θρησκευτικών
νομικών προσώπων των ΓΟΧ του Κο Καλλινίκου, και του αντίχριστου
οδοστρωτήρα της νέας τάξης πραγμάτων, Κο Γιάννη Κτιστάκη. Αντίχριστοι
οδοστρωτήρες και προδότες, της Ελλάδας και της Πατρίδας μας, είναι και οι
ιστολόγοι που υποστηρίζουν δημόσια και απροκάλυπτα την αίρεση του Σεργιανισμού
των ΓΟΧ ΘΝΠ.
Μαρίνος Ριτσούδης
Ἰνστιτοῦτο Ἀστικοῦ καί Εὐρωπαϊκοῦ Δικαίου
Διευθυντής: Νικόλαος Δημαρᾶς, Δρ. Νομικῆς
τοῦ Πανεπιστημίου Bielefeld Γερμανίας
Institut für Bürgerliches und EG-Recht
Institute for Civil and European Law
Direktor Dr. Jur. der
Universität Bielefeld Nikolaos Dimaras
Midias 9,
Papandreouplatz
26332
Patras
tel.: 2610334086
mob.: 6946210872
website: users.otenet.gr/~dikaio
dikaio-dikaio.blogspot.com
Πάτρα, 07.11.2014
Τῶν Ἁγίων 33 Μαρτύρων καί τοῦ
Ἁγίου Λαζάρου τοῦ Γαλησιώτη
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Μακαριώτατε,
εὐλογεῖτε,
ζητῶντας
ταπεινά τήν εὐχή Σας
ἀπευθύνομαι
ἐν συντομίᾳ σέ Σᾶς πρώτα, ἀφοῦ μίλησα μέ ἔγκριτους νομικούς καί ἐπειδή ἔχω
ἀσχοληθεῖ σχετικά μέ τό θέμα τῆς ἀναγνωρίσεώς μας
ἀπό τήν Πολιτεία ὡς Ὀρθοδόξων, μέ βάση τόν νέο νόμο γιά τήν ἀναγνώριση τῶν
διαφόρων “θρησκευτικῶν κοινοτήτων”, καί σημειώνω ἐπιγραμματικά τά ἑξῆς, ἐπιφυλασσόμενος νά
ἐπανέλθω συντόμως καί ἐκτενέστερα μέ ἐπιστημονική γνωμοδότηση:
---------------------
Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
---------------------
π. Νικόλαος Δημαρᾶς: "Ἐνῶ ἐμεῖς εἴμαστε ἡ συνταγματικά προστατευόμενη Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πού τηρεῖ ἀπαρασάλευτα τίς παραδόσεις καί τούς Ἱερούς Κανόνες, κατά τό ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματός μας."
Αὐτό ἴσχυε μέχρι καί τό τέλος τοῦ 2014, ἀλλ' ἄλλαξε μέ τήν ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τῶν ΘΝΠ, ὁπότε ἐθελοντικῶς ἡ "Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος" ὑπήχθη εἰς τό Ἄρθρον 13 τοῦ Συντάγματος, ἐφόσον ἐμμέσως ἐδέχθη ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένη μέ τά Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, ὡς θεσμούς βεβαίως. Δυστυχῶς, ἐδῶ καί κάποιες δεκαετίες, καί μέχρι νά παρέμβῃ ὁ Πηδαλιοῦχος τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἐν λόγῳ θεσμοί διοικοῦνται ὑπό αἱρετικῶν "πατριαρχῶν," ἀλλ' αὐτό δέν σημαίνει ὅτι κατηργήθησαν καί οἱ θεσμοί. Οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί δέν ἔχουμε κοινωνίαν μέ τούς ἀντιχρίστους καταληψίας τῶν Πατριαρχείων, γεγονός πού ὄχι μόνον δέν σημαίνει ὅτι ἀποκοπτόμεθα ἀπό τούς αἰωνοβίους ἁγίους αὐτούς θεσμούς, ἀλλά καί ὅτι ἀποτελοῦμε τήν συνέχειάν των. Ὁ δεχόμενος ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ τά ἱστορικά Πατριαρχεῖα (συμφώνως πρός τό Ἄρθρον 16 τοῦ ν. 4301/14 γιά τήν ἵδρυσιν τῶν ΘΝΠ) δέχεται ἐμμέσως, πλήν σαφῶς, ὅτι εἶναι αἱρετικός. Ὁ π. Νικόλαος, ὅταν ἄφησε τήν Ὀρθόδοξον συνείδησίν του νά ὁμιλήσῃ, ἐξανέστη! Δυστυχῶς, κατόπιν ἐσυμβιβάσθη μέ τήν κανοφανῆ αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ, ἐπειδή προφανῶς ἐκυριάρχησεν ἡ σκοπιμότης τῶν συνοδικῶν παραγόντων. Ἔτσι, κατεστράφη ἕνας Ὀρθόδοξος λιμήν πού ὑπῆρχε ἀκόμη στήν Ἑλλάδα. Κρῖμα.
Αὐτό ἴσχυε μέχρι καί τό τέλος τοῦ 2014, ἀλλ' ἄλλαξε μέ τήν ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τῶν ΘΝΠ, ὁπότε ἐθελοντικῶς ἡ "Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος" ὑπήχθη εἰς τό Ἄρθρον 13 τοῦ Συντάγματος, ἐφόσον ἐμμέσως ἐδέχθη ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένη μέ τά Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, ὡς θεσμούς βεβαίως. Δυστυχῶς, ἐδῶ καί κάποιες δεκαετίες, καί μέχρι νά παρέμβῃ ὁ Πηδαλιοῦχος τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἐν λόγῳ θεσμοί διοικοῦνται ὑπό αἱρετικῶν "πατριαρχῶν," ἀλλ' αὐτό δέν σημαίνει ὅτι κατηργήθησαν καί οἱ θεσμοί. Οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί δέν ἔχουμε κοινωνίαν μέ τούς ἀντιχρίστους καταληψίας τῶν Πατριαρχείων, γεγονός πού ὄχι μόνον δέν σημαίνει ὅτι ἀποκοπτόμεθα ἀπό τούς αἰωνοβίους ἁγίους αὐτούς θεσμούς, ἀλλά καί ὅτι ἀποτελοῦμε τήν συνέχειάν των. Ὁ δεχόμενος ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ τά ἱστορικά Πατριαρχεῖα (συμφώνως πρός τό Ἄρθρον 16 τοῦ ν. 4301/14 γιά τήν ἵδρυσιν τῶν ΘΝΠ) δέχεται ἐμμέσως, πλήν σαφῶς, ὅτι εἶναι αἱρετικός. Ὁ π. Νικόλαος, ὅταν ἄφησε τήν Ὀρθόδοξον συνείδησίν του νά ὁμιλήσῃ, ἐξανέστη! Δυστυχῶς, κατόπιν ἐσυμβιβάσθη μέ τήν κανοφανῆ αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ, ἐπειδή προφανῶς ἐκυριάρχησεν ἡ σκοπιμότης τῶν συνοδικῶν παραγόντων. Ἔτσι, κατεστράφη ἕνας Ὀρθόδοξος λιμήν πού ὑπῆρχε ἀκόμη στήν Ἑλλάδα. Κρῖμα.
Πιστεύω,
ὅτι σέ καμμία περίπτωση δέν θά πρέπει νά πέσουμε στήν παγίδα καί νά “βγάλουμε
τά μάτια μας μόνοι μας”, συμπληρώνοντας ὑπεύθυνες δηλώσεις γιά τήν ἀναγνώρισή
μας ὡς θρησκευτικῶν κοινοτήτων, καθότι ἐμεῖς ἔχουμε ἀναγνώριση ἀπό τό κράτος,
ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες:
-Συνταγματική
προστασία μέ τήν εἰδική δήλωση πού περιελήφθη στό Σύνταγμα τοῦ 1975
-Μέ
τήν πάγια Νομολογία τῶν δικαστηρίων, τόσο τῶν κατωτέρων ὅσο καί τῶν ἀνωτέρων
ΣτΕ καί Α.Π., πού δέν μᾶς θεωροῦν οὔτε αἱρετικούς, οὔτε σχισματικούς
-Μέ
ἀλλεπάλληλες γνωμοδοτήσεις τῶν Εἰσαγγελέων τοῦ Ἀρείου Πάγου
-Μέ
πλῆθος Ὑπουργικῶν Ἀποφάσεων
Ἄν
συμπληρώσουμε ὑπεύθυνες δηλώσεις, ὅπως ἄρχισε νά γίνεται, δυστυχῶς, γιά νά
“ἀναγνωριστοῦμε” ὡς “θρησκευτική κοινότητα” ἀπεμπολοῦμε τά δικαιώματά μας καί
τήν μέχρι τώρα ἀναγνώρισή μας καί θά ὑπαχθοῦμε ὡς ἄλλοι ἀλλοδαποί στό ἴδιο
καθεστώς μέ αὐτούς, γιά τούς ὁποίους ἔγινε ὁ Νόμος.
Ἐμεῖς
εἴμαστε Ἕλληνες πολίτες, ἀπολαύοντες συνταγματικῆς καί νομικῆς προστασίας μέ
πλῆθος Νόμων καί Ὑπουργικῶν ἀποφάσεων ἀλλά καί πάγιας νομολογίας ἀπό ὅλα τά
δικαστήρια τῆς χώρας μας.
Διαφορετικά
θά μᾶς ἐντάξουν στό Ὑπουργεῖο Παιδείας καί Θρησκευμάτων καί θά μᾶς ζητεῖται νά
παίρνουμε ἄδεια ἀπό τό Ὑπουργεῖο, γιά νά χτίζουμε τούς Ναούς μας... Ἐν τώρα
ἀρκεῖ ἡ ἄδεια τῆς πολεοδομίας μέ τήν ἔγκριση τοῦ ἐπισκόπου μας. Καί ἕπεται
συνέχεια πλήθους ἄλλων προβλημάτων πού θά ἀντιμετωπίσουμε.
Θά
θεωρούμαστε ξένοι μέσα στήν ἴδια τήν Πατρίδα μας, ἐκτός τοῦ ὅτι θά
χαρακτηριστοῦμε ὡς “μία θρησκευτική κοινότητα”, ὅπως οἱ ἄλλες (π.χ. Μωαμεθανοί)
καί τά προσωπικά μας στοιχεῖα θά μεταβιβαστοῦν σέ ξένα κέντρα ἀποφάσεων. Καί
βέβαια θά προσβάλλεται ἔτσι βάναυσα καί τό δικαίωμά μας στήν προσωπικότητα, στή
ἐλεύθερη ἄσκηση τῶν θρησκευτικῶν μας καθηκόντων, παραβιαζομένης τῆς
θρησκευτικῆς μας συνειδήσεως καί τῆς ἀνθρώπινης ἀξίας καί ἀξιοπρέπειας.
Θά
θεωρούμαστε Ἕλληνες πολίτες δέυτερης κατηγορίας, πρᾶγμα πού τό ἐπιδιώκουν πάσῃ
θυσία οἱ Νεοημερολογίτες. Ἐνῶ ἐμεῖς εἴμαστε ἡ συνταγματικά προστατευόμενη
Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πού τηρεῖ ἀπαρασάλευτα τίς παραδόσεις καί τούς
Ἱερούς Κανόνες, κατά τό ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματός μας.
Μᾶς
ἀρκεῖ πλήρως ἡ μέχρι τώρα ἀναγνώριση καί ἡ νομοθετική μας προστασία ἀπό τόν
Ἀστικό Κώδικα καί οἱ μορφές τῆς ἄσκησης τῆς συνεταιριστικῆς ἐλευθερίας τοῦ
ἄρθρου 12 τοῦ Συντάγματός μας, μέ τίς μορφές τῆς Ἀστικῆς Ἑταιρείας γιά τά
Μοναστήρια μας καί τοῦ θρησκευτικοῦ Σωματείου (συλλόγου) γιά τήν νομική μας
κατοχύρωση ὡς Ἐνοριῶν.
Χρειάζεται
νά γίνουν παραστάσεις σέ ὑψιλότατο, εἰ δυνατόν, ἐπισκοπικό ἐπίπεδο πρός τά
κόμματα, τούς Ὑπουργούς, τούς βουλευτές καί σέ κάθε ἐπίσημο φορέα, γιά νά μή
βρεθοῦμε πρό δυσαρέστων ἐκπλήξεων καί κυρίως, νά μή δημιουργηθοῦν τετελεσμένα
καί προηγούμενο σέ βάρος τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας μας.
Γιαὐτό θά πρέπει νά ἀνασταλεῖ ἄμεσα
ὁποιαδήποτε ἐνέργεια συλλογῆς ὑπογραφῶν-ὑπευθύνων δηλώσεων καί νά
ἐξεταστεῖ τό θέμα ἀπό κάθε πλευρά καί ἐνδελεχῶς, λαμβάνοντας ὑπ' ὄψιν ὅλα τά
ἀνωτέρω πού ἐν συντομίᾳ Σᾶς ἐξέθεσα.
Υἱκῶς,
αἰτούμενος τήν εὐλογία Σας,
ὑμέτερος
π.
Νικόλαος Δημαρᾶς.
Κοινοποίηση:
Κοινοποιῶ,
μέ τήν εὐλογία Σας, τό παρόν καί στόν Ζήση, γιά νά τό προωθήσει στόν
θεοφιλέστατο κ. Φώτιο καί στούς ἄλλους ἐπισκόπους μας, γιατί τό θεωρῶ πολύ
σημαντικό.
π. Νικόλαος Δημαρᾶς: "Ἐνῶ ἐμεῖς εἴμαστε ἡ συνταγματικά προστατευόμενη Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πού τηρεῖ ἀπαρασάλευτα τίς παραδόσεις καί τούς Ἱερούς Κανόνες, κατά τό ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματός μας."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑὐτό ἴσχυε μέχρι καί τό τέλος τοῦ 2014, ἀλλ' ἄλλαξε μέ τήν ΠΡΟΔΟΣΙΑΝ τῶν ΘΝΠ, ὁπότε ἐθελοντικῶς ἡ "Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος" ὑπήχθη εἰς τό Ἄρθρον 13 τοῦ Συντάγματος, ἐφόσον ἐμμέσως ἐδέχθη ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένη μέ τά Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, ὡς θεσμούς βεβαίως. Δυστυχῶς, ἐδῶ καί κάποιες δεκαετίες, καί μέχρι νά παρέμβῃ ὁ Πηδαλιοῦχος τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἐν λόγῳ θεσμοί διοικοῦνται ὑπό αἱρετικῶν "πατριαρχῶν," ἀλλ' αὐτό δέν σημαίνει ὅτι κατηργήθησαν καί οἱ θεσμοί. Οἱ ἀποτειχισμένοι ἀπό τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί δέν ἔχουμε κοινωνίαν μέ τούς ἀντιχρίστους καταληψίας τῶν Πατριαρχείων, γεγονός πού ὄχι μόνον δέν σημαίνει ὅτι ἀποκοπτόμεθα ἀπό τούς αἰωνοβίους ἁγίους αὐτούς θεσμούς, ἀλλά καί ὅτι ἀποτελοῦμε τήν συνέχειάν των. Ὁ δεχόμενος ὅτι δέν εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ τά ἱστορικά Πατριαρχεῖα (συμφώνως πρός τό Ἄρθρον 16 τοῦ ν. 4301/14 γιά τήν ἵδρυσιν τῶν ΘΝΠ) δέχεται ἐμμέσως, πλήν σαφῶς, ὅτι εἶναι αἱρετικός. Ὁ π. Νικόλαος, ὅταν ἄφησε τήν Ὀρθόδοξον συνείδησίν του νά ὁμιλήσῃ, ἐξανέστη! Δυστυχῶς, κατόπιν ἐσυμβιβάσθη μέ τήν κανοφανῆ αἵρεσιν τῶν ΘΝΠ, ἐπειδή προφανῶς ἐκυριάρχησεν ἡ σκοπιμότης τῶν συνοδικῶν παραγόντων. Ἔτσι, κατεστράφη ἕνας Ὀρθόδοξος λιμήν πού ὑπῆρχε ἀκόμη στήν Ἑλλάδα. Κρῖμα.
Kαι στην νεότερη γνωμοδότησή του μας έλεγε o π. Νικόλαος :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑὐτά πού γράφουν διάφοροι "ἑρμηνευτές" εἶναι αὐθαίρετες ἤ καί κατευθυνόμενες ἑρμηνεῖες δικές τους μέ προσθαφαιρέσεις στά κείμενα τοῦ Νόμου.
Μας τονίζει διάφορες άλλες, δευτερεύουσες αντισυνταγματικότητες του Νόμου (τονίζοντας ότι υπάρχει δικαίωμα καταφυγής ακόμα και στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια !!!), αλλά για την κύρια αντισυνταγματικότητα, την υπαγωγή δηλαδή Ορθοδοξων στο αρθρο 13 των αιρετικών, έκανε θλιβερή μεταστροφή
Κρίμα, άλλο ένα οχυρό εξέπεσε από τον προορισμό του (προς το παρόν), παρά την πρότερη αξιέπαινή του στάση σε αρκετά ζητήματα και τα άνομα σχέδια προχωράνε με ελάχιστες, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ αντιδράσεις