Εμπαίζουν οι Οικουμενισταί Θεό και ευσεβή λαό, εμπαίζουν και οι κληρικοί

Βλέποντας ο αρχιοικουμενιστής Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος, ότι οι Επίσκοποι και το Άγιο Όρος δεν διακόπτουν το μνημόσυνό του, προχωρεί αδιστάκτως σε συλλείτουργα με τον Πάπα. Στα παρελθόντα συλλείτουργα πρόσθεσε και το πρόσφατο κατά την εορτή των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στη Ρώμη. Και ας λέγει κανείς, ότι δεν πρόκειται για συλλείτουργα, αλλά για συμπροσευχές. Πρόκειται όντως για συλλείτουργα, αφού και Πάπας και Πατριάρχης εμφανίζονται με λειτουργικά άμφια και λέγουν λόγια της Θείας Λειτουργίας. Αλλά και οι αυμπροσευχές Ορθοδόξων με αιρετικούς απαγορεύονται και καταδικάζονται από τους Ι. Κανόνες. Πόσο μάλλον απαγορεύονται και καταδικάζονται τα συλλείτουργα! Άλλοτε κληρικοί, οι οποίοι επικρίνονταν διότι δεν διέκοπταν το μνημόσυνο του Πατριάρχου και άλλων Οικουμενιστών μιτροφόρων για αντορθόδοξες δηλώσεις και ενέργειές τους, έλεγαν: Αν φθάσουν σε συλλείτουργο, τότε θα διακόψουμε το μνημόσυνο. Αλλ΄ ιδού οι αδίστακτοι έφθασαν σε συλλείτουργο, ή μάλλον σε συλλείτουργα, και οι εν λόγω κληρικοί δεν διακόπτουν το μνημόσυνο κανενός Οικουμενιστού μιτροφόρου. Και τι λέγουν τώρα; Αν φθάσουν στο κοινό Ποτήριο, τότε θα παύσωμε το μνημόσυνό τους…  Εμπαίζουν οι Οικουμενισταί Θεό και ευσεβή λαό, εμπαίζουν και οι κληρικοί, από τους οποίους αναμενόταν ηρωική αντιμετώπισι των βεβηλωτών των ιερών και των οσίων της Πίστεώς μας, αλλά τέτοια αντιμετώπισι αναβάλλεται και πάλιν αναβάλλεται. Εξοργιστική τακτική. Ιδιαιτέρως δε εξοργίζει τους ευσεβείς ο εμπαιγμός εκ μέρους του Αγίου Όρους, της ….  Ακροπόλεως της Ορθοδοξίας! Λόγια λέγει το Άγιον Όρος για τις προδοσίες της Πίστεως. Αλλά σε ηρωική απόφασι και ενέργεια κατά των προδοτών της Πίστεως δεν προβαίνει. Τιμή και έπαινος στην Ι. Μονή Εσφιγμένου, η οποία δεν μνημονεύει τον αιρεσιάρχη Πατριάρχη και διώκεται απηνώς. «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι», είπε ο Χριστός (Ματθ. 5:10), δεν είπε, «Μακάριοι οι μη δεδιωγμένοι». Εκείνοι οι Αγιορείτες, οι οποίοι επιμελώς φροντίζουν να μη διώκωνται, δεν είνε γνήσιοι και άξιοι μακαρισμού, όσα κομποσχοίνια και αν κάνουν.
---------------

Ο/Η Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...
Ἀπό "Ἀκρόπολις τῆς Ὀρθοδοξίας" τό Ἅγιον Ὄρος κατήντησεν "ἀκρόπολις τῆς ἀποστασίας"! Ὄχι μόνον δέν διακόπτουν τήν κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς), ἀλλά καί διώκουν ἀπηνῶς ὅσους προβαίνουν θεαρέστως εἰς ἀποτείχισιν, ὅπως ἡ Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου, ἡ Σκήτη τοῦ Προφήτου Ἠλιού (1992), καί οἱ νεο-αποτειχισθέντες (π. Σάββας Λαυριώτης, π. Ἐπιφάνιος Καψαλιώτης κ.ἄ.). Στηρίζουν δέ ἐπαισχύντως τήν παράνομον "νέαν ἀδελφότητα τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου," ἡ ὁποία μηνύει συνεχῶς καί καταδικάζει εἰς πολυετεῖς φυλακίσεις τούς ἀληθεῖς Ἐσφιγμενίτας, τούς κατάσχει τά περιουσιακά στοιχεῖα, καί ἐν τέλει τούς φονεύει, ὅπως ἔγινε μέ τόν μοναχόν Τρύφωνα τό 2003, ὁ ὁποῖος ἀπέθανεν εἰς ἀτύχημα μέ τό τρακτέρ τῆς Μονῆς, πού ἔλαβε χώραν κατά τήν νύκτα ἐξ αἰτίας τοῦ ἀποκλεισμοῦ τῆς Μονῆς. Τοὐτέστιν, οἱ Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," εἶναι πλέον αἱρετικοί καί σχισματικοί! Κατά τήν γνώμην μου, αἱ ὡραῖαι ψαλμωδίαι καί ἡ ἄσκησίς των ἐξοργίζει πλέον τόν Θεόν, διότι ἔτσι Τόν ἐμπαίζουν! Τά αὐτά ἰσχύουν καί διά τούς ἐν τῷ κόσμῳ κληρικούς καί λαϊκούς πού κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς. Αἶσχος!!! Αἶσχος!!! Αἶσχος!!!
19 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:47 π.μ.
--------------
Ο/Η Σταύρος Τ. είπε...

Ο Μέγας Βασίλειος είχε γράψει λόγια προσβλητικά στόν Αγιο Γρηγόριο Θεολόγο, όταν εκείνος αργοπορούσε στην ενίσχυση του αντιαιρετικού αγώνα. Του έγραψε πως είναι τεμπέλης και αγροίκος, άφιλος και ανάξιος ακόμα και να ζει, αφου δείχνει τόση αδιαφορία για τα εκκλησιαστικά πράγματα…” (Στυλ. Παπαδόπουλου, Ο πληγωμένος αετός, σ. 110, εκδ. Αποστολική Διακονία.
Και τελικώς ο Αγιος Γρηγόριος Θεολόγος, εκείνος που είχε εμπειρίες του Ακτίστου Φωτός (και δεν τράβαγε απλά κομποσχοίνι...), κατέβηκε στον αντιαιρετικό αγώνα, πήγε στην Βασιλεύουσα, όπου δεν μνημόνευε τον αιρετικό Πατριάρχη και τα υπόλοιπα που κατάφερε (με άμεσο κίνδυνο της ζωής του) είναι γνωστά
Ο Μέγας Βασίλειος όμως τα ”έψαλε” και σε άλλους Επισκόπους
«Με συσκέψεις επί συσκέψεων και ολιγωρία, κοιτάζετε ο ένας τον άλλον, και έπεσε η Ταρσός στους αρειανούς…»
Με αυτά τα λόγια επέκρινε ο Μέγας Βασίλειος τον Επίσκοπο Σαμοσάτων Ευσέβειο και τους λοιπούς Ορθοδόξους για την καθυστέρηση αντίδρασης έναντι των αιρετικών… (Επιστολή 34,σημ., Ε.Π.Ε. 1, σ. 248.)
Κι είναι γνωστό πως απάντησε ο Μέγας Βασίλειος στους φοβερισμούς του επάρχου...
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
«Οἵτινες τήν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσιν, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν..» (ἁγ. Μάρκου Ἐφέσου, Ὁμολογία, CFDS, Ser. A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 (24-28)

Υ.Γ. Η χείρα του Μέγα Βασιλείου βρίσκεται όλο τον χρόνο, προς προσκύνηση, στην είσοδο του Ι.Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου, στην Νέα Φιλαδέλφεια Αθηνών
https://choratouaxoritou.gr/?p=45393
Από ότι βλέπω, τα υπόλοιπα αναγραφέντα συμφωνούν και με την κάτωθι μελέτη, την οποία θα πρέπει να συμβουλευόμαστε, καθώς οι μέρες μας είναι πονηρές...
http://www.monastiria.gr/pou-sozontai-simera-ta-leipsana-twn-agiwn-tis-othodoxias/

19 Σεπτεμβρίου 2019 - 2:39 μ.μ

34 σχόλια:

  1. Το πρόβλημα είχε και έχει επισημανθεί πολύ καιρό πριν, αλλά οι πάντες αγρόν αγοράζουν. Θωπεύουν κεφαλή και ωμοπλάτη καθησυχάζοντας τους πιστούς. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε γιατί η επίγεια ζωή είναι ωραία ακόμη και με τ΄αγκάθια της, αφού αυτή η πλανεύτρα εξουσία σαγηνεύει και τους εκλεκτούς. Τούτο υποδηλώνει και τα της πίστης την ολκή, τους καρπούς των κόπων της, πίστη δι έργων ενεργουμένης ταύτα αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀπό "Ἀκρόπολις τῆς Ὀρθοδοξίας" τό Ἅγιον Ὄρος κατήντησεν "ἀκρόπολις τῆς ἀποστασίας"! Ὄχι μόνον δέν διακόπτουν τήν κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς (=Σατανιστάς), ἀλλά καί διώκουν ἀπηνῶς ὅσους προβαίνουν θεαρέστως εἰς ἀποτείχισιν, ὅπως ἡ Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου, ἡ Σκήτη τοῦ Προφήτου Ἠλιού (1992), καί οἱ νεο-αποτειχισθέντες (π. Σάββας Λαυριώτης, π. Ἐπιφάνιος Καψαλιώτης κ.ἄ.). Στηρίζουν δέ ἐπαισχύντως τήν παράνομον "νέαν ἀδελφότητα τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου," ἡ ὁποία μηνύει συνεχῶς καί καταδικάζει εἰς πολυετεῖς φυλακίσεις τούς ἀληθεῖς Ἐσφιγμενίτας, τούς κατάσχει τά περιουσιακά στοιχεῖα, καί ἐν τέλει τούς φονεύει, ὅπως ἔγινε μέ τόν μοναχόν Τρύφωνα τό 2003, ὁ ὁποῖος ἀπέθανεν εἰς ἀτύχημα μέ τό τρακτέρ τῆς Μονῆς, πού ἔλαβε χώραν κατά τήν νύκτα ἐξ αἰτίας τοῦ ἀποκλεισμοῦ τῆς Μονῆς. Τοὐτέστιν, οἱ Ἁγιορεῖται, πλήν τῶν "ζηλωτῶν," εἶναι πλέον αἱρετικοί καί σχισματικοί! Κατά τήν γνώμην μου, αἱ ὡραῖαι ψαλμωδίαι καί ἡ ἄσκησίς των ἐξοργίζει πλέον τόν Θεόν, διότι ἔτσι Τόν ἐμπαίζουν! Τά αὐτά ἰσχύουν καί διά τούς ἐν τῷ κόσμῳ κληρικούς καί λαϊκούς πού κοινωνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς. Αἶσχος!!! Αἶσχος!!! Αἶσχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέγει το ανωτέρω.

    ".. Και τι λέγουν τώρα; Αν φθάσουν στο κοινό Ποτήριο, τότε θα παύσωμε το μνημόσυνό τους…"

    Και αναρωτιέμαι, άλλη μία δηλητηριώδη προπαγάνδα για να κρατάνε το ποίμνιο αποκοιμισμένο στις δαγκάνες του οικουμενισμού.

    Να είναι δυνατόν να κάνουν λόγο για κοινό ποτήριο;
    Έχουν "Ποτήριο" οι Παπικοί και οι πάσης φύσεως αιρετικοί;

    Πως λοιπόν απικοιμίζουν τον λαό με αισχρουργίες και δαιμονολογίες;

    Όποιος παραδέχεται Ποτήριο στους Παπικούς τούς παραδέχεται ως Χριστιανούς Ορθοδόξους. Άπαγε της βλασφημίας.

    Όσο για την ηρωική αντιμετώπιση των Εκκλησιαστικών του σώματος του Οικουμενισμού, τούτη δυναμικά εκρήγνυται όταν κατά πρώτο λόγο γίνεται δημόσιος λόγος για τους μισθούς και την Εκκλησιαστική περιουσία, και κατά δεύτερο λόγο με εξίσου τρομακτική αντιμετώπιση, όταν κάποιος ποιμήν αποτειχίζεται, με αρχή που έγινε πριν από 100 χρόνια περίπου, το 1924 όπου Εκκλησία και Πολιτεία ενωμένοι ως μια γροθιά όρμηξαν αποφασιστικά να καταπνίξουν το Ορθόδοξο κίνημα της διαφύλαξης των πατρώων παραδόσεων, όπως και το εορτολόγιο που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ενότητας της Αγίας Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αισχρουργίες και δαιμονολογίες είναι η υποτίμηση των Αντιοικουμενιστών που δεν έχουν αποτειχιστεί αλλά δεν δέχονται τον οικουμενισμό ούτε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την πέταξε πάλι την κουτσουλιά του ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου ως συνήθως, στην τελευταία σειρά που τα βάζει με όσους δεν έχουν αποτειχιστεί, ακόμα και με τους Αντιοικουμενιστές που δεν έχουν αποτειχιστεί!

    Υπόλογοι είναι οι σχισματικοί παλαιοημερολογίτες για το σχίσμα και την εμμονή τους σε ημερολόγια και εορτολόγια! Όχι να μας βγαίνουν και κριτές των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που δεν έχουν αποτειχιστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πλανεμένο και παλαιοημερολογίτικο το σχόλιο του Μαρίνου Ριτσούδη.

    Μια πλάνη μόνο θα σημειώσω: "όπως και το εορτολόγιο που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της ενότητας της Αγίας Εκκλησίας".

    Αυτά είναι πλανεμένα παλαιοημερολογίτικης έκδοσης!

    Η Εκκλησία ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για ημερολόγια και εορτολόγια και ποτέ δεν έκανε σχίσμα και δεν συμφώνησε στο σχίσμα για ημερολόγια και εορτολόγια! Η Εκκλησία όχι οι σχισματικοί, η Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι σχισματικοί να πάψουν να αποκοιμίζουν τον λαό με σχισματικές απόψεις και υπερτιμήσεις των ημερολογίων και εορτολογίων.

    Ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ξυπνάει τον λαό από τις σχισματικές αποκοιμίσεις με δαιμονολογίες και μπουρδολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξοργίζουν τον Θεό οι σχισματικοί υβριστές των συγχρόνων αγίων της Εκκλησίας μας!
    Αἶσχος!!! Αἶσχος!!! Αἶσχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ἀνώνυμον τῆς 19 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:49 π.μ.

    Ἀσεβέστατε κουκκουλοφόρε Οἰκουμενιστά, ἐάν ἤσουν Ὀρθόδοξος Χριστιανός, θά ἐγνώριζες ὅτι τό Δόγμα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας, ἀπαραίτητον στοιχεῖον τοῦ ὁποίου εἶναι καί ἡ κοινή λατρεία τῶν Ὀρθοδόξων (βλ. Δογματική τοῦ Χ. Ἀνδρούτσου, 4η Ἔκδ., σελ. 274), εἶναι ὄντως ὁ ἀκρογωνιαῖος λίθος τῆς Πίστεως (βλ. 9ον Ἄρθρον τοῦ Συμβόλου). Ἐσεῖς οἱ Οἰκουμενισταί, ὅμως, δέν πιστεύετε εἰς τά Ἅγια Δόγματα τῆς Πίστεως, ἀλλά εἰς τά ΠΣΕ, εἰς τήν "ἀγάπην" (διάβαζε "ἀπάτην") ὅλων τῶν αἱρετικῶν καί ἀλλοθρήσκων κ.λπ. Ντροπή σας, πού τολμᾶτε νά κουνᾶτε καί τό δάκτυλον εἰς τούς Ὀρθοδόξους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για όσους αγαπούν τον Χριστό και την Αλήθεια, επώνυμη απάντηση από την αντιοικουμενιστική Μητρόπολη Πειραιά.

    "Η πεισματώδης επιμονή των Γ.Ο.Χ. στο παλαιό ημερολόγιο, η ανύψωσή του σε θέση δόγματος πίστεως και η απόδωση σ’ αυτό σωτηριολογικού χαρακτήρος, ενώ απεναντίας η θεώρηση του νέου ως καταραμένου, δαιμονικού, που όποιος το ακολουθεί δεν σώζεται, είναι πλάνη και ζήλος «ου κατ’ επίγνωση»."

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

    ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
    https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντροπή σε σένα παλαιοημερολογίτα Δ. Χατζηνικολάου να κουνάς το δάκτυλο στους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που δεν δέχονται το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και να έχεις αρρωστημένες φαντασίες για τους Ορθόδοξους Αντιοικουμενιστές που δεν δέχονται το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και να τους βλέπεις σαν Οικουμενιστές ή πράκτορες!

    Ντροπή σου να συγχέεις το Δόγμα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας με τα ημερολόγια και εορτολόγια!

    Ντροπή σου να κάνεις αυτή την πλανεμένη παλαιοημερολογίτικη σύγχυση!

    Ντροπή σου και πάλι ντροπή σου!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα ΠΣΕ και της "αγάπης" τα χαρίζουμε στους παλαιοημερολογίτες σχισματικούς!

    Εμείς οι Ορθόδοξοι Αντιοικουμενιστές κατακρίνουμε και το "ΠΣΕ" και τα της ψεύτικης "αγάπης" των οικουμενιστών!

    Είναι γνωστό εξ' άλλου ότι και η αίρεση του οικουμενισμού και το σχίσμα είναι καρποί του Διαβόλου!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ασεβέστατοι είναι οι υβριστές και συκοφάντες των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που δεν δέχονται το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα και υβρίζουν και τους συγχρόνους αγίους της Εκκλησία μας!

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μην προσπαθούν οι παλαιοημερολογίτες να συγχύσουν τα Άγια Δόγματα της Εκκλησία μας με τα ημερολόγια και εορτολόγια. Αυτό είναι πλάνη μεγάλη παλαιοημερολογίτικη. Αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ασεβέστατοι είναι οι υβριστές και συκοφάντες των Ορθοδόξων Αντιοικουμενιστών που δεν δέχονται το παλαιοημερολογίτικο σχίσμα, αλλά αποκαλύπτουν την παλαιοημερολογίτικη πλάνη και οι υβριστές και των συγχρόνων αγίων της Εκκλησία μας που δεν άνηκαν στο παλαιοημερολογίτικο σχίσμα!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μέχρι πότε θα μεροληπτεί ο διαχειριστής και θα ανεβάζει μεροληπτικά μόνο τα παλαιοημερολογίτικα σχόλια πάνω στην ανάρτηση;
    Πότε θα ανεβάσει και σχόλια της αντίθετης πλευράς των Ορθόδοξων Αντιοικουμενιστών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τό Δόγμα τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας που εἶναι ὄντως ὁ ἀκρογωνιαῖος λίθος τῆς Πίστεως (βλ. 9ον Ἄρθρον τοῦ Συμβόλου) δεν έχει σχέση με ημερολόγια και εορτολόγια.
    Πότε θα απομακρυνθούν από την πλάνη οι σχισματικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε αυτή την εορτολογική ενότητα στη χρηστικότητα της δομής της Αγίας Εκκλησίας που εσύ παραβλέπεις και ειρωνεύεσαι, για τον διάβολο είναι το χρησιμότερα εργαλείο για την ολοκλήρωση τού Οικουμενισμό.
    Και εάν παρατηρήσεις αυτή την πρακτική του διαβόλου θα αντιληφθείς πως ο διάβολος χαλάει την εορτολογική ενότητα της Αγίας Εκκλησίας, για να φτιάξει την εορτολογική ενότητα στην παναιρεση. Το οποίο σημαίνει πως ο καθένας που γίνεται εργαλείο της διάσπασης της εορτολογικής ενότητας της Αγίας Εκκλησίας και υπερασπιζεται τη διάσπαση που προήλθε δια της αντικανονικης κατά τον τρόπο και τήν ουσία, επιβολής του νέου εορτολιγίου, γίνεται είτε εν γνώση είτε εν αγνοία του, σκεύος του διαβόλου που εξυπηρετεί τον Οικουμενισμό, διότι το νέο ήρθε μόνο για την επικράτηση του οικουμενισμού για κανένα άλλο λόγο.

    .
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρίνε Ριτσούδη σε ρώτησαν τόσες φορές αν είσαι παλαιοημερολογίτης και δεν απάντησες.
    Γιατί; Ντρέπεσαι να πεις αν είσαι παλαιοημερολογίτης;

    Αυτά που γράφεις είναι πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα μπουρδολογήματα που ευχαριστούν τον διάβολο που αγαπάει τα σχίσματα για λεπτομέρειες.

    Και το σχίσμα και ο Οικουμενισμός εξυπηρετούν τον διάβολο που θέλει να χορεύει όταν πλήττεται η Ορθοδοξία.

    Κοίταξε να μετανοήσεις και να μην αναμασάς τα πλανεμένα παλαιοημερολογίτικα μπουρδολογήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαρίνο Ριτσούδη διαβασέ το και άλλαξε μυαλά.

    "Η πεισματώδης επιμονή των Γ.Ο.Χ. στο παλαιό ημερολόγιο, η ανύψωσή του σε θέση δόγματος πίστεως και η απόδωση σ’ αυτό σωτηριολογικού χαρακτήρος, ενώ απεναντίας η θεώρηση του νέου ως καταραμένου, δαιμονικού, που όποιος το ακολουθεί δεν σώζεται, είναι πλάνη και ζήλος «ου κατ’ επίγνωση»."

    ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

    ΜΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΛΗΓΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    Σύντομος σχολιασμός του Παλαιοημερολογητικού ζητήματος
    https://www.impantokratoros.gr/2837A100.el.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aκόμα δεν εμφανίστηκε ο άλλος να μας πει για τα ημι-συλλείτουργα ;
    Παρεπιπτοντως, στην Ραβεννα ο Βαρθολομαιος "κοινωνούσε" αβερτα Καθολικούς...

    Εμενα μου ηρθανε στο μυαλο κάποιοι άλλοι "Πνευματικοί οδηγοί" που εμπαίζουνε το Ποιμνιο, δρωντας κρυπτοΟικουμενιστικα
    Απεκόπησαν μας ειπανε οι Λατίνοι το 1054 [δεν περιμεναν καν οι συγχρονοι αγαπολογοι να υπαρξει σε διαρκεια χρονου (αδιαμφισβητητη) Συνοδικη αποδοχη της αιρεσως κι εστειλαν και τα μικρα παιδακια στην κολαση από το 1054], καθως καπως επρεπε να δικαιολογησουνε το γεγονος, παρότι η πρωτη Πανορθοδοξη που τους καταδικασε εν Συνολο (μετα την πτωση τους) εγινε πολυ αργοτερα, το 1484
    Αλλά από την άλλη, όχι λενε, δεν απεκοπησαν οι Οικουμενιστες
    Κι οπως οι δυνητιστες αναμενουνε το εμφανεστατο Κοινο Ποτηριο (Ραβέννα ;;) έτσι και κεινοι (Κυπριανίτες) μας λένε :
    "Όταν οι εξ Ορθοδόξων Οικουμενιστές αποδεχθούνε την ένωση των Εκκλησιών και των θρησκειών (με αρχηγό τον Αντίχριστο), τότε ενούμενοι με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και αλλοθρήσκους, θα έχουνε αποσχιστεί της Ορθοδόξου Εκκλησίας " (sic)
    Kαι θα ερωτησει ενας λογικος άνθρωπος :
    Δηλαδή τώρα που έχουμε δηλώσεις Πατριαρχών υπέρ του Μωάμεθ, που ο Βαρθολομαίος αναθεμάτισε μεγάλη μερίδα των Αγίων (βρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού, είπε το 1998) ότι όλοι πιστεύουμε σ΄ένα Θεό, δωρίζονται κοράνια από Πατριάρχες, συμπροσεύχονται μαζί τους, δεν υπάρχει πανθρησκεία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  22. Πέραν των πρωτεργατών αυτής της κακοδοξίας (που αναθεματιστηκε απο ΡΟΕΔ, επί Προέδρου Βιταλίου, το 2001) αυτή ξεγελάει κι αρκετούς καλοπροαίρετους, καθώς είναι βολική ή έχει προσωπείο αγάπης, αφήνοντας τελείως στην άκρη την δικαιοσύνη του Κυρίου. Με τέτοιο "αγαπητικό" σκεπτικό, γιατί άραγε να μην σώζονται, τουλάχιστον τα μικρά παιδιά των αιρετικών & αλλοθρήσκων ;
    Οι συγχρονοι αγαπολογοι ομως δεν νοιαζονται για τα μικρα παιδακια, απλά αυτή η λανθασμενη θεωρια γίνεται η βάση για να προχωρήσουνε σε πιο βαριά λάθη και άνομα σχέδια, βλέπε εδώ τι έρχεται
    http://scripta---manent.blogspot.com/2018/04/blog-post_67.html
    Αυτή η κακοδοξία ξεγελάει, ειδικά τους χλιαρούς κι αυτοί παραμένουνε σε κοινωνία με Οικουμενιστές, απορροφάει κραδασμούς αντιδράσεων (βοηθάνε σ΄αυτο κι οι "λιονταρίσιοι" λόγους των εκπροσώπων της) κι ουσιαστικά διευκολύνει, όπως κι ο δυνητισμός στην αποτείχιση, την περαιτέρω εδραίωση του Οικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εννοείται ότι δεν είναι συλλείτουργα αλλά ημι-συλλείτουργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο άτσαλος καταναγκασμός σε αποτείχιση ίσως βοηθάει στην περαιτέρω εδραίωση του Οικουμενισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Aτσαλος καταναγκασμός σε αποτείχιση μετα απο δεκαετίες που γινονται τοσα αισχη κι η αιρεση κηρύσσεται όχι απλά δημοσίως αλλά και με θράσος !!!
    Οι Ιερωμενοι διδάσκουνε αυτά που τους βολευουνε κι οι τυφλοί τους ακολουθούνε.
    Ή μήπως βολεύονται και καποιοι απο αυτούς ;
    Αλήθεια, οι φερομενοι ως Αγιορειτες, ως Στύλοι της Ορθοδοξίας, πώς μνημονεύανε και μνημονεύουνε εκεινον που αναθεματισε τους Αγιους μας, όταν οι Αγιοι διδασκαν ούτε να συντρώγουμε με τοιούτους ;
    Για αυτό λέω ότι για την διακριτή Σύνοδο του Πατριαρχείου οι επιπτωσεις σιγουρα θα ητανε πιο ραγδαιες, σε σχεση με την αυτοκεφαλη της Ελλαδας. Δεν θα αξιζε και κατι καλύτερο σε τετοιους "Αγιορείτες"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο Μέγας Βασίλειος είχε γράψει λόγια προσβλητικά στόν Αγιο Γρηγόριο Θεολόγο, όταν εκείνος αργοπορούσε στην ενίσχυση του αντιαιρετικού αγώνα. Του έγραψε πως είναι τεμπέλης και αγροίκος, άφιλος και ανάξιος ακόμα και να ζει, αφου δείχνει τόση αδιαφορία για τα εκκλησιαστικά πράγματα…” (Στυλ. Παπαδόπουλου, Ο πληγωμένος αετός, σ. 110, εκδ. Αποστολική Διακονία.
    Και τελικώς ο Αγιος Γρηγόριος Θεολόγος, εκείνος που είχε εμπειρίες του Ακτίστου Φωτός (και δεν τράβαγε απλά κομποσχοίνι...), κατέβηκε στον αντιαιρετικό αγώνα, πήγε στην Βασιλεύουσα, όπου δεν μνημόνευε τον αιρετικό Πατριάρχη και τα υπόλοιπα που κατάφερε (με άμεσο κίνδυνο της ζωής του) είναι γνωστά
    Ο Μέγας Βασίλειος όμως τα ”έψαλε” και σε άλλους Επισκόπους
    «Με συσκέψεις επί συσκέψεων και ολιγωρία, κοιτάζετε ο ένας τον άλλον, και έπεσε η Ταρσός στους αρειανούς…»
    Με αυτά τα λόγια επέκρινε ο Μέγας Βασίλειος τον Επίσκοπο Σαμοσάτων Ευσέβειο και τους λοιπούς Ορθοδόξους για την καθυστέρηση αντίδρασης έναντι των αιρετικών… (Επιστολή 34,σημ., Ε.Π.Ε. 1, σ. 248.)
    Κι είναι γνωστό πως απάντησε ο Μέγας Βασίλειος στους φοβερισμούς του επάρχου...
    ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
    «Οἵτινες τήν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσιν, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν..» (ἁγ. Μάρκου Ἐφέσου, Ὁμολογία, CFDS, Ser. A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 (24-28)

    Υ.Γ. Η χείρα του Μέγα Βασιλείου βρίσκεται όλο τον χρόνο, προς προσκύνηση, στην είσοδο του Ι.Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου, στην Νέα Φιλαδέλφεια Αθηνών
    https://choratouaxoritou.gr/?p=45393
    Από ότι βλέπω, τα υπόλοιπα αναγραφέντα συμφωνούν και με την κάτωθι μελέτη, την οποία θα πρέπει να συμβουλευόμαστε, καθώς οι μέρες μας είναι πονηρές...
    http://www.monastiria.gr/pou-sozontai-simera-ta-leipsana-twn-agiwn-tis-othodoxias/



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tώρα που τα καλοκοιτάζω, υπάρχουνε διαφορές σε σχέση με την μελέτη του καθηγητή για τα Άγια Λείψανα του Μεγάλου Βασιλείου
    Πάντως για την Νέα Φιλαδέλφεια συμφωνούνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωφέλιμο (κι επίσης διδακτικό για τις σχέσεις Ορθοδοξίας κι Ελληνισμού) είναι το παρακάτω βίντεο
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ «Μέγας Βασίλειος - Το λιοντάρι του Χριστού»
    https://www.youtube.com/watch?v=zEifRzM9YZI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαι δυστυχώς τα άνω αναγραφέντα για τους Αγιορείτες, δεν απευθύνονται μόνο σε εκείνους που έχουνε κοινωνία με τον Πατριάρχη και την νεοημερολογίτικη Κρατούσα...
    Οι κακοδοξίες των ημερών είναι ποικίλες...
    Κι έτσι αναγκαζόμαστε να μιλάμε οι λαϊκοί και μάλιστα εμείς...
    σε τέτοια παρακμή βρισκόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σταύρο Τ. σ΄ ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τις πληροφορίες για τον Μ. Βασίλειο αν και είναι υπο έρευνα.

    Δεν έχεις δίκαιο σ΄ όλα. Ούτε στην ολική απαξίωση των Αγιορειτών επειδή δεν κόβουν το μνημόσυνο την στιγμή που είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ η διακοπή του μνημοσύνου.
    Βλέπεις ο άγιος Παΐσιος όταν ήταν μαζί με το Άγιο Όρος που έκοψε το μνημόσυνο δεν απαξίωνε ολικά τους Αγιορείτες και επισκόπους που δεν έκοψαν το μνημόσυνο.
    Έχεις άδικο στην στην ολική απαξίωση των Αγιορειτών.

    Η παλαιοημερολογίτικη κατηγορία σου για την κοινωνία με "την νεοημερολογίτικη Κρατούσα..." είναι πέρα για πέρα ΠΛΑΝΕΜΕΝΗ και ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σταύρο Τ. η Εκκλησία ποτέ δεν δίδαξε καταγκαστική αποτείχιση στη φάση που βρισκόμαστε.
    Ο ΙΕ΄ Κανών είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σταύρο Τ. στα σχόλια σου βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα που δεν ισχύουν.
    Είναι με ζήλο ου κατ΄επίγνωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με μεγάλο κόπο και αγώνες συγκεντρώνονταν οι Άγιοι Πατέρες, δίνοντας μακροχρόνιες μάχες και την ζωή τους πολλές φορές, για να αποφασίσουν κανόνες που αφορούσαν την σωτηρία της Εκκλησίας εν καιρώ αιρέσεως. Για κανόνες που δεν θα έπρεπε να ισχύσουν υποχρεωτικά για πιο λόγο να έκαναν τόσο κόπο και θυσίες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν είναι όλοι οι Κανόνες προαιρετικοί ανώνυμε 1:26 μ.μ.
    Αυτός ο Κανόνας είναι προαιρετικός διότι επαινεί μόνο και δεν καταδικάζει.
    Οι Περισσότεροι Κανόνες έχουν επιτίμια, αφορισμούς, καθαιρέσεις και από εκεί φαίνεται ότι δεν είναι προαιρετικοί.
    Αυτός όμως ο Κανόνας είναι προαιρετικός.

    Φυσικά και συμφωνώ ότι έδωσαν κοπιώδεις αγώνες οι Άγιοι Πατέρες, δίνοντας μακροχρόνιες μάχες και την ζωή τους πολλές φορές, για να αποφασίσουν κανόνες που αφορούσαν την σωτηρία της Εκκλησίας εν καιρώ αιρέσεως.
    Αλλά οι αιρέσεις δεν αντιμετωπίζονται μόνο με αποτείχιση από τους αιρετίζοντες επισκόπους αλλά και με το αναποδογύρισμα τους (των αιρέσεων), με το χτύπημα με τον λόγο, τον γραπτό και προφορικό, με την καταδίκη τους.

    Ορθόδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή