Διαβολικά γονίδια ή δικαιώματα στον διάβολο; (4ον) -- του αδελφού μας Ιουστίνου

Η ελευθερία της Θείας Χάριτος και το Άγιον Βάπτισμα.

Σε προηγούμενα άρθρα μας, αγαπητοί αναγνώστες της «Ορθοδόξου Φωνής», αναφερθήκαμε στη κολυμπάριο θεωρία της «κυτταρικής μνήμης της αμαρτίας», σύμφωνα με την οποία οι αμαρτήσαντες γονείς κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης του παιδιού τους ευθύνονται για αλλοιώσεις στα κύτταρα του παιδιού, που το καταδικάζουν να «θέλει» την ίδια αμαρτία των γονέων του από την γέννησή του. Η θεωρία αυτή θα μπορούσε να παρομοιαστεί με ένα αυτοκίνητο (το σώμα) που βγαίνει από το εργοστάσιο, με ελαττωματικό τιμόνι να στρίβει πάντα αριστερά ακόμη και όταν ο οδηγός(η ψυχή) το διατάζει να στρίβει δεξιά. Δυστυχώς οι κολυμπαριστές αυτοί κληρικοί έρχονται σε κατάφωρη αντίθεση με την διδασκαλία της Εκκλησίας μας, η οποία διδάσκει τα τελείως αντίθετα.
Θα παραθέσω τώρα την διδασκαλία του Αγίου Μάρκου του ασκητού(1), ο οποίος λέγει τα εξής : «Χριστός απέθανεν υπέρ των αμαρτιών ημών και συνετάφημεν Αυτώ δια του βαπτίσματος. Ο αποθανών ( σ.σ δηλαδή ο ορθόδοξα βαπτισμένος) δεδικαίωται από της αμαρτίας. Αμαρτία ημών ου κυριεύσει εάν τας εντολάς του Χριστού ποιήσωμενΈδωκεν ο Χριστός εντολάς ίνα ταύτας ποιήσαντες, εύρωμεν την δεδομένην ημών τελειότητα. Ει δε μη ποιήσωμεν, ΕΚΟΥΣΙΩΣ φανούμεν ενεργούμενοι υπό της αμαρτίας».
Είναι παραπάνω από σαφές ότι ο ορθόδοξος βαπτισμένος χριστιανός  δεν  κουβαλάει μέσα του κάποια «κυτταρική μνήμη αμαρτίας» γραμμένη στα σωματικά του γονίδια, διότι έχει αναγεννηθεί από το Άγιον Βάπτισμα. Και συνεχίζει ο Άγιος Μάρκος ο ασκητής :
«Άρα ουκ ήκουσαν (σ.σ εις την περίπτωσή μας οι κολυμπαριστές) ότι το θέλημα του ανθρώπου μετά την βάπτισιν ούτε Θεός ούτε Σατανάς βιάζεται; Άρα ουκ ήκουσαν ότι αι εντολαί του Χριστού, αι μετά το Βάπτισμα δεδομέναι, νόμος ελευθερίας εστί; Εννόησας (εκ των ειρημένων τον δια του βαπτίσματος ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΝ μυστικώς μεν γινόμενον, ενεργώς δε δια των εντολών ευρισκόμενον».
Που είναι τώρα τα "διαβολικά" σου "γονίδια"  κακόδοξε κολυμπαριστή; Αμφισβητείς τον καθαρισμό του Αγίου Βαπτίσματος; Μέχρι που θα φθάσει η άνοιά σου;
Και καταλήγει ο Άγιος Μάρκος : « Ο νόμος του Πνεύματος της Ζωής ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ». Είναι ξεκάθαρο λοιπόν  ότι η Εκκλησία μας δεν παραδέχεται  κάποια «κυτταρική μνήμη της αμαρτίας» μετά το ορθόδοξο βάπτισμα, αλλά ελευθερία βουλήσεως είτε για τήρηση των εντολών είτε για  ελεύθερη αποδοχή των υποδείξεων του διαβόλου.
Στην επόμενη επικοινωνία μας θα δούμε ότι η Εκκλησία επίσης   απορρίπτει την «κυτταρική μνήμη διαβολικών γονιδίων» ακόμη  και στον αβάπτιστο άνθρωπο. Μέχρι τότε, αγαπητοί αδελφοί, λίγη υπομονή και χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.

 Παραπομπές
(1)Αγίου Μάρκου του Ασκητού, Το Άγιον Βάπτισμα και η ελευθερία της Θείας Χάριτος. Έκδοσις Ιερού Κελλίου Αγίων Αρχαγγέλων, Άγιον όρος 2012. Τηλ. 23770-23480, κεντρική διάθεσις «Το Παλίμψηστον», Τσιμισκή 128,546 21 Θεσσαλονίκη, τηλ. 2310-286-247.

2 σχόλια:



  1. Η Μαρία η Αιγυπτία Βαπτίστηκε και ευθύς πήγε στην έρημο για καμιά 50ριά χρόνια.
    Η επιθυμία της αμαρτίας και της τρυφής την πολέμησε όσο κανέναν.

    Το ταλέντο των γονέων, γιατί μεταδίδεται στα παιδιά τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ - Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
    https://www.youtube.com/watch?v=I2RoNut826M

    ΑπάντησηΔιαγραφή