Η ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 15ου ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ Α ΚΑΙ Β ΣΥΝΟΔΟΥ

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Η ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΙ ΔΥΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ 15ου ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ Α ΚΑΙ Β ΣΥΝΟΔΟΥ

Ως γνωστόν η δυνητικότητα καταργεί κάθε κανόνα και αφοπλίζει τον στρατιώτη του Χριστού. Σου λέει ο Επιφάνιος, έχεις το δικαίωμα αν θέλεις να αποτειχισθείς, αν όμως τολμήσεις και το κάνεις θέτεις τον εαυτό σου εκτός Εκκλησίας.
Δηλαδή σαν να σου λέει ότι έχεις το δικαίωμα να χρησιμοποιήσης το όπλο σου κατά του κατακτητή αλλά αν του ρίξης θα σε περάσω από στρατοδικείο και θα σε αποτάξω από το σώμα.
Αυτή την παρανοϊκή και σχιζοφρενική ερμηνεία του 15ου κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου επινόησε ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος για να βολέψει τους Οικουμενιστές και όσους δεν ήθελαν να αποτειχισθούν και να διωχθούν. Αυτή την αντορθόδοξη ερμηνεία ακολούθησαν και υιοθέτησαν και οι φυγόπονοι επίσκοποι, θεολόγοι και φημισμένοι γέροντες. Αυτή η αιρετική ερμηνεία, κυριολεκτικά κατήργησε τον 15ο Ιερό Κανόνα, αυτό το ισχυρότατο αμυντικό όπλο της Εκκλησίας, οδηγώντας την Νεοημερολογίτικη Εκκλησία στον Οικουμενισμό, στο Κολυμπάρι και στην αγκαλιά του Αντίχριστου Πάπα.
Τελικά όπως πάντα οι πιο επικίνδυνοι εχθροί της Εκκλησίας ήταν και είναι οι μορφωμένοι θεολόγοι της.

7 Σεπτεμβρίου 2019 - 5:58 π.μ.

23 σχόλια:

  1. Τό βιβλίον τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου "Τά Δύο Ἄκρα" ἀποτελεῖ μνημεῖον διαστροφῆς τῆς Ἀληθείας. Ἡ αἵρεσίς του συνίσταται εἰς τό νά ἀποτρέπῃ τόν πόλεμον τῆς Ἐκκλησίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μέ «πραγματικά πυρά», δηλαδή μέ τήν ἀποκήρυξιν τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων. Ἐπιτρέπει μόνον φραστικάς καί γραπτάς διαμαρτυρίας («Τά Δύο ’Άκρα», σ. 73-74), δηλαδή μόνον τόν «χαρτοπόλεμον», ὅπως εὐστόχως ἔχει χαρακτηρίσει τάς ἀντιδράσεις αὐτάς ὁ ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης. Ἔτσι, ὅμως, παθαίνουν σύγχυσιν ἀκόμη καί ἀληθινοί στρατιῶται τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι ἀφοπλίζονται καί ἀκινητοποιοῦνται, ἀποδυναμώνεται καί παραλύει ὁ ἀντιαιρετικός ἀγών τῆς Ἐκκλησίας, καί ἐπικρατεῖ ἡ αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὁ λόγος διά τόν ὁποῖον ἡ Ἐκκλησία ἀνέκαθεν ἐνίκα τάς αἱρέσεις εἶναι ὅτι ἔχει ἐνσωματωμένον ἕνα, οὕτως εἰπεῖν, αὐτόματον διορθωτικόν μηχανισμόν, ὁ ὁποῖος συνίσταται εἰς τήν ἀποτελεσματικήν ἀντίδρασιν (καί ὄχι εἰς «χαρτοπόλεμον»!) τῶν ὑγιῶν μελῶν Της πρός τάς αἱρετικάς διδασκαλίας καί πράξεις τῶν «ψευδεπισκόπων» καί τῶν ψευδοδιδασκάλων. Αὐτόν ἀκριβῶς τόν μηχανισμόν ἀκυρώνει ἡ αἱρετική διδασκαλία τοῦ π. Ἐπιφανίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης, που επικαλείται ο παλαιοημερολογίτης κ. Χατζηνικολάου ήταν Αντιοικουμενιστής που δεν άνηκε στο παλαιοημερολογίτικο Σχίσμα!

    Τέτοιο μεγάλο Αντιοικουμενιστή δεν έχουν να παρουσιάσουν οι άνθρωποι που ανήκουν στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!

    Ο ἀείμνηστος Καθηγητής Ἰ. Κορναράκης ανήκει στην Εκκλησία του Νέου Ημερολογίου!

    Και είναι ένα ΧΑΣΤΟΥΚΙ στους προωθούντες τα ημερολογικά σχίσματα ως... λύση στον Οικουμενισμό!

    Όμως ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα του μαρτυρίου ξεπλένει τα σχίσματα!


    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λάθος κάνεις παλαιοημερολογίτη κ. Χατζηνικολάου!

    Μνημείο διαστροφής της αλήθειας είναι οι παλαιοημερολογίτικες δοξασίες και δογματοποιοήσεις του παλαιού ημερολογίου!

    Ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ ἔργο του “Τὰ δύο ἄκρα” έγινε από τους πιο ενοχλητικούς αντίπαλους του Οικουμενισμού και των αδικαιολόγητων Σχισμάτων με τα οποία ο Διάβολος χορεύει!

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

    Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΥΔΕΜΙΑ πλάνη και ΟΥΔΕΜΙΑ απάτη είχε ο άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας μας π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος!

    Η ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ "ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ" ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ!

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ισχύει εκείνο το εχθροί της εκκλησίας προέρχονται από μορφωμένους θεολόγους. Μάλλον οι εχθροί της εκκλησίας προέρχονται από εκκοσμικευμένους θεολόγους. Μορφωμένοι θεολόγοι υπήρχαν πολλοί στο παρελθόν, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Γρηγόριος Θεολόγος, ο Βασίλειος, ο Δαμασκηνός, ο Συμεών ο νέος κι άλλοι πολλοί. Όλοι τους όμως ήταν θεολόγοι με βιώματα κι όχι θεολόγοι με νοητικές ικανότητες. Όσο για τους παλιοημερολογήτες είναι λάθος έκφραση, εσκεμμένα αναφέρεται, είναι οι επί των πατρώων ιχνών λαμπαδηδρόμοι της ορθοδόξου πίστεως, που δε συμβιβάζονται με νεωτερισμούς, που δε συμπλέουν με ό,τιδήποτε μολύνει τα της πίστεως πατροπαράδοτα. Αν είναι πολλοί κάπου αυτοί δε συνιστούν ντε και καλά την εκκλησία του Χριστού, η εκκλησία είναι εκεί που το άγιο πνεύμα καθοδηγεί. Όσο για τους νέους αγίους που έχουν ανακηρυχθεί, ο Θεός γνωρίζει, και θα φανεί αν είναι άγιοι, με θαυματουργικές επεμβάσεις, όπως όλοι οι προυπήρξαντες άγιοι της ορθοδοξης πίστης. Εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι να πούμε αν είναι ή όχι ο άγιος είναι άγιος όταν ο Θεός τον σκεπάζει με τη χάρη του. Μακάρι, θέλουμε αγίους, όσο γίνεται περισσότερους αγίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όση ή δυνητικότητα τού "Οστις θέλει οπίσω μου ελθείν", του Δεσπότη μας Ιησού Χριστού, άλλο τόση και η δυνητικότητα τού 15ου κανόνα της Α και Β Συνόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πιο πονηρό από όλα είναι ότι με την αλλαγή του εορτολογίου το 1924 όλες οι ορθόδοξες εκκλησίες συνέχισαν την κοινωνία σαν να μην συνέβει τίποτα κακό. Πως όμως οι πιστοί θα εορτάζουν 2 φορές τις ίδιες εορτές; Π.Χ. Άγιον ¨Ορος, Ιεροσόλυμα.Σαφής παραβίαση Ιερών κανόνων. Είναι φανερό ότι οι περισσότεροι που εκφράζουν απόψεις για το ζήτημα απέχουν πολύ από την αλήθεια. Το ζήτημα του ημερολογίου έπρεπε να έχει λυθεί εδώ και καιρό, αλλά τόσο τους πιστούς,όσο και τους επισκόπους εκτός εξαιρέσεων,δεν τους ενδιαφέρει ούτε η αλήθεια ούτε και η πίστη.Φαίνεται άλλωστε από τα τελευταία γεγονότα με την ουκρανία πόσο ενωμένες και Ορθόδοξες είναι οι ορθόδοξες εκκλησίες.Όταν το Άγιο Πνεύμα καθοδηγεί δεν υπάρχουν διαφορές και διαφωνίες, συνεπώς είναι φανερό ότι λειτουργούν με προσωπικές απόψεις και θέσεις Εκκοσμικευμένα.Αν οι του Πατρίου εορτολογίου είχαν μείνει μόνο με Ιερείς δεν θα είχε κανείς να τους προσάψει τίποτα θα παρέμεναν στην αποτείχειση και θα πάλευαν για την καταδίκη της καινοτομίας μαζί με τις Εκκλησίες που παρέμειναν με το Πάτριο.Τώρα τα πράγματα είναι θολά,γιατί και αυτές έπεσαν σε πτώση, αφού συμφώνησαν να κοινωνούν με τους νεοημερολογήτες. Όλοι βρίσκονται μέσα στον Οικουμενισμό καιτην πλάνη.Ας μην περιαυτολογούμε για το ποίοι είναι καλύτεροι, τα λάθη εχουν γίνει εκατέρωθεν.Ο Κύριος να δώσει φώτιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Αν οι του Πατρίου εορτολογίου είχαν μείνει μόνο με Ιερείς δεν θα είχε κανείς να τους προσάψει τίποτα θα παρέμεναν στην αποτείχειση και θα πάλευαν για την καταδίκη της καινοτομίας μαζί με τις Εκκλησίες που παρέμειναν με το Πάτριο."


    Όταν θα εκοιμούντο αυτοί οι Ιερείς, από που θα υπήρχαν οι αντικαταστάτες τους για συνέχιση του αγώνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Silver 7 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:04 μ.μ.

    Ἀκριβῶς! Ἐφόσον ὁ χαρακτήρ πού ἐδόθη εἰς τόν ἱερόν ἀγῶνα ἦτο ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ π. ἑ. δέν ἀπετέλουν νέαν Ἐκκλησίαν, ἀλλ' ἦσαν "ἡ φρουρά πού θ' ἀγωνισθῇ διά νά ἐπαναφέρῃ τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος εἰς τόν θριγγόν τῶν ἱερῶν κανόνων ἀπ' ὅπου αὐτή ἐξέκλινε," ἤτο ἀπολύτως φυσικόν καί ἀναγκαῖον νά δύναται ν' ἀλλάζῃ ἡ "φρουρά." Ἄν δέν προέβαινον εἰς νέας χειροτονίας, θά ἐσήμαινε ὅτι δέν ἐπίστευον εἰς τό ὅλον ἐγχείρημα. Ἡ φιλολογία περί "παραλλήλων ἐπισκόπων" πού ἐφηῦρον οἱ τῆς ὁμάδος τοῦ π. Ε.Τ. ἀφορᾶ τήν περίπτωσιν ὑπάρξεως περισσοτέρων τοῦ ἑνός ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ἐπισκόπων εἰς τήν αὐτήν περιοχήν καί ἄρα δέν ἔχει ἐφαρμογήν εἰς τήν προκειμένην περίπτωσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει ότι οι υπερόριες χειροτονίες επιτπέπονται εν καιρώ αιρέσεων για να τελούνται τα μυστήρια για τους πιστούς και οφείλουμε να αγωνιζόμαστε για την καταδίκη των αιρετικών επισκόπων και κληρικών που παρασύρουν το ποίμνιο.Ποτέ δεν έγινε Πανορθόδοξη καταδίκη για την καινοτομία του ημερολογίου.Οι του Παλαιού παραβίασαν και βιάστηκαν. Αφού είχαν την υποστίρηξη της ΡΟΕΔ δεν θα είχαν πάντα Ιερείς;Γιατί διεσπάστηκαν σε τόσες πολλές ομάδες;Που οδήγησε τελικά τους πιστούς; Κατά την άποψή μου στην εκκλησία δεν χώρουν ούτε δικαιολογίες ούτε αντιδικίες, τα πράγματα έχουν έτσι κι αλλιώς στραβώσει.Οι αμαρτωλοί αναγενόνται εφόσον μετανοήσουν πραγματικά και δουν την αλήθεια για την κατάστασή τους. Δεν ισχύει το ίδιο για την λάθος πορεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας;Προσωπικά δεν έχω καμμία σχέση με τον Ε.Τ. εκκλησιάζομαι με το πάτριο σε αποτειχισμένο Ιερέα.Γιατί οι του Πατρίου επίσκοποι υπέκυψαν και κατοχυρώθηκαν κατά την γνώμη τους από την πολιτεία; Υπάρχουν πάρα πολλά ερωτηματικά για όλους. Δεν είναι ενέργειες Αγίων Πατέρων αυτές.Λυπούμαι πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.

    Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
    -------------------------------------

    "Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

    Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.

    Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
    -------------------------------------

    "Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

    Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ

    8 Σεπτεμβρίου 2019 - 4:43 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. " Ο/Η Unknown είπε...
    Αφού είχαν την υποστήριξη της ΡΟΕΔ δεν θα είχαν πάντα Ιερείς;"


    Δεν γνωρίζεις, ότι η Εκκλησία των Ρώσων της Διασποράς κοινωνούσε με τους Οικουμενιστές νεοημερολογίτες της Αμερικής;
    (Στην περίπτωση αυτή θα είχαμε τελούμενο αυτό που λέμε στο χωριό μου: έξω ο ποντικός από το κιούπι (πιθάρι) ελαίου, μη στάζει η ουρά του μέσα στο λάδι!)

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος ας προσευχηθούμε να πρεσβεύει για την μετάνοια του Κώστα και όσων πλανήθηκαν από την πλάνη του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος και νομίζουν ότι είναι κάτι ακίνδυνο για την σωτηρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι Ορθόδοξοι Παλαιοημερολογίτες της Ελλάδος και όλης της Οικουμένης αποτελούν την Στρατευομένη Εκκλησία του Χριστού, διότι ακολουθούν τους Αγίους και ότι πάντοτε, παντού και υπό πάντων επιστεύθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ (ο καλύτερος συνεργάτης των Οικουμενιστών)
    Ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος διέστρεψε την Αλήθεια του Ευαγγελίου εξαπατώντας τους πιστούς. Για να στηρίξη την πλάνη του περί της δυνητικότητας, εκτός των άλλων ανακριβειών, αυτοσχεδιασμών και αυθαιρεσιών, χρησιμοποίησε και κείμενο της Αγίας Γραφής διαβολικώ τω τρόπω. Έγραφε ότι η δυνητικότητα και η προαιρετικότητα του 15ου κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, στηρίζεται στην Καινή Διαθήκη, πλαστογραφώντας τους λόγους περί νηστείας του Αποστόλου Παύλου. Ενώ ο Απόστολος λέει <> (προς Ρωμαίους ΙΔ΄ 3), ο Επιφάνιος το αλλάζει και λέει <>****. Με αυτή την απάτη παραπλάνησε, εξαπάτησε, παρέσυρε και συνεχίζει να παρασύρει στην αίρεση του Οικουμενισμού και μετά τον θανατό του, τους καλοπροαίρετους πιστούς, κληρικούς και λαικούς, οι οποίοι τον είχαν “περί πολλού”. Άλλωστε όλοι οι μεγάλοι Αιρετικοί ήταν “τέρατα” μορφώσεως.
    Ο αθεόφοβος Επιφάνιος, στη θέση της νηστείας - η οποία επιδέχεται διαχείρηση ως προαιρετική και εξατομικευμένη - έβαλε την αποτείχιση, δηλαδή την διακοπή της κοινωνίας των Ορθοδόξων από τους εχθρούς του Θεού τους αιρετικούς και την απομάκρυνση από αυτούς, η οποία είναι άκρως απαραίτητη και υποχρεωτική για την ενότητα και την σωτηρία της Εκκλησίας.
    Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να παραλλάσει το Ευαγγέλιο κατά το δοκούν και να διαστρέφει τον Λόγο του Θεού για να καταλήξη στο συμπέρασμα που εξυπηρετούσε τους φίλους του Αιρετικούς Οικουμενιστές??
    Με ποιο δικαίωμα διασκεύασε τον λόγο του Θεού???
    Έκανε μία παραλλαγή κοινώς καμουφλάζ, δηλαδή έντυσε το ψέμα με ένδυμα αληθείας, για να το περάσει ύπουλα στο μυαλό των πιστών ως την μοναδική, Ορθόδοξη, Πατερική και Αγιογραφική λύση εν καιρώ αιρέσεως.
    Έτσι ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με το γεμάτο ψέματα και ανακρίβειες βιβλίο του “ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ” προώθησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού τόσο, όσο κανείς άλλος.
    ****(Ἀρχιμανδρίτης Ἐπιφάνιος Ἰ. Θεοδωρόπουλος,
    "Τὰ Δύο Ἄκρα - Οἰκουμενισμὸς & Ζηλωτισμός",
    Ἔκδοσις Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζῆνος,
    Ἔκδοσις Γ΄ , 2008,
    σ. 114-118)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ (ο καλύτερος συνεργάτης των Οικουμενιστών)
    Ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος διέστρεψε την Αλήθεια του Ευαγγελίου εξαπατώντας τους πιστούς. Για να στηρίξη την πλάνη του περί της δυνητικότητας, εκτός των άλλων ανακριβειών, αυτοσχεδιασμών και αυθαιρεσιών, χρησιμοποίησε και κείμενο της Αγίας Γραφής διαβολικώ τω τρόπω. Έγραφε ότι η δυνητικότητα και η προαιρετικότητα του 15ου κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, στηρίζεται στην Καινή Διαθήκη, πλαστογραφώντας τους λόγους περί νηστείας του Αποστόλου Παύλου. Ενώ ο Απόστολος λέει ""ο εσθίων τον μη εσθίοντα μη εξουθενείτω και ο μη εσθίων τον εσθίοντα μη κρινέτω"" (προς Ρωμαίους ΙΔ΄ 3), ο Επιφάνιος το αλλάζει και λέει ""ο μνημονεύων τον μη μνημονεύοντα μη εξουθενείτω και ο μη μνημονεύων τον μνημονεύοντα μη κρινέτω"" ****. Με αυτή την απάτη παραπλάνησε, εξαπάτησε, παρέσυρε και συνεχίζει να παρασύρει στην αίρεση του Οικουμενισμού και μετά τον θανατό του, τους καλοπροαίρετους πιστούς, κληρικούς και λαικούς, οι οποίοι τον είχαν “περί πολλού”. Άλλωστε όλοι οι μεγάλοι Αιρετικοί ήταν “τέρατα” μορφώσεως.
    Ο αθεόφοβος Επιφάνιος, στη θέση της νηστείας - η οποία επιδέχεται διαχείρηση ως προαιρετική και εξατομικευμένη - έβαλε την αποτείχιση, δηλαδή την διακοπή της κοινωνίας των Ορθοδόξων από τους εχθρούς του Θεού τους αιρετικούς και την απομάκρυνση από αυτούς, η οποία είναι άκρως απαραίτητη και υποχρεωτική για την ενότητα και την σωτηρία της Εκκλησίας.
    Ποιος του έδωσε το δικαίωμα να παραλλάσει το Ευαγγέλιο κατά το δοκούν και να διαστρέφει τον Λόγο του Θεού για να καταλήξη στο συμπέρασμα που εξυπηρετούσε τους φίλους του Αιρετικούς Οικουμενιστές??
    Με ποιο δικαίωμα διασκεύασε τον λόγο του Θεού???
    Έκανε μία παραλλαγή κοινώς καμουφλάζ, δηλαδή έντυσε το ψέμα με ένδυμα αληθείας, για να το περάσει ύπουλα στο μυαλό των πιστών ως την μοναδική, Ορθόδοξη, Πατερική και Αγιογραφική λύση εν καιρώ αιρέσεως.
    Έτσι ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος με το γεμάτο ψέματα και ανακρίβειες βιβλίο του “ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ” προώθησε την Παναίρεση του Οικουμενισμού τόσο, όσο κανείς άλλος.
    ****(Ἀρχιμανδρίτης Ἐπιφάνιος Ἰ. Θεοδωρόπουλος,
    "Τὰ Δύο Ἄκρα - Οἰκουμενισμὸς & Ζηλωτισμός",
    Ἔκδοσις Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζῆνος,
    Ἔκδοσις Γ΄ , 2008,
    σ. 114-118)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος ας προσευχηθούμε να πρεσβεύει για την μετάνοια του Κώστα και όσων πλανήθηκαν από την πλάνη του παλαιοημερολογίτικου σχίσματος και νομίζουν ότι είναι κάτι ακίνδυνο για την σωτηρία.

    Ο Άγιος Γέροντας της Ορθοδοξίας Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος με το βιβλίο του
    ****(Ἀρχιμανδρίτης Ἐπιφάνιος Ἰ. Θεοδωρόπουλος,
    "Τὰ Δύο Ἄκρα - Οἰκουμενισμὸς & Ζηλωτισμός",
    Ἔκδοσις Ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου Κεχαριτωμένης Θεοτόκου Τροιζῆνος,
    Ἔκδοσις Γ΄ , 2008,
    σ. 114-118)
    χτύπησε και τα δυο με τα οποία χορεύει ο διάβολος: τον οικουμενισμό και το σχίσμα.

    Μπορεί αυτό να μην αρέσει στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες και να τον βρίζουν αλλά αυτό δεν μας νοιάζει. Θα δώσουν λόγο στο Θεό για τις βρισιές τους και βλασφημίες τους αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχω την εντύπωση πώς οι παλαιοημερολογίτες δεν πρόσεξαν το άξιον κάθε σημασίας σχόλιο της ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ.

    Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν.
    -------------------------------------

    "Δηλαδή η διαφορά και το πρόβλημα με τους λεγομένους "παλαιοημερολογίτες" δεν είναι το ημερολόγιο αλλά η αποκοπή τους από την υπόλοιπη Εκκλησία αφού δεν επικοινωνούν μυστηριακά ούτε καν με τις κατά τόπους Εκκλησίες που ακολουθούν το "παλαιό"-Ιουλιανό ημερολόγιο (π.χ. Ιεροσόλυμα, Ρωσία, Άγιον Όρος).

    Εκτός από το λυπηρό της καταστάσεως του σχίσματος και του κατακερματισμού αυτών των ομάδων είναι πολύ οδυνηρό και άσχημο πως συκοφαντούν και υβρίζουν Οσίου ανθρώπους της εποχής (π.χ. Γέροντες Παΐσιο και Πορφύριο) ενώ πολλές είναι οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούν ψευδή επιχειρήματα προς δικαιολόγηση των θέσεών τους".

    ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΜΕΛΛΙΣΟΧΩΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Πρέπει να το προσέξουν και να μετανοήσουν."

    Απορώ, από που έχεις αυτή τη σιγουριά;

    Μελετάς εκκλησιαστική ιστορία καθόλου;

    Δεν γνωρίζεις ότι όλες οι εκκλησίες κοινωνούσαν μεταξύ τους, και έβαζαν καταιγιστικώς εναντίον του αγίου Μαξίμου του Ομολογητού που ήταν μόνος του, μαζί με την Εκκλησία της Αληθείας τον Κύριό μας Ιησού Χριστό;

    Δεν θα έπρεπε να είσαι προσεκτικός για τις θέσεις σου;

    Εσύ άραγε έχεις φωτισμό; Κοινωνείς με τους Οικουμενιστές; ή έχεις κάνει αποτείχιση όπως ο πατέρας Θεόδωρος Ζήσης και τόσοι άλλοι Ορθόδοξοι αγωνιστές που δεν κοινωνούν με τους Οικουμενιστές;

    Εν Χριστώ,
    Κωνσταντίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τί είναι όλες αυτές οι άσχετες αναφορές Κωνσταντίνε;

    Δεν θα έπρεπε να είσαι προσεκτικός για τις θέσεις σου;
    Μελετάς εκκλησιαστική ιστορία καθόλου;

    Απορώ, από που έχεις αυτή τη σιγουριά και στηρίζεις τα σχίσματα;
    Δεν διάβασες ότι ο ιερός Χρυσόστομος λέει ότι ούτε αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει τα σχίσματα;

    Πλανήθηκε ο άγιος Επιφάνιος ο Θεοδωρόπουλος, ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς και τόσοι άλλοι κληρικοί και θεολόγοι που επικρίνουν τον παλαιοημερολογιτισμό και εσύ ο βοσκός Κωνσταντίνος έχει το δίκαιο;

    Απορώ πραγματικά, από που έχεις αυτή τη σιγουριά και στηρίζεις τα σχίσματα;

    Εσύ άραγε έχεις φωτισμό την στιγμή που σχετίζεις τα άσχετα;

    Τί σχέση έχει ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής που αγωνίστηκε για το δόγμα, με τους παλαιοημερολογίτες που έσχισαν την Εκκλησία για το ημερολόγιο;

    Τί αμορφώτη αναφορά ήταν αυτή στον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή;

    Πότε θα μετανοήσεις και θα πάψεις να διαφημίζεις τα παλαιοημερολογίτικα σχισματικά μπλογκς;


    Ορθόδοξος Χριστιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. " Απορώ πραγματικά, από που έχεις αυτή τη σιγουριά και στηρίζεις τα σχίσματα;"


    Από εκεί που έχεις και εσύ αυτή τη σιγουριά και κοινωνείς με τους αναθεματισμένους οικουμενιστές και με αυτούς που κοινωνούν μαζί τους.

    Τί δηλαδή μόνο εσύ είσαι άγιος και γνωρίζεις ποιος είναι σχισματικός;

    Είμαι και εγώ άγιος και γνωρίζω τα πάντα με σιγουριά, σαν και εσένα!

    Το ίδιο σχολείο εφοιτήσαμε, εσύ στην πόλη και εγώ δι' αλληλογραφίας στην στάνη μου στο χωριό!

    Καλό σου βράδυ, εδώ είναι μεσημέρι της ίδιας ημέρας, δηλαδή Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή